Joi la FET

Fundatia Europeana Titulescu are onoarea sa va invite la conferinta cu tema:
Tehnologia informatiei in spatiul romanesc. O provocare,
sustinuta de prof. dr. Vasile Baltac
Evenimentul are loc joi, 26 ianuarie 2012, ora 17.00, la Casa Titulescu, sos Kiseleff nr. 47.

43 Răspunsuri to “Joi la FET”


  1. 1 dlnimeni ianuarie 23, 2012 la 3:20 pm

    Off topic:

    S-o creada Boc!
    Posted on 23 ianuarie 2012 by dlnimeni

    Dl Boc a anuntat demiterea dlui Baconschi – sustinatorul cazilor cu jacuzzi in ambasade – din functia de ministru de externe. Aceasta cu mare curaj – in timp ce dl Baconschi este plecat la Bruxelles – si avind ca motivatie citeva vorbe scrise de dl Baconschi pe blogul sau cam cu o saptamana in urma. S-o creada Boc! Demiterea, asa cum este facuta, are caracter de urgenta, inseamna suparare mare, inseamna ca nu este strain presedintele, inseamna de ci ca acele vorbe scrise de dl baconschi sunt pretextul. Motivul real pare a fi ceva mai apropiat de o saptamana, din zona de preocupari directe ale dlui Baconschi, iar ceea ce stim ca s-a petrecut recent in strainatate a fost seria de demonstratii, plus o demisie din pedele Italia soldata cu incendierea carnetului de partid. Adica milionul de voturi din strainatate incepe a deveni himera. Asta da, motiv de demitere!

  2. 2 Doru Coarna ianuarie 23, 2012 la 3:45 pm

    @ Nastase

    Azi la Parlament, micul Titulescu s-a divedit a fi un veritabil pui de DICTATOR, un fel de mic Ceausescu sau basescu, doar in schita deocamdata, dar va creste si va uimi planeta prin prostia sa de aparatcik de doi bani maritat cu functia, cu puterea si cu interesul personal!

    Sa-i fie definitiv PSD-ului! Au un presedinte de nimic!

    Motivul ? Azi Ponta a intervenit pe procedura si a cerut lui Boc sa nu dea drepturile revolutionarilor caci daca le da, le va taia el!!!

    Vreau sa fiu bine inteles, pe mine nu ma vizeaza deloc taierea acestor drepturi. Dar pt cei 14000, dintre cei 23000000 care au stat dupa perdele in ’89, inseamna dreptul la viata!
    Cine ii da dreptul acestui presedinte cu mintea relaxata nativ sa taie asa cum numai un Boc si un basescu au taiat?

    Si cum anume a facut-o! Si-a rostit cu ton egal de semihandicapat speech-ul, dar cand a intervenit pt taieri a urlat! Asta il anima mai tare decat situatia insasi!

    Ce a facut acest Ponta pt Romania? Aia au luptat, si-au dat viata sau si-au pierdut sanatatea, asta ce a facut? Casatorie?
    Biet sinecurist… matrimonial!

    Dragi PSD-isti, luati-va presedintele si mergeti cu el la Congres, gasiti un altul fara apucaturi de dictator infantil si echipat cu ratiune! Asta face victime de mic, v-a lasat fara a doua functie in stat de care veti avea nevoie acum. V-a lasat sa pierdeti alegeri pe banda rulanta! Cum? In loc sa duca greul alegerilor a recunoscut ca PSD a furat prea putin! Dar a procurat un cos cu flori pt protocolul ieftin al confruntarii finale…
    De unde stiau fotografii programul prezidentiabilului Geoana? Cine il mai stia?

    Ati reusit sa cresteti un monstru dle Nastase, un dictator in devenire! Barem daca gaseati unul inteligent, acest Ponta nu are suficiente circumvolutiuni, pur si simplu!
    Cu el veti fi mereu la remorca lui Basescu! Chiar si dupa 2014!

    Puneti-l sa retraga declaratia facuta la tribuna parlamentului, sau PSD va deveni la fel de urat in Piete pe cat este acum pdl-ul! Deja…

    Inca odata, nu ma vizeaza deloc taierile dar ma ingrijoreaza perspectiva acestui sinecurist semidoct intr-ale puterii!

  3. 3 ZOE, fii barbata ! ianuarie 23, 2012 la 7:18 pm

    VICTOR PONTA ca si CRIN ANTONESCU au fost azi MAGISTRALI !
    VIVAT USL !!!

  4. 4 ZOE, fii barbata ! ianuarie 23, 2012 la 7:20 pm

    @Doru Coarna
    Lasa-te de bancuri ! Cât despre circumvolutiuni, cred ca la tine nu exista cu desavârsire, ai creierul nivelat de basescu !

  5. 6 Reni ianuarie 23, 2012 la 7:36 pm

    Dl. Orban pare ca se indreapta spre Dl. Patriciu si noua sa fantoma liberala. A demisionat din Parlament….in fine, multi vad, putini cunosc.
    Totusi, resorturile unei astfel de abordari – demisia parlamentarilor opozitiei – ar trebui prezentate de Dl. Nastase si alti lideri, transant si cat mai simplu explicat.
    Consecintele legale nu sunt cunoscute de electori iar speranta in EU este relativa

  6. 7 Bibliotecaru ianuarie 23, 2012 la 8:01 pm

    @ Adrian Năstase

    Vă ofer şi eu o provocare.

    Statele Unite vor să implementeze Stop Online Piracy Act (SOPA). Această lege dă dreptul serviciilor americane să şteargă de pe internet anumite site-uri pe motiv de „piraterie” asupra drepturilor de autor. Ceea ce însă toată lumea înţelege este că o o astfel de uşă deschisă abuzului va aduce întreaga omenire ca în China, pur şi simplu se vor închide site-urile care nu convin şi se vor face inaccesibile.

    Cum are de gând politica externă a României să protesteze împotriva acestui abuz.

    Atenţie! O astfel de cenzură va impune o cenzură nemijlocită utilizatorilor de internet din România. Şi domnia voastră puteţi să pierdeţi acest blog dacă nu va conveni ceva Guvernului american. Este un act care deschide clar posibilitatea poliţiei politice.

  7. 8 gala ianuarie 23, 2012 la 8:46 pm

    Evrika !
    Urmaresc dezbaterile de pe Antena3 si am priceput care sunt riscurile demisiei colective. Ufff,incurcate sunt caile…politicii ! Si totusi, trebuie gasita calea pt a ajunge alaturi de cei din piata !

  8. 9 justitiaru ianuarie 23, 2012 la 8:49 pm

    D-le Nastase
    Pe cine incercati sa impresionati cu demisia in bloc?
    1)Pe ordinarii care guverneaza nici o sansa, ei se tin pe pozitie orice s-ar intampola,caci altfel ii paste puscaria si pierderea averilor ilicite.
    2)Forturile internationale vor fi impresionate ? Nu am impresia ca aveti sprijinul lor neconditionat.Lumea este ocupata cu propriile probleme grele,iar USL nu pare ca a actionat pe plan extern cu sarguinta
    3)Pe cetatenii Romaniei? Ei sunt afectati destul de acest guvern barbar.Demisionand ei poate vor simti ca i-ati parasit si in loc ca protestele sa ia amploare se poate petrece exact invers.
    Demisia in bloc din Parlament a reprezentatilor opozitiei este echivalenta cu sacrificiul reginei intr-o partida de sah, iar acest lucru se face numai atunci cand, ca urmare a sacrificiului, castigul este imediat. Aveti cumva mutarea castigatoare imediata ca o consecinta a demisiei? Daca nu lasati-o balta.
    Ceeace trebuie sa faceti este un protest vocal in Parlament cel putin la fel ca la Universitate. Proteste,proteste,proteste in Parlament conjugate cu actiuni de cautare de sprijin extern.Aceste lucruri vor creea presiune enorma asupra puterii,puternice ecouri internationale sensibilizarea opiniei publice si aguvernelor straine fata de evenimentele din Ro.

  9. 10 Marian Nicolae ianuarie 23, 2012 la 8:50 pm

    Buna seara.
    Ne vedem acolo.
    Daca-mi permiteti, domnule profesor:
    Si cu coliva ce se aude, aduc eu lingura mea de argint de acasa, sau gasesc una la FET???
    Cu adanca consideratie,
    Marian Nicolae.

  10. 11 Derzzz ianuarie 23, 2012 la 10:13 pm

    Adrian Nastase e sluga lui Crin Antonescu?
    cica Antonescu si Voiculescu s-au inteles sa scoata PSD-ul din parlament

    astept sa vad daca PSD e condus de Antena 3

  11. 12 dlnimeni ianuarie 23, 2012 la 11:10 pm

    Bibliotecaru: este probabil ca realmente statul american este presat de unii care pierd bani din incasari si drepturi de autor datorita internetului, deoarece americanii risca foarte mult cu acest SOPA. Sa va zic doar, ca, istoric, internetul nu este prima retea, ci este urmasa unei prime retele denumite arpanet. Intelegeti? Daca americanii forteaza prea tare nota, atunci pot sa apara retele concurente internetului, cum ar fi, sa zicem, euronet, ori mondonet: echipamentele actuale pot fi utilizate in intregime sau partial, in functie de brevetele in vigoare. Ca software, exista importante cantitati de software scris de comunitate, asupra caruia americanii nu au nici o putere. Va exista insa aceeasi problema: americanii se vor indrepta juridic asupra siturilor, chiar din afara internet care, in opinia lor, vor recurge la piraterie. Solutie nu cea mai convenabila din moment ce ei prefera stergerea siturilor, dar practicata acum. Ced ca europenii ar trebui sa emita, la nivelul UE, recomandari noi si clare ( si relaxate) in privinta patrimoniului cultural public si a drepturilor de autor, sa puna bazele unui euronet (o retea europeana ar avea deja sute de milioane de abonati potentiali) si sa sustina mai cu tarie software-ul creat de comunitate.

  12. 13 dlnimeni ianuarie 23, 2012 la 11:31 pm

    Reni: dl Orban nu s-a indepartat niciodata de dl Patriciu, mai precis de grupul Patriciu – Catarama (care acum, potrivit unor surse media, ar finanta pe taranisti) – Tariceanu – Quintus (ordinea este aleatoare). Personal, jocul sau nu imi place deloc iar asta nu are nici o legatura cu aversiunea mea fata de grupul mai sus pomenit.

  13. 14 justitiaru ianuarie 24, 2012 la 12:51 am

    D-le Nastase
    Demisia colectiva a opozitiei ar fi acum o gresala impardonabila, nu numai o sinucidere politica colectiva, dar mai rau, ar fi un act de abandon si de tradare fata de tara si cetateni intr-un moment crucial, cand in fine cetatenii ies din letargie si isi cer drepturile. Riscurile implicate de aceasta masura limita sunt prea mari si sansele unei rasturnari pozitive de situatie sunt prea mici.
    Va rog sa insistati ca D-l Antonescu sa renunte la aceasta initiativa bezmetica.
    In urma celor doua aparitii a lui Crin pe aceasta tema la TVR info si la A3 este limpede ca el ia in considerare un joc politic sinucigas, asemanator cu “ruleta ruseasca”.
    Vrea sa faca un gest riscant, demonstrativ ,de forta , care este insa un act aventurier , un act nebunesc,iresponsabil. Crin pur si simplu nu mai rezista nervos tensiunii, si-a pierdut controlul si luciditatea.Il inteleg ca ii este greu,dar nu ii este permis sa ia astfel de decizie.
    Ceeace trebuie sa faca parlamentarii opozitiei acum nu este sa dezerteze ci dimpotriva sa protesteze in Parlament, energic, zgomotos, precum fac protestantii la Universitate. Protestele in Parlament vor paraliza activitatea parlamentara,vor impiedica puterea sa-si faca de cap,vor face rating pe toate canalele Tv in tara si strainatate,vor sensibiliza opinia publica.Este cu certitudine cea mai buna solutie in situatia actuala.Va rog sa sustineti acest punct de vedere cu toata forta.
    Va multumesc anticipat.

    ”.

  14. 15 Sibilla ianuarie 24, 2012 la 4:11 am

    @justiţiaru,
    Relaxaţi-vă. NU se va petrece nicio demisie în bloc !

    @ D-le AN,
    ” Societatea civilă trebuie să mărească presiunea asupra partidelor, pentru a face o mai bună selecţie a celor pe care îi propun să le reprezinte, ca primari, preşedinţi de consilii judeţene, consilieri, parlamentari. Se pot imagina noi criterii de selecţie. Dar nu avem dreptul să acredităm ideea că în România nu există alternativă la PDL. Există ! Dar ea trebuie să se comporte ca atare şi să fie mai convingătoare. ” – Ion Iliescu
    SĂ FIE MAI CONVINGĂTOARE, DA ! SĂ IESE-N FAŢĂ CU OAMENI CREDIBILI, CU CEI CARE SE COMPORTĂ ALTFEL DECÂT PEDELICHELELE, CU… CĂCI EXISTĂ !!
    La fel cum există ŞI cei care sunt pe bune Opoziţia, din păcate şi cei doar o-poziţia şi de aceia ne vom fi scuturând curând, oare, căci cazul ESTE …
    La fel, există NU doar făcături fabricate de un LACHE ca Mărieş, mai există încă şi OAMENI, revoluţionari :
    A noua zi de proteste la Reșița, reșițenii au spus și luni ,,prezent”
    http://www.infocs.ro/index.php/2012/01/23/a-noua-zi-de-proteste-la-re%C8%99i%C8%9Ba-re%C8%99i%C8%9Benii-au-spus-%C8%99i-luni-prezent%E2%80%9D/#more-30426
    La fel există şi cei ce NU au clin mânecă nici pe departe cu Mafiile PD-L, cei ce nu se tem de baronii locali de genul Frunză”verde”, cei care nu se-mpiedică-n mituri, că dacă unii nu s-au abţinut şi-au dat iama-n afaceri cu masonul chiar dacă indirect, prin interpuşi, NU înseamnă că toţi !
    Cu riscul că vor fi si in zilele următoare toate tunurile pe furnica Sibilla – mă doare-n bască, de alfel !! – nu vreau să mă prefac a nu observa turbarea masonului Frunză”verde” căruia firesc să nu-i convină că se scandează ŞI ” JOS Frunzăverde !! ” pe lângă alte scandări antiguvernamentale şi antiprezidenţiale ! UNORA – să se simtă DOAR cei in cauză – li s-a spus limpede : ” faceţi ce trebuie ”, in traducere ” răriţi rândurile celor ce protestează în Centrul Civic al Reşiţei prin orice mijloace, altfeeel….
    Masonul libidinos mai dovedeşte încă o dată că e doar un BOU jalnic, penibil !! Nu-l fac eu, tine cu tot dinadinsul să se ştie. ESTE !
    Atât ştie/POATE : ameninţă, şantajează, plăteşte… Frunză”verde” = un NEPUTINCIOS, un MIT, atât şi NIMIC mai mult, punct.

    p.s. EXISTĂ alternativă la PD-l !! EXISTĂ USL !!! TREBUIE DOAR SĂ IEŞIM ÎN FAŢĂ CU… ALTERNATIVA, CU CEI CARE CONVING, CU CEI CARE NU SUNT CA EI, CĂCI EXISTĂ ! LA FEL CUM EXISTĂ ÎNCĂ SPERANŢĂ…
    DUMNEAMEA VA LUPTA CU TOATĂ FIINŢA CA CEI CARE DOAR MIMEAZĂ OPOZIŢIA DAR S-AU STRĂDUIT SĂ-I COPIEZE APUCĂTURILE masonului frunză”verde” ori impertinentei Nutzi Udrinela , SĂ NE SCUTEASCĂ DE PREZENŢĂ PRIN PEISAJ! SUNT DE ÎNLOCUIT ŞI EXISTĂ CU CINE !
    ŞI de-aceea am încredere în USL, pentru că ştiu că-i va rări şi-i va sancţiona pe netrebnici. Pentru că am mare încredere în AN, ca de exemplu şi-s încă alte EXEMPLE, de Oameni CAPABILI ! Pentru că ceva-mi spune că Procurorul ŞTIE ce face şi nu face rău !!!

  15. 16 Sibilla ianuarie 24, 2012 la 4:45 am

    p.p.s. Parlamentarii Opoziţiei au trecut la măsuri şi vor mai face mişcări din care noi să înţelegem că E momentul să ne unim forţele ! Societatea civilă să iese masiv în stradă, insistent !!!! Ne apărăm Ţara, Democraţia, TOŢI !!!
    Se poate să fim cu toţii şi mai incisivi, NU violenţi, incisivi, vocali, prezenţi !!!! NU doar în capitală, şi-n teritoriu ! NU există să nu se poată ! Îi vom DEBARCA pe prăpădiţi, ştiu sigur, NE STĂ-N PUTINŢĂ TUTUROR CÂT SUNTEM LAOLALTĂ ŞI CĂSCĂM OCHII ŞI NE-ASCUŢIM AUZUL ŞI-I MIROSIM PE ŞOBOLANSKY…
    ATENŢIE: vor trece la contrademonstraţii, au în plan, posibil să şi renunţe la acest plan, posibil, nu. Frunză”verde” şi-a anunţat şăfimile să fie pregătite pt ieşiri masive-n stradă, intimidarea noastră, cică…
    REŢINEM că : SUNT DISPERAŢI!!
    Asta NU înseamnă ca noi să stăm cum popândăii pitiţi ! Dimpotrivă !!! Însă Schimbarea nu se face şi nu trebuie limitată doar la declaraţii, conferinţe de presă, nu-i aşa… Între oameni e locul nostru. Şi dacă spinarea unei furnici suportă ” pietrele ” , apăi se cheamă că se poate şi pentru alţii !!! MOBLIZAREA !!!!ŞI la atac !
    Că iară mă enervez cât ştiu cum stăm la fotbal masaţi în apărare şi-o tot încasăm… Iertat să-mi fie, poate nu-i potrivită comparaţia şi nu-mi arde de glume, sunt obosită şi-i musai să rezist, întăririle mele sunt încă doar declarative, deh. E grea lupta, poate că cea mai grea, dar suntem condamnaţi s-o câştigăm !!

  16. 17 blogideologic ianuarie 24, 2012 la 6:42 am

    Spuneam că la recenta reuniune a organizaţiei de femei PSD, s-a făcut o mare greşeală de comunicare. Speculată imediat de bloggerul @Clemy, un adulator al preşedintelui Traian Băsescu, şi un propagandist benevol al partidului Noua Republică http://copaculdinpadure.wordpress.com/2012/01/23/usl-isi-joaca-ultimele-carti/ @Clemy, ai cam pierdut trendul Istoriei româneşti. Se merge acum înspre doctrină şi Carta statului regalian românesc.

  17. 18 Vasile, ianuarie 24, 2012 la 7:22 am

    Oameni mici manati de interese meschine cu interjecti in loc de nume , unul cih sau derzzz!
    Punti domnule semhnul mirari supa fiecare afisare a nickului!

  18. 19 Ghita Bizonu' ianuarie 24, 2012 la 11:28 am

    Azi cand Putoarea sarbatoreste Ziua Unirii cu ea insasi (ceva intre ipsisatiune si incest) in numele „solidaritii” si a „loialitatii” (cu beneficiile exercitarii puterii) sa ne aducem aminte ca amu fix 6 ani , ca cand basecurissimu juca hora unirii la Focsani a fost iute extras din multime si adus pronto vartej la Bucuresti fiindca se gasise o bomba la Focsani . Focsani fiind se stie fieful nu mai stiu carui fioros baron PSDist si prin preajma bombei aleia fusese gasita amprenta secretarei baronului.
    Dupa ce s-au potolit palpotaiile inimilor iubitoare de presedinte, s-au zvantatara lacrimile de emotie samd s-a aflat si de marele pericol prin care trecuse Eoul Intre Eroii neamului. Bomba era compusa dintr-o teava metalica (stutu de la hidrant? ) o baterie descarcata si niste sarma. Curat bomba ! ii mai lipsea doar explozivu, capsa detonanta , mecanismu de darea focului si ei da curent la baterie!
    Asa se fauresc eroii..
    Asta imi aduce aminte si de Constantinescu (mai erou) a carui cariera politica s-a urcat la zenit (astronomic nu reflexu sovietic!) dupa fiorsu atentat in care Emil a facut un accident (victima fiind altu ce trecea pe la Arcu de Triumf) si l-a atins can d la fel s-a gaist o bomba ( pocnitoare sau asa ceva) pe malu Dambovitei la vreo 2 km de Milica …
    Noroc ca Providenta si SPPul veheaza asupra dreptcredinciosilor prezideli de dreapta !! Ca de Kirov nu a avut grisa si se stie ce a urmat!!

    De nu credti dati un search cu Focsani Basescu bomba .. se mai gasesc cateva relatari

  19. 20 Marcus ianuarie 24, 2012 la 11:40 am

    Am Si Eu O Intrebare

    Avand in vedere ca nu este prevazut nicaieri, daca parlamentarii Opozitiei isi dau in bloc demisia, iar pedeleu in nesimtirea lui nu recurge la anticipate ci numai in colegiile ramase vacante, ce-i opreste pe cei din Opozitie sa mearga cu protestul mediatizat international puternic pana la capat si sa nu participe la alegeri? Ce va face pedeleu, va umple arlamentul doar cu portocalii si unguri? Cata legitimitate ar avea un astfel de Parlament in cadrul Uniunii Europene, sau chiar fata de romani?
    In opinia mea asta este solutia: demisia in bloc si in caz ca se refuza anticipatele, neparticiparea tot in bloc la alegeri a PSD, PNL si PC.

    La Multi Ani Romania, Unire fratilor, alipiti-va protestatarilor sa-i alungam e anticristi in frunte cu Belzebuth-ul chiomb.

  20. 21 Reni ianuarie 24, 2012 la 11:43 am

    Dlnimeni: Domnii respectivi sunt liberi sa urmareasca cate combinatii politice doresc. Moral, nu pot face aceasta din interiorul USL, o chestiune de onoare fata de colegi si aliati. Se pare ca unii…proportional cu banii se considera deasupra acestor norme politice. Hazliu-amar este ca respectivii, deprinsi cu vechiul joc politic, nu au inteles ca regulile s-au schimbat intructva, nu doar aici in Romania, ci mai ales in minunata lume globala, aceea care se zbate spre neant. Viitorul va aduce lumina asupra celor obscure, odata ce blocurile mondiale vor capata miscari centrifuge

  21. 22 blogideologic ianuarie 24, 2012 la 12:11 pm

    Pe vremea comunismului, citeam şi mă minunam sincer de calitatea extraordinară din ontologia incorporată în redactarea Dicționarului Enciclopedic Român. Abia acum înţeleg misterul. Coordonatorul științific al primei ediţii din Dicționarul nostru Enciclopedic era filosoful Nicolae Bagdasar (1896 – 1971).

  22. 23 Iluminatu ianuarie 24, 2012 la 12:21 pm

    Citeşte şi aruncă !

    ® Dezbinarea este piatra de încercare a UNIRII !

  23. 24 blogideologic ianuarie 24, 2012 la 12:38 pm

    Loialiştii familiei Kadafi din Libia au reocupat Bani Walid ? http://www.guardian.co.uk/world/2012/jan/23/gaddafi-loyalists-bani-walid

  24. 25 Iluminatu ianuarie 24, 2012 la 2:15 pm

    Citeşte şi aruncă.

    „CINE E DE ACORD CU CEI DIN PIAŢA UNIVERSITĂŢII
    SĂ AFIŞEZE LA FEREASTRA LOCUINŢEI MĂCAR…
    O CÂRPĂ ALBĂ”,

    este mesajul transmis de ROMÂNII aflaţi acum în Piaţa Victoriei.

  25. 26 MIHAELA ianuarie 24, 2012 la 2:18 pm

    @ Doru Coarna
    Te-ai aprins degeaba, Ponta s-a referit la indemnizatiile FALSILOR revolutionari (si stii bine ca sunt multi din astia, care nici nu au iesit din casa la Revolutie, dar acum au carnete de revolutionar) si nu la adevaratii revolutionari.
    Nu stiu cum ai inteles tu ca ar fi vorba de toti revolutionarii!
    Chiar crezi sincer ca Ponta s-ar fi referit, in plin parlament, la toti revolutionarii?

  26. 27 MIHAELA ianuarie 24, 2012 la 2:30 pm

    @ ZOE, fii barbata!
    Ai vazut ca Ponta nu te-a dezamagit (asa cum ai scris la topicul „Ironic,nu-i asa?”)!
    A fost foarte bun.
    De asemenea si Antonescu, desi, dupa parerea mea, as fi vrut ca acest ton sa-l fi avut la mitingui de la Arcul de Triumf, ar fi fost mai mobilizator.

  27. 28 justitiaru ianuarie 24, 2012 la 4:24 pm

    @Sibilia
    Am toate motivele sa fiu ingrijorat dupa cate gogomanii a facut opozitia in ultimii ani.Daca nu era comportarea lor lamentabila guvernul Boc nu se constituia,TB nu era reales ,Parlamentul nu era neutralizat,puterea portocalie nu se consolida etc,etc,etc.Asa ca asgurarile tale nu ma incalzesc.Ceeace bag eu de seama nu este opinia unor blogeri (cu tot respectful) ci opinia lui Crin care anuntat ca majoritatea liberalilor vor sa-si dea demisia(doi si-au si dat-o)asa ca e limpede ce au in cap…

  28. 29 Doru Coarna ianuarie 24, 2012 la 4:40 pm

    @ Mihaela,

    revolutionarii au trecut pana acum prin patru (4!) comisii de verificare si asa cum este data legea 341, totul este OK cu ei. Plus prin CNSAS.
    Nu te lua dupa jurnalisti, aia cauta doar subiecte de scandal.
    Sigur, ca la revolutie, unii au murit iar altii au avut norocul sa scape neatinsi.

    Taierile aplicate de Sarsaila se refera la cei care au scapat intregi, cei decedati si cei raniti primesc in continuare.

    Cei afectati de taiere au incheiat un protocol cu guvernul si au declarat ca renunta la proteste daca guvernul identifica surse de finantare.

    Cum lipsa din Piata a revolutionarilor nu convine se pare lui Victoras care se cam precipita spre functia de premier, desi nu va ajunge acolo niciodata, in sesiunea extraordinara a URLAT ca va taia el insusi aceste drepturi legale (adica nicio diferenta fata de Boc sau Basescu, aceeasi mentalitate jegoasa de stapan de bani publici) daca Boc le va reacorda.

    Bineinteles ca a doua zi Boc a declarat ca nu a gasit bani pt acesti revolutionari nedecedati si neraniti, adica Sarsaila le-a tras un smen, PE CARE PONTA L-A PRELUAT DIN SLUGARNICIE FATA DE BASESCU SI L-AR FI CONTINUAT!!!
    Intelegeti? Ponta si Basescu au fix acelasi mesaj si acelasi continut cranian!!! Referitor la cei de jos, bineinteles. Cum ambii pupa-n cur FMI-ul, si fata de cei de sus… Sa-i dea prin cap sa taie sinecurile basiste asta nu, uite ca sarmanului nu-i vine aceasta idee si vedeti voi,d’aia nici nu o declara…

    OK, din toata tarasenia trebuie inteles ca PSD nu va repurta nicio victorie cu acest slugoi basist deghizat, fost ministru basist si pus presedinte de partid de catre coloana aia a 5-a existenta in toate partidele din Romania.

    Datorita acestui simplu gest negandit (ma rog, il depaseste) PSD si implicit USL au pierdut deja votul a circa 14000 de familii, deci vreo 3-40.000!

    Daca va convine asa un ametit n-aveti decat! Dar ganditi-va cum va incurca el borcanele daca ajunge in vreo functie in care borcanele contin miere, precum si la ce apucaturi dictatoriale are el inca de pe acum.

    In fine, cu asta basta, eu doar am explicat situatia si vreau s-o depasesc, nu voi mai posta pe acest subiect. Poate isi revine… si isi cere scuze!

    @ Zoe,

    nu-s bancuri, este purul adevar de care inca tu nu te-ai lovit.
    Mentalitatea lui m-a deranjat, nu faptul ca a urlat, si asta mi se pare a fi cel mai grav. Va taia si el salarii si pensii cu acelasi elan basist, de la cei la nivelul moral al carora nu va putea ajunge niciodata, daca va avea ocazia si ce. Sper sa nu constati vreodata pe pielea ta ca si el taie repede…
    Si in finalul subiectului, ma asteptam sa fiu cenzurat sau facut praf, doar o sluga s-a gasit insa…

  29. 30 dlnimeni ianuarie 24, 2012 la 6:19 pm

    Blogideologic: nu stiu daca putem vorbi de loialistii unei familii spircuite, cred ca asa ii prezinta media internationala fiindca nu prea are cum sa ii prezinte altfel. Fiind opozanti ai noului guvern, este clar ca sunt ostili si occidentalilor si atunci media occidentala ii leaga de fosta familie conducatoare pe motiv ca ar fi din acelasi oras. Sa nu fie vorba de temerile pe care media internationala le-a aratat de la bun inceput, adica de iscarea unui razboi intertribal; poate ca tribul din care a facut parte Kaddafi nu vrea sa fie sub dominatia altor triburi si lupta pentru teritoriul sau. Articolul indicat de dvs. indica mai putin de 200 de luptatori, e greu sa iei Libia cu atitia, insa un oras si o zona prost aparate s-ar putea. Mai vedem.

  30. 31 Victor V. ianuarie 24, 2012 la 6:21 pm

    @ Doru Coarna

    Eu am apreciat în general postările tale, mai ales cele despre fizică. Însă discuția despre drepturile revoluționarilor, mi se pare ciudată. După 20 de ani să mai primești „drepturi” pentru câteva bastoane, mi se pare cam mult. Nu-mi place Victor Ponta, dar aici sunt de acord cu el.

    PS: Mă faci să-mi pară rău că nu am cerut și eu certificat de revoluționar.

  31. 32 MIHAELA ianuarie 25, 2012 la 12:39 am

    @ Doru Coarna
    Ca nu-l placi pe Ponta, te inteleg. dar sa spui ca in privinta celor care au carnet de revolutionar totul este OK este prea mult.
    Dupa tine ar fi probabil OK daca , sa spunem, si Roberta Anastase sau Basescu ar avea carnet de revolutionar!

  32. 33 Vasile, ianuarie 25, 2012 la 7:54 am

    W,

    Lui Victor ii pare rau ca nu a cerut si el carnet de revolutionara, sunt curios din care cartet dorea de 100 de 200 de dolari sau din primele rinduri ,CARNET NEGOCIABIL !

  33. 34 Doru Coarna ianuarie 25, 2012 la 10:52 am

    Draga Mihaela,

    asa cum nu-ti place Basescu, se poate ca sa nu-ti placa revolutionarii. Doar nu ne luam dupa simpatii…

    Victor vorbeste de cateva bastoane… Victore, acela era un stat comunist care te trimitea la executie cu viteza luminii, acele cateva bastoane erau cu zecile, insotite de pumni sanatosi si suturi cu bocancul cazon in coaste, cap si oriunde, iar asta era doar preambulul, urmau procese politice si condamnari la sare sau la moarte,… draga Victore.

    Aia a fost o confruntare pe viata si pe moarte, nu un moft cu pietre si borduri… Atunci s-a tras cu armament de razboi si s-a ucis cu mare devotament pt salvarea cauzei, adica a lui Ceasca si a comunismului.

    Dar ma rog, daca a-ti saracit si nu mai vreti sa-i platiti, n-aveti decat… dar poate va intrebati si de ce mama naibii a-ti saracit…

    La solicitarea revolutionarilor de dupa Revolutie de a se construi o democratie autentica si un stat modern, I Iliescu a preferat sa-si consolideze puterea reactivand vechi structuri care au segregat rapid societatea si au construit o democratie de fatada, doar ca sa se imbogateasca ei.

    NU REVOLUTIONARII AU VANDUT TOTUL… SI NICI NU SUNT BOGATI!!!

    Iliescu trebuia sa se foloseasca de cei dedicati care au aratat atasamentul fata de Revolutie si care si-au riscat viata, poate ca societatea si tara asta ar fi aratat acum altfel… Asa, nu va ramane decat sa va minunati permanent de numarul mare al politrucilor si securistilor extrem de bogati…

  34. 35 Victor V. ianuarie 25, 2012 la 7:09 pm

    @ Doru Coarna

    Știu foarte bine ce a fost – era să mor împușcat atunci când am traversat de la Gara de Nord spre facultate (Polizu). Însă „revoluția” a avut loc aproape simultan (în câteva luni) în aproape TOATE statele comuniste.

    După părerea mea, este inadecvat să vorbim de revoluție. Mai precis ar fi să spunem că a fost decizia lui Gorbaciov de pune capăt războiului rece și sistemului comunist falimentar. Restul a fost circ. În România oamenii au murit pentru că pe circarii noștri (Iliescu & Co) atât i-a dus capul.

  35. 36 Doru Coarna ianuarie 26, 2012 la 4:21 pm

    @ Victore,

    comunistii au stat exceptional cu teoria dar utopie a fost credinta lor ca se poate face repede, la ordin, probabil cat Lenin sau la noi Ceasca erau inca in viata. Societatea se schimba in sute de ani…

    Uite lumea animalelor, niciun dresor nu a reusit sa dreseze niciodata un animal sa-si imparta hrana altfel decat cu puii sau consoarta sa! Cum sa crezi ca omul va putea fi dresat asa repede, in cateva decenii? Sigur ca are ratiune, dar cu ea gaseste si cai sa te insele…

    Desigur ca semnalul dat de Gorbaciov a insemnat schimbarea si disolutia comunismului, si a inceput ca un fermoar, din vest inspre est iar in 92 a ajuns la Moscova. De ce? Pai redegistii erau cel mai simplu de transformat, cu cat avansai spre est era nevoie de timp, erau mai indoctrinati…

    Acum globalismul se va face invers, dinspre est spre vest. De ce? Pai cei mai jalnici sunt cel mai usor de transformat si cucerit… adica noi.

    Eu nu cred in vreo regie referitor la revolutie, a parut a fi pt ca niste profitori spontani au ajuns la TV si aia i-au bagat in emisie ca sa arate participarea lor la cauza… Dupa cum stii e vorba de actori, artisti, regizori, cascadori… Apoi ei s-au remorcat, din acelasi spirit, de I Iliescu si au deturnat revolutia in favoarea lor si convenabil lui, demarand masina de propaganda fesenista. Cand Iliescu a preluat total controlul si a reactivat, urmare a protestelor din tara privind legitimitatea sa, generatiile doi si trei din PCR si seco pe care a ales sa se bazeze, astia au basculat si GDS si catavencii urlau ca nebunii contra!

    Daca ar fi fost o simpla lovitura de stat, armata sau o anume forta ar fi preluat puterea si nu ar fi cedat-o decat in urma unui razboi civil sau la presiunea strazii.

    Daca ar fi fost o lovitura externa, aterizau imediat avioanele cu noul guvern, noul presedinte din exil, nu-i asa, sau cu regele, etc.

    Nu, totul a plecat de la nemultumirea fata de frigul din case, frica de seco, ghearele de pui, cartelarea hranei si a benzinei si de la mesajul complet mincinos al puterii, care spunea ca si basescu acum, ca e totul bine… Pt tara era bine in cifre, dar pt oameni…

  36. 37 Aya ianuarie 26, 2012 la 7:49 pm

    @

    MIHAELA

    Daca Roberta Anastase si Traian Basescu ar fi stat sub gloante in decembrie 1989, ar fi fost firesc sa solicite (si sa obtina) „carnet de revolutionar”, pentru a te cita.

    Eu nu am cerut- si, pe cale de consecinta, nu am- un astfel de atestat, desi, in acele zile, am fost in punctele fierbinti.
    Nu cred ca este necesar sa precizez de ce nu am dorit sa-mi fie formal recunoscuta, acea calitate (pe care, in realitate, o am fara certificat).

    Am facut aceasta precizare pentru a sublinia un principiu pe care l-am respectat mereu: recunoasterea drepturilor sau calitatilor unui om nu trebuie sa aiba legatura cu modul de raportare afectiva, la acela.
    Cauzele trebuie disjunse.

  37. 38 Aya ianuarie 26, 2012 la 7:50 pm

    @

    Doru Coarna

    Referitor la textul tau din ianuarie 25, 2012 la 10:52 am:
    SUBSCRIU!

  38. 39 Aya ianuarie 26, 2012 la 7:53 pm

    @

    MIHAELA

    Ai dreptate, Victor Ponta s-a referit la impostorii care s-au impaunat cu merite pentru decembrie 1989, nicidecum la participantii reali in mijlocul evenimentelor.

  39. 40 Aya ianuarie 26, 2012 la 7:57 pm

    @

    Marian Nicolae

    Exista glume bune si glume proaste.
    Mini- textul tau din ianuarie 23, 2012 la 8:50 pm face parte din a doua categorie.

    P.S.
    Daca nu ai inteles mesajul, recidiveaza si voi fi mult mai explicita!

  40. 41 ZOE, fii barbata ! ianuarie 27, 2012 la 12:22 pm

    @Mihaela,
    Nu m-a dezamagit Victor iar Crin a fost de-a dreptul magistral.
    Îmi venea sa pup televizorul dar m-am abtinut numai si numai ca sotul meu sa nu râda iar de mine. Când a iesit Emil Constantinescu pe care îl votasem, eram în delir, am pupat televizorul când era el pe ecran. Citisem
    ceva în genul de „Contractul cu România”, nu stiu exact daca asa se numea, oricum continea promisiuni pe care el le facea tarii daca „se alege”.
    Erau mai multe promisiuni în acel înscris si eu le-am crezut neconditionat.
    Sotul meu, care gândeste muuult mai „adânc” decât mine, mi-a zis ca ceea ce promitea el atunci era practic , cel putin pentru moment, irealizabil. Eu m-am burzuluit la el si i-am spus ca sunt sigura ca Emil nu ma va dezamagi.
    Sotul meu si-a râs în barba si mi-a zis, „lasa ca o sa vezi tu ca ai pupat degeaba televizorul” si asa a fost. Totusi recunoaste si el ca Emil Constantinescu a avut curajul de a-si recunoaste greselile si a renuntat cu demnitate.

  41. 42 ZOE, fii barbata ! ianuarie 27, 2012 la 12:31 pm

    @Doru Coarna
    Ti-a explicat Mihaela, mult mai bine decât as fi facut-o eu .
    Sa înteleg ca eu as fi „sluga” ?! Multumesc pentru compliment, totusi te asigur ca sunt o „sluga” neplatita ! Din contra eu sunt cea care plateste cu timpul, abonamentul la Net si energia electrica. N-am fost, nu sunt si probabil nu voi fi înregimentata în vreun partid dar am dreptul sa-mi exprim
    propriile opinii !


  1. 1 Sesiunea extraordinara a Parlamentului Romaniei – Teodor Baconschi demis – Liderii USL au cerut demisia lui Traian Basescu, demisia guvernului Boc si demisia tuturor parlamentarilor « Hai ca se poate! Trackback pe ianuarie 23, 2012 la 6:04 pm

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!