Desenele lui Edi Rama si posibile sugestii pentru brandul de tara

Am observat ca se cauta sugestii pentru brandul de tara. De aceea, m-am hotarat sa va prezint o carte a liderului Partidului Socialist Albanez, Edi Rama, o carte de desene neconventionale. Sunt desenele pe care Edi Rama, un cunoscut pictor dar si primarul in functiune al capitalei, le-a realizat pe foile din agenda zilnica, in timpul intalnirilor pe care le avea. Probabil ca temele discutiilor sau evenimentele cotidiene determinau iesirea din subconstient a acestor forme. Poate ca daca cineva ar discuta cu el despre brandul de tara pentru Romania, s-ar putea obtine un rezultat spectaculos…

108 Răspunsuri to “Desenele lui Edi Rama si posibile sugestii pentru brandul de tara”


  1. 1 Dr. Mihnea GEORGESCU-DOBROGEA iulie 30, 2010 la 8:18 am

    Şi dacă o încoronăm pe Elena cea Nouă Zeiţa Raţiune în Templul Casei Poporului – nu ar fi un Brand de Ţară?

  2. 2 Vasile, iulie 30, 2010 la 8:38 am

    Al. A.Nastase,

    Vedeti dumneavoastra ca un cunoscator versat in ale artei vedeti peste Vasile si de aici si necazul unui brand de tipul celui albanez.
    Dumneavoastra vedeti arta , eu vad anatomie , disectie, dezechilibru. Imi cam dau seama ca si domn Basescu ca primar in lipsa de activitati concrete ar fi putut avea cine stie ce inceputuri asemanatoare cu cele ale domnului primar de Tiran ,care l-au format mai tarziu pe actualul Presedinte.
    Singura diferenta in tre cei doi domni este ca unul a avut culori mai multe celalalt a avut numai portocaliu deci am fi avut surpriza ca sa avem un brand portocaliu!

  3. 3 virus iulie 30, 2010 la 9:04 am

    Dupa parerea mea,cel mai reprezentativ pare ultimul desen..Se confunda cu doamna Udrea,la drept vorbind…Daca privesti cu atentie ,vei observa ca are nasu’ mare ,specific mincinosilor rasati,in spate cara,parca, cascaval(puteti sa-i spuneti si altceva) si, metamorfozata ,are chiar trei perechi de oua(asta simbolizand esenta puterii si miscarii)…Lasam la o parte rochita inflorata(de sub oua) ,care e sublima,dar lipseste cu desavarsire..Aici tre un stilist,gen Botezatu

  4. 4 contele iulie 30, 2010 la 9:26 am

    Ei , acum să vezi indignări pe blog … Banii noştri pe care i-a furat ca să-şi facă de cap cu beţivul … desenul ăla costă 200 de EURO şi ea a dat sute de mii , unde sunt restul ? … există oameni în ţara asta care trăiesc cu 100 de EURO şi noi aruncăm banii aiurea … de ce nu s-au plătit pensiile din ei ? Perdelele lui Udrea reloaded .

    Dintr-o regretabilă eroare m-am uitat două minute , aseară , la emisiunea madamei Firea . Era ea , doi sindicalişti ( cred ) şi fascinanta Olguţa Vasilescu . De o parte . De cealaltă parte , un deputat pedele . Bineînţeles , subiectul era logo-ul lui Udrea . Ce să zic , măcel …Am avut senzaţia de Discovery , de ceată de hiene încolţind prada …Ce insulte , ce injurii , ce satisfacţii grosiere , ce mulţumiri că victima nu apucă să vorbească … Muşca unul dintr-o parte , dădea să răspundă deputatul dar nu apuca , băga colţii în el altul , încerca să dea o replică dar nimic , numai onomatopee , pur şi simplu nu avea timpul necesar să articuleze cuvintele …
    Deputatul ăla îmi pare antipatic dar , pur şi simplu , văzând atâta violenţă în exprimare la cei patru , văzând lupta inegală şi inelegantă , am trecut instinctiv de partea lui .
    Bine , l-am susţinut doar câteva minute deoarece , fiind o persoană cu naturelul sensibil , nu mă pot uita prea mult la asemenea brutalităţi .

    Sunt convins că sunt pe aici multe persoane satisfăcute ( Las că bine i-a făcut ! ) . Le atrag atenţia că pot fi foarte bine ei în postura de victimă a unor indivizi cu opinii diferite . Nu trebuie să fii de acord cu violenţa verbală ( care poate ajunge şi la cea fizică ) numai pentru că agresatul are o altă părere , nu este din tabăra ta .
    Efectul la asemenea exagerări poate fi altul decât cel aşteptat . Eu , de exemplu , după acea emisiune , în ce priveşte istoria şi isteria cu logo-ul de ţară mă văd nevoit să mă situez de partea Ministerului Turismului . Bineînţeles , dacă nu apar date noi şi clare , nu speculaţii subţiri şi acuze lacrimogene .

  5. 5 Harabula iulie 30, 2010 la 9:33 am

    Atacurile la adresa doamnei Udrea privind brandul de tara sunt fariseice.
    Toata lumea stie ca astfel de contracte ale statului urmeaza niste proceduri foarte stricte. Udrea este mereu sub microscopul presei si este foarte atenta sa respecte legile.
    Eu nu-i gasesc nici o vinovatie.
    Femeia se straduieste si nu cred ca suntem in masura sa evaluam eficienta acestui brand.
    Nu cred ca este cazul sa plangem cheltuirea acelor bani europeni. La cat ar trebui sa absoarba tara noastra actiunea doamnei Udrea este un fir de nisip.

    Realitatea titreaza:”Pesti morti in gradina lui Udrea” O ticalosie evidenta a realitatii si la urma urmei o onoare pentru Udrea.
    Nu e de ici colo ca litoralul sa fie considerat gradina unei doamne.
    Eu cred ca falsa indignare si grija ipocrita pentru banii Europei sunt apa de ăloaie.

    Cat despre presa, loveste in Udrea ca sa simta Basescu, dar ce este mai grav, loveste in turismul romanesc ca sa simta Udrea.
    Pesti feroce, pesti morti. Sa nu crezi ca sunt platiti de Bulgari?

  6. 6 un om de bine iulie 30, 2010 la 9:34 am

    Minunate desene! (mai ales ultimul). Din pacate nu toti au cultura necesara sa le inteleaga!

  7. 7 Observator iulie 30, 2010 la 9:34 am

    Ca suntem neprofesionisti, stim. Ca nu prea avem ce arata iarasi stim. Si mai stim ca in ciuda faptului ca stim aceste doua lucruri, suntem si mandri si prezentam mai mult decat avem.

    Asa e si cu brandul asta de tara. Un brand se alege dintr-o suita de propuneri. Poate unele din celelalte propuneri ar fi fost mai fericite, dar asta a ales consiliul de brand. Si apoi brandul nu trebuie sa fie mincinos, nu?

    Oricum ar trebui sa asteptam sa vedem cu ce va fi umplut. Inceputul nu e deloc promitator, insa poate pe parcurs lucrurile se mai schimba.

    Insa am si eu o nedumerire. De ce verde? Ma intriga aceasta culoare, in ciuda faptului ca designerii o asociaza cu veselie, bucurie, dechidere, etc. E cineva specialist in branding sa ma luminze si pe mine?

  8. 8 ALM iulie 30, 2010 la 9:59 am

    Ieri, mass-media m-a zapacit de cap! Brand in sus si brand in jos! Sigur ca stiu ce este un brand: este o piesa de artilerie! Dar mai inseamna si altceva in dulcea limba romana? Pai, nu prea! Cel putin DEX-ul este in necunostinta de cauza. Atunci mi-am adus aminte: nu este cool si super, ci nashpa, daca vorbim romaneste 100%.

    Buuun! Atunci ce este un „brand” in sensul atribuit si in titlul sugestiilor dvs? John Bull spune ca este vorba de o marca, cu sensul figurativ de semn distinctiv, trasatura specifica, insusire caracteristica, particularitate. Despre ce discutam atunci? Despre LOGO cumva? Da, dar nu in sensul DEX-ului, ci in sensul de explicatie grafica a ceva, in cazul nostru a „brandului” de tara.

    Rezumand, nici desenele sugerate de dvs nu prea explica vreo trasatura specifica a Romaniei turistice. Daca va referiti la Romania politica, atunci ultima poza (May 09, 2007), poate fi atribuita „presiunii” guvernului Boc (nasul lung + …) asupra populatiei Romaniei, cu precadere impotriva bugetarilor si pensionarilor (care sunt semi-bugetari, dar nu din vina lor). Da, pot considera ca aceasta poza poate face parte din LOGO-ul guvernului Boc …

  9. 9 Harabula iulie 30, 2010 la 10:06 am

    Desenele sunt interesante dar nici intr-un caz nu pot sugera un brand.
    Fiind vorba de o arta care se adreseaza maselor, mai potrivita este arta minimalista. Maximum de efect cu minimum de mijloace.
    Seria de nuduri albastre ale lui Matisse, porumbelul lui Picasso sunt cele mai ilustre exemple de arta minimalista.

    Totusi, domnul Nastase a vrut sa ne transmita o stare de spirit si nu o parere despre brandul de tara. Eu inteleg incântara sa privind desenele lui Edi Rama: Nu ca-i socialist, dar e artist. Vorba cuiva: „Nu ca-i frizer, da-i galant”

  10. 10 Marcus iulie 30, 2010 la 10:06 am

    Presa Mogulilor, Ciocu’ Mic Si Ia D’Aci!

    Agentia de presa Erevan News a intrat in posesia unor documente de-a dreptul incendiare, documente provenite din arhiva Serviciilor Secrete Chineze si confirmate de surse din cadrul Serviciilor Secrete Romane, care pun intr-o lumina cu totul noua prezenta la lansarea brandului de tara din cadrul Expozitiei Internationale de la Shanghai, a unui cetatean chinez pe nume Al Liu Ste Phan imbracat in straiele purtate de domnitorul moldovean Stefan Cel Mare Si Sfant dupa batalia de la Vaslui, straie completate de coroana domneasca.
    Conform acestor documente prezenta acestuia la festivitate a fost perfect justificata si nu asa cum au incercat oamenii rai ai mogulilor romani s-o invinovateasca si sa rada la greu de d-na Ministru al Turismului, Elena Udrea, pe motiv ca cine dracu’ a mai vazut chinez imbracat in straie domnesti moldovenesti si purtand pe cap o coroana domneasca ce-i cadea tot timpul pe ochi.
    Studiind letopisetul secret al domniei lui Stefan cel Mare pentru veleat 1475 si cronica imperiala chineza pentru aceeasi perioada, agentia noastra a descoperit ca in anul respectiv, uimita de succesele obtinute in comunicatiile militare de Spataria Moldovei si pusa sa aleaga intre sistemul african de comunicatii “tam-tam” si cel moldovenesc cu focuri pe culmi de deal si munte, Casa Imperiala Chineza a optat pentru cel din urma in vederea dotarii posturilor militare de observatie de pe Marele Zid.
    Din acest motiv, in vara anului 1475 si prin mijloacirea Inaltului Pontif, un mare admirator al domnitorului roman, la Suceava a fost trimisa pentru schimbul traditional de experienta dintre poporul chinez si cel moldovean, o delegatie de specialisti din care a facut parte, sub acoperire, si o agenta a serviciului imperial de informatii, frumoasa Hai In Gang, care avea misiunea de a-l seduce pe domnitorul roman si a-l atrage in sistemul de aliante chinez.
    Tot din delegatie, drept compensatie pentru sistemul de comunicatii moldovenesc, au mai facut parte si cativa ingineri cu experienta dobandita la inaltarea Marelui Zid, cu misiunea de a construi diguri in Moldova in vederea prevenirii inundatiilor. In acea vreme la Dregatoria Mediului, in Moldova se afla la conducere o stra-stra-stra-bunica a doamnei Sulfina Barbu care, dupa ce a luat parandaratul de la firma The Great Wall, a lasat digurile in paragina, motiv de inundatii pana in zilele noastre.
    In ceea ce priveste misiunea frumoasei Hai In Gang lucrurile au luat, din cauza cunoscutului apetit al domnitorului Stefan Cel Sfant catre aventuri extraconjugale, o alta intorsatura si, in loc sa-l seduca Hai In Gang pe Stefan, in grajdurile Comisului Manole si ferit de ochii iscoadelor Vrancioaiei si ale Mangopitei, a sedus-o Stefan pe spioana lasand-o insarcinata cu bastard domnesc. La sosirea ei in tara, dupa terminarea misiunii, Casa Imperiala Chineza, cunoscand prevederile testamentare ale domnitorului moldovean care stipulau ca “Moldova nu este a mea si nici a voastra, ci a urmasilor, urmasilor vostri in veac de veac”, au dat o atentie deosebita rodului adulterin si descendentilor acestuia cu scopul ca intr-o buna zi sa poata anexa Moldova pe motiv de mostenire testamentara.
    Cum relatiile dintre China si Romania (Moldova) au cunoscut o dezvoltare infloritoare, comunistii chinezi aflati la Putere au renuntat la aceasta intentie si, pentru a adeveri spusele Doamnei Ministru, Elena Udrea, cum ca “poporul chinez se regaseste spiritual in devenirea neamului romanesc”, in aceste zile de glorie pentru turismul romanesc, au decis sa faca publica descendenta lui Al Liu Ste Phan si sa renunte, tot public, la tronul Moldovei.
    Motiv pentru care, in semn de multumire si respect fata de asemenea gest Guvernul Romaniei, prin reprezentantul sau la Shanghai, d-na ministru Elena Udrea, l-a invitat pe acesta la ceremonia respectiva si l-a prezentat publicului imbracat in straiele stramosului sau, purtand pe cap coroana domneasca a acestuia (mai putin sabia, aflata in custodia osmanlailor), urmand ca prezentarea oficiala a acestuia drept urmasul lui Stefan cel Mare si Sfant sa se faca la Cotroceni, in prezenta d-lui Presedinte Basescu Traian, care a lipsit de la Shanghai din cauza de masuri de austeritate.
    Asa ca gurile rele din media romaneasca, platite de mogulii cei avari si invidiosi, sa-si vada de treaba si sa n-o mai necajeasca si sa rada de d-na Ministru, ca stie dansa ce face.
    Mai ales ca datorita acestor noi dovezi de continuitate a traditiei relatiilor romano-chineze, milioane de turisti chinezi vor invada Romania pentru a-si desavarsi spiritualitatea din seva alpina mioritica, incercand totodata sa-si gaseasca jumatatile.

    A consemnat pentru Dvs.

    Varujan Arachelian

  11. 11 Marcus iulie 30, 2010 la 10:08 am

    @Harabuleo, mare dreptate ai cu litoralul , gradina lui Udrea. Pai la cat a udat Udrea „florile” din slipurile salvamarilor anul trecut, sa vii sa vezi astazi ce mandrete de liane le-au crescut 🙂

  12. 12 Pali iulie 30, 2010 la 10:19 am

    @ harabula

    800.000 eu pentru frunza aia amarita nu ti se pare fariseic ( mai bine zis DUBIOS ) deloc ? Chiar deloc ?Si daca nu te superi …care turism romanesc ? Aia in cadere libera cu aprox. 1,5 mil de turisti in comparatie cu anul trecut cu tot efortul prietenei tale metresa prezidentiala de a imita tenisul la Paris si dirijand boboru’cu indicatoare 3D ???Asta ne lipseste sau,….

  13. 14 Blizzard iulie 30, 2010 la 10:19 am

    Logo-ul in varianta simplificata, adica aia fara frunza din partea inferioara, imi place.
    Vizual arata bine. Comparati-l cu cel al altor tari si veti vedea ca e ok, sa nu fim carcotasi.

    Verdele, ca simbol (international) al naturii, al reintoarcerii la natura, al mediului de dincolo de birourile corporatiilor sau al epocii industriale, e ok. Avem si un pic de albastru in logosigla pentru a reprezenta apa (Marea Neagra, Dunarea si alte cursuri de apa slab exploatate in prezent pentru agrement – mi-e ciuda cand vad ce agrement nautic au ungurii pe Dunare si pe Balaton dar asta-i alta discutie). Eu as fi pus un pic mai mult albastru dar poza a fost una luata de pe un site, cum am cumparat si eu la randul meu, zeci de poze. Rusinica!

    Faptul ca vrem sa vindem natura de la noi si sa ne castigam un loc in mintea consumatorului cu mesajul „natura” cred ca ni se potriveste. Nu-mi dau seama cat este de rentabila aceasta pozitie in actualele circumstante dar in orice caz, aceasta pozitie are si o doza buna de adevar si perspective pe termen lung, adica poti sa-ti dezvolti o strategie de marketing a la long.

    FOARTE IMPORTANT: Aceasta pozitie, ne OBLIGA sa stragem gunoaiele din Delta, din Bucegi, de la Vidraru, de peste tot. Nu poti sa promovezi tara pe „verde” si tu sa-ti intampini turistii cu tone de PET-uri si alte mizerii. E mult mai important sa rezolvam aceasta problema decat sa facem autostrazi (de ex), daca vrem sa promovam aceasta pozitie.

    Stiu printul Charles si conationalii sai de la fundatia Adept ce este special (pentru ei si extrem de putin important pentru noi) la Viscri sau in zonele invecinate.

    Apoi, ar fi ok daca s-ar publica si aspecte cheie din intreaga strategie de „brand de tara” livrata de consultanti, pentru ca sunt acolo si rezultatele unor cercetari calitative/cantitative ce evidentiaza niste nise, niste trenduri, niste opinii ale unor experti, etc, nu doar maruntisurile pe care le scoate pe gurita Nutzi Udrea care oricum nu intelege alte cuvinte decat „fresh”, „brand”, „cool”, etc.

    Fara acea strategie si multa munca la noi in ograda proprie, acel logo (urat sau frumos, nu conteaza) nu valoareaza nimic. El este doar un element de comunicare, nu-ti aduce el insusi turisti, nu ii face fericiti pe turisti, nu ii transporta, nu ii hraneste, nu le serveste drept ghid, nu le ofera agrement, informatii, senzatii uluitoare, relaxare, nu le face poze, nu-i scoate din incurcatura cand nu mai gasesc marcajele montane, nu le scoate autocarul din aglomeratie, nu face mare lucru in general.

    Nici macar de portocaliul ala nu ma leg pentru ca d.p.d.v. cromatic merge bine cu verdele si oricum nu s-a mers pe cromatica steagului national, ca ne-am pozitionat pe verde.

    In fine, problema nu este logo-ul ci ceea ce vom face cu el!
    Nu-mi place logo-ul Dacia (desfacatorul de capace de bere) dar asta nu-i impiedica sa vanda in draci, nu-mi place noul logo Pepsi dar nu au pierdut nici un procent cota de piata din cauza lui, si cate si mai cate.

  14. 15 Pali iulie 30, 2010 la 10:26 am

    Domnule Adrian Nastase vreti sa ne spuneti ca, Edi Rama deseneaza in timpul unor intilniri ? Asta inseamna ca nu e atent la discutii sau e un „fel” de Napoleon ? Sau a desenat in timpul unei intilniri cu Base’? ( in acest caz il inteleg…..starea de spirit-creator de moment,…a desenat ceea ce a vazut in fata ochilor )

  15. 16 Marcus iulie 30, 2010 la 10:29 am

    @Conte, stiu ca nu-mi raspunzi, da’ deputatu’ ala ti-era antipatic pe dracu’, iar la macel a dat ‘mnealui tonu’ cand i-a numit pe toti din studioul respectiv dusmani ai poprului si tradatori. Bre, nea conte, chiar si cand asta ne fura pe fata ca pe niste plozi de tata, voi tooooot paduchiosu’, paduchiosu’. Ce dracu, conte, am pretentii de la un spadasin ca domnia ta.

  16. 17 nimrod iulie 30, 2010 la 11:00 am

    Talentat, cu uluitoare atenţie distributivă dacă totuşi nu-i un eufemism asta cu „în timpul”, da’ dacă e să vorbim de vreun posibil creator de brand pentru ţărişoara noastra, România, în registru relativ asemănător, îl prefer pe Ştefan Câlţia.

  17. 18 the_engineer iulie 30, 2010 la 11:05 am

    cum nu mai ploua cum e si domnul Nastase bine dispus hahahaha de fapt noi toti, mai exista si soare.
    foarte scurile desenele astea , pisica dintr-un desen seamana cu udrea (udea) o fi avand si albanezii una dar in alta pozitie scenica.
    Intrebati-l pe pe enver hogea asta daca nu ar fi dispus sa-l importe pe basescu pe boc si pe tot guvernu boc in Albania. Sa stea ei acolo in Tirana in primarie sa primeasca caiete pixuri si culori si sa picteze toata ziua de dimineata pana seara.
    La un moment dat ma gandeam ca basescu si udrea s-ar potrivii bine sa fie slugalai la Cornu la dumneavostra la casa de vacante, basescu la cotetze si madam udrea la bucataria pt angajati si cu curatenia in curte. basescu sa va deschida poarta la Cornu cand intrati cu masina si sa salute in pozitie de drepti si sa poarte pantaloni verzi si o canadiana rupta si o caciule comunista veche de astrahan sau o caciula de aia gen anii 80 cu motz. Udrea ar putea purta haine de oseanca ponosite si tricouri cu milka si poiana hahahaha.

  18. 19 the_engineer iulie 30, 2010 la 11:11 am

    madam udrea ar avea ceva concurenta in albania, creca nu ar baga-o nimeni in seamna , pepsi aia parca arata mai bine, vezi aici:
    http://www.albanian.com/v4/showthread.php?t=30091

  19. 20 Observator iulie 30, 2010 la 11:21 am

    @Contele – eu de mult nu ma mai uit la emisiuni pe Antena 3 sau Realitatea. Acolo toata lumea latra.

    Cat despre brand – ce sa zic. Eu nu sunt specialista in branding, dar uneori am fost de partea cealalta. Comunicatorii propun, insa trebuie sa aiba cu cine discuta. Iar in cazul de fata inteleg ca hotararea a fost luata de un ditamai consiliul de brand. Si mai stiu ca o strategie de comunicare e pe termen lung. Zic eu ca e bine sa asteptam sa vedem cu ce va fi umpluta. Poate iese ceva.

    Numai bine

  20. 21 Blizzard iulie 30, 2010 la 11:46 am

    Pe de alta parte, daca am construi logo-ul dupa chipul si asemanarea turismului autohton,ar trebui sa contina in mod obligatoriu urmatoarele elemente:
    1) caini vagabonzi
    2) tigani cersetori, cocalari si pitzipoance
    3) Q7, strazi aglomerate si multe gropi
    4) PET-uri si doze de bere pretutindeni plus mult fum de gratar

    Sloganuri posibile: „Expect nothing good”, „Expect the unexpected” sau „Survive in Romania”

    Acum, daca nu v-a facut nimeni sa radeti pe ziua de azi, o fac eu :).

    Strategia mea de relansare a turismului:
    1) Legalizarea prostitutiei
    2) Asaltarea exclusiv a pietei britanice cu un singur mesaj ce va promova tarifele serviciilor sexuale, pretul aferent mancarii / zi si pretul sticlei de bere + un link catre un site intesat de oferte turistice si pachete de servicii :).
    3) Mesajul va fi difuzat in Playboy, Hustler, revistele cluburilor de fotbal/biletele la meciuri de fotbal si tabloidele de scandal cu reach pe segmentul „hardworking guy”.

    Sloganuri posibile: „Welcome to Paradise”, „You don’t have to die to go to Heaven!”, „Don’t let your parents know! Just visit Romania”

    Stiu, veti zice ca-s nebun dar in termeni economici asa ceva ar soca turismul, fara sa investesti mare lucru si ai face si bani.
    Dupa ce ai socat o data, te ocupi dupa aia de lucrurile serioase.
    Madonna, Lady Gaga, Prince, designeri, etc, toti s-au lansat pe reteta extravagantei si uite ca fac bani, sunt bagati in seama, nu comenteaza nimeni (Vestul, da, aia din Vest desigur) in fata lor.
    Dupa ce sochezi UK-ul, devii la moda, culegi o gramada de publicitate gratuita si automat intri in topul agentiilor de turism interesate sa faca bani indiferent de nisa. Se pot face bani si fara colaborari cu TUI, Thomas Cook, etc…

    Astept pietrele :). Dar inainte de a da cu pietre, faceti legatura intre elementele care conduc la succesul in afaceri: identificarea unui segment de piata (tinand cont de elementele ce definesc segmentul de piata), crearea unei oferte de produse si servicii care sa satisfaca cerintele segmentului (avem noi ceea ce doreste acel segment?), definirea unei politici de pret competitiva, informarea segmentului si stimularea incercarii produselor/serviciilor promovate.
    Ce concurenta am avea noi pe acest „business”? La raportul calitate-pret pe care l-am putea oferi, nu ne-ar bate nimeni pe o distanta de multe mii de km.

    Ne este rusine? Pai daca ne e rusine cu asa ceva, de ce nu e rusine cu faptul ca: basescu e presedinte, boc e premier, udrea e ministru, un profesor castiga 800 lei la fel si un medic rezident, toate pitzipoancele au diploma la drept sau la economic, toti tiganii au Q7, romanii asculta manele, dan diaconescu vrea sa devina presedinte, vanghelie ofera certificate de garantie pentru politicieni, si cate si mai cate…Cu astea de ce nu ne e rusine?!?
    Hai sa lasam rusinea deoparte si sa facem bani mai repede, ca astia ne vand si chilotii pusi pe sarma la uscat!

  21. 22 blogideologic iulie 30, 2010 la 11:56 am

    Miciurin / „În anul 1918, el a dat în primire statului sovietic”, scrie domnul Adrian Bucurescu în articolul http://www.romanialibera.ro/opinii/aldine/victimele-lui-miciurin-195132.html . Aceasta este doar mică parte parte a unui fenomen de tranziţie, completez eu. În Rusia ţaristă se dezvoltaseră comunităţi epistemice în cadrul unui anarhism constructiv. După 1918, unele dintre aceste comunităţi epistemice pre-revoluţionare au fost transformate în institute de cercetare ştiinţifică. Liderii lor au rămas aceiaşi, dar ei primeau bani de la statul sovietic pe care îi administrau după dorinţa lor. Şi în general administrau foarte bine. Astfel, un român transnistrean de geniu asimilat ca rus, Petre Căpiţă/Piotr Kapitza, a luat şi premiul Nobel pentru lucrările de la institutul său. Din câte ştiu eu, grădina lui Miciurin din Rusia a fost vizitată de botanistul american Luther Burbank (1849 – 1926), ameliorator de plante. Ceea ce arată că Miciurin avusese realmente ceva realizări cu valoare practică, dacă americanii se arătau interesaţi ! Cu Lîsenko e altă poveste : a fost un bolşevic escroc. Iar pe linia vicioasă Lepeşinskaia s-a dezvoltat academicianul Oparin. Coacervatele lui Oparin, notabil fapt, sunt studiate cu fonduri practic nelimitate în America de acum. Dar puţini se bagă în aiureala aceasta care încearcă să demonstreze cum din materia moartă apare materia vie. Coacervatele lui Oparin sunt acoperite de o membrană formată dintr-un singur strat de molecule. Dar membrana celulară este formată din două straturi. Matematic, ca problemă de topologie, n-a rezolvat nimeni problema trecerii de la membrana simplă la membrana dublă. Fireşte, îl felicit pe domnul Adrian Bucurescu pentru articol ! Îmi place cum scrie.

  22. 23 contele iulie 30, 2010 la 12:04 pm

    Observator

    Frunza aia reprezintă munţii iar dunga reprezintă Dunărea . Mergându-se pe conceptul de grădină , de ecologie , de natură , s-a ales culoarea verde . Cel puţin aşa cred eu .
    Şi ca să spun sincer, logoul ( sau cum s-o chema desenul ăla ) îmi place . Imaginea aceea verde dă o senzaţia de fresh .

  23. 24 Vasile, iulie 30, 2010 la 12:10 pm

    Un om de bine,

    Si cind te gandesti ca noi suntem doar citeva miliarde care preferam un BUONaroti! Ma gandes cu cum reusiti sa traiti in asa mare singuratate!

    Conte,
    Nu ma dau in branci dupa Doamna Firea , dar spune-mi dumneata cind nu are dreptate ? Chiar asa de greu este sa suportati adevarul?
    Imi amintesc cu nostalgie de emisiunile in care erau atacate logourile, campaniile PSDeului , campanii menite sa promoveze Romania turistic , parca pe bani mai putini.Aseara ati avut rabdare sa-l ascultati si sa-l intelegeti , in afara intereselor perverse , pe primarul Mazare?In mare ei calificare doamna udrea, o mare cunoscatoare in posete s ,curele si rochii, pe care le apreciaza in functie de valoarea in euro ,alaturi de o alta femeie a lui Traian Basescu , au stagnat doar pe carotari de partid dezvoltarea in continuare a statiunii Mamaia si in mod special a orasului Constanta ,cel mai mare contribuabil , peste Bucuresti la bugetul consolidat!
    Poate fi aceasta coamna o profesionista , poate fi cel putin moral demna sa conduca o chestie care priveste ineresul general?

    PS
    Statisticile care dau orasul Constanta ca al doilea contribuabil, sunt statistici false.
    Cea mai mare regie ,un colos contribuabil al tarii ,Regia portului Constranta CN APC ocoleste bugetul local , imbogating anual bucurestiul cu un milliard!

  24. 25 G.P. iulie 30, 2010 la 12:55 pm

    Cum zicea si Dna Ecaterina Andronescu, multi studenti romani de la marketing sau comunicare ar fi putut fi provocati cu un studiu si un brand de acest gen.Si daca tot avem atatea minti tinere a caror creativitate este apreciata in lume, cred ca ne puteam baza pe ei si pe intuitia lor nativa si cu astfel de proiecte, aici, intre cei 4 pereti nationali…sau in cadrul gradinii, a ograzii noastre.

    Ghinionul nostru este ca…nu e nimeni pe aici urmasul lui…Louis Vuiton sau a lui Hermes sau a altor nume din show-bizul international… ):

  25. 26 Blizzard iulie 30, 2010 la 1:06 pm

    Referitor la desenele postate, din primul desen nu inteleg mare lucru poate doar ca si-a uitat creioanele colorate in masina.
    La al doilea vad o vaca, o pisica si o cioara, toate de pe Marte. Cam triste, ce-i drept.
    La al treilea desen vad un inalt functionar public de pe Marte, condamnat pentru neglijenta in serviciu. I s-a taiat un picior pentru ca a lipsit o ora nemotivat de la job si o aripa deoarece a cheltuit cu 0.15% mai mult decat i s-a alocat, la ultima deplasare pe Jupiter ca a trebuit sa dea spaga functionarilor de la starport sa-l lase sa plece, altfel lipsea nemotivat 2 zile!
    La al patrulea desen vad un popa martian care se pregatea pentru…AUTOCENZURA!
    Totusi, nu pot sa remarc ca astfel de organe genitale trebuie sa aiba un conducator ca sa scoata Romania din criza sociala si morala in care ne-am infundat (aia economica e doar un efect, nu e cauza!).

  26. 27 Augustin iulie 30, 2010 la 1:15 pm

    @ Harabuba
    Multi dintre fostii politruci ai PCR, unii mai prosti, altii mult mai destepti decit cei actuali ai PD-L au facut un minim efort de a-si cosmetiza mesajul, de a si-l europeniza. Tu, cu o nostalgica si provinciala incapatinare, ramii cantonat in sabloanele prafuite din vremi revolute : « dai in mine, dai in fabrici … ». Adica, cine da in Udrea, da in turismul romanesc (si, deci, e un dusman al poporului !)
    Slabiciunea ta pentru Udrea, ca si cea pentru Adrian Nastase, ne sint cunoscute! Ca, in numele acestor slabiciuni, mult prea ades faci pe prostul, e problema ta. Atentie, insa. Obisnuinta devine, pe nesimtite, o a doua natura! Si te vei trezi, intr-o buna zi, ca nu mai stii care esti tu, cel adevarat ! Si nu vom mai sti, nici noi !
    Dar, fiindca nu-mi place sa arunc vorbe fara acoperire, o sa argumentez:
    Daca primarul meu de sector imi « planteaza » in parculetul de 300 m.p. din spatele blocului 30 de banci din mahon, va fi o magarie fara seaman si o bataie de joc la adresa cetatenilor, indiferent cit de bine s-a acoperit primarul cu hirtii. In lumina acestui exemplu (deloc rupt de realitate !), afirmatia ta cum ca Udrea « este foarte atenta sa respecte legile » este echivalenta cu a face pe prostul. Ca si scuza ca suma aflata in discutie este « un fir de nisip in comparatie cu … »
    Sa nu ma intelegi gresit : eu cred ca acest blog are nevoie de (cel putin) un « Gica Contra » Dar unul istet !

  27. 28 nastase iulie 30, 2010 la 1:26 pm

    Contele,
    poate ca dupa schimbarea brandului, vor fi modificate si culorile drapelului national. Noul drapel ar putea sa aiba doua culori: verde si violet. Violet ca sa se distinga de cel al Ungariei, care are si el verde.

  28. 29 Karakas iulie 30, 2010 la 1:43 pm

    Harabula: „Nu cred ca este cazul sa plangem cheltuirea acelor bani europeni” si „Eu cred ca falsa indignare si grija ipocrita pentru banii Europei sunt apa de ăloaie” (ploaie?).

    Bre, pai pina acu’ ne umpleai urechile ca masurile de ne-cheltuire a banului public sunt bune (taieri de pensii, salarii etc). Ce, daca-s europeni, astia nu trebuie cheltuiti cu atentie?

    >>”Nu e de ici colo ca litoralul sa fie considerat gradina unei doamne”
    Maestre, risti sa primesti invitatie la duel de la Cotroceni 🙂

  29. 30 Blizzard iulie 30, 2010 la 1:45 pm

    @Adrian Nastase
    Asta cu verdele Ungariei e o mica rautate pentru ca puteau sa puna rosu in loc de portocaliu sau albastru si iesea reclama la dat cu kayak-ul pe Balaton.
    Daca ar fi pus violet langa verde, i-ar fi sarit lumea-n cap ca nu are gusturi si asa ceva stiti si dvs. ca e de neconceput pentru tarancile care s-au ajuns!

  30. 31 contele iulie 30, 2010 la 1:49 pm

    Domnule Năstase ,
    Eu nu prea înţeleg la logoul ăsta de ce căciuliţa de la „â” este portocalie . D-stră ce spuneţi ?

    Violet ?! Hmm…De ce nu …dacă şi Preşedintele Senatului este de acord …

  31. 32 Socrate iulie 30, 2010 la 1:50 pm

    @Harabula si @Contele. Am impresia ca apartineti SPP – Serviciul Postacilor Portocalii, dupa cum o aparati pe doamna Udrea. Va atrag atentia ca oricine ar fi supervizat si aprobat plata contractului cu pricina, indiferent din ce bani, doamna Udrea este aceea care a prezentat cu tam-tam acest slogan de tara mai mult decat stupid si care si-a asumat raspunderea lui. Gradina se asociaza cu flori, nu cu frunze. Gradina se viziteaza, nu se exploreaza, ca nu este jungla. Gradina carpatica nu exista, deci avem de a face si cu o reclama care induce in eroare. Bumerangul portocaliu se potriveste ca nuca in perete cu limba engleza. Sa faci dintr-o frunza stilizata ( si aia pe jumatate, ca este criza ) simbol al Romaniei, pe motiv de “frunza verde loboda, gura lumii sloboda… “ depaseste limitele bunului simt. O abordare cinstita a unui slogan si al unei imagini se facea printr-un concurs de proiecte, cum a facut pe vremuri Loteria Romana. Cred ca trebuie sesizat OLAF si DNA (care ar trebui sa se autosesizeze ).

  32. 33 contele iulie 30, 2010 la 2:01 pm

    @ Blizzard

    Corect ! Dacă am luat-o cu România , grădina lui Dumnezeu , cu natura şi cu ecologismul ar trebui să facem curat în bătătură . Dacă nu , îi aşteptăm cu drag pe turişti peste vreo 50.000 de ani ( atât durează degradarea plasticului , nu !? ).

  33. 34 Dragos iulie 30, 2010 la 2:06 pm

    Iliescu Ion: „Nu am nevoie de o situaţie specială şi un statut distinct în partid. Eu sunt un brand”.

    Cat ne-o fi costat ?

  34. 35 Harabula iulie 30, 2010 la 2:09 pm

    Cred ca nu am fost inteles. Eu nu sustin ca brandul este reusit. Nici contrariul.
    Sustin ca atunci cand lucrezi la stat este imposibil sa faci o treaba foarte buna. Statul nu este eficient nicaieri. Esti nevoit sa te acoperi cu acte, sa urmezi proceduri tampite, si sa alegi solutia cea mai adaptata la birocratie.

    Domnul Nastase este un exemplu. A putut fi agatat intrucat nu a respectat integral toata birocratia prescrisa.
    Eu insumi, in activitatea mea, am fost nevoit sa iau decizii proaste numai pentru a nu iesi inafara legii.
    Udrea nu putea sa adune 10 experti, sa-i plateasca si acestia sa aleaga un artist valoros. Legea nu permite asa ceva. Si apoi s-ar fi discutat la infinit cum a ales expertii.

    In concluzia vreau sa spun ca Udrea a facut ce se putea face, in conditiile date.

    Cineva, mai sus, ma acuza a fi adeptul ideii „dai in mine, dai in fabrici si uzine”. Se face ca nu observa ca situatia este exact pe dos: se porcaieste litoralul, se sustine ca tara nu-i o gradina ci o paragina, pentru a lovi in Udrea.

  35. 36 Blizzard iulie 30, 2010 la 2:12 pm

    @Pali
    800.000 euro nu e mult deloc daca primesti in schimb informatii bine determinate, in urma unor studii serioase, pe pietele internationale, in randul consumatorilor si al agentiilor de turism, din mai multe tari si diversitate sporita.

    Logo-ul si sloganul sunt in mod normal doar partea vizibila a aisbergului si respectiv partea cea mai putin importanta. Partea invizibila se afla in: analizele internationale, statistici internationale, analiza concurentei, determinarea comportamentului consumatorului (turistilor) din diverse tari, studii asupra satisfactiei turistilor din mai multe tari, experienta si asteptarile turistilor, analiza puterii de cumparare a turistilor si a obicieiurile de consum respectiv alegere a destinatiilor turistice si contractare a pachetelor turistice, analiza sectorului transporturi.

    S-a realizat vreun model de previzionare pe sector, in baza celor mai importante elemente identificate in studii si in baza studierii si analizarii elementelor existente in turismul romanesc? Nu cred, la banii astia nu are cum! Ala costa milioane de euro.

    In mod normal, trebuie sa-ti puna aia-n poala bibliorafturi intregi de documente, sa stea „comitetul de brand” saptamani intregi sa digere informatiile, dupa aia sa le raporteze la ce avem noi in prezent si la ce putem avea pe termen scurt si respectiv lung, si abia la final, le dai niste buletine de vot sa aleaga logo-ul cel mai reprezentativ pentru strategia care ni se potriveste cel mai bine in raport cu piata turismului mondial.

    D-asta zic, nu trebuie sa plecam dupa fenta, sa sarim 2 metri ca ne place sau nu ne place logo-ul. Asta-i doar o fenta politica din partea decarului (playmaker-ul) echipei PSD.

    Ala poate sa fie perfect, daca nu ai o strategie buna pe care sa o duci la indeplinire, logo-ul nu-ti foloseste la nimic, la fel cum poti sa ai ca logo oricare dintre desenele lui Edi Rama si sa vii pe piata cu o strategie beton, implementata in sistem japonez si sa te dea aia afara din UE ca le furi turistii :).

  36. 37 gala iulie 30, 2010 la 2:20 pm

    Oameni buni, nu-l mai atacati pe Harabula ! De cand si-a exprimat dorinta sa ofteze pe sanii lui nutzy,am inteles cu totii ca este un infocat (si fara speranta) admirator (si nu singurul,din cate vad) al blondei…Iar din comentariile de la aceasta postare,se vede treaba ca abia asteapta sa(i) cada frunza (lui nutzy,desigur!)!
    Ce mi-e greu sa pricep,este de ce acesti neconsolati admiratori,nu merg sa scrie pe blogul blondei?!? As scapa de senzatia neplacuta,ca trebuie sa sterg monitorul de bale,de fiecare data cand le citesc comentariile…

  37. 38 Blizzard iulie 30, 2010 la 2:22 pm

    @Contele
    Problema e urmatoarea:
    E mai usor sa facem autostrazi, aeroporturi, porturi, parcari, etc decat sa strangem gunoaiele. Din primele ies bani grei pentru unii, din gunoaie nu prea stim sa facem bani, din pacate.
    Deci, am gresit strategic cand am ales sa ne pozitionam pe verde! Chiar daca strangem intr-un an toate gunoaiele, la cati cocalari si pitzipoance avem in tara asta, la cat castiga profesorii si educatorii, nu avem populatia educata corespunzator pentru a pastra curatenia. Si gunoaiele vor aparea la loc. Si atunci promisiunea ta de marketing e falsa.
    Versuri din Parazitii: „Cand omu’ nu are ce pune-n farfurie / Il doare fix in BIIIP unde-arunca o hartie”. Adevarat, nu?

    Ce parere aveti de planul meu pentru promovare a turismului? 🙂
    Ala nu le promite turistilor ce nu avem sau ce nu putem face! E o promisiune onesta, reala si rentabila, nu? :).

  38. 39 contele iulie 30, 2010 la 2:22 pm

    @ Socrate

    Ar trebui să zic ceva ?!
    Da , sesizează OLAFUL , ANAFUL , PERDAFUL , despre JAFUL de la Turism . Da’ mai repede până nu se aşează PRAFUL .

  39. 40 un om de bine iulie 30, 2010 la 2:35 pm

    @Vasile
    Nimic nu e mai subversiv ca prostia. Roade din interior.

  40. 41 florin m. iulie 30, 2010 la 2:41 pm

    Este uluitor cum nu se analizeaza chestiunea in discutie, in cazul de fata logoul, facandu-se abstractie de cine este autorul, ci totul sau aproape totul se focalizeaza acesta din urma. Desigur, sunt si excepti, insa eu as putea pune pariu ca daca am amesteca putin sursele asertiunilor, deciziilor, propozitiilor, afirmatiilor, nu conteaza ce, astfel incat ele sa fe atribuite gresit, (in mod voit), adica sa asociem lui Udrea ce provine de la Nastase, lui Nastase ce provine de la Basescu, etc,si acceptand ipoteza ca sursa reala este necunoscuta celor care citesc, ele ar fi criticate sau laudate pe acest blog doar functie de cine s-ar pretinde ca este la originea lor, produsul in sine avand prea putin importanta.

    Imi aduce aminte asta de gluma cu seriful care avea un detinut in celula si este intrebat de un ziarist ce se va intampla cu el. „O sa-l spanzuram”, i-a explicat sec seriful. „Bine, dar nu va fi judecat?”, a insistat ziaristul. „Desigur, va fi judecat si dupa aia il spanzuram”, l-a linistit seriful.

  41. 42 Blizzard iulie 30, 2010 la 2:53 pm

    @toata lumea
    Din putinul marketing pe care l-am invatat pana in prezent, principala provocare nu e sa vinzi o data, ci sa-l faci pe client sa revina!

    Si pentru a-l face sa revina trebuie sa:
    1) oferi un produs/serviciu valoros, in mod consistent
    2) sa fii creativ
    3) sa fii vizibil in permanenta si sa fii in trend cu schimbarile industriei (flexibil si informat)
    4) clientul sa aiba parte de o experienta foarte placuta in toata relatia cu prestatorul (high customer experience), inclusiv dupa ce contactul direct dintre cei doi s-a consumat
    5) sa ai o reputatie buna (seriozitate, predictibilitate, organizare, respect)
    6) sa-i inciti in permanenta interesul pentru produsele/serviciile/noutatile tale (sa comunici)

    In Kotler – Nu Mai Stiu Care Dintre Ele (parca), zice distinsul profesor ca e foarte simplu sa faci o afacere de sute de milioane de dolari in US, daca bagi in toate punctele de vanzare de acolo, marfa in valoare de 10$. Sa o bagi in piata, nu e cel mai greu lucru, cel mai greu lucru e sa descarci canalele de distributie pe care le-ai incarcat si sa faci ca ele (punctele de vanzare) sa introduca din nou comenzi pentru produsul tau.

    La fel si cu turistii.
    Sa-i aduci cumva, nu e cea mai mare provocare, cel mai greu e sa-i faci sa revina (preferabil in numar si mai mare).
    Logo-ul (si sloganul) poate te ajuta cat o frectie cu Diana la bataturi sa-i atragi in Romania dar ei in niciun caz nu vor reveni in Romania sau nu vor recomanda Romania prietenilor lor, doar pentru faptul ca logo-ul e frumos.

  42. 43 nastyb0y iulie 30, 2010 la 3:24 pm

    ADIO, PICA FRUNZA ? (text aproape popular)
    ——————————————–
    Mi-am pus frunzulita-n par,mai
    Sa pot avea,turism,ceva
    Sa fiu ochioasa,nabadaioasa
    Sa se-mbulzeasca si sa ma iubeasca chinezii..

    Mai frunzulita,mai, nu fi rea,
    Ca am bagat in tine multa para,of,of,of

    Mi-am pus frunzulita-n plata,mai
    Optsute mii,vreau ca sa stii
    Sa ma mangaie si sa ne spuie,
    Care e brandu’,c-am pierdut landu’, mai,mai
    Mai frunzulita,mai ramurel
    Io cred ,ca asta-i mai frumusel…

    Ca zice lumea ori si ce,
    Poate sa spuna ,ca sunt nebuna
    Ca-i o prostie,fatarnicie
    Pai zice lumea ori si ce,
    Io tot cred in frunza me…

    Pai,mi-am pus si o frunza a la Eva,
    Sa-l traienesc,pa-l de-l iubesc
    Sa-si uite casa,sa-si uite masa
    Si cu tot dragu’,pe seara sa-mi treaca el pragu’
    Mai frunzulita ,stii ca-i zbanghiu,
    Adu-l pe seara si tine-l tarziu,of,of,of

    P.S. Cat despre cuvintele adiacente, respectiv sloganul, ce sa zic ?
    “Explore the Carpathian Garden” este titlul unui filmulet de pe youtube,
    despre zona Baiut-Maramures, publicat de acum 6 luni !!!!!!!! 2. Daca faceti o vizita in Spania si intrati pe firul intamplarii cu vestita firma de branding etnobotanic, s-ar putea sa va cruciti, desigur ortodox, nu catolic. (nu imi dau numele adevarat sa nu ma trezesc precum dvs., ca incepe sa mi se sparga vreo teava). Am schimbat un cuvint, sa nu va amendeze CNA-ul.(Admin, alegeti va rog o singura varianta)

  43. 44 Doru Coarna iulie 30, 2010 la 3:31 pm

    Din campania asta cu brandul turistic lansat in miezul verii eu am inteles ca Nutzi a inceput sa stranga bani pt anticipate.

    Cred ca o poza la rasarit de soare, cu niste lotci si pelicani in zbor, in gura barei Sulina ar fi avut mai mult efect, macar unul de sezon. Ori la Portita.

    Afisul e doar o gluma ce denota simplitate si pace mintala: merge atarnat de peretii oricarei gradinite sau prin holurile medicilor pediatri.

    Oricum, chiar si asa, zburand in China pe vreme de criza via LA in timp ce bietul presedinte nici nu-si permite sa urce in propriul avion, s-a putut acoperi si ultimul harakiri de la Tusnad, astfel ca putem observa cum toate initiativele portocalii fiind tampenii, automat se acopera una pe alta fara nicio premeditare.
    Probabil caderea din sondaje a adus si laboratorul din deal in colaps tactic. Ori invers, nici ca mai conteaza.

    Eu nu le am cu grafica, dar in ultimul desen al albanezului disting un pasaroi biped extrem de bine dotat, si abia asa inteleg recomandarea catre Nutzi privind alegerea brandului sau specific de (la) tara.
    O tara a papagalilor portocalii si cam dilii.

    In ce priveste verdele ala praz, e doar un simplu remember al vreunui „Hotel Clorofila” din vremuri nu demult apuse, pe deplin traite si deloc uitate… iar frunza cu pricina este tot ce-ti doresti sa vezi zilnic, in dosul shurii. Dar n-ai ocazia, e o frunza de-menta, languros arcuita si recent cazuta. „Fost-ai verde cat ai fost”, e ceva din partea locului…

  44. 45 http://guardadelferro.blogspot.com/ iulie 30, 2010 la 3:40 pm

    Brandul Romaniei e legat de cersetori,hoti si muncitori naivi,dispusi sa munceasca pe gratis!

    Asta e adevarul!

  45. 46 Dromichaites iulie 30, 2010 la 3:46 pm

    In scopul sustinerii brandului de tarisoara, pe care l-am propus, va rog sa observati ca personajul aflat in planul superior, cocotat in copacul fara frunze, cu capul pe jumatate in nori, nu este persoana la care va ganditi in mod firesc, ci este madam Lenus, deghizata in Bill Clinton, interpretand la saxofon piesa „Apa trece, gaurile in buget ramanE!”. Frunzele copacului, care vasazica nu le are, pentru ca au fost preluate de ministru pentru acoperirea gaurilor din buzunarele turistilor care vor vizita gradina „virgina”. Conducatorul balciului guvernamental este dl. Boc (viitor Botoc), de la Rachitele. Personajul la care va ganditi, nu lipseste. El este abstractia neechivoca si redundanta, reprezentata de duioasa melodie „Apa trece, gaurile in buget ramanE!”.
    http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.museumarad.ro/images/08_uzdin.jpg&imgrefurl=http://www.museumarad.ro/ro/pages/ev_08.htm&h=368&w=520&sz=55&tbnid=p021R7meHda3QM:&tbnh=93&tbnw=131&prev=/images%3Fq%3Dpictura%2Bnaiva&hl=ro&usg=__J4B4aGRbt4lS2gx7T8GoDdCSV2Y=&sa=X&ei=fs9STNC7B4yQONGb3J8O&ved=0CCEQ9QEwAg

  46. 47 mirela iulie 30, 2010 la 3:46 pm

    Am vazut ca a fost mai remarcat ultimul desen din toate:D Nu ca nu ar fii reprezentativ dar ca logo pentru tara noastra…nu prea mi se pare potrivit,ca daca eram asa tari nu erau uratii astia la putere acum ci altii care le functionau mai mult capul cel mare nu numai capul cel mic.Oricum sunteti simpatic tare domnule Adrian….dar propunerile dumneavoastra stiti ca vor fii refuzate..dar nu pentru ca nu sunt valide ci doar din principiu de orgoliu.Eu as propune ultimul desen ca logo pentru PDL sau pentru Ministerul de turism.(versiune actuala)

  47. 48 Karakas iulie 30, 2010 la 4:21 pm

    Harabula dixit: ‘Sustin ca atunci cand lucrezi la stat este imposibil sa faci o treaba foarte buna. Statul nu este eficient nicaieri.’

    Cred ca o iei serios pe aratura cu generalizari de acest gen care se vor argumente pentru statul minimal. Ceea ce nu ma mira la niste populisti de dreapta. Ca sa-ti dau un exemplu de stat unde cind lucrezi poti face o treaba buna:

    http://en-corporate.canada.travel/canadaTourismBrand

  48. 49 Vasile, iulie 30, 2010 la 4:32 pm

    Un om de bine,

    Ei aici greseti amarnic eu ma bucur ca dumneata si dl.nastase apreciind operele de mai sus „nu sunteti rosi prin interior” , dar cu fatada cu eroziunea exterioara, cum stati ?
    Observ ca in inteligenta dumneavoastra imi interziceti placerea de a admira o pictura un desen o caricatura normala dar ma considerati prost pentru ca nu imi place o aiureala!

  49. 50 Harabula iulie 30, 2010 la 4:54 pm

    Si totusi cred ca o mare parte dintre comentatorii de pe la tv. si chiar si de pe aici si-au pierdut uzul ratiunii.
    S-o lasam pe Udrea in plata Domnului.
    Cum se poate ca un Ciuvica sa spuna ca „Marea Neagra este o balta”? Am inchis imediat televizorul.
    Atata puroi sa curga din gura analistilor nostri n-am mai vazut.
    Numai pentru ca Udrea a zis cateva cuvinte frumoase despre tara, asa cum s-a priceput, au sarit toti bagatorii de seama sa spuna ca tara noastra nu merita sa fie vizitata. E o nebunie!
    Gustave le Bon a avut dreptate: multimea este irationala. Eu as zice ca toti sunt manati de spiritul de turma. Nu, nu turma, despre haita e vorba!

  50. 51 virus iulie 30, 2010 la 4:59 pm

    Heloooo,domnul(a) NastyBoy,va astept cu drepturile de autor..(Adio,pica frunza?)Primesc doar cash..In rest,toate cele bune!

  51. 52 Blizzard iulie 30, 2010 la 5:29 pm

    Nu stiu de ce nu mi-au aparut doua mesaje, care ce-i drept contineau 1-2 link-uri catre un ziar online si un blog.

    Ideea e ca logo-ul actual contine un element plagiat de la un alt logo. Pe romaneste, frunza seamana izbitor cu logo-ul proiectului englezesc „change transport”.

    In aceste conditii, eu nu as mai discuta cu respectivii consultanti, nu le-as mai plati niciun euro, le-as cere banii inapoi, pentru ca ei au livrat un plagiat, care pe deasupra a si fost demascat (bine ca s-a aflat acum si nu mai incolo). Si nu as mai avea nevoie nici de studiile&analizele care au stat la baza fundamentarii respectivei strategii de brand, pentru ca nu poti avea incredere in valoarea acelor consultanti prinsi cu plagiatul.

    Le-as explica in putine cuvinte ca munca lor nu prezinta nicio valoare cata vreme e vorba de plagiat, ca nu lucram cu mincinosi, ca nu merita niciun ban, ba din contra, ei deja au produs un deserviciu imaginii tarii si ministerului si le-as ura drum bun!

    Sa ne fie invatare de minte iar Nutzi Udrea sa inteleaga ca in goana ei dupa realizari personale, e bine sa mai reflecteze putin si sa o ia mai domol, ca logo-ul e ultima problema cand doresti sa faci cu adevarat o strategie solida si realista pentru turism.

  52. 53 Harabula iulie 30, 2010 la 7:30 pm

    Marturisesc ca nu am stiut pana acum nimic despre Edi Rama. Am cautat pe internet si am fost impresionat de acest barbat politic.
    Merita admiratia oricui.
    Inteleg si aprob entuziasmul domnului Nastase. Dar desenele sale nu se adreseaza publicului larg. Sau mai bine zis, n-au virtutile unei reclame.

  53. 54 ELMMAR iulie 30, 2010 la 8:06 pm

    Din jena rusinoasa banuiesc, nu a ti scris si numele dat de autor desenelor. Asa ca o fac eu:
    Desenul 1: Cuplaraie PDL ista cu babardeli si cocosheli;
    Desenul 2: Chilotzi baroci tip Udrea;
    Desenul 3: Udrea dupa trei ore de parcare turceasca;
    Desenul 4: Inspectie de front cu salvamari in pozitie de Udrea.

    Eu propun o amestecatura intre toate cu titlul: Nebunaticul Traian,mai love, stramosul nostru.

    Sunt convins ca romanii nu vor mai avea loc in tara din cauza de turisti.

  54. 55 George Ban iulie 30, 2010 la 8:56 pm

    Mosulica Hara-Bula ar fi induiosator, daca nu ar fi un robot portocaliu cu soft invechit. Cum zici Udrea, cum ia pozitia erecta!

  55. 56 eficientaenerg iulie 30, 2010 la 8:59 pm

    Sa citim-www.ziare.com-“Va aduceti aminte ce s-a intamplat in anul 2000, dupa patru ani de guvernare de dreapta? PSD si Ion Iliescu au renascut, fara niciun efort, printr-o victorie zdrobitoare, in urma careia social democratii au guvernat de unii singuri vreme de 4 ani, pe care si acum si-i amintesc, probabil, cu nostalgie……”

  56. 57 Bibliotecaru iulie 30, 2010 la 8:59 pm

    Înţeleg că domnul Edi Rama se plictisea cumplit…

    Câinele din a treia poză e genial. Eu aş fi sugerat şi nişte ochelari de orb…

  57. 58 George Ban iulie 30, 2010 la 9:03 pm

    O mare rusine nationala este aceasta elena! Votati-o in continuare!

  58. 59 George Ban iulie 30, 2010 la 9:05 pm

    Domnule Adrian Nastase,

    Ultimul desen este exact pe gustul (sic!) duduii!

  59. 60 ellasarya iulie 30, 2010 la 9:31 pm

    Ba, mie mi-ar plăcea să aibă roz şi lila (steagul). Am fi foarte originali, ne-ar reprezenta foarte bine… Poate să aibă şi o bulinuţă verde (mică cât creierul unora din ţara noastră) care să reprezinte ţinutul autohton şi neconstituţinal (că doar Constituţia nu e Biblie) tokesian. Poate-l realizăm 3D… cu posibilitatea plimbării biluţei pe teritoriu… Tot sunt unii cărora li se pare mai amuzant să li se taie capul!

  60. 61 Dragos iulie 30, 2010 la 11:10 pm

    Doru Coarna: „Afisul e doar o gluma ce denota simplitate si pace mintala: merge atarnat de peretii oricarei gradinite sau prin holurile medicilor pediatri”.

    http://logoblink.com/2008/06/17/tourism-logos/

  61. 62 adi NY iulie 30, 2010 la 11:23 pm

    Comment-urile noastre oricum sunt inutile. Ce pot eu sa spun: manualul de branding e incomplet: nu exista specificatii despre contextul in care poate fi folosit, dimensiuni stricte, culori RGB,CMYK, cu ce tip de fotografii poate fi folosit, pozitionarea in ad-uri/ printuri etc. Exista niste reguli si un manual corect de branding are multe pagini si specificatii despre cum si in ce context poate fi folosit un logotype … In fine, intrebarea este ce putem face noi cei multi contra celor foarte putini care isi bat joc de noi ?

  62. 63 blogideologic iulie 31, 2010 la 4:15 am

    “Cu o putere a minţii aproape divină” / Este un excerpt din epitaful înscris pe piatra de mormânt a lui sir Isaac Newton din Abaţia Westminster. Cum interpretăm aceasta ? Sir Isaac Newton a fost unul dintre geniile recunoscute ale Epocii Luminilor. Trebuie să mai spunem că în arhipelagul britanic spiritul din Epoca Luminilor nu a fost rupt de vreo revoluţie, a continuat chiar sub forma generic numită acum “Iluminismul soţian”. Care ajunge şi în America, unde induce inovaţia industrială, dar şi în România secolului XIX, unde influenţează constructiv Junimismul, remarca lui Sorin Adam Matei este întru totul corectă. Totuşi, Partida Naţională de la noi al cărei spirit ar trebui să anime oricare constructivism al României nu este continuarea directă a Iluminismului continental, a Iluminismului francez caracteristic pentru Vechiul Regim vrem să spunem, ci este construită în jurul noului acquis European denumit ideologia primară a lui Destutt de Tracy. Ce este ideologia primară, cu ce se ocupă aceasta ? Destutt de Tracy explică în “Éléments d’idéologie” : “La connoissance de l’entendement est proprement la science unique” (“Cunoaşterea înţelegerii este la modul propriu ştiinţa unică”). Ideologia primară evită recursul la teologie, dar discursul lui Destutt de Tracy posedă inevitabil coloratură teologică pentru că Unul sau Absolutul este prezent, –chiar dacă prea bine ascuns–, în sintagma Ştiinţa Unică. În această abordare cum interpretăm epitaful : “Cu o putere a minţii aproape divină” ? Ştiind realizările lui Newton, observăm cum foloseşte el simultan analiza şi sinteza. Prin această caracteristică, Epoca Luminilor se apropie de cele mai ilustre perioade ale antichităţii clasice.

  63. 64 Doru Coarna iulie 31, 2010 la 6:53 am

    @ Dragos,

    OK, toti folosesc ceva extrem de simplu si extrem de stilizat, dar reprezentativ, cat de cat. Nutzi nu a ales padurea ca fiind ceva semnificativ in cazul Romaniei, poate codrul, ci doar o frunza (???).
    Asta-i primul lucru care-l vezi daca ajungi noaptea, te cazezi si dimineata iesi pe balcon, in Romania?
    Apoi, sa avem numai noi frunze? Nu-i reprezentativ. Dar e verde.

    Vezi bine, pilotii israelieni se antreneaza la noi din lipsa de munti, nu frunze, altii ii trag cu ape minerale, altii vin pt apa marina extrem de iodata si sulfuroasa, altii pt delta, aproape unica in Europa. De Delta Dunarii au auzit toti, asta ar fi definitoriu pt Romania, vezi delta, esti in Ro, vezi frunza, esti aiurea.

    Dar in fine, nu ma pricep eu la asa ceva, e doar parerea mea, observam ca s-ar fi putut mai precis si mai ieftin, apoi nu sufar eu ca pierde Nutzi turisti, eu n-am hoteluri deci nici ca-mi pasa, ea are si nu stie ce sa ofere la pachet, desi conduce ramura.

    Raman sa cred ca i-a cantat cineva frumos din frunza vreodata.

  64. 65 Vasile, iulie 31, 2010 la 7:02 am

    Contele aduce o problema cea a gunoaielor si de ce nu un logo pe ideea asta, „Romania ,tara unde puteti arunca gunoaie pe oriunde……” Cine stie poate turistii straini se vor descatusa si vor veni la un concurs de aruncat gunoaie si scuipat pe strada!
    Cind vorbim insa de gunoaie sa nu uitam ca cel mai periculos oras din Europa un simbol al Italiei este o mizerabila groapa de gunoi vizitata anual de milioane de turisti.
    Pe o autostrada dintr-o alta lume acum citiva ani am nu prea intelegeam ce insemna repetabilul avertisment „rinsing 10000 usd fine”, in Singapore cu sute de ani in urma cind eram tanar si fumator cu insistente am primit permisiunea sa aprindem o tigara la o cafea , iar in momentul in care noi politicosi am dorit sa aruncam mucul afara in strada ,barmanita era sa faca un atac pe cord, in Franta tot in perioada mea de nemurire uitindu-ma mirat la cabina unui WCeu ecologic un negru mi-a intins o moneda ,Sunt si in Romania oameni care fara sa traiasca printre altii nu dechid geamul jipanului pentru a arunca o cutie de suc,un servetel sau un scuipat ….sunt chiar foarte multi oameni care nu au jipane…………..

  65. 66 George Ban iulie 31, 2010 la 7:07 am

    „S-o lasam pe Udrea in plata Domnului.”, zice veninosul agresiv H. Despre care domn o fi vorba? Ca plata o stim, e de ordinul sutei de milioane de Euro pe an.

  66. 67 ALM iulie 31, 2010 la 7:36 am

    @ Harabula spune:

    „Cum se poate ca un Ciuvica sa spuna ca “Marea Neagra este o balta”? Am inchis imediat televizorul.”

    Asa a spus Ciuvica? E un prost! Toata lumea stie ca Marea Neagra este lac rusesc!

    De ce ati inchis televizorul? Puteati sa va mutati la B1 (sau, labe 1) si acolo era Nasul, gata sa va aline durerea …

  67. 68 nastyboy iulie 31, 2010 la 8:01 am

    @virus
    Maestre virus, sa nu amestecam frunzele…Respectiv versurile cu comentariile. Poezia este preluata din evz.ro, nu imi permit sa o public pe site-ul propriu fara sa platesc drepturi. In plus, am rugat Admin.-ul sa aprobe inlocuirea acelui cuvint din creatia originala, cu riscul de a strica toata poezia. Important este ca incet, incet lumea intra si pe firul ghemului spaniol, vor fi mari surprize daca se va merge pina la capat. Despre titlul videoclipului de pe youtube „Explore The Carpathian Garden”, cel despre zona Pestera oaselor-Baiut-Maramures, vad ca prea putina lume se sesizeaza. A fost publicat prin ianuarie 2010. Asadar, atat sloganul cat si logo-ul sunt varza si totul e o mare mistificare. Numai „Adio, pica frunza ?” este originala, desi pana si asta suna a Savoy, nu ?

  68. 69 Ghita Bizonu' iulie 31, 2010 la 8:02 am

    Sa ne radem cu / de „crestin demagogie” ori de comunism-democratie ? sau sa zicem cretinsim dobitociie ?
    Citez din delirul bichiristo-portocaliu al EvZ (unde a violat si Harabula vreo 2 gaini )
    Imediat după 1989, Corneliu Coposu a fost nevoit să fuzioneze cu o grupare creştin-democrată condusă de poetul Ioan Alexandru, Liviu Petrina, Iftene Pop, Pavel Suian. Charismaticul lider a înţeles imediat că platforma tradiţională a PNŢ nu mai era actuală în noua Europă şi s-a orientat spre creştin-democraţie. Este adevărat că lui Corneliu Coposu i s-a reproşat această reorientare. PNŢ a pierdut fieful său: ţăranii au fost absorbiţi de PDAR, iar în Transilvania a luat fiinţă PUNR!

    Cu toate acestea, PNŢCD a fost perceput ani întregi ca fiind un partid de dreapta datorită anticomunismului său inoculat de foştii deţinuţi politici şi nicidecum de ideologia creştin-democrată.

    De altfel, gruparea Ioan Alexandru s-a pierdut în marea masă a partidului, din ea rămânând doar două litere stinghere în titulatura partidului: CD. Din nefericire, apartenenţa religioasă a majorităţii liderilor PNŢCD la Biserica Greco-Catolică sau Biserica Unită cu Roma a creat senzaţia în spaţiul public că ideologia creştin-democrată este apanajul catolicismului şi nu al religiei majoritare din România, ortodoxia.

    La radio cumanu inchipuit Djuvara Aficanizatu’ le minte ca cum s-a dus in 89 la Budapesta ca acolo sa lupte impotriva comunismului (sub atanta priveghere a securistatii ungare ) ca sa infaptuiasca prevederile pe care Romania intotdeauna nu le-a respectat (alea cu drepturile minoritatilor). In rsst cica ca nu , el nu a pus botu la propaganda antiromaneasca.

  69. 70 Pali iulie 31, 2010 la 8:40 am

    ” Bllizzard

    Intr-o tara normala si in conditii contractuale transparente era normal.Dar in criza ( consider momentul unul ablosult inoportun ) in care ne aflam si cu hoata asta la robinetul cu bani cred,ca partea invizibila se regaseste in posete si masini de lux,si nu in ultimul rand in achitarea creditului parasutei’ de la BRD.Sunt curios cum mai sta cu reesalonarea despre care ne-a vorbit acu’ trei , patru luni cand zicea ca, nu poate sa doarma noaptea din cauza acestui credit neachitat;sau din cauza lu’ nea’Cocos care se revarsa linga ea in pat ca o mare pata de grasime !Si nu in ultimul rand consider brand-ul unul cel putin „jenant”,…o mizgalitura !Fiica mea de 11 ani desena ceva mai frumos ….si mai ieftin…

  70. 71 Pali iulie 31, 2010 la 8:50 am

    @ adrian nastase

    Stimate Domnule Prim-Ministru ! Parerea mea e ca, verdele reprezinta mai de graba „dulcea’adiere” a unei frunze de palmier care iti face vint fiind purtat de un „sclav” ( sa zicem in timpul unei sedinte in jacuzzi,…ma gindesc asa in nemernicia mea aflind ca, si Baconsky a fost consultat in problema BRAND-lui ) dar in nici un caz cu vreo referire la Ungaria ! O sa vedeti daca afla Tokes Playboy-Autonom ce ati sugerat o sa va ceara despagubiri motivand ca, nu a-ti respectat tratatul bilateral RO- HU !

  71. 72 ELMMAR iulie 31, 2010 la 9:16 am

    Simt in urina ca,indiferent de rezultatul scandalului frunza, Helene de Pleshcoa s a cam dus paulii de suflet.
    Se zvoneste prin targ ca ascensiunea Nuticai ar deranja pe cineva de la Cotro si se actioneaza dupa proverbul azteco-hindus: eu te am facut,eu te omor.
    Pretentiile exagerate ale doamnei pentru simple favoruri centuristice intrec limita bunului simt.
    Prestatiile de pana acum au fost platite.
    Aceeasi ciorba rece si borshita in fiecare zi servita de o prestatoare ofilita, multa si decolorata e cam mult chiar si pentru Capitan, nepretentios de altfel cu femeile din porturi.

  72. 73 contele iulie 31, 2010 la 9:49 am

    – 42% din români cred ca soarele se învârte in jurul pământului .

    Şi mai cred că :
    – Primele fiinţe umane au trăit în aceeaşi perioadă cu dinozaurii – 30% cred că da, 25% nu ştiu sau nu răspund;

    – Pământului îi trebuie o lună ca să înconjoare Soarele – 20% cred că da, 33% nu ştiu sau nu răspund;

    – Laserele funcţionează prin concentrarea undelor sonore – 26% cred că da, 40% nu ştiu sau nu răspund;

    – Laptele radioactiv devine bun pentru consum prin fierberea sa – 34% cred că da, 22% nu ştiu sau nu răspund.

    Acestea reprezintă rezultatele unei cercetări ştinţifice asupra cunoştinţelor românilor . Eu am tras o concluzie : nu ştim noi prea multe dar în schimb ne pricepem la toate . Nu mai departe , acum e plină ţara de experţi în brandinguri de ţară . Pe la televizor , pe bloguri , toţi hotărăsc definitiv şi irevocabil ce trebuie turismului românesc . Ce studii , ce piaţă … Te lămuresc imediat , pe gratis , cum stă treaba . E foarte posibil ca invitaţii de la o singură emisiune , din jurul unei singure mese , să nu cadă de acord asupra strategiei de urmat dar asta nu-i aşa important .

    Cum spuneam , 42% din români cred ca soarele se învârte in jurul pământului .
    Şi 98% din români cred că întrega lume se învârte în jurul lor .

  73. 74 Blizzard iulie 31, 2010 la 9:56 am

    Hai sa privim problema si altfel: are nevoie Romania de un brand de tara?
    Raspunsul meu este DA, insa cu conditia ca acel brand sa reprezinte o strategie pe termen lung in ceea ce priveste turismul. O strategie bine fundamentata, unanim acceptata si sprijinita politic, o strategie care d.p.d.v. tehnic sa nu poata fi contestata (la logo, daca intrebi 10 romani, primesti 15 pareri!).
    Daca stau sa ma gandesc bine, in ultimii 5 ani am avut inca vreo 2 branduri de tara (ala cu land of choice si Romania, always surprinsing, corect?).

    Intrebari:
    1) Pentru ce e nevoie sa schimbam brandul de tara din 2 in 2 ani? Pentru PR pe bani publici la adresa ministrului turismului? Fara sa ai expertiza in analiza de continut PR, iti dai seama ca Nutzi Udrea a fost si va mai fi intens mediatizata pe tema brandului de tara.
    2) De ce nu mai e buna promisiunea cu „land of choice” si vechiul logo (care putea fi actualizat)? http://www.romania-landofchoice.ro/
    3) Cine plateste pentru aceste prostii?
    4) Care este strategia pe termen lung pentru turism, pe care se fundamenteaza brandul de tara?

  74. 75 contele iulie 31, 2010 la 9:57 am

    Apropo de turism …Mi-a vândut unul Agamemnon , Agamiţă Dandanache … Agathon …nu mai ştiu sigur , zicea că-i ministru turismului , nişte acţiuni la ceva numit parcă ” Dracula Park ” . Bună investiţie , am zis , mai ales că investiseră aici persoane seriaoase , nu spui cine …Am dat zilele trecute de ele . Am zis să le vând să-mi iau o casă de vacanţă în Bulgaria . Ştie cineva cât au crescut ?

  75. 76 Dragos iulie 31, 2010 la 10:15 am

    Doru Coarna,

    Reprezentativ, ai ? Hai sa luam ultimele crampeie din RO si sa desenam un logo:

    1. Ceausescu OUT
    2. Madalina Manole IN
    3. 42% din romani stiu si sunt siguri pe ei ca Soarele da tarcoale Pamanului
    4. aceiasi 42% voteaza cu partidul gazdei

    Cum ar arata logo-ul ?

    ps: nu sunt deacord cu apelativele „Nutzi”, „Elena ot Plescoi”, „Nutica”…s.a.
    Zic sa folosim modul neutru: Frumoasa Doamna de la Minister.

  76. 77 Pali iulie 31, 2010 la 10:47 am

    ” Blizzard

    P.S. ai uitat din celebrul cadru : flegmele de pe asfalt / guma de mestecat
    rahatul de caine ( si nu numai )
    betivi# ( tot mai multi la numar )
    rablel Euro 0 ( cu mult fum )
    carutele si tractoarele pline de noroi

    Si mai nou plaja full de pesti morti ( si cocalarii care aduna si vand prostilor ;asta-i tara si boboru’ )

    P.S.2 Azi „rula” in fata mea gratios un Trabant Combi ( verde ,…Atentie Dl. Nastase !) cu urmatoarea inscriptie pe luneta: Jesus is Lord,….oare ce vroia sa ne transmita proprietarul bolidului ???

  77. 78 Blizzard iulie 31, 2010 la 10:56 am

    Si ma duc acum cu privirea la cel mai inalt nivel. Turismul contribuie la formarea PIB cu vreo 6 procente (rest la paine). Si nu de ieri, de azi.
    In niciun caz absenta unui brand de tara „tare” nu este cauza acestei situatii.

    Nutzi Udrea ne promitea la instalarea in functie ca va face ca turismul sa ajunga pe la la 10-11% din PIB dar nu ne-a spus si cum, nu ne-a aratat prea clar (intr-o analiza serioasa) de ce in prezent producem doar vreo 6 procente din turism si care-i reteta pe care o poate pune in aplicare cu parghiile guvernamentale pentru a produce o crestere de vreo 75% a sectorului in timpul mandatului ei.

    Daca tinem cont si de faptul ca fiecare turist roman care lasa bani in strainate pentru un sejur la bulgari, turci sau la schi in Austria, darama cu putin PIB-ul tarii si aceste „importuri” de servicii cresc, as zice ca performantele Elenei (nume frumos dar cu ghinion pentru Romania ca si pentru Troia) sunt foarte slabe! Noi ne pierdem si turistii din tara dar visam sa vina strainii cu milioanele. Mi se pare ceva foarte in neregula aici.

    Ca sa concluzionez, brandul de tara si noul logo in acest moment imi par cam ca tichia de margaritar pentru chel :).

  78. 79 Sibilla iulie 31, 2010 la 11:06 am

    Cine e Udrea : o muieruşcă oportunistă, o ţaţă .
    Individa, n-are sărmana clin mânecă cu promovarea turismului. S-a văzut, nu e în stare să încropească două vorbe, darămite să mai şi convingă..
    Asta, Udrea, n-are nimic în comun cu… frunza, duduia preferând să-şi descopere ţâţele, nicidecum să-şi acopere… prostia, am spus, măcar s-o * învelească-n * vorbe, dar de unde NU e, nici Doamne, Doamne…
    S-o spunem pe-a dreaptă şi * de succesuri * în lumea-ntreagă: din nefericire, * brandul * de ţară în vremurile de le trăim este Elena Udrea, la aceasta fiind madame pricepută, să se-nfigă-n toate, să se promoveze pe sine. În acest hal a ajuns România, graţie cretinităţii matelotului ce şi-a-mpins protejata în faţă punând-o întotdeauna deasupra poporului. Un nemernic care numai preşedinte al ţării NU s-a dovedit a fi şi NU merită să fie, ticălosul.
    Are mare dreptate AN-ul când spune că singurii * externi * pe care a reuşit să-i * atragă * netotul Băsescu sunt tovarăşii de la FMI, că-n rest e ocolit de toţi…
    Pe oricine întrebi ceva/orice din ce ştie de România, va răspunde : * ţara unde domneşte taurul din vitrina cu porţelanuri care şi-a tras protejata cu două ministere *, c-a avut grijă tâmpitul să fim * cunoscuţi * în lume… vai steaua noastră..
    Sibilla
    P.S. duduia care s-a certat cu GPS-ul şi n-a nimerit Reşiţa, chitită ea să se-ntâlnească cu… FrunzăVerde, se impunea să se consulte cu * Ayatollahul* de Caraş-Severino care, în * mărinimia sa * i-ar fi sugerat pentru brandul de ţară ca subiect ŞMENĂREALA, adicătelea ceea ce caracterizează pedelacheii. Greşeşte duduia Nutzi că nu i-a model Frunzăverde… d-aia e săraca mereu subiect de scandal, nu-i sugerează nima-n lume pe cine să imite. A auzit careva să aibă Frunzăverde vreo problemă cu ANI, DNA, Curtea de Conturi ? Never , ever ! E jmecher * imaculatul * şi de ce să n-o spunem , nicio guvernare de după 90 încoace n-a avut sânge să-l deranjeze pe mason. Aşa că * brand * ca Frunzesky nicăieri în lume..
    Ce mai urmează oare ?… Compasul, şorţuleţele cu însemne caraghioase , vreo grafică a vreunui Templu Masonic ca * brand *… ? posibil… chiar posibil, doar supravieţuim în România unde e posibil orice…

    Anchete, investigaţii, dezvăluiri. Caraş-Severino cu damf de * brand *: Frunzăverde…

  79. 80 virus iulie 31, 2010 la 11:58 am

    Pai nu amestecam frunzele ,maestre…Ma refeream la faptul ca puteati sa specificati autorul prelucrarii(adica io)..Puteti sa o postati si pe blogul dumneavoastra-no problem..Cu drepturile de autor a fost o gluma…Poezioarele astea(versuri naive,pan la urma) sunt scrise la viteza,funcie de inspiratia de moment ..Multa sanatate!

  80. 81 Socrate iulie 31, 2010 la 1:15 pm

    @Contele * Ati uitat sa mentionati ca procentul romanilor care cred ca soarele se invarte in jurul pamantului ( 42% ) este aproximativ egal cu procentul celor care l-au votat pe Traian Basescu ( 44% ).
    M-a izbit aceasta coincidenta. Dupa cum stiti, in iunie 2010 GSS2000 a realizat un sondaj de opinie la cererea PNL-ului. Una din intrebari a fost : cu cine ati votat in turul 2 in 2010 ? Raspunsul a fost : 56.0 % cu Geoana si 44.0 % cu Basescu. Geoana a avut 5.204.102 voturi ( voturi reale ), Basescu 5.274.063 ( voturi reale plus manarii electorale ). Inseamna ca pentru Basescu au fost 5.204.102 * 44/56 = 4.088.937 voturi reale. Manarii electorale 5.274.063 – 4.088.937 = 1.115.165 voturi. Luand in consideratie erorile inerente unui sondaj, voturile din diaspora, altele, putem totusi aprecia ca s-au furat cel putin un milion de voturi, si ca pentru Basescu au votat aproximativ 4-4.1 milioane de votanti. Oricum, Basescu a castigat prin fraudarea masiva a alegerilor. QED. Ce e de facut ? Trebuie facuta alfabetizarea romanilor, si atunci, pe cale de consecinta, nu o sa mai voteze portocaliu.

  81. 82 Dragos iulie 31, 2010 la 1:53 pm

    Sibilla,

    prefer să-şi descopere ţâţele Frumoasa Doamna de la Minister si N U Aura Vasile, Mitzura Arghezi sau, Doamne fereste, Norica Nicolai.

    N U !

  82. 83 Blizzard iulie 31, 2010 la 2:13 pm

    @Dragos
    „Zic sa folosim modul neutru: Frumoasa Doamna de la Minister”.

    Mai discret cu gandurile astea ca si Harabula e un pretendent la un moment de alinare/alintare pe sanii lu’ Nutzi :).
    Nu vrei sa-i faci cadou de ziua ei primul fanclub „Frumoasa Doamna de la Minister”, ca Harabula a fost mai hotarat si a punctat mai mult la acest capitol decat tine :).

  83. 84 blogideologic iulie 31, 2010 la 2:32 pm

    @ Blizzard
    Bună analiza din iulie 31, 2010 la 10:56 am.

  84. 85 blogideologic iulie 31, 2010 la 2:39 pm

    @ contele spune: „nu ştiu sau nu răspund”
    Întebări suplimentare :
    1/ Ce părere ai despre Organismele modificate Genetic ?
    2/ Ce părere ai despre exploatarea aurului de la Roşia Montană ?

  85. 86 Mimosa pudica iulie 31, 2010 la 2:46 pm

    @ Moderator

    Atrag si aici atentia asupra unui aspect periculos al carui fond se regaseste, sub o alta forma, si in finalul unei postari aparute la „Precedentul Kosovo”, in iulie 31, 2010 la 10:16 am.

    In cazul de fata, mesajul problematic pe fond se regaseste tot in finalul unei postari, tot de astazi, apartinand aceleeasi colege de blog. Textul se gaseste mai sus (iulie 31, 2010 la 11:06 am- deci la mai putin de o ora fata de cel de la „Precedentul Kosovo”).

    In finalul textului postat in iulie 31, 2010 la 10:16 am la „Precedentul Kosovo”, colega noastra de blog invoca un pretext mincinos pentru a transmite ideea ca proprietarul blogului ar avea ceva impotriva sarbilor (acest lucru este neadevarat, dar ideea transmisa se retine si este clar ce presupune „contabilizarea” sa cand este vorba despre un om politic).
    In finalul textului postat mai sus (la scurt timp dupa cel la care m-am referit) in iulie 31, 2010 la 11:06 am, colega de blog transmite un mesaj jignitor si depreciativ la adresa unei organizatii cu veche reprezentare internationala si a carei importanta este cunoscuta atat de cei care sunt de acord cu ea, cat si de adversari (si de cei cu atitudine neutra).

    Fata de aceasta organizatie cu veche reprezentare internationala fiecare este liber sa aiba parerea sa personala.
    Dar este inadmisibil sa fie formulata o parere jignitoare, la adresa acelei organizatii (a carei forta si importanta nu pot fi negate) pe acest blog monitorizat intens.

    Se retin atat neadevarul ca proprietarul acestui blog ar avea ceva (nemarturisit) impotriva sarbilor (asa cum apare in finalul textului din
    iulie 31, 2010 la 10:16 am, la „Precedentul Kosovo”) cat si atitudinea jignitoare si depreciativa la adresa unei puternice organizatii cu veche reprezentare internationala (asa cum apare in finalul postarii din iulie 31, 2010 la 11:06 am la „Desenele lui Edi Rama…”).
    Textele au aceeasi autoare.

  86. 87 Observator iulie 31, 2010 la 2:53 pm

    @ contele- multumesc pentru explicatii.

    :)42%? – cu cine-or vota?

    Adevarat graiesti cu cei 98%.

    Numai bine

  87. 88 florin m. iulie 31, 2010 la 3:29 pm

    Contele

    Cred ca intrebarea ta legata de Dracula Park ar trebui sa aiba ecou aici, chiar daca nu dai nume…
    🙂

  88. 89 Doru Coarna iulie 31, 2010 la 4:17 pm

    Dragos,

    mie mi s-a luat de discutia despre logo-ul asta, din partea mea poate poza pe afis direct Doamna insasi decoltata oricat, poate cine stie…

  89. 90 Blizzard iulie 31, 2010 la 4:21 pm

    @Contele
    Eu nu cred in procentele respectivului studiu. Daca ma duc personal pe teren, poate reusesc sa scot procente si mai „bune” si motivez ca am folosit o metoda de esantionare aleatoare 🙂 ca nu-ti dai seama daca am influentat rezultatele decat daca stai langa mine pe teren :).

    Problema nu e ca exista destui romani cu educatia la nivelul anilor 1600 (asta o vedem si in trafic, si la mall, si pe plaja, si la munte, peste tot) cand heliocentrismul era un subiect pentru care intrai la mare belea cu Biserica Catolica.

    Problema e ca votul acelor indivizi este egal cu votul altora, si aici nu ma refer la membrii Academiei Romane, ci la romani obisnuiti care si-au luat un BAC pe bune, o licenta la o facultate de stat pe bune, muncesc cinstit cu carte de munca sau intreprind ceva pe cont propriu si platesc si ei taxe si impozite ca prostii. Cam asta-i tragedia ce reiese din rezultatele respectivului „studiu”.
    Democratia nu e perfecta iar capitalismul cu atat mai putin. Dar cand le aplici intr-o tara unde tinerii il au ca reper social pe becali sau pe guta, vad ca eba ajunge europarlamentar, basescu jigneste pe oricine vrea muschiul lui fara sa i se intample ceva, ba chiar conduce dupa sprituri, inseamna ca ne aflam in mod clar pe un drum gresit.

  90. 91 exasperat iulie 31, 2010 la 7:33 pm

    A.N.,

    Desenele n-ar fi mai potrivite drept sugestii pt sigla PD-L? Că faza cu mărul, para, castravetele mi se pare uşor lipsită de seriozitate.

  91. 92 Fragmentarium Politic iulie 31, 2010 la 7:47 pm

    Nemultumirilor militarilor legate de alinierea salariilor si pensiilor acestora la cele civile (prin care, asa cum sustine sindicatul cadrelor militare disponibilizate, se desfiinteaza, de facto, statutul de militar in Romania), li s-a mai adaugat in aceste zile inca una. Insatisfactia vine din diferenta de tratament (pe care o privesc ca pe o discriminare) aplicata in cinstirea memoriei si sacrificiului victimelor acidentului aviatic produs in timpul exercitiului militar romano-israelian Blue Sky 2010, care avea ca scop antrenarea pentru misiuni de cautare, salvare si evacuare medicala in conditii dificile, in care au murit sase militari israelieni si unul roman. Opinia publica, sensibila si plina de compasiune la astfel de evenimente dramatice, a ramas insa dezamagita de lipsa de reactie publica a presedintelui Traian Basescu fata de jertfa militarului roman. Prin contrast, presedintele Israelului, Simon Peres, si-a exprimat mesajul de condoleante intr-un discurs emotionant, care, cu siguranta, a mers la inima conationalilor militari si civili: “Sase dintre fii nostri iubiti au murit. Sase dintre cei mai frumosi oameni pe care ii avem in Israel au murit.” In acelasi timp, Simon Peres nu a pierdut prilejul de a intari cultul pentru armata si eroii ei, adaugand: “Cred ca armata este cel mai pretios lucru pe care il are poporul israelian, iar fiii care au luptat si au cazut sunt cel mai pretios lucru pe care il are armata.” Numai ca la noi, ca la nimeni, pentru ca presedintele Traian Basescu este prea absorbit de problemele clientelei, pentru a se mai preocupa de comunicarea politica, de coeziunea sociala, de educatia patriotica sau alte “maruntisuri”… In Romania portocalie, moartea unui militar la datorie a devenit o banalitate…

  92. 93 Cârcotaşu iulie 31, 2010 la 9:10 pm

    @ Dragoş,
    „nu sunt deacord cu apelativele “Nutzi”, “Elena ot Plescoi”, “Nutica”…s.a.”
    Io nu-s de acord cu ce face Nutzi, Elena ot Plescoi, Nuţica etc. Ei şi? Să-ţi folosească şi ţie cum îmi foloseşte mie! 😆

  93. 94 Cârcotaşu august 1, 2010 la 12:06 am

    @Fragmentarium Politic,
    Eşti nedrept. Nimeni din Românial, nu numai Băsescu, nu a suflat o vorbă despre acest tragic accident în care a decedat şi un militar român, după cum nici-un politician nu consideră necesar să observe că, de fapt aşa e, prin cele două legi statutul cadrelor militare şi toate regulamentele militare devine caduce, probabil va urma ca şi armata şi restul instituţiilor militare să se conducă în exclusivitate după Codul Muncii. 😯

  94. 95 Cârcotaşu august 1, 2010 la 12:08 am

    PS – Sorry, iniţial mă refeream numai la statut, am adăugat ulterior şi regulamentele, dar am uitat să fac şi acordul… corect – devin caduce.

  95. 96 Sibilla august 1, 2010 la 3:30 am

    @*mimosa pudică *,
    Îl confunzi pe d-l AN cu : Volodea Tismăneanu, * tactu * Pacepa, … ceva de genul ???!!!
    Asta ar fi singura * explicaţie * pentru cretinităţile cu care continui să mânjeşti acest spaţiu ŞI imaginea d-lui Adrian Năstase…
    Cine crezi tu că-ţi mai citeşte, crede * traducerile * de doi bani??
    Toată suflarea ştie exact cine eşti şi NIMENI, dar absolut nimeni NU te invidiază, nici amuzament NU inspiri, ridicolul te caracterizează ( asta din cauză că nu intenţionezi da te tot scapă nişte expresii inconfundabile, ca de ex : * se va lua în considerare… * – un singur personaj foloseşte în nebunia sa, cu act parafat, ca să fiu limpede, această expresie ) şi te mai caracterizează , te citez * analizele pe text *. Ai fi de râs dacă n-ai fi de plâns, sincer.
    Rudele mele sunt pe linie maternă : sârbi – pe crenguţa maicii, kosovari , albanezi pe o altă crenguţă, NU am de ce să mă dezic nici de unii, nici de alţii. Repet, NU cunoşti cu adevărat pe niciunul din cei ce scriu pe aici, ştii numai ce spunem fiecare din noi în particular la un moment dat sau când avem chef, fiecare… Pierde timpul în continuare în compania tălică amuzându-te… că dacă n-ai copil, nema ocupaţii ca să-ţi aline frustrările, ce să faci şi tu…
    SINGURUL LUCRU CU ADEVĂRAT GRAV E CĂ ŢI SE PERMITE CA SUB FELURITE MĂŞTI SĂ-ŢI CONTINUI SPECTACOLUL JALNIC !
    De-a lungul vremii, pe ACEST blog, m-ai tot scuipat cu invective : ba că-s ţărancă, ba că-s slută, ba că… Care e de fapt problema ta , nu interesează pe nimeni dacă ai sta în banca ta şi ai realiza/concepe că AN nu e la dejtul tău şi nu l-ai mai subestima inducând ideea că-i eşti respiraţie, că fără de tine nu s-ar descurca.
    NU PLEC !
    PROBLEME DE IMAGINE NU MIE ÎMI FACI, ASTFEL.
    CÂNTECUL KOSOVO JE SRCE SRBIJA A FOST POSTAT ULTIMUL ÎN ORDINEA APARIŢIEI PE BLOG, DEŞI A FOST TASTAT PENULTIMUL… DIN NOU, MINŢI !
    Minţi ŞI în privinţa orelor publicării comenturilor mele, repet, arhivez la cel mult o oră şi ştiu exact ce apare şi ce nu apre dar apare mai apoi… d-aia şi arhivez…
    Asta e tot ce ştii să faci, să minţi ! Sunt convinsă că şi pe tine te minţi şi nici măcar nu mai realizezi…
    Îţi readuc aminte, arhivez tot la anumite intervale de timp, aceasta VOIT pt că am spus limpede că te voi observa pe durată mare şi voi demonstra… că MINŢI. Evident demonstraţia va fi pe Sfinx în episoade, nu aici, acest spaţiu e deajuns că te tolerează DIN MILĂ pe tine…
    Îţi spun ŞI ţie ceea ce spun tuturor, ceea ce spun şi la Radio , ceea ce doresc la fel ca mulţi alţii să i se tălmăcească şi unuia ca Tokes, iaca îţi traduc tălică şi REŢINE :
    DORINŢA OAMENILOR DE A TRĂI MAI BINE E ACEIAŞI INDIFERENT DE ETNIE, PROBLEMELE CU CARE SE CONFRUNTĂ OAMENII, LINIŞTEA PE CARE O ASPIRĂ, SUNT ACELEAŞI, INDIFERENT DE ETNIE !
    AR TREBUI SĂ FI NEBUN SĂ LOVEŞTI ÎN ALBANEZI SAU ÎN SÂRBI ŞI NU ÎN CEI CARE I-AU ADUS ÎN SITUAŢIA DE-A FI DEZBINAŢI! AR TREBUI SĂ FII NEBUN SĂ NU DEPLÂNGI /PLÂNGI DEOPOTRIVĂ PETRU VICTIMELE NEVINOVATE NUMITE CU IPOCRIZIE DE CĂTRE ANUME TARTORI DREPT * VICTIME COLATERALE *, LACRIMILE SE CURG ŞI PENTRU VĂDUVA ALBANEZĂ ŞI PENTRU CEA SÂRBOAICĂ ŞI PENTRU COPILAŞII UCIŞI DE AMBELE PĂRŢI ŞI…
    NICIODATĂ NU VA SPUNE GURA MEA CĂ ARDEALUL N-AR FI AL ROMÂNILOR, CUM N-AM SĂ SPUN CĂ KOSOVO N-AR FI AL SÂRBILOR, PENTRU CĂ SUNT!
    SPRE DEOSEBIRE DE TINE, EU NICIODATĂ NU VOI FI UNEALTA UNUIA CA VOLODEA TISMĂNEANU ŞI PACEPA ŞI NU AM SĂ MĂ FOLOSESC DE MĂŞTI ŞI PERSUASIVITATE CA SĂ FAC JOCURI ORI SĂ MĂ AMUZ! CÂND AM DE SPUS CEVA, O FAC, PUBLIC, CA ÎNTOTDEAUNA!
    Ce este cu adevărat extrem de grav pe blogul d-lui Adrian Năstase e că TU eşti singurul personaj trist, frustrat, duplicitar, etc care induci idei ce afirmi că le-ar induce alţii şi care insişti cu vehemenţă să…. speli creierul AN-ului ????!!!! Asta chiar ar fi o palmă ŞI nemeritată şi limpede cu anume scop… DE NEIERTAT !
    TREZEŞTE-TE!!!!
    Mai mult decât am spus eu, poate-ţi răspunde d-l AN, care ŞTIE la ce oră sunt postate/tastate comenturile mele şi la ce ore sunt publicate, pt mine e limpede eu nu doar verificând ci arhivându-le la intervale de timp, repet, pt că observ… oameni, măşti, * fenomene *… iar dacă nu confirmă ce spun eu, cu siguranţă că ştie sau bănuiecine ar mai putea avea acces la moderare…
    ŞTIIND CĂ ACEST SPAŢIU E CEL MAI CITIT, MONITORIZAT ( că tot mă citaşi ) CONTINUI SĂ FACI CIRC, SĂ PERTURBI DIALOGUL, SĂ ÎMPROŞTI CU NOROI, SĂ FII UN FACTOR PERTURBATOR ! eXISTĂ DOAR 2 EXPLICAŢII :
    – FIE TE CREZI DE NEÎNLOCUIT ŞI BURICUL PĂMÂNTULUI, CAZ ÎN CARE ÎL SUBESTIMEZI PE D-L AN…. soarele răsare şi apune cu sau fără tine/mine/noi…
    -FIE FACI JOCUL CUIVA CONNTRA COST ŞI PT CĂ EVIDENT FACI PARTE DIN TAGMA JALNICILOR LESNE DE FOLOSIT DE CĂTRE ALŢII ŞI,DIN NOU, ÎL SUBESTIMEZI PE D-L AN care numai de mizerii, bălăcăreli, circotecă NU are timp, dispoziţie sau deschidere,ar trebui să ştii asta mai bine ca mine, dar… îl subestimezi…
    CHIAR CREZI ÎN IDEEA CĂ ÎŢI VA MERGE LA NESFÂRŞIT ? CREZI CĂ VA PLĂTI ALTUL ÎN LOCUL TĂU MIZERIILE LA CARE TE PRETEZI CONSTANT ŞI PERIODIC ?
    REPET CE ŢI-AU MAI SPUS ŞI ALŢII :TREZEŞTE-TE !!! ( AR TREBUI SĂ-ŢI SUNE CUNOSCUT…* TREZEŞTE-TE ! * )…
    RĂMÂNE CUM AM STABILIT EU : NU PLEC DE AICI !!
    Sibilla

    P.S. am la arhivă ceva mailuri care CONŢIN expresia * se va lua în considerare * ca şi altele ce te fac de neconfundat ! Există ŞI pe acest blog comenturi aletale care conţin acele expresii ce te fac de neconfundat… când te stăpânesc nervii, faci greşeli.
    P.P.S. AN e un prieten al sârbilor, deci ASTA te deranjează !! AN e un prieten al albanezilor ŞI asta te deranjează ?… nu de alta, dar crenguţele arborelui meu genealogic… vezi mai sus… problema ta să fiu oare neînsemnata de dumneamea sau eu sunt pretextul de care te agăţi cu DISPERARE ca să… INDUCI IDEI… că tot * uiţi * cum se numesc ăia plini de * idei *…
    PUNCT:

  96. 97 Blizzard august 1, 2010 la 12:25 pm

    @ blogideologic

    Multumesc pentru aprecieri.

    In completarea a ce am spus atunci despre contributia turismului la PIB, as spune ca este falsa ideea ca M.T. sa beneficieze de un buget mai mare pentru a creste contributia turismului la PIB. Desigur, Nutzi Udrea si-ar dori cat mai multi bani pe mana, e la mintea cocosului :).

    Banii aia trebuie sa se duca la alte ministere, la trasporturi ca sa terminam naibii macar autostrada A2, nu mai vorbesc de autostrada Litoral pana la Mangalia, de ring-ul municipilui Constanta, de o eventuala autostrada C-ta-Tulcea sau autostrada Transilvania.

    La mediu ca sa faci diguri sa nu mai vina toate mizeriile la mal, sa faci marine pentru ambarcatiuni, sa previi erodarea plajelor si a falezelor, etc. Sa strangi gunoaiele!!! Cu cate gunoaie avem in tara asta, daca le strangem pe toate, cu o anume tehnologie care mi-a fost prezentata curand, facem rost de energie si material pentru mixturi asfaltice ca sa terminam macar autostrada A2 :).

    La finantari nerambursabile pentru proiecte care sa aiba ca obiective: dezvoltarea resurselor umane formate pentru activitati in turism, cresterea competitivitatii celor care actualmente opereaza in turism, cresterea capacitatii administrative a statului pentru coordonarea si supravegherea activitatilor din sfera turismului (mare atentie unde si ce mancati pe litoralul romanesc pentru ca acolo va servesc niste tzepari care s-au adunat din toate colturile tarii ca sa munceasca 3 luni si apoi sa o huzureasca alte 5).

  97. 98 Sibilla august 1, 2010 la 4:09 pm

    @ Dragoş,
    “nu sunt deacord cu apelativele “Nutzi”, “Elena ot Plescoi”, “Nutica”…s.a.”
    AI DREPTATE !
    CORECT ŞI MUUULT MAI NIMERIT PENTRU COANA ÎN DISCUŢIE : IMPERTINENTĂ, IPOCRITĂ, ŞMENARĂ, ş.a. Unde mai pui că nu-s simple apelative ci, exact descrierea oportunistei…

  98. 99 Mimosa pudica august 1, 2010 la 6:04 pm

    @Sibilla

    Iar ma confuuuunzi.
    Ai o repetitivitate a confuziei si a obsesiilor. Ti s-a declansat starea. Daca totul decurge ca de obicei, dupa ce m-ai confundat cu principala ta obsesie (Aya, caci pe ea o asociezi cu Pacepa si cu Vladimir Tismaneanu) ma astept sa ma confunzi pe rand, cum ai mai facut, cu Le Prince, cu Elmmar si cu altcineva, despre care ai spus doar ca e o blonda din Resita.

    Nu inteleg care este cauza cearceafului tau plin de agresivitati mizerabile si de ce-mi zici ca nu pleci. Ti-a zis cineva sa pleci? Zi-mi-l mie sa-i trag doua smetii peste mocarina aluia de nu respecta dreptul la libera exprimare, ca si batutul campilor tot asta este.

    Daca tot ai inceput, afla ca ramane valabila problema pe care am semnalat-o, anume ca intr-o postare ai incercat sa transmiti mesajul ca proprietarul acestui blog ar avea ceva nemarturisit impotriva sarbilor. Intr-o alta postare, ai incercat sa ridiculizezi, atacand simbolurile, o organizatie cu veche reprezentare internationala. Acel atac la simboluri, formulat pe acest blog foarte monitorizat, este de neacceptat in asociere cu un om politic, pentru care specifica se cade sa fie atitudinea diplomatica mai ales in cazuri „sensibile”. Nu cred ca ai facut totul din naivitate! Nu se stie de ce, ai uitat tocmai subiectul asta in cearceaful tau plin de mizerii.

    Zici, aiurea, ca as fi cine nu sunt, de fapt, pentru ca am folosit anumite expresii.
    Fatuco, de cand sunt expresiile proprietatea cuiva?

    Zici ca postezi corespondenta ta cu mine pe email.
    Ca ai, soro, cand ai corespondat tu cu mine?

    Hai, da-i inainte pan’te linistesti.

  99. 100 Sibilla august 1, 2010 la 11:44 pm

    @* Mimosa pudica *,
    Măi dragă * mimo *,

    Ca să fiu ŞI mai limpede pentru tălică :

    !. – moderatorul acestui blog a confirmat printr-un mail că mimosa pudică = Le Prince ( mailul e ŞI în posesia mea , evident ŞI în posesia altora căci suntem sătui de prostiile şi halucinaţiile tale, de mizeria şi spectacolul ieftin la care te dedai… cum ai spus * repetitiv şi constant *..

    2. – masca Aya SE asociază cu Volodea ŞI Pacepa, de bună voie, nesilită de nimeni, nu eu o .. , nu altcineva..

    3. – TE citez : * cearceafului tau plin de agresivitati mizerabile *…. cum zisăşi , cumva că * bătutul câmpilor … *… bate măi dragă miriştile, eu rămân cu munţii,tălică NU reuşeşti în ciuda tuturor eforturilor să te ridici la asemenea înălţimi, continuă şi te coboară şi mai jos în mâl, e alegerea/decizia ta.
    Îţi reamintesc, în ce priveşte MORALITATEA, închide gura, eşti ultima persoană care să dea lecţii… nu că m-ar interesa, mi-e indiferent, atât timp când nu-mi ieşi mie-n cale cu… !

    4. – periodic şi constant te ocupi VOIT de a transforma acest spaţiu în Arenă, bălăcărind, jignind, fugărind persoane de la care ar trebui să iei notiţe şi te scoate din minţi faptul că nu reuşeşti să mă impresionezi. N-ai cu ce şi nici cum.
    A constatat toată suflarea cum au plecat mulţi de pe aci, ai continuat totuşi. A observat toată suflarea şi că eşti tolerată pe aici, NU respectată şi asta îţi produce furii .

    5. – * Nu cred ca ai facut totul din naivitate! *
    Paranoia !!
    M-a plătit Mosadul, Putin, cine , ca să ce ? Ia mai ieşi la interval cu vreunul din interminabilele-ţi scenarii…. nu te lăsa ştii că poţi ! Când iei o pauză îţi sugerez să te priveşti în oglindă, dacă roşeşti, mai ai scăpare, nu uita şi de oglinda conştiinţei..

    6. – Subiecte cu blonde şi alte nick-uri NU fac obiectul subiectelor în discuţie, nu am chef de picanteriile cu care-ţi fardezi matale frustrările, cu care te amuzi, repet, e numai problema ta, eu am trebi serioase.
    Noutate pt tine : nu mă cert cu blonde, cu elmmar, nu am de ce! Nu-mi sunt prieteni, duşmani nici atât, amici ,posibil şi aceasta pentru că… pentru că… iaca NU îţi spun de ce pentru că NU VREAU.

    7. – * fătucă * nici măcar tu NU mai eşti…
    Eu sunt MAMĂ, o doamnă, o patrioată, militant PSD, un cetăţean onest şi onorabil, nu am crescut cu bonă dar nici în mahala. Atenţie la exprimare!

    La alte nelămuriri îi răspund oricând Stăpânului acestui spaţiu, dacă şi numai dacă d-lui mi-o va cere vreodată. Până una alta eşti UNICUL PERSONAJ care face valuri pe aci şi care vede cai verzi pe pereţi.
    Te invit din nou, a nush câta oară să MĂ eviţi, DIN RESPECT PENTRU an , dacă alt motiv mansarda mătăluţă nu are.
    Cât despre * cearcaf plin de mizerii *, fă efortul şi ţi-l spală în casă, nu-l mai flutura în faţa oricui, e jenant. Pt tine… nu de alta da te dai *pudică *.
    NIMENI nu te confundă, TU şi NUMAI tu te-ncurci în măşti, nick-name-uri, fuste şi izmene, şi INSIŞTI să-l târăşti pe respectabilul POLITICIAN, d-l AN în : poveştile, bălăcărelile, * analizele *, scenariile, jocurile tale. Nepotul meu râde cu lacrimi pe seama * spectacolelor * tălică, eu… NU. Atât că tu nu ştii de ce eu nu…
    Concluzia : NIMENI nu te invidiază, NIMENI nu * vede * ce * vezi * tu, NIMENI altcineva nu mi-a sărit la gât în afară de tine care invoci numai tu ştii ce şi DE CE, NIMENI nu se luptă cu tine, nu te ia-n serios şi aceasta ŞI pentru că, măi dragă * mimo * ( nu e prima oară când o spun… ) :

    Contra prostiei, chiar şi zeii luptă în zadar. ( Schiller )
    Traducere cu dedicaţie tălică : noi restul lumii nu suntem zei iar tălică nu excelezi în ce priveşte inteligenţa. altfel ai fi priceput demuuult să renunţi la * spectacole * pe acest blog !

    * Lumea nu-ţi poate dărui ceea ce nu primeşte de la tine. * ( Schiller )
    Vrei respect ? Respectă-te pe tine respectându-i pe ceilalţi! Fă un efort şi respectă-l pe d-l AN şi NU-I MAI IMPUNE * spectacolele * tale ieftine ŞI previzibile, noi restul, * ţăranii * ne descurcăm, rezistăm, au tot nu te-ai convins ? Ţţţ, ţţţ, ţţţ…
    Sibilla

    P.S. Personal, am şi pe Zoran şi treabă şi ocupaţii ŞI Respect şi linişte şi Echilibru şi zâmbet şi lacrimi şi aspiraţii… Nu te * preocupa * de neînsemnata-mi persoană, singurul conflict major, cu adevărat major care ar trebui să te preocupe pe tine, e … cel cu tine, * acolo * e buba tălică.
    No, servus, măi dragă * mimo *.

  100. 101 Bibicu august 2, 2010 la 10:02 am

    SEXBREND

    Doamna Lenuta ridicandu-si poalele, lasa la intuitia curiosilor un vagin urias, ascuns dupa o frunza de lipan, care, el singur, poate sa atraga turistii obsedati(sexual).
    Aceasta secventa asociata cu un porumb calibrat, fiert, poate sa constituie acel stimulent miraculos care sa isterizeze turismul mioritic de maniera unei neoprite reactii in lant.
    Asocierea cu originale versuri mobilizatoare basesciene, ecou al gandirii golase prezidentiale, modulate pe coasa virtuosului Boc, vor coplesi sufletele turistilor straini ingretosati de abundenta vestica;
    Veniti la noi, veniti cu toti la mine,
    In tara visului uman de trait bine,
    La umbra codrilor taiati politic
    De un popor condus spre neolitic…
    ………………………………………………………

  101. 102 gala august 2, 2010 la 11:55 am

    @Dragos
    Ai reusit sa ma induiosezi ! Ok,sunt de acord cu tine (in parte),dar fara „Doamna” ! Nu are stofa,oricate haine de firma ar pune pe ea. „Frumoasa”,as putea accepta,stim bine ca un bisturiu in ziua de azi face minuni…Daca ti se pare ca sunt nedreapta,fa comparatie intre pozele de dinainte de 2007 si cele de acum…
    Ceea ce nu inteleg eu,la toti cei care ofteaza la vederea nurilor blondei: oameni buni,de ce nu investiti in nevestele,logodnicele,prietenele voastre?!? Va asigur ca interventiile bine facute,transforma o muma-padurii intro zana !!! Sau vreti sa profitati de investitiile altora?!? Nebunaticilor!!!!!!

  102. 103 Mimosa pudica august 2, 2010 la 1:19 pm

    @Sibilla

    Iar ma confuuuunzi.
    Starea in care ai intrat evolueaza previzibil, asa cum am descris.
    Dupa ce m-ai confundat cu Aya, acum ma confunzi cu Le Price.
    Se pregateste Elmmar.
    Urmeaza blonda de la Resita.

    P.s.Multa sanatate iti doresc.

  103. 104 Mimosa pudica august 2, 2010 la 1:40 pm

    @Sibilla

    Calcarea in gropi, batutul campilor si luarea gurii pe dinainte, pe acest blog, cu batjocuri la adresa simbolurilor masonice si nu numai, ar fi trebuit sa-l faca pe sef’tu sa te tempereze. Vaz ca nici el nu mai poate si si-a luat laba de pe tine.

  104. 105 Sibilla august 2, 2010 la 7:05 pm

    @*mimosa pudică *,
    Ca de obicei : MINŢI !
    1 – pe mine NU mă impresionează simbolurile alea. CRED ÎN DUMNEZEU !
    2 – tumna constat că AM REUŞIT să te fac să scuipi ceea ce DOREAI cu insistenţă să spuiPE ACEST BLOG MONITORIZAT, ceea ce eu NU am rostit dar tu DA, concluzionând am avut perfectă dreptate că eşti persuasivă ŞI că ai prostul obicei de-a pune-n gura altuia ceea ce de fapt doreşti tu să subiliezi, că induci anumeidei apoi insişti că alţii, mereu alţii , niciodată tu, au vrut să spună aia sau ailaltă, ideia de-a împroşca cu noroi Stăpânul acestui blog aparţinându-ţi ţie de fapt !
    3 – şefu meu NU-mi e ŞEF, e superior mie pe cale ierarhică şi colaborăm excelent, că tălică eşti pe lângă NU mă priveşte DELOC.
    ŞEFI am NUMAI 3 : Zoran, mama mea şi Doamne, Doamne .
    Am fost destul de clară ? Dacă pricepi bine, dacă nu, nu. Stăpân îmi sunt eu mie,în sensul că orice decizie, alegere o iau eu, nimeni altcineva în locul meu, de aceea şi sunt respectată , dar, asta NU ai de unde cunoaşte. Când vei reuşi să evoluezi spiritual, ai să înţelegi şi te vei ruşina de… multe…
    Nu uita : a ştii carte NU e touna cu a fi înţelept!
    Dă dovadă de un dram de înţelepciune şi renunţă să-mi testezi rezistenţa la atacuri, pe ACEST BLOG mai ales, evită-mă ! Chiar nu ai nimic, nimic constructiv de făcut ? Chiar aşa ?
    Înţelepciune, Forţă şi Echilibru îţi doresc! Doamne Ajută ! ( cu sinceritate şi speranţă că poate un gând pozitiv nu-ţi va fi-va decât CU FOLOS ).
    Sibilla
    P.S. Punct. 9 adică : . )

  105. 106 Mimosa pudica august 2, 2010 la 9:46 pm

    @Sibilla

    Sibillo tata, iar umbli cu fofarlica.
    Era vorba despre faptul ca ai batjocorit simbolurile masonice, nu despre cat esti tu de interesata de ele.
    In cel mai fericit caz din ignoranta, acum i-ai mai batjocorit o data pe masoni, transmitand ideea ca nu ar crede in Dumnezeu.
    Afla ca ei cred in Dumnezeu si pun credinta in El pe primul plan, nu ca tine, pe locul trei (desi te-ai laudat pe la diverse persoane ca vorbesti cu Dumnezeu in fiecare seara si ca El vine si te cauta pe tine).

    Hai ca in chestia cu shef’tu ai la spart la nari pe toata lumea.
    Adicatelea omu’ ala iti e ierarhic superior da’ nu-ti e sef.
    La ce serviciu e ierarhia asta, daca-mi permiteti intrebarea, duduie, sa traiti?

    P.s.Auzi fatalica, explica-mi si mie ca sa pricep, de ce Erithreea si nu Mesopotamia sau Birmania, d’un parexamplu?

    Auzi, da’ de ce zici, in public, ca esti Marea Preoteasa a lui Zamolxis?
    Si cum ramane, in cazul asta, cu asa zisa ta credinta in Dumnezeu?

    Aoleu, taica, imprastiata lume are Domnul pe cararile lui!

  106. 107 ELMMAR august 2, 2010 la 10:02 pm

    @ Bibicu

    Recunosc ca tare as fi vrut sa scriu eu textul cu Sexbrendu’.
    Nu mi ramane decat sa te felicit.

  107. 108 eugenius august 3, 2010 la 3:49 am

    Cu un premiu de 1000 de Euro(sic !) am convingerea ca orice concurs adresat claselor de design sau, pur si simplu, facut public, ar aduce un logo mult mai consistent …La urma urmei si „frunza” asta arata ceea ce suntem…frunza-n vant !

    PS

    Felicitari pentru aniversarea a 25 de ani de casnicie ! La mai multi ani !


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

Topul Articolelor