Capela „Michael Stourdza” din Baden Baden

007_Capela Sturza

DSC_0106 IMG_3724

IMG_3796

IMG_3573 P4300100

P4300104

P4300105

Intr-o dupa-amiaza linistita, am plecat din Strasbourg la Baden-Baden pentru a vizita Capela Ortodoxa Romana „Michael Stourdza”, ridicata intre anii 1863-1866, dupa planurile arhitectului Leo von Klenze . Cel care a construit aceasta Capela, in realitate o superba biserica in stil neoclasic a fost Mihail Sturdza.

Dupa revolutia de la 1848, principele Mihail Sturdza a plecat din tara si s-a stabilit la Paris. Mai tarziu, in 1863, fiul sau, Mihail, a murit la varsta de 17 ani (poate in urma unui duel?!). In amintirea lui, parintii au ridicat aceasta capela pe o colina – cumparata in centrul localitatii Baden-Baden, deasupra cazinoului din localitate.

Pana spre sfarsitul secolului 19, Capela s-a aflat sub jurisdictia Patriarhiei din Constantinopol,  ulterior  trecand sub autoritatea Mitropoliei Moldovei si Bucovinei. Din anul 1923, capela se afla in administrarea orasului Baden-Baden. 

Actualul preot,Ionut Bogdan Stavarachi, pe care il puteti vedea in fotografii, a ajuns de curand la Baden-Baden, plin de dorinta de a strange in jurul sau cati mai multi din romani aflati in Germania si Franta. 

O sa va povestesc mai multe despre Capela si imprejurimi cu alta ocazie. Acum, am dorit sa va semnalez o bijuterie arhitectonica romaneasca, ce a strajuit locul unde s-a desfasurat Reuniunea NATO la nivel inalt din Baden-Baden.

Inutil sa va spun ca Traian Basescu, cazat  la un hotel, la doua sute de metri de  Capela, cu ocazia Summitului, nu a considerat ca este important sa viziteze aceasta „ambasada spirituala” romaneasca din Germania!

38 Răspunsuri to “Capela „Michael Stourdza” din Baden Baden”


  1. 1 corinacretu mai 12, 2009 la 9:55 pm

    Foarte frumoase relatari si foarte instructive in acelasi timp.. Felicitari pentru tot ce faceti si succes in continuare!

  2. 2 Ciprian L. mai 12, 2009 la 10:26 pm

    Un edificiu superb,despre Presedinte ce putem spune ca sa fim rai spunem ca ar fii mers acolo daca afla despre vreo receptie.

  3. 3 Publius mai 12, 2009 la 10:26 pm

    Corina si tie felicitari pentru turul de forta facut pe bloguri cu ganduri simple dar curate! Mult succes in campania pentru Parlamentul European unde sunt sigur ca vei reprezenta cu cinste poporul european (si nu numai).

  4. 4 einstein mai 12, 2009 la 10:27 pm

    ultimele trei postari, mi au placut atat de mult!

    superb. dupa o zi plina de … toate, un balsam e atat de binevenit.

    multumesc. ferice de cine v a insotit. noapte buna!

  5. 5 Publius mai 12, 2009 la 10:33 pm

    „Inutil sa va spun ca Traian Basescu, cazat la un hotel, la doua sute de metri de Capela, cu ocazia Summitului, nu a considerat ca este important sa viziteze aceasta “ambasada spirituala” romaneasca din Germania!”

    Fabulos. Am râs cu lacrimi. Inutil sa va spun de ce! Felicitari d-le Nastase. Aveti un umor (involuntar) incredibil. Nici nu mai conteaza ca sunteti „pârâcios”. Ma scuzati dar nu ma pot opri din râs. Formidabil. Citesc si râd. Recitesc si râd.

  6. 6 instalatorul mai 12, 2009 la 11:37 pm

    Depinde de metru. Si de cite carari.

  7. 7 ALM mai 13, 2009 la 5:25 am

    Cu multi ani in urma, pentru absolvirea unei post-universitare, am pregatit teza „Unirea Tarilor Romane sub Mihai Voiaevod Viteazul”. M-am documentat si am scris cateva zeci de pagini. M-am dus la conducatorul de proiect sa o vada, inainte sa o dau la dactilografiat:
    – E bine documentata, dar nu-i bine scrisa!
    – ?
    – Lipseste in final un pasaj de legatura cu Nicolae Ceausescu …

  8. 8 sandu mai 13, 2009 la 6:42 am

    Felicitari pentru aceste imagini linistitoare si fascinante!Sa ne traiti Domnule Nastase si sa va duceti la bun sfirsit proiectele pe care le aveti!SUCCES!

  9. 9 George Serban mai 13, 2009 la 8:07 am

    @ Publius
    Eu n-am inteles! De ce nu s-a dus Basescu sa viziteze capela? E doar atat de legat de turism! Imi puteti da un raspuns? AN raspunde abia la sfarsitul saptamanii!

  10. 10 Harabula mai 13, 2009 la 8:30 am

    Si totui razbate snobismul din ultima fraza. Adica, vezi Doamne, uite ce intelectual subtire sunt eu in comparatie cu Basescu.
    Daca as fi auzit ca Basescu ar fi intrat clandestin intr-o casa de toleranta nu mi-ar fi devenit mai putin simpatic. Daca dv. ati citi toate cartile lumii si ati vedea toate muzeele, nu ati deveni mai prezidentiabil.
    Domnule Nastase,
    Cred ca nu aveti o atitudine potrivita fata de arta, atunci cand o folositi ca un exercitiu al auto-admiratiei.

  11. 11 mariana mai 13, 2009 la 9:00 am

    Felicitari domnule Nastase . Va doresc multa sanatate , si succes in continuare . E pacat ca nu candidati la Presedentia Romaniei .

  12. 12 arkana mai 13, 2009 la 9:59 am

    @ AN

    nu stiam ca sunteti crestin!

  13. 13 nastase mai 13, 2009 la 10:19 am

    Harabula,
    Va rog sa ma iertati, nu am vrut sa afectez simpatia pe care o aveti pentru Basescu.

  14. 14 Dan M mai 13, 2009 la 10:43 am

    Cred ca ati fi bun de ghid, nu vreau sa fiu rautacios sa va spun ca v-ati ratat cariera, dar poate omul a avut alte prioritati in acea vizita.

  15. 15 Mihnea Georgescu mai 13, 2009 la 11:22 am

    Stavarachi este rudă cu Stavarache, de la Bacău?

  16. 16 Mihnea Georgescu mai 13, 2009 la 11:23 am

    Altfel, Stavarachi are nume pre-destinat, vine de la stavros, „cruce” pe greceşte, ca şi eroul dostoievskian Stavroghin!

  17. 17 Mihnea Georgescu mai 13, 2009 la 11:28 am

    Vai, dar ce-mi văd ochii?! În poza în care vă ţineţi cu Stavarachi de braţ, în spatele dvs., în stânga imaginii, o Pieta catolică… Parcă nu era voie cu statui în bisericile de rit oriental, domnule Năstase?

    Sau aceea este o capelă ecumenică, un fel de „Templu” al tuturor religiilor?

  18. 18 Mihnea Georgescu mai 13, 2009 la 11:43 am

    Porticul de timp Templu grec ionic… pardoseala cu model de tablă de şah… turla octogonală cu pătrundere directă a Luminii de sus… mă opresc aici! Sunteţi diabolic de inteligent, domnule Năstase… 😉

  19. 19 Sibilla mai 13, 2009 la 11:53 am

    Phaenomena… :
    Şi uite-aşe, mai făcură unii o tură-două-nouă… tăt contorizând pe alţii, deloc întâmplător şi inutil să mai spunem şi cam pe cine anume şi anumit, nu-i aşe … scopul, unul şi-acelaşi… plictisitori şi previzibili neicuşorii sconcşi, ce-i drept…
    Şi tăt aşe de inutil să mai zărim deasupra ceţurilor jucăuş de risipite şi nu dense cum s-ar fi crezut, întâlniri de taină ale unor zăuşi, volvure şi fifi înaripaţi cu anumite feţe danieleşti mioritice… ” spovedanii ” şi solicitări de canoane, deh…. tz tz tzzz…
    Aduceri aminte răscolesc răvăşind derect la corason tânărul talent, biet nick sireacu…. Închide ochii şi, imaginile curg : pe malul mării, sărman mariner jinduia chinuit de discopatie, una bucată divă învolvurată pe sistem, turaţii de chipurile amazoană… Mneaei călărea, el privea suspinând, la sfaturile danieleştei Ps, meditând şi reculegându-se de voie de nevoie, la piatra funerară… începu să silabisească între două hăhăieli :
    „Sub astă piatră zace Ovidiu, cântăreţul
    Iubirilor gingaşe, răpus de-al său talent,
    O, tu, ce treci pe-aice, dac-ai iubit vreodată,
    Te roagă pentru dânsul: să-i fie somnul lin”.
    ………………………………………………………….
    După o vreme, aflat pe alte tărâmuri fiind, în timp ce personaje pe care şi le-ar fi dorit de muuult şi musai doborâte, vizitau Capela, vulpoiul zăus rămăsese-n iatacurile puse la dispoziţia-i, constatând că inutilitatea existenţei unor talibani şi jmecheri trimişi ” pe după bloguri ” începe să pută, a drak contradicţie, şi-i dorise abili şi de folos, dar… Şi ce să facă el în aşteptare, şi ce să spună el… ” firesc ” narcis-zăusul se dedă la desfrâu, preocupat de … arta seducţiei şi metamorfoze…. Inutil de inutil să-şi mai dea cu pomadă, uită de Capelă, avea alte Triste pe care le credea uşor de înfruntat… rămas în iatac, începu să-şi reverse sentimentele zămislind… ponticele… el, ” tenerorum lusor amorum ”…
    Inutil, inutil, inutil… o, Daaaaa !
    Sibilla

    P.S. Domnule Năstase,
    Doamne Ajută !!!
    Succes vă doresc în toate şi… pe redute musai, căci pe cai are cine după cum văzurăm pe sticlă, noi, umilii observatori neînsemnaţi…
    Şi când bate coşava şi prezice de dobro, apăi să vă fie cu noroc !
    stimă şi respect,
    Sibilla

  20. 20 Publius mai 13, 2009 la 2:53 pm

    @George Serban – Exista mai multe raspunsuri posibile. Unul foarte potrivit l-a dat Harabula. Altul l-a dat dl. Nastase care cu o perspicacitate proverbiabila a ghicit ca presedintele Basescu n-a vizitat „ambasada spirituala” pentru ca „n-a crezut de cuviinta”. Eu (daca ma intrebi) cred ca n-a vizitat-o pentru ca avea alte activitati in agenda. Nu toti cei trimisi pe banii statului in Europa sunt in vacanta Parlamentara pentru a face vizite de agrement si pentru a le relata in serial pe blog. In plus atitudinea d-lui Nastase este exact cea subliniata de Harabula doar ca mie asta mi se pare mai degraba amuzant, chiar plin de haz. Asa cum ziceam, inutil sa explic de ce.

    Inteleg ca ai fi preferat un raspuns de la dl. Nastase dar ca pana la ziua raspunsurilor te-ai putea multumi cu un surogat. Asta a fost tot ce am putut sa-ti ofer. Sper ca esti multumit. Daca nu cumva dl. Nastase va dori sa te priveze si de acest inlocuitor cenzurandu-mi interventia. Oricum ai putea remarca faptul ca acei comentatori care puncteaza esentialul primesc raspunsuri direct de la dl. Nastase spontan si peste rand nu doar in ziua de audiente. Ca si mie mi-era dor de Harabula.

  21. 21 Grigore mai 13, 2009 la 4:03 pm

    pentru domnul Mihnea Georgescu. preotul Stavarachi este de la Iasi si parintii lui sunt de origine greaca.

  22. 22 Cârcotaşu mai 13, 2009 la 4:05 pm

    @ Bre nea Publius
    Că Băse a avut alte priorităţi e la mintea cocoşului, după cum tot aşa e şi cu natura lor (Jonnie Walker).
    Acu’, c’o întorci pe partea cu banii publici, se pare că n-ai reuşit încă performanţa aia de-a şterge urmele produsului lactat pe care-l mai ai pe la gură.
    Păi bre, Publius bre, p-acolo-şa comisiile şi comitetele au un program, nu cum crezi tălică c-ar (sic) da-n brânci pe baricade, 24 din 24. Fieşcare are şi timp liber. Acu’ depande tot de fieşcare cum şi-l foloseşte. Şi ştii ce service room au ăia p’acolo-şa? Te doare păru’.
    Acu’, io rezonez cu Harabula, cum că fraza referitoare la Băse putea lipsi din articolu’ de faţă, nu de alta da’ nu încape-n cadru, da’ tot din cadrul ăsta tălică puteai lipsi fără nici-o pagubă. 🙂

  23. 23 Grigore mai 13, 2009 la 4:08 pm

    Presedintele Basescu nu a putut vizita capela pentru ca programul a fost foarte incarcat si nu aputut vizita capela.in programul initial a existat o propunere de a vizita capela si a se intilnii cu enoniasii din zona Baden-Baden si inprejurimi

  24. 24 loiraturbinada mai 13, 2009 la 5:18 pm

    Va multumesc pt pozele si relatarea interesanta!
    Poate ca dl Basescu nu a vizitat lacasul fiindca este ‘politically correct’ si nu vrea sa isi asocieze imaginea prezidentiabila cu o anumita religie precum Obama care a cerut ca icoanele sa fie acoperite in timpul discursului sau la o universitate catolica (mira-m-as) SAU dumnealui este adeptul unei religii si mai orientale, sugerata de propria-i fizionomie.

  25. 25 Publius mai 13, 2009 la 6:23 pm

    Bravo d-le George Serban. Ma intrebi (civlizat), iti raspund (cuminte) si pe urma pui câinii pe mine. Sau te pomenesti ca pet-ul vorbitor care mi-a dat replica ti-e purtator de cuvant… Dar logica? Logica de unde o are? Daca Basescu n-a fost la muzeu atunci e clar ca a fost aiurea. E aiurea sa te duci la bodega sau la bordel in timpul serviciului deci Basescu a fost la baut…

  26. 26 ELMMAR mai 13, 2009 la 7:19 pm

    @Publius

    Stau si te auz si te cred ca ai dormit in sifonier.O arunci cu shuste, ca se vede ghiulul pe deshti.
    Te banuiesc ca ai o fazta de plapuma ostenita,pari ca te-ai batut cu closhca.sigur ai fugit d’acasa cu banii de paine si mult mai sigur este ca ai venit mai tarziu de la tzara.
    Ai dubla personalitate si o dezvolti pe a treia Romeo.
    Da cu piciorul ispitei,i-ati medicamentele si incearca sa ai decenta umbrei la soare,meta.

    Norocu-te-a-s!

  27. 27 George Serban mai 13, 2009 la 8:04 pm

    @Publius
    Domnule te rog sa ma scuzi! Intrebarea mea a fost sincera. Nu ma interesa sa stiu de ce nu a vizitata Basescu o capela ca aceea dupa cum stiu cat de mare-i e sila de tot ce inseamna cultura. Nu stiam exact in ce ape pescuiesti dumneata si ti-am pus o intrebare ca sa ma lamuresc. Mi-ai satisfacut interesul si iti multumesc. Nu incerca sa te asociezi cu Harabula ca sa punctezi pe imaginea altuia. Harabula este un tip ok care are opiniile sale si le exprima deschis. In ceea ce priveste cainii care i-as fi asmutit, nu exista. Eu „actionez” singur dar am multi prieteni, fara bariere politice. Asa ca – la fel ca si mine – trebuie sa-ti asumi orice reactie atunci cand te exprimi public chiar si intr-un spatiu virtual ca acesta. Succes! Este nevoie de oameni ca dumneata pentru ca noi cei majoritari (nu din punct de vedere politic) sa ne pastram luciditatea si simtul masurii!

  28. 28 i.nicolae mai 13, 2009 la 8:11 pm

    Fiecare cu credinta lui,dar sunt convins ca multi din alesi nostri daca ar candida acum in Pakistan s-ar face musulmani sau budisti depinde de inters. I rest frumoase imagini.

  29. 29 Caramella mai 13, 2009 la 8:13 pm

    Imi amintesc ca acum 1-2 luni TB urma sa ajunga la un moment dat la o reuniune (scuze, nu mai retin unde) si afland (probabil de la SPP-isti) ca acolo se afla o anumita persoana, a facut cale-intoarsa, in apropierea locatiei respective …

    Asa si acum, o fi aflat ca sunteti Dvs. in frumoasa „ambasada spirituala”, o fi facut cale-ntoarsa si, normal, o fi ajuns la un sprit !
    „Caldura mare, mon cher !”

  30. 30 Publius mai 13, 2009 la 10:43 pm

    @ George Serban – 1) In legatura cu Harabula n-am facut decat sa-mi exprim aprecierea sincera pentru modul cum a punctat asupra aceluiasi aspect pe care intamplator l-am abordat si eu (si tu). N-am intentionat in nici un fel vreo asociere. Imi pare sincer rau daca am dat o asthel de impresie.

    2) Nu inteleg insisitenta (convingerea nici atat) cu care vorbesti despre posibila sila a individului Basescu vizavi de cultura. Chiar daca ar fi reala tot nu ar putea fi un aspect semnificativ in politica unui presedinte. Mai citeste o data ce a zis Harabula despre Nastase. Ti se potriveste si tie.

    3) Despre câni numai de bine. N-am vorbit serios. Am batut saua.

    4) Imi cer scuze ca raspunzandu-ti prima oara n-am retinut ca in interventia ta ai folosit pluralul de politete si ca urmare am urmat linia directoare a blogului in care Adrian (cel modern, cult nici nu mai spun) tutuieste pe toata lumea. Acum e prea tarziu sa ma mai intorc la „dv”. Iar la „d-ta” nici atat.

    5) Nu-ti face grij in privinta mea. Ma descurc rezonabil cu orice fel de reactii din partea voastra a celor majoritari (inclusiv rebuturi genul „elmmar”).

    6) Asa sa faceti! Sa va pastrati luciditatea si simtul masurii! Daca am o contributie in privinta asta cu atat mai bine. Pana acum vad ca nu mi-a reusit mare lucru. Cele bune!

  31. 31 blogideologic mai 14, 2009 la 8:22 am

    @ George Serban
    Publius ascunde un personaj real ce bântuie pe aici sub diverse nicknames, dintre care numai Scardanelli are blog. Dar personajul real întreţine chiar sub numele său real blogul http://grupareaaproape.wordpress.com/ .

  32. 32 Sibilla mai 14, 2009 la 12:25 pm

    Tavariş meta-scârţ,
    Inutil să mai amintit că :
    1. – iepele de notorietate şi care confundă caii cu armăsarii sunt ” vedetele ” unor zăuşi, iar câinii de pripas ( cu tine moţ ), bagabonzii de pe-acilea, urlă la stele şi comete aiurea-n vânt, că-i strâng brăcinarii…
    2. – filfizonii incapabili de altceva decât automăgulire şi care produc pe bandă rulantă doar biete ” aprecieri ” la adresa oricărei trestii gânditoare, nu pot stârni decât MILĂ .
    3. – nu-i ajungi tălică la dejtul mic domnului Harabula, ai vrea, hm… ??
    4. – scatapievici a traumatizat civa zevzeci se pare… d-aia se trezesc vorbind , ” vajnici ” iubitori ai monologului ce le produce orgasm intelectual în compensaţie pentru multe alte cele, că de-aci încrâncenarea cu care scurmă, suduie şi chiţăie/guiţă bucurându-se infantilul de propriile-i şotii… iz de jeniu neînţeles, of cours;
    5. – adevărul e că da, AN-ul e şi modern şi cult, place au ba, iară cei ca tălică ce aderă la grupări ” jmechere ” jinduie, îşi tăinuie frustrările şi absenţa recunoaşterii pe care şi-o doresc, sub măşti şi chipurile subtilităţi, damful fanfaronilor persistă-n urma lor… atât pot.
    6.- că te doare-n dudă de toată lumea de pe-acilea e limpede, care-i sensul prezenţei mătăluţă totuşi, că evitaşi să zici vreodată interesul ce te arde… nu că ar interesa, ne amuză ca să fiu sinceră-n jagoda ei de piţifelnicie-a grupărilor tălică…
    7.- concluzionând, dacă ai avea recunoaştere, dacă ai fi împlinit, dacă n-ai ave frustrări şi nu te-ar chinui neputinţe, nu ai tot puncta/sublinia ce dobro pedagog eşti mătăluţă chipurile, aproape că implori…
    Nu te salut, că nu meriţi, dar rădic ochii la cer şi zic : ” Iartă-l Doamne, că e… slab ! ”
    Sibilla

    @blogideologic,
    🙂
    Se grupară-ai drak, nici măcar scaraosky cu scatapievici la un loc nu mai desface ghemul, gruparea nu-i a zăusului, ci … ia-n să-l vedem, are bărbăţia să recunoscă cine-i mână de la spate ?
    Şi tăt bântuind el aşe, se împiedică de pietricele… trist.
    Mă abţin, ăsta n-are nici urmă de Dumnezeu, dar… cine ştie, cum şi-n sânul bisericii s-au pripăşit d-ăia de-i zguduie la mansardă compasul şi se-nchină cu şorţuleţele alea caraghioase dinainte fluturate…
    respecte Domnule,
    Sibilla

  33. 33 Sibilla mai 14, 2009 la 12:30 pm

    @publius,
    P.S.
    ” Ne întâlnim în prezent cu… viitorul trecutului. ”
    ” Dumnezeu nu uită de om cum uită omul de Dumnezeu. ”
    ” Un suflet trist este un suflet cu luminile stinse. ”
    Cercetează şi vei afla, dincolo de tăceri, ce-ascund aceste Cuvinte, că de vorbe te vei sătura şi tălică-ntr-o zi….

  34. 34 dex mai 14, 2009 la 9:58 pm

    Cei care aduc comentarii atat de condimentate sunt oare romani? Romania plateste pentru acesti domni munca de cercetare, implicit de doctorat? Mi se pare stupid si meschin ca roman sa iti ataci proprii frati „romani” aflati dincolo de granite din diverse motive nu ca sa fure ci sa contrazica prin cele mai frumoase si curate metode, ce neam frumos, puternic suntem. Ce istorie avem!!!!!!!! Uite cum unii au ridicat prin multa munca fizica si intelectuala puncte de reper ale Romaniei in lume, si uite cum altii la o tigara mizerabila si o bere urat mirositoare improasca cu niste cuvinte mizere atatia ani de istorie. Si ne mai miram de ce alte neamuri „ne spurca”? Pai noi insine „ne spurcam”. Imi pare rau pt. anii care trec pe lg. dumneavoastra d-nule Georgescu, dar titlul de doctor nu vi se cuvine. Cum producem noi atatia „doctori” la apel de seara. Ce parere aveti, d-nule Georgescu? Spor in „cercetare”. Si inca ceva: Dumnezeu nu doarme niciodata. Poate candva o sa va da-ti seama de asta. Sa dea Domnul sa nu fie prea tarziu pt. dumneavoastra.

  35. 35 TRAIAN STAVARACHI IASI mai 15, 2009 la 11:49 am

    Traian Stavarachi ,Iasi
    Domnule Presedinte Nastase,
    Intreaga familia Stavarachi va transmite cele mai calde urari de bine si sanatate,cu ocazia Consiliului National al PSD,und
    a-ti avut un discurs de-a dreptul fulminant.Intr-adevar
    sunteti un OM deosebit de INTELIGENT ,CULTIVAT ca drept
    dovada a-ti vizitat una dintre cele mai frumoase lacasuri de
    cult din BADEN-BADEN, respectiv Capela MICHAEL STOURDZA,pe cand altii precum traian basescu probabil au mers in alte locuri cu verdeata(JD,LM KENT).
    Domnule Presedinte Nastase,
    Suntem alături de d-vstră în tot ceea ce faceţi pentru transpunerea în practică a doctrinei social-democrate ,prin aceasta demonstrand incă o data ca suntem o familie unita de stânga.
    Pentru a castiga cat mai multe locuri in Prlamentul European,va trebui sa ducem a campanie la fel de agresiva ca cei de la PD-LACUSTE,si sa raspundem la fel de violent ca acestia în situatia în care vor incerca sa ne calce în picioare.Am fost paricipant la revolutie în dec.1989,martori
    fiind D-l EMIL GRADINESCU care era atunci Seful Biroului Plan-Dezvoltare din cadrul Ministerului Comertului Interior
    (actualmente comentator sportiv)care era seful meu direct din minister si d-l sef de receptie de la Hotelul CEPECOM din sos.Viilor.
    Domnule presedinte NĂSTASE,
    As avea o rugaminte la dumneavoastră şi anume cum as putea intra in posesia carnetului de REVOLUTIONARca si participant la revolutia din Decembrie 1989pentru ca nici la data de astazi nu posed aceasta legitimaţie.
    Vă mulţumesc pentru înţelegere si de sprijinul acordat pentru rezolvarea acestei probleme.
    Cu toata stima si consideratiunea,

    Traian Stavarachi

  36. 36 dorina teslaru aprilie 30, 2013 la 9:50 pm

    Nu locuiesc foarte departe de acest lacas de cult; astazi am auzit de el…… abia astept sa va vizitez; pe curand 🙂

  37. 37 dorina teslaru aprilie 30, 2013 la 11:57 pm

    A-si dori sa stiu daca la aceasta Capela se tin slujbe regulate, ca in orice biserica ortodoxa!

  38. 38 Engelmann Floarea decembrie 25, 2015 la 8:02 am

    imi spune si mie adresa ?,,,As vrea sa ajung si eu la aceasta biserica,,,,Va multumesc


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!