Intalnire la Parlament

DSC06757

Va spuneam ca, la Roma, am fost invitat si la Parlament. M-am intalnit, la Camera Deputatilor, cu vicepresedintele Rocco  Butiglione, fost ministru pentru afaceri europene si un prieten al Romaniei. Am discutat, intre altele, despre noua reglementare, adoptata la 2 iulie, privitoare la siguranta publica. Cu implicatii si pentru romanii aflati in Italia. Vicepresedintele Rocco Butiglione ne-a ajutat mult in perioada negocierilor cu Uniunea Europeana. Nu stiu daca va mai amintiti, Butiglione fusese  desemnat de guvernul italian in 2004 comisar pentru justitie dar, datorita unor declaratii contestate, el a fost inlocuit cu Fratini. Din pacate…

8 Răspunsuri to “Intalnire la Parlament”


  1. 2 eficientaenerg iulie 14, 2009 la 7:04 pm

    Repet:Interesant si Util-asa cum ai condus delegatia de 4 deputati/inclusiv eu si prietenul Borbely-in vizita la Parlament,Presidentie si Guvern- toamna anului 1995 in Austria.Cantam :”Traiasca Romania,traiasca Tricolorul;traiasca Munca serioasa,traiasca si Poporul”-Yes,Ok!

  2. 3 Daniel iulie 14, 2009 la 8:02 pm

    De retinut ca dl. Butiglione a fost inlocuit pentru motive ce tineau de opinii, nu de activitatea prestata. A venit Frattini cu opinii conforme cu ideologia nihilista, ca sa il citez pe dl. Butiglione, dar cu deficiente uriase privitoare la activitatea practica. Un om cu activitate profesionala buna a fost inlaturat pentru ca ar fi putut sa discrimineze, in opinia lui Berlusconi, si a fost adus altul care chiar a discriminat, dar nu pe motive de orientare sexuala.
    In alta ordine de idei cred ca tot circul asta cu homosexualitatea se face pentru a abate atentia de la probleme cu adevarat importante.

  3. 4 Alex iulie 14, 2009 la 8:14 pm

    Da-o dracului de treaba! Nu se lupta nimeni pentru drepturile romanilor:
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-07-14&id=33321

  4. 6 blogideologic iulie 15, 2009 la 5:21 am

    @ Alex
    Mulţumesc pentru semnalarea articolului din ZIUA.

  5. 7 blogideologic iulie 15, 2009 la 5:31 am

    @ Daniel
    Vine Madonna să ne înveţe “tema Queer cântând” – pe vremuri era “limba rusă cântând”, http://www.theory.org.uk/madonna.htm

  6. 8 Alex iulie 15, 2009 la 7:24 am

    Da, incepand din 2004, s-a promovat o politica imputita de la cap -aparatul birocratic al UE. Multi lideri europeni si nationali au fost pusi pe faras si in locul lor promovati udre, ridzi, macovei, roberte in varianta occidentala.


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!