Blog’n roll

Coperta Blog&Roll

 

Joi a iesit de la tipar cartea de care v-am vorbit. O selectie din textele pe care le-am scris pe blog in aproape doi ani. O carte care a aparut si din enervarile mele si din intrebarile voastre si din dorinta de a cauta solutii. O carte care inseamna, pentru mine, iesirea dintr-o izolare pe care incepusem, aproape, sa o iubesc.

Iata cateva cuvinte pe care le-am scris in deschiderea cartii, gandindu-ma si la o formula de lansare a volumului in zilele viitoare.

„De la Gutenberg la Web 2.0 şi înapoi

La un moment dat, pe când selectam materialul pentru această carte, mi-am dat seama că lucrez la ceva ce se opune tuturor tendinţelor mondiale din ultimul deceniu. Bibliotecile trec în virtual. Magazinele, poşta, cinematograful, iubirile, jurnalul personal, publicitatea şi delaţiunile trec şi ele în virtual. Împinse de la spate de criză, instituţiile mass-media se refugiază în virtual. A apărut chiar şi o a doua viaţă, evident virtuală. Eu însă îmi propun să trec, aici, virtualul în concret, în nemişcarea hârtiei, şi să-i răpesc interactivitatea.

O fac, în primul rând, pentru că reprezint o generaţie de graniţă. M-am adaptat, acceptabil, la epoca informaţională iar universul online îmi pare util şi amuzant. Dar nu am renunţat niciodată la carte. La foşnetul ziarului deschis dimineaţa. La hârtia care suportă orice, ca şi virtualul. Dar care miroase într-un fel aparte. Şi o poţi îndoi, mâzgăli, şifona. Vreau, în continuare, să am la mine în bibliotecă volumele care îmi plac. Sunt un cititor posesiv şi egoist, numai aşa am certitudinea că ceea ce am citit în cartea respectivă rămâne pentru totdeauna în proprietatea mea „intelectuală”. Dincolo de ceea ce conţin, cărţile pot fi şi obiecte de artă. Ca bibliofil, le preţuiesc şi din acest motiv.

Dar mai există un motiv, ceva mai concret. Virtualul are viteză, are ritm, dar nu are siguranţă, memorie. Creează senzaţia că se îndreaptă mereu spre un viitor nesigur, în vreme ce îşi savurează prezentul ca o vedetă orgolioasă. Orice accident care se petrece cu un computer, un server sau o centrală electrică îl poate pune sub semnul întrebării, îl face inaccesibil pentru un timp, îl descompletează, îl deformează.

Am vrut să trec pe hârtie câteva postări de pe blogul meu pentru că le consider relevante pentru anumite teme, situaţii sau evenimente. Aşa am senzaţia că sunt ferite de neprevăzut, că oricine, oricând, le-ar putea consulta. M-am gândit că riscul de a fi arse în piaţa publică este încă destul mic.

În ultimii ani, am intrat, din ce în ce mai puţin timid, în comunitatea bloggerilor. Acest lucru mi-a oferit mai multe oportunităţi. În primul rând, m-a ajutat să-mi ordonez mai bine gândurile, să-mi limpezesc impresiile pe care viaţa de zi cu zi, trăita în ritmul ei, ţi le creează dar care îţi răpeşte, adeseori, necesarul răgaz pentru reflexie. În al doilea rând, mi-a dat prilejul să intru în contact cu foarte mulţi oameni, foarte diferiţi între ei, şi adeseori foarte diferiţi de mine. De fapt, cartea asta e scrisă împreună cu ei. Pentru că multe teme au apărut din asemenea discuţii. Şi pentru că multe abordări au fost inspirate de ceea ce mi-au scris „vizitatorii” mei. Cărora le mulţumesc pe această cale pentru timpul pe care mi-l oferă.

Există sute de site-uri despre origami. Este nevoie însă de hârtie dacă vrei să le transformi în realitate.”

55 Răspunsuri to “Blog’n roll”


  1. 1 blogideologic mai 18, 2009 la 9:26 am

    Frumoasă prezentare ! Felicitări pentru carte !

  2. 2 Lucia Verona mai 18, 2009 la 10:16 am

    Felicitări, aştept lansarea! Şi mai ales cartea!

  3. 3 exasperat mai 18, 2009 la 10:18 am

    sper sa ne chemati la lansarea volumului.

  4. 4 Darius mai 18, 2009 la 10:48 am

    Frumos, mai ales finalul. Astept lansarea de la Satu Mare.

  5. 5 Alex mai 18, 2009 la 11:06 am

    Frumos, astept lansarea. Fac tot ce e posibil sa fiu in tara. Mai ales daca anuntati din timp.

  6. 6 Dragoş Sorin Nicula mai 18, 2009 la 11:18 am

    Nu’s totusi prea multi drujbisti foarte prosperi in Romania? …
    ( asta cu referire la paragraful de final )

  7. 7 Maximmouse mai 18, 2009 la 11:20 am

    @ Stimata Gazda!:)

    Uitati , asta e motivul pt.care va doresc prim ministru!:) Nimic nu se pierde, totul se fructifica, nu la modul meschin zic asta ci in cel mai positif mod! Asteptam cu interes cartea!:)

    Maxi!:)

  8. 8 Mihnea Georgescu mai 18, 2009 la 11:27 am

    Frumoasă copertă, vă reprezintă îmbinarea dintre vechi şi nou! Aştept lansarea!

  9. 9 Ioan mai 18, 2009 la 11:41 am

    Felicitarile pentru Blog’n roll se afla deja in posesia dv, inca de saptamana trecuta. Multumiri pentru postarea de fond; ea ma indeamna sa recitesc Galaxia Gutemberg. Astept lansarea. Precis voi fi acolo; de ce nu si pentru un autograf.

  10. 10 Harabula mai 18, 2009 la 11:44 am

    Chiar credeti ca ceeaca ati scris dv. pe blog merita nemurirea?
    Eu gasesc performantele gandirii dv. destul de modeste, faptele relatate banale, limba de lemn si stilul lipsit de stralucire. Nu cred ca ati spus ceva memorabil.
    Este si normal. In politica sunteti un partizan, in arta un consumator intamplator si in viata un mic burghez. Un mic burghez care se acopera la intemperii cu traista saracului.
    Desigur, sunteti mai inteligent decat multi alti politicieni. Din nefericire asta nu se prea vede in scris. Probabil este vorba de abilitatea polemica, spontana, a valahului.

  11. 11 blogideologic mai 18, 2009 la 11:56 am

    @ Dragoş Sorin Nicula
    Bună remarcă !

  12. 12 Dragos mai 18, 2009 la 12:10 pm

    @ Harabula
    Bună remarcă !

  13. 13 blogideologic mai 18, 2009 la 12:13 pm

    @ Harabula
    Nu cred că aţi spus ceva memorabil. Asta confirmă că nu sunteţi Harabula cel vechi şi autentic.

  14. 14 alex mai 18, 2009 la 12:18 pm

    am fotografii ale stra-strabunicilor mei, prafuite, ingalbenite, dar totusi exista si fetele se disting f bine. in ziua de azi pe un stick de memorie poti pune teoretic tot ce ai citit si ce o sa citesti intr-o viata, fotografii, filme etc . usor de accesat si usor de pierdut, odata am avut telefonul mobil in acelasi buzunar cu un suport de memorie de genul acesta, credeam ca e un fel de legenda urbana faptul ca se poate pierde informatia de pe el asa. ei bine, nu este 🙂
    stiati ca CD/DVD au o durata de viata de cativa ani? suportul de plastic se altereaza in timp, benzile magnetice au o durata mai mare, pot sa ajunga si la 15-20 de ani. desi nu s-ar zice, tot „hartia” este buna.

  15. 15 Marcus mai 18, 2009 la 12:54 pm

    @ Harabula
    Nu crezi că e treaba posterităţii de a hotărî ce anume merită şi ce nu merită nemurirea?
    Chiar crezi că e aşa important ce crezi tălică?

  16. 16 daniel mai 18, 2009 la 1:40 pm

    mos ion roata ar fi zis asa:
    – adica ne curg lacrimile pentru traditia hartiei dar ne folosim de avantajele (inclusiv de loggarea la electoratul tanar) calculatorului si virtualului
    – vrem sa accesam voturile tineretului care nu e prea atras de stanga politica (prin blog) dar tinem acasa si de electoratul mai imbatranit sau mai nostalgic prin carte
    :))

  17. 17 ramo mai 18, 2009 la 1:52 pm

    Habarabula nu a inteles nimic saracul…ei poate e temporary insanaty. Pt A.N.: Ma bucur ca pretuiesti aceste momente atat de mult. Sunt sigura ca te-au ajutat in momente mai dificile in viata ta. Ai creat mica ta comunitate, „copilasul” tau. Chiar si eu m-am atasat de ea chiar daca postez de putin timp pe blog. Sunt cativa oameni extraordinari care posteaza aici. Trebuie sa recunosc ca am avut destule de invatat de aici chiar intr-un timp atat de scurt. Iti multumesc tie si le multumesc tuturor celor care posteaza aici. Vreau cu ocazia asta sa-i trimit un pupic si moderatoarei tale( mereu ia decizii corecte:) ).

  18. 18 cogito ergo sum mai 18, 2009 la 2:12 pm

    @Harabula

    Ursitele ţi-au prezis că o să ajungi un falnic TAUR.
    Viaţa, justitiară de felul ei, ţi-a aplicat o operaţie de întoarcere la frageda vârstă a junciei. Azi mugeşti cu frustrare şi invidie spre poamele pârguite de pe vârfuri, obligat fiind să te mulţumeşti cu gustul aguridei de pe poale şi să speri că şi pârguitele roade vor fi fiind la fel de acre.

    PS: Cu siguranţă d-l Năstase este masochist de vreme ce te bagă cu atâta insistenţă în seamă.

  19. 19 ramo mai 18, 2009 la 2:25 pm

    PS Dumnezeule de cate ori am scris „aici”!:) Asa se intampla daca gandesti mesajul fragmentat si patruns de emotii:). Cu scuzele rigoare, va trimit pupici tuturor.

  20. 20 instalatorul mai 18, 2009 la 2:28 pm

    Domnule Nastase, utilitatea cartii este indiscutabila pentru cei care, din diferite motive, nu va acceseaza blogul. Este si motivul pentru care diseminarea articolelor dumneavoastra este in mod tendentios interpretata ca o nejustificata aspiratie la nemurire. Si am incredere ca oamenii vor primi bine acest transfer din virtual in lumea cartilor.
    Sigur ca opozitia este nefericita si sa vedem de ce, sa vedem lumea virtuala din care vin ei. Aduc aici citeva citate de pe blogul (sau forumul sau site-ul sau ce o fi) al idolului lor, care a scris si el acolo exact patru fraze acum patru ani. Nu sunt o selectie, sunt pur si simplu cele mai recente (Manuela, va rog sa lasati citatele sa treaca):
    „Acum m-am lamurit si eu Pacala .Pai ce-iitrebuie unui om la 71 de ani sa fie injurat? Inseamna ca nu este sanatos si si cauta singur dusmani.De, se prosteste omu la batranete.Eu in locul lui mi-asi vedea de boala si de batranete acestui batran ii place sa fie in jurat si batjocarat ca altfel isi vedea de gospodaria lui……”
    „JOS CU ZEMBREMIS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>” ( se repeta de 6 ori).
    „yyyyZembremasce sa ne S*U*GI P*U*L*I*LE** LA TOTI EMIGRANTI.YYYYYYYYYYYYY.Sa te F*U*T*A **C*AINI**V*A*G*A*B*O*N*T*I 71 de ani de RATAT si MANCAT K*A*K*AT .NU ITI AJUNGE?YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY”
    (se repeta de 4 ori).
    In sfirsit, dupa 20-30 de postari de acest gen, primul comentariu (dar la ce oare? nu este nici un text al idolului) care are o logica:
    „Relatia Romania – Rusia Traian, este evident faptul ca rusii nu sunt diplomati de cariera. Trecutul si prezentul, demonstreaza acest lucru. Nu este usor pentru un om sa isi pastreze verticalitatea pe parcursul vietii darmite unei natiuni. Romania a reusit acest lucru in trecut fata de Rusia. Pe de alta parte, cred ca ar trebui ca sa ii cultivam pe rusi, demonstrandu-le ca in ciuda independentei noastre, putem fi excelenti prieteni atunci cand nu suntem calcati pe coada”
    Desigur ca, in comparatie cu lipsa oricarui text, articolele dumneavoastra nu pot fi decit niste banalitati – orice text poate fi banal in comparatie cu ceva ce nu s-a scris – tot asa cum, pe linga stralucitele comentarii citate mai sus, comentatorii de pe acest blog nu pot fi decit niste oameni obtuzi, paranoici, autisti, naiv – poetici si inculti.
    Rostul unui politician este acela de a se ocupa si de viata oamenilor, viata care nu este plina clipa de clipa de evenimente extraordinare, nemaipomenite. Pentru cei mai multi dintre „traitorii bine”, viata este compusa din griji care unora le par marunte: locul de munca, costul utilitatilor si al intretinerii, cresterile continue de preturi si erodarea veniturilor, banutii necesari traiului si cosului zilnic, posibilitatile de crestere a micilor afaceri, climatul si microclimatul economic. Jurnalul preocuparilor unui politician nu poate deci fi, chiar intr-o selectie, o colectie de viziuni zilnice la nivel planetar si de maxime si cugetari memorabile, istorice. Dar, chiar daca ar fi, cum ar putea ele atinge profunzimea si maretia unui „iarna nu-i ca vara”? Cum poate fi un limbaj care nu contine expresiile „tiganca imputita”, „gaozar” – culmi ale spontaneitatii si inspiratiei in exprimare si novatoare ale limbajului politic – altceva decit un limbaj de lemn?
    Domnule Nastase, fiecare dintre noi nu stie cum ii va fi viitorul. Fiecare dintre noi incearca sa si-l faca mai bun, iar unii dintre noi incearca sa il faca mai bun si altora. Volumul este o marturie a preocuparilor dumneavoastra pentru ceilalti, in timp ce majoritatea politicienilor se preocupa doar pentru ei insisi. Si o dovada a timpului si eforturilor alocate acestei preocupari. O dovada ca ati oferit oamenilor simpli posibilitatea de a dialoga direct cu dumneavoastra. O dovada ca le-ati raspuns. O dovada ca ii intelegeti ori ca ii intelegeti mai bine. O dovada ca ati inteles ca lumea oamenilor simpli nu este una amorfa, ci una care gindeste si uneoriri gindeste destul de bine si de sanatos. O dovada ca v-ati intors, in limitele tehnice presupuse de internet, la popor. Am speranta ca toti aceia care vor deveni cititori ai cartii vor intelege si aceste lucruri odata cu ideile cuprinse in articole. Sa fie intr-un ceas bun!

  21. 21 Cârcotaşu mai 18, 2009 la 3:09 pm

    @ Daniele tată,
    Să ştii că logarea la net nu-i apanajul tinerilor, decât dacă ţii morţiş să baţi câmpii.
    Bre, electoratul tânăr nu e prea atras de stânga politică din necunoaştere. Un eufemism ce-i defineşte pe cei ce cred că tot ce zboară e de haleală.
    Blogu’ şi cartea tocmai spun că nu tinerii sunt cei adaptaţi la toate alea!
    E regretabil, e tragic, da’ asta pare a fi realitatea.
    Preferai un rapper din spatele blocului, este?

  22. 22 blogideologic mai 18, 2009 la 3:11 pm

    @ ramo (and other nicknames)
    „Sunt cativa oameni extraordinari care posteaza aici. […] le multumesc”
    Ei, nici chiar aşa !

  23. 23 Spiridus mai 18, 2009 la 3:35 pm

    In viitor vom trai si dupa moarte. Fiecare om va avea inmagazinat intr-o „memorie” undeva calitatile, capacitatile, arta sa, inclusiv dupa moartea sa fizica (un fel de ADN intr-o banca de cunostinte). Lumea va putea apela instantaneu la aceste acumulari. Evolutia lumii in viitor va depinde direct si de noi (sau de urmasii nostri), chiar daca fizic nu vom mai exista.
    Prin urmare, putem ramane oarecum prezenti si in viitor.
    Orice facem bun (poate ca si rau, cine stie?) s-ar putea sa ajute vreodata.
    Asa ca… sa vedem ce-or sa zica urmasii despre „Blog´n roll”.

  24. 24 Draghi Puterity mai 18, 2009 la 3:40 pm

    @Marcus

    Harabula reprezinta trecutul pe care Basescu si gashk incearca cu tot dinadinsul sa il resusciteze de cativa ani. De aceea el crede ca poate vorbi deja astazi in numele posteritatzii. 😀

  25. 25 Ruben Budău mai 18, 2009 la 4:18 pm

    Doamne ajută!!! Vrem şi aşteptăm şi la Oradea lansarea Domnule Năstase.

  26. 26 gigi mai 18, 2009 la 4:34 pm

    Daca inteleg eu bine,cartea este despre dl Nastase si postarile dansului pe blogul personal.
    Nimic despre instalatori,calugari augustini,gratioase sibille,iluminati,poeti,
    caramele si alte dulciuri,cugetatori,meta-comunicatori,fosti marinari,
    ideologici,chemati si nechemati,destepti si prosti,fideli si ipocriti,oameni sau ne-oameni…
    Toti acestia sunt recuzita cartii.O data in plus este vorba doar despre dl Nastase si numai despre dansul.Postari antologice ale multor dintre cei mai sus pomeniti palesc definitiv in fata postarilor gnomice ale dlui Nastase.
    Cu scuze,anticipat,pentru indrazneala:aceasta carte imi pare un exercitiu
    (al catalea oare?) de narcisism inutil.

    P.S.Mizez pe intelegerea si indulgenta dnei Manuela.

  27. 27 Darius Groza mai 18, 2009 la 4:40 pm

    „Blog’n roll”, da? 🙂 E şi unul dintre moto-urile de pe Jeg. Hehe. Bravo. Mă bucur că vă ţineţi.

  28. 28 ramo mai 18, 2009 la 5:01 pm

    @ blogideologic
    Ba da, chair asa. Si poti sa te simti.:)

  29. 29 diogenecainele mai 18, 2009 la 5:50 pm

    Din pacate peste cateva zile si pana in prima saptama a a lui iunie plec din tara, dar daca se lanseaza in alta perioada voi veni. Blogul asta e putina istorie personala si pentru mine.

  30. 30 Publius mai 18, 2009 la 5:52 pm

    Cartea respectiva ar putea fi intr-adevar utila daca si numai daca ar reproduce inegral (si eventual exclusiv) replicile postate de Harabula. Ursuzul de serviciu are contract cu claritatea, concizia si adevarul frust, mesajele sale fiind in acelasi timp si singura literatura de pe acest blog.

    In completare proprietarul blogului (avand meritul incontestabl de a-l stimula pe Harabula in arta sa) ar putea sa faca un gest de o aristocratica noblete oferind volumul, cu dedicatie, tuturor colegilor din parlament. Gratis.

    Marcus, Cojito, Blocideologic – Baieti mai usor cu tomberoanele pe scari.

  31. 31 Ioan mai 18, 2009 la 7:35 pm

    @Publius

    Sunte-ti, probabil, un obisnuit al judecatilor de valoare cu nivel fabulos de generalizare. Altfel nu-mi pot explica usurinta cu care apelati la prima si ultima dintre conditionari, pentru a sblinia meritul artei sale; a inegalabilului (in acceptia dv.) Harabula; singurul care, dupa cum afirmati, face literatura in acest spatiu. Aici este nevoie insa de o clarificare. Dar, inainte de orice altceva, va indemn cu piosenia proprii varstei dechide-ti DEX-online. Eventual selectati cuvantul literatura. Ve-ti fi suprins; apoi cu ochii mari si sufletul impacat, ganditi-va la cei din jur. Sunt aici pentru a primi pocainta dv; chiar tarzie fiind. Va multumesc.

  32. 32 cogito ergo sum mai 18, 2009 la 8:03 pm

    @Publius

    Şi tu Publius, ca un genuin percursor de lucilia caesar, din mediul în care trăieşti şi cu care te hrăneşti, ai grăit cu gura plină.

  33. 33 instalatorul mai 18, 2009 la 8:42 pm

    Gigi, va mustru si sa nu-mi purtati pica. Domnul Nastase este in postura de autor si nu de editor al comentatorilor textelor sale. Ceea ce afirmati inseamna ca oricare scriitor este un narcisist, fiindca isi publica propriile texte, rodul propriei gindiri. Iar pe politicienii care publica texte pe care le scriu altii pentru ei, ca fiind ale lor, absorbite in virtutea pozitiilor ocupate – sigur ca nu-i putem numi narcisisti – cum sa-i numim? Daca dorim, fiecare dintre noi isi poate extrage din arhiva blogului, pe un CD, propriile comentarii considerate antologice si si le poate multiplica si difuza in modul considerat cel mai bun. Si va mai mustru fiindca aderati la ceva care mie mi se pare nefiresc si anume la critica adusa unei carti considerate inca neaparute -fiindca nu a fost lansata – si pe care, deci, nu ati apucat sa o parcurgeti, sa o rasfoiti. Niciodata nu m-am apucat sa critic vreun text, vreun discurs, vreo carte, fara sa vad mai intii textul, discursul, cartea – si nu cred ca eu sunt cel care procedeaza anormal. Aparitia unei carti este o bucurie in viata autorului ei si uneori si mare usurare, fiindca scrierea este doar o parte a efortului: editarea este ea insasi un proces care uneori poate scoate peri albi autorului. Pastrind proportiile, desigur, e ceva asemanator cu nasterea unui copil ori a unui nepot. Cum ar fi sa aveti un astfel de eveniment in viata, un nou – nascut in familie ,sa il faceti public dinainte si inca inainte de nastere, sa primiti comentarii de tipul e un prost, e un bou, nu-ti seamana, esti sigur tatal (bunicul) lui? Macar in primele momente lasati autorul unei carti sa se bucure de aparitie, daca nu puteti mai mult. Nimeni nu va impiedica sa criticati cartea un pic mai tirziu.

  34. 34 Publius mai 18, 2009 la 9:29 pm

    @Ioan (Gura de aur?) – Mesajul d-voastra este de o frumusete aparte. Sunte-m incantati sa primim astfel de mesaje si incurajari. Vo-m fi in extaz atunci cand ne ve-ti primi pocainta via DEX si (eventual) manualul de gramatica clasa a-IV-a cu piosenia proprii varstei.

    Am o mica precizare de adaugat. N-am facut nicio generalizare. M-am referit strict la cadrul particular al acestui blog in care „inegalabilul” n-are alt merit (anume) decat ca-si ingaduie sa se manifeste, aici, in acest Univers. Mai departe este treaba lui Einstein sa-l faca genial. Einstein si asistentii. Pacat (totusi) ca Harabula nu-si face blog. Ar putea dezvolta acolo „Teoria generalitatii relativizate” intr-o maniera diferita fata de (de exemplu) Instalatorul si Blogideologicul pe blogurile lor, unde fiecare dintre ei este, pe steaua lui, un mic print si absolut, far de ioan si far de harabula.

  35. 35 Publius mai 18, 2009 la 9:37 pm

    Instalatorul – cartea a aparut deja. In format electronic. Intreaga informatie necesara pentru formularea unor eventuale aprecieri critice este accesibila, disponibila. Comparatia cu nasterea unui copil este pur si simplu prosteasca. Dar voba ‘ceea despre d-voastra numai de bine!

  36. 36 Cârcotaşu mai 18, 2009 la 9:39 pm

    @ Instalatorul
    Toată stima! Esenţă de bun simţ.

    @ Gigi
    Îţi propun un test de perspicacitate: ce zici de aspectul comentariului tău? Eu zic oribil. Ştii de ce? Nu-i nevoie să-mi răspunzi, aici e vorba numa’ de editare, iar dacă următorul va fi ca lumea asta va însemna că te-ai corectat. Dacă nu, voi trage concluzia că eşti… cam narcisist (ştii, ăştia nu-s perfecţionişti, se admiră-n tot ce fac prost).

  37. 37 Dragos mai 18, 2009 la 9:59 pm

    Ioan : ”Sunte-ti” , ”dechide-ti” ,”Ve-ti”.

    De ce ?

  38. 38 ellasarya mai 18, 2009 la 10:03 pm

    Felicitări! Aşteptăm lansearea… ora, data etc.!
    La multe cărţi înainte!

  39. 39 Ciprian mai 18, 2009 la 10:45 pm

    Foarte buna initiativa cu aceasta carte si cred ca poate deveni o practica interesanta pentru anumiti bloggeri. In acelasi timp consider ca tot cei care au contribuit indirect la realizarea acestui volum sa fie onorati cu o vorba si o semnatura din partea autorului… 😀

  40. 40 Publius mai 18, 2009 la 10:55 pm

    @ellasarya – mai corect era „La placinte inainte!” pentru ca, de obicei, la lansarile de carte autorii cu dare de mana ofera „bufeturi”. Normal ca trebuie sa stim din timp locul, data, ora… Se vor face si analize (literare / de laborator) asa ca ar fi bine sa nu mancati de dimineata.

    P.S. Eu nu cred ca Adrian Nastase este narcisist (nici macar dupa atatia ani petrecuti in PSD) dar totusi sunt curios daca vanzarea cartii va amortiza cheltuielile si lemnul (cel continut in hârtie nu pe). Probabil ca totul va depinde de cate exemplare va cumpara autorul pentru a le face cadou prietenilor. Prietenia salveaza ecologia! Sa vedem. Am auzit ca si Obama pana sa devina presedinte a trait mai mult din scris.

  41. 41 gigi mai 18, 2009 la 10:58 pm

    Instalatorul,

    trec peste tonul didactic,aproape patern,cu care ma” mustrati”.Nu va port nici pica pentru ca mai sper ca impresia de usoara aroganta pe care o emana textul dvs.este falsa.Pe fond:
    -nu critic cartea nenascuta inca pe care,dealtfel,o voi rasfoi si eu;m-am
    referit strict la spusele dlui Nastase care ne-a informat”avant la lettre”ca
    este vorba despre o culegere de texte postate de dsa pe blog.
    -care ar fi,dupa parerea dvs,diferenta intre aceasta carte si,sa zicem,o carte cuprinzand articolele publicate in JN,sau o carte cu discursurile dlui
    Nastase in Parlament?Prin ce isi justifica legatura cu mediul virtual?Prin titlu,sau prin faptul ca sunt postari pe un blog?Este suficient?
    Ce legatura are acest demers cu lumea bloggeri-lor si cu ideea de blog-spatiu de dialog si schimb liber de idei-cata vreme dialogul si schimbul de idei sunt amputate in forma cartii care ,aici aveti dreptate,este doar preconizata deocamdata?
    -va invidiez sincer,fara nicio malitiozitate,ptr nesecatele dvs rezerve de entuziasm in fata unor spuse,scrise,sau facute ale dlui Nastase.Afirmati mai sus:
    „…o dovada(cartea,bineinteles)ca ati oferit oamenilor simpli posibilitatea de a dialoga direct cu dvs,o dovada ca le-ati raspuns…o dovada ca v-ati intors,in limitele tehnice presupuse de internet,la popor…”
    Trecand si aici peste tonul dvs,scuze!,oarecum prolecultist,daca aceasta carte va fi,asa cum spune dl Nastase,o insiruire de postari ,unde este dovada,stimate domn?
    Mai remarc ,fara a mai comenta,urmatorul sofism din „mustrarea”dvs:
    „…ceea ce afirmati inseamna ca orice scriitor este un narcisist,fiindca isi publica propriile texte,rodul propriei gandiri…”Daca doriti sa continuam discutia,cu placere!

  42. 42 gigi mai 18, 2009 la 11:09 pm

    @Carcotasul,
    aveti dreptate,aspectul legat de editare ma nemultumeste si pe mine.Din pacate nu am nicio explicatie si nu stiu cum sa remediez aceasta situatie.
    Presupun ca este o problema de soft sau de transmitere de date pentru ca pe laptop-ul meu totul pare editat perfect inainte de „send”.
    Dupa cum vedeti,nu sunt narcisist…

  43. 43 einstein mai 18, 2009 la 11:29 pm

    da, si iubire in virtual, insa ai nevoie de atingere, de trup, de om. ca sa o simti, sa o traiesti.

  44. 44 instalatorul mai 19, 2009 la 1:00 am

    Publius: materialul brut da, selectia nu. Era bine daca mai citeati odata postarea nick-ului Gigi, daca tot ati intervenit. Comparatia cu nasterea unui copil este prosteasca conform hai sa zic opiniei dumneavoastra, ca sa nu zic schemei dumneavoastra de lucru. Sa va ajut cu o lista de invective, ori mai aveti in stoc? Si eu gindesc despre dumneavoastra numai lucruri bune, chiar foarte bune, de la exceptional in sus.

  45. 45 Cârcotaşu mai 19, 2009 la 9:22 am

    @ gigi
    Mi-am zis să vă dau o mână de ajutor. Softul săracul n-are nici-o vină, iar înainte de „send”, a spune că totul e „perfect”, înseamnă să ai pretenţii foarte mici.
    Soluţia e simplă, încercaţi ca după orice semn de punctuaţie să tastaţi un spaţiu şi veţi vedea că astfel va şti şi softul de unde începe un nou cuvânt, va fi fericit să împartă corect cuvintele pe rânduri, în diversele formate şi rezoluţii.
    Vedeţi deci că şi simpla editare ridică nişte probleme.

  46. 46 gigi mai 19, 2009 la 10:48 am

    @Carcotasul,
    apreciez disponibilitatea dvs.

  47. 47 Alex mai 19, 2009 la 12:26 pm

    Manuela, ma intorc si din lumea ailalta sa aflu cu cate nickuri a postat eugeno, unde a disparut dumnealui si aya dupa aparitia instalatorului si pe unde umbla leo si velisar iancu.

  48. 48 leo mai 19, 2009 la 2:01 pm

    Alex
    leo paşte oile. că de boi s-a săturat…

  49. 49 viorica buda mai 19, 2009 la 2:02 pm

    Cred ca prima carte am luat-o eu de la Romexpo, joia trecuta,insa tare m-am ofticat ca nu am reusit un autograf ( nu am vrut să fiu prea incisivă cu organizatorii). DAR VISUL NU E SPULBERAT.

  50. 50 Alex mai 19, 2009 la 4:15 pm

    leo, dar pe unde umbla aya si/sau eugeno?

  51. 51 Ioan mai 19, 2009 la 7:08 pm

    @ Dragos

    Sunt incantat ca farsa a reusit. Acea suita de –ti care a provocat si deci-ul dv. a fost preluata magistral si de catre Publius. Pe d-sa l-a tentat in primul rand demolarea mea pentru culpa de a avea o alta parere, preluind, cu unele contributii personale, citate din gramatica mea de clasa a IV-a. Observati, deindata ce demolarea mea a fost definitivata, tema propriuzisa este abandonata; desi prestigiul protejatului sau, dl. Harabula, a ramas la la aceeasi cota de inaltime. Si cu toate acestea, cu unele retineri pe care am sa le dezvolt altadata, eu tind sa-i dau dreptate. Aici, in acest spatiu, cu o sigura exceptie, poate chiar doua, trei, hai patru (nu cunosc schema) toti suntem egali. Daca, insa, unii dintre noi isi aroga prin formulari atipice postura de leader de opinie, sunt fara doar si poate in eroare. Dar, si aceasta probabilitate cade, spatiul pentru replica fiind nelimitat.
    PS
    Va multumesc pentru deci-ul care a provocat aceasta replica.

  52. 52 Ciprian mai 20, 2009 la 11:42 pm

    Interesanta idee, poate fac si eu rost de carte.

  53. 53 danut mai 23, 2009 la 9:00 pm

    Multumesc pentru invitatie, pentru clipele de o rara emotie pe care mi le-ati provocat si totodata, pentru atmosfera de o inalta tinuta traita in cele 2 ore cat am participat la acest eveniment.
    In timp ce ,,doctori in geopolitica” participa la ,,festivalul carnatilor” – care (carnati) i-a consacrat, am fost deosebit de impresionat de modul in care v-a fost prezentata cartea.
    Va multumesc pentru minutele acordate si va asigur de inalta mea consideratie.

  54. 54 TIMCIUC IOAN mai 24, 2009 la 2:40 pm

    SUNT DIN BISTRITA SI PENSIONAR DE BOALA DAR VREAU SA SPUN CA SUNT HANDICAPAT CU EPILEPSIE SI VIATA ESTE PENTRU NOI FOARTE GREA
    NOI HANDICAPATI SUNTEM DE TREI ORI CHINUITI AVEM TREI SUFERINTE MARI
    1) BOALA NE CHINUIE FOARTE MULT SI TOT TIMPUL SUNTEM IN PERICOL CU VIATA BOALA ESTE UN CHIN PENTU NOI
    2)DA-CA BOALA NE CHINUIE TUNCI SI STATUL NE CHINUIE CU PENSILE ASA DE MICI IN CAT SA NU PUTEM SA MURIM SI NICI SA TRAIM
    CU O ASEMENEA DE PENSIE DAR TINERI CARE SUNT HANDICAPATI SI NU AU LUCRAT NU PRIMESC PENSI DAR IEI CU CE TRAIESC ASTA GUVERNUL NU VREA SA FACA CEVA CA PENTRU EI SUNT BANI DAR PENTRU HANDICAPATI NU SUNT BANI ASTA ESTE ADEVARUL
    3) SOCIETATEA ESTE A TREIA CAUZA DE SUFERINTA PENTRU HANDICAPATI CA NE INLATURA SI SE STRIGA TOT FEL DE VORBE VULGARE DUPA NOI SI NU NE PRIMESTE LA LUCRU SPUNAND CA SUNT HANDICAPAT SI NU AU NEVOIE DE NOI
    DAR VIN CU INTREBAREA MAI TZINE MULT ACESTE CHINURI PENTRU NOI MAI SUFERIM MULT DAR GUVERNUL NU SE GANDESTE LA NOI DACA TOTI DIN GUVERN AR PRIMI BOALA SA RAMAIE HANDICAPATI NU AR MAI JUDECA ASA
    DAR NU AU DREPTUL LA VIATA SI HANDICAPATI CA ACESTE BOLI POT SA LE PRIMEASCA ORI SI CINE
    VA MULTUMESC DACA SE POATE SA TRIMITETI UN EMAIL DACA ESTE CITIT SI ARTICOLUL MEU


  1. 1 Adrian Nastase face istorie in blogosfera | boio.ro Trackback pe mai 19, 2009 la 12:03 am

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!