Noua linie cinetica a modei la magazinele Selfridges din Londra

 

 

 

9 Răspunsuri to “Noua linie cinetica a modei la magazinele Selfridges din Londra”


  1. 1 ion adrian mai 26, 2008 la 3:32 pm

    Pozele sunt misto, dar inainte sa ajung la ele, am citit titlul cu cinegetic in loc de cinetic, deh, vrabia vanator (poate fi si pisica) vaneaza(aoleu ,acum scriu altceva, doream sa spun: viseaza, dar a iesit haios asa ca o las ca atare) si cu toate presiunile astea mediatice si cinegetice ale vanatorilor, „salvatorii vanatului si ai echilibrelor ecologice” tot de ei distruse, sa plangi de emotie nu altceva, o iei si tu pe aratura(tu adica eu)

  2. 2 Petrisor Socol mai 26, 2008 la 4:09 pm

    Vai , m-am speriat cu pozele astea. Domnule Nastase, nu ne mai spuneti bau 😆

  3. 3 natasa mai 26, 2008 la 5:58 pm

    si eu cand merg la londra fac shopping de acolo…:-))))

  4. 4 diogenecainele mai 26, 2008 la 6:03 pm

    astea ce ar trebui sa fie, un soi de vaccin pentru situatiile insuportabile cand nevasta te parcheaza in fata magazinului si care iti arata ca, dincolo de plictisul atroce, se poate si mai rau…?

  5. 5 natasa mai 26, 2008 la 6:05 pm

    totusi, ultima data, daca nu mai insel am luat ceva tare elegant de la ralph lauren…fara urma de influente cinetice never say never, isn`t it?

  6. 6 koubadera mai 26, 2008 la 6:38 pm

    Domnule AN,
    Londra e metropola secolului 21, Bucurestiul e un orash al secolului 19. Londonezii sunt niste consumatori sofisticati, bucurestenii sunt consumati in mod sofisticat. Eu as vrea sa traiesc la Londra, dar diplomatia noastra nu ne-a obtinut drept de lucru si parintii mei nu au furat din privatizari. As puea sa merg sa spal geamuri la Selfridges, dar prefer sa ramin in tara si sa mai scriu pe bloguri…poate in 100 de ani se mai schimba si pe aici lucrurile.

  7. 7 Mihnea Georgescu mai 26, 2008 la 9:37 pm

    Ce-i cu porcăriile astea?

  8. 8 starlete mai 27, 2008 la 10:23 pm

    asta este o moda scumpa, moda ieftina , de second hand primeaza la romani.


  1. 1 Bodu voteaza foarte scurt | Sorin Tudor Trackback pe mai 27, 2008 la 11:41 am

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!