Felicitari tuturor!

USL a  castigat duminica o batalie extrem de importanta. Am facut un pas necesar si foarte hotarat in vederea obtinerii unui mandat guvernamental intreg din partea romanilor. Succesul din 10 iunie va deveni total dupa ce va fi completat de castigarea alegerilor parlamentare. Acest lucru se va intampla la toamna. Pana atunci insa, as vrea sa ii felicit pe toti membrii, activistii si votantii USL care au facut posibila aceasta victorie frumoasa. Iata ce inseamna echipa, coordonare, mobilizare si, evident, multa munca.

Rezultatul alegerilor de duminica reprezinta sfarsitul unei epoci negre si intrarea intr-o noua perioada politica. Mesajul electoratului este cat se poate de clar. Oameni vor USL, vor o altfel de guvernare, s-au saturat de austeritatea si de aroganta PDL. S-au saturat de sistemul mafiot generat de regimul Basescu. Votul a fost intr-adevar unul politic, dar greutatea lui nu este data de sanctionarea PDL, ci de optiunea pozitiva fata de USL. Diferenta de scor este categorica pentru a putea vorbi doar despre un vot negativ. De asemenea, sa nu uitam ca participarea la vot a fost peste media ultimului deceniu. Prin urmare, oamenii au iesit din casa pentru a vota USL. Am castigat in judete in care nimeni nu ne dadea sanse (Suceava, Maramures, Dambovita). Au fost sanctionati, astfel,  prin vot, liderii cei mai importanti ai PDL. Sanctiunea votului nu a vizat deci doar partidul, in ansamblu, ci si, individual, pe liderii sai cei mai marcanti.

Victoria USL este cu atat mai importanta cu cat ea inseamna si o legitimare, indirecta, a guvernului condus de Victor Ponta. Dupa numai o luna de guvernare, oamenii au vazut ca se poate si altfel, ca austeritatea nu inseamna numai bani luati de la profesori, medici, pensionari sau de la tinerele mame, ci si o impartire mai echitabila a costurilor crizei, o atentie suplimentara acordata categoriilor vulnerabile, precum si sustinerea intreprinzatorilor si a clasei de mijloc. Acesta este doar inceputul, dar directia pe care USL doreste sa mearga a fost trasata, romanii au receptat-o si au legitimat-o prin vot, iar lucrurile vor evolua asa cum isi doreste toata lumea. Sunt convins ca votul de duminica ii va responsabiliza si mai mult pe toti membrii guvernului.

In final, vreau sa remarc inca odata performanta extraordinara a USL:  peste 30 de presedinti de Consilii judetene, majoritatea municipiilor resedinta de judet, un scor politic foarte bun, alungarea PDL din Bucuresti, victorii rasunatoare in multe locuri din tara. Faptul ca pentru alegerile parlamentare PDL nu va mai avea decat 2-3 consilii judetene, ca platforme, si nici accesul neingradit, folosit in afara legii, la contractele de stat, va crea numeroase convulsii interne.

In acelasi timp, in zona USL,  cred ca toata lumea ar trebui sa ramana cu picioarele pe pamant sau sa-si revina rapid din euforia momentului. Romanii au asteptari mari si indreptatite atat de la alesii locali, cat si de la guvern. USL are multe lucruri de indreptat si de reconstruit dupa anii de guvernare pedelista.

53 Răspunsuri to “Felicitari tuturor!”


  1. 1 Bibliotecaru iunie 12, 2012 la 7:51 am

    @ Adrian Năstase

    Domnule Năstase,
    USL în acest moment este o uniune de succes. Să vedem însă dacă va fi şi una responsabilă.

    Mai ţineţi minte cum în momentul în care aţi ajuns premier aţi fost înconjurat de o gardă pretoriană ce nu mai lăsa realitatea să treacă decât filtrată de domniile lor… Cam asta cred că începe a se înfiripa şi acum… Liderii USL, dacă nu vor fi atenţi, vor fi acoperiţi de un cerc ocult de interese economice şi de grup (oamenii care transformă „câştigarea” alegerilor în câştig, probabil că-i cunoaşteţi mai bine decât mine, un biet observator de pe margine)… şi atunci degeaba va tot repeta domnul Ponta că USL a învăţat din experienţa PDL. Sfatul meu este să renunţaţi tipul linguşitor şi yesman-ul de tip propagandist.

  2. 2 dorucoarna iunie 12, 2012 la 7:58 am

    Eu i-am felicitat pe toti de ieri! Iar ca cetatean ma declar multumit. Insa…

    Insa: pe langa faptul ca guvernul Ponta trebuie sa performeze si noii alesi sa faca treaba buna, fara panselute, cred ca ar trebui invatati si prelucrati toti acesti lideri ca PDL A AJUNS IN HALUL ASTA PENTRU CA A LUAT-O RAZNA, A RAMAS SURD LA MESAJELE OPOZITIEI SI LA SEMNALELE POPULATIEI! De acest pericol USL trebuie sa se fereasca ca dracu’ de tamaie!

    Sa nu creada USL ca detine singur adevarul absolut, sa nu devina surd, sa nu confunde tara cu partidul sau cu uniunea iar interesele populatiei romane cu cele ale lui Ponta sau ale USL. Daca repeta greseala de abordare pe care pdl, sub presiunea lui Basescu care incerca sa-si consolideze la maxim puterea, a facut-o, incepand de la toamna s-ar putea inregistra un recul electoral bazat pe lehamite, cunoasteti sensul, si nu ar fi bine nimanui. Ba din contra, Basescu si ai lui vor specula situatia la alegeri.

    Deci: fara panselute, fara partizanat gratuit, fara satrapie locala, cunoasteti si sensul asta. Legalitate si abordare constructiva, atat in plan local cat si la nivel national. Adica invers decat regimul Basescu, asta a vrut electoratul prin votul de duminica.

  3. 3 sabin iunie 12, 2012 la 7:59 am

    Adrian, o mare rugaminte : aminteste-i lui Victorash ca e premier si comportamentul sau trebuie sa se situeze la alt nivel. Sunt membru PNL, aliat, asadar, insa felul in care vorbeste si se poarta este inacceptabil. Din punctul meu de vedere, poate ca la domniei tale, nu. Plecand, daca vrei, de la felul in care rosteste, intocmai ca bufonul de la Constanta, „Basescu”. Trebuie sa demonstram ca suntem oameni de stat maturi, nu maimutoi implementati, vorba lui Marian de la secorul 5. Este o forma de respect, inclusiv fata de ceilalti si de institutiile statului. Poate spune „Presedintele Traian Basescu”, in cazul in care „domnul” i se pare prea mult. Noi, liberalii, asa suntem. Si sa mai lase, spune-i, televiziunile. Chiar avem treaba.

  4. 4 grigore iunie 12, 2012 la 8:25 am

    foarte corecta remarca de mai sus . aveti mare grija sa nu se intimple,ar fi de rau.

  5. 5 George Ban iunie 12, 2012 la 8:32 am

    @Bibliotecaru

    Era european ca inainte de toate sa feliciti USL. Si tot din codul bunelor maniere: lasa-ne cateva zile sa ne bucuram. Dupa aceea, vom analiza cu buna credinta toate sfaturile tale.

  6. 6 George Ban iunie 12, 2012 la 8:35 am

    Sper ca stiti de gluma…

    Judetele Arad si Alba, precum si orasul Cluj trebuie IMEDIAT declarate rezervatii naturale. Guvernul este OBLIGAT sa ia masuri URGENTE pentru protejarea speciilor PDL-iste, aflate pe cale de disparitie!

  7. 7 exasperat iunie 12, 2012 la 8:40 am

    Adrian Ţuţuianu! Dâmboviţa! USL! Victorie!

  8. 8 centru iunie 12, 2012 la 8:47 am

    Sunt partial de acord cu ce spune Bibliotecaru – afaceristii de duzina constructori de autostrazi pe care nu le pot termina (il exclud de aici pe Umbrarescu ) , proprietari de trusturi de presa sau mari casatoriti – divortati cu fotomodele , armatele de smecherasi buni oratori si dadatori din coate vor lasa corabia domnului Basescu si se vor inghesui in jurul dumneavoastra . Nu pot sa uit cozile la inscrierile in PNT Arad bine venite dupa victoria taranista din 1997 . Nu-i uit pe marii oameni din servicii si ministere , de externe , justitie , interne si nu numai , care ar fi fost capabili sa va distruga la comanda acum o saptamana , participanti activi la haituirea dv ( punctul culminant al orgiei a fost criza cardiaca a doamnei Nastase in fata gealatilor ) si care vor face coada la dv , asigurandu-va de sprijinul lor ..
    .

  9. 9 blogideologic iunie 12, 2012 la 8:48 am

    @ sabin ADA ?
    Domnul Victor Ponta a spus, cumva, “decrepitul Băsescu”? Aşa ar fi potrivit.

  10. 10 dlnimeni iunie 12, 2012 la 8:56 am

    Exasperat: va aduceti aminte de inceputul filmului Mihai Viteazul (secventa cu strigatul de: victorie!)? Daca nu, atunci rog revedeti pe youtube. Altfel, va rog sa primiti felicitari.

  11. 11 Paul iunie 12, 2012 la 9:03 am

    Multumiri pentru felicitari, domnule Nastase. Felicitari meritati si dumneavoastra, evident.

    Cat despre analiza intentiei de vot, chiar in articolul dumneavoastra pareti a inclina mai mult catre „votul de sanctionare a PDL”, decat catre „votul de sustinere a USL”.
    Astfel, in sensul votului pozitiv fata de USL folositi doar doua formule formule :
    – „dupa numai o luna de guvernare (a lui Victor Ponta – n.b.), oamenii au vazut ca se poate si altfel”;
    – „prin urmare, oamenii au iesit din casa pentru a vota USL”.
    In schimb, in argumentarea votului negativ fata de PDL, folositi urmatoarele formule:
    – „Oamenii vor o altfel de guvernare”;
    – „s-au saturat de austeritatea si de aroganta PDL”;
    – „S-au saturat de sistemul mafiot generat de regimul Basescu”
    – „Au fost sanctionati, astfel, prin vot, liderii cei mai importanti ai PDL”;
    – „Sanctiunea votului nu a vizat deci doar partidul, in ansamblu, ci si, individual, pe liderii sai cei mai marcanti”;
    – „PDL nu va mai avea … accesul neingradit, folosit in afara legii, la contractele de stat”.

    Asa ca, votul acesta pare sanctiune in proportie de 75% si sustinere… restul de 25% (din care trebuie scazut procentul PP-DD-ului, desigur 🙂 ).

    Insa nu e nicio problema ca guvernarea locala pentru urmatorii 4 ani s-a construit pe o infrastructura de vot negativ.
    Singura „problema” (pentru guvernarea centrala Ponta, de aceasta data) este ca alegatorii mai au la dispozitie inca o sansa in acest an de a-si utiliza votul sanctionator.
    Sper ca nu vor fi nevoiti sa o faca in sensul contrar celui de la alegerile locale de duminica.

    In alta ordine de idei, vreau sa ma felicit (singur 🙂 ) pentru anticiparea strategiei lui Emil Boc (despre care spuneam la momentul cedarii (sic!) functiei de prim-ministru, ca nu o va face decat daca va fi sigur ca se reintoarce la primaria Cluj-Napoca; ceea ce s-a intamplat; incredibil, dupa unii analisti … 🙂 ).

  12. 12 Marian Nicolae iunie 12, 2012 la 9:07 am

    ”Fiecare isi are misiunea sa.
    Cu totii uniti, cum ne-am putea indoi de succes?”

    Bine a zis-o al nostru Titulescu.

    Drept pentru care ramaneti uniti, s-a terminat razboiul dintre romani contra romanilor si fiti atenti la ce se intampla in randurile noastre…nu de alta, dar paza buna trece primejdia rea.

  13. 13 Marian Nicolae iunie 12, 2012 la 9:21 am

    Imi aduc aminte cand am auzit prima data despre Titulescu…
    Aveam nu mai mult de 8 – 9 ani.

    Nu departe de biserica Capra din Bucuresti, acolo unde m-am nascut si crescut, la casa parintilor mei, aveam o magazie plina cu de toate.

    Intr-o buna zi, de, ca si copil… mi-am bagat nasul in acea magazie si am cotrobait peste tot. Acolo am gasit cateva ziare vechi de cateva zeci de ani, Realitatea Ilustrata, in care am citit despre MS Regele Mihai I si Nicolae Titulescu. Mi-au parut ciudate lucrurile despre care am citit, cat si jobenul purtat de Nicolae Titulescu.

    Era o lume disparuta, dar atat de fascinanta, deoarece era istoria poporului meu din care ma trag.

    In lumea de azi, poporul meu NU are voie sa dispara de pe fata pamantului, doar pentru ca anumite interese straine o cer.

    Eu cel de acum, totusi acelasi cu eu copil, cel de atunci, dau cu pumnul in masa si strig sa auda toata planeta:

    ROMANIA A FOST AICI DIN VREMURILE VECHI ALE LUI BUREBISTA SI DECEBAL. CHIAR DACA A FOST CUNOSCUTA SUB NUMELE DE DACIA!

    TRANSILVANIA A FOST SI ESTE PAMANT ROMANESC DIN ACELASI TIMP CU BUREBISTA SI DECEBAL.!!!

    NOI ROMANII, URMASII DACILOR NU VOM PRECUPETI NICI UN EFORT PENTRU A PASTRA ACEASTA STARE DE FAPT!!!

    ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU !

  14. 14 Marian Nicolae iunie 12, 2012 la 9:28 am

    Pentru strainii care au dubii, le sugerez sa arunce o privire pe link-urile de mai jos:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Trajan%27s_Column

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dacia

    At the height of Burebista’s power, his kingdom stretched from the Black Sea to the Adriatic and from the Balkan Mountains to Bohemia.[1]

  15. 15 violet iunie 12, 2012 la 9:33 am

    Auzi, să ajung să am emoţii pentru Bunea Stancu! 😐
    Era cât pe ce să ajungem pe mâna omului lui Udrea, a interlopilor etc, asta în condiţiile în care ţara s-a „curăţat” atât de frumos de pedelişti! Ar fi fost culmea ca Brăila să se pricopsească acum cu ei, la nivel de consiliu judeţean! Că primarul Simionescu a câştigat fără drept de apel, şi tot membru PSD/USL e, ca şi Bunea Stancu.

    Sper că Bunea Stancu a învăţat o lecţie… Oraşul l-a scos câştigător pe celălalt; noroc cu mediul rural…

    P.S. Despre celălalt, umblă vorba prin târg că integritatea sa corporală e în pericol, în condiţiile în care s-ar fi împrumutat şi cu camătă de la interlopi, ca să arunce cu bani aşa cum a făcut-o. Cică a sărit calul rău de tot, aşa cum s-a văzut şi în tot judeţul; probabil a fost sigur că va câştiga şi şi-i va scoate el…

  16. 16 Bibliotecaru iunie 12, 2012 la 10:16 am

    @ George Ban

    Scuzaţi că am această nedumerire… Nu este îndeajuns că am votat USL, trebuie să-i felicit pe cei de la USL pentru că au beneficiat de votul meu? 😀

    Aş putea felicita, dacă vreţi, primarul pe care l-am ales, primarul general pe care l-am ales, consilierii pe care i-am ales… dar nu prea au bloguri în care să citească felicitările mele. Domnul Cristian Popescu Piedone nu ştiu să aibă blog, bănuiesc că nici nu are, domnul Oprescu are un blog făcut de cineva dar care este abandonat… oricum nu citea domnia sa ce scriu pe acolo comentatorii. Consilierii au fost atât de „preţuiţi” de USL încât nici nu au fost prezentaţi în campanie electorală absolut de loc, nu mai vorbesc despre un blog în care aş putea să mă adresez lor.

    Scuzaţi-mă deci că nu felicit pe nimeni şi intru direct şi abrupt „în subiect”. Nu aş vrea să vă jignesc sentimentele cu nesimţirea mea… şi-mi cer scuze dacă am făcut-o.

  17. 17 Marcus iunie 12, 2012 la 10:17 am

    @Sabin: eu as prefera sa-i zica chiombu’, dumnealui insa este incorsetat de un anumit mod de adresare, asa ca-i zice Basescu. Sau nu-l cheama asa?
    sa fii iubit
    marcus

  18. 18 Marcus iunie 12, 2012 la 10:20 am

    Domnilor Proaspat Alesi, Sa Nu Faceti Ca Oprescu!

    Sorin Oprescu, dupa ce a castigat in 2008 pentru prima data capitala, a spus (citez din memorie) :”nu vreau sange pe pereti”, urmand ca din asta noi sa intelegem ca nu va da spre informare publicului alegator matrapazlacurile care le adusesera foloase materiale imense predecesorilor sai Basescu si Videanu, deci cu atat mai putin satisfactia de a-i vedea achetati si eventual pedepsiti penal pe cei doi derbedei.
    Si s-a tinut de cuvant, a facut oarece curatenie in Primarie printre oamenii celor doi golani, fara prea mult tam-tam insa, dar despre “afacerile” inaintasilor sai, mucles!
    Ori, acum, dupa ce aceasta plaga cancerigena care a guvernat Romania in ultimii ani, sub directa supraveghere si initiativa a lui chiombila a fost eradicata prin Motiune de Cenzura, boborenii s-au saturat de sintagma “lasa-i maica sa fure si pentru ei, daca fac si pentru noi oarece” si vor, pe langa sangele de pe pereti, zornait de lanturi si chemari ale vinovatilor la apelul de seara si cel de dimineata care se tine in puscariile tarii.
    Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca un primar penal ca Negoita sau Solomon, au fost maturati de la borcanul cu dulceata al Primariilor, atata timp cat in perioada cat au tinut fraiele orasului in mainile lor au spoliat, devalizat, trucat licitatii, luat parandaraturi, retrocedat contra spaga etc. cat sa-si stranga bani care sa le ajunga pentru cateva generatii de negoiti si solomoni chitite sa traiasca doar din dobanda.
    Nu, domnilor usl-isti, aveti obligatia moral-cetateneasca de a da pe mana justitiei pe hotii care au gestionat bugetele locale din care s-au infruptat fara nicio jena, considerandu-se perfect indreptatiti sa ne fure ca in codru, mai ales cand stiau ca si de-o fi sa fie schimbati, inlocuitorii lor vor merge pe burta si ve vor deda la aceleasi metode de imbogatire rapida si fara scrupule.
    Altfel, degeaba v-am votat si v-am investit cu increderea noastra, nu sunteti cu nimic diferiti de cei pe care poporul tocmai i-a descaunat si i-a trimis sa se bucure de liniste in palatele de milioane de Euro facute din banul contribuabilului local.
    Nu mizati pe prostia electoratului, numai la Cluj persista minunea imbecilitatii colective, in rest tara s-a desteptat si romanii asteapta dreptate, hotii dupa gratii si averile dobandite din jaf, confiscate si redate celor care au muncit din greu pentru banii respectivi.

  19. 19 Theodora iunie 12, 2012 la 10:38 am

    Chiar nu se poate face nimic pentru a obtine renumararea voturilor in Cluj?
    Din cate am inteles BEJ se opune. Nu exista alta cale?
    Rezultatul alegerilor de duminica este fara discutie o victorie, o victorie foarte importanta.
    Recunosc ca mi-am dorit sa castigam si primariile din Cluj, Arad si Piatra Neamt.
    Mi-am dorit ca pdl-ul sa nu castige nici un Consiliu Judetean.
    As vrea sa ii vad acolo unde le este locul, la groapa de gunoi a istoriei.
    Tot respectul pentru doamna Lia Ardelean dar cred ca USL trebuia sa desemneze un altfel de contracandidat pentru Falca.
    Cineva ca Olguta Vasilescu de exemplu, cineva mai insisitent, mai bataios.
    Si primaria sectorul 2 putea fi castigata. Din pacate in sectorul 2 USL nu a functionat decat in ultima saptamana a campaniei electorale
    Domnul Frumosu nu avea cum sa il invinga pe Ontanu cu doar o saptamana de campanie.
    Rezultatul pe l-a obtinut domnul Frumosu aproximativ 30% ne arata ca daca ar fi fost sustinut o luna de zile ar fi reusit sa il invinga pe Ontanu.
    Salut victoria lui Robert Negoita la sectorul 3.
    Imi doream foarte foarte mult sa scap de Livache.
    In sectorul 3 USL-ul a functionat foarte bine
    Cred ca asta a fost unul dintre motivele pentru care Robert a reusit sa intoarca scorul in favoarea sa.
    Foarte important a fost ca Robert Negoita a fost foarte activ, s-a batut pana in ultima clipa, a crezut in victorie.
    Am paricipat la cateva actiuni de sustinere a lui Robert Negoita organizate de PNL sector 3. 🙂
    Salut victoriile domnilor Catalin Nechifor la Consiliului Judetean Suceava, Ciprian Dobre la Consiliului Judetean Mures si Horea Uioreanu la Consiliului Judetean Cluj.
    Pentru alegerile parlamentare imi doresc ca PDL-ul sa nu intre in Parlament, participare de peste 80% la alegeri si USL sa obtina un procent de peste 75% 😀
    Hai ca se poate!

  20. 20 santinela iunie 12, 2012 la 10:46 am

    Eu nu sint de acord cu cei de mai sus,citiva este drept.Nu mai trebuie analizat nimic.Trebuie continuat sa fie lovit PDL-ul si exponentii sai din toate puterile.Cercetati,chemati la anchete,audituri etc.Nici sa respire sa nu-i lasam.Trebuie procedat asa pina dispar virfurile PDL-ului. Pina la alegerile din toamna sa fie haituiti,buimaciti sa nu stie de capul lor. daca-i scapam putin din mina vom regreta.
    Asta trebuie sa faca USL-ul.Guvernul Ponta sa-si continue treaba,sa faca cit se poate din ceea ce a promis.In rest voturile vor veni.
    Felicitari pentru scor in alegerile locale.

  21. 21 Gavrila iunie 12, 2012 la 11:11 am

    Sabin,
    detectez deja la tine/ca PNL-ist/un oarece complex de superioritate?!
    Imi revin bine in minte sarjele lansate la adresa lui Basescu de (d-l) Crin Antonescu, in care sarcasmul vitriolant nu mai facea loc unor formule de curtoazie ce s-ar aplica la cazuri mai normale. PDL trebuie lovit in continuare cu foc sustinut si cu Justitia pe urmele lor – e ce se recomanda la tratarea cancerului.
    Ne trebuie unitate, nu pseudo-veleitari.
    Altfel, hai USL!

  22. 22 Ghita Bizonu' iunie 12, 2012 la 11:25 am

    santinela

    te iecsprimi nemanierat si bashesc. Nu trebuiesc haituiti cu justitia … asa cum fac ei.
    Insa ar fi recomababil sa se faca niste verificari .. „auditari” sa se vaza cum s-au cheltuit niste bani. Cum s-au facut niste contracte samd.
    Si daca se ridica suspiciuni intemeiate asupa legalitatii unor fapte „sa se procedeze spre cele legale” .
    Eu unu m-as mira daca ar aparea niste suspiciuni .. (de fapt m-as mira daca nu s-ar gasi niste ilegalitati!). Si nu stiu ce mai scrie la codul penal de azi (si care dracu o mai fi si ala ?!?) insa in ala vechi proasta gestiune se numea neglijenta de serviciu si era penala!!! Ca orice ai zice este neglijenta de serviciu daca cumperi in mod constant pa’ de 8 ori pretul …Sau sa dai bani din fondu’ de urgenta ptr cestii neurgente mie mi se pare ca este cam incalcarea unor legi privind destinatia fondurilor … (nu e vina mea daca nu stia… Caci daca se zice ca orice cetatean – si abalfabetu – trebe sa cunoasca legea ..)
    Pricepi? Procedezi spre cele legale ….fiidca te obliga legea .. tu esti milos si intorci si celalat obraz da trebe sa dai Cezarului (legii) ce e al lui … asa ca daca se lasa cu „sange pe pereti” … nu e vina ta!

  23. 23 Fragmentarium Politic iunie 12, 2012 la 11:43 am

    Felicitarile sa nu insemne culcatul pe laurii victoriei, din acest moment cel mai important obiectiv al PSD trebuie sa fie lupta impotriva efemeritatii sau efemerizarii victoriei si transformarea acesteia intr-una de durata. Daca USL nu va face greseli, sunt sanse ca scorul pe care-l va obtine la parlamentare sa-l depaseasca pe cel de la locale, deoarece restructurarile si regruparile prin care va trece dreapta PDL-ista o vor cobori automat in cel mai vulnerabil punct de parcurs politic (cel putin asa spun manualele). In acelasi timp, nu trebuie ignorat ca prezenta lui Basescu la Cotroceni si ramanerea lui Boc in fruntea PDL (si revenirea in cea a fiefului de la Cluj) vor continua sa fie o sursa permanenta de probleme pentru USL si Guvernul sau. Si, mai ales, nu trebuie subestimat razboiul de imagine (au racolat, din pacate, unii dintre cei mai buni specialisti ai momentului, se vede cu ochiul liber, nu vreau sa demobilizez, ci doar sa indemn la mentinerea starii de alerta!), ale carui lovituri vor tinti in efigie (de aici vor veni unele dintre cele mai mari pericole).

  24. 24 d'Artagnan iunie 12, 2012 la 12:21 pm

    Mulţumesc pentru felicitări, domnule Adrian Năstase! La cât m-am implicat eu în campania asta chiar meritam.

  25. 25 Ghita Bizonu' iunie 12, 2012 la 12:34 pm

    Afaceri á la Cluj

    Clujul comparat cu alte orașe similare din regiune, de ex. Brașovul sau Timișoara, are un mediul de afaceri special. Și anume, firmele sau oamenii de afaceri din oraș tind să își dețină reciproc afacerile. Oamenii de afaceri clujeni își fac firme specializate pentru anumite afaceri. Practic, există o cultură locală în care s-a preferat diversificarea portofoliului de firme deținute în comun pentru oportunitățile noi de a face profit. În loc ca o firmă să se extindă într-un nou domeniu dacă piața părea că o cere, se preferă să se facă o firma nouă cu roluri punctuale deținută împreună cu alți prieteni, care poate deja au experiență în domeniul respectiv. Dacă firma falimentează demonstrează doar că acel proiect nu a fost unul viabil. O logică tip „proiect”, în cheie liberală.

    În Cluj avem două mari rețele de afaceri. Una care are spre 200 de oameni de afaceri care își dețin reciproc afacerile între ei și una care are undeva spre 70 de persoane de acest tip. Doar comparativ, rețeaua cea mai mare din Timișoara are 12 persoane, iar în Brașov 8 persoane.

    http://www.criticatac.ro/16541/se-cearta-psd-cu-pnl-pdl-aplaud-tim-de-ce-cluj/

  26. 26 analist iunie 12, 2012 la 12:54 pm

    @bibliotecaru,nastase
    Temerile tale sunt intemeiate. Deja sunt semnale in mai multe judete, numirile pe functii se fac pe ochi frumosi, si din pacate persoanele alese nu sunt din cele competente. Eu incerc din pozitia pe care o am in PSD sa limitez acest fenomen, insa, crede-ma e foarte greu..solutii ar fi insa as avea nevoie de sprijinul domnului Nastase. Si mie imi este sa greu sa vad cum cei care au luptat din 2004 pana acum la reconstructie, la rezistenta in teritoriu, sunt pusi deoparte.
    Pentru dl. Nastase: Batalia cu PDL este demult incheiata, e un front intarziat( acolo vor fi demisii, schimbari samd); lupta se da deja in interior, iar viitorul Romaniei bun sau rau depinde de asta.

  27. 27 Ghita Bizonu' iunie 12, 2012 la 1:01 pm

    Theodora

    am dubii ca In sectorul 3 USL-ul a functionat foarte bine.
    Eu locuiesc in zisul sector.
    Insa a functinat ceva mai bine … Liviu Negoita!!!
    Ca de la marea abatorizare in numele crizei noi cetatenii din sect 3 am inceput sa ne scarpinam in cap intrebandu-ne daca uneori banii nu sunt pur si simplu risipiti (adica cat parandarat?). Si erau unele mariaieli care sustineau ca p banca ar fi fost platita enorm.
    La care se aduaga marile performante economice ale zisului PDL .. care au unplut de „recunostinta” si destui negustori din cartier („ehe domnule acu 3 ani stii si matele aveam 4 angajate in 2 ture, eu umbalm doar dupa marfa .. Azi numa eu si baiatu stam cate 14 ore” . Noroc ca pustou astuia inca nu voteaza …. ca este si e plin de recunostinta .. pana la lacrimi!! [de nostalgie .. cum ar fi plimbatu cu o fata .. da de unde timp?!]. Cam iti dai seama cat de „recunoscator” este asta PDL ului? Altu zicea – visator- ca ar forfeca ceva inexprimabil aluia care a introdus .. forfetaru’)

  28. 28 ZOE, fii barbata ! iunie 12, 2012 la 1:20 pm

    @Marcus,

    Felicitari, pentru raspunsul dat lui „Sabin” !

  29. 29 ZOE, fii barbata ! iunie 12, 2012 la 1:43 pm

    @Sabin,

    Nu stiu ce fel de PNl-ist esti dar te comporti ca un comunist sadea !
    Si daca e sa vorbim de bufoni, hai sa-ncepem cu Paleologu. Cât despre Mazare, lasa-l acolo la locul lui, deocamdata constantenii l-au votat
    cu 62,25 % asta nu e putin si reflecta cât de iubit este de acestia, pentru ca ÎI PASA de Constanta spre deosebire de altii, care îsi iubesc doar propriile buzunare.
    Victor Ponta, este prea educat ca sa se coboare la un nivel pe care îl merita multe „VIP”-uri care au uitat de unde au plecat si mai ales ca au ajuns în vârful piramidei datorita populatiei, mai mult sau mai putin inspirata
    la momentul votului respectiv. Are un comportament respectuos fata de oricine si nu detine în vocabular expresii precum: „tiganca împutita”, „gaozar” si alte astfel de figuri de stil – deci nu stiu despre ce vorbesti !

    Iar noi, cei de pe aici Dlui. Nastase, nu ne permitem sa-i vorbim la persoana a II-a singular; o fi oare pentru ca îl stimam ?!

    Si… daca chiar ai treaba, sa nu te retinem !

  30. 30 Bibliotecaru iunie 12, 2012 la 2:45 pm

    @ analist

    Din păcate, după cum vedeţi, colegii noştri de blogging nu au percutat covârşitor la acest concept al corectitudinii şi eficienţei politice… normalitatea, dacă vreţi… pentru a raporta, în timp real şi înainte ca lucrurile să devină definitive, locurile în care anormalitatea începe să se producă.

    Încep să cred că cei ce doresc o sinecură sunt mai mulţi decât cei care doresc să meargă România bine.

    Sper ca măcar domnul Năstase să aibă timp să citească aceste comentarii, puţine, şi să aibă o reacţie în cadrul şedinţelor de conducere ale PSD/USL.

    În urma alegerilor USL va fi slăbit cu peste 20 de parlamentari… Cam 30 şi cu parlamentarii miniştri. Vor începe iarăşi alegeri parlamentare parţiale?… nici nu mai ştiu…

  31. 31 MIHAELA iunie 12, 2012 la 2:53 pm

    @ Sabin
    Sunteti deranjat ca Victor Ponta nu se adreseaza reverentios cand vorbeste despre Basescu? Sa va mai amintesc ca si presedintele partidului dvs. vorbeste la fel despre acelasi Basescu? Nu prea l-am auzit pe Crin Antonescu spunand „domnul Basescu” sau „domnull presedinte Basescu”.
    Oricum, inainte de a cere cuiva sa fie politicos, ar trebui sa functioneze regula exemplului personal. Sunteti oare chiar asa per tu cu Adrian Nastase? Ma mir ca nu l-ai abordat cu apelativul „mai Adita”,ca pe celalalt vad ca l-ai gratulat cu diminutivul „Victorash”!
    In ceea ce priveste plimbatul pe la televiziuni, hai sa fim seriosi, daca ar fi refuzat invitatiile din partea posturilor TV ati fi strigat ca din gura de sarpe ca este la fel de ingamfat ca pedelistii, ca nu stie sa comunice si alte tampenii de acest fel.
    In concluzie, eu nu cred ca sunteti un liberal adevarat, ci unul vopsit peste noapte(portocaliu la inceput, apoi verde).

  32. 32 Socrate iunie 12, 2012 la 3:17 pm

    @Marcus * Ai dreptate, VP nu trebuie sa faca ce a facut Oprescu. Scheletii din dulapuri trebuie scosi la lumina rampei TV si DNA trebuie bombardata cu cereri de deschidere de dosare la foc automat. Trebuie sa se recupereze tot ce se poate recupera din banii publici sifonati in buzunarele private ale clientelei portocalii. Romania are un departament antifrauda DLAF ( similar lui OLAF de la CE ), care are sarcina de a proteja interesele financiare ale UE. VP ar trebui sa infiinteze un departament similar care sa apere interesele financiare ale Romaniei si sa ancheteze toate dosarele de achizitii publice din ultimii sapte ani, incepand cu cele de valori mari (top down ). Nu este vorba de o noua procuratura, este vorba de un departament de control cu atributii extinse, care sa prede procuraturii rezultatele controalelor si anchetelor.
    VP si USL au avut ca prioritate pana acum alegerile locale, castigate cu succes. Succesul in alegeri confera legitimitate totala guvernarii USL si delegitimeaza PDL-ul si pe TB, Vasile Blaga, Roberta Anastase.
    VP trebuie sa aiba in vedere, ca prioritati simultane, deportocalizarea piramidei administratiei de stat ( top-down ), redresarea situatiei economice, indreptarea abuzurilor facute de portocalii, pregatirea alegerilor parlamentare, etc. Nu are o sarcina usoara.
    PS1 * Zau daca inteleg de ce presedintele PNL Crin Antonescu a anuntat ca Radu Calin Cristea va fi sustinut in plenul reunit pentru preluarea interimatului la TVR. Nimic nu il recomanda pe dl. Cristea pentru acest post. Cel mai indicat ar fi Valentin Nicolau, fostul presedinte al TVR, care in 2005 a lasta TVR fara datorii si cu 5 milioane de euro in cont. Sper ca nefericita propunere sa nu fie efectul nefericit al paritatii.
    PS2 * Sper ca USL sa insiste pentru renumarara voturilor de la Cluj. Nu ar da de loc bine la electorat ca sa accepte sa fie furati cand ei sunt la guvernare. Electoratul prefera un guvern forte, de actiune, cel putin asa cred eu.

  33. 33 dorian65 iunie 12, 2012 la 3:59 pm

    Entuziastilor!Va rog sa fiti calmi ca punga este goala.Entuziast am fost si eu cand am votat ,,cheia”.Nu vreau sa ma hazardez si nici nu sunt cel ce s-a fript cu ciorba sufla si in iaurd dar ,atentie, ciorba-i calda iaurdul ii rece.

  34. 34 ELMMAR iunie 12, 2012 la 4:48 pm

    Zoe,Zoooe,Zoeee,

    …am revenit iubire. Spune mi ceva să simt fioru’,zvâcu’. Te văzui mai ortomană așa,mai hailanderă că d’aia îți cer.
    Ştii bine că soarta ta a fost hărăzită de destin.
    Adică je…

    Ps. Iar trecuși cu farfuria cu „muștar” prin fața ventilatorului.
    Să zici tu „an.. contra naturii”, „poate ai treabă și te reținem”,culminând cu afirmația că d nul Paleologu ar fi un bufon.
    Păi se poa?…că am pretenții.

  35. 35 Ghita Bizonu' iunie 12, 2012 la 6:11 pm

    dorian65

    cai mai multi care au votat Cheia au votat ca sa li se dea ajutoare de catre Uncles Sam Shylock . Plus ca crdeau in propaganda ceasusita aia cu performantele economice. Plus …

    Insa noi astia de pe aicea care dorim votioria PSD in gnl ne-am multumi sa vedem neispravitii astia scosi din functii in care ne pot baga in belea. Ma rog i-am dori si nietel „parcati” ptr unele feluri in care au cheltuit banii da stim ca lozinca casei este „fara sange pe pereti”, „intoarce si celalt obraz” si „orice sut in fund e o mana de ajutor”
    Cei care sugereaza ca popopru crede, vrea si doreste sunt aia care s-au speriat ca se da sarea lu Felix si acu se straduie sa dea aurul lu Frank Timis.

  36. 36 Ghita Bizonu' iunie 12, 2012 la 6:13 pm

    Sa mori de ras. La A3 Adrain Ursu zice ca noi avem copnstitutii ptr vremuri normale si oameni normali.
    Adica ptr un presedinte cu bun simt si educatie.
    Adica pyr domnul Ion Iliescu!!!
    Gura pacatosului adevar graieste…

  37. 37 ZOE, fii barbata ! iunie 12, 2012 la 6:16 pm

    @MIHAELA

    FELICITARI !

  38. 38 centru iunie 12, 2012 la 6:18 pm

    Conducerea TVR a fost demisa . Era si timpul . Banda de la Romania Libera , Turturica , Campeanu , Tia Serbanescu , care faceau pe inchizitorii pe spatiul public – mai rau decat Mungiu in 1997 . Interviurile la Telejurnal cu Boia unde se debitau ineptii cu mitologia dacica ceausista si in Istorie romanii nu au fost chiar asa de buni – cine face asa ceva in lume ? Telejurnalele unde nu ti se vorbeste de Romania locul 3 la porumb , nici de detaliile tehnice ale autostrazii Ploiesti Bucuresti , ci de copii inecati , mai rau ca la ProTV . Apogeul mizeriei a fost invitarea ucraineanului la Special post Jurnal cu minciunile NKVD despre ” zecile de mii de ucisi de romani la Odessa ” – romanii dadeau de mancare copiilor la Odessa si ei erau vanati de partizani pe strazi ! Bon debaras!

  39. 39 danaivs iunie 12, 2012 la 6:47 pm

    Parerile cetatenilor pot ajunge la liderii USL-ului si prin intermediul blogurilor oneste (ca acesta). Dati-le sa mai citeasca, d-le Nastase, ca sa nu se indeparteze de ce vor oamenii !

  40. 40 dorian65 iunie 12, 2012 la 7:35 pm

    Ai spus Felix?Pai in ce barca este motanul?
    Eu nu am votat ,,Cheia”am votat ,,cheia”.Nu am votat pentru ajutoarele Unchilui Sam ci chiar am crezut ca cei de atunci vor fi capabili sa faca ceva .Eram un naiv si acum dumneata crezi socialismul se face cu punga goala?
    Sa se duca cei de la PDL unde le este locul.

  41. 41 dorian65 iunie 12, 2012 la 7:39 pm

    Eu l-am apreciat pe dl Iliescu dar trepadusii din ceata lui au fost execrabili.Atentie,unii mai sunt activi inca!

  42. 42 dorian65 iunie 12, 2012 la 7:49 pm

    Ce vor oamenii amice?Oamenii vor locuri de munca .Oamenii trebuiesc educati ca-sa economiseasca adica bani albi pentru zile negre.Oamenii vor sa fie platiti corect pentru munca prestata.Oamenii sunt de acord sa munceasca mai mult dar nu sunt de acord sa ca pentru orele suplimentare sa fie neplatiti.Patronatele nu platesc ca sunt sugrumate de taxe care duc la cresterea costului fortei de munca .Nu cumva ar trebui regandit codul fiscal si codul muncii?

  43. 43 Maximmouse iunie 12, 2012 la 8:56 pm

    @Ghita Bizonu’

    Ghita, in postarea despre afaceri a la Cluj nu ai dus pana la capat rationamentul…..dai impresia ca „oamenii de afaceri”…sa le zic asa , din Cluj , sunt mai numerosi pentru ca sunt mai….destepti…ma rog , ceva pozitiv, fata de alte orase in care s-au pompat bani publici….

    Am auzit una tare anume ca orasul Cluj este al doilea mare contributor la bugetul de stat…mai …asa o fi? Acuma daca au luat de la buget , era culmea sa nu plateasca macar impozite.Ma tem ca o lecturare mai atenta a sa-i zic „specificului” afacerilor din Cluj ne-ar da si o dimensiune a jafului…Ce aprere ai? gresesc? Vad ca esti tenace si informat, lumineaza-ma te rog! 🙂 🙂 🙂

  44. 44 MIHAELA iunie 12, 2012 la 9:56 pm

    @ Socrate
    Referitor la PS.2 din comentariul dvs.de la ora 3;17 pm (raspuns lui Marcus) stiu ca BEJ Cluj a respins cererea de renumarare, in acelasi timp recunosc ca nu stiu daca mai sunt si alte cai de atac. Poate la BEC? Sau daca BEJ s-a pronuntat, ramane, cum se spune, litera de lege?

  45. 45 MIHAELA iunie 12, 2012 la 10:01 pm

    @ ZOE, fii barbata!
    Multumesc!

  46. 46 Roxana Iordache iunie 12, 2012 la 11:36 pm

    @nastase. Corect, dar PSD are obligaţia să-i acorde locul parlamentar lui Dragoş Frumosu – a fost păcat, pentru a nu zice că a fost o porcărie faptul că a fost lansat ca să nu fie susţinut. Un pic dacă aţi fi catadicsit să-l susţineţi, era acum primar. Dar e clar că n-aţi vrut. Măcar dacă aţi avea vreo pricopseală cu întoarcerea lui Onţanu.

    Performanţa lui Dragoş Frumosu e extraordinară, aproape 30 de procente pe cont propriu, puteaţi măcar un banner, acolo, să-i faceţi. Asta e naşpa la politicieni, că uită să fie oameni. Politici. Am mai spus-o. Şi o voi repeta.

    În rest, mă alătur felicitărilor.

    Cu o precizare: undeva acolo în PSD e de naşpa, dar vreau să cred că veţi fi cinstiţi. PNL şi-a făcut datoria.

  47. 47 Sibilla iunie 13, 2012 la 4:03 am

    Îmi felicit colegii, felicit LIBERALII, nu poci, nu vreau, nu merită felicitaţi ŞI ayatollahii carele s-au intitulat peste noapte uslaşi şi-au re-venit … ayatollahi pe feudă şi inche cum, auuuuuuu… :

    Vă zisăi că eu NU mint : bulangiul politic ( citat din clasici în viaţă ) a obţinut DOAR 47,8% din voturi pentru şefia CJ Caraş-Severin !! :)))))
    FĂRĂ umbrela USL, dacă nu era pitit în ograda PNL, unde, între noi fie vorba s-a chircit ca să nu atragă prea mult atenţia cu şi despre afacerea Moldomin, printre altele…ayatollahul era aut acum, claro !!
    În fine, de când l-au achiziţionat pe toarăşul TzuicăMan , PNL are numai de…. pierdut : la imagine, primării, credibilitate….. no ofense, dar….
    http://expressdebanat.ro/rezultate-finale-sorin-frunzaverde-este-presedintele-consiliului-judetean-cu-478-la-suta-din-voturi

    SF a obţinut DOAR 47,8% voturi şi acestea din DOAR jumătate persoane cu drept de vot care şi-au exercitat votul ….
    Un scor RUŞINOS şi care spune TOTUL, restul, e DOAR gargară…..
    PNL şi-a tras-o !! c-aşa-i cu achiziţiile ” de succesuri ”, râsu-plânsu… toarăşu bulangiu politic neavând clin-mânecă cu LIBERALII ! Din 50 de primari în funcţie ( nr cu care PNL pornise în bătălia politică, odată cu damful, lacheii penali de Curte, ayatollahul frunzăverde a adus PNL CS la doar 17 primării… Aista e tristul bilanţ, ” câştigul ”…. PNL.
    În rest, Frunzăverde şi-a păstrat titlul şi… teatrul continuă. Cu actori din ce în ce mai proşti. Concluzionăm ca de obicei, că dacă aista-i realitatea… : feudă de muheri în izmene, punct.
    http://www.argument-cs.ro/content/o-%C5%9Fans%C4%83-ratat%C4%83#comment-5369

    Repet, Felicitări PSD, PNL, USL însă NU şi … bulangiilor, fie ei şi politici, nah, ca să măî răcoresc măcar astfel, DEOCAMDATĂ. Deocamdată pen că n-o să am linişte până ce nu se limpezeşte Cerul deasupra Caraşului şi aista înseamnă să-mi dea Doamne, Doamne zile să apuc să trăiesc într-un judeţ în care la şefia CJ CS să fie Tatălui odată un PESEDIST!!

    În altă ordine de idei, mai dă-ne, Doamneeee : Olguţe, Corine…. şi fă, Tu, Doamne, Doamne să fie mereu ŞI furnici prin peisaj, c-au rolul lor pe pământ , AMIN !

    @sabin
    iunie 12, 2012 la 7:59 am

    Sabine, majkă… tinere talentsky, ia ocupă-te mătăluţă de frunzache, par egzamplă, că-i liberal cum tine 😉 :P:P:P

    DOMNUL PREŞEDINTE VICTOR PONTA stă f bine la imagine, mă-nţelegi, n-aşe …. alţii ie cu bube şi-s, mă repet, că repetiţia-i muma învăţături, deci ia de notează şi bagă la tărtăcuţă,, MĂI DRAGĂ… : alţii, adicătelea ” liberalii ” ca tine şi ca nenea tălică, bă-SECU !

    Ca să fiu şi mai limpede – acu chiar n-am să mă supăr dacă iei notiţele care SE IMPUN – să-ţi spun o povastă, măi dragă: pe mine majka Darinka m-a învăţat că domnilor le serveşti din farfurii de porţelan, grohăitorilor le arunci în vălău ( troacă ), becouse dacă le dai porcilor din farfurii de porţelan, porcii, ca porcii, le sparg, că ie porci, sărmanii….
    Concluzionând, măi dragă… : VP e un domn, acu tălică vezi de porcii şi troaca lor, că tot te aruncaşi cu lăturile cu elan ” patriotic ” cu damf de Cotroceni p-acilea de unde dedusăi că eşti doar unul din paznicii de porci!
    Nah, că dacă tartaon-sărsăilă te-ndemnă, insiştaşi…. ştii cum e vorba înţeleaptă : ” cere şi ţi se va da… ! ”

    p.s. doar nu puteam să te servesc la solicitare ( !! ) din farfurii de porţelan… ai grohăit, majkă… ai grohăit….

  48. 48 ZOE, fii barbata ! iunie 13, 2012 la 8:45 am

    @ELMMAR

    hai sa-ti spun ceva :

  49. 49 Socrate iunie 13, 2012 la 8:59 am

    @MIHAELA * Dupa cate stiu, intr-adevar BEJ Cluj a respins renumararea voturilor in Cluj.
    Cred ca se poate contesta decizia BEJ la BEC, conform art.77, par.3 din Legea alegerilor locale 2012
    “ART. 77 (3) ….. iar împotriva soluţiei date de biroul electoral de circumscripţie judeţeană sau de biroul electoral de circumscripţie a municipiului Bucureşti se poate face contestaţie la Biroul Electoral Central; soluţia dată asupra contestaţiei este definitivă. “
    Legea respectiva a fost elaborata de PDL, tot guvernarea MRU a numit comisiile electorale, asa incat USL a dansat pe muzica portocalie. Asa ca rezultatele putea fi si mai bune ( vezi Cluj ).
    Cred ca s-ar mai putea depune si plangeri penale individuale impotriva celor vinovati de fraude electorale si ca ar trebui sa se faca analize TV si media sustinute pentru infractiunile reclamate.
    Acum, a propos de PS1, un articol f.f. Interesant despre noul director interimar de la TVR.
    http://www.inpolitics.ro/-tvr-din-rau-in-mai-rau-radu-calin-cristea-director-interimar-art66525.aspx

  50. 50 Ghita Bizonu' iunie 13, 2012 la 12:47 pm

    Maximmouse

    Afaceri a la Cluj nu-mi apartine. Vezi ca gios dau un link … articolul e mult mai gras .
    Imi cer scuze ca nu l-am bagat cu ghilmele, italice, cote da ma bazam ca se cam stie ca daca textul este cu diacritice si fara orori de tastare .. sigur nu este al meu!!


  1. 1 Felicitari tuturor! | Stiri Bloggeri Din Romania Trackback pe iunie 12, 2012 la 10:33 am
  2. 2 Politichia,,DIMBOVITEANA’’.- RadioMetafora.ro Trackback pe iunie 13, 2012 la 6:24 am

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!