Avertizare…

Am primit zilele acestea, o analiza interesanta referitoare la ultimele evolutii politice. Iata o parte din acest text:

T.BASESCU si apropiaţii sai acţionează in prezent după un plan care vizează menţinerea la putere a sa si a PDL.

Planul respectiv cuprinde intre altele si următoarele elemente de strategie:

I. Actiuni la nivelul PDL

1. Diminuarea constanta a puterii si influentei lui V. BLAGA si a apropiaţilor sai, „pana la limita menţinerii unităţii partidului”;

2. „Trecerea in afara puterii de decizie „a lui V. BLAGA, R. BERCEANU, A. VIDEANU si a altora care nu se aliniază intocmai ideilor si acţiunilor lui T.BASESCU si E.UDREA. Un accent deosebit se pune pe preocuparea de a nu permite coeziunea si funcţionarea recent createi USL.

3. In acest context, se acţionează ca E.UDREA sa detina cat mai multe prerogative la nivelul PDL si in plan guvernamental.

In acest scop, liderii din teritoriu au fost informaţi „pe cai adecvate” despre faptul ca E. UDREA ar urma sa preia conducerea PDL, sa devină prim ministru sau sa acceada la alte funcţii in stat.

4. Pentru dezvoltarea grupului din jurul lui T. BASESCU si E. UDREA se pregătesc condiţiile pentru oferirea de funcţii in PDL si in „viitorul guvern”, lasandu-se „in ofsaid” greii din partid care se impotrivesc grupului respectiv.

5. La nivelul serviciilor secrete, procuraturii, justiţiei, etc. s-au lansat informaţii privind „riscurile” la care se vor expune foarte mulţi in cazul in care T. BASESCU si PDL vor pierde puterea. Pe aceasta linie, se va trece la masuri de promovare, cointeresare materiala, si punctual, la şantajarea celor care „nu tin aproape” din cadrul instituţiilor respective.

6. Vor fi exploatate datele existente si se vor obţine noi date care sa fie folosite la nevoie impotriva celor care, prin acţiunile si poziţiile lor, ar putea afecta „unitatea partidului in jurul lui T. BASESCU”, inclusiv celor care s-ar pregăti sa părăsească PDL. In acest sens, sunt atent monitorizate contactele cu reprezentanţi ai PSD, PNL si PC.

7. In perspectiva alegerilor din PDL, au fost elaborate mai multe soluţii alternative:

– se vor pregăti pentru a candida la preşedinţia PDL mai multe persoane care ar putea ceda, in final, in favoarea ELENEI UDREA;

– intrarea concomitenta in cursa a ELENEI UDREA si a lui GH. FALCA iar, in cazul in care condiţiile vor permite, retragerea acestuia din urma in favoarea primei;

– in cazul in care evoluţiile vor fi in defavoarea acestui obiectiv, se va acţiona de la inceput, pentru susţinerea realegerii lui E. BOC la conducerea PDL.

8. In perioada urmatoare, pe fondul acţiunilor anticoruptie, vor fi „sacrificaţi” unii membri ai PDL, care urmează sa fie deferiţi justiţiei pentru diferite fapte penale.Arestarile pe linia vămilor intra in acest context.

Sunt vizaţi:

– principalii oponenţi ai ideilor lui T. BASESCU si E. UDREA, care sunt cunoscuţi cu fapte ilegale;

– cei care, in ciuda averilor mari acumulate, „au contribuit insuficient la bugetul PDL”;

– cei care au conexiuni de afaceri cu V. BLAGA sau cu alti principali oponenţi ai cuplului T. BASESCU-E. UDREA;

9. La nivelul unor lideri din PDL, se fac comentarii negative privind iniţiativa recalculării pensiilor. Evenimentul este calificat ca o „gafa de proporţii”, cu consecinţe grave pentru PDL, principalul vinovat fiind considerat T. BASESCU. Acesta a dispus masuri de incetare a acestor comentarii, teama principala fiind aceea ca va fi afectata dezvoltarea grupului care ar trebui sa se construiască in jurul lui T. BASESCU si E. UDREA.

II. Actiuni la nivelul altor partide

1. Pentru menţinerea UNPR in sfera de influenta a lui T. BASESCU, s-au dispus masuri de „rezolvare a problemelor penale” cu care sunt cunoscuţi unii membri ai acestui partid.

„Finalizarea” acestor probleme urmează sa se producă efectiv cand PDL isi va asigura menţinerea la putere. Pana la momentul respectiv sunt menţinute condiţiile de şantaj asupra celor in cauza;

2. S-au dispus masuri care sa stopeze revenirea in prim-planul vieţii politice romaneşti a lui A. NASTASE si C. P. TARICEANU. Vor fi lansate inclusiv diversiuni la nivelul celor doua partide;

3. Se vor analiza cu atenţie diferentele de opinie existente la nivelul unor lideri PSD si PNL, cu scopul impiedicarii unei bune evoluţii a USL si chiar spargerea acestor partide;

4. Se vor lansa informaţii cu caracter diversionist la adresa grupurilor ILIESCU-NASTASE, V.PONTA, M.GEOANA, C.ANTONESCU, C.P.TARICEANU, L.ORBAN etc, cu scopul de a crea disensiuni intre grupurile respective, dar mai ales intre conducerile celor doua partide;

5. Se vor iniţia acţiuni de provocare pentru a se putea proba infracţiuni ca: mita, fals si uz de fals, abuz in serviciu etc, fiind vizate firme gestionate sau care au legaturi directe cu lideri ai opoziţiei.

6. Pentru discreditarea pe plan extern a USL se va acţiona pentru informarea instituţiilor europene despre activităţile ilegale comise de către lideri ai uniunii respective.

7. Au fost prevăzute fonduri pentru cointeresarea unor personalităţi ale societăţii civile, sponsorizarea unor ONG-uri etc, in scopul folosirii acestora, in tara si in strainatate, de a „ataca si contracara” acţiunile USL si de a compromite liderii acestei uniuni;

8. Principalele iniţiative ale lui V. PONTA si C. ANTONESCU vor fi puse in „directa conexiune” cu preocupările lui I. ILIESCU, A. NASTASE, V. HREBENCIUC si alti grei din PSD. Se va urmări acreditarea ideii ca aceştia impreuna cu C.P.TARICEANU „vor pune mana pe USL” iar PNL va fi „inghitit” de PSD;

9. Vor fi exploatate unele frustrări ale lui M. GEOANA cu scopul de a-i tempera criticile la adresa lui T. BASESCU si de a-l folosi impotriva lui V. PONTA,  A. NASTASE, I. ILIESCU si altii. Se va apela inclusiv la şantaj pentru a-l determina sa aiba o poziţie” cat mai favorabila PDL”.

10. Se vor lansa informaţii cu caracter diversionist si se va acţiona pe linia DNA pentru compromiterea unor primari PSD si PNL cu scopul final de a „sufoca” principalele centre de putere politica din tara ale celor doua partide. Argesul a fost doar un test;

11. Vor fi selectaţi patronii unor firme care au conexiuni cu liderii USL, vor fi ascultaţi prin mijloace tehnice cu scopul de a se ajunge la posibile fapte ilegale comise impreuna cu V. PONTA, C. ANTONESCU si persoane din anturajul lor;

12. Prin declanşarea campaniei de arestări la nivelul vămilor din România, T.BASESCU urmăreşte mai multe obiective si anume:

– sa-si creeze o imagine pozitiva de iniţiator si luptător impotriva corupţiei;

– sa scoată „la suprafata” vinovati care au conexiune cu oponenţii sai si ai ELENEI UDREA. Sunt vizaţi in mod direct V. BLAGA si apropiaţii sai, pentru a fi determinat la nevoie (V. BLAGA) sa renunţe la candidatura pentru preşedinţia PDL;

– sa se identifice martori si alte probe pentru „compromiterea” lui C.P.TARICEANU si a lui A. NASTASE cu scopul stopării revenirii lor in prim-planul vieţii politice romaneşti;

– sa obtina date cu caracter compromiţător despre alti lideri USL.

III. Actiuni la nivelul electoratului

1 . Organizarea de sondaje, acţiuni de propaganda etc. care sa evidenţieze „creşterea” in procente a PDL la cote care de fapt sa fie atinse prin furt electoral. Este mai mult decât edificatoare maniera in care A.VIDEANU a precizat recent „creşterea constanta” in sondaje a PDL. Aceste”previziuni” fixeaza, de fapt, cotele care vor fi atinse prin acţiunile de furt;

2. Strategia dupa care se va acţiona pe linia celor prezentate mai sus conţine intre altele următoarele:

– proiectarea in mentalul populaţiei a creşterii constante in sondaje a PDL pana la un nivel „sensibil apropiat” de cel al opoziţiei;

– pe măsura ce se desfăşoară procesul electoral, populaţia va fi „ţinuta la curent” cu existenta unei „diferente minime” intre PDL si USL in favoarea opoziţiei;

– pana la momentul incetarii votării, aceasta diferenţa va scadea, iar prin tehnica de fraudare, in final PDL „va devansa” USL cu un număr mic de voturi pentru a da credibilitate falsului proces;

3. Elementul de noutate al acestor preocupări il constituie modificarea legislaţiei privind organizarea alegerilor, cu accent pe votul prin corespondenta. Introducerea acestui sistem are in vedere doua aspecte:

– furtul de voturi din afara României ca intenţie de principiu;

– asigurarea mecanismului cu care spre finalul procesului de votare se va „ajusta” acea mica diferenţa, respectiv trecerea ei in favoarea PDL.

4. Prin promovări in plan politic, oferirea de funcţii la nivelul unor instituţii de stat si chiar şantaj, vor fi create noi centre de influenta la nivelul unor firme, companii etc. care sa promoveze metodele si formele practicate de PDL pentru atragere de electorat.

5. Declanşarea masurilor de racolare a unor primari si consilieri ai opoziţiei de la sate pentru a accepta atragerea votanţilor si falsificarea unor documente in favoarea PDL. Acest truc presupune:

– o intelegere care sa arate o prezenta mult mai mare la vot decât cea reala;

– impartirea falsa pe partide a numărului participanţilor la vot cu un avantaj cert pentru PDL.

– „logica” acestor falsuri in comun are la baza ideea de”a da bine la nivelul conducerilor partidelor respective”;

– intrarea, pe baza interesului material in aceste mecanisme, presupune o compromitere din care cei atraşi sa nu mai poată iesi;

– falsificarea documentelor de identitate a unor persoane pentru a vota in mai multe localităţi;

– folosirea numelor unor persoane plecate din tara, a persoanelor cu handicap, bătrâni sau bolnavi care nu se pot deplasa si trecerea lor in contul PDL;

– identificarea studenţilor plecaţi din cămine cu scopul consemnării lor ca votanţi in favoarea PDL, in principal prin falsificarea sau înlocuirea unor procese verbale;

6. Rezolvarea unor probleme de infrastructura, sănătate, dosare penale etc. in localităţile rurale, cu condiţia ca populaţia sa accepte votarea in favoarea PDL. Mecanismul a funcţionat cu succes la alegerile anterioare, cu interesul si acceptul primarilor si consilierilor corupţi din opoziţie.

7. Actiuni de descurajare pentru neparticiparea la vot a electoratului opoziţiei cu mobilizarea totala a militantilor PDL.

8. Angrenarea unităţilor de jandarmi pentru inlocuirea documentelor si a sacilor cu voturi inainte de a se ajunge la locul centralizării.

9. Constituirea unor noi partide, satelit, care se vor inscrie in cursa electorala. Scopul este acela de dispersare a electoratului si in final, sprijinirea PDL.

10. Ca element de psihologie sociala, T. BASESCU insista pe continuarea masurilor de austeritate si chiar aducerea majorităţii populaţiei in pragul foametei, sub legendele crizei economice, urmând ca in pragul alegerilor locale sa se procedeze la „relaxarea” acestei situaţii si chiar la pomeni electorale.

Aceasta diversiune are in vedere:

– crearea unei stări de disperare a populaţiei;

– proiectarea ideii ca masurile austere au fost de stricta necesitate, cu avantaje pe termen lung in favoarea populaţiei sărace;

– scoaterea la iveala a unor rezultate bune ale masurilor luate cu consecinţe in creşteri salariale, condiţii de munca, ajutoare etc. in pragul alegerilor.

– „iniţiatorul si susţinătorul” acestor masuri de „salvare a romanilor” va fi T. BASESCU.

11. Principala preocupare a lui T. BASESCU, in contextul acestor acţiuni, este asigurarea organizării alegerilor de către actuala putere dar mai ales de a se salva de la o eventuala suspendare si scoaterea sa in afara vieţii politice.

*

*           *

Atacul ANI asupra liderilor sindicali are ca scop deturnarea atentiei de la responsabilitatea PDL privind coruptia din vami si „fragezirea” liderilor sindicali in perspectiva unor miscari sindicale si a modificarii Codului Muncii.

Vom vedea, impreuna daca aceste scenarii vor fi puse in aplicare…

89 Răspunsuri to “Avertizare…”


  1. 1 inginerul_specialist februarie 16, 2011 la 1:38 pm

    de ce nu il contactati pe Blaga pe cai ….
    de ce nu eliminati factorii de risc…
    de ce nu concepeti o tactica unitara…
    de ce nu contracarati asemenea actiuni prin metode specifice…
    la sindicate se pot rotii urgent cadrele…
    ar fi cazul sa incepeti actiuni in instanta pentru voturi multiple dovedite…

  2. 2 Pali februarie 16, 2011 la 1:38 pm

    Actiuni de tot felul,…vai ce mai astept anul viitor ! Eh,…am uitat o sa fiu departe,

  3. 3 Harabula februarie 16, 2011 la 1:48 pm

    Iata-l pe domnul Nastase aruncand pe piata „Protocoalele inteleptilor pedeleului”.

  4. 4 Gabriela Savitsky februarie 16, 2011 la 1:49 pm

    Excelent. Excelent.
    Il preiau si pe blog.
    Sugerez cititorilor (unora) acestui blog sa popularizeze articolul.
    As sugera si televiziunilor dar nu ma asculta. 🙂

  5. 5 blogideologic februarie 16, 2011 la 1:53 pm

    ‚Toate-s vechi şi nouă toate’, bineînţeles. „Bottles of tinctures”, citesc la http://www.guardian.co.uk/media/2011/feb/15/arianna-huffington-post-aol (Arianna Huffington: ‘I believe in little legions’). Asta îmi aminteşte de călugărul Stratonic, din Fraţii Jderi de Mihail Sadoveanu.

  6. 6 Fault februarie 16, 2011 la 1:58 pm

    SINDROMUL MUBARAK

    De la o vreme preşedintele Băsescu uscat ca un arac,
    Galben ca „floarea porcului” acuză sindromul Mubarak
    Boală ce va să schimbe faţa lumii, având un singur leac :
    Să lase frâiele puterii până ce at nu-l copitează ; un fleac.

    Azi şaişpe făurar se mai aude, încă, glasul roţilor de tren,
    Pe muzică de plumb, la Griviţa în Bucureşti ; halal antren.
    Armata ţării ceferistă pe care-ai terfelit-o, ca pe-o banală
    Porni-va, sigur, „marşul lung” de neoprit, la grevă generală.

    Cu arsenalul din dotare : ciocane, leviere, chei şi felinare,
    Mult prea sătui de tine şi ciracii tăi, ne mai având răbdare,
    Vor sta pe unşpe mii de kilometrii de cale, câţi are ţara ;
    Iar lângă ei poporu-ntreg şi umilit ce-ţi suportă povara…

    Te du, te du, te du, şi joacă babaroase pe Suez cu Mubarak
    Care mai copt la minte de cât tine o freacă pe nisip, cu trac.
    Ai supt la osul nostru, non-stop, hulpav, mai toată măduva,
    Să aibă alor tăi o veşnicie, şi după caz… Maria – văduva !

  7. 7 Joanna februarie 16, 2011 la 2:11 pm

    @Domnilor,
    Cele mai multe dintre elementele „Avertizării” îmi sunt cunoscute din folclorul local al alegerilor, începând, mai ales, din 2004. Cu ochiul liber s-a văzut că P.D.L.-ul a furat masiv şi chiar cu complicitatea pesediştilor şi peneliştilor din comisiile electorale. Oamenii, simplii votanţi, îmi spuneau că nu pricep cum pot reprezentanţii P.S.D. şi P. N. L. să-i îndemne să voteze adversarul. La prezidenţialele din 2004, la Constanţa, din afişajele stradale ai fi zis că Mazăre şi Constantinescu sunt candidaţi la preşedinţie, nu Adrian Năstase. De ce, oare? La prezidenţialele din 2009, n-am mai fost atentă, de lehamite, că-s atât de actuale metodele din comediile lui Caragiale. Totuşi, oamenii ieşeau dezamăgiţi din centrele de votare şi ziceau: „Nu l-am votat pe Băsescu, dar să vedeţi că tot el iese!”
    Nu pot crede că aţi aflat abia acum şi nu mai înţeleg de ce nu acţionaţi în consecinţă.
    Acţionaţi şi reacţionaţi!

  8. 8 Victor februarie 16, 2011 la 2:14 pm

    Interesant. Am retinut mai ales ideea unui USL condus de tandemul Nastase – Tariceanu, ceea ce pentru mine ar fi o garantie a performantei , mai ales daca cei doi scapa si de incompetentii din varful celor doua partide. Asa da, parca m-as uita la USL, cu Nastase pentru presedinte si Tariceanu pentru premier. Sau invers. Insa cu incompetentii care conduc cele doua partide acum, scuzati-ma, dar nu am nicio tragere de inima sa votez.

  9. 9 Artistu' februarie 16, 2011 la 2:27 pm

    Deja au inceput…Vezi vamile, scandalul din PDL, verificarea sindicatelor, etc. As completa, in textul de mai sus „eventuala suspendare si scoaterea sa in afara vieţii politice” cu bagarea lui la inchisoare si o „ne-necesara” operatie pe cord deschis a la Nicolescu; asa, just for fun 🙂

  10. 10 Gabriela Savitsky februarie 16, 2011 la 2:30 pm

    Harabula,

    Nu e cazul să facem mişto. Chiar nu e cazul acum.

  11. 11 Karakas februarie 16, 2011 la 2:31 pm

    Iata, se confirma o ipoteza: ANI ii verifica (incidental?) pe toti liderii sindicali care au participat la actiuni de protest impotriva lui Basescu si a Guvernului. Liderul sindical Lincu: „Singura legătură între sindicaliştii verificaţi de ANI este că toţi au participat la proteste”

    De ce ar fi protestat impotriva unui regim lideri sindicali care ar fi incasat spagi impresionante? Pai daca curgeau atitia bani in buzunarele lor, ce, erau prosti sa se expuna?

    Cred ca o posibila ipoteza este ca aceste arestari trebuie sa imblinzeasca sindicatele, punind presiune pe liderii lor. Sa inceteze cu pretentiile, si sa fie de acord cu noul Cod al Muncii, care limiteaza drepturile membrilor de sindicat/ale angajatilor. Ca sa construim adevarata Republica Capitalista, conform viziunii portocalii, unde cei cu bani si putere chiar ii exploatea pe restul, conform legii impuse de prima clasa.

    http://www.mediafax.ro/social/lincu-singura-legatura-intre-sindicalistii-verificati-de-ani-este-ca-toti-au-participat-la-proteste-7988947/

  12. 12 yahoo februarie 16, 2011 la 2:33 pm

    N-are cum sa candideze Falca, nici macar ca iepure al Udrei. Daca o luam de buna pe asta cu Falca ar insemna ca Basescu ar vrea sa-i goneasca din partid pe Macovei, Preda si restul celor pe care tocmai a anuntat ca vrea sa-i impuna la varful PDL, ca sa nu plece sa-si faca alt partid.

  13. 13 Harabula februarie 16, 2011 la 2:35 pm

    Pentru sustinatorii domnului Nastase acest comentariu este ca o muzica. Ii incanta maneaua, fara sa fie atenti la cuvinte.
    Dintre toate actiunile pedeliste pe care d-l Nastase le prezinta ca satanice, unele sunt plauzibile. Este normal ca sa se speculeze orice neintelegere dintre Ponta si Antonescu, sa se pregateasca victoria unui candidat in alegerile interne (fie acesta si Udrea).
    Pe de alta parte ” Angrenarea unităţilor de jandarmi pentru inlocuirea documentelor si a sacilor cu voturi inainte de a se ajunge la locul centralizării.” este o afirmatie a cuiva care n-a organizat niciodata alegeri.
    Voturile se centralizeaza in seara terminarii alegerilor, in sectiile de votare, de catre comisii. Datele din acest proces verbal sunt cunoscute de reprezentantii tuturor partidelor si centralizate. Sacul cu votori nu mai are nicio valoare informationala.

    Documentul prezentat de catre domnul Nastase contine lucruri adevarate amestecate cu fabulatii. Se spera sa fie crezut integral. Il previn pe d-l Nastase ca s-ar putea intampla sa fie respins integral.

  14. 14 Socrate februarie 16, 2011 la 2:44 pm

    Excelenta analiza. Se vede clar ca este o prelucrare, pentru protejarea sursei, a strategiei elaborate la Cotroceni. Mai ramane ca analiza sa fie transcrisa intr-un tabel cu 5 coloane. Prima coloana- actiuni portocalii. Adoua-contractiuni. A treia – cine executa. A patra – cine raspunde. A cincea – cine controleaza.

  15. 15 Gabriela Savitsky februarie 16, 2011 la 2:47 pm

    Harabula,

    Asta se întâmpla prin 1996.
    Acum se înlocuiesc, în drum, sacii, procesele verbale. În unele localităţi uitate de lume s-au înlocuit urnele cu totul. La sate, primarii (care organizează alegerile) pun în comisia de votare pe cine vor ei. Hai să fim serioşi. Sicer, cum te-ai simţi într-o dictatură condusă de unii cretini portocalici? Eu nu mai am nici chef nici timp pentru încă o dictatură.

  16. 16 nicu februarie 16, 2011 la 3:39 pm

    draga harabula esti mic copil si habar nu ai cum se fura intr-o sectie de votare. cei spui dumneata acesta este lucrul normal si legal cum se desfasoara alegerile ai dreptate pana la un punct anume. uiti stimate sau nu stii ca majoritatea presedintilor sectiilor de votare sunt pd-listi acestia cum au procedat si la alegerile prezidentiale din 2009 cand a iesit basescu au aplicat metoda indicata de nastase. au inlociuit stimabile originalele proceselor verbale cu falsuri din care reiesea ca basescu ar fi castigat alegerile in sectiile respective, evident ca talhari si-au luat masuri de precautie si in unele locuri au inlocuit si saci cu voturi sa nu aiba surprize. te rog nu mai fi atat de naiv sa nu spun mai mult.

  17. 17 contele februarie 16, 2011 la 3:42 pm

    D-ul Adrian Năstase ne-a dat doar o parte din această avertizare ( apropo , oare ce cod are : galben , portocaliu , roşu ?!) . O să iau nişte părţi din această parte şi o să fac o selecţie subiectivă , aşa cum îi stă bine unui cetăţean inteligent , integru , neutru , ca mine …
    1.) ” Rezolvarea unor probleme de infrastructura, sănătate, etc. in localităţile rurale, cu condiţia ca populaţia sa accepte votarea in favoarea PDL. ”
    Dacă PDL ul rezolvă problemele de infrastructură , sănătate etc. la nivel de ţară declar că mă las „ mituit „ şi voi vota cu ei la următoarele alegeri …Asta vreau , să fiu „ mituit „ în acest mod .

    2. ” Constituirea unor noi partide, care se vor inscrie in cursa electorala. ”
    Cred că acum este momentul prielnic pentru apariţia unui un nou partid …electoratul este dezamăgit de actualele partide ( să ne gândim câţi au votat la ultimele alegeri şi câţi vor merge la vot ) . Actualele partide sunt nişte cluburi selecte cu circuit închis . Să nu ne amăgim : nu urci în ierarhie decât cu bani , cu relaţii serioase sau dându-te pe brazdă …altfel stai şi lipeşti afişe sau scrii pe bloguri . De aceea cred că ar trebui scăzut pragul electoral …problema este , aşa cum sesizează şi acestă avertizare , apariţia UNPR-ului sau al altui partid satelit . Asta nu înseamnă că USL nu poate face acelaşi lucru pentru PNŢ ( sau cum s-o mai chema ) sau pentru alte partide . Dar un prag de 3% (după cum se preconizează ) ar fi prea mult pentru UNPR .
    Dar cum poţi să spui pe blogul unui marcant om politic că este timpul pentru apariţia de sânge proaspăt în politică , de apariţia unui nou partid ? Numai eu sunt în stare …
    De prisos să spun că în actuala conjunctură nu votez pe nimeni .

    3.) „“Trecerea in afara puterii de decizie “a lui V. BLAGA, R. BERCEANU, A. VIDEANU ”
    Aş clasifica-o ca pe-o măsură f.f.bună .

    4.)” In perioada urmatoare, pe fondul acţiunilor anticoruptie, vor fi “sacrificaţi” unii membri ai PDL, care urmează sa fie deferiţi justiţiei pentru diferite fapte penale.”
    Excelent ! Nu văd care-i problema ! Un pic aici , un pic acolo , vine şi USLul , poate mai „ sacrifică „ şi el pe ici-colo , ce să facem , e greu cu anticorupţia asta …măcar s-o facem pe bucăţi , măcar să se înveţe politicienii români să bage mâna până sub cot , nu chiar până la umăr .

    5.)” E. UDREA ar urma sa preia conducerea PDL, sa devină prim ministru sau sa acceada la alte funcţii in stat. ”
    Asta-i naşpa …dar e foarte bine pentru alianţă ! Nu cred că E. Udrea este prea iubită în ţară . Dacă E.Udrea ajunge prim ministru puteţi să mergeţi să beţi o şampanie …alegerile sunt ca şi câştigate .

    6.) ” Elementul de noutate al acestor preocupări il constituie modificarea legislaţiei privind organizarea alegerilor, cu accent pe votul prin corespondenta . ”
    Mai ţineţi minte ce furtună a fost pe blog la nişte consideraţii de-ale d-lui Năstase privind votul din străinătate?
    Părerea mea este că cei din afară , dacă sunt cetăţeni români , au tot dreptul să participe la vot . Mulţi dintre ei au copii , părinţi , aici , mulţi dintre ei au susţinut economia ţării cu sumele enorme de bani pe care le-au trimis în ţară . Se poate insista şi asigura un sistem contra furturilor dar noi , foarte prudenţi , nici măcar nu mai trimitem copilul după apă de teamă că se sparge urciorul .
    Votul prin corespondenţă dă şanse la mai mulţi cetăţeni să voteze şi cred că votul se poate face sigur . Hai să fim serioşi , există acum semnătură electronică , plăţi prin internet , îţi accesezi conturile cu calculatorul şi nu se poate face un sistem sigur de vot ?! Întreb şi eu , mai există ţări unde se practică acest sistem ? Dacă da , să-l copiem , dacă este o noutate mondială , să ne abţinem .
    Raţiunea pentru care se opune PSD-ul la acest vot este convingerea că românii de peste graniţă votează în proporţie mai mare contra lor . Şi între a convinge acest electorat şi a se opune implementării unui vot modern PSDul alege soluţia cea mai uşoară .
    Bineînţeles , PDL insistă pe acest vot prin corespondenţă din aceleaşi motive , nu că moare de grija celor de-afară .
    Furtul este doar o scuză , în opinia mea .
    Apropo de furt …furturile de voturi se fac în satele şi oraşele care au nişte primari şi consilieri de o anumită culoare politică şi în judeţele unde preşedintele de C.J. are o anumită culoare politică . Alegerile nu se ţin pe Marte . Număraţi primarii şi preşedinţii de la USL şi mai stăm de vorbă .
    Număraţi în comisiile de votare cam câţi vor fi membri de la PNL , PSD , PC , UDMR şi câţi vor fi de la PDL şi UNPR şi mai vorbim . Şi aici există nişte motive pentru care sunt abordări diferite în ce priveşte organizarea alegerilor .
    Cred că iar voi enerva lumea pe aici …am aşa un talent să înot contra curentului !

  18. 18 Karakas februarie 16, 2011 la 3:48 pm

    @off topic

    Mi-a atras atentia un articol foarte interesant in New York Times despre Germania, mai concret despre aspiratia Germaniei de a fi vazut ca un model demn de urmat de catre restul de state “periferice” din UE, astfel incit sa poata deveni liderul de facto al uniunii, care impune regulile de joc, alaturi de partnera “mai mica”, Franta. Acest rol de lider transpare din dorinta Germaniei de a convinge celelalte tari UE sa semneze un “pact de competitivitate”. Unii vorbesc de un “Diktat” german.

    Articolul ia la purecat Germania in citeva puncte cardinale, mai ales ca tara apare cu o crestere economica de 3.6 %, deficit bugetar mic, si somaj in descrestere:

    1.FMI a aratat spre Germania (SUA si China) cind a atentionat despre reaparaitia unui model de “pre-criza” globala in ce priveste dezechilibrele globale. Germania nu s-a dovedit cooperanta in ce priveste indicatia primita de la grupul G20 de a isi reduce surplusurile la export prin importuri si investitii.
    2.Un raport al OECD pune bancile detinute de public din Germania intr-o zona de decline (5 din 10 banci);
    3.Exista temeri sustinute de consultanti guvernamentali, precum German Council of Economic Experts, ca bancile germane nu sunt transparente, si ca ascund realitatile financiare.
    4.Pretentia ca Germania ar fi un model social este contrazisa de rapoarte independente, care plaseaza Germania pe locul 15 in topul tarilor prospere (efectele saraciei asupra copiilor din Germania sunt mai acute ca cele din Ungaria)
    5.Cei cu salariile cele mai mici din Germania sunt cei mai expusi la saracie

    Analiza ridica nu doar intrebarea despre meritul real al Germaniei de a isi aroga rolul de lider in cadrul UE (si global), dar si despre constructia europeana insasi. De ce statele mai mici ar trebui sa imite un model care, in partile fundamentale, are carente? Ce ar putea sa faca aceste state pentru a convinge Germania sa investeasca sis a importe mai mult in/din aceste tari ?

  19. 19 Alex februarie 16, 2011 la 3:51 pm

    Harabula, s-ar putea chiar sa ai dreptate. Dar nu vei fi crezut, fapt pe care mizeaza domnul Nastase pentru ca Basescu si PDL au devenit tapii ispasitori in tara in care se pun in aplicare „Protocoalele inteleptilor FMI”.

  20. 20 Vio Bota februarie 16, 2011 la 4:04 pm

    Pentru a contracara actiunile puterii poate ar fi util ca PSD sa aiba un mesaj coerent si constant…In plus, disputele dintre lideri vad ca iar au inceput…fie ei si lideri suspendati…

  21. 21 Laura februarie 16, 2011 la 4:07 pm

    De acord, pare plauzibil – dar pana la urma nu trebuie sa mire pe nimeni ca Basescu/PDL vrea sa se mentina la putere, no matter what. Intrebarea mea este – care este strategia USL sa ajunga la putere ? Nu vreau sa fiu rea, dar conferintele de presa nu sunt suficiente …

  22. 22 piricau februarie 16, 2011 la 4:11 pm

    Cred ca analiza prezentata ar putea cuprinde si un alt aspect, declansarea alegerilor generale inaintea celor locale, pentru ca acestea sa se desfasoare cu oameniil lor in posturi cheie (primari, presedinti CJ).
    Daca rezultatele din sondaje se vor confirma la primele alegeri probabil ca va urma un exod masiv al parlamentarilor PDL si al altor sprijinitori ai Guvernului spre alte orizonturi.
    Acest lucru cred ca-l ingrijoreaza mult mai tare pe Basescu.

  23. 23 George Ban februarie 16, 2011 la 4:16 pm

    Harabula zice:

    „” Angrenarea unităţilor de jandarmi pentru inlocuirea documentelor si a sacilor cu voturi inainte de a se ajunge la locul centralizării.” este o afirmatie a cuiva care n-a organizat niciodata alegeri.
    Voturile se centralizeaza in seara terminarii alegerilor, in sectiile de votare, de catre comisii. Datele din acest proces verbal sunt cunoscute de reprezentantii tuturor partidelor si centralizate. Sacul cu votori nu mai are nicio valoare informationala.”

    He-hei, tataie, asta era pe vremea lui Iliescu si Nastase! La alegerile basciste este ca n-ai mai participat la organizare?

  24. 24 George Ban februarie 16, 2011 la 4:25 pm

    Domnule Adrian Nastase,

    Ca exista un astfel de plan nici eu nu ma indoiesc. Dar el nu a fost facut de Basescu, ci de unele dintre slugile lui. Norocul nostru este ca Basescu nu actioneaza dupa nici un plan, ci dupa cum se (daca se) trezeste dimineata. Bineinteles ca are cunostinta de plan si a fost de acord cu fiecare punct de acolo. Dar nu mai tine minte. Slugile lui vor sa urmeze planul, dar el, cu actiunile lui incoerente, da semnale contradictorii. Si slugile raman paralizate.
    Asa ca fiecare pasare pe limba ei piere…

  25. 25 Doru Coarna februarie 16, 2011 la 4:32 pm

    @ Harabula,

    iarasi minti, sacii cu voturi este necesar a fi fraudati pt situatia in care se vor efectua renumaratori, ca acum un an. Nimeni insa nu merge pana acolo incat sa verifice concordanta dintre procesele verbale si continutul sacilor, primele se fraudeaza inclusiv prin inversarea rezultatelor care asigura totalul celor prezenti la vot, in timp ce sacii asigura victoria la contestatii. Sigur, BEC va avea grija sa nu admita ambele analize, procesele verbale si sacii, in aceeasi sectie de votare. Mai mult, lista votantilor participanti la vot dispare intotdeauna, adica se rataceste pe la judet. De inlocuit CD-urile, cred ca si tu esti de acord ca este practica curenta. De votul diasporei nu mai vorbim, are cine sa scrie buletinele pe la ambasade. Daca se va vota prin corespondenta, ma tem ca vor iesi cu mult mai multe voturi decat cetateni romani. Oricum, nimeni nu are de ce sa verifice, perdantii sunt suparati si ocupati cu jignirea candidatului perdant, castigatorii au puterea de a ingropa toate dovezile.

    Totusi, materialul prezentat de dl Nastase este extrem de naiv, aceste lucruri le banuiesc si copiii de gradinita. Nimeni insa nu vrea sa banuiasca de unde vin banii, cine-i pusculita fiecarui partid, unde sunt ei tinuti in cash in vederea pomenilor electorale, cine si cu cat subventioneaza alegerile, cine le asigura logistica, materialele, care sunt simpatiile cancelariilor din afara, cat costa acestea, cine, cum si din ce le onoreaza, etc. Astea nu se fac din cotizatii.

  26. 26 Arogantu' februarie 16, 2011 la 4:33 pm

    @Harabula
    Multumesc de vestea buna ! 😀
    Ma temeam ca textul va fi adoptat integral si inclus intr-o ordonanta de urgenta (cu sanse maxime de a trece de CCR 🙂 ) …

  27. 27 NAPALM DEATH februarie 16, 2011 la 4:34 pm

    BINE-BINE, CARE E SCOPUL BESINATULUI?
    PUTEREA?
    NU CATEGORIC!
    FRICA,
    frica de a nu fi lasat fara viata, pentru ca odata indepartat de la putere, sub o forma sau alta, la cit e de iubit in popor, s-ar putea sa se trezeasca cu „cineva” in fata care o sa-l trimita la judecata finala fara prea multe vorbe,
    sau
    FRICA
    frica de a nu fi condamnat in toate dosarele penale care sint pe numele lui, altele i se vor deschide cu siguranta, si la cit e de adorat de judecatori, pedeapsa va fi cea maxim prevazuta de lege. Asta inseamna ca isi va petrece restul zilelor intr-o celula, si-o sa mai iasa din ea doar pentru un ultim drum spre cimitir.
    ATI UITAT SA SPUNETI D-LE NASTASE DE CE VREA BESINATU SA RAMINA LA COTROCENI SI DE CE VREA SA-L MOSTENEASCA POLITIC, ELENA UDREA. CU ELENA UDREA CONTINUATOARE A LUI, IMUNITATEA LUI IN FATA LEGII E ASIGURATA

  28. 28 Augustin februarie 16, 2011 la 4:43 pm

    @ Harabuba
    Iar stai in fund si spui prostii. Joci atit de bine rolul prostului, ca uneori suspectez ca esti vreun actoras de provincie, care se tot priveste in oglinda si se viseaza Hamlet! De masluirea, pe loc sau ulterior, a proceselor verbale, ai auzit? Evident ca, in functie de situatie, poate fi necesara inlocuirea sacilor, ca sa corespunda cu P.V. Fiindca presimt ca de data asta se va cere renumararea voturilor.

  29. 29 latinist februarie 16, 2011 la 5:02 pm

    Nu stiu ce sa mai zic si sa mai cred…dar daca s-ar intampla pana la urma asa, ar fi un dezastru total. Practic, din ce imi dau eu seama, nu ar fi deloc bine pentru USL sa astepte linistita alegerile la termen, inchipuindu-si ca oricum va castiga, bazandu-se doar pe sondaje, pt. ca apoi sa creada ca suspendarea lui base va fi doar un mizilic. In acest caz, ar trebui neaparat actionat pt. atragerea urgenta a altor parlamentari, care sustin acum puterea…nu stiu situatia UDMR-ului, dar cred ca ar trebui de asemenea cu ei incercate toate variantele, eventual cu optiunea unor compromisuri sau promisiuni pentru liderii lor, cu scopul de a reforma majoritatea din 2009 si de a da jos guvernul. Iar daca basescu nu accepta premierul propus, sa se treaca de urgenta la suspendarea sa (care oricum va trebui facuta…nu stiu, poate chiar inainte de depunerea motiunii de cenzura), referendumul de demitere, iar apoi…sa speram ca lucrurile o sa inceapa sa intre pe un drum normal… Numai ca toate aceste lucruri vor trebui facute, cred eu, anul acesta…si intr-un ritm cat mai alert. Pt. ca altfel, ei o sa aiba linistiti suficient timp la dispozitie sa-si puna in aplicare planurile ticaloase pana la anu’. Nu se stie…cu poporul asta atat de manipulabil…daca nu va creste din nou base in sondaje daca incep sa dea pomeni electorale, sa se bata cu pumnul in piept cum ca ei au „scos tara din criza”, cu masurile de austeritate luate. Va fi extrem, extrem de complicat de dat jos aceasta putere nenorocita…

  30. 30 Ioan februarie 16, 2011 la 5:03 pm

    @ Adrian Nastase

    … „de ce nu actionati in consecinta. Actionati si reactionati” Am citat dintr-o postare a @ Joannei; pe care nu stiu daca ati citit-o. Firesc, normal sa indemni la actiune cand faptele adversarului asta cer. Cand tu insuti, opozitie, acum si unita, ai ajuns nu de mult la aceiasi concluzie; una in care actiunea in genere, dupa propria marturie publica, trebuia sa se radicalizeze. Numai ca, in loc de radicalizare a actiunii si luptei politice, asistam neputinciosi la acelasi joc de glezne, pe acelasi ritm ajuns pana la noi din vremurile de alta data, pe filiera V Stan; omu’ cu … Ati vazut ieri: aceleasi declaratii seci, purtatoare de ura si dispret personal; de parca pe mine m-ar interesa o clipa relatiile personale dintre Nenumitu si liderii USL. Mai pe seara, ele s-au reiterat de la acelasi nivel dar din alte locatii; mesajul este insa acelasi si fara destinatar. Senzatia este unica si traiesc, a cata oara in acesti ultimi 6-7 ani, starea de abandon. Acum sunt indemnat sa particip la infierarea unor idei, dintr-un text atribuit raului. Ceea ce insa ma tulbura nu este ideea din textul de azi ce poate capata maine conturul unei fapte reprobaile, ci faptul ca si dv v-ati cantonat, si nu de ieri alaltaieri, in zona comoda a clipei ce v-a sa vina; mai favorabila si fara riscul de a rata izbanda. Numai ca, vedeti dv boierule, in aceste ultime zile nu am auzit pe nimeni la televizor, sau la radio, sa rosteasca, fie si in soapta, o singura data Romania. Si anul 21012 este departe.

  31. 31 Al februarie 16, 2011 la 5:34 pm

    Am o intrebare,domnule Nastase la Dvs.,anume:-la alegerile locale si parlamentare cine numara voturile si intocmeste procesele -verbale???Multumesc anticipat pt.raspuns.P.S.Dar voturile din strainatate???

  32. 32 Ghita Bizonu' februarie 16, 2011 la 5:45 pm

    Acea superba instotutr ANI se pare ca si-a tras I ul de la Inutila.
    Azi ia la puricat sefii de sindicat. Ma rog indivizii aia nu sunt busuioac de pus la icoana , dimpotriva (de ani de zole numa vreo 19 am dubii in ce priveste liedrii de sindicatat). Insa parca ANI trebuia sa vaneze altaceva …
    Asta imi aduce aminte de marea cruciada anticorutie a CDR ului … impotmolita in profesori si medici .
    ADA a reluat-o de la .. ei da profesori si medici!
    in rest -vamile , politia (in special cea rutiera) , grefierii (pai ma draCilor cand dispare sistematic proba din dosar … ce dracu inteleg ca se mai poa pierde dar de 5 ori aciasi hartie doveditoare e prea de tot!) , procurorii (acu 2 ani in jud Dambovta era un procuror care isi cosntruia a 6 a casa… numa gardu avea destul cimet sa iti faci o casa de 4 camere plus dependinte!!!). justitia ( ce naiaba doar nu credeti cas e di bina legea ca judecatorii aplica lege a eratic… nu legea lege e implicata ci legea lu Om : esti om cu mine ..) si scumpii politicieni is excepati.
    Marile reulatate ale lupei anticoruptie ar fi niste caltabosi si milionu cu care Jiji ar fi fosit sa mituaisca niste fotbalisti !@!
    Asata rata ins alatceva : societatea noastra este extrem de amatoare de coruptie … insa cere unora sa fie sfinti ( de ex porofesorii si doctorii )

  33. 33 cernicanews februarie 16, 2011 la 5:45 pm

    VA RUGAM MULT SA VIZIONATI MESAJUL NOSTRU, AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRA.

    Domnule Presedinte Adrian Nastase, daca la nivel national dorim schimbarea fostei garzi comunisto-securiste, in frunte cu secretarul general al partidului comunist roman si anume “DICTACHIORUL TRAIAN BASESCU”, la nivel local si anume comuna… Cernica, jud. Ilfov, cand aveti de gand sa schimbati, bolsevismul, comunismul, incultura, escrocheria, santajul, traficul de influenta politica, traseismul politic, mariajul temporar interpartidic si iluzia pe care vrea sa o imprime presedintele organizatiei Cernica, PETRA DUMITRACHE cum ca ar lucra in interesul partidului nostru dar de fapt este un om de baza al presedintelui consiliului judetean Cristache Radulescu si actualului primar portocaliu Apostol Gelu, carora le deserveste actiunile in orice moment din zi si din noapte.

    1. Oare in aceste conditii, noi formand marea majoritate a organizatiei Cernica putem fi condusi de un om care nu stie ce inseamna victoria, din cauza jocurilor duble pe care le practica?

    2. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un fost colaborator al Securitatii?

    3. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un personaj agramat si ruda de gradul I cu incultura?

    4. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un asociat a lui Radwan Aktaa, cetatean sirian cu antecente penale, implicat in cazul Procurorului Lele si apropiat al lui Omar Hayssam?

    5. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un personaj care se ocupa cu afaceri in domeniul saloanelor de masaj erotic si magazinelor de etnobotanice?

    6. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un personaj care a excrocat peste 100 de familii din com. Cernica, fapte ce pot fi demonstrate cu dovezi si martori reali?

    7. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de un personaj care a declarat public iubire vesnica Partidului Democrat Liberal?

    8. Domnule Presedinte, putem fi condusi in continuare de o persoana care este artizana unei regii proaste cum ca l-ar sustine pe domnul Robert Negoita la presedintia Consiliului Judetean Ilfov fapt neadevarat, aceasta diversiune fiind pusa la cale de d-na Dumitrache Petra, Apostol Gelu si Cristache Radulescu intr-o intalnire de taina la restaurantul Pustnicu’ din comuna Branesti, Ilfov, urmand ca aceasta sa investeasca o suma importanta de bani in campania lui Cristache Radulescu candidat PDL actual presedinte al Consiliului Judetean Ilfov.

    Va multumim anticipat.

    Marea majoritate a membrilor PSD Cernica, cu sufletul si cu inima alaturi de partid dintotdeauna.

  34. 34 abc februarie 16, 2011 la 5:53 pm

    …normal ca basescu va dori sa isi intareasca puterea in cadrul pdl prin interpusii lui de incredere si – in paralel – sa intreprinda actiuni menite sa loveasca unitatea proaspat creatului usl.

    daca nu va trada nimeni (vezi 2004), daca usl va avea intelepciunea de a nu cadea in jocul de reactie a lui basescu, va castiga nu doar lupta, ci si razboiul…crezul national trebuie sa primeze!

  35. 35 Hegel februarie 16, 2011 la 6:10 pm

    Haois plan! Problema e: ce faceti sa-l contracarati?

  36. 36 Agrusdre februarie 16, 2011 la 6:35 pm

    Era de prevazut ca borfasii din sleahta portocalie basista vor actiona precum spuneti mai sus, deoarece acesta a fost, este si va fi modul lor de viata politica.
    Sunt de parere, exact cum spune poporul ca trebuie sa vorbesti porceste ca sa te priceapa porcul, ca nu sunteti destul de activi si combativi vehement in lupta aceasta contra „porcilor”.Trimiteti la emisiunile TV oameni buni de gura, zgomotosi, chiar scandalagii, foarte vocali, dar atentie, logici si bine documentati, pentru a putea combate jigodiile.Astia multii care privesc sunt totusi impresionati de chestia asta..Apoi, nu lasati sa se stinga ancheta de la vama.Nu vedeti ca „Ratanul sef” a canalizat deja „organili” in alta directie de teama ca se ajunge la camarila sa ?

  37. 37 un rapidist februarie 16, 2011 la 6:45 pm

    De ce ia fiinta un partid daca nu sa castige puterea.
    Asa ca se justifica existenta unui plan la nivelul fiecarui partid, inclusiv la PDL. Eu cred ca miza este discreditarea USL/ul. Se propune un nou prim/ministru ceea inseamna un vot in Parlament pentru confirmarea acestuia. USL /ul nu va putea sa se opuna, pe cale de consecinta nu are forta necesara sa se impuna in plan politic. Constructia politica, din acest punct de vedere, nu exista faptic.
    si da/i si lupta…

  38. 38 Mariana februarie 16, 2011 la 6:50 pm

    Aveti dreptate,PD-l-ul poate face si mai mult decat postati dvs aici ,insa se impune o conditie,daca este lasat ,poate face asa.
    Intr-una din nopti,cand faceam niste traduceri, m-am gandit mult de ce dvs,personal nu veniti intre oameni,in scoli,spitale,etc?Sau daca o faceti,o faceti foarte rar.Sa stiti ca foarte multi oameni va simpatizeaza,insa desi va vedem pe sticla,in realitate sunteti foarte scump la vedere.Prima impresie a fost ca v-ar fi frica,insa nu pot sa cred ca este asa,deoarece chiar nu are de ce sa va fie.
    Cum naiba nu aveti nici un punct de vedere vis-avis de desfiintarea Institutului Inimii din Tg-Mures ,care dupa parerea mea este de departe cel mai bun spital de profil din tara.Au un colectiv de medici ,cum nici in strainatate nu exista!!
    In legatura cu sefii de sindicat ,eu cred ca daca sunt vinovati de ceva,trebuie sa raspunda pentru asta,insa despre faptul ca acum nu era momentul propice pentru asta ,sunt total de acord;in doua mandate presedintele si premierul doar acum,si-au dat seama ca liderii de sindicat nu sunt tocmai in regula?Oare chiar ne cred prosti pe toti?
    In concluzie ,eu zic sa mai lasati Bucurestiul si sa mai veniti si prin alte locuri,sa va convingeti ca totusi, in ciuda a tot si a toate,oamenii va iubesc.Ati ramane uimit de cate ati vedea!Eu va multumesc si va doresc numai bine(aveti grija la gripa!)
    (mai am o nelamurire la moderatorii acestui site,sub patratelul postarilor mele scrie ca as fi studenta si ca as avea 20 de ani,in realitate as dori sa mai am 20 de ani,insa din nefericire am mai mult decat dublu acestei varste iar studenta nici atata!;am mai lasat pe-o tanara sa mai posteze de la mine de pe calculator ,poate despre ea este vorba.)
    Imi este dor de Aya,sper ca este bine,sanatoasa.Rar am vazut persoane atat de dedicate unei cauze asa ca ea,de -aceea o stimez mult,chiar daca uneori am avut si discutii contradictorii.De fapt doar in comunism erau toti de acord.
    Avem datoria fata de noi si fata de generatiile urmatoare sa nu lasam tarisoara aceasta sa-si faca oricine doreste,mendrele cu ea

  39. 39 Mariana februarie 16, 2011 la 6:56 pm

    @yahoo.Il cunosc pe Falca ,personal.Daca asta este propus la presedentie sau ceva de genul acesta,cred ca il va vota familia si cativa cunoscuti,insa asta va insemna disparitia de pe scena politica a PD-L-ului.Stiam ca va candida la presedentia partidului (eu am mari rezerbe si aici),insa la a tarii,ar fi prea mult

  40. 40 maradonna februarie 16, 2011 la 7:02 pm

    @Harabula , ma vad nevoit sa te contrazic cel putin intr-un punct –
    Angrenarea unităţilor de jandarmi pentru inlocuirea documentelor si a sacilor cu voturi inainte de a se ajunge la locul centralizării.” este o afirmatie a cuiva care n-a organizat niciodata alegeri.
    Voturile se centralizeaza in seara terminarii alegerilor, in sectiile de votare, de catre comisii. Datele din acest proces verbal sunt cunoscute de reprezentantii tuturor partidelor si centralizate. Sacul cu votori nu mai are nicio valoare informationala.

    – afirmatia asta e o aiureala ! sa-ti spun ce se intampla real in sectia de votare – se numara ce se numara , se fac procesele verbale si pleaca la BEJ. La BEJ , onor presedintii BE locale , oameni PDL cu totii , scot alte procese verbale , rescriu rezultatele votului schimband pur si simplu cifrele intre ele ( adica rezultatul mai bun in dreptul PDL si cel mai slab la cel de la care s-a luat cifra , astfel aritmetica generala a procesului verbal nu se modifica) pun stampila si predau procesele verbale . Procesele verbale se scriu pe genunchi , in sala comuna in care asteapta cu totii , sub organizarea atenta a prefectilor , PDL-isti si ei. Ce e in saci nici nu mai conteaza. Nu ma crezi ? am stat 48 de ore in BEJ si am vazut toate aceste manevre , am mai vazut si cum un presedinte de birou electoral inmaneaza 12 buletine de vot unui singur om si cand e luat la intrebari spune razand – eu sunt presedinte , fac ce vreau. Cum s-a furat , masiv , am vazut , cum se va fura , cu legea in spate si cu tot aparatul PDL-ist mergand ceas , vom vedea cu totii.
    Documentul domnului Nastase cuprinde o serie de scenarii previzibile si credibile . Dar daca nu intelegem ca ce credem si gandim noi , rational , nu are nici o legatura cu ce cred si aplica PDL-ul , fiind intr-o zona a absurdului irational, si asa cum doua linii paralele nu se intalnesc , tot asa comunicarea asta nu va functiona niciodata.

  41. 41 Draghi Puterity februarie 16, 2011 la 7:14 pm

    L-am preluat si eu. Nu e insa de ajuns. De personajele astea sinistre nu se scapa prin metode democratice.

  42. 42 Harabula februarie 16, 2011 la 7:39 pm

    Toti cei care m-ati contrazis in privinta introducerii de voturi dupa incheierea procesului electoral, vorbiti aiurea.
    Stiti cu totii ca in seara votarii se numara voturile de catre comisia de votara din care fac parte delegatii tuturor partidelor. Se da cate o copie din procesul verbal, tuturor membrilor comisiei. Asa s-a intamplat la toate alegerile.
    In procesul numaratorii ar putea fi furate partidele mici care nţau reprezentanti in toate sectiile de votare. Dar, ar fi necesara complicitatea tuturor delegatilor, lucru imposibil de realizat.
    La judet, toate partidele fac numaratori paralele centralizandu-si procesele verbale. Orice diferenta, chiar si de un vot este observata imediat. Procesul se repeta totalizandu-se datele pe tara.
    La cateva ore de la terminarea alegerilor toate partidele au centralizate toate procesele verbale.

    Furtul se face in timpul votarii: cumparare de voturi, prin urna volanta, cumpararea delegatilor partidelor din sectiile de votare etc.

    Nu-mi dau seama la ce foloseste inventarea de probleme. Cei avizati stiu ca sunt acuzatii gratuite, iar cei neavizati nu prea citesc bloguri.
    Nostim este ca dupa crearea unor asemenea fabulatii ajungeti sa credeti in ele. Se vede ca simtiti nevoia sa va creati o lume paralela a persecutiilor, o vale a plangerii, un taram al necesitatii sacrificiului pentru tara si pentru vot.

  43. 43 ceir februarie 16, 2011 la 7:51 pm

    Ca este asa sau nu mai vedem .Dar ALIANTA trebuie sa contracareze prin actiuni concrete ce a ce vizeaza sa faca Basescu , care minte, minte in continiu in fata poporului a devenit presedintele minciuna.Sunt atatea minciuni de la o zi la alta ca la majoritatea romanilor le este rusine ca au un asemenea presedinte , care se comporta ca femeie de mahala.

  44. 44 Andrei februarie 16, 2011 la 8:01 pm

    Udrea poate fi o sansa pentru PDL, dar mi-e teama ca este ocupata sa promoveze legea capitalei (care e chiar ok)

  45. 45 sorin s februarie 16, 2011 la 8:03 pm

    Mai fratilor voi chiar nu mai vedeti cu toti unde ne-au adus astia? Clanul basecu – boc- udrea a adus tara in faliment si-au impartit intre ei contracte din bani publici si nu ati vazut ce averi au facut? daca faceau afaceri cu companii private nu reuseau sa obtina astfel de sume astronomice ale firmelor pe care le pastoresc. Dumnezeu sa ne ajute sa reusim sa scapam de reptilele astea . Doamne-ajuta!!!

  46. 46 Victor februarie 16, 2011 la 8:12 pm

    Alegerile se castiga cu bani nu cu saci. Si nu orice fel de bani. Asa cum lasa Doru sa se inteleaga, cu bani negri. Ce dracu, credeti ca basescu isi face planul cum sa fuga cu sacul de voturi in spate? El isi trage banii necesari , cu asta se ocupa. Si cu strategii desigur, numai ca nu numai pe strategiile lui ar trebui sa se focuseze opozitia. Ci pe propriile strategii. El stie sa-si faca strategiile, are o echipa excelenta de strategi. S-a dovedit la ultimele alegeri, i-a batut mar avand in spate o organizatie micuta dar extrem de mobila si o strategie geniala, in timp ce astialalti, cu moguli, cu crema miliardarilor din tara, 7 partide impreuna nu au fost in stare sa-l bata. Sigur, ei pot da vina pe Prostanac. Este mai convenabil. Realitatea este insa ca ei l-au sustinut pentru candidatura asta. Ei, partidul, nu? Ei au venit cu Prostanacul in fata tarii. Ei ni l-au adus pe covorul rosu si ni l-au prezentat ca solutia optima. Pai acum ce facem? Nu raspunde chiar nimeni pentru alegerea unui perdaci? Si alalalt, Antonescu, iar nu are de ce sa se planga, pentru ca daca era bun intra el in turul doi si nu Geoana. Asadar ar fi mai potrivit daca ar avea si opozitia strategii. Dar din ce vad, sunt varza. Ii joaca basescu cum vrea. Ei sunt setati pe „nu e bine ce face basescu”. Au saturat publicul cu negarea a tot ce face si zice basea si guvernul lui . Si nu au invatat nimic din ultimile alegeri cand o buna parte din bizoni au votat cu basescu tocmai pentru ca mogulii au reusit sa-i innebuneasca cu demonizarea acestuia. Demonizarea adversarului dupa un anumit prag are efectul invers decat cel propus. Din pricina asta, desi basescu si slugoii lui au ajuns la cote mici de incredere in randul populatiei, opozitia nu reuseste sa capitalizeze electorat. Cei care nu il mai voteaza pe basea nu vor vota cu cei din opozitie. Si daca basea va face cateva de-alea de-ale lui, una pe fata alta pe dos, pun pariu ca-i intoarce pe toti cei care astazi s-au dezis de el din pricina programului de austeritate.

    Partea buna a constituirii uniunii este ca daca va depasi 50% din voturi, basea va fi obligat sa desemneze premierul din randurile ei dar partea rea este ca reduce optiunile electoratului si practic opune unei forte o alta forta.

    Sa presupunem ca un ins vrea sa doneze un teren de 1,000 metri unor tineri care nu-i sunt copii. Doi baieti si o fata. Omul se gandeste initial sa ofere cate o treime fiecaruia. Dar unul dintre baieti se insoara cu fata inainte de a se consuma donatia. Si atunci donatorul se decide sa imparta altfel terenul: o jumatate pentru proaspetii insuratei si cealalta pentru baiatul ramas singur. Asadar nu intotdeauna cand te unesti 1+1=2. S-ar putea ca 1+1 sa faca 1,5. Depinde de … donator 🙂

    Hai ca m-am lungit. 🙂

  47. 47 dlnimeni februarie 16, 2011 la 8:13 pm

    Domnule Nastase, nu stiu daca materialul este foarte bun ori doar bun, in sensul ca el prezice exact comportamentul pedeleului ori, pe alocuri, mai apare si drobul de sare, in orice caz materialul este o baza discutie, iar asta este cu siguranta un merit.
    Una dintre ideile de sinteza este ca in urmatoarele alegeri vor fi foarte importante forta, devotamentul, decizia si poate si istetimea organizatiilor teritoriale. Partidul care are deja – ori va avea – situatia electorilor persoana cu persoana va fi in avantaj. Partidul ai carui membri vor simti ca acesta poate fi momentul de cotitura si care nu vor ceda fata de partidul guvernantilor va fi in avantaj. Partidul ai carui membri nu se vor dezlipi de sacii cu buletinele de vot, de urnele mobile, de procesele verbale, va fi in avantaj. Partidul care – nu asa cum a fost pina si in sectiile din colegiul dumneavoastra de la Mizil – va urmari si va lamuri micile discrepante de 1-2% procente, aparent inofensive, dar devenind foarte importante prin centralizare nationala, va fi in avantaj. Pare ca una dintre tacticile electorale ale pedelistilor este de a-si asigura, sub aparenta neutralitatii, presedinti ai sectiilor de votare care in fapt sunt membri ori simpatizanti ai lor. De aici pot pleca multe minuni electorale. Doua partide bine daca sunt bine organizate – ma refer la pesedisti si penelisti – pot asigura alegeri pe cit posibil corecte si care, daca vor fi suficient de corecte, vor demola pedeleul. Perioada care urmeaza este, deci, o incercare nu doar pentru liderii politici ci si pentru secretarii generali, secretariate si fruntasii organizatorici. Sunt de urmarit unele lucruri petrecute la alegerile din Moldova, unde, de exemplu, s-au terminat buletinele de vot la sectii din strainatate, iar electorii au votat pe coli albe de hirtie, voturile fiind recinoscute de comisia electorala. Ca o gluma pura, zic ca daca pedelistii pot „atrage” un milion de voturi prin corespondenta, de ce opozitia nu ar primi 10-15 milioane de voturi prin corespondenta? Ce, toti romanii de afara sunt democrat-crestini (catolici) ori populari? Mai tineti minte sloganul „nu pot ei fura, cit poti tu vota”? Ar fi timpul ca el sa devina o realitate aplicata la posibilul furt al guvernantilor de azi. Iar partidul care va astepta ca fruntasii sai sa apara „pe sticla” si sa le aduca procente, pozitii, demnitati publice si guvernare, ei bine, acel partid va fi perdant. Este momentul ca pesedeul sa isi arate calitatea organizatiilor. Ori sa munceasca pentru a-si face organizatii de calitate, timp mai are. Despre altele poate intr-un comentariu urmator.

  48. 48 Blizzard februarie 16, 2011 la 8:17 pm

    „Ca element de psihologie sociala, T. BASESCU insista pe continuarea masurilor de austeritate si chiar aducerea majorităţii populaţiei in pragul foametei, sub legendele crizei economice, urmând ca in pragul alegerilor locale sa se procedeze la “relaxarea” acestei situaţii si chiar la pomeni electorale”.

    Asta cu saracirea si infometarea voita a populatiei chiar mi se pare o prostie.

    Dar in legatura cu fraudarea alegerilor, intr-adevar trebuie sa fiti cu ochii-n patru ca nu e de joaca cu PDL-ul.
    In rest, daca va mai baga basescu la zdup niste corupti castigati de 2 ori: pe de o parte va debarasati de niste belele (ca oricum nu veti scapa prea curand de eticheta de cel mai corupt partid) si pe de alta parte aveti motiv sa tipati pe Realitatea ca vezi Doamne va aresteaza basescu politic :).

    Oare care e adevaratul scop al acestui material?!?

  49. 49 Lucius Fascius februarie 16, 2011 la 8:27 pm

    Totul bine si frumos Domnule Nastase. Problema e ca imi prea seamana cu PSD-ul anului 2004. De fapt, problema e ca PDL face acum mai mult sau mai putin ce facea PSD cand detinea functiile supreme in stat. Cu tot respectul, prea m-am saturat de cam tot ce s-a desprins din FSN si a condus tara in ultimii 20 de ani. Faptul ca Dumneavoastra il atacati acum pe Basescu e aproximativ echivalent cu condamnarea comunismului citita de Presedinte: cuvintele sunt corecte, emitatorii mesajului sunt gresiti!

  50. 50 sorin s februarie 16, 2011 la 8:45 pm

    mare securist e marinarul
    nu a-ti vazut cand a fost in 2009 in campanie electorala la Paris zicea ca ii intelege pe romani de ce au plecat din tara lor, el insusi stie ca a fost securist in timpul lui nea nicu dar si acolo a fost primit cu sule si trambite.
    Eu am votat din 2004 pana in prezent numai psd-ul cu gandul ca fostul premier NASTASE revine in prim-planul scenei politice si ne scapa de gheonoaia asta ordinara, asta parca ar fi ca o ciuma pe care o ai toata viata si nu vrea sa plece de pe tine sa poti sa te vindeci fizic si sufleteste.
    Este destul de groaznic unde sa ajuns, va jur ca in 2004 eram cu un prieten intr-o bodega la o cafea de la 8 dimineata pana la orele 14 si de atunci de cand am vazut ca a castigat prin fals marinarul chiar i-am zis prietenului meu ” de acum incolo va fi vai de capul nostru, se va alege praful de tara noastra, ai sa vezi unde se va ajunge si unde vom ajunge cu licheaua si banditul asta de hot la drumul mare????” Astazi in zilele noastre tot ma suna mai des acest prieten si imi aminteste zicand: „bai dar ai avut dreptate, de unde ai stiut??? la care tot eu tot ii zic mai tot timpul ca fata il tradeaza ca e un bandit si sarlatan si ar fi in stare sa isi vanda prietenii de langa el, sa-si tradeze prietenii sau colaboratorii numai si numai pentru scopurile lui. Ne meritam soarta daca nu stim sa alegem cu inima si cu sufletul. Daca el nu stie sa puna stetoscopul ca un doctor asupra inimii poporului roman si sa vada, sa simta la ureche si sa auda bataile inimii de durere a poporului nostru unde a ajuns astazi datorita lui. Este de neconceput ca alesi neamului in frunte cu el sa palmuiasca obrazul popurului roman, si asa plin de durere si amaraciune dupa acestia din urma l-au girat si i-au girat prin voturile lor, ca mai tarziu sa faci legi impotriva firii umane si impotriva familiei crestine a poporului nostru, ca mai tarziu sa tai in carne sufletul poporului nostru si mai tarziu sa pangaresti urechile romanilor credinciosi si iubitori de tara si de neam cu gunoaie aduse prin abolirea unor legii de natura sa compromita viata de familie, bunul mers al societatii noastre smd. Suntem europeni prin geografie, prin istorie iar noi am spus-o sus si tare ca vrem in Europa, astazi am ajuns in Europa, suntem un stat roman si de drept, vrem sa ne pastram traditiile, obiceiurile trditionale, smd. SUNTEM EUROPENI!!! NU SODOMA!!!!!!!

  51. 51 Harabula februarie 16, 2011 la 8:58 pm

    Recent (13 februarie)au avut loc alegeri pentru primari in trei comune din tara: Corni-Botosani, Almasu mi se pare Zalau, si Cernatesti-Buzau. Stiti rezultatele?
    La Corni a castigat PDL.

  52. 52 Cipi februarie 16, 2011 la 9:52 pm

    @A.N.
    Poate ca acest document ar trebui sa provoace „strigat de revolta”. Cine sa faca acest lucru? Noi?, muritorii de rand?
    Cred ca PSD este dator atator multimi de oameni sa iasa la „atac” cu argumente, cu proiecte, cu programe, cu masuri, cu contrargumente la inpetiile (multe) lansate si practicate de guvern si Basescu.
    Dar nu o face> Domnul Ponta nu si-a schimbat registrul de cand a fost ales presedinte. Am invatat cu totii aceasta propozitie: ” Guvernul trebuie sa plece”. Sau: „Sa plece cat mai repede”. Ei uite ca nu pleaca. Dimpotriva aduce in atentie subiecte ce pot fi de interes. Ex: promovarea IMM pentru tineri. Zilele viitoare o sa vina cu „bomba” cresterii subventiilor pe suprafata pentru tarani etc.
    PSD-ul (nu vorbesc de USL – nu am incredere – n.a.) ce face? Astazi domnul Dragnea a anuntat ca nu stiu ce program (de guvernare?!) se va definitiva mai tarziu decat era vorba alaltaieri. La constituirea USL s-a promis ca intro saptamana romanii vor „rumega” PROGRAMUL DE GUVERNARE al acestei uniuni. S-a uitat de aceasta promisiune.
    In alta ordine de idei> Fruntasii PSD stau mai toata ziua (seara) la TV-uri sa ne convinga prin fraze „zguduitoare” cat de rea este aceasta guvernare. In teritoriu lucrurile se desfasoara in alt registru> Un ex. deloc de neglijat: UNPR atrage tot mai multi oameni la centru si foarte multi din teritoriu. In special primari din PSD. In colegiul 3 Dolj cel putin jumatate de primarii de comune ai PSD au primit bani de la guvern/MDRT, via UNPR. Fara sa se dezica de PSD. Asta pentru ca vin alegerile locale si primarii, viitori candidati, nu pot justifica oamenilor ca nu au facut nimic pentru ca PSD nu a fost la guvernare, cum spune dl Ponta. Si Mme O. Vasilescu. Pai stie conducerea PSD cum este „vazuta” Olguta de primarii PSD din Colegiul 3 Dolj? Au si dreptate sa nu aiba incredere.
    Domnule Nastase,
    Toata stima pentru dv. Dar tot batranul Iliescu stie ce spune. Treziti-va oameni buni!!!!!!!!!!!!!!!!
    Porniti la lupta, nu stati la tv. Lasati la tv. oameni care cunosc tematica emisiunilor/cunosc domeniul, nu presupuse idei despre un subiect sau altul.
    Cred ca diversitatea de pareri de pana acum, aici pe blogul dv., multe exprimand neincrederea, sunt demn de luat in seama.

  53. 53 Viorica Buda februarie 16, 2011 la 10:03 pm

    Ultima solutie ,
    Inc-o revolutie !!!!!!!

  54. 54 van chook februarie 16, 2011 la 10:05 pm

    D-le Nastae, pariez cu dvs. pe o sticla de Moet & Chandon ca nu se va intampla asta. Udrea va ramane mult si bine pe cosul ei de oua de aur.

  55. 55 Maximmouse februarie 16, 2011 la 10:15 pm

    Stimate Domnule Prim Ministru,

    Perfect! 🙂 Un rau cunoscut este mai putin rau.

    Sa observam , insa, ca la aceasta ora, satanail foloseste tactica focurilor de artificii, viu si intreb, oare opozitia nu are in „arsenal” ARTIFICII? 🙂 Ia ganditi putin, de ce numai el? oare 20 de ani de convietuire nu v-au lasat in „tolba” NIMIC? Ma indoiesc!

    Adica , sa revenim la clasici, opozitia arunca bomba , ca sa-i rupa pdlului trompa! este o strategie bunisoara…ia-n priviti cum o pune in practica sulfurosul…

    Deci, asteptam artificii dinspre opozitie…poate ca va veti gandi ca daca dati voi artificii , inteteste si el spectacolul…cu atat mai bine…sa nu ramana piatra peste piatra, este razboi total…:) 🙂 Dintr-o asemenea incaierare se paote ajunge la ADEVAR, pana la urma…:)

    Cred ca aveti nevoie de oameni curati si curajosi…poate sunt, ia sa vedem noi , meritocratia…am vazut zilele trecute o perluta…europarlamentar parca ..placut…cum de a promovat in politica mare, ma si mir…poate mai aveti nestemate, puneti-i sa dea foc la fitil…:)

    Eu nu am sa inteleg niciodata, sunteti partid socialist, pai cand copitatii tabara pe liderii de sindicat, de principiu , ar trebui sa sariti ca fripti…nu vad nimic…de ce nu o faceti? Pana la urma ca forta politica principala , usl are o mare popularitate in sondaje, totusi de ce nu se implica nimeni in revelarea adevaratelor scopuri ale distrugerii miscarii sindicale? Nu va plac Marica, Hader, Nistor,Hossu, Costin mai stiu eu care? Nu conteaza, sindicalistii ii plac, si in mod sigur, sindicalistii asteapta un sprijin politic , mai ales , in ideea ca nu si-au pierdut mintile si au la conducere niste…ce vor copitatii sa spuie ca sunt liderii lor…vrajeala cu „justitia, ANI, etc, sa-si faca datoria”, poate fi demonata imediat…dar nu, USL sta ca la meci : ia sa vedem noi, ce are ala, cam cum sta cu agoniseala…cum a bagat el in buzunar miliarde de euro din vami….phii…

    Cu stima.

  56. 56 Bah februarie 16, 2011 la 10:15 pm

    Va castiga Blaga lupta cu Basescu? Va fi sprijinit de mai multi pdl-isti acum ca au vazut ca se poate si ca machitoru’ nu e infailibil? Au priceput ca sunt folositi exact ca hartia igienica? Daca inca nu, sa se uite la Umil Boc cum e pe cale sa fie aruncat la cos.

    Pentru ca nu cred ca Blaga urmareste o negociere directa cu Basescu(stiut fiind ca-i lipseste din vocabular si din “incultura” termenul)…va fi interesant de urmarit.
    Deocamdata pare a fi un Şah la “rege”…

  57. 58 Dinu februarie 16, 2011 la 11:19 pm

    Din surse sigure: Udrea nu e interesata de sefia PDL, vrea Bucurestiul

  58. 59 Blizzard februarie 16, 2011 la 11:30 pm

    Plecarea trezorierului la UNPR carui fapt se datoreaza?

  59. 60 Ioan februarie 16, 2011 la 11:54 pm

    Gata, Realitatea a fost subtiata consistent. Este ceea ce an banuit in aceasta seara, cand nu i-am vazut impreuna pe micul ecran pe Oana si Ady. S-o creada mogulul cel rau ca am sa-mi pierd timpul uitandu-ma la cretinul de serviciu. Si cand te gandesti ca unii analisti se intrebau ingrijorati cum v-a creste Nenumitu in sondaje. Uite asa.

  60. 61 Maximmouse februarie 17, 2011 la 12:16 am

    @Ioan!

    intamplator, am vazut si eu ceva la postul portocaliu si am ramas cu o nedumerire privind la unul striblea pe un broscoi de la institutul de politici publice : Unde are cantina institutul asta ca prea era gras nenorocitul portocaliu…:(

  61. 62 Sibilla februarie 17, 2011 la 2:31 am

    @George Ban,
    Subscriu !

    @Draghi Puterity,
    CORECT!!

    @Viorica Buda,
    Pe redute !

    @all,
    Da, chiar si noi, muritorii de rand putem face ceva numai renuntare la renuntare sa fie ! Implicare, mobilizare si… cu Dumnezeu inainte! Jos bă-SEcu ! Jos Mafia PDL !
    De trimis pe mail, facebook, postari pe bloguri acest material, AVERTIZARE, mere si cu distribuire fluturasi, am probat, nu se refuza, se citeste! Insist si pe fluturasi pentru ca nu toti romanii au posibilitati financiare, net, calculator, si sunt multi, aceia trebuie mai ales informati!

    * AXA bă-SECU – BOC ESTE COMPROMISA * – disperatul alcoolic, marlanul cauta solutii. PT el. Si clica sa, normalno. D-aia zic si eu, LA ATAC ina mamicuta lor de sobolani !! Sunt foarte greu de dovedit, dar repet si iarasi repet, ba si subliniez : NU E IMPOSIBIL !!
    Cuvinte cheie : renuntare la renuntare, determinare, mobilizare, implicare, Forta-Echilibru-Intelepciune, MAI UNITI CA ORICAND SA FIM, pe redute si la atac, ca-i rostul !! ACUM !!
    Nu trebuie slabiti mai ales acum !
    I-auzi chestie, Nutzi care confunda caii cu armasarii ar incaleca again nesatula pe Economia ţărişoarei, impertinenta, mahalagioaica, panarama!! Scarba mi-e de muierusca aista, da mai sila de * macho * cazuti in extaz atatia ani… ca n-au opus rezistenta si obraznicatura a profitat, ca daca avu de cine… ca sa nu mai amintim ca-s de toate coloraturile, pampalaii, pfff..
    AVEM NEVOIE DE ADRIAN NASTASE PREMIER, PUNCT.
    o mica virgula, nima-n lume sa NU ma contrazica, nici macar AN, aşe!!
    Victor Ponta sa NU mai piarda timpul la taclale cu… unul, altul… avem treaba, la naiba, E ROSTUL SA NE MOBILIZAM MAI ABITIR CA NICIODATA ! Aia e!
    DOAMNE AJUTA !

    p.s sunt cativa p-acilea care spun ca PSD ar vegeta… NIET ! Se lucreaza, SUNT programe, proecte, EXISTA masuri, solutii… EXISTA ! Si se vor trezi si cei care inca dorm, n-au de ales, punctum.

  62. 63 Blizzard februarie 17, 2011 la 7:45 am

    @Ioan
    Esti certat rau cu gramatica limbii romane! D-aia simti nevoia sa te uiti la iRealitatea…

  63. 64 marius februarie 17, 2011 la 9:45 am

    @ Harabula
    Precizare:
    La Almasu -jud.Salaj –se pare ca se vor repeta alegerile din cauza PSD fiindca nu cunoaste legea sau o ignora.PSD crede ca daca in propriul partid nu respecta si ignora in dispretul si batjocura membrilor propriile reguli si legi( statutul ) crede ca poate sa faca acelasi lucru sa nu respecte legile si regulile in dispretul si batjocura cetatenilor si in afara partidului.
    In fapt – incompetenta,ignoranta,indiferenta,minciuna,bataia de joc , iar din gura- vorbe goale -meritocratie,principialitate,competenta ,reguli,preocupare,onestitate,dreptate,etc.Oricum pe nimeni nu deranjeaza aceste lucruri in PSD fiindca in general pe baza lor si functioneaza .
    P.S. oricum rezultatele am auzit ca au fost foarte apropiate intre toate cele 3 partide PDL PNL si PSD in jur de 10-12 voturi.

  64. 65 Maximmouse februarie 17, 2011 la 11:40 am

    @Andrei,

    Ei uite cu postarea aceea chiar mi-am adeverit ca nu esti bucurestean…ia lasa-ne, du-te la buzau sau la Cluj sau din ce loc ai venit si fa acolo legislatie la primarie…proibabil ca te iau concetatenii cu furca si toporul…da’ nici nu e drept sa-ti dai cu parerea , aici in \Bucuresti , cot la cot cu duduia din buzau si alti venetici, ce avem noi de facut…nici eu nu vin la tine la cacaleti sa-ti zic ce ai de facut…:(

  65. 66 Maximmouse februarie 17, 2011 la 11:44 am

    Fratiloor,

    bag de seama ca activitatea portocalie pe blog s-a intetit…ce ne spune noua asta? Situatia e cam cum zice Ghita….purceaua moarta si vaca are picioarele in sus? Asta cred ca este, dar oricum, si eu sunt vinovat ca ii citesc…ma angajez , ca afara de Hara nu mai citesc nici un portocaliu ….ma dezumanizez daca mai continui sa o fac, si gazda noastra ne-a atras atentia sa ne mentinem in limitele dialecticii cordiale…ei, nu mai rezist…:)

  66. 67 Socrate februarie 17, 2011 la 11:47 am

    @Sibilla * Subscriu in totalitate la actiunile pe care le putem face si noi. Aceleasi actiuni le-ar putea face, organizat, si PSD-ul prin membrii si simpatizantii sai – facebook, twitter, postari pe bloguri, emailuri cu mentunea “ Citeste, transmite si tipareste “, fluturasi cu mentiunea clasica “ Citeste si da-l mai departe “.

  67. 68 teostanc februarie 17, 2011 la 12:21 pm

    @Harabula,
    Cam aveti dreptate!
    Sigur, este plausibil ca puterea sa incerce sa dezbine opozitia, dar si vice – versa. Si oricum, in anul alegerilor va curge lapte si miere. Sa ne pregatim!

  68. 69 Socrate februarie 17, 2011 la 12:54 pm

    @Blizzard spune:
    Plecarea trezorierului la UNPR carui fapt se datoreaza?
    Banuiesc ca este vorba de o plecare cu ceva dosare DNA in coasta ( santaj ), metoda clasica si preferata pentru recrutarea UNPR-istilor. Dl Roibu si intreaga familie sunt si oameni de afaceri.
    Santajul cu dosarele DNA este de asemenea utilizat cu succes pentru a preveni dezertarile din PDL, cat si in alte cazuri. De exemplu, cand un anume domn Boureanu, la intalnirea dlui TB cu grupurile parlamentare PDL, a fost prea curios si insistent ca o musca, cerand ca TB sa spuna care ar fi urmatorul premier la care se gandeste, TB i-a inchis gura cu scotch DNA : „Domnule Boureanu, domnule… când m-am referit la justiţie nu m-am referit doar la domnul Păsat ci la toţi care au problemă cu justiţia, cu DNA-ul. Aşa că va rog mai atenţi cu observaţii din astea. Deci… nu uitaţi asta! Iar ceilalţi… cel puţin deocamdată puteţi conta pe mine. (din sală se spune – Bine i-a spus nenorocitului şi aplauze)”. E pe fata !

  69. 70 Ioan februarie 17, 2011 la 1:59 pm

    @ Blizzard,

    Nu, de regula nu ma uit la Realitatea. Aseara am ajuns intamplator acolo impins de balbele lui Gadea, ce nu se mai terminau. Asa am sesizat lipsa celor doi din platou. Cand l-am vazut insa pe Cartianu, m-am linistit; postul se afla pe maini bune. Cealalta idee referitoare la gramatica nu am inteles-o prea bine. Esti mult prea subtil fata de posibilitatile mele de a sesiza esentialul. Oricum, eu iti multumesc pentru atentie.

  70. 71 Costi februarie 17, 2011 la 3:39 pm

    De urmarit si mincinoasa de roberta anastase care, pe 10 februarie, prin fu…ta…ci..osul ei de la posta romana, neagoe din ploiesti, a adunat la bucale pe toti directorii regionali si judeteni, toti pdl-ei si le-a spus sa faca lobi pt ea pt sef pdl. Oare e bagata la inaintare sau doar sa strice niste calcule. De urmarit. Pa!

  71. 72 anna februarie 17, 2011 la 6:33 pm

    Oare cine o fi de vina ca v-ati trezit abia acum?Noi,cei multi si neinsemnati,in orice caz ,nu!Si acum de ce stati degeaba?Sunt criticati oamenii ca nu ies la mitinguri masiv?Dar n-am prea vazut cine stie ce politicieni pe-acolo.a,sa nu-l uit pe Hoara!!!De ce ati pierdut parlamentari noi nu trebuie sa stim?Alegeti oameni ca lumea ca eu m-am plictisit sa-i vad pe aceiasi la tv.mai toti sunt manati in lupta de interese personale pe care le cam stim si noi.Care-s motivele promovarii lui POnta care e atat de dezagreabil,ca o stie si el?Macar faptul ca s- urcat in copac cu intreaga familie ar fi trebuit sa va creeze o stare de jena cand ne cereti votul.Cum poate psd sa imparta locurile cu pnl,fara asentimentul nostru?Pe cine ati intrebat ?Faceti ca si Basescu ,aveti o echipa de aplaudaci care va aproba orice?Ce mai democratie de doi bani!Scenariul d-lui Nastase n-are nimic care sa nu stim si noi si concluzia e simpla;daca n-o zbarceste Basescu,totul va fi cum a decis el.Atatia granzi de psd se dau mareti si nu-s in stare sa faca nimic.Si asta pentru ca de fapt nu va intereseaza deloc soarta noastra.N-am vazut nici o miscare pesedista in sprijinul cuiva.Rareori vreo sedinta in care cativa batranei se plang sau se revolta,in rest nimic.La ce ne foloseste sa stim strategia pdl ,pe care o stim,cand psd nu are nici o strategie?TREBUIA SA NE SPUNETI CE AVETI DE GAND SA FACETI,ca ce face BAsescu stim si noi.

  72. 73 octogon februarie 17, 2011 la 7:00 pm

    @conte
    Conte mai stii ceva despre cititor in stele? Vad ca s.a suparat atat de tare, dupa episodul Geoana ca nu a mai revenit. Tocmai ce gasisem niste informatii de impartasit pe aci.

  73. 74 dadatroll februarie 17, 2011 la 7:49 pm

    Nu stiu ce sa zic. Miemi plac muraturile da acuma sa nu exageram cu lebenita murata si alte tampeni din alea de care na auzit nimeni. Oua murate.

  74. 75 Florian februarie 17, 2011 la 9:12 pm

    Nu stiu daca este chiar cum ati prezentat apocalipsa pdl dar cu siguranta le-ati dat idei

  75. 76 Gabriela Savitsky februarie 17, 2011 la 9:51 pm

    Îmi pare rău că nu ne mai putem bucura de compania Ayei. Chiar dacă am avut unele controverse, spiritul ei critic şi logica imbatabilă – chiar dacă ne încăiera de nu se mai vedea postarea amfitrionului -, comentariile ei aveau rol maieutic. Genera idei.
    Apoi, trebuie să spunem din care motiv îşi doreşte cu o disperare paroxistică, băsescu, puterea. Încerc o schiţă, mâine. Că e bolnav de putere şi s-ar teme de puşcărie sunt palide argumente. Motivaţia e alta.

  76. 77 olivia februarie 18, 2011 la 4:25 am

    Nu pot sa stiu cum e prin tara cu alegerile, dar sincer, in Bucuresti astea sunt aberatii cu inlocuirea proceselor verbale. Sincer. Am centralizat voturi, am avut oameni in sectii, am fost si eu delegat in sectie. In primul rand nu am auzit pe vre unul din comisie ca i s-au oferit bani ca sa dea altora voturile partidului. Nici mie nu mi s-au oferit. Am facut centalizarea voturilor in seara alegerilor, am verificat cu reprezentantul in BES, in BEM, am verificat si rezultatele finale afisate de BEC, exact ptr ca-mi era frica sa nu ma fure la renumarare sau sa-mi modifice procesele verbale si sincer, n-a fost cazul. Mai mult decat ca am pierdut 3 voturi care s-au anulat, n-am patit. Bine, sunt sigura ca in rest se cumpara voturi cu zahar, faina si ulei, ca ii scot primarii incolonati la vot, ca la unele sectii se cumpara votul in coltul strazii, ca se va frauda in afara tarii unde alte partide nu au reprezentanti ca nu isi permit, sau acum prin corespondenta, s.a.m.d. La Bucuresti cel putin, cred ca toti am vazut interminabilele cozi din fata sediilor PDL cand se dau pachete, stie toata lumea ca PDL-ul isi hraneste o camarila intreaga care voteaza cu toata familia ca sa-si pastreze slujba, dar acum sa nu exageram. Mai ales ca stiti si dvs ca reprezentantii din sectii pe langa numarul votantilor, numarul de voturi pe partide, mai copiaza si listele suplimentare. Iar studentii din camine nu voteaza la locale ca nu sunt cu domiciliul in localitate. Nici nu exista la locale sectii speciale. Dar dvs banuiesc ca stiti chestiile astea ca ati trecut de suficiente ori prin alegeri. Iar la Bucuresti, cel putin in 2007 cand imi amintesc ca au fost sectii speciale, nu a fost diferita situatia in acestea fata de rest, decat ca erau mult mai putine voturi per total la unele, ca erau in spitale. Si cam atat despre alegeri. Dar pe langa aceste amanunte tehnice, ce treaba au liderii din opozitie cu scandalul vamilor? Stie autorul analizei ceva ce publicul nu stie? Ca in rest, cu tot respectul analiza e coerenta si ordonata dar simplista si lipsita de imaginatie, lucru care nu se poate spune oricum depre Traian Basescu. De asta e si atat de periculos. Pe langa faptul ca e rau intentionat si machiavelic, mai e si foarte imaginativ si imprevizibil. Iar marea opozitie unita, care are in interiorul ei niste oameni foarte capabili, per total este dezorganizata si lipsita de viziune, ca sa nu mai zic de viziune unitara. Si sincer, cand ii aud pe unii care se presupun lideri macar de opinie, cum zic ei ca vor: sa inlature saracia, pace in lume, invatamant si sanatate gratuite ptr toti romanii, ma apuca greata. Pentru asemenea discursuri as putea sa ii votez la un concurs de miss dar in nici un caz ca sa imi hotarasca soarta. De la un lider politic te astepti nu numai sa doreasca binele, dar sa aiba si viziunea prin care starea de bine sa fie atinsa, sa gaseasca si mijloacele, ceea ce lipseste. Dar e bine totusi ca avem o opozitie bine intentionata. Si imi mai place cum aud de 20 de ani de relansarea economiei, timp in care a fost distrusa constant de toata lumea care a trecut pe la guvernare. Iar imprumuturi cu dobanda mare ptr consum s-au putut lua, dar in 20 de ani, un imprumut cu dobanda mai mica de la alt stat de exemplu ptr investitii in energie sau infrastructura, n-a fost posibil. Sunteti macar constient ca populatia il mai are ca termen de comparatie pe Ceausescu care nu e atat de departe in istorie, care in 25 de ani de ani a ridicat o tara, la propriu? Cum credeti ca par pe langa el cei care in 20 de ani nu au reusit decat sa vanda ceea ce s-a contruit in timpul lui? Si daca intre 81 si 89 a infometat populatia ptr un imprumut de 11 miliarde de la FMI, cand Romania producea si exporta de toate, cum o sa fie urmatorii ani cand avem de dat mult mai mult inapoi si nu mai producem mai nimic? Daca va multumiti cu faptul ca vreti sa fie bine, nu cereti votul meu, ptr ca eu sincer n-o sa votez decat daca vine cineva cu un plan macroeconomic coerent si fezabil. Dar la standardele actuale ptr oamenii politici, care sunt in marea lor majoritate autosuficienti, plati ca niste farfurii, nu vad padurea din cauza copacilor, traiesc fericiti in turnul lor de fildes in timp ce poluatia crapa, si nu au nici o urma de viziune…Eu am obosit sa ies ca sa dau doar voturi negative si sa regret cand ies cei pe care i-am votat. Mai bine stau acasa ca cel putin asa nu ma simt responsabila ptr porcariile celor pe care i-am votat.

  77. 78 pivnicerunicolae februarie 18, 2011 la 8:48 am

    Domnule Nastase ,de ce opozitia nu organizeaza actiuni de protest impotriva abuzurilor comise de putere ?Si motive sint ,slava Domnului.Va este frica ?De ce anume va este frica ?Oamenii asteapta un semn clar de la opozitie .Pina acum ,sint doar niste semnale slabe ,care risca sa nu fie receptionate datorita bruiajelor create de basescu.Cred ca ar trebui sa luati asta in calcul ,pentru ca din ce in ce mai multi oameni se itreaba ce face opozitia .Pina acum se pareca nimic .

  78. 79 Doru Coarna februarie 18, 2011 la 11:52 am

    @ olivia,

    daca ti se face greata de subiecte precum invatamantul si sanatatea gratuite, ce vei pati daca acestea vor fi scumpe si nu vei accede la ele? Oare te poti tu, olivia, trata la John Hopkins Hospital Center Miami, sau iti poti desavarsi gandirea la Stanford? Nu, ai putea ramane bolnava si needucata… adica votant portocaliu tipic.

  79. 80 elena agachi februarie 18, 2011 la 3:15 pm

    Nici nu trebuie sa ai prea multe date ca sa-ti dai seama! base e foarte previzibil! Plicticos chiar!

  80. 81 olivia februarie 18, 2011 la 3:49 pm

    @Doru Coarna
    Daca la toti la pasa atat de mult de invatamant si sanatate de ce au fost distruse constant de fiecare guvernare? Daca PSD-ul nu mai putea de grija lor ce a cautat la guvernare alaturi de PDL? E prima data cand opozitia ajunge la putere mintind ca acestea vor fi prioritati, iar dupa ce ajunge spune ca nu au nici ei fonduri ptr ele? Deci da, mi-e greata ca invatamantul si sanatatea sa fie priotitati doar in discursurile electorale, niciodata in programele de guvernare. Si ca sa fim seriosi, urmeaza a fi privatizate, ptr ca asa ne vor spune prietenii nostri de la UE, BM, FMI, s.a.m.d, ptr ca nu sunt rentabile si impovareaza bugetul, iar administratorii particulari sunt mai performanti in orice domeniu, iar noi nu ne permitem sa fim neperformanti ca acum trebuie sa inapoiem imprumuturile din care si-a facut PDL-ul provizii ptr alegeri. Si mie nu, nu-mi convine situatia, ptr ca eu nu-mi permit sa ma duc nici la medicul de familie cu atat mai putin in Austria sau in sistemul medical privat din tara. Dar noi nu avem politicieni de nici o parte care sa reprezinte interesele romanilor. Fiecare reprezinta interesele proprii si pe ale celor care din afara care i-au ajutat sau macar nu le-au bagat bete in roate. Mie mi-a placut la nebunie cum s-au dus sefii opozitiei la ambasada Americii sa ceara voie sa il supere pe omul lor in teritoriu, presedintele tuturor romanilor. Deci ce sa fac iar? Sa ies la vot ca sa schimb actualul trimis al marelui licurici cu alt trimis al marelui licurici? Ma lipsesc.

  81. 82 dlnimeni februarie 18, 2011 la 4:54 pm

    Olivia: pesedeul s-a dus la guvernare cu pedeleul datorita promisiunii facute de dl Geoana, pentru tinerea sa ca presedinte al pesedistilor, ca va duce partidul la guvernare. Dupa cum sigur va amintiti, opozitia dlui Nastase facuta in partid acestei actiuni nu a fost suficienta ( ca si ideea sa de a merge la guvernare cu un PNL condus de un domn Tariceanu tarat de faptul ca povestea in urma careia si-a reobtinut mandatul parlamentar pare a nu fi una de spus nepotilor), asa incit PSD-ul cu dl Geoana, cu dl Mitrea, cu dl Hrebenciuc, cu tata-socru si cu alte persoane care s-au dus la baut cu dl Basescu si care, ciudat, sunt foarte bine vazute in pesedeu, a ajuns sa se faca de mindra minune, pina ce pesedistii au avut laudabila idee a unei alte conduceri a partidului lor. Ultima dumneavoastra intrebare mi se pare un subiect de gindire.

  82. 83 Vasile, februarie 19, 2011 la 1:08 pm

    Contele,

    Initial ma gandeam sa-l contrazic sau mai bine spus sa completez mesajul lui Harabula privitor la capacitatea unuia de a se exprima mai coerent sau cu elocinta capatata natural sau cu cea dobandita intr-un fel sau altul in viata.
    Mai spunea harabula de limba in sensul esopic,altceva decit ce sugera el prin sinceritatea mesajului, o chestie pina la urma care nu are legatura cu limba si felul exprimarii ci cu o chestie de conduita morala.
    Eu il cred si pe pe el si pe dumneavoastra ca oameni sinceri cum tot asa nu va cred prosti pe nici unul !
    Am rezerve in sinceritatea mesajelor domnului Nastase , dar atata timp cit aceste mesaje combat , sau arata o realitate crunta in care traim,o serie in lant a mijzeriei politice, economice, culturale in care romanii inca nu-si
    spala pacatele greselilor anilor trecuti ,da-mi voie sa calific aproape orice mesaj al politicianului Nastase , al policitiacului care nu mai este la putere ca un mesaj corect.
    Amicul dumitale Harabula, cel care se plange ca nu poate stabili o comunitate de idei cu criticii domniei sale deoarece ar fi prost inteles, uita faptul ca felul in care preiei si apoi procesezi o idee care are apriori un feed back de o anumita structura creeaza transcrieri sincere sau aparent sincere doar din punctul dumnealui ,al individului,de vedere, realitatea fiind cu totul alta! Asa se intampla si in cazul dumitale in sinceritatea dumitale va exprimati corect dar intro alta realitate, o realitate care fara sa fie paralela de realitatea mea este mereu prezenta, perceputa moral de dumneata si amoral de altii care traiesc totusi paradoxal alaturi de dumneata si de mine in aceasta lume paradoxala.
    As dori sa completez spunindu-va dumneavoastra si nu numai ca un om normal ar trebui sa gandeasca azi „eronat” daca vreti, dupa nesinceritatea mesajelor politicianului Nastase si se delimiteze cit mai mult de aceleasi mesaje sincere al domnilor de la putere, indiferent daca acestea sau acestia sunt crezul domniilor voastre ,sau ca sa-l citez pe Harabula,”Pentru sustinatorii domnului (X) acest comentariu este ca o muzica. Ii incanta maneaua, fara sa fie atenti la cuvinte” ,harabula care ca si dumneavoastra pe alt pamant si cu o alta natie astazi ati fi purtat prea-cinstitul nume de colaborationist, uitand ca si epigonii se spala cu namolul incantat de manelele puterii incercind sa-si imite creatorii!


  1. 1 Planul lui Băsescu | Gabriela Savitsky Trackback pe februarie 16, 2011 la 1:57 pm
  2. 2 Nastase prezinta un scenariu diabolic prin care Basescu o pune pe Udrea la putere | Stiri din Politica Trackback pe februarie 16, 2011 la 8:10 pm
  3. 3 ATENŢIE !! băsescu-Nutzi pun la cale… USL ÎI VA OPRI ! Românii NU sunt idioţi !! | Pensiuneaedenjibou's Blog Trackback pe februarie 17, 2011 la 2:49 am
  4. 4 Adrian Năstase, SINGURUL premier în timpul guvernării căruia Economia României a fost PE CREŞTERE, ne avertizează! CITIŢI ŞI DAŢI MAI DEPARTE !! « Sfinxul Trackback pe februarie 17, 2011 la 3:50 am
  5. 5 BuzzNews | Adrian Năstase pretinde că a intrat în posesia unui plan secret al lui Basescu şi al apropiaţilor săi (VEZI CE CONŢINE) Trackback pe februarie 17, 2011 la 10:42 am
  6. 6 Ce ne-ar putea astepta « transildania Trackback pe februarie 17, 2011 la 8:03 pm

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!