Zile de campanie

Sfarsitul de saptamana a fost mai agitat. In primul rand din motive electorale.

Vineri, am lansat la Bucuresti cartea de „Interviuri”. A venit multa lume (le multumesc si colegilor de blog care au participat). Interesante comentariile lui Ilie Serbanescu si Lucian Avramescu, privind in perspectiva timpului activitatea mea de „comis voiajor” in interesul Statului din perioada 2001-2004, intalnirile diplomatice dar mai ales interviurile pentru mari agentii de presa, ziare sau televiziuni.

Dupa pranz, am plecat la Ploiesti, unde am avut intalniri cu echipa de campanie si am facut o emisiune de o ora  la un post de televiziune locala.

Sambata, am fost toata ziua la Mizil, unde am discutat cu presedintele Consiliului judetean, cu primarul orasului, cu primarii comunelor invecinate, perspectivele realizarii Parcului industrial din Mizil. Intalnirea a avut loc la MFA dar am fost din nou pe teren pentru a vedea cum ar putea fi extinsa suprafata parcului, tinand seama de faptul ca investitorii chinezi ar dori o suprafata utila de 500 de ha.

Astazi voi merge la Telega, in Prahova si la Voinesti, in Dambovita.

83 Răspunsuri to “Zile de campanie”


  1. 1 Instalatorul noiembrie 8, 2009 la 10:53 am

    Inca doua saptamini grele.
    500 de hectare? Ce fac chinezii acolo?
    Nu doresc chinezii sa cumpere MLI-84? Ori poate licenta? Nu de alta, dar daca incep sa se fitiie in masa pe acolo oricum il fura.
    Va sugerez sa va faceti un mic timp liber in care sa vizitati 4-5 cetateni din colegiu care au plantat „pomii lui Nastase” si sa va interesati de soarta pomilor, daca s-au prins si cum evolueaza.

  2. 2 abbilbal noiembrie 8, 2009 la 10:59 am

    Domnule Adrian, să vă dea Dumnezeu sănătate pentru a vă putea realiza proiectele. Spor la treabă !

  3. 3 Doru noiembrie 8, 2009 la 11:03 am

    Dle Nastase, am vazut pe OTV show-ul electoral al presedintelui la Mizil si apoi in Oltenia, si am remarcat ca publicul era format din activisti 50% si din MI restul, cu adaos de cateva grupulete de tinerei, probabil copii alora, toti cu fulare portocalii, si toti cam indiferenti! Indiferenti se aratau a fi si sefii de pe scena! Ma gandeam ca e totusi bine, astia Dumnezeu stie cum vor vota cand nu vor fi supravegheati in cabinele de vot, dar cred ca pana si pdlistii incep sa se simta PENIBIL sustinand un candidat care inspira circ si expira minciuna. Poate ar fi momentul ca majoritatea parlamentara sa-l propuna premier direct pe Basescu, ce sa o mai cotim atata, poate in ridicolul sau se desemneaza singur, doar nu-si poate gasi defecte si nu se poate refuza, e nealiniat, are ORNIS, are succesuri in toate domeniile in care n-ar trebui sa aiba, si vice-versa, asa, ca motz la comedie!

  4. 4 ALM noiembrie 8, 2009 la 11:39 am

    Slab, slab dle Nastase! N-ati vazut Marea Adunare inopinata de la Timisoara, cu mii de oameni adusi de primari cu autobuze si „materiale” de propaganda. N-ati vazut repetitiile dintr-una din pietele orasului, cu scandari ale numelui conducatorului iubit, tovarasul Nicolae Cea …! Pardon, m-a luat valul nostalgiei! Reiau: cu scandari ale numelui conducatorului iubit, domnul Traian Basescu! Acela din care se trag pedeleii, care i-o trage lu’ Elena (bancuri, cica este eunuc!) si caruia o sa i-o tragem noi pe 22.11 sau, cel tarziu, pe 6.12 …

  5. 5 Gabi noiembrie 8, 2009 la 1:12 pm

    Daca Adrian NASTASE il sustine pe Geoana, atunci si eu voi vota Geoana…. sper sa nu greseasca….
    Traiesc, cu regret, satisfactia polemicii cu cei care erau pro-Basescu in 2004 si care intre timp s-au lamurit… oare sint acestia suficient de multi?
    Pentru cine se poate extrage din subiectivismul declaratiilor de campanie si cine nu se lasa atras de charisma basesciana de nivel redus, este evident ca romanii au gresit nealegindu-l pe Nastase in 2004… sau l-au ales?

  6. 6 blogideologic noiembrie 8, 2009 la 2:14 pm

    O, Doamne, Telega! Am fost acolo în tabără de copii de cheferişti când am terminat clasa II-a. Totul a fost de la excepţional în sus ! Cheferiştii erau atunci la putere în România 🙂 Noi, copiii, primeam mâncare în regim de cantina partidului ! Iar femeile de la cantină nu furau ! În fine, erau organizate cercuri educaţionale pentru copii. Erau aduşi cei mai buni profesori din Bucureşti. Eram considerat prea mic pentru a fi primit la cercul de geologie. Dar profesoara de ştiinţe naturale ne-a dus într-o după amiază, după somn şi gustare, într-o poiană cu ferigi. Ne-a povestit despre pădurile cu ferigi arborescente din carbonifer, despre libelule gigantice, ne-a ţinut primele lecţii de paleontologie. Eram transportaţi, eu şi vreo doi copii din Bucureşti ! Profesoara a detectat emoţiile noastre, şi s-a străduit să ne trezească la realitate. Doamne, ce fel de oameni erau atunci !

  7. 7 theodora0303 noiembrie 8, 2009 la 3:29 pm

    Domnule Nastase,
    Am vazut ieri la tv ce preocupari de tenor are noul prim ministru desemnat.
    Tara moare si Negoita canta. Primul a recitat versuri de la tribuna Parlamentului. Ce mai urmeaza un pictor, un sculptor sau un balerin?
    Astia sunt aerieni, nu au nici o legatura cu realitatea. Ei nu au aflat ca in tara e criza?

    Prim ministru desemnat se pricepe la cantat!


    Cu respect

  8. 8 Sibilla noiembrie 8, 2009 la 3:46 pm

    Campania jalnicilor pedelachei cu iz de… colivă, iartă-mă Doamne, păntru zăusu pomenire, se desfăşoară cam aşe :
    Ieri, miting Temesvar… în fine, presa şi tv au relatat oareşece, de restul ne mai ocupăm şi noi :
    Din Fârliug, Caraş-Severin, pleacă dis de dimineaţă spre Timişoara, alaiul de susţinători cărăşeni, carele ca şi alţi CÂŢIVA troglodiţi se chinuie să pozeze-n milioane, da ei săracii unii şi-aceiaşi prin toată ţara… Fruncea alaiului primarul Borduz, fost chelner, apoi, ceva maşini ale primăriilor şi desigur, MICROBUZELE DESTINATE TRANSPORTULUI ŞCOLARILOR, la dispoziţia PD-L.
    Că doar Băsescu a spus claro că nu se deplasează decât unde sunt strânşi un anumit număr de… no, iaca în ce mod sunt duşi cu arkanu oamenii să-i strige zăbăucului numele… penibilul!
    Şi-mi aduc aminte cum rămâneam eu sibilină singură-n instituţia unde-am lucrat ceva ani, în perioadele campaniilor electorale, io educator, io şăf, io portar, io bucătar, io şi…. toţi copilaşii şi tinerii instituţionalizaţi, restul lumilor lumeşti : autocar la dispoziţia şi… via Craiova par egzamplă… Căci din 50 de angajati, 49 pedelici, numa sibilina fără de carnet… se primea telefon la DGASPC bag sama, toată suflarea la miting, hai, hai, hai… * grija * lor şi * interesul superior al copilului *, la fel * grija * lor şi rezistenţa sibilinei. Doar nu vă închipuiţi că mă şi anunţa careva că rămân singură, nu. Mă trezeam deodată : * Niko, ne pui masa ? *… veneau copiii şi mă găseau deşi eram în continuă mişcare, copii nu-s cărţi nici bibelouri, deh… aşa aflam că iar au plecat cretinii la hăle mitinguri, iar sunt abandonată-n voia sorţii ca şi bieţii copiii instituţionalizaţi… eh, făcui măcănitoarea mare ŞI pentru aceste nemernicii, plătii ce drak, că-i Voievodat pedelacheu…
    În fine, eu povestesc acum amuzată, ce vreau să subliniez e4 că DISPERAŢII NU ştiu cum buba să mai strângă oameni, * susţinători *, repet, unii şi-aceiaşi hălăduie prin toată ţara, pe unii de s-ar ştii cum sunt obligaţi, * mângâiaţi * cu câte-o … ameninţare de la şăfi… ca la ei, la PD-L, ce naiba.
    Auzisem la radio : băsescu, Craiova… d-aia-mi amintii 😉 🙂
    Că dacă-mi… amintesc şi cum se colectează bonurile de carburant de prin instituţiile publice, auuuuu…. poate pe seră 🙂 Da sigur, sigur vreau să ştiu câte microbuze şcolare vor mai fi funcţionabile şi pe traseu la dispoziţia şcolarilor din judeţ, câte defecte de-atâtea hălăduiri prin ţară la mitinguri, etc…

  9. 9 Marcus noiembrie 8, 2009 la 4:26 pm

    Coane Mirceo, Ce-ai Facut ?!!

    Badaran si mitocan
    Chiombu’, mare capitan,
    Pe Dinescu l-a spurcat
    Dreptu’ la vorba i-a luat.

    Coane Mirceo, ce-ai facut
    Te lua chiombu’ la …bataie
    Microfonul ti l-a luat
    Prostii l-au aplaudat.

    Cu Tanase susanesti
    Pe talamb il bestelesti,
    Dupa ce acum cinci ani
    L-ai ales dintre marlani.

    Hai Mircica nu fi trist
    Base este comunist
    Si ti-a aplicat cenzura’
    Ca sa-ti mai atupe gura!

    Gazda bun-ai vrut sa-i fii
    La Cetate a-l omeni
    Pe ghiolbanul de poveste
    Chiombu’ cu doua neveste.

    El la schimb ti-a luat oralul
    De ti-a cam scazut moralul
    Si-ai ajuns ca Stan Patitu’
    Pus la colt de nesimtitu’.

  10. 10 Pali noiembrie 8, 2009 la 4:30 pm

    @Gabi

    Si daca il sustine pe Base votezi ? Totusi nu vezi un alt penibil in persoana lui Mircea Prostanacu’ ?

  11. 11 radu. c noiembrie 8, 2009 la 4:50 pm

    Toti suntem ocupati cu campania.,dar pd-ul depaseste orice inchipuiri.O asa desfasurare de forte,un asa dezmat financiar era greu de inchipuit.Toate nu ajung nimic in fata unui popor ingenunchiat si inglodat in datorii. Cu guverne de o saptamana,cu izgonirea de pe scena a lui Dinescu,cu sutele de autocare ce se deplaseaza ca tatarii dintr-un loc in altul cu scenarii megalomanice,cu sclavi ce sterg noroiul de pe nadragii candidatului,n-au nici o sansa. Apropo. De unde era acel noroi pe ambii craci , la o palma de la genunche in sus??? Imaginatia te poate impinge la diverse scenarii.

  12. 12 i.nicolae noiembrie 8, 2009 la 5:10 pm

    Sper ca nu au de gand sa faca ceva angrouri pe aolo .Iar daca o sa produca marfuri la calitatea celor aduse din China mai bine lipsa.Apropo ce maj stiti de podul BRAILA-MACIN candva s-a auzit ca il vor face chinezii.In rest MOBILIZARE GENERALA,altfel ne-o ia BASESCU inainte .

    Toate cele bune.

  13. 13 geotax noiembrie 8, 2009 la 6:30 pm

    La ora la care scriu aceste rânduri, nu avem o ofertă de cabinet din partea premierului desemnat Negoiţă. E foarte posibil ca mâine să avem semnale cu parfum de certitudine pe marginea acestui subiect. Putem doar să apreciem că numai un partid cu reprezentare parlamentară este interesat de participarea într-un virtual guvern. E vorba de PDL. Şi, fără a exclude surprizele, UDMR. Mai mult, pluralul poate fi întărit de parlamentarii pdeudo-independenţi dar şi de cei ai minorităţilor etnice, interesaţi de prezervarea statutului de parlamentar. În fine, să nu uităm şi faptul că maghiarii se bazează pe un electorat stabil şi au fost întotdeauna apetenţi faţă de resursele executivului. De aici şi exprimarea politică echivocă a liderilor acestei formaţiuni etnice. La polul opus al acestei alegaţii, zăresc un PSD transformat peste noapte într-o fecioară şi un PNL care se luptă singur împotriva unui balaur ubicuu…

  14. 14 Mihnea Georgescu noiembrie 8, 2009 la 6:51 pm

    La Telega, ca Fratele Bălcescu…

  15. 15 Dragos noiembrie 8, 2009 la 7:48 pm

    Titus: ”Doamne, ce fel de oameni erau atunci !”.

    Bumbesti !….Livezeni ! Bumbesti !….Livezeni ! Bumbesti !….Livezeni !

  16. 16 Ac noiembrie 8, 2009 la 8:20 pm

    Excelenţă

    Admirabilă aria de cuprindere, iar Cerul v-a răsplătit efortul şi cu o zi minunată. Mâna semănătorului aruncă odată cu seminţele şi energiile pozitive, ce se simt la tot pasul în ceea ce vă priveşte. După căderea “neruşinatului”, care poate fi chiar la primul tur, parcul industrial se va înscrie într-un cu totul alt lanţ de colaborări România – China. Cu un Adrian Năstase – Premier, românii vor depăşi cu bine şocul imenselor datorii ruşinoase, până la achitarea în totalitate.

  17. 17 neinfectat de comunism noiembrie 8, 2009 la 8:24 pm

    @a.nastase
    de ce totusi nu ati candidat d-voastra la presedentia romaniei?

    va astept la mine pe blog…

  18. 18 Dragos noiembrie 8, 2009 la 8:25 pm

    Filipas: ”Aforism :
    “Prefer să mor în mocirlă într-o Românie Mare, decât să mor în paradisul unei Românii mici.” (Ion Antonescu)”.

    Aforism ? Tâmpenie !

  19. 19 Alex noiembrie 8, 2009 la 8:34 pm

    In timpul asta, Basescu, Antonescu si Oprescu isi fac cu ochiul amical. Il tocam pe Geoana si furam procente bine!

    In timp ce Antonescu joaca teatrul gretos antibasescu, primarii PNL primesc pomeni electoarele. Pentru ca un cxandidat in turul II asigura love intre cele doua partide care doresc ciolanul.

  20. 20 antonia noiembrie 8, 2009 la 8:52 pm

    Stimate Domnule Nastase,
    Imi pare rau ca la aceasta ora nu am inspiratia necesara sa va las povesti sau poezii pe blog, care se presupun ca ar trebui sa scape tara de la ananghie. Am incercat de nenumarate ori sa gasesc o utilizare placuta si favorabila procesului educativ continuu in care ne aflam. Incercarile mele au esuat, insa. Ne-am intalnit ultima data la ,,Scoala de Vara a Tineretului Social Democrat la Bucuresti. V-am spus atunci ca ne vedem pe blog. Am urmarit postarile dumneavoastra de atunci si pana acum. FELICITARI! Da, fara falsa modestie sau urma de regret, ma imbucura sa vad ca intradevar cineva se mai preocupa de binele cetateanului. Motto ,,Hai sa facem ceea ce trebuie facut, in ciuda tuturor consecintelor, in ciuda obstacolelor si pericolelor, presiunilor in aceasta consta moralitatea”(J. F. Kennedy).
    Si acum sa va spun ceva despre mine…ma numesc Antonia am 16 ani si sunt din judetul Bihor. Cu toate ca am urmat mai multe cursuri ale diferitelor Universitati Populare Germane precum Friederich Ebert si nationale se pare ca visul meu de a ajuta politica romaneasca sa iasa din perioada de glorie morbid asumata in care se afla, nu se poate indeplini in viitorul apropiat. Probabil ca un tanar cu viitoare aptitudini sociale fraged dezvoltate nu se poate integra in societatea politica a secolului romanesc. Se pare ca societatea civila a fost deplin uitata.
    Nu vreau sa va iau pe ocolite sau sa va las comentarii doar de dragul de a o face. Sper ca am lasat de inteles ca sunt de partea dumneavoastra, dar stiu ca datoria noastra de baza este sa ne gasim menirea si sa o indeplinim. Cred neabatut in faptul ca ,,testul curajului il dai atunci cand esti in minoritate” sau in opozitie dar stiu deasemenea ca scara succesului nu este niciodata aglomerata pe ultima treapta. si acum fara atatea ocolisuri vreau sa va cer parerea ca unui tata… credeti ca exista ceva ce eu as putea intrepinde la cei 16 ani ai mei pentru a ajuta viitorul politic al Romaniei? Poate mai am nevoie de pregatire sau de maturizare. Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra. Va multumesc anticipat! Antonia

  21. 21 nordiclarisa noiembrie 8, 2009 la 9:26 pm

    Mi s-a parut mie sau vineri erati cam necajit pe cei prezenti. Recunosc ca sunteti o prezenta impecabila dar cred ca mi-a placut mai mult stilul dvs jovial de data trecuta. Poate critica nu este mereu constructiva. Si cand zic asta ma refer si la experienta personala. Oricum pentru mine conferintele de la Titulescu sunt printre putinele evenimente sociale din care am ceva de invatat. Astept sa se termine cu alegerile si sa vad lume mult mai relaxata.
    A fost o surpriza placuta sa-l vad in auditoriu si pe domnul Cristian Diaconescu. Sper ca anii sa nu-i schimbe caracterul…
    Am citit si revista „Istorie si civilizatie ” care s-a comercializat impreuna cu cartea dvs la acest eveniment. M-am necajit citind selectia facuta pentru subiectul de matriarhat. Chiar daca se vrea un articol realizat stiintific mi s-a parut mai mult negativist decat echidistant. Cred ca articolul a fost facut de un domn dupa o cearta cu sotia si cand a rabufnit pe copii. 🙂 Copiii insa nu aveau nici o vina. Pacat ca nu sunteti tata si de fete. Ati fi vazut o lume cu totul diferita.
    Mi-ar placea sa am o colaborare mai stransa cu Fundatia Titulescu si in masura in care subiectul nu deranjeaza as dori sa am ocazia sa expun si un punct de vedere „feminist” asupra relatiilor internationale. Sunt foarte multe aspecte ale sigurantei si intereselor feminine care ar trebui sa capete contur atat la nivel national cat si international. Desigur nu voi concepe niciodata separarea intereselor feminine de cele ale familie.
    Astept un raspuns din partea dvs si va felicit pentru eveniment.

  22. 22 ALM noiembrie 8, 2009 la 10:10 pm

    @ Dragos (noiembrie 8, 2009 la 7:48 pm)

    Aoleu Dragose, tocmai de Dl Filipas te-ai gasit sa te iei? Dar, in nemernicia ta, ca un caine turbat ai muscat … aiurea! Habar n-ai ce-i cu Bumbesti-Livezeni, cale ferata care nu putea sa aiba legatura cu dl Filipas si nici cu ceilati copii evocati in acel remember. Sa te ajut, ca esti de tot rasul (ca orice portocaliu):

    Linia Bumbesti-Livezeni (31 km) a fost inceputa in anul 1924 si, din foarte multe motive, a fost terminata numai la 22 octombrie 1948; fiind unul dintre cele mai grele trasee din tara, a fost conceput ca tronson al medianei feroviare nationale din vest, Oradea-Vascau-Varfurile-Brad-Deva-Simeria-Filiasi-Craiova.

    Daca voiai sa ne jignesti ne povesteai chestia cu Dinescu la Cetate, marlania unicat in analele istoriei (poate pe vremea lui Tepes, dar si atunci, intai ii lasa sa vorbeasca si apoi ii tragea in teapa)! Sunteti terminati, daca nu mai puteti decat monoloage in fata multimilor adunate cu arcanul si pazite cu sepepisti sa nu se imprastie …

  23. 23 Daniel O. noiembrie 8, 2009 la 10:54 pm

    Basescu trebuie intrebat:
    “Ce sanse ii dati premierului pe care l-ati desemnat sa treaca de Parlament, in urma consultarilor pe care le-ati avut cu partidele parlamentare?”

  24. 24 Aya noiembrie 9, 2009 la 3:49 am

    @

    neinfectat de comunism

    Esti un nerusinat daca indraznesti sa formulezi acea invitatie (de vizitare a blogului tau).
    Acela nu este blog, este o latrina.

  25. 25 Aya noiembrie 9, 2009 la 3:55 am

    @

    nordiclarisa

    Unicul tip de feminism admisibil, la limita (eu sunt o antifeminista!) este cel reprezentat prin „Le deuxieme sexe” (Simone de Beauvoir).

  26. 26 Vasile, noiembrie 9, 2009 la 8:00 am

    neinfectat de comunism,

    Aiurea, cind nu o sa mai fi infectat de comunism o sa intelegi si de ce nu A.Nastase nu s-a vrut optiunea PSDeul si poate atunci iti va onora si Nastase vizita pe blogul tau!
    Geoana dar si Antonescu si Chirurgul sunt cei mai putin posibil atacabili in aceasta campanie , asta asa ca idee si in afara luptei interne din PSD,si totusi Basescu & Co. are si impotriva celor trei , prin „simpatie” , atacuri furibunde si murdare.

  27. 27 contele noiembrie 9, 2009 la 8:02 am

    @theodora0303
    Lasă că şi Geoană are o voce… Basescu scrie poezii.Ce vrei,suntem un popor sensibil !

  28. 28 Vasile, noiembrie 9, 2009 la 8:21 am

    Ca mai tot acel roman neinteresat de Elodia, am butonat si eu televizorul, cele mai interesante atiri , concluzii daca vreti sunt doar doua.

    – Faptul ca presedintele in exercitiu si-a dat arama pe fata si in fata proprilor alegatori , „banandul” in public pe scriitorul Mircea Dinescu si interzicindu-i accesul la microfon , de unde multimea lui Lapusneanu ar fi putut afla si un gand sincer,mai ales ca Dinescu incerca sa-l invite pe Basescu la un prinz pe mosia „dinestilor”
    – Faptul ca Dl.Nica , a avut dreptate privind numarul autobuzelor antamate la data cind internele a descoperit acest lucru.Eu chiar nu credeam ca la ora alegerilor devenim tara cu cele mai multe autobuze din lume !
    – Faptul ca totusi dl.Basescu are momente de sinceritate ,si asta cit priveste virilitatea dansului, chiar cu doamna udrea prin preajma, el mai vrea o data , adica la cinci ani o data!

  29. 29 Alex noiembrie 9, 2009 la 8:55 am

    Prostitutia, drogurile si afirmatiile cu conotatii sexuale, subiecte de top la jumatatea campaniei electorale
    Basescu, Antonescu, Oprescu, prestatii bune pentru ciolanul partidului.

  30. 30 blogideologic noiembrie 9, 2009 la 9:00 am

    @ Dragos, @ Aya
    Filipas: ”Aforism : “Prefer să mor în mocirlă într-o Românie Mare, decât să mor în paradisul unei Românii mici.” (Ion Antonescu)”. +Aforism ? Tâmpenie !+, aşa îmi replică Dragoş. Iar Aya se simte ameninţată în însăşi fiinţa ei de „fascistul român Filipaş”, am citat-o.
    Problema voastră, dragii mei, este lipsa de ştiinţă, de conştiinţă, de „conştientizare a mocirlei”. Pentru că, ignarii mei, nu există „universul prânzului gratuit”, free lunch universe, cum vă imaginaţi voi, poate, „paradisul unei Românii mici”. Există, în doctrina economică fiziocrată adoptată şi de junimişti în varianta Apostol ARSACHE, dar şi de liberalii tradiţionali şi de ţărănişti, doar o singură sursă de valoare economică : ţărâna udată de ploile căzute la timp. Ţărâna transformată eventual în mocirlă când plouă prea mult. Dar mocirla aceea nepoluată rămâne o valoare potenţială, chiar şi pentru vremurile de acum.

  31. 31 santinela noiembrie 9, 2009 la 9:00 am

    Nu dati in Timisoara! Adevarul este ca a aratat ca dracu mitingul(mai ales repetitiile)presedintelui.Ceausist sadea. Au fost adusi ei(oamenii) ca turma la miting dar sa vedeti ce surpriza va avea asimetricul la vot.Vestul tarii s-a cam saturat de hahaieli.Banatenii si ardelenii se urnesc mai greu dar cind o fac se scufunda nava.Pot sa fac pariu ca in vest nu mai cistiga Basescu.

  32. 32 Alex noiembrie 9, 2009 la 9:22 am

    In spatele maimutoilor tampiti de capmanie, desteptii fac afaceri. Sunt in juc niste foarte multi bani.

    Importam vaccinul de la GlaxoSmithKline, pe care Polonia l-a refuzat
    http://www.gardianul.ro/Importam-vaccinul-de-la-GlaxoSmithKline,-pe-care-Polonia-l-a-refuzat-s148368.html

  33. 33 Alex noiembrie 9, 2009 la 9:25 am

    Cu ce firma a initat Nicolaescu afacerea Gardasil (stim bine, Albright a venit in vizita la Bucuresti pentru testarea vaccinului american pe elevele din Romania, moment in care Basescu si Tariceanu au ingropat securea razboiului).

  34. 34 Bibliotecaru noiembrie 9, 2009 la 9:51 am

    @ Adrian Năstase

    Nici măcar o poză?

  35. 35 Larisa noiembrie 9, 2009 la 10:21 am

    @Aya

    A fi feminista sau antifeminista este mult mai bine decat a fi indiferenta.

    Cu respect,

    Larisa

  36. 36 George Ban noiembrie 9, 2009 la 10:35 am

    Ma enerveaza faptul ca toti atat de siguri ca Basescu intra in turul 2. Daca majoritatea anti-Basescu stie sa distribuie voturile numai intre Geoana si Antonescu, atunci, pe 22, adio, draga Base!

  37. 37 eficientaenerg noiembrie 9, 2009 la 10:54 am

    Bravos!Tata Iliescu-este cel mai apreciat politician pentru ceea ce a facut in ultimii 20 de ani si cel mai bun presedinte al Romaniei dupa 1989; Herr Adrian- cel mai bun prim-ministru postdecembrist-sondaj CURS.

  38. 38 leo noiembrie 9, 2009 la 11:00 am

    GiBi-ule
    păi de ce crezi că au inventat băieţii deştepţi puhoiuri de catindaturi la prezidenţiale, deşi e evident pentru oricine că majoritatea nu au nicio, dar absolut nicio şansă?! dacă, pe vremea alegerilor simultane, exista circumstanţa atenuantă a ideii de transformare a liderului în locomotivă (lucru, paregzamplă chiar dovedit în cazul peremeilor, puternic traşi în sus în 2000 de Vadim, în probabil vârful existenţei sale ca partid), acum chiar altă esplicaţie nu se ezistă…
    şi-aşa cum atunci, în 2000, Bunicuţa a beneficiat de avantajul imaginii de „răul mai mic”, tot aşa şi acum… ei aici, să te văz, cine crezi că va beneficia de tactica lui „divide et impera”?!

  39. 39 Plutarh noiembrie 9, 2009 la 11:01 am

    „VEDE PRIN LUPA LUCIDITATII LUCIDITATII CRITICE TIRANUL ARBITRAR IIMBATAT DE PUTEREA PROPRIE,LEGIFERAND ABUZULCU AJUTORUL MAGISTRATILOR IPOCRITI SI MERCENARI SI CU AJUTORUL UNOR PARLAMENTARI CORUPTI.
    ASISTAM LA UN PACT INFERNAL INTRE UZURPATORII TARII,DELATORII SI PRIVILEGIATII..
    ASTEPTAM JUSTITIARII SA INLATURE MONSTRUL CE VREA SA INSTAUREZE BALUL NEDREPTATII,AL ERORII SI NEOMENIEI.”
    VICTOR HUGO.LEGENDA SECOLELOR

  40. 40 Draghi Puterity noiembrie 9, 2009 la 11:24 am

    Imi scrie un cunoscut din Arad:

    un coleg,impreuna cu alti 400 de consateni de-ai lui, au fost dusi cu autocare la Timisoara in acest weekend, la meetingul organizat de PDL …. au fost tinuti fara apa si hrana pana dupamasa ca sa fie aplaudacii lu’ Basexu’ …. toata sleahta de talhari s-a prezentat pompos la eveniment….
    si binenteles cu Nuti in frunte….
    deci au trecut 20 de ani degeaba….

  41. 41 blogideologic noiembrie 9, 2009 la 11:30 am

    @ ALM
    Mulţumesc sincer pentru istoria liniei Bumbeşti-Livezeni. Nu o ştiam. Când veţi scrie o carte de memorii ? Să ne anunţaţi. Voi fi primul ei cumpărător! Sunt necesare asemenea cărţi !

  42. 42 IONHUT noiembrie 9, 2009 la 12:04 pm

    Poetul Dinescu a sperat
    Un loc pe scena aia plina
    Si n-a gandit ca el e rezervat
    Pentru poetul…din marina..

  43. 43 Marcus noiembrie 9, 2009 la 12:21 pm

    Du-te Nene Si Ne Lasa !

    Mitinguri si marsuri garla, nume scrise pe stadioane
    Slove fiind copiii tarii, frunze’n vant, mlade sabloane
    Lungi tirade si ovatii, ore’n sir de asteptare
    Pentru a-i adresa lui Ceasca a poporului urare.

    Ode tampe, imn de slava, temenele si urale
    Ii marcau prezenta hada, in interpretari corale.
    Pe ecran , program cu tzira, prezentandu-l pe tiran
    Si’ale lui marete fapte, zilnic repetate-n an.

    Scena avea insa culise, plina ochi de’amaraciune
    Cu lungi cozi pentru tacamuri, cozi lipsite de ratiune.
    Agent termic, aer arctic si in case ger polar
    Ne hraneam cu apa chioara si lucram la felinar.

    Dupa ani de chinuri crunte si vagoane de’umilinta
    Cand tiranul impuscat-am, revenind iar la credinta
    Ne-am jurat din toata fiinta, cu speranta inviata
    Ca in veci copiii nostri s-aiba parte de’alta soarta.

    Azi insa la Timisoara, la Craiova’n toata tara
    Retraim cosmarul rosu, renascuta este fiara!
    Lume stransa cu arcanul sau cu promisiuni in van
    Scandeaza din nou in coruri osanale la marlan.

    Filmu-i vechi, tara scarbita de spectacolul grotesc
    Ca erou avand ghiolbanul, in jilt nou imparatesc.
    Mergi Traiane si ne lasa, vrem in pace sa traim
    Nu mai vrem o dictatura, popor slobod vrem sa fim!

  44. 44 momeala noiembrie 9, 2009 la 12:25 pm

    doamne sa scapam de ciuma portocalie,sunt disperati,n-am vazut atatainversunare in nici o campanie merg la vot nu-i mai las pe jegurile astea portocalii sa mai stea la putere(hoara;s. voinescu;boureanu;udrea;videanu )nu au nici un pic de verticalitate sau cocosat toti in fata marinarului cum dracu ne-am pricopsit cu el .

  45. 45 ionel margarit noiembrie 9, 2009 la 12:25 pm

    Susţinătorul liderului PSD Mircea Geoană, Cozmin Guşă, le-a cerut sprijin americanilor pentru a împiedica o fraudare a alegerilor prezidenţiale din România de Traian Băsescu.

    Guşă a declarat că s-a întâlnit, la Washington, cu o serie de oficiali americani cărora le-a semnalat acest pericol şi care erau deja informaţi şi în legătură cu demersul ONG-urilor legat de fraudarea alegerilor de Traian Băsescu, prin organizarea paralelă a referendumului. Cozmin Guşă spune că a avut, timp de patru zile, întâlniri oficiale cu directorul pentru afaceri est-europene şi strategice la Consiliul Naţional de Securitate al Casei Albe, William Schlickenmayer, congresmanul Gary L. Ackerman, vicepreşedinte al Comisiei de politică externă din Congresul SUA, directorul pentru afaceri europene la Departamentul de Stat, Douglas R. Kramer, şi cu reprezentanţi din Comitetul Helsinki, National Democratic Institute şi International Republican Institute.

    „La fel ca şi în 2004, eu am reclamat posibilitatea fraudării, în mod public. De această dată, am preferat, în plus, să-i avertizez pe partenerii strategici ai României, respectiv Statele Unite ale Americii, de probabilitatea unei fraude puse la cale de Traian Băsescu, pentru că o fraudare a alegerilor în 2009 poate avea efecte dramatice. Dacă situaţia economică gravă cu care se va confrunta România în 2010 va fi dublată de o criză politică rezultată în urma unor alegeri fraudate şi, bineînţeles, contestate, asta va fi practic echivalentul unui cocteil Molotov nu doar pentru România, ci şi pentru NATO, respectiv SUA, care sunt prezente cu baze militare în România. Deşi sunt susţinător al lui Mircea Geoană, demersul pe care l-am făcut în SUA este un demers care foloseşte tuturor candidaţilor pentru că alegerile corecte şi transparente îi servesc nu numai lui Mircea Geoană, ci şi lui Crin Antonescu, Corneliu Vadin Tudor sau Sorin Oprescu”, a declarat Guşă. El a explicat că demersul său a fost determinat şi de schimbarea bruscă a lui Dan Nica din fruntea Ministerului de Interne după ce acesta a avertizat despre posibilitatea fraudării. Guşă a spus că dacă va începe o criză politică după alegeri, „România se va transforma într-un Afganistan în interiorul NATO”, explicând că o contestare a rezultatului scrutinului ar prelungi cu alte câteva luni, în mod grav, provizoratul guvernamental şi politic.

  46. 47 grigore noiembrie 9, 2009 la 1:45 pm

    sper ca dupa 6 decembrie sa ne apucam cu totii de munca ca sa scapam aceasta tara din mocirla in care a intrat

  47. 48 ALM noiembrie 9, 2009 la 1:57 pm

    @ blogideologic (noiembrie 9, 2009 la 11:30 am)

    Pentru cine sa scriu o carte, dle Filipas? Pentru dvs si alti colegi care au citit pereti de carti? Ce sa aduc nou pentru dvs? Faptul ca, pentru cateva tuneluri, ramase neterminate din cauza razboiului si terminate dupa 1946, au curs rauri de cerneala si s-au facut cantece (Cad stanci de fier) si filme (Rasuna Valea) de „tip nou”?

    Faptul ca, avantul tinerilor de atunci, dupa un razboi nedorit, nu este digerabil pentru neobolsevicii care semneaza (de ex.) „neinfectat de comunism” sau Dragos?

    Sau sa scriu pentru cei tocmai mentionati si care, daca ar primi cadou o carte ar replica: de ce mi-ai dat o carte, ca mai aveam una?

    Dvs sunteti mai legitimat ca mine sa scrieti carti. Eu raman un biet protestatar, catre toate punctele cardinale, neimpacat cu gandul ca am cazut din lac in putz! Dupa cum bine stiti, nimic nu este mai devastator decat dezamagirea …

  48. 49 M.Voicu noiembrie 9, 2009 la 2:18 pm

    Attn. His excellency Adrian Năstase: ”Pietre ce s-or preface-n piedestaluri în clipa când vă va cuprinde beţia altor idealuri” (nu mai ştiu de unde ştiu asta).
    La lansarea de carte ”INTERVIURI”, dl.Ilie Şerbănescu a avut o poziţie (aparent) detaşată. M-am reţinut ca să nu mă repet (iar!) la ce scrisesem deja în 28+29 septembrie 2009 (v. noiembrie 6, 2009 la 3:06pm la ”Lansare carte la FET…”), ANUME CĂ ZARURILE PROPRIETĂŢII PUBLICE AU FOST ARUNCATE CHIAR PRIN EL în guvernarea CDR-PD!
    @ octaaa octombrie 31, 2009 la 1:07pm + Aya & ALL
    La capitolul: Marele Mincinos si Micul Mincinos…: v. noiembrie 1, 2009 la 2:37am; privatizarea PETROM a venit în cascadă, cum se aruncaseră zarurile (deşi erau în inventar!). Ref. REDEVENŢE v. şi noiembrie 8, 2009 la 1:35 am şi noiembrie 8, 2009 la 8:18 pm
    NE TREBUIESC OAMENI DE STAT; CUM ÎI ALEGEM DACĂ NU CANDIDEAZĂ ?

  49. 50 astraro noiembrie 9, 2009 la 2:42 pm

    Domnule Adrian Nastase eram mai mult de 75% decis sa aleg „Geoana Presedinte” dar azi mi-a trecut .De ce? Cu Bercea Mondialul (conform antena 3) membru PSD dracu va va mai vota .

  50. 51 Vasile, noiembrie 9, 2009 la 2:46 pm

    George Ban,

    Fara sa fiu un liberal , am sa-l votez in primul tur pe Antonescu. Aparent fac poate un deserciciu altui candidat care ar putea ,cine stie,trece de Basescu , dar , cu DAR mare, eu l-am ascultat pe cel mai sincer in mesaj,candidat, Crin Antonescu , acesta a spus ca ultimul sondaj PNL , il pozitioneaza pe el la un 20-20,5 , pe Geoana usor peste el iar pe Basescu la peste 31% , deci Basescu intra precis in turul doi, daca nu cumva Antonescu a tinut sa-l dezinformeze pe Basescu.

  51. 52 Dragos noiembrie 9, 2009 la 2:50 pm

    ALM: ”…nimic nu este mai devastator decat dezamagirea …”.

    De acord cu dvs.

  52. 53 maimutoiul noiembrie 9, 2009 la 3:37 pm

    George Ban:
    Pentru ca se lupta TREI PARTIDE, trei grupari de interese pentru putere. Cand intelegeti toti ca MIZA REALA nu este Basescu/antibasescu, ci combinatia de gasti care va da noul guvern.
    Basescul a servit PDL-ul. Adica greii pedele din lumea afacerilor: Videanu, Blaga, Cocos, alaturi de baronii din teritoriu. El este salariatul daca vreti al PDL-ului, nu invers.
    Idem Antonescu, a fost ales pentru ca, potrivit sondajelor interne ale partidului, ar obtine numarul maxim de voturi intru gloria partidului (spre sfantul ciolan, national si local).
    Oprescul, tot angajatul lui Vantu si Patriciu, dar de candidatura sa profita si basescul & co.
    Ce trebuie sa bagati la tartacuta: Basescu nu are puterea lui Ceusescu. Basescu nu face nimic din ce vrea el. Basescu nu este spontan, nu ia deciziile din burta, ci sfatuit de experti. Unele sunt indelung pregatite cu greii din partid. Partidul este patron.

  53. 54 Cârcotaşu noiembrie 9, 2009 la 4:20 pm

    @ Pentru cine ştie

  54. 55 Cârcotaşu noiembrie 9, 2009 la 4:24 pm

    PS – „Repede şi ieftin m-au vândut”

  55. 56 Fratel Marx noiembrie 9, 2009 la 5:21 pm

    Ce grea e asteptarea! 😉 Se simte o apasare nefireasca pe blog. 😯 si o liniste rau prevestitoare 👿 Sa deschid un pic supapa… :ideea: …sa n-o deschid? :mrgreen: Dar cine a blocat valva automata care se declansa de la sine in astfel de situatii? O fi vreun complot? O fi strategie? 🙄

  56. 57 Iuliu noiembrie 9, 2009 la 5:35 pm

    Nu inteleg de ce PSD-ul nu puncteaza fapul ca respingrea unui cabinet de catre parlament reprezinta un ESEC MAJOR al presedintelui. Aceasta este una dintre cele mai importante sarcini ale sefuli statului. Consultarile prevazut de Constitutie au tocmai rolul de a revela posibilele solutii politice de aliate care sa conduca la votarea guvernului de catre Parlament.
    Cu regret constat ca masina propagandistica a PDL-ului merge ireprosabil: mesaje simple, pe intelesul tuuror, etichete usor de retinut, etc. PSD-ul nu poate?

  57. 58 blogideologic noiembrie 9, 2009 la 5:42 pm

    @ ALM
    O carte despre distrugerea sistematică a industriei româneşti după 1989 ar fi interesantă. În fine, ceea ce se caută acum sunt modelele economice noi. Pentru mine, văd sursele de blocaj din direcţiile cele mai neaşteptate.

  58. 59 Pali noiembrie 9, 2009 la 5:50 pm

    Pt. astrarao ! informatia este corecta !dar daca vrei sa vezi PSD-t de doi lei te invit la Tg Mures ( cinste si exceptie celor din vechea trupa a PSD Mures ! ) avem si noi Bercea Mondialu’ varianta mureseana….si asta iti spun in ( inca ) calitatea de membru PSD !!!

  59. 60 virus noiembrie 9, 2009 la 6:23 pm

    Si inc-o data,sa primeasca
    …………………………………..
    La olteni,pe la Cetate,
    Unde-s valuri inspumate,
    Pe al tarii mandru plai,
    Veni Base,cu alai..

    De-ar fi fost de la clondir,
    Nu-i bai si nici nu ma mir..
    Cand licoarea-i in rarunchi,
    Mai cade omu-n genunchi…

    Ca-l vazui,printre cei dragi,
    Cu noroi pe la nadragi…
    Sa fi dat,cumva ,la sapa,
    Ori o fi stat,poate,capra..?
    ps/Ca zise”mai vreau o data..”..Faca-se voia…

  60. 61 Marcus noiembrie 9, 2009 la 7:13 pm

    @blogideologic: dar o carte despre flota comerciala romana si destinul ei, nu v-ar interesa? Daca da, va astept cu un raspuns pe blogul meu.
    sa fiti iubit
    marcus

  61. 62 Marcus noiembrie 9, 2009 la 7:38 pm

    @Salve Virusache:
    Petele de pe nadragi
    Au bagat primaru’n draci,
    L-au facut sa se aplece
    P..a chiombului sa frece!
    Ho, nu te grabi cu concluzia, e vorba de pata, nu de altceva!
    sa fii iubit
    marcus

  62. 63 ALM noiembrie 9, 2009 la 11:04 pm

    Asa ceva nu trebuie pierdut:

  63. 64 ORASAN IOAN noiembrie 9, 2009 la 11:28 pm

    Domnule Adrian Nastase,am sesizat ca oamenilor le este frica sa mearga la vot si mai ales sa voteze impotriva lui Basescu,consider ca PSD si candidatul Mircea Geoana trebuie sa-i indemne pe oameni sa nu aibe teama sa iese la vot si mai ales sa nu aibe teama sa voteze impotriva lui Basescu.

  64. 65 Aya noiembrie 10, 2009 la 2:44 am

    @

    Maimutoiul

    Citez din postarea ta: „Basescu (…) sfatuit de experti.”

    Acele „sfaturi” sunt criminale.
    Cum se numesc „expertii”?

  65. 66 Aya noiembrie 10, 2009 la 2:53 am

    @

    Carcotasu

    Da, repede si ieftin, ca la taraba, in targ, cand inca nu s-a luminat bine.

    P.S.
    Din pacate pentru vanzatori, inutil.

  66. 67 blogideologic noiembrie 10, 2009 la 4:52 am

    @ Adrian Năstase
    Atenţie la mesajul + i.nicolae spune: Sper ca nu au de gand sa faca ceva angrouri pe aolo .Iar daca o sa produca marfuri la calitatea celor aduse din China mai bine lipsa.+ Pe un forum de ecologie industrială, am primit şi mesajul unui chinez care aprecia că problemele discutate de noi, europenii şi occidentalizaţii, sunt foarte interesante, de asemenea că în China el nu cunoaşte să se ocupe cineva de aceste probleme :-). Sincer, mă interesează professional să monitorizez după norme europene acest parc industrial de la Mizil care funcţionează cu capital chinezesc şi cu management chinezesc. Rezultatele monitorizării urmează să fie cunoscute de un număr mic al decidenţilor, în primul rând de dumneavoastră. Sînt dispus să particip gratuit la un asemenea efort, o premieră pentru România. Este evident că aveţi un control decizional şi “diplomatic” total. Dar este bine să ştie investitorii chinezi că sunt monitorizaţi cu atenţie de români din punctul de vedere al respectării normelor europene de ecologie industrială.

  67. 68 Alex noiembrie 10, 2009 la 8:21 am

    blogideologic, dar daca sunt de calitatea celor care se comercializeaza in SUA? N-aveti habar cate produse chinezesti se comercializeaza pe piata americana, de la treninguri si paltoane, costume, pana la calculatoare, produse electronice si electrocasnice. Americanii nu mai produc nimic (gomnule geostrateg), China este sursa lor de aprovizionare.

  68. 69 nastase noiembrie 10, 2009 la 8:33 am

    Antonia,

    dupa multi ani si multe experiente, am invatat ca nu e bine sa dai sfaturi. Tu trebuie sa decizi pe ce drum vrei sa mergi. Daca vrei sa stam de vorba cand treci prin Bucuresti, da-mi un semn.

  69. 70 Vasile, noiembrie 10, 2009 la 8:58 am

    Alex,

    Este exact asa cum spui, piata americana este inundata de produsele chinezesti cam de la data aparitiei acestora si pe piata romaneasca. Acelasi desen si aparent acelasi model dar de o calitate superioara pe piata americana.Practic in America, nu gasesi in lantul de hipermarketuri decit produse chinezesti, indiene , pakistaneze, in general din Asia.Uita-te la produsele din lantul IKEA un lant chipurile european, nu exista decit umbra lui Eric cel Rosu,singura problema a interlocutorului pe care-l abordezi este mimetismul acestuia cu umbra lui vadim tudor, aparent cult dar in realitate descult!

  70. 71 blogideologic noiembrie 10, 2009 la 9:31 am

    @ Alex care îmi spune „geostrateg” ???
    Vorbeam despre monitorizarea respectării normelor europene de ecologie industrială.

  71. 72 blogideologic noiembrie 10, 2009 la 9:41 am

    @ Adrian Năstase
    Brazda lui Novac până la Mizil: ,,Brazda lui Novac” (un valum de pamânt) care pornea de la gura Topolnitei (jud. Mehedinti), traversa Oltenia si Muntenia pe sub dealuri pâna la Mizil, asa cum se vad urmele si astazi. http://www.mehedinti.djc.ro/ObiectiveDetalii.aspx?ID=1326

  72. 73 leo noiembrie 10, 2009 la 10:07 am

    don Basil
    şi, până la urmă, ce-a fost mai nociv pentru România: un „aparent cult” ca Vadim, sau un evident incult ca „Profesorul”?! un „desculţ”, sau unul care-şi poartă tălpile bocancilor pe obraz, şi ălea puse invers: talpa din stânga de protecţie pentru obrazul gros din dreapta şi viţăversa, fix ca partidul de stânga-dreapta din care e irumpt furuncul pe obrazul democraţiei noastre pubere?!
    că de ţinte false şi demonizări ale unor şerpişori de casă transformaţi în bălauri cu nenumărate capete poate o fi trecut vremea, că după Ispirescu o fi vremea să mai trecem şi la Paler…

  73. 74 blogideologic noiembrie 10, 2009 la 10:30 am

    Rosturi în Europa : pacea westphaliană şi pacea de la Kuciuc Kainargi
    După pacea westphaliană de la 1648, în aproape toată Europa intelectuală se pune problema definirii conceptului de Naţiune. În acel context istoric şi „ideologic”, Simion Dascălul iniţia propria teorie definitorie a naţiunii noastre. Abordarea lui conceptuală ascendentă, –ţinând mai curând de ‘cultura populară’–, provoacă exclamaţia lui Miron Costin despre „băsneli”. Miron Costin adopta faţă de Simion Dascălul o poziţie cerută de implacabila ierarhie socială. Tipurile de judecăţi sunt multe, de la „invitaţia la reflecţie” până la „judecata de valoare”. În „Moş Ion Roată şi Unirea”, Ion Creangă ne arată stridenţele asociate interferenţei judecăţilor de valoare cu ordinea socială (sau invers). Dar Biv-vel-vornicul Miron Costin era obligat, prin codurile vremii, să enunţe o judecată de valoare asupra reflecţiilor lui Simion Dascălul. Doctrina populară a naţiunii române a fost inserată de Simion Dascălul în textul aparţinând altui participant la grupul de reflecţie. Era manuscrisul pe care îl copia, altminteri cu acurateţe admirabilă, Cronica lui Grigore Ureche – cărturar moldovean care murise înainte de încheierea, mai îndreptăţit ar fi să zicem „începerea”, păcii westphaliene. Entuziast, generos, şi foarte atent la « indicii », Simion Dascălul ne oferă creaţia unui ‘grup de reflecţie intergeneraţional’. O structură livrescă de imensă valoare pentru noi. Iată acum un excerpt dintr-o scrisoare din anul 1774, scrisă de regele Frederic cel Mare al Prusiei, către Voltaire (imediat dupa încheierea păcii de la Kuciuc Kainargi, pe care Frederic cel Mare o compara ca importanţă cu pacea din Westphalia): +[…] Votre négociation éprouve tous les contre-temps possibles. Voilà un chancelier sans chancellerie qui vous devient inutile, un nouveau venu que peut-être vous ne connaissez pas, et qu’il faudra prévenir par quelques vers flatteurs avant d’entamer l’affaire de Jacques-Marie; enfin un témoignage que vous me demandez, et qui n’est pas selon le style de la chancellerie. On prétend qu’un attestat de l’officier général dans le régiment où il sert est suffisant, et que les princes ne doivent pas s’abaisser à demander grâce à d’autres princes pour ceux qui les servent, ou il faut en faire une affaire ministérielle. Voilà ce qu’on dit. Pour moi, qui ne suis exercé ni en style de chancellerie, ni profondément instruit du punctilio, je me bornerai à envoyer le témoignage du général à M. Dalembert, et je ferai écrire à mon ministre à Paris qu’il dise un mot en faveur du jeune homme au nouveau chancelier. Si les anciens usages barbares prévalent contre les bonnes intentions de François-Marie Arouet de Voltaire […], il faudra s’en consoler, car ce n’est pas une raison pour que nous déclarions la guerre à la France. […] Le destin des choses humaines est de changer […] : peut-être que, dans quelques siècles d’ici, il faudra puiser les belles connaissances chez les Russes. Tout est possible, et ce qui n’est pas peut arriver ensuite.[…] Vale. Fédéric.+ Bizar mod de „accelerare a istoriei”! Asertarea « Peut-être que, dans quelques siècles d’ici, il faudra puiser les belles connaissances chez les Russes. » se cheamă actualmente mankurtism. Care este opus românismului. Dacă în secolul XIX îi aveam pe dascălii de românism de la Sfântu Sava, actualmente mankurtismul se predă în şcolile româneşti după manualul oficial care este Raportul Tismăneanu. După cum avem şi o mulţime de profesori de mankurtism, începând cu autorii Raportului Tismăneanu, dar şi Andrei Pleşu, spiritus rector la colegiul de mankurtism NEC, Gabriel Liiceanu, directorul marii edituri de mankurtism chemată Humanitas, o listă completată cu toţi cei care în numele « luptei împotriva resentimentarilor » apără abia voalat mankurtismul anti-românesc.

  74. 75 nastase noiembrie 10, 2009 la 10:42 am

    blogideologic,

    multumesc.

  75. 76 Draghi Puterity noiembrie 10, 2009 la 11:02 am

    Referitor la cazul pe care l-am semnalat mai sus, o discutie pe un forum:

    …totusi Xxx n-am intzels sau dus de bunavoie si nesilitzi de nimeni ? sau silitz?i si atunci de cine si de ce?… nu stiu cum va merge voua, dar mie deja numi mai vine sa cred unele lucuri…e ceva de genul basmelor si povestilor nemuritoare…

    de bunavoie s-a dus.. l-a convins vecinu’ care-i consilier (PDL) la primarie si dupa aia le-a dat de haleala si beutura…
    ca doar nu se duc moka…

    …deci sau dus pentru pomana sau baute si mincate de gratis… plus plimbarea… de groaza… nu-mi vine sa cred, ca sint oameni ca si vecinul tau

    sunt o groaza de oameni in Rromania ca si asta…. foamea-n glanda …

    Sa notam numarul acestui tip de cetateni cu p iar cu f numarul voturilor pe care vor fi furate de mafia lui Basescu. E adevarat ca

    p + f > 5000000 ?

    In aceasta simpla ecuatie sta tot viitorul Romaniei…

  76. 77 Roxana Iordache noiembrie 10, 2009 la 11:42 am

    @George Ban. Distribuţia voturilor pentru finală e de bun simţ: dreapta votează Crin, stânga votează Sorin. Nu i-l trimiteţi pe Geoană în finală lui Băsescu, fiindcă asta înseamnă să-l realegeţi!

    Gândiţi-vă un pic: Băsescu evită confruntările cu Antonescu şi Oprescu, pentru că îl fac zob. Planul lui e să-l aibă în finală pe Geoană, să facă două-trei „dezbateri” cu el şi să-l asculte cu urechea. De ce? Pentru că are multe lucruri să-i reproşeze, începând cu tangoul politic pe care l-a dansat PSD sub conducerea lui. În plus, nu face faţă confruntării. Imaginaţi-vă o întâlnire televizată între Băsescu şi Geoană. Orice ar zice Geoană, Băsescu îl contrazice lejer (are cu ce, în sensul că are muniţie de la adversar).

    Lui Crin, în schimb, n-are ce să-i reproşeze. Îl spulberă Crin. La fel şi Oprescu.

    Dacă vrem să fim deştepţi, împărţim voturile între Crin Antonescu şi Sorin Oprescu, şi îi trimitem în finală. Logic: dreapta, cu Crin, stânga, cu Sorin.

    Acum vă spun ceva ce n-ar trebui să vă spun, pentru că nu-mi convine, dar e o realitate. Dacă „tot poporul PSD” îşi dă seama că e pragmatic să-l voteze pe Oprescu, stânga are toate şansele să dea viitorul preşedinte. Pentru că noi, cei de dreapta, după atâţia zeci de ani de propagandă (post)comunistă nu suntem, la ora actuală, majoritari. Cel mai important este că în cazul unei finale Crin Antonescu-Sorin Oprescu, în primul rând ar avea de câştigat România.

    Vă daţi seama ce vis de finală ar fi? Şi ce frumoasă imagine despre noi ca popor? Iar dacă l-aţi vota şi voi, cei de stânga, pe Crin în finală, ar însemna visul împlinit al celor ce-au murit cu libertatea în gând, acum 20 de ani. Ar fi primul preşedinte care n-a făcut parte din partidul comunist şi nici din structurile aparatului represiv. El n-a furat, n-a înşelat, a spus mereu ce crede, este educat, e sclipitor de inteligent şi e uman. În 20 de ani, nu şi-a făcut avere din politică şi nici familia lui nu a beneficiat de facilităţi. E un om normal. A demonstrat că e capabil să găsească, rapid, soluţii de eficienţă şi armonie naţională, vezi soluţia Johannis, care poate garanta un guvern profesionist de mare coaliţie – neamţul nostru ne poate ajuta să realizăm şi noi ce a realizat Germania în vreme de criză.

    Nu credeţi că merită? Nu credeţi că merităm?

    Crin Antonescu nu a fost de acord cu formarea alianţei cu PD. A fost un opozant continuu al lui Băsescu.

    Amintiţi-vă ce i-a scăpat lui Băsescu în urmă cu vreo lună, când a spus că va juca finala cu Crin Antonescu, deşi i-ar conveni cu Geoană. De atunci încoace, curg în valuri sondajele care-l umflă pe Geoană. Gândiţi-vă bine că de votul vostru, al poporului PSD, depinde soarta României pe următorii cel puţin 20 de ani. Nu-i trimiteţi lui Băsescu victoria pe tavă! Sunt foarte mulţi oameni care nu l-ar vota niciodată pe Geoană, ar sta acasă, iar Băsescu, chiar în situaţia disperată în care se află, ar câştiga cu fanaticii lui şi cu furăciune. Dacă ieşim masiv la vot, frauda devine dificilă. Şi dacă votăm cu cap, îl scoatem pe Băsescu din joc, chiar pe 22 noiembrie. Aşa să ne ajute Dumnezeu!

  77. 78 Vasile, noiembrie 10, 2009 la 1:30 pm

    Ruxandra,

    Intentii bune , calcule si anticipari eronate.Si Vasile il va vota in primul tur pe Antonescu ,un vot pentru un politician pina acum sincer.
    Despre turul doi , mai vorbim sau daca vrei sa anticipam atunci , in cea mai simpla logica a cetateanului cinstit uita-l pe doctor.Cine si ce presedinte va fi Oprescu . un presedinte fara sustinere parlamentara?
    Daca gandim la scenarite , Oprescu poate deveni peste noapte presedintele sustinut de PDL cu un PM PDList, sau poate presedintele sustinut de PSD cu un PM din PSD , el poate fi presedintele fara sustinere politica sau cu sustinere politica doar intr-un compromis adica un presedinte apriori compropmis care va guverna din si in compromis.
    Crin Antonescu pare cel mai sincer si direct politician al zilei, dar nu cred ca o data ales , va putea nominaliza un independent un Klau Johannis , ca prim ministru, din aceasi sustinere sau lipsa de sustinere parlamentara . alianta ad hoc , care confrunta acum PDLeul alianta care poate lua ,la o adica, alta directie!
    Deocamdata Geoana are un mesaj de stanga , el promite locuri de munca , si nu o face aiurea , el crede sincer in redresarea Europei si de ce nu si a Romaniei, redresare care ar atrage de la sine forta de munca disponibila.
    Ce ar putea sa-i spuna Basescu lui Geoana , poate ceva de Iliescu, care fie vorba intre noi a fost marginalizat de Geoana, poate ceva de primarul care este ,dar atunci Geoana ar putea sa-i aminteasca de succesuri.
    Mesajul lui Basescu va fi cel pe care-l cunoastem deja , oligarhi , patricieni, si alti sustinatori ai celor din opozitie , deci un mesaj deja cunoscut.
    Oricare candidat trecut in turul doi , are sanse reale sa-l intreaca pe Basescu chiar si , atentie, Vadim Tudor!

  78. 79 leo noiembrie 10, 2009 la 1:42 pm

    Roxana,
    trimiterea Prostănacului în finală nu ar însemna realegerea Profesorului, ci… promovarea acestuia în Prim-ministru. Pentru că, totuşi, saturaţia e prea mare, şi-n turul doi s-ar repeta istoria „răului mai mic” când voi, dreptacii, a trebuit să votaţi – desigur, cu mâna stângă 😆 – pe Bunicuţa…
    în rest, perfect de acord cu tălică, o adevărată finală stânga – dreapta ar fi cea indicată; desigur, în condiţiile date, în care stânga a refuzat să-şi arunce în luptă ATU-ul; despre dreapta, nu comentez, că nu cunosc, nu mă intere…

  79. 80 Aya noiembrie 10, 2009 la 8:14 pm

    @

    Leo

    Iti semnalez o eroare in mesajul tau (noiembrie 10, 2009 la 1:42 pm) catre Roxana.
    Insist asupra acelei erori intrucat prin imprastierea sa s-ar putea ajunge la justificarea unor investigatii (penale) pe un drum infundat.

    „Profesorul” nu poate fi reales, pentru ca Magureanu nu candideaza (el este „Profesorul” din telenovela Hayssam- si el este cel care s-a intalnit cu sirianul, insa la Academia de Informatii, nu la Academia de Politie, asa cum se scrie, „eronat” in acea scrisoare, zice-se, adresata lui Yassin; „eroarea” este un fel de semnal la distanta, de genul: „daca vorbesti, vorbim si noi, altele”).
    De asemenea, am motive serioase sa ma indoiesc de faptul ca Magureanu ar fi desemnat de cel care va ocupa fotoliul de la Cotrceni (indiferent cine ar fi acesta) pentru a fostma Guevrnul (sau ca, daca, prin absurd, ar fi desemnat, ar trece de votul Parlamentului).

    Daca te referi la Basescu- prim ministru, raspund: sa fie la dusmani asa premier!

  80. 81 leo noiembrie 11, 2009 la 10:56 am

    Aya,
    după cum vezi bine, la asta-i bun tembelizoru, la zăpăcit poporu…
    desigur, eu voi fi făcut referire la cel care şi-a căpătat porecla, mult prea onoranantă pentru chiulăul care a fost, ignorantul care este şi cacealmistul care va fi mereu, urmare a presaşilor care l-au identificat ca atare în afacerea de care, evident, numai străin nu este, şi nici că mă interesează exact în ce rol.
    sincer, aveam oareşce dubii cu privire la alocarea rolurilor din reconstituirea puzzelului de către ai noştri presaşi, din câte ştiam eu Şarpelui cu Ochelari revenindu-i numele de cod cu pricina în alte ocazii.
    acu, că tot nu ne aude nimeni, tare mi-e că şi mai justificată ar fi „urătura” tălică din final pentru… Profesorul. ăla machiavelicus maleficus, nu saltimbancul cocoţat pe tron de Nero, mai predispus ca vacantul rege la a da foc propriei cetăţi doar pentru a bolnavei lui minţi satisfacţie în faţa scabroaselor lui creaţii, adevărată colecţie de mutanţi ai spiritului uman!
    cât despre Profesorul Cacealma, nu pot decât să sper că va respecta până la capăt analagia cu masculul alfa al unei haite de hiene, şi aştept cu sadistică nerăbdare clipa aia în care lupii tineri ai haitei îl vor simţii rănit…

  81. 82 Aya noiembrie 13, 2009 la 5:38 pm

    @

    Leo

    Da, trebuie ca lupii tineri sa simta ca este.
    Pentru ca este!

  82. 83 Aya noiembrie 13, 2009 la 5:46 pm

    @

    Leo

    In unele roluri stiu cine a fost distribuit (nu mai mai refer la „profesor”, acesta este cunoscut), in altele am informatie care sa duca la interpret- care, astfel, este idewntificabil (pur si simplu pentru ca nu poate fi altfel, sunt si astfel de situatii.

    Nu abordez acum subiectul dintr-un motiv pe care sogir il cunosti: nu vreau sa se dechida si aici discutii despre penibila telenovela Hayssam (cei „interesati” sa se mearga pe directia falsa lansata PRIN presa- nu jurnalistii sunt vinovati, dar cei care dau informatia deturnata si detuinanta, exceptand cazurile celor din presa care cunosc adevarul si fac acel joc cu buna stiinta).
    Dar, sper ca nu te indoiesti, subiectul nu va ramane nediscutat.
    Il amanuntim cat de curand.


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!