Antena 2 – ora 21.00

Adrian Nastase este astazi invitatul lui Victor Ciutacu la emisiunea Vorbe GreleAntena 2, ora 21.00.

Emisiunea va putea fi urmarita live aici.

Echipa AN

Update>>> Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.

57 Răspunsuri to “Antena 2 – ora 21.00”


  1. 1 DOCA VIRGIL februarie 9, 2010 la 1:29 pm

    Domnule Nastase ! Sunt din comuna Valea Marului, judetul Galati. de curand am vizitat Muzeul Hartilor din Bucuresti . M-am simtit „fantastic „. sunt pasionat de istorie . Va multumesc din suflet pentru ceea ce s-a realizat acolo . Si totusi nu toti pasionatii pot ajunge acolo . Traim intr-o lume a virtualului . Informatiile privind istoria ar trebui sa fie accesibila tuturor . Ma gindesc ca ar fi extraordinar daca hartile ar fi scanate si postate pe site . Dar scanate pentru a fi vazute in totalitate . Gen http://www.davidrumsey.com. Ar fi o baza folositoare tuturor pasionatilor de istorie . Va multumesc din suflet !

  2. 2 Pali februarie 9, 2010 la 1:34 pm

    Succes ! Va urmarim cu interes,…

  3. 3 Amazon februarie 9, 2010 la 1:54 pm

    In aceste zile se stabilesc detaliile de organizare a Congresului PSD, in care conteaza foarte mult modul de impartire a delegatilor. Iar datele din prezent sunt cel putin surprinzatoare. Judete cu scor similar in alegerile din ultimii ani (si cele prezidentiale, dar si cele parlamentare si locale) au numar diferit de delegati, doar in functie de atasamentul declarat fata de Mircea Geoana. De exemplu, judete precum Oltul sau Doljul au un numar supradimensionat de delegati, in timp ce altele au ponderi mult mai mici decat rezultatele obtinute. Bucurestiul primeste cam 250 de locuri la Congres, desi ponderea sa este mult mai mica (si ca populatie – e 10% din Romania, dar si ca scor in alegeri). Aceasta sa fie explicatia pentru care Mircea Geoana nu si-a depus mandatul, pentru a putea organiza un Congres Extraordinar in care vointa „poporului pesedist” sa fie trucata?
    De ce nu sunt facute publice, in mod transparent, pe site-ul PSD, criteriile care stau la baza realizarii impartirii candidatilor pe judete? Este nevoie sa chemam observatori externi pentru a supraveghea corectitudinea alegerilor interne din PSD? Chiar pana acolo s-a ajuns?
    Oare PSD a devenit o „franciza” pentru un grup de lideri care se intalnesc prin creierii muntilor si in alte locuri umbroase?

  4. 4 Marcus februarie 9, 2010 la 2:19 pm

    Traiane, Scapa-te de Stan Ca Te Face De “Nufaru’ ” !

    Cumpara-l, vrajeste-l cu Aliodor, mituieste-l cu f’un post barosan, baga-l la beci, trimite-l in exil in Moldova, pune la o adica pret pe capul lui, trage-l in teapa etc, numai scapa-te de el ca omu’ asta este pus pe rele in ceea ce te priveste. Ori de cate ori te prinde cu prostioara sau cu minciunica, si te prinde des, varza te face.
    Dupa ce ca in urma fraudarii si umblatului cu vrajitorul dupa tine la alegeri, atat credibilitatea cat si legitimitatea ta valoreaza cat o ceapa degerata, daca mai continua si Stan sa te desfiinteze in ritmul asta, scolareste, cu batul la plansa, vei ajunge sa primesti telefoane si sa fii angajat cu ora de mamici care vor dori sa-si distreze odraslele si invitatii acestora la petrecerile de aniversare ale prescolarilor.
    Si ce-i mai rau in toata treaba consta in faptul ca baiatul le are cu sportul asta al politicii externe, urmare a absolvirii de inalte scoli la curs de zi, omu’ nu da gol cu mana, nu-si scuipa adversarii, nu faulteaza grosolan ci joaca fair si cu rezultate remarcabile, in timp ce tu te-ai calificat pe maidan, la curs de fara frecventa, motiv pentru care ai facut din politica externa a Romaniei teren de joaca pentru amatori.
    Ultima isprava, cea cu scutul antiracheta, le-a pus insa capac la toate. Dupa ce tu te-ai batut cu caramida in piet si ti-ai asigurat cumatru’ Mondialu’ ca ai aranjat tu cu americanu’ ca baragladinele tuciurii sa doarma si sa ciordeasca in liniste, fara frica de bombardeaua islamica, a venit Stan si intr-o expunere logica si beton argumentata de circa un sfert de ora, cu batu’ luminos pe plansa, a demonstrat ca ori esti prost, ori mincinos, ori un mare lingau dispus la orice umilinta la schimb de faima “domestica”. Daca ar fi sa ma intrebe cineva pe mine as zice ca esti toate trei la un loc si ceva pe deasupra. Dar nu ma intreba, mai bine ramanem la Stan.
    Nu are sens sa intru in amanunte si sa intorc cutitul in rana postacilor portocaliii iute pupatori de cur basist. Cine nu ma crede nu are decat sa vada in reluare emisiunea “Sinteza Zilei” din seara de 08.02, practic un recital de politica externa marca inregistrata “Stan Valentin”, care daca nu ar fi existat, ar fi trebuit inventat.
    Concluziile la care ajunge insa orice om cu activitate cerebrala normala si bun simt elementar, in urma vizionarii acestei emisiuni, sunt datatoare de frisoane. Romania este condusa in acest moment de un om care habar nu are de ceea ce inseamna politica externa, nu da doi bani pe interesul si siguranta nationala, preocupat doar de propria sa imagine in fata a cinci milioane si o litra de alegatori naivi (eufemism pentru imbecili), imagine pe care incearca sa si-o intretina cu pretul celor mai degradante umilinte la care se expune in fata licuriciului american. Pe mine personal nu ma nelinisteste faptul ca cei cinci milioane si o litra de pupinbasisti au pus botu’ la cucubatele chiombului, fericiti ca scapa de bombardeaua lui Allah, ci pozitia adoptata de unii reprezentanti de marca ai Opozitiei (din rusine pentru rusinea lor nu le pomenesc numele), care in loc sa puna mana pe betigas (calificati sunt, Slava Domnului!) si sa le explice boborenilor la plansa adevarul despre aceasta noua isprava cotrocenista, au preferat sa o aprobe diplomatic pentru ca nu cumva sa lezeze ego-ul Aliatului de peste ocean.
    Ceea ce nu au inteles acesti politicieni de talcioc este ca romanii nu vor altceva decat sa nu mai fie mintiti si considerati o masa de manevra buna doar ca masina de votat, motiv pentru care solicita o informare corecta atunci cand in joc sunt intersul si siguranta nationala, practic destinul lor.
    Chit ca o sa-mi atrag vagoane de injuraturi si flegme virtuale, vin si spun “Brava, domnule Iliescu!” pentru pozitia dvs., ati dovedit inca o data daca mai era nevoie, chiar cu riscul de a fi considerat recidivist ca filorus, ca sunteti un adevarat politician cu discernamant si coloana vertebrala.
    In incheiere am o vorbulita si pentru asa-zisul Prim Ministru al Romaniei, atomicul Boc, Prim Ministru care a tinut sa ne asigure ca acceptand amplasarea scutului antiracheta pe teritoriul Romaniei vom fi in masura sa aparam democratia. Vom apara pe dracu’, bre nea Boc, vom apara trupele americane avansate carora la un moment dat le-ar veni cheful de o noua ghidusie si ar ataca Iranul, sau alt inamic, de pe teritoriul tarii noastre, fara ca noi sa fim macar consultati in legatura cu oportunitatea atacului respectiv.

  5. 5 analist februarie 9, 2010 la 2:23 pm

    @conte
    Pe vremurile bune, cand era cititorul in voga ii spuneam lui nastase, sa mearga cu dl.Iliescu la conferintele judetene, sa mearga in teritoriu. Dl. Nastase a fost la o lansare de carte la Pitesti, iar joia asta la ora 16.00 dl. Iliescu va participa la conferinta judeteana de la Pitesti. Voturile sunt impartite deja, cine castiga Argesul castiga conferinta. Poate ai timp sa mergi la conferinta este probabil la Teatrul Davila din centru. Eu nu te pot insoti, sunt pe alt continent acuma, dupa cum stii.

  6. 6 contele februarie 9, 2010 la 2:35 pm

    analist

    Pe Atlantida ?

  7. 7 Doru Coarna februarie 9, 2010 la 2:40 pm

    @ Marcus:

    Subscriu la cele scrise de tine insa regret ca dl. Stan s-a ocupat de ceva ce nu-i prea este la indemana, neperformand asa cum ne-a obisnuit pana acum: scutul este ceva bun, cu conditia sa nu ne coste nimic si sa nu fie amplasat pe teritoriul nostru si centrul sau de comanda, ceea ce stiu ca nu se va intampla.

    Totusi, dintr-o tara UE SUA n-ar angaja un atac impotriva Iranului, cata vreme are cel putin alte 5 variante mult mai bune si mai eficace.

    Conurile acelea sunt schite de popularizare, n-au legatura cu realitatea, insa ca si la noi, si la ei trebuie unii sa aiba ce scrie.

    Rusia intr-adevar se destinde caci acest scut este pur defensiv, dar au acum ocazia sa motiveze perfect instalarea si a unuia de-al lor, probabil prin Ucraina, alaturi de facturi reduse la gaze, asa ca NEVER-NEVER nu vor mai intra un UE nici Ucraina si nici, din pacate, R. Moldova…

    Insa ca subiect de critica, merge…

  8. 8 analist februarie 9, 2010 la 2:41 pm

    @blogideologic
    Am lamurit impreuna ce este cu ROGVAIV, istoria pasoptista si a schimbarii denumirii tarii, insa as dori sa aflu parerea ta cu privire la formarea limbii noastre. Te rog, fara trimiteri exhaustive, linkuri. Doar parerea ta. Multumesc.

  9. 9 de la cj februarie 9, 2010 la 2:51 pm

    mult succes la congres

  10. 10 theodora0303 februarie 9, 2010 la 3:11 pm

    Domnule Nastase
    Voi urmari cu atentie emisiunea.
    Asteptam proiectul Nastase despre care ati vorbit saptamana trecuta.
    @Marcus
    Chiar asta faceam acum, Urmarea inregistrarea emisiunii Sinteza zilei de ieri. Ma pregatesc sa scriu pe blog un articol despre emisiune.

  11. 11 analist februarie 9, 2010 la 3:40 pm

    @conte
    Te referi la ce a mai ramas din ea? Nu am mai fost pe acolo pe vreo 4 ani:), te duci joi?

  12. 12 Amazon februarie 9, 2010 la 3:49 pm

    Apel pentru devanghelizarea PSD
    Geoana, garantat Vanghelie!

    Stanga romaneasca se afla sub amenintarea pericolului mortal al vanghelizarii definitive, al intrarii in era partidului „pe persoana fizica”.
    Vanghelizarea nu este un concept abstract sau un subiect de presa, ci un fenomen concret, direct observabil, chiar masurabil in voturi, oameni, bani, sau numar de organizatii.

    Vanghelizarea inseamna:
    • Victoria mediocritatii asupra valorii, al ciocoismului asupra modestiei, a spiritului de gasca asupra ideii de echipa;
    • Transformarea celor care au coloana vertebrala si constiinta propriei valori in dusmani, care trebuie marginalizati sau chiar exclusi din organizatiile de partid;
    • Controlul organizatiilor de partid, de sus pana jos, prin interpusi, fidelizati de Vanghelie prin legaturi de sange si/sau de afaceri;
    • Utilizarea pe scara larga a santajului cu dosare, a amenintarii cu folosirea fortei fizice („a bagatului in portbagaj”).

    Cum a fost posibila vanghelizarea PSD?
    Ascensiunea lui Vanghelie in PSD, de la conditia de primar mai degraba tolerat decat promovat in timpul lui Adrian Nastase, la presedintele de facto al partidului s-a realizat pentru ca Mircea Geoana si-a organizat supravietuirea politica punandu-si la mezat prerogativele functiei de presedinte.
    Daca la inceput Vanghelie a fost instrumentul pe care Casa Geoana l-a folosit pentru rezolvarea treburilor marunte si murdare acum, Dinu Paturica de Ferentari a luat locul stapanului, iar Geoana a devenit valetul lui Almanahe. Adevaratul tandem pentru conducerea PSD nu este Geoana-Vanghelie, ci invers. Nu Geoana este Liderul, el este mai degraba un politician tolerat in Kisellef 10, este imaginea onorabila care trebuie scoasa in fata.

    Ce se pregateste?
    Acum, Vanghelie s-a saturat sa stea in umbra, vrea sa fie onorabil, doreste sa stea la masa liderilor, vrea sa imparta functii si onoruri nu doar in locuri intunecate, ci in vazul intregii lumii. Vrea si mai multa putere, pe care sa o exercite prin liderul-telecomanda.
    Vanghelie pregateste un Congres aranjat:• Si-a luat vreo 300 de delegati, din 1500, in numele organizatiilor de Bucuresti, Giurgiu si Ilfov;
    • Vrea sa organizeze competitia in formula „castigatorul ia tot” pentru ca-i este frica de votul delegatilor din tara. Daca ar fi un Congres liber, nici el, nici Valetul sau nu ar mai fi alesi.

    Ce urmeaza daca Vanghelie castiga la Congres?• Organizatiile PSD din Giurgiu si Ilfov au fost doar „cazuri-scoala” in legatura cu vanghelizarea. Va urma vanghelizarea sistematica si la nivel national. Toti cei care nu vor fi de acord cu deciziile lui Vanghelie, luate prin intermediul lui Geoana, vor fi marginalizati si exclusi. Se pregateste preluarea Organizatiei Calarasi in numele Oanei Mizil;
    • Toate promovarile in partid vor fi realizate doar cu acceptul lui Vanghelie, si dupa criteriile decise de catre acesta;
    • Va fi instaurata adevarata „democratie interna” in partid, dupa modelul de Bucuresti, Ilfov si Giurgiu – cine indrazneste sa scoata o vorba impotriva lui Vanghelie zboara din partid;
    • Listele de candidati, fie ca este vorba de cele pentru primari, consilieri sau parlamentari vor trebui avizate de Vanghelie;
    • PSD va fi parasit, rand pe rand, de militanti si de oamenii care au constiinta propriei identitati. In acest fel, PSD va deveni un partid de cel mult 10-12%, dar un „partid victorios”, pentru ca este „pe persoana fizica”.

    Ce-i de facut?
    In acest moment, Vanghelie nu a castigat meciul, el poate fi invins, noi ne putem salva, daca aveam curajul si abilitatea de a ne organiza in batalia de la Congresul din 20 februarie.
    NU trebuie sa acceptam formula „castigatorul ia tot”, prin care Vanghelie se ascunde in spatele lui Geoana.
    NU trebuie sa acceptam ca votul sa fie controlat de catre presedintii de organizatii.
    NU trebuie sa ne lasam intimidati, iar votul sa fie obiectul tranzactiilor oculte.

    DA, trebuie sa ne gandim la viitorul PSD, la modul in care acesta poate redeveni primul partid al tarii.
    DA, liderilor autentici, nu hologramelor „Garantat Vanghelie!”

  13. 13 Liviu februarie 9, 2010 la 4:04 pm

    @ Amazon

    „De ce nu sunt facute publice, in mod transparent, pe site-ul PSD, criteriile care stau la baza realizarii impartirii candidatilor pe judete?”

    Tu pornesti de la ideea ca aceste criterii stiintifice exista. Cum sa faca publica o intelegere de na-ti-o tie da-mi-o mie? In plus baietii astai nu stiu sa castige alegeri, ei se ocupa doar cu fraudarea. Numai ca Basescu e un hot mai bun ca Vanghelie.
    In plus remarc ca mai nou intalnirile strategice ale grupului Vanghelie-Geoana au loc la Fundatia doamnei Mihaela, cea cu atacuriler psihice cu flacari violete.

  14. 14 un social - democrat februarie 9, 2010 la 4:15 pm

    Domnule Nastase,

    Apreciem ca in situatia in care geoana va castiga alegerile in PSD, partidul se va scinda! Luati-va la revedere de la cei ce adevarat gandesc in maniera social – democrata, vanghelionii vor stapanii definitiv partidul!
    Sayonara P.S.D.!

  15. 15 Mircea februarie 9, 2010 la 4:24 pm

    PSD, in pragul desfiintarii!?

    o ipoteza demna de luat in calcul, din pacate

  16. 16 Harabula februarie 9, 2010 la 4:39 pm

    Frecventand acest blog, am fost contaminat de fenomenul Helsinki.
    Incep sa fiu interesat de succesul domnului Nastase.
    Ca atare am discutat cu un membru marcant al PSD care, cu certitudine, va fi prezent la congres. Suntem prieteni asa ca am discutat sincer. Nu va pot spune tot ce am vorbit. Dar,va pot spune ca cei mai multi prezumtivi delegati sunt nehotarati.
    In schimb, toti sunt nevoiti sa recunoasca superioritatea domnului Nastase.

    Si totusi liderii locali vor avea rolul hotarator. Adunarile judetene, pentru a stabili sustinerea unui candidat, sunt periculoase. Odata stabilita o optiune, la congres, sefii vor putea sa ceara,ficarui votant, sa le arate votul.
    Tehnica de vot va fi foarte importanta.

    In conditii actuale cu votanti nehotarati se poate intampla orice rasturnare de situatie chiar si in ultimul moment.

  17. 17 blogideologic februarie 9, 2010 la 5:22 pm

    @ Aya
    BHL este un mare admirator al operei lui Jean-Baptiste Botul, vezi http://bibliobs.nouvelobs.com/20100208/17560/bhl-en-flagrant-delire-laffaire-botul

  18. 18 theodora0303 februarie 9, 2010 la 5:52 pm

    Orice atac pornit de pe teritoriul unei tari, impotriva altei tari, indiferent cine face atacul, pune tara de pe teritoriul careia porneste atacul, in stare de razboi, chiar si nedeclarat, in baza dreptului international, cu tara atacata.

    Ce spune domnul Stan despre scutul antiracheta

  19. 19 instalatorul februarie 9, 2010 la 6:54 pm

    Succes!

  20. 20 Carmella februarie 9, 2010 la 7:35 pm

    PROPUNERE:

    Daca exista logistica PSD pe judete, in premiera se poate organiza pe perioada unei saptamani, votarea electronica a liderilor, functiilor, etc. pe mail, pe baza votului direct al fiecarui membru PSD.

    In acest fel se poate reactualiza baza de date a membrilor de partid (nume, adresa, CNP, date de contact, eventual semnatura) pe judete/orase, etc. cu cheltuieli minime si nici nu se mai pot face aranjamente, asa cum inteleg cu tristete ca se preconizeaza …

    PS
    Astept noutati la emisiune !
    Domnule Nastase, in ultima vreme imi pareti foarte hotarat, energic, sigur si motivat. Recunosc in Dvs. atitudinea unui invingator !

  21. 21 Hadrian februarie 9, 2010 la 8:06 pm

    Domnule Nastase

    Voi urmari cu atentie emisiunea (asa cum spune si Theodora).

    Asteptam proiectul Nastase despre care ati vorbit saptamana trecuta si pe care ni l-ati promis pentru luni… Sper ca exista nicio legatura intre amanarea lansarii la apa a acestuia si intalnirile gen „la botul calului” ale Prostanacului…

  22. 22 contele februarie 9, 2010 la 8:25 pm

    Harabula

    Nu aştept un răspuns ,sunt conştient că vorbesc singur , ca televizorul .
    Atunci când ai spus :
    ” Frecventand acest blog, am fost contaminat de fenomenul Helsinki.
    Incep sa fiu interesat de succesul domnului Nastase .”, mi-am adus aminte că la un moment dat ,înainte să plece , Neutrino a făcut o remarcă cum că cineva , stând mult timp într-un grup mic şi destul de omogen , începe să suferi metamorfoze , să preia din însuşirile ce caracterizează mica comunitate .Pe lângă altele şi acest lucru , spunea el , i-a influenţat decizia de a pleca .
    Mă gândeam că dacă mai rămânea poate ajungea şi el să fie interesat de succesul domnului Năstase . Mă mai gândeam că poate asta mi s-a întâmplat mie . Cine ştie …
    Dar tu , de fapt , al cui ostatic eşti pe acest blog ?! Vai , am pus o întrebare . Este retorică . Cum spuneam , nu aştept un răspuns de la tine ,încercam să-mi dau un răspuns : eu sunt un ostatic sau doar metamorfozat ?

  23. 23 theodora0303 februarie 9, 2010 la 10:01 pm

    Excelent!
    Poporul PSD are nevoie de presedintele Adrian Nastase.

  24. 24 felix-cat(daniela) februarie 9, 2010 la 10:08 pm

    Emisiunea cu dl Ciutacu a fost exceptionala . Raspunsuri clare , la obiect , inteligente si echilibrate . Totusi , afirmatia dvs. ca nu intentionati sa candidati la presedentia Romaniei in calitate de lider PSD in 2015 , ma intristeaza . Si daca vi se va cere acest lucru ? Ciutacu ramane cu inregistrarea de azi 🙂 . In rest , va felicit si va urez din tot sufletul succes la alegeri . Sper ca Geoana sa ramana in continuare bantuit de ” flacara violet ” si sa castige ce-a castigat si pe 6 decembrie . Apropo , aveti un zambet irezistibil . Folositi-l de cate ori este posibil , caci va confera un farmec deosebit , iar in combinatie cu inteligenta dvs creaza formula magica spre succes public . Superb 🙂

  25. 25 Doru Coarna februarie 9, 2010 la 10:20 pm

    @ Dl. Nastase:

    Pe langa prestatia excelenta am remarcat un apel discret catre cei multi si lucizi din PSD in perspectiva aranjamentelor in derulare; ma intreb cat de naivi pot fi unii care cred ca PSD isi poate continua existenta asa, din infrangere in infrangere, rezistand contra naturii si intereselor PDL?
    Nu va rezista, va fi macinat si slabit nominal, adica om cu om si parlamentar cu parlamentar.

    POATE ar fi oportun un semnal de initiativa catre o posibila noua stanga neconfiscata ? Asta in ideea ca daca sefii locali aleg altceva s-ar putea ca sa nu mai aiba peste ce sa fie sefi pana in 2012…

    Oare puterea si calutii ei troieni intentioneaza legarea calendarului Maya de sfarsitul PSD dupa parlamentarele viitoare? Sigur, n-ar fi totuna cu sfarsitul omenirii, dar pe meleagurile romanesti nici departe n-ar fi…

    Multi astepam proiectul Dvs, poate nu e doar de uz intern; dealtfel, problema sefiei PSD priveste nu 3-600.000 membri, ci 5-10 milioane de cetateni.

  26. 26 instalatorul februarie 9, 2010 la 10:31 pm

    Din nou foarte bine, pe ansamblu, voi cauta si transcriptul. Ma intreb care sunt motivele reale ale dlui Geoana in dorinta sa – nejustificata si devenita chiar nefireasca, cred eu – de a-si prelungi sefia pesedeului?

  27. 27 Sibilla februarie 9, 2010 la 11:15 pm

    AN,
    F bună ideea de-a onora… * Vorbe Grele *, bine punctat!
    Mi-au plăcut şi AN şi V Ciutacu, aroganţii mei preferaţi, recunosc.
    Rămâne cum am stabilit : * … vine Şefu ! *, CORECT.
    Forţă şi Echilibru – genial!
    Vă susţine, EVIDENT … 😉

    Sibilla

  28. 28 ion adrian februarie 9, 2010 la 11:41 pm

    @felix-cat(daniela)

    Cate sacrificii nu facem Noi daca ne rrroaga Natiunea?

  29. 29 gigi februarie 9, 2010 la 11:55 pm

    @Harabula,
    pana la urma,este vorba de capitala Finlandei,sau a Suediei?Ca putreda Danemarca sigur nu este…

  30. 30 Don Pedrino februarie 10, 2010 la 12:56 am

    @
    Amazon,

    Cred ca te inseli apreciind ca Vanghelie ar fi creatia lui Geoana. Daca nu ma insel, Vanghelie este cel care, dupa alegerile din 2004, a facut prima „curatenie” prin PSD Bucuresti, izgonindu-i pe DIP, S. Oprescu si altii si inscaunandu-l pe Geoana la sefia partidului. De altfel comentariul tau chiar vine in sprijinul acestei idei – cata vreme vorbesti de „vanghelizare” si nu de „geoanizare”.
    Urmarind cateva site-uri care au postat pe ele si un „barometru” zilnic privind congresul PSD, am constat ca din cei 4 candidati Geoana se situeaza pe ultimul loc: practic, AN si CD sunt destul de apropiati, undeva pe la 40% fiecare, restul de procente impartindu-si-le MG si MM.
    Ce inseamna asta? „Votantii” nefiind numai pesedisti, inseamna ca alegerea lui Geoana in fruntea partidului, coroborata cu ramanerea in plan secundar a lui AN, va duce la un dezastru, imaginea publica a partidului fiind cel mai grav afectata. O spun cu regret, eu, cel care tot incerc sa-i mai tin partea lui Geoana pe acest blog.
    Asadar, este important ca participantii la congres sa aiba in vedere si impactul votului lor asupra imaginii publice a PSD. In mod normal congresul ar trebui sa vizeze mai ales acest aspect, oferind o oportunitate rarisima pentru o „cosmetizare” (in sens pozitiv) a partidului in ochii electoratului – atat de crunt lovit de ultimele atentate criminale basescianiste la adresa sa. Cine dracu’ i-a dat un asa avant lui Vanghele, de nu se mai poate opri baiatuil?. Mie personal s-ar putea chiar sa-mi fie drag, dar ce te faci cu sentimentele anti-PSD pe care le starneste la fiecare aparitie publica a sa…

  31. 31 Aya februarie 10, 2010 la 3:17 am

    @

    Contele

    Legat de intrebarea ta finala (februarie 9, 2010 la 8:25 pm):

    „Such a lovely place
    (..)
    We are all just prisoners here, of our own device
    (…)
    relax
    (…)
    You can checkout any time you like,
    But you can never leave!”
    (Hotel California)

  32. 32 Aya februarie 10, 2010 la 3:38 am

    @

    Adrian Nastase

    NU TREBUIE SA SE VOTEZE „LISTE” CA LA PCR!

    Prezenta la „Vorbe grele” a fost binevenita iar prestatia de exceptie.
    Am urmarit cu interes si numeroasele mesaje transmise prin SMS, care rulau in partea de jos a ecranului.
    Cred ca, in afara de unul (poate imi va mai fi scapat unul- deci, admit ca vor fi fost doua) TOATE iti erau favorabile, toate exprimau speranta ca vei castiga, toate iti urau succes, multe te incurajau (de genul) „Forza Nastase” si unele contineau, pe langa incurajari si urari de succes, chiar „vorbe grele” la adresa contracandidatilor.

    Am, insa, de facut o precizare, pe care o consider importanta.

    Nu ai clarificat un lucru.
    Ai vorbit despre intentia CONTRAPRODUCTIVA a unora de a folosi, la Congres, liste inchise.
    Trebuia sa explici pe larg ce inseamna acesta.

    In fapt, este vorba despre o perversa propunere a lui Geoana (preluata si de ceilalti, care nu sunt altceva decat „clone”) de a supune la vot liste continand un grup care urmeaza sa preia conducerea- opunandu-se astfel votului individual, asa cum este corect sa se intample in astfel de cazuri.

    In fapt, prin acea propunere perversa, se incerca preluarea TIPULUI de vot (in „bloc’) specific motiunii -cand se supune la vot un program, impreuna cu grupul care urmeaza sa il duca la indeplinire.
    Acum, se exclude programul, intentia fiind de a se vota doar „grupul”.

    Altfel spus, Geoana (si ceilalti) incearca sa impuna la Congres votarea unei „liste bloc” pentru un grup intreg FARA a asocia, acelui grup, programul pe care trebuie sa il duca la indeplinire.
    In acest caz, de ce se voteaza „un grup”?
    Doar pentru a „momi” sala cu anumite nume- dar nespuandu-se exact de ce ar trebui sa fie acel oameni, impreuna, la conducere, ce tinte au, CUM le vor indeplini, care sunt etapele etc!

    Lipsind programul din „oferta”, firesc este ca votul sa fie dat individual, pentru fiecare candidat in parte, pe functii.

    Deci, in acest caz, corect este sa se procedeze la individualizarea increderii, prin votarea fiecarui candidat in parte- nicidecum si fie adoptata penibila practica tipic comunista, a votarii „listei de partid”.

  33. 33 Aya februarie 10, 2010 la 6:18 am

    ANALFABETUL VANGHELIE VREA SA FRAUDEZE ALEGERILE IN PSD

    Analfabetul Marian Vanghelie i-a propus Prostanacului- iar acesta a acceptat, ca fiind in favoarea lui- o metoda de fraudare a alegerile pentru presedinia PSD, la Congresul din 20 februarie 2010.

    In fapt, „care-este-almanahe-asfalte” intentioneaza sa impuna, via Prostanacul, ca norma de reprezentare la Congres, pentru fiecare organizatie judeteana (mai clar, numarul de delegati cu care va trebui sa se prezinte fiecare organizatie in parte) sa fie functie de rezultatele obtinute IN AL DOILEA TUR de scrutin al prezidentialelor din 2009.
    Propunerea este de o marsavie absoluta- ca si individul abject Vanghelie- intrucat mistifica grosier realitatea.

    Rezultatele REALE obtinute de organizatiile PSD NU SUNT VIZIBILE in al doilea tur al prezidentialelor, cand scorul final a fost masiv infuentat de voturile liberale.

    Daca norma de reprezentare s-ar stabili in baza acestui criteriu total mistificant pentru forta si contributia reale ale organizatiilor PSD in al doilea tur de scrutin al prezidentialelor, nemernicul „care-este-Vanghelie” ar veni la Congres in fruntea unei delegatii de vreo doua sute de oameni.
    Or, minciuna lui Vanghelie este evidenta, caci rezultatele reale obtinute de organizatii si forta acestora se masoara, cel mai bine, in cazul localelor (sau, parlamentarelor).
    In cazul alegerilor locale (sau in cazul parlamentarelor) rezultatele fiecarei organizatii judeteane a PSD (si ale celei din Bucuresti) sunt oglinda fidela a fortei individuale, in baza acestora trebuind sa se stabileasca numarul delegatilor la Congres, revenind fiecareia.

    Sigur ca analfabetului Vanghelie nu ii convine ca organizatia Bucuresti sa aiba, la Congres, o delegatie slaba numeric (in conformitate cu rezultatele care ii reflecta adevarata „forta”- cele obtinute la locale sau chiar la generale). Marsavul „care- este” vrea sa se impauneze, fals, cu voturile aduse de liberali, in al doilea tur de scrutin al prezidentialelor- si in baza unei minciuni sa vina cu o liota aleasa de el, care sa il voteze pe Prostanacul, falsificand votul si jignind inteligenta tuturor.

    Dar sa vedem care este forta organizatiei Bucuresti in primul tur de scrutin al prezidentialelor- cand Prostanacul nu a beneficiat de voturile liberalilor, acestea fiindu-i acordate lui Crin Antonescu.

    Dupa primul tur al prezidentialelor, organizatia PSD Bucuresti condusa de reziduul uman numit Vanghelie s-a situat pe locul al treilea, ca numar de voturi obtinute pentru candidatul PSD, pe primele doua locuri plasandu-se PD-L (Traian Basescu) si PNL (Crin Antonescu).

    Conform rezultatelor obtinute de toate organizatiile judetene ale PSD in primul tur de scrutin, organizatia PSD Bucuresti (condusa de mizerabilul Vanghelie) s-a situat pe locul 29 pe tara (deci, este a 15-a din coada!).
    Mai exact, organizatia PSD Bucuresti se afla in plutonul codas- iar daca vrea norma de reprezentare corecta la Congres, asa trebuie sa apara si acolo, printre codase.

    Drept au sa vorbeasca, si sa fie ascultati, presedinti ai organizatiilor care au obtinut procentaje mari in primul tur de scrutin- de exemplu Ion Stan de la Dambovita (sau seful PSD Arges, sau seful PSD Prahova- am ales doar trei exemple din plutonul cu adevarat fruntas, dar sigur ca nu sunt singurele).

    Stabilirea normei de reprezentare in baza rezultatelor obtinute in turul al doilea al prezidentialelor SE BAZEAZA PE O MINCIUNA.
    La Bucuresti, aceasta minciuna este grosiera, caci liberalii au adus, in al doilea tur, pentru candidatul PSD MAI MULTE VOTURI decat a putut strange organizatia PSD Bucuresti (ceea ce se desprinde clar din rezultatele obtinute in primul tur de scrutin).

    Imi este scarba de incercarile marsavului Vanghelie de a obtine voturi prin frauda- dupa cum imi este rusine de faptul ca PSD are, acum, un presedinte in eprsoana Prostanacului, care, dupa ce a inselat increderea votantilor demonstrand ca este incardasit cu mafia lui Vantu, acum vrea sa insele pesedistii, obtinand voturi prin minciuna la Congres.

  34. 34 instalatorul februarie 10, 2010 la 8:18 am

    Aya, as dori sa adaug ceva comentariului tau: referinta adoptata de dl Vanghelie este profund viciata nu numai ca numar de voturi. Viciul cel mai mare este intentia sa de a stabili ca referinta un numar de voturi estimat intr-un moment electoral in care un partid s-a mobilizat pentru un singur candidat. Ori este vorba de congresul pesede si nu de congresul lui Mircea Geoana. Corect mi se pare, deci, ca referinta electorala sa fie luata conform unui moment in care pesede a luptat electoral pentru pesede. Nu este, in opinia mea, vorba doar de o referinta falsa, ci si de un moment de slugarnicie a dlui Vanghelie, care incearca sa impuna o referinta in functie de serviciile aduse sefului si de a drena in folos personal nu doar voturi liberale ci si voturi ale altor cetateni, destui dintre ei in afara partidelor. Poate ca, daca tot ai publicat clasarea organizatiei pesediste de Bucuresti, reusesti sa publici clasamentul in intregime, pentru ca organizatiile teritoriale sa vada aici exact locul pe care il ocupa. Ca un pese, mai tii minte ca acum citiva ani iti semnalam, nu foarte precis ce e drept, tendinta Bucurestilor de a deveni un oras liberal?

  35. 35 nimrod februarie 10, 2010 la 8:28 am

    Fenomene

    Dacă există vreun fenomen legat de Helsinki apăi acela nu poate fi decât vreun vodka effect şi e de sorginte ugro-finică… Fenomenul adus în discuţie e cu Stockholm-ul. Concluzia ar fi că de aia n-are ursu coadă…

  36. 36 nimrod februarie 10, 2010 la 8:30 am

    errata: ursu’

  37. 37 Octavian Radu februarie 10, 2010 la 1:26 pm

    Mi-a placut prestatia dvs.
    Mi-au placut curajul, umorul dar si seriozitatea pe care le-ati aratat.

    @Amazon, ai dreptate. Pe vremea lui Adrian Nastase, Vanghelie era doar un primar de sector tolerat al partidului. Nicidecum sef pe 8 organizatii. Nicidecum sef pe seful oficial al partidului. Asa cum este acum…
    Un asemenea om nu are ce cauta in varful politicii romanesti. Locului este la …….. (nu scriu ca mi-e teama sa nu imi apara mesajul 🙂 )

    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1238294-vanghelie-primar-nota-5.htm

    Situatia foarte grava.

    Trebuie facut ceva. Daca nu vrem sa mai avem de ales intre Vanghelie si Elena Udrea.

  38. 38 felix-cat(daniela) februarie 10, 2010 la 2:11 pm

    @ion adrian
    Ma obosesc sa iti raspund : Natiunea nu m-a rugat nimic , EU sunt Natiunea si sunt tare dezamagita si furioasa . Deci , teme-te !
    PS : ti-am citit ( in zig-zag , ce-i drept ) unele postari pe alte bloguri si in afara faptului ca sunt invidioasa pe timpul tau liber ( vezi lungimea si multimea postarilor) , am mai remarcat ca ai un talent deosebit la cccacacacofonii .

  39. 39 contele februarie 10, 2010 la 2:31 pm

    Aya

    Spui :
    ” Stabilirea normei de reprezentare in baza rezultatelor obtinute in turul al doilea al prezidentialelor SE BAZEAZA PE O MINCIUNA. ”
    Întreb şi eu dar nu te superi : nu putem la calcularea acestor norme de reprezentare să ne folosim de excelenta analiză a doamnei Mirela Predan ?

  40. 40 contele februarie 10, 2010 la 2:38 pm

    instalatorul

    Spuneţi :
    ” Ma intreb care sunt motivele reale ale dlui Geoana in dorinta sa – nejustificata si devenita chiar nefireasca, cred eu – de a-si prelungi sefia pesedeului? ”

    Eu cred că domnul Geoană , pe undeva , nici nu-şi mai aparţine . Dacă e să câştige , şefia va fi de fapt multicefală : 19 conducători ( sub titulatura de vicepreşedinţi ) şi un subaltern ( sub titulatura de preşedinte ) .

  41. 41 contele februarie 10, 2010 la 2:55 pm

    instalatorul

    Şi mai e şi dragostea lui …

  42. 42 Karakas februarie 10, 2010 la 3:18 pm

    @Harabula, nu e vorba de „fenomenul Helsinki” ci de „sindromul Stockholm”. Ma bucur ca ai revenit intr-o varinata care „invata” 🙂

    @AN, va doresc un bun scut anti-prostie (nu ca nu l-ati avea, dar parca in ultimul timp sunteti si suntem bombardati cu prostie inter-continentala)

  43. 43 contele februarie 10, 2010 la 4:33 pm

    Gigi
    nimrod
    Karakas

    Tare vă mai place să fiţi un pic răutăcioşi , unii dintre voi din simpatie , cu colegul nostru Harabula . Am fost primul şi singurul care şi-a permis o interpretare .Dacă nu spuneam eu de ostatic voi vă dădeaţi seama despre ce vorbea ? Şi de unde ştiţi că de fapt nu se referea la altceva ? Poate că m-am grăbit eu cu interpretarea şi voi v-aţi luat după mine iar de fapt Harabula vorbea chiar de un fenomen Helsinki de care noi nu ştim . Ia faceţi abstracţie de postarea mea de la 8:25 p.m. şi vedeţi dacă vă sună la fel .

  44. 44 Karakas februarie 10, 2010 la 5:32 pm

    @Serenissime, singele albastru Coca-Cola nu se face. Adevaru-i ca nu am timp sa citesc toate comentariile, dar iti recunosc oricind contributia.

    @all, ma asteptam la „miscari de trupe”. E trist ca unii au ambitii de putere mai mari decit interesele partidului. In ipoteza ca isi forteaza realegerea, dl. Geoana va deveni presedintele unui partid „de gasca” sortit marginalizarii pe scena politica.

  45. 45 ion ionescu de la brad februarie 10, 2010 la 5:37 pm

    Domnule Adrian Nastase,

    M-ar bucura, cel putin pentru sanatata vietii politice cat si pentru echilibrarea balantei dintre diferitii factori de putere, sa castigati alegerile interne din PSD.

    Cred insa ca sunteti „victima” de serviciu. Domnul Iliescu nu a declarat transant si sustinut ca va sustine. De asemenea, lupii tineri Ponta si Diaconescu au simtit miros de „carne proaspata”. E greu sa-i tii in haita. Vor sa-si ia partea din „prada”. Pericolul insa e ca „p0uterea” e cel mai greu drog, da dependenta si nu te puti trata, iar de afectat afecteaza grav simtul realitatii.

    Echipa Geoana – Vaghelie – Nita si cei douazeci si ceva de filiale superreprezentate la Congres vor continuitatea propriilor afaceri

    In aceste conditii oricat de optimist as parea cred ca „mamaliga” PSD-ista nu va exploda de aceasta data.

    Un lucru e periculos pentru scena politica, PSD-ul se va obisnui cu vesnicul loc perdant care-i asigura la umbra puterii indiferent care e ea locul intai la firmiturile de la masa puternicilor.

    Sunt un om care accepta greu dezechilibrele, iar pe scena politica romaneasca dezechilibrul e marcant: partea dreapta a esicherului politic conduce atat arcul de guvernare cat si opozitia actuala. PSD-ul e inexistent, se macina usor-usor in lupte interne. La umbra, mucegaiurile prospera.

  46. 46 gigi februarie 10, 2010 la 5:43 pm

    @conte,
    ai dreptate maxima,postarea ta de la 8.25 pm este cheia…Fara ea,ramaneam incredintat ca Harabula s-a referit la Olimpiada de la Helsinki din 1952…

  47. 47 contele februarie 10, 2010 la 6:50 pm

    Gigi

    Ai văzut ? Şi ” fenomenul ” e posibil să fie România care a câştigat un total fenomenal de 4 medalii…O fi rămas în memoria olimpiadelor acest fenomenal record .

  48. 48 ion adrian februarie 10, 2010 la 9:01 pm

    @felix-cat(daniela)

    Nu ar trebui sa-ti raspund si dacaai fi numai rea n-o faceam dar esti si neintelegatoare in sensul ca nu ai inteles nimic din ce am scris
    Sa explic ce am scris :
    Am replicat la implorarile tale si ale altora ca dl AN sa se SACRIFICE PATRIOTIC si sa accepte MISIA NATIONALA si deci in acest sens am scris ce am scris, ca sa arat ca nu va va refuza:

    Cate sacrificii nu facem Noi daca ne rrroaga Natiunea?

    Acum daca ai inteles, poti sa-mi insulti cat vrei postarile de aici si de aiurea, pe care vad ca le urmaresti. Eu recunosc ca abia ieri cand ti-am scris cele cateva cuvinte am aflat ca existi. Sa traiesti bine in continuare.

  49. 49 felix-cat(daniela) februarie 10, 2010 la 10:32 pm

    @ion adrian
    De inteles am inteles ce ati scris , dar nu am priceput . Cert este ca nu va ” iese” nimc . Cam dati cu ” bata-n balta ” . Pe blogul lui Udrea sunteti mai ” inteles” , chiar sunteti profesor . Iesti in evidenta de dimineata pana seara . Apropo , ce meserie aveti ( daca nu e cu suparare) , caci parca ati fi angajat la Ministerul Turismului , sau la Finante , sau la Muncii , ce mai , dom`le sunteti o ” enciclopedie ” de cunostinte in toate domeniile .
    Si daca tot raspundeti la comentarii , macar ganditi ceea ce vreti sa exprimati . Seamana cu o persiflare ceea ce exprimati in raspuns . Cuvantul ” Noi ” ma deranjeaza , oricat ati vrea sa-mi demonstrati contrariul .
    PPS : domnule , scuteste-ma de explicatii . Vad ca te-ai molipsit de expresia presedintelui tau de-mi urezi mie traiul bun in continuare . Eu v-as alatura chestia aia cu ” paduchele in frunte” , dar ma abtin ca sa nu fiu ” taxata ” de d-na Manuela .

  50. 50 Aya februarie 11, 2010 la 12:19 am

    @

    Contele

    Cel mai probabil, Mirela „tazutzulina” Prodan apartine aceluiasi curent de
    „gadire” cu primitivul Marian „care- este” Vanghelie.
    Analfabetul Marean „care- este” Vanghelie isi argumenteaza minciuna privitoare la marele numar de voturi obtinut de PSD Bucuresti in al doilea tur de scrutin al prezidentialelor pe un tip de egalitate precum cea expusa in textul ridicolei Mirela Predan (citez) : „14% = 70% „.
    Desigur, bazanduse pe criteriile matematice ale Mirelei „tzutzulina” Predan (de tipul „14% = 70%”) Marean „care-este-almanahe” Vanghele poate afirma (umplandu-se de ridicolul care nu il poate ucide, ca si pe „tzutzulina”) ca organizatia PSD Bucuresti ar fi adus pentru Prostanacul, in al doilea tur de scrutin, un numar coplesitor de voturi.
    Ca Marian Vanghelie minte sfruntat (dupa cum sfruntat minte si Mirela Prodan)- adevarul fiind ca voturile acelea au fost aduse de liberali, este cu totul altceva.

  51. 51 Aya februarie 11, 2010 la 12:24 am

    @

    Octavian Radu

    Locul lui Marian „care-este” Vanghelie este la scormonit in gunoaiele din groapa de la Glina- acolo este si locul gunoierului Prigoana, care confunda microfonul Parlamerntului cu tulumba.

  52. 52 Aya februarie 11, 2010 la 12:33 am

    @

    Nimrod

    Judecand dupa ieftinele, penibilele tale asa-zise ironii, nu cred ca esti in masura sa il ataci, fie si indirect, pe Harabula- si nici sa ii „corectezi” pe ceilalti care au intrat in „jocul Helsinki”.

    In context, Harabula s-a raportat perfect (si fermecator, as spune) la „fenomenul Helsinki”- lucru pe care ceilalti l-au inteles.
    Nu este si cazul tau- un urechist cu pretentii ridicole.

  53. 53 Aya februarie 11, 2010 la 1:22 am

    @

    Instalatorul

    Sunt total de acord cu ceea ce afirmi legat de minciuna sfruntata a lui Vanghelie, privind rezultatele PSD Bucuresti in al doilea tur al prezidentialelor (pe care, cu eleganta, o numesti „referinta profund viciata”) si in baza careia „care- este- almanahe- asfalte” incearca sa impuna un fals algoritm, pentru a veni la Congres cu o delegatie numeroasa si, astfel sa il mentina, prin frauda, pe Prostanacul, in fruntea Partidului Social Democrat (citez din mesajul tau- februarie 10, 2010 la 8:18 am):
    „Viciul cel mai mare (al lui Marean care-este Vanghele n.A.) este intentia sa de a stabili ca referinta un numar de voturi estimat intr-un moment electoral in care un partid s-a mobilizat pentru un singur candidat. Ori este vorba de congresul pesede si nu de congresul lui Mircea Geoana. Corect mi se pare, deci, ca referinta electorala sa fie luata conform unui moment in care pesede a luptat electoral pentru pesede. Nu este, in opinia mea, vorba doar de o referinta falsa, ci si de un moment de slugarnicie a dlui Vanghelie, care incearca sa impuna o referinta in functie de serviciile aduse sefului si de a drena in folos personal nu doar voturi liberale ci si voturi ale altor cetateni, destui dintre ei in afara partidelor.”

    Analfabetul, oportunistul suburban Vanghelie incearca sa il mentina, prin frauda, pe Prostanacul la conducerea PSD doar pentru a dobandi un plus de putere (prin accederea intr-un post asociat cu o imagine de forta in prima linie a PSD).

    Asa cum bine ai punctat, norma trebuie stabilita in functie de o confruntare electorala in care organizatiile PSD au obtinut procentaje pentru partid ( intelegand prin asta pozitionarea partidului pe scala politica) nicidecum pentru candidatul aflat inb al doilea tur al cursei pentru Cotroceni (situatie in care NU S-AU CONTABILIZAT DOAR VOTURILE electorilor avand preferinte social- democrate, dar si ale celor cu optiuni liberale, la care trebuie adaugati cei care, asa cum ai spus, nu reprezinta vreun partid dar care au votat anti- Basescu, pur si simplu- in al doilea tur alternativa numindu-se Prostanacul zis si Geoana).

    Consider ca oglida fidela a fortei organizatiilor PSD o reprezinta alegerile locale.
    Dar, evident, marsavul Vanghelie fuge sa se priveasca in „oglinda localelor” cand organizatia PSD Bucuresti, pe care o conduce, s-a facut efectiv de ras. Anul 2008 nu este departe si ne amintim cu totii in ce jalnica situatie a adus, atunci, ridicolul Vanghelie, organizatia PSD Bucuresti.

    Revenind la prezidentiale, daca mocirla umana numita Marian „care- este” Vanghelie doreste neaparat o norma de reprezentare la Congres in funtie de rezultatele obtinute in aceasta confruntare, atunci aceasta trebuie sa fie in baza procentajelor din primul tur, cand Prostanacul (zis si Geoana) s-a plasat pe locul al treilea in Capitala (dupa Basescu si Antonescu)- aceasta fiind „forta” PSD Bucuresti sub ridicola comanda a lui „care- este- almanahe- asfalte” (si, mai nou, goagal).
    Repet: ca procentaj in primul tur de scrutin al prezidentialelor, organizatia PSD Bucuresti se afla in plutonul codas al organizatiilor judetene social- democrate.
    Ca atare, codasa numeric trebuie sa fie si delegatia in fruntea careia se va prezenta la Congres mincinosul penibil si analfabet Marean Vanghelie.

    P.S.
    Am toate rezultatele primului tur al prezidentialelor, cu evidentierea pe candidati si judete (la Bucuresti, si pe sectoare)- atat procentual cat si ca numar de voturi (deci, se poate verifica oricand corectitudinea lor).
    Rezultatele sunt cele oficiale.
    Voi incerca sa le ordonez intr-un tabel pe care sa il pot copia pe blog.

  54. 54 Aya februarie 11, 2010 la 2:07 am

    @

    Don Pedrino

    PENIBILUL VANGHELIE A PROSPERAT IN PSD FACAND TREBURILE POLITICE MURDARE PENTRU „MAIMUTOIUL PARASHUTAT” (PROSTANACUL, ZIS SI GEOANA) SI PENTRU MITREA

    Ascensiunea in PSD a penibilului Marean „care- este” Vanghelie a inceput DUPA Congresul din 2005 cand Prostanacul a ajuns presedinte.

    Morcirla umana cu numele Vanghelie, mare sef in PSD, este creatia Prostanacului si a grupului sau de oportunisti.
    Situatia ar putea parea paradoxala- amintesc ca, in timpul Congresului din 2005, Marean „care- este” Vanghelie l-a numit public, pe Prostanacul (zis si Geoana) „maimutzoi parashutat” iar pe Ponta „maimutoi implementat”.

    Avid de putere, Marean „care- este” Vanghele s-a oferit sa faca „treburile murdare” pentru Prostanacul si pentru Mitrea (dupa Congresul din 2005).
    Prostanacul si Mitrea au acceptat si, in ideea ca Vanghelie se va ocupa de chestiuni mudare, acesta a fost sprijinit in asaltul uzurpator asupra presedintiei PSD Bucuresti.
    Reziduul uman Vanghelie a castigat, prin frauda, conducerea organizatiei PSD Bucuresti, a schimbat, in cea mai mare parte (tot cu sprijinul Prostanacului si al lui Mitrea) echipa de la Capitala, aducand in posturi- cheie oportunisti analfabeti ca si el (de referinta fiind o mudarie cu chip de om pe nume Tudorache).

    Apoi, a inceput sa faca „treburile murdare”.
    Cea mai scarboasa dintre toate „treburile murdare” pe care le-a facut a fost implicare activa in actiunea cu iz mafiot de la Hotel Confort (unde scenariul si regia i-au apartinut lui Mitrea- iar aranjamentele efective, conform schemei, mizerabilului Vanghelie).

    Mocirlosul Vanghelie si-a extins sfera de „influenta” simtind slabiciunea Prostanacului- iar acesta din urma a intuit ca, lasandu-i mana libera lui Marean- care- este- almanahe pentru a murdari totul in jur, isi va mentine, fraudulos, pozitia nemeritata in PSD.

  55. 55 Aya februarie 11, 2010 la 2:09 am

    @

    Harabula

    Multumesc!

  56. 56 Aya februarie 11, 2010 la 9:55 am

    @

    Contele

    Cu mare jena- si cu intarziere- fac o cuvenita rectificare (din graba, am comis o penibila greseala de tastare) la mesajul pe care ti l-am adresat in februarie 11, 2010 la 12:19 am.

    Corect: „Desigur, bazandu-se pe criteriile matematice ale Mirelei “tzutzulina” Predan (de tipul “14% = 70%”) Marean “care-este-almanahe” Vanghele poate afirma „

  57. 57 contele februarie 11, 2010 la 12:55 pm

    Aya

    Te formalizezi .


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!