A plecat Victor Surdu…

Probabil, nu intamplator a plecat astazi, intr-o zi de joi. Ziua in care ne intalneam la sediul din Baneasa si unde, in calitatea lui, de „sef” al agricultorilor din partid, ne vorbea despre grijile celor care lucreaza pe camp. I-am simtit lipsa si astazi. De acum insa ii vom simti lipsa mereu.

Sunt tare suparat (acesta o fi cuvantul potrivit?) de disparitia prietenului si colegului meu, Victor Surdu. Cand scriu aceste randuri ma incearca un sentiment ciudat de regret imens si de furie. Din jurul nostru dispar prea des, oameni valorosi, colegi extraordinari, prieteni. Oameni alaturi de care am luptat, cu care am trecut si prin bucurii, dar si prin  incercari.

Disparitia lui Victor Surdu reprezinta o mare pierdere nu doar pentru familie si prieteni, dar si pentru PSD, pentru Parlamentul Romaniei si pentru tot ceea ce inseamna spirit romanesc. A fost un excelent specialist in domeniul Agriculturii, iar acest lucru s-a datorat studiilor de specialitate, dar mai ales „dragostei netarmuite pentru pamant si urii salbatice pentru saracie”, dupa cum el insusi preciza. Nu neparat doctoratul in stiinte agricole si vasta experienta in domeniu l-au recomandat pentru pozitiile publice si politice detinute de-a lungul timpului, ci dragostea pentru oameni si pentru pamant. A fost un om apropiat de taranul roman, de „viata la tara”, de natura, de bucuriile simple, de cultura.

Avea un proiect extraordinar pentru Agricultura romaneasca, la care lucra in cadrul Departamentului de la partid, pe care il si coordona. Spunea tot timpul ca spatiul rural romanesc merita mult mai mult si ca trebuie sa il aducem in Europa. De altfel, inca din 1990, ca membru al CPUN si apoi al primului Parlament ales prin vot liber si democratic, Victor Surdu a sustinut ca Agricultura constituie baza salvarii tarii. Si a continuat sa spuna acest lucru pana astazi.

L-am cunoscut in urma cu 20 de ani. Se stia bine cu socrul meu. Lucrasera impreuna. Apoi l-am intalnit in cadrul contactelor cu PDAR. Din 2001, l-am convins sa vina la noi in partid. Am facut si politica impreuna, am fost si la petreceri, impreuna. Cu vocea lui, inconfundabila, transforma orice intalnire intr-o sarbatoare. Imi amintesc intalnirile de la Tohani sau din Arges ale agricultorilor nostri. Desi suparat de boala care il rodea pe dinauntru, se arunca, parca si mai angajat, in noi si noi proiecte, transmitand optimism si incredere.

In acest moment greu, vreau sa transmit familiei  toata compasiunea si adancul regret pentru pierderea suferita. Cuvintele, prea putine, sunt astazi singura cale prin care putem transmite durerea noastra, dar si respectul nostru. Ramai cu bine, Victor Surdu!

Dumnezeu sa te primeasca in pace!

119 Răspunsuri to “A plecat Victor Surdu…”


  1. 1 Ică Şt. O. Victor aprilie 7, 2011 la 3:25 pm

    Dumnezeu sa-l aiba in paza lui! A fost un om bun. Condoleante doamnei Angela Similea, familiei, rudelor si prietenilor tizului meu.
    Odihneasca-se in pace!

  2. 2 Horodinschi Corneliu aprilie 7, 2011 la 3:26 pm

    Dumnezeu Sa-l Odihneasca In Pace!!pe bunul nostru prieten,o mare pierdere pentru Romania.Suntem alaturi de famile si sincere condoliante.
    Iulia si Cornel Horodinschi

  3. 3 Vasile, aprilie 7, 2011 la 3:30 pm

    A lucrat si la Lukoil vicepresedinte la infiintarea branchului din Romania!

    Despre morti numai de bine, Dumnezeu sa-l odihneasca!

  4. 4 Barbie aprilie 7, 2011 la 3:45 pm

    Un text induiosator…Dumnezeu sa il odihneasca in pace! Foarte frumos din partea departamentelor pe care le conduceti, sa dea un comunicat si poza de la articol arata exact ce fel de om a fost Victor Surdu.

    surdu

    Mai multe despre Victor Surdu aici.

  5. 5 Andi Topala aprilie 7, 2011 la 3:46 pm

    frumos articol

  6. 6 Theodora aprilie 7, 2011 la 4:12 pm

    Dumnezeu sa il odihneasca!
    L-am apreciat pe domnul Victor Surdu pentru dragostea domniei sale pentru pamant si pentru taranul roman.
    L-am simtit intodeauna ca pe unul de-al meu.
    Ca si umila mea persoana, domnul Victor Surdu credea ca agricultura poate salva Romania.
    Trebuie sa contiunam proiectele incepute de dansul pentru revigorarea agriculturii romanesti, pentru modernizarea taranului roman.
    Condoleante familiei!

  7. 7 Gabriel Mutu aprilie 7, 2011 la 4:13 pm

    Dincolo de noi rămân faptele bune… Să-i fie ţărâna uşoară.
    Sincere condoleanţe familiei.

  8. 8 Harabula aprilie 7, 2011 la 4:15 pm

    Victor Surdu a fost membru al PSDR (Cunescu). A intrat in partid in perioada in care eu am abandonat politica. A fost candidatul acestui partid la Primaria Capitalei. Nu l-am cunoscut personal.
    Nu stiu daca la varsarea PSDR-ului in PDS a trecut la noul partid PSD.
    Oricum era un om de stanga.

    Dumnezeu sa-l ierte.
    Cine stie!? Poate ma voi intalni cu domnia sa in crâşma veşniciei.

  9. 9 blogideologic aprilie 7, 2011 la 4:26 pm

    Bunul Dumnezeu să îl ierte şi odihnească pe Victor Surdu.

  10. 10 balbeck aprilie 7, 2011 la 4:28 pm

    Viata e prea scurta.

  11. 11 Pali aprilie 7, 2011 la 4:53 pm

    D.zeu sa-l odihneasca in pace ! ( A ramas partidul fara inca un om de valoare ! )

  12. 12 Pali aprilie 7, 2011 la 5:07 pm

    @ Anneta

    Azi a fost la Tg.Mures „marele om politic” V Ponta ….cred ca, a ajuns din greseala iarasi pe aici avand in vedere faptul ca, din aripa LEGALA a partidului nu l-a chemat nimeni ;banuiesc ca, au fost nestatutarii care au mari probleme cu liberalii si cu excluderile pe banda rulanta executate in ultima vreme.La tratative NU a fost invitat de ex. un membru din conducerea centrala a PSD ! Pana aici iti place Anneta ? Pe surse…are o intrevedere si cu doi liberali de frunte din Mures care sunt sictiriti la maxim din cauza ca, si-au dat seama cat de mult ii trage la fund PSD-ul ! Sa vedem ce v-a iesi,…. deci capul sus barbia in fata si succes in politica,…( asa cum te-a indemnat cineva deaunazi’ sa nu asculti de cei pesimisti ca, …departe vei ajunge ) ,…halal om Ponta asta’

    P.S. Hopa,….am ghicit …Ponta a ajuns la Mures fiind in drum spre Cluj unde trebuie sa ajunga neaparat cu o garnitura de steaguri tricolore pentru Remus Lapusan ( un alt cascadorii rasului a PSD-lui ) care din cate se’ pare duce lipsa ( decaratia pe http://www.erdely.ma ) de steaguri dar si de CREIER !!! ,…sa umplut partidul asta’ de handicapati si de frustrati !

  13. 13 Marcus aprilie 7, 2011 la 5:34 pm

    Dumnezeu Sa-l Odihneasca in pace!
    Condoleante familiei

  14. 14 grigore aprilie 7, 2011 la 5:38 pm

    dumnezeu sa-l aibe in pace. pacat ca dintre noi pleaca oameni valorosi iar jigodiile ramin si conduc aceasta tara

  15. 15 dlnimeni aprilie 7, 2011 la 6:09 pm

    Dumnezeu sa-l ierte!

  16. 16 abc aprilie 7, 2011 la 6:31 pm

    …condoleante familiei!

  17. 17 micutzul aprilie 7, 2011 la 6:41 pm

    Sufletul sau s/a linistit , iar Dumnezeu il ia langa El.
    Condoleante familiei, prietenilor si colegilor. Sper sa aveti grija de doamna Angela Similea fiindca este o floare sensibila si sper ca proiectele sale sa fie continuate .
    Dumnezeu sa/l odihneasca.

  18. 18 RDavid aprilie 7, 2011 la 6:53 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa ne vegheze de acolo, din Ceruri!
    Condoleante sincere familiei!

  19. 19 Liliana Lesu aprilie 7, 2011 la 7:04 pm

    Sincere condoleante familiei! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    Intr-adevar Dl.Surdu a fost un mare iubitor al pamintului si al taranilor…l-am auzit de foarte multe ori vorbind cu patima despre problemele agriculturii romanesti si de faptul ca agricultura este baza economiei.
    Liliana Lesu

  20. 20 Ghita Bizonu' aprilie 7, 2011 la 7:10 pm

    harabula

    Victor Surdu a intrat in politica sub culorile Partidului Democrat Agrar din Romania. PDAR.
    A fost de stanga – lucru care nu prea se poa zice despre PSD Cunescu …
    A avut idei despre agricultura .. insa la noi au fost preferati palavragii despre reforma morala.
    Apopos ai putea vreodat sa scrii un post in care sa nu starluceasca ideea ia priviti ce grizav sunt io ?! Cum era versu conjudeteanului tau ca „lustruindu-se pe sine” ?

  21. 21 Iceflame aprilie 7, 2011 la 7:28 pm

    Dumnezeu sa-l ierte si odihneasca in pace. Sincere condoleante familiei.

  22. 22 Iceflame aprilie 7, 2011 la 7:41 pm

    @ Pali

    Nu crezi ca ar trebui sa te mai si abtii din cand in cand?

    Ura si incrancenarea etalate ASTAZI, AICI, nu iti fac deloc cinste.

    Daca as spune ca te descalifica in ochii mei, sa stii ca nu as minti deloc…

  23. 23 taranul aprilie 7, 2011 la 8:19 pm

    Dumnezeu sa-l ierte,sa-i fie tarina usoara,sa se odihneasca in pace in tarina pe care a trudit peste 40 de ani si pe care a iubit-o!Condoleante familiei indoliate.

  24. 24 Pali aprilie 7, 2011 la 8:51 pm

    @ Iceflame

    Si daca scriam maine se schimba situatia brusc ? A fost o „discutie” recenta si din acest motiv am dat exemplul ;ref. la ura…sorry ….dar NU urasc pe nimeni…dau doar exemplele cele mai graitoare despre unii care se prezinte in fata noastra ca, mari reformatori,oameni care promit ca o sa ne schimbe viata in bine etc.

    ,…incrancenare,…? chiar NU ma de ce sa fiu….si iti spun si de ce…eu personal am „adus” la PSD si nu „luat” nimic la schimb,…nu am facut pentru capatuiala ca, marea majoritate care stau si indura sperand la o functie pe undeva….am demisionat de doua ori din PSD si nu imi pare rau mai ales acum cand am vazut pe mana cui a incaput partidul !

    ,….descalificarea,…hmmm ce sa zic,…numai cine nu munceste nu greseste ???

  25. 25 Simion Sandor aprilie 7, 2011 la 9:09 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa il aiba in Paza! Tare rau imi pare ca a trecut in nefiinta, domnul Victor Surdu. Era un OM care ne intelegea si pe noi talpasii si nu se temea sa bata un drum prafuit ca sa stea cu noi la vorba despre toate necazurile. Aicea, la Zalau, tare ne-o indurerat vestea ca l-am pierdut. A fost un OM tare bun si asa va ramane mereu pentru noi. Odihneasca-se in pace.
    @Pali: Domnule Pali, imi face impresia ca nu aveti niciun pic de respect pentru cel care astazi a trecut hotarul dintre viata si moarte, care ne asteapta pe toti la un moment-dat. Un om are cu adevarat caracter atunci cand stie sa-i respecte pe semenii sai, dar mai ales sa dea jos palaria si sa plece capul cand cineva trece in nefiinta. V-ati manjit cu noroi atacand un om la moartea altuia. Trebuie sa va spun, ca daca domnul Victor Surdu venea si vorbea cu noi, eu am apreciat foarte mult ca si Victor Ponta a venit, ne-a ascultat pasurile si ne-a dat sfaturi. Oamenii au vazut asta si incet-incet s-au strans randurile in partid. Eu cred ca Victor Ponta este continuatorul lui Adrian Nastase si a lui Ion Iliescu in partid. As mai spune multe, dar e o zi cand trebuie sa tacem si sa ne amintim de OMUL care nu mai e printre noi. Acolo unde e el sigur se uita la noi si nu vreau sa auda cearta si galceava. Odihneasca-se in Pace!

  26. 26 Iceflame aprilie 7, 2011 la 9:10 pm

    @ Pali

    Discutam la o postare a domnului Nastase in cadrul careia care este vorba

    despre Victor Surdu.

    Omul asta tocmai a plecat dintre noi…

    Sa iti dea Dumnezeu gandul cel bun ca sa poti respecta chestia asta.

    Atat.

  27. 27 Iceflame aprilie 7, 2011 la 9:12 pm

    Erata

    „in cadrul careia este vorba”

  28. 28 Viorica Buda aprilie 7, 2011 la 9:15 pm

    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA. -pacat !
    L-am apreciat mult ,si-l regret pe masura.

  29. 29 Cipi aprilie 7, 2011 la 9:24 pm

    Victor Surdu a fost un om dedicat agriculturii si politicii agrare. Acum PSD nu are un lider pe probleme agrare.
    Departamentul pe care l-a condus a ajuns pe mana unor tineri pofticiosi de joburi in viitorul guvern (cica asa le-aa peromis dl Nastase), care habar nu au nici de agricultura nici de politica agrara

  30. 30 Anneta aprilie 7, 2011 la 9:38 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe Victor Surdu. Desi sunt inca tanara, am legat mereu imaginea lui Victor Surdu de agricultura Romaniei si, pe undeva, de chipul lui Moromete. Un om cu o mare forta interioara care si-a pastrat mereu optimismul in momentele grele si ne-a amintit tuturor sa nu uitam niciodata de glie si de originea noastra romaneasca. De fiecare data cand ma gandesc la Victor Surdu ma gandesc la oameni adevarati, la pamantul romanesc si la toate lucrurile bune pe care le avem in suflet, dar tindem sa le uitam prea des.
    @Pali: M-am tot gandit daca sa va raspund sau nu. O voi face pe scurt, din respect pentru cel care ne-a parasit de curand:
    1. Limba romana: se scrie “ce va iesi” , nu “ce v-a iesi”, cum ati scris dvs
    2. Victor Ponta a facut mereu vizite in teritoriu, nu a stat pe scaunul de presedinte din Bucuresti. Il intereseaza ce se intampla in organizatiile din tara si este prezent acolo unde este nevoie.
    3. De cand este Victor Ponta presedinte, PSD este curtat de liberali, nu ca pe vremea lui Geoana cand era exact invers.

  31. 31 Draghi Puterity aprilie 7, 2011 la 9:47 pm

    Sincere condoleante familiei indurerate.

  32. 32 Victor V. aprilie 7, 2011 la 10:01 pm

    @ Pali

    De ce nu-i scrii direct lui Victor Ponta? Are și el blog(uleț).

  33. 33 alex.dumitrascu aprilie 7, 2011 la 10:17 pm

    Ar fi putut sa-l ia si pe Tabara.

  34. 34 Mariana aprilie 7, 2011 la 11:23 pm

    Regret disparitia prematura a lui Victor Surdu.Trebuie sa intelegem ca atat boala cat si moartea nu aleg in functie de apartenenta politica, de pregatire sau de statut social,de varsta ,etc.Uneori avem impresia ca suntem vesnici insa viata aceasta este extrem de scurta si este pacat ca ne aducem aminte asta, doar cand pierdem pe cineva drag,pe cineva cunoscut.
    Sincere condoleante familiei indoliate.Dumnezeu sa-l odihneasca in pace

  35. 35 Victor V. aprilie 7, 2011 la 11:40 pm

    @ all

    Oare de ce Boc a închis pur și simplu spitalele? Nu era nimeni interesat să le preia, ca apoi să le facă profitabile? Putea să le scoată pur și simplu la licitație. Cu siguranță ar fi gasit cel puțin o clinică privată, care să le administreze mai bine decât statul.

    Am văzut la ProTV o știre cu oameni care au murit după închiderea spitalelor. Iar aparatura care ar fi putut salva acele vieți, în perfectă stare de funcționare, stătea pur și simplu încuiată.

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-pacient-a-murit-in-fata-unui-spital-desfiintat-altul-a-decedat-pe-drum.html

    Cine zicea că avem un guvern de „dreapta”? Avem doar un guvern de idioți.

  36. 36 Aya aprilie 8, 2011 la 2:43 am

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  37. 38 Al aprilie 8, 2011 la 7:54 am

    Dumnezeu sa-l odihneasca!P.S. A fost un „OM BUN”.

  38. 39 eficientaenerg aprilie 8, 2011 la 8:07 am

    Asta e Viata…si cu Bune si cu Rele….

  39. 40 eficientaenerg aprilie 8, 2011 la 8:08 am

    Asta e Viata..si cu Bune si cu Rele….

  40. 41 Paul aprilie 8, 2011 la 8:25 am

    Domnule Nastase,

    Ma alatur doliului dumneavoastra pentru plecarea dintre noi a lui Victor Surdu si adresez condoleante apropiatilor acestuia.

    Permiteti-mi, totusi, sa ma delimitez de regretul si de furia pe care spuneti ca le simtiti atunci cand va dispar colegi extraordinari din preajma. Iar aceasta nu doar din cauza ca nu-i cunosteam asa cum i-ati cunoscut dumneavoastra, ci si pentru speranta ca disparitia unor oameni valorosi (din pacate abia acest fapt!) poate permite altor oameni valorosi sa continue (poate cu forte proaspete) munca celor dintai.
    Nu vreau sa folosesc drept argument prea cinica formula „Le Roi est mort, vive le Roi!”, pentru incercarea de a va abate gandul de la „supararea” de care ziceti, ci doar o urare de bun simt: va doresc sa-i puteti inlocui pe oamenii valorosi care v-au parasit cu alti oameni alaturi de care sa luptati si alaturi de care sa va bucurati la sfarsitul luptei!

  41. 42 Pali aprilie 8, 2011 la 8:29 am

    @ Anneta

    Iarasi gresesti dar NU mai intru in polemica cu tine,…chiar nu are rost.Nu stii multe lucruri ca atare te raportezi la cele vazute si auzite ,….

  42. 43 Pali aprilie 8, 2011 la 8:35 am

    @ Victor V

    Crezi ca, nu i-am scris ? Ba da,…dar nici acolo nu se dezice de lipsa de coloana vartebrala;sterge toate postarile care nu ii plac ! Am facut o incercare cu cativa amici;am postat de pe mai multe calculatoare sa nu fie acelasi IP,…rezultatul : delete la toate ! L-am invitat in februarie la o discutie cu tabara adversa…crezi ca, a avut curajul sa vina ???

  43. 44 Pali aprilie 8, 2011 la 8:49 am

    @ Iceflame

    Nu am avut onorea sa-l cunosc pe Victor Surdu,…dar am asistat in septembrie anul trecut la o sedinta a CN-lui unde raposatul a tinut un discurs extrem de interesant despre unele programe pentru agricultura.Desi nu eram direct interesat de subiect am ascultat cu mare atentie prelegerea. Domnia Sa facea parte din categoria celor de care duce mare lipsa societatea;un om cu o pregatire profesionala solida ! Regret sincer trecerea in nefiinta a Dl.Victor Surdu,…insa viata merge inainte cu bune cu rele ,….asta e,

    P.S. Am si o vest buna,o perioada o sa scapi de mine;plec pe Continentul Negru,….si poate nu mai revin ….cel putin sa postezi pe acilea’….desi am observat ca, mai sunt si alti nemultumiti care deseori ma aproba am sentimentul ca „deranjez” ( nu ma mira,ca dehhh adevarul doare cumplit )……oare e mai bine sa mergi inainte fara sa te mai uiti in stanga sau dreapta….stii tu ca cine ( banuiesc ) !

  44. 45 Harabula aprilie 8, 2011 la 8:53 am

    @Ghita Bizonu’
    La evenimente triste, fiecare cu reactia lui.
    Domnul Nastase are „un semtiment ciudat de regret imens si furie”.
    Eu mi-am exprimat regretul de a nu-l fi cunoscut personal. Unii colegi de partid botoseneni l-au cunoscut indeaproape; au fost chiar si acasa la Victor Surdu.
    Dumneata stai pe margine ca o baba la mort care pandeste cat si cum plange fiecare.

  45. 46 teostanc aprilie 8, 2011 la 8:55 am

    @Nastase,
    Dumnezeu sa-l odihneasca

    @Pali,
    Te credeam om. Oamenii sunt capabili de compasiune, d-ta nu.
    La aceasta postare comemorativa ai trecut la balacareala politica.

    @Harabula,
    Dl Surdu a fost la PDAR. A scris si dl Nastase in postarea sa si v-a explicat si Bizonu.

  46. 47 Pali aprilie 8, 2011 la 8:57 am

    @ Simion Sandor

    Daca Dvs. credeti ca, V Ponta este continuatorul Domnilor Ion Iliescu sau Adrian Nastase va informez cu tot respectul ca, sunteti intr-o GRAVA EROARE !!!Cu trecerea timpului o sa-mi dati dreptate,

    toate bune,

  47. 48 Pali aprilie 8, 2011 la 9:10 am

    @ teostanc

    ,…neata’ si tie !

  48. 49 Harabula aprilie 8, 2011 la 9:13 am

    @teostanc
    Doamne apara si pazeste!
    Cand am spus eu ca n-a fost Victor Surdu la PDAR?
    Eu am amintit episodul sau PSDR (Cunescu). Era membru al acestui partid in momentul in care a avut loc fuziunea acestuia cu PDS al lui Iliescu. Nu mai tin minte daca a trecut odata cu toata turma.
    Daca domnul Nastase spune ca a intrat in PSD convins de domnia sa, inseamna ca asa este.

    Ce ciudat. Zece ani sunt destui ca evenimentele sa devina istorie uitata.

  49. 50 Ghita Bizonu' aprilie 8, 2011 la 9:44 am

    harabula
    si matele semeni a hoitar .

  50. 51 Iceflame aprilie 8, 2011 la 9:59 am

    @ Pali

    Imi pare rau daca ai inteles ca pentru mine plecarea ta ar fi o veste buna.

    Cu cat suntem mai multi pe aceasta baricada a luptei impotriva

    nedreptatii, cu atat mai bine.

    Nemultumirea ta personala legata de modul in care Victor Ponta intelege

    sa conduca partidul ti-o poti manifesta oriunde si oricand.

    Singurul lucru pe care ti l-am reprosat este legat de ACEST MOMENT…

    Apreciez insa mult faptul ca ai avut inspiratia sa postezi si ceva legat de

    regretatul Victor Surdu.

    Iti doresc succes in Africa si sper sa postezi si de acolo.

    Salut!

    P.S. Sa ai grja sa iti faci vaccinurile specifice inainte de a pleca.

  51. 52 Ghita Bizonu' aprilie 8, 2011 la 10:10 am

    Victor V.

    pai vezi ca stii ?
    Unele spitale vor fi preluate …. alea care se „merita” (de ex Filantropia. Ca vad are .. taditie . Samd). Alea care au fost reparate de curand (cu sume bne de bani – ecat ca atunci cand se vindea un autoturism a carui licitatoe era trucata: autoturismu era bagat in RK extins adica si tapiseria si apoi vandut la 15.000 – 20.000 lei cand RK ul facuse vreo 40!) .
    Pe sume mici sau zero! Apoi particularii inteligenti vor cumpara unele utilaje care stau (stau cam multe …) cu pret de fier vechi (s-aai facut si in industrie in anii 90).
    Apoi se vor face contracte cu statu. Caree atunci va avea bani ca deh unele domenii is rentabile. Adica daca statu da bani ptr spitalu lui este paguba.. daca da unui prticular este castig ca partocularu produce !!!!
    Si totu se acooera cu cestia Statu cel mai prost adtrator !

  52. 53 Socrate aprilie 8, 2011 la 10:25 am

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  53. 54 Cristi aprilie 8, 2011 la 10:27 am

    @Pali

    Am gasit si eu una din conferintele de presa sustinute de catre Victor Surdu, de la sediul PSD, din 10 iunie 2010.

  54. 55 Barbie aprilie 8, 2011 la 10:31 am

    Aseara am gasit un film cu , probabil, ultima interventie publica a lui Victor Surdu, la o dezbatere organizata de ASAS. In ciuda starii de sanatate precare, isi pastra umorul si tonul cald.

  55. 56 Barbie aprilie 8, 2011 la 10:36 am

    Si mi-am mai amintit de ultimul interviu, acordat la inceputul lunii martie, Agerpres-ului, in care vorbea despre agricultura, dar si despre regretele din viata http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/54036.html .

  56. 57 Mihnea Georgescu aprilie 8, 2011 la 11:30 am

    Se duc Oamenii de Valoare… 😦

  57. 58 Harabula aprilie 8, 2011 la 11:47 am

    Astazi se implinesc 100 de ani de la nasterea lui Emil Cioran.
    „Nu mai vrem să îndurăm povara “adevărurilor”, nici să ne lăsăm păcăliţi de ele sau să le devenim complici. Visez la o lume în care oamenii ar fi gata să moară pentru o virgulă”.

    Acest panseu l-am citit pe cand eram tanar, citat de Eugen Barbu. Fiind in polemica permanenta cu scriitorii romani de peste hotare si cu Radio „Europa Libera”, Eugen Barbu scria articole polemice prin care incerca sa-i desfiinteze pe intelectualii „reactionari”.
    Nu mai tin minte nimic din argumentatia lui Barbu, dar citatul din Cioran nu l-am mai uitat.
    Desigur ca apoi l-am regasit de multe ori clamat de diferiti insi si l-am citit si eu.

    In timpul comunismului, am citit in samizdat „Schimbarea la fata a Romaniei”. Apoi fiind amic cu Emanoil Marcu, care l-a tradus, Cioran mi-a fost accesibil.
    Marcu l-a vizitat acasa pe filozof chiar in timpul comunismului.
    Ca anecdota despre cum vedea Cioran traiul din Romania, ne-am distrat cand ne-a zis ca filozoful i-a oferit un costum de haine pe care el nu-l mai purta. Isi inchipula ca un profesor roman n-ar avea bani de un costum de haine.

  58. 59 Harabula aprilie 8, 2011 la 12:08 pm

    Traim intr-o lume bizara: romani verzi îi cer lui Kelemen Hunor sa cumpere manuscrisele lui Cioran.
    Cioran care a scris: : „Nãscut dincolo de Carpati, nu puteati sã cunoasteti jandarmul ungur, groaza copilãriei mele transilvane. Atunci cînd zãream unul, eram cuprins de panicã si o rupeam la fugã: era strãinul, dusmanul: a urî însemna a-l urî. Din cauza lui îi detestam pe toti ungurii cu o patimã într-adevãr maghiarã. Asta înseamnã cã mã interesau. Apoi, circumstantele schimbîndu-se, nu mai aveam motive sã-i urãsc. Mult timp încã, nu puteam totusi sã-mi imaginez un opresor fãrã sã le evoc defectele si avantajele. Cine se revoltã, cine se rãscoalã? Rareori sclavul, dar apropape întotdeauna asupritorul devenit sclav. Ungurii cunosc îndeaproape tirania, fiindcã au practicat-o cu o competentã incomparabilã: minoritãtile vechii monarhii ar putea sã depunã mãrturie în acest sens.”

  59. 60 Cârcotaşu aprilie 8, 2011 la 12:09 pm

    Într-adevăr, despre morţi numai de bine.
    Dumnezeu să-l ierte.

  60. 61 blogideologic aprilie 8, 2011 la 12:32 pm

    @ Anneta spune: „am legat mereu imaginea lui Victor Surdu de agricultura Romaniei si, pe undeva, de chipul lui Moromete.”
    Doamne fereşte ! Imaginea cea mai bună despre agricultura României trebuie legată numai de ţăranii chiaburi ! Care plecau de pe lume fără să lase în urma lor datorii. Victor Surdu, Dumnezeu să-l ierte!, trebuie să spun, a plecat de pe lumea asta lăsând în urma lui o datorie de 700 000 de euro. Datorie girată de doamna Angela Similea. „Morţii cu morţii, viii cu viii !”, se spune. Cum va plăti datoria aceasta imensă, doamna Angela Similea ?

  61. 62 Alex aprilie 8, 2011 la 12:33 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca! Si, totodata, ma rog sa-i ierte pe cei din constelatia Bilderberg care i-au dorit raul! A murit ca un erou. Nadajduiesc ca Traian Basescu il va decora post mortem pe cel care a tras un semnal de alarma asupra politicii antinationale a Guvernului PDL-UDMR:

    http://agricultura.bioproduct.ro/victor-surdu-psd-producatorii-agricoli-nu-trebuie-sa-si-vanda-graul-acum.htm

    SRI trebuie sa-si faca datoria in contextul actiunilor de subminare a economiei nationale cu aportul guvernantilor romani!

  62. 63 Victor V. aprilie 8, 2011 la 12:58 pm

    @ Ghiță Bizonu’

    Eu nu vorbeam de Filantropia, vorbeam de spitalele din mediul rural pe care micul „geniu” (Boc) le-a închis pur și simplu. Chiar și acolo un „patron” poate construi un „business-case” viabil. Cred că aici ar putea să-și aducă aportul tinerii „intelectuali de stânga” (cum ar fi Anneta).

    Dacă produce o schiță de „business-plan” viabil sunt gata să o ajut (sau să o ajutăm) să-l finiseze și să finanțăm startul. Dacă se dovedește viabil (profitabil), băncile vor finanța extinderea.

  63. 64 Rodica aprilie 8, 2011 la 1:29 pm

    Am spus mereu ca diferenta esentiala dintre A.Nastase si E.Boc este ca primul este intelectual iar cel de-al doilea este doar licentiat.In pdl sunt multi licentiati dar putini sunt cei cu CARTE.In psd dv ati reusit sa aduceti multi oameni cu carte (V.Surdu a fost unul dintre ei).Ar fi bine ca V.Ponta sa continue aceasta idee si sa nu va transformati intr-un pdl de stanga.

  64. 65 blogideologic aprilie 8, 2011 la 1:34 pm

    Domnul Hunor Kelemen foloseşte limba română cultă într-o formă impecabilă. Rămâne de văzut dacă “forţa exemplului” său se va impune până la urmă şi în uniunea culturală maghiară UDMR. În definitiv, limba română cultă într-o formă perfectă este cheia succesului de civilizaţie a bunăstării în România, bunăstare pe care o dorim cu toţii. Îmi amintesc de un fost coleg maghiar „latinist” de la Universitatea din Bucureşti care îmi reproşa : „Cum de ştii tu mai multe cuvinte româneşti decât mine, pentru că tu nu cunoşti Limba Latină clasică, –iar nu cea din Vulgata!–, la fel de bine cum o ştiu eu ?” Iată că aproape deloc surprins, citesc acum scrisoarea deschisă adresată de nişte maghiari din Harghita parlamentarilor români in corpore : “Domnilor parlamentari! / O să vă mire faptul, dar suntem un grup de cetăţeni, de părinţi de naţionalitate maghiară din judeţul Harghita care ne dăm seama de importanţa cunoaşterii limbii române (deoarece asigură o reuşită în viaţa din România), motiv pentru care ne-am mirat foarte tare atunci când am citit proiectul legii învăţământului şi am observat că udmr-iştii au reuşit să vă convingă să introduceţi studiul geografiei şi istoriei în limba maghiară.Avem două obiecţii: în primul rând, noi ne-am dat copiii la clasele preşcolare în limba română, pentru că la această vârstă învaţă imediat şi foarte uşor, motiv pentru care ne-am fi aşteptat ca această măsură să fie încurajată şi nu restrânsă, cum faceţi dumneavoastră în proiectul legii, iar în al doilea rând această măsură, de studiere a geografiei şi istoriei doar în limba maghiară, introdusă la insistenţele UDMR (o formaţiune care nu ne mai reprezintă de mult interesele), nu face decât să rupa şi ultimele legături ale copiilor noştri, adică ale elevilor maghiari cu limba română, pe care acum chiar nu o vor mai auzi şi nu o vor mai vorbi deloc (decât la orele de limba română, care aproape peste tot se face în şcoli în limba maghiară şi unde oricum li se pun note doar pentru a li se încheia situaţia). Vă întrebăm: se doreşte ca populaţia maghiară să nu mai cunoască deloc limba română, sau poate astfel doriţi să ne determinaţi să plecăm acolo unde ne putem înţelege cu oamenii, adică în Ungaria? Noi credem şi sperăm că puteţi îndrepta încă marele rău pe care această lege o poate provoca maghiarilor, şi nu numai lor. Nu putem să credem că sunteţi de acord cu izolarea noastră de România, pentru că noi, cei din secuime chiar nu dorim să ne rupem de această ţară, unde am trăit în pace cu ceilalţi, şi unde vrem să trăim în continuare. Nu vrem să fie privaţi copiii nostri de cunoaşterea limbii române, şi pe această cale să fie transformatţi în nişte handicapaţi doar pentru că nişte politicieni maghiari doresc să fim o turmă şi ne tratează ca pe o turmă, care poate fi condusă oriunde fără să reacţioneze. Limba română poate fi învăţată şi în actuala formulă. Acest lucru este dovedit de toţi maghiarii care cunosc limba română, fiindcă AU VRUT s-o înveţe ca nişte cetăţeni loiali ai acestei ţări. Numai cei care nu vor, n-o învaţă. Manualele speciale sunt o găselniţă udmr-istă cu care noi nu putem fi de acord, iar dumneavoastră ca politicieni trebuie să ne ascultaţi pe noi, pe electorat. Chiar nu mai contează deloc părerea noastră, suntem vânduţi fără milă doar pentru nişte voturi? Cum vă explicaţi că liderii noştri cunosc toţi, fără excepţie, limba română, în timp ce ne împing pe noi şi pe copiii noştri la necunoaşterea ei? Pentru că ei doresc să ne cenzureze viitorul şi să ne îngrădească posibilităţile de realizare în viaţă. Or, noi nu putem fi de acord cu aşa ceva! Şi vă rugăm pe dumneavoastră, pe această cale, să nu ne distrugeţi viitorul nostru, al copiilor noştri, prin semnarea ruşinoasă a legii în această formă Şi ca să vă convingem că nu vorbim degeaba, uitaţi-vă de exemplu ce interes a existat pentru elevii maghiari faţă de limba română, la un concurs organizat zilele trecute la liceul Marton Aron. Au fost peste 350 de elevi participanţi, în condiţiile în care erau aşteptaţi 250. Atunci am discutat noi, părinţii unora dintre elevii care au participat, că este nevoie să luăm atitudine faţă de ce se întâmplă, pentru că ne apărăm viitorul copiilor noştri. Vă mulţumim şi ne bazăm pe sprijinul dumneavoastră! / Lista semnatarilor: Hadnagy Sándor, Hadnagy Irma, Harai Csaba, Harai Judit, Hajdu Tamás, Hajdu Erzsébet, Illés Anna, Illés Gyula, Illés Rozália, Imecs Csaba, Jakab Elemér, Jakab Gizella, Józsa Pál, Kercsó Lászlo, Kercsó Éva, Lendvai Gyorgy, Lendvai Noémi, Kentelki Lászlo, Kádar Gyula, Kánya Vilmos, Mezei Anna, Nagy Péter, Nyisztor Ilona, Nusa Mária, Orsi Gerzon, Palkó Alexandru, Lorincz Dezso, Torok Irma, Rancz Ágoston, Sebestyén Zita, Zakariás István, Toth Erzsébet, Toth Erno, Udvari András, Varga Borbála, Vaszi Ede, Szilveszter Béla, Tamás Huba, Vitos János, Vizi Aranka, Vizi András, Fülöp Rebeka, Gagyi Eszter, Gergely Csilla, Kénes Antal, Kénes Éva, Kiss Ferenc, Tamási Venczel, Péterfi Sándor, Prigye András, Varga Csaba, Vágási Emerich, Részegh Tivadar, Tokos Csanád, Márton Gyarfas, Madarász Tibor, Fóri Imola, Fóri Matild, Geréb István, Berszán Gusztáv, Bara János, Pupák Attila, Siklódi Tunde, Siklódi Elemér” SURSA http://asymetria-anticariat.blogspot.com/2011/04/magyarellenes-magyarok-maghiari.html

  65. 66 Ghita Bizonu' aprilie 8, 2011 la 1:55 pm

    Harabula

    deci tu il consideri pre Kelemen incompetent pe motiv de etnie … Poti sa sustii ca nu esti rasist sau alta isma din astea ?!

  66. 67 Al aprilie 8, 2011 la 2:39 pm

    „{Mortii antici nu sunt deloc frumosi.Numai mortii crestini sunt.Am gasit totusi la Homer un mort de toata frumusetea:Pentesileea,regina amazoanelor,omarata de Ahile.Si plange Ahile ca a omarat frumusetea astade femeie…Si-atunci TERSIT_vocea poporului muncitor_se apuca sa insulte cadavrulPentesileei.Ahile ii da un pumn si-l omoara_pe poporul muncitor_ca-i obraznic si insulta cadavrul aleia.Aici am vazut asadaro frumusete,desi in principiu mortii antici nu sunt frumosi.Crestinii sunt cei care au introdus[ ”MASCA FRUMOASA A MORTULUI”.CINE SLUJESTE LUI CRONOS ESTE OBSEDAT DE IMAGINEA CIMITIRULUI.]}”….din Petre Tutea „321 de vorbe memorabile ale lui_Antologiile Humanitas_Ed. 1993.”Ideea mortii absolute sta la baza smintelii moderne.”[Acelasi filozof argesean. P .Tutea.]

  67. 68 Simion Sandor aprilie 8, 2011 la 2:55 pm

    @Pali: Eu chiar cred ca Victor Ponta este continuatorul lui Adrian Nastase si al lui Ion Iliescu, iar dumneavoastra va inselati. Nu inteleg de unde atata rautate. Fara argumente, fara nimic, numai rautate pura. Mai ales in asemenea momente…
    Eu zic sa avem toti un gand bun ACUM si mai vorbim dupa aceea…Jos palaria, domnule Victor Surdu!

  68. 70 teostanc aprilie 8, 2011 la 3:36 pm

    @blogideologic, @Anneta,
    Pentru mine, cea mai buna imagine a agriculturii Romaniei au fost spusele Guvernatorului Canadei, aflat in vizita la noi, prin 1983, citez din memorie: Nu cred ca in Canada se face o agricultura mai avansata.

  69. 71 Sami aprilie 8, 2011 la 4:29 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca ! pe domnul Victor Surdu .

    Dumnezeu sa-i odihneasca si pe nefericitii care , probabil ar mai fi avut o sansa la viata daca nu le erau desfiintate spitalele.
    M-am tot gandit care au fost motivele reale pentru care s-au desfiintat unele spitale (si, chiar daca pare grav ceea ce scriu,totusi o sa scriu ,pentru ca asa simt si imi asum ceea ce gandesc acum) – am ajuns la concluzia , ca ministrul este ungur si impotriva poporului roman. Eu am neamuri in Transilvania si stiu foarte bine ce fel de persecutii au facut maghiarii acolo chiar si in trecutul apropiat . Cei mai sadici angajati ai puscariilor comuniste si care isi bateau joc de romani si ii stalceau in batai pe acestia ( pe romani ) erau intr-o proportie covarsitoare de etnie maghiara. Fel de fel de atrocitati au fost savarsite de maghiarime in Transilvania ,atrocitati cu care chiar bunicii si unii dintre parintii nostri au fost contemporani, au fost martori,sau chiar au suferit direct . In Sibiu , pana prin 1965 ,la doua case cineva era in puscarie pentru motive inventate , iar cei care le striveau oasele ,ii puneau sa manance fecale si multe altele , erau in marea lor majoritate de etnie maghiara si plini de ura la adresa romanilor. Asa ceva nu se poate nici uita si nici ierta, asa cum nu pot fi uitate si iertate atrocitatile lui Hitler.
    Am ajuns la concluzia, ca ,maghiarii pot extermina si in variante moderne poporul roman , respectiv prin inchiderea unor unitati spitalicesti care le puteau da primul ajutor romanilor (si probabil este doar inceputul). Pentru ei romanii sunt doar cifre care ii incomodeaza . Eu as aduce si aceasta acuza celui (celor) ce se fac vinovati deja de moartea unor oameni. Maghiarii s-au zbatut din rasputeri pentru functii in guvernele romane. Oare de ce ?
    Eu mai stiu si ca daca lovesti pe cineva cu masina , din neatentie sau greseala , raspunzi penal in fata legii. Prin urmare , nu cred ca cineva , chiar daca ocupa o functie in fruntea tarii , are dreptul sa ramana nepedepsit penal pentru cauzarea indirecta a decesului unor persoane.
    Pe de alta parte, consider ca , inchiderea unor spitale , daca ramane doar o problema uitata si iertata, creaza un precedent foarte periculos, in ceea ce priveste siguranta sociala a romanilor. Nu el le-a construit, asa ca, cum isi permite el sa ni le inchida ? Noi toti platim casa de asigurari de sanatate si atunci cum isi permite individul asta maghiar sa hotarasca cine trebuie sa traiasca si cine sa moara dintre romani? La spitalele puse pe lista de inchidere se trateaza romanii nu magiarii si asta pentru ca in acele zone traiesc romani si nu maghiari. Asa ca , eu , ca si cetatean roman am dreptul sa ma gandesc ca este un atentat mascat , din partea unor maghiari la adresa romanilor. Romanii niciodata nu au fost sovini, nici eu nu sunt, insa ura care se vede ca-i stapaneste pe multi din etnia maghiara la adresa romanilor nu poate trece neobservata ! Chiar nu putem sa acceptam genocidul si epurarea semenilor nostri , la noi in tara , de catre o etnie bolnava de monopolizare . Este prea mult !

  70. 72 LePrince aprilie 8, 2011 la 4:30 pm

    Dumnezeu sa-l ierte, si sa-l odihneasca.
    Probabil merita vremuri mai putin ingrate. A fost unul dintre cei putini care se nasc cu darul de a reusi sa magnetizeze pe ceilalti, si unul dintre cei pe care ma bucur ca am avut ocazia sa-i cunosc. A trait mult, si nu doar pentru sine.
    Condoleante familiei.

  71. 73 LePrince aprilie 8, 2011 la 4:31 pm

    @Aya

    Cred ca mai bine:

  72. 74 Marcus aprilie 8, 2011 la 5:07 pm

    @harabuleo: dupa modul in care iti „hiperbolizezi” importanta insignifianta pe acest blog in viata politica romaneasca, aduci foarte mult la „definitie” cu un personaj foarte simpatic al bancurilor politice de pe vremea plumbuitului si anume cu „nea Gogu de la scularie”, care se lauda ca este prieten la catarama cu toate personalitatile politice ale timpurilor sale. Cand i s-a cerut sa faca dovada, acesta a facut-o cu brio, ba chiar in cazul Papei s-a intrecut pe sine, deoarece italianul obisnuit de pe strada pe Papa nu l-a recunoscut, dar pe nea Gogu de la scularie, da. Deosebirea dintre nea Gogu comunistu’ si nea harabuleo capitalisto-basitu’ este ca in primul caz personajul este simpatic, in timp ce in al doilea, adica a lu’ talica, personajul nu face altceva decat sa emita emanatii puturos-sulfuroase de provenienta cotrocenista.
    sa fii iubit
    marcus
    PS raman la impresia ca pe d-l Nastase il ai cu ceva la mana de te baga in seama 🙂

  73. 75 Harabula aprilie 8, 2011 la 5:15 pm

    Oriunde vom comenta treaba cu spitalele suntem off topic intrucat domnul Nastase n-a dedicat un comentariu special acestei chestiuni.
    S-a multumit s-o felicite pe Mariana pentru mesajul patetic adresat lui Arafat.

    Norma europeana este de 5,61 paturi de spital la mia de locuitori.
    Noi aveam, in 2010, 135.280 paturi adica 6,02 la mia de locuitori. Prin reduceri succesive se va ajunge in 2013 la 123.127 paturi de spital adica 5,72 paturi la mia de locuitori.

    Cineva ar putea spune ca starea de sanatate in tara noastra ar reclama un numar sporit de paturi. Chiar daca ar fi asa spitalele astea mici nu erau capabile de asistenta medicala acceptabila.
    Va impresioneaza protestatarii? Din ce am vazut la televizor nu par a fi cadre medicale. Par mai curand niste banditi iesiti de prin paduri si targovete. In astfel de spitale cu dotare aproape nula, specialistii se rateaza.
    Unele au aparatura de ultima generatie care zace nefolosita.

    Ce mai tura-vura, toata tevatura este ipocrita si electorala.

  74. 76 Karakas aprilie 8, 2011 la 5:20 pm

    1. Condoleante!

    2. off topic

    „Reforma Portocalie” ucide nu doar oameni dar si democratia plapinda din Romania. Iata, aflam ca Procurorul General al Romaniei sifoneaza informatii (stenograme, inregistrari audio, marturii) despre cazuri pe rol catre anumiti jurnalisti agreati de actuala putere. Mai simplu spus: ziaristilor „de palat” (si altora la gramada) le sunt servite variante „curatate” ale unor dosare pe rol (insa habar nu avem cine si cum curata dosarele, si daca toti primesc aceiasi versiune „curatata”, sau altii mai prind si ceva scame in ele). Pe blog la Ciutacu apare ca domana Kovesi ii trimite „cadoul” numai lui Mircea Marian, un propagandist basist cu titlu de jurnalist. E dovada clara de stat politienesc. Pe UE o intereseaza aceste derapari seriose de la principiile si practicile statului de drept?

    Doamna Vasilescu a avut o reactie foarte buna, si cred ca e corect ce spune:

    „In sfarsit, a aparut si dovada ca toate dosarele astea, cu stenograme, inregistrari audio si tot tacamul, apar in presa direct de la sursa, adica de la cei care le instrumenteaza. Si apar gata „curatate”, pregatite pentru aruncarea jurnalistilor pe o anumita pista, convenabila celor care FAC DOSARE POLITICE, dupa cum se poate vedea pe blogul lui Ciutacu…Si cand te gandesti cate anchete parlamentare s-au cerut, inclusiv dupa ce membrii Comisiei Juridice au fost acuzati ca au transferat presei dosarul Voicu… Dosarul plecase tot de la Parchet catre presa, pentru ca membrii comisiei il primisera legat altfel decat in fotocopiile aparute in presa. De atunci ar fi trebuit sa avem o DEMISIE! La cel mai inalt nivel! Dar am uitat prea repede scandalul! Acum vom avea vreo reactie? Propun USL o actiune concertata impotriva acestei doamne care se preocupa de sifonarea informatiilor catre presa, intr-o faza a unui proces in care ar trebui, conform legii, sa ramana secrete, pana se va obtine demisia ei! Nu se poate sa ne tot mintim ca traim intr-un stat de drept si sa se joace fiecare individ care are acces la putere, cu soarta altora, mai slabi in fata sistemului. Si faptul ca doamna Kovesi nu a avut nicio reactie imediata, spune multe despre tratamentul pe care ni-l aplica tuturor: jurnalisti, parlamentari, simpli cetateni. Nu a dat doi bani pe tot scandalul sau astepta sa o sune cineva de la Cotroceni sa ii spuna ce sa faca? Doamne, in ce tara traim…”, a conchis senatorul PSD, Olguţa Vasilescu.

  75. 77 teostanc aprilie 8, 2011 la 6:30 pm

    @Harabulea,
    Eu am scris despre acest subiect la postarea anterioara. Punctele mele de vedere converg, nu sunt identice, cu ale dvs. Si am atentionat ca nu sunt ale unui specialist.
    Dar sa declari emotia societatii ca fiind ipocrita si electorala cred ca este prea mult din partea dv. N- as vrea sa va vad in situatia unei familii caruia ii moare un membru al ei, mai ales tanar, din lipsa de asistenta medicala.

  76. 78 blogideologic aprilie 8, 2011 la 6:33 pm

    Miron Costin propunea cel dintâi enunţ al principiului identităţii din logică în Limba Română. Mai sunt des citate aforismele despre timp : „Nu sunt vremurile sub om, ci bietul om sub vremuri.” Şi „începutul ţărilor acestora şi neamului […] români şi până astăzi […] de când şi cum au descălecat aceste părţi de pământu, a scrie, multă vreme la cumpănă au stătut sufletul nostru. Să înceapă osteneala aceasta, după atâta veci de la descălecatul ţărilor cel dintâi de Traian împăratul Râmului, cu câteva sute de ani peste mie trecute, să sparie gândul.” Cât de mult l-au influenţat aforismele lui Miron Costin pe Cioran, chiar când scrie în franceză ! Cartea din 1964 a lui Emil Cioran poartă titlul „La Chute dans le temps”. Pierre Assouline comenta recent metafizica a lui Cioran : „Tout ce qui est sorti de sa plume ne parle que de cela – la chute de l’homme dans le temps.” http://www.lemonde.fr/livres/article/2011/04/07/cioran-et-la-chute-de-l-homme-dans-le-temps_1504149_3260.html

  77. 79 teostanc aprilie 8, 2011 la 7:01 pm

    @Harabula,
    Ai dreptate cu episodul PSDR al lui Surdu. N-ai dreptate la chestia cu turma. Dau citatul mai jos.
    ” …Nu mai tin minte daca a trecut odata cu toata turma”.
    D-le cei cu d-ta? Au fost destui ma..ri in istorie. De ce vrei sa-i concurezi?

  78. 80 Harabula aprilie 8, 2011 la 7:53 pm

    @Marcus
    Imi este imposibil sa dialoghez cu d-ta. Totusi…
    1.Am naturelul simtitor si m-am ingrijorat. Sa ma fi umflat in pene cu amicii mei importanti? Am recitit ultimele mele postari si am vazut ca am pomenit de amicitia mea cu Emanoil Marcu traducator din franceza si in franceza. Nu merita sa dau explicatii dar se poate citi pe wikipedia despre Marcu. S-ar vedea ca este botosanean. Cu altcineva nu m-am laudat in ultimul timp.
    2.Presupunerea d-tale privind santajul este o mitocanie.
    Nu cred ca d- Nastase mi-a acordat vreo deosebita atentie.
    3.Comportamentul d-tale grosier, face ca sa nu prea ai parteneri de dialog. Vorbesc despre parteneri care sa conteze.
    4.Un exemplu de proasta crestere este si trimiterea opusculului d-tale domnului Nastase somandu-l sa-l citeasca.
    Cine esti d-ta, ca cineva sa-si arunce o zi din viata citindu-te?
    5.Nenorocirea este ca esti irecuperabil. Iti lipseste simtul humorului, detasarea fata de evinimente incat sa fii acceptabil.
    6.Crede-ma, n-am nici un interes sa ma impun intr-o polemica cu d-ta. Daca te face fericit, recunosc ca esti mai patriot, mai cult si mai inteligent decat mine. Multumit?

  79. 81 teostanc aprilie 8, 2011 la 8:22 pm

    Erata
    „D-le, ce-i cu dumneata?”

  80. 82 Paul aprilie 8, 2011 la 8:50 pm

    Victore V.

    fara sa am vreo obligatie fata de Anneta, ci doar de dragul corectitudinii „linguale” 🙂 te avertizez ca ironia pe care i-ai transmis-o:
    „Cred că aici (la constructia unui “business-case” viabil – n.b.) ar putea să-și aducă aportul tinerii “intelectuali de stânga” (cum ar fi Anneta)”,
    ei bine, ar trebui rescrisa. Pentru ca tinerii intelectuali de stanga nu-si „aduc aportul”; isi aduc doar contributia, de cele mai multe ori. Daca sunt lasati de catre „intelectualii de dreapta”, desigur! 🙂

  81. 83 Paul aprilie 8, 2011 la 9:02 pm

    Harabula,

    plecând de la formula ta din comentariul pentru Marcus („detasarea fata de evinimente”), vreau sa-ti aduc aminte ca spuneai ca nimeni nu te poate supara. Si totusi, de aceasta data se pare ca nu te-ai putut „detasa” suficient de remarcile lui Marcus, in asa fel incat acestea sa nu te atinga :).
    Sau, dupa atata lupta contra opozitiei (sic!), pana si tu incepi sa ai greutati in „detasarea de eVENI(N)mente”? 🙂

  82. 84 Aya aprilie 9, 2011 la 1:35 am

    @

    Le Prince

    Da, e grea incercarea.
    Poate, tocmai de aceea sunt potrivite si versurile premonitorii din

  83. 85 Sibilla aprilie 9, 2011 la 2:19 am

    Dumnezeu să-l hodinească !

  84. 86 Vasile, aprilie 9, 2011 la 7:02 am

    Harabula,

    In momentul in care dumneata te repezi ca Nutzi …in ..apararea unei cauze „guvernate” de PDL si in mod special de Traian Basescu , lesinati!
    Adica doream sa spun ca deveniti lipsit de constiinta, un lesin moral!
    Cind dumneata compari normele europene patul contra pacient ,fara acest lesin de care discutam, ati ramane logic si ati pune in balanta ca spitalizarea in unitatile europene , pe cap de pacient este mai scurta , din cauza a foarte,foarte multi factori care pentru noi suna ca vindecari miraculoase.Nu cred ca trebuie sa va mai fac alte comparatii ca sa bagati in cap niste chestii simple.Deci inainte de ,guvernul ar trebui sa inceapa cu inceputul european.
    Cind desfiintezi un numar imens de spitale orice guvernant cu putin creier in cap, ar trebui sa gandeasca ca ar avea nevoie de infrastructura la nivel european incepind de la drumurile satesti , autostrazi cu bretele sau cum le spun e la legaturile respective, la trafic fluent pina si la lumini de trafic dirijate inteligent,intelegeti?
    Eu as putea sa mai adaug ca ar fi nevoie ca guvernul sa aloce pentru fiecare zona
    si cite un elicopter , nu sa ajunga de rasul curcilor ca societatea civila sa apleleze la donatii pentru anchizitionarea unui elicopter , intelegeti?
    Aparent pareti un tip educat , rasat, cum dracu puteti insa sa fiti in acelasi timp
    atat de prost si sa sustineti de fiecare data enormitati guvernamentale?

  85. 87 Fault aprilie 9, 2011 la 8:58 am

    Motto : “Opiniile adevărae sunt doar acelea care fac parte dintr-o abordare totalizatoare a realităţii”.

    DREPTUL LA OPINIE

    În contextual cuantificării „binefacerilor sociale” ale activităţii politice îndelungate a cuplului, cerebral infertil, Băsescu –Boc, opiniez că este, de departe, cel mai imbecil din milenara istorie mioritică şi – de ce nu – din istoria de la neinspirata coborâre din pom a strămoşilor lor !
    Poate aude Surdu şi duce misiva acolo unde, cu părere de rău, plecă (Să-L ierte Dumnezeu !)

  86. 88 Pali aprilie 9, 2011 la 10:00 am

    @ Simion Sandor

    Mergeti inapoi un an pe acest blog si o sa gasiti argumente cat doriti;cu camionul daca vreti ? Puteti lua acasa „argumentele” si sa le studiati cu mare atentie;chiar sa le verificati ! Sunteti cam nou pe aici….si din acest motiv simt nevoia sa va informez asupra postarilor mele…..NU SPUN /SCRIU NIMIC DESPRE CINEVA FARA DOVEZI SI ARGUMENTE !!! Poate e chiar o „ciudatenie” in Romania asa ceva dar eu asa sunt ! dac nu va descurcati in lb. romana va scriu in maghiara Domnule „Sandor” !

    ,….multa sanatate !

    P.S. Cred ca, si in politica sunteti novice sau cel putin neinformat !Mai studiati,…

  87. 89 Pali aprilie 9, 2011 la 10:52 am

    @ Simion Sandor

    P.S. 2 V Ponta nu ajunge si nici nu o sa ajunga vreodata macar pana la siretul Domnilor Ion Iliescu sau Adrian Nastase,…dar pentru romani este un exponent bun ….asa cum bine spunea un coleg de blog ( asta ca sa vedeti ca,nu sunt singurul care il critica ) bate campii,deseneaza,si e co-pilot ! Sincer va spun am asteptat altceva de la acest tanar „politician” ( ma rog,…imitatie …asa cum se vede cu ochiul liber )

  88. 90 Victor V. aprilie 9, 2011 la 12:02 pm

    @ Paul

    Era o frază „șablon” din Scânteia Tineretului: „tinerii intelectuali și-au adus aportul la” bla-bla-bla. Însă ai perfectă dreptate: „a-și aduce aportul” este pleonasm.

  89. 91 Aya aprilie 9, 2011 la 2:27 pm

    @

    Harabula

    Amandoi- si fiecare in felul sau- ne-am amintit de Emil Cioran care, ieri, ar fi implinit un veac.
    Tu, aici- eu, pe „firul” urmator.

    Ma bucura si nu ma uimeste ca noi doi ne intalnim, inca o data, pe acelasi drum.
    Ma intristeaza ca doar noi doi l-am evocat, aici.

  90. 92 Aya aprilie 9, 2011 la 2:29 pm

    @

    Pali

    Pastrandu-ma intr-o eleganta rezerva, iti spun doar ca exagerezi inacceptabil in „caracterizarea” nedreapta si neadevarata pe care i-o faci lui Victor Ponta.

  91. 93 Harabula aprilie 9, 2011 la 3:28 pm

    @Aya
    Multumesc draga prietena.

  92. 94 blogideologic aprilie 9, 2011 la 4:25 pm

    @Aya spune, în aprilie 9, 2011 la 2:27 pm : +@Harabula Amandoi- si fiecare in felul sau- ne-am amintit de Emil Cioran care, ieri, ar fi implinit un veac. Tu, aici- eu, pe “firul” urmator. Ma bucura si nu ma uimeste ca noi doi ne intalnim, inca o data, pe acelasi drum. Ma intristeaza ca doar noi doi l-am evocat, aici.+
    Ei, da, numai voi doi sunteţi simţitori 🙂 şi unici !

  93. 95 Ghita Bizonu' aprilie 9, 2011 la 5:15 pm

    Victor V.

    „avansati inainte” este un pleonasm pur … Insa a-si aduce aportu este unu sa zic asa relativ . Este pleonasm daca o iei pe franceza .. insa in romana „aportu” este ceva ce aduce cu el aportoru’ (plasa cu salai in stanga si damigeana cu alb sec in dreapta in timp ce deschide usa cu capu …. sau rata in bot bracu’ la vanatoare!). Oricum o iecspresie demna de al de era mic si daaea din mana s’avea patyru la romana …
    Ptr putin
    Ghita

  94. 96 Ghita Bizonu' aprilie 9, 2011 la 5:16 pm

    Aya
    ai drepatte . VP ajunge totuis pana la genunchiul celor doi predecesori …

  95. 97 Ghita Bizonu' aprilie 9, 2011 la 5:36 pm

    Harabuyla uitasem

    cum se calculeaza norma aia europeana ? Luxemburg, Franta, Germania sunt PESTE norma aia .. si mai au si infrastructura …..(ma rog nu au doctori facuti pe pcte pe la vreun parti facut sa umfle niste buzunare … ca am dat peste 2 „exemple” de tot rasu plansu. Ma rog am reusit ca sa ii fac ceva necazuri unui exemplu ceva in genu :Donsoara daca presupui ca un ins oaresicare (eu!) e in stare sa prezica ca un bolnav o sa faca asistolie atunci dobitocu (tot io!) ala ar trebui sa fie in locu nostru !!!)
    Esto precum leginaru (La Legion) moare dar apara pozitia ….bashita !

  96. 98 Pali aprilie 9, 2011 la 6:22 pm

    @ Aya

    Iti respect parerea,…insa a mea ramane neschimbata ! Si cred ca, nu gresesc,…dupa ce iarasi s-au facut de cacao pesedistii mureseni in frunte cu V Ponta au aterizat la un meci de baschet unde a fost huiduit copios „simpatia ta” ! Oare de ce ? Oare de ce au exact aceeasi parere si altii ? Inclusiv unii de pe acest blog ? Imaginea a fost una jalnica,…sa-l vezi pe Ponta mergand de zici ca a inghitit un tarus si toti lingaii dupa el ca niste pechinezi;oameni in toata firea la cincizeci – saizeci de ani;frecandu-si mainile…sefu’ nu doriti un pahar cu apa ? sau atentie sefu’ o sa aveti o scama pe umarul stang ( ca deh …baiatu’e de stanga ),…niste slugoi,…dade’ da norocu’ si peste ei la anu’ si prind si ei vreun deconcentrat daca se dau bine pe langa jupan ,…acest scenariu ( printre altele ) cred ca a dus la huiduieli ! Repet si pt. tine nu vorbesc fara sa ma documentezi etc.nu am nimic personal cu el,dar m-a de zamagit cumplit;dupa era Prostanacu’ speram la o schimbare,…si ce primim,girarea unor fraude la unele alegeri interne,vizite de taina pe la Base’ etc. Am dreptate ? Deci nu e cu nimic mai prejos ca cei pe care ii injura zi de zi pe la tv,…in timpul programului de lucru ( banuiesc ) bineinteles ca doar timpul trece,leafa merge noi muncim cu drag si spor ca, sa avem de platit impozite si taxe din care sa-si ia Ponta salariul,

  97. 99 Aya aprilie 10, 2011 la 1:55 am

    @

    Blogideologic

    Ai argumente sa-mi contrazici afirmatiile?
    Evident, nu.

    P.S.
    Replica ta finala din aprilie 9, 2011 la 4:25 pm arata ciuda.
    Ma intreb de ce.
    Oare pentru ca Harabula si cu mine am fost singurii care ne-am amintit de Cioran?

  98. 100 Aya aprilie 10, 2011 la 1:59 am

    @

    Pali

    Opinia mea favorabila lui Victor Ponta ramane neschimbata.
    Este intemeiata pe argumente.
    Desigur, nu te pot impiedica sa ai o parere contrara mie- dar as dori sa te conving sa o schimbi.

  99. 101 Aya aprilie 10, 2011 la 2:00 am

    @

    Ghita Bizonu

    Sa stii ca n-ai dreptate, e un baiat ‘naltutz.

  100. 102 Aya aprilie 10, 2011 la 2:02 am

    @

    Harabula

    Cu drag!

  101. 103 Vasile, aprilie 10, 2011 la 7:45 am

    Aya,

    Din nou gresesti de Cioran ca roman, de valoarea unui guvern care nu a catadixit sa plateasca o suma minora pentru a imbogati patrimoniul national al tarii am scris eu,dar am fost cenzurat!

  102. 104 Constantin Răduţ aprilie 10, 2011 la 9:56 am

    Pentru un partid al ţărănimii
    L-am cunoscut, în ultima vreme, înainte de a muri, pe Victor Surdu mai îndeaproape. O relaţie profesionala, sa zic. Omul degaja încă generozitate si dorinţa de a face bine ţărănimii române. Acesta a fost un crez puternic al lui Victor Surdu, inginer agronom si politician pentru cauza rurală. Printre puţinii, probabil, dedicat acestei cauze după ’89. Partidul lui, Partidul Democrat Agrar din România a avut o existenţă zbuciumată si efemeră. A fost înfiinţat în 1990 si a dispărut (fiind înghiţit de unul fantomă, al lui Virgil Magureanu, în 1998).
    Problema ţărănimii române nu s-a îmbunătăţit nici pe vremea cand partidul lui Victor Surdu milita, chiar pe băncile uneia sau alteia din camerele parlamentului, si nici după.
    Am putea spune, chiar, ca starea ţărănimii s-a degradat, sărăcia a cuprins ca o viroză satele româneşti, locuitorii din rural au fost si sunt doar o masa de manevra înaintea alegerilor locale sau parlamentare.
    Desi, în satele noastre au început sa „apară” ştiri la televiziuni prin cablu si conexiuni internet, disparitatea oraş-sat nu a fost atat de dramatică. Numărul populatiei din mediul sătesc a crescut în ultimii 20 de ani, la cca 42%, urmare a dezindustrializarii si a faptului ca generațiile migrate de la sat la oraş în anii 60-70 (si urmaşii lor) au fost nevoiţi sa revină la origini, adică în satele din care „fugiseră”. Dar – ce paradox amar -, satele româneşti sunt acum mai anemice decat in vremea colectivizării socialiste. Ca urmare, somajul este impovarator iar lipsa de infrastructura economică si socială este alarmanta.Numărul localităților rurale cu instalaţii de canalizare nu depăşeşte 15%, iar cele în care se distribuie centralizat căldură este infim, sub 1%. Numărul kilometrilor de drumuri modernizate a crescut doar cu 1-2% după intrarea în UE.
    Exploatațiile agricole ţărăneşti au fost „botezate” de politicieni lipsiţi de suflet drept „ferme de subzistenta”, facandu-se din aceasta o adevărată politică de stat. Scopul? Decimarea ţărănimii romane, prin „inghitirea” acesteia de către marii proprietari de terenuri arabile si agricole. Potrivit unui studiu recent al Eurostat, in România exploatațiile mai mari de 100 hectare au o pondere de cca 40 % în totalul suprafeţei agricole. Un procent substanţial mai mare decat în Italia, Austria, Belgia, Polonia, Olanda (acestea doua din urma, cu sub 20% ferme foarte mari, desi sunt producători si exportatori agricoli de renume). Dar, tot în România, fermele cu suprafaţă de pana la 5 ha deţin tot aproape 40 la sută. Pot concura ţăranii cu gospodarie de pana la 5 hectare cu mogulii care au sute, mii sau zeci de mii de hectare? Răspunsul este categoric NU. Atunci? Ei, bine, atunci acestia trebuie sa dispară. De ce? Ca sa-si sporească averea marii latifundiari, care si-au făcut bani din diverse afaceri, majoritatea fără legatură cu pamantul satelor.
    Cine-i reprezintă pe ţărani în aceasta lupta fără izbanda pentru ei? Partidele, politicienii pe care i-au trimis în parlament? Nu. Toti aceștia sunt împotriva lor. Gospodăriile sătenilor sunt acum de subzistenta, adică nu aduc venit ţării si nici profit profitorilor. Toti sunt porniţi pe cei cca 4 milioane de capete de familii din mediul sătesc sa îi determine sa renunte la pamant. Nimeni nu a făcut planuri cum sa-i sprijine pe acesti bieţi ţărani amarati, văzuţi de mulţi dintre noi (din fuga maşinii) cum ara terenul cu plugul tras de un cal sau de o vaca.
    Nu este drept. Nu este în firea traditiei si istoriei româneşti ca ţărănimea sa fie batjocorita si îndemnată sa-si cedeze hectarul de teren pentru 100 Euro rentă viagera (ce monstruozitate a gandirii unor vampiri a avut Romania inceputului de mileniu XXI !).
    Este drept ca ţărănimea română sa fie repusă în drepturile sale firești. Mica gospodarie țărănească poate si trebuie sa constituie un pilon al dezvoltării ţării, ajutand-o cu servicii, informaţii si infrastructura pentru înnoire si modernizarea producţiei si valorificarea bunurilor intrun circuit economic liber, echitabil si profitabil.
    Țărănimea română are nevoie de o reprezentare adevărată în structurile politice ale ţării.
    Un partid al țărănimii este, mai mult ca niciodată, binevenit pe scena politică, economică si socială a ţării.

  103. 105 Pali aprilie 10, 2011 la 10:46 am

    @ Aya

    Hai sa te conving eu,…draga mea EU am fost crescut in spiritul respectarii legalitatii a ordinii si disciplinei,in mare masura asta se datoreaza mamei mele care e nemtoaica ( bunicul meu a fost ofiter superior in Luftwaffe ) Orice ce iese din acest cadru – legal ma deranjeaza si ma revolta ! Stiu ca, astfel de calitati sunt absolut inutile in politica din Romania ;am constatat pe pielea mea dar tot nu vreau sa ma schimb. Asa cum am mai spus detin dovezi,acte in original ref. la fraudarea alegerilor interne din 2008 de la PSD Mures;ca atare cei de atunci sunt si cei de azi nestatutari si ilegitimi ,…pana aici corect ? Dupa cere ajundem pe 28. febr. 2011 cand se intampla acelasi lucru girat-ordonat si asistat de Ponta la alegerea Pres.Org.Minicipale PSD Mures.Si pentru ce sau cine ? Pentru un amarat de prieten D Popa care nu reprezinta nimic in si pentru Mures !!! Cauta te rog articolele din ziare ref. la acest subiect. Stii ca, au fost dati afara din partid MEMBRII FONDATORI ? Oameni cu legitimatii de membrii fondatori care poarte semnatura Dl. Ion Iliescu !!! Nu mai intru in detalii,…am scris destul la vremea respectiva;postarile sunt aici pe blog;nu ca la Ponta care le sterge.Pentru mine acest om nu mai reprezinta NIMIC;si sunt ferm convins ca o sa duca partidul in jos ! Si la ora asta este sub partid;nu poate sa convinga ! Cu vizite nocturne pe la Base’ convingi doar pe unii !

    week-end placut !

  104. 106 Roxana Iordache aprilie 10, 2011 la 11:05 pm

    @nastase. Frumos scris!

    Dumnezeu să-l ierte! Suferinţa l-a mântuit. Condoleanţe familiei!

    Are două fiice reuşite, care, prin naturaleţea şi discreţia lor, ar trebui să fie modele pentru copiii de persoane publice.

  105. 107 Roxana Iordache aprilie 10, 2011 la 11:28 pm

    @Pali. Eu chiar te cred şi sunt de acord cu ce scrii despre Ponta, dar obiecţia e că ai ales un moment nepotrivit. Nici psihologic nu-i bine, pentru că rişti să dai impresia lipsei de respect şi de sensibilitate, ceea ce nu cred că e cazul. Probabil că e vorba de dezolare, te înţeleg.

  106. 108 Aya aprilie 11, 2011 la 12:08 am

    @

    Pali

    Cunosc situatia regretabila din Mures- desigur, tu o stii in amanunt.
    Dar, parerea mea pozitiva despre si increderea in Victor Ponta taman neschimbate.

  107. 109 Aya aprilie 11, 2011 la 12:09 am

    @

    Pali

    Corect:
    „parerea mea pozitiva despre si increderea in Victor Ponta raman neschimbate.”

  108. 110 Anneta aprilie 11, 2011 la 2:18 am

    @Pali: Din cate vad, aveti niste nemultumiri personale, care nici macar nu sunt demonstrabile – de cand articolele din ziar au devenit referinta????! Mai ales in Romania. Cat despre vizitele noaptea la Basescu suna a roman politist…portocaliu
    Cand ati vorbit de argumente, ma asteptam la ceva mult mai coerent. Vad insa ca aveti, de fapt, niste frustrari personale, legate de niste lucruri care v-au scapat in organizatia locala si va defulati pe presedintele partidului. Unde e maturitatea politica? Este ca si cum eu m-as fi impiedicat dimineata, pe cand incercam sa urc in troleibuz si la pranz incep sa ma defulez pe presedintele partidului. Eu sunt tanara, dar ce faceti dumneavoastra e copilaresc:)

  109. 111 Pali aprilie 11, 2011 la 8:16 am

    @ Anneta

    Ti-am mai spus ca, nu intru in dialog cu tine ? pai siiiiaaaatunci’ de ce insisti ?

    Deci sa te lamuresc pentru ultima oara dupa care te rog din suflet sa ma ignori asa cum o sa fac si eu cu tine ,….so : vizitele nocturne au fost confirmate inclusiv de catre Ponta citez „am fost intr-o problema personala” ceea ce pt.mine este greu de crezut ! ( din cate stiu Base’ nu presteaza babysitting ! )

    – articolele din ziarele respective ca si faptele reale a acelor zile sunt foarte adevarate !

    Si acum urmeaza teapa pentru tine scumpi: NU mai sunt de mult membru al PSD…deci nu mai am cum sa am frustrari personale acadeaua’ lu’ taticu’ !!!

    – unde e maturitatea politica: pai sa-l intrebi pe Ponta nu pe mine !

    ,…si ATENTIE,….poate chiar o sa te impiedici dimineata,….si o sa cazi in teapa PSD-lui la anu’ !

    P.S. ,…tanara,…pai se vede;unde erai tu fata mosului cand eu coduceam campanii electorale si bagam gologanu’ cu sacu’n partid ?….ti-am mai spus …stai departe de politica ca,te frige ! Imi zic tu mie de ziare…pai ce sa-ti zic eu atunci daca TU dai crezare celor vazute si auzite pe la TV ??????

  110. 112 Pali aprilie 11, 2011 la 8:21 am

    @ Aya

    Sorry,…dar nu o sa ma poti convinge ! Asta ar insemna sa neg tot ceea ce am vazut,trait ,constatat, etc. pe pielea mea ! Mai vorbim la anu’ dupa rezultate de 10 – 15 % a PSD-lui in unele orase,judete !

  111. 113 Vasile, aprilie 11, 2011 la 2:11 pm

    Pali,

    Nu fi misogin ! Atunci cind crezi ca este cazul insisti pe linga doamne sau domnisoare acum cind o domnisoara insista, de ce doresti sa fi nepoliticos?

  112. 114 Pali aprilie 11, 2011 la 6:00 pm

    @ Vasile

    ,..de unde concluzia ca, eu insist ? De ce sunt nepoliticos ? Probabil un virus de la Cotroceni imi da tarcoale ! Sau de ce sa fiu politicos;la ce folos ? Am fost si la ce mi-a folosit,…in tara asta de pomanagii merge si asa,….nu ? ( am glumit )

    P.S. ,…chiar NU sunt misogin !!!

  113. 115 Aya aprilie 12, 2011 la 4:50 am

    @

    Vasile

    Nu sta frumos unei dudui sa „acrosheze” barbatii.
    Asta a facut Anneta cu Pali- si bine a facut ca i-a dat duduitzei o lectie.

  114. 116 Aya aprilie 12, 2011 la 4:51 am

    @

    Pali

    Am realizat ca nu te pot convinge.
    Dar, imi mentin opinia.

  115. 117 Vasile, aprilie 12, 2011 la 6:57 am

    Pali,

    Esti in zona nemuririri, si sa nu-mi spui ca toate iti cad la picioare , chiar fara nici o insistenta!

  116. 118 Pali aprilie 12, 2011 la 8:10 am

    @ Roxana Iordache

    Ai dreptate si sunt de acord cu tine,…doar partial.

  117. 119 Pali aprilie 12, 2011 la 8:14 am

    @ Vasile

    Cred ca, ai deviat de la subiect ! Noi discutam despre altceva decat despre cine e misogin sau ceva asemanator ,… sau cine pe unde cade,…


Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!