„Premiu” pentru bloggeri

Dragi prieteni,

Va adresez invitaţia din partea Fundaţiei Institutul „Ovidiu Sincai”, al cărei preşedinte sunt, să participaţi la un eveniment de excepţie: conferinţa Europa încotro? Soluţiile economice ale stângii, susţinută de Gerhard Schroeder, cancelar al Germaniei în perioada 1998-2005.

Evenimentul va avea loc vineri, 15 octombrie a.c. în Bucureşti, la Hotel Marriot, sala Grand Ballroom, începând cu ora 9.45.

Deoarece evenimentul beneficiază de măsuri de securitate specifice unui astfel de eveniment, vă rog să confirmaţi participarea la Alexandra Nichita, tel: 0740.131122, e-mail: ovidiusincaiinstitute@yahoo.com, până cel târziu joi, 14 octombrie 2010, orele 15:00

75 Răspunsuri to “„Premiu” pentru bloggeri”


  1. 2 contele octombrie 13, 2010 la 9:03 am

    Iarăşi bloggeri …
    Am să-mi fac un blog şi-o s-ajung cel mai tare blogger al României …o să câştig o grămadă de bani din reclame şi-o să fiu respectat şi invitat la toate evenimentele de excepţie . O să dau autografe …O să fiu iubit , invidiat , admirat , urât …O să fiu number one în ZeList …O să se cutremure scena politică atunci când voi VORBI ( scrie !) eu .
    O să-mi ia social-democraţii toţi banii cu impozitele lor … sau Boc , cu al lui impozit pe drepturi de autor …
    Dragi colegi , merită oare să-mi fac blog ?!

  2. 3 Cârcotaşu octombrie 13, 2010 la 9:15 am

    @ contele,
    Depinde. 😆

  3. 4 Theodora octombrie 13, 2010 la 9:59 am

    @contele
    Nu ai curaj!!!! 🙂

  4. 5 virus octombrie 13, 2010 la 10:11 am

    Domnule Conte,stiti ca si cel de Monte Cristo si-a facut(sapat) un tunel sa evadeze din inchisoare…S-a imbogatit.. si si-a luat si Mercedes..Faceti-va,dom’le!

  5. 6 Larisa octombrie 13, 2010 la 10:28 am

    Super ! Super !Super!

    Vin!

  6. 7 Criticos octombrie 13, 2010 la 10:41 am

    @contele
    Ce-ar fi să consideraţi că blogger nu e doar posesorul unui blog, ci şi participantul – cu o bună frecvenţă – la discuţiile de pe un blog? Dacă chiar sunteţi interesat de opinia fostului cancelar despre încotro se îndreaptă Europa, v-aş prpune să o contactaţi pe doamna cu adresa indicată. Pe pariu că vă veţi satisface curiozitate.Ca plată pentru acest sfat – ce-i gratis în lumea asta?! – aştept şi o dare de seamă aici

  7. 8 George Serban octombrie 13, 2010 la 11:11 am

    @conte, nu merita sa vafaceti blog pentru ca mie, desi am, nu-mi raspunde nimeni la telefonul mentionat in invitatie 🙂

  8. 10 Observator octombrie 13, 2010 la 11:41 am

    @contele – stiu eu ce sa zic. Uite ce spune Realitatea:

    „Bloggerii români au încasat, în 2009, aproximativ 300.000 de euro, 10% dintre aceştia având venituri de peste 1.000 de euro, potrivit studiului BR 2009,[…]

    Portretul bloggerului român, potrivit studiului, arată că locuieşte în Bucureşti, este bărbat, are vârsta cuprinsă între 18 şi 44 de ani, a terminat o facultate şi a început să scrie pe blog cândva după 2007. Potrivit studiului, 77% dintre bloggerii din România au vârste cuprinse între 18 şi 44 de ani. Totodată, 79% dintre respondenţi au studii superioare sau sunt încă la facultate, în timp ce 44% dintre bloggerii români trăiesc în Bucureşti.”

    Eu zic ca nu e cine stie ce afacere. Dar asa, de amorul artei, ca sa fii invitat la conferinte, sa te lauzi ca esti primul in zelist, sa poti aproba sau respinge comentarii, ei bine, pentru aceste lucruri, dar si pentru ca mi-ar placea sa te citesc zilnic, asa cum fac cu blogul domnului Nastase, poate merita incercat.

    Calatorie placuta.

  9. 11 Alexandra Nechita octombrie 13, 2010 la 11:44 am

    Ne cerem scuze pentru problema cu numarul de telefon fix, dar este a doua oara in ultimele doua saptamani cand se fura cablul Romtelecom. O interventie dureaza, de obicei, 2-3 zile.

  10. 12 Pali octombrie 13, 2010 la 12:01 pm

    @ alexandra nechita

    Am comfirmat pe mail trei persoane de la Tg.Mures !

  11. 13 mihaela ivan octombrie 13, 2010 la 12:07 pm

    dle Adrian Nastase va admir foarte mult si mai ales cred in politica si in valoarea PSD.as vrea sa ma inscriu si eu in partid, dar cred ca am nevoie de o recomandare. credeti ca as putea sa o obtin de la dvs? va multumesc! astept rasp

  12. 14 Dragos octombrie 13, 2010 la 12:35 pm

    Nu se poate !….nu-i adevarat !…..imposibil !

    „A avea blog” este noul „marimea conteaza” ?

    Apropo: clasificarea p…partidelor: mici si mari.
    Cele mici se impart in mici si foarte mici iar cele mari se impart in mari, foarte mari si numa’ bune.

    ps: am identificat cel putin doua blogheriste (Sibilla si Theodora) ahtiate dupa partidul social democrat.
    PSD este un partid mare !

  13. 15 Aya octombrie 13, 2010 la 12:58 pm

    @

    Adrian Nastase

    Stirea foarte importanta este ca Schroeder se afla la Bucuresti si ca isi semnaleaza public prezenta!

  14. 16 Victor V. octombrie 13, 2010 la 12:59 pm

    @ Alexandra Nechita

    De două ori în două săptămâni este cam mult, chiar dacă locația este în Ferentari, Rahova sau Giulești (nu sunt rasist, dar am observat că „recuperatorii de cupru” din București locuiesc mai ales în aceste cartiere).

    Pare a fi mai degrabă „concurența” portocalie. E bine că astfel le facem un pic de „publicitate”.

  15. 17 contele octombrie 13, 2010 la 1:08 pm

    @ Cârcotaşu
    Domnule , de data asta n-ai fost cârcotaş , ai fost sibilinic . M-ai făcut extrem de curios : depinde de ce ?

    @Theodora
    😦

    @virus
    Lasă-mă să visez …m-a cuprins reveria …Mercedes…

    @Larisa spune :
    ” Super ! Super !Super!
    Vin! ”
    Oooo , nu credeam că anunţul meu va stârni asemenea entuziasm ! Te voi aştepta pe blogul meu cu plăcere , Larisa !

    @Criticos
    Din păcate la acea oră voi fi probabil la graniţa dintre Bulgaria şi Turcia .
    Mulţumesc pentru sfat … aa , nu privind contactul ( v-am zis că nu pot ) , mă refeream la ” ce-i gratis în lumea asta !” … M-am hotărât , pun reclame pe blog !

    @George Şerban
    Nu răspunde nimeni la telefonul menţionat în invitaţie ? Vedeţi că vă răspunde domnul Alexandru Nechita la 11: 44 am . Probabil este o problemă cu telefonul .

    @Draghi Puterity
    Dacă-l întâlnesc , o să-i transmit . Ups , asta nu era pentru mine …

    @Observator
    Phii , ce m-a nimerit studiul ăla , aşa e , sunt bărbat !
    Şi zici să încerc …Dar să ştii că nu-mi trebuie să scot averi cu blogul…Ceva , acolo , cât să cumpăr produse ” made in România ” , c-am înţeles că aşa putem scoate ţara din criză . La urma urmei , înfiinţarea blogului se va dovedi chiar un gest de patriotism .

  16. 18 Victor V. octombrie 13, 2010 la 1:34 pm

    @ dlnimeni

    Astăzi v-am vizitat blog-ul. Nu aș zice că este „fără importanță”. Editorialele mi s-au părut interesante și în același timp pertinente, fără nimic strident. Însă nu am descoperit cum se pot publica comentariile.

    Oricum felicitări, chiar dacă nu sunteți în top „douăsute și ceva” ZeList, ca alți bloggeri cu „importanță”. (nu mă refer la dl. Năstase – locul 36).

    Am rămas însă cu o nedumerire legată de comentariul: „Victor V.: mai inainte de concluzii, va sugerez sa aruncati o privire si pe site-ul http://www.worldwide-tax.com/ „. Era vorba de relația dintre nivelul taxelor și PIB-uri? Îmi cer scuze că insist (mi-ați spus că nu mai are importanță), dar îmi displace când nu observ lucruri pe care ar fi trebuit să le observ.

  17. 19 happyfish octombrie 13, 2010 la 1:39 pm

    @contele

    Ce legatura are intentia ta cu Gerhard Schroeder?!
    Poate faci un comentariu la tema…de exemplu, ca fostul prim-ministru german vine iarasi cu intentia de a face propaganda Rusiei si proiectului Nord Stream si de ce nu, lobby in randul politicienilor romani.
    Totul se rezuma la bani si la o mana de oameni care conduc. Restul fac comentarii pe blog.

  18. 20 Aya octombrie 13, 2010 la 1:43 pm

    @

    All

    Numarul de telefon (pentru confirmarea prezentei): 0740.131122

    Subliniez acest lucru mai ales pentru cei care nu vor fi observat schimbarea.

  19. 21 nu_vin octombrie 13, 2010 la 1:47 pm

    ce sa invat de la ala care a falimentat germania ? cancelarul cu cel mai feroce ministru de interne care a impus cele mai „1984” masuri.
    sa fie sanatos. Stanga romaneasca e diferita de cea germana. Stanga romaneasca are accente social conservatoare si usor nationaliste. Stanga germana are radacini in anarhism si este antigermana, schroeder in anii 80 era un provocator iar ministrul sau de externe Fischer in anii 70 un terorist de extrema stanga.
    Eu nu as compara personajele astea cu Iliescu sau Nastase.
    Puteati aduce un meserias, pe Helmuth Kohl.
    Si ce daca e in PES ? schroeder a lucrat sau lucreaza pentru un personaj fascistoid precum Putin la Gazprom.
    Important e omul si nu ideologia !!!

  20. 22 Daneel O. octombrie 13, 2010 la 1:48 pm

    Desi urmaresc blog-ul de ceva timp, primul meu post este legat de invitatia lansata de domnul Nastase. Este ea adresata exclusiv blogger-ilor sau pot participa si cei care nu au o istorie „bogata” pe blog(uri).
    Deoarece sunt la primul post cred ca ar fi de cuvinta sa spun cateva cuvinte si despre mine: sunt din Bucuresti, student la Cibernetica si pot spune ca nu am o opinie politica foarte bine definita. Din acest motiv as dori, daca nu este cu suparare, sa particip la eveniment, in speranta ca imi voi face o idee mai buna despre politica din zilele noastre si solutiile pe care le propune pentru redresarea economica.

  21. 23 Aya octombrie 13, 2010 la 1:48 pm

    @

    All

    Ati vazut cum „suna” un „amanunt” dintr-un comunicat german (oficiale!) privitoare la vizita Angelei Merkel?

    „Cancelarul Angela Merkel se va intalni cu presedintele Basescu si cu premierul Boc”.

    Nemtii nu fac greseli la un asemenea nivel.

    Fiind imposibil de crezut ca la nivelul Externelor din Germania nu erau cunoscute (sau nu puteau fi aflate!) prenumele presedintelui si premierului Romaniei, mesajul subtextual este de-a dreptul transparent.

  22. 24 Aya octombrie 13, 2010 la 1:51 pm

    @

    All

    Corect: „dintr-un comunicat german (oficial!) privitor”

    Modificasem formularea dar a „plecat” textul inainte de a opera rectificarile de amanunt.

  23. 25 Dragos octombrie 13, 2010 la 1:54 pm

    A fi sesizat respectul ce-l port Partidului Social Democrat prin afirmatia PSD este un partid mare !”.

    Care este/a fost.

    Sa nu uitam, totusi, ca PSD-ul se afla in opozitie unde se comporta lamentabil, bleg, fara zvac si nejucaus.
    Capul partidului NU stie, pur si simplu, procedura de intrare la guvernare…

  24. 26 Victor V. octombrie 13, 2010 la 1:57 pm

    @ Adrian Năstase, Alexandra Nechita

    Pentru cei care nu pot să vină, se poate vedea online conferința (live/înregistrare) sau măcar textul prezentarii dlui. Schroeder? Mulțumesc.

  25. 27 Aya octombrie 13, 2010 la 2:02 pm

    „COINCIDENTE”

    Este foarte interesanta prezenta lui Schroeder in Romania!
    Desigur, e social- democrat si tine o conferinta pe teme social- democrate, ceea ce este de intees.

    Dar nu am cum sa nu remarc niste „coincidente”:
    – prezenta sa aici „intamplator aproximativ” in acelasi timp cu a Angelei Merkel (nu pot sa nu-mi amintesc ca, in Germania, intr-un anumit an de gratie, Schroeder a parut mai degraba a „face pasul lateral” pentru a-i da intaietate Angelei Merkel catre fotoliul de cancelar- nu cred ca „din calaverism”; de asemenea, cum nu pot sa nu-mi amintesc ce am gandit atunci despre convingerile crestin- democrate ale doamnei cancelar, nascuta si crescuta in Germania de Est; daca la asta adaugam faptul- poate, mai putin cunoscut- ca Angela Merkel este unul dintre oamenii de stiinta de top, la nivel mondial, da de doua ori de gandit realitatea pasiunii sale pentru politica si „aprofundarea” crestin democratiei);
    – prezenta, cam in aceeasi perioada, a „unor persoane importante” care au legatura directa cu hidrocarburile.

    Opresc aici sirul „coincidentelor”.
    As putea continua cu cel al „asemanarilor concidente” peste timp.

  26. 28 happyfish octombrie 13, 2010 la 2:03 pm

    @Alexandra

    Furtul cablului de la telefonul mobil e o evidenta manipulare politica! 🙂

  27. 29 Vasile, octombrie 13, 2010 la 2:12 pm

    Efendi Beg,

    Nu uita Haci Baba – Taxim – Saray helvasi tooooo, restul e „doar istorie”!

  28. 30 Victor V. octombrie 13, 2010 la 2:16 pm

    @ contele

    Eram convins că până la urmă te va tenta „puterea” și pe tine. Atracția „zelist” e din ce în ce mai mare?

    „Anger, fear, aggression. The dark side are they. Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.” Beware young Skywalker!

    Aaa… mă scuzați. Sunteți de fapt contele Dooku (individul care era mână-n mână cu Presidentu’ Sith). Atunci nu este nicio problemă. Activați-vă blog-ul și păziți-vă de noi ceilalți rămași dincolo.

  29. 31 blogideologic octombrie 13, 2010 la 2:37 pm

    @ florin m. are un rol de jucat aici. Să prezinte într-o lumină pozitivă „politica economică şi de dezvoltare”, ghilimele pe care le-am pus au semnificaţie negativă, ale liniei Traian Băsescu-PDL, şi să „corecteze” evaluările negative la adresa acestei politice făcute de @blogideologic, adică de mine. Atunci când datoria suverană a României creşte de la un an la altul prin datoriile contractate, ultima fiind împrumutul de 20 miliarde euro de la FMI, nu poţi să te lansezi absolut iraţional, –pentru că şi ministrul Dezvoltării Elena Udrea are totuşi obligaţia să se comporte ca un manager, deci are obligaţia să fie „agent raţional”–, la investit în construcţii cu bani luaţi de România pe datorie. @ florin m. o absolvă pe Elena Udrea, spunând că acestea sunt investiţii pentru capital goods, deci investiţii pentru producţie. Domnule @ florin m., dacă susţii aşa ceva, ai obligaţia morală să substanţiezi care este modelul economic pentru producţia care foloseşte aceste capital goods ? Aceasta implică, fireşte, să ne spui şi la cât estimezi fluxul de bani anual ce va rezulta din aceste capital goods, şi cât timp va dura acest flux de bani, chiar dacă ministrul Elena Udrea păstrează secret total asupra acestui model economic, iar pe tine nu te interesează, în fond, ce face Elena Udrea la „ministerul ei” cu banii României!

  30. 32 Dragos octombrie 13, 2010 la 2:55 pm

    Invataminte:

    1: cine nu are noroc la blog are noroc in dragoste.
    2: si cu blogul in Zelist si cu sufletu’n rai nu se poate.

  31. 33 Dragos octombrie 13, 2010 la 3:00 pm

    happyfish: „fostul prim-ministru german vine iarasi cu intentia de a face propaganda Rusiei si proiectului Nord Stream…”

    Cunoastem !

  32. 34 Mihnea Georgescu octombrie 13, 2010 la 3:23 pm

    Mulţumesc pentru invitaţie. Din păcate, nu o pot onora.

  33. 35 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 3:31 pm

    Domnule Nastase, va rog o inregistrare sau un transcript cu Schroeder, pentru cei care nu pot veni acolo.

  34. 36 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 3:36 pm

    Victor V., plecaciuni pentru vizita. Daca mai tin bine minte, era ceva de genul ca nu exista o dependenta clara intre cota unica si evolutia pib. Dar, repet, nu mi se pare foarte important.

  35. 37 Constantin-Valeriu Trifan octombrie 13, 2010 la 3:40 pm

    Stimate Domnule Prim Ministru,

    Dacă aş fi blogger, v-aş mulţumi pentru invitaţia la conferinţa „Europa încotro? Soluţiile economice ale stângii”, susţinută de Gerhard Schroeder, cancelar al Germaniei în perioada 1998-2005.

    Cum lucrurile nu stau asa, mă rezum să vă reamintesc ceea ce vă scriam în martie a.c., atunci când se făcea mare vorbire pe acest blog despre “soluţiile stângii moderne”: (Mă) citez:

    «Pentru ilustrarea ideii că stânga europeană este falimentară aduc doar două exemple. La finalul mandatului său, în anul 2005, Cancelarul Gerhard Schroeder, unul din reprezentanţii de frunte ai stângii europene „moderne“, lasă Germania într-un şomaj de aproape 12%, în condiţiile în care economia europeană şi mondială “dădeau în clocot”. »

    Ar fi, cu adevărat, interesant să ne explice cum a reuşit această “performanţă”.

    Celălalt exemplu era al Primului ministru al Spaniei, Jose Zapatero. Nu mai insist!

    Cu aleasă consideraţie,
    Constantin-Valeriu Trifan.

  36. 38 happyfish octombrie 13, 2010 la 4:24 pm

    @ CVT
    Gerhard Schröder a lasat in somaj si 3 neveste. A 4-a cred ca are spor de fidelitate deja!

  37. 39 Harabula octombrie 13, 2010 la 4:34 pm

    Schroeder este presedintele companiei rusesti „Nord Stream” care construieste gazconductul nordic. Gazprom detine 51% din actiunile acestei companii.
    In acelasi timp, presa a anuntat vizita presedintelui Gazprom la Bucuresti.
    Pe de alta parte doamna Merkel continuatoarea politicii energetice a lui Schroeder vine si ea in Bulgaria si Romania,

    Eu cred ca unii se bucura ca Bula. Atunci cand a auzit ca o bomba atomica face multe milioane de dolari, se ruga sa-i pice si lui una in gradina. Cam asta este cu vizita fostului cancelar.

    Schroeder este mai mult om de afaceri decat social democrat.
    Si apoi, cat a fost la putere, nu a avut cine stie ce realizari economice. In plus a provocat divizarea partidului sau.

    Sunt convins ca domnul Nastase stie despre ce este vorba. Dar nu ne-o va spune. Transparenta, transparenta, dar nu pentru prostime.

  38. 40 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 4:35 pm

    Victor V.: uite, aflu de la dumneavoastra despre zelist. Blogul dlui nimeni nu este facut pentru zelist, asa incit le voi comunica sa il scoata din lista sau sa plateasca. Nu am urmarit popularitatea, cei citiva prieteni care binevoiesc a-l vizita este suficient. Altfel, desi sunt departe de a fi un expert in seo, am citeva cunostinte de incepator, asa incit daca doresc, atunci ii pot face o promovare. Insa nu ma intereseaza asta.

  39. 41 happyfish octombrie 13, 2010 la 4:37 pm

    @ CVT

    Serios vorbind, reformele lui Gerhard Schröder au contribuit la scaderea continua a ratei somajului in anii 2006-2007, dupa plecarea lui, si ajungand la un minim istoric in 2008 de 7,8%, cea mai scazuta rata post-reunificare.
    Sa nu uitam ca in fosta Germanie de Vest erau zone unde somajul atingea 20%.
    Cam asa va fi si in Moldova la inceputul anului viitor, de pilda. Noroc ca s-a facut malaiul anul asta!

  40. 42 happyfish octombrie 13, 2010 la 4:42 pm

    …Germania de Est, scuze!

  41. 43 Harabula octombrie 13, 2010 la 4:42 pm

    @Aya
    Ti-am citit comentariul privind vizita lui Schroeder, dupa ce l-am tastat pe al meu.
    Asa reiese ca am repetat ce ai scris.
    Vad inca odata ca exista afinitati elective.

  42. 44 Ghita Bizonu' octombrie 13, 2010 la 4:53 pm

    Ref constructii

    depanda ce constuctii stimati amici .
    Daca esrte vorba de prima sau ultima casa … o4ricat de necesare ar fi ele nu vor avea importanta ptr econoie (lipsa de cerere solvabila). Daca este vorba de sali de sport si baznine olimpice – efectul se va vedea poate peste 20 de ani (mai multi tineri in forma , daca vom avea bani de apa si incalzire).
    Daca ar fi vorba de drumuri – mai ales afurisitele alea de autostrazi ele vor face ca investitii in Romania sa fie sa zic asa mai atractive .. ca o autostarda de la Borsa la Constanta … leaga Constanta de Budapesta si Viena (si reciproca)…
    Depanda ce intelege Blonda Nationala prin constructii . Mi-e frica ca betoane pe Strandul Tineretului ….

  43. 45 Doru Coarna octombrie 13, 2010 la 5:15 pm

    @ Dragos,

    nu-ti ramane decat sa verifici urgent primul proverb…

  44. 46 Cârcotaşu octombrie 13, 2010 la 5:40 pm

    @ contele,
    Păi depinde care ţi-e dorinţa şi… care-i putirinţa. 😆

  45. 47 Doru Coarna octombrie 13, 2010 la 6:04 pm

    @ Adrian Nastase,

    Extrem de oportun si inspirat lansata tema celor 100 de solutii! Excelent!

    Excelenta enumerarea publica a celor cateva, cu adevarat importante pt populatie!

    Felicitari, PSD!

  46. 48 Geta octombrie 13, 2010 la 6:32 pm

    Va multumesc si eu pentru invitatie.Deocamdata bugetul nu-mi permite un drum pana la Capitala… 😦
    Poate cu alta ocazie.

  47. 49 Victor V. octombrie 13, 2010 la 6:41 pm

    @ dlnimeni

    Nici eu nu știam de „zelist”. Am aflat din comentariile Theodorei.

    Ați scris clar pe prima pagină: „Blogul Domnului Nimeni. Un blog fara importanta.” – tocmai din acest motiv sunt tentat să vă mai vizitez. Cum să-i faceți promovare? Dacă ați avea un anticariat, i-ați pune beculețe pâlpâitoare la intrare, ca la „butic”-urile turcești? Am presupus că din același motiv nu ați permis comentariile. Comentariile politice în versuri vă mai lipseau pe blog.

  48. 50 Aya octombrie 13, 2010 la 6:43 pm

    @

    Harabula

    Les ames bien nees!

  49. 51 Victor V. octombrie 13, 2010 la 7:08 pm

    @ dlnimeni

    Referitor la relația cotă unică – creștere PIB, aveți dreptate. Creșterea puternică a PIB-ului României nu poate fi atribuită doar cotei unice. Însă „eșecul cotei unice” în România este și mai greu de observat pe graficul PIB-lui.

  50. 52 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 7:22 pm

    Victor V. Multumesc. V-am spus ca nu era ceva foarte important.

  51. 53 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 7:47 pm

    Victor V. Am pus pe blog astazi un contor al vizitelor pe blog. In general, sistemul de contorizare, cum e si zelistul, nu reflecta calitatea blogurilor ci doar popularitatea lor. Popularitatea poate fi manipulata, stiind ca se contorizeaza numarul de accesuri si si numarul de comentarii. 20-30 de oameni cu blog se pot intelege usor sa isi dea accesari reciproce si sa isi faca niste comentarii scurte (ca sa poata scrie multe) si in acest fel sa isi salte blogurile in zelist pina la un loc nu neaparat in frunte, dar onorabil. Astazi am dat si pe twitter de aceasta formula de manipulare, am gasit un tip care avea mai mult de 4500 de „urmaritori”: era de asteptat ca tipul sa scrie niste panseuri (de maxim 140 caractere) de mare profunzime si impact: ei, asi, erau niste banalitati de tipul „tocmai am vazut la realitatea tv…” si altele de acelasi fel. M-am uitat si pe blogurile unor domni din top 10 si nu prea am gasit articole care sa imi para cine stie ce. Dar te pui cu popularitatea? Iar pe mine lucruri de acest gen nu ma intereseaza. Nu sunt interesat in jocuri de clicaiala, nu sunt interesat sa citeasca multi, nu urmaresc sa devin popular. In general, in practica de ranking, link-urile externe joaca un rol important, de aici si blogroll-urile foarte incarcate – e clar ca unii nici nu ar apuca sa raspunda daca toti cei din blogroll s-ar apuca sa comenteze, blogroll-urile bogate provoaca cresterea de ranking. De aceea si blogroll-ul redus al blogului dlui Nastase are semnificatia lui: acest blog este popular prin el insusi, prin valoarea si continutul sau, prin notorietatea proprietarului si nu prin folosirea unor artificii.

  52. 54 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 7:54 pm

    Victor V.: comentariile, cu riscul de a parea un tip inchis, le-am interzis din lipsa de timp. Nu imi cistig usor piinea la vreme de criza, iar intretinerea unui blog, daca vrei sa o faci serios, consuma timp: dincolo de comentariile inacceptabile, trebuie sa acorzi atentie fiecarui comentariu, sa iti dai seama ce doreste sa comunice fiecare – si, fiind un blog mai mic – sa formulezi pentru fiecare comentariu un raspuns pe care sa il scrii. Toate acestea maninca timp. Am dat astazi drumul la comentarii, cu riscul de aceasta data, de a parea superficial, tot asa cum m-am legat si la twitter, care accepta consideratii scurte.

  53. 55 dlnimeni octombrie 13, 2010 la 8:08 pm

    Victor V.: de aceea si apreciez foarte mult activitatea de bloger a dlui Nastase, precum si a Manuelei.

  54. 56 Aya octombrie 13, 2010 la 8:41 pm

    @

    All

    Am atras atentia asupra miscarii pregatite de Blaga si asupra faptului ca atentia se va concentra pe rafinatul intelectual Baconschi (am detaliat de ce in textul meu din octombrie 8, 2010 la 9:32 pm, sectiunea „Dezbaterea de la Strasbourg. Ce urmeaza?”).

    Constat ca nu se da atentie unor stiri subtile, continuand sa fie important cine vine si cine nu vine in nu-stiu-ce-loja la Sala Palatului.
    Experienta m-a invatat ca daca afirmi un lucru esential, in esenta si apare, brusc, o „bruiere” pe o tema minora, dar prin care esti pus(a) la index, inseamna ca se doreste cu orice pret acoperirea vocii tale, „bruiajul” (facut printr-o singura sau mai multe persoane) fiind dirijat.

    Iata ce scrie presa (altfel spus, cum si-au dus unii la indeplinire prima parte a planului fara a fi deranjati, iar vocile care sesizau ce se intampla erau bruiate de diversi care aveau „probleme” cu semnalarea faptului ca au treaba cu manifestarile stradale- sustinuti, suspect de repede, de altii, grabiti sa acopere tocmai problemele importante semnalate):

    „Practic, noul pilon pe care se încearcă regruparea pedeliştilor a fost lansat, miercuri seara, la Ateneul Român din Bucureşti, sub denumirea Fundaţiei Creştin Democrate. Prim-vicepreşedinţii PDL Adriean Videanu şi Theodor Stolojan, precum şi Vasile Blaga au fost prezenţi la eveniment.

    Miza împingerii în faţă a ministrului de Externe este refacerea imaginii PDL, prăbuşit în încrederea populaţiei, scopul pe termen lung fiind pregătirea sa ca viitor candidat la preşedinţie, posibilitate anunţată de către Traian Băsescu, în urmă cu câteva săptămâni. Chiar dacă, în principiu, tabăra creată în jurul lui Baconschi a fost gândită iniţial ca o variantă la „aripa liberală”, reprezentată prin eurodeputaţii democrat-liberali de la Bruxelles Theodor Stolojan, Monica Macovei şi Cristian Preda, ideea lansării unui nou curent şterge potenţialele disensiuni.

    Europarlamentarul Cristian Preda a pregătit terenul încă de săptămâna trecută, declarând că PDL ar trebui să formeze o alianţă cu PNŢCD, însuşindu-şi, astfel, un parteneriat cu creştin-democraţii în cadrul PPE. De altfel, Baconschi a anunţat încă din această vară intenţia de a regrupa taberele pedeliste, promiţând că va găsi „toate formulele de complementaritate pentru ca sensibilitatea liberală şi cea creştin-democrată să poată coabita”.”

    P.S.
    Astept ca „vocalii” sa fie din nou previzibili si sa replice ca se cunostea intentia lui Baconschi, de parca asta ar fi fost esenta problemei semnalte de mine.

  55. 57 Aya octombrie 13, 2010 la 8:42 pm

    Corect: „daca afirmi un lucru esential”

  56. 58 virus octombrie 13, 2010 la 8:43 pm

    Nea Vasile,facusi pohte de baclavale…

  57. 59 Alex octombrie 13, 2010 la 8:56 pm

    Schroeder, un om de afaceri cu greutate in calitate de angajat al lui Putin la North Stream si nu numai (in primavara circulatia informatia ca s-a alaturat Consiliului Consultativ al Rothschild Group pentru a-si spune parerea in privinta lanurilor bancii de a se extinde in Romania, Turcia, Bulgaria si chiar Asia; merita de asemenea sa mentinam stransa legatura intre fostul cancelar si trustul Ringier, prieten la catarama cu Gazpromul), insa in politica am cam dat gres. Cred ca, in problemele politice, nici Kremlinul nu se omoara dupa Gerhard Shroeder, stanga sa antinationala si expirata fiind incompatibila cu viziunea conservatoare (cu sapte capete peste germana) a lui Vladimir Putin.

  58. 60 Alianta N.U. octombrie 13, 2010 la 10:07 pm

    @happy fishmac

    sa traiesti tu din hartz 4
    acest dobitoc schroeder a distrus sistemul social in germania si el cica e de stanga. sa nu ma vorbim de emigratie galopanta din africa.
    social democratia germana si austriaca nu valoreaza 2 bani.
    Apoi acest criminal Schilly care a instaurat statul politienesc,
    http://www.netzwelt.de/news/70901-privacy-watch-schily-kaese-grossen-bruder.html

    @aya
    madam merkel a fost un fel de „nelutzu” (sa il citez pe Nistorescu) a lui Kohl apoi sa debarasat in mod jegos de el gen Basescu/Petre Roman.
    Tie am sa iti multumesc multe…

    cum scriam sub nickul Nu_vin tocmail il admiram pe Athanasiu Alexandru care la Antena 3 care descria valorile social democratiei romane care sunt cu totul altele decat cele ale social democratiei germane. Sper sa nu ii creati probleme acestui domn cum va e obiceiul. Si il admir pentru ca sa luat de lombrozianul care se baga in seama cu jucarii de plastic prin emisiuni tv.
    Nu am nici un respect fata de Ghitza Cumanu care nici pana acum nu si-a terminat doctoratu si colectioneaza poze cu Stalin si inainte de toate face diverse „scrieri” alese din colaje din ziar si furaciuni.
    Ghitza take this poate crede apoi lumea ca esti dac:
    http://www.envy.ro/frumusete/Ingrijirea-parului/Vopsea-de-par/Blond-Argintiu-Deluxe-Platinum-Collection-11135

  59. 61 florin m. octombrie 13, 2010 la 10:35 pm

    Blog Ideologic

    Nu tine.
    TU ai avut treaba cu Elena Udrea, nu eu.
    Vrand sa dovedesti cu tot dinadinsul ceva, ai trecut peste reguli si ai calificat constructiile drept bunuri de consum. Gresit. Simplu, fara petarde si panglicute ori scenarii rocambolesti. Asuma-ti greseala si mergi mai departe. S-ar putea sa ai dreptate in legatura cu ce ai spus despre Elena Udrea, dar acest subiect nu ma interesa si nu ma intereseaza.

  60. 62 Victor V. octombrie 13, 2010 la 11:51 pm

    @ dlnimeni

    Blog-ul dumneavoastră era cât se poate de Ok. Nici eu nu am cine știe ce timp liber, iar comentariile făcute aici îmi consumă mai mult timp decât îmi permit. A întreține un blog de calitate, a citi și a răspunde rezonabil la toate comentariile este o activitate pentru o echipă întreagă nu doar pentru o singură persoană.

    Am văzut că acum comentariile sunt permise pe blogul dumneavoastră. O să postez un scurt mesaj, astfel încât să aveți și e-mail-ul meu.

  61. 63 Alianta N.U. octombrie 14, 2010 la 1:52 am

    @ AN

    daca obtineti prin vizita lui schroeder un pret la gaz mai mic de la rusi e un gest admirabil din partea dumneavoastra. Dar individul nu este de clasa dumneavoastra si nu aveti ce invata de la el. Daca e asa ca negociati un pret mai bun la gaze sau ceva in legatura cu o conducta sub lacul nostru rusesc v-as sfatuii sa va atribuiti acea realizare. Dar va atrag atentia ca Schroeder are sinceritatea unui ungur mincinos.
    Pentru cine nu stie AN e mult mai haiduc decat il vede lumea si mult mai uman.
    Cel ma mult imi place cand AN zice: „Ce se intampla” , e tipic. Sau cum pronunta „Traian Basescu” hahahaha simpatic

    Pentru cine merge sa il vada pe tovarasu Schroeder caci social democratii germani se numesc intre ei Genossen adica Tovarasi nu va retine decat asta: „Meine Damen und Herren, liebe Genossen und Genossinen” apoi o pauza lunga si o privire goala ca un carnat ieftin de la un spermarket german.
    Tipul asta e de extrema stanga si culmea este si sovin si ahiat dupa bani. Se inconjoara cu straini de parada din africa asia dar e sovin. Sa fiti atent ce aer de superioritate va degaja. Ala de vi-l recomand eu e alta clasa adica Kohl.
    Si vorbeste cu usor accent taranesc ala Rus.

  62. 64 blogideologic octombrie 14, 2010 la 2:49 am

    @florin m. spune: “Vrand sa dovedesti cu tot dinadinsul ceva, ai trecut peste reguli si ai calificat constructiile drept bunuri de consum. Gresit.”
    Uite ce-i, @florin m. Faptul că există profundă ostilitate între noi doi nu poate fi negat. Hai să te învăţ carte pe româneşte (şi tocmai lucrul acesta îşi displace profund). Orice tentativă de taxonomie începe printr-o dihotomie. Vorbim despre construcţii, nu ? Atunci ele pot fi: 1/construcţii de folosinţă pentru o familie sau pentru o comunitate ; 2/ construcţii pentru producţie. Iar elementele de care se ocupă economia politică sunt : (i) producţia; (ii) distribuţia; (iii) consumul. Altă taxonomie. Unde plasezi “construcţii de folosinţă pentru o familie sau pentru o comunitate” ? La producţie, la distribuţie, sau la consum ? Păi dacă sunt “de folosinţă pentru o familie sau pentru o comunitate”, eşti obligat să pui în joc şi o “funcţie de utilitate”. Iar “funcţia de utilitate” este legată de consum. Deci “construcţiile de folosinţă pentru o familie sau pentru o comunitate” sunt bunuri de consum. Că ele nu intră în compunerea de indicator CPI este altă poveste.

  63. 65 Vasile, octombrie 14, 2010 la 7:18 am

    Se tot vorbeste de Merkel,

    Dnimeni nu leaga zizita doamnei in pantaloni ,de oridinea vizitei, mai intii in Bulgaria, si de mesajul clar transmis bulgarilor un mesaj prin care Bulgaria este libera la Shenghen fata de vecinii lor care vor fi „tratati” separat!

  64. 66 George Ban octombrie 14, 2010 la 8:41 am

    @Harabula il critica iar pe Dl Nastase, care ne e gazda:

    „Transparenta, transparenta, dar nu pentru prostime.”

    H, nu era nevoie de aceasta auto-caracterizare. Cu totii ne-am dat seama demult cate parale faci.

  65. 67 ELMMAR octombrie 14, 2010 la 8:58 am

    @ Larisa

    Acolo nu este prezentare de moda fata mea si nici nu se dau gogonele gratis,asa ca degeaba te duci.
    Te ai bucurat la misto,este?

  66. 68 Alex octombrie 14, 2010 la 5:10 pm

    Vasile, credeam ca e destul de clar pentru toata lumea: vizita lui Merkel trebuie plasata in contextul afacerilor lui Schroeder in Europa de Sud-Est si Asia.

  67. 69 miha-ela octombrie 14, 2010 la 5:29 pm

    Baconsky sau Baconschi ?

  68. 70 florin m. octombrie 14, 2010 la 6:25 pm

    Blog Ideologic

    Te inseli, eu nu iti sunt ostil. Sunt ostil eventual doar afirmatiilor incorecte sau demonstratiilor eronate.

    Taxonomia ta ad hoc reprezinta o astfel de demonstratie:
    – ce se intampla cu cladirile de locuit construite in vederea inchirierii?
    – ce se intampla cu hotelurile si cladirile de birouri?
    – ce se intampla cu caile rutiere?
    – ce se intampla cu cladirile destinate altor activitati comerciale?

    Asa cum am spus, cu exceptia bunurilor destinate consumului in propria gospodarie, celelalte sunt in general bunuri de capital. Definirea constructiilor, chiar neindustriale, ca bunuri de consum este incorecta.

  69. 71 Geta octombrie 14, 2010 la 8:46 pm

    @nu_vin:
    credeam ca este un blog cu acord si continut intelectiuual, nu de tip latrat-de-javra-de-maidan.

    @Aya:
    Cred ca au cules din mass-media romana modul de adresare pentru oficialitati romane.

    p.s. ma bagai si io in sama…

  70. 72 Aya octombrie 14, 2010 la 11:51 pm

    @

    miha-ela

    In octombrie 14, 2010 la 5:29 pm intrebi (citez): „Baconsky sau Baconschi ?”

    Amandoua formele sunt corecte- depinde la ce vrei sa te referi.
    Teodor Baconschi este numele din actele oficiale.
    Teodor Baconsky este numele pe care-l foloseste ca autor (volumele lui sunt semnate astfel).

  71. 73 Aya octombrie 14, 2010 la 11:54 pm

    @

    Alianta N.U.

    Rafinatul Alexandru Athanasiu este unul dintre preferatii mei.

  72. 74 blogideologic octombrie 16, 2010 la 2:53 pm

    @ florin m.
    Dihotomia era propusă chiar de Elena Udrea : (i) Consum şi (ii) Producţie. Ea spunea că investiţiile pentru construcţii înseamnă Producţie. Eu spuneam altceva : că acele investiţii pentru construcţii înseamnă Consum (prin Consum tu înţelegi doar ce intră în coşul zilnic, văd eu acum). Sînt de acord cu acest truism : construcţiile nu au loc în coşul zilnic. Eu folosesc o definiţie în consens cu Nicolae Georgescu-Roegen: Bunurile de consum au asociată o funcţie de utilitate. Funcţii matematice sunt peste tot în economia politică. Iar cele patru exemple pe care le-ai dat sunt oferte în economia de piaţă. Atunci apare întrebarea : există adecvare a ofertei cu cererea? pentru că de această valoare depinde valoarea rentei, care pe unele exemple poate fi pozitivă, tot aici, în unele perioade renta poate fi zero, după cum pe căile rutiere fără peage, renta este negativă. Iar dacă investiţiile sunt făcute de stat, atunci renta negativă înseamnă „pierderi planificate”.


  1. 1 O interogatie schröderiana: Europa, incotro ? « Fragmentarium Politic Trackback pe octombrie 13, 2010 la 5:03 pm

Lasă un comentariu






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!