Zece ani de la lansarea Loganului

În ultimile săptămâni, s-a menționat, în mai multe rânduri, că se împlinesc zece ani de la lansarea modelului de automobil Dacia Logan.

Mi-am adus aminte că lansarea acestei mașini – ajunsă acum la a treia generație – a avut loc, în 2 iunie 2004, la Palatul Parlamentului, după ce președintele Renault, Louis Schweitzer, îmi arătase, în secret, la Paris, într-o hală a uzinei, prototipul acestui model – „automobilul de 5000 de Euro”. Investiția pentru producția noului model costase aproximativ 200 milioane de euro.

Este interesant că, tot în iunie 2004, s-a deschis pentru circulație primele două tronsoane de autostradă construite după 1989 („Autostrada Soarelui”). Ce s-a întâmplat, după aceea, știți foarte bine….

 

ALL

53 Responses to “Zece ani de la lansarea Loganului”


  1. 1 Elisav iulie 8, 2014 la 7:52 am

    Si imi mai aduc aminte ca demisul in functie inca a cumparat cu bani jos prima masina sa arate vezi doamne poporului ce popular smenar e el .

  2. 3 Taica Lazar iulie 8, 2014 la 8:07 am

    O adevarata epopee preluarea Dacia de catre Renault cu inginerul Constantin Stroe in rolul lui Ghilgames!Mineriada din 1991 a fost primul obstacol.Ortacii spargeau geamurile hotelului Intercontinental cu delegatia franceza de la Renault inauntru.Dusi au fost.Apoi incercarile repetate de preluare a uzinei de catre Jaguar,Volkswagen si in final testul „pe caiet” trecut de inginerul Stroe,iar dupa 3 zile de deliberari :”Facem afacerea cu Romania” Louis Schweitzer dixit.Uzina din Maroc a preluat o parte din productia de la Mioveni,viitorul Dacia Renault in Romania este incert pe termen lung,din pacate…

  3. 4 vali iulie 8, 2014 la 8:15 am

    Domnule prim-ministru imi sunteti incredibil de proaspat in evenimente, nu uitati nimic.va multumesc

  4. 5 blogideologic iulie 8, 2014 la 10:19 am

    Maria Diana Popescu : „Mînios de respingerea solicitării Ungariei de a deschide birouri consulare la Oradea şi Târgu Mureş, Ministerul maghiar de Externe l-a chemat la discuţii pe ambasadorul României la Budapesta, Alexandru Victor Micula. Cu toate că în prezent Ungaria are, pe lîngă reţeaua de diversionişti, informatori, agitatori şi iluzionişti neoficiali, un birou consular la sediul ambasadei din Bucureşti şi consulate generale la Cluj şi Miercurea Ciuc, adică se lăfăieşte pe teritoriul nostru, Ungaria vrea acum birouri consulare şi în cadrul consulatelor generale de la Cluj-Napoca şi Miercurea Ciuc. România are o ambasadă şi un birou consular la Budapesta şi consulate generale la Szeged şi Gyula. Potrivit Convenţiei de la Viena privind relaţiile diplomatice, România are dreptul suveran să aprobe sau nu extinderea reprezentării consulare a altui stat pe teritoriul românesc.” SURSA http://www.art-emis.ro/editoriale/2351-pretentiile-ungariei-primarele-vanghelie-si-leacul-impotriva-nemultumirilor-populare.html

  5. 6 Nicoleta iulie 8, 2014 la 10:24 am

    Ce s-a intamplat dupa 2004?Simplu:masinile Dacia s-au produs\vandut bine(ce nu tinea de guvernaea romaneasca!),pe cand drumurile sunt mai rele decat pe vremea raposatului.Aici este diferenta de administrare a banilor (cati mai raman dupa ce se fura ca in codru din banii publici).

  6. 7 blogideologic iulie 8, 2014 la 10:58 am

    @ Kelemen Hunor : Ce viziuni măreţe ! Deci vă vedeţi pe Dumneavoastră înşivă drept creatorul unui Imperiu din 50 de milioane de persoane, alcătuit din minorităţi lingvistice europene ! Dar nu mai înţeleg corect afirmaţia Dumneavoastră : „Nu pot să trăiesc în schizofrenie!” Din câte ştiu eu, şi cum confirmă DEX, schizofrenia este „boală mintală cronică caracterizată prin slăbirea și destrămarea progresivă a funcțiilor psihice și prin pierderea contactului cu realitatea.” Nu prea cred eu că Dumneavoastră sînteţi suferind de schizofrenie. Pe de altă parte, în psihiatrie se ştie, că atunci când o persoană îşi pune singură un diagnostic de maladie psihică – dovedit ulterior eronat, sau nu- această circumstanţă este doveditoare pentru prezenţa unei maladii psihice ! Nu vreau să vă jignesc, dar Dumneavoastră aţi intrat singur pe acest teren minat. Nu sînt eu cel îndreptăţit să avanseze discuţia pe tema respectivă. Dar comunitatea lucidă alcătuită din etnicii maghiari trăitori în România este datoare să clarifice tema. Aceasta, din respect faţă de concetăţenii etnici români. SURSA https://ro.stiri.yahoo.com/furtun%C4%83-%C3%AEn-guvern–vicepremier–%E2%80%9Enu-pot-s%C4%83-tr%C4%83iesc-%C3%AEn-schizofrenie%E2%80%9D-063713213.html

  7. 8 Teos42 iulie 8, 2014 la 11:00 am

    Poate ishi aduce aminte cineva de un fapt asemanator la care a fost actor boc cel mic – primsinistrul chiaburului de la Nana .

  8. 9 Florin Matei iulie 8, 2014 la 12:08 pm

    Va dorim afara,dnule Prim ministru.Respect si multa sanatate.

  9. 10 Centru iulie 8, 2014 la 12:20 pm

    Poate ma inseala memoria dar nu au fost trei sectoare de autostrada deschise in 2004 , 98 de kilometri in trei sectoare , din Capitala la Lehliu si Drajna ?
    Deschise intr-o discretie absoluta …
    In acelasi timp se lansa organizarea Bechtel pe teren , o armada de colosi de terasament , instalare de grinzi si excavare care impresionau … Cu Bechtel s-a terminat insa altfel … daca Sova ii lasa sa termine sectorul din Bihor , facut jumatate , fara sa le dea 38 de milioane de euro despagubiri sa plece ?
    In 2014 teribilii nu vor inaugura , pare-se , nici un kilometru din santierele deschise in 2011 …
    La ce sa ne asteptam de la inventatorii autostrazii din Carpati finantate de constructor , adica autostrada cea mai complexa posibil fara finantare ?!

  10. 11 Adrian B. iulie 8, 2014 la 12:56 pm

    Sunt alaturi de dumneavoastra ! Va doresc sanatate , noroc si sa fiti puternic !

    Cu respect , Adrian B.

  11. 12 adi iulie 8, 2014 la 1:02 pm

    un singur lucru va reprosez-Privatizarea ARO

  12. 13 George Ban iulie 8, 2014 la 2:47 pm

    Domnule Adrian Năstase,

    Ziceam să vă lansați ultima carte într-o librărie din București în septembrie. Sunt foarte bucuros să aflu că evenimentul poate avea loc în august. Vă așteptăm cu drag!

  13. 14 George Ban iulie 8, 2014 la 3:04 pm

    @Cris

    Cele două comentarii din 7 iulie m-au dezamăgit pentru că:
    1. Vă tot ascundeți în spatele majorității din Congres.
    2. Când vorbiți de PNL, tot aduceți vorba de PSD. PNL nu e self-consistent?
    3. Nu rezultă cu claritate părerea Dvs personală. Dați impresia că numai dintr-o așa-zisă „loialitate” susțineți verbal acțiunile conducerii partidului. Faptic, simpatia Dvs pentru Dl Năstase vă exclude din rândurile dereglatului PNL.

    Sper ca această dezamăgire să fie trecătoare…

  14. 15 Florea Sorin iulie 8, 2014 la 3:30 pm

    Am pierdut 10 ani , dar inca mai putem recupera , traiesc cu speranta ca ne veti ajuta din toamna . Adrian Nastase nu a fost un simbol al coruptiei asa cum afirma asa zisa justitie impartiala , Adrian Nastase este un simbol al performantei administrative ai ultimilor 24 de ani . Uzina Dacia este un exemplu de reusita al guvernari Nastase . Mult respect si multa sanatate domnule Adrian Nastase !

  15. 16 ZeV iulie 8, 2014 la 3:30 pm

    ..De la partidele astea nu pleacă oameni care nu sunt de acord cu hotărârile majorității reprezentanților?”
    Ba da, doamna Cris, pleaca, fie traseistii, fie cei ce cred in principii si, in cel mai fericit caz, cei care pun mai presus interesele cetatenilor neinregimentati politic (care sunt intotdeauna majoritari). in detrimentul intereselor de casta. Una dintre caracteristicile PNL a fost, dar nu cred ca mai este, cea de ,,partid national”. Dar, deja, unii colegi, spun ca ar trebui sa dispara cuvantul ,,national” din sigla partidului.
    Subscriu. Ar fi o asumare, in sensul bun al cuvantului.
    (Z)

  16. 17 Paul iulie 8, 2014 la 3:31 pm

    Aha, ne-ați spus secretul!

  17. 18 ZeV iulie 8, 2014 la 3:37 pm

    ps
    ,,Așa e în toate țările democratice”….chiar asa, doamna Cris ? Dar chiar daca ar fi asa, asta nu inseamna ca trebuie sa copiem totul fara discernamant. Asa facem de 24 de ani si am copiat, pana acum, doar ce este rau de,,dincolo”. Tot astept (de mi s-au lungit urechile) si ceva bun sa vina de peste mari si tari, dar tare ma tem ca va trebui sa renuntam la asteptari desarte si sa ne faurim propriul destin pe baza valorilor noastre traditionale. Doar asa vom impune respectul altora, iar fara respect reciproc, nu vor exista niciodata parteneriate egale, biunivoc avantajoase.

  18. 19 ZeV iulie 8, 2014 la 3:58 pm

    Cris
    Spuneti ca poporul roman este needucat ? Sa inteleg ca de aceea acceptati ca pe un dat firesc lipsa de moralitate in politica ? In fond, politicienii ne reprezinta, nu-i asa ? (Z)
    Culmea, dvs argumentati ,,imoralitatea pragmatica” prin ,,unirea” cu partidele lui Traian Basescu, impotriva carora/caruia, o alta unitate, mult mai mare, a primit votul masiv al romanilor in 2012 si impotriva carora/caruia menestrelii liberali au tunau si au fulgerat zi si noapte din 2005-2006 incoace.
    Sincer, e problema dvs sa postati ce doriti si sa spuneti ce credeti, dar nu pot sa nu remarc cu ce tupeu nemaipomenit incercati sa sustineti ca pacura este lapte, taman pe un blog pe care multi dintre noi il percep ca pe o reduta impotriva basismului. Eu, cel putin, pana in ultima clipa l-am sustinut pe domnul Antonescu ca prezidentiabil din partea USL, ca multi alti semeni de-ai mei care au votat USL si nu partide distincte. Am facut asta tocmai pentru ca, virgula, cred in moralitate. Noi, inca foarte multi, am ramas aceiasi, in sensul ca mergem pana la capat cu proiectul de extirpare a sistemului ticalosit. Iar daca PSD ramane consecvent, spre deosebire de fostii parteneri, nu vad de ce nu as acorda votul meu celor sustinuti de acest mare partid. Asta inseamna moralitate in politica si noi chiar credem ca ea exista.
    Un om inteligent si….educat isi construieste repere mult mai puternice si mai semnificative decat votul unui BPN, daca nu vrea ca propria imagine din oglinda sa-l priveasca incruntata in timp ce el zambeste fortat si necredibil.

  19. 20 Cris iulie 8, 2014 la 5:53 pm

    Am apreciat și apreciez în continuare guvernarea dv.
    Sper să fiți eliberat curând, să se termine calvarul ăsta cu procese și tribunale, și să vă petreceți restul vieții în studiu și reflecție, așa cum vă place.
    Sper să vă mențineți moralul sus până atunci. Noi vă ajutăm, cred, după puterile noastre.
    Sănătate și seninătate!

  20. 21 ZeV iulie 8, 2014 la 6:25 pm

    Centru
    ,,Cel care negocia cu mai marii lumii in 2001 – 2004 , nu in genunchi si nu spectator zambaret la Roland Garos , ca altii ,..:
    COMENTEZ:
    Spuneti, domnule, de-a dreptul: CA ALTUL. 😉
    Cine o fi ? Cine o fi ? 😉
    Dar pe Merkel ati vazut-o la Mondialul din Brazilia ? Cred ca s-a dus acolo , atat de departe, in speranta ca ,,umbra” sa americana ii va pierde urma. Nici vorba, o vad americanii si cand e singura la ,,Ladies”.
    (Z)

  21. 22 eufrosin iulie 8, 2014 la 7:10 pm

    Mda.. ultimul penal care nu si-a platit nici pe departe faptele, acum este patriot. Pe noi ne minte, guvernul ii acopera generos faradelegile, insa de rasplata Bunului Dumnezeu nu va scapa.

    Cu cat mai repede, cu-atat mai bine.

  22. 23 blogideologic iulie 8, 2014 la 8:59 pm

    O chestie urâtă, urâtă, urâtă, pe care NYT ezită să o dezvăluie http://www.nytimes.com/2014/07/07/world/europe/ukraine-military-finds-its-footing-against-pro-russian-rebels.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&version=LedeSum&module=first-column-region&region=top-news&WT.nav=top-news Minoritatea românească din Ukraina devine victima conivenţei între două tipuri de slavisme (între veliko-ruşi, şi malo-ruşi). NYT spune : “an entirely different Ukrainian military appeared”- adică “a apărut o forţă militară cu totul şi cu totul diferită, formată din voluntari.” Cum au fost antrenaţi ? USA a trimis 23 milioane dolari în echipament de luptă : “vision goggles, body armor, communications equipment.” Iar aceşti soldaţi haholi voluntari au depăşit reticenţa de a trage în proprii concetăţeni ! Însă aici este deja ceva foarte cunoscut: Voluntarii haholi au practicat mereu “politica toporului la brâu” împotriva minorităţii româneşti din Ucraina. Iar pe frontul de Est, voluntarii ruşi se retrag fără luptă în faţa voluntarilor haholi! Este greu să alungi gândul conivenţei.

  23. 24 ZeV iulie 9, 2014 la 6:58 am

    Daca unii mai au indoieli, hadeti sa va dau un exemplu de moralitate in politica, chiar din interiorul PNR (partidul national al derutatilor)–fost PNL: Norica Nicolai.
    Gestul domniei sale de a se inscrie in ALDE, afirmand ca partidul a obtinut 15 % din voturile romanilor in calitate de membru al aliantei liberale,vorbeste de la sine.
    Ce mai este de comentat pe aceasta tema ? Glasuieste insasi evidenta.

  24. 25 Vsile, iulie 9, 2014 la 7:43 am

    Vasile pe dos!

    In apararea diavolului!
    Basescu a facut reclama mascata masinii romanesti , nu o data a fost surprins de televiziuni , imbarcaindu-se pentru Prea-deal la bordul loganului presupun de comanda , masina care era schimbata ,dupa decolare cu reconfortantul Mercedes al Presedintiei, sau cu elicopterul presedential!
    Poate este una dintre singurele chestii pozitive pe care Basescu a facuto pentru un bun pina la urma romanesc.
    Jucatorul ar fi jucat la off-side daca ar fi obligat farsorii din politica sa-si cumpere si sa se deplaseze pri Bucuresti ,cel putin , numai cu loganuri!

  25. 26 Ghita Bizonu' iulie 9, 2014 la 9:25 am

    ptr Taica Lazar

    „Aviizatele” lu matele comentarii ca cum „incercarile repetate de preluare a uzinei de catre Jaguar,Volkswagen ” ne arata ca matale scufunzi Jaguaru cu Peugeotu .. Asa spre stiinta lu matale – niciodatra jaguar nu a produs automobile ieftine .. asa ca nu avea ce cauta la Colibasi!
    Insa VW .. ei ei e alta poveste : la inceput prin 90 era interesat sa fagiciteze SEAT.. apoi s-a repezit la Skoda.
    Renault care la inceput ne tratat cu .. portbagu si stopu .. dupa ce nu a reusit sa ia Skoda (si vina lor de frantzuji mechini .. au propus sa construiasca acolo o ceva … ca ptr vest in viziunea mizerabilist-meschima sovina a Senei : Renault Expres (o furgoneta pe baza de R5 ) propunere ce i-a scarbit pe chei peste masura. Cum nemtii au zis ca ei vor sa faca ceva pe baza de Golf … a castigat VW! Si uite asa a iesit Octavia …

    Dupa care Renault ramas cu buza umflata s=a uitat imprjur si a descoperit ca Dacia tocami se intelegea cu Hyundai sa monteze vreo 50.000 de Accente .. asa ca a „bagat” mare .
    Mai curios este ca cum PSA (adica Citroen ca Citroen a fots preluat de Peugeot Societe Anonime) nu s-a interesat de uzina „lui” ca aici avea , era coproprietar cu 49 % peste Oltcit!

    Eu crez ca in intazrierile astea ati avut si voi un rol .. tipand mereu catre occidentali ca asa si pe dincolo. Nu de lata da o mica cafteala in oras nu era de natura sa sperie pe francezi .. ce naiba in 68 a fots mult mai rau … apoi anula se incendiaza nu stiu cate masini in Frnata samd samd,.. Cel mult Renault si PSA ar fi „aranjat” ca in Bucale sa para prontio niste instructori CRS : „ia sa va explicam cum in mod democratic se snopeste de de rupe demonstrantul!!” SI daca ai fi nimerit pe laba CRS istilor … primeai democratie de uincepeai sa strigi „Ceausescu sa ma ierti!”

  26. 27 patru roate iulie 9, 2014 la 10:11 am

    Bizzoane, ambii producatori auto au castigat, Skodele au capatat o reputatie de masini mai bine facute decat VW (folosind aceeasi banca de organe), iar Dacia, dupa cum zic unii jurnalisti straini, a scos pe Renault din belea la vreme de criza, vinde masina dupa masina, a generat o noua conceptie despre masini pe care asiaticii nu au reusit sa o creeze (automobilul ca bun de larg consum). Nici una dintre tranzactii nu s-a bazat pe capacitatile de productie, care si atunci si acum exced cam cu o treime productia auto, ci, pentru fiecare dintre cele doua preluari au fost generate proiecte. PSA nu a avut, la momentul respectiv, un proiect, iar capacitati de asamblare si de productie mecanica (motoare, cutii de viteze) avea destule. Ca proiecte, PSA au infaptuit si ei doua proiecte interesante: uzina din Cehia comuna cu Toyota (fabricatie pe baza de platforme si motorizari Toyota) si fabrica de motoare comuna cu BMW (500000 motoare anual), motoare pentru care BMW face proiectarea, iar PSA se ocupa de productie. Deasemeni, PSA are asamblare in Cehia si pentru alte modele de masini. Sigur ca PSA trece prin criza ceva mai greu, ei avand preturi mai mari. Si Renault – Nissan au intrat in lumea mare (nu discutam de Infiniti), Renault fiind acum aliat (prin schimb de actiuni) cu Mercedes. Spre scaderea costurilor motoarelor de 1.5dCi, montate acum si pe A-Klasse, dupa Renault, Nissan si Dacia. In schimb, Renault va lua de la Mercedes tehnologie pentru dube. Chiar ironic insa, aparitia automobilului Mercedes Logan (sau Sandero, ori Duster) a iesit din zona improbabilului.

  27. 28 ZeV iulie 9, 2014 la 10:54 am

    Cris
    ,,Sper să fiți eliberat curând..”
    ..hahaha, hai ca sunteti (si) nostima. Cu siguranta, catindatul dreptei unite (in jurul Udrei n.r.) il va gratia pe domnul Adrian Nastase, ba chiar ii va facilita reabilitatea impunand corectia, pri lege, a interdictiei aberante de a sta departe de politica anii cei mai buni ai domniei sale.
    😉
    DEX:
    …………s. duplicitate, falsitate, fățărnicie, minciună, perfidie, prefăcătorie, viclenie, vicleșug, (livr.) fariseism, machiavelism, tartuferie, tartufism, (rar și fam.) machiaverlâc, (înv.) fățărie, prefăcanie, prefăcătură, procleție, (fig.) iezuitism, mascaradă. (~ cuiva în comportare.)
    INTREBARE: Ce cuvant corespunde definitiei ?
    😉

  28. 29 ZeV iulie 9, 2014 la 10:57 am

    Vsile
    Ponta , pentru ca este demnitar al statului roman, circula cu Dusterul Guvernului Romaniei.
    Daca ar fi facut-o cu Loganul personal, cadea si el in ridicol.
    (Z)

  29. 30 Centru iulie 9, 2014 la 12:50 pm

    In 2004 ati inaugurat trei tronsoane din Autostrada Soarelui , nu doua .
    Sau 98 kilometri de autostrada , cand Romania la acea data era la cei 170 de kilometri intre Bucuresti si Pitesti , terminati in 1973 …
    Stie cineva cati kilometri inauguram in 2014 ? Si , daca vor fi inaugurati , stie cineva cand a fost inceputa constructia lor ?

  30. 31 Vsile, iulie 9, 2014 la 1:37 pm

    Ghizoane,

    Bine revenisi , sanatate!

  31. 32 Cris iulie 9, 2014 la 3:06 pm

    Nu mă ascund în dosul majorității delegaților la congresul PNL. Pur și simplu sunt de acord cu ea pentru că consider că numai așa partidul va obține voturi mai multe.
    Există PNL-iști care sunt de acord cu hotărârile majorității, PNL-iști care nu sunt de acord dar aleg să rămână în partid și să le urmeze, și PNL-iști care nu sunt de acord și decid să iasă din partid.
    Tot fac paralele cu PSD, PC…fiindcă și ele au recurs și vor recurge la orice metodă pentru a lua cât mai multe voturi.
    Dacă PSD n-ar fi recurs la orice metodă, n-ar fi acolo unde e azi. PSD-ul de azi e rezultatul unor compromisuri „imorale”. Eu sunt convinsă că va recurge și de acum înainte, mai cu seamă dacă va fi învins vreodată în alegeri, și va fi, căci n-o să fie tot timpul piua-ntâi. Nici acum nu e. Trebuie să facă mereu compromisuri. Dacă în noiembrie nu iese un președinte PSD-ist? Știu că nu admiteți, dar dacă nu iese? Dacă președintele ne-PSD-ist determină schimbarea majorității parlamentare? Vedeți doar cum se mișcă UDMR… O să stea PSD de lemn doar ca să nu fie acuzat de „imoralitate”?
    De-aia zic că dacă ar exista doar două partide, să zicem PSD și PNL, lucrurile ar fi mult mai clare și pentru politicieni, și pentru electorat, dar nici atunci n-ar exista morală în sensul cunoscut de noi când e vorba de indivizi.
    Înțeleg însă pozițiile radicale ale simpatizanților (și poate membrilor) PSD. E normal să existe când ești partizan înverșunat.
    Eu sunt un membru PNL moderat care nu urăște alte partide, nici măcar oameni din alte partide, ci apreciază sau nu apreciază indivizi din toate partidele. Și în PNL, și cu atât mai mult în eventualul PNL-PDL, îi apreciez pe unii și nu îi apreciez pe alții.
    Singurul politician pe care-l urăsc e Băsescu, iar împotriva celor care l-au votat am un dinte, cum se spune.

  32. 33 Cris iulie 9, 2014 la 3:13 pm

    Norica Nicolai și Mircea Diaconu vor să fie în ALDE, adică să voteze cum vor vota toți cei din ALDE, fiindcă asta înseamnă să fii membru al unui grup parlamentar.
    Dar ALDE nu are prea mulți membri, deci nu va putea să-și impună măsurile preconizate. Ce vor realiza cei doi? Îi apreciez și îi cred când spun că vor să facă ceva pentru țară, dar cum or să facă dacă măsurile lor nu vor ieși la vot?

  33. 34 ZeV iulie 9, 2014 la 3:38 pm

    Redam, mai sus, o definitie din DEX.
    Pentru ca acum am vazut, nu pot sa nu reproduc ceva care imi intareste convingerea. De altfel, foarte rar ma insel in aprecieri. Adaug ca, din pacate…..de multe ori si mai ales in acest caz, mi-as fi dorit , sincer, sa ma insel.
    Deci, reproduc:
    ,,Sper să fiți eliberat curând, să se termine calvarul ăsta cu procese și tribunale, și să vă petreceți restul vieții în studiu și reflecție, așa cum vă place.”
    CONCLUZIE: Domnule Adrian Nastase, asta e soarta pe care v-o rezerva dreptacii in curs de fuzionare: sa va petreceti timpul in intimitatea unei manastiri, sa va scrieti memoriile, poeziile, proza, etc, etc, dar, oricum, cat mai departe de ,,viata cetatii.”
    Despre revenirea dvs in viata politica romaneasca , nici vorba. Locul este ocupat, deja, fie de Iohhanis, fie de Antonescu, fie de Diaconescu si, nu in ultimul rand, de Udrea si Basescu. (Z)\
    Asta este domnule GEORGE BAN…si eu regret, ca si dvs. Dar de menajamente nu mai este loc si timp, eu (ca persoana fizica care este) nu mai am resurse de intelegere si rabdare, lupta cu basismul nu a luat sfarsit, este si va fi foarte dura (INCA MULT TIMP DUPA ALEGERI, INDIFERENT CINE CASTIGA) , iar tradarea trebuie tratata asa cum merita, chiar daca se rasfrange pana la ultimul membru (obedient) de partid, oricare ar fi acesta.
    Fara jigniri, fara invective. Uneori, stiu asta , adevarul spus unor oameni inteligenti este mult mai dur decat orice injuratura si sper sa fie perceput ca atare.

  34. 35 George Ban iulie 9, 2014 la 4:40 pm

    @Cris

    Dar chiar că sunteți formidabilă! Nu puteți scrie câteva rânduri în care să vorbiți NUMAI despre PNL? Ce e PSD, proteză pentru un PNL boșorog, fără argumente?

    Se pare că dezamăgirea se va permanentiza…

  35. 36 George Ban iulie 9, 2014 la 4:49 pm

    @Tot Cris

    Norica Nicolai și Mircea Diaconu realizează deja un lucru esențial pentru țară: își respectă alegătorii!
    Escrocii care au fugit cu voturile la PPE nu la țară se gândesc, ci la bunăstarea Dnei Vălean! Așa să-i ajute Dumnezeu!

  36. 37 Cris iulie 9, 2014 la 5:02 pm

    Când am spus că sper ca dl. Năstase să fie eliberat în curând, m-am referit la executarea unei treimi din pedeapsă, nu la grațiere.

    Pamfletul îi ispitește pe mulți, dar nu trebuie uitat faptul că pamfletarul deformează lucrurile, le exagerează și distorsionează informațiile pentru a obține batjocura, efectul stilului spumos, umorul care exercită atracție asupra cititorului.
    Până la urmă, e un mod de a-ți manifesta antipatia, de a-ți vărsa ura.

  37. 38 Cris iulie 9, 2014 la 5:08 pm

    Eu cred că dl. Năstase nu vrea să revină în politică, ci vrea să citească, să studieze, să scrie, să stea cu familia și să privească viața politică dinafara ei. Veți vedea că ASTA va face, nu se va înscrie într-un partid, nu va candida, nu va voi funcții…
    E și ăsta un mod de a participa la viața cetății (polis). Nu doar politicienii participă la viața cetății.

  38. 39 ZeV iulie 9, 2014 la 6:01 pm

    Ce a facut, PPE, pentru Romania, doamna Cris ?
    Aud altceva decat soapte stinghere si neconvingatoare ? Mira-m-as..
    (Z)

  39. 40 ZeV iulie 9, 2014 la 6:05 pm

    …Cine a sustinut Romania, in demersul ei de a se debarasa de Basescu in 2012 ? Graham Watson, sau Barroso, Reding, Macovei, etc ?
    Concluzia ? Cineva important (crede el) din – inca – PNL regreta evenimentele din vara fierbinte a anului 2012. Din fericire nu este domnul Ghise, ca ar fi, intr-adevar, culmea ipocriziei.
    😉

  40. 41 europeanul linistit iulie 9, 2014 la 6:20 pm

    @cris, esti sigura ca stii cum se organizeaza cei de la nivel european?

  41. 42 ZeV iulie 9, 2014 la 6:20 pm

    Doamna, m-ati innebunit cu voturile…ce sa faca partidele cu ele , daca nu-si respecta angajamentele ? Chiar asa de prosti ii credeti pe romani ? De fapt, ati spus-o explicit. Am crezut ca doar basistii au o astfel de parere despre conationali si probabil de aici provine apetenta pentru imoralitate..ba o galeata portocalie, ba un pepene galben..si tot asa. Romanul este prost si amnezic, il manipulam noi, ,,telectualii”, nicio problema.
    (Z)
    Iata, Centru vorbeste de autostrazi, in timp ce votantii USL, in majoritate, isi doresc ca Romania sa intre in normalitate. Normalitatea inseamna pace, liniste, cooperare minimala intre partide si institutii, reprezentare demna in afara.
    Se poate asta cu Basescu, in orice postura de putere institutionala ?
    Si de la d-ta si dinspre Centru, mi-as dori un raspuns transant:
    DA, SAU BA ?
    Fara floricele lingvistice si camuflare lasa dupa fustele bepeneului.
    Ati spus, d-na Cris, ca daca dreapta ,,unita” ii va include pe Udrea si pe Basescu, veti pleca din PNL.
    Eu voi proceda precum Doru Coarna: PARIEZ ca nu o veti face.
    (Z)

  42. 43 europeanul linistit iulie 9, 2014 la 6:24 pm

    @ZeV,abtine-te sa te iei de Cris si sfatuieste-l si pe George Ban sa faca la fel! Cris are momente delicioase, care ma amuza teribil, atunci cand comenteaza liber.

  43. 44 ZeV iulie 9, 2014 la 6:24 pm

    …cred ca nu prea mai are sens….fiecare propozitie a doamnei Cris pare scrisa de o persoana care a abandonat orice efort de a parea altceva decat este si care coboara garda si nivelul, cu fiecare comentariu.
    ..PSD a facut compormisuri”….cu cine le-a facut, doamna si pentru ce ? Nu ptr.asta, PSD si PNL au obtinut voturile romanilor ?
    Va asigur ca nu voi pregeta sa mentin treaza mintea romanilor, spunandu-le adevarul, pana la capat.

  44. 45 Vsile, iulie 10, 2014 la 7:24 am

    Zev,

    Din nou ai prelucrat datele anapoda! Dl Ponya circula cu cei pune la dispozitie sarbu ….basescu circula mascat , in logan dar de fvapt in mercedes.
    Si inca ceva cind dumneata cunosteai doar un doua marci de masina
    cind ILLul te freca pentru ca ai o Dacie combi , sau aunci cind ajungeai sa posezi un ARO , Basescu avea , parca un Audi , si in oras atunci circulau doar doua masini de aceasta marca!

  45. 46 Ghita Bizonu' iulie 10, 2014 la 7:51 am

    Patru Roate

    Parca eu ziceam altaceva : ca Taica Lazar are niste idei .. de nu le potio zice nici ca sunt luate de la taica Lazar! Eu ziceam ca nici pomeneala de “incercarile repetate de preluare a uzinei de catre Jaguar,Volkswagen ” asa cum sustine Taica Lazar si prim omiiune si matale.
    Cat despre aberanta sustinere ca cum Renault din belea la vreme de criza, vinde masina dupa masina, a generat o noua conceptie despre masini pe care asiaticii nu au reusit sa o creeze (automobilul ca bun de larg consum). .. se pare c ti-ai pierdut caseta de directie si 5 din 4 roti : Ai auzit de Ford T ?! Stii cumva ce preturi practicau niponii prin anii 70-73?! Sau matale ai doar “basism” in cap ?!!

  46. 47 Petrache iulie 10, 2014 la 8:49 am

    Ceea …ce imi aminteste vorbele d.lui I.I. care cam tot atunci spunea ca ar dori sa conduca ‘noua Dacia care se va lansa anul acesta’, acest lucru fiind dupa cum se stie imposibil din cauza de numar al mandatelor constitutionale… Cine va ramane …ultimul pe lista(cu voia dvs., desigur- ma refer la alegatori) si va conduce Noua Dacia care speram sa se lanseze anul acesta, ramane sa vedem dupa alegerile din noiembrie.

  47. 48 Ghita Bizonu' iulie 10, 2014 la 12:24 pm

    Zev

    din pacate ptr domnul Adrian Nastase nu conteaza atat „subtirimea” probatiunii care a dus la condamnarea domniei sale cat impresia a-juridica a vinovatiei sale. Fiindca „politica” opereaza cu „perceptii” care sunt a-juridice (ceva in genu „sa isi dovedeasca nevinovatia” asta in timp ce cel care sustine cestia cu „dovedirea nevinivatiei” are „credinta” ca Nastase este … A da „credinta” transcerde probele obiective!!! ) . Exact precum in aria calomniei (pe care am pus-o pe aici de vreo 4-5 ori) sau precum in poezia cu dl Misu Popescu care sta sa divorteze. Calomnia e un vânticel, o briză slabă ce adie dulce care, domol, pe nesimţite, uşurel şi cu blândeţe începe să murmure. Încet, încetişor, ici şi colo, pe şoptite, şuierând, se prefiră, se strecoară. În urechile multimii pătrunde cu viclenie, capetele şi minţile le tulbură şi le-nfierbântă. Ieşind pe gură, zvonul creşte, prinde putere puţin câte puţin, zboară din loc în loc. Pare tunet, ba furtună ce în inima pădurii şuieră, bolboroseşte şi de frică te îngheaţă.
    La sfârşit izbucneşte cu furie, se răspândeşte, se-nmulţeşte, iscând o explozie … ca lovitura unui tun!

    Un cutremur, o tornadă, un tumult general ce răsună în lumea largă.

    Asa ca , iar zic, din pacate domnul AN va ramane „controversat” daca nu si „contestat” ca „simbol” .. si se va tot zice de ale sale 4 case find tolerate cele 6 ale altora sau casele „restituite” catre Johanis (care este si va ramane simbol al Korectitudinii germanice!!). Dl Nastase va ramane „controversat” si chiar „sulfuros” si din cazua gustururilor sale „bizare” – tablouri, celadoane si alte chinezarii, harti vechi si vanatoare – care oripileaza natura „sanatoasa social” a majoritatii contestarilor sai. (Daca cheltuia banii in petrecerri, nasii si mertzane cu duzina era iertat!)
    Findca asa cum am mai scris dl Nastase „trebuie” sa fie vinovat nu prin ce a facut sau ce este ci prin ce sunt „adversarii” sai … (oameni „noi” creatii ale „socialismului”)

    Scuze na de uite un par d’exgamplu. Nu prea se egzista presar (adica „lucrator” cu gura in media) ca care sa nu condamne si azi „represiunea” presei in timpul guvernului Nastase. Ca in timpul „asupririi” nastasiste presa era zglobie si standurile erau pline de ziare si saptamanale … nu prea are emportanta. Asa cum nu observa nimeni ca azi standurile sunt cam .. goale si „oferta” de presa este „subtire” rau .. ca multe dintre ziarele care mai apar azi pe hartie nu prea se stie din ce bani traiesc… ca multime de ziaristi care „combatateau” pre „asupritorul” Nastase .. azi sunt refugiati pe bloguri sau au disparut complet .. Si totusi „adevarul” (revelat?!) ramane ca Nastase prigonea presa!!! Azi presa cica e
    libera” dar nu prea mai … este!!! (cate titluri mai apar azi pe hartie?! Si in ce tiraje?!) Azi presa este pe cale de disparitie … da in continuare Nastase este acuzat ca o .. prigonea!!!

    Este regretabil insa cariera politica a dlui Nastase este incheiata …. pe motiv de „impresie” ca este „controversat” si „contestat” …(Un cutremur, o tornadă, un tumult general ce răsună în lumea largă.)

    Cris

    scrii matale Ce vor realiza cei doi? Îi apreciez și îi cred când spun că vor să facă ceva pentru țară, dar cum or să facă dacă măsurile lor nu vor ieși la vot?
    hm .. un partid ar trebui sa se defineasca printer-o „identitate” politica. Iar afilierea la un partid ar trebui sa se faca in urma unei identitati sau macar convergente intre convingerile personale si cele ale partidului. Idem afilierea unui partid la o „internationala” ar trebui sa se faca in numele unei congurente intre identitatea politica a partidului si cea a „internationalei” la care se afiliaza.
    Nu de alta dar in cazul evocat de tine ce importanta are daca masurile votate de PNL vor fi adoptate sau nu DACA aceste masuri nu vor fi .. liberale?!
    Este o veche vorba cu ala care a dobandit o lume dar si-a pierdut sufletul … Da ma rog in ce te priveste am dubii ca intelegi ce e aia „suflet”…

  48. 49 basism in cap iulie 11, 2014 la 8:51 pm

    Bizzoane, ai luat o tzuica prea mult sau o tzuica prea putin?

  49. 50 Ioana iulie 15, 2014 la 4:42 pm

    Ce credeti ca urmeaza pentru Dacia D-le Nastase, mai „raman” francezii la noi?

  50. 51 Cris iulie 16, 2014 la 10:46 am

    Cei care au votat PNL nu l-au votat pentru că se afla în ALDE. Poate unii nici nu știau că se afla în ALDE.
    Ce folos că ALDE și PSE au susținut USL la referendum?
    Ce compromisuri a făcut PSD? Întrebarea asta nu putea fi pusă decât de un PSD-ist, iar răspunsul aceluiași PSD-ist nu poate fi decât unul: niciun compromis. PSD e moral.

  51. 52 Cris iulie 16, 2014 la 10:51 am

    @ ZeV:

    Întrebarea „ce să facă partidele cu voturile?” e bună rău.
    Cred că ar trebui să i-o puneți PSD-ului. Sigur vă va răspunde „n-au ce să facă. Voturile nu fac doi bani”.


  1. 1 Lectia de productivitate a muncii oferita de germani brazilienilor « Motanul Incaltat Trackback pe iulie 9, 2014 la 3:54 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat asta: