Traseismul – noua doctrină a dreptei europene?

Partidul Popular European este un fel de UDMR mai mare. El cuprinde și opțiuni de stânga și opțiuni de dreapta și opțiuni de centru – într-un fel de „talcioc” politic, unde totul se vinde și se cumpără pentru a se câștiga cât mai multe voturi și a se obține, astfel, cât mai multe funcții în birocrația UE. Principiul de bază al PPE și „valoarea” supremă promovată pare a fi, mai nou, traseismul. Astfel, PDL – un partid membru al Internaționalei Socialiste – a migrat, în întregime, la începutul lui 2005 – când a început mandatul lui Barroso – către PPE iar acum, întâmplător, înainte de stabilirea finală a configurației politice din Parlamentul European, PPE a „furat”, în baza „valorilor europene”, șase parlamentari de la ALDE. Astfel, PNL s-a transformat în PNL-AP (aripa populară).

În acest fel, la acest moment, din PPE fac parte, din România, un partid național țărănesc creștin democrat (PNȚ-cd), un partid „curcubeu” (UDMR), un partid democrat-liberal (PDL) și un partid liberal (PNL), fiind în așteptare o mișcare populară (PMP) și o forță civică (FC). Deci 4+2 partide. Ce unește oare aceste partide? În cadrul PPE, vor coexista „viziunea” lui Coposu, cu „viziunea” lui Brătianu și cu „viziunea” lui Băsescu iar Aurelian Pavelescu, Monica Macovei și Cristian Preda le vor duce mai departe.

Care este însă ideologia Partidului Popular European? Evident, „popularismul”. O ideologie care este bazată pe anti -. La fel cum s-a întâmplat și în România în ultimii zece ani, unde acțiunea politică a fost anti – anti-Băsescu, acum fiind și anti-PSD sau anti-Ponta.

PPE, după cele două mandate catastrofale ale sale, reprezentate prin comisia condusă de președintele Barroso, au fost caracterizate prin criză economică, dezbinare și discriminare. În aceste condiții, PPE, în loc să accepte falimentul politicilor sale, ne îndeamnă să căutăm un țap ispășitor – mișcările extremiste și eurosceptice, care, în realitate, derivă din chiar deciziile dezastruoase ale dreptei europene din acești ani.

În România, vă aduceți aminte, după guvernarea de dreapta, a CDR, la alegerile din 2000, PRM a câștigat, pe baza votului anti-sistem, 25% din voturi. În 2004, la alegeri, după „o guvernare de succes” (nu contați pe modestia mea) PRM nu a mai obținut nici măcar voturile necesare pentru a intra în parlament. Și atunci, cine este de vină pentru rezultatul voturilor extremiste și anti-sistem, din 25 mai, la nivel european? E simplu – vina aparține felului în care a fost guvernată Europa de către dreapta de la Bruxelles, în timpul celor două mandate falimentare ale lui Barroso.

Amuzant mi s-a părut apelul recent al premierului britanic, David Cameron, care le cerea colegilor săi, după diverse conversații telefonice cu unii lideri europeni, între care și Viktor Orban! (oare de ce nu o fi vorbit și cu „prietenul” său Traian Băsescu?) „să tragă învățămintele de pe urma rezultatelor alegerilor”. M-am întrebat însă de ce oare partidul său – Partidul Conservator – s-a clasat pe locul al treilea la alegerile europarlamentare din Marea Britanie?!

Reclame

52 Responses to “Traseismul – noua doctrină a dreptei europene?”


  1. 1 analist mai 30, 2014 la 10:24 am

    @doru coarna
    Pentru mine este evident un lucru: Alianta nou creata daca va arunca in fata oameni de valoare va castiga fara drept de apel .Spre norocul PSD acest lucru nu se va intampla.

  2. 2 cry mai 30, 2014 la 10:24 am

    Multa dreptate aveti domnule Nastase. Dar cineva mai intelege aceste lucruri ? Dupa atata dezbinare, ura, coruptie, extremism intamplate in ultimii ani, se incearca o alta uniune a acestor incompetenti. Sa speram ca oamenii care au suferit de pe urma acestor mizerabili ii vor scoate pentru totdeauna din circuitul traseistic.

  3. 3 trotus mai 30, 2014 la 10:44 am

    Mare dreptate domnule fost premier! Ponta presedinte ar fi o varianta. Dar realizabila? Acest aspect favorizeaza, impinge bine dreapta la coagulare.Cine-i impinge? Dealul cu Johnny scotianul! Cum perdanti sunt mai mereu in confruntarile cu cel desi zice sef, mai ganditi-va. Rezultatul de acum la „euro” este „pisvaiter”! Cu 38 % nu faci nimic, ar putea fi o mare capcana. Stiu ca „oltenacul” nostru alexandrin viseaza frumos cu masini aduse cu antemergatori la palate victoriene dar… calea-i lunga! Este un lup alfa, vrea mult. Lasati-l pe Ponta acolo, are timp sa schimbe palate. Ieri premierul a facut in randul oamenilor sai doua greseli impardonabile. La umilit pe Geoana, inutil as zice, si a aratat, desi rosu mereu, tendinta lui de dreapta aratandu-ne felul omului. Nu da bine mai draga „carlane” ar zice nea Nelu! Caile sunt incurcate de sturlubaticul Crin. Congresul PNL este lamuritor (lasati-l pe Tariceanu sa-si arate muschii, daca mai are, ca neveste inca are, ma intreb cu ce!?). Acum ar trebui trase sfori. Care cu care. Dupa aia alegeti presedintele!

  4. 4 Ghita Bizonu' mai 30, 2014 la 11:03 am

    PeSeDeu oi s-ar duce … dar le place Mecedesu hibrid!

    De vreo 2 zile a exlodat bomba Diaconu in curtea PSD ..

    Dintai marele sociolog Dâncu Vasile din Grupu (PDList strecurat in PSD) de la Cluj a „descoprit” ca de fapt Mircea Diaconu a „luat” vpturi de la PSD si ca PSD s-a autofaultat… (v la final selectie de dâncisme). Bun experiment!!
    Asta pesemne ca trebuie sa explice unele „abateri” cam prea mari la sondajele sale! (http://www.cotidianul.ro/falimentul-sondajelor-sau-triumful-manipularii-238513/) Sau ma rog daca nu au fost sondajele „sale” (adica IRES) el ca sociolog si personaj de frunte din PSD are si el parte de vina .. la 37% desi se anuntase peste 40%.Asa ca gaseste cauza :A fost un mare experiment strategic cu Mircea Diaconu…… a fost o conjunctura pe care PSD cred ca a incercat sa o foloseasca mai mult decat trebuia”
    Si tu matretz conducator de IRES, mare prof univ sociopat pardon olog, mare star PeSeDeu unde d-na care te nascu erai ma?!
    EX-PE-RI-MENT?!

    Pai sa luam asa – sunt/esti/este votac al PSD. Adica de stanga de nspe ani. Si de la 18 ani ai obiceiul sa iesi la vot … ca esti cetatean major nu metec, minor sau magar.

    Insa PSD a facut coabitare. Te cam apuca dracii si ai nevoie de emetiral si lamaie cu gin (ca sa nu borasti) . Celalalt partner USL tocmai s-a basit sau cam asa ceva (zice el ca nu da are rata-n gura) . Deci ce faci ? Stai acasa ca un mucos de tanar teleptual obisnuit ca bunica lui trebe sa faca si asta ptr el sau votezi pe unu pe care il acuzi de baseala ascunsa ori iti anulezi votu’ ? Dar observi ca ai un candidat decent. Decent ca om (nu se da de stanga da’ are bona filipieza. nu se da PeSeDeu da vine din Pta cu Golani, nu este libertarian de specialitate bujetivora samd,samd) .. Deci pui stampila pe el fiindca este un om corect, decent , cinstit samd.
    Si apoi vine un sociolog care itzi zice ca.. experiment. Unu a carui sondaje is intotdeauna cam aiurea .. au niste abateri de te apuca dracii!!!

    Ba dom’ nu(-i) sociolog voi astia cica PeSeDei CE VRETI SA FAC IN DECEMBRIE? Sa stau acasa sau imi anulez votu? Sau mai bine votez direct cu cine zice Basescu ?!

    Da sa observam ideile acestui „PSD”ist .
    – Cica „că Partidul Naţional Liberal, atunci când a respectat legea, în momentul respectiv, a procedat corect” Adica atunci cand nu l-a sustinut pe Diaconu. Insa ce ne facem ca Diaconu a candidat si a castigat?! A fots ilegal? NU!! O instanta a zis ca poate candida. Deci Diaconu a respectat legea. Cine incerca sa ii interzica a incalcat legea!!
    – Cestia cu ”Efect Antena 3” (v mai jos) se inscrie in linia basista : totul ar fi bine in tara daca nu ar fi Antenele lu’ Varanu’. No coment!!!
    – O mica băseala care sa ii atraga simpatia lu Noutzy si deci a lu Nutzu’ PMP a reuşit totuşi să intre pe tabloul principal şi asta e o realizare. Realizare?! Ca tot el mai inainte observa Cele mai multe voturi ale PMP s-au împărţit din zestrea vechiului PDL care era cotat, înainte de alegeri, între 18 şi 20%. A funcţionat un fel de principu al vaselor comunicante. Adica ce stia tot Bizonu’ : voturile băseilor au mers aicisea!! Ca imediat sa o dea la intors O treime din voturile PMP au venit dinspre indecişi sau nonvotanţi.(blogu lu’ Dâncu) hm . Că care vase comunicante bă?! Cu Nutzu’ portuaru’ de la 3 Coceni sigur!! (fiindca intre vase comunicante circula doar ce este in ala mai inalt. Se aplica cestia aia cu conservarea „nimic nu se castiga” )
    Dâncu asta e un berbec batran deghizat in miel balnd care suge de la prea multe oi ..

    Insa a se observa – din multimea argumentelor lu vasilica cel batran (ca miel nu mai e din anii 80!!) – ca Diaconu a stat prea mult la A3, ca prea a jucat rolul de politician TV , ca actor, ca notorietatea de actor a omis esentialul ” publicu votac a vazut in Diaconu un om decent! Asa cuim s-a arata si la terminarea votarii cand nu s-a lasat imbatat de rerzultatele aratate de sondaje ci calm si linstit a zis :sa asteptam rezultate”. Si nici a 2a zi nu a inceput sa topaie ca Prostanacu si a rams acealasi personaj modest si retinut. Uite ‘aia a fost votat! Ca e modest, decent , de bun simt si ca a facut ceva in viata!!

    Si ca sa nu ramana Dâncu stingher hop si sef-su Primul Coabitac al Tarii sa dea si el cu copita in cel care cica e vinovat ca le-ar fi stricat ploile: „domnul Diaconu are acum, după alegerile europarlamentare, notorietatea necesară pentru alegerile prezidenţiale”(ziuanews) indicandu-l ca tinta ptr artileria băsită. Desi chiar el (Tontelu adica) recunoaste Nu am avut niciun fel de discuţie în acest sens cu domnul Diaconu. Nici nu ne-am întâlnit azi la Biroul Electoral Central, când s-au predat mandatele”. Eu zic ca inainte sa besi pe gura ar trebyui sa il intrebi pe cel presupus cointeresat. Ca daca ala dezminte si zice ca nu il intereseaza risti tu sa ramai ca prostu’.
    Si fiindca trebuia sa se arate fudul indestul Tontelu a continuta cu panseurile profunde
    ”L-am votat pe Ion Raţiu în 1990, prima dată în viaţa mea când am votat. Nu l-am votat pe domnul Iliescu, ci pe domnul Raţiu, iar după aceea pe domnul Constantinescu” Multumesx stiam si fara sa mai te lauzi ca proasta da uinele lucuri nu se striga in buricul targului!! Dar ma rog asta era inainte de a intre in PSD. Insa dupa ce a intrat .. in 2008 a votat in trul I cu Antonescu ptr ca simtea ca Antonescu e schimbarea de care avea nevoie România.
    Multzam.
    Sau cum zicea Antonescu
    Ponta, prin declaraţiile făcute legate de votul la prezidenţiale, arată că face parte din „nucleul dur de dreapta”, „conştiincios şi harnic”, care ar trebui păstrat în PSD. (EvZ)
    Cu de din astia-n frunte NU vom avea victorii multe!

    Da cea mai buna concluzie a tras-o LăBăroiu de la PiMP ex Cotroceni basel 11011% ca daca admitem teoria ajutorului dat de social-democrați lui Mircea Diaconu „înseamnă că PSD are strategi oligofreni”.

    „Au vrut să toarne 3%, dar au turnat 7%. Adică au băgat maimuța în laborator, au vrut să-i dea 110 volți, dar experimentatorul turmentat a dat comutatorul la 300 de volți și a constatat că electrozii și i-a pus la propria scăfârlie. Doamne, disperați sunt ăștia. De fapt, toată miza e să facă activul de partid să creadă că voturile luate se duc la 44 la sută. Chiar cu riscul să râdă lumea de ei și să spună că sunt proști grămadă”, conchide LăZăroiu.(http://www.paginadepolitica.ro/cat-a-depins-diaconu-de-psd-dancu-si-lazaroiu-au-variante-diferite/#)

    De data asta trebe sa fiu de acord cu el!!

    Dâncisme:

    „În voturile nule sunt şi multe opţiuni pentru PSD. A fost un mare experiment strategic cu Mircea Diaconu. Mircea Diaconu este un mit. Cu tot respectul pentru marele actor Mircea Diaconu, cred că Partidul Naţional Liberal, atunci când a respectat legea, în momentul respectiv, a procedat corect. Acum începem să-i criticăm, să spunem că e un vot antisistem. Mircea Diaconu a adunat semnăturile cu ajutorul PSD-ului, pentru că, așa am înțeles eu din interior, a fost așa o strategie să-l ajutăm repede să adune acestea.” Digi

    „Voturile lui Mircea Diaconu reprezintă o adevărată surpriză. Toţi bănuiam că va trece de 3% şi va câştiga un mandat, dar nimeni nu credea că va obţine aproape 7%, dublu faţă de cât avea nevoie. Diaconu nu a luat voturi de la PNL, ci de la PSD. Este un fel de ”Efect Antena 3”. Dacă ne uităm la vârste, observăm că are structura PSD cu vârf pe cei de peste cincizeci de ani. Doar la studii nu seamănă, aici procentul de studii superioare este cel mai bun din tot eşantionul. Diaconu a atras o parte din intelectualitatea mai în vârstă din oraşe mici şi mijlocii care vota PSD sau USL şi, în general, stânga. Poate fi interpretat ca un vot de protest, ca un vot antisitem cu accente de stânga. Liberalii nu au pierdut nimic faţă de sondajele din ultimele 2 -3 luni, pe când în ziua votului, PSD a pierdut vreo 3-4 procente, faţă de estimările anterioare. Pare că Diaconu deschide ”Era independenţilor”, daca ne uitam doar la rezultat. Dar nu este asa, am intrat in era convergentelor, iar Diaconu este un produs al convergentei dintre media si politica. A stat 2 ani intr-un studiou de televiziune si a interpretat rolul de politician care se lupta cu sistemul. O sa facem analiza profilului votantilor și o sa avem o surpriza. Invatam de aici că dacă media media va susţine candidaţi independenţi, ei pot accede la fotolii alese. Cred însă că aceasta a fost o floare rară, un proiect media al Antenei 3 care nu va face prozeliți prea mulţi în viitor.” vasiledancu.blogspot.ro

    „Aproape 60.000 – 70.000 au fost voturi anulate datorita unei stampile duble: PSD si Mircea Diaconu. Asta pentru ca oamenii care au semnat, au inteles ca trebuie sa voteze si partidul si omul pentru care au semnat. Deci Mircea Diaconu nu este un «vot atisistem» (…) Nu reprezinta, asa cum incearca sa se spuna, un fel de alternativa a independentilor, pentru ca a fost o conjunctura pe care PSD cred ca a incercat sa o foloseasca mai mult decat trebuia”
    http://www.enational.ro/news/politica/dancu-psd-a-pierdut-pe-mana-lui-mircea-diaconu-403539.html/#ixzz33BAOX1WE

  5. 5 Draghi Puterity mai 30, 2014 la 11:12 am

    Totul e rezultatul „viziunii” unei carieriste, secretara cu propaganda la „UTC”-ul din defunctul DDR, ajunsa cancelar printr-un concurs de imprejurari care au inceput cu infigerea unui cutit in spate mentorului ei. „Viziune” care are o singura componenta – pastrarea cu orice pretz a puterii.

    Restul e o operatiune licuriceasca clasica, adica o poveste cu „corupti buni”, si cu mici variatiuni pe tema data a perfidului Albion.

  6. 6 ZeV mai 30, 2014 la 11:34 am

    Nu cred ca PPE poate fi comparat cu UDMR.
    UDMR este o formatiune care isi respecta angajamentele luate fata de un partener, chiar daca acesta face parte din alta familie politica, deci, se bazeaza pe anumite principiI si pe un anumit standard de calitate al politicienilor care compun formatiunea etnica.
    PPE are un singur principiu care nu se chimba niciodata: primatul dreptului fortei asupra fortei dreptului. Cred ca originile PPE-ul se afla undeva, in epoca lui Machiavelli. (Z)
    Acest personaj spunea:
    ,, “Se pune astfel problema dacă este mai bine să fii iubit decât temut, sau invers. Răspunsul este că ar trebui să fii și una și alta; dar întrucât este greu să împaci aceste două lucruri, spun că, atunci când unul din două trebuie să lipsească, este mult mai sigur pentru tine să fii temut decât iubit.”
    În viziunea sa, un principe (a se citi Barroso, Merkel, Basescu, etc) ar trebui să fie preocupat doar de putere și să se supună doar regulilor care duc spre succes în acțiunile politice. Machiavelli credea că aceste reguli pot fi descoperite, prin deducție, din practicile politice ale vremii, ca și ale perioadelor anterioare.
    (Z)

  7. 7 Marian Nicolae mai 30, 2014 la 11:45 am

    Curat….murdar….cum ar zice nenea Iancu……

  8. 8 Elisav mai 30, 2014 la 12:04 pm

    Gurile rele spun ca Băsescu ar fi fost sunat si i s-a transmis ca parerea lui nu mai contează si ca el ori cum iese din discuție pentru cateva luni pe care le mai are inainte de a ajunge in locul d-vs

  9. 9 Andrea Cramp mai 30, 2014 la 12:14 pm

    Sper ca ideile dumneavoastra sa fie bine asimilate nu numai de conducrea PSD ( despre care sunt sigura ca le impartasesc) cat si de „ratacitii” demni de mila din PNL.

  10. 10 Marian Nicolae mai 30, 2014 la 12:55 pm

    Un articol interesant mai jos:
    ––––––––––––––-
    Austria vrea să vadă cum îi păstrează Banca Angliei rezervele de aur

    Postat la: 27.05.2014 – 16:37 | Scris de: Claudiu Bran
    http://www.ziuanews.ro/iq-banking/austria-vrea-sa-vada-cum-ii-pastreaza-banca-angliei-rezervele-de-aur-122895

    După Germania, și Austria vrea să inspecteze rezervele sale de aur, care se află, în proporție de 80 de procente, în depozitele Băncii Angliei.

    Opinia publică din Austria face, de ceva timp, presiuni la adresa autorităților, pentru a face aceste verificări, existând îngrijorări în această privință. O echipă de auditori de la Curtea de Conturi din Austria va pleca la Londra să se asigure că totul este în regulă, a anunțat revista austriacă „Trend”.

    „Fiecare comerciant trebuie să facă un inventar odată pe an. Acesta este singurul mijloc prin care putem pune capăt acestor zvonuri absurde”, a explicat necesitatea acestui demers guvernatorul Băncii Naţionale a Austriei, Ewald Nowotny.

    Rezervele Austriei se ridică la 280 de tone de aur, dintre care aproximativ 80% sunt depozitate la Banca Angliei.
    ––––––––––––––-
    nota Roninjaune:

    O intrebare inocenta:
    Oare de ce ar avea nevoie Austria sa-si pastreze aurul la…Londra si Germania in ….SUA……..Cine le zoreste sa-si trimita aurul acolo unde si-a intarcat Dracu iapa…… iara…restul il cunoasteti….

    Asta daca nu cumva aceste state sunt OBLIGATE si-ai depoziteze aurul in cuferele adevaratului conducator al UE…si al SUA, anume Marea Britanie…..

    V-ati gandit la lucrul acesta pana acum…..?
    Daca nu, ganditi-va acum si veti vedea cat de inocent este Printul Charles pe meleagurile romanesti……

  11. 11 papasha mai 30, 2014 la 2:22 pm

    Traseismul- noua LATRINA a dreptei europene .

    Draga prietene , intre noi fie vorba , nici cu socialistii nu putem sa ne mandrim prea tare …… si uite asa, in curand , extremistii vor ajunge majoritari si sa vezi si sa nucrezi , ca va mai apare un nou ADOLFICA …

    Sa fie oare adevarate zisele din gura lu’ ponta ca el va poarta ghinion la alegeri ? WOW !

  12. 12 Marian Nicolae mai 30, 2014 la 2:28 pm

    @ blogideologic,

    Domnule profesor, sa stiti ca am comandat si am si primit cartea
    „Istoria Neamului Romanesc”, publicata de catre Editura Roossa.de aici:

    http://www.roossabooks.com/cumpara/istoria-neamului-romanesc-7718750

    In ceea ce ma priveste este o carte foarte frumoasa, cu multe poze….frumos colorata……o carte care mie imi place enorm……….

    Lasand gluma la o parte este o carte scrisa ingrijit si care respecta adevarul istoric. Se poate cumpara cu un pret modic de 60 de lei plus taxele postale.

    Nu, sa stiti ca NU am s-o critic, aceasta carte inseamna mult pentru noi romanii, iar gestul Federatiei Ruse depaseste cu mult ceea ce vor sa zica unii ca ar fi facut pentru Romania……Ah, NU chiar NU vorbesc despre UE……

  13. 13 Doru Coarna mai 30, 2014 la 3:40 pm

    Pai s-o luam de la origini, cand FSN-ul s-a populat cu generatiile doi si trei ale PCR-ului si securitatii, aceea nu a fost tot traseism, si tot peste noapte, si inca unul sangeros, si apoi dovedit ca fiind aproape fatal Romaniei???

    Dle Nastase, libertate inseamna si sa mai poti intorce carul cand o ia la vale! Nimeni nu mai vrea partid-stat si degeaba unii se ofenseaza pe coagularea dreptei, asta-i democratie autentica!

    Ah, daca partidul-stat ar performa, daca s-ar tine de promisiuni, daca ar apara tara si interesele ei ar fi OK, dar daca doar promite, daca doar slugareste, daca doar da bogatiile pe nimic, de ce nu s-ar unii ceilalti ca sa-l dea jos de la guvernare, cumva nu ar fi voie, sau cumva nu ar trebui sa fie voie??? Sa fim seriosi! Asta-i lupta politica, ii bati pe altii ca sa castigi puterea si apoi te bati cu ei ca s-o mentii si ei cu tine ca sa ti-o ia.

    Nu cred ca George Ban vorbeste corect despre pahare sparte, oare USL nu s-a refacut din cioburi dupa ce in 2009 ambele partide au pierdut tot ce s-a putut pierde??? Minte putina, ura multa…

    Rolurile se inverseaza mereu, este firesc, ba chiar ar fi nefiresc sa nu fie asa…

  14. 14 blogideologic mai 30, 2014 la 4:12 pm

    Un studiu făcut de Noah Linden, Sandu Popescu, Tony Short şi Andreas Winter afirmă faptul că intricaţia (amestec aleatoriu) cuantică este responsabilă pentru “săgeata timpului” http://www.simonsfoundation.org/quanta/20140416-times-arrow-traced-to-quantum-source/

  15. 15 Marian Nicolae mai 30, 2014 la 4:29 pm

    Nigel Farage (UKIP):
    Nu am o problema cu romanii. Am o problema uriasa cu Romania

    de I.C. Joi, 29 mai 2014, 16:02 Actualitate | Esenţial
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17381213-nigel-farage-ukip-nu-problema-romanii-problema-uriasa-romania.htm

    Liderul formatiunii eurosceptice UKIP Nigel Farage a declarat joi ca are o „problema uriasa” cu Romania, afirmatie ce risca sa alimenteze acuzatiile de rasism aduse partidului eurofob, transmite CNBC.

    „Nu am probleme cu romanii. Am o problema uriasa cu Romania”, a declarat Farage pentru CNBC.

    Partidul Independentei Regatului Unit (UKIP) este cunoscut drept o formatiune care pentru militeaza ca Marea Britanie sa paraseasca Uniunea Europeana (UE).

    UKIP a avut un succes cutremurator in alegerile europene (27.5%), plasandu-se in fata celor trei partide traditionale britanice – conservatorii, laburistii si liberal-democratii.

    In campania electorala, formatiune britanica s-a axat pe anti-imigratie, subliniind cresterea numarului de imigranti care vin in marea Britanie din Europa.

    Totodata, Farage a declarat joi pentru CNBC ca „grupari criminale cunoscute” din Romania au mers in Marea Britanie, iar autoritatile britanice au fost nevoite sa le permita intrarea din cauza reglementarilor UE cu privire la libera circulatie a persoanelor, bunurilor si serviciilor.

    „Unele tari post-comuniste nu au facut tranzitia catre o democratie occidentala deplina. Au propriile minoritati, care sunt discriminate intr-un mod cu adevarat socant de vazut, iar grupuri criminale organizate tin sub controlul lor tari precum Romania”, a adaugat Farage.

    „Noi, in calitate de membri UE, nu putem opri la granita gruparile criminale cunoscute”, a mai afirmat liderul UKIP.

    Farage s-a mai aflat in centrul unei controverse la mijlocul lunii mai cand a acordat un interviu controversat postului de radio LBC in care a afirmat ca nu vrea sa aiba vecini romani.

    Liderul UKIP si-a aparat ulterior, intr-un interviu pentru BBC News, controversata declaratie la adresa romanilor afirmand ca era „obosit” si insistand ca formatiunea sa politica nu este rasista, transmitea pe 19 mai The Independent.
    –––––––––––––––
    nota Marian Nicolae membru PSD

    Iar eu, stimate domnule Nigel Farage, am o problema imensa cu seful dumneavoastra Alteta Sa Regala Printul Charles:

    Daca tot considera ca Romania, IMPLICIT Transilvania nu este de nasul Altetei Sale Regale…..puteti va rog sa-i transmiteti sa nu ne mai faca umbra prin Transilvania cu persoana sa, nu de alta dar daca avem nevoie de umbra mergem si ne racorim in padure…..

    Nu avem nevoie de inca o umbra regala alogena in trecutul istoric al Romaniei……

  16. 16 Adrian B. mai 30, 2014 la 4:41 pm

    Mai lipsea viziunea lui Daniel Oajdea … Apropo , pe unde o fi individul ? Ca a disparut subit ! Uneori mi-e dor de astfel de forme de viata , ma apuca nostalgia .

    Daniel Oajdea , Edmond Talmacean , Tudor Barbu , Emil Bock , Mircea Hoara … Acesti ” nebuni frumosi ” care ne-au condus 🙂 si care au transformat politica in monden .

  17. 17 pdf mai 30, 2014 la 5:31 pm

    Domnule imi pare rau de faptul ca in jocul „acesta” v-au
    gasit „bun” de a fi unde sunteti.E un „joc” (parerea mea).
    Ce va spun nu e joc.E fapt de viata.EU NU AM PLATIT NICIODATA
    CERTIFICATE VERZI(bagate din febr.2013 pe facturile de curent)si nici
    C.P.C.-uri(bagate prin iunie parca).Am gasit o cale sa respect contractul si sa fiu „cetatean european parte in contract”.
    Nici-una din „personalitatile” mass-media ce au aflat asta nu vor
    sa spuna cetatenilor.E mai deosebit balacareala de neam prost si cu
    prost gust dintre unii si altii.Dar ce semeni aia culegi.Asa
    le va fi toata viata.Va rog sa v-aduceti aminte cat mai des ca in decembrie 1989 „jocul” a cerut sange nevinovat si sa scrieti
    ce cunoasteti.Tot EI au facut-o atunci ca..si acum cu dv. ?

  18. 18 TREIDE 95 mai 30, 2014 la 5:37 pm

    Nouă doctrină? Dar traseismul a fost „piatra unghiulară” a aceste drepte mult, mult diluate, dar și camuflate într-o democrație și-o politică …ultra liberală: e la stânga la dreapta, de la dreapta la stânga, cu „bătaie” sigură „pe centru” să nu ne plictisim sau să amețim cumva. Iertare să am, dar n-am crezut în această dreaptă-surogat a politicii românești. Se observă iată toate ezitările, ba, mai mult, chiar neseriozitatea și trădarea. Asemeni baciului din balada Miorița, în politica românească va exista oricând o perioadă de …„mării se vorbiră/ Și se sfătuiră/ Ca l-apus de soare/ Casă mi-l omoare / Pe cel moldovan/ Că-i mai ortoman..” Perioadă de …„deja-vu”?

  19. 20 ZeV mai 30, 2014 la 6:04 pm

    Ghita Bizonu crede in interpretari pepeiste in ceea ce priveste optiunea de vot pentru Mircea Diaconu.
    Chiar a fost un vot antisistem. Am stat de vorba , in Iasi (fief traditional PSD), cu oameni care l-au votat pe Diaconu…..acestia sunt sustinatori dezamagiti ai PNL, pe de o parte si oameni care nu ar fi iesit la vot, altfel, pe de alta parte.
    In Ardeal, PSD a penetrat zone traditionale ale PDL si ale lui Traian Basescu, castigand alegerile in Cluj, sau, a obtinut victoria in Sibiu, zona administrata de un proaspat penelist cu veleitati ministeriale si, in viitorul probabil, prezidentiale. De aceea a facut, distinsul neamt cu cetatenie romana, un pas inapoi din conducerea PNL. (Z)
    Eu iti propun, stimabile bizon, sa inchizi televizorul si sa-ti folosesti, cu prioritate, resursele proprii de materie cenusie. Sunt convins ca poti mult mai mult, in beneficiul cititorilor tai care iti simpatizeaza stilul si verva ca o revarsare abundenta a unui val tonic de sampanie. (Z)
    Problema este extrem de simpla: PNL conta pe cca 20%, acesta fiind procentul estimativ al bazinului sau electoral care acopera masa sustinatorilor initiali, cu convingeri liberale, ai USL. Daca nu ar fi asa, nu vad nicio logica pentru care liderii PNL sa demisioneze dupa alegerile europarlamentare. PMP a luat voturi de la pedelistii basisti, iar Mircea Diaconu, de la liberalii dezamagiti.
    Sa-ti dau un exemplu, chiar din spatial calului Tro(a)ian Vasile Dancu:
    ,,Marea surpiză a alegerilor din Cluj-Napoca a fost scorul extrem de bun obţinut de actorul Mircea Diaconu – 9,44%. Procentul este foarte apropiat de cel obţinut de PNL – 9,45%. PSD a obţinut locul I, cu 20,9 %.
    In urma presiunilor privind demisia coducerii organizatiei PNL din Cluj, Uioreanu ,,a scapat” adevarul:
    ,,Votul de duminică a fost un fenomen pe toată zona urbană şi un vot negativ pentru PNL, una dintre acuzaţii fiind că PNL a ieşit de la guvernare”, a spus Uioreau,”

    Citeste mai mult: adev.ro/n66spm

    Dancu este un diversionist, cam un fel de Cosmin Gusa, dar mai cizelat si mai rafinat(cu ,,staif”) decat mercenarul si politicianul ratat (fost pesedist care l-a facut pierdut pe Geoana in spa-ul plin de curenti potrivnici) de la iRealitatea TV. De aceea a pierdut veleitarul Geoana, marea scula de bascula filo americana, dar si turist in camuflaj la Moscova, nu datorita votului lui Ponta acordat lui Antonescu in primul tur. (Z)
    De altfel, recenta declaratie plina de umor si talc a premierului este, se pare, prea subtila pentru ANAListii anti-PSD. Omul spune cu simplitate: ,,cand votati, nu ma credeti pe mine, cel care l-a creditat cu sanse pe Antonescu, deoarece, riscati sa pierdeti”.
    😉

  20. 21 Radu Humor mai 30, 2014 la 6:54 pm

    Cine mai consideră UE un proiect viabil, dar mai ales necesar pentru îmbunătăţirea nivelului de trai al europenilor ( că altfel de ce ar mai fi fost inventat ? 😉 ) are toate motivele să fie considerat naiv, sau chiar mai rău !
    În ciuda ultimelor rezultate din 2014 se mai găsesc unii care să dea vina pe cai, nu pe surugiu că a înfipt căruţa în şanţ !
    Dragă Doamne, nu merge treaba, lumea sărăcind peste tot, conflictele sociale stau să izbucnească peste tot, pentru că la conducerea acestei făcături malefice, o nouă Uniune Sovietică s-ar afla cine nu trebuie !
    Hai să fim serioşi ! Ce mi-e Tanda, ce mi-e Manda ?!
    O mână de şmecgeraşi ce „şi-au tras” un „popor” de vreo jumătate de miliard de oa,eni, pe care vor să-l conducă făcând abstracţie de culturi, religii şi identităţi naţionale. Singura lor religie fiind Banul, singurul cult cel al proprietăţii colective, dirijate de la centru, ca pe timpuri şi singura identitate fiind cea din ce în ce mai greu ascunsă 🙄
    Lipsa de scrupule se vădeşte fără jenă în modul mafiot în care-şi împart prada, furând nu numai de la supuşi, ci chiar ei între ei !
    Faptul că partidul considerat de dreapta în Germania, CDU, Creştin Democrat este numit în principala familie europeană aflată la conducere PPE, Conservator sau Popular, evitând cu bună intenţie titulatura ( dar şi învăţătura corectă )- Creştin, la insistenţa şi intervenţia brutală a pricipalilor păpuşari din umbră, care nu vor să accepte că Europa are la bază un concept creştin, refuzând cu încăpăţânare şi perfidie să recunoască acest lucru, poate singurul în măsură să unească un asemenea conglomerat statal, va fi cu siguranţă bulgărele care va declanşa avalanşa autodistrugerii colosului cu pistrui, cum îl numea cineva !

  21. 22 traseist mai 30, 2014 la 9:39 pm

    Cred ca ieri a inceput si decaderea politica a lui V. Ponta, care a reusit doua erori mari intr-o singura declaratie. Prima, ca a declarat ca a votat cu Crin Antonescu, el fiind un inalt fruntas PSD si membru al colectivului electoral al lui Geoana. A doua, ca a si facut-o. PSD traieste astfel rusinea de a vedea in fruntea sa o persoana care nici macar nu voteaza candidatii partidului. Un duplicitar. Adrian Nastase mai este faultat o data de V.Ponta, dupa faultul cu teza de doctorat. Ascensiunea acestuia a fost incurajata de Adrian Nastase si ce semn, daca nu de batjocura, poate fi acela de a vota candidatii altor partide decat al aceluia care te promoveaza viguros? Un om care isi ia partidul in bascalie ajunge seful partidului si prim-ministru! In mod normal, o astfel de declaratie ar trebui sa fie dublata de o demisie din fruntea PSD si a guvernului. Se va produce ea? Ei, asi, ti-ai gasit!Marturisesc ca de-abia astept o candidatura a lui V. Ponta la prezidentiale pentru a indemna toti membrii PSD ca, dupa exemplul sefului lor, sa voteze alti candidati! O dezlegare la vot si un indemn de a face ceva pe indicatiile si interesele partidului sustinut.
    Traian Basescu se impiedica si el, de parca ar fi priponit, de …Traian Basescu. Planul sau este simplu, punerea sub control personal a partidelor autointitulate de dreapta, scop in care, pentru atentia Elenei Udrea, Florin Popescu ( de ce parlamentari pesedisti au votat nearestarea lui?) si Ghe. Stefan viziteaza procuratura iar pentru ca liberalii sa fie mai atenti si Boc mai vioi Uioreanu ia si el drumul recomandat de Basescu tuturor romanilor nu cu multi ani in urma. Cu aceasta se formeaza cercul vicios; partidele isi dau seama ca a venit perioada in care, electoral, Basescu le trage in jos si incearca sa renunte la Basescu, insa daca fac aceasta intensifica activitatea procurorilor la adresa lor. Colac peste pupaza, a inceput scandalul familiei lui Basescu cu familia Bercea Mondial, scandal in care Basescu se va incurca si mai mult, Iar o afacere de libertate contra spaga va da tare rau la urechile lui Biden si Merkel, in ordinea puterii, ca sa nu mai vorbim de ochii si urechile romanilor.
    Aseara am aflat ca eurosotia lui Crin Antonescu este nepoata lui Quintus si mi-am dat seama ca mai adaugam un partid „de familie” la lista care devine din ce in ce mai lunga.
    Ca sa mai dezvolt primul paragraf, cred ca, domnule Nastase, cel mai bun proaspat exemplu de traseist politic este chiar V. Ponta, fiindca a fi traseist politic nu inseamna doar a trece de la un partid la altul, ci si a mima loialitatea, ca membru, fata de un partid.
    David Cameron va avea o perioada foarte grea daca, dupa aceste alegeri, scotienii se vor separa de englezi.
    Dupa aceste euroalegeri, conservatorii britanici nu mi-au mai scris, in schimb am primit de la laburistii britanici o scrisoare de multumire pentru sprijinul acordat odata cu indemnul de a ma inscrie in partidul laburist britanic. Am de gand sa raspund pozitiv acestui indemn, ce, numai Ponta sa se distreze? Poate ca voi ajunge premier laburist, votand cu conservatorii. Iar apoi voi da afara Romania din UE. Asa de al naibii, ce, numai Basescu sa – si faca poftele?

  22. 23 arcasul cuantic mai 30, 2014 la 9:54 pm

    De abia astept sa citesc comentariul lui bogideologic care sa conecteze pictii, Picardia, englezii ca trecuti prin dubla cultura latina si una germana, Destutt de Tracy si, desigur, nu se putea altfel, pacea de la Kuciuk Kainargi. Dilema secolului pare a fi aceea ca, daca Richard Inima de Leu a guvernat Anglia din Franta, atunci viitorul rege Charles va guverna Commonwealth-ul din Romania?

  23. 24 Marian Nicolae mai 30, 2014 la 10:02 pm

    2CELLOS – Benedictus [LIVE at Arena Zagreb]

  24. 25 Ghita Bizonu' mai 30, 2014 la 10:23 pm

    De un se vede ca valorile europene , ale abestice si cacatolice este cam ca pe Danbovita daca nu cam ca in Ferentari..
    Mai ales daca vedem ultima incurcatzea cu Junkers. Excat ca in mahala : zici una facui lata! Ma org Angelika von Stasii poa zice ca vorba ein Man ein Wort nu se aplica femeilor.

  25. 26 ZeV mai 30, 2014 la 10:47 pm

    Intr-o singura varianta as credita UE cu viitor viabil: daca postul de presedinte al Comisiei Europene i-ar fi atribuit Papei Francisc.
    (Z)

  26. 27 ZeV mai 30, 2014 la 11:03 pm

    Florin & Doru Coarna
    Inainte de a comemora eroii cazuti in 1989, este foarte important sa aflam cine i-a ucis, cu nume , pronume, ordine si apartenenta politica. (Z)
    Iar pentru Doru Coarna, in mod special:
    De acum, pana in noiembrie. voi fi cu ochii pe d-ta, pentru ca esti un maestru al diversiunii. Aici este o oaza a proiectului anti-REGIM Basescu, proiect CARE TREBUIE DUS PANA LA CAPAT, IN INTERESUL GENERATIILOR VIITOARE.
    Cui nu-i place, sa bea apa si sa traga aer in piept, inainte de a scrie.
    Victor Ponta nu a spus niciodata ca a fost un revolutionar, ci, ca a fost pe strada. Cam la fel cu majoritatea celor care vor tot felul de beneficii materiale pana la calendele grecesti, doar pentru ca s-au plimbat, sau, au facut cioburi tablourile cu Ceausescu si Elena. (Z)
    Sper ca Ponta sa mai taie, inca, din aceste beneficii necuvenite.
    In Romania, oricum, nu a fost nicio revolutie. Cei de la MI6, sau Mossad, stiu bine despre ce este vorba. La fel de bine stiu generalii de securitate care acum sponsorizeaza la greu PMP. Vrei detalii ? Avem timp, pana in noiembrie 2014, sa stam de vorba pe indelete. Am destule de spus, cu argumente.
    (Z)

  27. 28 ZeV mai 30, 2014 la 11:05 pm

    errata
    nume, prenume
    scuze

  28. 29 T-Rex mai 31, 2014 la 12:00 am

    Nu exista decit un partid: al banilor, recte al puterii. Mai precis a puterii de a forma piramida.

    Cititi va rog platforme de dreapta. Veti observa ca ideologia nu mai este cuplata la realitatile pe care le traiesc oamenii. Ideologia e pura propaganda.

    „Maretele” alegeri europene sunt de fapt un joc de repozitionare a celor care au avut si in trecut puterea. Stiind pe buna dreptate ca se bazeaza pe paliere electorale care au nevoie sa ii mentina sus.

    La ce va duce aceasta configuratie „noua”, insa extrem de slaba, fara nici o putere de a rezolva problemele europenilor? Se propaga repetitiv formele fara fond! Ce inseamna de fapt recunosterea cererii lui Cameron ca e nevoie de mai putina Europa, de mai putin federalism? Un pas inapoi, evident, spre trecut.

    Sarcozy a enuntat cel mai bine la ce sa se astepte state ca Romania in UE: nu va exista egalitate in procesul de decizie. Romanii vor ramine cetateni de mina a doua in acest UE, condusi de dreapta PPE.

    Credeam ca europenii sunt mai inteligenti decit americanii. M-am inselat…O UE care va continua sa fie slaba politic, dezbinata si fara busola nu e o putere ci o prada usoara. Stim ca exita deja undite in „lacul” european. Incet, incet, lipsa solidaritatii, egoismele nationale duc inevitabil la formarea unor alte relatii care vor continua sa erodeze UE.

    Ce e frapant este ca politicienii de dreapta nu recunosc pericolul, si nu isi vad esecurile. De ar face-o? Au fost realesi doar…

  29. 30 blogideologic mai 31, 2014 la 12:58 am

    Anthony Giddens a fost prin Bucureşti în anul 2006, unde a ţinut un curs la facultatea de sociologie. A fost tradus masiv pe româneşte, ceea ce-i fapt îmbucurător. Nu contest în vreun fel calitatea traducerilor (pe care nici nu le-am citit de fapt). Vreau să mă refer aici numai la nişte aspecte suplimentare de pedagogie. Ca fost dascăl de învăţământ preuniversitar şi universitar, pot revendica un statut oarecum similar celui de “professeur agrégé”. Deci am ceva de spus în pedagogie, rodul unor reflecţii îndelungate pe studii de caz. Eu mai cred în aforismul ARS LONGA VITA BREVIS (care pe alţii pur şi simplu îi enervează). Spuneam pe alt fir că în pedagogie, înainte de “metodă” (concept cartezian), eu iau în consideraţie un “drum iniţiatic”. Şi cred că este nevoie de acest “drum iniţiatic” pentru a putea înţelege bine TEORIA STRUCTURAŢIEI creată de Giddens. În Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_structuration scrie că pentru a înţelege constituirea societăţii, trebuie să fie examinat tot ce se găseşte la “intersecţia inseparabilă” dintre structurile sociale şi agenţii de acţiune. Această examinare nu trebuie să se limiteze la privirea practicilor sociale. Ea trebui să cuprindă şi aspectele de fenomenologie şi de hermeneutică.

  30. 31 Stoica Mihaela mai 31, 2014 la 1:29 am

    Singurul om politic din Romania de azi este Mircea Diaconu. El a stiut ce vrea şi romanii care stiu ce vor l-au cautat pe liste pâna la ultima pagina si
    l-au găsit.

    Pâna la alegeri toţi cei care se prefac sau chiar nu stiu ce vor, vor intra pe rând în visul lui Mircea Diaconu. Unii deja au simţit că s-a lansat corabia şi se gudură pe langă timonier în stilul caracteristic: poate de data asta le iese mai bine decât cu ultimul Mircea căruia i-au făcut campanie votandu-l pe Antonescu.

    Daca politica nu este un derivat de la „politicos” ci de la cuvântul complementar, idiotes, atunci aveţi perfectă dreptate, domnule Adrian Năstase.

  31. 32 bielorusul mai 31, 2014 la 6:22 am

    Atunci cand am vazut-o pe euronevasta lui V.V. Ponta imbracata cu camasa cu frumoase motive populare bieloruse (suntem mandri ca suntem bielorusi! Reprezentam Bielorusia la UE!) m-am intrebat daca pe ea a votat-o V.V. Ponta sau pe euronevasta lui Crin Antonescu.
    Cred ca am aflat secretul celor 36 de procente electorale ale PSD. Membrii partidului sunt asa de adanci cunoscatori in ale politicii incat voteaza alte partide! Voturile obtinute de PSD sunt voturile celorlalti electori.

  32. 33 dancosul mai 31, 2014 la 6:44 am

    Ghitza, Dancu nu e in stare de o gandire proprie, faptul ca Mircea Diaconu a luat de la PSD si nu de la PNL majoritatea voturilor primite de el era o idee (si un sondaj!) care circula inainte de alegeri. Dancu are abilitatea de a fi inteles si el cum se promoveaza in PSD adica sa votezi (si sa lauzi public) candidatii altor partide.
    Mircea Diaconu este un produs distilat, dar nu iesit din comun, din punct de vedere al electorilor romani, unul dintre cei persecutati de Basescu. Romanii, fiind un popor de persecutati, sunt inclinati in a nu ignora electoral pe persecutatii mai de soi. Astfel, primarul unui mare oras este un persecutat al lui Ion Iliescu, un jurnalist speriat de Basescu a devenit gaozar ( pardon, consilier) conservator de sector ( dupa care nu am mai auzit nimic de el), inca mai avem o senatoare (tot conservatoare) dintre femeile econoame care nu mananca si nu beau nimic cate 80 de zile, il avem pe Mircea Diaconu si ma gandesc ca am putea avea in viitor si un deputat Zglobiu. In toate cazurile suportul mediatic a fost asigurat de Antena 3.

  33. 34 Vsile, mai 31, 2014 la 7:53 am

    Parca nu-i chiar asa domnule Adrian Nastase …cu exceptia Romaniei!
    Barosso pina la urma nu a fost decit o falsa eticheta, o papusa manipulabila de cei care fac legea in Europa!
    Aliantele de tip stanga dreapta de tip PSD+PNL sau invers dreapta-stanga
    de tip PDL-PSD , nu sunt pina la urma jealnice exprimari traseiste chiar dumneavoastra ati fost de acord cu o exprimare politica traseista!

    Colegul Zev nu vede mai departe de nasul lui Ponta se contrazice de fapt pe el insusi, adica nu prea inchide televizorul de cealalta parte hâtrul Bizon
    redescopera adevaratul nucleu basist de la Cluj si pe ideologul care se doreste redescoperitorul apei calde desi apa trasa la buda tot apa negra ajunge.

    Totul este perfect domnule Nastase, dupa alegerile pierdute de M.Geoana , yis si Postanacul un termen nu+i asa de indemn la vot facut de Ion Iliescu , v-am scris , aici pe blob ca Geoana a fost vandut de micutul pe atunci Ponta , sef de campanie ,vorbitor sef etc., tot atunci v-am spus ca si dumneavoastra ve+ti sacrificat ca si Geoana, remember?

    Acum dl. Ponta recunoaste ceva bizar ca intradevar l-ar fi tradat …doar in primul tur si …..sa fie doar atat doar un simplu buletin de vot , sau o actiune mai ampla care pregatea de fapt un viitor alt Ponta, o coabitare in care Ponta isi respecta intelegerile anterioare , tradarea lui Geoana vinderea capului lui Nastase , pina la urma cel mai periculos adversar al viselor de co-pilot?

    De loc bizar ce se intampla in familia Basescu ,familie in care vrea presedintele sau nu , da cu piciorul ca magarul mort ,trebuie sa includem si mafia tiganeasca!

  34. 35 Ilie Necatu mai 31, 2014 la 8:33 am

    Domnule Nastase,toata consideratia mea pentru dumneavostra,dar chiar credeti ca mai exista doctrine?Dupa mine singura doctrina este,doar cascavalul,sub toate formele lui de exprimare….!

  35. 36 Ilie Necatu mai 31, 2014 la 8:38 am

    Chiar si PSD a apelat la aceasta „doctrina” ca sa acceada la putere.Teoretic PNL ar fi avut o doctrina,diametral opusa PSD-ului,si totusi……!!!

  36. 37 nesimtitul mai 31, 2014 la 9:02 am

    P.S.D.-isti din toate tarile, simtiti-va! Vrem si noi sa fim mandri ca suntem romani!

  37. 38 Ghita Bizonu' mai 31, 2014 la 10:45 am

    tot despre valorile bestice pe care noi balcanici mioritic nu le interorizam,,

    Ccia un englez dupa ce a fots consultata de o doctorita a inceput sa ii tion a opredici femeii ca cum medicii din Romania nu ar trebui sa practice in regatu gratioasei Veta 2

    De un’ se vede ca printre valorile alea nu se numara nici minmu’ bun simt si o bruma de inteligenta cat sa merite ca ala sa fie clasificat ca morron

  38. 39 ce uchip frumos! mai 31, 2014 la 10:55 am

    Mariane Nicolae, Farage nu e singur, mai e si maimutoiul ala al lui Putin care vrea sa vina cu bombardierul (ca bomba? iata o idee pentru Putin sa scape de el) pe aici. Ca o fi fost tac’su lui Farage prin URSS, ca o fi fost tac’su maimutoiului scapat prin Britania, astia doi pot pune de un bambilici. Banca Angliei este o banca a guvernului si e considerata o banca serioasa. Dar si seriozitatea isi are limitele ei, prin 198x, niste polonezi ai caror inaintasi nobili depusesera, pe la 1700, un butoi cu galbeni in Banca Angliei au avut nastrusnica idee sa-si ceara mostenirea inapoi, plus dobanzile pe aproape trei secole. Media vremii a informat ca au primit de la Banca Angliei, in politicosul stil englezesc, un stuchit. Bine ca nu au avut ucrainienii ideea de a-si plasa aurul in Banca Rusiei.

  39. 40 cetatea neamtului mai 31, 2014 la 10:59 am

    S-a gasit o divizie de alegatori care sa-l voteze pe Neamtu? Cred ca sunt membri ai PSD care, dupa exemplul sefului lor, au votat candidatul unui alt partid, cu speranta de a deveni si ei premieri si presedintin ai partidului. In fond si la urma urmei, de ce nu ar gandi 10000 de membri ai PSD ca Neamtu este singurul care poate schimba ceva in bine in Romania?

  40. 41 Cris mai 31, 2014 la 12:06 pm

    Sunt de acord cu dv. în privința unora dintre politicile Comisiei Europene dominate de PPE, dar eu cred că ascensiunea partidelor extremiste se datorează în primul rând exasperării la care au ajuns occidentalii din cauza imigranților necivilizați care sunt în număr mult mai mare decât cei civilizați.
    Libertatea de a te așeza oriunde, oricum și de a nu asimila comportamentul și obiceiurile locului, sub pretextul că tu ai „cultura”, ta a dus la respingerea majorității esticilor și africanilor.
    Dacă te așezi într-o țară civilizată, bubui manele, închizi balcoane, gătești mâncare cu ușa apartamentului deschisă, faci murdărie și gălăgie, să nu te aștepți să fii acceptat și invitat să-ți aduci și neamurile după tine.
    Asta nu mai e vina PPE-ului și a lui Barroso.

  41. 42 Cris mai 31, 2014 la 12:18 pm

    În privința compoziției PPE, e adevărat că nu e omogenă, dar ce grup parlamentar e? Grupul parlamentar e o convenție necesară pentru trecerea unor reglementări cu care toți cei din grup sunt de acord. O ideologie nu e un pătrățel din care nu poți să faci un pas în afară. Nu poți să te DEPĂRTEZI de el, dar un pas…
    Și în Parlamentul nostru s-au făcut de-a lungul timpului multe compromisuri pentru trecerea unor legi.
    În acest moment se confruntă două tabere: cea care crede că UE e un succes și cea care crede că nu și că trebuie desființată.
    Eu mă situez în cea de-a doua tabără, deși am facilități în ceea ce privește călătoriile în Europa. Aș prefera însă să renunț la facilități pentru ca fiecare țară să fie liberă să-și stabilească politicile ei.
    Așa cum e acum, votăm cam degeaba la parlamentarele interne, pentru că legile vin aproape gata făcute de la Bruxelles.
    Aș prefera să existe în schimb organisme europene colective care să se ocupe de poluare, energia regenerabilă, securitate…

  42. 43 Cris mai 31, 2014 la 12:33 pm

    @ ZeV:

    Sondajele făcute după alegeri au relevat faptul că pe Diaconu l-au votat câteva procente de membri și simpatizanți PNL, un procent mic de PSD-iști și un procent mare de electori care, dacă n-ar fi fost Diaconu, nu s-ar fi dus la vot.
    Părerea mea e că ținta de 20% a PNL-ului a fost din start prea mare. PNL nu are și nu va avea în viitorul apropiat mai mult de 15 (în vremuri BUNE, 17), fiindcă electoratul român e preponderent de stânga.
    Alianța/fuziunea/absorbția, în fine, unirea partidelor de dreapta era preconizată de dinainte de alegeri (acum vă dau din casă), indiferent de procentul PNL. PNL ar fi vrut însă să aibă o cifră mai mare ca să fie EL șeful care pune condiții.

    P.S. Unii membri ai secțiilor de votare au observat pe când numărau voturile că pe multe voturi anulate exista ștampilă și pe Diaconu, și pe USD. Ce înțelegeți din asta? Eu înțeleg că bieții electori mai grei de cap s-au conformat indicațiilor dădăcitorilor din campanie, dar nu s-au putut abține să pună ștampila și pe uniunea lor de suflet, neștiind însă că astfel și-au anulat votul.
    Sunt 330.000 de voturi nule, sigur, nu toate din cauza de mai sus, cel mai mare procent din 1990 încoace.

  43. 44 blogideologic mai 31, 2014 la 2:56 pm

    @ Marian Nicolae
    Rusia are un evident interes strategic şi ideologic promovând cartea aceasta. Pentru că există un hiatus de patru veacuri în istoria sa. Cu toate contrafacerile şi mistificările de tip Karamzin. Care scrie un text muscal ideologic deosebit de frumos, l-am citit, Jos pălăria! Occidentalii sunt chiar extaziaţi de teza lui Karamzin cum că trebuie să fie ucişi românii, precum americanii WASP au lichidat Pieile Roşii, pentru a construi Civilizaţia. Varianta mai “blândă” a generalului Pavel Kiseleff –ideologic, un dekabrist!- era aceea că principatele româneşti trebuie doar să fie rusificate. În felul acesta, pretenţiile Rusiei de Gosudar cu legitimitate absolută asupra lumii întregi s-ar împlini automat. Îmi amintesc discuţiile epistolare dintre Voltaire şi ţarina Caterina cea Mare înainte de pacea de la Kuciuk Kainargi. Discuţii pline de miez, dar şi de fantezie creatoare (aproape schumpeteriene). Ce să facă, şi cum să construiască economia în Rusia Meridională (adică NovoRossiia despre care vorbeşte acum Vladimir Putin). Soluţiile anvizajate de cei doi pentru NovoRossiia nu erau agrariene ! Dimpotrivă, erau futuriste, şi chiar realiste la maximum ! Vroiau dezvoltarea unui sector industrial din IMM-uri specializate în orologerie şi automate mecanice de tip Vaucanson. Ceea ce s-a cam împlinit în perioada URSS, procesul fiind facilitat de apariţia electronicii şi a industriei eurospaţiale. Cele mai bune întreprinderi în aceste domenii din fostul URRS erau localizate chiar aici ! Nu sînt eu chiar complet sceptic că noul model industrial Elon Musk nu va reînvia cu foarte mult brio vechiul proiect Voltaire-Caterina. Principiul “Toate-s vechi şi nouă toate” se aplică şi aici. Pe de altă parte, îmi place realismul premierului Iurie Leancă. El dă o şansă nouă Rusiei ! Dar CSI şi UE ar putea oferi umbrelă şi pentru dezvoltarea României.

  44. 45 Marian Nicolae mai 31, 2014 la 3:35 pm

    @ ce uchip frumos! mai 31, 2014 la 10:55 am

    Sa nu incurcam graul cu neghina va rog….

    Aici era vorba numai despre neghina, adica domnul Nigel Farage, cu tot respectul……

    A nu se uita ca aceasta neghina vine totusi din graul troian, crescut cu suflet si nadejde mai intai in Campia Baraganului care pe acele vremuri nu se numea asa…..

    Neam de pelasgo – trac si asta…… …..cu trimiterea directa la Eneea si Caderea Troiei………

    Istoria adevarata este frumoasa…….
    Sa-i spunem si domnului Nigel Farage acest lucru….?

  45. 46 Doru Coarna mai 31, 2014 la 4:35 pm

    @ Zev,

    tu ai vrea sa polemizam noi doi, pana la toamna, despre parerile mele?

    De ce, intentionezi sa strecori si reclame platite?

    Cred ca ma confunzi cu vreun post de televiziune, colega…

    Dar lasa propaganda, eu te intreb in fata, tii pariul? Eu pariez pe Ponta-presedinte si Basescu-premier din partea dreptei, dau si cota 2:1, mergi?

    Cu Crin treaba-i simpla, nevasta-sa va primi o fonctie in PE si nu poate avea sot un presedinte, daca vrea fonctia aia…

    NB. Se va paria modic, un leu, nu mai mult, iar castigurile se vor achita sub forma de cutii de bere obisnuita, ca sa nu dea navala betivii…

  46. 47 Iulian Stănescu mai 31, 2014 la 5:50 pm

    O corectura legat de scorul PRM din 2004: 12,9% din voturi la Camera, 13,% la Senat si 12,6% Vdim Tudor la prezidentiale.
    PRM a pierdut intrarea in Parlament in 2008.
    Se poate afirma ca perioada de crestere economica inceputa in mandatul 2000-2004 a condus, in cele din urma, la scaderea votului anti-sistem si iesirea PRM din Parlament. Un alt posibil factor a fost si schimbarea sistemului electoral pentru alegerile parlamentare din 2008.

  47. 48 Marian Nicolae mai 31, 2014 la 7:01 pm

    @ blogideologic mai 31, 2014 la 2:56 pm

    Domnule profesor, nu am sa ma lansez intr-o discutie in contradictoriu cu dumneavoastra din cauza respectului pe care vi-l port.

    Va respect convingerile si nu am sa incerc sa le combat din simplul motiv ca jucam in aceeasi echipa.

    Eu unul am cumparat cartea, care mi se pare corecta istoric, tiparita pe o hartie de calitate si pe care o folosesc sa-l invat pe fiul meu Istoria Adevarata a Neamului Romanesc din care facem cu totii parte.

    Pacat ca aceasta carte NU a fost tiparita de…romani….acest lucru il pot spune, fie ca doare sau nu.

  48. 49 Marian Nicolae mai 31, 2014 la 7:24 pm

    @ blogideologic mai 31, 2014 la 2:56 pm

    Daca va spun ca viitorul Romaniei si al romanilor va fi in cadrul Imperiului Rus ma credeti ?

    Am spus viitorul fara sa inteleg distrugerea neamului romanesc pe care-l iubesc, pentru ca pana la urma de aici ma trag si eu, aici m-am nascut, aici am invatat o parte din ceea ce stiu, aici este acasa pentru mine.

    M-am intors acasa domnule profesor din strainatate simtind ca momentul atacului definitiv asupra Romaniei se apropie. Am umblat peste tot prin lumea aceasta, peste tot pe unde bunul Dumnezeu mi-a plimbat pasii si mi-a ingaduit sa vad si sa inteleg multe lucruri.

    Am umblat prin straini fara grija atata timp cat Romania mea nu mi-a fost amenintata cu desfiintarea iar poporul roman cu pribegia.

    Cand am stiut ca nu mai este de gluma m-am intors in tara si am asteptat sub acoperire, recunosc…momentul loviturii decisive asupra Romaniei.

    Totul este in regula, bem, dansam, ne batem, furam femeia altuia…sic zic si eu din auzite….dar totul pana la TARA.

    Cand TARA este in primejdie, vii si-ti faci datoria.
    Dupa aceea, odata primejdia inlaturata, putem merge din nou pe alte meleaguri…daca vremea si elementele potrivnice ne va mai permite acest lucru….

    Daca nu, nu-i bai, facem ca Zamolxe, ridicam scoli si-i invatam pe urmatorii romani, care nu s-au nascut inca cum sa se apere si cine-i vrajmasul romanului….

    Am sa va spun doar ca am vazut viitorul neamului nostru.
    Va fi bine, rusii nu ne vor batjocori, atat eu cat si ei stiu de ce acest lucru nu se va intampla. Suntem un sange si o credinta.

    Si da, am mai spus-o si o repet, noi romanii ne vom intoarce la alfabetul chirilic, ca va place sau nu, romanii trebuiesc aparati de mizeria venita din Vest.

    Si va fi bine, atat pentru romani cat si pentru rusi.
    Viitorul va arata ca nu am vazut gresit.

    Prezentul nostru de acum, vazut din trecut, la un moment dat era doar un viitor incert, dintr-o multitudine de linii temporale posibile, , este exact cum l-am vazut atunci, si este cum trebuia sa fie.

    Stiu ca v-am ametit, dar asa stau lucrurile.

  49. 50 Marian Nicolae mai 31, 2014 la 7:31 pm

    Erata: „daca vremea si elementele potrivnice ne vor mai permite acest lucru…”.

    Din cauza ca am schimbat ideea in propozitie…in timp ce o scriam, a iesit pe dos.

    Scuze.

  50. 51 Marian Nicolae mai 31, 2014 la 7:40 pm

    @ blogideologic mai 31, 2014 la 2:56 pm

    Imi place cum ganditi, numai nu mai fiti atat de sceptic la adresa Rusiei.

    Va fi bine.


  1. 1 In ce calitate…? « Motanul Incaltat Trackback pe mai 31, 2014 la 1:13 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!
Reclame

%d blogeri au apreciat asta: