Interviul lui Bogdan Popovici

Mihai Gadea a continuat seria interviurilor socante, mergand la Penitenciarul Rahova pentru a-i pune intrebari si pentru a-l asculta pe Bogdan Popovici.  Victima colaterala, dar oricum victima in Dosarul Trofeul calitatii, Bogdan Popovici si-a exprimat tot mai puternic revolta in ceea ce priveste condamnarea sa dar, mai ales, in ceea ce priveste condamnarea sotiei sale. Cariere profesionale distruse, viata familiala profund afectata, situatia copiilor complicata. De ce? Aici apare lucrul cel mai dureros. Cui ii foloseste aceasta condamnare? Ce fel de ”exemplu” a fost oferit societatii? Si ce beneficii a adus societatii?

Spre deosebire de sotia lui, Bogdan Popovici si-a exprimat  mai direct revolta, chiar furia pentru ceea ce i s-a intamplat, aratand si cine este vinovat pentru acuzatiile care l-au dus in inchisoarea de la Rahova. Comentariile lui mi-au trezit amintiri dureroase.

Suntem intr-o zi a suferintei, in Vinerea Mare, si poate de aceea cuvintele lui si cele ale sotiei sale – rostite cu cateva zile in urma, ma urmaresc. Continui sa ma intreb si eu – cui au folosit deciziile luate in acel dosar? Un fel de raspuns mi l-au dat cei 5000 de delegati de la Congresul PSD. O expresie a solidaritatii  sau o exprimare fara cuvinte impotriva ne-dreptatii?

 

58 Responses to “Interviul lui Bogdan Popovici”


  1. 1 Marian Nicolae mai 3, 2013 la 9:59 am

    Un fals grosolan marca Traian Basescu & Compania Kazara SRL, care a distrus vieti, cariere profesionale si mai ales vise de viitor….

  2. 2 Cris mai 3, 2013 la 10:15 am

    Autorii morali ai grozăviei au crezut că vor câștiga ei în ochii UE care va zice: sunteți campionii luptei anticorupție, deci deschidem porțile larg pentru România.
    În realitate, România e ținută la gard în continuare, iar, cât despre corupția din țară și percepția internă și externă asupra ei, ce să mai vorbim?
    Din păcate, autorii au făcut un rău ireparabil.
    Să sperăm în continuare că există Justiție Imanentă. Măcar să-i vedem pedepsiți până la sfârșitul vieții lor.

  3. 3 nicu c.y mai 3, 2013 la 10:30 am

    Vinova… Vinovat… Vinovat.. de acest dezastru si nedreptate umana incredibila in romania anului 2013 nu este nimeni altul decat acest individ cu origini incerte , fostul informator al securitati si groparul romaniei pe numele sau basescu traian.. Aceasta cazatura si latura umana a reusit performanta sa distruga zeci de destine , familii si apropiatii acestora cu ajutorul unor indivizi ce se numesc judecatori , platiti regeste din bani prostimi facand jocurile politice ale acestui tradator mongoloid , practic compromitand grav imaginea justitiei din romania. Cum este posibil ca tu judecator sa spui in motivarea hotarari de condamnare ca nu exista probe impotriva inculpatilor dar cu o seninatate vecina cu dementa sa-i condamni pe acestia la inchisoare cu executare… M a intreb aceasta livia stanciu si ioana bogdan ce au facut parte din completul ce a condamnat pe nastase si pe soti popoviciu , au constiinta impacata in fata lui dumnezeu in ajunul sfintelor sarbatori de pasti, au curajul sa ciocneasca un ou si sa mananci in tihna o felie de cozonac , stiind perfect ce abuzuri inimaginabile au savarsit,,!!Eu cred ca justitia divina isi va spune cuvantul intr-o buna zi cu acesti nemernici mentionati mai sus.Cu aceasta ocazie le transmit sotilor popoviciu sanatate, si puterea de a resista in fata acestor abuzuri si nenorociri ce poarta mana acestui infractor alcolic basescu traian..P..S..Practic soti popovicu au fost condamnati pentru ca au refuzat sa declare ce li sau cerut de catre dna si i.c.c.j. adica sa puna in carca lui nastase toate aberatiile acestor derbedei si golani din parchet si i.c.c.j.Acesti oameni merita felicitari pentru demnitatea, onoarea si caracterul pe care la demonstrat cu pretul pierderi libertati.. Asa ceva rar se intampla in romania…

  4. 4 blogideologic mai 3, 2013 la 10:40 am

    Da, foarte impresionant interviul cu Bogdan Popovici.

  5. 5 ZeV mai 3, 2013 la 10:53 am

    Domnule Adrian Nastase
    Va jucati cu focul…..as putea scrie eu, ceea ce cred ca vor imagina o serie de prieteni vechi ai blogului…
    De exemplu, ma astept sa citesc emanat de distinsii colegi:
    Expresie a solidaritatii ? Nu, domnule prim ministru, corect este ,,expresie a co-abitarii”.
    😉
    Desigur, nu este vorba de co-abitarea cu Remus Cernea, Dan Voiculescu si Sorin Rosca Stanescu, ci cu….ăl de Jos, arză-l-ar focul Gheenei.
    😉

  6. 6 borisel mai 3, 2013 la 11:11 am

    Nu inteleg de ce nu se apeleaza la instanta europeana de justitie , in cazurile in care justitia romaneasca face asemenea judecati de joasa speta, care duc la condamnarea unor oameni nevinovati !?! Trebuie mers cu lupta pentru dreptate pana la capat si solicitat justitiei europene pedepsirea drastica a magistratilor romani care fac gogomanii judiciare , care distrug vieti si destine de oameni (si familii) nevinovati .

  7. 7 ZeV mai 3, 2013 la 11:22 am

    Un amic de dincolo de baricada, la fel de plictist de conflictul permanent romano-roman, ca si mine, se cearta la greu cu talibanismul de culoare portocalie al asazisei ,,drepte” si spune exasperat:
    CITEZ:
    ,,Pe unde mă duc şi de pe unde vin, toţi, şi ai puterii şi ai fantomaticei opoziţii, sunt vineţi de supărare. Nici unora, nici altora, nu le convine pactul de coabitare. Înjură toţi de mama focului. Şi tocmai de aceea mă întreb:

    BĂI NENICĂ, ROMÂNIA ASTA S-A-NTORS CU CURU’-N SUS?

    SAU

    ROMÂNII NU MAI AU NICI-O DOAGĂ DREAPTĂ ŞI LA LOCUL EI?

    Nu înţeleg de ce, acum când în sfârşit au apărut semne de normalitate în relaţia dintre preşedinte şi primul-ministru, toţi înjură. Tare mi-e teamă că jigodia asta împuţită de fostă procuroare ceuşistă a reuşit ca numai în câţiva ani să facă din români o naţie care trăieşte din şi pentru confruntare. Nimeni nu laudă, nimeni nu dialoghează, toţi acuză.

    MĂI ROMÂNI TREZIŢI-VĂ!

    FAPTUL CĂ PREŞEDINŢIA ŞI PRIM-MINISTRĂRERIA NU SE MAI ÎNJURĂ ŞI CĂ ŞONTÂC-ŞONTÂC REUŞESC SĂ COABITEZE, ESTE UN FIRAV SEMN DE NORMALITATE!

    Mda, cam atât am avut de spus.”
    COMENTEZ:
    Se poate sa nu aiba dreptate…dar daca are ? …..cine raspunde pentru consecintele ce pot deveni ireversibile daca se continua in regim de perpetuum mobile confruntarea intre oameni care nu sunt altceva decat romani, simpli observatori si poseda interese compatibile ?
    PS
    Stau si ma intreb, ce vor face jurnalistii romani intr-un climat de normalitate ?
    Cred ca sunt posibile doua evolutii: fie vor da faliment si se vor reprofila domestic, fie se vor specializa in incendieri si furturi de sina de cale ferata pentru a-si crea singur subiecte.
    😉

  8. 8 Karakas mai 3, 2013 la 2:23 pm

    Efectul dramatic al crizei nu este resimtit doar de tineri. Rata de sinucidere in SUA a crescut semnificativ, majoritatea fiind adulti, sau spre pensionare. M-a impresionat marturia de mai jos, sora unui barbat de 60 ani ce si-a pierdut jobul si nimeni nu il mai angaja la virsta aia. S-a sinucis. Pe de alta parte cei care pot isi dau bonusuri uriase, sau stau pe munti de bani, motivind ca nu pot sa creeze joburi in conditiile actuale. Cine va echilibra balanta?

    Jen DNew JerseyNYT Pick
    Economic hopelessness. My brother committed suicide last July. He had just turned 60. He lost his IT job in the Great Recession in 2008. Despite hundreds of resumes being sent out, and a lifetime of IT experience, he got few interviews and no job offers. He spent down his 401(k) and when he died the only thing he owned was a beat-up car. We later found out he had a lot of credit card debt, with which he had tried to keep himself afloat. After four years of no job offers, unemployment running out, having no health insurance, etc., his dignity was shot. He had lost hope of ever working again. How I wish he had not committed suicide; how I would give anything and everything to have him back. I consider him one of the casualties of the Recession and when I read of the fat bonuses the banksters award themselves, I shake with rage that they have continued to prosper while people like my brother lost all hope and people like me lost a loved one.

    http://www.nytimes.com/2013/05/03/health/suicide-rate-rises-sharply-in-us.html?src=me&ref=general

  9. 9 Doru Coarna mai 3, 2013 la 2:44 pm

    E ca naiba! Iata de ce: daca justitia romana face jocuri politice in slujba puterii si isi asigura astfel pozitia dominanta, afluxul mare de dosare la CEDO arata ca statul de drept ori nu functioneaza, ori functioneaza aiurea, asa ca aia intensifica MCV-ul si recomanda Romaniei intarirea statului de drept… care din nou o ia razna in slujba politicului, CEDO observa, MCV o foloseste si cere ca statul de drept sa fie si mai mult intarit… si iarasi, tot asa! Cu cat justitia face jocuri politice mai grave si mai la vedere, cu atat Bruxelles-ul va cere consolidarea statului de drept, and so on!

    Dupa cum se observa, asta-i un exemplu tipic de reactie pozitiva, un fel de microfonie dar fara rezonanta, se va intesifica pana cand ceva se distruge, alta cale nu exista! Evident, de problema se ocupa doar juristii si ca sa fiu sincer, nu cred ca vreunul dintre respectivele somitati au habar de bucla cibernetica si nici nu intuiesc viitorul, ceea ce va iesi de aici, si anume o justitie abuziva si oportunista politic! Mai mult, nu au habar cum sa, si sa-si, explice ceea ce se intampla. Voi ce ziceti, alde Viorel de ex., pricepe? Poate incepand de acum, cand servesc eu pt prima oara o explicatie a panaramei cu pricina…

    Concret, nu numai procesele dlui Nastase au facut victime colaterale, dar incet-incet, mai toate cauzele judecate pe filiera politic-DNA-ICCJ vor face asa ceva, trebuie sa ne obisnuim si sa ne asteptam!

    Si inca ceva ceea ce, de data asta, eu nu pricep: justitia pedepseste fapta, sau autorul/autorii? Ganditi-va bine caci in primul caz pedeapsa ar trebui data cumulativ in cazul colateralilor, iar in al doilea nominal si integral dar nicidecum circumstantial! Astfel, daca dl Nastase a primit 4 ani, ma rog, i s-au impus cei 4 ani ca nu i-a primit, sau i-a primit stim toti cum, atunci colateralii meritau 3 ani toti, la un loc, si s-ar fi disjuns de aici pt toti, din 3! Si cred ca asa ar fi fost logic, fapta, nu vrasmasii! Desi in coduri parca se vorbeste despre pedepsirea faptei! Iar cand convine, se pedepsesc autorii deoarece faptele sunt doar circumstantiale, si uneori nici macar, simple pareri, nu? Aici se ajunge cu o justitie abuziva si oportunista politic! Si nu pot fi contrazis, se vad clar eforturile de a-i proteja pe cei care au derulat panarama, indiferent de consecinte, slugoii trebuie sa aiba curaj sa continue, iar altii ca ei sa faca la fel caci vor fi salvati… De aici revin unii la CSM, altii la parchet, altii la CCR… curaj, mergeti pe bucla la comanda politica si sistemul va protejeaza!

    Dar in fine, toate-s strambe ca sa pateasca Romania ceea ce pateste, doar nu era ca justitia sa fie o entitate dreapta…

    Regret nespus existenta victimelor colaterale, este absolut aberant si deterioreaza complet imaginea unui stat de drept! Numai ca, asa cum am aratat, de aici iese ceva, iese putere politica si balamuc, adica exact ceea ce se doreste…

    Ura! Victorie!

  10. 10 Daneti Cristina mai 3, 2013 la 2:44 pm

    Imi pare bine ca am ascultat seara un om de calibrul lui Bogdan Popovici,si rau totodata vis-a vis de situatia in care dumnealui se afla.Lasand la o parte faptul ca viata intr-un penitenciar i se pare d-lui o experienta de viata,vin si intreb:domnilor,pentru acestia oameni si situatia DISPERATA in care se afla,nu se poate face nimic????!!!!

  11. 11 Doru Coarna mai 3, 2013 la 2:51 pm

    A, si inca ceva, jistitia nu poate fi imanenta, ar trebui sa admitem atunci arta pt arta, stiinta pt stiinta, mmunca de dragul muncii, etc…. Justitia este remanenta!

    Justitia este un mecanism, nu are personalitate juridica, deci nu are nimic imanent! Masina dvs., ca mecanism, are ceva imanent, se conduce pana la urma singura pana la Cornu? Este remanenta, adica daca luati o groapa raman urme pe la articulatii, asa da!

  12. 12 blogideologic mai 3, 2013 la 2:54 pm

    PF Daniel: „Catedrala Mântuirii Neamului, o ieşire din UMILIRE a Bisericii, RĂSTIGNITĂ în multe feluri în timpul regimului comunist ateu” http://www.romanialibera.ro/timpul-liber/evenimente/pf-daniel-catedrala-mantuirii-neamului-o-iesire-din-umilire-a-bisericii-rastignita-in-multe-feluri-in-timpul-regimului-comunist-ateu-300925.html Orice bisericuţă de ţară este Catedrala Mântuirii Neamului. Patriarhul Daniel se abate în mod grav de la fişa postului său. Unde funcţia principală pe care trebuie să o îndeplinească este aceea de locţiitor al catedrei episcopale din Cezareea Cappadociei.

  13. 13 Adrian B. mai 3, 2013 la 3:40 pm

    Din pacate , cel care trebuie sa indrepte aceste abuzuri , coabiteaza cu cei care au facut abuzurile ! Sau se ocupa de ” problemele majore ” ale tarii …

    http://www.economica.net/ponta-catre-romani-noi-ne-luptam-salvam-micii-de-ce-fiti-ponderati-de-sarbatori_51930.html

  14. 14 Adrian B. mai 3, 2013 la 3:43 pm

    @ All

    Sarbatori fericite si multa sanatate !

    Cu respect , Adrian B.

  15. 15 dlnimeni mai 3, 2013 la 3:57 pm

    Domnule Nastase, condamnarea dumneavoastra, cred, nu a fost folositoare tarii – nici nu era acesta scopul – ci lui Traian Basescu, care s-a straduit pentru interesul personal, si, pentru ca la victorie nu esti niciodata singur, iar Traian Basescu a repurtat un fel de victorie, a mai fost de folos citorva indivizi din politica, unii chiar din pesede. Unul dintre ei, vad, chiar se sforteaza sa o stearga pentru o perioada in alte zari, fiind convins ca el inca mai secreteaza, deci poate fi secretar – si o fi fost facut si general, asa ca se doreste secretar general (un post de secretar colonel nu o fi, oare?). Unii au fost foarte activi ( dl Basescu, dl Mitrea,…) in opinia mea, altii s-au straduit sa profite de evenimente. In primul rind, daca si-a jurat in barba sa va vada incatusat, dl Basescu si-a satisfacut orgoliul personal. In al doilea rind, probabil, s-a putut prezenta prietenilor politici popular europeni ca un politician nemilos cu adversarii politici, adica, daca e sa ne gindim si la ce a patit DSK, de exemplu, ar fi intr-un trend. In al treilea rind, cred ca si-a pregatit terenul pentru o formula de perpetuare la putere; ca nu i-o fi iesit cum socotise, aceasta este problema sa. Si mai cred ca nu a fost lipsit de o oarecare dreptate in ceea ce il priveste, dragii sai pedelisti nu ar fi intins asa de mult de putere daca nu ati fi avut necaz dupa necaz. Intemnitarea a mai fost de folos si unor prieteni externi ai dlui Basescu, cu atit mai mult cu cit or fi realizat corect ce face acesta, insa cu atit mai mult le-a devenit presedintele obligat, nu e usor de imaginat in ce belele intra dl Basescu daca vreunul dintre acesti prieteni incepe sa vorbeasca despre o farsa judiciara in ceea ce va priveste. Ca socotelile dlui Basescu nu or fi iesit asa cum si le-a facut el, asta este, mai poate incerca o data pe 8 mai. Deocamdata, suportul care v-a putut fi oferit a fost de citeva mii de aplauze. Pe dumneavoastra, ca vechi membru al pesede, aceste aplauze v-au incalzit. Pe cei din afara pesedeului insa, condamnati odata cu dumneavoastra, nu cred ca i-a incalzit cu ceva. Solutia, in cazul lor, este eliberarea lor cit mai rapida in conditii de recunoastere a nevinovatiei lor. Soarta lor este legata de aceea a dumneavoastra, libertatea lor este legata de aceea a dumneavoastra, recunoasterea nevinovatiei lor este legata de recunoasterea nevinovatiei dumneavoastra. Daca pe 8 mai veti reusi sa il invingeti pe Traian Basescu, atunci si ei vor putea spera.

    Domnule Nastase, intentionez sa nu va consum din timpul din preajma Pastilor cu alte comentarii. De aceea, va doresc Paste Luminos, in spiritul crestin si in cel stramosesc.

    Manuela, osteniti zilnic in folosul blogului, va doresc Paste Fericit!

    Stimati colegi comentatori, va doresc sarbatori pascale cit se poate de fericite!

  16. 16 dlnimeni mai 3, 2013 la 4:09 pm

    Un gind crestinesc – de Pasti – si pentru ceilalti condamnati – pe nedrept, in opinia mea – in dosarul Traofeul calitatii. Ca si pentru fostii colegi, greu incercati de viata, ai dlui Nastase, din inchisorile romanesti.

  17. 17 cristina mai 3, 2013 la 4:29 pm

    Cui foloseste condamnarea celor 2, a dvs.? Numai lui Basescu si dorintei lui paranoice de a ingenunchea oamenii care ii sant superiori si care ii amintesc de conditia lui inferioara, de om mic si meschin. Si santeti si argumentul care, vrem nu vrem, Uniunii Europene ii place, al asa zisei lupte anti coruptie. Dar nu cu Ridzi, nu cu Udrea, nu cu Videanu, Berceanu, etc., pentru ca nu trebuie sa fie din PDL, care este in PPE, care vrea sa domine politic Europa.
    Dar, sincer, ati aflat raspunsul la Congresul PSD? Chiar credeti asta? De ce nu va faceti un partid nou, tanar, plin de viata, cu oameni noi, cinstiti, dornici de a reconstrui tara asta? Cred ca ar fi o adeziune uriasa.
    Va urez sa petreceti Sfintele Sarbatori ale Pastelui in pace si bucurie.
    Aveti o familie minunata si cred ca asta nu o poate inlocui nimic.

  18. 18 papasha mai 3, 2013 la 4:52 pm

    Dragi conationali ,
    Fiti linistiti caci totul este sub control !

    http://www.cotidianul.ro/sova-pe-post-de-elena-udrea-gonflata-la-maximum-212648/

    http://www.kmkz.ro/investigatii-2/rosia-verde/victor-ponta-s-a-decis-sa-divorteze/

    Interesante sunt si comentariile din subsolul articolelor ! WOW !
    Foarte tari mi s-au parut si niste intrebari , la care eu nu am un raspuns , poate vecinii de bolg ma pot ajuta .

    1. UNDE SE VA PRELUCRA TOT MINEREUL EXTRAS , UNDE SE VA RAFINA , UNDE SE VA TOPI SI UNDE SE VA TRAGE IN LINGOURI , SI MAI ALES , CINE-L VA MARCA ?

    2. CE SE VA INTAMPLA IN CAZUL UNEI NOI MAJORARI DE CAPITAL ? ( URMEAZA INCA O DILUARE A PARTII ROMANE ( a3a,a4a,…….= 0 %) ?)

    3. DAR CU RENEGOCIEREA PARTII FINANCIARE A CONTRACTULUI , CUM RAMANE ( CINE SI CAND O VA FACE ? DUPA ELIBERAREA AVIZELOR , AR FI SINUCIDERE SAU PUR SI SIMPLU , SUBMINAREA ECONOMIEI NATIONALE ) ?

    4. DE „SHARING PRODUCTION” S-A AUZIT PRIN ROMANICA ?

    5. DE CE TAC TOATE TELEVIZIUNILE PE ACEST SUBIECT , CHIAR SI
    ANTENELE ?

    Va urez la toti , un Paste fericit si linistit , alaturi de cei dragi !

  19. 19 Radu Humor mai 3, 2013 la 5:16 pm

    Istoria se repetă ?!
    Doar dacă este uitată !

    Comunismul din România

    Veţi înţelege de ce îmi este greu să-l numesc cu titulatura oficială de Partidul Comunist Român.

    P.C.R. nu are nimic românesc şi nu are nici un trecut istoric semnificativ în România.

    Legenda spune că a fost creat în mai 1921. Înainte au existat câțiva marxişti, intelectuali, fără nici o influenţă în afacerile publice din România. Ei erau influenţați de două figuri foarte active în viaţa societăţii româneşti: evreul ucrainian Constantin Dobrogeanu-Gherea (născut Solomon Katz) şi bulgarul Cristian Rakovsky (născut Krăstio Gheorghev Stancev) amic al lui Lenin şi Troțki.Partidul din România a fost creat din iniţiativa şi sub controlul direct al partidului bolşevic sovietic.
    Încă de la creare, a luat poziţii extrem de impopulare, de exemplu dezmembrarea României Mari, abia creată, care ar fi dus la înghiţirea Basarabiei de către Rusia Sovietică. (ceace s-a întâmplat mai târziu)
    Partidul comunist dovedea prin astfel de poziţii că nu caută un succes electoral ci preluarea puterii numai prin forţă. Pentru astfel de poziţii el a fost scos în afară legii în 6 aprilie 1924.
    Şi înainte şi după această dată el a fost condus de la Moscova unde se numeau secretarii partidului. Mulţi dintre ei nu cunoşteau limba română.

    Secretari ai PCR (Partidul Comunist Român)
    Intre 1948 si 1965 s-a numit Partidul Muncitoresc Român

    Gheorghe Cristescu Plăpumarul (1921 – 1924)
    Elek Köblös (1924 – 1927)
    Vitaly Holostenko (1927 – 1931)
    Alexandr Ştefanski Gorn (Danieluk) (1931 – 1936)
    Boris Ştefanov Mateiev (1936 – 1940)
    Fóriş István (1940 – 1944)
    Gheorghe Gheorghiu-Dej (1945 – 1954)
    Gheorghe Apostol (Aaron Gershwin) (1954 – 1955)
    Gheorghe Gheorghiu Dej (1955 – 1965)
    Nicolae Ceauşescu (1965 – 1989)

    Cei din lista de mai sus, care erau etnici români, erau nişte frustraţi; Gheorghiu-Dej, deşi o figură marginală a grevei Grivita 1933, a petrecut 11 ani în închisori sau internare în lagăre, în care timp a fost părăsit de nevastă. De o indiscutabilă carismă, ceea ce i-a permis să ia conducerea comuniştilor în închisori, el nu avea studii şi se simţea umilit în faţa unor intelectuali ca Lucreţiu Pătrăşcanu sau Ana Pauker.
    Aceştia, şi în special Pătrăşcanu, au plătit scump frustrarea lui Dej.
    Pătrăşcanu a fost un alt exemplu de frustrat, cu o origine nu tocmai potrivită partidului comunist; tatăl său a fost istoricul şi prozatorul D. D. Pătrăşcanu (1872-1937), iar mama sa provenea dintr-o familie boierească.
    În timpul ocupaţiei Bucureştiului de către armatele germane, ungare şi bulgare (1916 – 1918), tatăl său, D. D. Pătrăşcanu, a avut o atitudine considerată antipatriotică şi a fost închis pentru scurt timp după reinstaurarea administraţiei româneşti. În aceeaşi situaţie au fost Constantin Stere, Tudor Arghezi, Marta Bibescu, Tzigara-Samurcaş şi alţii.
    Întreagă familie a căzut în oprobiu în perioada interbelică şi Lucreţiu Pătrăşcanu a suferit de ostracizarea societăţii bucureştene. Ca reacţie, el s-a lansat trup şi suflet în mişcarea comunistă.

    Frustrările lui Nicolae Ceauşescu aveau să răbufnească cu vârf şi îndesat prin anii 80. El era o făptură primitivă (chiar şi printre comunişti !), coleric şi semi-analfabet.
    A avut nevoie de spectacole groteşti în care împăraţi romani, regi daci şi voevozi români îi «dau raportul» lui, neisprărvitului de la Scorniceşti.
    A avut nevoie de recunoaştere, a publicat zeci de mii de pagini traduse în sute de limbi pe care nu prea le-a citit nimeni, nici măcar el !
    Datorită lui Nicolae Ceauşescu, in ultimii ani ai existenţei acestuia, comunismul din Romania a fost o formă de despotism asiatic ridicol.
    Sistemul comunist imaginat de Lenin permite ca o societate sa fie condusă după frustrările si bunul plac al unor lideri ca Stalin, Gehorghiu-Dej, Mathias Rakosi, Walter Ulbricht, Fidel Castro, Bolesław Bierut, Mao Tse Dung, Klement Gottwald sau N. Ceauşescu.

    Ceea ce frapează când privim numele comuniştilor români din perioada aservirii absolute Moscovei, adică de la început, în 1921, şi până prin 1957, este prezenţa majoritară a unor element alogene.
    S-a văzut clar că în perioada cea mai neagră a comunismului din România în posturi de conducere, de represiune, în direcţiiile ideologică şi culturală se găseau în special evrei (adică proveniţi din familii evreieşti). Aceştia au pus umărul cu sârg şi entuziasm să ducă România pe calea cea dezastroasă.

    Judecaţi şi dvs.:

    Ana Pauker născută Hannah Rabinsohn
    Teohari Georgescu născut Burach Teskovich
    Gheorghe Apostol născut Aaron Gershwin
    Lothar Rădăceanu, născut Lothar Wuertzel
    Iosif Kişinevsky născut Ioska Roitman
    Liouba Kişinevschi
    Leonte Rautu născut Lev Oigenstein
    Petre Borilă născut Iordan Dragan Russev
    Vasile Luca născut Lukacs Laszlo
    Alexandru Moghioroş născut Balogh Joszef
    Silviu Brucan născut Saul Brukner
    Emil Botnăraş născut Emilian Botnarenko
    Walter Roman născut Ernő Neuländer
    Miron Constantinescu născut Mehr Kohn
    Alexandru Bîrladeanu născut Saşa Goldenberg
    Leontin Sălăjan născut Szilágyi Leon
    Gheorghe Gaston Marin născut Ghiuri Grossmann
    Leonid Tismăneanu născut Leon Moiseevici Tismeneţki,
    Avram Bunaciu născut Abraham Gutman
    Gheorghe Stoica născut Moscu Kohn
    Maxim Berghianu născut Maximilian Bergmann
    Gheorghe Pintilie născut Pantelei Bodnarenco zis Pantiuşa
    Dumitru Coliu născut Dimităr Kolev
    Ion Vinţe născut Vincze János
    Alexandru Nicolschi născut Boris Grünberg
    Mihai Dulgheru născut Mişa Dulbergh
    Mihai Florescu născut Misha Iakobi
    Ana Toma născută Ana Grossman
    Alexandru Sencovici născut Szenkovits SàndorŞtrul Mauriciu
    Moises Haupt
    Ştefan Coller (Koller)
    Feller Moritz

    Domeniul cultural

    Aurel Baranga născut Ariel Leibovich
    Marcel Breslaşu născut Mark Breslau
    Jules Perahim născut Iulis Blumenfeld
    Nina Cassian născută Renée Annie Cassian
    Veronica Porumbacu născută Veronika Schwefelberg
    Alexandru Graur născut Alter Brauer
    Alexandru Toma născut Solomon Moscovici
    Ion Călugăru născut Ștrul Leiba Croitoru
    Maria Banuş fata lui Max Banush de la banca Marmorosch Blank
    A.E. Bakonsky născut Anatol Eftimievici Baconsky
    Ovid S. Crohmălniceanu născut Moise Cohn
    Alexandru Jar născut Alexander Avram
    Mihail Davidoglu născut Moise Davidson
    Ion Vitner născut Iţic Wittner
    Alexandru Mirodan născut Alexander Zissu Saltman

    Vechi ilegalisti:

    Iosif Ardeleanu născut Dôme Adler
    Haia Lifschitz
    Ştefan Voicu născut Aurel Rotenberg
    Zina Brâncu născută Haia Grinberg
    Bela Breiner
    Petru Năvodaru născut Petr Fischer
    Barbu Zaharescu născut Bercu Zukerman
    Belu Zilber născut Herbert Zilber
    Vanda Nicolschi născută Sheiva Averbuch
    Mircea Bălănescu născut Eugen Bendel
    Remus Koffler
    Basil Spiru născut Enrich Kutschnecker
    Ştrul Zigelboïm
    Petre Lupu născut Wolf Pressman
    Leon Lichtblau

    E adevărat că în România interbelică, curentul antisemit era foarte puternic şi a dus la multe orori comise de anumiţi români.
    Evreii nu aveau nici un motiv să iubească societatea românească. Poate asta explică aderarea lor în număr atât de mare la minusculul partid communist şi entuziasmul cu totul deplasat manifestat la ocuparea Basarabiei de către sovietici în iunie 1940.
    Toate astea au dus, ca reacţie, la pogromuri şi atrocităţi îndreptate, ca de obicei, contra unor nevinovaţi. Bineînţeles, barbaria unora nu justifică alte barbarii.
    Dar dacă unii români s-au comportat odios înainte de război, mulţi evrei nu s-au comportat oare la fel de odios după război?
    E adevărat că ei nu au acţionat în calitate de evrei, ci de comunişti, nefiind majoritari printre evrei. Uneori chiar alţi evrei au avut de suferit în urma acţiunilor acestor evrei comunişti.
    De ce oare faptele unor evrei din anii ‘50 nu dau oare de gândit evreilor de azi?
    Responsibilitatea, fie ea numai morală, n-ar trebuii oare recunoscută şi asumată?
    Germanii din noile generaţii îşi recunosc o responsabilitate morală şi materială faţă de evrei. Au plătit şi continuă să plătească compensaţii colective statului Israel, dar şi individuale supravieţuitorilor.
    Pe mulţi dintre evreii de azi nu-i mai interesează decât Auschwitz-ul şi nu vor să ştie absolut nimic de Sighet, Aiud, Piteşti, Canal, etc.
    E normal să-i preocupe trista soartă a multor evrei în timpul celui de al II lea Război Mondial, dar n-au avut oare timp să remarce nici o crimă sau persecuţie contra românilor?
    Când comunismul anilor ‘60 a căpătat o tentă oarecum antisemită, mulţi dintre ei au plecat în Israel lăsând românilor “minunata” invenţie a lui Marx şi Engels. Acolo, unii foşti membri în aparatul represiv, s-au dat chiar drept victime ale comunismului!!!
    Un exemplu este cel al lui Coler sau Koller, fost commandant al închisorii de la Aiud şi torţionar celebru. El susţinea că şi-a pierdut postul din cauza “antisemitismului românesc”!
    Altul este cel al lui Jules Perahim (Iulis Blumenfeld) care în anii 50 și 60 tăia, spânzura și demasca alături de Leonte Răutu (Lev Oigenstein) iar mai apoi, la Paris, a devenit un mare dizident anticomunist.
    Şi totuşi, nu cred că evreilor de astăzi li se cere mult; să recunoască doar şi să-şi amintească şi de suferinţele provocate românilor de către unii dintre co-religionari de ai lor.
    E mult? E greu?

    În 1984, câteva calugăriţe carmelite poloneze au înfiinţat o mică mânăstire în incinta fostului lagăr Auschwitz-Birkenau, actualmente muzeu, considerat simbol al crimelor în masă comise de nazişti şi, în particular, al uciderii evreilor. Ele voiau să se roage în acest loc simbolic pentru mântuirea tuturor. Comunitatea evreiască din întreaga lume a început o puternică şi violentă campanie de presă contra prezenţei acestei mânăstiri în acel loc, considerat de evrei ca unul aparţinând exclusiv memoriei «Soluţiei finale». Campania a fost extrem de intensă şi a durat 9 (nouă) ani. În cele din urmă, la intervenţia Papei Ioan Paul al II lea, mănăstirea s-a mutat din fostul lagăr în 1993.
    Prin analogie cu cele de mai sus, ce ar spune comunitatea evreiască dacă, de exemplu, fiul lui Heinrich Himmler ar fi numit preşedinte al unui « Institut de Investigare a Crimelor celui de al III lea Reich»? De altfel, el ar şti multe, din familie!
    Bineînţeles, într-o societate normală nimeni nu e responsabil de faptele părinţilor săi.
    Revenind în România, ce pot gândi oare victimele represiunii comuniste şi urmaşii acestora despre numirea lui V. Tismăneanu (Volodea Leonidovici Tismeneţki) în fruntea «Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc»?
    Dar despre desemnarea aceleeaşi persoane ca raportor al «Comisiei Prezidenţiale pentru Analiza dictaturii comuniste din România»?
    Bineînţeles, într-o societate normală nimeni nu e responsabil de faptele părinţilor săi.

  20. 20 Cris mai 3, 2013 la 6:17 pm

    Domnul Popovici e mai bătăios decât soția lui. Nu se lasă doborât cu una cu două și bine face. Am sesizat faptul că avea atât de multe de spus, încât nu mai prididea. Îi era teamă că nu o să aibă timp să le spună pe toate, și chiar așa a fost.
    Dintre multele inadvertențe care reies din dosar (din cele 110 de fapt), cred că una e foarte importantă: fapta de corupție presupune prejudicierea Statului, or Inspectoratul de Stat în Construcții nu avea de primit niciun leu de la Trofeul Calității (ISC nu are dreptul să încaseze bani, prin legea sa de organizare); toată partea financiară s-a desfășurat între niște firme private. O firmă privată care a organizat manifestarea și multe firme private care au participat. Regulile, taxele, modalitatea de achitare au fost stabilite de aceste firme private. Organizatorul și-a încasat banii pe care i-a cerut. Organizatorul a fost întrebat de către procurori și judecători ce a făcut cu banii încasați? Așa se face într-un stat de drept? Întrebi particularul cum își cheltuie profitul?
    Să sper că odată și odată vreun procuror sau/și judecător care a „lucrat” la aceste dosare va vorbi? Iată! Sper.

  21. 21 Draghi Puterity mai 3, 2013 la 6:54 pm

    Tocmai am terminat de urmarit inregistrarea interviului lui Bogdan Popovici. Sunt mai mult decat revoltat!

    Cui au folosit toate lucrurile astea? Va spun eu, domnule Nastase cui au folosit: acelor fortze fara pincipii care ar face ABSOLUT ORICE pentru ca din conducerea Romaniei sa dispara orice urma de profesionisti patrioti pentru a o putea jefui in voie.

    Traian Basescu a tradat tara acestor fortze. Exact cum facea inainte de ’89 cand cara plocoane Elenei Ceausescu si acolitilor ei pentru a-si asigura imunitatea pentru contrabanda si banii furati de la stat si pentru a primii posturi „lucrative” in strainatate, a facut acum cu noii stapani. Le-a construit si apoi oferit pargii si cozi de topoare prin care sa macelareasca tzara, incepand cu elita acesteia.

    Tare ma tem ca si Ponta a pornit-o pe drumul asta fatidic. Din dorinta, pana la un punct legitima, de a-si consolida puterea Ponta continua exact acest proces nefast initiat de Traian Basescu. Inca mai cred ca, spre deosebire de Traian Basescu, care a facut si face aceste lucruri din lichelism, Victor Ponta e animat de intetii bune pentru Romania. Totusi, e o greseala. Daca ar intelege asta ar cauta si in gaura de sarpe sa gaseasca profesionisti patrioti si i-ar pune urgent in functiile de conducere. Odata avandu-i s-ar putea lupta cu aceste forte. Si chiar castiga, asa cum ati facut-o dumenavoastra si echipa dumneavoastra.

    Si nu in ultimul rand, o Romanie iesita din logica asta malefica si distructiva a „basismului”, ar trebui sa ii pedepseasca exemplar pe toti cei care au participat la abuzurile „regimului Basescu”, aceasta forma de restauratie stalinist-fascista cum bine spune domnul Popovici.

  22. 22 Elena mai 3, 2013 la 7:27 pm

    M-au impresionat amandoua interviurile dar doamna Marina mi s-a parut deosebita.Doream atunci seara sa-i scriu a doua zi acolo la Targsor si sa-i spun ca n-a contat pentru el si// ei//[pe ei nici nu-i stiu bine cine sunt si nici nu-i inteleg ] aproape 8 milioane de oameni.Asa ca dansa este cumva cea care plateste pentru cele 8 milioane amintite.As dori ca asta sa-i faca suferinta mai usoara.N-am gasit plic si n-am mai scris .Dar va multumesc ca-mi dati posibilitatea sa scriu aici poate ajunge cumva la dansa si gandul meu.Ce am putut sa fac? Am postat pe blogul Monicai Macovei la articolul despre domnul judecator condamnat in lotul Voicu rugamintea doamnei Marina aceea de a merge la Targsor s-o priveasca in ochi de mana cu doamna Lidia Stanciu si sa stiti ca au lasat postarea sa apara, pana ieri era inca pe blog.

  23. 23 blogideologic mai 3, 2013 la 8:47 pm

    Alburnus Maior si Centrul Independent de Mediu contesta proiectul de hotarare de guvern (HG) pentru reorganizarea Minvest Deva S.A. in vederea desfasurarii proiectului minier cu cianuri de la Rosia Montana. 30 aprilie 2013, Rosia Montana – Hotararea de guvern anuntata aproba reorganizarea prin divizare partiala a companiei Minvest Deva1 si infiintarea unei noi companii – Minvest Rosia Montana S.A. HG-ul prevede derogari de la normele in vigoare privind raportul si examinarea necesare unei astfel de proceduri, precum si de la intocmirea situatiilor financiare2. In trei zile de la inregistrarea la Registrul Comertului a Minvest Rosia Montana, pachetul majoritar s-ar transfera de la Ministerul Economiei la Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Mari Proiecte, condus de Dan Sova. Anuntul privind proiectul hotararii de guvern vine pe fondul scaderii pretului aurului pe piata mondiala. Imitand practicile regimului Basescu, Guvernul Ponta incearca sa protejeze actiunile Gabriel Resources(TSX:GBU) de caderea libera la Bursa din Toronto si sa le mareasca valoarea de tranzactionare. Proiectul de HG se remarca prin argumentarea minimala prin care initiatorul Dan Sova, in numele Guvernului, isi fundamenteaza decizia de a sprijini planurile canadienilor de a exploata aurul de la Rosia Montana. Astfel,sectiuni intregi ale proiectului de HG, precum impactul macro-economic, impactul asupra mediului concurential si domeniului ajutoarelor de stat, impactul asupra mediului de afaceri, dar mai ales impactul social si de mediu sunt abordate prin expunerea urmatorului text: “Prezentul act normativ nu se refera la acest subiect” 3. Initiatorul proiectului de HG utilizeaza insa aceleasi argumente expuse repetitiv de lobby-istii RMGC din guvernarile trecute. Este vorba de un “un proiect a carui realizare poate genera venituri din exploatare si contributii directe la bugetul de stat estimate la mai multe miliarde USD, poate avea o contributie majora la relansarea industriei miniere din Romania si la crearea unui numar semnificativ de locuri de munca intr-o zona puternic afectata de somaj”. in nota de fundamentare, ministrul delegat Dan Sova ignora faptul ca numarul locurilor de munca create este de 634 in perioada de exploatare, potrivit datelor publicate de Gabriel Resources, dar si faptul ca distrugerea mediului va marca dezvoltarea viitoare a zonei. Prin urmare, Guvernul Ponta, prin ministrul Sova, continua sa ignore argumentele solide prezentate de institutii de renume precum Academia Romana sau ASE, limitandu-se la a-si fundamenta deciziile pe date aproximative si interpretabile. Demersurile de lobby ale companiei isi arata primele consecinte – acest proiect de HG, extrem de important pentru compania miniera. Procedura legala de participare la procesul de elaborare a actului normativ si termenul legal de 10 zile pentru trimiterea de propuneri in scris lipsesc complet. Anuntarea deosebit de discreta a proiectului de HG si adoptarea programata pentru 6 mai 2013 se suprapun cu vacanta de 1 mai si Sarbatorile Pascale. Prin aceasta se elimina, in mod voit, participarea publicului la procesul de elaborare a actului normativ. Mai grav insa, nota de fundamentare a proiectului de HG nu respecta cerintele privind motivarea actelor administrative prevazute de Constitutia Romaniei, de Carta Drepturilor Fundamentale ale Uniunii Europene si de Legea 24/2000 privind normele de tehnica legislativa. Absenta acestei motivari favorizeaza emiterea unor acte administrative abuzive si lipseste de orice eficienta controlul judecatoresc al actelor administrative. “Demagogia de care da dovada Guvernul Ponta este fara precedent. Noii lobby-isti declarati ai Rosiei Montane sunt acum, alaturi de Traian Basescu si Victor Ponta, Dan Sova si Daniel Barbu. Ne asteptam si la alte incalcari flagrante ale legislatiei pentru netezirea drumului RMGC, pe care le vom ataca in instanta precum aceasta HG, daca va fi adoptata. in acest moment proiectul de la Rosia Montana nu s-ar putea realiza conform legislatiei in vigoare si din acest motiv, pentru a se conforma strategiei RMGC, Ponta schimba legea”, a comentat Dan Mercea, presedintele Centrului Independent de Mediu. “Va propun un altfel de mare proiect pentru Romania: ce ati zice de o tara in care ministrii nu au acelasi discurs ca lobby-istii sau angajatii Gold Corporation, o tara in care legea si drepturile oamenilor sunt respectate? Cum se face ca marile proiecte ale Romaniei inseamna ingenunchere in fata interesului strain? Nu stiu de unde a aparut acest Sova, dar imi este foarte clar ca si el, ca si Basescu, se crede stapan pe pamantul meu. Asa cum nu l-am lasat pe Basescu sa distruga Rosia Montana, asa nu ii voi lasa nici pe Ponta si nici pe Sova.” a declarat Eugen David, presedintele Alburnus Maior. Informatii suplimentare pot fi obtinute de la: David Eugen, tel: 0040 0740280309, E-mail: alburnusmaior@ngo.ro, web: http://www.rosiamontana.org / Note: 1 Minvest Deva S.A. este actionarul minoritar al Rosia Montana Gold Corporation detinand aprox. 19% din totalul de actiuni. / 2 Art. 243 din L31/1990 / 3 http://www.sgg.ro/nlegislativ/docs///cdjrh_tf5qnw243y89zm.pdf, sectiunea a 3-a

  24. 24 tudor mai 3, 2013 la 9:57 pm

    Puteam sa fac pariu ca dl nastase va fi condamnat in „trofeul calitatii!”.

    Tot astfel, pot face pariu pentru majoritatea deciziilor importante ale curtii constitutionale; nu este necesar sa cunosc textul atacat la curte, ci doar cine a introdus contestatia; nu doar ca pot anticipa scorul, ci pot indica modul in care a votat fiecare „judecator”.
    Asta nu fiindca as fi eu destept, ci pentru ca a devenit absolut evident modul de functionare a unor asemenea inalte institutii, pentru orice observator rezonabil.

    Intereant este ca acceptam aceasta anormalitate de parca ar fi un dat.

    Mai grav, observ ca noua putere pare mai degraba interesata sa preia instiutii si naravuri decit sa le puna capat.

    In cazul dlui nastase elementul de noutate il reprezinta presiunile absolut descalificante ale komisiei, care parca facuse din condamnarea acestuia singura dovada credibila ca justitia romaneasca ar avea vreo sansa de acum si pururea ….

    Din nefericire societatea romaneasca si a pierdut capacitatea de riposta, iar clasa politica este prea apasata de propria turpitudine penru a avea asemenea deplasate preocupari cum ar fi reprezentarea cu onoare a Tarii.

    Doamna Pivniceru a avut o alta atitudine, satula ca Romania sa primeasca indicatii pretioase (in realitate penibile si pe linga subiect): „ginditi va bine si puneti pe hartie tot ce vreti de la romania, le discutam impreuna, iar pe cele care ni le asumam le vom duce la indeplinire; pina acum in fiecare raport mcv ati cerut altceva!”
    Desteapta D Pivniceru: prieteni, ia puneti voi mina si faceti va temele, sa vedem cit de destepti sunteti si pe urma scoateti ne pe noi la tabla.

    Dl ponta n a dorit plecarea Dnei Pivniceru de la MJ, a facut o sa si doreasca singura.

    Putem sta linistiti, observ ca dl cazanciuc este foarte european.

    PS: in Romania a fi „european” inseamna, astazi, a accepta cu capul plecat orice declaratie, atitudine sau hotarire defavorabila tarii tale.
    „european de succes” carevasazica ti se da voie sa i bagi strimbe adversarului tau politic de acasa.

    Curat!

  25. 25 Fragmentarium Politic mai 3, 2013 la 10:41 pm

    Asa cum monstruozitatea politica, numita comunismul romanesc, nu a fost o creatie romaneasca, comunismul nu a fost o inventie ruseasca, si nici macar europeana. Inspiratorii si faptuitorii acestui regim criminal si ilegitim nu au urmarit nici macar o clipa mai binele popoarelor est-europene, ci crearea unui aparat de stat hipercentralizat si dictatorial, care sa poata fi actionat asemenea unei masinarii, prin simpla apasare pe buton, de catre un singur om, cu ajutorul caruia sa poata fi luat in stapanire vastul teritoriu al Europei Centrale si de Est si in sclavie milioanele sale de locuitori. O data creat un asemenea mecanism statal de control totalitar, aducerea in fruntea lui a unui alogen era chestiunea cea mai simpla de realizat, prin manipularea mediatica si electorala a populatiilor autohtone, asa cum vedem ca se intampla si in zilele noastre in anumite parti ale lumii. Este suficient să înşirăm numele celor care au format guvernul şi principalele organe ale Uniunii Sovietice pentru a ne da seama de cine au fost initiatorii si realizatorii Statului Comunist, cat si curelele de transmisie, la toate nivelurile, a represiunii impotriva popoarelor estice:
    1. Vladimir Ilici Ulianov Lenin, evreu după mamă, preşedintele Sovietului Suprem.
    2. Leo Trotsky (Lew Davonovich Bronstein), evreu, comisarul Armatei şi Marinei.
    3. Josepf Visarionovich Stalin (Josiph David Vissarionovich Djugashvili-Kochba), evreu din Georgia, Comisar pentru Naţionalităţi.
    4. Chicherin, rus, Comisar pentru Afacerile Externe.
    5. Grigore Zinoviev (Apfelbaum), evreu, Comisar pentru Interne.
    6. Kohen (Volodarsky), evreu, Comisar pentru Presă şi Propagandă.
    7. Samuel Kaufmann, evreu, Comisar pentru Proprietăţi Rurale.
    8. Steinberg, evreu, Comisar pentru Justiţie.
    9. Schmidt, evreu, Comisar pentru Lucrări Publice.
    10. Ethel Knigkisen, evreică, Comisar pentru Aprovizionare.
    11. Pfenigstein, evreu, Comisar pentru Refugiaţi.
    12. Schlichten, evreu, Comisar pentru Confiscări de Imobile.
    13. Lurie, evreu, Preşedinte Consiliul Suprem Economic.
    14. Kukor (Kukorsky), evreu, Comisar pentru Comerţ.
    15. Spitzberg, evreu, Comisar pentru Cultură.
    16. Urisky (Radomilsky), evreu, Comisar pentru Alegeri.
    17. Lunacharsky, rus, Comisar pentru Şcolile Publice.
    18. Simasko, evreu, Comisar pentru Sănătate,.
    19. Protzian, armean, Comisar pentru Agricultură.
    Instituţii (Conducere, înalţi funcţionari):
    1. Comisariatul pentru Interne: Din zece, toţi evrei.
    2. Comisariatul pentru Afacerile Externe. Din 17, unul german, 16 evrei.
    3. Comisariatul pentru Economie: Din 14, unul rus, 13 evrei.
    4. Comisariatul pentru Justiţie: 8 înalţi funcţionari, toţi evrei
    5. Comisariatul pentru Educaţia Publică: Din 7, toţi evrei.
    6. Comisariatul Armatei: Din 14, toţi evrei.
    7. Comisariatul Sănătăţii: Din 5, toţi evrei
    8. Sovietul Suprem al Comerţului: Din 14, toţi evrei.
    9. Primul Consiliu al Soldaţilor şi Muncitorilor: Un preşedinte şi doi vice-presedinti: toţi trei evrei.
    Dupa esecul Uniunii Sovietice, suntem supusi unei noi indoctrinari, care se concentreaza pe realizarea unei noi masinarii totalitare, sub forma proiectului Statelor Unite ale Europei. Calculul politic este de presupus sa urmeze aceeasi schema, este infinit mai usor sa infrangi vointa unui singur om, decat pe cele ale milioanelor de cetateni. Luptele se dau nu numai in avanposturi, cum spunea cineva pe acest blog, ci si la varf, prin impunerea sau obtinerea colaboratiunii unei singure persoane. Biblia chiar spune, undeva, ca oamenii vor ajunge sa nu stie de cine sunt condusi cu adevarat.

  26. 26 tudor mai 3, 2013 la 11:06 pm

    @blogideologic

    Cred ca n ai inteles ca angajamentul dlui ponta ca nu se va face nimic la rosia montana pina nu se va renegocia contractul era doar un slogan electoral, ca tot ceea ce a promis domnia sa.
    Recunosc, in prostia mea, am facut acceasi greseala!

  27. 27 M.Voicu mai 4, 2013 la 6:33 am

    @blogideologic mai 3, 2013 la 8:47 pm ne prezintã un caz incredibil:
    ►”Hotãrârea de guvern anunţatã aprobã reorganizarea prin divizare parţialã a companiei Minvest Deva1 şi înfiinţarea unei noi companii – Minvest Roşia Montanã S.A..
    Întâi cã ”divizare” sunã prost într-o lume care se tot integreazã – dacã nu-i încã o bãşcãlie – ca sã mã exprim doar academic 😉
    Atâta timp cât Legea Minelor ”prevede” redevenţe mai mici decât rata dobânzii – contrar Constituţiei şi principiilor economice, se adânceşte raptul şi se tot compromite ”convergenţa” – prin diversiune la zecimale
    ►Şi mai departe, din rãu în mai rãu: HG-ul prevede derogãri de la normele în vigoare privind raportul şi examinarea necesare unei astfel de proceduri, precum şi de la întocmirea situaţiilor financiare.
    Prin atari huniţiativã Guvernul se plaseazã în afara Legii – cãci aşa cum nu poate da legi, nici nu poate deroga de la ele :mrgreen:
    De lege ferenda: ANI nu se ocupã şi cu integritatea Legii

  28. 29 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 7:43 am

    @ ZeV mai 3, 2013 la 11:22 am

    In legatura cu normalitatea….adica coabitarea dintre Ponta si Basescu, mai ca-mi vine sa va cred……..

  29. 30 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 7:44 am

    @ All,

    Paste Fericit si sa va bucurati de sarbatori cu totii in familie.

  30. 31 MM mai 4, 2013 la 7:51 am

    D-le prim-ministru A Nastase,va doresc ca lumina sfanta a invierii sa va lumineze calea,sa va aduca dreptatea ,pace si liniste in sufletul dvs.si al familiei dvs si sa va redea tot ce ati pierdut in aceasta golgota din ultimii ani.
    Sarbatori fericite !!!

  31. 32 ZeV mai 4, 2013 la 7:53 am

    Doru Coarna 2:44
    Dvs spuneti: ,,justitia romana face jocuri politice in slujba puterii ”
    Stimate coleg, ceea ce enuntati dvs este un cliseu creat in epoca Basescu.
    Daca vrem sa scapam pe obsesiile basesciene, cred ca e timpul sa renuntam, in primul rand, la clisee.
    😉
    Mai afirmati ca exista dosare la CEDO..desigur, dar multe sunt acolo, deoarece, legiuitorul nu a pus in acord perfect si fin legislatia europeana cu cea romaneasca. Judecatorul de instanta, nu poate decide decat excusiv pe baza legilor romanesti.
    Cat despre ce condamna justitia, fapta sau faptuitorul, eu va propun sa nu va hazardati, deoarece dreptul nu este un banal subspatiu fizico-matematic…desigur, mai mult matematic. 😉
    Judecatorul condamna FAPTUITORUL in baza unei plangeri penale sau a unei autosesizari avand ca tinta o persoana foarte concreta, cu CNP, nume si prenume. Evident ca se condamna faptuitorul, in raport cantitativ cu gravitatea faptei incadrata in norme si coduri, tocmai spre a se descuraja a se produce fapte similare de catre acelasi faptuitor sau altii ca el.
    Altfel, am transforma justitia intr-un fel de cenaclu literar.
    Este elementar, domnule Watson.
    😉

  32. 33 ZeV mai 4, 2013 la 7:54 am

    erata
    de obsesiile basesciene

  33. 34 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 8:06 am

    @ Karakas mai 3, 2013 la 2:23 pm

    Doar acest lucru se doreste……

    Sa nu credeti ca se va face ceva pentru a se stopa rata sinuciderilor, nu, dimpotriva se va accelera acest proces…..

    Populatia SUA, trebuie sa scada cu 100 milioane de ….crestini…..

  34. 35 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 8:09 am

    Se pare ca am fost cenzurat din nou….

    Buna dimineata,

    Israelul si in general evreii ne sunt datori vanduti pentru distrugerea Romaniei si pentru uciderea a mai mult de 3 milioane de romani in acest time frame:

    Decembrie 1989 – mai 2013 !!!!!

    Deschiderea unui nou Tribunal Nurnberg care sa judece crimele impotriva umanitatii din Romania este o datorie de onoare a Umanitatii catre Romania si romani.

    Aceasta datorie risca sa ajunga cat de curand la scadenta !!!!

    In Romania anului 2013, rien ne vas plus……….avec les faux juifs……

  35. 36 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 8:11 am

    @ papasha mai 3, 2013 la 4:52 pm

    Stim ca totul este sub control…din pacate NU sub controlul nostru……

  36. 37 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 8:14 am

    Manuela, cred ca va datorez Un Paste Fericit cu……. dedicatie.

  37. 38 grigore mai 4, 2013 la 8:49 am

    si nu sunt singurii nevinovati, mai sunt destui in acest dosar.in rest numai de bine.Va urez un Paste fericit.

  38. 39 ZeV mai 4, 2013 la 11:01 am

    Marian Nicolae 8:09 am
    Stimate coleg, dimpotriva, ati fost cenzurat insuficient. Astfel, a fost posibil sa apara pe blog un comentariu eminamente antisemit.
    Nu trebuie confundate uscaturile evreilor, ca de altfel uscaturile tuturor semintiilor, cu poporul insusi, in integralitatea lui, sau, cu natiunea purtatoare.
    Orice s-ar putea spune, nu trebuie sa uitati ca Iisus a fost evreu, iar locurile sfinte ale crestinatatii sunt in Israel. Si sunt bine protejate, va asigur.
    Chiar daca Mosadul mai face schimb de experienta cu serviciile romanesti, sunt convins ca noi avem mai multe de invatat de la ei, decat ei de la noi. 😉
    Nu mai amintesc ca apogeul nivelului de trai in Romania antedecembrista a fost atind in perioada mandatariatelor evreiesti. Gaseai, pe atunci, orice si foarte ieftin. Pacat ca evreii au plecat din Romania. Mai bine plecau antecesorii care au adus comunismul pe tancurile sovietice, sau, nu ar mai fi venit deloc, decat sa plece bunii negustori si mici meseriasi de la care am fi avut ce invata.
    😉
    Oricum, Paste fericit, stimate coleg.
    ..Si fiti mai optimist, nu va lasati coplesit de amaraciunea amicului Coarna, sau de hazul de necaz al bizonului, papashei si marcusului, sau de refugiul interior blindat al domnului blogi.
    Iata, cursul euro/leu a ajuns la cel mai bun nivel pentru leu din ultimul an si jumatate. Stiti ce este, cred eu, semnificativ ? Mugur Isarescu a declarat ca BNR nu are nici un merit. Daca nu-l are BNR, atunci altcineva trebuie sa-l detina in mod necesar.
    😉

  39. 40 blogideologic mai 4, 2013 la 12:22 pm

    @ Zebulon spune: „refugiul interior blindat al domnului blogi.”
    Păi dacă nu foloseşti „iarba fiarelor” !

  40. 41 justitiaru mai 4, 2013 la 1:42 pm

    Remarcabil interviul demascator cu Bogdan Popovici.
    Totusi de la aceste actiuni mediatice de demascare a justitiei „independente” pusa in slujba intereselor personale ale locatarului de la cotroceni si pana la facerea dreptatiii in justitie este o distanta f. mare.
    Asistam in continuare la prigoana politica a adversarilor lui BaSecu prin politia politica basista personificata prin ANI ,DNA si complete de judecata care judeca fix dupa comanda politica.
    Care este solutia la aceasta situatie inacceptabila ? Kovesi la DNA ?

  41. 42 papasha mai 4, 2013 la 2:17 pm

    @ ALL interested ,

    Mii de scuze la toti ! In postarea mea anterioara , s-a strecurat o mica omisiune . La formula de introducere :

    ” Dragi conationali ,
    Fiti linistiti caci totul este sub control ! ” ,

    s-a omis motivul linistii mele interioare si anume ca ,

    PARLAMENTUL SI GUVERNUL , SE VOR BATE CU TOATA EUROPA CA SA SALVEZE MITITEII CU BICARBONAT , AIA CARE OMOARA OAMENII ,……… CE CIANURA , RAHAT , POVESTI , CIANURA-I DULCE TATICU , CIANURA NU SE PUNE , BICARBONATU’ E PROBLEMA ! !!!

    PASTE LINISTIT CU CEI DRAGI !

  42. 43 Doru Coarna mai 4, 2013 la 4:04 pm

    @ ZeV,

    imi pare nespus de rau ca nu intelegi ce scriu, insa ma bucura faptul ca esti multumit, fericit si sanatos bine-mersi. In rest, n-ai dreptate.

    Fapta……. se pedepseste cu……… , asa ca nu poti sustine altceva!

    Victor-ie!

  43. 44 ZeV mai 4, 2013 la 4:49 pm

    blogi, nu ai inteles…nu se pune problema sa intram noi in refugiu, de altfel, destinat unei singure persoane…..ci, ca dumneata sa iesi de acolo, lucru, se pare, imposibil.
    😉

  44. 45 Marian Nicolae mai 4, 2013 la 8:05 pm

    @ ZeV mai 4, 2013 la 11:01 am

    Draga ZeV, ati inteles totul pe dos.

    Dara eu nu sunt anti-semit, sunt doar anti – anti – ruman…..

    Poate un pic anti- semi-semit……

    Cat despre adevaratii evrei, cei care sufera chiar si acum o viata de caine in Palestina ocupata de kazari, adevaratii semiti, cei care o duc un pic mai bine decat arabii, sub ocupatia kazara, ii asigur de tot sprijinul si sustinerea mea, ca si pana acum…….

    Pentru adevaratul popor evreu ales, cel semit vreau sa spun, il asigur de toata stima mea !

    Mazel Tov si Paste Fericit stimate coleg !

  45. 46 dtucra mai 5, 2013 la 10:39 am

    Am crezut initial ca intrebarea dvs.”Cui foloseste?” e retorica. Observ insa ca revine obsesiv si ca va macina. Nu e sanatos sa cautati un raspuns logic la aceasta intrebare; foloseste placerii sadice a unui psihopat, pentru care victimele colaterale, vietile lor si ale familiilor lor nici nu conteaza. Tinta lui ati fost dumneavoastra; a vrut sa va vada incatusat si ingenuncheat. Sicriul dumneavoastra ar fi fost un bonus. Nu incercati sa ii intelegeti mecanismele gandirii; acceptati insa ca nu au constiinta si scrupule, el si adunatura lui de hiene, si va va fi mai usor poate. Acesta este cadrul, astfel de oameni exista. Ei trebuie „eliminati din societate”, limitati in actiuni si acces la putere, oricat de mica ar fi puterea respectiva. Ei calca pe suflete si calca pe cadavre fara sa clipeasca. Ati incaput pe mana unui astfel de individ a carui periculozitate nu ati recunoscut-o la timp sau ati tratat-o cu spirit crestin si valori morale. Nu mai incercati sa ii gasiti explicatia rationala, ca va faceti numai rau in continuare.

  46. 47 teostanc mai 5, 2013 la 12:23 pm

    Fragmentarium Politic mai 3, 2013 la 10:41 pm

    Despre Stalin stiam ca a fost seminarist. Este greu de crezut ca l-ar fi primit intr-un seminar ortodox daca era evreu. Oricum el a dus campanii impotriva evreiilor, vezi celebrul proces impotriva medicilor.

    Dar domnule, acest mod de a pune problema, respectiv evreii sunt cauza tuturor relelor a fost in voga in anii 30 – 40 ai secolului trecut si a dus numai la nenorociri si pentru evrei dar si pentru restul popoarelor angrenate in al doilea razboi mondial.

    Nu credeam ca in timpul nostru, dupa experientele nefericite parcurse mai pot fi oameni care sa gandeasca ca dta.

    Comunismul s-a extins in Europa tocmai datorita asertiunii cu vina evreilor si dementei rasei pure germane.

    Dar comunismul a cucerit si prin ideea de dreptate sociala care s-a potrivit bine societatilor sarace si polarizate excesiv.

    Se spune acum ca acest tip de sistem social – economic a pierdut dar ramane de discutat.

    In prezent, China care este o tara comunista, a devenit cea mai mare putere economica a lumii moderne si finanteaza deficitele bugetare ale Americii si Europei, bastioanele capitalismului.

  47. 48 justitiaru mai 5, 2013 la 12:46 pm

    @dtucra
    Mai exact toata Romania a incaput pe mainile unui ticalos fara scrupule,iar aceasta deoarece cetatenii s-au lasat dusi de nas la nesfarsit de aceasta CANALIE: A fost ales primar la Buc,a fost ales presedinte(in dauna d-lui Nastase),la primul referendum de suspendare cetatenii l-au sustinut cu insufletire,a fost ales si pentru a doua oara ca presedinte ,desi oamenii normali la cap ar yrebuit sa-si dea seama cu ce pramatie au deaface.Pana nu a taiat salariile javra ordinara s-a bucurat de sustinerea populatiei.
    Chiar la referndumul de anul trecut oamenii nu s-au prezentat la vot cu entuziasmul necesar pentru a fi demis,desi se stia baremul de cca 9.2 milioane care trebuie sa se prezinte la cot.Mai mult cetatenii au asistat ci indiferenta revoltatoare la circul jucat de CCR pentru a-l mentine in functie.Daca numai o mica parte din cei 7,4 milioane ar fi demonstrat in strada in fata CCR pana la demiterea javrei alta era situatia.
    A incerca sa-l invinuiesti pe D-l Nastase ca nu a luptat cum se cuvine cu sistemul securist-mafiot este o aberatie.Pe cetateniii idioti care l-au sustinut pe Satan de la Cotoceni ar trebui sa-I acuzi.Poate si d-ta ai fost candva unul dintre ei.

  48. 49 Fragmentarium Politic mai 5, 2013 la 4:49 pm

    Teostanc, a pune semnul egalitatii intre o factiune si masa este cu siguranta o greseala, dar orice politica se expune public si, in consecinta, trebuie sa accepte sau sa sufere critica sau judecata publica, asa cum se intampla cu orice persoana sau organizatie publica, ceea ce cred ca este o regula corecta si cu aplicabilitate universala. Orice responsabilitate se pune in termenii unor nume si individualitati concrete, in carne si oase, iar memoria vie a arhivelor si datele seci pe care le furnizeaza nu lasa nicio urma de indoiala privind protagonostii unor regimuri sau acte extreme. Vorbind de relatia cauza-efect, mie mi se pare ca raspunderea primordiala si fundamentala pentru comunismul est-european o poarta autorii actului originar, din 1917, ai loviturii de stat anti-burgheze ruse, infaptuite de cei care au format primul Guvern al Uniunii Sovietice, motiv pentru care nu vad de ce, pentru ca tot vorbim de condamnarea comunismului, un Tribunal simbolic sa nu le ia in discutie crimele de genocid, inclusiv asasinarea tarului Nicolae al II-lea si a intregii sale familii. Ideea ca s-ar fi produs o anumita acceptare a comunismului, datorita unor pretinse legaturi cu dreptatea sociala de sorginte crestina este total falsa, chiar toxica, comunismul a fost prin definitie anti-crestin, a fost impus prin forta represiva a unui aparat de stat totalitar, printre ale carui prime acte s-a numarat si cel de salbaticie anti-crestina, de interzicere a religiei crestine, de demolare a bisericilor si de persecutare a preotilor. Oricum, chiar si pentru o astfel de instanta va fi greu de demonstrat ca un popor pravoslavnic ar fi fost “inspirat” peste noapte sa-si ucida regele si religia, mai probabil mi se pare sa nu fi avut nimic in comun cu asemenea idei demonice, care le-a rapit identitatea politica si religioasa si a deschis calea de a fi luati in sclavie. Cat priveste comunismul chinez, acolo nu mai este vorba de asa ceva, realitatea excede orice definitie, schimbarea structurii de proprietate si ancorarea puternica pe taramul economiei de piata neaga “comun”-ul pe care se intemeiaza “comun”-ismul. Aveti insa dreptate, neimplinirile din prezent ni se datoreaza, sa lasam istoria si politica deoparte si sa ne bucuram de sarbatorile pascale. Paste fericit!

  49. 50 teostanc mai 5, 2013 la 6:11 pm

    Fragmentarium Politic mai 5, 2013 la 4:49 pm

    In 1917 revolutia rusa a inceput datorita mizeriei in care traiau oamenii si opresiunii tariste.

    Comunismul a venit mai tarziu, dupa inlaurarea guvernului Kerenski, Deci revolutia lor a inceput din prea multa mizerie si autocratie, si a fost preluata de cei care au stiut s-o faca, ca la noi, in 1989.

    Deci autorii actului din 1917 au fost rusii nemultumiti de mizeria si lipsa de libertate in care traiau si nu evreii. Daca traiua bine puteau sa vina cohorte de evrei si nu faceau nimic.

    Eu nu stiu ca Lenin si Stalin sa fi fost evrei. Stiu numai de Trotki ( culmea, nu ai spus nimic de Marx, care era evreu si nu ascundea acest lucru). Dar stiu ca Lenin a ajuns din exil, in Rusia , cu ajutorul autoritatilor germane, care sperau astfel sa destructureze puterea militara a Rusiei, si care si-au si atins acest scop. Printre primele decrete semnate de Lenin a fost cel al Pacii care a scos din razboi Rusia. I-a lasat descoperiti pe aliati, inclusiv Romania, dar tot au pierdut razboiul. Si pe cel de-al doilea, care a fost pornit din spirit de revansa fata de pierderea primului, din nebunia puritatii rasei ariene si lupta impotriva evreilor, cauza tuturor relelor,

    Apropos de uciderea tarului si familiei lui, aceasta seamana ca 2 picaturi de apa cu uciderea lui Ceausescu si a nevestii lui.

    Imi aduc aminte de aparatorul lui Ceausescu care in loc sa-l apere urla la el si-l acuza, de 60 mii de morti, de subminarea economiei nationale( acum, pe acest temei ar putea fi impuscati toti guvernantii de dupa 1989) si peste timp, de 950 de martori ai acuzarii in procesul lui Nastase si de doar 5 martori ai apararii si de condamnarea lui Nastase sustinuta pe perceptia publica si probe indidrecte.

    Nu vreau sa dezvolt mai mult; nu sunt un fan Ceausescu si al evreilor, dar nimic durabil nu se poate construi pe minciuna, inselaciune si lipsa de judecata.

    Dle, aduci niste argumente aiuritoare. Rusii cand au facut revolutia au vrut sa scape de sclavie.

    Au scapat de una si au dat de alta. Si noi, peste ani, la fel, in 1989.

  50. 51 Draghi Puterity mai 6, 2013 la 2:10 pm

    „Problema cu evreii”, dupa umila mea parere, e ca ei sesizeaza mai repede decat alte semintzii trendurile noi, se implica cu mult curaj in ele, si de cele mai multe ori ajung la o putere imensa prin asta. De multe ori evreii resusesc sa sistematizeze si sa optimizeze (uneori lucrativ) ideile noi, si sa le faca accesibile si interesante pentru „consumatori” (sau „investitori”) iar asta le confera acestora o dinamica proprie, de neoprit.

    E o vorba: „nimic nu poate oprii o idee a carei timp a venit”. Cine stie sa calareasca pe val, ajunge mai repede mai departe decat cine nu stie.

    De aceea ideea unei conspiratii mondiale evreiesti, cu tzeluri malefice clar definite, mi se pare gresita.

  51. 52 Marian Nicolae mai 7, 2013 la 10:09 am

    @ Draghi Puterity mai 6, 2013 la 2:10 pm

    Va sugerez sa cititi Protocoalele Inteleptilor Sionului……..

    Acest lucru in cazul in care n-ati avut sansa sa traiti printre evreii kazari, ca sa ne intelegem despre ce evrei vorbim, pentru ca sunt de mai multe feluri…..unii semiti, ca Benjamin Freedman, chapeau, altii ne-semiti, ca spre exemplu Mark Gitenstein & Co….fara chapeau…deh, acesta trebuie castigat………

    Mai vorbim dupa aceea……

  52. 53 teostanc mai 7, 2013 la 3:54 pm

    Marian Nicolae

    Nu numai evreii sunt semiti ci si arabii cu care seacestia se inrudesc.de aproape.

    Ce tot spuneti cu evrei semiti si nesemiti.?

  53. 54 nastase mai 7, 2013 la 4:48 pm

    Marian Nicolae, Teostanc,
    consider ca subiectul acesta il puteti trata direct, asa incat sa nu va deranjeze faptul ca, fiind off-topic, el nu va mai intra in zona de comentarii.

  54. 55 Karakas mai 7, 2013 la 8:26 pm

    Sunt unele articole ale gazdei care mai intereseaza mai mult, altele mai putin, asa cum sunt sigur ca multe comentarii ale mele ii lasa rece pe participantii la dialog. Dar sa afirmi public ca dl Nastase se compara cu Iisus, in sensul suferintei, ca nu a fost sau nu este milostiv, ca nu are „atitudine crestineasca”, sa ai preconceptia ca orice mesaj al dlui Nastase are ceva malefic, mi se par niste elucubratii absolut stupide, care nu fac decit sa transmita in mod diabolic niste stereotipuri. Nu stiu daca e tipic romanesc, dar avem multi concetateni care urasc sincer, cu patima, toata viata. Sau sunt platiti sa o faca, in aceiasi ipostaza de sluga fata de stapin pe care o descriu ei.

    Si la urma urmei, de ce nu putem sa discutam despre suferinta noastra individuala, raportindu-ne la Iisus? Daca toti suntem fii lui Dumnezeu, nu suntem frati si cu Iisus? Suferinta lui Iisus este si a noastra si invers.

    http://www.ziare.com/adrian-nastase/traian-basescu/de-ce-se-crede-nastase-iisus-hristos-1233854

  55. 56 Ferenczy Attila Stefan mai 8, 2013 la 12:14 pm

    Domnule Năstase, întrebarea rămâne: puteți face ceva pentru acești oameni? Nu vreau să spun că este vina Dvs. dar nu pot să ignor detaliul că aceștia au fost masacrați numai și numai pentru că s-a vrut compromiterea fostului premier Adrian Năstase. Resimțiți doar compasiune pentru aceștia sau ceva mai mult? Vizbilitatea Dvs. mai ales în exteriorul țării este infinit mai mare decât a lor. Pe acești oameni nenorociți nu-i vizitează baroneasa Nicholson în penitenciar. Cereți public eliberarea soților Popovici și trimiteți o scrisoare măcar la Bruxelles și despre ei. Sper că realizați că un asemenea efort de comunicare din partea Dvs. este atât pro bono cât și pro domo… Cu respect.

  56. 57 teostanc mai 8, 2013 la 1:06 pm

    nastase
    1. teostanc, ca dvs. nastase si nu Teostanc;
    2. Sa treci pe langa uciderea a 3 mil romanii fara nicio reactie nu cred ca este corect;
    3 Aveti dreptate, am fost totusi off topic


  1. 1 Interviul lui Bogdan Popovici | Stiri Bloggeri Din Romania Trackback pe mai 3, 2013 la 11:14 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: