Elena Udrea ar fi trebuit sa stie…

La o dezbatere Tv, asta seara, Elena Udrea a reluat o teza mai veche a propagandei PDL: „In 2003, Adrian Nastase a spus ca PDL trebuie destramat”. 

Am mai incercat sa clarific aceasta chestiune, si atunci cand a fost formulata de Vasile Blaga, aratand ca la o reuniune la Snagov un text pregatit pentru mine de Dan Mihalache – si care a fost distribuit participantilor – sugera, intr-adevar, o astfel de directie de actiune.

Important insa – si Elena Udrea ar fi trebuit sa stie, pentru ca atunci era aproape de PSD  – in discursul meu NU am introdus acea fraza pentru ca nu am considerat ca trebuie sa ne raportam la un partid in intregul lui.

Anunțuri

74 Responses to “Elena Udrea ar fi trebuit sa stie…”


  1. 1 Karakas August 11, 2011 la 10:11 pm

    Cam asta mai pot sa faca, sa directioneze atentia publica spre chestiuni minore. Cind e vorba de decizia Spaniei de a interzice romanilor sa mai lucreze acolo, decizie aprobata si de Comisia UE azi, nu mai scot nici o vorbulita. Bulgarii nu au probleme, pot in continuare sa lucreze in Spania.

    Probabil convinsi ca mina invizibila a pietelor sa rezolve toate problemele, guvernantii decis sa continue sa stea degeaba.

    http://www.nytimes.com/2011/08/12/world/europe/12iht-union12.html?_r=1&ref=global-home

  2. 2 Cârcotaşu August 11, 2011 la 10:17 pm

    Încerc să mă abţin în a-mi mai spune părerea, dar acum situaţia mă depăşeşte.

    La o dezbatere Tv, asta seara, Elena Udrea a reluat o teza mai veche a propagandei PDL: “In 2003, Adrian Nastase a spus ca PDL trebuie destramat”.

    Nu înţeleg care-ar fi problema. O mare parte a românilor rezonează cu această idee şi nu înţeleg ce vi se pare anormal. Nu înţeleg de ce nu sunteţi de acord cu mulţi dintre potenţialii dv. alegători. De ce trebuie Elena Udrea contrazisă, în loc să-i daţi dreptate. Sau, în cel mai rău caz să nu-i daţi atenţie. Sunt atâtea probleme în care evitaţi să vă pronunţaţi, atâtea întrebări la care vă eschivaţi să răspundeţi. Ce importanţă ar fi avut dacă acum aţi fi ignorat-o. I-aţi fi oferit ocazia să constate că dacă tăcea, filozof rămânea. Acum aveţi dumneavoastră ocazia asta. Şi din ce în ce mai mult în dezacord cu electoratul pe care vă luptaţi să vi-l apropiaţi (măcar se presupune)!

  3. 3 Barbie August 11, 2011 la 10:23 pm

    daca nu e „de firma”, ma indoiesc ca elena udrea stie ceva..pe de alta parte, trebuia introdusa acea fraza atunci si aplicata masura, pentru ca, din pacate, ce se intampla a cum e din ciclul „pe cine nu lasi sa moara”…proverb pe care l-as adapta situatiei actuale „pe cine nu lasi sa moara, te omoara”…

  4. 4 nicolette orghidan August 11, 2011 la 10:36 pm

    PUNCT OCHIT , PUNCT LOVIT! ..ȘI AȘA , ÎN PROPRIA-I PLASĂ CĂZU DOAMNA CA ….O FRUNZĂ!

  5. 5 CETATEANUL DECIS August 11, 2011 la 10:39 pm

    DA, DOMNULE NASTASE DAR ELENA UDREA ARE INTR-UN FEL DREPTATE ! PDL AR TREBUI DESTRAMAT !

  6. 6 Fragmentarium Politic August 11, 2011 la 10:39 pm

    Revoltele britanice si bumerangul neoliberalismului: tunelul, biciul si zaharelul falsilor multiculturalisti
    Incepand de sambata seara, cand au debutat, am urmarit cu ingrijorare violentele si jafurile din Marea Britanie si le-am privit cu compasiune pe victimele acestora. Ceea ce am vazut, din relatarile de la fata locului sau din imaginile care circula pe internet, mi-a amintit de Huliganiada romaneasca din 13 iunie 1990 (al carei efect civic, din urmatoarele doua zile, a fost nedrept botezat “mineriada”), mai exact un atac al extremei drepte asupra tinerei democratii post-revolutionare, prin care se tintea rasturnarea scorului zdrobitor obtinut de fortele democratice in primele alegeri libere, din luna mai a aceluiasi an. Bine, bine, mi-am spus trecand peste respectiva paranteza din istoria nationala traita, dar cum de este posibil un asemenea eveniment, sub forma BlackBerryadei britanice (denumirea vine de la cea a Messengerului prin care au comunicat huliganii), intr-o tara matura democratic si dezvoltata economic?!… Multe din analizele si comentariile pe seama celor petrecute s-au intemeiat, sociologiceste, pe o suma de observatii sistematice, dar, politiceste, putine dintre acestea au reusit sa nu se lase orbite de reflectorul actualitatii si sa distinga radacinile fenomenului in conul de umbra care se intinde pe cateva decenii. Adevarul este mult mai simplu, dar, asa cum se intampla adesea cand acesta este langa noi, nu reusim sa-l vedem si sa-l intelegem…

    Daca sunt puse cap la cap, numeroasele “incidente” din viata publica internationala, implicand rasa, etnia sau religia, carora, istoric, li s-au dat doar explicatii conjuncturale, conduc catre un sens, sub aspect emotional si psihologic, aliniindu-se, aidoma liniilor de camp magnetic, dupa niste vectori politici modelatori. Raportarea acestui sir de fapte istorice la spatiile national-statale in care imigratia a fost intens stimulata politic (implicit modificarea balantei demografice indigene) releva ca sandwich-ul multirasial, multietnic si multireligios este o constructie politica neoliberalista, ale carui scop si obiective politice sunt asemanatoare purificarii rasiale de sorginte nazista, numai ca acum vectorul rasial, re-originat in neoliberalism, este intors invers, impurificarea, politizata, lovind la fel de criminal. Pentru a nu exista confuzii, subliniez acelasi lucru pe care l-au facut multi altii: multiculturalismul, ca fenomen indisociabil de globalizare, este benefic si de neocolit in secolul XXI. Problemele incep sa apara din momentul infestarii politice a multiculturalismului, respectiv al incercarilor neoliberaliste de a scoate acest fenomen din sfera schimburilor de orice fel si a-l aduce in cea a geopoliticii si geostrategiei, pentru a face din el un factor de putere si de propulsie in cursa catre suprematia mondiala.

    In goana dupa profit maxim si cu costuri sociale minime, politicile neoliberaliste au folosit de-a lungul timpului multiculturalismul ca pe un tunel politic, prin care cohorte de imigranti, preponderent de culoare, au fost aduse in America si Europa, folosind, ca orice dresor, zaharelul, sub forma unei prajituri imense, consumerismul, care, asezata ademenitor la capatul tunelului, i-ar putea hrani in egala masura pe toti, si biciul, intruchipat de conceptul politically correct. Ceea ce vedem acum in Londra, este o neasteptata intoarcere a garbaciului politic de pe spinarile celor care maraiau la inselatoria neoliberalista a consumerismului “multicultural” (sau “multilateral dezvoltat”, pe limba comunismului) pe cele ale imigrantilor. Risipirea utopiei consumeriste si caderea mastii multiculturaliste a neoliberalismului au starnit confuzie si revolta. In mod vadit, bula speculativa a consumerismului s-a spart o data cu cea a cresterii fara dezvoltare, de tip neoliberalist: “prajitura” nu este pentru toti!

    Cel putin din perspectiva reactiilor politice, juridice si politienesti, valul de violente si jafuri care i-a lovit pe insulari ridica si o alta problema, cea a respectarii drepturilor omului. Va rezista democratia britanica in fata tentatiilor autoritariste sau va deveni un pretext de persecutii si abuzuri impotriva unor presupusi huligani, ca intr-o presupusa democratie, in care deasupra capului fiecarui cetatean va atarna prezumtia de vinovatie, ca in patania biciclistilor care, plimbandu-se pasnic prin Manchester, s-au trezit, din senin, maltratati de politie?! Judecand dupa tinta lor de criminalitate pura si dupa absenta oricaror revendicari politice, “BlackBerryada”, prin ea insasi, nu a fost un atac la adresa sistemului. Plutoanele de tineri rapperi de culoare, care spargeau si jefuiau razand, habar nu aveau de programe sau regimuri politice, de stanga sau dreapta etc., ci ei o faceau pentru ca pentru asa ceva fusesera convocati (la o ora a surprinderii maxime, ce parca s-ar fi inspirat din atacul de la Abbotabad!), dar, mai ales, pentru ca stiau ca actiunile politiei vor fi paralizate de catre corectitudinea politica. O analiza la cald este un joc periculos, comenta BBC, dar si mai periculoase ar fi analizele ghidate dupa aparentele induse. Asemanari multiple cu unele acte de violenta din US sunt evidente, dar cea mai nelinistitoare este posibilitatea ca minoritati etnice inarmate (US) sau suficient de vocale si de active infractional (UK) sa terorizeze si sa controleze majoritatea populatiei. Pe de alta parte, in campul reflectiei politice se aprinde si beculetul rosu al unui posibil efect pervers: daca masurile guvernamentale post-criza vor viza nu numai minoritatea infractoare ci si majoritatea onesta, ar fi nu numai o mare incorectitudine politica, dar si o inchidere a celuilalt brat al menghinei in care va fi prinsa populatia. “Vom readuce ordinea pe strazi” (David Cameron) poate insemna multe lucruri, intre care si inducerea psihologica a reflexului de teama vizand iesirea in strada pentru proteste/demonstratii democratice sau inhibarea politica a acestui gen de actiuni.

  7. 7 violet August 11, 2011 la 10:41 pm

    În 2003, PDL nu exista.

  8. 8 Vasile, August 12, 2011 la 6:18 am

    Domnilor politicieni , din nou ilaritate,

    “In 2003, Adrian Nastase a spus ca PDL trebuie destramat”.

    PDL a luat fiinta prin destramarea……………..in 2006!Eu nu am urmarit emisiunea pentru ca mancasem destul de bine si nu
    doream sa intru in cura de slabire , dar daca presedintele Norvegiei aproba aceasta vremelnica infiintare inainte de a trece de la stangA PD si dreapta PDLista eu nu am nici o problema, eu sunt doar alegatorul badaran,mitocan……..

  9. 9 nastase August 12, 2011 la 6:53 am

    Carcotasu,
    eu nu cred ca politica trebuie sa se construiasca precum jihadul. Nu am crezut si nici nu cred ca un partid trebuie distrus in totalitate pentru ca nu esti de acord cu actiunile unora dintre liderii sai. Asa gandesc eu.

  10. 10 Vasile, August 12, 2011 la 6:59 am

    Domnule Nastase,

    Aveti dreptate jihadul este ceva sfant , politica e….NU!

  11. 11 mumu August 12, 2011 la 7:49 am

    @nastase

    Domnule Năstase, pedelacheii în proporţie de 98% doresc nu doar destrămarea PSD-ului, ci distrugerea sa, iar familiei Năstase (în totalitatea sa) îi doresc ani mulţi şi grei de muncă silnică la tăiat manual de sare într-o ocnă de mare adâncime, departe de lumina soarelui şi aerul proaspăt.
    Probabil că v-aţi întâlnit în drumurile dumneavoastră doar cu pedelişti aparţinători procentului de 2% care nu gândesc cum am arătat mai sus. Să ştiţi că 2% este şi astăzi o eroare admisă în calculele inginereşti, cu atât mai mult în aprecierea dimensiunii grupurilor mari de oameni. Se poate deci afirma fără greşală că PDL, în întregul său, doreşte distrugerea PSD-ului şi nu numai.
    Când vorbiţi despre politică şi admiteţi ca PDL-ul ar face politică în România comiteţi o gravă eroare. Această adunătură de mafioţi nu fac decât să jefuiască şi să distrugă această ţară sub toate aspectele.
    Dacă proiectul dumneavoastră nu vizează eradicarea acestui cancer din trupul României, înseamnă că nu dumneavoastră sunteţi speranţa noastră de mai bine.
    Cred că este cazul să vă aplecaţi cu mai mult interes asupra acestui aspect.

    Să auzim şi de bine!

  12. 12 blogideologic August 12, 2011 la 7:55 am

    Universităţile americane îşi retrag fondurile proprii (endowments) din capitalul de risc investiţional (venture capital) în IMM-uri noi bazate pe inovaţia tehnică (startups) http://www.nytimes.com/2011/08/10/technology/venture-capital-investors-lesson-learned-do-more-homework.html

  13. 13 Şam Săn Jur August 12, 2011 la 8:08 am

    – Ce sex are politica ?
    – Doi întruna…

    NOTĂ : Micuţul a plecat la Beijing cu mandat cotrocenesc, să acorde, imediat, cetăţenie română la 4 milioane de chinezi… cu vederi încrucişate ; se asigură drept de vot (de dreapta) în 2012.

    EXPLICAŢII SUPLIMENTARE

    MEDVEDEV : Băsescule, ce-ai vrut să spui prin « Români treceţi Prutul » ?
    BĂSESCU : Gaspadin, e o subtilă strategie preelectorală, prin care i-am chemat la Bucureşti pe cei 2,4 milioane basarabeni să-şi exprime liber votul penru alegerile din 2012.
    MEDVEDEV : Panimaiu, haraşo, îţi trimit şi vreo 4 milioane de turişti ruşi, pentru certitudine…la schimb, pe vodkă !
    BĂSESCU : Dar să se ascundă sub scutul antirachetă american.
    MEDVEDEV : Vai cozonacul lor ! poate sub scutul anticriză american…

  14. 14 contele August 12, 2011 la 8:39 am

    Adrian Năstase

    Ce este cu acest răspuns?!
    „Eu nu cred ca politica trebuie sa se construiasca precum jihadul. Nu am crezut si nici nu cred ca un partid trebuie distrus in totalitate pentru ca nu esti de acord cu actiunile unora dintre liderii sai. Asa gandesc eu.”

    Gândiţi foarte greşit…
    Un răspuns de o infinită gravitate…L-aţi suportat pe Harabula, încurajaţi dialogul, schimbul de idei civilizat, îndemnaţi la echilibru şi acum, iată, colac peste pupăză, vine această poziţie politică de principiu…Dacă o să continuaţi de maniera asta în curând veţi fi acuzat pe acest blog de pupinbăsism şi de simpatii portocali.
    Sincer, de la o vreme păreţi să scrieţi la comandă politică, păreţi postac portocaliu.
    Nu vă dau sfaturi dar , atenţie, să nu fiţi luat în colimator de gardienii purităţii social-democrate.Deja observ că apar reacţii de dezaprobare. Vorba aia:”Glumim, vorbim, linia politică dură n-o părăsim!” În acest război sfânt, între îngeri şi diavoli, între bine şi rău, nu este loc de nuanţe, nu se iau prizonieri.
    Doamne fereşte, atâta ar mai trebui , să citesc într-o zi pe acest blog vreun comentariu de-al d-stră de genul: „Nu-mi place limbajul, nu-mi place modul de argumentare, nu-mi place atmosfera de pe acest blog. Singurul pe care îl frecventam. Va zic adio.”

  15. 15 Pali August 12, 2011 la 8:57 am

    Mare pacat ! Trebuia sa trageti in ei ca la balamuc si azi erati Presedinte !!!

  16. 17 Doru Coarna August 12, 2011 la 9:04 am

    Toate una peste alta, aseara printesa portocalie a spus-o bine, si-a jucat rolul perfect, si-a explicat partidul si a lansat semnalele necesare catre liberali, totul fara greseala; n-am incotro, trebuie citata:

    ” PNL sa vina alaturi de noi ca sa se consolideze… un pol de dreapta…, etc”

    Ei? Observati, Nutzi lanseaza dezinvolt proiecte politice directe cu siguranta unui lider si acopera nazbatiile, asfaltarile electorale spre ex., cu generozitatea membrului simplu, liderul nu-si poate permite sa fie generos…

    M-a surprins insa progresul doamnei, de la regele Norvegiei pana la Udrea de azi este o distanta ce se masoara in parseci, vorbeste repede, la obiect, direct, simplu, cu mesaj ( a carui lipsa, isi face totusi timp s-o observe la liderii opozitiei!). Asa vorbire nu este rodul invatarii temei de acasa, asa ceva vine direct din modul ei actual de a gandi, adica repede, fara greseli, intuitiv dar precis, nimic difuz.
    Femeia asta s-a dezghetat, cred ca asta-i termenul, asta m-a surprins. A terminat cu biletelele, cu aluziile, cu dezvaluirile din zona informativa. Acum este lider politic veritabil, de departe cel mai bun lider al puterii, stie si spune atat cat trebui s-o faca un politician, Basescu are dreptate s-o promoveze, poate d-asta tot vedem ca norocul e mereu de partea lui! La cati ratati a sustinut si a acoperit, iata ca a gasit si ceva misto, bine slefuita acum straluceste.
    Pai, se compara Udrea de azi cu mocofanii opozitiei? Priviti si fiti sinceri, care dintre ei pare doar programat si egal?

    Deci, iaca umbra viitorului premier, o Timoshenko la fel de blonda (ma rog), la fel de portocalie, dar mult mai simpatica si extrem de dezinhibata psihic. Imaginea asta nu are echivalent in randurile opozitiei, din pacate.

    Ceea ce nu stie ea inca, este ca starea asta psihica minunata uzeaza enorm si trece in maxim zece ani! Daca performeaza in acest interval, adica atunci cand va putea fi dezinhibata si politic, ea va fi un adversar redutabil, iar daca nu, va ajunge sa scrie pe bloguri… (am glumit). Cum i-o fi destinul harazit de seco!

    Acum ganditi-va cate procente poate aduce imaginea ei!

    Mai mult, atat Nutzi cat si moderatoarea concureaza vizibil cu ursii, asta e la femeile de azi, astfel ca postul a modificat formatul transmisiei extirpandu-le doamnelor vreo zece kilograme… de dragul imaginii…
    Cred ca daca ridicati pleoapa noii conduceri a Realitatii, gasiti usoare umbre de icter…

    Ce chestie, sa conduci tara zece ani, sa lansezi toti borfasii pe toate directiile, si tu, ca partid, sa nu ai un post tv macar amic! A ramas doar A3! Ba mai mult, sa ajungi sa-i accepti pe toti astia cand isi probeaza permanent calitatile de Brutus! Halal abilitati politice…

    In fine, emisiunea de ieri a schimbat termenii de comparatie definitiv! Si tot de ieri, trendul pdl s-a schimbat!

    Deci, ori PSD-ul se pune pe treaba, ori devine echipa de curse auto, iar ceilalti, de umor. Diferenta e ca ei sunt asteptati, iar PSD este in asteptarea ungurilor…

    De ce oare n-o fost selectionata corespunzator Nutzi pe la PNL si PSD cand drumurile si serviciile au purtat-o pe acolo?

  17. 18 Theodora August 12, 2011 la 9:39 am

    Domnule presedinte Adrian Nastase,
    Regret dar de acesta data nu sunt de acord cu dumneavoastra.
    PDL-ul nu mai este de mult un partid.
    PDL-ul este o tumoare maligna care trebuie extirpata fara mila daca vrem ca bolnavul – poporul roman- sa supravietuiasca

    In acest moment tratamentul medicamentos este tardiv.
    Nu exista politicieni PDL-isti buni.
    Politicienii din PDL sunt fie incompetenti fie mint si/sau fura.
    PDL-ul trebuie sa ajunga acolo unde merita adica la groapa de gunoi a istoriei
    Toti cei care au colaborat intr-un fel sau altul in ultimii sase ani cu PDL-ul trebuie judecati si condamnati pentru faptele lor.
    Asta asteapta de la dumeavoastra cei care vor vota USL
    Unii politicieni PDL-isti cred ca singura lor problema este „blocajul cromatic” si isi indeamna candidatii sa abandoneze culoarea portocalie.
    Adrian Radulescu, candidatul PDL pentru un loc de deputat în Piatra Neamt, foloseste pe afisele electorale culoarea verde.
    Sunt romani care mor cu zile din cauza lipsei banilor pentru medicamente si hrana si ei spera ca ii pacalesc daca candideaza sub o alta culoare.
    Acei romani care se chinuie sa supravietuiasca vor ca PDL sa DISPARA si ca politicienii care au mintit si au furat sa plateasca pentru faptele lor.
    Acei romani care se chinuie sa supravietuiasca voteaza USL.
    http://theodora0303.wordpress.com/2011/08/11/cristian-preda-crede-ca-exista-un-blocaj-cromatic/

  18. 19 Vasile, August 12, 2011 la 9:53 am

    mumu-le,

    compune-i si o oda!

  19. 20 dsv August 12, 2011 la 9:59 am

    Din postarea Dvs pareti a fi suparat nitel ca vi s-a facut o nedreptate ! De catre cine ? Doamna in cauza a mai tras o minciuna. Dar am o intrebare: de ce era aceasta doamna apropiata de PSD acum cativa ani ? Si se pare ca era f apropiata atat timp cat stia continutul unui text de-al Dvs. Si ce va face sa credeti ca daca o dojeniti, o sa-si revina ?

  20. 21 Draghi Puterity August 12, 2011 la 11:13 am

    Offtopic (cum altfel cand subiectul e duduia Udrea)

    As dori sa va semnalez un articol al grupului Statfor despre cum proaspat reformata European Financial Stability Facility (EFSF) ar putea deveni de facto noul guvern european.

    In general eu nu am prea multa incredere in Stratfor. Ii urmaresc de cand au aparut pe Internet, si am constatat ca rareori predictiile lor s-au si adeverit. Totusi articolul e interesant in contextul crizei de sistem care tocmai incepe pentru ca ar putea fi vorba de o pregatire de artilerie propagandistica venita dinspre Israel si SUA impotriva unei Europe dominata de Germania.

    Pentru mine e destul de clar ca occidentul se va rupe (sau in orice caz se va reconfigura complet diferit) in urma acestei crize, diverse zone incercand sa scape pe spinarea celorlate. Si tocmai de aceea cred ca e important sa evaluam corect optiunile Romaniei in noul context. Cand tesatura transatlantica va incepe sa se desire, din ce in ce mai rapid, va fi de o importanta strategica sa intelegem aceste lucruri si sa actionam inteligent. Conditia necesara e, evident, sa nu avem un bisnitzar alcoolizat cu apucaturi de dictator la presedentie si o fâtza cu tupeu cu ambitzii de prim-ministru.

    Ma tem ca timpul nu mai are rabdare cu noi… Desteptarea!

  21. 22 Dragos August 12, 2011 la 11:29 am

    Theodora: „acei romani care se chinuie sa supravietuiasca vor ca PDL sa DISPARA si ca politicienii care au mintit si au furat sa plateasca pentru faptele lor”

    eu nu ma chinui sa supravietuiesc pentru ca MUNCESC.
    eu nu vreau ca PSD-ul si/sau PNL-ul sa dispara.
    eu vreau ca TOTI politicienii, indiferent de partid, care au furat si/sau mintit sa plateasca pentru faptele lor.

    Theodora: „acei romani care se chinuie sa supravietuiasca voteaza USL”

    da de ce ?

  22. 23 Cârcotaşu August 12, 2011 la 12:03 pm

    Trebuie să-l citez pe Harabula!

    Eu cred că nu poate exista un partid viabil în politică fără un lider charismatic, un lider cu prestigiu, din electorat şi, în general, în ţară nu numai din cadrul partidului. Domnul Cunescu avea, după părerea mea, un mare neajuns: era un lider făcut, şi nu un lider născut. … În cazul întrebării dumneavoastră, în legătură cu domnul Cunescu, acesta s-a dovedit până la urmă neputincios de a promova partidul, în fruntea partidelor politice şi ca un partid important pentru politica românească.

    Evident este vorba despre un interviu din 21 nov. 2007.
    Dacă dv. spuneţi că eu nu cred ca politica trebuie sa se construiasca precum jihadul. probabil că ne propuneţi un model de… serbare câmpenească, dar eu v-aş întreba: Cum vedeţi dv. câştigarea alegerilor de către USL? Ca rod al întâmplării, ca ceva ce vine de la sine ca un rezultat normal? Ca urmare a eforturilor altora, pe care eventual vă declaraţi liber în a-i dezavua, pe modelul abia demonstrat aici, pe blog?
    Eu sunt în asentimentul multora de aici că aţi fi cel mai bun Preşedinte sau Prim Ministru dar, mai întâi trebuie să se găsească un „lider înnăscut”, altul, care să câştige alegerile pentru dv. Place sau nu, PSD-ul a însemnat opţiunea nr. 1 pentru electorat, numai atâta timp cât a existat „locomotiva” Iliescu. În campania din 2004, parcă v-aţi exprimat că sunteţi născut în Colentina, dar asta a fost doar o laudă. Acum, deşi vedeţi clar că sabia lui Băsescu nu e boantă, continuaţi să vă credeţi pe podiumul de scrimă sportivă.
    Cred că ar fi cazul de a vă pronunţa clar, printr-un articol cuprinzător, o „profesiune de credinţă”, prin care să se lămurească toată lumea ce anume poate aştepta din partea dv. Cu cât mai repede, cu atât mai bine.
    Eu rămân la părerea mea şi nu pornea niciun jihad dacă-i răspundeam d-nei Udrea ceva de genul:
    – O idee interesantă! Nu trebuie ignorată!
    **
    PS – După părerea exprimată în interviul citat, ce părere credeţi că are Harabula despre dv. ca lider politic?
    Ce părere credeţi că are despre dv. dl Baconschi, după elogiul voluntar pe care i l-aţi făcut în emisiunea de la RTV?

  23. 24 blogideologic August 12, 2011 la 12:12 pm

    @ Doru Coarna spune: „Nutzi lanseaza dezinvolt proiecte politice directe”
    Precum ?

  24. 25 contele August 12, 2011 la 12:25 pm

    Observ explicaţii savante la jafurile din Anglia. Filozofie, politică, dreapta, stânga, protecţie socială…Prea mult, prea gomos. Explicaţia este simplă, nu-i nicio filozofie, şi constă în patru mari elemente combinate: adolescenţă, teribilism, băutură, informaţie multă şi neselectată..

    Când am fost în concediu în Cipru am mai colindat şi eu străzile din staţiunile unde viaţa începe noaptea şi se sfârşeşte dimineaţa, străzi ce au pe distanţă de kilometri baruri unul lângă altul. Ce m-a frapat a fost faptul că 70% dintre clienţi erau adolescenţi britanici. Nu tineri!Adolescenţi. Erau, pe la ora 23, beţi turtă. Mangă. Praf. Terminaţi. Şi cheful de-abia începea. Nivelul la care se discuta ( a se citi „se bea”!) îl vedeai din promoţiile de la baruri: „ Comandă două cocteiluri şi primeşti gratis o sticlă de vodkă!” O sticlă de vodkă!!

    Din pozele cu nebunia din Anglia relevantă mi se pare imaginea unor puşti ce dispăreau în goana mare cu sticle de băutură în mână, furate dintr-un magazin devastat .

    Pe copiii ăştia i-au tâmpit tehnologia, reclamele, modelele de urmat, internetul, calculatorul, lipsa de timp a părinţilor. Fac ce fac pentru că este cool. Ce se întâmplă acum cu toţi adolescenţii din toată lumea civilizată este mai ales un simptom al sec.XXI şi mai puţin al politicilor sociale. Dacă sunt pe scara socială mai jos decât media, cu atât mai rău, îşi exacerbează teribilismul în faţa prietenilor. A se observa că la aceste dezordini n-au participat nici suporterii echipelor de forbal şi nici bandele de cartier, majoritatea delicvenţilor fiind foarte tineri, aproape adolescenţi, mulţi dintre ei albi.
    Dar e aşa e de plăcut să-i mai tragi un şut în gură capitalismului, liberalismului, să clamezi din nou supremaţia social-democraţiei…Protecţia sociala, egalitatea de şanse, polarizarea societăţii sunt importante şi explică multe dar am ajuns să folosim noţiunile astea în exces. Nu explică chiar orice şi chiar totul.

    P.S.Nu explică, de exemplu, de ce eu sunt aşa de manierat în condiţiile în care alţii sunt atât de bădărani. Nu cred că este vorba doar de clasa mea socială, de educaţia mea, de inteligenţa mea şi de faptul că-mi permit să beau băuturi fine iar alţii nu.
    La urma urmei, ce treabă are sărăcia cu buna creştere?

  25. 26 Loda August 12, 2011 la 12:49 pm

    Domnule Nastase :
    Postez a doua oara pe blogul dumjneavoastra ,pur si simplu pentru ca sunt perplexa de nedumerire.De ragula postez pe un blog al simpatizantilor PDL,, Copacul din padure” (imi place polemica, ce sa fac 🙂 ) .lFiind acuzata de un blogger in stilul cunoscut ( antenista, propagandista a lui Vantu, irealitatii, uslinosilor etc,dar cunoasteti ,,stilul”) am fost somata sa-mi spun gradul si pozitia in organizatia PSd a judetului meu (conform logicii ,,daca nu ne lauzi pe noi ,esti activit PSD). Normal ca nu ma apuc sa neg sau sa ma justific, dar m-am gandit sa intru pe site-ul organizatiei |PSD din judet si sa-i dau copy-paste la conducerea judetului, membrii BPJ cand, ce sa vad? Pagina PSD, la nivel national ,dar si la organizatiile judetene ,,este in lucru” din toamna lui 2010 !!!!! Cum se poate asa ceva? Chiar va pregastiti de alegeri ignorand total acest mobilizant domeniu care este intenetul ? Dupa ce ca actiunile opozitiei sunt de la slabe catre foarte slabe, dupa ce ca dl.Ponta se lauda ca ,,nu intelege nimic din discursul lui Basescu” ,este posibil ca sa ignorati (nu dumnneavostra, ca macar aveti blogul) total inetrnetul, pe site-ul partidului sa nu existe absolut nici o informatie;cum veti atrage oamenii care folosesc netul, caci sper sa aveti ambitii (dar si necesitati) mai mari decat electoratul rural ? Sincera sa fiu, nu stiu ce sa mai cred si sa plateasca PDl-ul si nu ar putea sa aiba o opozitie mai convenabila.

  26. 27 Emil Vulcanescu August 12, 2011 la 12:55 pm

    @ Pali
    JUST ! vorba……………..
    Sa fii iubit
    Cu stima Emil

  27. 28 Emil Vulcanescu August 12, 2011 la 12:59 pm

    @ Theodora
    Eu as face biogaz din ei daca ajung la groapa de gunoi.
    Sa fii iubita
    Cu stima Emil

  28. 29 contele August 12, 2011 la 1:17 pm

    @Theodora

    Ştii care-i legătura între tine şi Harabula? La amândoi vă plac axiomele. Lui, pentru că-i licenţiat în matematică, ţie, pentru că le foloseşti în exces. În scurta ta postare am numărat vreo 11 sau 12 axiome. Scurte, decisive, indubitabile. Adică aşa cum le stă bine unor axiome.

    Dar sigur este textul tău? Eu aş putea să demonstrez foarte uşor că ai plagiat. Păi dacă pui „evrei” în loc de „PDL” pot să spun că l-ai plagiat pe Hitler iar dacă pui „burghezi” l-ai plagiat pe Lenin. Ia fă şi tu o încercare să vezi ce iese. Citeşte-l cu voce tare, răstit, patetic, revoluţionar. Dă din mână, bâţăie-te pe picioare, imaginează-te în faţa unei mulţimi isterice, dezlănţuite…
    Ai venit cam târziu în istorie cu discursul acesta.
    Că trebuie prima oară condamnaţi şi apoi judecaţi (aşa-i ordinea corectă!), aici este destul de clară procedura dar sunt nelămurit cum vrei să-i extirpi, ce metode vrei să foloseşti. E cazul să-mi fac şi eu vreun ONG, cum au ăia care luptă pentru drepturile căţeilor? Cine ştie, poate te conving să-i sterilizezi doar şi să-i laşi apoi liberi pe străzi.
    Bineînţeles, jigodiile astea portocalii n-ar trebui să aibă drepturi nici măcar cât un câine dar, mă rog, poate în imensa ta bunătate…

  29. 30 Vasile, August 12, 2011 la 2:42 pm

    Adevaruri axiomatice!

    Ce se intampla cind incurci axioma cu sterlietul ?

    Ramai insarcinat precum Contele!

    Mereu pe linga adevar dar mereu cu dansul nu vede reciproca care-i linga el !
    De ce sa inlocuiesti serenisime ,cuvintul evrei sau burghez cu PDL si nu cu cei exterminati in acest moment , adica cu amarastenii de romani si invers pe Boc cu Lenin si pe Hitler cu Stalin?

  30. 31 Theodora August 12, 2011 la 3:07 pm

    @autointitulatul conte
    Si daca pun „conti” in loc de PDL l-am plagit pe Robespierre.

  31. 32 Doru Coarna August 12, 2011 la 3:34 pm

    @ blogi,

    ma refeream invitatia adresata liberalilor de a constitui impreuna un pol de dreapta, idee mai veche de-a lui Basescu, dar acum ea a schitat si scopul: pt „consolidare”, adica lipeala va fi recompensata material din plin! Naivii inteleg consolidarea dreptei, pragmaticii inteleg banuti, lovele. Asta-i diferenta dintre public si politicieni.

    Probabil tu te-ai gandit la investitii directe. Nici vorba!

  32. 34 Victor V. August 12, 2011 la 4:12 pm

    @ Theodora

    Excelentă sublinierea: Robespierre, Lenin, Hitler, Theodora.

  33. 35 ALM August 12, 2011 la 4:20 pm

    @ contele (august 12, 2011 la 1:17 pm)

    Serenissime, aţi expirat subiectele zilei şi aţi trecut la ora de dirigenţie? Nu cred că aţi observat, dar eu n-am mai participat de multişor la „discuţiile” de pe acest blog. Cu toate acestea, intru zilnic, citesc şi mă minunez câtă răbdare are gazda şi ce capacitate de a suporta personaje de calibrul dvs. Fac acestă afirmaţie deoarece, de când cunosc acest blog, nu am văzut măcar o dată pe dl Năstase să apostrofeze pe cineva, chiar dacă dânsul era atacat nemeritat. Fiindcă ţin la dvs, vreau să vă atrag atenţia că astfel de comentarii, care amintesc de condamnările cu mânie proletară (dar cu lustru de la facultatea muncitorească), nu fac cinste unui nobil …

  34. 36 Ghita Bizonu' August 12, 2011 la 4:22 pm

    Comeseanului du Port

    si daca iei postaril;e PDl ace si pui evrei in loc de PSD ..mama ca citate din Rosenberg iti ies !!!

  35. 37 Jr. August 12, 2011 la 4:28 pm

    @ Cărcotaşu.
    Ascultă Cârcotaşu!… Mie îmi plac oameni ca tine; Eşti foarte subtil şi mai totdeauna cu fundu-n sus. Şi de data asta simt cum mesteci diamante.
    Românii care rezonează cu ideea lu Adrian Năstase, fie şi din 2003, sunt fix cei 65% reclamaţi de sondajele de opinie. Din acel moment electoratul s-a schimbat mult. Garda nouă nu mai vrea să audă de Trăian Băsescu şi PDL născut cu malformaţii congenitale. Gata! Noul electorat doreşte „destrămarea” coaliţiei guvernamentale condusă de dl. Boc şi suspendarea preşedintelui Trăian Băsescu! Punct.
    Dl. profesor Adrian Nastase este un cavaler prin excelenţă, cum putea să ignore pe distinsa doamnă Elena Udrea care a mai cochetat cu PSD? Filosof fiind, dl A. Natase îi împinge vechii sale cunoştinţe Elena Udrea câte o atenţie, aşa, pe la spate să nu se prindă PDL-ul de adulter.
    Electoratul USL ar susţine pe Adrian Năstase atât cât să-i ajungă pentru funcţia de preşedinte al României, dar nu doreşte.
    Repede şi degrabă se va întâmpla ceva pe plan politic; poate atunci va avea o altă poziţie. Tu nu observi ce linişte Dumnezeiască e în USL? De ce oare? Asistă OPOZIŢIA la modul cum se scufundă, PUTEREA?
    ATENŢIE guvernanţi! Vi se pregăteşte ceva; Liniştea din USL pare suspectă. Bâlbâiala cu strategia financiară a guvernului de ieri, sunt semne că ceva a ajuns la urechea omului de la Cotroceni. Eu cred că guvernul lui Boc nu apucă luna decembrie 2011, iar Trăian Băsescu va fi suspendat din funcţia de PREŞEDINTE al României. Aşa cred eu!

  36. 38 Ghita Bizonu' August 12, 2011 la 4:30 pm

    @nastase

    nu stiu daca Udrea ar trebeui/putea sa stie. Stiu decat ca atui siz „destructurare” si nu „destramat” da tot aia este.
    Acu;’ la drept vorbind scena politica romaneasca are un partid in plus . Asa ca unu trebe destricturat sau se va destructura pana la ajunge egalul PL German sau si mai bine fara.
    Atunci socieratea in tzivil a sarit in paprarea PD … si PNL l-a luat in brate pre PD . Apoi a urmat incercarea PD de destructurare si acaparare a PNL – de unde rezulta ca analiza prima era buna : un partid este in plus!
    Insa este interesant ca atunci Udrea „era aproape de PSD ” dupa cum spuneti . Acu este „dincolo” si vaneaa PDS in mod jihadist. Insa dvoastra spuneti ca eu nu cred ca politica trebuie sa se construiasca precum jihadul. Insa ce va faceti ca Idrea ODL gandeste in temreni de jihad ?! Tineti minte – PDL sau PSD …

    Acu daca ma gandesc bine unele lucruri se fac nu se spun. Atunci trebuia dewstricturat nu sa vorbiti despre …

  37. 39 Ghita Bizonu' August 12, 2011 la 5:46 pm

    Traim precum muncim! zbierat-a Vacsescu.
    Eu cred ca am muncit mai mult ca EBA sau Ioana si tyraisc mai rau. Normal daca am muncit!!!

  38. 40 Roxana Iordache August 12, 2011 la 5:50 pm

    @nastase. De unde rezultă că primii manglitori din clanul Băsescu provin din PSD. :mrgreen:

    Serios, textul ăsta nu prea-i oportun. Duduia a făcut un serviciu involuntar USL cu afirmaţia respectivă. De regulă, e bine să profiţi şi să câştigi pe mâna adversarului. Deci, uneori impulsurile ne fac deservicii. Alteori, nu. 🙂

    Pe de altă parte, pot înţelege rostul dezminţirii. Ca pe o scuză că PSD n-a vrut să desfiinţeze PD, nu că n-a putut. :mrgreen: Rezultatul, însă, tot în înjurături din partea populaţiei se numără. 👿

  39. 41 George Ban August 12, 2011 la 5:54 pm

    contele zice:

    „Bineînţeles, jigodiile astea portocalii n-ar trebui să aibă drepturi nici măcar cât un câine…”

    Ce-i corect e corect!

  40. 42 Cris August 12, 2011 la 6:17 pm

    Am ajuns ca în anii 1950 când la conducerea țării erau indivizi fără carte și fără educație, doar că pe-ăștia i-a ales „ielectoratu”, drăguțul de el, că-mi vine să-l trimit în Spania de tot ca să-i fericească pe spanioli cu nivelul lui.

  41. 43 Doru Coarna August 12, 2011 la 6:33 pm

    @ conte,

    lasa vorbaraia amice, pune mana si fa-ti un ONG d-ala pt drepturile cateilor, nu ale politicienilor, si gata! Dar treaba cu schimbatul numelor mi-a placut, exceptionala observatie. Si trista!

  42. 44 Draghi Puterity August 12, 2011 la 7:54 pm

    @Karakas

    Oare cati dintre guvernantii actuali stiu ca „mana invizibila” a lui Adam Smith a fost „an ironic but useful joke” dupa cum el insusi afirma? Duduia Udrea sigur nu stie, pentru ca Sun Tzu (de care a aflat citind pe o coperta) nu l-a citat pe Adam Smith 😆

  43. 45 M.Voicu August 12, 2011 la 9:41 pm

    LEGEA-I LEGE ❗
    Dacã nu poate fi angajat un bugetar decât dupã ce pleacã şapte, UDMR mai trebuie sã-şi scoatã încã şase bugetari ca sã poatã nomina înlocuitor la Ministerul Sãnãtãţii :mrgreen:

  44. 46 Theodora August 12, 2011 la 11:17 pm

    @Vasile
    De ce „serenisime”?
    Daca il mai incurajam mult ajunge sa revendice Moldova 😀
    Poate se sacrifica cineva si ii spune ca Moldova nu este a lui.
    @Victor V.
    Nu-i asa ca sunt tare 🙂
    @Doru Coarna
    M-am inselat si asta chiar ca este trist.
    @ALM
    In cazul autointitulatului Conte este vorba de manie nobiliara.
    Sigur ca persoana nu poate sa dovedeasca nimic.
    Eu in schimb pot sa dovedesc prin documente originale.
    @Ghita Bizonu’
    Da dar postacii PDL-isti au voie….ei sunt la putere acum .. noi ciocul mic …. in caz contrar suntem etichetati drept comunisti sau fascisti.
    @Loda
    Internetul nu se limiteaza doar la bloguri si site-uri.

  45. 47 Adrian B. August 12, 2011 la 11:56 pm

    D-le Nastase , eu nu am fost implicat niciodata in politica!Sunt un simplu cetatean din provincie care asista ca un spectator (sau mai bine spus victima!!!) la spectacolul politic grotesc pe care-l ofera Basescu si PDL-ul si care nu poate sa faca aproape nimic! Insa pe mine , acest individ (Traian Basescu) nu m-a pacalit nicio data! De la prima sa aparitie pe scena politica mi-am dat seama ca este un om de nimic , un om pervers si fara caracter! Toata cariera lui politica a fost marcata de scandaluri ,de abuzuri, de razbunari ,de esecuri , de minciuni si populisme : daramarea chioscurilor din Capitala , hinghereala cainilor fara stapan ,vestitele panouri „Aici sunt aruncati banii …”, distrugerea PNT-CD,distrugerea Flotei , s-a opus cu cerbicie construirii de autostrazi motivand ca Romania nu are INCA nevoie de acestea , subordonarea justitiei si eliminarea adversarilor politici si multe altele. Nici eu nu sunt adeptul
    folosirii mijloacelor machiavellice in politica insa daca ma uit in urma la cat rau si suferinta a produs acest om(sic!) ma intreb si eu daca nu ar fi fost mai bine sa destructurati acest partid de RATS…

  46. 48 blogideologic August 13, 2011 la 3:34 am

    Recomand pentru lectură un text scris de Sarah Newton Destutt de Tracy (comtesse de) http://books.google.com/books?id=2TtbLdq8alMC&printsec=frontcover&hl=ro&source=gbs_ge_summary_r&cad=0#v=onepage&q&f=false Mai ales partea 1-a, Voyage à Plombières, şi partea 4-a, Notice sur M. Destutt de Tracy.

  47. 49 blogideologic August 13, 2011 la 5:21 am

    Turbulenţele de stradă foarte grave din oraşele britanice rezultă din inegalitatea socială amplificată de politica economică neoliberală http://www.lemonde.fr/idees/article/2011/08/12/en-grande-bretagne-les-emeutes-urbaines-decoulent-des-inegalites-sociales_1558929_3232.html#ens_id=1558316

  48. 50 blogideologic August 13, 2011 la 6:26 am

    Am învăţat un lucru de la ai mei, aceia care fuseseră simpatizanţi şi chiar membri de partide politice româneşti istorice : doctrină, doctrină, doctrină. Poate şi pentru că, în judeţul Soroca, ai mei fuseseră vecini cu doctrinarul Constantin Stere. Am mai spus că factorul ideologic unificator al formaţiunilor politice constituente din USL este doctrina Partidei Naţionale. Noi, românii, avem un avantaj extraordinar, vorbesc despre modernul acquis ideologic care ne-a scos din epoca fanariotă şi care-i totodată stimul de progres pentru cea de a doua noastră modernitate. Fie, integraţi în istoria universală, dar am fost noi vreodată realmente despărţiţi de aceasta ? Nu prea înţeleg eu ce legătură organică este între această Elena despre care se face vorbire pe fir, şi doctrina Partidei Naţionale. La Ministerul Dezvoltării Regionale pe care îl conduce Elena Udrea predomină lipsa de respect şi de interes faţă de conceptele dezvoltării, precum şi cheltuirea nesăbuită de fonduri în cele mai false proiecte, lansate sub orice pretexte frivole.

  49. 51 radu c August 13, 2011 la 7:07 am

    Poate nu ar trebui sa-i dam atata importanta d-nei Udrea. Unde doarme,ce zice etc. Mor de curiozitate ce va face dupa ce nu va fi in centrul atentiei. Nu va dispare odata cu PDL. Se va aciua pe undeva. Se va gasi iarasi un politician ce va da un popor pe o… cal.
    Politicianul sef i-a spus unuia care se plangea ca: ,, nu traieste bine,, ca: ,,traieste cum munceste,, . Si intr-o lume normala asa ar trebui sa fie. Dar el? Politicianul sef traieste ,cum munceste? Cine ii apreciaza munca,pentru ca apoi sa-i impuna niveului de trai ? Si nu numai lui. Poate chiar si celei de care se vorbea mai sus.

  50. 52 Vasile, August 13, 2011 la 7:08 am

    Apropou de apropoul Doamnei Udrea,

    Cred ca ieri dupa declaratia lui Traian toate fomeile si toti afemeiati sau non afemeiati din PDL s-au bucureat de poanta lui Traian despre doamna Cocos!

    ” Hahaha “În orice caz, aseară eu am fost cu nevastă-mea. Dacă s-a dus, s-a dus la vreun consilier. Eu am dormit la Neptun aseară”, , hahaha”

    Ramane acum doar doamna Udrea sa confirme daca a fost la cocos sau la vreun consilier , pentru cas se pare ca Traian nu mai e gelos!

  51. 53 dlnimeni August 13, 2011 la 7:34 am

    Doru Coarna: finalul comentariului dumneavoastra – ma refer la cel dedicat dnei Udrea – este ciudat, dupa parerea mea. Credeti ca ar trebui ca exponentii partidelor – cu exemplificare pesede – ar trebui sa fie aruncatorii de vorbe si sfeterisitorii de bani?
    In general, traiul intr-un mediu aduce adaptari la mediul respectiv, uneori lustruiri, abilitati, iar mediul politic nu face exceptie. Dna Udrea nu ar fi un caz singular- si pot da aici citeva exemple din zona penelista: butucanosul Catarama devenise, dupa doua mandate senatoriale, un politician care se exprima acceptabil; dl Orban, care in calitate de ideolog al grupusculului politic Quintus – Catarama – Tariceanu – Patriciu nu zicea decit prostii, a devenit un corifeu penelist, se uita penelistii in gura lui de parca ar avea briliante in plombe: s-a mai lustruit si el si – ce-i drept, a mai avut intimplari in care a fost pacalit de alti securisti, vezi cazul cu comisia parlamentara; dl Tariceanu, care a inceput ca si dra Anastase, adica pe podium, unde a invatat sa priveasca spre nicaieri si sa mearga drept si caruia, pe vremuri, i se spunea, in biroul permanent al penele taci din gura ca tu esti prostul, cel dupa care – a devenit un element de referinta in politica noastra, e adevarat ca, profitind de vocea sa baritonala, a copiat modul de a vorbi ca si accentele dlui Campeanu – si pariez ca si-a luat si unele idei politice de la aceeasi persoana. Tot asa cum iesirea din mediul politic duce la pierderea sau atenuarea unor deprinderi: cineva care, vrind nevrind, se detaseaza de mediul politic incepe, de exemplu, sa prinda mai greu nuantele si sa faca mai greu conexiuni, dupa o perioada – iar aici ma pot da exemplu chiar pe mine. Pe de alta parte, depinde si de postura persoanei respective si a comentatorului: dumneavoastra ati exprimat o opinie despre dna Udrea cu ea ministru si dumneavoastra privitor la tv; sigur ati avea aceeasi parere daca dumneavoastra ati fi ministru si dna Udrea simpla telespectatoare? Cu stima.

  52. 54 Doru Coarna August 13, 2011 la 8:05 am

    @ Theodora,

    nu te-ai inselat, doar ca ma distrez si eu din cand in cand…

  53. 55 Ghita Bizonu' August 13, 2011 la 8:18 am

    Ce mai scrie ofticosul violatorilor de gaini :
    PDL: De când e condus de Ponta, PSD a devenit un partid „scandalagiu”

    Democrat-liberalii i-au acuzat pe social-democrați că nu au făcut suficiente demersuri pe lângă colegii lor spanioli pentru apărarea drepturilor românilor care lucrează în Spania.

    –––––––––––––––––––––––––-
    Bine-ntels ca nimeni dintre „minoritatrii? de p-e aici nu a zis ca PSD este totusi in opoziteie. Si ca daca Zapatero este social-democrat , Angela Merkel este cretin democratat precum si PDLeaua

  54. 56 santinela August 13, 2011 la 10:37 am

    Domnule DORU COARNA si dai si lupta si dai si lupta iar la sfirsit ai uitat sa o ceri de nevasta ! M-am speriat prima data si am crezut ca ministru de externe a inceput sa scrie pe acest blog.
    Domnule Nastase un partid ca PDL-ul nu trebuie distrus ci trebuie facut in asa fel sa ajunga ca si PNTCD. Nu mai este cazul gesturilor de curtoazie. Inca o data va spun, nu-l mai lasati domnilor pe Mitrea sa va reprezinte,asta joaca la doua capete.

  55. 57 fault August 13, 2011 la 11:02 am

    BANC DE A 6-A ZI

    Pe o laterală, un terorist coboară de pe autosuspendata lui Oprescu direct în sala unde Jon* se consulta cu partidele politice în vederea triplării pensiilor şi dublării salariilor bugetarilor. Cu automatul (jucărie) aţintit, îi cere Preşedintelui :
    – Nominalizează 7 din ăştia că vreau să mă angajez ca bugetar !
    – Antonescu, Ponta, Vosganian, Năstase, Andronescu şi Boc, aşa ca să fiu imparţial.
    – Şi al 7-lea ?
    – Să tragă la sorţi…Fă Elena jocurile !
    – Pun un băţ şi pentru dumneavoastră, întreabă Elena.
    – Nu e constituţional…

  56. 58 teostanc August 13, 2011 la 11:21 am

    @nastase,
    Mie mi se pare corect sa lupti cu PDL si sa nu vrei sa-l destructurezi. Este o chestiune de moralitate dar si practica.

    Asumarea unei tinte ca destructurarea unui partid poate creea, cum bine spuneti, un jihad politic si reactii pe masura.

    Probabil ca partizanii destructurarii tanjesc dupa partidul unic.

    PS
    Am citit postarea Theodorei „Toti cei care au colaborat intr-un fel sau altul in ultimii sase ani cu PDL-ul trebuie judecati si condamnati pentru faptele lor.
    Asta asteapta de la dumeavoastra cei care vor vota USL”

    Nu pot sa cred ce spune dansa. Eu nu vreau ce afirma dansa, desi sunt partizanul USL. Eu vreau sa fie judecati hotii, borfasii, etc si cat mai repede posibil nu PDL-istii.

  57. 59 Theodora August 13, 2011 la 12:56 pm

    @teostanc
    Hotii si borfasii se regasesc in randul PD-L asta este problema.
    Asa ca de fapt vrei acelasi lucru … daca vrei cu adevarat.

  58. 60 Roxana Iordache August 13, 2011 la 6:28 pm

    Bizoane, atâta poţi? Ieftin de tot. Cam ca Băsescu de ieftin. :mrgreen:

  59. 61 Doru Coarna August 13, 2011 la 6:58 pm

    @ dl nimeni, santinela,

    eu n-am obiceiul sa ma transpun in pielea altora, nu stiu ce as face daca eu as fi ministru iar Nutzi telespectatoare; probabil ca si ea, nu mi-ar pasa de un anume telespectator doru coarna. Care, eventual, m-ar cere de sot de la actuala… (Ha!)

    Eu atrag atentia asupra progresului marcat de partea puterii prin oameni ca ea, bine ca e singura! Si bine ca Basescu si-a ratat partea leului, criticand-o.

    Chestia e ca nu vad nimic de partea asta! Nici de rau, nici de bine! Ori vom avea o opozitie brozata bine si inutila, ori mai bine nu. Institutia asta, a actiunii politice, eu n-o vad sa existe in zona opozitiei! Exista vorbele, dar alea sunt ca aerul, peste tot…

  60. 62 florin m. August 13, 2011 la 7:36 pm

    Draghi Puterity

    „Oare cati dintre guvernantii actuali stiu ca “mana invizibila” a lui Adam Smith a fost “an ironic but useful joke” dupa cum el insusi afirma?”

    Nu ai putea sa iti sustii nicicum propria afirmatie. De ce te aventurezi in aceasta directie?
    Expresia „an ironic but useful joke” apartine Emmei Rotschild, si dateaza 200 de ani mai tarziu.
    Daca voi nu va luati in serios, cine sa va ia?

  61. 63 florin m. August 13, 2011 la 7:48 pm

    teostanc

    tot respectul pentru cele spuse.

  62. 64 Draghi Puterity August 14, 2011 la 12:41 am

    @florin m

    OK, greseala mea. Sunt iginer nu istoric. Totusi, de remarcat ca Emma Rotschild ii atribuia aceest mod de gandire lui Adam Smith:

    The object of this chapter is to look at the intellectual history of the invisible hand, and to put forward a view of what Adam Smith himself understood by it. What I will suggest is that Smith did not especially esteem the invisible hand. The image of the invisible hand is best interpreted as a mildly ironic joke. The evidence for this interpretation, as will be seen, raises interesting questions both about Smith and about the invisible hands of the twentieth century.

    Explicatia completa aici.

    Argumentele si analizele ei mi se par suficient de convingatoare incat sa ma faca sa cred ca Smith a folosit expresia intr-un mod mult mai ironic decat ulterior in „religia” pe care au dezvoltat-o apologetii lui.

    P.S. De curiozitate, cine este „voi”-ul din mesajul tau. Eu am scris mesajul meu in nume propriu. 😉

    P.P.S. Tu ce crezi, Elena Udrea gandeste la fel ca Emma Rotschild? 😆

  63. 65 santinela August 14, 2011 la 8:09 am

    Domnule Doru Coarna puteai sa spui ca a facut progrese fara atitea „pupicuri”.

  64. 66 blogideologic August 14, 2011 la 8:54 am

    Ce „hram” poartă acest avatar @ florin m. ? În mod clar poartă „hramul” PDL ! Trebuie să câştige şi el cumva nişte contracte foarte bănoase de la MDRT !

  65. 67 florin m. August 14, 2011 la 1:37 pm

    Draghi Puterity

    Ma crezi sau nu, nu am ascultat-o vorbind niciodata pe Elena Udrea, cu exceptia unei prezente in nu stiu ce comisie de ancheta condusa de Orban, cu totul intamplator. Nu ma intereseaza personajul si nu am nici o idee cum gandeste.

    Cu acel „voi” ma refeream la social-democrati. Imi cer scuze, a fost un abuz de limbaj si pot fi banuit si de un oarecare proces de intentie, cu aceasta ocazie. Insa este genul de inexactitate care, lasata sa treaca, produce efecte subterane, ceea ce a determinat usoara iritare care m-a stapanit cand am scris comentariul. Scuze, inca o data.

  66. 68 florin m. August 14, 2011 la 1:41 pm

    Blog Ideologic

    Nu inteleg de unde pasiunea asta a ta pentru batutul campilor si de ce preferi tonul insinuant.
    De ce nu intelegi ca te descalifici cu fiecare astfel de ocazie?

    Daca ai ceva de spus, spune. Argumentat.

  67. 69 Doru Coarna August 14, 2011 la 6:42 pm

    @ santinela,

    cum naiba sa-i spui unei doamne ca a facut progrese asa direct, fara pupicuri?

    Asculta la mine, nenumarate pupicuri si din cand in cand, aprecieri. Asta-i formula!

    S-o mira Theodora, dar eu nu abdic de la bietele mele principii construite experimental, cu truda, de-a lungul unei vieti intregi!

    Dealtfel, insasi dl Nastase vad ca spera in recuperarea unor pedelisti dintre cei elastici, doamna in chestiune este, nu?

    Apoi, faptul ca a marcat bine la tv a starnit mania lui Poseidon care a jignit-o a doua zi exact ca la usa cortului, deci si el recunoaste progresul, dar realizeaza si pericolul… ea stie multe…

    Ceasca isi sanctiona ministrii trimitandu-i pe la cate un CAP sau IAS, acum nu mai avem, o va trimite ambasadoare. In Norway…

  68. 70 Dan Doboseriu August 14, 2011 la 10:46 pm

    @ Theodora

    „Sunt romani care mor cu zile din cauza lipsei banilor pentru medicamente si hrana si ei spera ca ii pacalesc DACA CANDIDEAZA (sic! ) sub o alta culoare.”

    Impardonabila cacofonia pentru o proprietara de blog si mare”activista” pe deasupra !

  69. 71 santinela August 15, 2011 la 7:40 am

    Na domnule Doru Coarna asa da !

  70. 72 Draghi Puterity August 15, 2011 la 10:23 am

    @ Doru Coarna

    Tu chiar crezi Elena Udrea inca mai e… elastica? 😀

  71. 73 Emil Vulcanescu August 16, 2011 la 2:09 pm

    @ Draghi Puterity
    Se pot face operatii si devine SUPRAELASTICA !!!
    Sa fii iobit
    Cu stima Emil


  1. 1 Sarah Newton Destutt de Tracy « Blog ideologic Titus Filipas Trackback pe August 13, 2011 la 7:43 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean pe Anunt!
fostă basarabeancă pe Anunt!
Ce scriam acum exact… pe Anunt!
De ce n-am criticat… pe Anunt!
Cum e posibil asa ce… pe Anunt!
Anunțuri

%d blogeri au apreciat asta: