“JOS GUVERNUL NASTASE!”

Este titlul editorialului meu de astazi din Jurnalul National, pe care il puteti citi mai jos:

Zilele astea ma delectez – cand am timp – cu stirile despre Autostrada Soarelui. Mai bine zis cu stirile despre cei 14 kilometri din autostrada care nu fost terminati pentru ca n-au fost inceputi. Si nu se stie nici cand vor  incepe  lucrarile acolo dar, oricum, mai devreme de 2014 nu se vor termina, dupa cum sustin expertii. In fond nici nu e rau, ar fi cam la doar zece ani distanta de la momentul cand s-au terminat lucrarile la ceilalti o suta si ceva de kilometri, atunci, pe vremea guvernului Nastase si in plin “sistem ticalosit”.

Toata situatia asta ingrozitoare e, desigur, din vina mea. Pentru ca as fi putut sa termin tot sau sa nu incep nimic. Dar asa, am lasat guvernarilor urmatoare toata povara asta pe cap, adica sase ani in care n-au putut construi 14 kilometri.

Multe lucruri care se intampla astazi isi au radacinile in perioada guvernarii Nastase si, deci, raspunderea imi revine mie. De pilda aderarea la Uniunea Europeana, negociata atunci, capitol cu capitol, pana la final. Daca nu terminam negocierile, Romania nu intra in UE – cum nu a reusit sa intre nici dupa sase ani, Croatia – iar Traian Basescu nu mai avea motive sa se planga, public,  ca nu absorbim fonduri europene. Si nici nu ne mai controlau si monitorizau cei de la Bruxelles – pe justitie, pe vami, pe competitie, pe licitatii publice…

Practic, cam tot ce se intampla in aceasta perioada conduce la concluzia ca guvernul Nastase e de vina pentru tot ce s-a intamplat rau  dupa 2005.

Se prabuseste economia? Scad salariile? Ies oamenii  in strada? Preturile alimentelor o iau razna? Apare imediat un pedelist sfatos si ridica degetul: Sa ne amintim de perioada Nastase! Sa nu repetam greselile! Sa nu ajungem iar acolo! (Adica – v-ati prins – la scaderea inflatiei si la crestere economica de opt la suta).

In vami sunt ridicati vamestii cu camionul si cu elicopterul Smurd pentru fapte de coruptie? Cu siguranta sunt vamesii lui Nastase. Pe acolo au trecut, fara indoiala, bideurile  din Zambaccian. Daca nu intram in NATO in timpul guvernarii lui,  ne pazeam altfel  frontierele, nu ne lasam pe tanjeala pentru ca avem aliati sa ne apere. Si nu ne mai lua in raspar Sarkozy cu problema romilor si securizarea frontierei.  In treacat fie spus, am discutat si rezolvat, in buna masura, problemele legate de romi in 2003, chiar cu Sarkozy, pe vremea aceea ministru de Interne. Dar, vor spune, pe buna dreptate,  analisti portocalii, de ce n-a rezolvat atunci Nastase si problemele de acum? Oare nu din vina lui s-a amanat, zilele acestea,  vizita ministrului nostru de externe  la Paris?

Cand scriu toate astea constat ca o buna parte din guvernul Nastase mai e, de fapt, la putere, cu exceptia lui Nastase, evident. Nu dau liste cu nume si nici nu discut acum traseele urmate de unul sau de altul dar multi demnitari de atunci sunt demnitari si acum, de partea actualei puteri. Inclusiv pentru ca a fost o perioada care a generat experienta administrativa si aparitia unei generatii de administratori. Poate nu neaparat de caractere…

Pentru actuala putere, “guvernul Nastase” e o entitate obsesiva. De fapt, PDL a luat nastere demonizand aberant acea perioada si, de atunci,  a guvernat chinuit si inutil, cu privirea intoarsa mereu spre anii 2001-2004. Problemele nerezolvate in acei ani au ramas nerezolvate (vezi cei 14 kilometri din Dobrogea) dar au aparut probleme noi, „originale”, evident nerezolvate, la randul lor. Dar pedelistul adevarat nu se sperie de atata lucru. Iar daca nu credeti, intrebati-l pe Tom Galagher…  El stie ca Nastase e de vina pentru toate astea si ne-o va spune tot mai raspicat in anii care vin. Ramane de vazut, insa,  cati il vor mai asculta…

75 Responses to ““JOS GUVERNUL NASTASE!””


  1. 1 clujanu martie 9, 2011 la 10:29 am

    Dragut!

  2. 2 teostanc martie 9, 2011 la 10:55 am

    Dle Nastase,
    Cu bideurile parca era dl Marinescu. Eu va stiam de termopane, pixuri si stegulete. Este adevarat ca aceste tinte „majore” au constituit obiectivelele DNA timp de cca 2 -3 ani pana s-au apucat si de lucruri mai serioase.

  3. 3 pitestean martie 9, 2011 la 10:56 am

    D-le Nastase aveti mare dreptate. Cu siguranta ca urmeaza ca acum sa fie vina d-voastra si pentru faptul ca nu iesim din criza in aprilie , ca la sfarsitul anului n-o sa fie 200 000 de locuri de munca generate de noul Cod al Muncii sau pentru alte gogomanii care le trambiteaza PDL-ul.
    Un lucru e cert , e nevoie de mai multa hotarare, unitate si claritate in solutiile alternative ale Opozitiei daca vrem sa scapam de clica asta de incompetenti. Nu trebuie asteptate alegerile, stiti foarte bine ca la cati bani negri au strans , o sa ofere de data asta galeti portocalii de bani , si nu de faina, in schimbul voturilor. Marea majoritate a romanilor, e saraca , e la nivelul la care , pentru o saptamana de mancare gratis se vand si pe inca 4 ani, pentru ca va fi la fel de rau pentru ca nu-i mai intereseaza pur si simplu.
    Concret lasati orice interese si discutii in interiorul coalitiei USL si dati-le alternative public la toate tampeniile pe care le debiteaza si mai rau le transforma in legi. Mergeti in teritoriu si vorbiti cu oamenii, mai putin la televizor, asta trebuie sa faca acum USL daca vrea sa scape tara de pacostea asta portocalie.
    Multa sanatate si succes!

  4. 4 Pali martie 9, 2011 la 10:57 am

    Da, dragut zice cineva…insa sub guvernarea nastase nu au scazut salariile din contra au crescut,nu s-a prabusit nici economia si oamenii ieseau pe strada doar sa se plimbe,…acum economia se prabuseste cu siguranta,salariile scad si mai trist este faptul ca ,oamenii NU ies in strada !!!

    Bine ca,merg baietii de la DGA si GF dupa comerciantii de chinezarii cu elicopterul ! Probabil au aniticipat indemnul Betivanului de a calatorii in romanica cu elicopterul pentru ca nui asa’ de sus se vede mai bine si mai frumos ,

  5. 5 Harabula martie 9, 2011 la 10:59 am

    Un articol bine scris.
    Stil limpede si precis.

  6. 7 m martie 9, 2011 la 11:16 am

    Precum vedeti, aplica fara jena aceeasi strategie pe care-a folosit-o si Basescu, de-a lungul timpului…Nu stiu, insa, daca merg pe caile deja batatorite din lipsa de idei noi sau, pur si simplu, pentru ca sunt prea siguri de „naivitatea” poporului roman…We’ll see…

  7. 8 Mariana martie 9, 2011 la 11:21 am

    Chiar nimic despre desfiintarea vizelor si intrarea Romaniei in UE?!?

  8. 9 Ghita Bizonu' martie 9, 2011 la 11:24 am

    Da? ia pregatiti-va-ti sa raspundeti si de desertificarea Romanai ei creste rea preturilor agricole !
    Nu credeti ?
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cine-a-secat-granarul-europei-923479.html
    Acolo se pomenste ceva de un RomAg ’98 … cam aiurea pana nu vericici ca trimierea este la PSD.
    Deci daca cartofu costa azi1 dolar pe kil di vina e Nastase !!

  9. 10 alex martie 9, 2011 la 11:32 am

    bine ca nu s-au terminat, s-au mai economisit niste zeci de milioane. sau poate ca nu 🙂

  10. 11 nichi martie 9, 2011 la 11:33 am

    dl NASTASE are dreptate iar eu zic: de ce lumea uita asa de repede cum a fost in guvernarea NASTASE

  11. 12 Draghi Puterity martie 9, 2011 la 11:41 am

    Pentru domnul Galagher, daca l-a citit pe Douglas Adams:

    The story so far:

    Under the Nastase’s governance the Romanian prosperity was finally created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

    There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly how PM Nastase did that, the Universe will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened.

    Despre domnul Galagher Douglas Adams spune:

    He felt that his whole life was some kind of dream and he sometimes wondered whose it was and whether they were enjoying it.

    Say STOP Mr. Galagher…

  12. 13 Vasile, martie 9, 2011 la 12:01 pm

    Domnule A.Nastase,

    Cu ajutorul corecturilor lui Harabula doresc sa va spun ,sau sa va reproduc gandurile oamenilor,unii chiar din PSD , sau pur si simplu al acelora simpatizanti sau simpli votati sau absenteisti profesionisti de la urne ,romani care isi mai reamintesc de guvernarea dumneavoastra Nici atunci nu era totul roz!
    Coruptia de care intr-un fel sau altul va reamintea insusi Presedintele Tarii de atunci, coruptie pe care dumneavoastra „o treceati cu vederea” o mascati sau o tratati de la caz la caz exista si atunci, altfel ar fi inexplicabile averile unor membri marcanti ai PSDeului ,baronii un fel de satrapi ai judetelor care inca mai sunt cine au fost !
    Este adevarat ca o parte a romanilor, cu exceptia mea, nu cunostea ce se va intampla cu o Romanie stapanita de Traian , ei…, acum au trait sa o vada si pe asta…si totusi cintaretii il mai cinta, mascat sau pe fata ,un conte un harabula,dragos…o televiziune care se da cu opozitia, avea aseara pe promter,
    Presedintele Traian Basescu spune sa ……….Presedintele spune ca…………..de fapt nu spunea nimic erau reluari ale unor programe,idei, vehiculate in timp de altii!

    Harabula este randul dumitale.

  13. 14 Constantin Gheorghe martie 9, 2011 la 12:07 pm

    Mi se pare perfect logic! E drept, în logica Pulimii Sale! Aştept prima demonstraţie împotriva odiosului guvern Năstase. Asta ca să confirmăm că geniul lui Caragiale nu are cum fi pus la îndoială. În rest, se ştie: vom avea succesuri multe!

  14. 15 George Ban martie 9, 2011 la 12:15 pm

    Vina cea mare a Dvs, Dle Nastase (vina la care are si PSD partea lui) este ca la momentul critic ati cedat si i-ati lasat sa ia puterea…
    Iar in continuare sunt slabe semne ca luptati (Dvs si PSD) CU CONVINGERE SI TARIE impotriva hotilor si ticalosilor care ne conduc. Nu avem decat speranta ca politica PSD de a se baza doar pe greselile adversarului va avea succes. Pentru ca aceste greseli sunt atat de multe si de inimaginabil de idioate incat mai ca as crede ca Basescu este cartitza PSD in PDL!

  15. 16 M.D. martie 9, 2011 la 12:17 pm

    Romanii (care l-au votat pe Basescu au stiut ca el este „de’al nostru”)nu prea au habar de negogiere,de cine ce si cum.
    Credeti ca marea majoritate a votantilor p.d.l’ului stiu ce este infrastructura sau frauda?
    Va lipseste „maiestria „manipularii,Domnule Nastase!
    Felicitari pentru „greaua mostenire”este extrem de utila si substantial vizibila,dar…cine are ochi acum nu au avut urechi la vreme!
    felicitari pentru articol!

  16. 17 Marcus martie 9, 2011 la 12:24 pm

    Postacilor Portocaliii, De La Marcus, Cu Dragoste!

    De cand navighez pe bloguri cunoscut-am multi postaci,
    Ce pupand in cur pe chiombu, zici ca-s posedati de draci.
    De le contrazici osana si le-argumentezi cu fapte
    Ei fac spume-n scriitura sustinand ca n-ai dreptate.

    Ce e drept, de la o vreme, de cand chiombu da cu barda,
    S-au imputinat ca numar, da’ si astia intind coarda,
    Cand in ciuda evidentei ei o tin langa-balanga
    Si il proslavesc pe Base, amintind de… wa Za Banga.

    Ei, din floarea cea vestita, manelisti pe post de sluga,
    Care ciomizati la solda, s-au strans ca (!) cocenii… glugă,
    Si-au ramas sa stinga becul, pe model de taliban,
    Dandu-se de ceasul mortii sa-l slaveasca pe golan.

    Si-uite asa chiombila-l nostru ramase cu-ariergarda
    Urechişti caliti in lupta, tin cu dintii baricada
    Imbecili si dusi cu pluta urcă-n slava dictatura
    Cântându-i un imn de slava pana le-o cadea dantura.

  17. 18 neinfectat de comunism martie 9, 2011 la 1:10 pm

    obsesia cu „basescu dictator” este mult mai bolnavicioasa pt USL decat obsesia cu „guvernarea nastase…”

  18. 19 Harabula martie 9, 2011 la 1:22 pm

    @Vasile
    Intotdeauna articolul posesiv se acorda cu obiectul posedat. Exemplu:
    cartea este a mea, cartile sunt ale mele, greselile sunt ale lui Vasile, exprimarea este a noastra…
    Deci „… pur si simplu a acelora simpatizanti…” este gresit. Acordul se face cu obiectul posedat:gandurile.
    Corect: „… ale acelor simpatizanti…”.
    Dupa cum ti-am mai spus aici nu e vorba despre greseli. Avem o exprimare inculta.

  19. 20 Karakas martie 9, 2011 la 1:37 pm

    La fiecare ciclu electoral se folosesc tampoane absorbante. Intotdeauna vechea putere va fi criticata pe durata limitata, la inceputul mandatului noii puteri, pentru ce au facut sau nu pe vremea lor. Dar iata ca „democratii” portocalii au contributia lor la intarirea democratiei romanesti, inventand cu spirit lejer-descurcaretz tamponul electoral neabsorbant: ce nu se realizeaza de catre ei este imputabil nu doar vechii puteri, ci si viitoarei (viitoarelor) guvernari in care se va sopti numele domnului Nastase, cel care a indraznit sa incalce Legea Caprei Vecinului in Romania.

  20. 21 Argusdre martie 9, 2011 la 1:59 pm

    D-le Nastase,
    Eu cred ca trebuie sa ne obisnuim cu exprimarea ca acesti portocalii N-AU GUVERNAT NICIODATA, CI DOAR AU MIMAT CHESTIA ASTA, deci sa nu mai vorbiti despre guvernarea Basescu ori Boc, ci doar despre CICLUL BOC-BASESCUechipa care a bulversat Romania din toate punctele de vedere….O gasca flamanda rau care sub acoperirea diferitelor lozinci (Dreptate si Adevar, Sa traiti bine, Reformarea tarii, Reformarea justitiei,Reformarea Invatamantului, etc) au manglit fara odihna aproape tot avutul tarii.
    PS
    Cat priveste faptul ca ati demarat si construit mare parte din Autostrada Soarelui, cred ca a fost o mare greseala…Vedeti clar ca „Incrucisatorul” a avut mare dreptate prin anii 1993-1994 cand a spus ca „Romania n-are nevoie de autostrazi”.El a descoperit tara asta a noastra doar din varful catargului si din helicopter, lucru pe care-l recomanda si oamenilor de afaceri arabi, dand astfel o mana de ajutor si Ministresei turismului si Deranjarii regionale (fiica femeii de serviciu de la Posta Malini si a soferului din Buzau).

  21. 22 Gabriela Savitsky martie 9, 2011 la 2:08 pm

    Bocii ar fi reuşit să-şi implementeze politicile economice, sociale, juridice şi aşa mai departe şi am fi concurat raiul în bunăstare. Ce concurenţă?!!… Îngerii ar fi evadat de-a dreptul din Rai, dorind să existe în România. I-au împiedicat, însă, „oamenii lui Năstase” care n-au putut fi daţi afară din joburi şi, din interiorul „sistemului”, au sabotat din toate poziţiile noua orânduire. Au vândut arme extremiştilor de tot felul de pe mapamond. Au traficat copii, femei şi forţă de muncă. Au luat şpăgi în toate vămile interne – mai puţin în cea de la Constanţa. Au redactat legi neconstituţionale. Într-un cuvânt, şi-au bătut joc de muncuşoara guvernului şi-a majorităţii încropite ad-hoc, mai cu dosarul penal, mai cu mita. Dar acuma au rezolvat problema! Îi vor putea, în sfârşit!, disponibiliza pe toţi „oamenii lui Năstase”! Cu noul Cod al Muncii s-a rezolvat chestiunea corupţiei şi ineficienţei în „această ţară” (am citat din Umil Boc). Vor putea da afară din slujbă până la ultimul pesedist sau penelist fără să mai rişte să fie acţionaţi în instanţă. Şi atunci, cu pedelişti inventaţi (sau convertiţi din disperare la pedelism) aduşi de pe răzoare sau de la piaţa de legume, angajaţi cu contract pe durată determinată, vor putea duce ţara pe „cele mai înalte culmi”. Ale ridicolului şi ineficienţei – dar asta e altă discuţie.

  22. 23 Cornu martie 9, 2011 la 2:08 pm

    Pacat ca va pierdeti timpul cu cretinoizii astia de la PDL, este trist totusi ca ei reprezinta o anumita parte a populatiei, grav afectata de comunism.

    Problema noastra este nivelul de trai, pretul benzinei, pretul alimentelor, ce face opozitia, cum ne poate ajuta ? Am constatat ca toti se mira de cresterea pretului la benzina, chiar si Isarescu, dar nu se schimba nimic.

    Atat de rau am ajuns incat o mana de lichele hotaresc daca maine vom zambi sau vom urla toata ziua ? Pacat de sangele varsat in ’89 !

  23. 24 Karakas martie 9, 2011 la 2:16 pm

    Din cite stiu Romania este o Republica, in care statul si biserica sunt separate. Dar iata ca democratia noastra originala aduce biserica din nou in actul guvernarii prin preluarea din portofoliul institutiilor guvernamentale cu profil social. O noua lege de parteneriat stat-biserica a fost aprobata de Parlament, si eu nu am auzit nici un shushot inca din partea opozitiei. Cum poate fi biserica mai pregatita sa ofere servicii de specialitate pentru protectia familiei si a copilului fata de un ONG cu specialisti in domeniu? Adica dam afara asistente sociale cu sutele, dar angajam preoti si preotese sa aiba grija de copii cu handicap? Si de ce are fi biserica mai capabila sa rezolve aceste probleme?

    De ce politizam biserica si nu lasam statul sa se ocupe cu ce se ocupa si alte state democrate?

    „Principiile care stau la baza finantarii activitatilor sunt: libera concurenta, eficacitatea utilizarii fondurilor publice, transparenta, tratamentul egal, cofinantarea „

    Acum sa vezi bataie pe fonduri si joc de influente. Si cit portocaliu se va afisa pe la biserici si culte.

    http://www.ziare.com/raluca-turcan/deputat/r-turcan-parteneriatul-stat-biserica-un-pas-concret-in-reformarea-sistemului-de-asistenta-1080328

  24. 25 blogideologic martie 9, 2011 la 2:22 pm

    @Baronul Munchhausen spune, în martie 8, 2011 la 4:11 am : “Cred ca trebuie sa ne reamintim ca in primavara lui 2004, oficialii UE erau buimaciti de starea din Romania, ca doar ambitia lui Prodi de a indeplini obiectivele Comisiei a facut ca Romania sa incheie negocierile. Prodi, care a primit titlul de doctor honoris causa de la o universitate din Bucuresti, unde d-l Nastase avea relatii si influenta, nu a vrut sa ramana dator….”
    Romano Prodi este un honnête homme cu discurs coerent şi convingător. Tu îl acuzi acum pe Romano Prodi de ambiţie incoerentă 🙂

  25. 26 Vasile, martie 9, 2011 la 2:23 pm

    Harabula,

    S-ar putea sa cunosc cea ce imi spuneti chiar mai mult decit credeti.Imi pare bine ca ma corectati poate alta data o sa o fac fara sa fiu obligat sa-mi recitesc textul , si apropo multe dintre greseli sunt involuntare altele intradevar din necunoastere eu fara alte interpretari am fost intodeauna un elev briliant la L.Romana cu exceptia tezelor si extemporalelor, mai tirziu am apelat la oameni ca dumneavoastra care au corectau cea ce eu scriam , un fel de „scribi”!
    V-as mai spuner o poanta dar nu doresc sa mai fiu corectat ,sau poate ar fi mai bine sa comunic in limba turca sau engleza , limbi care nu sunt asa de pretentioase!

  26. 27 Ghita Bizonu' martie 9, 2011 la 2:24 pm

    Pali

    guvernarea Nastase a avut o mare vina – unii au cosntatat ca ua luat plasa!
    erau unii care ma rog reusisera – in 97-2000 -sa isi „negocieze” salariile in dolari. Cam 200-270 $ si care infloreau de placere la fiecare cadere a leului (primeau mai multi lei). In plus sentimentu lor de reusita era intarit de scaderera altora (in iunie 2000 „reusisem” sa am 56 $ lun.
    Ins anaspa ca veni Nastase si cursu s-a stabilizat ! Apoi au crescut unele salarii .. unele. ma rog io m-am trezit cu uriasa suma de 140$ ! Asa ca ala care avea 200 -240$ de prin 98 s-a dus la patron si a cerut marire -ca deh la comparatie cu altii nu mai era asa de fericit. Si patronu cu greata ii zice : ba baiatu io ti-ma marit salru de aha nu stiu cand !! opai cum ca iau tot atat! Da ba iei tot atatia lei insa dolari iei cu 20-30% mai mult!!! Ti-am marit salaru!

  27. 28 contele martie 9, 2011 la 2:28 pm

    Vasile

    La ultima ta postare cred că ai lucrat vreo oră, cu cartea de gramatică în faţă, te-au trecut sudorile de atâta concentrare. Ideea era să prezinţi un text impecabil, să-i închizi astfel gura lui Harabula. De acolo vine şi invitaţia arogantă:” Harabula este rândul dumitale”. Un fel de :” Ei, acuma ce mai ai de comentat? Vezi, când vreau să scriu corect, scriu!”
    Uite că iar ai greşit!
    Părerea mea este că nu eşti totuşi un caz pierdut pentru gramatică. Se simte că-ţi dai silinţa. Mai insistă!

  28. 29 Harabula martie 9, 2011 la 2:37 pm

    @Vasile
    Inafara de „scribi”, care au scris in locul d-tale, ai angajat si oameni care sa faca baie in locul d-tale? Ai facut dragoste singur, cu puterile d-tale, sau ai avut nevoie de ajutoare?

  29. 30 Dragos martie 9, 2011 la 2:49 pm

    Vasile,

    „cea ce” -> ceea ce
    „…credeti.Imi” -> credeti. Imi (spatiu)
    + virgule puse aiurea sau lipsa
    + lipsa diacritice

    tztztztztztztztz !

  30. 31 Draghi Puterity martie 9, 2011 la 2:50 pm

    Pentru mine „chestia cu vamile” si in general inghiontelile din interiorul PD-L din ultima perioada si victimele lor colaterale mi-au revelat cateva lucruri interesante:

    – pe Basescu nu il deranjeaza ca lumea il injura, dar e extrem de oparit cand vine vorba de bani. Luati de exemplu emisiunea Ora de Foc de la Realitatea TV. Adrian Ursu si Oana Stancu au fost inlocuiti pana la urma cu o alta voce critica fatza de Basescu, Corina Dragotescu. Insa daca va uitati mai atenti, primii faceau un jurnalism investigativ, documentat, mergand pe principiul „follow the money” in timp cec Corina Dragotescu merge mai mult pe ideea de OTV, pe problemele sociale si barfe. Nu e de mirare ca a primit acreditarea de critic oficial (si inofensiv) a lui Basescu tocmai de la acesta.

    – modelul lui Victor Ponta (si sper ca intregului USL) despre cum functioneaza realtiile din interiorul PD-L si nu numai e corect, face previziuni exacte. Va reamintesc ca a castigat pariul de aseara cand a spus ca Lincu il va indica azi pe Blaga ca fiind capul rautatilor. De fapt cine a urmarit aseara limbajul mimicii lui Lincu a vazut imediat ca nu era deloc speriat sau emotionat, ci chiar fericit ca planul pe care il executa mergea asa cum trebuie. Ramane de vazut cu ce va contracara Blaga, daca intr-adevar are si va face publice numerele unor conturi unde isi tine Basescu ascunsi banii negrii.

    – e posibil ca treba cu vamile, mai exact cu cea din Constanta, sa i se sparga in fatza lui Basescu si pe plan international, in contextul dezvaluirii de la WikiLeaks ca l-ar fi inarmat pe Gaddafi si posibil si alte forte islamice. Avand in vedere volatilitatea sursei reiau aici paragraful incriminator.

    Separately, Muhammad el-Obeidi, a Libyan businessman with ties to some quarters of Muammar al-Qadhafi’s regime, told P/E Chief on October 23 that he had signed a contract with a Romanian company (NFI) for the export from Romania to Libya of 100,000 AK-47S automatic rifles. (Note: El-Obeidi’s older brother was Libya’s Minister of Defense from 1954-1969; his nephew is a former Prime Minister and the current MFA Secretary (U/S-equivalent) for European Affairs. End note.) El-Obeidi signed the contract in late September in Paris during a business trip there. El-Obeidi said he had been tapped to help facilitate procurement for the Jafl al-Khamis („Khamis Brigade”), a special forces unit headed by Khamis al-Qadhafi, son of Muammar al-Qadhafi. He said Captain Ahmed Ben Shraga’a, head of procurement for the unit, has instructions to work through el-Obeidi on a number of „special procurement issues”. El-Obeidi was open about the contract, but avoided the question as to whether the rifles were to be used in Libya or re-exported to another destination.

    Retineti ca o dezvaluire de genul acesta facuta de Sorin Rosca Stanescu in legatura cu fratele presedintelui a facut ca Basescu sa introduca mass-media in catalogul amenintarilor la siguranta nationala.

    – in mod evident exista oameni din stransura lui Basescu care au inceput sa se gandeasca la viitorul lor politic (si nu numai) dupa caderea lui Basescu. Cum perceptia acestora e ca gruparea Udrea-Falca-Anastase & Co. le vor reduce la zero gradele de libertate, cred ca exista o oportunitate pentru a negocia diverse forme de amnestie in eventualitatea unei schimbari in raportul de forte. Desigur, cum bine spunea Ponta, capii trebuie pedepsiti exemplar dar undeva pe la esalonul doi sau trei ar fi mai util, cel putin acum, sa se caute aliati.

    – acum e momentul si in a se profita de nemultumirea persoanelor eliminate din sistemul de forta. Nu trebuie lasta aceasta bomba sa fie acoperita de vacarmul de la vami si ANAF. Cum spuneam, teza lui Basescu ca romanilor le pasa mai mult de bani (ai lor dar a mai ales a altora) decat de principii e corecta si ar trebui exploatata de USL.

    – nu ar trebui asteptat pana cand Basescu va inchide sau va demantela si ultima televiziune care i se opune – Antena 3. Ar trebui perfectat din timp un sistem cat mai eficient de comunicare prin intermediul internetului sau alte metode alternative. Am senzatia ca Victor Ponta stie cum sa spuna lucruilor pe nume in asa fel incat lumea sa le priceapa. Faceti sa fie auzit de cat mai multa lume.

  31. 32 contele martie 9, 2011 la 2:56 pm

    Karakas
    Cred că ai dreptate în privinţa parteneriatului de asistenţă socială dintre Stat şi Biserică. Este unul păgubos şi pentru stat şi pentru cei asistaţi. Eu mă aştept ca Biserica să suplimenteze, să ajute cu fonduri proprii efortul statului. Acest parteneriat pare făcut cu scop evident electoral.
    Însă sunt tare curios să văd reacţia Opoziţiei. Este prinsă între ciocan şi nicovală: nu-i pică bine asocierea dar nici nu poate înfrunta pe faţă Biserica denunţând înţelegerea.

  32. 33 Dragos martie 9, 2011 la 3:03 pm

    „Toata situatia asta ingrozitoare e, desigur, din vina mea” (A. Nastase)

    nu TOATA…

  33. 34 Alex martie 9, 2011 la 3:22 pm

    Daca o guvernare este atat de catastrofala incat pune in pericol insasi democratia in Romania, de ce nu il dati jos? Rolul opozitiei este tocmai acela de a sanctiona puterea in cazul unor derapaje, mergand pana la inlocuirea partidului de guvernamant.
    Opozitia ce face in afara de show? Nu vedeti ca partidele din afara arcului guvernamental se limiteaza la a se da in spectacol? Credeti ca obsesia „dictatorul Basescu” tine loc de program? Va imaginati ca Victor Ponta inspira mai multa incredere populatiei decat Basescu – Boc?

  34. 35 Harabula martie 9, 2011 la 3:24 pm

    @Vasile
    D-ta ai probleme cu insusirea lui „â”.
    De vreo 20 de ani, se scrie „decât” si nu „decît” cum scrii d-ta.

    Stimate domn, o greseala de gramatica are greutata pe care singur o stabilesti. Daca vrei sa crezi ca n-are importanta daca scrii sau nu corect, foarte bine. Dar trebuie sa aplici aceeasi unitate de masura si altora.
    Eu consider important sa scriu cu cat mai putine greseli. Totusi m-au corectat Adrian Nastase, Ghita Bizonu’, Iepurele de martie si inca alti vreo doi comentatori. Destul de multi pentru pretentiile mele. De fiecare data a trebuit sa-mi recunosc greseala fara justificari, fara comentarii.

    Desigur modul meu de a-mi asuma greselile nu poate fi obligatoriu pentru dumneata. Traim intr-o tara libera si faci ce vrei.

  35. 36 Vasile, martie 9, 2011 la 3:40 pm

    Dragos,
    tztztztztz!

    Harabula,

    Daca nu ar fi fost alde Vasile scribii ar fi someri sau supusi ai portii, sau poate pe centura cu tine!

  36. 37 Draghi Puterity martie 9, 2011 la 3:43 pm

    @Dragos

    Nu mai trage de ea, ca tot nu o sa poti sa o tzuci singur…

  37. 38 Karakas martie 9, 2011 la 4:26 pm

    Boc a luat cea mai brava hotarire care va arata lumii ca tara a iesit criza: in Romania nimeni nu se mai sinucide de foame sau disperare. Se vor instalarea de pinze de painajen in care sa fie prinsi in plasa cei care atenteaza la circa vreunui pedelist in Parlament. Daca se arunca, sa cada pe moalele si pe binele instalat de dl Boc. Pe acelasi model, urmeaza sa se instaleze asemenea plase anti-sinucidere la metrou, pe sosele si oriunde viata unui pedelist e pusa in pericol de un sinucigas opozant, sau chiar neutru. Basescu a zis „Sa traiti bine!” nu „Sa muriti bine!”…

  38. 39 Spiridus martie 9, 2011 la 4:41 pm

    Inteleg ca PPE il considera interlocutor al sau in Romania pe Basescu, nu pe Boc, cum ar fi normal. Deci, nici PPE nu are ce discuta cu Boc. Problema e ce crede PPE despre „democratia” romanesca. Pare ca nu chiar rau, de vreme ce nu e deranjat de derapajele majore, „democratice”, la cel mai inalt nivel.

    E bine de stiut, pentru viitor. Adica de pus la inventar, ca atunci cand va fi nevoie, sa li se reaminteasca popularilor crestini ca trebuie sa intoarca si celalalt obraz…

  39. 40 Karakas martie 9, 2011 la 5:38 pm

    @contele, multumesc. Cred ca, la fel ca si alte legi adoptate de aceasta majoritate parlamentara cu capul de strut in nisip, noua lege care aduce biserica in prim planul activitatii guvernamentale, e o involutie semnificativa pentru un stat democratic si progresist, o intoarcere in alte timpuri si alte mentalitati. Opozitia ar face o greseala fundamentala sa achieseze pe o asemenea apropiere intre stat si biserica gindind ca si ei la rindul lor ar putea profita electoral, pentru ca nu se stie daca nu cumva biserica va mentine acest tip de putere indefinit odata ce intra intr-un joc de putere. Ca sa primesti ajutor social prin biserica evident va trebui sa te rogi si sa votezi in spirit crestinesc, apreciind mila care-ti vine prin bunavointa puterii portocalii. Se creaza astfel cercul perfect al manipularii constiintelor.

  40. 41 Doru Coarna martie 9, 2011 la 5:38 pm

    „Jos guvernul Nastase!”

    „Sus” guvernului Boc!

  41. 42 Harabula martie 9, 2011 la 7:38 pm

    @Vasile
    Ai auzit de Sublima Poartă?
    Se scrie „supuşi ai Porţii”. Poartă cu majusculă.

  42. 43 anna martie 9, 2011 la 7:46 pm

    Apropo de parteneriatul stat -biserica ,vrem si noi sa stim daca e legal ce se intampla intr-un caz concret:popii de la biserica de pe Aleea PArva[Drumul Taberii]au facut in curtea bisericii un azil in care interneaza batrani din zona ,carora le iau apartamentele si pensia.Ingrijire zero!Asta e afacere ,nu milostenie si inca una oneroasa..Cartierul e bantuit de zeci de oameni ai strazii,pe care nicio biserica din zona nu-i lasa sa intre nici macar in curtea bisericii.Ei nu sunt oameni?Nu au ei cel mai mult nevoie de ajutor?Asta-i directiva de la Daniel s.r.l.?

  43. 44 ioana martie 9, 2011 la 7:52 pm

    D`le Nastase, „from above” se vede ca guvernarea Nastase a facut toate relele in Romania. Tot „from above” observam ca Boc nu exista, guvernarea lui nici atat…..iar autostrazile nu se vad nici cu lupa!!
    Dar, iesim din criza maine-poimaine (mai exact pe 1 aprilie) si o sa traim bine. Sunteti ori nu de acord ca anul asta pe 1 aprilie nu se fac glume (proaste!), ci se ia totul in serios?

  44. 45 Karakas martie 9, 2011 la 8:05 pm

    Dl. Plesu se arata nemultumit intr-un articol recent ca nu folosim cuvintul potrivit atunci cind punem semnul egal intre Basescu si „dictator”. As fi bucuros daca dl. Plesu ar alege cuvintul potrivit pentru a caracteriza personajul Basescu, care afirma in 2010:

    „Presedintele Traian Basescu declara, în 23 aprilie 2010, la Bruxelles, ca legea privind adoptiile nu se va schimba, „cel putin” atât timp cât va fi el presedinte, indiferent de lobby-ul care s-ar face „la Bruxelles si nu numai”.”

    Cum putem caracteriza o persoana care conduce un stat si care afirma ca el face legea in Romania si nimeni altcineva?

    http://www.mediafax.ro/social/adoptiile-se-vor-realiza-mai-usor-guvernul-a-redus-perioada-in-care-poate-fi-adoptat-un-copil-8047892/

  45. 46 ORASAN IOAN martie 9, 2011 la 8:06 pm

    Se tot spune ca urmeaza o mare criza alimentara si atunci profesorul agricol,ministrul nostru de la agricultura,a pornit toate tractoarele din Romania,ba a mai adus si de afara si uite asa zi si noapte se lucreaza intens,ca romanii sa nu moara de foame,ba mai mult o sa dam si la altii de mancare,asa cum faceam odata.

  46. 47 Marcus martie 9, 2011 la 8:11 pm

    @Doru: „Sus si indesat” ( eventual cu pichamer-ul) 🙂
    sa fii iubit
    marcus

  47. 48 Cristi martie 9, 2011 la 8:53 pm

    Adrian,
    In toamna acestui an am facut doua drumuri pana in Italia si Franta. Am constatat cu uimire ca pe autostrazile lor nu exista firme de paza, dar gardurile sunt complete. La noi, exista firma de paza , insa nu exista garduri pe autostrada. Care-i logica? Si in aceeasi logica la noi exista o companie nationala a autostrazilor….Care? Chiar nu stiti? Alea aproape 2!

  48. 49 exasperat martie 9, 2011 la 9:43 pm

    Întrebare: ironiile, zeflemeaua Alinei Gorghiu la adresa lui Marian Vanghelie (şi chiar Victor Ponta) nu intră sub incidenţa prevederilor Protocolului USL?

  49. 50 dlnimeni martie 9, 2011 la 9:52 pm

    Un articol excelent, care face comentariile de prisos.
    Poate ca ati dori sa aflati si citeva opinii ale mele legate de recentul ceneceu al pedeleului, fără a vă mai osteni pe blogul meu.

    Toţi pedeliştii preşedintelui: trei.

    Eram pregătit să incep articolul cu o introducere comună, de genul “am citit astăzi, un interviu al dlui Cristian Preda acordat Andreei Pora in revista 22, urmare a unei notificări scrise de dl Preda pe blogul său”, când am vazut pe site-ul acestei reviste urmatorul sondaj de opinie: “Respingerea criteriilor de integritate de catre PDL denotă: • rezistenţă la reformă; • solidaritate în coruptie; Votează” Puteţi vedea că, prin formularea răspunsurilor posibile, sondorii nu le oferă sondaţilor decât opţiuni incriminatoare pentru pedelişti. Poate ar trebui să vedem, comentând un pic interviul ori pretextând asta uneori, dacă lucrurile stau chiar aşa. Titlul interviului este surprinzător pentru mine: ” Ca şi opoziţia, PDL mizează pe corupţi”. Surprinzător deoarece semnalasem public, in mediul virtual, faptul că gloriosul preşedinte, neputându-se ridica la nivelul unor adversari politici, încearcă a-i coborâ pe aceştia la nivelul său scăzut. Dar, deşi bănuiam că dl Preda era la originea unor actiuni prezidentiale, nu îmi imaginam totuşi că ar fi putut fi la originea unei tactici de asemenea hal.
    Să fac o observaţie: de ce are nevoie în acest moment gloriosul preşedinte? Posibil a avea nevoie de mai multe lucruri, dar în orice caz are nevoie de o majoritate parlamentară. Pierderea majorităţii parlamentare inseamnă pierderea imediată a executivului şi, posibil şi cred că şi probabil, suspendarea sa din funcţie. De aceea, întreaga sa luptă pentru controlul pedeleului are acest punct sensibil, grija a nu pierde majoritatea parlamentară.
    Deşi revista 22 oferă doar raspunsuri incriminate pentru pedelişti, eu cred că raspunsul negativ dat de ceneceul lor, prin vot, în urma momentului – stalinist, după părerea mea- creat de dna Macovei acolo, este un răspuns natural, echilibrat şi corect din punctul de vedere al pedeleului. Si vă voi spune de ce: motivaţia ceneciştilor pedelişti a fost aceea că până la 200 de primari (între 30 şi 200, afirmă dl Preda în interviu) ar putea abandona pedeleul urmare a supendărilor din partid provocate de declanşarea unor urmăriri penale. Las la o parte afirmaţiile sale fără acoperire – dar şi el are dreptul la opinii – că toţi aceştia ar fi corupţi şi că opoziţia i-ar şi primi, fiind şi ea coruptă. Dar s-ar mai întâmpla ceva, şi zic imediat ce, denunţurile penale – motivate ori ba, ar fi început a fi intens utilizate în partid, în scopul înlăturării colegilor aspiranţi la diverse funcţii şi candidaturi, prin suspendare, constatarea nevinovăţiei fiind tardivă pentru cei denunţati. Iar într-o astfel de guerillă internă în pedeleu, unii dintre fruntaşi ar fi putut ajunge la concluzia că o cale spre reechilibrarea partidului ar fi trecerea în opozitie, pentru conservarea procentajului electoral cât ar fi el, urmată de un vot pozitiv – minimul necesar – pentru suspendarea preşedintelui şi de o încercare de a spăla din imaginea partidului pe socoteala dlui Boc şi poate şi a altor câtorva. De aceea – cred – nu în scop de a proteja actualii fruntaşi şi nu în scop de a-l înfrunta pe gloriosul preşedinte şi nu în scop doar de a-si proteja corupţii au votat cenecistii pedelisti împotriva propunerii dnei Macovei, ci dintr-un instinct de păstrare a unei ordini în partid, de evitare a unui posibil haos care s-ar fi putut – cred – solda chiar cu o implozie a pedeleului.
    Am citit – pe site-uri, legat de acestă întrunire a spumei cremei pedeliste – destule comentarii ale unor politruci prezidenţiali- ori, fiindcă eu cred în prezumţia de nevinovăţie – susţinători sinceri ai preşedintelui lansând îndemnul la abandonarea pedeleului şi la înfiinţarea unui nou partid. O solutie rea pentru gloriosul preşedinte: în momentul în care ar abandona pedeleul, pedeliştii nu s-ar mai considera obligaţi faţă de el: ar putea urma căderea guvernului urmată de guvern USL, suspendarea preşedintelui, mai ales că o astfel de cale politică ar stârni – zic eu – debandadă in unepere şi confuzie printre udemerişti. Să nu mai zic că într-un astfel de caz pedeleul ar putea încerca spălarea propriei imagini nu doar prin incriminarea dlui Boc, ci şi a gloriosului preşedinte. Pentru pedelişti nu ar fi tocmai rău ca, porniţi de la 8% şi după un deceniu de guvernare dezastruoasă pentru ţară dar mănoasă pentru ei, să se găsească pe undeva pe la 15-18%, dând şi 7-8 europarlamentari. Pe de altă parte, sondajele arată că, chiar decăzut electoral cum este, gloriosul preşedinte are, încă capacitatea de a tracta un partid în parlament, la nivel minim, mai ales cu un prag de 3%, iar asta înseamnă ceva parlamentari şi 2 – 3 europarlamentari. Probabil că nu sunt singurul care a făcut acest gen de socoteală, părind că destule persoane din mediile pedelist şi prezidenţial il fac şi ele: la o adică depinde şi care dintre ei cum va alege.
    Pericolul ca preşedintele să piardă majoritatea parlamentară face – in opinia mea – ca dl Preda, dna Macovei şi poate şi dl Voinescu să continue, ori să înceapă, munca printre pedelişti pentru a închega şi încerca o moţiune de succes în pedele.
    Pronosticam cu destul timp în urmă că gloriosul preşedinte va începe să aibă probleme mai devreme de jumătatea celui de-al doilea mandat, aşa cum ar fi fost firesc. A început să le aibă. Mai multe pe marginea înterviului dlui Preda, într-un articol viitor.

  50. 51 lupi martie 10, 2011 la 1:17 am

    @ Harabulea, contele, dragos –- Aricilor , nu mai batetzi campii , comentatzi ceva legat de contzinutul articolului !!.Numai ca nu avetzi ce , de data asta v-atzi furat-o , babuinilor !!!.

  51. 52 Sibilla martie 10, 2011 la 2:38 am

    D-le AN,

    Şi totuşi… încotro pesedeaua, încotro ASTFEL … :

    * „Noi credem că UDMR este posibil să părăsească la un moment dat această Coaliţie – şi nu cred că foarte târziu“, declara nu demult secretarul general al PSD, Liviu Dragnea.

    Până la o iluzorie decizie a UDMR în acest sens, opoziţia are probleme în propriile rânduri. La Senat, de pildă, la un moment dat îi mai lipsea numai un vot ca să facă majoritatea. Dar a pierdut un senator, care s-a reîntors la UNPR după ce n-a fost băgat în seamă de USL, pentru ca zilele trecute să mai piardă încă unul, pe fostul lider de grup PSD, Ion Toma, exclus din partid de organizaţia Olt. Probabil că şi aici este vreo „strategie“ a opoziţiei, în sensul de a aduna majoritatea de care are nevoie la moţiunea de cenzură, mai întâi excluzând din partid acei parlamentari PSD care nu îndeplinesc condiţiile de integritate cerute de Monica Macovei la PDL!… Pentru politica noastră, n-ar fi deloc de mirare ca PSD să aplice principiile care au fost refuzate de PDL! *
    sursa : http://www.azi.ro/index.php?data=10.03.2011&rubrica=Prima_pagina&citeste=1

    Concluzie :
    – excludem din PSD * acei parlamentari PSD care nu îndeplinesc condiţiile de integritate cerute de Monica Macovei la PDL!… *, dar păstrăm ca de exemplu în teritoriu, panarame care nu doar că sunt degeaba în peisaj însă a căror * activitate * constă doar în : absenţe non stop la videoconferinţele Departamentelor PSD pe motiv de … programare la coafor, nicio implicare, acţiune la nivel local însă… timp berechet de pentru organizări chefuri, prezentări produse cosmetice , unde… în chiar sediul partidului… , ameninţări câtu-i ziulica * ori îmi faceţi pohtele, ori plec la PDL că mă curtează * ( nu minte, numai că e tumna invers cu curtatul curţii… aia e ! ), presiuni pe toate căile cu intenţia clară de-a schimba structura departamentelor PSD din teritoriu, adicătelea – aut specialiştii, vreau pretenii mei şi numai ei, c-aşa vreau io, nah – , nu servim pichetări, mitinguri, deplasări la CN al PSD, nu servim întîlniri zonale… că n-avem chef, punct… – CRITERII DE SELECŢIE ŞI PROMOVARE IZBITOR DE ASEMĂNĂTOARE CU ALE…. PDL !! ( să-mi fie iertat, dar…. se impune doar un : bleah…! )

    – * Marko Bela – „cel mai mare om politic din bazinul carpatic“, cum îl caracteriza succesorul său la şefia UDMR, Kelemen Hunor – se mândrea în faţa colegilor săi cu Legea învăţământului, menţionând că „o astfel de lege pentru maghiari, nu există niciunde în zonă“ (aviz amatorilor de comparaţii). * ( O Ştireanu ) – CORECT !

    – personal, nu doar m-a întristat excluderea lui Ion Toma, ci… M-A DEZGUSTAT!

    la fel de dezgustătoare e insistenţa unora de-a juca Periniţa fluturând batistuţa naintea toarăşilor iudemerei cu de-a sila….
    ŞI d-aia se subţiază electoratul nostru, ŞI pe motive de love cu iudemereii, love cu pedelacheii, numai cu AI NOŞTRI, cu cei care trag greul şi nu bat palma cu PDL şi nu fac sluş la poarta iudemereilor şi-şi fac treaba, cu ei ne răfuim, că deh… dacă ne mere şi nima-n lume * nu * constată…. încotro…. 😦

  52. 53 Sibilla martie 10, 2011 la 3:27 am

    p.s. Pe Prostănac îl cred în stare de multe, tare multe şi prea multe ( !! ), NU şi pe Toma!
    Dar zuza de vi-o dădui * model * mai sus, adevăru-i, din gaşca lui Pinochio.

    * Potrivit surselor citate, Adrian Năstase le-ar fi spus membrilor BPN că Geoană, Toma, deputaţii Florentin Gust şi Radu Coclici, precum şi alţi apropiaţi ai lui Geoană din teritoriu, s-ar fi întâlnit săptămâna trecută la Hotel Ramada.

    Discuţia de la Ramada, potrivit relatărilor din BPN, s-ar fi concentrat asupra iniţierii demersurilor de înfiinţare a unui nou partid, propunerea fiind făcută de Toma.

    Sursele citate au arătat că, potrivit discuţiilor din BPN, Geoană i-ar fi convins pe apropiaţi că ar fi mai oportună iniţierea unei platforme în interiorul PSD, care să se poziţioneze critic faţă de actuala conducere. *
    sursa – cotidianul

    Întrebări :
    DACĂ D-L TOMA ARE CEVA NEMULŢUMIRI, A STAT CINEVA DE VORBĂ OM LA OM CU EL ÎNAINTE DE OAREŞCE EVENIMENTE CARE MIE UNA ÎMI PAR ATENT ŞI ÎN DETALIU ORCHESTRATE DE ALTCINEVA ??? I-a ascultat careva din conducere păsurile, se verifică de către cineva acuzele/criticile, spusele ??
    NEMULŢUMIRILE D-LUI TOMA CHIAR N-OR AVEA NICIUN SUPORT REAL ?? OARE ??
    TOŢI CEI CARE SUNT CRITICI VOR FI ŞI DE-ACI NAINTE EXCLUŞI ŞI COMPARAŢI CU PROSTĂNACUL JIONEL ??!!

    NO OFENSE, DAR NU DE TOMA SE ŞTIE C-AR AVEA/AVUT OAREŞCE PRETENII CU UDREA-COCOŞ D…

    VREAU SĂ AUD DE LA DOMNIA DVS, D-LE AN : E VINOVAT TOMA AU BA ???
    De Prostănac nu vreau să ştiu nik, pt mine a … murit.

  53. 54 M.Voicu martie 10, 2011 la 6:40 am

    Împotriva teoriei generaţiei spontanee: CEVA SE TRAGE DE UNDEVA
    @ Cornu martie 9, 2011 la 2:08pm spune: ”ei reprezinta o anumita parte a populatiei, grav afectata de comunism. Problema noastra este nivelul de trai, pretul benzinei, pretul alimentelor, ce face opozitia, cum ne poate ajuta ?”
    • * * Alãturarea pe care o faceţi e forţatã; problemele pe care le enunţaţi nu vin d’acolo. Când s-a clamat ”liberalizarea” n-aţi realizat cã desfiinţatea limitei de 49% pentru capitalul strãin înseamnã cã pot lua TOT PROFITUL MUNCII din România ! Nu mai sunt fonduri deoarece au luat şi cea mai calificatã parte activã a forţei de muncã. N’ai nai, n-ai !
    @ Karakas martie 9, 2011 la 2:16pm spune: ~ preluarea din portofoliul institutiilor guvernamentale cu profil social de servicii de specialitate în ONG cu specialisti in domeniu…
    • * * Da, dacã fondurile le iau prin cedarea cotei din impozit de la persoane şi de la companiile care-şi vor protejatã suplimentar fosta forţã de muncã; altfel, e ca acu’: ”vânare de vânt” !
    @ Ghita Bizonu’, martie 9, 2011 la 2:24pm
    • * * frumos exemplu’ la teoria relativitãţii !
    • * * Auzii la RRA un comentariu cã ar fi fost scutiţi de purtarea centurii de siguranţã cei aflaţi la volan ”în misiune”. Înseamnã cã s-a favorizat moartea în interesul serviciului !

  54. 55 Vasile, martie 10, 2011 la 7:31 am

    Harabula,,

    Ramai acelasi, poate cu un anume har dar fara spirit fara sa fi intr-un paradox esti asa cum esti,, plin dar gol!
    Poarta lui Basescu ca despre dansa era vorba,i cu P de la Sublima …. si cu p mic de la bula!

  55. 56 Bah martie 10, 2011 la 8:03 am

    @Adrian Nastase
    D-le Presedinte, teama de comparatie este evidenta. In ultima vreme, tot mai des s-au facut comparatii cu guvernarea dvs. Inutil sa precizez ca cel pe plus era Guvernul „Nastase”. Pana si pe Chioru’ l-a luat gura pe dinainte(eu si acum ca era ori matol ori sub efectul unor…calmante) si v-a laudat…chiar si cand nu era neaparat nevoie. Consilierii din jurul sau au fost nevoiti sa se raporteze la guvernarea 2000-2004 de nenumarate ori. Problema lor este ca-s aterizati in politica mai de curand, istorie politica n-au habar si-s suficient de prosti sa nu se documenteze. De aceea, de nenumarate ori dau cu bata-n balta nestiind ca-si baga in chestia aia urat mirositoare in care calca seful lor cand se balangane prin boscheti dupa cate un chef. Asa-i mananca sa vorbeasca despre petrol si alte cele si n-are cine-i scarpina. Aia chiar n-au habar ca seful lor n-a distrus numai FLOTA in tara asta si ca lista este muuuult mai lunga. S-au prins ca au vorbit prea mult asa ca acum incearca sa schimbe foaia. Eu in grupul de pdl-isti habarnisti care-mi sunt amici(si despre care am scris deja) nu mai salut cu buna ziua de anul trecut.
    eu negresit ii salut astfel: JOS GUVERNUL NASTASE, BRE!

  56. 57 Alex martie 10, 2011 la 9:49 am

    Intamplator, Parohia Sfantul Andrei impreuna cu Asociatia Ortodoxa Fratia sunt bine cunoscute atat in tara, cat si in strainatate:
    http://www.sfandrei.ro/
    http://www.ziarullumina.ro/articole;1502;0;51643;0;Credinta-nemasurata-a-oamenilor-a-ridicat-biserica.html

  57. 58 Draghi Puterity martie 10, 2011 la 10:25 am

    @Sibilla

    Si eu indemnam in mai multe postari de dupa eliminarea Prostancului de la varful PSD ca noua conducere sa vorbeasca cu cei care erau, sau era perceputi ca fiind, din gasca Prostanacului (de ex. aici). Probabil ar fi avut surpriza sa constate ca multi erau la fel de dezamagiti de fostul shef PSD, atat ca performanta politica cat si ca si caracter, si anume pe bune, nu doar conjunctural. Pe de alta parte pot sa inteleg ca cei care s-au ars cu ciorba sufla si in iaurt.

    Consider insa ca in acest moment, in care sansa debarcarii pedelacheilor sta in cateva voturi, nu e loc pentru membrii PSD care vor partidele lor si care fac chestionare prin care incurajeaza (si sugereaza) nemultumiri. Habar nu am ce-i poate capul lui Toma & Co, dar daca faptele care se vehiculeaza sunt reale, e grav. Ar putea fi vorba chiar de ultimele ramasite ale coloanei a V-a a lui Basescu, sau de o diversiune montata de acestia (banuiesc ca nu se amageste nimeni ca au fost toti extrasi de pe „front” si dusi la UNPR).

    Exista un timp al democratiei de partid si exista un timp al disciplinei de partid. Cred ca acum suntem in logica celei de-a doua variante.

  58. 59 LePrince martie 10, 2011 la 10:53 am

    @Adrian Nastase

    De ce vreti sa-l dati afara pe Geoana din „Casa”? „Casa mea e PSD” a spus Geoana. Mai ales ca iarna pare sa se prelungeasca si afara e inca frig. Mi se pare cruda o astfel de eventuala decizie, cum ii va mai putea spune Mihaelei ca o iubeste de la balconul „Casei”? Si pana sa-si faca el o noua casa, unde va putea sa topaie, pe santierul unei noi case?
    Inteleg ca se va transa luni?
    S-auzim de bine.

  59. 60 Marcus martie 10, 2011 la 11:12 am

    Ei Cand Vor Sa Fluiere, Fluiera!

    Este din ce in ce mai evident faptul ca acest guvern este chitit din toate punctele de vedere sa ne extermine ca natiune conform zicerilor: “scapa cine poate” si “dupa noi potopul”. Altfel nu se explica nesimtirea si cinismul cu care, desi are la indemana instrumentul negocierii dat de contractul prin care au fost cedate resursele de petrol ale tarii cu scopul imbogatirii austriecilor, instrument care le permite impunerea de sanctiuni acestor sacali care efectiv s-au ghiftuit din productia de petrol romaneasca, nu face absolut nimic pentru a-i aduce cat de cat la ordine pe austrieci, permitandu-le sa puna pe umerii romanilor o presiune de-a dreptul ucigatoare.
    Si asta in conditiile in care preturile la alimentele de baza au explodat de-a dreptul, obligandu-i pe romani pentru prima data in istoria milenara a acestui neam sa cumpere cartofii la bucata, asta dupa ce in prealabil si-au amanetat verighetele de pe degete, simboluri ale caror valoare pe piata mai are putin si va fi ajunsa la gramaj din urma de pretul litrului de benzina sau motorina.
    M-am crucit pur si simplu, in cursul zilei de ieri, cand am vazut reactiile catorva ministri din cabinetul chiombului, in frunte cu Elena ot Plescoi, la intrebarile media referitoare la aceasta crestere de-a dreptul ucigator de nesimtita a pretului carburantilor, crestere care va atrage dupa sine un nou val de scumpiri atat la alimente cat si la toate celelalte servicii. De nesimtirea lor eram convins de multa vreme, insa nu credeam ca poate fi adusa la un astfel de “rafinament” portocaliu, de efectiv durere in fund. Daca la reactia acestor mascarici adaugam si indemnul adresat de chiombila eventualilor amatori de turism prin Romania, de a descoperi frumusetile patriei de la bordul elicopterului, ca altfel nu se poate, avem imaginea completa a batjocurii nationale la care suntem supusi de aceasta sleahta de derbedei.
    Se pare ca, atat pe Ceausescu cat si pe Basescu, i-a c…t mă-sa-n “ielicopter” pentru a le permite sa ne scuipe si sa ni se p..e in cap de la altitudinea de zbor a acestor aparate. Cu primul ne-am incheiat socotelile, cu el si nevasta-sa pe post de tinte pentru tinerii parasutisti, cu chiombu’ insa avem de-a face cu un remake mioritic dupa “Greu de ucis 2″, in care mamaligii romanesti ii lipseste fitilul de amorsare a exploziei, motiv pentru care trage in actuala Putere cu gloantele oarbe ale unor proteste de strada aproape formale.
    Daca la inceput termitele portocaliii inhaitate cu ungurimea si cu izmenarii tradatori ai lui Oprea, nestiind cum vor reactiona romanii, au avut oarece teama atunci cand li s-a impus de catre chiomb embargou la vot in Parlament, acum cand au vazut cu ce terci se confrunta, in sensul ca bravii de puleti stau in casa si tin capul la cutie, lasand doar posteriorul afara, gol si supus poftelor carnale ale chiombalului si derbedeilor sai, au prins fraticule curaj si trec prin Parlament orice nenorocire, care mai de care mai ucigatoare pentru romani, fluierand si batand din palme.
    Ba, mai mult, prin c…..u’ de Anastase au impus un alt embargou, prin care isi bat joc de Constitutia tarii, asupra prezentei in balcoanele Parlamentului a oricarui fel de audienta care s-ar putea manifesta cat de cat galagios-dezaprobator fata de rahatul pe care si-l asuma guvernul lui chiombila ori de cate ori acesta i-o cere.
    Frati romani, daca nu ne desteptatam sa-i azvarlim pe acesti imbecili ca pe niste masele stricate si sa-i judecam si condamnam pentru tot raul pe care l-au facut acestei tarisoare de cand i-a adus chiombu cu forta la Putere, avem toate sansele sa ne bage ei foarte curand in pamant. Chiar in conditiile in care am scapa de ei, vom avea mult de patimit si de indreptat la raul pe care l-au facut si il intretin plini de cinism si fara teama de reactia noastra. Nu avem altceva de facut decat sa iesim masiv in strada si sa cerem schimbarea actualei stari de lucruri.

  60. 61 Alex martie 10, 2011 la 11:14 am

    stimabila annuta, nu strica un search google inainte de a scoate perla pe gura. Ti-ai si gasit unde sa arunci cu laturi, tocmai in Parohia Sfantul Andrei si Asociatia Fratia din Drumul Taberei (Valea Ialomitei), una dintre comunitatile cu cea mai buna reputatie din Capitala si din tara tocmai pentru actiunile sociale pe care le desfasoara cu consecventa din 1989 pana in prezent.
    Cei care au deschis un ziar crestin-ortodox au primit informatiile necesare despre comunitatea pe care o canti dumneata. Activitatea pastoral-misionara si cea sociala a preotilor bisericii precum si cea a membrilor Asociatiei Fratia a fost evidentiata in repetate randuri de catre Agentia de presa ortodoxa Basilica ( http://www.basilica.ro/ro/stiri/biserica_sfantului_andrei_din_drumul_taberei_1677.html ), ziarul Lumina, editat de catre Patriarhia Romana, ( http://www.ziarullumina.ro/articole;1502;1;51643;0;Credinta-nemasurata-a-oamenilor-a-ridicat-biserica.html ) consecutiv in 2009, 2010, 2011, Trinitas, dar si de catre posturile de televiziune si presa laica romaneasca (Realitatea,, Antene etc.). Nu o lungesc prea mult, pentru ca faptele vorbesc.

    Duduca draga, revin, mesajul meu este adresat exclusiv celor interesati de actiunile caritabile in parohii carora dumneata le trimiti otrava pentru ca nu cumva din lipsa de informarii sa eticheteze. Intre noi doi insa va judeca Dumnezeu!

  61. 62 contele martie 10, 2011 la 11:16 am

    Furtună într-un pahar cu apă…Se pare că noul Cod al Muncii “gândit” de USL şi binecuvântat de Sindicat şi de Majoritatea Patronatului (!?) este în proporţie de 80% identic cu cel al Guvernului. Deosebirile majore sunt la păstrarea Contractului Colectiv de Muncă şi la modul în care se poate disponibiliza un lider de sindicat ( PSD şi PNL pledează pentru menţinerea prevederilor în vigoare care interzic concedierea acestora pe durata mandatului şi doi ani după mandat, pentru orice motive, în timp ce Guvernul propune ca această interdicţie să se aplice doar motivelor care ţin de exercitarea mandatului).
    Aş spune că această ultimă problemă doare cel mai mult pe liderii de sindicat deoarece li se ştirbeşte imunitatea. Sau poate ” întoarcerea la sclavagism ” înseamnă de fapt întoarcerea la aceleaşi drepturi de care beneficiază membrii simpli de sindicat?
    Vorba unora, oamenii de afaceri din PSD şi PNL cred că au considerat acest nou Cod un pas înainte şi s-au bucurat. Cum jocul politic o impunea, şi-au luat figura de înmormântare şi-au prevestit Apocalipsa, adică întoarcerea la sclavagism. Sfântă ipocrizie!
    De fapt, problema la noul Cod rămâne modul de adoptare. În 2002 A.Năstase îşi asuma Codul iar Boc, plin de indignare, critica pentru acest lucru guvernul ( că acest Cod este mult prea important pentru a nu fi dezbătut în Parlament, care Parlament reprezintă poporul bla,bla…); în 2011 lucrurile sunt viceversa.

  62. 63 blogideologic martie 10, 2011 la 11:35 am

    Foarte interesantă observaţia : „preluarea din portofoliul institutiilor guvernamentale cu profil social de servicii de specialitate în ONG cu specialisti in domeniu…”

  63. 64 Baronul Munchhausen martie 10, 2011 la 11:39 am

    @titus,

    Nu-ti amintesti, in mod sigur, ca in primavara lui 2004 oficialii UE erau efectiv contrariati de „batuta pe loc” in materie de reforme, pe care guvernul Nastase ar fi trebuit sa le promoveze??? Si ca propuneau o noua strategie, sau chiar amanrea aderarii, undeva dupa 2008. Daca iti amintesti, chiar si unii miliardari romani(Tiriac, fiind cel mai transant dintre acestia) erau de parere ca aderarea ar trebui amanata cu cativa ani, tocmai din cauza nepregatirii Romaniei ??? Am zis ca nu-ti amintesti, ca sa nu sugerez cealalta posibilitate, adica uitarea premeditata. Stii, poate, ca exista unii oameni care uita ce vreau si tin minte ce pot. Sau, tu faci parte din cealalta categorie care uita ce pot si tin minte ce vreau? 😀 😀 😀

    P.S. Ce vraji a mai facut Geoana? Mancatoria din psd, de acum ne reaminteste de alte vremuri agitate. Daca il exclud Ge geoana din partid. nu cred ca psd are de castigat, dimpotriva, omul nu va mai putea fi controlat deloc. Si, sincer, nu cred ca aveau „pucistii” vreo sansa sa scindeze partidul. Daca ma insel, cumva, inseamna ca situatia este mult mai tulbure decat se vede din tribuna: competitorii sunt prea departe de spectatori si ne-ar trebui telescoape ca sa le urmarim miscarile si eschivele…..Apropo, expresia „pucistii vor sa scindeze” este parca luata prin metoda „copy-paste” din alta epoca…

  64. 65 Draghi Puterity martie 10, 2011 la 12:50 pm

    @contele

    C’mon… hai ca tu poti mai mult.

    Exact acele „minuscule” diferente, pe ici pe colo in punctele esentiale, fac diferentza intre un stat neo-sclavagist si un stat social. Dupa logica ta ar putea sa vina un portocaliu sa explice ca de fapt cele doua coduri sunt absolut identice, pentru ca ambele contin doar grupari din aceleasi 27 de litere ale alfabetului.

    Sau daca vrei sa argumentezi cu procentele, tin sa te anunt ca diferentza genetica intre tine si un cimpanzeu e mai mica de 2%. Adica, conform spuselor tale, de peste 10 ori mai mica decat diferenta dintre cele doua coduri ale muncii. Si totusi, ce diferentza calitativa, nu-i asa? 😉

  65. 66 Marcus martie 10, 2011 la 1:00 pm

    @Draghi: Contele nu-i in stare sa inteleaga ca uneori pana si o banala virgula poate face o diferenta majora intre doua texte aparent identice. Uite spre exemplu poti spune despre conte si trena sa de portocaliii cu titluri care mai de care blazonate:
    Nu sunt pupincuristii sau
    Nu, sunt pupincuristi!
    Le las lor bucuria de a se incadra in peisajul care le convine 🙂
    sa fii iubit
    marcus

  66. 67 blogideologic martie 10, 2011 la 1:09 pm

    @Baronul Munchhausen
    Repet : „Romano Prodi este un honnête homme cu discurs coerent şi convingător.”

  67. 68 Un liberal deja optimist martie 10, 2011 la 3:00 pm

    Maestre, sunteti in eroare! Cauza raului e la guvernarea liberala. Nu uitati ca basescu v-a si laudat!

  68. 69 dlnimeni martie 10, 2011 la 6:03 pm

    Sibilla: poate ca va amintiti ca, dupa congresul pesedist care l-a inscaunat pe dl Ponta, am scris pe acest blog ca vor fi doua, poate trei valuri care vor parasi pesedeul. Din multiple motive aparente, dintr-un singur motiv de substanta: pleaca fiindca primesc ordin sa faca asta. Ratiunile sunt urmatoarele:1. impiedicarea USL sa ajunga la o majoritate parlamentara daca vor fi inregistrate defectiuni in pedele – si cu argumentul de propaganda ca, iata, politicienii responsabili, indiferent de culoarea politica, se tot alatura presedintelui, certificind astfel politica acestuia (ori, parasesc partidele corupte, ceea ce este cam acelasi lucru). 2. Confuzarea electoratului stingii: pesedeul (grosul) va putea fi descris ca partidul captivilor lui Ponta (necopt) si Nastase (corupt). Sa nu credeti ca dreapta este lasata in parasire: am observat la dl Preda o miscare destul de subtila deocamdata de a suprapune pedeleul peste penele, de exemplu poriectul guvernamental de cod al muncii a fost descris ca unul liberal si nu numai asta, deocamdata. 3. Impiedicarea USD sa atinga 51% dupa alegerile generale, prin inmultirea participantilor la alegeri si – eventual – scaderea pragului electoral. Deci, Sibilla, daca au ordin sa plece, atunci vor pleca orice parere, buna sau rea, aveti dumneavoastra despre ei. Posibil ca in particular sa isi lase loc de buna ziua fiindca, cine stie, poate cindva vor primi ordin sa se intoarca. Dealtfel veti intelege usor daca va veti pune in situatia lor: imaginati-va ca sunteti senator al Romaniei si membru intr-o alianta politica avind sanse serioase de a invinge in alegerile urmatoare. Sunteti adica bine pozitionat, nu rau apreciat, cu sanse pentru o viitoare participare la guvernare si totusi abandonati toate acestea pentru a pleca, unde? sa intemeiati un alt partid care nu va intra poate in parlament daca nu va fi lasat in jos pragul parlamentar. Alte lucruri, dincolo de ceea ce imi imaginez eu, v-ar putea poate spune colegii comentatori care, inainte de pensionare, au activat in servicii, fiind, deci profesionisti.

  69. 70 Sibilla martie 11, 2011 la 1:12 am

    @Draghi Puterity,
    @dlnimeni ,

    Am citit . Vă mulţumesc frumos, amândurora. Voi medita ŞI la ce spuneţi voi. Sunt DOAR un om de bună credinţă, o furnică… acu nush ce să zic… nush dacă mă sperie, mă uimesc, mă întristează, multe, de un singur lucru sunt convinsă : că cineva se ocupă să NU fie dobro pe la noi.
    Am cetit şi cum e cu plecările la ordin, da cu cei puşi pe făraş şi culmea, nu cei care ar trebui, cum e ? Nu mă refer la Toma, la Prostănac nici atât, că p-ăsta l-aş… tiii, că ierea să-mi scape again neşte sudulame…
    De ce e bombardat un Sorin Grindeanu, de ce sunt ţinuţi pe tuşă anume social-democraţi destoinici şi de ce se păstrează şi tolerează fufe ca cea exemplificată de dumneamea mai sus care altceva decât să murdărească imaginea pesedelei NU face… de ce ??? De ce nimeni nu face nimic în sensul ăsta ?
    Disciplină şi ordine în partid… aş vrea io, din tot sufletul !
    Cu riscul că plictisesc lumile : NU e firesc ca la videoconferinţe Năstase rrăcit cobză să fie mereu prezent, la fel Victor Surde a cărei stare precară de sănătate nu-l opreşte să fie pe redute şi ex mai sunt destule iar una ca tuta * model * să absenteze de fiecare dată pe motiv de .. programare la coafor!! NU e firesc ca o prezidentă de OFSD să se limiteze la organizări bairamuri si prezentări de produse in sediul de partid, in schimb să absenteze de la toate actiunile PSD ba să se mai şi fălească cu nesimţire că e deajuns că cică se * ştie bine * cu Maria Lazăr şi punct – că e peste înţelegerea mea * aspectul *..
    Asta afirm eu cu toată seriozitatea şi responsabilitatea : că există lichele care sunt tolerate in partid, nici nu mă interesează de ce anume, dar care clar NU agrează un Adrian Năstase pentru că NU le place munca. Funcţia, titlul, da. În fine, io-s doar un sărman militant, un OM, dar unul care NU are să tacă never ever în faţa imposturii şi-a oportuniştilor.
    La ce aţi spus voi, voi medita!
    Şi repet, dacă mai e cazul : sunt dintre cei care au încredere şi vor fi mereu alături de un Ion Iliescu, claro , Adrian Năstase!
    mulţumiri respectuoase,
    S.

  70. 71 Draghi Puterity martie 11, 2011 la 10:45 am

    @Sibilla

    Nu stiu daca urmaresti ce spune Bogdan Teodorescu („domnul cu barba”) de o vreme incoace. (De ex. aici de la minutul 13:30. Acum e nevoie de solidaritate si disciplina inainte de orice. Ma astup cand vad ca inca mai sunt atat de multi care nu pricep asta.

  71. 72 gigi giorgiana martie 13, 2011 la 7:48 pm

    d-le nastase! eu am o nelamurire legata de guvernul nastase–rosia montana!!!!
    DE CE????
    de ce ati aprobat acea crima in masa-ca sa nu spun genocid?
    pt ca au aprobarea dv,putin inainte de a iesi de la guvernare…

  72. 73 gigi giorgiana martie 13, 2011 la 7:51 pm

    am si eu o intrebare,d-le nastase..
    si o nelamurire…
    care se cheama rosia montana
    si care are aprobarea dv putin inainte de a iesi de la guvernare
    ma intreb si va intreb de ce???
    de ce ati fost de acord cu acest genocid?

  73. 74 robert martie 14, 2011 la 11:26 pm

    1) D-le Nastaase ce mai face Mircea Geoana ,”prietenul dumneavoastra”?
    2)ha ha ha .


  1. 1 Regina Udrea şi Nebunul, a drek * schemă *… « Sfinxul Trackback pe martie 10, 2011 la 4:27 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: