Atentie la prioritati

Am urmarit cu atentie ce s-a intamplat in aceste zile in care s-a “comemorat” infrangerea prezidentiala de anul trecut. Si am avut un gust amar provocat de declaratiile colegului Mircea Geoana, care a exagerat, din punctul meu de vedere. Modul in care a readus in atentie o tema dureroasa si chiar jenanta pentru domnia sa, modul in care incearca sa se auto-victimizeze in conditiile in care este puternic sustinut de partid in functia pe care o are la Senat, modul in care continua sa incalce repetat si excesiv avertismentul primit din partea conducerii partidului – toate acestea ridica multe semne de intrebare. Iar intrebarea cea mai importanta este urmatoarea: la ce ajuta tot acest scandal si aceste atacuri? Ajuta PSD in tentativa sa de a demonstra ca este un partid de opozitie constructiv, cu idei, cu solutii, profund legat de agenda sociala? Cu siguranta, nu. In aceste zile, ar fi trebuit sa nu fim nevoiti sa comentam aceste asa-zise justificari, ci sa ne concentram pe apararea pensionarilor (dur si umilitor atacati, din nou, de Boc si Basescu), pe apararea mamelor speriate de confuziile lui Botis, pe pregatirea unor noi pasi in legatura cu legea salarizarii unitare care consacra taierile de venituri si pe mai departe. 

In loc de asta, trebuie sa ne aducem aminte de un moment penibil de dinaintea alegerilor prezidentiale si, mai mult, sa aflam ca, in realitate in locul unui mare „complot” care se imagina in strada Paris,  in seara respectiva, un elev incorect incerca, de fapt, sa fure intrebarile pentru examen, ducand in derizoriu tot efortul a milioane de oameni care voiau sa impuna o schimbare politica in tara.

Personal, cred ca este bine ca Victor Ponta nu a raspuns la aceste provocari publice. A dat dovada de intelepciune si a evitat o rafuiala care nu aducea nimic bun. Problema nu este intre Mircea Geoana si Victor Ponta. Problema este intre Mircea Geoana si conducerea partidului. Si, intr-un sens mai larg, intre Mircea Geoana si toti cei pe care i-a dezamagit atunci si pe care  incearca sa-i insele acum. Incercand sa plateasca si o polita celui care a castigat la alegerile pentru presedintia partidului. Domnul Geoana trebuie sa fie insa constient ca nu poate intinde coarda la nesfarsit, iar incercarea de a poza in “dizident” marginalizat nu il prinde..Si, daca vrea sa fie respectat ca lider al partidului (apropo, nu este suficient sa fi fost presedinte al unui partid pentru a deveni si simbol al acestuia), el trebuie sa isi inteleaga mult mai clar responsabilitatile.

De altfel, Traian Basescu a si speculat aceste declaratii, incercand sa justifice incalcarea grava a Constitutiei si a ceremonialului de stat, de la 1 Decembrie,  prin „mizeriile care se ascund” in spatele lui Geoana – care insa, in ciuda acestor „mizerii” trebuie „pastrat” la sefia Senatului! Nu pun in discutie afirmatiile celor care considera ca si in spatele lui Traian Basescu s-ar ascunde multe „mizerii’  dar daca Basescu stie despre anumite „mizerii ale lui Geoana, in masura in care ele sunt de natura penala, el este obligat de lege sa le transmita prietenui sau, Daniel Morar, si sa determine o schimbare, pe aceasta baza, a sefului Senatului. Daca nu sunt de natura penala, atunci ele reprezinta doar gargara obisnuita a lui Basescu, la televizor. Sunt tinute acele informatii ca element de santaj asupra lui Geoana? Ce justificare constiturtionala, dincolo de vorbele de la televizor, poate fi invocata pentru incalcarea grava a ordinii de precadere. Sa spunem ca acceptam astfel de justificari. In ordinea de precadere, dupa presedintele Senatuliu, urma insa presedinta Camerei Deputatilor. Si ea are „mizerii in spate”?

Concluzia e clara: din pacate, Romania nu mai este un stat de drept, ci doar o feuda a unui dictator care nu mai respecta nicio lege.

Revenind, PSD va trebui sa depaseasca rapid si unit acest episod. Sunt increzator ca o va face, tocmai pentru a ca invatat din greselile trecutului. Avem  mult prea multe responsabilitati, ca partid situat pe primul loc in sondaje, pentru a ne lasa antrenati in dezbateri inutile.

84 Responses to “Atentie la prioritati”


  1. 1 Mihnea Georgescu decembrie 9, 2010 la 2:00 pm

    Domnule Preşedinte,

    Lăsaţi daraverile astea de clopotniţă social-democrată! Dumneavoastră aveţi o Dimensiune Imperială, ca gândire, o ştiu prea bine. Îndrăznesc să vă supun augustei dumneavoastră atenţii câteva modeste propuneri privind Viitorul Ţării:

    http://mihneazgeorgescu.wordpress.com/2010/12/09/federalizarea-romaniei/

    P.S. Regret nespus că nu am ajung la „Iorga”. 😉

  2. 2 ISO decembrie 9, 2010 la 2:04 pm

    Si ce ar vrea domnul Geoana sa l planga in cor toata lumea, nu este de ajuns ca a avut o sansa imensa pe care nu a stiut sa o gestioneze?Acuma umbla pe la tv sa se victimizeze sa sensibilizeze opinia publica?Pe mine unul m a dezamagit si cred ca pe orice care a votat cu PSD in tara asta….si sa zica sarutmana…ca pana la urma am fost nevoit sa votez partidul si nu omul.Trebuie sa accepte simplu ca apogeul domniei sale apune!THIS IS LIFE!!!

  3. 3 fragmentariumpolitic decembrie 9, 2010 la 2:30 pm

    Sa fi devenit Mircea Geoana parte a unui joc din afara PSD sau doar un orgoliu exacerbat il impiedica sa observe ca este manipulat impotriva intereselor propriului partid, desi PSD-ul l-a facut „mare”, dupa cum singur recunoaste ?! Mai degraba as crede in ultima varianta, desi daca ma uit la transfugii care au gonflat UNPR…

  4. 4 exasperat decembrie 9, 2010 la 2:31 pm

    Păi cum depăşeşte, domnule preşedinte, PSD rapid şi unit acest episod? Lansând o scrisoare deschisă către domnul Geoană în care acesta este pus la zid (pe bună dreptate). Adică fondul poate fi corect. dar de ce era nevoie, insist pe lucrul ăsta, de păruiala asta în piaţa publică?
    Sunteţi conştient că nu face decât să înrăutăţească problema? La ce folos? Nu puteaţi rezolva asta în cadru intern, cu uşile închise, matur? Atât de instinctive au devenit gesturile politice ale PSD? Mi-e dor de PSD de acum cţiva ani.

    Geoană a greşit flagrant. E doar un mincinos care minte acum despre ce a minţit acum un an. E fără scăpare. Dar momentul monologului său trecuse destul de repede, fără prea multă vâlvă. Scrisoarea, în schimb, a inflamat absolut inutil lucrurile.

    Petruţ – Dâmboviţa

  5. 5 Mirel decembrie 9, 2010 la 2:40 pm

    Geoana face jocurile lui Basescu, fie ca vrea, fie ca nu. Si el, si Mihaela, si Gusa. Pentru ca el devine un obstacol in calea unei colaborari in opozitie, tocmai pentru ca e obsedat de scaunul lui de la Senat. Cu el acolo, cine ar vota suspendarea lui Basescu? Nimeni.
    Daca PSD vrea sa aiba o sansa pentru a-l da jos pe Basescu, trebuie sa fie intelept si sa scape, inainte de toate, de Geoana. Ce ziceti?

  6. 6 CeTePopescu decembrie 9, 2010 la 2:41 pm

    Domnule Nastase dar despre „mizeriile” din spatele Dvs. de ce nu spuneti
    nimic? Nu mai dati mereu vina pe Basescu pentru neghiobiile voastre.
    Aveti aceeasi ideie fixa ca si Ponta sau Antonescu: „Basescu e de vina
    pentru toate, inclusiv pentru criza mondiala”. Chiar nu vedeti demagogia
    sub forma de praf pe care o aruncati in ochii oamenilor? Dupa ce ati
    furat tara timp de 20 de ani acum dati vina pe altii. Vorba presedintelui
    Constantinescu: „MI-E SCARBA”.

  7. 7 blizzard decembrie 9, 2010 la 2:53 pm

    Ok, am stabilit de multa vreme ca M.G. e un PROSTANAC.

    In afara subiectului:
    Sunt plin de nervi chiar acum si rog PSD-ul sa legifereze putin publicitatea on-line pentru ca este incredibil de obositor sa mai citesti un ziar on-line in ziua de azi.
    Am dreptul sa-l citesc daca vreau dar el cu ce drept imi baga mie in ochi o reclama imensa de rahat, la o masina de rahat de care nu pot sa scap?!?
    Sa bage domne’ abonament pentru articole daca vor bani dar sa nu ma hartuiasca pe mine cu publicitatea lor care depaseste orice limita de bun simt.
    Hai ca m-am mai racorit putin!

  8. 8 cinveadindomeniultehnic;) decembrie 9, 2010 la 3:05 pm

    de ce nu mergeti la consulatari ? Dumneavoastra , Ponta (si chiar si cu Geoana) asa ca sa il sictiriti rau de tot pe Basescu. Sa vada electoratu ca aveti curaju sa il infruntati. Mergeti si acolo si il acuzati. Da ce e asa greu sa faci misto de un chior prost si tatar ? Puteti sa ii duce-ti un cadou umilitor. Asa lumea va vedea cine e dictatoru si cine e opozitia adevarata.

  9. 9 cinveadindomeniultehnic;) decembrie 9, 2010 la 3:11 pm

    Geoana e oltean vorbeste mult si prost, eu unu nu am dat atentie la ce a zis. Grav e ca a pierdut in anu trecut alegerile si ca a fost omu lu base in in 2005. Nu mi se pare nimic tragic in ce a zis el. Daca i-ar exlica cineva ca nu e un om intelept ar fi bine.

  10. 10 bah2010 decembrie 9, 2010 la 3:14 pm

    @A.N.
    Domnule Presedinte, ce sa zic…inca unul cu, care ati avut „mana buna”.
    Adevarat, incalcarea Constitutiei cu privire la onorul de ziua nationala nu are justificare. Ce ma mira pe mine este ca Basescu IN SFARIST A RECUNOSCUT… in spatele lui Mirceaaaaa… „Prostanacuuuul” Geoanaaaaa(vedeti ce prezentare de tip american i-am bagat?) este foarte multa mizerie. Pentru prima data in 20 de ani de cand il cunosc pe individ(de chioru’ vorbesc) sunt de acord cu el. Am pus deja semn in grinda. Da, in spatele lui GeOana este multa mizerie, gunoi etc… un lucru a „uitat” presedintele(scuze, dar n-am un „p” mai mic decat asta) sa precizeze… cine e gunoiul. Imi permit sa completez eu afirmatia lui basescu: GUNOIUL DIN SPATELE LUI GEOANA ESTE CHIAR BASESCU + MAMELUCII PORTOCALII.
    Ce sa ne tot ascundem dupa cires. Cel mai tare insa m-a distrat articolul de la OUTPOLITICS (i-am rebotezat dupa ce am constatat cat de profunzi pot fi amaratii aia):

    http://bah2010.wordpress.com/2010/12/09/soc-frate/

  11. 11 Dragos decembrie 9, 2010 la 3:23 pm

    „Romania nu mai este un stat de drept, ci doar o feuda a unui dictator care nu mai respecta nicio lege”.

    Democratie = regim in fiecare are dreptul sa sustina ca e sub dictatura.
    Dictatura = regim in care toata lumea trebuie sa spuna ca e democratie.

    Concluzie: e democratie !

  12. 12 Pali decembrie 9, 2010 la 3:35 pm

    Pai daca Geoana isi permite sa ignore „avertismentul” partidului inseamna ca avem un PSD cu o conducere slaba nu ? Sau ce sa intelegem ca, Prosto nu a priceput sanctiunea ? In ceea ce priveste depasirea unor momente jenante rapid si uniti cred ca, doar prima varianta ar functiona cat de cat. Adica repede,…semn de unitate din partea celor mai multi lideri ai partidului am vazut doar la nivel de gargara.Din pacate,

    ,…si sa nu uitam ca, 2012 se apropie cu pasi repezi !

  13. 13 Harabula decembrie 9, 2010 la 3:40 pm

    Niciodata un conflict in politica, precum cel al lui Geoana cu Ponta, nu s-a rezolvat fara eliminarea unuia dintre adversari.
    Apelul domnului Nastase la calm, daca ar fi urmat,nu ar face altceva decat sa amâne deznodamantul.
    Fara suparare, continuarea convetuirii celor doi este o solutie proasta.
    O fi politica asta o treaba murdara,dar nu cred ca mai pot sa se respecte doi oameni care s-au acuzat unul pe altul de minciuna.

  14. 14 bah2010 decembrie 9, 2010 la 3:46 pm

    @CeTePopescu

    Dupa cum spuneam mai saptamanile trecute, domnul Nastase este de vina pentru toate relele cu exceptia potopului si a cutremurului din ’77.
    Cu toata stima pentru o logica atat de minunata ce tradeaza un caracter puternic si justitiar ca al dumneavoastra dl/dna CeTePopoescu trebuie sa va atentionez ca stati prost la matematica. Din aia 20 de ani, basescu si gasca lui au fost la guvernare cam jumatate de perioada, dar cred ca dl.Nastase este deja imun la ineptii precum cea cu furatul 20 de ani.
    Iti urez drum bun in Congo…ma gandesc ca de data asta chiar va fi necesar sa mergeti sa va faceti rezervarile. Eu zic sa va grabiti ca-s hoteluri putine, chiar daca nu multi au mai ramas sa va urmeze.
    And by the way… mai traiti?… bineeee….

  15. 15 Draghi Puterity decembrie 9, 2010 la 3:56 pm

    Comentariul Prostanacului la Europa FM: Cine crede că PDL a murit se înşeală. În ciuda părerii negative a electoratului faţă de măsurile economice, PDL are resurse mari, deci este un partid care oricând îşi poate reveni. Deci e nevoie nu de un mariaj politic, ci o colaborare, un parteneriat strategic cu PDL.

    Pe scurt, se Geoana gudura pe langa Basescu.

    Inteleg in principiu care e miza conducerii Senatului si de ce PSD-ul e nevoit sa il sustina pe presedintele Senatului. Insa ma intreb daca un Geoana care loveste in PSD si ii trage cu ochiul lui Basescu chiar mai poate fi sustinut de PSD fara a risca ca electoratul sa nu mai intelega nimic din ce se intampla. Ce garantzii, sau ma rog, sperantze, aveti ca mentinandu-l in aceasta functie nu va va lasa cu ochii in soare intr-un moment critic, ca si atunci cand a vrut sa-si faca „copiutze” dupa intrebarile lui Turcescu via Vantu? Nu ar fi mai rezonabil sa il lasati sa mearga unde il trage inima / interesul, adica la PDL clarificand o data pentru totdeauna fronturile din PSD?

    Eu cred ca dictatura lui Traian Basescu nu mai poate fi inlaturata prin mijloace democratice. Din pacate, va trebui iarasi sa repetam experientza lui ’89. Poate ar trebui acceptat ca batalia de acum e pierduta, si pregatite conditiile pentru castigaria razboiului. O conditie necesara ar fi dupa mine si curatirea partidului de tradatori si pupincuristi de teapa lui Mircea Geoana. Ar trebui pornita „operatiunea PHOENIX” pana mai e timp.

  16. 16 Socrate decembrie 9, 2010 la 3:59 pm

    @CeTePopescu * Domnu’, vedeti ca faceti spume portocalii la taste si vi se corodeaza tastatura. Dumneavoastra, postacii portocalii, sunteti plamaditi din acelasi aluat cu MG – nu stiti sa pierdeti.
    Portocaliii sunt pierduti, si au pierdut pe mana lor, formand si sustinand o majoritate toxica ( TB dixit ). Cu ce e vinovat AN ca v-ati pus pe cap o palarie mult prea mare ( guvernarea ), care v-a cazut pe ochi, asa ca nu mai vedeti realitatea, adica dezastrul pe care ni l-ati adus pe cap ? Ca tot vorbea TB de mizerii (tocmai el ), mizerabili ati fost, mizerabili ati ramas si mizerabili veti ramane si in lada de gunoi a istoriei.
    @Harabula * De ce bagam fitil, domnu’ ?

  17. 17 Iulian Mincu decembrie 9, 2010 la 4:16 pm

    Cu tot respectul, domnule Prim Ministru,

    Oare ce este asa greu de inteles?
    Domnul Gabriel Oprea, a fost „seful mafiei” – acum este general si ministrul apararii, credeti ca este greu, ca aceste atacuri la adresa domnului Victor Ponta, nu au acelasi rezultat… cu siguranta va spun ca da…
    Se asteapta excluderea din partid a domnului Mircea Geoana, pentru as urma „prietenii” in UNPR si „spalat” rapid de domnul Oprea… va primi votul de incredere pentru presedentia senatului.
    De ce trebuie sa ne ascundem atat? Asta este adevarul, daca nu era presedintele senatului… din seara congresului in care a pierdut presedentia partidului, pleca direct in bratele domnului Oprea…
    Trebuie sa accepta si aceasta ultima lovitura, care din punctul meu de vedere (sincer) o asteptam si sa punem umarul la recladirea partidului. Incepem sa pierdem credibilitatea populatiei, nu este posibil, pe fondul acestor probleme cu care populatia se confrunta in acest moment, candidatul PDL, sa fie votat de 30 % din votanti…?????????

  18. 18 Jr. decembrie 9, 2010 la 4:25 pm

    Este dureros cât de uşor se poate destrăma o prietenie fără temelie.
    Eu am scris zeci de mesaje în campania la prezidenţiale în favoarea d-lui Mirce Geoană şi a fost să fac atac de cord de bucurie când exim-polurile anunţau o posibilă victorie. Nu a fost să fie şi m-a durut. Apoi am aflat că pe mâna domniei sale s-au pierdut alegerile şi am rămas să ne lingem rănile în opoziţie aşteptând o nouă oportunitate. Dl. Geoană nu are răbdarea necesară. Caută duşmani acolo unde nu sunt. A pierdut şi conducerea PSD tot pe mâna sa; acum se războeşte cu cel care i-a luat locul în mod democratec. Băsescu îşi râde în barbă şi îl umileşte cu funcţia din Senat ca o recompensă, ca o rentă viageră pe urma căreia să trăiască şi fostul său adversar Mircea Geoană. Doamne, ce bătaie de joc. Din această poziţie în care a fost pus de PSD, dl Mircea Geoană nu scapă nicio ocazie de a pune în pericol stabilitatea partidului. Adrian Năstase ne sfătueşte să trecem peste incident: Trecem! Dar eu îmi retrag prietenia şi întorc armele. Dezamăirea mă copleşeşte!

  19. 19 Lidia decembrie 9, 2010 la 4:31 pm

    Din pacate, acest scandal afecteaza imaginea PSD-ului, ci nu a distinsilor domni, preocupati de propriile interese. Intr-adevar Mircea Geoana a provocat acest scandal, dar Ponta da curs tuturor discutiilor ce nu fac cinste unui om integru, uitand ca functia actuala nu-i permite sa se comporte ca un adolescent rebel. Sustin principiile acestui partid, insa nu-l simt pe Ponta reprezentantul acestora(cum nu l-am simtit nici pe Geoana), oricat de mult as incerca. In conditiile date, o schimbare a sefului de partid mi se pare oportuna, intrucat Antonescu castiga din ce in ce mai mult teren. Printre candidati as dori sa regasesc urmatoarele nume: dl. Alexandru Athanasiu, Titus Corlateanu, Dan Sova. Romania are nevoie de lideri puternici si inteligenti, ci nu de carmaci B, cositori B, traseiste U, diplomati G sau de politicieni in devenire P.

  20. 20 corneliu scarlat decembrie 9, 2010 la 4:36 pm

    Domnule Nastase! nu Mircea Geoana este problema PSD.In afara de faptul ca este penibil el nu mai poate face si nu mai poate demonstra nimic;este deja istorie .Sigur ca trebuie rezolvata cumva aceasta situatie dar nu aceasta este problema majora apartidului dvs.Marea dvs problema este Victor Ponta si generatia lui.Este imposibil sa nu vedeti diferenta de comportament ,de atitudine de prestanta intre dvs si Radu Mazare, de exemplu,sau intre Ion Iliescu si Oprisan ,intre Andronescu si Mizil,intre Daniela Bartos si Baniceoiu sau Negoita.Toti acesti tineri ,lipsiti de valoare politica(atentie aceasta nu se masoara doar in nr de voturi obtinute) plafoneaza prtidul dvs si taie sperantele romanilor fara ideologie.Dar ei nu reprezinta altceva decit rezultatul dorintei dvs si a lui Ion Iliescu de a avea succes cu orice pret;va interesat victoria in orice conditii fara sa va ginditi profund la ce veti face dupa sau mai bine zis cu cine veti face.Romania arata asa cum am construit-o noi toti ,dar dvs ati fost in primele rinduri ale acestei constructii.Oricum eu va doresc succes pentru ca (cel ptin pe moment) va fi si al nostru

  21. 21 Vasile, decembrie 9, 2010 la 4:37 pm

    Dl. A.N. ,

    M. Geoana nu este un prost , el a fost un credul prost sfatuit.Imi amintesc de un episod socant in confruntarea respectiva ,episod petrecut dupa ce se dazvaluise vizita de la SOV a candidatului Geoana in care Traian Basescu si-a turnat sdingutr benzina in pantofi , dar nici unul dinte dumneavoastra nu i-a dat „prostanacului” un chibrit.
    Daca dezvaluireqa era facuta atunci acum PSDeul ar fi fost la putere intr-o alianta cred mai benefica pentru acest popor necajit.
    Ce sa mai spun ca purtatorul de cuvind al „prostanacului” juca la doua capete!

  22. 22 Marcus decembrie 9, 2010 la 5:19 pm

    @Domnule Nastase: din pacate chiombu’ cand a lovit in Mircea Geoana, nu l-a tinut doar pe el raspunaztor pentru mizeriile pe care chipurile le-ar duce in spate, ci intregul PSD (sa nu uitam ca atunci cand se intamplau lururile respective, Mircea Geoana era presedintele partidului si candidatul acestuia la presidentie, fiind sustinut si de liberali). Ori, dvs. in aceasta postare, in loc sa veniti si sa dati dur cu Basescu de pamant, spunand romanilor printr-un limbaj ecarisat de pretiozitatile de neinteles pentru anumiti cetateni ai acestei tari, mai putini instruiti, cine si ce mizerii duce intr-adevar in spate, atunci cand pretinde onorul dat de militari si respectul concetatenilor sai, il lasati pe Mircea Geoana de izbeliste, sa se descurce cum o putea, ba mai mult, apreciati si noncombatul lui Victor Ponta in aceasta privinta. Nu sunt eu cel care sa va dea lectii, dar se pare ca nici acum dupa atatia ani, cu derbedeul la Putere, n-ati inteles ca pe acest golan il puteti bate de sa-i sune apa in cap, numai si numai cu armele sale. A fost suficient ca politistii sa foloseasca un picut limbajul colorat de stadion, apelandu-l pe numele adevarat de „javra ordinara” si cetateanul Basescu a turbat pur si simplu, lovind fara discernamant in dreapta si-n stanga, varsandu-si veninul razbunarii pe unde a apucat, aratandu-se astfel romanilor in toata „splendiarea” vulgaritatii sale native.
    Eu sunt suparat potop pe Mircea Geoana, stiindu-se slab de „sange” ar fi trebuit sa-l lase pe d-l Antonescu sa candideze si alta ar fi fost soarta noastra astazi. Dar asta nu inseamna ca nu vad cum va faceti, ca partid principal de Opozitie, rau cu mana dvs., pierzandu-va in dispute interne de nivel de gradinita, in timp ce tara arde incendiata de Nero ot Basarabi.
    Altfel sa fiti iubit
    marcus

  23. 23 alin decembrie 9, 2010 la 5:41 pm

    sincer, pe mine m a surprins neplacut (din nou, daca mai era nevoie) aceasta „comemorare” a domnului Geoana. Nu mi explic de ce a trebuit sa mai ia in discutie toata aceasta amintire neplacuta in primul rand pentru domnia sa. mi a placut foarte mult cum a spus cineva din presa, si anume ca domnul Geoana risca sa nu mai fie prostana, ci prost de-a binelea.

  24. 24 radu decembrie 9, 2010 la 5:44 pm

    !) Domnule Adrian Nastase, il veti da afara din partid pe Mircea Geoana?
    2) veti trage concluziile necesare din alegerile in Colegiul 3 Hateg, unde (din pacate) PDL a demonctrat ca are inca resurse pt. 30% si locul doi?
    Cata vreme ne veti mai pacali cu sondaje mincinoase, ca sa ne imbatam cu apa rece? De ce nu recunoasteti ca o buna parte a acestui popor abrutizat inca ii mai iubeste, nesimtit de mult, pe basescu si ai lui, modernizatorii statului?

  25. 25 eugenius decembrie 9, 2010 la 5:45 pm

    Aveti dreptate a fost umilitor, pentru el insusi, readucerea in actualitate a unui episod ce i-a incununat un comportament duplicitar si complotist…Lucruri pentru care, imi pare rau ca trebuie sa spun acest lucru, l-am detestat. Dar, domnia-sa, mi-a adus aminte si de propria umilinta, atunci cand l-am votat impotriva propriei mele constiinte. Speram sa nu ne readuca in memorie vechile motive de dispret ! Speram …Omul asta n-a invatat nimic din greseli, din pacate. Crede si acum, poate mai sunt si altii, ca smecheria,minciuna, viclenia, complotul, sunt calitatile care, l-au ajutata pe D-l Basescu, sa ajunga si sa se mentina la putere. Nu. nu doar astea, mai trebuie sa ai si stofa de tradator. Cred ca d-l Geoana nu avea si aceasta „caltate” E timpul unei pauze pentru curatire…

  26. 26 virusverbalis decembrie 9, 2010 la 6:02 pm

    Ca tot veni vorba..Iacata ,ce zice fiu ploii:”Ştiind câtă mizerie e în spatele lui Mircea Geoană, nu puteam să umilesc armata să primească onorul de la el… “.Asta ori nu stie regulamentele militare ,ori e ametit de la licori..Din cate stiu io(si stiu bine)la prezentarea onorului militar, armata da onoru’,armata nu primeste onorul …Mah ,ma lesi?

  27. 27 George Serban decembrie 9, 2010 la 6:15 pm

    Pacat! Mare pacat! In loc sa ne apropiem de un obiectiv major, poate unic, de a scapa Romania din dezastrul in care se afla, ne departam, tot mai mult, pe zi ce trece. Mahnirea de a vedea aceasta stare de fapt, ma determina sa scriu aceste randuri.
    Conflictul dintre domnii Geoana si Ponta este pentru mine irelevant. Se incearca, atat de unul, cat si de celalalt, ascunderea vinovatiei readucerea lui Basescu la putere, in spatele unui „incident” ridicol. Vizita dlui. Geoana la SOV . Nimic mai fals.
    Dl. Geoana incearca sa ascunda adevarata vinovatie care tine de modul in care si-a urmarit interesele personale, incepand din decembrie 2008, antrenand PSD in aventura guvernarii alaturi de PD, sub comanda lui Basescu. Incearca sa ascunda vina de a nu fi acordat atentia necesara supravegherii votului in diaspora.
    Cu ce este mai putin vinovat dl. Ponta care i-a fost coleg de „aventura” dlui. Geoana. Daca a facut parte din guvernul Boc, inseamna ca a fost de acord si trebuie sa-si asume acest lucru. Daca nu era de acord, ar fi trebuit sa o spuna public si sa nu accepte implicarea in acea guvernare. Azi, impreuna cu altii, incearca sa mute aceasta raspundere pe un incident care nu l-a impiedicat pe dl. Geoana sa castige alegerile in Romania.
    Scriu aceste randuri aici pentru ca, in opinia mea, sunteti unul dintre putinii oameni care au dreptul sa vorbeasca despre „contributia” PSD la readucerea lui Basescu la Cotroceni, la fel cum dl. Crin Antonescu are dreptul sa vorbeasca despre aducerea, in 2004, a lui Basescu la Cotroceni.
    Aveti dreptul, legitimitatea sa vorbiti despre asta pentru ca v-ati opus colaborarii politice cu Basescu.
    In opinia mea, dl. Geoana a facut si face o mare greseala pentru ca nu isi asuma infrangerea din 6 decembrie 2009, o asumare corect motivata, la fel cum nici dl. Geoana nu-si asuma „cota” de responsabilitate.
    Montajul video al dlui. Geoana a fost penibil. Scrisoarea parlamentarilor PSD, ca raspuns dlui. Geoana, printre semnatari aflandu-se oameni pe care ii pretuiesc, a fost o eroare, o rabufnire fara rost, cu referiri care nu sunt, nici pe departe, de natura sa faciliteze singurul lucru care ma intereseaza cu adevarat. Drumul comun al Opozitiei, in folosul tarii.
    Indepartarea acestui obiectiv nu este numai responsabilitatea PSD. Apartine, in egala masura, si PNL.
    Apreciati faptul ca dl. Ponta nu a raspuns. Daca nu vroia sa raspunda, scrisoarea colegilor sai de partid nu ar fi existat. In aceasta seara se va duce la o emisiune cu audienta mare. Nu va raspunde? …
    Cui foloseste inlocuirea dlui. Geoana de la conducerea Senatului in conditiile in care nu exista nici o garantie ca Opozitia nu va pierde aceasta pozitie importanta, sau ca, in locul dlui. Geoana, nu va fi plasata una dintre cartitele lui Basescu? Pentru ca sa fim seriosi, cred ca si eu si dumneavoastra avem aceeasi simpatie pentru dl. Geoana dar nu cred ca poate fi banuit ca ar fi cartita lui Basescu, in locul altora …
    Sper sa nu interpretati gresit aceasta interventie. Nu am abuzat de acest blog desi, nu de putine ori, as fi dorit sa intervin.

  28. 28 Harabula decembrie 9, 2010 la 6:16 pm

    Domnul Nastase are pe blogroll oameni de pe lumea cealalta (Adrian Paunescu) dar nu-l are pe Mircea Geoana. Vreti ceva mai explicit decat asta? Sa fie un Ciutacu mai inrudit spiritual cu d-l Nastase decat Geoana? Probabil ca da. Totusi ma mira ca domnia sa nici macar nu vrea sa salveze aparentele.
    Geoana mai este legat de partid de un fir: postul de presedinte al Senatului.

  29. 29 eugenius decembrie 9, 2010 la 6:34 pm

    Revin. Desi nu am obiceiul sa ies din subiectul dezbatut, nu ma pot abtine de data asta, pentru a va anunta ca, desi suntem in luna de gratie Decembrie, s-au plantat panselute cam peste tot. Asta in timp ce se reduc banii pentru mamici si persoane cu dizabilitati…Pai sa nu faci criza de…nervi !?

  30. 30 Domitian decembrie 9, 2010 la 6:48 pm

    Prezenta dvs. alaturi de Ponta are un efect negativ asupra partidului. Dl Ponta este prea ‘gentleman’ sa faca ceva impotriva Dvs., va datoreaza totul. Fireste. In schimb, e datoria Dvs. sa va dati la o parte, si sa ramaneti in umbra. Imi cer scuze daca v-am jignit, dar cred ca asta e adevarul.

  31. 31 eugen decembrie 9, 2010 la 7:06 pm

    Daca solutiile PSD si PNL chiar ar starni interes atentia nu ar mai fi spre chestiuni de cancan.Pina la alegeri mai sunt doi ani si interesul public este spre putere. Programele politice ale opozitiei nu starnesc un interes desoebit nici in Anglia nici in Germania.
    Insa PSD este in opozitie la nivel central. La nivel local are destule primarii si posibilitati sa demonstreze ca este un partid competent si onest. Aici este buba…

  32. 32 eugen decembrie 9, 2010 la 7:08 pm

    De Base ce sa zic ne mai surpinde inca un sef de stat care comenteaza ca o tata ordinara. Dl. Iliescu a facut eroarea enroma cu republica semi-prezidentiala. In Romania democratia este prea fragila si istoric am avult multi politicieni cu vocatie mesianica de natura patologica ca sa lasam asa ceva.
    Si apropo Boc crede ca democratia inseamna dreptul de a huidui. Inseamna obligatia de a demisiona cand ajungi sa fii huiduit de 90% din popor.

  33. 33 Spiridus decembrie 9, 2010 la 7:16 pm

    Daca nu va uitati cu atentie la ACTUALUL PSD, veti mai avea astfel de surprize.
    Sa va amintesc ca alde Micky Bacsis, Diaconescu, al doiela Sarbu, Oprea etc. etc. tot de la PSD au plecat iar acum scuipa de unde au lins.
    Si asta pentru ca le-ati tolerat si acoperit tot felul de actiuni pe care cetateanul le vedea, iar conducerea PSD nu.
    Indreptarea unor astfel de „erori” este mult mai costisitoare (politic) decat masurile luate la timp.
    Asa ca… de luat aminte!

  34. 34 eficientaenerg decembrie 9, 2010 la 7:35 pm

    Revino-la Presedentie!Cu Prostanacul..cu Soferul de raliu..etc…si in 2012 ..Natiunea va alege din nou pe…!Suntem 10 insi cu 10 pareri si…4-5 voturi;tinerelul cu 150 km/ora si…mosulica cu ce il satisfac conduitele/vorbele/propuneri sociale…la care Adriane -te Pricepi(chiar,daca,nu imi raspunzi de 2 ani la…parerile mele/prostiile mele…)!

  35. 35 Blizzard decembrie 9, 2010 la 7:43 pm

    Referitor la M.G. totusi am o nelamurire: cum a fost posibil ca el sa ajunga totusi atat de sus? Marioneta-marioneta dar chiar asa?!?

    Si ca sa fiu sincer pana la capat, parca nici actualul presedinte al PSD nu e exclus, peste cativa ani, sa indreptateasca o intrebare identica dar totusi deocamdata are scuza ca se bate cu basescu si el nu e in liga lu’ basescu, trebuie doar sa nu faca prostii ca in rest nu cred ca asteapta cineva, ceva de la el.

  36. 36 blogideologic decembrie 9, 2010 la 7:50 pm

    „Teoria conspiraţiei” mai primeşte o confirmare. Studii ştiinţifice efectuate independent de către fizicianul Steven Jones, chimistul Niels Harrit, geofizicianul André Rousseau şi inginerul chimist Mark Basile, au reconfirmat scepticismul celor care nu credeau în versiunea oficială a prăbuşirii turnurilor WTC. Topirea oţelului, observată acolo, a fost produsă de o substanţă exotermică Hi-Tech cu uzaj militar. Analiza materialelor prelevate din turnurile prăbuşite la World Trade Center a arătat prezenţa acestei substanţe. Talibanii din Afganistan nu dispun de material Hi-Tech ultrasecret aşa cum este nano-termitul. Sursa http://www.reopen911.info/11-septembre/le-poids-de-l-opinion-scientifique-penche-desormais-du-cote-de-la-remise-en-cause-la-version-officielle-de-l-effondrement-des-trois-tours-du-wtc/

  37. 37 Harabula decembrie 9, 2010 la 8:35 pm

    Iata guvernul d-lui Nastase:

    Adrian Năstase Eugen Bejinariu
    Ioan Rus
    Marian-Florian Săniuță
    Dan-Ioan Popescu
    Eugen Dijmărescu
    Vasile Radu
    Ioan Talpeș
    Mircea-Dan Geoană
    Hildegard-Carola Puwak
    Vasile Pușcaș
    Alexandru Fărcaș
    Mihai-Nicolae Tănăsescu
    Rodica-Mihaela Stănoiu
    Cristian Diaconescu
    Ioan-Mircea Pașcu
    Marian Sârbu
    Elena Dumitru
    Dan-Mircea Popescu
    Bogdan Niculescu-Duvăz
    Aurel-Constantin Ilie
    Petru Lificiu
    Speranța-Maria Ianculescu
    Ilie Sârbu
    Petre Daea
    Miron-Tudor Mitrea
    Matei-Agathon Dan
    Ecaterina Andronescu
    Alexandru Athanasiu
    Șerban-Constantin Valeca
    Daniela Bartoș
    Mircea Beuran Ionel Blănculescu
    Ovidiu Brânzan
    Răzvan-Emil Theodorescu
    Silvia Ciornei
    Georgiu Gingăraș
    Octav Cozmâncă
    Gabriel Oprea
    Gheorghe Emacu
    Vasile Dâncu
    Dan Nica
    Adriana Țicău
    Petru Șerban Mihăilescu
    Acsinte Gaspar
    Șerban Nicolae
    Ovidiu-Tiberiu Mușetescu
    Victor Ponta

    Ma intreb, daca ar fi sa fie din nou premier, pe cine dintre acestia i-ar lua din nou in echipa sa.
    Cati dintre ei mai sunt social-democrati?

  38. 38 Ghita Bizonu' decembrie 9, 2010 la 9:24 pm

    ha !
    Cu ocazia autocompatiimirii Prostanacu s-au autoavansat Prostovan.
    si Baselu profitand de situatie l-a avansat la Tampit si l-a folosit ca hartie igienica ….

  39. 39 mirela decembrie 9, 2010 la 9:47 pm

    Aveti perfecta dreptate domnule Nastase.Inteleg si faptul ca Geoana sa lucreze ca presedinte de senat din opozitie le sta in coasta celor de la PDL rau de tot.Nervii lui sa lucreze intr-o tensiune asa mare se rasfrang in modul cel mai gresit.Si este normal din punct de vedere psihologic vorbind.A tinut piept ani de zile sacalilor care si acum de curand a cerut schimbarea lui de la senat.acest om are nevoie de odihna,sa reflecteze asupra evenimentelor si sa-si dea seama ca din pacate cu nervii facuti praf nu poate sa mearga mai departe asa,impotriva partidului care mereu l-a sustinut ,impotriva guvernului…singur…etc

  40. 40 popateapa decembrie 9, 2010 la 10:06 pm

    Fara a mai citi comentariile facute de ceilati vreau sa va spun, Dle Nstase, ca acesta va fi singurul comentariu pe aceasta tema. „Vorba multa ,saracia omului!”, dar si „Razbunarea-i arma prostului!” .
    A sti sa pierzi cu demnitate si onoare este un lucru mare. Renasterea din propria cenusa este destinata pasarilor Phoenix, nicidecum muritorilor de rand. *Tabacirea* subiectului prin toate blogurile si toate ziarele nu fac decat sa-i aduca apa la moara sefului haitei de hiene PDL-iste, hiena conducatoare , Traian Basescu.
    E drept ca si dumneavoastra ati avut si perioade nu prea bune dupa pierderea alegerilor,insa rufele murdare le-ati spalat in familie.
    Citand o alta frustrata”ciocul mic oameni buni” Destul ne mananca dusmanii ca sa ne mai mancam si noi intre noi. Lipsa de reactie fata de declaratii rautacioase, este mai buna decat scaldatul in troaca cu laturi! Atat am avut de spus !

  41. 41 Sibilla decembrie 10, 2010 la 2:21 am

    D-le AN,
    Cu tot respectul,
    PSD, da, trebuie şi va depăşi acest episod, căci, după cum bine subliniaţi, altele sunt priorităţile PSD, necum vorbele-n… vânt ale guguştiucului cu pricin(i)a.
    PSD are treabă, e presat de timp, România e-n chinurile chinurilor sub tare multe aspecte, românii…
    Însă, pentru ca treaba să fie treabă şi nu doar să rămânem la teorii, oricât de frumos ar suna auzului , mai sunt ceva priorităţi şi care NU trebuie trecute cu vederea la infinit ca să nu se ajungă la trista situaţie de-a constata prea târziu şi aiurea că * ceea ce ne-am făcut cu mâna noastră, merităm * ori, * oare de ce n-am fost receptivi ŞI la… ŞI la… *…
    Am scris şi d-lui V Ponta pe blog, o spun şi aici şi vă mulţumesc pentru spaţiul acordat, câteva aspecte ( rog să-mi fie iertate greşelile de exprimare sau tastare, chiar sunt foarte obosită şi supărată… necăjită pentru că se poate şi altfel şi domnia dvs. ştiţi că da ! ) :

    D-le Ponta,
    Când veţi rezolva disfuncţionalităţile din PSD care nu numai că de regulă crează confuzie, ci lovesc direct ţinte cum ar fi : imaginea PSD, credibilitate, etc… şi mă refer la ceva anume, da :
    – disciplina comunicaţională
    Purtătorii de cuvânt ai organizaţiilor judeţene PSD ( teritoriul, bată-l !! ), au nişte atribuţii. Sunteţi amabil să vă faceţi timp să trimiteţi tuturor org. din teritoriu neşte * traduceri * din care să reiese clar, limpede, pe înţelesul tuturor mansardelor mai mult sau mai puţin deschise, aceea că:
    – purtătorul de cuvânt monitorizează, transmite informaţiile, comunicatele de presă
    – nu e normal ca alte persoane să iniţieze acţiuni care sunt în responsabilitatea purtătorilor de cuvânt iar acesta să nu fie nici măcar înştiinţat ( sunt situaţii în care purtătorul de cuvânt este abordat de o publicaţie şi întrebat de ce nu trimite comunicate de presă tuturor, iar acesta rămâne interzis, altcineva făcând-o )
    – purtătorul de cuvânt trebuie să ştie de TOATE conferinţele de presă organizate la nivel de organizaţie
    – purtătorul de cuvânt are responsabilităţi şi răspundere… ce se întâmplă însă când e doar un nume pe o hârtie pentru că se găsesc guguştiuci care în loc să se ocupe de Programul de acţiuni al PSD, fac treaba purtătorului de cuvânt c-aşa li se căşună
    – de ce purtătorilor de cuvânt NU li se aduce la cunoştinţă programul de acţiuni al organizaţiei, în schimb le aflădin… culmea, presă.. ??
    Exemplele pot continua. La capitole ca seriozitate, ordine şi disciplină, implicare, responsabilizare, etc, cu regret şi amărăciune o spun, în teritoriu, PSD e la pământ şi NU E ÎN REGULĂ !
    Şi mai limpede, concret : secretara să facă munca de secretariat, purtătorul de cuvânt treaba sa, respectiv org conferinţe de presă, monitorizarea presei, comunicate de presă, site partid, facebook partid… preşedinţii de organizaţie OFPSD, TSD, OPPSD la nivel de teritoriu au treaba lor ( fişa localităţii, evidenţa membrilor de partid, acţiuni concrete, discuţii cu electoratul, deplasări în teritoriu, comunitate, acţiuni de sărbători, atragerea de noi membrii şi aceasta NU ajutând DOAR prietenii selectaţi din mijlocul membrilor de partid, apropiaţii, căci electoratul cuprinde ŞI simpatizanţi, voluntari, susţinători… românii, cei mulţi şi cărora li se dă cu tifla !! )etc etc etc
    Sunt convinsă că-mi veţi lua îndrăzneala drept ceea ce este, bună credinţă şi nu altceva. Ca de ex să mă luaţi drept ne bună… sunt rea ca naiba, adicătelea am toleranţă zero faţă de impostorii şi vânătorii de funcţii şi atât, faţă de neghina care în opinia mea trebuie cernută naibilor odată!
    Mai am întrebări la care singurul răspuns pe care îl aştept e să se vadă/simtă SCHIMBĂRI cu adevărat :
    – monitorizează cineva de la Centru activitatea Departamentelor PSD în teritoriu ? ( dacă există au ba, dacă da în ce constă, concret )
    – monitorizează cineva de la Centru, evaluează cineva de la Centru nr de membre ale OFPSD din teritoriu, adicătelea un * top * ŞI ceva criterii de altă natură…
    – monitorizează , evaluează cineva de la Centru activitatea, acţiunile organizaţiilor locale şi judeţene pe parcursul unui an, anume nu să se * bifeze * ca activitate ieşitul în presă cu… declaraţii, vorbe şi cu aista punctum cu treaba, timpul trece, noi deţinem funcţii şi ne bucurăm de oareşce facilităţi ale… funcţiei .. ??
    – sunteţi de acord că aspectele semnalate mai sus se definesc ca haos, ghiveci, nicidecum altceva şi totuşi realitatea e cea care ne bate de fiecare dată la timpul Alegerilor ?
    – oameni ca Sibilla, sunt în plus în peisaj , trebuie amuţiţi, şicanaţi până pleacă de bunăvoie, sau… ??
    Mi-e ruşine de absenţa ruşinii şi cu anume personaje cu numele doar social-democraţi . Doftorii social-democraţiei EXISTĂ ! Nu lăsaţi microbii să-şi facă de cap căci ne dorim un partid sănătos şi vă stau în putinţă multe şi NU sunteţi singur !!
    Cu toată sinceritatea şi cele mai bune intenţii, dar n-aş fi eu de n-o spun în felul meu : TRIMITEŢI TRADUCERI ÎN TERITORIU, SEMNATE ŞI PARAFATE ( atribuţiile fiecăruia, ce prevede Statutul PSD, noile prevederi, ce e aceea disciplina comunicaţională şi nu numai, etc ) şi nu toleraţi ocupanţii de funcţii dijiaba şi de pomană, căci pentru fiece asemenea pată, PSD pierde mia de posibili membrii şi claro votanţi !
    Am spus-o direct căci vreau să nu crăp pe redute până ce nu apuc ziulica în care să NU mai am dreptate .
    Nu există * nu se poate * şi vi-o spune furnica pentru care frunzesky sorinache * ayatollahul * de Caraş-Severino e doar un mit şi atât, punct.
    Sibilla
    P.S. aceia din teritoriu care tremură şi se caină în faţa unor frunzesky, falcă, pinalti, etc, NU sunt decât nişte pămpălăi, sau şantajabili.

    Your comment is awaiting moderation.

    Mulţumesc pentru atenţie.

  42. 42 Mariana decembrie 10, 2010 la 2:26 am

    De ce tocmai in conjunctura actuala si-a gasit Mircea Geoana ,sa faca astfel de declaratii?Pentruca isi doreste sa plece cu orice pret din PSD .Este daca vreti,ca un fel de autoexcludere,insa pentruca nu avea motiv,l-a invocat pe acesta, dorind sa il traga in jos si pe Victor Ponta.
    Cand M Geoana va pleca,cel mai probabil ca PSD,se va scinda.El stie asta,dar are spatele acoperit.Putea sa faca astfel de declaratii de un an incoace,zilnic,insa a asteptat momentul cel mai propice.Se va indrepta spre Cluj,acolo unde si Angela Merkel a fost,nu cu mult timp in urma.Doar nu crede cineva ca seful celui mai bogat stat din Europa se duce la Cluj,pentru meritele deosebite ale lui Andrei Marga,cat este el de rector!!.Daca as fi in locul dvs,d-le A Nastase,as incerca sa demasc totul.Nu stiu daca si reusiti,odata ati reusit,insa nu erau implicati personalitati atat de mari din Europa

  43. 43 Aya decembrie 10, 2010 la 6:31 am

    @

    Adrian Nastase

    (Parafrazez)
    ATENTIE LA CONIVENTE

    Doar aparent paradoxal, unica sansa ca criminalului Boc sa ramana la Palatul Victoria este suspendarea lui Basescu. Doar asa (Prostanacul si Boc sunt de coniventa!), prin nedebarcarea guvernului, se va putea incerca escamotarea unor afaceri cumplite.
    Au aparut semnele ca se precipita devolarea lor totala (cu urmarile penale aferente).

    Atrag atentia asupra unor “amanunte” care, in sine, sunt mai revelante decat orice discurs.

    1. Realitatea TV este UNICUL post care a prezentat (cu insistenta!) inregistrarea unei discutii in care Cristian Vladu, directorul Termocentralei Mintia, dezvaluia existenta unei fraude de peste 80 milioane euro (culmea, existenta acelei discutii a fost confirmata, in direct, de Cristian Vladu!).

    2. Realitatea TV este UNICUL post care a difuzat doua stenograme ale unor convorbiri dintre vicepresedinte CA ALRO Slatina si un reprezentat ai Grupului MARCO. In prima, cei doi discutau despre o intalnire care (atunci) urma sa aiba loc la hotelul “din strada Clucerului”, apartinandu-i sotului Elenei Udrea.
    Din contextul stenogramelor, era evident ca intalnirea cu Elena Udrea avusese loc (si fusese pusa la punct – citez “recunostinta”).
    Pe post a fost difuzata si mai vechea inregistrare a declaratiei Elenei Udrea, conform careia nu se intalnise “informal” cu respectivii- evidentiindu-se, acum, explicit, minciuna.

    In studio se afla si un reprezentant al PDL care a afirmat (citez din memorie) “in acest caz doamna Udrea are o problema”.

    Ceea ce voi afirma acum imi apartine- si asum orice posibil atac: acele milioane de dolari care au fost oferite ca “recunostinta” de rusii de la Marco (pentru recenta afacere ALRO) au fost impartite de “intermediarii” stiuti DOAR cu Stolojan care a girat si a “rezolvat” totul.

    P.S.
    Da, Victor Ponta a procedat foarte bine neraspunzand atacurilor (altminteri, jenante!)

  44. 44 Doru Coarna decembrie 10, 2010 la 6:47 am

    Haideti mai,

    Chiar nu intelegeti ca situatia cerea acoperirea printr-un nou scandal?

    Chiar nu vedeti ca toti, inclusiv opozitia, lupta cot-la-cot cu puterea pt mentinerea si chiar agravarea lucrurilor, cu singurul scop ca banutii sa curga in acelasi sens antigravitational?

    Deci: -lipsa de dorinta in a face opozitie reala cu mesaj si atitudine
    -impozitarea pensiilor
    -mamicile
    -cresterea indemnizatiilor parlamentarilor (!!!) tocmai acum…
    -banuti restanti pt concedii, al 13-lea salariu
    -banuti pt clientela, strazile lui Nutzi, aplicatia 3D, sali de sport, bordurile si polistirenizarea blocurilor (sa vezi incaz de incendiu, idiotii nu s-au gandit ca le transforma direct in crematorii), si altele stiute ori nestiute de catre noi, dar bine „stoarse” de catre ei.

    Problema lui Geoana e una simpla: a ramas fara sponsori, deci nu mai valoreaza nimic, nu mai poate cumpara nicio atitudine, nicio bunavointa, nu mai prezinta „interes”. Numai despre asta-i vorba. Singura lui sansa este sa joace discret in echipa lui Basescu, cu orice pret, inclusiv cu cel al imaginii. Ca toti ceilalti, are si el o familie si nicio idee clara…

    Circ politic ieftin animat cu bani publici… In 3 secunde, daca ar cade avionul #1, toti astia se vor cuibari imediat la pieptul lui Mircea, cu lacrimi de recunostinta in ochi! Pariaza cineva, sau este evident?

  45. 45 Cetatea decembrie 10, 2010 la 8:37 am

    Prioritati?!
    Daca apreciati -ca si noi , astia „simplii”- ca nu mai suntem un stat de drept ci o dictatura de ce nu creati o disidenta adevarata? Numai vorbele si explicatiile teoretice sunt =0. Imi pare rau dar sa stiti ca PSD-ul nu mai reprezinta la ora actuala ,din pacate, o speranta pentru nimeni. De ex. Ponta in fruntea sindicalistilor defiland si el acolo dar fara a face ceva curajos a fost =0.
    Da, nu traim mereu vremuri revolutionare, dar lipsa de reactie eficienta a oamenilor politici si atentia exacerbata care i se da Lui Basescu – nici el nu se astepta ,cred ,sa fie atat „de pus in valoare!”- au facut din soc. noastra o societate de circ, unde cetatenii se descurca cum pot si privesc la tv ca la circ, ca la un meci de football. Daca dispare Base la ce ne mai uitam???
    In ceea ce-l priveste pe Geoana nu cred ca este o prioritate a nimanui. El este imaginea asa zisilor politicieni fara replica in fata mediocritatilor din actuala guvernare si presedintie, este imaginea formei fara fond, a dorintei exclusive a politicienilor de a -si pastra privilegiile.

  46. 46 alex decembrie 10, 2010 la 12:27 pm

    Poate aveti dreptate, cat de „naiv” ar fi dl Geoana, a facut anumite lucruri inexplicabile iar ultima „iesire” i-a pus capac. Poate ca,intradevar,
    este constrans sa faca acestea…

  47. 47 florin m. decembrie 10, 2010 la 2:42 pm

    blizzard

    si eu sunt exasperat de pop up uri si agatoare… Cred insa ca vor pieri curand, prea multi clienti sunt iritati pana la a nu mai vizita site uri.

    Cu toate astea, intr-o piata de publicitate care a scazut cu 10% fata de 2009 si cu peste 40% fata de 2008, publicitatea online este singura care a crescut in Romania, ( de altfel firesc, de la oarecum 0 nu ai decat sansa cresterii).

    Cat despre legiferare a asa ceva, banuiesc ca ai glumit cu naduf.

  48. 48 latinist decembrie 10, 2010 la 4:44 pm

    E foarte corecta observatia din spusele lui basescu, aceea cum ca Geoana va ramane la sefia Senatului, in ciuda „mizeriilor” ce le-ar avea in spate. Si probabil ca basescu vrea sa creeze tensiuni in cadrul PSD, intre cei care il sustin poate in continuare pe dl.Geoana si ceilalti. Astfel, s-ar putea produce fisuri importante in partid, intr-un an pre-electoral, numai bine de speculat pt. portocalii (sau orice fel de comicarie politica, inventata de acest individ care ne conduce).

  49. 49 Roxana Iordache decembrie 10, 2010 la 7:05 pm

    Şi ce-ar fi să nu-l mai susţineţi la Senat? Cam lung articol pentru ceva atât de mic.

  50. 50 Blizzard decembrie 10, 2010 la 9:11 pm

    @florin m
    Stii, cand bunul simt este frecvent incalcat la modul ultra-grosolan, ajungi sa te gandesti la masuri extreme.
    Ajungi sa spui, ok, daca prin bun simt nu va puneti singur limita, va pun eu legiuitor limita in ceea ce priveste locul unde e amplasata reclama in on-line, dimensiunea, dinamica, durata, etc.
    E simplu, legile se fac pentru a raspunde nevoilor si problemelor societatii iar eu chiar am ajuns la disperare cu publicitatea on-line din Romania.
    E clar ca viitorul este catre a plati pentru a citi articole on-line si restul sa-si respecte cititorii aia care ajung pe paginile lor publice.

  51. 51 Aya decembrie 10, 2010 la 9:16 pm

    @

    Mariana

    Este total irelevant ce vrea- sau ce nu vrea- Prostanacul. El actioneaza asa cum ii dicteaza „stapanii lui”- iar acestia nu iau (cel putin, deocamdata) in calcul iesirea lui din PSD.
    Manifestarile lui aparent ciudate sunt o simpla executare a unui ordin. Scopul era, teoretic, sumplu: iritarea lui Victor Ponta astfel incat acesta sa fie atras intr-un schimb penibil de replici. Bulgarele, insa, ar fi urmat sa se rostogoleasca, cu scontate efecte negative asupra presedintelui PSD (si, prin translatie, asupra imaginii partidului).
    Spre lauda lui, tanarul (si, deloc neesential, temperamentalul!) Victor Ponta nu a intrat in aceasta capcana, dejucand, astfel, planul.

    P.S.
    Legat de prezenta la Cluj a persoanei la care te referi: situatia este mult mai complexa si nu il implica, direct, pe Prostanacul (care prezinta foarte putin interes- sau deloc!- la acel nivel)- dar pe Boc.
    Sigur ca, Boc si Prosnatacul fiind de coniventa, lucrurile au legatura si cu cel de al doilea.
    Intr-un fel, si aceasta este una dintre „mizeriile” care se afla in spatele respectivului. Dar, mizeriile care il fac santajabil (la un mod jenant!) sunt, as spune, de cu totul alta factura.

  52. 52 Aya decembrie 10, 2010 la 9:19 pm

    @

    Alex

    In decembrie 10, 2010 la 12:27 pm afirmi, cu eleganta, despre Prostanacul, ca ar fi „constrans” sa aiba anumite comportamente si atitudini.
    Pe intelesul tuturor: Prostanacul este santajabil- iar „stapanii” lui procedeaza ca atare.

  53. 53 Aya decembrie 10, 2010 la 9:24 pm

    @

    Cetatea

    In decembrie 10, 2010 la 8:37 am iti statea „in varful tastaturii” sa afirmi ca Prostanacul ar fi marea speranta a politicii romanesti, facand „diuzidenta”.
    Esti ridicol!
    Du-te la Prostanacul si spune-i sa trimita la inaintare oameni inteligenti.
    Ne-am saturat de indivizi care debiteaza prostanacii- si, in plus, mie, cel putin, nu-mi place sa-mi „stric mana” cu personaje de teapa Prostanacului.

  54. 54 Aya decembrie 10, 2010 la 9:24 pm

    @

    Cetatea

    Corect: „facand dizidenta”.

  55. 55 Aya decembrie 10, 2010 la 9:26 pm

    @

    Doru Coarna

    Prostanacul nu are idei- el doar executa ce ii dicteaza „stapani” lui.
    In rest, este santajabil- ceea ce se vede cu ochiul liber.

  56. 56 Aya decembrie 10, 2010 la 9:44 pm

    @

    Mirela

    Tu pe ce lume traiesti cand afirmi despre Prostanacul- ca in decembrie 9, 2010 la 9:47 pm
    (citez):
    „Geoana (…) ca presedinte de senat din opozitie le sta in coasta celor de la PDL rau de tot. (…) sa lucreze intr-o tensiune asa mare (…) A tinut piept ani de zile sacalilor (…).”
    ?

    Se vede ca faci parte din penibilul cor al laudatorilor prostanacesti trimisi pe acest blog.
    Iti spun si tie, cum i-am spus si „colegului tau de echipa”: du-te la Prostanacul si transmite-i din partea mea sa trimita la inaintare persoane mai inteligente. Prezenta unor personaje lipsite de imaginatie- care ii canta penibile osanale Prostanacului- a devenit plictisitoare.

    Daca nu cunosti adevarul, ti-l spun eu: Prostanacul NU „sta in coasta” PDL (cred ca rad si scolarii din elementara, care urmaresc stirile TV, citind afirmatia ta!).

    „Stapanii” Prostanacului i-au incredintat misiunea de a sta „in coasta PSD”- nicidecum a PDL- si de a incerca sa deturneze (a tine piept ar fi prea mult pentru el!) demersurile PSD.

    Cred ca ai multa treaba pe langa Prostanacul si esti retinuta aici!

  57. 57 Aya decembrie 10, 2010 la 9:48 pm

    @

    Popateapa

    Citez din comentariul tau (decembrie 9, 2010 la 10:06 pm)- evident legat de faptul ca Victor Ponta a procedat corect, nedand curs provocarilor Prostanacului:
    „Lipsa de reactie fata de declaratii rautacioase este mai buna decat scaldatul in troaca cu laturi!”

    Ai dreptate!

  58. 58 Aya decembrie 10, 2010 la 9:54 pm

    @

    Blizzard

    Citez din postarea ta (decembrie 9, 2010 la 7:43 pm):
    „Referitor la M.G. totusi am o nelamurire: cum a fost posibil ca el sa ajunga totusi atat de sus? Marioneta-marioneta dar chiar asa?!?”

    Prostanacul a fost cea mai „flasca” marioneta pentru „stapanii” lui- doar el se putea „mula”, fara sa deranjeze prin „textura”, pe „mana diriguitoare”, executand, fara sa opuna rezistenta, orice miscare.

  59. 59 Aya decembrie 11, 2010 la 12:48 am

    @

    Dragos

    Din pacate, rationamentul tau abductiv (din decembrie 9, 2010 la 3:23 pm)
    a esuat.
    Nu trebuie sa te necajesti!

  60. 60 Aya decembrie 11, 2010 la 12:49 am

    @

    Roxana Iordache

    Nu cred ca in acest moment ar fi cea mai buna idee.

  61. 61 Aya decembrie 11, 2010 la 12:54 am

    @

    Vasile

    In decembrie 9, 2010 la 4:37 pm, afirmi (citez):
    „M. Geoana nu este un prost”.

    Nu te contrazice nimeni, pentru ca respectivul nu este nici macar prost- este Prostanacul.

  62. 62 Aya decembrie 11, 2010 la 12:58 am

    @

    Pali

    Bineinteles ca Prostanacul nu a (citez din postarea ta) „inteles sanctiunea” intrucat este asa cum il defineste inspiratul lui cognomen.

    In plus, a primit ordin de la „stapanii” lui sa aiba acel comportament penibil, care a starnit cele mai ridiculizante ironii ale jurnalistilor.

  63. 63 Aya decembrie 11, 2010 la 1:06 am

    @

    Spiridus

    Am de facut o mica rectificare la afimatiile tale din decembrie 9, 2010 la 7:16 pm:
    formularile consacrate sunt „Miky Le Bacshish” (cum a aparut in presa franceza)- sau „Miky Spaga”.

    In rest, nu te contrazic.

  64. 64 Aya decembrie 11, 2010 la 1:10 am

    @

    Eugen

    In cazul schizofrenicului Boc ai uitat sa adaugi dreptul de a-i placea sa fie huiduit.

  65. 65 Doru Coarna decembrie 11, 2010 la 5:39 am

    @ Aya,

    Deh, asta am spus si eu, fix asta. Dar nu l-am numit Prostanac, totusi omul a fost prezidentiabil si daca avionul ala totusi… atunci va fi chiar presedinte.

    Totusi, eu continui sa cred ca are o minte cat Bas si Boc luati la un loc, nici mai mult, nici mai putin; de aceea este tinut acolo, ca si Ponta, ca si Crin A, ca si Boc, Alma, Kovecsi, Morar, etc, ca sa umple o functie in care n-ar trebui sa ajunga altcareva mai periculos ori potential periculos pt putere decat poate fi el, si ca toti ceilalti dealtfel. Tocmai de asta ajungem sa ne minunam de performantele lor intelectuale… sunt simple umpluturi. Si nu pun „.

  66. 66 Doru Coarna decembrie 11, 2010 la 5:41 am

    @ Aya,

    cand am citi titlul „Atentie la prioritati” mi-am zis „Hop! A ajuns criza si la dl Nastase, isi deschide scoala de soferi sau isi pregateste intrarea ca sef al directiei circulatie din cadrul…”.

  67. 67 Vasile, decembrie 11, 2010 la 8:18 am

    Aya,

    Ce sa va reprosez ca PSDeul nu a avut nimic mai bun , cum de altfel reconfirma si in prezent??????

  68. 68 Cetatea decembrie 11, 2010 la 1:11 pm

    Iti raspund ptr..ca mi-ai rastalmacit ‘vorbele’ adica era vice….versa. Disidenta nu se ref. la Geoana. Nu citesti si dai replici prostesti. Lasa-ne!!!

  69. 69 Roxana Iordache decembrie 11, 2010 la 4:40 pm

    @Aya. Tu eşti o fată deşteaptă şi cred, totuşi, că ai înţeles antifraza.

  70. 70 dlnimeni decembrie 12, 2010 la 10:31 am

    Momentul pare a fi unul dintre cele pe care media le mai confectioneaza citeodata spre a oferi unor persoane prilejul de a mai spune ceva. Cred ca penibilul dlui Geoana trebuie dat la o parte, dl Geoana fiind unul dintre politicienii nostri care plonjeaza cu orice prilej decis in penibil, de unde, surprinzator, reuseste a scoate cite o micuta comoara personala: ba o functie de ambasador, ba o presedintie de partid, ba una de senat. Cum mai avem niste politicieni care au reusit splendide cariere politice umplindu-se aproape zilnic de penibil, poate este un pic de gindit si cum e cu penibilul asta care avantajeaza aja de grozav pe unii.
    Sigur ca sunt surprins sa aflu ca dl Geoana are adepti in pesede, este care va sa zica un soi de sef de curent, astfel ca sa citesc in presa ca – Doamne, apara si fereste! – o plecare a dlui Geoana din pesede ar antrena fracturarea partidului; ma intreb care or fi valorile, mai ales doctrinare, comune dlui Geoana si adeptilor sai. Si, la fel, cum ar putea dl Geoana sa fie tinut daca vrea sa plece si mai ales blamind unele persoane din pesede.
    Am o senzatie, de la o vreme, ca unii politicieni lucreaza la descarnarea pesedeului si poate si la dezosarea lui, daca li se va ivi ocazia. Astea 37 de procente ale pesedeului incapabil de mai mult nu le dau totusi pace. Asa incit nu exclud posibilitatea ca dlui Nastase sa ii fie foarte utila experienta relansarii pesediste din 1996 – 2000, atunci cind lucrurile au fost reluate – zic unele voci – aproape de la zero. Iar cei care cunosc cum a fost cu fractionarea liberalilor se pot pregati sufleteste, cred, fiindca au sanse sa traiasca miscari de unificare ale social – democratiei cam la fel cum au fost cele de „unificare” liberala.

  71. 71 Aya decembrie 13, 2010 la 4:24 pm

    @

    Roxana

    Sigur ca am inteles (citez) „antifraza”!
    Ma temeam, insa, de efectul frazei!

  72. 72 Aya decembrie 13, 2010 la 4:32 pm

    @

    Doru Coarna

    Referitor la decembrie 11, 2010 la 5:39 am: nu a ajuns acolo pentru a „umple un gol”.
    Aminteste-ti situatia aparuta imediat dupa alegerile parlamentare din 2008- cand Prostanacul era, absolut inacceptabil (si nemeritat!) presedintele PSD.
    Aminteste-ti in ce aventura mizera a tarat PSD acest individ cu cognomen inspirat.
    Nu cred ca e nevoie sa detaliez de ce Prostanacul era singurul (de la PSD) care putea obtine voturile necesare presedintiei Senatului.

  73. 73 Aya decembrie 13, 2010 la 4:39 pm

    @

    Vasile

    Observ ca uiti (probabil, voit!) repede ceea ce am repetat de multe ori- reiau: o grupare mizerabila din PSD l-a impiedicat pe Adrian Nastase sa fie candidatul partidului la prezidentialele din 2009 (desi era cat se poate de clar ca le-ar fi castigat- motiv pentru care afirm si sustin: tocmai de aceea a fost impiedicat de respectivii sa candideze!).
    In schimb, aceeasi grupare mizerabila l-a desemnat pe Prostanacul sa intre in cursa pentru Cotroceni- rezultatele sunt cunoscute.

    Bref: este falsa afirmatia conform careia „nu exista ceva mai bun”!
    Dimpotriva, exista in PSD chiar castigatorul sigur al prezidentialelor din 2009- Adrian Nastase.
    Concluzia apare de la sine!

  74. 74 Aya decembrie 13, 2010 la 4:41 pm

    @

    Cetatea

    Au mai bantuit cativa pe aici diversi care, ca si tine, negau ca ar fi afirmat ceea ce afirmasera, de fapt.

  75. 75 Aya decembrie 13, 2010 la 4:42 pm

    @

    Cetatea

    Elimina, din replica precedenta, la alegere, „cativa” sau „diversi”. Mesajul, insa, e acelasi!

  76. 76 anna decembrie 13, 2010 la 8:15 pm

    Aya nu e cumva Nastase?Eprea multa ura in interventiile sale.Deci dl cu pricina voia sa candideze si cineva-nu stim cine-nu l-a lasat.Deci…l-a sabotat de parca era vorba de bunica-mea!La asa adunatura de prosti si parveniti cati s-au adunat in pesedeul lui mosulicaIliescu care s-a ramolit si el si uraste pe cei mai tineri,nu mai exista nici o speranta!Astia tinereii care s-au saturat sa mai munceasca pe bani putini si s-au imprumutat la bancica sa candideze nu pot sa-si permita sa aiba vreo opinie.Ba mai mult!Lasa sa se instaleze si delictul de opinie ,pentru ca nu stiu ca pot deveni si ei slugi,acum ai lui Ponta,apoi ai altuia,dar pe salariu mare!Vai de vai roman ,saracu’!Cine sa se mai gandeasca si la el????Pesedeilor,intre voi si pedelei[si udemerei pe care-i cunosc bine]nu-i nici o deosebire-toti o apa si-un pamant.[Ma apuca groaza cand ma uit ce averi au strans pesedeii,ca si pedeleii,ca si….Dar-ar Dumnezeu o nationalizare!!!

  77. 77 Aya decembrie 14, 2010 la 8:25 am

    @

    Anna

    Am mai raspuns unor nelamuriri identice- iti raspund si tie: sunt femeie.
    Pe cale de consecinta, nu sunt- si nici nu pot fi- Adrian Nastase.

    P.S.
    Daca nu ti-a mai spus nimeni ca inteligenta ta lasa foarte mult de dorit (am folosit un eufemism de proportii!) afla, acum, de la mine ca acesta este adevarul.

    In rest, sunt sigura ca ai foarte multa treaba si esti retinuta aici.

  78. 78 corneliu scarlat decembrie 14, 2010 la 10:28 am

    Aya,draga,faptul ca esti „femeie”nu este un rgument ca nu esti Adrian Nastase.

  79. 79 corneliu scarlat decembrie 14, 2010 la 10:29 am

    scuze:argument

  80. 80 Aya decembrie 14, 2010 la 10:03 pm

    @

    Corneliu Scarlat

    Daca, in opinia ta, nu exista diferente intre o femeie si un barbat, fie ai grave probleme de perceptie (am folosit un eufemism) fie ai imense probleme de cunoastere.

  81. 81 romi decembrie 21, 2010 la 8:18 pm

    CE-S CU PROSTIILE ASTEA!


  1. 1 Cocosul American, sau taurul de la Corida « Popateapa's Blog Trackback pe decembrie 9, 2010 la 9:53 pm
  2. 2 Dezbateri inutile. PSD are treabă ! | Pensiuneaedenjibou's Blog Trackback pe decembrie 10, 2010 la 12:59 am
  3. 3 Drepturi la… * drepturi * pentru politichia mioritică « Sfinxul Trackback pe decembrie 10, 2010 la 4:09 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

<span>%d</span> blogeri au apreciat: