Ce remaniere? Demisie cu totul…

Am vazut astazi o declaratie absolut suprinzatoare pentru mine, din partea consilierului prezidential, Sebastian Lazaroiu, referitoare la o posibila remaniere guvernamentala, care ar putea fi luata in calcul de presedinte. Cel putin acest lucru reiese din mesajului lui Sebastian Lazaroiu, care nu este altul decat mesajul prezidential. Nu vreau sa fiu inteles gresit. Acest Guvern nu are nevoie doar de o remaniere, ci de o demisie in bloc, dar exista niste aspecte pe care eu refuz sa le trec cu vederea.
 
Nu cred ca este om in tara asta care sa nu stie ca Basescu e cel care conduce, real, Guvernul si PDL. Atunci insa cand un consilier prezidential, despre care putem presupune ca stie Constitutia si legile Romaniei, vorbeste despre remaniere sugerand ca aceasta ar putea fi facuta de presedinte, vorbim de un lucru extrem de grav. Practic, Traian Basescu ne transmite prin gura consilierului sau ca Romania a devenit republica prezidentiala.

 
Intr-o tara in care hotararile judecatoresti nu sunt aplicate, fiind amanate de Guvern (ceea ce e o aberatie enorma), sau in care Guvernul da constant ordonante neconstitutionale, a-l auzi pe un consilier prezidential vorbind de ceva ce nu exista in Constitutie nu e nimic nou.
 
Eu duc insa discutia mai departe. Daca tot conduce Basescu acest guvern, de ce mai sunt Boc si ministrii lui in functie? FMI a venit in Romania si a transmis doua lucruri descalificante pentru Guvern: ca nu inspira incredere si ca vom avea crestere economica negativa. Asta, ca sa nu mai vorbesc despre recomandarea privind cresterea fiscalitatii, ca urmare a incompententei acestui Executiv. Si mai ma intreb, de ce nu isi asuma Basescu faptul ca realitatea de astazi arata asa cum arata si pentru ca a condus acest Guvern asa cum l-a condus? Premierul din umbra al Romaniei a esuat. Ar trebui sa aiba decenta sa recunoasca asta.
 
Cat despre domnul Lazaroiu, le recomand celor care vorbesc despre masuri pe care presedintele nu le poate lua in mod oficial, sa il sfatuiasca pe Basescu sa isi comunice deciziile in birou sau in alte locuri in care isi cheama subalternii la ordine. Cand vorbeste public, direct sau prin purtatori de mesaj, despre masuri pe care nu are dreptul sa le ia suna a cu totul si cu totul altceva decat democratie. Cum era cu dictatura luminata?

Explicatia s-ar putea sa fie,totusi,  mai simpla : nemaiavand pe cine sa invite la Cotroceni, Traian Basescu l-a invitat la consultari pe Sebastian Lazaroiu si i-a spus ce gandeste Boc.

Reclame

56 Responses to “Ce remaniere? Demisie cu totul…”


  1. 1 vladpuscasuirimie mai 4, 2010 la 1:50 pm

    Constat ca in fiecare articol,fiecare fraza are cuvantul Basescu scris.Eu sunt apolitic,de pe blogu dvs imi plac cainii si pisiciile din poze

  2. 2 alex.dumitrascu mai 4, 2010 la 2:11 pm

    Da’ de cand ia pesedintele in calcul eventualele remanieri?
    Intrebarea e retorica, raspunsurile nu.
    -De cand a intrat PSD-ul la guvernare impreuna cu pedele, legitimand pecinginea asta la guvernare.
    – De cand opozitia a inghitit „desemnarea” premierului de catre presedinte prin aratarea cu degetul. Parlamentarii opozitiei ar fi trebuit sa demisioneze in bloc provocand alegeri anticipate. Le-a fost frica.
    – De cand „ministrii de profesie” oplositi si cultivati de-a lungul anilor de catre psd au devenit independenti, lasand astfel opozitia fara majoritate si electoratul cu ochii in soare.
    – De cand toti politicienii fricosi si prosti au dat din cap a aprobare si s-au bucurat de „uninomina” de parca le dadea cineva inghetata.
    – De cand opozitia a pierdut alegerile prezidentiale pe mana candidatului psd.
    – De cand politicienii fricosi nu au indraznit sa-si indemne electoratul potential sa nu voteze la mizeria de referendum pentru modificarea constitutiei.
    -Intr-un cuvant de cand in Romania a avut loc o lovitura de stat la initiativa puterii si cu colaborarea opozitiei.

  3. 3 nero mai 4, 2010 la 2:12 pm

    D-le Nastase acest guvern zace de cea mai grea boala,numita”NESIMTIRE” si se vindeca f-greu.Cred ca numai cu ajutorul lui D-zeu putem scapa de acesti incompetenti.

  4. 4 tiberiu mai 4, 2010 la 2:23 pm

    Asa cum stie toata lumea TB face fix cum (i) se scoala ,daca vrea demite intreg gucernul,daca vrea il remaniaza,daca vrea il lasa in pace. Daca cineva doamne fereste il supara pe TB imediat ca prin minune DNA il cheama la discutii sau il aresteaza s.a.md. TB este intradevar atotputernic in Romania,un singur lucru se pare ca nu poate sa-l faca(si numai din aceast motiv s-ar putea ca totusi „sa pice” cindva) : sa faca pe romani sa raspunda imperativului „Sa traiti bine”

  5. 5 theodora0303 mai 4, 2010 la 2:48 pm

    Din cate stiu eu, in Constitutia Romaniei Art 85 scrie ca remanierea guvernamentala se face la prounerea primului ministru si daca aceasta remaniere duce la schimbarea structurii politice a guvernului este nevoie si de acordul Parlamentului.
    Conform art.103 din Constitutie, presedintele nu il poate revoca pe primul ministru.
    S-a modificat Constitutia si nu am aflat eu?
    Incearca Basescu sa ne obisnuiasca cu ideea ca Romania este un stat prezidential?
    Daca Basescu este cel care conduce de fapt guvernul Romaniei nu ar trebui sa demisioneze si el impreuna cu guvernul Boc? 🙂

  6. 6 Karakas mai 4, 2010 la 3:05 pm

    Nu inteleg preocuparile astea idealiste, invocind legile si Constitutia. Domnule Nastase, luati exemplu de la dl Videanu, care a interpelat pragmatic Comisia UE intr-o chestiune vitala pentru tara: omu’ vrea sa stie daca poate beneficia de fonduri de la UE pentru afacerile lui in timp ce el conduce Ministerul Economiei. Ce e bun pentru el e bun si pentru tara, nu?

  7. 7 alex.dumitrascu mai 4, 2010 la 3:08 pm

    Si care-i diferenta intre remaniere si demisie?
    Pai ce-mi e Boc ce-mi e Negoita???
    Inteleg sa-i amputati lui Basescu degetu’ ala cu care ‘desemneaza”.
    In rest chiar nu ne intereseaza opiniile politice pe tema asta.

  8. 8 Dragos mai 4, 2010 la 3:21 pm

    „…reiese din mesajului lui Sebastian Lazaroiu, care nu este altul decat mesajul prezidential”

    Pe ce va bazati ?

    „Nu cred ca este om in tara asta care sa nu stie ca Basescu e cel care conduce, real, Guvernul si PDL”.

    Eu !

    „…hotararile judecatoresti nu sunt aplicate, fiind amanate de Guvern (ceea ce e o aberatie enorma)…”

    Daca NU sunt bani, aberatia enorma NU mai este chiar asa…enorma.

    „…Guvernul da constant ordonante neconstitutionale…”

    Asta spune si Curtea Constitutionala. Dar cine hotareste daca creierele din componenta CCR sunt…constitutionale ? Prostia este legala ?

    „Asta, ca sa nu mai vorbesc despre recomandarea privind cresterea fiscalitatii, ca urmare a incompententei acestui Executiv”.

    Impozitarea progresiva propovaduita de PSD nu este crestere de fiscalitate ?

    PS: Intradevar, palaria de prim-ministru a unei tari tip/gen RO este prea mare pentru Emil Boc. Dar, putem cadea de acord ca tipu’ este cel mai cinstit, muncitor si bine intentionat PM de la revolutie incoace ?

    PPS: sa zicem ca guvernul demisioneaza. Sa mai zicem ca si Basescu demisioneaza…ce v-ar mai place !…Continuam visul: alegeri ==> presedinte PSD, guvern PSD… eheeeee!!!…curiozitate: tanti Lidia la ICCJ ? nea Nita la IMM ? nea Nica la MAI ? Catalin Voicu procuror general ? tanti Cati la invatamant ?

  9. 9 Doru Coarna mai 4, 2010 la 4:00 pm

    …”i-a spus” de ce NU gandeste Boc asa: sa remanieze si cu ceva UNPR, adica cei nou sositi pe centru-stanga vor cresterea fiscalitatii, nu ei, vechea garda populista, nici el; UNPR-ul va forta cresterea fiscalitatii, cei de stanga au idei d-astea…
    Va accepta, cu parere publica de rau dar va accepta pentru ca guvernul este autonom, right?

    Opozitia se alege cu anatema, FMI-ul „prinde urma” ratelor, baba Rada conchide ca „bine le face, maica”, iar el, care nu si-a propus sa aiba vreo treaba cu criza, a gasit totusi solutia, cu tot cu tzapii aferenti.

    Asevarul e ca pe tzapii astia si i-a pregatit din timp, si-i duce direct la taiere.

  10. 10 Cristi mai 4, 2010 la 4:05 pm

    Sa mai rezum si eu totul intr-un cuvant si anume incompetenta? Cred ca as fi prea bland. De fapt nu despre incompetenta este vorba ci despre rea vointa. Refuz sa cred ca atatia oameni care, chipurile, conduc tara asta, ar fi incompetenti. Rau voitori da, iar asta schimba total datele problemei dar vad ca problema nu se pune mai niciodata asa.
    Hai sa va spun cum umbla , mai recent, o vorba pe chat : „dom’le, eu pe astia (guvernul Boc) nu-i vad iesind cu bine din guvernarea asta” (iar aici cred ca se subintelege ideea de la sine). Tare mi-e teama ca s-ar putea adeveri si nu mi-e decat de amaratii nevinovati care ar avea de suferit doar pentru ca „au fost la locul nepotrivit , la momentul nepotrivit”.
    Oricum, ne-a „blagoslovit” Dumnezeu cu cel mai „capabil” si mai „bun” guvern din toate cate au fost pana acum si ne meritam soarta daca nu facem altceva decat sa continuam sa-i votam pe astia.

    P.S.: dom’le si pe timpul dumitale se fura (asta e adevarul, ce sa ne mai ascundem) dar parca se mai iesea la televizor, se mai dadea o explicatie si nu se fura in halul asta. Astia au depasit orice limita, da-i incolo, ar fi in stare sa-si vanda si mamele daca ar capata o functie sau niste bani. Va rog eu, gasiti o cale si scapati-ne de ei pentru ca altfel viitorul nu va suna deloc la fel ca-n reclama de la Orange.

  11. 11 nu pot sa ma abtin, mai 4, 2010 la 4:15 pm

    Domnule Adrian Nastase, sunteti pus pe misto,sau ca sa va interpretez un text al dumneavoastra doriti sa deturnati dragoastea noastra, dragostea netzarmurita a poporului ,acel popor care si-a aratat adeziunea fata de prea luminatul nostru conducator?

    Daca nu e gluma atunci intrebarea dumneavoastra citez Daca tot conduce Basescu acest guvern, de ce mai sunt Boc si ministrii lui in functie? ,inchei citatul, este retorica?

    Pai daca nu avem guvern , adica daca nu mai avem pe criminalul Boc asa cum afirma acum doua luni o amica blogarita de-a dumneavoastra,pe cine sa mai blameze poporul, pe cine sa mai dea vina presedintele tarii si poporul?

    Nu pot fi de acord nici cu cealalta afirmatie pe care o faceti despre relatia FMI- Guvern.Chiar imi frad in barba , metoda este arhicunoscuta din timpul guvernarii dumneavoastra si aici nu fac nici o referire neaparat la FMI ci la modul misel al tuturor guvernarilor.

    Se joaca la doua capete , FMIul este interesat sa-si recupereze imprumutul , si face jocul guvernelor , se fac ca inspecteaza , dar masurile propuse de dansii nu sunt altceva decit masurile pe care guvernele tarilor imprumutate si le doresc iar FMIul le scoate in fata.

  12. 12 LePrince mai 4, 2010 la 4:17 pm

    @ Adrian Nastase

    Nu cred ca sunteti cu adevarat surprins de declaratia lui Lazaroiu. E in stilul consacrat. Dar nu cred ca ne vom desparti prea curand de guvernul acesta decat in masura in care se doreste a se face loc „independentilor”. Tot in stilul consacrat este.
    S-auzim de bine.

  13. 13 LePrince mai 4, 2010 la 4:18 pm

    @Pali

    Nu stiu cui ai tu impresia ca i-am adus un “elogiu”, nu, nu-ti cer sa faci abstractie de vreun personaj. Din contra, iti arat palma pe care tocmai ai primit-o.

  14. 14 LePrince mai 4, 2010 la 4:20 pm

    @ Ghitz Bichon

    Dpdv legal ai dreptate, am si spus ca este un bastard din punct de vedere moral. In sfarsit, aristocratia noastra, nu neg ,s-a cam decrepit la un moment dat, desi a dat multe exemplare remarcabile pana aproape de sfarsit. Paul e oricum ceva intre aventurier, playboy, personaj monden fara profesie , el isi asigura doar prietenia si indulgenta puternicului zilei, nu e moral, dar explicabil, in context(si in contextul personalitatii individului).Asta nu face ca gestul lui Basescu sa fie mai putin jignitor.

  15. 15 LePrince mai 4, 2010 la 4:22 pm

    @Adrian Nastase
    @ Contele

    Uite , am sa sparg eu gheata si ma gandesc serios sa ma inscriu in PSD(nu neg ca am auzit si ca acel card de reduceri e foarte interesant si tentant). Astept doar un semn de la dl.Nastase sa-mi indice in ce filiala sa o fac. Sunt confuz din punctul acesta de vedere. Nu stiu in care filiala ar fi mai mare nevoie de mine.
    Ce zici? Nu te gandesti si tu?
    Domnule Nastase, in ce filiala imi recomandati sa merg? Multumesc.

  16. 16 LePrince mai 4, 2010 la 4:25 pm

    @florin m

    Ma bucur ca esti de accord cu mine.
    In privinta afirmatiei tale in legatura cu ceea ce se intampla pe la noi, nu prea sunt de accord. Ar trebui sa definesti “communist” ca sa intelegem in ce masura toti am fost comunisti. Apartenenta la PCR nu te facea neaparat un spirit communist, asa cum neapartenenta la PCR nu te facea un spirit liber sau democrat.Cunosc persoane, pe care astazi, i-as caracteriza mai communisti decat pe unii pe care i-am cunoscut “inainte”. Partidele au inceput sa se contureze dupa 1996-2000, sunt in process de asezare, dar viata politica, oriunde , este in continua schimbare, nu vom ajunge niciodata la o “definitiva asezare”, decat printr-o noua dictatura. In fond, democratia presupune ca oricand, mai e ceva de discutat, ceva de perfectionat sau ceva de reasezat la locul lui.
    S-auzim de bine.

  17. 17 Pali mai 4, 2010 la 4:56 pm

    Remanierea este foarte importanta! Altfel cum ajunge Nutzi’ PM ?

  18. 18 G.P. mai 4, 2010 la 5:52 pm


    Ce solutii pentru cresterea veniturilor la buget? -ca sa va parafrazez, desi este o obraznicie din partea mea, nu-i asa?!? Remaniere,frate, remaniere.
    Halal idei de scoatere a economiei si justitiei tzarishoarei din acalmie!
    Sa caut eu solutii pentru urnirea aducerii de venituri la bugetul romaniei????
    Nu va suparati dar eu inca nu am venit de parlamentar/ministru/secretar de stat.Cam aceia trebuie sa-mi scoata tzarishoara de la ananghie!

  19. 20 matilda mai 4, 2010 la 6:21 pm

    Aveţi dreptate. Să plece toţi, toţi sunt incompetenţi, în frunte cu şeful lor de la Cotroceni.

  20. 21 Ghita Bizonu' mai 4, 2010 la 6:52 pm

    Demisia cui ? Poa a dvoastra .. si a intregii popozitii ! Ca asa-i la babuini – fara constitutie, lege este voia babuinului alfa ! Ca cum v-am zis doctrina de azi nu este Basescismu ci Babuinismul.
    Daca intelegti asta veti intelege si modul in care a fost incalcata constitutia ( si practica parlamentara ) in nepasrea societatii civile ( atunci cand nu aproba ) si iesirea lu Catalin Amtropofagu ( consigliere si el ) ca BASE NU E PRESEDINTE CI SEF ” daca arata ca o rata, daca se merge ca o rata , daca macane ca o rata atunci este rata” argumenta filozofu sau ce-o mai fi si el
    Si asa intelegm si proaspata iesire de la Radio a lu ala , alt filozof cu scoala din ultimii ani a lu Ceasca , specializari in Zona Marian Munteanu si burse in Strainezia , prof la Stiinte Politice si europdeputat PDL , pre numele sau Preda Cristian :
    1) ce se baga UE si Parlamentu European si nu ne lasa da „dezvoltam” zona Rosia Montana ? Ce e treaba lor ?! ( alt intelctual de marca aeriana Mihaies sria candva -am intrat in Europa. Acum cum iesim ?) Ce nu avem voie? Gasim solutia sa iesim !!
    2) Ce se baga Academia Romana intr-un contract economic ? Ce asta e treaba ei ? ( da ce se baga el absolvent de filozofie ? Auz ? Sa se preocupe de ce-a fost inati -tat-su sau Basescu ? )

    Ca asa e la babuini.
    Si aplicatie la ce zicea Catalin Amtropofagu – daca se poarta ca maimutele , geaba facultati si doctorate ca tot babuni iaste !

    Suntem condusi de babuini . Asta este adevarul ….
    Babuini bolnavi de basochism cronic si acut in acelasi timp .

    ( scriu babuini si nu cimpazei fiindca babuinii traiesc in grupuri mai mari ca cimpanzeii )

  21. 22 diogenecainele mai 4, 2010 la 6:58 pm

    Textul asta e o mostra de ipocrizie. PSD nu face decat sa astepte ca sa castige en fanfare alegerile urmatoare. O va face indiferent ce va face (mai putin streaptise si vizite la Vantu). Va fi profitorul dezastrului actualei guvernari. Intre timp hapaie gratuit pentru a aminti tuturor ca exista.

    Orice mesaj al PSD trebuie interpretat ca vorbaria absurda din Cantareata cheala,ca un zgmot de fond ce acompaniaza niste gesturi fara relevanta.

  22. 23 alex.dumitrascu mai 4, 2010 la 7:56 pm

    Singura actiune politica la care accept sa particip este amputarea degetului cu care „desemneaza” Basescu premierii.
    In rest sunt discutii despre sexul ingerilor.
    Discutie prosteasca in felul ei, pe masura bizantinilor desigur.
    Nu de alta dar ingerii nefiind corporali si muritori n-au a se inmulti.
    La ei individul se confunda cu specia asa ca naucii aia isi puneau prost intrebarea la care vroiau sa raspunda.
    Sa raspunda in timp ce purceaua era moarta in cotet.
    Uite acum pe moment euro se tranzactioneaza la 4.16 su dolarul la 3.20 !!!

  23. 24 Ciprian Bojan mai 4, 2010 la 7:59 pm

    Că România a devenit republică prezidenţială nu-i o tragedie. Lipseşte numa’ documentu’ care să ateste acest fapt: o broşurică intitulată (aţi ghicit 😉 ) Constituţia României. Ehhh, un fleac! vine şi aceea! Când există o majoritate parlamentară supusă, credeţi că mai e nevoie să se salveze aparenţele?

  24. 25 MIRCEA POPA mai 4, 2010 la 8:08 pm

    Iata o poezie care vine in TEMA cu acest subiect.O sa va distreze copios

    http://www.poezie.ro/index.php/poetry/13938364/Piciul_Boculeţ_(balada_Boc)

  25. 26 Ioana Stefan mai 4, 2010 la 8:17 pm

    In armata este dezastru! Daca legea unitara se aplica si SALARIILE SI PENSIILE militarilor vor scadea….ne depunem in masa demisia!

    AM OBOSIT SA TOT ATRAGEM ATENTIA ASUPRA NEDREPTATILOR SI ILEGALITATILOR CARE SE PETREC!

    nimeni nu tine cont de importanta muncii noastre!

  26. 27 contele mai 4, 2010 la 8:35 pm

    @ diogenecainele

    Simt că cineva este foarte iritat . Simt că ceva s-a schimbat .
    În altă ordine de idei , LePrince vrea să se înscrie în PSD . Zice să mă înscriu şi eu . Aş fi vrut să-ţi cer părerea , să-ţi folosesc experienţa dar n-o s-o fac . Când o să vrei să vorbeşti , o să te ascult cu atenţie .
    Repet , blogul personal ar trebui redeschis .

  27. 28 contele mai 4, 2010 la 9:02 pm

    @ LePrince

    Sunt greu de surprins dar tu ai reuşit s-o faci .În urma acestei declaraţii ai câştigat respectul şi admiraţia unora de pe blog .

    Centrul meu de greutate se deplasează când spre stânga , când spre dreapta .Eu tot încerc să-l poziţionez la mijloc dar el o ia razna . Calităţi am , dacă m-aş băga în politică aş fi un adevărat aspirator de voturi .Eu aş fi garanţia câştigării alegerilor pentru orice partid . De aceea nu mi pare corect să dezechilibrez balanţa politică în acest moment . Bineînţeles , dacă situaţia o cere şi dacă bloggerii de aici insistă , mai evaluăm situaţia …Eu sunt eu , farmecul meu e unic . Nu că tu nu ai fi simpatic dar …
    Eu zic să spargi gheaţa în primul rând , să pui câteva cubuleţe ( să nu fie patru !) într-un pahar de wiskhi vechi şi cu el în mână să te gândeşti foarte serios . După ce faci chestia asta de mai multe ori , te duci mătăluţă la culcare şi mâine te trezeşti cu o mică durere de cap . Mai bine aşa decât să fii dezamăgit .

    P.S. Prietene , unde ai văzut tu prinţi lipind afişe ?

  28. 29 M.Voicu mai 4, 2010 la 9:19 pm

    @AN: ”vom avea creştere economicã negativã”
    * * * Exprimarea este din aceeaşi familie cu: 1)-EXERCIŢIU DEMOCRATIC – deşi treabã este altceva decât un simplu exerciţiu;
    2)-DECENTRALIZARE – lãsând autonomie hoţiilor subalterne;
    3) CREŞTERE NEECONOMICÃ – prin acordarea de facilitãţi asimetrice ”investitorilor strãini”.
    Şi diferenţa între constrângerile eliminate şi cele introduse de fiecare guvernare a tot avut o ”CREŞTERE NEGATIVÔ !

  29. 30 Luca mai 4, 2010 la 9:26 pm

    Domnule Nastase dupa cum se observa anul acesta va fi unul plin de crize, plin de instabilitate politica. Ni s-a spus ca vor planta tepe in Piata Victoriei, dar dupa cum se vede pana acum ei ne-au dat teapa, fiind cea mai mare teapa pe care un popor cum este cel roman a putut sa o primeasca. Incepand cu cota unica de impozitare, continuand cu modificarea de 4 ori a Codului fiscal, si acum marele acord cu FMI!

    Acestea reprezinta cateva dintre cele mai mari probleme ale Romaniei, iar acum cand vocea presedintelui in persoana domnului Lazaroiu iese la rampa si arunca marele zvon despre o remaniere guvernamentala, este foarte clar ca presedintele isi da seama de acest guvern incompetent, reprezentat de lichele politice.
    O intrebare ma framanta si pe mine, oare aceasta remaniere nu este una ceruta de „independenti”, nu se incearca sa fiu una fortata? Sunt convins ca daca este asa, daca presedintele este presat de Oprea aceasta remaniere sigur va avea loc in vara, si nu in toamna asa cum a pornit zvonul.
    O alta cestiune care este importanta este faptul ca sunt convins ca 2-3 dintre ministrii actuali vor face parte si din guvernul viitor, si ca un exemplu elocvent sta la baza marturia doamnei Udrea, care nu s-a aratat deloc surprinsa de acest fapt. Probabil ca cei mai mari mafioti ai acestui guvern precum Blaga, Oprea, Videanu sau Udrea se vor regasi printre ministrii viitorului guvern.

    Domnule Nastase, TREBUIE sa gasiti o solutie in care saaduceti PSD-ul la guvernare imediat dupa remanierea guvernamentala. TREBUIE sa incepeti foarte serios sa pregatiti „guvernarea din umbra” alcatuita din cei mai competenti oameni, care sa vina mereu cu solutii la actualele probleme, la actuala criza economica. Incepeti sa faceti o opozitie ADEVARATA asa cum trebuie ea sa arate, o opozitie care sa reprezinte stanga romaneasca si care sa reprezinta cea mai buna solutie pentru oameni. Nu mai putem accept atata incompetenta.
    Trebuie sa le devenim mult mai credibili si sa le explicam oameniilor, asa cum spuneati dumneavoastra prin anul 2000, „loialitatea politica a devenit singurul criteriu de selectie a indivizilor pe posturi de conducere. Elita politica a devenit elita clientelara a PDL-ului”, acest lucur trebuie sa il aducem in prim-plan, faptul ca acest guvern este unul al intereselor, condus de incompetenti de prima clasa!
    Multa bafta si sa speram ca von putea schimba ce se mai poate schimba!

  30. 31 diogenecainele mai 4, 2010 la 9:38 pm

    @contele
    Nu aveti ce cauta in PSD. Dar puteti incerca. Va veti lecui repede, la prima flegma care va ateriza pe bunvoianta dv. Sau in fine, depinde de obrza.

  31. 32 Dinu mai 4, 2010 la 9:44 pm

    @
    Ioana Stefan

    Pentru banii si privilegiile pe care le „solicitati”, pana ati obosit, domniile voastre sunteti in stare sa oferiti securitate reala societatii care va plateste ?
    Cat priveste dezastrul din armata nu ne spuneti o noutate. V-am „audiat” live in decembrie `89. O capodopera ! Va stiu, pe voi armata, cat de profi sunteti inca din vremea in care eram soldat TR. …de tot rasul.
    Baietii care merg voluntar in teatrele de operatii reale aceia isi merita banii cu prisosinta.
    A propos! Cati generali avem in Armata ? Unde si-au castigat galoanele ? Pe campul de lupta ori la apelul bocancilor ? :mrgreen:

  32. 33 nimrod mai 4, 2010 la 10:27 pm

    @Ioana Stefan,

    In urma cu oarece timp, cine ar fi chemat la demisia in masa a militarilor romani ar fi ajuns la Sadu, la scos pietre cu boneta din rau si dus la loc in pas alergator. In prezent ar merita sa primeasca, pe o perioda scurta de timp ca sa nu provoace pierderi prea mari, un loc de munca in sectorul privat, acolo unde se fac banii de impozite din care se platesc si soldele…

  33. 34 florin m. mai 4, 2010 la 10:41 pm

    @Le Prince

    Ei, desigur ca nu trebuie luata stricto senso, afirmatia citata si nu este vreun blam.
    Dar exista un anume adevar: partidele romanesti de toate coloraturile politice, sunt pline de oameni care inainte de 90 erau membri ai PCR. Si chiar daca nu au fost membri militanti, gandirea, comportamentul, personalitatea, au fost formate in acele conditii si nu in altele. In nici un caz, apartenenta actuala la Liberali sau social-democrati nu este rezultatul vreunei filiatii, la multi dintre membri cu pozitii de top in aceste partide, ci mai curand un rezultat al conjuncturii. Asta nu vrea sa anuleze rolul convingerilor personale, ci doar sa sublinieze ca, doar cu putin timp in urma, cei care azi se uita urat la oponentii lor de dreapta sau de stanga, erau colegi de organizatie de partid, intr-o societate ce considera pluripartidismul ca fiind ceva anacronic si carora la acel moment chiar nu le trecea prin cap sa fie de dreapta sau de stanga.

  34. 35 Alexandru mai 4, 2010 la 11:00 pm

    PSD-ul si PNL-ul au acum o foarte mare ocazie sa puna mana la demiterea guvernului Boc dar se pare ca nu au interesul desi fac o mare greseala deoarece fiecare zi de guvernare a acestui guvern va face mai dificila guvernarea viitoarelor guverne. Am observat ca in ultimul timp glasul opozitie nu prea se mai aude si puterea isi trece toate legile prin parlament fara a tine cont si de alte pareri uneori mai avizate atat ale persoanelor provenite din societatea civila cat si din partidele de opozitie. Daca PSD-ul (si PNL-ul) vor scoate acum in fatza oameni noi (mai ales in emisunile televizate), calificati, care sa stie sa se exprime si sa se faca intelesi si sa nu fie compromisi, de preferat si tineri dar s anu marginalizeze oameni cu experienta ar putea pune o fantastica presiune mediatica pe guvern iar daca pe langa aceasta presiune va mai pune si de-o greva parlamentara si v-a scoate oamenii in strada la mitinguri de protest guvernul Boc isi va da demisia pana in toamna.

  35. 36 Lucian Bureriu mai 5, 2010 la 6:54 am

    În chiar acest moment ar fi trebuit depusă moțiunea de cenzură, să se vadă exact din ce parte vine decizia picării guvernului. Dacă se întârzie aceasta, se lucrează în avantajul președintelui. Și de data asta a fost destul de rapid gestul lui Băsescu de a lua caimacul de pe inițiativa lentă a PSD. Moțiunea, rapid, domnilor!

  36. 37 nu pot sa ma abtin, mai 5, 2010 la 7:00 am

    Sunt doua „alteţe” ,scapatate sau scapate ,zic eu, care doresc sa se inscrie in PSD.
    Ce pot spune decit succesuri , sau un nou trombon in gura fostei societati civile, acum tortionar ajuns la putere ,sa poata sa tromboneasca faptul ca de cind sunt in opozitie, partidul de stanga al baronililor se precipita aducind in randurile lor conti si printi, sau generali ,deocamdata „de rezerva”!!
    Apropo de ce spunea don ghizon de societatea civila de boc, ce bucuroasa ar trebui sa fie dansa, societatea, ca acum avem doua partide de stanga unul la putere si celalalt in opozitie!

  37. 38 exasperat mai 5, 2010 la 7:06 am

    Domnule preşedinte,

    Declaraţia lui Lăzăroiu nu e primul porumbel din stol. Vă amintiţi de interviul din „Gândul” al domnului Videanu? Care zicea înflăcărat că dacă nu-i place preşedintelui (Băsescu) de faţa lui a doua zi îl remaniază. Păi cum aşa?

  38. 39 LePrince mai 5, 2010 la 7:30 am

    @Adrian Nastase
    @ Contele

    Sunt foarte dezamagit. Foarte. Am cerut si eu indrumare in calea pe care voiam sa o urmez, de a deveni un psd-ist vajnic si loial. Nu mi-a dat nimeni nici un sfat. Am fost lasat sa ma descurc de unul singur. Doream sa fiu al 3000-unul cetatean ce se inscrie. Datorita nehotararii in legataura cu filiala ce m-ar primi si pe mine(la ce inflatie de inscrieri, s-ar putea sa fiu si refuzat!), am decis altceva. Mi-a venit o idée splendida, care m-a facut sa ma inveselesc, dupa marea deceptie suferita.
    Asadar, am hotarat ceva: voi infiinta o filiala PSD pe blog, aici, si imi voi da carnetul de partid cu no.1. Filiala de pe blog se va numi “Filiala virtual PSD”, ceea ce ma va face un virtual PSD-ist. Ca sa nu existe insa interpretari, sa nu creada lumea , sau unii, ca sunt un psd-ist virtual, adica nu unul real, palpabil, voi insista sa mi se spuna virtual psd-ist si nu psd-ist virtual. Cine mai vrea sa se inscrie? Vom crea o filiala puternica! Conte , te rog! Pentru tine sunt de accord cu un carnet 1bis.Se vor plati insa cotizatii, trebuie sa ajutam partidul sa iasa din marasmul financiar.
    Cand ma gandesc ce idée buna am avut , imi vine sa ma felicit. Apoi stau sa studiez: virtual psd-ist… Ce frumos suna! Dar stai!!… E o contradictie ! Indiferent cum as aborda problema, virtual psd-ist sau psd-ist virtual, tot acolo ajung. Daca voi spune ca sunt virtual psd-ist, lumea va crede ca sunt doar ca spirit sau ca formatie, dar nu in realitate. Daca spun ca sunt un psd-ist virtual, unii ar putea banui ca sunt ireal, fals, rupt de realitate, ca de fapt nu exist.
    Acum realizez ca nu pot fi psd-ist virtual sau virtual psd-ist. Daca voi dori, totusi, va trebui sa ma confrunt cu realitatea, sa dau piept cu organizatia de baza, de sector, de municipiu, cine stie, poate chiar cu Vanghelie. Si nimeni nu-mi da nici un sfat, sunt trist…Foarte…..trist.

  39. 40 Doru Coarna mai 5, 2010 la 7:44 am

    Nu o luati prea in serios, PDL da semnale de innoire fiind insa la putere, asadar turmoilul din randurile lor e mult mai mare caci mizele sunt mult mai mari.
    Pana la toamna isi vor da insa seama ca cei mai buni smenari pe care ii au sunt cei de azi, deci isi vor plati reciproc cateva polite si gata.

    Pentru amatorii de intrare la guvernare: lasati-i sa-si duca singuri crucea.
    Nu-i opreste nimeni sa solicite ajutor financiar de la cei vreo 60.000 de diasporeni favorabili din decembrie trecut…

    Deh!

  40. 41 florin m. mai 5, 2010 la 7:58 am

    In toamna lui 2008, Boc anunta cu gura plina niste cifre de crestere economica ce demonstrau o decuplare totala de realitate a celor care se pregateau de guvernare. Tin minte ca urmaream prezentarea Programului de Guvernare si nu puteam sa-mi cred urechilor. Am previzionat cu acea ocazie minus 10% in PIB si crearea de datorii uriase pentru sustinerea obligatiilor statului. Si nu am fost departe. O dovada de desteptaciune? Deloc, era pur si simplu EVIDENT pentru oricine traia cu picoarele pe pamant, era o parere impartasita de o gramada de oameni pe care ii cunosteam. Doar Guvernul vedea altfel. Guvern din care facea parte si PSD la acea vreme. Clasa politica din Romania nu este pregatita pentru guvernare niciodata. Cat sunt in opozitie, partidele pandesc greseala adversarului si o exploateaza intr-un singur sens : erodarea pozitiei si inlaturarea, chiar inainte de vreme deca este posibil. Face parte din regulile jocului, dar daca reducem totul la un joc, miza cea mare si sensul actului de guvernare sunt nu doar neglijate, ci pur si simplu uitate. Doar aceasta concentrare absoluta pe castigarea meciului politic poate sa explice cum nu se aloca decat vagi resurse in partid pentru selectarea si pregatirea unor oameni capabili sa intelegea si conceapa strategii economice in diverse scenarii de evolutie. Cum de, fara exceptie, atunci cand se afla la guvernare, Partidele se dumiresc cu privire la ce se intampla de fapt cam in a doua jumatate a mandatului, si incep sa ia masuri in pripa, de obicei exact acelea care fusesera negate cu tarie, doar cu ceva timp in urma.
    Din acest punct de vedere, ceea ce fac Basescu si prelungirile sale cvasianatomice, (uneori imi aduc aminte de paradigma fiintelor colective extratereste, oamenii astia din PDL, cel putin in parte), difera de cele intamplate anterior in politica si guvernarea romaneasca doar prin felul radical al lui Basescu de a incalca cu nonsalanta orice regula atunci cad il incurca. Periculos pentru democratie ? Probabil, dar pentru asta exista totusi leacuri la indemana. Dar ce ne facem cu lipsa de idei a politicii romanesti cu privire la evolutia Romaniei in general ? Dincolo de deziderate si sloganuri, ma refer ? De trei mandate, administratia romaneasca se chinuie pentru 45 km de autostrada, fara iesiri intermediare intre cele doua puncte ale sale, (sic !). In tot acest timp, (20 de ani), desi lipsite de concurenta transportului rutier, CFR nu reuseste decat sa isi deterioreze infrastructura intr-un ritm mai inalt decat o reface, ratand o sansa istorica de a deveni o afacere infloritoare si o alternativa civilizata. Aceasta incredibila ineficienta administrativa ne-a costat mai mult decat un razboi, (uitati-va la Serbia), lipsa infrastructurii indepartand investitori foarte importanti pentru Romania, (Mercedes este un exemplu rasunator). Cat sunt ei de importanti ? Stergeti Renault din scripte si verificati din nou cifrele Romaniei. Colaps total.
    Ma opresc aici.

  41. 42 ORASAN IOAN mai 5, 2010 la 9:05 am

    Domnule Adrian Nastase
    Daca cresc impozitele intr-un mod insuportabil pentru majoritatea romanilor( asa cum ii place lui Boc sa spuna), daca trece si legea pensiilor in varianta lui Boc si daca pe ici pe colo ni se mai ia cate un drept democratic,exista singura solutie morala ca PSD si PNL sa se retraga din parlament si sa-i declare public pe cei de la putere,ostili poporului si democratiei.Pe existenta posibilitatii alegerilor anticipate,prin faptul ca nu prezentati faptele si documentele fraudei electorale atat de mult sustinuta dupa alegerile prezidentiale de PSD si PNL,daca nu se intampla asta,degeaba se mai fac alegeri in tara asta.

  42. 43 Pali mai 5, 2010 la 10:15 am

    @ LePrince

    Minunat ! Mai stii din „astea” ? Te rog eu frumos ,…NU te strofoca sa devii membru PSD,…NU avem nevoie de „palmasi” !!!

  43. 44 grigore mai 5, 2010 la 10:26 am

    degeaba stam si ne dam cu parerea pe acest blog. trebuia sa ne gindim bine atunci cind am mers la vot si am votat aceasta hahalera de presedinte.nu stiu daca se mai poate face ceva in acest moment.nici cu geoana nu era bine.cind a fost desemnat din partea PSD sa candideze la presedentie a fost gesita actiunea

  44. 45 Roxana Iordache mai 5, 2010 la 10:28 am

    @nastase. Da, să demisioneze şi să le luaţi voi locul, ca să preluaţi impactul negativ, după care, peste câţiva ani, să vină liberalii proaspeţi la putere. 😆

    P.S. No joke!

  45. 46 ion adrian mai 5, 2010 la 11:12 am

    Care liberali? Mai exista asa ceva pe aceste meleaguri?
    Ultimul liberal

  46. 47 Pali mai 5, 2010 la 12:03 pm

    @ LePrince

    P.S. ,…dar poti incerca la PD-L ,…tocmai e in curs de desfasurare bolsevizarea partidului conform spuselor parintelui ideologic Base’poate dai acolo o „palma” de ajutor….

  47. 48 Alin mai 5, 2010 la 12:09 pm

    N-avem nimic în țara asta din cauza privatizărilor făcute pe bandă rulantă și la prețuri de nimic, fără caiet de sarcină și multe altele. Ăsta e principalul motiv pentru care România este o țară handicapată care nu poate reacționa nicicum economic. Din cauza ta domnule Năstase, dumneata ai vândut țara la fiare vechi. Acum ai tupeu să mai ieși pe post să vorbești, să scrii pe blog și să conduci un partid din umbră. I-ai dat de mâncare azi cățelușului de Ponta?

  48. 49 M.Voicu mai 5, 2010 la 12:50 pm

    @ORASAN IOAN mai 5, 2010 la 9:05am spune: ”Dacã cresc impozitele într-un mod insuportabil pentru majoritatea românilor…”
    * * * Nu este dubitativ, ci chiar ãsta este adevãrul: dacã nu mai sunt bani chiar la încheierea primului trimestru (când îndeobşte se plãteau impozitele pentru tot anul – cu beneficiul reducerii de platã anticipatã), înseamnã cã S-A DEPÃŞIT LIMITA DE SUPORTABILITATE !
    În loc sã administreze cheltuieli la un nivel minim (conform externalizãrilor în domeniul privat), GUVERNANŢII CARE AU CONDAMNAT COMUNISMUL AU DEPÃŞIT RATA ACUMULÃRII ”SOCIALISTE” – dar nu construiesc nici infrastructurã, nici locuri de muncã, ci doar variante coloristice de ”colţul roşu” – pe care CHELTUIESC MAI MULT DECÂT COLECTEAZÃ !

  49. 50 Ioana Stefan mai 5, 2010 la 1:14 pm

    Armata este saraca si distrusa deoarece au distrus-o oameni care gandesc ca voi: Dinu si nimrod! Subfinantarea a dus la imposibilitatea de a sustine domenii vitale iar salariile sunt de mizerie! Ar trebui sa nu mai vorbiti fara sa stiti despre ce este vorba! Nu mai faceti pe specialistii in domenii pe care nu le cunoasteti! INCOMPETENTII CU PRETENTII DE CUNOSCATORI, SUNT CEI MAI PERICULOSI!

  50. 51 ghitabizonu mai 5, 2010 la 2:17 pm

    Roxana

    daca se va inlocui guver NU ! asat de incompetenti si boci PNL va trebui ori sa fie partener de guvernare ori aliat leal …. Asat sub sanctiunea excluderii sale din istorie .

  51. 52 nimrod mai 5, 2010 la 3:22 pm

    @Ioana Stefan

    Afirmaţi:”Subfinanţarea a dus la imposibilitatea de a susţine domenii vitale iar salariile sunt de mizerie!”
    După ce că vă exprimaţi paradoxal, ca să nu mai spun de infinitive, mă mai faceţi şi incompetent. Halal de mine! Asta ca să fiu în spiritul bancului cu evreul înghesuit, incorect propus …

  52. 53 M.Voicu mai 5, 2010 la 8:04 pm

    @ Ioana Stefan mai 5, 2010 la 1:14pm spune: ”Armata este saracã şi distrusã deoarece au distrus-o oameni care gândesc ca voi…”
    • Gândul nu distruge, ci fapta rea;
    • CINE AR FI TREBUIT SÃ PÃZEASCÃ ARMATA ?

  53. 54 nu pot sa ma abtin, mai 6, 2010 la 12:01 pm

    Ion Adrian,cu pleonasmele de rigoare,

    De ce ne induceti in eroare gresita, dumneavoastr sunteti trup si suflet Basescu,Boc,Berceanu!
    Liberali sunt cei de acum doi, trei ani au ales intre cele doua rele, raul mai mic pentru tara. adica nu s-au plecat in fata presedintelui si s-au folosit de PSD,pentru a guverna tara ,aproape fara gres.( in mod contrar ,toti ar fi avut acum „chemare” la DNA)
    Liberal este si Crin Antonescu precum si fieful care sustine un tanar,onest, ambitioos in demersul sau mai mult decit liberal.
    Crin Antonescu in mod altruist si-a calcat peste principii ,pentru a inlatura raul din aceasta tara,dar si pentru interesul general pentru romani, indiferent de culoarea sau optiunea lor politica.
    Imi pare bine ca aceasta tara mai are o speranta liberala ,dar acea speranta nu sunteti in nici un caz dumneavoatra.
    M-ar fi bucurat ca PSDeul sa fie beneficiarul unui Crin, ca de trandafiri m-am saturat!
    Asa va o spune un dezamagit de stanga!

  54. 55 Roxana Iordache mai 6, 2010 la 12:45 pm

    Bizoane. Nu va trebui nimic, stimabile! Rămâneţi voi, feseniştii, să moşteniţi pământul. :mrgreen:

  55. 56 blogideologic mai 6, 2010 la 2:13 pm

    @ M.Voicu spune:
    „CINE AR FI TREBUIT SÃ PÃZEASCÃ ARMATA ?”
    🙂


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!
Reclame

%d blogeri au apreciat asta: