No Basescu Day

Salut ideea bloggerilor care au initiat aceasta „miscare”. Este o forma de protest pe care o apreciez si cu care vreau sa ma solidarizez. E un exemplu preluat din Franta si Italia. Primul pas, initiat de voi, pe bloguri, e excelent. El va trebui urmat insa de un pas similar cu cel din tarile mai sus amintite – cu proteste publice, cu iesiri in strada, care sa se transforme intr-o zi a apararii democratiei si a drepturilor cetatenesti. Si, inca ceva: un astfel de moment nu ar trebui sa fie unul confiscat de partide sau de miscari politice. Ar trebui sa fie o demonstratie de libertate din partea tuturor celor care nu vor sa stea drepti sau ca oile in fata „comandantului suprem”, in timp ce el si gasca din spatele lui calca in picioare ce a mai ramas din Romania. Si, da. Voi purta ceva violet pe 2 aprilie. Si sunt convins ca vom fi foarte multi in PSD care vom purta fara frica aceasta culoare, mai ales dupa Congres.

Reclame

72 Responses to “No Basescu Day”


  1. 1 Badita Radu aprilie 1, 2010 la 9:28 am

    Se intampla ceea ce comentam in postul „Paradoxuri antidemocratice” ! Se pare ca mai exista speranta! Cu siguranta voi fi si eu acolo! Initiativa este excelenta si intr-adevar , nu trebuie confiscata de partide sau organizatii politice!

  2. 2 Alexandru Beldiman aprilie 1, 2010 la 9:41 am

    Va urez, tuturor, No Basescu Day fericita!

  3. 3 EPISTOLEpentruZEUS aprilie 1, 2010 la 10:23 am

    si eu voi purta violet pe 2 aprilie.
    si altii ca mine vor purta violet si vor protesta pe 2 aprilie.
    nu suntem membrii unui partid.
    nu ne-am certat cu seful care e membru PDL si nu vrem sa ne razbunam.

    vrem sa fim respectati.
    nu vrem sa fim ciuruiti.

    NE-AM SATURAT!

    http://epistolepentruzeus.wordpress.com/2010/04/01/no-basescu-day-romanii-cu-atitudine-vs-romanii-cu-admiratie/

  4. 4 Pali aprilie 1, 2010 la 10:39 am

    Cool,…oricum jumatate din tara e deja violet,…dar de foame !

  5. 5 Ghita Bizonu' aprilie 1, 2010 la 10:41 am

    Hm… un mic sfat.
    Ce ati zice de niste manifestri indreptate impotriva PDL ? Fiindca gubernu asta incompetent este al lor . Nu Vacsescu ori Bocciolina Slujniceana trebe luati la ochi .. ci PDL . Ca la o adica PDL o sa zica – am avut incredere si ne-au inselat ! Insa noi suntem cinstiti, curati si uscati ! Sa inceapa sa gandesca – ba io poa mai am sanse sa ma aleg primare, deputat insa aia 2 prin politica lor imbecile imi distug orice sansa …

  6. 6 Ghita Bizonu' aprilie 1, 2010 la 10:48 am

    Udrea: „Ţara asta are nevoie de o dictatură luminată”

  7. 7 Paul Octavian Grigoraş aprilie 1, 2010 la 10:49 am

    Sunt de acord că trebuie să punem capăt acelor tendinţe ale preşedintelui de a acapara puterea, dar chiar să fie nevoie să purtăm …violet? Eu o să protestez fără, cred că o să meargă la fel de bine. O să port o banderolă albă pe mână (ceva gen „Michael Jackson”), pe care o să scriu comportamentele greşite pe care Traian Băsescu le manifestă, şi de care trebuie să se lase.

  8. 8 Draghi Puterity aprilie 1, 2010 la 10:53 am

    Suntem intr-un punct nodal al istoriei. Sustinatorii lui Basescu au inceput sa vorbeasca deschis despre dictatura.

    Maine, ne imbracam in violet si iesim pe strada. Ca sa-l parafrazez pe Geoana, macar sa stim si noi cati suntem. Si sa stie si ei.

  9. 9 Dragos aprilie 1, 2010 la 11:14 am

    Trebuie precizat ca aceasta miscare…de „aparare a democratiei si a drepturilor cetatenesti” se desfasoara in Parcul Operei.

  10. 10 Iepurele de Martie aprilie 1, 2010 la 11:16 am

    ” Primul pas, initiat de voi, pe bloguri, e excelent. El va trebui urmat insa de un pas similar cu cel din tarile mai sus amintite – cu proteste publice, cu iesiri in strada, care sa se transforme intr-o zi a apararii democratiei si a drepturilor cetatenesti. ”

    Eu mă gândeam de mult la un alt pas, aparent la fel de comic ca No Băsescu Day, dar, în realitate, la fel de serios: înfiinţarea unei asociaţii civice numite „Liga Antibăsistă pentru Democraţie”. Cu statut, cu înregistrare juridică şi tot ce trebuie.

    „Si, inca ceva: un astfel de moment nu ar trebui sa fie unul confiscat de partide sau de miscari politice.”

    Şi la asta m-am gândit de mult. Cu atât mai mult cu cât unul dintre iniţiatorii No Băsescu Day pare să fie o tanti care scrie pe bloguri sub numele de Lilick, iar pe blogul ei apare un crin care se învârte în jurul axei sale şi ale cărui petale sunt strânse laolaltă de o banderolă tricoloră. Sub crin, îndemnul: „Dă click pe crin”. Iar clickul te introduce pe blogul lui Crin Antonescu. Şi uite-aşa am devenit circumspect în legătură cu No Băsescu Day. De ce să fiu eu manipulat de partidele antibăsiste sau chiar de băsiştii înşişi (cine ştie, cunoaşte)? Câtă vreme nu am certitudinea că e vorba de o mişcare curat antibăsistă, şi atâta tot, sunt suspicios, ca orice român imparţial.

  11. 11 amycommunications aprilie 1, 2010 la 11:17 am

    Dragul meu domn, eu nu ştiu decît de flacăra violet cu care nu mă înţelleg delloc. Ce înseamnă altfel de violet, habar nu am. În schimb, aştept să îmi daţi detalii despre asta miercuri la partid la ora 3 P.M. cum mi-aţi promi9s şi voi coborî din al meu copac veveriţesc şi eu..Paşte Fericit!! http://amycommunications.wordpress.com/2010/04/01/re-political-opposition-in-romania/(sper să îmi păstraţi această postare a mea pe acest site)

  12. 12 George Ban aprilie 1, 2010 la 11:32 am

    Ideea este excelenta, dar sa vedem ce succes va avea. Daca un singur post de televiziune il va ignora total (adica nu-i va rosti numele) o zi intreaga, va fi intr-adevar o victorie. Si daca va fi posibil o zi, de ce sa nu fie posibil o saptamana, o luna, sau chiar un an? Nu inteleg de ce tocmai posturile TV considerate anti-basescu, ii fac tot timpul reclama din greu, muscand nada oferita zilnic. Chiar trebuie sa comentam si sa rascomentam toate prostiile individului? Cand un simplu anunt ar fi suficient: Dl presedinte a declarat ca demisioneaza in cinci minute – punct. Sau: Dl presedinte nu si-a respectat promisiunea de a demisiona – punct. Sau: Dl presedinte a calificat o ziarista drept „o tiganca imputita” – punct. Sau: Dl presedinte sustine ca 25 % dintre romani sunt homosexuali – punct. Mai sunt necesare comentarii in aceste situatii?
    Oare cel care stabileste programul TV este Basescu si noi nu stim?

  13. 13 carol aprilie 1, 2010 la 11:47 am

    Buna ziua!Domnule Adrian Nastase va salut si dorez sa va adresez o intrebare la faza cu no basescu day, cum sa facem sa il dam pe basescu in vileag cu flota, cu vila din mihaileanu si sa il facem sa dea explicatii in legaturile cu afacerile cu armament a fratelui dumnealui domnul mircea basescu…si ne-a mintit fara rusine, de fapt trebuie sa recunoastem caci in aceasta tara basescu e si presedinte si prim ministru pentru ca putem observa ca domnul emil boc face numai ce ii dicteaza basescu.si inca o intrebare, cum comentati toate aceste disponibilizari facute de guvernul boc la cfr si celelalte care vor urma in total cel putin in jur de 40.000.Si care e solutia in opinia dvs. in legatura cu acesti oameni care raman in somaj mai ales ca multi dintre ei sunt bine trecuti de 50 de ani si cat mai putem indura asemenea abuzuri

  14. 14 sanyron aprilie 1, 2010 la 1:04 pm

    Violet e o culoare ca ori care, puteri paranormale, sunt bancuri.

  15. 15 Ghita Bizonu' aprilie 1, 2010 la 1:28 pm

    Lui Victor V , amintiri personale

    Si in socialism exista concurenta – nu pe piata ci pe pile si denunturi. Astfel la inceputul anilor 70 s-a hotarat sa fie fabricat in tara un echivalent al calculatoarelor PDP 11/34. Pentru fabricarea lor erau necesare eforturile conjugate ale Institutului de Proiectari pentu Tehnica de Calcul si ale Fabricii de Calculatoare Electronice. Insa la FCE a existat posibiliatea cumpararii de componente vestice si asa s-a realizat in mare viteza unitatea centrala a primului Coral… si mandria lor ca au facut calculatorul in timp ce Institutul inca nu avea ce arata in afara unor planse.. Dar, Coralul avea UC ul si atat – nu avea cuploarele necesare pentru unitatile de discuri, de banda magnetica, imprimanta, consola.. In final ambele calculatioare au fost gata in acelasi timp – Coralul (cu tot cu cuploare) si Independent 100 (in onoarea a 100 de ani de la proclamarea indpendentei). Fabrica insa a fortat punera in fabricatie a produsului ei, bazat pe import masiv de piese din Vest – ‘’indicatiile pretioase” cereau integrarea in tara si importuri de completare din CAER . .. Si FCE argumenta peste tot – nu oficial, nu in adrese scrise – ca Independentul ar fi mai putin fiabil. Insa la un moment dat CAER-ul a spus ca Independentul sa fie considerat calculatorul tip si au fost comandate un numar relativ important de calculatoare. Asa ca I 100 a intrat in fabricatie. Insa FCE avea 2 linii de fabricatie – una pentru Coral si alta pentru Independent! Ori mai ales in conditiile pietei romanesti si a posibiliatilor reduse de export existenta a doua linii de fabricatie cu tehnologii diferite insemna paguba curata. Iar despre presupusa fiabiliate sporita a Coralului va spun ca unul ce a lucrat si pe Coral si pe Independent ca problemele erau aceleasi – unitatile de banda si imprimanta!!Imprimanta fiind RCD cu un car de 64 caractere si uneori taste sarite de la consola. Deci nu din cauza calculatorului… Mari probleme cu fiabiliatea le-a avut I 106 dar din cauza conectorilor – pe motive de economie, facuti din material mai slab si auriti cu parcimonie, nu rezistau decat la maxim 2 introduceri…
    Sau mai existau si alte interese. De exemplu la un moment dat se luase hotararea sa se construiasca un calculator de generatia IV, proiectul Felix 8000. Din varii motive proiectul a fost finalizat cu mare intarziere si la parametrii mai scazuti. Insa intrarea in fabricatie a fost blocata fiindca FCE – si nu numai – spera la un import de licenta, asa ca specificatiile de fabricatie nu au fost facute decat in urma injonctiunii energice a „forurilor superioare”. Sa nu va inchipuiti cumva ca se dorea o licenta straina din motive de superioritate tehnologica sau din deschidere catre Vest! Motivele erau mai lucrative . Cand a fost luata licenta de IRIS 50 (la noi Felix 256) au fost trimisi la specializare in Franta un numar de cca 50-60 de persoane. Si au fost aduse in tara cel putin 5 masini (2 Fiat 850, 1 Fiat 1500 si restul nu mai stiu) plus cam omu si casetofonu’ sau magnetofonu’. Acestea erau de fapt principalele motive… Ce este drept doi sau trei se impotriveau proiectului din motive strict profesionale (si aveau drepatate).
    Tot in acest domeniu s-a inregistrat o ramanere in urma din cauza stoparii investitiilor. Pesemne ca „forurile suprioare” nu puteau pricepe ca industria tehnicii de calcul era ceva mai dinamica decat productia cimentului. Asa ca in prin 1985-88 bulgarii tindeau sa ne depaseasca. Oricum nu stiu din ce cauze unitatea de disc magnetic nu a intrat nciodata in productie – pot sa va spun ca a trecut probele de test oficiale si „proba” mea neoficiala. Proba mea – am alcatuit doua cutii de programe care stiam ca utilizeaza masiv discul si le-am rulat. Pe unitatea facuta in tara tineam zona Symbiont, asa ca discul a fost zgaltanat 2 ore lungi si de 2 ori au fost momente de „suspans” de pana la 10 minute cand… sa nu devin obscen, tebuie sa fi vazut cu ochii tai cum se faceau capetele la DIMAS uri. Unitatea a rezistat si discul nu a fost zgariat . Va garantez ca nici un program de test nu era atat de rau ca o partitie Symbiont suprafolosita .

  16. 16 GAVRILESCU Paul aprilie 1, 2010 la 1:50 pm

    Sunt lucruri interesante, dar dupa cum ar zice un militant cu state vechi, o actiune intelectualista.
    Cred ca in situatia actuala, cand tara geme din punct de vedere a nivelului de trai, cred ca alte actiuni ar avea un impact in masa votantilor ce creaza bazinul PSD.
    Nu vad nici o actiune coerenta indreptata impotriva cotei unice. Actiune care sa patrunda in constiinta votantilor, care sa inteleaga ca din cauza acesteia nu sunt resurse pentru sanatate, invatamant, pensii sau dezvoltare. Stiu ca este greu, deoarece cei din televiziuni nu sunt receptivi la o asemenea actiune ce ii va afecta si pe iei. Dar, actiunea este acumi actuala. Incep sa ma intreb daca cei din PSD o sustin.

  17. 17 Cisnadianu' Turmentat aprilie 1, 2010 la 2:34 pm

    Am votat Basescu dar voi sprijini aceasta miscare pentru ca ar trebui sa fi orb, ipocrit sau foarte bine „uns” ca sa nu observi ca lucrurile merg prost in tara iar incompetenta este la rang de guvernare. Cu toate astea am insa convingerea ca Geona sau Antonescu nu erau o alternativa viabila.

    Sunt de dreapta (caci varsta imi permite) dar as vota oricand Ponta daca acesta ar reusi sa se desprinda de Iliescu si daca reuseste ca in relatia cu dumneavoastra sa treaca de la stadiul maestru-discipol la o relatie in care discipolul isi depaseste maestrul si asta doar in politica, nu si in „afacerile” de care scrie presa asta rautacioasa.
    Iar in rest numai de bine, basca mov nu prea va prinde!

  18. 18 Liviu aprilie 1, 2010 la 3:10 pm

    Sper sa va intalnesc dle. Nastase si in perioada 17 – 22 mai imbracat in ROGVAIV.

  19. 19 Dragos aprilie 1, 2010 la 3:48 pm

    @carol

    am remarcat intrebarile dumneavoastra de unde ati auzit ca basescu a vandut flota a cumparat casa din mihaileanu si-l controleaza pe boc sa dea afara multi ceferisti si iei n’o sa mai aiba bani doar basescu o duce bine in tara asta cu camarila.

  20. 20 blogideologic aprilie 1, 2010 la 4:07 pm

    Iepurele de Martie spune: +Câtă vreme nu am certitudinea că e vorba de o mişcare curat antibăsistă, şi atâta tot, sunt suspicios, ca orice român imparţial.+
    Corect.

  21. 21 Doru Coarna aprilie 1, 2010 la 4:11 pm

    Excelent, dar poate se supara aliodor pe voi (pe noi) si ploua in noaptea de Inviere…

    Daca ploua, avem confirmarea paranormalului „involvat” (!)

    Daca nu, inseamna ca a inceput deja „dictatura luminata” si perioada mov este depasita…

  22. 22 huidan aprilie 1, 2010 la 4:21 pm

    Atenţie, domnule Năstase!Stînga italiană – şi societatea civilă – a tot purtat violet de cîteva luni şi a cam pierdut alegerile!Pieţe pline, cînticele, texte…avantaj Bossi, profitor prietenul Silvio.Urmează o luptă inimaginabil de grea, care nu merge cu glumiţe.Băgaţi mai repede puciurile locale, curăţaţi partidul de d’alde cei care este şi la muncă, dacă o să aveţi cu cine…
    PS Voicu a dat-o în gît pe Elodia!Citiţi pe huidan.wordpress.com

    PAŞTE FERICIT! e.h.

  23. 23 ion adrian aprilie 1, 2010 la 5:08 pm

    Cine apara drepturile cetatenesti? O propozitie cu subiect si predicat daca este posibil?

  24. 24 JR. aprilie 1, 2010 la 5:48 pm

    Ideea este bună, eficienţa e validată de manifestaţiile care s-au desfăşurat în Franţa şi Italia. Patentul nu ne aparţine; Problema este dacă ROMÂNII au puterea să depăşească sentimentul de laşitate (natural dealtfel) şi să ia parte activă la acţiunea „No Băsescu day”. După cum au votat nu prea am încredere într-o solidaritate curajoasă cu efecte imediate interne şi internaţionale. Şi-apoi, orice iniţiativă se cere condusă de cineva, organizată şi desfăşurată după un program dinainte stabilit în care să fie antrenată presa scrisă şi televiziunea, societatea civilă etc.
    Efectul de turmă bagatelizează iniţiativa şi dă lui Băsescu încă odată prilejul de a spune că îl contestă opoziţia şi îl apără POPORUL.

  25. 25 Andrei aprilie 1, 2010 la 6:15 pm

    Domnule Adrian Nastase, as fi vrut daca ma puteti ajuta si pe mine cu o intrebare la care nu gasesc raspuns de mult timp.
    Doresc sa trimit si eu o scrisoare domnului Basescu, si adresa nu o gasesc nici unde.. Ati putea sa ma indrumati? Va multumesc foarte mult! Va apreciez!

  26. 26 Augustin aprilie 1, 2010 la 6:26 pm

    @ A.N.
    Stimate domn,
    MULTUMESC!

  27. 27 ELMMAR aprilie 1, 2010 la 6:49 pm

    Daca cineva poate sa spuna despre mine ca sunt un iubitor de basesc este un dobitoc. Asta ca sa nu ne iasa vorbe la divort.
    Dar chestia cu movul curvesc in data de 2,adica maine, mi se pare o mare tampenie.
    Ce drac de importanta mai are betivul asta din deal in afara de faptul ca este presedintele de care s a facut cel mai mult mishto din istoria Romaniei. Ce rahat mai reprezinta individul asta decat un alcoolic in faza terminala.Lasati l sa si vada de paharul si curvele lui atat cati ani mai are ca oricum nu mai candideaza.
    Problema Ro este guvernul bok,pdl ul si gasca lor de nenorociti.
    Cand o zi fara astia sa vin si eu?

  28. 28 Ghita Bizonu' aprilie 1, 2010 la 7:40 pm

    Lui Victor V

    Singura observație ar fi legată de faptul că STATUL a stimulat artificial creditarea către “subprime” – în film sunt grăsuții (sper că apreciezi că nu le-am zis “bizoni”) fumători, cu mai mulți copii. Sper să iți placă (o să iți dea argumente să te iei de piața liberă).

    Nu ma iau de piata . Insa am unele dubii asupra sintagmei „libera” – ca orce liberate este cam relativa (adica foarte buna cand castig io si foarte nasoala cand pierd). Ina daca statu a stimulat .. ei bine ciudat ca Sachs nu tipa sa nu se bage. tipa DOAR ca sa se retraga reglementarile – adica exact ce i-a permis ingrasarea. Si pe urma F! Help me mr Statu !
    Si asa la mica barfa ce cred io despre piata si importanta ei cauta pe ScribD Seculara inapoiere a Romaniei

  29. 29 Maria aprilie 1, 2010 la 8:16 pm

    Dar ce ne facem cu ‘sprijinul’mass mediei.Azi,cu ocazia protestului RATB,antenele se rafuiau cu acestia pentru ca indraznisera sa opreasca varstnicele sa ajunga la biserica,cetatenii la cumparaturi etc.Daca se vor initia proteste doar in afara sarbatorilor,zilelor libere sau cand ne vor da ok ‘antenele’ atunci sa nu ne miram ca ne merge asa de bine in aceasta tara.

  30. 30 exasperat aprilie 1, 2010 la 8:28 pm

    Privind la minunăţia asta de iniţiativă, îmi vin în minte vreo două versuri ale lui Ombladon: „Băi Traiane, de ce zici tu că ne e bine, / când nici tu n-ai vrea să fii condus de unul ca tine?”

    Nu-s al naibii de inspirate?

  31. 31 Lilick aprilie 1, 2010 la 8:34 pm

    Va astept pe toti, maine, imbracati in violet.

    NU BASESCU! 🙂

  32. 32 Victor V aprilie 1, 2010 la 8:39 pm

    @ Ghiță Bizonu’

    Mulțumesc mult pentru dedicație. 🙂 Ar trebui să vă publicați memoriile. Sunt amintiri interesante, povestite cu mult suflet.

    Pe Independent am lucrat și eu în timpul facultății (’88-’89). Chiar ne întrebam cum de s-a reușit proiectarea și fabricarea lor, într-o perioadă în care industria ajunsese la blocaj cronic din cauza „planificării” centralizate („forurile superioare”).

    Din păcate, nu știu ce înseamnă partiția Symbiont și nici macar Wikipedia sau Google nu ajută. Dar măcar am găsit „Seculara înapoiere a României” de Ghiță Bizonu’. Promit că o voi citi.

    Sărbatori fericite!

  33. 34 radu aprilie 1, 2010 la 9:19 pm

    apreciez solidarizarea dvs si ironia picurata pe coada acestui material, poate, mult prea fina, pentru unii dintre noi. PASTE FERICIT dvs si intregii familii!

  34. 35 Mimosa pudica aprilie 1, 2010 la 11:11 pm

    E caraghios si prea mult sa il asociem pe Basescu cu Sarkozy.

    De ce s-a ales pentru protest doliul regal?

  35. 36 Mimosa pudica aprilie 1, 2010 la 11:31 pm

    @Ghita Bizonu’

    Da, manifestarile impotriva PDL ar fi actiuni serioase.
    Chitibusar cum sunt cred ca plimbarea pe strada in haina violet e inventata de niste baieti priceputi care au stiut sa-i convinga pe altii sa o aplice. Seamana cu ce faceau cei din timpul lui Ceausescu care puneau in circulatie bancurile politice cand se acumula prea multa tensiune.

  36. 37 Mimosa pudica aprilie 1, 2010 la 11:41 pm

    @ELMMAR

    In afara de faptul ca as fi folosit alte cuvinte sunt 100% de acord cu tine:
    „chestia cu movul curvesc in data de 2,adica maine, mi se pare o mare tampenie.
    Ce drac de importanta mai are betivul asta din deal in afara de faptul ca este presedintele de care s a facut cel mai mult mishto din istoria Romaniei. Ce rahat mai reprezinta individul asta decat un alcoolic in faza terminala.Lasati l sa si vada de paharul si curvele lui atat cati ani mai are ca oricum nu mai candideaza.
    Problema Ro este guvernul bok,pdl ul si gasca lor de nenorociti.
    Cand o zi fara astia sa vin si eu?”

    P.S. Spune-i culorii doliu regal si ce se intampla iti va da mult de gandit.

  37. 38 Augustin aprilie 1, 2010 la 11:58 pm

    @ ELMMAR
    Eu zic ca e cea mai mare greseala pe care o putem face: sa credem ca Basescu nu mai conteaza, ca e iesit din carti etc, etc.
    Nu sint dintre cei care se gindesc ca va fi schimbata Constitutia ca sa mai poata avea ‘fo 15 mandate. Dar, daca in astia 4 ani de mandat puterea lui va continua sa creasca, e limpede ca la Cotroceni va ajunge, inevitabil, omul lui (sau oama, ma rog). In aceasta situatia, va continua sa aiba puterea deplina in stat, pina la adinci batrineti. Va pune cite un boc in fiecare punct cheie, si va controla, prin ei, tot ce misca.
    Si ce, prim-ministru i-ar sta rau? Ia gindeste-te!
    Am convingerea, nu stiu de ce, ca ti-e la fel de drag ca si mie. Sa nu facem greseala de a-l subestima!

  38. 39 felix-cat aprilie 2, 2010 la 1:10 am

    Vinerea Mare , slujba Prohodul Domnului .
    La ora 18 ( 19 ora Romaniei ) un grup de romani va participa la slujba de la Catedrala Saint Catherine din Bruxelles – barbatii vor purta fulare violet , iar femeile vor fi acoperite cu basmalute violet .
    Aceasta este forma de protest pe care o manifestam alaturi de romanii de-acasa . IN TACERE .
    Voi fi si eu in acel grup .

  39. 40 ALBERTO RODRIGUEZ aprilie 2, 2010 la 3:36 am

    Avand in vedere ca Teo a lucrat pana acum in divertisment si gusta o satirica de bun gust am scris pe http://www.oraderecreatie.ro ceva foarte simpatico legat de candidature ei si anume Micutul Napoleon are nevoie sa raportez catre dl el commandant ,de fiecare data cand reuseste sa creeze un loc de munca ,asa ca de data aceasta s-a gandit sa ajuta o mama disperata ,care dupa ce a dat cu fund de pamant ,nu se mai putea ridica si facea cu mana dupa ajutor Avand in vedere ca orce mana ridicata poate reprezenta un vot pentru un partid care il cauta disperat ,au sarit in ajutor ei imediat ,si vor s-o pune lista celor care iau salariul fara sa faca nimic la parlament

  40. 41 Ghita Bizonu' aprilie 2, 2010 la 9:07 am

    Ptr Victor V

    Symbiont era un program ( sistem de programe) care pe calculatoarele FELIX permitea lucru multitasking ) . Avand grija la „periferie” ( adica in special discuri ! pe vremea aia in general DIMAS ( AD) si BD ) puteai sa executi programe in paralel ( 2-3 partitii ). Zona de lucru se punea pe un disc manevra sau chiar pe discul sistem . Si cand capetele se faceau vreo 5 intrai pe secunda … arata obsecen si ma zgaltaia unitatea de disc de ziceai ca e cutremur !!!

  41. 42 ELMMAR aprilie 2, 2010 la 9:46 am

    @ Mimosa pudica,

    Eu nu sunt asa pudic precum dumneavoastra,eu sunt o ţîră mai bagabond dar important este ca s a inteles.
    Amintindu mi expresiile folosite de iubitul nostru conducator de a lungul timpului chiar cred ca am un limbaj academic atunci cand ma refer la maria sa.

  42. 43 ELMMAR aprilie 2, 2010 la 10:00 am

    @ Augustin,

    Nu l subestimez pe basescu, conteaza,n a iesit din carti… tocmai asta este motivul pentru care trebuie desfiintata,indepartata, pepiniera de cadre pupincuristice pdl iste.
    Cu un premier care poate precum Adrian Nastase, base ar fi ramas inchis singur acolo sus in deal behăind spasmodic la vremurile trecute rozandu si unghiile a neputinta, ingurgitand tzuica scotiana si mangaind pe buci putori blonde.

  43. 44 Draghi Puterity aprilie 2, 2010 la 10:51 am

    Sa nu uitati sa faceti niste poze in violet. 😉 Poate le postati si pe blog.

  44. 45 Draghi Puterity aprilie 2, 2010 la 10:54 am

    Subscriu din tot sufletul la mesajul lui Augustin. Ajunge o singura celula canceroasa, pentru ca in final organismul sa fie doborat de metastaze.

  45. 47 Go-pedia aprilie 2, 2010 la 12:37 pm

    Daca jumatate din Romanie nu l-a vrut pe Basescu, atunci de ce sa nu facem 182,5 zile fara Basescu?

  46. 48 blogideologic aprilie 2, 2010 la 2:01 pm

    @ Victor V, @ Ghiță Bizonu’
    +Ar trebui să vă publicați memoriile. Sunt amintiri interesante, povestite cu mult suflet.+
    Nu cred că ar fi vorba atât despre memorii, cu atât mai puţin despre suflet (chestie personală). Ce-i important, este faptul că punctează momentele principale cu judecăţi de valoare extrem de pertinente, ceea ce-i capacitate cam neobişnuită la români.
    Fericite sărbători pascale !

  47. 49 Karakas aprilie 2, 2010 la 3:19 pm

    Any No Basescu Day is a good day!

    Basescu este simbolul unei perioade negre pentru Romania, in care gasca lui a dus normalitatea vietii democratice in derizoriu. S-a inconjurat de lachei ca si Ceausescu, niste semi-docti parveniti. De fapt parvenitismul, nepotismul si fariseismul sunt elementele definitorii ale acestei puteri, cu adevarat putrede. Cui credeti ca s-au dat mitele din scandalul Daimler? De ce insista Videanu sa fie aprobata afacerea Rosia Montana? Cum altfel ar fi putut iubitul Elenei Basescu, Bogdan Ionescu, sa ocupe singurul loc pe o pozitie la Ministerul Economiei, ca nici dupa o luna sa fie trimis pe post diplomatic la Amabasada Romaniei de la Paris? De ce vrea Udrea o dictatura luminata? Pentru ca stiu ca mult prea multi romani pot fi prostiti cu propaganda populista, timp in care ei isi multiplica tentaculele si averile, si pun din ce in ce mai multi lachei sa ii slujeasca. Romania e sufocata de acest regim!

  48. 51 theodora0303 aprilie 2, 2010 la 9:46 pm

    Buna seara,
    Am fost la No Basescu Day.
    A fost intersant dar din pacate prea putina lume.
    Au fost aproximativ 40-50 de participanti majoritatea bloggeri.
    Cineva a venit cu cainele care purta la gat o fundita mov.
    Am avut ocazia sa cunosc cativa bloggeri liberali pe care ii stiam doar din blogosfera.
    Nu stiu daca in afara de mine a mai fost vreun blogger de stanga.
    Este un inceput.
    Probabil ca data nu a fost prea bine aleasa.
    Probabil ca multi din cei care isi doreau sa participe au plecat din Bucuresti sau erau ocupati cu pregatirile de Paste.
    Poate data viitoare va fi mai bine.
    O seara buna tuturor!

  49. 52 Alex aprilie 2, 2010 la 9:50 pm

    mii de multumiri, este exact ceea ce simt

  50. 53 EPISTOLEpentruZEUS aprilie 2, 2010 la 10:13 pm

    Si eu am spus astazi NU populismului si demagogiei.
    Chiar daca am fost pozati, filmati si paziti de politisti in si fara uniforma.
    Chiar daca au incercat sa ne intimideze, chiar daca ne-au legitimat.
    Chiar daca nu am fost prezenti cu miile si milioanele.
    Nu imi este frica sau rusine sa afle cine sunt.
    Sunt unul dintre multi.
    Sunt cetateanul nr. 5.000.001 din clasa ciuruitilor!

  51. 54 Răutăciosu aprilie 3, 2010 la 6:16 am

    Bârfe ?

    Parlamentara Eba se pricopsi cu „Sida”,
    Mai abitir ca frunza crudă cu omida.
    Din neica nimeni, băiatu’ ajunse la Paris
    Printr-un concurs, de-mprejurări, închis,
    Anume regizat de meşterul Videanu,
    Prin ordin de la tata socru-şobolanu’.
    ………………………………………………………..
    De-aci morala, ce-i pe post de sfat :
    Nu puneţi mare preţ pe sexul protejat !

  52. 55 Victor V aprilie 3, 2010 la 8:35 am

    @blogideologic – aprilie 2, 2010 la 2:01 pm

    Postarea lui Ghiță Bizonu’ începea cu „lui Victor V. amintiri personale”. Și mie mi se par interesante opiniile lui nea Ghiță, mai ales că sunt diametral opuse părerilor mele. Discuția mă ajută să-mi verific soliditatea ideilor, claritatea și CONCIZIA expunerii. 🙂

    Sărbători fericite tuturor!

  53. 56 octavpelin aprilie 3, 2010 la 11:26 am

    „ZIUA FARA BASESCU”-A FOST UN SUCCES LA BRASOV!!!!,
    Atiunea trebuie continuata in fiecare an.

    PASTE FERICIT!!!

  54. 57 peterscu mihaela aprilie 3, 2010 la 11:47 am

    dupa ce am urmarit emisiunea conexiuni pe postul antenei3,cred ca ratatul asta de basescu ar trebui sa se duca unde ii este locul,adica la gunoi,nu sa reprezinte romania! cu asa sef de stat n e mai miram de ce nu n e baga nimeni in seama si suntem din ce in ce mai rau din toate punctele de vedere.

  55. 58 blogideologic aprilie 3, 2010 la 1:55 pm

    @ Victor V.
    Există multe tipuri de cunoaştere. Colegul nostru de blog, –ale cărui judecăţi de valoare le apreciez foarte mult–, dovedeşte că stăpâneşte la perfecţie cunoaşterea prudenţială. Şcoala românească are o foarte bună tradiţie de predare a cunoaşterii prudenţiale, chiar înainte de şcoala de la Sfântul Sava cunoaşterea prudenţială se preda la Udricani, la Colţea, la Sfântu Gheorghe, la Biserica Enei la toate bisericile din Bucureşti, în modul cel mai deschis după libertatea acordată Limbii Române de Matei Basarab. Reforma comunistă a învăţământului din 1948 a eliminat în mod sistematic cunoaşterea prudenţială din şcoli. Raportul Tismăneanu nici nu aminteşte despre aceasta ! Apoi, să adaug că nici o tentativă victorios anunţată de reformă anti-comunistă după 1989 în şcoli nu şi-a propus să reintroducă în programă studiul cunoaşterii prudenţiale. Cum am ajuns eu la cunoaşterea prudenţială ? Este un arhetip cultural de familie. Nu ştiu drumul iniţiatic al remarcabilului nostru coleg de blog către cunoaşterea prudenţială. Dar l-a parcurs foarte bine. Ce spui tu, după ce ai băut o cană mare de cafea bună, despre +soliditatea ideilor, claritatea și CONCIZIA expunerii+, nu este cunoaştere prudenţială, insist. Dar ceea ce spune colegul GB, şi chiar aici pe blog, eu redau numai un excerpt : “Un algoritm politic este o formulă care elimină negocierile între părţi. O înţelegere trece de simplul algoritm …”, este cunoaştere prudenţială ! O introducere contemporană foarte bună la cunoaşterea prudenţială este cartea lui Robert Pirsig, “Zen and the Art of Motorcycle Maintenance”. Este o carte de filosofie aplicată, pe care Gabriel Liiceanu a refuzat constant să o traducă şi să o publice la editura Humanitas.

  56. 59 michel aprilie 3, 2010 la 8:04 pm

    Buna ziua ,
    Numele meu este Mihai Cristian . Abea mi-am creat si eu un site , asa ca al dumneavoastra , de tip blog . El se numeste http://misu-cristian.blogspot.com dar asta conteaza mai putin . Ceea ce va rog , daca aveti timp si doriti sa ma ajutati este sa imi dati niste repere , sfaturi , idei in privinta traficului .

    Succesul dvs de care aveti parte , as vrea sa il am si eu , intr-o zi .

    Mi-ar face o deosebita placere daca mi-ati citii mesajul si mi l-ati aproba . Daca aveti o cat de mica doza de bunatate , va rog dati-mi un raspuns . Va multumesc din suflet si , paste fericit alaturi de familia dvs si de cei dragi .

    Cu respect , Mihai Cristian din Bucuresti.

  57. 60 Victor V aprilie 4, 2010 la 4:52 pm

    @blogideologic

    Te rog scuză-mi ignoranța, dar nu înțeleg ce înseamnă „cunoaştere prudenţială”. Căutarea cu Google m-a condus invariabil la articole sau comentarii semnate „blogideologic” sau Titus F.

    Ai putea explica, pe scurt, ce înseamnă „cunoaştere prudenţială” și de ce ar trebui studiată sistematic?

  58. 61 blogideologic aprilie 5, 2010 la 1:52 pm

    @ Victor V.
    “Pe bune”? Păi din 1948 şi până acum, s-au cam dus toţi cunoscătorii pe apa Sâmbetei. Fără să mai vorbim despre cărţile de cunoaştere prudenţială ce au fost arse la ordinele alogeno-cominterniştilor. Aşa că acum este doar “bling bling”.

  59. 62 Victor V. aprilie 5, 2010 la 4:48 pm

    @blogideologic

    Te-a enervat rău Excelența Sa. Lasă-mă să pun și eu paie pe foc. Sper să te amuzi și să nu iei lucrurile personal. Legat de alogeni – nici tu nu ești chiar oltean get-beget (apropo, expresia nu are legatură cu geții – cred că vine din turcă).

  60. 63 Ghita Bizonu' aprilie 5, 2010 la 5:21 pm

    Salve Titus!
    ma faci sa rosesc ( desi stau prost la capitolu modestie ! Mai bine la aroganta – dau lectii si amabilei noastre gazde ! ). Nu poti amana elogiile dupa ce voi fi imbalsamat cu formol ?!
    Si marturisec ca nu stiu ce este aia cunosatere prudentiala . Daca imi explici raman recunsocator
    Insa „drumul iniţiatic ” se pare ca are oareesce legatura cu bietu taica-miu „gandeste ca esti mare ca plopu ! Esti ditai boul si gandesti ca o bibilica!” si mai avea o palma grea de-mi clantaneau dintii 2 minute . Ma rog am aflat ca nu mai sunt copil cam inainte sa implinesc 15 ani ( de multe ori ii sunt recunsocator ! ). Si un fost sef dl Iesosua Spitzer „mai iti spun ca copilului meu” ( pe Spiter jr l-as intreba cat de grea era palma paterna ). Pe mine doar ma cicalea patern .Oricum cine isi iubeste copilul acela il mustra – Solomon. Si mai datorez ceva catorva plutonieri : ba soldat trebe sa te gandesti intotdeauna daca poti si cum poti ! Nu rade idiotule ca si daca vrei sa intri in carciuma trebuie sa te gandesti cati bani ai in buzunar si daca ai paine in casa !!!
    Si schemelor logice unde trebe sa definesti din prima data conditiile .
    Cam asta fost drumul meu „initiatic”. Ma rog liceu, facultate , doua cursuri programare dar din astea am prins cateva informatii si metode … prostii superficiale

  61. 64 blogideologic aprilie 6, 2010 la 2:46 am

    @ Victor V.
    Dacă „Excelența Sa” este neam prost, trebuie să-l urmezi? N-am ascuns vreodată că sînt urmaş de răzeşi soroceni refugiaţi în 1944. Răzeşii soroceni erau români, români, români, la fel ca oltenii.

  62. 65 blogideologic aprilie 6, 2010 la 4:01 am

    @ Ghita Bizonu’
    Nici bunicul meu analfabet nu ştia nimic despre Turgot şi David Ricardo. Însă, în refugiu, spunea mereu că „Omul sfinţeşte locul”. În programele şcolare de la noi, se consideră că fraza citată este un proverb. Dar citind studiul economic al iluministului Turgot despre exploataţia agricolă, constatam că el extindea şi dădea claritate înţelepciunii bătrâneşti din fraza „Omul sfinţeşte locul”. David Ricardo preia aproape nemodificate ideile lui Turgot din analiza sistemului de producţie (doar exploataţia agricolă la Turgot). Sunt principii de bază şi în microeconomia neoclasică de acum. Tot aşa, chinezii nu ştiau mai nimic despre colbertism (mandarinii probabil că ştiau :-)). Dar succesul lor economic de acum este colbertism/mercantilism în toată legea !

  63. 66 claudia-iulia aprilie 12, 2010 la 2:06 pm

    Nu am stiut de aceasta initiativa, dar pe viitor, daca o sa am informatiile in timp util si eu si o gramada de prietene si prieteni vom veni la NO Basescu DaY! Eu si multi altii ca mine fac parte din onoranta tagma a ” ciuruitilor”! Asteptam cu mult interes, din nou o asemenea initiativa!


  1. 1 No Basescu Day, in presa « Ivydesign Trackback pe aprilie 1, 2010 la 2:56 pm
  2. 2 2 aprilie – No Băsescu Day ! « Sfinxul Trackback pe aprilie 1, 2010 la 6:01 pm
  3. 3 Media coverage: “No Basescu Day” « ALIANTA DREPTEI Trackback pe aprilie 1, 2010 la 9:38 pm
  4. 4 Blog.RohanMedia.com » Archive Blog » No Băsescu Day Trackback pe aprilie 1, 2010 la 11:07 pm
  5. 5 No Basescu Day « Hai ca se poate! Trackback pe aprilie 2, 2010 la 8:53 am
  6. 6 Cromatici: starea mov din vinerea neagră « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă Trackback pe aprilie 2, 2010 la 10:23 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!
Reclame

%d blogeri au apreciat asta: