Un act de protest

Este titlul editorialului meu de miercuri din Jurnalul National. Editorialul poate fi citit aici.

49 Responses to “Un act de protest”


  1. 1 Noe februarie 16, 2010 la 10:59 pm

    Foarte reusita caricatura de la articol: socialismul bicefal inghite partidul si democratia. Martor: Adrian Nastase. Unde sunteti voi oare Cervantes, Picasso, Dali, Allende, Neruda, Mayakovsky, Tarkovsky, Savitsky, Trotsky, Kafka, Gogol, Cehov, If, Petrov si deasupra tuturora Caragiale, Nenea Iancu bogasierul de la Ploiesti? Unde? Si ce jale si ce confuzie pe blog. Care mai de care mai hilara. Un adevarat festin pebtru cei pe care i-a daruit Dumnezeu cu simtul umorului in stare latenta. Totusi mare pacat ca lipsesc la apel marii artisti care ar putea transforma acest umor latent in capodopere accesibile publicului larg din tara trista plina de umor. Si de umori.

  2. 2 i.nicolae februarie 16, 2010 la 11:03 pm

    Protest ?Inpotriva cui?A mafiei?Nu tine.Demisia din PSD,si formarea unui partid de stanga nou.PSD cu Geoana si Vanghelie nu mai obtine nici 10 procente la urmatoarele alegeri.V-am spus ca Geoana e tradator,Iuda a fost un paduche flausat pe langa el.Mizerie mare in tara asta.

    Sa auzim de bine.

  3. 3 Carmen februarie 16, 2010 la 11:26 pm

    Asa procedeaza un adevarat barbat politic!
    Feliitari!
    Desi, un ochi rade, altul plange…………regret ca oportunistii sunt tot mai multi in acest partid. Regret ca incearca sa „va execute” ………. dar, NU MOR CAII CAND VOR AINII!!!
    Daca se rupe PSD-ul si va hotarati sa puneti bazele altui partid, eventual cu domnul Iliescu…………am sa ma inscriu………..desi pana acum am stat departe de asa ceva…………..tinand cont de ceea ce-mi spunea candva bunicul meu, precum ca „politica e o …..”.

  4. 4 theodora0303 februarie 16, 2010 la 11:27 pm

    „…renunţarea la candidatură este şi un act de protest faţă de mine însumi.”
    Este impresionant domnule Nastase.
    Nu stiu cati politicieni romani ar putea sa faca un asemenea gest avand aceasta motivatie.
    Dar noi ce facem, domnule Nastase?

  5. 5 casastirilor februarie 16, 2010 la 11:33 pm

    Ar fi culmea ca disparitia stangii din Romania sa ne trimita in dictatura. AR FI CULMEA! http://casastirilor.wordpress.com/

  6. 6 Doru Coarna februarie 16, 2010 la 11:42 pm

    Daca acest articol ar fi continut si un mod de protest accesibil membrilor simpli era OK.

    Dvs. nu o puteti spune dar noi putem, MG a discreditat complet partidul.
    Parca totusi e o constructie cam dificila pentru dansul, parca totusi alt autor semneaza libretul, e prea articulat pentru a fi gandit de oameni ce au facut sa se piarda tot ce se putea. Sunt oameni specializati sa piarda, de ce ar castiga acum?

    Retragerea lui Ion Iliescu spune totul; daca nici fondatorul partidului nu si-l mai asuma, nu se ragaseste in el, atunci niciun membru adevarat ori simpatizant al stangii nu o va face.
    Probabil la urmatoarele alegeri o parte din pdl va primi ordin sa voteze cu psd ca sa nu se demonteze scena politica.

    Toti stim ca e foarte greu si nu stim cat de oportun ar fi in asa o tara mai mult decat balcanica, daca ar mai merita efortul, dar poate totusi…?
    (Macar asa, pentru popor, daca tara ramane fara opozitie reala poporul nu mai primeste galeti de plastic din 2012 si ar fi mare pacat…).

  7. 7 alex.dumitrascu februarie 16, 2010 la 11:42 pm

    Mie mi se pare ciudat ca ne influenteaza orientul „mai mult decat credem”.

  8. 8 Robert Komartin februarie 16, 2010 la 11:44 pm

    Domnule Presedinte,

    Jos palaria – „actul de protest fata de sine” este intradevar cea mai frumoasa recunoastere a erorilor de catre un adevarat barbat politic!

    Dar, cum tot nu prea mai aveti ce pierde, de ce nu duceti acest exercitiu de sinceritate pana la capat (stiti dvs., haideti sa mergeti pana la Canosa daca tot ati ajuns in genunchi… ca rangul si asa nu vi-l poate lua nimeni):

    a. Si cam cand v-ati dat seama ca metodele lui Vanghelie nu pot revigora partidul?

    b. Si cam cand v-ati da seama ca unii (multi, dar sa nu generalizam…) dintre colegii dvs. au un talent nativ de a sari dintr-o barca in alta?

    Stiu ca in functie de raspunsul la cele de mai sus veti face o alegere implicita destul de dificila (intre prostia crasa, orgoliul nemasurat si reaua vointa…). Dar eu zic ca merita s-o explicitati. Dupa care putem merge mai departe 🙂

    Apropos, credeti sincer ca trebuie sa apelam la traditiile catolice ca sa ne explicam bizareria situatiei? Balcanismul va spune ceva? Ocupatia otomana? Domnitorii fanarioti? Domnitorii straini? Ocupatia sovietica?

    Cu respect,
    Robert K.

    P.S. Revin oarecum obsesiv la tema, dar nu pentru ca sunt sadic, ci pentru ca chiar cred cu sinceritate ca un lider poate sa mai fie lider (in special pentru dupa ce a fost invins) numai daca se infatiseaza in fata celor ce-l urmeaza asa cum e el, cu bune si cu rele…

    Stim ca sunteti inteligent, stim ca sunteti vizionar, stim ca sunteti cel mai bun prim-ministru din ultimele decenii, stim ca faceti glume (aproape intotdeauna) reusite… Dar cum sunteti de fapt?

  9. 9 Ion N. Iliescu februarie 16, 2010 la 11:45 pm

    Ma intreb ce o simti dl. Adrian Nastaze vazand (daca o mai vedea) cum o suma de indivizi ciudati il confunda cu social-democratia si cum il venereaza ca pe un Messia al stangii. Pe Adrian Nastase !!! Traim vremuri tulburi.

  10. 10 Karakas februarie 16, 2010 la 11:53 pm

    E adevarat ca dl. Basescu pare sa fi avut o influenta nefasta si asupra partidelor, mai precis PSD. Se pare ca multi liderii actuali ai PSD s-au molipsit de acest tip de comportament manelizat-bipolar si ca nu mai disting valorile in mod corect. Vanghelie este cel mai bun exemplu de populist social-democrat, care acum iti da o palma, acum te mingiie pe crestet, acum iti spune o minciuna, acum pare cel mai cinstit om din lume. Vezi „glumitza” cu Geoana si Vantu pe care a aruncat-o-n vint azi.

    Sigur ca politicienii se mai si razgindesc. De multe ori fara gratie. Insa „baletul politic” pe care il fac unii lideri social democrati, care incearca sa se pozitioneze sau sa se repozitioneze este de multe ori hilar. Vezi piruetele domnului Dragnea fata-n-fata cu votul pe echipa.

  11. 11 Bibliotecaru februarie 16, 2010 la 11:55 pm

    A rămas doar Victor Ponta care să lupte contra întregii găşti de interese?
    Vai de PSD, vai de România, dacă nu câştigă domnul Ponta.

  12. 12 Robert Komartin februarie 16, 2010 la 11:58 pm

    Ah, si inca o completare… o mica rugaminte, de fapt. Va rog mult de tot sa nu spuneti ca sunt impertinent pentru cele de mai sus…

    Mi-ati spus deja ca sunt impertinent acum cincisprezece ani – pentru ca am atras atentia ca tinerii tarii se indreaptau in masa spre tari straine, manati de lipsa de speranta si de orizont la ei acasa.

    Si mai ales pentru ca am facut asta intr-un grup largit de tineret sperante, in prezenta d-lui Iliescu.

    Acuma, nu e important ca aveam dreptate (:-)) ci mai degraba ca mi-a placut eticheta… si am continuat pe acelasi ton. Dar nu in politica.

    Este momentul sa va multumesc sincer pentru acea remarca – nu aveti idee cat de mult m-a ajutat in viata.

    Cele bune,
    Robert K.

    P.S. Si daca aveti nevoie de un impertinent bine temperat in echipa dvs., va stau cu drag la dispozitie :-). Daca nu, pe aplaudaci stiti (acum cu certitudine) unde sa-i gasiti. Nu stiu cata nevoie mai au ei de dvs… dar asta e cealalta fata a monedei.

  13. 13 Noe februarie 17, 2010 la 1:26 am

    Ponta, Ponta, Ponta !!! Rasuna valea. Si stelele-i intorc numele. De el depinde dreptatea, democratia si onorabilitatea PSD. Succesul lui va schimba trecutul, prezentul, viitorul, esenta si aparennta partidului Iliescu-Cosmanca-Hrebenciuc-Oprisan-Mazare-Nastase-Mitrea-Geoana-Vanghelie. In aceasta „lucheluta” cu staif sta cumpana dintre bine si rau, in partid, in tara, in univers. Sufletul pe stanga, cel unic, a migrat din Iliescu in Nastase si acum se muta fara dureri in Ponta, Ponta, Ponta al sau nume o să-l poarte secolii din gură-n gură şi l-or duce mai departe, de a pururi, pretutindeni, în ungherul unori crieri…Şi-or găsi, cu al sau nume, adăpost
    O, sărmane! Oooo minune. O fi de plans sau de râs? Astept sa vad ce zice Aya despre micutul titulesc si cum zice ea asa fac. I-am invocat eu pe artisti dar i-am invocat aiurea. Aici e o treaba mare, e o treaba grea. Aici e nevoie de Shakespeare, ala care a scris Ubu Rex cu scene din Macbeth.

  14. 14 Ion N. Iliescu februarie 17, 2010 la 1:33 am

    @Bibliotecaru, cata luciditate atata suferinta. Asadar cu exceptia micutului Ponta PSD-ul e o gasca de interese. Nu spun eu, o spuneti d-voastra. Si o spuneti asa de frumos ca-mi dau lacrimile. Cata luciditate atata suferinta. Ponta e alinarea. Adica tocmai partea lipsa din luciditate.

  15. 15 T. februarie 17, 2010 la 1:52 am

    Domnule Nastase, in urma deciziei de luni, primul impuls a fost acela de a va persifla, de a va spune „de dulce”, eventual cu o referire la celebrul indemn privitor la numararea oualor, in combinatie cu amintirea necesitatii unui microscop intru efectuarea operatiunii.

    Intre timp, vad lucrurile dintr-o alta lumina. Ce rost ar fi avut actul de curaj al candidaturii, in conditiile unei competitii fundamental viciate, pana la a fi transformata in aranjament pe fata?

    Va impartasesc absolut toate opiniile exprimate in editorial. Ce se intampla insa cu noi, cu cei care tot protestam in van de 5 ani (si mai bine, caci o parte dintre noi nu inchideau ochii nici inainte de 2004 si, in treacat fie spus, sine ira et studio, nici atunci nu le era foarte moale) si parem a striga ca nebunii, singuri in desert?

    De ce parem a fi atat de putini, desi suntem atat de multi, de ce nu reusim sa FACEM ceva pentru soarta noastra, pentru mai binele celorlalti?

    Daca nici structura interioara, nici conjunctura nu ne imping pe toti la revolutia cu arma in mana impotriva Batistelor de toate soiurile care ne calca pe gat, atunci de ce nu gasim o forma de agregare adecvata timpului, pentru ca actiunea noastra sa produca rezultate palpabile, masurabile in viata de zi cu zi.

    Desigur, domnia voastra puteti spune linistit: eu mi-am facut datoria, eu mi-am facut numarul. Am fost Ministru, am fost legislator, am fost Prim Ministru, sunt Profesor. Am lasat ceva in urma, in fiecare din aceste etape ale vietii mele publice. E treaba altora sa-si puna intrebarile de mai sus (si altele relevante) acum.

    Asa cum Presedintele Iliescu a aratat prin intreaga sa activitate post decembrista, poate si trebuie sa existe liant intre generatii. In lipsa acestuia, in lipsa unor oameni „pe spinarea” carora sa construiasca, cei carora le-a venit sau le va veni sorocul afirmarii vor ramane nascuti talente, morti speranta, iar tara va urma cursul care, se pare, i-a fost prescris: manelizare, dezagregare, vanghelizare, atomizare sociala, inversarea, urmata de disparitia completa a scarilor valorice, pustiul si ruina.

    Vrem sa lasam buruienile sa ne cuprinda si sa ne sufoce sau suntem in stare sa luptam?

  16. 16 Aya februarie 17, 2010 la 3:04 am

    @

    Bibliotecaru

    PONTA ESTE, LA PROPRIU, PROCUROR ANTI- MAFIA SI VA LUPTA, ACUM, CU MAFIA LUI VANTU CARE II ARE CA INTERFATZA PE GEOANA, DRAGNEA, VANGHELIE (PENTRU A DA DOAR TREI NUME)

    Da, pe fatza, in camp deschis, (citez) „cu gashca de interese” negre, si cu mafia lui Vantu, va lupta Ponta.

    Nu uita, insa: tanarul Ponta este, la propriu, procuror anti- mafia.
    Ca atare, va lupta cu toate armele- conventionale si neconventionale, ca sa spun asa- impotriva acelei adunaturi (gashca e cam elegant spus) de mutantzi umanoizi, cu aparentza de zoon politikon, de tipul Prostanacul Geoana, Liviu Dragnea, Marean Vanghelie, reuniti in jurul intereselor mafia si vanduti, la propriu, capului mafiot Sorin Ovidiu Vantu.

    Victor Ponta nu are nici forta subtilitatilor lui Adrian Nastase si nici colosala experienta, dublata de un instinct si o stiinta politice greu egalabile, specifice lui Ion Iliescu.
    Are, insa, dincolo de forta si determinare personale, ceea ce nu are nici unul dintre cei doi mari oameni politici numiti: dezinhibare totala si experienta intr-o lupta cu aparenta politica, dar dusa, la propriu, cu mafia.

    Nu stiu in ce masura iti amitesti dar, inca de foarte tanar (in 2000) Victor Ponta a repurtat victorii incredibile in lupta anti- mafia.
    Dau ca exemplu doar faptul ca el a instrumentat si finalizat Dosarul Tofan, un caz greu, cu imense increngaturi de interese negre pana la inalt nivel si, pe de alta parte, pana in adancurile „tainice” ale crimei organizate.
    Nu stiu cati procurori ar fi ramas fermi, pe pozitii, ca Victor Ponta si nu ar fi cedat, fie si minimal, in fata presiunilor (deloc greu de inteles!) facute asupra lor. Nu stiu cati ar fi ramas pe pozitii, insensibili la banii multi oferiti ca pret al tacerii de catre mafia- sau la amenintarile pericolelor care apar, inevitabil, in astfel de confruntari intre oamenii legii si obscura lume mafiota.
    Victor Ponta a ramas ferm pe pozitii si a finalizat dosare care dau ameteli si frisoane cunoscatorilor numai cand li se numeste cauza, fara detalii.

    Dupa 2000, Victor Ponta a acumulat si experienta politica, dar fara a pierde ceva din reflexele anti- mafia.

    Ai dreptate: vai de Romania daca Victor Ponta nu invinge in aceasta lupta cu mutantii asa-zis de stanga ai politicii romanesti, Prostanacul Geoana, Dragnea, Vanghelie (am numit doar trei dintre acestia si doar din PSD) care sunt, de fapt, interfatza mafiei lui Vantu!

  17. 17 Sibilla februarie 17, 2010 la 4:03 am

    Stimaţi colegi de bloggereală, musai să vă-mpărtăşesc, asumându-mi riscul să mă spurce vreunul… mi-adusăi deodată-aminte că intrarăm în Postul Paştelui şi, m-apucă aşe o MILĂ în ce-l priveşte pe săracu Mirciulică Geoană, păi cum putui tumna eu să omit…
    Săracu dă el… ntz, ntz, ntz…. vorba AN-ului, o fi miercurea cenuşie, da el e şi mai cenuşiu de fo ceva zile, observarăţi cu toţii ŞI acest aspect. Păi cum n-ar ave sărmanul porniri staliniste, tată jeneral secu, autoritar, abuzat cel puţin verbal, reguli şi rigori impuse, mereu şi tăt timpul… crescu şi ficioru.. ş-api ce fac şi cum sunt cei abuzaţi în copilărie? Devin la rându-le abuzatori, agresivi, autoritari, dar… aista Păpuşel cam nema abilităţi, geaba educaţie, geaba schiaună, căci în timp şi-au pus amprenta mai ales deprinderile culese de bună voie nesilit de nima-n lume, căci, frustrat fiind, poate că pe bună dreptate, zisăi, copilăria marcată, a dobândit alte apucături : şiretenia/viclenia, abscunsul pe după fuste, acilea posibil seamănă cu mama sa, fără să jignesc, ierte-mă Doamne, Doamne, da nu-i uşor să fii nevastă de… , nevoia de recunoaştere şi nevoia de agresivitate accentuate însă, cum am spus, mascate cu dibăcia şmecherului ( a nu se confunda cu inteligenţa ), setea de-a deţine puterea, controlul s-au consolidat treptat… finalitatea, o cunoaştem, ne… * lovim * acum, odată cu * maturizarea-i, ufff… cum să nu inspire MILĂ ?
    Întind niţel coarda, căci poci da nu mă vreau abţine de data aista, porniri d-aistea staliniste, apucătura de-a se impune musai şi musai şi cu orice preţ şi prin orice mijloace, de-a fi lideri, se întâlneşte la mai toţi copiii crescuţi în familii de secu, spusăi, la * maturizare *… îi dibuim cu foarte mare uşurinţă inclusiv în spaţiul virtual, pentru că şi-n virtual, manifestările comportamentale sunt aceleaşi, numai ei au dreptate, numai ei ştiu, cunosc, ei sunt miezul, cam aşe.
    Dar, să lăsăm deoparte virtualul, deşi atunci când concură cu spaţiul realităţii, când aceiaşi neicuşori continuă misiile puse la cale ani de zile, subliniez, ani, înhăitându-se cu cei de-aceiaşi ţeapă, transferă automat şi-n virtual scopul, fiecare mesaj al respectivilor urmărind obiectivele propuse, mai ales prin repetarea unor mesaje, subliminale desigur, ca să întărească ideea bunelor intenţii, manipulare… ascunzându-se sub maşti de genul : loialitate, fidelitate.
    Problema cu sărmanul prăpădit Mirciulică Geoană e că, NIMIC, dar absolut nimic nu-i scuză ÎNHĂITAREA CU TRAIAN BĂSESCU, trădarea neamului şi-a ţării, distrugerea unui partid clădit de alţii şi pus cu seninătate de mnealui la dispoziţia altora, PREŞ, cum nici foamea de bani nu-i spală vreunul din păcate CAMELEONULUI de se pupă pe gură cu mentorul şi… alţii.
    Săracul de el, sincer mi-e MILĂ, ce soartă va avea, nu că n-ar merita-o, o, ho, ho…. da-n aista, la acest moment, Ţară a Cumetriilor sub Zodia Cucuvelei, vă spun cu mâna pe inimă, e cenuşiu pentru că şi el sărmanu a auzit cucuveaua, într-o noapte, recent…
    Mă abţin şi nu-l sudui O ZI, că-i Post Mare, al Paştelui, mai mult de-o zi însă NU, nu-s cameleon, nici ipocrită, o furnică şi eu acolo, care-şi permite însă să nutrească MILĂ faţă de specimene descrise mai sus şi da, la ce * statut * am, de neica-nimeni după unii, pot fi DOAR … EU.
    Concluzionând, normalno că SUBSCRIU ACTULUI DE PROTEST cu menţiunea că eu Sibilla, ţăranca, cum zisăi, spun lucrurilor pe nume şi de această dată-l măscăresc pe AN, atenţionându-l ( ! ) să fie ATENT cu cine se-nconjoară, prudent, să aibe încredere mai ales în el şi-n Bunul Dumnezeu, iară în … oameni, apropiaţi, NUMAI atât cât e… necesar!
    Vremurile pe care le trăim, de ceva ani, ne-au demonstrat că, din păcate, Sacrul OM s-a cam… cu greu se mai distiing oamenii de * oameni *, ne place au ba să recunoaştem dar să conştientizăm , se impune. Cu oareşce pretenţii la cei cu experienţă de viaţă, care au o vastă cultură, care s-au * fript * deja, etc.
    Amintesc d-lui AN, * primăvara ies regii la război… * şi… rămâne cum am stabilit, PE REDUTE! Suntem destui, important e să vrem şi ce vrem!
    Sibilla
    P.S.Amânarea trecerii la oareşce fapte NU e de bun augur, timp de analize unii, * analize * alţii, diversiuni şi diversionit, vorba cuiva drag mie, cam fu destui ani, se cam impune să acţionăm, n-aşe… În altă ordine de idei, încotro tandemul Iliescu- AN, acolo şi noi, cu săracu Mirciulică, nu-i rostul de NIMIC Sfânt, BINE, punct.

  18. 18 Spiridus februarie 17, 2010 la 4:14 am

    PSD nu are capacitatea de reactie interna la derapajele tuturor neavenitilor ajunsi in varf pe alte criterii decat competenta si onestitatea.
    Este un organism fara anticorpi. Tratamentul nu se poate face decat in timp. Insa daca organismul e prea bolnav moare, e doar o chestiune de timp ca acest lucru sa se intample. Iar daca mai e si „ajutat” din exterior… Vezi cazul PNTCD.
    Concluzia: este nevoie de o alta constructie pe alte baze. E greu, dar e singura varianta cu perspectiva.

  19. 19 Aya februarie 17, 2010 la 4:27 am

    @

    Robert Komartin

    ESTI RAU INTENTIONAT SI ITI IEI DORINTELE DREPT REALITATE

    Tu nu esti un (citez autoaprecierea ta) „impertinent bine temperat”- asa cum, evident, ti-ar placea sa fii considerat- dar un netemperat „grabnic imprastietoriu” de ironii ieftine, trimis aici de Prostanacul et Cie.

    In mod sigur Adrian Nastase NU ti-a spus ca esti „impertinent”, pur si simplu pentru ca nu face astfel de aprecieri publice, cu atat mai putin (citez din postarea ta) ” intr-un grup largit de tinere sperante, in prezenta d-lui Iliescu.”

    Faptul ca ti-ai fi dorit ca acea catalogare sa vina din partea lui Adrian Nastase- legitimandu-te, astfel, ca ai fi asa cum vrei (nereusind, de fapt) reiese din textul tau (citez): „mi-a placut eticheta…”.
    Pe de alta parte, insa, pentru mine, cel putin, este evident ca iti iei dorintele drept realitate.

    In cele doua postari ale tale pentru Adrian Nastase exista foarte mult venin, totul dovedind ca tu ai ceva „nerezolvat” si, practic, „un dinte” impotriva ANului caruia incerci sa ii pui pe seama chestiuni neadevarate.
    Acest lucru apare evident din perversele insinuari continute in intrebarile pe care le-ai formulat.
    Citez din mesajul pe care i l-ai adresat lui Adrian Nastase in februarie 16, 2010 la 11:44 pm :

    „a. Si cam cand v-ati dat seama ca metodele lui Vanghelie nu pot revigora partidul?

    b. Si cam cand v-ati da seama ca unii (multi, dar sa nu generalizam…) dintre colegii dvs. au un talent nativ de a sari dintr-o barca in alta?”

    Nu trebuie sa fie cineva capabil sa faca sofisticate analize pe text pentru a realiza ca pui pe seama lui Adrian Nastase O FALSA relatie cu analfabetul Marean „care-este” Vanghelie.
    Daca te-ai aflat macar in anturaje pesediste (pentru a nu mai discuta de cele din proximitatea lui Adrian Nastase) asa cum lasi a se intelege, inseamna ca stii ceea ce stiu toti: MAREAN VANGHELIE NU A PROMOVAT POLITIC CATA VREME LA CONDUCEREA PSD S-A AFLAT ADRIAN NASTASE!

    Analfabetul mocirlos caracterial Marean „care- este” Vanghelie este „descoperirea politica” a Prostanacului Geoana care, in timpul „genialei” sale „epoci” de stat cocotzat in varful PSD a adus in prima linie a partidului mizerii umane (cu care se aseamana) de tipul „primarului almanahe de la sectorul 5”.
    Tot Prostanacul Geoana este cel care a girat ascensiunea unor indivizi abjecti, cu afaceri dubioase, care negociaza vanzarea Romaniei de ani intregi si care „sar dintr-o barca in alta” precum Liviu Dragnea.

    Cei trei mutantzi politici- Prostanacul Geoana, Liviu Dragnea si Marean „care- este” Vanghelie- sunt vanduti mafiei lui Sorin Ovidiu Vantu si se pregatesc sa livreze PSD aceleeasi mafii, deschizand, cu buna stiinta si rea credinta, drum criminalitatii organizate catre inalta legitimare politica europeana (Partidul Socialistilor Euopeni) si internationala (Internationala Socialista).

    Intrebarile tale pacatuiesc printr-o veninoasa perversitate, tinand cont de faptul ca, evident fariseic, iti oferi „serviciile” catre Adrian Nastase.
    Parsivenia demersului tau este revelata printr-o „scapare psihanalitica”- exprimand aceeasi bolnava tendinta a ta de a-ti lua dorintele drept realitate- citez din textul pe care i l-ai adresat lui Adrian Nastase in
    februarie 16, 2010 la 11:44 pm: „daca tot ati ajuns in genunchi”.

    V-ati dori- tu, Prostanacul Geoana (pe care evident il reprezinti aici), marsavul Liviu Dragnea, analfabetul mocirlos Marean „care- este” Vanghelie- sa ajunga Adrian Nastase in genunchi, dar asta nu se va intampla vreodata.
    Faptul ca Adrian Nastase da fiori reci celor vanduti mafiei lui Vantu si care se pregatesc sa transforme PSD intr-o interfata politica a mafia (Prostanacul Geoana, Liviu Dragnea si Marean Vanghelie) este denotat prin trimiterea ta la inaintare, pentru a-ti „oferi serviciile”- in realitate, pentru a incerca sa patrunzi pana in proximitatea ANului.

    Du-te la Prostanacul si spune-i ca ti-ai ratat misiunea.

  20. 20 Aya februarie 17, 2010 la 4:50 am

    @

    Ion N. Iliescu

    Tu ai idei putine, dar fixe.
    Se vede ca esti un adulator al Prostanacului.

  21. 21 Aya februarie 17, 2010 la 5:33 am

    @

    Noe

    Ce faci daca procurorul Ponta castiga batalia cu mafia lui Vantu (reprezentata prin vandutii Prostanacul Geoana, Liviu Dragnea si analfabetul Marean „care- este” Vanghelie)- aceasta fiind realitatea infruntarii cu aparenta politica (Congres PSD) din 20 februarie 2010?

    Te sfatuiesc sa fii precaut si sa tocmesti inca de astazi bocitoare profesioniste pentru cariera mafioto- politica a tripletei Prostanacul Geoana, Liviu Dragnea si Marean „care- este” Vanghelie.
    Daca nu te grabesti, s-ar putea sa constati ca nu mai e vreuna libera (cele mai multe sunt deja arvunite pentru jeluirea carierei criminalului Boc, care, dupa cum observi, nu se stie exact cand va fi mazilit) iar tu nu pari a te pricepe sa bocesti profesionist.

    Nu miza pe serviciile vrajitoarelor la care a facut apel Prostanacul (Bombonica Dragnea si Cornelia Mohanu, de la Turnu Magurele).
    Acelea nu bocesc, dar dau in bobi – iar tu cu Prostanacul (impreuna cu analfabetul Marean „care este” Vanghelie) dati in gropi.

    Liviu Dragnea incearca sa sara in alta barca pentru a se salva, voind sa faca pierduta urma relatiei sale cu mafia lui Vantu, via Prostanacul.
    Nu va reusi, asa ca e bine sa il pui si pe el pe lista bocitilor.

    P.S.
    Observ ca incerci sa ma asociezi, subtextual, cu un poet avand convingeri de stanga.
    Daca tot iti dai osteneala in acest sens, cel putin fa-o pornind de la informatii reale, nu de la urechisme.
    Sunt apropiata de spiritul lui Aragon- nicidecum de cel al lui Maiakovski.

  22. 22 Aya februarie 17, 2010 la 6:59 am

    @

    Adrian Nastase

    DACA MITREA ESTE BINE INTENTIONAT, SA IL SPRIJINE ACUM PE VICTOR PONTA SA CASTIGE ALEGERILE IN PSD- CEEA CE, INR-UN ALT PLAN, INSEAMNA A SPRIJINI LUPTA PROCURORULUI PONTA CU MAFIA LUI VANTU

    Miron Mitrea a facut niste declaratii publice interesante in sensul ca incearca sa „intoarca” Congresul.
    Citez: „Am decis cu echipa pe care o construim sa reconstruim partidul, nu sa luam puterea, deci in cinci-sase luni de zile sa organizam un congres pornind de jos, deci nu vrem sa castigam sa ne asezam noi”.

    Miron Mitrea a precizat si cateva nume care vor face parte din echipa lui. Printre cei care i s-au alaturat se afla Marian Sarbu, Adrian Severin si Radu Mazare.

    Propunerea mea este urmatoarea.

    Este neindoielnic faptul ca Miron Mitrea are bune contacte in teritoriu (trebuie sa fie cineva naiv pentru a crede ca si-ar fi pierdut total influenta din perioada in care a fost secretar general al PSD si- trecand dincolo de imensele reprosuri pe care am a i le face in legatura cu „momentul Confort”- recunosc ca este un bun organizator).

    Intrarea tanarului Victor Ponta in cursa pentru presedintia PSD poate schimba radical directia dezastruoasa catre care pareau a se indrepta, iremediabil, lucrurile, la Congresul din 20 februarie 2010.

    Eu pot afirma ceea ce un lider politic nu poate face: batalia, la Congres, va fi, in realitate, cu cei vanduti mafiei lui Vantu (Geoana, Dragnea, Marean „care-este” Vanghelie).
    Daca tripleta Geoana, Dragnea, Marean „care-este” Vanghelie va reusi sa fraudeze alegerile si sa le castige, PSD va deveni interfata politica a mafiei lui Vantu, care, astfel, va dobandi legitimare europeana (via Partidul Socialistilor Europeni) si internationala (via Internationala Socialista).
    Situatia, de o marsavie totala, vorbeste de la sine, orice comentariu fiind de prisos.

    Tanarul (procuror anti- mafia!) politician Victor Ponta este vital, cu un trecut impecabil, cu experienta politica, inclusiv de conducere (TSD).
    In plus, lupta cu mafia este chiar specialitatea lui (sa amintesc de marile dosare pe care le-a finalizat Victor Ponta cu 10 ani in urma, la o varsta cand altii nici nu se dezmeticesc bine dupa terminarea Dreptului?).

    Este greu de crezut (de fapt, realist vorbind, imposibil!) ca si in cazul infrangerii in alegeri a tripletei Geoana-Dragnea-Vanghelie, ar fi eliminate, de la sine, influentele mafiei lui Vantu (cu atat mai mult cu cat Geoana a fost presedinte al PSD timp de cinci ani si a plasat prepusi ai mafiotului Vantu in diverse locuri-cheie, chiar daca unele au mica vizibilitate).
    Dubla experienta a lui Victor Ponta- de om politic si de procuror anti- mafia- si felul sau motivat de a fi si de a actiona il recomanda ca fiind cel mai potrivit pentru functia de presedinte al PSD (in conditiile demnei retrageri a candidaturii celui care a fost un exceptional presedinte al PSD si cel mai bun si eficient prim ministru al Romanei postdecembriste).

    LUCRU FOARTE IMPORTANT: S-AR FACE, IN CEL MAI ONORABIL SI CORECT MOD CU PUTINTA, PREDAREA STAFETEI, LA VARF, CATRE TINERII INTELIGENTI, MERITORII, CU EXPERIENTA POLITICA.

    Indiscutabil, Victor Ponta va trebui sprijinit, in continuare, de toata „garda puternica” a PSD din care NU AR AVEA NICI VOIE SI NICI MOTIV SA LIPSEASCA ADRIAN NASTASE SI ION ILIESCU.
    Dar, desigur, numele importante sunt mult mai multe- m-am rezumat la cele doua emblematice pentru deviza „Forta si echilibru”.

    Daca vrem sa castigam batalia cu „mafiotizarea” PSD (cu gruparea sordida Geoana- Dragnea- Vanghelie care, dincolo de aranjamentele murdare cu mafia lui Vantu, a negociat cu criminalul Boc votarea legilor care ar sta la baza dezmembrarii Romaniei- tinta impusa din afara de crestin democratia germana, care foloseste, in interiorul tarii, varfuri de lance) sa il sprijinim pe tanarul procuror anti- mafia si om politic Victor Ponta sa castige ACUM alegerile in PSD!
    Nu trebuie asteptat un alt congres (prin „intoarcerea”celui de acum) caci, intre timp, mafia se va replia (sau va avea, cel putin, inca un respiro pentru a actiona).

    Trebuie actionat ACUM SI HOTARAT, prin sprijinirea lui Victor Ponta.

    Chem TSD si pe presedintele organizatiei, doctorul Banicioiu, sa se alature in demersul spriijinirii candidaturii lui Victor Ponta.

    Il chem pe Miron Mitrea sa se alature, impreuna cu toti cei pe care se poate sprijini, in tara, pentru a ajuta ca Victor Ponta sa castige alegerile in PSD la Congresul din 20 februarie 2010.

    Ii chem pe toti cei responsabili, care nu accepta ideea ca PSD sa devina interfata politica a mafiei lui Vantu si care se opun dezmembrarii Romaniei (lucru negociat de criminalul Boc cu Geoana si acceptat de acesta din urma, care a promis sprijinul politic al PSD pentru adoptarea celor doua legi necesare, in acest sens, la Camera Deputatilor) sa sprijine candidatura lui Victor Ponta la presedintia PSD.

    PUTEM REUSI!

  23. 23 Aya februarie 17, 2010 la 7:02 am

    @

    Adrian Nastase

    Voi posta textul din februarie 17, 2010 la 6:59 am (apelul pentru sprijinirea candidaturii lui Victor Ponta) si pe blogul lui Miron Mitrea.
    Mai am in vedere si alte bloguri.

    TREBUIE SA REUSIM!
    PUTEM REUSI!

  24. 24 radu c februarie 17, 2010 la 8:02 am

    Ceea ce se intampla in PSD ar trebui sa trezeasca ingrijorare fiecarui roman. Retragerea unor lideri care erau o speranta pentru multi oameni este foarte grava si prevestitoare de vremuri nesigure.
    Problema e ca aceste retrageri de bunsimt nu-si vor face efectul dorit. Nu pot crede ca D-nii Iliescu si Nastase au mentalitatea de invinsi.Nici de aceea ca nu i-ar interesa ceea ce se intampla cu partidul si cu viata romanilor nu pot fi banuiti. Nu pot accepta nici ideea ca cei doi nu banuiesc pe cel ce se ascunde in spatele acestor scenarii.
    Problema care se pune este ca in situatia creata nu erau si alte metode de a salva soarta acestui partid? Cu oameni ca acest Vanghelie,Geoana si inca ceva lideri din tara nu se poate lupta cu spada. Spada e pentru oameni de onoare. La vremuri deosebite ,ar trebui luate masuri deosebite. Nu trebuie lasat ca raul sa se produca. Acest congres daca va oficializa aceasta echipa in fruntea PSD,va ramane ca un moment negru din istoria acestui neam. Inca nu e tarziu! Salvati ce se mai poate! Deschideti ochii ramanilor,a membrilor PSD ce vor participa la congres! Faceti uz de toate metodele pentru a impiedica raul!

  25. 25 harold solomon februarie 17, 2010 la 8:47 am

    Imi pare rau ca renuntati, domnule Nastase. Asa, PSD-ul se duce de ripa, ca Vanghelie pe post de gropar-sef. Aveti dreptate, Mircea Geoana se inseala, va deveni prizonierul lui Vanghelie. Dar trebuia sa luptati cu armele lor, pentru a face ce trebuie facut dupa victorie. Fara putere in partid, ramineti doar un stralucit teoretician – si cam atit. Mare pacat. Si nici aparitia altui partid de stinga nu e o solutie – caci Piratu abia asteapta sa-l colonizeze si pe acela. Stinga, mai ales acum, ar trebui sa fie unita, nu fracturata. Inca o data, regret ca v-ati retras. Probabil ca si d-voastra…

  26. 26 Gaby februarie 17, 2010 la 9:14 am

    Tot respectul pentru domnul Nastase si domnul Iliescu.
    Parerea mea este ca PSD-ul nu mai are scapare…planul lui Basescu pare a se implini…sunt membru din 1999 al acestui partid si cu toate ca nu am fost un activist convins sufletul imi este inundat de doctrina stangista! Pentru mine PSD inseamna Ion Iliescu si Adrian Nastase, adevaratele succese alaturi de acesti oameni le-am trait. „Prostanacul” a pierdut tot, a dus partidul in rapa…si dupa cum pare e bolnav de putere…care putere?…ca nu are nici cat o furnica.
    O rugaminte am si eu pentru domnul Nastase…cu toate ca stiu ca orice inceput este greu…sa se gandeasca foarte serios la formarea unei noi formatiuni care sa fie in realitate de stanga, condusa de domnia sa si de domnul Ion Iliescu…o formatiune care sunt sigur ca in foarte scurt timp il va lasa pe „Prostanac” presedinte peste Marean Vanghelie…atat…
    Sper ca aceste probleme sa se clarifice cat mai curand si sa avem din nou un partid (nu neaparat PSD) adevarat de stanga condus de emblemele stangii romanesti: Ion Iliescu si Adrian Nastase!
    Mult succes!!!

  27. 27 ion ionescu de la brad februarie 17, 2010 la 9:14 am

    Stimate domnule Nastase,

    Citeam interviul domnului general Stanculescu care incepe cu o zicere foarte interesanta „Numai morţii sunt eroi! Eu n-am vrut să mor şi de-aia nu sunt erou! Reţineţi!”…

    Sa pleci de pe campul de lupta e un gest de lasitate, nu de eroism. Te duci, lupti, ori te acoperi de glorie si esti un INVINGATOR, ori mori si acasa te vor plange ai tai si vei fi cinstit ca un erou… In rest, nu e nimic. Nimic nu poate justifica abdicarea din fata greutatii, nici protestul, nici atitudinea…

    Doar nu vreti sa credem acum cu toti ca sunteti „fata mare”, ca in lungul sir al deciziilor politice dvs nu ati „uitat” macar o data prevederile Statututlui partidului. Nu am remarcat nici o hemoragie masiva in partid, ca urmare a actelor de sinucidere in masa a celor care va sustin in urma gestului protestatar de a va retrage. Pe domnul Ion Iliescu, la cei 80 de ani ai domniei sale il inteleg. In loc sa-si admire creatia si sa stea si sa culeaga roadele muncii sale, contempla naruirea idealurilor sale de om politic (poate printre putinii veritabili oameni politici ai acestei tari), vede cum partidul sau de macina in meschine lupte interne pentru ciolan.

    Cand pleci intr-o competitie, trebuie sa-ti definesti rolul: esti fie jucator, fie antrenor, fie arbitru. Rolurile multiple nu fac bine. Eu nu cred in idea de jucator-antrenor. Cu atat mai putin de jucator-arbitru. Dar daca adversarul meu joaca dupa alte reguli, chiar fara nici o regula si da la obiectele acelea pe care le doreati dvs sa va fie numarate, atunci, daca rezist loviturii, ii dau si eu una scurt in barbie, una la fluierul piciorului si un dupa ceafa, apoi am grija sa ma scuz elegan ca un gentilmen, ce p**** masii… In nici un caz nu ma duc la arbitru si ma plang… Categoric dupa o lovitura la locul cu pricina nu voi avea o voce atragatoare ci una pitigaiata si plangacioasa, iar publicul meu va cauta sa-si asucnda fata de rusine cu un astfel de luptator.

    Domnule Nastase, cimitirele sunt pline de oameni de neinlocuit. Categoric dupa cateva zile de la acest Congres se vor uita in constinta publica toate aceste „nereguli”, aceste jocuri murdare. Sigur vor mai fi cateva vogi stinghere care vor mai aduce aminte ca au fost niste hoti pe acolo, dar neesential. Eticheta de partid al oportunistilor, al lasilor si al perdantilor va fi deja pusa. Sa ajungi sa spui ceea ce a declarat domnul Dancu la auzul despre candidatura domnului Ponta ca „in partid mai exista barbati” e ca salutul pe care natia germana il dadea trupelor „Hitler yugend”.

  28. 28 Andrei februarie 17, 2010 la 9:14 am

    Un partid care s-a nascut din minciuna si care a trait si traieste in minciuna este destinat prabusirii. PSD a aparut ca urmare a loviturii de stat date revolutionarilor care au tras in piept aer viciat cu plumbul mitralierelor. Siragul de partidulete legate la gatul lui Iliescu, la primele alegeri „libere” este doar un element fals care a generat minciuna, care a lasat impresia ca PSD este un partid mare. El este mic, a generat sufocanta stare de coruptie, a prelungit nepermis de mult peste timp, principiile comunismului, a facut ca Romania sa ramina, nu numai din punct de vedere tehnologic, in evul mediu. A impartit populatia in doua clase, una, majoritara, extrem de saraca si o mina de imbogatiti, din jefuirea bunurilor statului, incarcati cu drepturi si privilegii. Domnule Nastase, stiti aceste lucruri si, atunci cind erati la putere, nu s-au luat masuri. Presa a tot demonstrat elementele nocive ale guvernarilor succesive PSD, dar totul a ramas la fel. Acum a venit momentul platilor, care se tot amina de 20 de ani. Trebuia sa vina, iar demiterea guvernului din toamna trecuta, nu a reusit sa evite acest moment. PSD o sa-l aleaga tot pe Geoana, ceea ce este cel mai bine pentru adversari, iar daca sistemul de complicitati si legaturi nu este imperativ, o sa se faca praf intregul sistem. Pot sa pun si pariu in acest sens. Exista totusi o cale de reforma. Nu toti membri PSD fac parte din „caracatita” mafiei generalizata, iar cu ei se poate genera o noua cale. Dar numai dupa scoaterea la iveala a adevarului, restituirea bunurilor furate sau acaparate pe ascuns si dupa pedepsirea vinovatilor. Ieri am citit o lista a CNSAS, cu peste 100 de nume de revolutionari, fosti informatori ai securitatii, mare parte din ei, apropiati PSD si lui Ion Iliescu. In ciuda faptului ca acestia au semnat declaratii pe propria raspundere ca nu au colaborat cu securitatea ceausista, au beneficiat si beneficiaza inca de privilegii si avantaje create pentru eroii revolutiei. O sa apara, curand, aceasta lista in media si toata lumea o sa realizeze adincimea mizeriei, rapacitatea si caracterul de uzurpatori ai acestor apropiati ai PSD. Nu neglijati acest aspect, care, printre altele, contine si nume care sunt acum apropiati ai PDL.

  29. 29 Al februarie 17, 2010 la 9:14 am

    Nea Adriane desi m-ai dezamagit in citeva rinduri eu am mare incredere
    in domnia ta.Cea mai mare dintre ele consider ca a fost in timpul agresiunii
    americane asupra Serbiei ,cind i-ati dovedit unchiului Sam ca incalca niste
    reguli.Nu-i indicat sa-i dai jupinului un bobirnac peste nas ,chiar daca o merita.
    Ei acuma sa revenimin prezent.E clar Geoana considera P D_L un partid de succes.Dupa parerea mea succes are ,partid nu este.P D_L e o adunatura
    de inconstienti strinsa in jurul unei cete de profitori.Acesta ar trebui sa fie si viitorul P S D?
    Mi-as dori ca domnia ta sa revii in frunte -lider .Deocamdata ai iesit
    de sub tutela lui Marean.Pentru binele P S D si nu numai ar fi sa treci
    si in fata lui Geoana.Succes.

    p

  30. 30 Doru Coarna februarie 17, 2010 la 9:29 am

    Poate ca ar trebui sa privim la rece, totusi: se confrunta niste fruntasi; problema e ca grosul partidului crede ca Nastase ar readuce partidul pe prima scena politica, in timp ce cativa lideri considera ca ei pot face asta, insa au avut nenumarate sanse sa o arate si n-au reusit. (Asta dupa ce n-au reusit sa-l sprijine nici pe Nastase pana la capat!!!).

    Pana insa la o posibila scindare este mult, pana la un nou partid de stanga este si mai mult, asa ca are rost sa ne intrebam cine este cu adevarat PSD-ul? Cei multi, ori cativa lideri care conteaza sau sunt facuti sa conteze?

    Un semnal privind un nou PSD pana in congres ar beneficia de entuziasmul inceputului, dupa insa, ar fi cam tardiv. Ar ramane echipa si cativa acoliti fara priza larga in teritoriu, in afara clientelei aferente.

    Dar dl. Nastase a declarat ca nu paraseste partidul, deci varianta cade. Bineinteles, nici echipa nu are de ce s-o faca, deci?

    Solutia pare a o servi tot dl. Iliescu: ECHILIBRU!

    In aviatie insa se foloseste notiunea de ‘echilibru dinamic’, adica daca nu poti sta cu ambele forte in partid ori cu picioarele pe pamant, atunci schimbi periodic picioarele, te legeni: doi ani MG&echipa, doi ani AN-ul, prin consens asumat si prin votul partidului!
    Un partid mare cat o tara trebuie sa-si admita propria opozitie interna iar alternanta ar aduce stabilitate si viteza de reactie la perturbari exterioare partidului gratie opozitiei interne care vegheaza…

    Ce ziceti domnilor? ECHILIBRU DINAMIC, nimeni n-ar fi alfa si nici omega, agenda ar fi clara, optiunile lafel, totul se salveaza, dreapta uita prohodul si toata lumea renunta la ceaiul de tei!

  31. 31 Pali februarie 17, 2010 la 9:48 am

    Foarte reusita caricatura,…insa cine este sarpele ???

  32. 32 Harabula februarie 17, 2010 la 9:53 am

    Acesta este adevaratul PSD.
    Acestia sunt adevaratii pesedisti. Asa au fost, asa sunt, asa vor fi.
    Pentru ei nu exista reguli, nu exista statut, nu exista legi decat pentru a fi eludate.
    Fara program, fara principii, urmarind numai interese personale. Vorbesc frumos unul cu altul, dar sunt gata sa sa se filmeze si sa se denunte intre ei
    Daca domnul Nastase ar fi castigat alegerile ar fi lucrat tot cu ei.

    In celelalte partide este la fel.

  33. 33 Aya februarie 17, 2010 la 10:16 am

    @

    Noe

    In emotionanta postare din februarie 17, 2010 la 1:26 am afirmi, printre altele (citez):
    „De el depinde dreptatea, democratia si onorabilitatea PSD”.

    Bravo, Noe, premiantule!
    Asa stii tu, ca „dreptatea, democratia si onorabilitatea depinde”, ca doar „e mai multe”.
    „E grele”, Noe, „e grele”, mai grele ca Shakespeare!

  34. 34 alex.dumitrascu februarie 17, 2010 la 10:23 am

    Va mai dau si eu o veste din Romania, off topic bineinteles.
    Curtea de casatie a admins stramutarea prcesului dintre Arhiepiscopia Romano Catolica de Bucuresti si restul Romaniei referitor la Cathedral Plazza, de la CA Ploiesti la CA Suceava.
    Procesul se afla in stadiu de revizuire.

  35. 35 Aya februarie 17, 2010 la 10:41 am

    @

    Ion N. Iliescu

    Suferi grav.
    Numele suferintei: lipsa luciditatii.
    E firesc sa-ti dea lacrimile.
    Iti plangi singur de mila, asa cum te confesezi, indirect, in mesajul tau din februarie 17, 2010 la 1:33 am.

  36. 36 alex februarie 17, 2010 la 10:59 am

    catre AN, AYA si ai lor
    va rog fiti intelepti la nivelul cunoasterii pe care ati dobandit.o.nu va pierdeti in sentimente si sperante la momentul acesta.daca Ponta nu reuseste la congres, trebuie sa va ganditi la alte strategii, la sprijin pe care sa.l cautati inafara tarii(poate chiar printre romanii din diaspora),la formarea unei echipe devotata tarii(AN, PONTA, ILIESCU,s.a.m.d.). Tara este casa pe care ne.au construit.o stramosii, romanii nu sunt un popor migrator, nu.i lasati pe tradatori sa.si continue lucrarea lor de viermi stricatori. fiti intelepti, fiti curajosi si veti fi iubiti de un neam!(nu e un dar la indemana oricarui muritor)

  37. 37 ancaf februarie 17, 2010 la 11:02 am

    Pentru cei care-l ridica in slavi pe Victor Ponta, imi permit sa va reamintesc cuvintele lui Ion liescu: „aveti grija pe mana cui dati partidul!”. om trai si om vedea cine a avut dreptate.
    Singura solutie pe care o vad eu este un nou partid social democrat dar care sa tina cont CU ADEVARAT de schimbarile reale ale societatii in general si ale societatii romanesti in special, care sa-si refaca mesajele pentru ca electoratul de stanga, asa cum o arata si postarile de pe bloguri, s-a schimbat esential. Domnul presedinte Iliescu poate sa dea directiile; cine ii citeste cu atentie postarile, care par groaznic de plictisitoare la prima vedere 🙂 stie despre ce vorbesc. Dumneavoastra aveti capacitatea si puterea de a organiza si de a pune in practica aceste noi tendinte ale social-democratiei. Are dreptate acelasi presedinte cand spune ca toate partidele social-democrate au nevoie de o noua pozitionare in actualul context mondial. Si mai sunt INCA in partid, oameni cu care puteti face asta, si la centru si in judete. Numai impreuna veti reusi, dar, vorba celebra numai daca veti face asta „pe baze noi”!
    Succes domnule Adrian Nastase si, desi pare, nu sunteti atat de singur cum si-ar dori unii.

  38. 38 theodora0303 februarie 17, 2010 la 11:17 am

    @Ion N. Iliescu
    Domnule Ion N. Iliescu, cu respect va spun ca nu aveti dreptate.
    Noi nu suntem o „suma de indivizi ciudati”, nu il confundam cu social-democratia si nu il veneram ca pe un Messia al stangii pe domnul Adrian Nastase.
    Noi, cei care postam aici, credem cu adevarat in valorile social democrate si CREDEM CA DOMNUL ADRIAN NASTASE POATE SA ADUCA PSD-UL ACOLO UNDE II ESTE LOCUL.
    NOI NE-AM SATURAT SA PIERDEM.
    NOI VREM UN LIDER PUTENIC CARE SA SE POATE IMPUNA, NU UN LIDER CARE SA FIE MARIONETA IN MAINILE BARONILOR PSD.

  39. 39 Pali februarie 17, 2010 la 12:47 pm

    @ aya

    Hai sa nu exageram cu Ponta ! Procuror anti-mafia el ???Ai vazut / auzit de la el in zece ani de cand e in politica un proiect politic sau ceva asemanator ?

  40. 40 ion adrian februarie 17, 2010 la 1:06 pm

    Nu stiu daca si asta este un act de protest nu stiu daca este corect ce se scrie pe acolo, dar cred ca trebuie sa fim atenti:

    http://www.gandul.info/news/senatul-a-adoptat-tacit-legea-udmr-privind-regionalizarea-si-infiintarea-tinutului-secuiesc-ce-spune-opozitia-cum-a-reactionat-emil-boc-5533350

  41. 41 octaaa februarie 17, 2010 la 7:19 pm

    Total de acord cu ce spune Theodora. Acelasi lucru il remarcasem si eu.
    Ei bine, sper ca macar acum sa mai caste lumea si ochii. Nu doar gura ca pana acum. Si sa vada bunul simt si corectitudinea lui Adrian Nastase.

    SI asta o spun eu, care nu sunt simpatizant al PSD. Dar acolo unde e valoare(Adrian Nastase) nu pot sa nu apreciez.

    PS : Daca Geoana are cat de cat respect fata de PSD sau fata de Romania, trebuie sa il inlature neaparat pe acest Vanghelie.

    http://octaraduro.wordpress.com/2010/02/17/vanghelizarea-psd/

  42. 42 Vicktorash februarie 17, 2010 la 9:43 pm

    Domnule Nastase,
    Eu, un tanar de 22 de ani , imi cer scuze ca va dau un sfat.
    Ar trebui sa va faceti un partid de stanga, dar o stanga pura, nu o struto-camila PDL-ista.
    Va salut cu mult respect,
    Victor

  43. 43 Aya februarie 18, 2010 la 3:29 am

    „I don’t wanna say boodbye for the summer…”

  44. 44 Aya februarie 18, 2010 la 3:55 am

    Ce bine imi pare ca am gresit!

    Mai pot spune inca o data:
    „I don’t wanna say goodbye for the summer…”

  45. 45 Mari februarie 18, 2010 la 7:34 am

    Aya,

    Ma obligi sa te plagiez!

    Sigur nu ai pic de discernamant!

    In afara de copil poate sotie,rude apropriate doar dumneata crezi ca cineva , careva ,poate fi adulator al dl. Geoana.
    Aproprierea dintr-un interes oarece , exista si fata de I.Iliescu , Nastase, …dar pina ai purta portretul, ai scrie si canta ode, al sanctifica e cale lunga.
    Nici unul insa dintre cei de mai sus nu vor avea tampiti pe post de adulatori asa cum are dl. Presedinte T.Basescu, desi idea poate fi complet falsa si inlocuita de interesul major creat de presedinte prin accesarea caschavalului numai la anumite categori!
    De fapt poate gresesc singura bolnava de adulatie esti dumneata.
    Te rog insistent sa-ti vezi de treaba dumitale, sa nu mai jignesti in stanga si in dreapta, iar daca doresti totusi acest lucru deschideti un blog ca dl. Marcus si „aduleaza-te” singura acolo!

  46. 46 Aya februarie 18, 2010 la 4:04 pm

    @

    Mari

    Esti un semianalfabet care a facut o fixatie pe mine.

    Dovada recenta a faptului ca esti vag alfabetizat se afla in recidivele specifice din postarea ta (februarie 18, 2010 la 7:34 am)- citez:
    „ai purta portretul”, „ai scrie si canta ode”, „al sanctifica”, „idea poate fi”, „anumite categori”.
    Toate aceste mostre de crasa incultura se regasesc in doar cateva randuri din textul tau la care am facut trimitere.

    A mai bantuit prin acest spatiu un personaj de joasa extractie morala, obsedat de mine.
    Respectivul facea mai putine greseli gramaticale decat tine, dar era evident ca se caznea sa redacteze textele separat de blog si apoi sa le copieze aici (desi se ostenea cu perierea „textelor”, nu putea ascunde nici gravele carente culturale si nici precaritatea cunostintelor de gramatica).
    Nu exclud (dimpotriva!) sa fiti unul si acelasi. Semanati ca doua picaturi de apa in privinta frustrarilor, obsesiilor si jalnicului nivel intelectual.

    Imi mentin opinia: esti un adulator al Prostanacului.
    Postura ti se potriveste, caci esti peticul potrivit pentru momaia de carpa a mafiei lui Vantu (si a presului jerpelit pe care si-a sters Basescu bocancii de noroi)- l-am numit pe Prostanacul Geoana.

  47. 47 Dana februarie 24, 2010 la 11:06 pm

    domnisoara adulatoare a lui nastase, „prostanacul” ala este mult mai destept ca tine si mult mai educat, daca un om ptr ca este civilizat se numeste prostanac, daca educatia este perceputa ca prostie, atunci avem conducatorul care ne trebuie si pe care il meritam, unul care ne face „gaozari”… si in tot felul, il meritati, felicitari … sincer va prabusiti, va duceti la vale… eu doar privesc cum ati facut singuri finalul, abea astept sa plece si geoana din PSD sa nu mai existe nimeni acolo pe care sa regret ca nu il votez… nu-s membru PSD, nu-s nici macar politician, eu sunt cea care pune stampila … si categoric nu voi mai pune stampila pe voi niciodata. Admiratie ptr dl. Diaconescu… el a reusit sa plece

  48. 48 Dana februarie 24, 2010 la 11:11 pm

    aaa si nu am nici o fixatie asa cum zici catre alta persoana, nu-s lesbiana draga aya si … nici nu suport comunistii mineriadei … poate ai participat si tu … de asta te agiti


  1. 1 Tandemul Geoană-Băsescu, canaliile de * succesuri *, cei care au vândut România, celor din umbră… « Sfinxul Trackback pe februarie 18, 2010 la 5:20 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: