Precizari statutare

Am observat astazi aparitia unei noi controverse legate de organizarea Congresului PSD. De aceasta data, cu privire la loc. Nu am de gand sa intru in dispute nesemnificative cu o parte dintre colegi. Ceea ce ma surprinde insa, si trebuie sa remarca asta, este problema pe care unii dintre liderii partidului nostru o au, in ceea ce priveste cunoasterea Statutului PSD. Si aceasta, in conditiile in care noi vom modifica actualul Statut la Congresul de saptamana viitoare. Nu este insa rolul meu sa tin lectii despre Statut celor care ar trebui sa il cunoasca.

Totusi, pentru buna informare a opiniei publice pesediste si nu numai, nu cred ca strica sa prezint, aici, urmatorele prevederi din Statutul PSD, de la Sectiunea I, denumita Congresul Partidului Social Democrat. Iata ce spune Articolul 48, alin. 4 din documentul citat:

„Data si locul desfasurarii Congresului se stabilesc de catre Consiliul National al PSD.”

 Deci, nu imi depasesc atributiile atunci cand ridic, statutar, problema locului de desfasurare a Congresului.

71 Responses to “Precizari statutare”


  1. 1 Argusdre februarie 11, 2010 la 8:12 pm

    Foarte corect. Nu va lasati calcat pe coada !

  2. 2 eni februarie 11, 2010 la 8:23 pm

    se pare ca e greu in ziua de azi sa organizezi alegeri corecte in Romania. daca evenimentele de azi, nu doar din psd ci, in general, cele de pe scena politica se petreceau acum 5 sau 6 ano, o gramada de ong-uri si presa (o parte a ei) ar fi sarit ca arsi spunand ca democratia e in pericol. democratia se vede ca nu mai e o prioritate a romanilor. fara o opozitie puternica si coerenta, fara flacari de orice culoare, nu mai avem nici o sansa

  3. 3 Ioan februarie 11, 2010 la 8:24 pm

    Norma de reprezentare: ce altceva decat un banal raport intalnit intr-o adunare in care unul sau mai multi participanti reprezinta o colectivitate si actioneaza in numele ei. La un congres de partid insa reprezentativitatea intrunita prin norma de reprezentare are un continut mai bogat fiind esentiala in procesul adopatarii hotararilor statutare. Nu ma indoiesc ca asfel stau lucrurile si in PSD, aflat in fata unui eveniment in care vantul schimbarii la varf bate din toate directiile; stare pe care adeptii mentinerii conducerii actuale vor sa le anihileze cu orice pret. Este si ideea ce prinde contur, frecvent vehiculata in presa la radio si iata de azi si pe blog. (cu mentiunea ca unii dintre bloggeri au abordat tema si la cealalta postare de fond) Acum, cand pregatirile pentru congres au intrat in linie dreapta si primele conferinte judetene se afla in desfasurare , au iesit la iveala si primele miscari; unele nepermise, neconforme cu statutul. Semne evidente ale unui puci esuat in care de regula gruparea adversa (pucista) este intotdeauna prinsa pe picior gresit. Ceea ce suprinde este si faptul ca norma de reprezentare nu a fost stabilita si aprobata de CN, ca locul desfasurare nu a fost inca definitivat. Si totusi, chiar si in aceste conditii, s-au desfasurat si continua sa se desfasoare conferinte judetene. Luni insa va avea loc in sfarsit sedinta Comitetului National pentru unele clarificari; probabil se va lua in discutie, de ce nu, si posibila amanare Congresului; propunere avansata de I Iliescu intr-o declaratie de presa. In fine, constienti sau nu, Primaru’ care este si L Dragnea au facut si un mare serviciu lui A Nastase, gruparii sale. Si, in plus, nici nu isi dau seama cat de bine l-au demascat pe M Geoana.

    PS

    In schimb, A Nastase puncteaza decisiv in „Echilibru si Forta” argumentand ca „…o formula neideologica de colaborare a PSD, PC, PNL, intr-o varianta …” acceptata de leaderul liberal.

  4. 4 Amazon februarie 11, 2010 la 8:33 pm

    Asta-i tactica Prostanacului, sa dea impresia ca el este stapanul jocului. A fost destul!

  5. 5 alina februarie 11, 2010 la 8:35 pm

    ce ne mai miram ca nu se respecta statutul in teritoriu(si organizatiile functioneaza ca niste SRL_uri dupa bunul plac al presedintilor de organizatii ,nu se fac sedinte cum ar trebui conform statutului ,din moment ce in fruntea lor sunt niste parveniti ,analfabeti cu multi bani care habar n-au de statut iar cand le spui de statut ,de ce ar trebui facut, ridica din umar si fac urechea suta ,nu vor sa faca diferenta ca sunt intr-o organizatie nu la firma la ei unde fac ei ce vor,cum ii taie capul,fiindca isi permit,li s-a dat mana libera …) , cand la nivel „inal” ,statutul a devenit o simpla coala de hartie…nu stiu zau cand n-o sa mai vad in psd tot felul de ignoranti ,de prosti,cand banul nu va mai dicta in psd si cand oamenii capabili si cu convingeri vor fi valorificati , cand se va instaura ordinea in acest partid de sus pana jos.atatea lucruri ar fi de spus ,d-le Nastase,despre ce putred este partidul, ca la o simpla „adiere” se va duce naiba,dar este vreme si pentru asta..

  6. 6 alexandru lup februarie 11, 2010 la 8:47 pm

    nu numai prevederea aceasta din statut nu o cunosc donule nastase ! sau vor sa cunoasca !

  7. 7 Ziyati februarie 11, 2010 la 9:00 pm

    V-am urmărit cu mult interes în ultima perioadă, mai ales că aţi avut suficiente intervenţii televizate (cea mai interesantă mi s-a părut cea de la The Money Channel despre reuniunea de la Davos) .

    Mă bucur că după o perioadă „de tristă amintire” aveţi suficientă putere şi energie să reveniţi, iar eu sper ca noua dumneavoastră ascensiune să nu se oprească aici – n-ar fi rău să vă vedem în următoarea cursă prezidenţială şi să le arătaţi mamelucilor de la pd-l ce înseamnă un adevărat preşedinte al României!

    Vă doresc mult succes la Congres şi am vaga presimţire că dacă veţi câştiga funcţia de Preşedinte al P.S.D. mulţi dintre membrii de rând ai partidului se vor întoarce şi vor lupta cu mai multă îndârjire, cu mai multă motivaţie!

    Baftă multă Domnule Năstase !!!

  8. 9 operatiunea 0215 februarie 11, 2010 la 9:24 pm

    DLE PRESEDINTE NASTASE AZI 11 02 2010 LA CRAIOVA S-AU ALES TOTI LINGAII LUI GEOANA CA SI DELEGATI LA CONGRES ….RUSINE !!!!DAR…DAR….TINERII DEPUTATI DE LA DOLJ L-AU CRITICAT LA UNISON PE MIRCEA GEOANA…..DECI INCERCATI LA EI SUSTINERE PTR D-VOASTRA,VA GARANTEZ CA VA VOR VOTA !!!LA CRAIOVA SALA TOATA SE SUSOTEA CA DVS SUNTETI CASTIGATOR,DAR FIECARE VORBEA IN SOAPTA SA NU-I AUDA VECINII DE SCAUN !!!TOTI ERAU TRISTI IAR CAND UN BOSOROG DE PRIMAR VA ACUZAT PE DVS ….SALA A INCEPUT SA HUIDUIE SPRE DISPERAREA LUI GEOANA !!!

  9. 10 instalatorul februarie 11, 2010 la 9:33 pm

    Deci, CN al PSD stabileste data si locul desfasurarii congresului. Le-a stabilit, mai ales locul? Daca nu, atunci sa stabileasca. Si sa se impuna, ati tolerat in timp mai multe ignorari ale CN si dlui Geoana pare ca i s-a urcat asta la cap.

  10. 11 ALM februarie 11, 2010 la 9:58 pm

    Domnule Nastase,

    Tara arde si baba se piaptana, ar spune cineva care nu cunoaste cat de importante sunt pentru soarta Natiunii luptele intestine ale PSD-ului. Profesorii, pensionarii civili sau militari, nu-si gasesc linistea si somnul necesar de grija normei de reprezentare la Congresul PSD. Asta ca sa nu spun cum sta tot poporu’ cu sufletul la gura, sa afle cine va fi viitorul Presedinte al PSD-ului: o fi Baba Rada sau Rada Baba?

    Domnule Nastase, dvs sperati sa iesiti candva la pensie? Evident ca la 65 de ani! S-ar putea, daca aveti zile de la Dumnezeu. Si ce pensie sperati sa primiti? De cadru universitar sau de parlamentar? Probabil cazul doi. Dar daca ati fi fost militar? Sa zicem ca imbratisati cariera armelor dupa absolvirea facultatii si erati incadrat ca sublocotenent sau, cu putin ajutor, ca locotenent. Lucratorul de cadre v-ar fi explicat, inainte sa depuneti Juramantul Militar ca ofiter al Armatei Romane (Juramant pe care nu-l depun civilii), ce inseamna Contractul intre dvs si Statul Roman: viata dvs in totalitate (cu ore, cu zile, cu ani, cu sange si oase) contra unei solde, unor sporuri de functie, o norma de haine si alta de hrana. In plus, daca scapati cu viata, o pensie echivalenta cu 80% din venitul pe luna cea mai buna din ultimele sase. Dar, asta nu inseamna ca pensia insemna „adio arme”! Nuuu, veti ramane rezervist pana cand va veti tine de cuvant si va veti da si viata! Banuiesc ca stiati asta fiindca „regula” are o vechime de aproape 150 de ani si a fost respectata inclusiv de „odiosii comunisti”!

    Da, o regula instituita de Alexandru Ioan Cuza Voda nu mai poate fi valabila pentru neo-bolsevicii postdecembristi. Statul roman trebuie manelizat, pardon, modernizat! Banuiesc ca ati auzit cate ceva, macar in pauzele intre sedintele de partid. Militarii, spre surprinderea mea, si-au adus aminte ca aveau candva o coloana vertebrala, care, la extrem de multi nu s-a curbat nici pe vremea totalitarismului ceausist! S-a curbat la aceiasi la care s-a curbat si dupa decembriada si, din tablagii de la intendenta, au ajuns generali de armata, e adevarat ca armata nexam! Decembriada a mai inventat ceva: avansarea in grad pe criterii politice, sau pentru profesionalism in linsul dupa ureche a celor aflati vremelnic la butoane.

    Mda, sa revin. Deci, cateva asociatii ale pensionarilor militari au hotarat ceva la care voi achiesa imediat. Mai tineti minte cand v-am rugat sa ma ajutati cu o adresa unde sa depun ordinele si medaliile primite de la Statul Roman, ultima de la Presedintele Ion Iliescu? Nu cred, asa ca va amintesc eu: ati spus ca bla, bla, bla! Ei bine, acum asociatiile pun problema sa ne depunem inclusiv gradele, evident dupa ce vom da statul roman in judecata! Fiindca, statul roman poate fi acuzat de inselatorie in relatia cu cetatenii care au ales cariera armelor! Iar, daca vom ajunge sa depunem gradele, nu o vom face in fata guvernantilor romani! Nuuu, o vom face la Parlamentul Europei, dupa ce vom trece si pe la Statul Major NATO! Asa, ca sa stie si ei cu ce parteneri au de a face …

    In rest, in afara de aceste insignifiante probleme, va doresc succes in lupta dvs pentru conducerea PSD.

  11. 12 Ioan februarie 11, 2010 la 10:06 pm

    @ A Nastase,

    sunteti excesiv de manierat si politicos cu niste golani, cu niste bagabonti care ignora total orice norma elementara de comportament. Cum pot fi dle numiti niste insi care ignorand situatia actuala din tara, care in loc sa combata cu fermitate faradelegile la foc automat pe care le comite forta de ocupatie chiombista, care nesocoteste rolul opozitiei intr-o situatie dificila pentru noi toti, pentru tara, uneltesc prin mijloace dintre cele mai perfide pentru alte si alte demnitati; stipendii pentru ei si familiile lor. Ei nu realizeaza cat de penibili sunt, cat de mult rau fac partidului, tarii in primul rand. Acum purced in tromba, am vazut, la nesocotirea prevederilor Statului, a rolului Consilului National in organizarea unui congres. Fac abstractie ca ultimii dintre oameni de dv, de I Iliescu, de ce nu de mass-media si au intors totul cu susul in jos. Au inceput mai intai cu conferintele judetene si au lasat pentru mai tarziu norma de reprezentare si locul de desfasurare. Ce gainari, ce oameni de doi bani. De fapt, in sfarsit, M Geoana, Primaru’ care este, L Dragnea, I Sarbu si altii asemenea lor si-au prezentat adevaratele carti de vizita. Mult, mult succes.

  12. 13 George Serban februarie 11, 2010 la 10:29 pm

    Cautand o adresa de e-mail sa-i transmit, din partea unui grup de prieteni, o scrisoare dlui. Mircea Geoana, adresa pe care, bineinteles, n-am gasit-o, am constatat altceva. Pe pagina principala, de intampinare, a site-ului PSD exista o fotografie mare si descrierea agendei si actiunilor electorale ale dlui. Geoana. De ce nu se imparte pagina principala. in mod egal, pentru toti candidatii? Omul acesta vrea sa fure startul cu orice prilej? Ma intreb de ce cu Traian Basescu s-a purtat atat de feciorelnic? 6 iunie 2009 a fost declickul moralitatii politice a dlui. Geoana?

  13. 14 ion adrian februarie 11, 2010 la 10:45 pm

    De ce-l dispretuiesc pe Razvan Dumitrescu, considerandu-l un ziarist care manipuleaza si dezinformeaza opinia publica?

    Cine nu ma crede cand spun ce fel de ziarist demn de dispret este Razvan Dumitrescu sa urmareasca cele ce urmeaza:

    Azi in prima conferinta de presa de la preluarea mandatului la Finante, dupa ce a asigurat opinia publica spunand ca nu e nici-o problema cu plata pensiilor si a salariilor, ministrul Vladescu a mai declarat:

    “Niciodata, Ministrul Finantelor nu va scoate Romania din criza. Poporul roman, cetateanul roman este cel care, sub conducerea si suportul nostru, va face ca Romania sa iasa din criza”

    “Romania nu se duce de rapa, in Romania nu este prapad. Poate in economie nu este primavara pe care ne-am dori-o, e o iarna prin care vom trece, dar mladitele primaverii vor rasari”

    Ce face acest ziarist:

    Retine numai :”Niciodata, Ministrul Finantelor nu va scoate Romania din criza. Poporul roman, cetateanul roman, va face ca Romania sa iasa din criza”

    Nu-i asa ca primul mesaj, cel original, este de incurajare si de incredere ptr poporul roman asigurandu-i pe romani de “suportul maxim” al guvernantilor in timp ce al doilea, semnifica un masaj de parasire de catre guvern a romanilor. Si acest ziarist numit Razvan Dumitrescu a glosat cu invitati de aceiasi teapa cu el, pe tema asta.

    Si in tot acel timp nimeni de la Guvern nu a reactionat nu a cerut un drept la replica.

    De ce platiti o armata de incapabili incompetenti la presa la imagine etc? Dvs dle AN tot asemenea incompetenti aveati pe la presa?

    Nu credeti ca guvernul sai ministrul de finante Vladescu ar trebui sa dea in judecata si sa ceara daune enorme lui SOV si lui R. Dumitrescu?
    Poate asa ii veti invata minte.
    Succes daca sunt capabili de asa ceva.

    Sursa:

    http://www.ziare.com/business/economie/02-11-2010/vladescu-nu-ministerul-finantelor-va-scoate-romania-din-criza-ci-poporul-video-994455

    si cu videoul unde se si vede si aude exact ce spune dl ministru.

  14. 15 Cârcotaşu februarie 11, 2010 la 11:11 pm

    Domnule Năstase,
    Era cazul ca asemenea „precizări statutare” să le fi făcut şi atunci când aţi fost „sărit” la „alianţa” din 2009, intrarea la guvernare alături de PDL.
    Precedentele se răzbună, odată create nu mai pot fi invocate.
    Îmi menţin rezervele faţă de ceea ce va „hotărî” mult aşteptatul Congres. Într-un răspuns cu care m-aţi onorat, m-aţi catalogat ca fiind cinic. Eu sunt numai sceptic, iar până acum, inclusiv dumneavoastră, mi-aţi oferit cea mai solidă motivaţie în a mă convinge în acest sens.

  15. 16 Noe februarie 11, 2010 la 11:21 pm

    @ALM, dar la ce arma ati fost/sunteti apv-ist domnule? Cumva la geniu? Aveti o penita ascutita care nu pare a unui militar de cariera, categorie sociala despre care stim cu totii ca este formata in medie din indivizi care sunt cam din topor. Pardon, din popor. D-voastra vad ca puteti candida cu succes la categoria avocat-pamfletar. Pledati asa de frumos si satiric incat nici nu se vede ca pe alocuri n-aveti dreptate. Ma rog, nici nu prea conteaza.

  16. 17 POPA SERBAN februarie 11, 2010 la 11:27 pm

    Stimate domn. Lumea de azi, e foarte rea, mai ales cind e vorba de milioane de membrii. Toti ar vrea sa fie ascultati, si sa-si impuna punctele de vedere. Pe mine nu ma mira, ca pe multi, dumneavoastra personal, i-ati facut „oameni”. Stiti cum e zicala aceea, cu mina care te hraneste..Cat priveste Partidul, nu stiu, nu fac parte din nici un partid, asa ca nu am ce sa comentez.
    Problema pentru care va deranjez e alta. Am aflat ca sinteti un colectionar de timbre vechi. Eu am un verisor, care are o colectie impresionata de timbre. Acum el este in situatia in care vrea sa vinda citeva. Eu, sincer, nu ma pricep, dar daca imi puteti da o sugestie, va rog nu ezitati sa o faceti.
    Poate o sa-mi lasati un mesaj prin posta electronica, cu citeva sugestii. Va multumesc anticipat.
    Folosesc aceasta ocazie, pentru a va transmite cele mai bune ginduri, dumneavoastra si celor dragi domniei voastre.
    Apreciez, ca-n totdeauna ceea ce faceti, si permiteti-mi sa va urez succes in continuare.

  17. 18 abbilbal februarie 11, 2010 la 11:34 pm

    Domnule Adrian Năstase, dacă alegerea delegaţilor la Congres se va face pe criteriul favoritismelor, pentru a fi avantajet unul sau altul dintre candidaţi, în PSD se va produce o ruptură definitivă şi cei care vor mai rămâne sub sigla PSD nu vor mai fi în stare să poarte nici măcar sigla.

  18. 19 Augustin februarie 12, 2010 la 12:41 am

    DE ULTIMA ORA
    Se pare ca guvernul Boc pregateste pentru pensionarii din Romania programul ULTIMA CASA!

  19. 20 blogideologic februarie 12, 2010 la 2:18 am

    „Adieu, domnule Orban”, un articol pe un blog franţuzesc : http://les27.blog.lemonde.fr/2010/02/11/adieu-domnule-orban-y-thank-u/

  20. 21 abbilbal februarie 12, 2010 la 2:47 am

    PS. Domnul Geoană a rămas cumva cuplat la undele violete de trage aşa tare pentru ca Congresul PSD să aibă loc în ziua de 20 pontoş? Dumnelui cum respectă democraţia internă de partid? Ţine seama şi de alte opinii sau numai ale sale sunt bune?

  21. 22 Sibilla februarie 12, 2010 la 3:06 am

    La ce afirmaţii a făcut azi Întâiul Prostănac, culmea tupeului şi nesimţirii, ( n-am alte expresii vis a vis de personaju-n cauză şi sincer pe acestea le merită ! ) , afirmaţii directe la adresa D-lui Preşedinte Ion Iliescu şi a AN-ului în mod special, e limpede ŞI pentru cei ce credeau că muierea sa Miha G vb de una singură, duduia de fapt spunea ce-i dictase Mirciulică, sluga oricui dă cu banu care ban musai să-i şi nimerească pozonaru din dotare .
    AN, ca de obicei e foarte … rău, are ceva cu bietul preş ( da preş NU preşedinte ). Cum să nu ştieze Jionel Statutul? Doar consilier ca el nima-n lume n-avu, unu-i guşă-căpuşă şi-apoi, n-a dorit el săracu să fie consiliat şi de Lavi, da s-au opus * babacii *, c-aşa se zvoneşte că s-ar adresa Geoană care e, la adresa celor pe care-i consideră mnealui… i-auzi, istorie, pardon, history…
    Va să zică, cel mai destoinic învăţăcel într-ale fraudării de alegeri al Băsescului, estem, cine altul decât: Geoană ! Se leagă…
    E clar ca lumina zilei că pentru acest individ Geoană, PSD înseamnă gaşca personală şi atât. Ce politici sociale, ce electorat, ce reforme… basme, bancuri… n-are el timp de * nimicuri *, e foooarte busy.. Apropo, următorul bronz, cine i-l decontează acestui * lider *, tentativă de politician ?
    Revin la… Statut… Grija lui şi prevederile statutare, s-o spunem direct, ce atâta tura-vura. Grija lui M Geoană e la această oră să trimită zilnic semnale, mesaje, răvaşe-n teritoriu prin intermediul cărora, bagă spaima-n toţi : * vedeţi voi pe dracu dacă vine Năstase, vă lasă fără… *, * Iliescu e pe ducă… *, * vreţi să pună Năstase pe-ai lui în locul vostru * … etc etc etc… Reformă marca Geoană, * grija * lui pt popor… Scârbă mi-e de acest Geoană, sincer ! Auzi nesimţire, cică partidul cu Geoană nu s-a scindat, i-auzi. Păi nu s-a scindat, că avu zevzecul noroc cu Echilibru, şansa să mai existe ŞI social-democraţi cărora să le pese, ba mai avu noroc şi cu lehamitea noastră vis a vis de nebunii care ne conduc pentru moment… Nu s-a scindat PSD cu Geoană, dar.. devenise preşul Băsescului, al PD-L, dârză.
    De cine se teme Geoană, că de ce ştie deja oricine ? De * Echilibru şi Forţă *! Unde e locul Geonelului&co ? Cât mai departe de PSD!
    Geoană NU are ce căuta în fruntea PSD, NU e social-democrat, nu are calităţi de lider, NU merită electoratul PSD, nu are ce să mai spună, arate, demonstreze, a făcut-o… de ne-a zdruncinat. Valea, c-a început să dea a clona Băsescului, şi cum noi strigăm şi luptăm pe foarte bune : Jos Băsescu şi Famiglia!… Mirciulică, încolonarea, după pedelachei… Marş ! Chestia cu ordinul se execută… ar trebui s-o cunoască, din familie, iar ordinul căci se pare pe zi ce trece tot mai clar, că de vorbă bună nu pricepe, e de la cei cărora le pasă de soarta PSD, de la electorat, de la cei mulţi, care, nu sunt ai săi, niciodată nu au fost cei mulţi aii săi şi nici el al nostru… el, cu baronii, cu găletuşa, cu Băse, cu .. cosmosul… Doamneee, că nu poci nicicum să pricep şi să accept cum ateriză astfel de fenomen în PSD!
    AN, rămâne cum am stabilit! Doamne Ajută !
    Sibilla
    P.S. Să ne toleraţi mesajele aşa cum le formulăm, chiar dacă mai * păcătuim * prin limbaj, nu avem nicio cale să-i parvină Geonelului oareşce rânduri, gânduri, vb colegului George Şerban, dar… ştim f sigur că citeşte acest blog! O şi recunoaşte când le zice el cu năduf pe la tv, şi dă replici la… ce scrie AN pe blog … După ce că e Prostănac, c-aşa-i el, mai e şi megaloman , vb proverbelor, româneşti.

  22. 23 Aya februarie 12, 2010 la 4:03 am

    @

    ALM

    BATJOCURA NUMITA „PROIECTUL LEGII PENSIILOR” A FOST NEGOCIATA DE CRIMINALUL BOC CU MIRCEA GEOANA, IN CALITATEA ACESTUIA DE PRESEDINTE DE PARTID SI PRESEDINTE AL SENATULUI!
    PRETUL: POSTURI MINISTERIALE PENTRU ACOLITII LUI GEOANA.
    IATA DE CE ESTE ESENTIAL CA ADRIAN NASTASE SA FIE PRESEDINTELE PSD!

    Imi cer iertare, anticipat, pentru folosirea cuvantului „ostas”.
    Il tin minte pe tata cand rostea cu multa mandrie acest cuvant, spunandu-mi ca si ofiterii superiori tot „ostasi” raman (tata fusese veteran de razboi- din pacate, s-a dus si el de langa mine).

    Pentru ca ostasii romani sa nu fie batjocoriti prin criminalele intentii ale acestui guvern, pentru ca toti pensionarii romani sa nu fie improscati cu noroiul nemerniciei, Adrian Nastase trebuie sa fie presedintele PSD, iar Geoana sa treaca acolo unde ii este locul: in ultimul rand.

    TOTUL SE LEAGA CU TOTUL:
    Lucrurile sunt legate intre ele: pentru ca aceasta batjocorire a poporului roman sa nu se petreaca, este nevoie ca PSD sa fie reprezentat, in actiunile sale, in opozitia sa constructiva si eficienta, in propunerea si sustinerea proiectelor legislative benefice (si in respingerea celor nefaste) de un personaj politic puternic, inteligent si respectat- acesta este Adrian Nastase.

    MIRCEA GEOANA ESTE VANDUT ACTUALEI PUTERI- asa cum sunt toti neoamenii care sustin ca acesta sa ramana in fruntea PSD.

    Este naiv cel care crede ca Boc si-ar fi permis sa „elaboreze” o asemenea nemernicie, precum asa-zisul „proiect legislativ” legat de pensii daca nu ar fi avut garantia ca este sustinut, tacit, de Mircea Geoana, presedintele celui mai important partid situat in opozitie (in sensul ca nu este reprezentat in guvern!).
    Pana si logica (dincolo de informatiile pe care unii dintre noi le detin) duce la afirmatia precedenta: este stiut ca PSD dispune de suficient de multi parlamentari pentru ca, in urma unor negocieri, sa poata determina formarea masei critice necesare pentru debarcarea guvernului printr-o motiune de cenzura (o astfel de mizerie, precum cea care preconizeaza batjocorirea ostasilor romani si, in general, a pensionarilor, „merita” o motiune de cenzura, chiar in faza de intentie).

    Mircea Geoana, Liviu Dragnea (ma opresc aici cu numele, desi pot continua- daca e nevoie, o voi face) SUNT VANDUTI actualei puteri.

    Sa dau un „aconto”in acest sens?
    LA SENAT, UNDE MIRCEA GEOANA ESTE PRESEDINTE (el fiind si presedintele PSD) a fost aprobat, recent, prin „acord tacit”, proiectul de lege initiat de UDMR care prevede modificarea Legii de organizare a regiunilor de dezvoltare.

    Pretextul „acordului tacit” a fost ca, din lipsa de cvorum, senatorii nu au putut dezbate acest proiect.
    Este o minciuna sfruntata!
    Cunosc Parlamentul si practicile parlamentare (ca si practicile politice asociabile unor dezicii parlamentare- si nu numai) ca pe buzunarele mele si pot spune, fara teama de a gresi, ca pretextul „lipsei de cvorum” pe o perioada de multe saptamani e o minciuna cusuta cu ata alba.

    Acest lucru nu s-ar fi intamplat daca presedintele Senatului, Mircea Geoana (care conduce si Biroul Permanent al Senatului care, printre altele, stabilieste ordinea de zi a sedintelor in plen) nu s-ar fi prefacut ca nu observa trecerea timpului si apropierea termenului care presupune aprobarea prin acord tacit!

    Lipsa de cvorum e un pretext stupid. Ar trebui sa intelegem, de aici, ca nu a fost vreodata intrunit cvorumul necesar supunerii la vot a unui proiect, in Senat (dupa ce acea periculoasa initiativa fusese respinsa de comsiile de specialitate ale Senatului!) ceea ce este o minciuna.

    Adevarul pe care multi il cunosc, este ca Mircea Geoana, presedintele Senatului (si, din pacate si spre rusinea stangii romanesti, este si presedintele PSD!) de coniventa cu cei mai multi pedelisti din Senat (si cu udemeristii, bineinteles) au facut astfel incat sa se ajunga la acordul tacit (pot explica in ce fel).
    Apoi- de parca ar putea insela pe cineva!- Mirea Geoana a „lasat libere” niste voci pesediste (cam nevinovate- am folosit un eufemism) care sa acuze ca doar din cauza PD-L s-ar fi ajuns in aceasta situatie!
    Asta e culmea jignirii inteligentei celorlalti!
    Adevarul este ca vandutul Geoana, impreuna cu pedelistii, bineinteles, au facut sa se ajunga aici!

    Din fericire, decizionala, pentru adoptarea acestui periculos proiect, este Camera Deputatilor, unde aceasta procedura marsava si sprijinita pe minciuna nu se va repeta (sa amintesc ca Adrian Nastase este vicepresedintele Camerei Deputatilor si membru al Biroului Permanent si ca nu va permite sa se ajunga in situatia de care s-a prevalat, mincinos, Senatul, sub conducerea vandutului Geoana?).

    Pentru a arata cat de periculos este, pe fond, acest proiect, precizez doar ca prevede reorganizarea regiunilor de dezvoltare, marind numarul acestora de la 8 la 16, care sunt grupate in cinci macroregiuni.

    Una dintre „regiunile de dezvoltare” este: Hargita – Covasna- Mures.
    Aceasta este parte a macroregiunii V care cuprinde:
    Covasna – Harghita – Mures;
    Bistrita-Nasaud – Cluj – Maramures
    si
    Bihor – Salaj – Satu-Mare.

    In mod sigur, nu este nevoie sa detaliez in ce anume constau pericolul si nocivitatea acestui proiect legislativ- in fapt, a respectivei „grupari” (sau impartiri, e corect spus si asa) teritoriale.

    Din indelungata mea experienta stiu ca „intamplarile” parlamentare (precum lipsa repetata a cvorumului in anumite zile, cand sunt programate spre dezbatere anumite proiecte- astfel incat, la termen, sa se invoce acordul tacit) au in spate negocieri laborioase.
    Mai totdeauna negocierile se poarta cu presedintii partidelor reprezentate in Parlament.
    In cazul mentionat, criminalele negocieri s-au purtat cu Geoana, in dubla sa calitate de presedinte al PSD si de presedinte al Senatului, care dispune de instrumentele procedurale necesare pentru a „lasa sa fie amanat” un proiect pana se ajunge la acordul tacit („evitand” sa foloseasca instrumentele procedurale care ar preveni/impiedica aceasta situatie).

    Cu Adrian Nastase presedinte al PSD o asemenea chestiune periculoasa pentru Romania nu s-ar fi putut „negocia”, asa cum s-a putut face, fara probleme, cu vandutul cu Mircea Geoana!

    Spun fara inconjur ceea ce stiu:
    MIZERABILUL PROIECT „AL PENSIILOR”, CARE BATJOCORESTE TOTI ROMANII – DECI SI OSTASII ROMANI- ESTE SUSTINUT DE MIRCEA GEOANA, CARE A CAZUT LA INTELEGERE CU CRIMINALUL BOC.
    ACEA MURDARIE NUMITA „PROIECTUL LEGII PENSIILOR” A FOST NEGOCIATA DE CRIMINALUL BOC CU MIRCEA GEOANA, IN CALITATEA ACESTUIA DE PRESEDINTE DE PARTID SI PRESEDINTE AL SENATULUI.
    PRETUL: CATEVA POSTURI IN GUVERN PENTRU ACOLITII LUI GEOANA- DECI REPETAREA DEZASTRUOASEI COLABORARI GUVERNAMENTALE CU PD-L (CA IN 2009!) CU MENTINEREA CRIMINALULUI BOC PREMIER.

    IATA DE CE SPUN: ESTE ESENTIAL CA ADRIAN NASTASE SA FIE PRESEDINTELE PSD!
    CU ADRIAN NASTASE ASTFEL DE MIZERII NU SE POT NEGOCIA, FIIND RESPINSE DE LA INCEPUT.

  23. 24 Julian februarie 12, 2010 la 5:29 am

    Urmaresc cu interes situatia politica din Romania, acum traiesc in Canada. Sper ca ve-ti castiga alegerile in PSD. Sunteti singurul capabil sa rastoarne regimul portocaliu care a pus stapinire peste tara ca o caracatita. Sunt dezamagit de ignoranta si spalarea de creier la care sunt supusi romanii.
    Va doresc mult succes!

  24. 25 Aya februarie 12, 2010 la 5:32 am

    MIRCEA GEOANA- COLABORATORUL CRIMINALULUI GUVERN BOC- IMPREUNA CU LIVIU DRAGNEA SI MARIAN VAGHELIE VOR SA FRAUDEZE ALEGERILE IN PSD PENTRU CA, IN URMA MENTINERII LUI GEOANA LA CONDUCEREA PARTIDULUI, SA SE REFACA SINISTRA COALITIE GUVERNAMENTALA PSD- PD-L.

    In ultimele zile, batalia vandutului Mircea Geoana- colaboratorul din umbra al criminalului guvern Boc – si a acolitilor acestuia pentru dobandirea si/sau conservarea functiilor de conducere in PSD, prin frauda, imbraca forme disperate, mergand pana la incalcarea pe fatza a Statutului.

    Mircea Geoana, aliatul de facto al lui Boc (cu care a negociat si mizerabila „lege a pensiilor”- pe care, daca isi va conserva pozitia de presedinte al PSD, ar urma sa o sustina in Parlament in schimbul unor posturi ministeriale pentru acolitii lui, reeditand sinistra coalitie cu PD-L din 2009) a amenintat, indirect, ca urmeaza sa ii dea afara din PSD pe Ion Iliescu si Adrian Nastase pentru ca acestia insista sa fie aplicate prevederile statutare in privinta desfasurarii Congresului.
    In context, este mai putin important ca nu ar avea sorti de izbanda- revelante fiind marsavia si lipsa de bun simt ale lui Mircea Geoana, dovada a crancenei sale disperari.

    Aplicarea prevederilor statutare ar impiedica, in mare masura, posibilitatea fraudarii alegerilor in PSD.
    Frauda este deja pusa la punct si programata de Marian Vaghelie si de Liviu Dragnea, in beneficiul lui Mircea Geoana.
    Analfabetului Vanghelie urmeaza sa ii revina o functie de mare vizibilitate in conducerea centrala a partidului (se acrediteaza chiar ideea ca acesta sa devina prim- vicepresedinte!) iar lui Dragnea pozitia de secretar general al PSD.

    De pe pozitia de secretar general al PSD- in combinatie cu functia de presedinte de Consiliu Judetean- Liviu Dragnea urmeaza sa desfasoare o ampla actiune de deturnare de fonduri, atat in beneficul acolitilor lui Geoana cat si in favoarelor celor ai lui Boc, dupa ce PSD va reface sinistra coalitie cu PD-L (preconizata daca Geoana va ramane presedinte al PSD).
    Liviu Dragnea- unul dintre principalii oameni de incredere ai lui Mircea Geoana- a contactat deja sefi pedelisti din teritoriu, pentru sprijinirea refacerii coalitiei la guvernare PSD- PD-L.
    In Bucuresti, Ilfov si Giurgiu omul de legatura cu pedelistii, in vederea pregatirii sinistrei coalitii PSD- PD-L si a intrarii PSD in guvern (daca Geoana ramane presedinte de partid) este Marian Vanghelie.

    Una dintre conditiile importante pentru a se putea frauda alegerile este impunerea (de catre Mircea Geoana, printr-o procedura care incalca flagrant Statutul PSD) Romexpo ca loc pentru desfasurarea Congresului.

    Principala metoda preconizata pentru fraudarea alegerilor prin mijlocirea lui Marian Vanghelie si a lui Liviu Dragnea consta in inlocuirea, pe furis, in ultima secunda, a unor delegati la Congres cu altii.

    In cazul in care Congresul se va desfasura la Palatul Parlamentului- daca asa vor decide membrii Consiliului National, organismul statutar al PSD in masura sa stabileasca data si locul desfasurarii Congresului- inlocuirea delegatilor este imposibilila.
    De ce?
    Pentru ca in Palatul Parlamentului sa poata intra persoane care NU AU legitimatie (care sa ateste acest drept), acestea trebuie NOMINALIZATE, accesul in incinta facandu-se strict in baza respectivei nominalizari si a atestarii identitatii prin documente.
    Pentru fiecare persoana aflata in aceasta situatie (si care are, obligatoriu, statut de invitat- in cazul de fata, invitat al pesedistilor CU DREPT DE INTRARE IN PARLAMENT, in baza unor legitimatii) se emite un BON NOMINAL (de catre reprezentantii unui serviciu care asigura siguranta si ordinea in incinta Parlamentului) care trebuie semnat si stampilat la secretariatul „segmentului parlamentar” (grup, directie etc) care are legatura cu respectiva invitatie (pentru cazul in speta, grupurile PSD).
    Este usor de realizat ca, in aceste conditii, ESTE IMPOSIBILA inlocuirea delegatilor anuntati (si nominalizati, pe o lista, la intrarea in Parlament) cu altii, conform aranjamentelor frauduloase ale lui Marian Vanghelie si Liviu Dragnea (acestia doi, la randul lor, intrand in Parlament in baza nominalizarii lor, pe acea lista, despre care am facut vorbire).

    Mai mult, devine imposibila inlocuirea in ultimul moment a unor delegati cu altii, in ideea fraudarii votului (asa cum au aranjat sa se desfasoare lucrurile Marian Vanghelie si Liviu Dragnea la Romexpo) intrucat, in cazul in care la Palatul Parlamentului sunt organizate actiuni la care participa multe persoane (situatia Congresului), numele acestora trebuie anuntate (prin depunerea listelor nominale) cu 48 de ore inainte.

    ESTE ESENTIAL SA SE RESPECTE DECIZIA STATUTARA A MEMBRILOR CONSILIULUI NATIONAL AL PSD: CONGRESUL SA SE DESFASOARE LA PALATUL PARLAMENTULUI.

  25. 26 Don Pedrino februarie 12, 2010 la 6:36 am

    @
    Activisti PSD

    Vad ca merge cumva si cu literatura pe blog. In contextul adeziunii mele totale la ideea unui PSD modern, nou, adus la zi, ma folosesc de un model poetic vechi, ca sa prezint tipul de partid opus proiectului noului PSD propus de AN:

    Partidu-i
    – dupa George Lesnea –

    Partidu-i e-n toate ascunsele clici
    Hranite din vlaga acestui popor
    La Masa Galcevii jucand bambilici
    C-un neam la tanjeala, sub cruntul lor bici
    Sta candela mamelor lor

    De monstri umani cu trecutul incert
    De cripto-fomisti cu natange-aspiratii
    – Duhneste arhiva la Doi-si-Un-Sfert
    De zbaterea lor de-a o duce-n desert
    Sa-i cante Prohod bietei natii…

    Partidu-i e-n gasti unde vechi hahalere
    Ne-mbata copiii, in goana nebuna
    Cu false valori: crima, sex, drog, avere
    – Vai celor crescuti in conditii mizere –
    Satanica-i forta ce-i mana!

    Partidu-i e-n toate, cu-ai sai deputati
    Partidu-i e Totul, cu-ai sai senatori
    – Vai, cata durere emana-n Carpati
    Si ce-nnegurare asterne-ntre frati
    Anafura mamelor lor!

    Puterea e Totul in tara aceasta
    Combustie-n goana tzintind interese
    Straine de plebe, tasnind din nefasta
    Credinta ca Lumea-i Totuna cu Casta
    – Pierzania astfel se tzese…

    Incolo, ce sa zic, mult succes AN! Dumnezeu sa ajute Romania!

  26. 27 Aya februarie 12, 2010 la 7:28 am

    @

    George Serban

    Ai vreo indoiala ca Prostanacul (zis si Mircea Geoana) este vandut actualei puteri?

    Iti dau o informatie: intre Boc (un criminal!) si Geoana (Prostanacul) exista o intelegere in baza careia, daca M.G. reuseste sa ramana (prin frauda- cum altfel?) la conducerea PSD, urmeaza sa se refaca sinistra coalitie din 2009.
    In schimbul catorva posturi guvernamentale pentru acolitii lui Geoana, acesta a promis ca va sustine in Parlament (sau va determina adoptarea unor proiecte legislative prin acord tacit- „evitand” folosirea unor mijloace procedurale parlamentare) proiectele criminalului guvern Boc.

    Geoana a dat si un „aconto” in acest sens: la Senat a fost adoptat prin acord tacit proiectul legislativ al UDMR, care prevede modificarea Legii de organizare a regiunilor de dezvoltare, marind numarul acestora de la 8 la 16.
    „Clou-ul”propunerii legistative este aparitia regiunii de dezvoltare „Covasna- Harghita- Mures”.
    Orice comentariu este de prisos.

    Stii mai bine ca mine ca „intamplarile” parlamentare de tipul „acord tacit fara voie” sunt povesti de adormit copiii. Toate aceste „intamplari” au la baza negocieri politice.
    Acum, Geoana ii lasa pe altii de la PSD sa strige ca, vezi- Doamne, totul s-a „intamplat” doar din vina pedelistilor, care ar fi chiulit de la sedintele in plen tocmai cand pe ordinea de zi era respectivul proiect si ca, neexistand cvorum…etc. etc ( mai departe, realizezi care e discursul).

    Imi este scarba de o asemenea minciuna (mai exact de o asemenea argumentatie mincinoasa).
    Pentru cei care cunosc cum se fac astfel de jocuri este clar si cata ipocrizie contine atitudinea lui Geoana- in realitate existand o marsava intelegere (cu sustinerea presedintelui PSD – care este si presedintele Senatului) in sensul ca, inainte de a intra in dezbatere respectivul proiect de lege, conform ordinii stabilite in Biroul Permanent (al carui sef este tot Geoana) din sala sa se ridice si sa plece „atatia” senatori de la PSD (cei de la PD-L procedand la fel). Apoi, chiar inainte ca proiectul sa intre in dezbatere, „cineva” venea la microfon si semnala lipsa cvorumului (situatie instalata pe parcurs, caci, la inceputul sedintei va fi fost cvorum).
    „Surprins”, presedintele Senatului dispunea ca un secretar sa numere cati sunt prezenti in sala- se constata, bineinteles, ca nu e cvorum, eventual se „striga catalogul” si gata, aparentele erau salvate iar zilele treceau pana la incidenta termenului de „acord tacit”.
    (Stii bine ca mai exista si alte metode care duc, cumva, de la sine la amanarea permanenta a unui proiect de lege care nu a intrat in dezbatere la data stabilita de Biroul Permanent).

    Geoana i-a promis lui Boc ca va proceda la fel in cazul mizerabilului „proiect” privitor la pensii- sau chiar il va sustine in Parlament, in conditiile in care isi va mentine pozitia de presedinte al PSD (stiut fiind ca totdeauna astfel de „negocieri” se duc cu cu presedintii partidelor).

    Recompensa?
    Posturi guvernamentale pentru acolitii lui Geoana.

    Te indoiesti ca scopul final este distrugerea PSD?
    Te indoiesti cumva ca Geoana are viitorul asigurat daca reuseste sa-si indeplineasca „misiunea” ( distrugerea PSD)- acesta fiind motivul pentru care se bate cu disperare sa se mentina, fraudulos (si prin mijlocirea lui Vanghelie si Dragnea) la conducerea PSD?

  27. 28 Aya februarie 12, 2010 la 7:33 am

    @

    Noe

    Comentariu la mesajul tau pentru ALM, din februarie 11, 2010 la 11:21 pm:
    esti un nerusinat.

  28. 29 suceveanu februarie 12, 2010 la 7:40 am

    Va sesizez faptul ca se pune la cale subordonarea totala a viitoarei comisii de arbitraj la nivel national si dupa congres casapirea adversarilor sau acelor care au curajul sa spuna ceva Reducerea numarului de membrii si precizarea ca acestia trebuie sa aiba studii juridice incalca flagrant drepturie membrilor de partid de afi alesi.Comisia de arbitraj trebuie sa fie compusa dupa profilul moral si etic ,devotamentul fata de partid . Trebuie sa fie o comisie a inteleptilor din partid si nu a unor indivizi care au diplome dubioase.

  29. 30 dan februarie 12, 2010 la 8:13 am

    Pima greseala pe care a-ti facut-o , si dumneavoastra, si Mitrea , si Diaconescu – cei care meritati sa fiti in fruntea acestui partid – este ca la CN nu ati discutat despre norma de reprezentare – cel mai important lucru pina la urma! Locul de desfasurare este poate mai putin important , desi la Parlament ii dadea o incarcatura de seriozitate, institutinalitate mai mare. Va doresc din tot sufletul sa cistigati -impreuna cu ceilalti doi – ,altfel Romania este cazuta definitiv in incompetenta actualilor , si va lua calea Greciei si a coruptilor minori din Europa. Imprumutul de la FMI a fost centura de siguranta a lui Basescu sa cistige -chiar si in acest fel alegerile -alegerile. Pacat de Romania , cred ca a fost abandonata!

  30. 31 ALM februarie 12, 2010 la 8:14 am

    @ Aya (februarie 12, 2010 la 4:03 am)

    Stimata Aya, n-am cum sa-l ajut pe dl Nastase sa revina in fruntea partidului. Dar, am incredere in el, mult mai multa ca in 2004, chiar daca „mi-a turtit fesul” cu justificarile pentru intrarea la guvernare in 2008 si sustinerea „contra naturii” a candidaturii lui Geoana la Presedintia Romaniei. Pentru acest motiv l-am apelat pe dansul cu protestul meu si nu m-am adresat altui politician. Mai mult, am incercat sa-l trag de maneca si sa-i atrag atentia la agenda cetatenilor, care nu trebuie sa fie vizibila numai in anii electorali.

    @ Noe (februarie 11, 2010 la 11:21 pm)

    Credeam ca v-ati dat seama ca sunt un fost securist, un tortionar. Faptul ca scriu relativ curatel este numai si numai rodul accesului neingradit si voluntar la cultura. In general, cand scriu ceva, incerc sa aduc in text si argumentele principale. Dvs spuneti ca n-am dreptate, dar ati uitat sa notati si argumentele …

  31. 32 Doru Coarna februarie 12, 2010 la 8:19 am

    Mda, si eu incep sa vad din ce in ce mai clar coniventa MG-putere manifestata de-a lungul anilor prin pierderi politice pe toate planurile, guvernare comuna dezastruoasa, tintirea oricaror personalitati autentice ce ar putea oferi o alternativa (AN, Iliescu), infratirea contra naturii intre org. Cluj si PDL, joaca de-a opozitia, asigurarea trecerii legilor sinistre propuse de Boc prin Parlament, totul liniar si precis, si in plus:

    INCREDEREA SI SIGURANTA CU CARE MG L-A VIZITAT PE VANTU!

    Personal cred in maxim doua potriviri, dar aici lista e comleta!!!

    Mai ramane doar sa vedem cat din PSD mai este PSD!

    Aveti sprijinul majoritatii dar intotdeauna interesele puterii primeaza…

  32. 33 Aya februarie 12, 2010 la 9:05 am

    @

    Doru Coarna

    Ma bucur ca suntem de acord in majoritatea punctelor- nu impartasesc, insa, ultimul tau punct de vedere.
    Nu primeaza totdeauna- si pentru oricine- interesele puterii.
    Te asigur ca, la Conges, important va fi faptul ca Adrian Nastase are sprijinul majoritatii.

  33. 34 George Serban februarie 12, 2010 la 9:05 am

    @Dan, locul desfasurarii congresului este foarte important! Nu este vorba de ambianta Palatului Parlamentului. La Parlament, din motive de securitate, pot intra doar cei desemnati delegati si trecuti pe tabele. Asa prevad regulile. La Romexpo (n-ar fi prima oara, n-ar fi primul partid!) se pot aduce „grupuri de presiune” care pot ajunge pana la aranjarea votului. Domnul Vanghelie a mai fost eroul unor astfel de intamplari.

    @Aya, prezenta in jurul dlui. Geoana a unora dintre fostii ministri „boc” si, in special. a dlui. Ilie Sarbu m-a determinat sa iau in calcul ceea ce spui.

  34. 35 Amazon februarie 12, 2010 la 9:05 am

    Fratilor, nu va mai lasati prostiti. Basescu nu o sa ia PSD la guvernare. Chestiunea cu guvernarea e o nada aruncata pentru prosti de MG, pentru a castiga o parte din alesii locali, care doresc revenirea rapida la guvernare.
    Nu faceti jocul Prostanacului

  35. 36 daniel-prudent februarie 12, 2010 la 9:13 am

    @aya. Singurul comentariu despre legea pensiilor. In 2012 cand va ajunge PSD la putere se va putea schimba legea pensiilor (in IPOTEZA ca cifrele pe 2-3 ani confirma si starea emotionala de azi). Ideea mea de impaciuire era ca parlamentul AN DE AN sa stabileasca valoarea punctului de pensie si rin aceasta decizie sa-si ia responsabilitatea POLITICA dar si economica in fata electoratului. Daca punctul e prea mic (NICIODATA in scadere) se vor supara pensionarii, daca e prea mare se vor supara contributorii la CAS.

  36. 37 Aya februarie 12, 2010 la 9:15 am

    @

    Dan

    Legat de norma de reprezentare, exista prevederi clare in Statut.
    Este si motivul pentru care Marean care-este Vanghele incearca sa impuna, in stabilirea normei de reprezentare, fraudulosul criteriu al rezultatelor obtinute de organizatii in al doilea tur de scrutin, prin contabilizarea voturilor liberalilor (si, in general, prin falsa adjudecare a voturilor anti- Basescu- care nu presupun defel ca meritul ar apartine organizatiilor PSD).

  37. 38 santinela februarie 12, 2010 la 9:15 am

    Mai tata daca asta(Geoana) nu-si cunoaste propriul statut ce drac vrea sa conduca?
    Domnule Nastase daca-l lasati pe Geoana sa cistige „nu mai vorbesc cu dv.toata viata”.Mi-a ajuns ca asimetricul ne-a ras pe toti.

  38. 39 daniel-prudent februarie 12, 2010 la 9:15 am

    @aya @noe @ alm. Nu cumva (datorita mass-media) incepe sa se VADA bizantinismul din interiorul partidelor politice? Acest bizantinism exista acolo de la intemeierea statului roman (1859 si apoi), acum se vede ceva mai bine. Istoricii spun ca SULTANUL odata inscaunat isi sugruma fratii ca sa scape de posibili uzurpatori. Nu cumva aceasta frica atavica explica si ce se intampla pe la unele partide?

  39. 40 Harabula februarie 12, 2010 la 9:18 am

    @Adrian Nastase
    Dormiti in pantofi !?
    Convocati imediat Consiliul Natoional extraordinar daca mai aveti timp.
    Statutul prevede ca acesta, Consiliul National, se convoaca de o treime dintre membrii Comitetului Executiv, sau cum s-o mai chema, sau de 10 consillii ale organizatiilor judetene.

    Nu ati pregatit deloc Consiliul National trecut. Trebuia sa veniti dv. cu propuneri pentru sala si norma te reprezentare. Geoana este mereu cu un pas inaintea dv.

  40. 41 Pali februarie 12, 2010 la 9:18 am

    Da Domnule Adrian Nastase , Art. 48 / 4 spune : Data si locul desfasurarii Congresului se stabilesc de catre Consiliul National al PSD !!! Corect pina aici ,…in schimb a-si dori sa cunosc opinia dvs.in legatura cu afirmatiile lu’ Prostanacu’-Plastilina de ieri conform careia dvs. nu puteti convoca nimic ! Acest deseu uman NU trebuie sa ramina sub nicio forma la conducerea PSD-lui !!!

  41. 42 Pali februarie 12, 2010 la 9:21 am

    @ AYA

    Da-mi te rog o informatie,…ce stii de intilnire lu’ Prostanacu” de ieri cu deputatii PSD ? Eu am o inf. conform careia a reusit sa-i convinga sa-l voteze !?!

  42. 43 Victor februarie 12, 2010 la 9:46 am

    Mai fratilor nu-i mai spuneti MG sau Mircea Geoana prostanacului pentru ca unii ar putea crede ca este om normal. Este un dobitoc pe care personal nu l-as fi ales nici presedinte de bloc. Pe de alta parte, din scrierile voastre, mai ales cele ale Ayei, intelegand ca el, dobitocul, are inca sanse sa conduca partidul, incep sa trag concluzia ca pesedeul este terminat… Sper sa nu mi se dea ocazia sa trag pe bune aceasta concluzie.

  43. 44 Pali februarie 12, 2010 la 9:54 am

    @ AYA

    P.S. Ieri liderul consilierilor UDMR din consiliul local Tg Mures dr. Benedek Istvan a afirmat ca,il sustine pe actualul primar al Mun. Tg Mures Dorin Florea ( PD-L ) pentru functia de „Guvernator al Euroregiunii MS-HR-CV ” daca va fii cazul,….

    ce zici ?,…

  44. 45 ALEX G februarie 12, 2010 la 10:23 am

    Mi se pare destul de clar articolul invocat de dvs.Le reamintesc celor care doresc sa stabilesca ei „locul si data congresului” ca „nemo ignorare legem censeur”.

  45. 46 instalatorul februarie 12, 2010 la 10:33 am

    Off-topic: domnule Nastase, cind ajungeti pe la Parlament, va rog sa nu uitati sa ii atentionati ca s-ar putea sa urmeze ceva inundatii odata cu topirea zapezii, nu de alta dar ca onor guvernul si presedintele sa nu se trezeasca cu fundurile ude si sa nu stie de unde. V-as sugera sa abordati subiectul si in colegiu, cu primarii: poate ca nu va fi, dar un dram de prevedere nu strica.

  46. 47 theodora0303 februarie 12, 2010 la 10:39 am

    Domnule Nastase,
    Am auzit si eu la Antena 3 declaratiile dumneavoastra si cele ale lui Geoana.
    A spus ca va depasiti atributiile!!!!????
    Eu una va spun cu mana pe inima ca daca, DOAMNE FERESTE, dumneavoastra nu castigati presedintia PSD-ului, NU MAI IES LA VOT si eu fac parte din electoratul dur.
    Am si eu limitele, nu pot sa inchid ochii la infinit.
    Cu Geoana la conducere, PSD-ul a pierdut 7 alegeri.
    Pe mine Geoana nu ma reprezinta si nu pot sa votez pe cienva care nu imi place si in care nu am incredere.
    Nu mai ies la vot decat daca domnul Ion Iliescu sau dumneavoastra cereti asta electoratului PSD.
    Daca l-ar interesa soarta partidului nu ar mai candida.
    Din cauza lui, noi trebuie sa il mai supartam pe Basescu inca 5 ani si sa suportam mizeriile lui Boc.
    Eu in locul lui as fi depus mandatul si as fi stat cativa ani cuminte ca sa ma ierte lumea pentru prostiile facute.

  47. 48 Augustin februarie 12, 2010 la 11:50 am

    @ Aya
    De acord, pe deplin, cu tot ce ai spus. Boc-Geoana, un tandem nefast pentru Romania! Si totusi, din nou, logica ta e schioapa: in buna ta traditie partizana, nu vad nicaieri numele lui Basescu! Sigur, poate nu stie, saracu’. Poate e dezinformat. Si, dealtfel, dupa cum stim cu totii, bietul presedinte al tarisoarei Romania nici nu are atributii in aceste probleme. Si, daca n-are, nu se baga, nu-i asa? Iar Geoana e vindut lui … Boc, nu lui… (zici tu). Ehei, pe vremea cind ii spuneam eu lui Geoana, „Mircea fa-te ca candidezi (!)” ….
    Inca o data, de acord cu tot ce ai spus. Tatal meu, Dumnezeu sa-l odihneasca, a fost, si el, veteran de razboi. In bataliile aprige din muntii Tatra a fost ranit grav si, pentru el, razboiul s-a terminat acolo. S-a intors acasa cu o caciula mare cu decoratii (dintre care o parte nu dadeau prea bine si i-au fost retrase, daca-mi amintesc exact), cred ca stii la ce ma refer). Respect, ca si tine, „ostenii” Romaniei, de toate gradele, si consider ca doar o natie inconstienta isi bate joc de armata sa.

  48. 49 analist februarie 12, 2010 la 12:07 pm

    @aya
    Nu te mai obosi sa demonstrezi ca MG este aservit puterii de la cotroceni. Acest lucru este evident.
    @doru coarna
    La care parte din PSD te referi? La partea din PSD care doreste sa faca ceva in folosul celorlalti si care nu se vede? Sau la PSD-ul care se gaseste la impartirea bucatelor impreuna cu PDL ?(ex. sefii consilii judetene).
    @contele
    Eu zic sa.l lasam pe nastase sa castige alegerile in stilul lui Vanghelie si apoi sa.l stresam cu reforma interna. Cu sfaturile noastre de pe blog moare de foame la congres. Pai daca 90 % din bloggeri il tot aproba si il critica mai mult de forma, cum ar putea sa ia ceva bun de aici? Ramanem cu laudele, Geoana isi vede de treaba si noi ne consolam cu…

  49. 50 Geo1 februarie 12, 2010 la 12:31 pm

    Nu ma surprinde ca Geoana nu stie statutul. La confruntarea cu Base s-a dovedit un slab cunoscator al legilor, trecute prin senat, contracandidatul fiind mai bun si la acest capitol. In cazul realegerii lui Geoana la conducerea PSD si partidul nu se va scinda, atunci vor ramane in opozitie autentica doar PNL-isti, care au dovedit ca, cel putin in opozitie, sunt buni. Opozitia va slabi si bineanteles puterea va jubila, asa cum face in prezent. Legile salarizarii, educatiei, pensiilor, „reforma” statului etc., vor fi promovate asa cum vrea Base.

  50. 51 ion adrian februarie 12, 2010 la 12:54 pm

    @Mihnea
    Acum sa te vad.
    In cine s-a reincarnat Hermes Trismegistos intre acesti blogeri vajnici?
    Hermes te rog sa-l lasi pe Mihnea 🙂

  51. 52 Aya februarie 12, 2010 la 2:47 pm

    @

    Augustin

    „Boc-Geoana, un tandem nefast pentru Romania!(…) nu vad nicaieri numele lui Basescu!” afirmi referitor la textele mele precedente.
    Daca tu consideri necesar sa completez cu ceea ce mie imi pare de la sine inteles,o fac.
    Traian Basescu este seful incardasitilor criminal Boc si Geoana.

  52. 53 contele februarie 12, 2010 la 2:51 pm

    analist

    Adrian Năstase nu poate câştiga alegerile în stilul lui Vanghelie . Pune-l tu pe Adrian Năstase în talcioc să vândă o pereche de blugi ” no name ” pe post de ” Levi’s ” de la mama lor . Nu poate . Vanghelie poate . Un camion de blugi .
    Eu un singur sfat îi dau , cu toate că îl ştie : liderii locali . Promisiuni .Mers în teritoriu cât se mai poate . Dacă vrea să câştige trebuie să se murdărească un pic . Asta e . Eu cred că la momentul acesta Adrian Năstase ştie care-s şansele cu destul de mică aproximaţie . Hotărâtoare va fi reprezentarea .

  53. 54 Aya februarie 12, 2010 la 2:53 pm

    @

    Pali

    Ai fost dezinformat.
    Dintre deputati,pe prostanac il voteaza vreo trei mizerii umane.

  54. 55 George Serban februarie 12, 2010 la 3:05 pm

    @Harabula, banuiam eu ce-i dincolo de vorbele aspre!

  55. 56 ALM februarie 12, 2010 la 3:25 pm

    @ daniel-prudent (februarie 12, 2010 la 9:15 am)

    Stimate Daniel, bizantinismul nu ar fi ceva extrem de daunator, decat daca luam strict sensul de actiune prin intrigi, dezorganizare si coruptie. Mai jos decat bizantinismul, si specific politicilor romanesti post decambriste, este actiunea damboviteana, cu intrigi prin carciumi, coruptie prin WC-uri si dezorganizare contra propriilor interese. Ce e rau ca Geonica „mai vrea o data”, ca si mentorul sau? Nimic! Iar daca gaseste prin partid 50,33% cozi de topor, ce ar fi rau? Vrea sa sparga partidul (nu cred ca vrea ceva mai mic)? Foarte bine! Nu e mai buna supa limpezita decat cea ramasa cu spuma otravita deasupra? Mi-e teama de altceva: PSD-ul nu va avea taria sa se decanteze si va balti in propria neputinta de a mai ajunge la o opozitie de stanga adevarata sau la vreo guvernare.

    Acum, toti cei care nu sunt moguli in tara asta, au nevoie de un PSD cu voce clara, bataios si lipsit de baroni. Banuiesc ca am scris o ineptie …

  56. 57 ELMMAR februarie 12, 2010 la 4:19 pm

    @ Don Pedrino

    Ai pus intocmai naduful nostru in versurile dupa George Lesnea.
    Mama lor de hoti!

  57. 58 Pali februarie 12, 2010 la 4:27 pm

    @ aya

    Sper sa ai dreptate !!!

  58. 59 Augustin februarie 12, 2010 la 4:40 pm

    @ Aya
    No, ashe!

  59. 60 ELMMAR februarie 12, 2010 la 5:03 pm

    @ In atentia lui DAN VOICULESCU

    Dana Grecu de la Antena 3 o sustine pe fatza pe inculta tzoapa comunala Elena Udrea si ajunge la extaz cand spune ca aceasta a vorbit in fata Academiei Romane.
    Ce are de spus Dan Voiculescu?
    S a schimbat politica postului?

  60. 61 Noe februarie 12, 2010 la 6:38 pm

    @ALM, se pare precipitarea lucrurilor pe blog ar face nepotrivit un raspuns la recursul in anulare vizavi de acuzatia nesustinuta cu argumente in legatura cu faptul ca n-ati avea dreptate pe alocuri. Asta e! Am pierdut startul, dar va promit (solemn?) ca voi reveni atunci cand va fi lumea mai draga cu o lista de argumente selectate aleator din fiecare plan in care vi s-au strecurat „nedreptati” mari si mici. Sper ca momentul potrivit (caci eu tiu foarte mult la adecvare si impact) va veni curand fie ca veti fi citit sau nu prezentul mesaj. Daca nu, nu-i bai. Vad ca are cine.

    @Aya se clatina arca lui Adi de comentariile tele. Atentie la tanga-j ca-i imputinezi flora si fauna adunate cu mare migala pe ultima arca ce-i mai sta la dispozitie in forma de blog. Ziceai ceva de p(r)ostatci? Asta e un tupeu ordinar sau sublima inconstienta. N-am vazut in viata mea un blog troll mai zbuciumat ca tine. Ai putea fi ilustrare in manalele despre bloguri si trolli, mai truly draga.

  61. 62 Doru februarie 12, 2010 la 6:43 pm

    Aya judetela mures harghita si covasna plus celelalte enumerate de tine(salaj,etc) reprezinta exact teritoriul smuls romaniei prin dictatul de la viena din 1940

  62. 63 Doru februarie 12, 2010 la 6:44 pm

    ps eu sunt din judetul harghita

  63. 64 Doru februarie 12, 2010 la 6:52 pm

    @Aya, de unde ai informatiile despre negocierile dintre nanobocul sau piticul atomic si idiotul de prostanaca (aproape pleonasm:)

  64. 65 ALM februarie 12, 2010 la 7:55 pm

    @ Noe (februarie 12, 2010 la 6:38 pm)

    Domnule, oricand la dispozitia dvs. E suficient sa intoarceti capul spre stanga si ma veti gasi. Lamurind acest subiect, ramane doar sa ma lamuriti ce ati vrut sa sustineti cu acest mesaj. Cui sa-i fie lumea mai draga? Aveti impresia ca, dupa ce piticul porno a pus stacheta la 3 mii o sa ne culcam pe o ureche? In legatura cu momentul potrivit, nu este nevoie sa tiuti. In compania cuvintelor „adecvare si impact” era musai sa scrieti „tin”. Dar nu-i bai, pe toti ne mai ia valul! Cu toate acestea, ultima propozitie m-a lasat in neagra incertitudine …

  65. 66 Aya februarie 13, 2010 la 4:11 am

    @

    Doru Coarna

    MARSAVUL PROIECT DE FEDERALIZARE A ROMANIEI:
    – NEGOCIERILE DINTRE CRIMINALUL BOC SI GEOANA;
    – NEGOCIERILE DINTRE „ARTIZANUL” MAGHIAR AL PLANULUI SI LIVIU DRAGNEA (CARE, LA RANDUL LUI, A FOST VERIGA DE NEGOCIERE CU UNII SEFI AI ORGANIZATIILOR LOCALE PSD) INCEPUTE IN 2006;
    -NEGOCIERILE DINTRE ILIE SARBU SI PD (INCA DIN 2006-2007)

    Nu iti voi raspunde punctual (banuiesc ca nu te-ai asteptat!).
    „Cherchez la femme!”

    Negocierile intre Boc si Prostanacul, criminale pentru viitorul tarii, cuprind un plan mai amplu al regionalizarii – in final, federalizarii Romaniei (subiect legat de care am atras permanent atentia).

    Planul este preconizat a avea ca baza normativa (aparent „cei rai” ar trebui sa apara, in ochii opiniei publice, doar udemeristii- in fapt, marsavul plan este sustinut, in urma negocierilor, de Boc si Prostanacul):
    – Reorganizarea regiunilor de dezvoltare (al caror numar urmeaza sa creasca la 16, una dintre ele fiind formata din HarCov+ Mures, practic reinfiintandu-se, sub un alt nume, Regiunea Autonoma Maghiara, care a existat in Romania o buna perioada in urma impunerii ei de catre Stalin);

    – Adoptarea „Statutului Minoritatilor” in forma agreata de UDMR;

    – Urmarea logica a acestora: Tinutul Secuiesc, „functional” din 2012.

    In urma negocierilor dintre Boc si Prostanacul s-a cazut la intelegere ca propunerea legislativă (depusă din toamna anului trecut) pentru modificarea şi completarea Legii nr.315/2004 privind dezvoltarea regionala care prevede o reorganizare a regiunilor de dezvoltare sa treaca de Senat prin „acord tacit” pentru a nu mai aparea situatia legata de „Statutul minoritatilor”(respins de Senat in legislatura trecuta si aflat la Camera Deputatilor- camera parlamentara decizionala).

    Camera Deputatilor este decizionala si in cazul propunerii (adoptate de Senat prin acord tacit in urma criminalei intelegeri intre Boc si Geoana) de reorganizare a regiunilor si aparitie a „entitatii” Covasna + Harghita + Mures.

    Pentru ca aceste doua proiecte legislative criminale pentru Romania sa fie adoptate de Camera Deputatilor (decizionala) este esential ca Mircea Geoana sa isi conserve functia de presedinte al PSD- pentru a putea face presiuni politice asupra deputatilor social- democrati si a-si pastra pozitia de negociere.

    In urma adoptarii proiectului privind reorganizarea regiunilor de dezvoltare si a aparitiei regiunii formata din Covasna+ Harghita+ Mures, i se deschide calea UDMR pentru a putea face urmatorul pas, mai exact de a cere forme de autonomie extinsa, precum si toate posturile de conducere din zona, pe motiv ca in regiunea respectiva trebuie respectat principiul majoritatii.

    Proiectul de lege privind Statutul minoritatilor nationale:
    Actul a fost initiat în 2005, a ajuns în plenul Senatului, unde a fost respins, iar dezbaterile de la Camera Deputatilor au fost salutar tergiversate în Comisii în anul 2007. Aparent uitat prin sertare, Statutul minoritatilor a reintrat in atentie in 2010.

    Potrivit proiectului Statutului minoritatilor (spicuiesc):
    – minoritatile nationale sunt reunoscute ca factori constitutivi ai statului roman;
    – citez din proiect: „Autoritatile competente sunt obligate ca in toate problemele ce privesc drepturile persoanelor apartinand minoritatilor nationale sa tina seama de vointa reprezentantilor minoritatilor nationale respective”;
    – sunt interzise masurile normative sau administrative, directe sau indirecte care pot duce la modificarea componentei etnice a unor regiuni locuite in mod traditional de anumite comunitati etnice;
    – este interzisa modificarea limitelor unitatilor administrativ-teritoriale, respectiv a circumscriptiilor electorale in defavoarea ponderii minoritatilor nationale care locuiesc in mod traditional in acestea;
    – minoritatile nationale, respectiv persoanele apartinand acestora, pot folosi simbolurile nationale si pot organiza sarbatorile nationale si religioase proprii, in conditiile legii;
    – citez: „In invatamantul preuniversitar cu predare in limba minoritatilor nationale toate disciplinele vor fi studiate in limba materna, cu exceptia limbii si literaturii romane”;
    – organele reprezentative ale minoritatilor nationale prevazute in aceasta lege sunt abilitate, la nivel national sau judetean, dupa caz, sa initieze infiinarea de institutii sau subunitati ale institutiilor de invatamant existente cu predare in limba materna a minoritatii nationale respective la toate nivelurile si in toate domeniile de specialitate daca solicitarea este fundamentata cu un numar suficient de elevi sau studenti potentiali;
    – statul va asigura instruirea corespunzatoare a acelor functionari publici, ofiteri si agenti de politie, grefieri si traducatori autorizati, care trebuie sa cunoasca si limba unei minoritati nationale;
    – organele reprezentative ale minoritatilor sunt Consiliile Nationale ale Autonomiei Culturale si vor functiona pe bani publici; acestea vor avea printre atributii si numirea si revocarea de pe functiile publice a conducatorilor de institutii culturale, scoli si redactii de ziare, televiziuni si radiouri.

    “Tinutul Secuiesc” ar avea sanse sa fie recunoscut oficial in 2012, odata cu reimpartirea administrativa in 16 noi regiuni administrativ-teritoriale, care vor grupa cate trei actualele judete.
    Aparent, artizanul planului UDMR de regionalizare adoptat de Senat prin acord tacit (si convenit, in urma negocierilor, intre criminalul Boc si Geoana) este Csutak Istvan.

    Chiar si voci ale analistilor maghiari (precum Szasz Alpar) sustin ca UDMR incearca revenirea la vechile granite ale provinciilor istorice
    Presedintele Asociatiei “Pro Democratia”, Cristian Parvulescu, propune organizarea unui referendum national privind noua schema administrativa- vocea lui nefiind auzita din cauza zgomotului dirijat disturbant facut pe alte teme de criminalul Boc si de Prostanacul.

    In urma negocierilor dintre criminalul Boc si Prostanacul (Geoana) s-a convenit ca proiectele legislative referitoare la Statutului minoritatilor si reorganizarea regiunilor de dezvoltare sa fie cat mai rapid adoptate in Camera Deputatilor (Camera parlamentara decizionala) pentru infiintarea Tinutului Secuiesc cumva „pe nepregatite”( ma refer la opinia publica a carei atentie trebuie distrasa).
    Relatia dintre cele trei demersuri este urmatoarea:
    – reorganizarea pe regiuni de dezvoltare urmeaza sa uneasca teritorial partile componente ale Tinutului Secuiesc (stabilindu-i si granitele);
    – Legea Statutului minoritatilor va crea posibilitatea obtinerii de bani publici de la bugetul de stat pentru aplicarea politicilor respective.

    Reorganizarea pe regiuni de dezvoltare, negociata intre criminalul Boc si Prostanacul (Geoana) a facut un pas inainte odata cu recenta adoptare tacita de catre Senat a proiectului.

    Csutak Istvan, “scenaristul” noii ordini teritoriale a Romaniei, a afirmat ca strategia are, neoficial, sprijinul PSD si PDL, inca de cativa ani.
    “In 2006, am avut o intrevedere cu presedintele Uniunii Nationale a Consiliilor Judetene, Liviu Dragnea (secretarul general al PSD; n.A.). Mi-a spus ca, desi nimeni nu prea misca in front, ca nu cumva sa faca un pas gresit din punct de vedere al partidului, din discutiile avute cu colegii presedinti de consilii judetene reiese ca sunt interesati de reorganizarea regiunilor de dezvoltare, cu o conditie: sa fie asa facute, incat ulterior, fara modificari, sa li se poata da si atributii administrative” a declarat acesta.

    OPOZITIA LUI ADRIAN NASTASE LA MARSAVUL PLAN AL FEDERALIZARII ROMANIEI

    Tentativele UDMR de a obtine premisele federalizarii Romaniei folosind tehnica pasilor mici dateaza de la sfarsitul anilor ’90- accentuandu-se dupa 2001- presiunile devenind foarte puternice incepand cu 2004.

    Specialistul in Drept international si omul politic Adrian Nastase a stopat demersurile printr-un argument forte: solicitarile maghiarilor presupun autodeterminarea care este un drept al popoarelor, nu al minoritatilor.
    Tot Adrian Nastase a insistat- si si-a impus punctul de vedere- ca drepturile minoritatilor sa fie tratate in mai largul si generosul context al drepturilor omului.
    Ca atare, otravitul proiect (ascuns dincolo de pasii mici) al federalizarii Romaniei nu a putut inainta, cata vreme Adrian Nastase a avut decizia politica in calitate de presedinte al PSD si de prim ministru.

    In 2005, dupa preluarea conducerii PSD de catre Prostanacul (Geoana) si a (pe atunci) PD de catre Boc, intre cei doi au inceput negocieri privitoare la inaintarea pe calea federalizarii Romaniei, prin pasi legislativi.
    Cel care ii incurca era Adrian Nastase (presedinte executiv al PSD- si cu mare influenta in partid) si presedinte al Camerei Deputatilor (camera decizionala pentru respectivele proiecte avute in vedere).

    In martie 2006 Adrian Nastase este debarcat, in baza unui plan mafiot, din postul de mare influenta politica in PSD si determinat sa demisioneze de la conducerea Camerei Deputatilor.
    La conducerea Camerei Deputatilor a ajuns un tanar care a parut a „prinde din zbor” imediat si a aplica politica lui Adrian Nastase, opunandu-se si folosind mijloacele procedurale existente pentru stoparea Statutului minoritatilor (care, gratie politicii duse de Nicolae Vacaroiu, pe atunci presedintele Senatului, fusese respins in aceasta prima Camera parlamentara; dar, decizionala era- si este, in continuare, caci batalia reincepe- Camera Deputatilor).
    Nu o data am observat la Bogdan Olteanu, in perioada in care a fost presedintele Camerei Deputatilor (urmandu-i lui Adrian Nastase, in martie 2006) „rezolvari”, legate de zadarnicirea acelui periculos proiect (Statutul minoritatilor) in care mi se parea ca recunosc „amprenta cuiva”. La inceput, Bogdan Olteanu era mai stangaci (de parca s-ar fi uimit singur de complexitatea si neasteptatul demersurilor sale)- apoi, a fost din ce in ce mai sigur pe el. Iar eu, aveam impresia a vedea din ce in ce mai clar o „amprenta” draga si cunoscuta, in acele demersuri.

    Prin revenirea lui Adrian Nastase in pozitia de presedinte al PSD si redobandirea formala a atributiilor de negociator politic pentru partid, va fi anulata posibilitatea unor intelegeri marsave, cu criminalul Boc, privind pasii care duc la federalizarea Romaniei.
    Este, la nivel de politica statala si in cadrul unor interese care transcend strict interesul PSD, principalul motiv pentru care Geoana si acolitii sai (strict interesati de acel marsav proiect) se zbat pentru conservarea pozitiilor de forta in PSD, impotirva lui Adrian Nastase.

    Reamintesc un pasaj esential din acest text: LIVIU DRAGNEA ERA VERIGA DE NEGOCIERE, A PSD- GEOANA, PENTRU ACEL MARSAV PROIECT, INCA DIN 2006!

    AMINTESC CA ILIE SARBU A DECLARAT, LA SFARSITUL LUI 2008, CA PURTASE DISCUTII CU PD- BOC INCA DIN 2006 (DUPA DEBARCAREA LUI ADRIAN NASTASE) PENTRU FORMAREA UNUI GUVERN PSD- PD (si formarea unei majoritati parlamentare PSD- PD, care nu s-a putut realiza data fiind rezistenta lui Ion Iliescu si a lui Adrian Nastase- care isi mentinusera puternica influenta in Parlament in pofida faptului ca pozitiile formale in partid apartineau lui Geoana si acolitilor sai).

    Acele negocieri intre Geoana (plus Dragnea, Sarbu, Vanghelie si altii) si (pe atunci) PD aveau in vedere formarea guvernului si a unei majoritati parlamentare printre scopurile acestora aflandu-se si adoptarea Statutului minoritatilor (proiect aflat deja la Camera Deputatilor si care a arui adoptare era permanent impiedicata prin implicarea activa a lui Adrian Nastase si prin receptivitatea liberalilor la folosirea procedurilor parlamentare specifice) si depunerea (si adoptarea) inca de pe atunci programatului proiect legislativ al modificarii Legii 315/2004 privind dezvoltarea regionala (si formarea regiunii de dezvoltare Covasna+Harghita+Mures).

    Cred ca am detaliat clar de ce este important SI pentru intreaga Romanie ca Geoana si acolitii lui SA FIE INLATURATI din prima linie a PSD, iar presedinte al partidului sa redevina Adrian Nastase.
    Acum, poate, devine clara semnificatia mai greu descifrabila (pentru cei care nu cunosc aceste cumplite miscari de culise si criminale negocieri) a cuvintelor lui Adrian Nastase: „Nu am o miza personala candidand pentru functia de presedinte al PSD”.
    Intr-adevar, miza lui Adrian Nastase este integritatea Romaniei- care se poate mentine doar prin existenta unui PSD puternic, activ, inflluent.
    Poate acum devine clara semnficatia afirmatiei sale: „Dorinta mea este sa formez o echipa puternica”. Da, o echipa care sa nu accepte marsave negocieri si sa-i duca mai departe lupta pentru Romania.

    STII CARE ESTE PRINCIPALA DEVIZA A LUI ADRIAN NASTASE?
    IMPREUNA PENTRU ROMANIA!
    IMPREUNA PENTRU VIITOR!

  66. 67 ion adrian februarie 13, 2010 la 4:49 pm

    @Mihnea,
    Vad ca nu stii?

  67. 68 Aya februarie 14, 2010 la 3:02 am

    @

    Doru

    Putem spune, la rigoare, ca, folosindu-se aparenta mijloacelor democratice (legi adoptate de Parlament) se incearca, pe fond, revenirea la efectele Diktatului de la Viena.

  68. 69 Aya februarie 14, 2010 la 3:10 am

    @

    Noe

    Imi mentin opinia: esti un nerusinat.
    Felul in care ai tratat problema extrem de serioasa ridicata de ALM demonstreaza cu prisosinta adevarul afirmatiei mele.

    Cat despre faptul ca ar „cadea de pe blog” unii si altii ca tine, cauza fiind tratamentul la care ii supun, paguba-n ciuperci!

  69. 70 Aya februarie 14, 2010 la 3:23 am

    @

    Daniel- prudent

    Nu exista si nici nu trebuie sa existe „cale de impaciuire”- cum spui – cu nemernicii care vor sa batjocoreasca populatia, pe de o parte si, pe de alta parte, sa aduca Romania in stare de faliment.
    Stabilirea pensiei in baza unor criterii aleatorii, modificabile de la an la an, asa cum propui (cred ca ar pali de invidie si criminalul Boc auzind de o astfel de posibila metoda!) ar induce o stare de spaima si incertitudine imposibil de suportat, iar tratamentul aplicat pensionarilor ar fi inadmisibil.
    Asa cum salariatul are nevoie sa stie cu precizie pe ce suma mizeaza in fiecare luna, si pensionarul are nevoie de siguranta ca va incasa o anumita suma, nicidecum sa traiasca sub imperiul spaimei ca aceea s-ar putea diminua dupa cum doresc sau poftesc unii politicieni care isi bat joc de toti, precum iresponsabilii reuniti sub conducerea criminalului Boc.

  70. 71 Aya februarie 14, 2010 la 3:33 am

    @

    Victor

    ANUNT PREALABIL

    Prostanacul nu are sanse sa castige alegerile in PSD- problema pe care o ridicam era legata de prevenirea incercarii (pe care o stim!) de fraudare.

    Sper ca nu te indoiesti de faptul ca daca, prin absurd si frauda, Prostanacul ar iesi presedintele PSD, poporul pesedist ar sparge geamurile sediului din Kiseleff.
    Apoi, ar duce Prostanacul si gasca lui de nemernici pe strazi, batand pas de defilare in spatele lor, cu varfurile incaltarilor ridicate, la fiecare pas, pana la posterioarele respectivilor.
    S-ar petrece O REVOLUTIE PESEDISTA LA PROPRIU.

    Daca Prostanacul, Dragnea, Vanghelie et Cie nu stiu ce inseamna sa fie plimbati cu suturi in fund pe strada si sa fie huiduiti, vor afla atunci cum este.
    Apoi, va organiza poporul pesedist un Congres ad hoc.
    Daca asta vor, asta vor avea.
    Ceea ce am scris tine loc de anunt prealabil foarte serios, nu e o gluma.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: