Antena 3 – ora 20.10

Adrian Nastase este astazi invitatul Gabrielei Vranceanu Firea la emisiunea „Stirea Zilei”Antena 3, ora 20.10.

Emisiunea poate fi urmarita live aici.

Echipa AN

Update>>> Transcrierea emisiunii poate fi urmarita aici.

66 Responses to “Antena 3 – ora 20.10”


  1. 1 Paul Octavian Grigoraş decembrie 21, 2009 la 11:37 am

    Apreciez foarte mult faptul că apariţiile doamnelor de la Antena 3 sunt cu mult mai potrivite, mai decente decât înainte. Este un semn binevenit de normalitate. În ţara asta, nu ştiu cum să spun, dar văd că suntem într-un derapaj moral foarte grav. E bine ca noi toţi să luăm atitudine faţă de anumite lucruri care ies din normalitate şi din bun simţ, şi să încercăm să le aducem pe drumul cel bun.

  2. 3 Paul Octavian Grigoraş decembrie 21, 2009 la 11:46 am

    E inutil să ne aşteptăm de la biserică la vreun asemenea gest de educare, ea a fost în tot acest timp ca şi inexistentă. Ba chiar a ieşit în evidenţă cu exemple negative.

  3. 4 Plano decembrie 21, 2009 la 1:13 pm

    Harta fraudei din strainatate:

    Sectiile de votare speciale din strainatate in care au votat mai mult de 1000 de alegatori:

    Date din Comunicatul BEC.

    Austria
    – Sectia de votare nr. 13–>1515 votanti
    Belgia
    – Sectia de votare nr. 18–>2196 ”
    – Sectia de votare nr. 19–>1255 ”
    Canada
    -Sectia de votare nr. 29–>1161
    -Sectia de votare nr. 30–>1514
    Franta
    -Sectia de votare nr. 52–>3785
    Germania
    -Sectia de votare nr. 65–>1413
    Grecia
    -Sectia de votare nr. 67–>1534
    -Sectia de votare nr. 68–>1590
    Irlanda
    -Sectia de votare nr. 78–>2463
    Italia
    -Sectia de votare nr. 82–>1886
    -Sectia de votare nr. 84–>1569
    -Sectia de votare nr. 89–>1448
    -Sectia de votare nr. 99–>2034
    -Sectia de votare nr 108–>1781
    -Sectia de votare nr 110–>1427
    -Sectia de votare nr 111–>1788
    -Sectia de votare nr 114–>1590
    -Sectia de votare nr 115–>1367
    -Sectia de votare nr 116–>1194
    -Sectia de votare nr 125–>1225
    -Sectia de votare nr 126–>1445
    -Sectia de votare nr 131–>1002
    Marea
    Britanie
    -Sectia de votare nr 147–>1109
    -Sectia de votare nr 148–>1487
    -Sectia de votare nr 149–>2573
    Moldova
    -Sectia de votare nr 171–>2349
    -Sectia de votare nr 172–>2532
    -Sectia de votare nr 173–>1691
    -Sectia de votare nr 174–>1422
    SUA
    -Sectia de votare nr 203–>1155
    Spania
    -Sectia de votare nr 228–>1562
    -Sectia de vatare nr 229–>1466
    -Sectia de votare nr 232–>1874
    -Sectia de votare nr 234–>1471
    -Sectia de votare nr 235–>1099
    -Sectia de votare nr 246–>2329
    -Sectia de votare nr 248–>2452
    -Sectia de votare nr 249–>1798
    -Sectia de votare nr 250–>2041
    -Sectia de votare nr 251–>2632
    -Sectia de votare nr 252–>1454
    -Sectia de votare nr 253–>1764
    -Sectia de votare nr 257–>1023
    -Sectia de votare nr 259–>1193
    -Sectia de votare nr 261–>1335
    -Sectia de votare nr 264–>1178
    Este evident ca frauda a fost mai consistenta in tarile in care lucreaza temporar muncitori romani, in special in Italia si in Spania.
    Spre cinstea lor, romanii cu domiciliul stabil in strainatate s-au implicat mai putin in frauda electorala pentru Basescu.
    Autoritatea Electorala Permanenta ar trebui sa publice pe site-ul sau listele speciale din aceste sectii pentru ca acei care se regasesc pe liste si nu au votat sa sesizeze presa si autoritatille.

  4. 6 1acolo decembrie 21, 2009 la 1:40 pm

    Care-i tema emisiunii.Despre ce o sa fie vorba?

  5. 7 theodora0303 decembrie 21, 2009 la 1:53 pm

    Domnule Nastase,
    Nu ratez niciodata emisiunea Stirea Zilei.
    Imi place doamna Gabriela Vranceanu Firea chiar daca ma enerveaza rau faptul ca isi intrerupe invitatii. 🙂
    O sa va urmaresc cu placere.
    Succes!

  6. 8 Dialectic decembrie 21, 2009 la 2:09 pm

    Domnule Nastase, Basescu este un terorist politic. Spre deosebire de ceilalti politicieni, el si-a insusit de timpuriu tacticile conflictelor asimetrice, fiind mereu un outsider. Dispretul sau fata de politicienii de azi este similar celui pe care, probabil, il avea fata de vechea nomenclatura comunista. Desi a facut parte din ea, probabil a dispretuit-o pentru ca accesul in aceasta categorie l-a primit datorita calitatilor sale de „trickster”, necesare functiilor pe care le-a detinut in sistemul comunist de putere, si nu sistemului de relatii de rudenie sau politice ale vremii.
    Evident, deocamdata nimeni nu-l poate combate cu eficienta pentru ca nimeni nu dispune inca de o experienta echivalenta cu a sa in a se descurca in situatii limita. S-a inconjurat in partidul sau de mercenari, cu diferite motivatii politico-economice pe care i-a transformat in foarte eficienti executanti ai tacticilor sale insurgente. Mi-e teama ca nici in perioada urmatoare partidele politice, altele decat PD-L, nu vor fi capabile sa identifice in randul lor personalitati cu potential real de confruntare cu Basescu si PD-L. Ma refer la o confruntare mult mai sistemica, de structuri politice si economice, la nivel local si central, care sa faca abstractie de regulile democratice ale jocului, percepute ca ilegitime de PD-L deoarece au fost generate in perioada FSN, PDSR, PSD. Basescu vrea sa devina un nou Iliescu si sa impuna noi reguli, regulile sale, si astfel sa domine pentru o perioada indelungata viata politica a tarii.
    In concluzie, trebuie sa construiti structuri politice „contra-teroriste” pentru a putea opune o rezistenta eficienta incercarii de preluare fortata de catre Basescu si PD-L a controlului asupra sistemului politic din Romania. Cautati oameni capabili de o astfel de abordare. Succes!

  7. 9 Pali decembrie 21, 2009 la 3:28 pm

    @ plano

    Lipseste Cipru,un alt loc „masluit”,…dar ce importanta mai are ?Base presedinte…in 5 ani o sa cadem de pe harta !

  8. 10 George decembrie 21, 2009 la 3:47 pm

    Stiind ca „orice putere corupe”, cred ca nu Traian Basescu este principalul vinovat de instaurarea coruptiei si autocratiei in Romania. Intr-un stat democratic, opozitia este cea care trebuie sa lupte eficiant, alaturi de presa, pentru apararea democratiei, a libertatilor si drepturilor cetatenesti. In perioada primului mandat, opozitia a gresit prin promovarea actiunii de suspendare a presedintelui, din care Traian Basescu a iesit intarit, a aceptat sa intre la guvernare alaturi de partidul prezidential, in decembrie 2008, „marul otravit”, denumit „visul” lui Traian Basescu si a facut gereseli inacceptabile intre cele doua tururi de scrutin. Va intreb ce strategie isi propune PSD pentru a face o opozitie eficienta, care sa preantampine coruptia, abuzul, autocratia si pentru a scurta perioada de „traversare a desertului”. Aveti in vedere promovarea unui lider capabil sa promoveze in PSD o astfel de viziune si sa realizeze performanta? Credeti ca guvernul Boc IV, va lua masurile anticriza care se impun, sau va adopta, in continuare, masuri populiste, care vor accentua criza economica?

    George

  9. 12 ion adrian decembrie 21, 2009 la 4:35 pm

    Fiindca am si o trimitere spre AN, spre stiinta:

    Succes in urmatorii 5 ani Domnule Presedinte Basescu!
    Frumoasa si de larga amplitudine ecumenica rugaciunea Sfintiei Sale Patriarhul Daniel;
    Excelent discursul programatic al dlui Presedinte;

    Am auzit ca au lipsit Iliescu, Nastase si Crin, probabil si altii.
    Eu unul si cred ca mai toti nu le-am simtit lipsa.

  10. 13 Roman K1 decembrie 21, 2009 la 4:43 pm

    Cred ca PSD ar avea nevoie de un imn. Poate ca ati dori sa luati in calcul cateva melodii ale formatiei K1: „Pentru Romania” ; „Cei Buni”; „Toti K1”.
    Va urez tuturor mult noroc si forta de lupta!

  11. 14 Doru Coarna decembrie 21, 2009 la 5:12 pm

    1.In discursul de Investitura, dl. Basescu a tinut sa precizeze ca nu intelege si ca va combate politicienii ce sunt si oameni de afaceri in acelasi timp, ori peste jumatate din membrii noului cabinet sunt ambele simultan, in unele cazuri chiar in flagrant conflict de interese, vezi dl. Berceanu, dna Udrea. Este bine daca intelegem ca acest criteriu se aplica numai celorlalti, nu si pdlistilor? Afirmatia se bazeaza pe vreun text constitutional, sau a trecut deja la mofturi suverane?

    2. Parteneriat cu Franta? In interiorul UE ? Cred ca-i ia de parteneri asa cum a luat in alegeri si poporul -roman de data asta- caci fraudarea trebuie sa aiba si ea coniventii sai. Chiar n-or fi casete video cu imensa coada romaneasca din fata ambasadei ? Interesant ca intotdeauna cand nu are sprijin declara unilateral parteneriate, axe… Corolarul e ca atunci cand declara parteneriate ori axe inseamna ca nu are sprijin. Sau are, gresesc?

    Succes, va urmarim!

  12. 17 maca decembrie 21, 2009 la 6:03 pm

    Mult succes in emisiune. Asteptam cu nerabdare aparitia dvs in viata politica romaneasca!

  13. 18 Sami Ionescu decembrie 21, 2009 la 6:11 pm

    Practic noul vechi guvern este in totalitate meritul celor care s-au repezit sa revoteze cu Basescu. Sper ca asa sa le fie acestora si norocul . Pacat ca noi ceilalti , fara nici o vina vom fi tot victimele acestui „minunat” guvern de incompetenti legati politic dar fara nici o pregatire de specialitate pt. posturile pe care le ocupa.

  14. 19 instalatorul decembrie 21, 2009 la 9:16 pm

    Mi s-a parut ceva mai bine ca la Realitatea TV. Ca sa-i dau un raspuns (nesolicitat) dnei Firea la o intrebare: in statul basist modern pensionarii vor primi o pensie moderna. Si o intrebare pentru dl Nastase: totusi cind veti pune piciorul in prag si nu veti mai lasa fara replica afirmatia ca ati fi avut o mafie personala?

  15. 20 viorica buda decembrie 21, 2009 la 10:09 pm

    Ion Adrian,
    Nici macar un spatiu unde sa scrii nu iti ofera ai tai ? Tot din mila gazdei noastre traiesti si acum ?

  16. 21 Pali decembrie 21, 2009 la 10:13 pm

    Ati fost foarte bun ! Ce parere aveti Domnule Nastase de discursul lui Base de la depunerea juramintului ? Pardon…a doua oare reales Betivu’National cel mai iubit / votat fiu al tarii !

  17. 22 Paul Octavian Grigoraş decembrie 21, 2009 la 10:36 pm

    CNSAS e ameninţat cu gloanţe. Cred că aceasta ne aduce aminte că oamenii lui Ceuşescu, cei care au tras în români la Revoluţie, sunt printre noi, şi vor să rămână neştiuţi. Cred că acum mai mult ca niciodată se cade să aflăm numele celor care şi-au murdărit mâinile cu sânge nevinovat, şi cred că trebuie să fim solidari cu membrii CNSAS. Eu vreau să le trimit scrisori de sprijin, cred că este important să ştie că românilor le pasă de situaţia în care se află. Sper ca şi politicienii noştri să fie sensibili la aceste evenimente şi să le dea sprijinul domniilor lor aşa cum ştiu dânşii mai bine.

  18. 23 George Serban decembrie 21, 2009 la 10:50 pm

    Am observat ca dumneavoastra si cu Ludovica Orban ati avut-o, in seara aceasta, invitata la emisiune, pe Gabi Firea. Ati fi putut sa o lasati sa vorbeasca un pic mai mult.
    In alta ordine de idei, cred ca se impune, de urgenta, o Coalitie ¨PRO Constitutie¨. Cu obiective pe termen lung si mediu. Cele pe termen lung trebuie sa blocheze accesul spre varful puterii a unor persoane cu tulburari psihice sau alte probleme care sa reprezinte un pericol la adresa statului de drept. Mai mult, cred ca este necesar un sistem de autoreglare a democratiei, in situatia in situatia in care astfel de probleme apar pe parcursul unui mandat. Obiectivele pe termen mediu trebuie discutate in aer liber cu bateriile de la telefoane scoase. … Mai in gluma, mai in serios!

  19. 24 Spiridus decembrie 21, 2009 la 11:09 pm

    @plano

    Asta trebuia sa faca PSD de mult…

  20. 25 instalatorul decembrie 21, 2009 la 11:21 pm

    O chestiune hazlie: la mine pe internet imaginea a fost in urma sonorului cu 7-12 minute, comparind ceasul emisiunii cu cel al calculatorului, asa incit dna Firea vorbea cu vocea si cuvintele dlui Orban: de la filmul Cintind in ploaie nu am mai vazut asa ceva.

  21. 26 Mihnea Georgescu decembrie 21, 2009 la 11:42 pm

    GALA 10 PENTRU ROMÂNIA

    Aş vrea, mai întâi de toate, să salut cu firească emoţie o Gală a Românismului oficiată de Mihai Tatulici şi de distinsa sa colaboratoare al cărei nume îmi scapă, reţin doar că este o superbă blondă cu personalitate. La început m-a deranjat, mi s-a părut un snobism. Dar, pe an ce trece, îmi devine din ce în ce mai dragă, precum romanţele pe care le ascultam în copilărie, pe vremea Împuşcatului, cu Mama… Are ceva de vechi, de Tradiţie bună şi pură în ea… această emisiune…

    Prea am fost îngenunchiaţi ca Neam de iudele fără Neam şi Dumnezeu, prea ne-au pus să scuipăm pe Sfânta Cruce şi pe Tradiţie, să ne autobiciuim ca Popor – mă refer la estropiatul de Patapievici şi de corifeii anti-comunismului cu faţă inumană… Nu mai ştim să admirăm, vorba distinsului meu profesor de la Facultatea de Filosofie – Gabriel Liiceanu, ne lipseşte organul pentru Frumos, pentru Valoare. Ne-au învăţat să ne lepădăm Icoanele şi să ne închinăm înainte Occidentului scârnav… 😦

    Gestul lui Mihai Tatulici este unul firesc, de recuperare a Sinelui acestui Neam, a fiinţei noastre cele mai intime, a României Profunde care subzistă în fiecare dintre noi care ştim să gândim şi să simţim româneşte.

    În aceste zile triste, când Regimul Băsescu a dat Cultura şi Patrimoniul Naţional pe mâna unui veterinar ungur… Oameni ca Mihai Tatulici din dârza Moldovă răzeşilor lui Ştefan cel Mare şi Sfânt ne învaţă să ne regăsim Sinele ascuns al Naţiei Române.

    Am plâns ca un copil când i s-a decernat Premiul acelui Doctor al cărui nume îmi scapă fatalmente, distins Academician, iar discursul de laudatio a fost rostit de Distinsul meu Profesor de la Facultatea de Filosofie – Academicianul Alexandru Surdu.

    Dar, mai cu seamă, am fost emoţionat când Oraşul meu – îndrăznesc să-l numesc al meu, cu toate că l-am părăsit de mai bine de 12 ani – Constanţa! – a câştigat premiul pentru oraşe… Când Liceul meu, unde am învăţat Carte şi am descoperit Cunoaşterea – Gnoza tainică – Colegiul Naţional Mircea cel Bătrân din Constanţa a câştigat locul care i se cuvine – Locul I – ca fiind cea mai bună instituţie de învăţământ preuniversitar din Ţară.

    În jegul acesta de Bucureşti, în care nu mai ştim să respectăm Valorile culturale, ar trebui să învăţăm de la un Gigi Becali, om bun şi machedon de Tradiţie, care a venit să se închine în acel Templu al Culturii şi al Istoriei Neamului, care este Atheneul Român, nu ca alţii aroganţi precum economistul Mircea Badea sau marinarul Traian Băsescu care nu au catadicsit să onoreze cu prezenţa distinsa adunare…

  22. 27 Karakas decembrie 22, 2009 la 12:28 am

    Inca nu s-a inchis bine usa la BEC ca au si inceput sa zumzaie bizi-manii. Polcovnicul Videanu anunta cu elan pionieresc ca proiectul Rosia Montana este acum in planul de guvernare (sic!), desi Seriful inca nu arestase tematica in dezbaterea electorala. Suntem asigurati pe canale, altele decit ale mogulilor, ca asa va fi bine pentru tara, retezind din start pericolul infiltrarilor rusesti, si udind la radacina relatiei cu Gabriel, ingerul.

    Inmormintat, dezgropat, iar inmormintat si iar dezgropat, Zom Biboc ne musca cu pofta din bucatica nationalista si ne sopteste cald ca prima zi de dragoste cu UDMR a costat doar o noua reforma administrativ-teritoriala si o legislatie „largita” pentru drepturile minoritatiilor maghiaro-unguresti. Un mizilic la o adica, daca stam sa ne gindim cita dezvoltare se asteapta la ministerele comasate intre umeriii galesi dar fermi ai celei careia ma tem sa-i pronunt numele. Din respect pentru visele caste ale unui coleg de bloguiala. Ma rog, erau vise acum ceva timp, poate s-a fructificat totusi intru pacea neamului romanesc.

  23. 28 blogideologic decembrie 22, 2009 la 4:10 am

    @ Adrian Năstase
    Cred că mogulii se află mai mult în conivenţă cu Traian Băsescu, decât cu PSD-ul. Aţi pierdut alegerile din 2004, în primul rând datorită unor moguli. Acum, Mircea Geoană a fost învelit în foi de viţă de mogulul SOV. A exprima în public disocieri faţă de moguli nu-i neapărat atitudine Hugo Chavez. Cred că „poporul PSD” aşteaptă aşa ceva, chiar şi eu, care sînt naţional-ţărănist şi n-am făcut vreodată parte din „poporul PSD”, nu spun aceasta cu condescendenţă, ci cu mândrie. Apoi, recent, politica duplicitară a lui Dan Voiculescu ne afectează negativ şi pe noi, bloggerii care am postat aici (vezi dezbaterea nefericită despre “mişcarea de rezistenţă”, iniţiată de Jurnalul Naţional). Asocierea aceasta cu Dan Voiculescu şi pseudo-Partidul Conservator cred că a fost cea mai nefericită „alegere de valoare” pe care aţi făcut-o. Faptul că aţi pierdut dumneavoastră nu-i mare lucru, dar a pierdut cam întregul „popor PSD”, oameni cu bun simţ şi săraci, săraci tocmai pentru că posedă foarte mult bun simţ. Acum sînteţi rostuit fie ca „arogant”, fie drept cel mai autentic om politic român de după 1989. Eticheta de „arogant” nu trebuie să vă preocupe, aveţi toate datele de familie să fiţi arogant pe „bune”! Dar, iertaţi-mi „aroganţa”, cred că trebuie să aveţi o zi de reflecţie privind coordonatele schimbătoare ale auto-definirii ca om politic român.
    PS. Revin la falsa dezbatere din Jurnalul Naţional privind “mişcarea de rezistenţă”. Bine, se referă la situaţia de acum 20 de ani. Dar trimiterile subliminale sunt de fapt la situaţia de acum. Scrie în JN că din acea presupusă “mişcare de rezistenţă” alcătuită din terorişti, ar fi făcut parte şi ofiţeri din cercetarea militară în teren. Care ar fi primit nişte consemne ca să devină “terorişti la revoluţie”. Doctrina oficială de apărare, – sau doctrina Nicolae Ceauşescu–, se baza pe conceptul “Lupta întregului popor”. Eu făcusem o şcoală de ofiţeri de infanterie (“copil al pământului”) de o calitate excepţională, şi eram chemat în fiecare an, inclusiv 1989, la o pregătire ca ofiţer din cercetarea militară pe teren. Niciodată nu ni s-a trasat acel consemn despre care vorbeşte aiuristic ziaristul de la JN. Dar vorbeşte cu scop. Trasat de mogul (ştim cine), care serveşte zelos ţelurile lui Traian Băsescu. Bine, mogulul va câştiga enorm în cel de al doilea mandat Traian Băsescu. Eu am definit la un moment dat acest blog AN drept nucleul unei mişcări de rezistenţă naţională. Şi pe blogurile PNL, domnul Crin Antonescu este definit ca lider al mişcării de rezistenţă naţională. Iar articolul recent din JN atacă însăşi ideea de “mişcare de rezistenţă naţională”, asociind-o fals cu terorismul. Însă, repet, chiar dacă risc să fiu acuzat de “terorism intelectual”, este nevoie de această “mişcare de rezistenţă naţională” non-violentă.

  24. 29 Bibicul decembrie 22, 2009 la 7:25 am

    De taină

    La spovedania dinaintea ungerii de ieri, Preafericitul la-ngenunchiat, sub patrafir, pe Băsescu, la propriu şi la figurat ,cu întrebarea de control :
    – Fiule ai avut relaţii intime cu “cărnoasa” ?
    – Jur că i-am făcut numai educaţie politică multilateral îndesată !
    – Aşa să te ajute, precum făcuşi şi mărturisişi…mai zise Preafericitul, ţinând în vinclu arătătorul dreptei.

  25. 30 Criticos decembrie 22, 2009 la 7:52 am

    @Ion Adrian
    În „discursul pragmatic” s-a vorbit şi despre sperjur? Păi fiecare zi a mandatului circarului e o dovadă a sperjurului. Scrie undeva în Constituţie că preşedintele face guvernul – aşa cum tocmai a procedat recent-?
    PS Cred că IPS Daniel a fost preafericit de noul ministru (şi) al cultelor.
    De altfel am auzit că madam Cocoş are un blog personal în suferinţă. De ce nu-ţi muţi sediul acolo, că pe aici eşti ridicol. Pe pariu că circarul pragmatic mult ar fi dat pentru prezenţa celor doi a căror lipsă zici că n-a simţit-o nimeni?!

  26. 31 Maria Ogica decembrie 22, 2009 la 9:31 am

    Eu sunt un om mai simplu , nu imi permit sa fac caz de marile mele priceperi in ale politii. In simplitatea mea , consider ca societatea romaneasca se indreapta spre bine cand vad lume multa in magazine care cumpara nu numai produse alimentare si si haine , aparatura , cand vad multe case noi sau in curs de constructie , deci cand observ ca banul circula. In anii 2007 , 2008 , acest lucru mie personal mi s-a parut ca s-a intamplat . Ca era o explozie imobiliara , ca de acolo ne veneau sursele , pe mine nu ma intereseaza. Important era ca un euro valora in medie 3,5 RON , ca oamenii aveau serviciu , faceau credite , aveau cu ce le plati etc. Pensiile s-au dublat , pensionarii au rasuflat mai linistiti. Cu totii ne-am gandit ca Romania merge . Dar nu a fost asa, a venit guvernul BOC alcatuit din PD-L si PSD si au declarat ca Romania este in criza . Totul s-a dus de rapa. Un an 2009 plin de masuri sociale si economice una mai aiurita ca alta , una mai nepopulara ca alta . PD-L interesat sa-si asigure clientela politica a facut greseli dupa greseli iar PSD ,in loc sa stea deoparte , lacom la manacare s-a repezit la guvernare cu acelasi scop : sa-si asigure cea mai ramas din clientela politica. Vazand atata inversunare am votat PNL si implicit pe Crin Antonescu. Nu a fost sa fie ,desi romanii doresc schimbari , doresc noutate in politica , administratie etc. l-au ales pe acest neica nimeni , cu priviri de criminal feroce , dispus sa calce pe cadrave si care se cheama Basescu.
    Cat tim va fi acest hot in fruntea tarii nu vom avea o economie infloritoare. Nu-l intereseaza decat propia sa persoana , oligarhi (sa ma exprim ca el )personali , femeile ce-i stau slus la picioare. Imi este rusine
    sa am in fruntea statului 2 patachine : Roberta si Elena;doua analfabete , bune de gura , slugi prea credincioase. Sa nu intru in amanunte prea mult.
    Dar sa stiti ca acest presedinte a bagat dihonia si intre oameni : pur si simplu mi-am pierdut doua familii de buni prieteni pe urmatorul motiv:
    Basescu este bun ptr.ca reduce parlamentul , se lupta cu comunismul , da afara securistii , comunistii etc.
    Cand le-am spus sa sunt vorbe goale , Basescu insusi fiind ,atat mare comunist cat si securist , ba mai mult sunt sigura ca si tortionar cu marinarii de pe vas cand saracii de ei esti permiteau o indisciplina si ca totul nu este decat o demagogie falsa , spun deci ,ca m-am ales cu epitetul de pesedista , ilesciana si deci comunisto – securista. Ma gandesc prietenii astia ai mei sunt pensionari , nu cred ca pot face parte din clientelea politica a lui Basescu si atunci ma intreb , chiar asa de analfabeti poate fi jumatate din poporul roman , chiar atat de prost incat sa nu observe raul din acest om ?
    Asa ca un sfat : nu stiu cu cat cotizeaza Mitrea,Oprisan,Rus si altii ca ei in partid, dar scapati de acesti oameni care nu fac decat rau partidului. Si poate ca printre cei vechi , s-or gasi si unii mai tineri, mai cu tragere de inima , care sa iasa in fata , sa fie auziti , sa simta populatia din Romania cu orientare de stanga , ca lucrurile merg bine in PSD , ca exista unitate , ca ii reprezinta si ca se pot baza si pe generatia urmatoare. Ganditi-va ca alegatorii Dvs. de baza nu mai trebuie sa fie pensionarii ci tinerii de la 18 ani in sus si mai ales cei care la revolutie aveau 11-20 de ani si care acum sunt oameni maturi , cu profesii si mai ales cu convingeri. Pe acestia trebuie sa-i atrageti. Pensionarii sunt mai greu de urnit , odata stabiliti intr-o tabara , i-ati pierdut.Foarte bine a facut si PSD si PD-L ca nu a intrat la guvernare . Felicitari ! Sa fiarba in spuza lor . Cat priveste , ministrii maghiari , nu am nimic contra lor si oricum se stie ca maghiarii sunt mai gospodari , mai cinstiti , si mai ales mai uniti. In fod avem un ministru secretar de stat la sanatate , un arab , cel care a creat SMURD-ul si nimeni nu s-a scandalizat ca arabul face ordine in serv. de urgenta. Ba din contra face chiar bine si nu duce salvarile la el acasa. Asa si cu maghiarii.
    Poate ca acestia vor fi aceia care nu-l vor lasa pe Boc si Basscu sa duca tara asta in groapa ,chiar daca vor lua mai multi bani ptr. zonele locuite de unguri , tot din Romania fac parte. Salutari si numai bine

  27. 32 Pali decembrie 22, 2009 la 9:59 am

    @ mihnea georgescu

    ,…dar expozitiile patronate ICR sub inaltul patronaj al lui Horia Roman Patapievici vestiid in intreaga lume ( ex. expo. de le New York;calutul cu zvastica pe CUR,picturile cu erectiile + fintina arteziana,declaratiile diplomatului bautor de urina etc. ) „minunatele capodopere ale „culturii romanesti”crezi ca au facut cinste acestei tari ? Eu cred in calitatea mea de „ungur” ca,veterinarul UNGUR nu ar face asa ceva nicio data,…si datorita acestei patente negative puse minoritarilor;evitind astfel si dublul atac la care s-ar expune ! Il cunosc pe „veterinarul ungur”si te asigur ca,in limita „fondurilor generoase” de care o sa dispuna va face treaba buna…atit cat va putea.Pina nu vom scapa de aceste psihoze caracterizand un om dupa apartenenta la o etnie,religie,sau alte orientari o sa avem doar inca o „frina” in plus care ne blocheaza inclusiv pe plan international,

    Sau crezi ca,doar un roman get beget poate sa faca „treaba” in tara asta ? Din pacate trebuie sa-ti reamintesc si nu o fac din rautate ca, cei mai mari excroci din aceasta tara nu sunt „ungurii”,…vrei cateva nume ?

    P.S. Stimate coleg ….te invit a Tg Mures ( pe cheltuiala mea ) sa-ti prezint din bogatiile culturale ale „ungurilor” din care si nu numai din a lor ar putea sa profite aceasta tara din plin;doar ca,nu o face,…pai cu Nutzi’ la turism,… (si aici cu permisiunea ta a-si face si o comparatie cu valea Loarei,…stii cate castele si conace avem in judetul Mures ? 54 !cred cu o minima promovare ar putea sa aduca fonduri generoase bugetului ) apropo iti place de ea,e ok, ceva fonduri etc.? Crezi ca, merita sa gestioneze la anul un buget de 1 mld. de euro ? O sa urmarim cred eu impreuna scandalurile care deja se contureaza in jurul ei…..
    Nu cred ca,te simti onorat ca, te reprezinta o „metresa” ( vezi inclusiv presa internationala ) in calitatea ei de MIN al GUvernului Romaniei,…eu ma simt chiar lezat de aceasta reprezentare asa cum cred ca,se simt multi alti co-nationali de ai mei indiferent de etnie ( includem aici si cele 18 de minoritati in afara „ungurilor” ) Pacat ca,nu ai vazut comentariul lui Radu Tudor acum cateva zile la emisiunea Danei Grecu in legatura cu „veterinarul ungur”

    Sarbatori fericite si belsug tuturor colegilor si co-nationalior indiferent de etnie de pe acest blog si nu numai evident si amfitrionului nostru !!!

  28. 33 Florian decembrie 22, 2009 la 2:54 pm

    Pe cuvant daca va mai inteleg . TOt BASESCU .Parca nici n-ar fi fost alegeri parca sunteti permanent intr-o campanie electorala fara pauza de aproape 5 ani = alti 5. Eu spun ca faptele conteaza ci nu vorbele . Pentru a scapa tara de Basescu cred ca este nevoie de mai mult decat vorbe si critici. A dovedit ca este imun. Pentru a face acest lucru este nevoie de reforma dar mai intai in partidul dumneavoastra . NICI ACUM NU ATI INTELES DE CE ATI PIERDUT ALEGERILE ! Formula Geoana , Hrebenciuc , Vanghelie TREBUIE SCHIMBATA ! Luati masuri in PSD si apoi va urma Basescu pentru ca altfel o sa va treziti ca sunteti intr-o echipa de divizia D si numai aveti cu cine si cu ce lupta impotriva lui Basescu .

    Ps. SAu poate vreti sa fiti un simplu gazetar .

  29. 34 Mihnea Georgescu decembrie 22, 2009 la 8:01 pm

    @Pali

    OK, poate am sărit calul, îmi cer scuze faţă de conaţionalii maghiari. Am fost vara asta în Secuime, la Praid, Sovata, Târgu-Mureş… este o zonă superbă, foarte civilizată. Mulţumesc oricum pentru invitaţie. 🙂

  30. 35 Plano decembrie 22, 2009 la 8:10 pm

    @Pali
    In Cipru prezenta la vot se incadreaza in cifrele normale. Si daca au fraudat, nu au facut-o peste masura… ca in sectiile indicate mai sus. Nu prea pot fi acuzati ca au trecut votanti fictivi pe liste.

    CIPRU
    Sectia de votare nr. 35 882 votanti
    Sectia de votare nr. 36 367 ”
    Sectia de votare nr. 37 594 „

  31. 36 Mihnea Georgescu decembrie 22, 2009 la 9:24 pm

    @Intrusul

    Interesant filmuleţul. Constantin Barbu este un spirit enciclopedic. Mulţumim pentru postare!

  32. 37 Plano decembrie 22, 2009 la 10:20 pm

    @Spiridus
    Din pacate cei din PSD sunt preocupati mai mult de bataliile interne decat sa mai staruie in dovedirea fraudei!
    Isi platesc pe rand polite.
    Unora chiar le-a venit ca o manuse infrangerea lui Geoana.
    Daca superficialii Dan Nica si Dragnea n-au fost in stare sa convinga nici telespectatorii de dimensiunea fraudei… cum putea tanarul Sova sa convinga Curtea Constitutionala?
    Problema dovedirii fraudei este lasata pe seama lui Geoana!
    In veci nu vor mai castiga alegeri in Romania daca nu pun acum piciorul in prag… cand PDL -eii au fraudat intr-un mod grosier.. usor de demostrat.
    Este usor de dovedit ca mai mult de jumatate din cei inscrisi pe listele electorale de la Sectiile speciale din strainatate… si din unele judete din tara nu au fost la vot. Declaratiile nu sunt scrise de cei trecuti pe liste.
    De ce ar fi interesata Autoritatea Electorala Permanenta sa munceasca pentru PSD?

  33. 38 Velisar Iancu decembrie 22, 2009 la 11:14 pm

    @ Mihnea, pai de ce „multumim”? Lungul nasului te obliga doar la „multumesc”.

  34. 39 Mihnea Georgescu decembrie 22, 2009 la 11:50 pm

    Coane Velisare,

    Pluralul Majestăţii… 😉

  35. 40 Aya decembrie 23, 2009 la 1:27 am

    @

    Mihnea Georgescu

    Va trebui sa te decizi: fie Traian Basescu este pentru tine asa cum l-ai prezentat in acel penibil text proletcultist, cu puternice elemente de propaganda totalitara, pe care l-am criticat (in care afirmai, ridicol, ca a fost „uns presedinte” de Curtea Constitutionala) fie este asa cum il abordezi in textul in care te referi la emisiunea lui Tatulici (pe care, la randu-i, o prezinti in cel mai tipic sil proletcultist- se pare ca ai o inclinatie reala catre acest gen penibil de referire la personaje si evenimente).

    P.S.
    A propos de „ironiile” (remarca, te rog, ghilimelele) tale la adresa mea legate de faptul ca nu imi este strain proletcultismul: acesta gen tine de istorie. Nu doar a literaturii. Cine nu cunoaste istoria risca sa o repete- cu tragediile ei sau cu ridicolul specific (cazul proletcultismului).
    Totdeauna m-am ferit de ridicol. Consider ca lucrul cel mai ingrozitor care i se poate intampla unei fiinte este caderea in ridicol. Pentru a ma putea feri de el am invatat sa il disting. Te sfatuiesc sa procedezi la fel.
    Asta inseamna sa citesti – legat de proletcultism, acesta fiind cazul in speta- atat abordarea critica a numitului jenant fenomen cat si productiile literare proletcultiste. Vei vedea cat de rusine iti va fi doar la gandul ca a putut exista- pentru a nu mai discuta de sinistrul sentiment avut la descoperirea numele valoroase care (fie si invocand nevoia de supravietuire) au achiesat la acest adevarat colaborationism cu subcultura.

  36. 41 Aya decembrie 23, 2009 la 1:37 am

    @

    Pali

    Impartasesc opinia ta legata de (deocamdata, inca doar viitorul) ministru mentionat.
    Adaug faptul ca udemeristii s-au dovedit seriosi la guvernare. Imi pare sincer rau ca in locul unor indivizii de toata jena precum- de exemplu- Nutzi ot Pleshcoi, Videanu, Berceanu nu se afla udemeristi.
    Am retinut echilibrata atitudine a viitorului ministru al Mediului fata de pagubosul proiect Rosia Montana. Laa cum mi-l amintesc pe Laszlo Borbely din alte momente in care a participat la guvernare, pot paria ca nu va da avizul pentru realizarea acelui dezastru european.

  37. 42 Aya decembrie 23, 2009 la 1:39 am

    @

    Plano

    Intrebarea corecta este mult mai grava.
    Mai exact: de ce ar fi interesata Autoritatea Electorala Permanenta sa lucreze?

  38. 43 Aya decembrie 23, 2009 la 1:56 am

    @

    Blogideologic

    T.F. Grija iar afirmi neadevaruri flagrante. Tu nu esti national- taranist, asa cum te prezinti mistificand realitatea, dar fascist pur.
    Este bine ca ne-ai spus cate ceva din trecutului tau: anume ca ai terminat scoala de ofiteri si ca erai convocat anual. Acest lucru imi certifica anumite date (si) logice legate de apartenenta ta la anumite „zone instelate”- exact cele care l-au sustinut pe Traian Basescu la prezidentialele din 2009 (ca sa fie clar, singurele „zone”dintre cele ïnstelate” care l-au sustinut).
    Vezi ca te vor convonca din nou (de data asta pentru „reorientare ideologica”). Daca ai impresia ca glumesc, te inseli.
    Iti vor impune sa scrii texte de tip proletcultist (laude la adresa lui Basescu dupa modelul brevetat in Romania de A. Toma, in epoca respectiva). Iti garantez ca, pe langa textele de gen pe care le vei scrie, acea „lauda” a lui Mihnea (pe care am criticat-o) va parea un joc de copii (de altfel, Mihnea este evident un neinitiat al genului, la el fiind vorba mai degraba despre o incercare stilistica nu tocmai reusita).

  39. 44 Aya decembrie 23, 2009 la 2:04 am

    @

    Adrian Nastase

    Cu intarziere, iti spun felicitari pentru emisiune.

    P.S.
    Pana acum o ora nu am avut acces la Internet. In mod foarte ciudat, mi s-a defectat calculatorul dupa o banala conexiune cu viteza mai mare (ciudatenia nu am costatat-o eu, dar un prieten specialist). Acum lucrez (sper, pentru putin timp) pe un laptop cu care imi este foarte greu sa ma obisnuiesc (si care ar trebui sa fie, pentru mine, doar solutia de avarie).

  40. 45 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:56 am

    @Aya

    Traian Băsescu este un Om, are stofă de Zoon Politikon, spre deosebire de Adrian Năstase care este prea Intelectual, Om al Şcolii. În viaţă, mai ales în cea politică, trebuie să mai fii şi grobian, nu se poate altfel. Ghinionul lui Adrian Năstase şi al tău este că aţi crescut într-o lume prea bună, mă refer la Aristocraţia Roşie a Bucureştilor anilor ’60-’70, şi de aceea sunteţi rupţi de problemele reale ale Ţării. Poporul simte asta şi nu va alege niciodată beizadele comuniste în Fruntea Statului.

    Nu sunt un fan Băsescu, dar apreciez succesul pe care îl are la masse. Sufleteşte, sunt de stânga, dacă am fi fost o democraţie nordică, cu siguranţă că AN-ul ar fi avut locul care i se cuvine, acela de Preşedinte al Statului, iar tu ai fi fost Puterea din Umbră.

    Dar, cu naţia asta de rurali… Traian Băsescu este opţiunea cea mai logică. Altminteri nu se poate, m-am lămurit. Suntem condamnaţi la „un deceniu de împliniri măreţe Traian Băsescu.”

    Eu îl stimez pe Adrian Năstase, ca şi pe Mădălin Voicu, Serghei Mizil şi pe celelalte odrasle ale Aristocraţiei Roşii. Şi, vei zâmbi, chiar şi pe tine te apreciez, cu toate că mă critici.

    Dar sunt conştient că nu veţi mai conduce niciodată Neamul Românesc, pentru că nu aveţi habar care sunt problemele reale ale Poporului, Foamea, Frigul, Frica. Deşi ţin minte că AN-ul a avut un excelent discurs despre Frică la Congresul PSD – un discurs fatalmente academic.

    Nu sunt băsescian. Îmi lipseşte lichelismul, recunosc şi eu limitele mele. Dar mă închin înaintea băsescului pentru că este Uns de Dumnezeu „şi de Curtea Constituţională”, aşa cum m-am închinat şi înaintea AN-ului în 2004, când avea Charisma Preoţiei, a Puterii.

    Pe AN îl stimez, va rămâne mereu un Mare Maestru pentru mine, poate prea fin pentru secolul ăsta.

  41. 46 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 9:03 am

    @Aya

    Când te citesc am în faţă spectacolul trist al osificării ideii socialiste. După prima sau a doua generaţie de oameni care au crezut în idealurile socialiste, apar socialişti-burghezi ca tine, oameni care nu mai simt cu Poporul, ci cu clica roşie.
    Deşi aş fi avut premisele să devin ca tine, eu m-am mântuit prin suferinţă, pentru că Neamul a fost răstignit după 1989… şi nu am ocupat locul care mi s-ar fi cuvenit prin Naştere, dar pe care, cu ajutorul Providenţei, îl voi lua în mod firesc, oricum. Sper doar să am înţelepciunea să-mi educ bine copiii să nu ajungă aroganţi ca tine, spre binele lor în primul rând.

    Totuşi, te stimez – citesc cu luare-aminte ceea ce scrii pentru că este simptomatic şi edificator pentru ceea ce mi-am propus.

    Sper totuşi că tu şi AN-ul tău drag veţi ieşi mai buni din acest Purgatoriu de 5 ani băsescieni, că veţi ÎNVĂŢA Lecţia Istoriei, aşa cum Poporul ăsta a văzut deşertăciunea libertăţii în aceşti 20 de ani de chin.

  42. 47 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 9:16 am

    @Aya

    Şi totuşi AN-ul este mai ponderat, mai înţelept decât tine… Oare pentru că este Bărbat? Pentru că este mai Matur?

    Suferinţa înnobilează mai mult decât Naşterea sau Educaţia, domnule Preşedinte Năstase…

  43. 48 blogideologic decembrie 23, 2009 la 9:42 am

    @ Aya
    Ce consumi ?

  44. 49 contele decembrie 23, 2009 la 10:43 am

    Mihnea Georgescu

    blogideologic

    Ei,băieţi,după ce v-aţi certat de dimineaţă cu Aya ,eu zic acuma să-i spuneţi „La mulţi ani „,să faceţi pace până mâine (sau , şi mai bine ,până după Crăciun ) ,îi faceţi o dedicaţie (găsiţi voi ceva cu „goagălul” ăsta !) ,Aya vă serveşte cu bomboane (tot de pe „goagăl”) şi totul va fi bine .Vorbim şi cu domnul Dirigine (A.N.) ŞI FACEM PETRECERE MARE !

  45. 50 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 2:27 pm

    Mda, La Mulţi Ani, Ayei, nu am nimic cu dânsa, ba chiar aş avea ce învăţa de la dumneai! Ca şi de Domnul Titus, un Mare Om de Cultură şi, mai ales, Mare Român! 🙂

  46. 51 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 2:44 pm

    Dedicaţie, pentru Aya – La Mulţi Ani!

  47. 52 Velisar Iancu decembrie 23, 2009 la 5:33 pm

    @ contele, ai dreptate: Aya, la multi ani, sanatate si bucurii!

  48. 53 Pali decembrie 23, 2009 la 6:30 pm

    @ mihnea georgescu

    nu e cazul sa-ti cer scuze,…te astept oricand cu placere

  49. 54 Pali decembrie 23, 2009 la 6:42 pm

    @ aya
    Borbely Laszlo este un politician apreciat in zona noastra si nu numai.Din pacate ( pentru noi si spre norocul ei ) in ceea ce priveste numirea lu’Nutzi” din cate am inteles de la radio Sant,ar exista niste casete very,very HOT ( din ciclul Nutzi & base ) in spatele acestei fulminante ascensiuni / suport prezidential. Sincer fara nicio legatura directa;nici macar indirecta referitor la UDMR iti spun ca,fiind minoritar cel putin in Romania trebuie sa muncesti si sa dovedesti de doua ori mai mult ca majoritarii ca,sa fi apreciat;oricum sunt sfere de activitate unde nu ai acces din pacate ( citat din sfera unei institutii de informatii…sa nu ai incredere in special in maghiari;rusinos ca,se preda asa ceva in Romania sec.xxI dar asta e ) ca si minoritar …

    Referitor la Rosia Montana sper si eu sa nu fie el un protagonist negativ in aceasta chestiune extrem de sensibila!!!

  50. 55 Pali decembrie 23, 2009 la 6:44 pm

    @ mihnea georgescu

    P.S. Iti plac caii ? In „calitatea ” mea de ungur veritabil am un armasar Lipitan de 3 ani si 6 luni ,…asta in cazul in care te intereseaza echitatia ( daca imi dai o adresa de e-mail iti trimit o poza cu el )

  51. 56 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:01 pm

    @Pali

    Nu, merci. Nu îmi plac caii, dar îţi mărturisesc că am o slăbiciune pentru unguroaice. Sunt femei pasionale, au ceva asiatic în forma ochilor migdalaţi, dar, în acelaşi timp, albaştri… Love it!

    http://www.trilulilu.ro/dreamlover/cf9702dcc28192

  52. 57 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:06 pm

    @Pali

    Koszonom szepen!
    Jó estét kívánok!

  53. 58 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:18 pm

    @Pali

    Femeile asiatice posedă în cel mai înalt grad Virtutea Supunerii, a Adevăratei Feminităţi. Europencele sunt emancipate, androgine…

    Cele mai sexy femei pe care le-am cunoscut sunt tătăroaicele din Dobrogea mea natală. Prietenul Traian Băsescu înţelege de ce.

    Maestre Adrian Năstase, ce ziceţi de un Iosif Iser, Tătăroaice la Balcic?

    Balcic, denumit în Antichitate Dyonissopolis – Cetatea lui Dyonissos! Nietzscheean, avant la lettre… 🙂

  54. 59 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:20 pm

    Aya are inflexiuni de lupoaică de stepă în glas, asta mă atrage la ea…

  55. 60 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:30 pm

    Într-o viaţă anterioară, am fost cu siguranţă negustor de mirodenii în Siria şi samsar de artă în Alexandria Egiptului…

  56. 61 nastase decembrie 23, 2009 la 8:31 pm

    Mihnea Georgescu,
    nu vreau sa ma amestec in ce ai facut cu prietenul tau Basescu prin Dobrogea. In ceea ce-l priveste pe Iser, sunt de acord – este unul din pictorii nostri extraordinari . Prima lucrare pe care am cumparat-o, dintr-o consignatie, de pe Calea Mosilor, in apropiere de Obor, pe cand aveam vreo cincisprezece ani, a fost o gravura de Iser – pe care o am si acum la mine in birou si de care nu m-am despartit niciodata.

  57. 62 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:35 pm

    @nastase

    Bănuiam că un Prieten al Orientului, ca dumnevoastră, este atras de Nobila Artă a lui Iser…

  58. 63 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:51 pm

    MG la Antena 3, referitor la gestul Prietenului Băsescu de a se jura pe Biblie că nu a lovit copilul: „Dacă Dumnezeu vede şi pedepseşte, asta rămâne de văzut!”… He, he, olteanul a dat-o pe blesteme: „Dumnezeu pedepseşte…” LOL

    Îl preferam pe Năstase, cu Mahalaua Oborului a lui… Şi eu în Constanţa, tot în Mahalaua Oborului am crescut, pe lângă Maestrul Harry Tavitian…

  59. 64 Mihnea Georgescu decembrie 23, 2009 la 8:54 pm

    Da, am crescut înconjurat de armeni competenţi!

  60. 65 Pali decembrie 24, 2009 la 10:05 am

    @ mihnea georgescu

    M-ai dat gata ! In ceea ce priveste unguroaicele ai dreptate ;eu insa am o slabiciune pentru grecoaice !Imi place foarte mult zona dobrogei.Referitor la Iser,Balcic etc.cine a vizitat Balcic-ul ,castelul…ne poate intelege….pasiunea…( hai sa uitam aici de infectul Base’…te rog eu frumos…este cel mai urit cosmar al meu …)

    P.S.Putem discuta si de arta ,…sunt colectionar de la virsta de 14 ani.

    P.S. 2 Am stat doi ani in Siria,…merita vazut.Recomand cu caldura Alep.Latakia,Hama,Homs,


  1. 1 Mişcarea de rezistenţă naţională non-violentă « Blog ideologic Titus Filipas Trackback pe decembrie 24, 2009 la 10:49 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat asta: