Raspunsuri

Dupa cum foarte bine a fost sesizat, rapid, de catre presa, declaratia lui Traian Basescu in legatura cu posibilitatea de a dizolva Parlamentul pe 7 decembrie, indiferent daca va fi reales sau nu, este inca o dovada extrem de clara de incalcare a Constitutiei. Dupa cum orice jurist, cu minime pretentii de capacitate de a citi, l-ar fi putut anunta pe domnul presedinte, Constitutia prevede ca Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului presedintelui Romaniei. Pentru ca data anuntata ar face oricum parte din mandatul obtinut in 2004, problema nu merita nici macar o alta fraza de lamurire. Ulterior, Basescu si-a cerut scuze pentru eroare. Dar daca nu a plans, nu are nicio valoare!

In concluzie, spre deznadejdea prezidentiala, data de 7 decembrie ii va aduce lui Traian Basescu numai decizia de parasire a Palatului Cotroceni in cizmele pentru Mos Nicolae si cu nuielusa primita de la popor, nu si dizolvarea Legislativului. Probabil ca domnul presedinte va trebui sa caute o alta modalitate de amenintare pentru a-si mobiliza partidul in campania electorala. Cu scorurile din sondajele actuale, n-o va gasi prea curand.

Sibilla, ma bucur ca esti de acord cu faptul ca este necesar ca toti romanii sa renunte la renuntarea politica. E nevoie sa incetam a mai privi toti politicienii prin lupa murdarita de actiunile si gafele lui Traian Basescu. Nu toti politicienii ii seamana, nu oricare dintre candidatii la presedintie s-ar comporta asemeni lui, nu tot ce are legatura cu politica este daunator psihic si moral oamenilor. Ma bazez pe tine si pe oamenii asemeni tie de pe acest blog ca veti intelege situatia si o veti transmite mai departe. O buna parte a problemelor actuale din Romania se datoreaza lipsei de reprezentativitate. Daca toti romanii ar vota mereu si derapajele ar fi intotdeauna pedepsite, Traian Basescu nu ar fi ajuns sa detina vreodata o functie electiva in Romania.

Leo, iti multumesc chiar si numai pentru ca intelegi cu adevarat situatia politica in care ne aflam acum. Daca ti-e greu sa alegi o tabara, te incurajez totusi sa alegi un principiu in virtutea caruia sa tratezi aceasta campanie electorala si, bineinteles, alegerile prezidentiale in sine. Solutii exista, insa ele nu trebuie discutate avantat, inaintea unei intelegeri complete a situatiei. Deseori, antidotul se poate dovedi toxic daca nu este administrat bolii aferente. Totusi, principiul este ca avem cu totii nevoie sa vindecam boala de care sufera institutiile Romaniei. Aici, sunt sigur ca suntem in acord.

Alex, nu stiu ce candidat la presedintie l-ar putea numi in functia de premier pe Traian Basescu. Sper sa nu fie unul cu prea multe sanse de a fi ales. Construirea unei majoritati parlamentare este, in primul rand, un principiu practic. Odata clara, aceasta majoritate trebuie sa primeasca avizul prezidential, avizul parlamentar si avizul cetatenilor. Orice s-ar intampla, tot cetatenii vor decide realegerea in functie a fiecaruia dintre acestia. Or, cunoscand antecedentele lui Traian Basescu, problema mi se pare destul de simpla.

Octaa, accesul la conferintele de la Fundatia Europeana Titulescu este intotdeauna liber. Aici am incercat, in timp, sa construim un for de dezbatere ce poate lamuri unele dintre problemele importante ale Romaniei care nu sunt discutate de catre presa. In mod evident pentru ca problemele de acest tip nu sunt mondene, iar discutiile nu se poarta fara argumente. Ati fost si veti fi mereu invitatii mei de onoare la aceste conferinte, tocmai de aceea le-am si prezentat pe blog. Mi-ar face placere sa stiu ca sala este plina de oameni entuziasti si interesati de viitor, care au capacitatea sa devina liderii propriilor generatii si sa duca mai departe ideea de dialog rational si deschis.

ELMMAR, ai dreptate, intreaga istorie a omenirii ne-a demonstrat ca oamenii pot fi providentiali doar pentru un timp limitat. Providenta fantastica, succesul pe termen lung si, in fapt, chiar democratia nu pot fi decat rezultatul eficientei institutiilor. Una dintre institutiile cele mai de soi pentru politica este capacitatea dialogului. Cel rational. Pe acesta riscam sa il pierdem prin discreditarea constanta a sistemului si incapacitatea de a oferi o alternativa viabila, de durata. Una dintre problemele majore ale vitezei modernitatii este ca tindem sa avem mai multa incredere in oameni decat in institutii. De aici, orice fel de patologii, precum actualul nostru presedinte, se pot naste.

Harabula, faptul ca fiii mei sau apropiatii lor nu-l au ca model pe Che Guevara nu este neaparat un principiu de la care trebuie sa pornim discutia. Esti interesat de binele societatii? Bine, asta inseamna ca esti interesat si de tinerii emo, si de batranii care trebuie sa cerseasca sau de oamenii, de toate varstele, care prefera sa traiasca doar din ajutoare sociale fara a presta o ora de munca intreaga viata. Sigur, se poate considera ca acestea sunt probleme de conjunctura, intamplatoare sau pur si simplu ciudate. Totusi, e posibil ca acestea sa provina din neatentia educatiei. Cert este ca pot exista remedii pentru toate aceste situatii. Singurul ne-remediu este sa le ignoram pentru ca sunt „iluzorii” sau „aberante”. Nu cred ca cineva care intelege biografia si sensul lui Che Guevara l-ar folosi drept model suprem de viata. Exista, in schimb, oameni pentru care argentinianul inseamna libertate. Lor nu le pot reprosa decat inlocuirea unei idei cu un chip.

Vasile, si eu ma bucur ca ai gresit pronosticul cu privire la motiunea de cenzura. In mod evident, acesta nu a fost pasul final. Nimeni nu ar putea crede ca lasarea Romaniei fara un guvern functional ar putea fi obiectivul cuiva responsabil. Pasii necesari pentru continuarea procesului au fost facuti. Dupa modelul – sic – german, opozitia care a semnat motiunea de cenzura a oferit o alternativa pe care este pregatita sa o urmeze. Dupa modelul – la fel de sic – propriu-bananier, presedintele Basescu a refuzat sa tina cont de acest exercitiu democratic simplu si sa sfarseasca o criza politica cu un mare potential de risc. Pe de alta parte, rezervele mele in ceea ce priveste votarea motiunii s-au evidentiat in faptul ca acum in loc sa discutam despre mandatul prezidential de cinci ani, plin de erori, gafe, neimpliniri, al lui Basescu, discutam despre un eventual viitor guvern de 5 saptamani si nu despre guvernarea catastrofala a regimului Basescu-Boc.

Dragos galben, poate ca este prea tarziu acum sa ceri responsabilitate din partea lui Traian Basescu, dar nu este definitiv prea tarziu, daca-mi permiti jocul de cuvinte. Este prea tarziu sa rezolvam rapid criza politica actuala, in care Romania este guvernata de  11 politicieni sanctionati ca incompetenti si incapabili, dar nu este prea tarziu sa rezolvam criza politica permanenta din ultimii 5 ani, in care un om a dinamitat institutiile democratiei, legea fundamentala a tarii si ideea de decenta si bun simt politic sau de alta natura.

Instalatorul, strategia de „minti, minti si mai minti putin si dup-aia, ceva tot o sa ramana” nu a fost inaugurata de ex-premierul Boc sau de modelul sau politic de la Cotroceni. In literatura de specialitate exista de foarte multa vreme, iar in literatura universala este filatura principala a distopiilor de tipul lui 1984. Totusi, nu pot sa nu regret faptul ca, in Romania, principiul exista in istorie sub o forma infinit mai placuta. Ion Heliade Radulescu repeta cu orice ocazie tinerilor intelectuali „scrieti baieti, orice, numai sa scrieti” pentru a ajuta cumva la formarea unei constiinte culturale autohtone. Zilele astea, Basescu si Boc au fost in toate prizele din tara, inlocuind indemnul lui Heliade prin „Vorbiti baieti, orice, numai sa vorbiti”. In fine, un nou mit spulberat de domnii Boc si Basescu. In rest, nici de aceasta data nu gasesc hibe in analizele tale.

Diogenecainele, ca intotdeauna, iti multumesc pentru franchete si apreciere. Sper ca asupra propunerii tale de premier sa existe un consens macar pe acest blog. Totusi, pe moment, este mai important un consens parlamentar in legatura cu numele unui premier si componenta unui cabinet.

Buddy, sunt total de acord cu tine si, surprinzator, chiar si cu Emil Boc – atunci cand a fost presat dinspre Cotroceni sa gaseasca un artificiu legislativ valoros ca imagine – in legatura cu pensiile parlamentarilor. De altfel, poate ca s-a retinut ca liderii PNL si PSD au anuntat un acord cu privire la suprimarea pensiilor speciale. Chiar si asa, sunt impresionat de capacitatea unor politicieni si comentatori de a uita de propunerile si masurile dezastruoase promovate in 10 luni si a se cantona pe o singura auto-lege impusa in relatia cu organismele internationale.

Radu Axinte, cred ca intrebarile tale merita ceva mai multa atentie decat poate fi acordata intr-un astfel de raspuns. De altfel, am incercat sa ofer un raspuns la cateva dintre ele prin articole de sine statatoare si voi incerca in continuare sa fac la fel. Te invit sa urmaresti acest blog pentru a afla raspunsurile. Totusi, as vrea sa-ti raspund la una dintre intrebari acum: viitorul Romaniei depinde in buna masura de presedintele care va fi ales in aceasta toamna. Dupa cum s-a vazut, in ultimii 5 ani, o alegere iresponsabila poate face mult mai mult rau decat ne-am fi putut  imagina in conditii normale.

Carol, una dintre functiile despre care m-ai intrebat este executiva pe cand cealalta nu. Altfel, cea mai nociva varianta pentru Romania mi se pare perpetuarea folosirii prerogativelor executive fara nici un fel de responsabilitate, fie ca este vorba de domnul Basescu sau de domnul Boc. Ma astept ca functiile lor sa fie ocupate in cel mai scurt timp de oameni de cu totul si cu totul alta factura.

Carmen, intr-adevar, in lectura domnului presedinte, Constitutia i-ar permite sa o numeasca pe Elena Basescu premier din partea PDL. Bineinteles, in cazul in care propunerea ar fi refuzata de Parlament – amuzanta posibilitate, nu vi se pare? – de doua ori, presedintele ar putea cere alegeri anticipate. Nu stiu totusi daca i s-ar permite de la Bruxelles, am inteles ca activitatea mezinei presedintelui este foarte apreciata acolo.Desi, am uitat, amenintarea cu pierderea mandatului, nu-i vizeaza si pe euro-parlamentari…

22 Răspunsuri to “Raspunsuri”


  1. 1 leo octombrie 18, 2009 la 11:15 am

    @ AN
    delicios că am ajuns acilea fix de pe firul anterior, în care tocmai vă răspunsesem, într-un fel, la al dvs „if”: nu mi-e chiar deloc greu să aleg o tabără, lucru pe care l-am făcut, chiar înainte să-l conştientizez: ca şi Ciutacu, am ales tabăra celor chinuţi de un strămoşesc bun-simţ imun la combinatorică d-aia din lumea ălor mai mari curve din istorie – curvele politice, ăle mai mari nicidecum feminine.
    cât despre avântul, aflat la celălalt capăt de linie cu răbdarea, bună surată cu tergiversarea, cu care vă tooot alibizaţi in-acţia, dreptu-i că unii scump l-au mai plătit într-un anume decembre, dar SIGUR fără avântul lor n-am mai fi avut acum atâta vreme spre a ne durmi somnul raţiunii cu… răbdare…
    nu de-alta, dar, fără a avea în comun cu dr. House altceva decât alergia la deviza „minte-mă frumos”, pot să vă asigur de un lucru: nu-i cu nimic mai salvator un antidot administrat prea târziu, decât unul care „trage pe lângă”! măcar, în cazul celui din urmă, mai e timp pentru o „second chance”, în vreme ce ceea ce vine prea târziu e… prea târziu de tardiv…
    tot aşa şi cu „boala” despre care faceţi aluzivă aluzie: noroc că-i atât de bolnavă, încât se sinucide singură şi, cu puţină imunitate naturală a unui popor al cărui major defect principal e excesul de bun-simţ, scapă „organismul” de ea cam ca de răceala aia pe care, dac-o tratezi, trece în şapte zile, dacă n-o tratezi, într-o săptămână; asta chiar sau în ciuda soborului de doftori care se zbat în interminabile conclavuri spre dezbaterea unor interminabile diagnostice diferenţiale; când rezolvare-ai la fel de simplă ca dilema nodului gordian: e de-ajuns un bisturiu fin ascuţit; şi nici măcar n-am să vă plictisesc amintindu-vă, iar, cât de la îndemână v-ar fi fost să învăţaţi, fie şi din greşeli, de la amicul dvs, Chirurgu… că… e tardiv de târziu…

  2. 2 Sextant octombrie 18, 2009 la 11:16 am

    Poveste de pe front

    După necaz, ostaşii italieni au cerut şi primit o soldă f. consistentă la plecarea în Afganistan ; ca rezultat toate misiunile s-au desfăşurat în linişte fără pierderi de vieţi sau răniţi.
    Numai că bravii soldaţi cedau ½ din soldă invadaţilor talibani contra „linişte şi securitate” din partea „gazdelor”.
    Auzi Dârdală, după 22.11.2009 tu şi clica mergeţi mascaţi ca talibani în Afganistan să faceţi şi voi un ban… cinstit, ca acum !

  3. 3 instalatorul octombrie 18, 2009 la 2:20 pm

    Domnule Nastase, departe de a fi analize, simple opinii.

  4. 4 leo octombrie 18, 2009 la 2:41 pm

    PS
    ş-apoi, când în tabără aveţi un „şaman” ca cel de la minutul 25 al episodului 2, cât aş fi de piele… roşie, văz… portocaliu în faţa ochilor…
    http://mondenii.primatv.ro/episoade

  5. 5 Ioan octombrie 18, 2009 la 3:20 pm

    @ Tuturor

    Eu nu cred ca pot revendica aici ceva. nici nu am acest drept. Sunt pe proprietatea dv si nu am nici chiar calitatea de invitat; desi un singur raspuns la o postare ar fi deajuns pentru a certifica acea postura. Ideile vehiculate aici au alt regim si apartin, pana la proba contrarie, celor ce le culeg si le astern in chenarul buclucas. Este riscant, insa, pentru dv sa atribuiti unei singure persoane o propozitie atata timp cat continutul ei a fost vehiculat pe blog in „n” formulari. Mai degraba, cred eu, puteti accepta tacit ca „tandemul ideal”, sau „tandemul castigator”, caci despre tandem este vorba, este o creatie a cunoasterii, a realismului unor aprecieri frecvent vehiculate aici. Sigur, se poate face pe blog, de ce nu, si un plebiscit. Dar, atunci ideea s-ar regasi in intregul ei intr-un nivel statistic, inregistrat, cel mult, intr-o coloana pe o manseta; si cui ar folosi. Pe cand asa, libera, rebela, ideea circula. Circula si aici blog si in afara lui. Si apoi pentru o dimensionare corecta a fenomenului se poate face si o masuratore sa stim si noi, cei de pe blog, cati vizitatori mai calca prin preajma.

    PS

    Acum cand zilele astora, a pedelacheilor, sunt numarate este si perioada definirii solutiilor optime si a majoritatilor confortabile. Si cvasitotalitatile, in ciuda apropierii lor de unanimitate, sunt la mare pret. Si atunci, aprofundand, de ce sa nu admitem si tandemul ca formatie necesara si castigatoare. Si daca cineva se indoieste inca de acest rationament, sa aseze vis-a-vis de „ideea blogului” tandemulului lor. … Parca din blog vine spre mine, cel de aici, un zumzet de voci ce rad infundat. Nu vi se pare?

  6. 6 Daniel octombrie 18, 2009 la 8:54 pm

    Ii spuneati lui ELLMAR ca Basescu este un rezultat al faptului ca avem mai multa incredere in oameni decat in institutii. Nu prea sunt de acord cu aceasta viziune. Basescu e un nimeni. El s-a suit pe un val de simpatie catre politica de dreapta si valorile acesteia (care sunt autentice), simpatie izvorata doar dintr-o intelegere superficiala a ceea ce presupune efectiv aceasta. Astfel ne-am pricopsit cu cupluri precum Basescu si Tariceanu, Galbeni si Opris sau Udrea si Ridzi. Evident ca aceste persoane nu au nimic de-a face nici cu liberalismul nici cu neo-liberalismul macar ci sunt doar niste jalnici lautari care prind din zbor orice li se pare ca ar prinde la o populatie prea comoda si prea sigura de sine pentru a se ocupa serios de ceva foarte important cum este politica. Daca alianta DA ar fi propus un cimpanzeu, acesta ar fi fost votat. Dealtfel sa ne uitam pe lista rusinii a primarilor de Bucuresti: Lis, Halaicu, Basescu, Videanu. Rusine pentru alegatori nu pentru cei mentionati. Cam cat de idiot trebuie sa fii sa votezi asemenea personaje care nu ar fi avut vreodata ce sa caute in orice structura organizatorica, de orice fel, ca sa nu mai vorbim de primaria generala?
    Nu cred ca trebuie sa avem mai multa incredere in institutii decat in oameni, nici mai putina. Institutiile depind azi, mai mult ca oricand, de calitatea umana a membrilor acestora. Sa nu uitam totodata ca increderea in institutii depinde si de functionarea corecta a acestora, ori intr-o tara in care justitia este probabil cea mai corupta institutie nu cred ca mai are rost sa vorbim de incredere in situatia in care arbitrul este intotdeauna favorabila celui mai puternic, fie financiar, fie administrativ. Asta pe de o parte. Pe de alta parte, in opozitie cu guvernarea Nastase, toate celelalte guvernari, mai ales Tariceanu, au tratat cu absolut dispret orice semnal sau cerere legitma din partea populatiei. Il mai tineti minte pe sinistrul de finante taricenist care declara flegmatic ca el e un epicurean si un plezirist, asta intr-o tara in care se sadeau semintele catastrofei economice?
    Mai traim intr-o tara in care mecanismul concurential intre firme este complet denaturat prin impozite impovaratoare si incorecte care nu pot fi platite decat de firmele agreate politic, dublat de incompetenta si coruptia organelor de control.
    Peste toate acestea, si probabil cel mai important, traim intr-o societate care si-a pierdut reperele morale, care crede ca credinta presupune numai transformari de imagine, nu un ghid interior, iar proprietatea este privita ca un moft, nu ca un drept fundamental din care izvorasc obligatii.
    Ca sa nu uit de partidele politice. Spectacolul a fost absolut jalnic in ultimii ani. Un PUR si UDMR care pleaca cu PSD si se razgandesc in functie de interese marunte, aruncand tara in haos. PD si PNL care pleaca impreuna apoi tin tara intr-un scandal timp de aproape 4 ani. PSD care da teapa alegatorilor imediat dupa alegeri prin monstruoasa coalitie si promovarea aripii portocalii, am punctat doar aspectele majore.
    Credeti-ma ca as fi putut sa mai scriu, tot argumentat, fara sa ma repet si fara sa intru foarte mult in detalii. Sa mai scriu doar ca interesele politicului si ale socialului sunt doar in aparenta si pentru unii divergente. Cei care cred asa trebuie sa plece acasa de buna voie sau trimisi de noi sau de dvs., facand curatenie in propriile partide. Dupa aceea vom construi si increderea sau, si mai bine, ii vom ajuta pe oameni sa si-o construiasca singuri. Pana atunci neincrederea este un mecanism de aparare justificat de realitati care, in cazul celor mai multi, inlocuieste informarea corecta.

  7. 7 Sibilla octombrie 18, 2009 la 11:35 pm

    D-le AN,
    Cum am stabilit, aşa rămâne!
    Doamne Ajută !
    Sibilla

    @Leo,
    Cerbere, mă * silişi * să trag cu ochiu… pă min 25, că ierea să cred că dibuişi tălică şi-alte măşti ale vulpiţei cu pricina de pe-acilea şi mai peste tot…. asta fiindvă sibilina cea * naivă * îi dibui la … timp, întăririle-i într-ale diversiunilor, incursiunilor,şi măsuratu Mării Roşii cu … dejtu, un… răspopit ce se dădea pe-aistă mirişte, să nu cazi cumva… Nataşa! Ce ţi-e şi cu apetitul nesecat al vulpiţelor către… * plecăciuni *…
    Ne-om mai auzi, Şefu, acu mă retrag discreto, să mă reculeg tăcerii… sunt în * doliu * arkănesc, părechea de ajenturi de ţi-o semnalai, m-a banat, again… drept care m-oi deda la niscaiva pamflete, că dacă cer şi mai şi inzistă… 😉 🙂
    Mondenii, zisăşi… da de coana Zoiţica de se crede maistoră-n ale cinismului zisăşi mai abitir pe-alte firişoare, că d-aia te respect io, de Şoim !
    Sibilla
    P.S.Atanzion, Şefe, amu se joacă de-a dezvăluirile , mata hari ceea, but, sorry, bicouz şi par egzamplă, halea ferbinţi, sunt la altcineva-n tolbă… las-o să mute! Abia aştept 😉

  8. 8 Conjeu octombrie 19, 2009 la 9:59 am

    Holofrastie

    Un comentariu profund (gândire sadea ) postat pe blog de-a lungul a 95 cm, la primul cântat al cocoşilor, exprimat într-un singur cuvânt – rahat – stabileşte încă un nou record în holofrastie.Este în curs de omologare, ca nou record, cuvântul “catastrofală”, propus de AN în această dimineaţă, pentru “gândirea” de-a lungul şi – mai acătării – de-a latul primului şi ultimului cincinal prezidenţial al – de acum – legendarului Dârdală.

  9. 9 Vasile, octombrie 19, 2009 la 1:50 pm

    Domnule, AN,

    Mai am un pariu de pierdut. Dar sunt bun de paguba si voi fi bucuros sa-l pierd.

    Eu va urez multa sanatate!

  10. 10 Alex octombrie 19, 2009 la 3:31 pm

    Basescu, „un nimeni”? Cat de naiv trebuie sa fie un om pentru a-l numi pe cel care a castigat increderea licuriciului, a unui pol de putere din intetriorul UE, a intelectualilor (remember: in 2004, TOTI intelectualii il adorau pe TB), a maselor, a tinerilor, a studentimii romanesti!? Iar in prezent, nu scade sub 35% in prespectivele electoratului. Toti l-ati subestimat, l-ati prezentat drept prost, inabil, incapabil, dar iacata ca nu e asa.

    Cine l-ar pune premier? PDL + UDMR + 5 fosti parlamentari PNL + 2-3 deputati/senatori demisionari/exclusi din PSD.

  11. 11 Alex octombrie 19, 2009 la 6:05 pm

    Ambasadorul SUA, Mark Gitenstein: Sectorul IT&C va scoate Romania din criza
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-19&id=41920

  12. 12 Alex octombrie 19, 2009 la 6:07 pm

    Lasati de izbeliste: veteranii si pensionarii vor plati integral costul calatoriilor cu transportul rutier de persoane
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-19&id=41921

    Statul falimeanteaza operatorii de transport rutier. Nu trebuia gasita o solutie pentru a da o mana de ajutor celui feroviar?

  13. 13 Alex octombrie 19, 2009 la 6:11 pm

    Germanii si americanii au gasit o solutie la somaj (sau ideologia trece prin stomac):

    Washington Post: Americani si germani sunt recrutati pentru a deveni combatanti islamisti
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-19&id=41931

  14. 14 Daniel octombrie 19, 2009 la 6:27 pm

    Nu il subestimez deloc pe TB, el se autoamageste. Si nu Basescu era ideea ci faptul ca mioarele intelectuale si, zici tu, si licuriciul la fel de intelectual ar fi sprijinit pe oricine venea de la „dreapta” fara sa se deranjeze pentru a verifica daca intr-adevar impartaseste si valorile dreptei sau care este istoricul acestuia in functii de conducere. TB este intr-adevar foarte smecher. La fel era si Ceausescu. Smecheria nu te face nici inteligent, nici capabil nici vizionar. Este utila la alba-neagra, la fraudarea votului popular, dar nu in ce urmeaza dupa aceea: conducerea unei natiuni. Sper ca suntem de acord. Dupa axiologia pe care o impartasesc TB este un nimeni!

  15. 15 Alex octombrie 19, 2009 la 6:47 pm

    Mai tare, legat de imaginea Romaniei:
    Un student risca inchisoare pentru ca a inventat ca a fost rapit si dus intr-un lagar de munca in Romania
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-19&id=41998

  16. 16 ELMMAR octombrie 19, 2009 la 7:23 pm

    @ Adrian Nastase

    Am o poveste adevarata cu doi providentiali.

    Tocmai m am intors de la tzara (Teleorman) unde am o proprietate.
    In satul respectiv traieste si vecinul meu de casa, nea Stan al lu’ Biju.
    Intr-o dimineata, il aud strigand niervos dinspre grajd:” ‘Tu-va-n pipota!”.
    Am ramas surprins, pentru ca bovinele nu au pipota iar gainile lui nea Stan sunt in alta parte a bataturii.
    Am sarit parleazul la el in curte sa vad ce se intampla.
    Nea Stan se rastea la cei doi boi ai lui pe care ii cumparase cat timp nu mai trecusem pe acolo.
    Am intrebat: „Bine, bre nea Stane, de ce injurashi boii de pipota, ca nu au?”
    „Da i dracu’ c am incercat cu de toate, si cu sufletu’, si cu plamanashu’ si n a mers. Poate merge asa ca nu s buni de nimic. Cum sa nu le zic de pipota daca ii cheama Boc si Basescu?”
    Nu mi a venit sa imi cred urechilor.
    „Cuuuuum?” am intrebat ca surdu’.
    „Asa i cheama, da i dracu’. Al’ de hais e Basescu si al’ de cea e Boc”.

    Imi venea sa rad da’ cu nea Stan trebuie sa fii serios cand vorbesti.
    Ma uitam la boi si imi dadeam seama ca nea Stan are si el dreptatea lui.
    ‘Al de cea, Boc, are in jurul ochilor doua pete rotunde, albe, de parca ar purta ochelari.
    ‘Al de hais, Basescu, are o pata alba intre coarne, de forma unei chelii.

    Arunc o intrebare catre nea Stan ca sa par serios de tot:
    „Pai bine, bre nea Stane, de unde Boc si Basescu, ca nu te stiam pedelist?”
    Nea Stan al lu’ Biju ma priveste ca si cum as fi cazut din luna si imi raspunde, aratand catre cei doi boi:
    „Eu, nu. Da’ ei…”

  17. 17 Alex octombrie 21, 2009 la 1:32 pm

    Sper ca va este clar, AN, ca basescul va fi prim-ministru in cazul in care castiga figurantul antonescu. Ceea ce nu se va intampla. Simuleaza Bine jocul antibasescu sperand sa prinda voturile cretinilor, dar singurul scop al patriciului este sa ajunga la guvernare. Alaturi de PDL.

    Sper ca sunteti destul de lucid sa intelegeti ca, de cand ati iesit la guvernare, ati lasat loc celor doua formatiuni in vederea formarii unei majoritati stabile. Doar curcile cred ca psd si pnl vor forma impreuna guvernul.

    Crin Antonescu spera la o finala prezidentiala intre doi dobrogeni – el si Traian Basescu
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-21&id=42154

    Un cuplu bun, ce ziceti? Unul presedinte, altul premier. Alaturi de dumnezeu – patriciu.

  18. 18 Alex octombrie 21, 2009 la 2:49 pm

    Dinnou despre „microbuzle mortii”:
    Microbuze dric
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-10-21&id=260507

  19. 21 Alex octombrie 21, 2009 la 8:30 pm

    R.Moldova si UE vor incepe negocierile in privinta semnarii Acordului de asociere in ianuarie 2010
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-21&id=42286


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: