De ce a fost amanata sedinta CSM?

In august 2005, dupa ce a fost schimbata legea care stabilea ca sefii parchetelor erau numiti la propunerea CSM, modificarea introdusa dand posibilitatea Monicai Macovei, ca ministru al justitiei, sa-i faca propunerile respective lui Traian Basescu, cu un aviz consultativ nu al intregului CSM, ci doar al sectiei de procurori,, dupa ce Monica Macovei l-a nominalizat (desigur datorita rezultatelor sale exceptionale anterioare) pe Daniel Morar, dupa numai 2-3 zile sectia de procurori – aflata ca si acum in vacanta – a fost convocata la Bucuresti de catre ministrul justitiei, a dat avizul si Morar a fost numit de Traian Basescu in fruntea DNA, la 12 august 2005. 

Acum, la incheierea mandatului lui Morar, dupa desemnarea de catre ministrul Predoiu a unui candidat pentru functia respectiva, in conditiile delegarii  – nelegale, dupa parerea mea – a lui Morar de catre procurorul general pentru un interval de 90 de zile (cam pana la alegeri!) pentru a asigura interimatul (oare loctiitorii de drept, adjunctii procurorului sef al DNA – desemnati cu aceeasi procedura ca si Morar – nu ar fi putut face acelasi lucru?), v-ati fi asteptat ca cei 5 membri ai sectiei de procurori  ai CSM sa fie chemati val-vartej din vacanta ( ca si in 2005) pentru a da avizul si a permite numirea urgenta de catre Basescu, a candidatului propus de Predoiu, pentru ca „lupta anti-coruptie” sa  nu cunoasca nici un moment de odihna.

Ei bine, nu. Sedinta anuntata pentru 21 august  a fost mutata pentru 4 septembrie. De ce oare?  Poate pentru ca la sfarsitul lui august se incheie si mandatul adjunctilor lui Morar si, in acest fel, „din pacate” ei nu mai puteau asigura interimatul?

Datorita acestor jocuri de culise, probabil insa ca  nu va avea  de suferit „lupta impotriva sistemului ticalosit”, in conditiile in care lui Daniel Morar i s-a incredintat sarcina sa nu lase – pana la alegeri – sa se stinga flacara activitatilor desfasurate impotriva adversarilor politici ai celui care l-a numit initial.  Nu-i spun numele ca nu creada cineva ca am idei fixe.

Si oricum, nu cred ca este vorba de o smecherie. Parerea mea. Voi ce credeti?

PS Conform ultimelor date de la Institutul National de Statistica, numarul accesarilor pe acest blog este de 1.356.000 iar numarul comentariilor pe care le-ati facut – si pentru care va multumesc – este de aproape 30.000

37 Răspunsuri to “De ce a fost amanata sedinta CSM?”


  1. 1 Harabula august 20, 2008 la 10:42 am

    Lasati-o balta cu prelungirea mandatelor. Va amintesc ca Parlamentul a prlungit mandatul membrilor Curtii de Conturi de doua ori: in decembrie 2007 si martie 2008. Mandatul lor (de 9 ani) expirase. Constitutia prevede ca mandatul nu poate fi prelungit.
    N-am prea vazut proteste nici printre pesedisti si nici printre pedelisti.
    Acum macar exista o portita legala. Atunci s-a incalcat grosolan Constitutia.
    Interesul, bata-l vina!

  2. 2 Mihnea Georgescu august 20, 2008 la 10:44 am

    Să ne trăiţi şi să fie într-un ceas bun… Eu nu încetez să mă compar cu domnia voastră şi cu Domnul Preşedinte Iliescu.

    Deci: Preşedintele Iliescu are 410.000 de accesări şi modesta mea persoană 125.000. Aveţi valoare, ce mai, nu reuşesc să trec de o zecime din ce aveţi dvs.!

    Cred că faceţi accesări şi fără să scrieţi nimic, într-atât de consistent e ceea ce deja aţi scris!

    Sincere şi un pic invidioase felicitări, Domnule Preşedinte!

  3. 3 R M august 20, 2008 la 10:57 am

    dle nastase, nu va lasati, luptati mai departe, dovediti ca sunteti un luptator…aveti aceasta datorie morala nu fata de altcineva, ci fata de dumneavoastra ! MULT SUCCES IN TOT CEEA CE FACETI !

  4. 4 misterb august 20, 2008 la 11:18 am

    Buna ziua! Cu tot respectul cred ca o tema de mai mare importanta si actualitate este situatia din Caucaz. Romania prin institutiile sale a reactionat execrabil iar opozitia prin PSD a pierdut o buna ocazie sa faca OPOZITIE , mai ales ca avea oameni buni pt a iesi a rampa. PE psd-isti ii preocupa Dabulenii, imunitatile orice numai ce trebuie…nu. Citeam azi un articol excelent car se incheia cam asa:
    ” Potrivit unor analisti politici, legea internationala se aplica doar cand aceasta sintagma convine Statelor Unite, in rest aceasta fiind incalcata cu seninatate. Altfel cum ar putea justifica SUA invadarea Grenadei sau Nicaraguei, a statului Panama, atacarea Serbiei in 1999 si invadarea Irakului, in 2003? Toate aceste actiuni au fost luate prin sfidarea legii internationale si a Consiliului de Securitate ONU. In schimb, cand o alta tara, ca se numeste ea intamplator Rusia, intervine pentru a-si proteja cetatenii dintr-un stat vecin, aceasta este agresiune si incalcarea suveranitatii statului. Bush spunea recent ca “Georgia este o natiune suverana si integritatea sa teritoriala trebuie respectata”. Dar Bush uita sa mentioneze ca SUA au calcat in picioare integritatea teritoriala a Serbiei si au ignorat rezolutia 1244 a Consiliului de Securitate ONU prin recunoasterea independentei provinciei Kosovo pe criterii etnice. Sa nu mai spunem ca si Irak era o natiune suverana in martie 2003, cand a fost invadata pentru a distruge armele de distrugere in masa. Arme care nu au fost gasite nici pana in ziua de azi.
    “Mentinerea integritatii teritoriale a Georgiei nu va fi posibila fara mentinerea integritatii teritoriale a Serbiei cu tot cu provincia Kosovo si Metodia”, a declarat recent ambasadorul Rusiei la NATO, Dimitri Rogozin. “Este inacceptabil sa recunosti independenta Kosovo si, in acelasi timp, sa tot spui ca integritatea teritoriala a Georgiei trebuie respectata cand vine vorba de Osetia de Sud si Abhazia”, a precizat Rogozin. ”

    Asa se lucreaza domnilor asta DA diplomatie iti invingi adversarul cu propriile lui arme argumentat la obiect. Rusia isi apara interesele , asta nu inseamna ca sunt de acord cu politica lor, dar daca merge ei isi ating scopul si este vina Occidentului si in special a SUA pentru ca ei au creat precedente, ei prin aroganta lor au incalcat tratatele si conventiile internationale pentru ca se credeau atot puternici pe termen lung. Acum Rusia isi bate si umileste in bloc NATO si in special SUA. Lumea se schimba si daca Romania nu-si da seama de asta pt ca ma scuzati demnitarii romani, cu mici exceptii, sunt niste fripturisti si habar nu au cum se face politica mare si mai ales politica in favoarea tarii tale , atunci Romania si aceasta natiune o sa aibe de suferit. Noi dam totul fara sa negociem nimic suntem niste pupinkuristi fara demnitate si „aliatii” ne trateaza asa pentru ca cei care ne reprezinta se reped sa isi ofere serviciile cu orice pret . daca si le-ar oferi numai pe ale lor nu ma intereseaza cat sug ei la licurici dar acum suge intregul popor roman la licurici si multi nu o fac ca vor ei. Viitorul este al Rusiei si al Chinei. Cu Rusia suntem praf….personal as incerca o apropiere de ei prin intermediul Chinei ( cu conditia sa strang si sa consolidez relatia buna cu China cat o mai fi ca parca vad ca ne luam si de astia) iar relatia cu Orientul apropiat este inca buna si asta datorita lui ceausescu.. Ar trebuia ca Roamnia s aprofite de aceste atuuri si s aincerce sa-si refaca relatile cu Rusia de pe pozitii egale de la stat la stat nu de vasalitate , trebuie sa ne vedem interesul iar realitatea este ca gazele vin d ela rusi. Daca am fi destul de abili sa avem o relatie buna cu Rusia am reusi sa ne sporim influenta si in UE . DAr MAE trebuie lasat sa lucreze nu sa li se impuna ce idei au unii naptea inainte de culcare , unii care sunt vremelnici si nici nu se pricep dar nici nu asculta la profesionisti e in functie de sec sau demisec… Roamnia a avut si inca are potential de diplomatie si a demostrat-o in special inainte de 89 si f rar dupa si asta pt ca au fost numiti ministrii politici. Amintesc anul 1983 reuniunea OSCE de la MAdrid cand Romania a fost piua intai si cand prin propunerile facute a reusit sa deblocheze situatia tensionata…si multe altele…unele stiute dar foarte multe nestiute… multi dintre acei profesionisti pot fi folositi , macar ca expertiza , nu sa ne grabim sa le punem decizii de pensionare in mana fix la varsta pensionarii sau chiar si inainte d edragul curatarii de dinozauri si ce punem in loc levantica?? Onor politicii actuale s-a distrus Academia Diplomatica institutie acreditata de Min Educatiei, de ce? In loc s-a reat o nstruto camila fara acreditare dar care sa dea o paine unora ca Avramescu… rusine..

  5. 5 instalatorul august 20, 2008 la 11:19 am

    Ce senzatie placuta – si rara pentru mine – sa fiu de acord cu cineva: sunt de aceeasi parere.
    Atunci cind veti reveni pe teme de dezvoltare, va rog sa nu uitati ca trebuie gasita o solutie pentru dezvoltarea retelelor de energie electrica trifazata in mediul rural (comunal): daca ne gindim la dezvoltarea rurala, asta nu se poate face fara curent electric trifazat. Nu avansez solutii deoacamdata, deoarece nu-mi pot alunga din minte o solutie haiduceasca: fortarea tuturor baietilor destepti din energie sa investeasca 99% din profitul obtinut in ultimii ani in retele trifazate rurale. Ma gindesc oricum la o solutie partial coercitiva, deoarece tendinta firmelor din energie, ca si a celor din gaze, este de a investi cit mai putin si de a lasa pe umerii oamenilor cit mai mult, ceea ce in mediul rural face dezvoltarea foarte grea.

  6. 6 violet august 20, 2008 la 11:47 am

    Ma voi limita la a comenta datele de la INS. Poate ca numarul mare de accesari denota faptul ca acest popor mult prea des „prostit” de marinari, boci, turcani, personalitati blonde, incepe sa se „trezeasca”. Succes in tot ceea ce intreprindeti, pentru a ne scapa de ciuma portocalie, domnule Nastase!

  7. 7 Victor august 20, 2008 la 12:42 pm

    Domnule Prim-Ministru,

    Asta se intampla cand politicienii se amesteca in treburile justitiei. La smecherie s-a raspuns cu smecherie. Nu vad unde este problema daca discutam in acesti termeni. Daca ar exista vointa politica pentru o justitie impartiala nu s-ar mai povesti. Ori ce vreau sa spun este ca dumneavoastra, politicienii, nu mai puteti arunca mult timp matza moarta de la unul la altul. Poate va ganditi ca ne-am saturat si noi de mangleala si ne intereseaza o justitie dreapta, performanta, pentru noi insine. In ceea ce-i priveste pe politicieni, asa cum apar acum in ochii populatiei, sunt convins ca prea putini sunt cei interesati de dreptatea lor.

  8. 8 Harabula august 20, 2008 la 1:13 pm

    @misterb
    Ideile d-tale dau dovada de infantilism politic.
    Nimeni n-a fost niciodata sigur in relatiile cu Rusia.
    Aminteste-ti de atacul marsav asupra Finlandei, inaintea Razboiui. Pentru agresiune au fost exclusi din Liga Natiunilor. Aminteste-ti de ocuparea Tarilor Baltice. Aminteste-ti de atacul asupra Poloniei. Aminteste-ti de relatiile cu Romania.
    Desi Turcia nu i-a atacat in Al Doilea Razboi Mondial, a avut pretentii teritoriale de la ea.
    Aminteste-ti de razboaiele di Caucaz si Afganistan.
    Dar mai ales atacul marsav asupra Japoniei. Desi Japonia a respectat tratatul de neagresiune tot timpul razboiului si au putut transfera trupe din Orient la Stalingrad.
    Dupa ce peste Japonia au cazut bombele atomice, prietenii d-tale au ocupat teritorii japoneze.

    Nici cand exportau revolutie, rusii nu erau mai cinstiti. Se vorbeste mult de sprijinul dat in timpul Razboiului Civil din Spania guvernului legal. Dar se uita ca rusii au sfeterisit toata rezerva de aur a Bancii Spaniole.

    Rusii n-au onoare, n-au cuvant, n-au cinste. Chiar unul dintre ei spunea: „Un rus poate fi un sfant, dar nu poate fi cinstit”
    Ce politica sa faci alaturi de rusi?
    Nici acum nu se tin de promisiuni. Tergiverseaza, rastalmacesc cuvintele, uita angajamentele. Daca te-au pacalit te dispretuiesc.
    A avut incredere in Soviete un nenorocit de morfinoman ca Titulescu. Si a reusit sa duca tara in izolare.

    Dumneata compari pe rusi cu americanii.
    Iti amintesc ca conducatorii americani dau socoteala propriului popor pentru actiunile lor. O fi opinia publica americana manipulata, dar oricum…Si apoi acolo presedintii au chiar numai doua mandate.Si unii dintre ei chiar cred in Dumnezeu.
    Rusii, n-au Dumnezeu (vorbesc de conducatori), nu dau socoteala nimanui, nu exista opinie publica, puterea nu este limitata (vezi Putin)

    E adevarat ca sunt puternici. Dar asta nu inseamna ca viitorul nostru este langa ei. Bogatiile naturale n-au adus niciodata fericirea unui stat. Dimpotriva. Incepand de la emirii arabi, continuand cu regimurile africane, republicile sud-americane, tarii rusi si comunismele contemporane, bogatiile se impart de catre o mana de ticalosi.
    Bogatiile naturale nu sunt neaparat o sursa de prosperitate.

    Rusia este o sursa de barbarie pentru intreaga lume.

  9. 9 ion cj august 20, 2008 la 2:49 pm

    d le prim ministru din pacate institutiile statului in loc sa ne apere practica tot felul de smecherii pentru as atinge scopurile oculte unele persoane din conducerea acestora. ba chiar, cand unele persoane sunt nedreptatite de institutii ale statului acestea din urma practica metode de mult apuse pentru asi impune punctele de vedere chiar nelegale fiind. va doresc succes.

  10. 10 Mircea Blogovenia august 20, 2008 la 3:17 pm

    astept cu mare interes alegerile…sincer, o sa votez pentru prima oara si imi dau seama ca socialismul e singura solutie de conducere la ora actuala.Vreau sa va pun o intrebare aici… Ce parere aveti despre reintrarea in politica a Monei Musca?

  11. 11 Poneiutza Roz august 20, 2008 la 3:24 pm

    @ violet
    Numarul mare de accesari arata ca dl Nastase este cel mai injurat om din romania. Numai ca domnia-sa posteaza numai laudele 🙂 .
    Hai Mizilul!

  12. 12 Valeriu Mangu august 20, 2008 la 3:25 pm

    Domnule Adrian Nastase,

    De cand a ajuns Institutul National de Statistica sa numere numarul accesarilor de pe blog?
    Al dvs., Valeriu Mangu

  13. 13 Gelu august 20, 2008 la 3:45 pm

    Desigur e doar un mic joc de culise care intr-un fel sau altul va atinge direct. Chiar daca nu v-am votat vreodata si nici partidul din care faceti parte va consider printre putinii oameni in tara asta care chiar stiu despre ce este vorba cand vorbesc despre politic, economic, social samd. Cred ca fiecare „stapanire” si-a plantat oamenii in posturi cheie pentru a „stapani” mai bine si mai eficient indiferent de intentii.
    Mizand pe inteligenta dumneavoastra si ironia fina de care deseori ati dat dovada concluzia blogului de mai sus ar fi urmatoarea:
    Adrian Nastase intreaba Radio Erevan:
    – Un barbat poate sa aiba mai mult de 2 oua?
    Raspuns:
    – In mod normal nu, dar daca totusi te apleci in fata si numeri exact 4 atunci sa stii ca Opozitia a venit puternic din urma.

  14. 14 violet august 20, 2008 la 3:51 pm

    @ Poneiutza Roz:
    Asta e clar, ca-l viziteaza si „dusmanii”, ceea ce inseamna ca e atent monitorizat. Pentru ca e „periculos” pentru portocalii. Iar slugile lor au invadat netul; pe la toate ziarele sau alte surse , au misiune clara de a combate intr-un mod execrabil, tot ceea ce se scrie impotriva intaiului marinar si a pedeleilor. De ce sunt atat de speriati? Pentru ca ei nu sunt nici chiar atat de prosti, incat sa nu-si dea seama ca, odata devenit Adrian Nastase presedinte, calitatea oamenilor care ar putea spera sa fie in jurul acestuia creste (dupa om ), depasind-o cu mult pe a lor.

  15. 15 Cezar Pesclevei august 20, 2008 la 5:02 pm

    Corneliu Vadim Tudor fără coloană vertebrală?

    Se pare că potenţialul electoratului lui Corneliu Vadim Tudor este insuficient pentru ca liderul politic al României Mari (PRM), să ocupe din nou locul unui parlamentar. Am citit cu stupoare ce a declarat stimabilul pe un site. Anume, alierea cu cel din care mai ieri făcea salată din ou şi oţet: Gigi Becali. Am omis să spun că de fapt ştirea citită azi reprezintă a doua stupoare, prima fiind cea în care am citit că C. V. Tudor şi-a ales ca şi sex-simbol al partidului său pe Oana Zăvoranu.

    D-le Vadim Tudor, vă consideram un om cu caracterul bine conturat. Dar m-aţi dezamăgit. Chiar este necesar să apelaţi la capitalul electoral al lui Becali pentru a accesa din nou un loc în Parlament? Cum se va împăca cultura dvs. (nu o spun ironic) cu ceea ce debiteazpă cultura lui Becali? Sau va fi doar o alianţă ce o va copia pe cea PNL-PD, Alianţa D.A., o alianţă ce a avut succes dar s-a destrămat pentru a ne demonstra că scopul ei a fost doar acela al dobândirii puterii?

  16. 16 Bibliotecaru august 20, 2008 la 5:02 pm

    @ Adrian Năstase
    Vă întrebam acum câteva zile „unde se va ajunge”, astăzi redefinesc un pic întrebarea, îi dau un alt luciu…
    În lupta asta anticorupţie, se va ajunge şi la pronunţarea soluţiilor juridice până la urmă, sau jocul acesta se va opri la poliţiştii care au dat carnete pe bani şi alţii la fel de corupţi?

    Anticorupţia a început din 4 aprilie 2002. Astăzi sunt mai mult de 6 ani de atunci şi… nu s-a întâmplat nimic spectaculos, nu a căzut nici un mare cap.

    Ori poate că în România nu există corupţie şi atunci se consumă bani aiurea pentru tone de hârtie înmagazinată în dosare.

    Dumneavoastră cunoaşteţi DNA-ul şi ştiţi ce poate face el… de aceea întreb, trebuie să mă aştept la corupţi condamnaţi, măcar la dosare finalizate, sau totul va fi un joc mediatic, uite dosarul, nu e dosarul, până la adânci bătrâneţe.

  17. 17 Straina august 20, 2008 la 5:56 pm

    poneiutza Roz:
    Vad ca pe tine, te-a postat ;tu in locul lui ai posta pe toti cei care te injura ? lasa ca Luminitza, Thor et comp. oricum si-au postat capodoperele la patrsconiu, nu cumva sa se piarda 🙂

  18. 18 misterb august 20, 2008 la 6:03 pm

    INfantilism politic mi s epare actuala noastra politica externa mon cher. eu nu privesc in trecut ci in prezent si viitor. nu admir politica Rusiei in sine ci modul in care pune problema pe plan interbnational si cum raspunde unor demagogii ale SUA deci modul in care isi para interesele. vrei nu vrei harabula sau megabula Rusia are diplomatie muc si sfarc. Eu am admirat „palma” diplomatica data NATO si SUA de catre oficialii rusi prin replicile lor si nu te supara au punctat scurt si la obiect si au dreptate. 2 chiar occidentalii au recunoscut ca Sakasvili a reactionat cel putin „neinspirat” in Osetia cu alte cuvinte a fost un mare bou in traducere ca sa intelegi si tu. Acum gargara asta si sustinerea vizitele occidentalilor in georgia etc e apa de ploaie sa spele prostia facuta de acest papagal marioneta. poate ai vazut filmuletul pe youtube neregizat cand ditamai presedintele georgiei isi molfaie cravata… daca esti obiectiv si nu un sustinator al unchiului sam cu orice pret ai sa constati ca interesele SUA in zona caucazului sunt absolut egoiste .. I doare-n cot de democratia Georgiei pe ei ii roade batalia strategica pt controlul resurselor din zona. Asta e miza….si apropos de incredere ca tot vad ca traiesti in trecut independenta Romaniei a fost castigata fiind aliati cu Rusii in razboiul impotriva imp Otoman. celelalte puteri occidentale s-au codit sa o recunoasca cum s-au codit si ne-au si vandut inflenmtei comuniste rusesti dupa cel de-al doilea razboi mondial. Iti aduc aminte ca Occidentul a tradat Polonia careia ii garantase protectie si nu a miscat mai nimic cand Hitler a invadat-o la pas. Abia dupa ce a fost atacata Franta si in special Anglia au inceput sa miste. Deci oricum trecutul e trecut Rusia e mai aproape de noi decta SUA geografic . trebuie sa fim buni diplomati si sa avem o politica externa coerenta si sa ne vedem interesul nostru.. dar oricum ma bucur ca s-a starnit o dezbatere pe tema asta… oricum in polemici gratuite cu provocatori nu mai intru…sunteti destepti baieti stati linistiti……cand mai faceti baie in lacul marea neagra aveti grija si de flota rusa .

  19. 19 sandu/mioveni august 20, 2008 la 7:40 pm

    Aveti dreptate si trebuie sa va bateti ,chiar cu ,,morarii””,plus morile de vint[S.O. Vintu TV=-,,fixul PSD-ului”.M a intreb,pina cind oare????????Cu stima!

  20. 20 George Ban august 20, 2008 la 8:04 pm

    A reaparut Dl Manga!!! Credeam ca si-a gasit locul meritat la OTV, alaturi de Magda Ciumac… Penibil!

  21. 21 leo august 20, 2008 la 8:21 pm

    @ Valeriu Mangu
    Păi cam tot de atunci de când a devenit DNA avocatul unei părţi implicate într-un proces comercial, evident…
    Nu d-aia are statul fost republică semi-prezidenţială, actualmente… – cum să-i zic, dacă cneazul stăpânea un cnezat, paiaţa ce stăpâneşte, o paianţă? – nu d-aia, spuneam, are statul instituţii, ca să le ţie ocupate cu duşmanul public numero uno, Stăpânul ouălelor de numărat de la Cornu?! Pe principiul una caldă, una rece: DNA -avocat anti-AN, INS – contor blog AN, Preşedinţia – organ de anchetă anti-AN, SRI – cronicar… audio AN…
    PS
    @ AN
    Când vă ziseră unii că sunteţi pre subtil într-ale umorului şi mesajului, v-aţi ofticatără… Vedeţi, d-aia nu se prind oamenii că aveţi ceva de spus – nu marcaţi poanta prin… HĂ-HĂ-HĂ, ca o… Paiaţă…

  22. 22 Aldescu Horia august 20, 2008 la 9:10 pm

    Stimate d-le A.Nastase,
    Nu va ascund faptul ca sunt un admirator al dvs. de foarte multi ani, fiind si de aproximativ aceiasi varsta.
    Avand aceiasi profesie cu a fostului dvs. aparator regretatul profesor Gh.Diaconescu cu care m-am cunoscut foarte bine si cu care am avut de mai multe ori discutii despre problemele dvs. cu justitia, pot sa spun ca cunosc intr-un fel cele ce vi se intampla de aproape 4 ani.
    Rugamintea mea este aceea ca doresc sa ma contactati pentru a va imparasi anumite aspecte de aparare care sigur vor fi in interesul dvs.
    Cu deosebit respect astept un raspuns.

  23. 23 lupi august 20, 2008 la 9:25 pm

    @ Harabula––- asa cum ideile lui misterb vi se par ,,infantile” asa si mie ideile dvs mi se par partizane, fanatice , chiar talibane!!!Adica –daca AGRESORUL se numeste USA– e OK, dar altzii sunt cu totzii niste nenorocitzi!!!Mai ales ca in cazul de fatza Rusia nu e nici macar agresor ci a fost ea cea agresata de un ratacit mintal, la fel de indoctrinat taliban !!!La dumneata ura fatza de rusi se transforma in delir!!??!!Citez;,, dupa ce peste japonia au cazut bombele atomice………” au cazut ele din cer dar cine le-a dat drumu???? duhu sfant??? sau niste baietzi in B29?????Iar in privintza credintzei in Dumnezeu a unor preshedintzi, sper ca nu v-atzi referit la idiotul planetar Bush care duminica a mers la biserica iar luni dimineatza a inceput razboiul in Irak– pentru a duce acolo democratzia , desigur!!!! Cat priveshte nenorocitul de morfinoman care a dus tzara in izolare , delirul dumitale atinge paroxismul!!!! Nu Titulescu a dus tzara in izolare ci Carol, un personaj sinistru al istoriei recente a Romaniei!!!Dar vastele cunoshtintze intr-ale istoriei, v-as intreba, unde le-atzi dobandit??? La vreun curs al lui Vladimir Tismaneanu ??? sau asta e istoria ce se invatza acum la scolile SRI SAU SIE???

  24. 24 Ovidiu august 20, 2008 la 9:49 pm

    D-le Adrian Nastase, eu nu stiu cate mesaje am scris dar va felicit, l-ati depasit pe Ion Iliescu.

    Despre Daniel Morar, nu stiu ce sa zic, se stie ca-i sluga presedintelui, dar mi-a placut chestia cu marinarul „Puternic” „Curajos” etc… pai chiar asa sa se lauda un fost marinar?

    http://stirea.wordpress.com/

    ps. pe mine m-au vizitat 51.000 e bine ? dar mai am alte bloguri, la „nicolae ceausescu blogs ro” m-au vizitat 300,000 !

  25. 25 eugeno august 20, 2008 la 9:50 pm

    @ Poneiutza Roz (pe numele de „fata” rokko)

    rokko draga, nu vrei tu sa ne lasi scutindu-ne de „gugumania” cu cenzuratul blogului?
    Chiar nu poti intelege ca cei ce posteaza aici se ocupa de lucruri serioase?
    Te rog, fa un efort de gandire si dupa o matura chibzuinta, incearca sa sesizezi diferenta dintre a fi consecvent si a avea idei fixe.
    Daca nu poti citi mesajele altora, incearca sa-ti recitesti propriile postari si in final, poate dai raspuns urmatoarei intrebari „hamletiene”:
    De ce postarile tale nu sunt cenzurate de blogmaster? Sunteti rude, sau esti si tu un „sustinator” al Dlui AN si eu nevolnicul nu am sesizat?
    Stiu ca este greu, realitatea si matematica sunt incapatanate (cred ca citez pe cineva dar nu-mi amintesc pe cine), poate totusi, cu perseverenta, reusesti sa gasesti ceva de „criticat” cat de cat mai plauzibil.

    PS Crede-ma, postarea repetata a unei idei proaste , da de gol autorul indiferent de nick-name-ul folosit

  26. 26 nastase august 20, 2008 la 9:52 pm

    Valeriu Mangu,
    Contam pe un oarecare simt al umorului. Sigur datele „statistice” referitoare la blognu provin de la Inst. Nat. de Statistica. Nu mai putin, ele sunt corecte si relevante. Sunt stabilite de administratorul blogului.

  27. 27 misterb august 20, 2008 la 10:09 pm

    revin scurt pt ca mi se pare nedrept ca cineva sa eticheteze astfel o natiune si citez ” Rusia este o sursa de barbarie pentru intreaga lume.”
    De curand a fost inmormantat un mare scriitor Rus laureal al premiului Nobel pentru literatura Aleksandr Soljeniţîn, mai sunt si altii tolstoi, Dostoievsky…si lista poate continua cu balerini, poeti, scriitori, oameni de stiinta etc Sua care nu este nici macar un popor ci o corcitura de nemultumiti ai altor popoare ce a adus in glorioasa sa istorie de 200 de ani cam cat a avut o dinastie a tarista? Genocidul sau masacrul populatiei bastinase in cautarea de bogatii si teritorii, razboiul de secesiune i care civilizata SUA de sud practica sclavia, faptul ca in tara „civilizata” SUA se masacreaza copii intre ei la scoala? Ca inca exista pdeapsa cu moartea pe care demagogic o condamna la altii? Ca au inventat Coca Cola? Ca exista Ku Klux Klan? Ia mai aprinde tu lampa la licurici nitel poate reusesti sa vezi mai adanc …

  28. 28 Harabula august 20, 2008 la 10:09 pm

    @misterb, lupi
    Nu este nevoie sa ma acuzati de partizanat, lipsa de obiectivitate.
    Bineinteles ca aveti dreptate.
    O disputa intre SUA si Rusia eu il vad ca un razboi intre barbarie si civilizatie. Desigur conducatorii nostri adopta o politica prudenta tinand cont de uriasul potential rus. Dar eu nu fac politica Romaniei. Eu pot sa-mi permit sa-mi manifest deschis ura fata de permanentul imperialism rus.
    Daca Americanii sunt imperialisti, n-au decat sa ocupe Romania si s-o faca al 51-lea stat american. N-are decat sa devina Romania land german. Dar sa ne ferim de Rusia.

    Cu ei poti sa convetuiesti numai cu mana pe tragaciul armei.
    A mai permite ca Rusia sa inainteze in vreun fel spre centrul Europei inseamna a accepta navala barbariei asiatice.
    Cat despre Titulescu cred ca stiti ca era morfinoman, corupt si grandoman. A fost mereu preaslavit de rusi si de comunistii romani pentru serviciile aduse Sovietelor. Daca voi stiti mai bine istorie, spuneti cine a spus despre Titulescu: „Omul asta este in stare sa plateasca pentru a fi corupt.”?

    Daca vrei sa cunosti ceva despre Titulescu citeste cartile lui…Adrian Nastase. Bineinteles documentele. Atitudinea d-lui Nastase este scolareasca-conventionala.Dar…”actele vorbeste!”

  29. 29 eugeno august 20, 2008 la 10:27 pm

    @ lupi

    Asa judeca toti extremistii. Respectivul gandeste in alb si negru, este cinic, rasist si asa cum constati extremist. Sa zicem mersi ca ne-a iertat si nu ne mai posteaza fantezii sexuale induse de euforia bahica. Despre istorie i-si permite sa spuna orice pentru ca desigur o considera conjuncturala.
    Este complet lipsit de simtul ridicolului. Deviza in viata este aproape sigur : ” Viata-i nedreapta si cam c..va”.

    Sa auzim numai de bine

    PS Dragut jocul asta de-a „recunoasteti personajul”.

  30. 30 keloo august 20, 2008 la 10:45 pm

    Domnule Nastase
    Cum „reusiti” de fiecare data sa scapati pe langa dumneavoastra personaje ca M. Georgescu? Trebuie sa fie si aceasta o calitate a politicianului de succes? Mi-e rau!

  31. 31 leo august 21, 2008 la 1:04 pm

    Dragă INS,
    pentru că pe unii dintre noi ie măcinaţi de curiozităţi de-a dreptul feminine, te-am ruga, dragă INS (Institul Naţional de Statistică… a grădiniţei ANeului), să analizezi oportunitatea următoarelor:
    – văzut-am pe unele bloguri afişată de-a dreptul cifra accesărilor şi a spamurilor; ni se pare interesant acest aspect pentru a vedea „live” evoluţia accesărilor în funcţie de articolele „la ordinea zilei” şi pentru a potoli elanul mononeuronaţilor ce o ţin una şi bună cum că se publică doar atitudinile pro, nu şi contra (mă rog, cât de ineptă e ideea o poate constata orice purtător, fie el şi ilegal, de creier, văzând în câte posturi e atacată gazda blogului), desigur atât timp cât „atitudinile” postatorilor se încadrează cât de cât în limitele patologicului şi ale DEX-ului…
    – ar fi interesant de cunoscut cifre referitoare la numărul accesatorilor/ postatorilor, nu al accesărilor/ postărilor, dată fiind existenţa celor două categorii – accesatori/ postatori fervenţi, respectiv ocazionali, cu totaă plaja între cele două; paregzamplă, numărul IP-urilor de pe care se accesează şi al avatarurilor sub care se accesează/ postează; de ce două? pentru că, evident, unii suferă de… personalităţi multiple, alţii publică din diverse locaţii (nu iau în calcul şi tupilaţii care se joacă cu IP-uri falsificate, că, totuşi, sper să nu implice o prea mare marjă de eroare a datelor…), undeva între cele două cifre, putându-se căuta… esenţele…
    Mulţămim.

  32. 32 lupi august 21, 2008 la 2:19 pm

    @ Harabula–- m-atzi lasat fara cuvinte!!! in chestia cu razboiul dintre barbarie si civilizatzie!!!!????!!! daca ar fi fost un razboi intre Rusia si Finlanda[ cum a si fost] , as mai fi stat la indoiala dar un razboi Rusia -SUA = razboi intre barbarie si civilizatzie , asa ceva ma lasa masca!!!Parerea mea este ca SUA au devenit fortza ce v-a duce in neant civilizatzia umana, imperiul care, daca nu i se va putea opune cineva, va scufunda omenirea in apocalipsa!!!Imperiile anterioare s-au ridicat si disparut, iar omenirea a supravietzuit si si-a reluat cursul .Acum, datorita superarmelor aflate in mainile unor retardatzi[ ma refer la politicienii americani si la cei evrei] omenirea evolueaza tot mai rapid spre final, ca civilizatzie ,,contemporana”, sa zic asa .Eu cred ca acesti iresponsabili nu au NICI UN DUMNEZEU[spre deosebire de dvs] !! De fapt aceste doua natziuni s-au constituit ca puteri si state prin terorism, genocid impotriva bashtinashilor, crime si incalcari grosolane ale tuturor preceptelor morale si umane!! Si tot in acest mod vor sa-si impuna dominatzia asupra intregii omeniri, evident intr-un mod mai ,,coafat” [ blablaurile cu democratzia , etc] dai cu atat mai pervers si ticalos!! li se potriveste perfect expresia,, madar fackari” si aia cu sans of da bici!!!

  33. 33 lupi august 21, 2008 la 2:49 pm

    @ eugeno––- domnule, nu ar fi nici o problema daca astfel de indivizi ar exista intr-un nr. rezonabil, sa zic asa! Problema dezastruoasa pentru o natziune e ca se inmultzesc exponentzial astfel de nimeni si asta in toate domeniile vietzii sociale, politice, artistice etc!!! Caricaturi, facaturi, indivizi de paie ne dau lectzii in orice domeniu al vietzii noastre, ne spun si ne impun valorile lor, binele si raul lor trebuie sa fie si ale noastre, poneiul lor roz cu os in cur e noua ,,MONA LISA” a Romaniei, urmashii vajnicilor bolshevici stalinisti ne condamna viatza ce-am trait-o, de parca n-ar fi fost deajuns pedeapsa trairii acelei vietzi din ,,comunism”– ei care au supt la tzatza comunismului si au avut o viatza de belferi,, burghezia proletara” !!!! Un alt nimeni cu fatza si minte de limbric, zbanghiul de la Cotroceni, ne spune cum e cu lupta anticoruptie, el, coruptul pana-n maduva oaselor, nr.1 al acestui neam, ne invatza ca in viatza , ca s-o duci bine, trebiue sa lingi unde ai scuipat si sa scuipi unde ai lins[ el, progenitura tembela a unuia pe care comunismul l-a luat de la coada vacii si l-a facut ofitzer, ca altfel si fiu-su tot vacar ar fi ajuns,nu of. de marina ] .Nishte putori jalnice, lustruitoare de bastoane de shefi de prin partide , vin la televizor si ne invatza cum e cu politica, cat de mult si intens se dedica ei[si ele] boborului si cum nu au nici odihna , nici linishte pana n-o sa-l vada fericit !!!!!!Acum intzeleg mai bine de ce au facut comunishtii Canalul[ ala din anii 50]- pentru asemenea nemernici si scursori ale neamului astuia!!! Dar se vede ca au fost prea slabi, prea moi , s-au dedulcit la viatza de huzur dupa ce au ajuns sa conduca si sa stapanesca si prea multe gunoaie umane au scapat!De fapt ,le-au locul si au devenit ei gunoaiele si pelagra societatzii , iar dupa revolutzie s-au dat peste cap shi au puit transformand tzara asta intr-o adevarata ploshnitzarie!!!!Vai de noi!!!

  34. 34 Neagu G. august 21, 2008 la 7:00 pm

    Imi plac disputele de pe acest blog, pacat insa ca unii se situiaza pe pozitii talibane si condamna un popor fara sa aiba argumente clare, ferme. Hambula afirma ca poporul rus este un popor barbar, fara a arata prin ce se manifesta,la rusi, barbaria.Eu am trait si in perioada celui de al 2-lea razboi ca si dupa. I-am cunoscut bine pe rusi, atat prin caracterul criminal cum s-au comportat impotriva populatiei cucerite cat si prin spolierea tarilor invinse.Dar, pot sustine ca si trupele germane ,ca si cele romane, nu au fost mai prejos pe teritoriul rus.Sa ne amintim cum trupele romane au furat tramvaiele din Odesa si le-au transferat in Galati.Ca si executiile in masa a populatiei civile, ca represalii, pe teritoriul rus.Dar, in zilele noastre,atacarea, fara nicio justificare a Serbiei, in 1999, cu folosirea de bombe cu uraniu si cu napalm.In Japonia,americanii au folosit bomba nucleara, distrugand doua mari orase si cu multe milioane de morti, femei,copii si batrani.Dar acum ,in Irak si Afganistan, doua razboaie si cucerirea a doua tari suverane, folosind pretexte mincinoase. Ceea ce fac americanii in inchisoarea de la Guantanamo, e corect.In concluzie, SUA are o conduita civilizata?? Eu as mai adaoga, SUA care a mentinut scavagiul pana in sec.20, apoi, promotor al segregatiei fata de negri, este o tara civilizata? Dar genocidul practicat impotriva indienilor autohton? Sua este si astazi o tara care promoveaza si practica razboiul.Cele mai multe filme americane promoveaza crima si criminalitatea.Si asta este o dovada de civilizatie? In concluzie ,numai daca esti taliban mai poti spune ca rusi sunt barbari iar americanii sfinti. Cat priveste conduita internationala, trebuie remarcat ,ca toate statele mari vorbesc frumos de dreptul international, de suveranitatea si integritatea nationala a statelor,dar in practica, le incalca grosolan, cu regularitate daca au un interes.Bine ar fi daca am relua firul diplomatiei romanesti,din anii ’60 si ’70. Nu toate au fost negative pe vremea lui Ceausescu.Din pacate, noi sunte precum trogloditii,aruncam la gunoi si tot ce s-a construit de fostul regim.Ne place extremismul.

  35. 35 Augustin august 22, 2008 la 10:05 am

    @ Lupi

    Pun mereu in ghivece seminte de garoafa si, in 9 cazuri din 10 rasare basina porcului. Asa ca nu ma mai mir!

  36. 36 George Ban august 22, 2008 la 1:13 pm

    @lupi

    Exceptionala formularea:

    „…urmashii vajnicilor bolshevici stalinisti ne condamna viatza ce-am trait-o, de parca n-ar fi fost deajuns pedeapsa trairii acelei vietzi din ,,comunism”…”

    Atentie insa, luat de valul justificatei indignari, ai facut o apreciere gresita a chestiunii Canalului din 50: foarte multi oameni de cea mai buna calitate, de care tara ar fi avut nevoie, si-au pierdut viata acolo.

    Vei vedea ca „putorile” se vor lega doar de lucrul de mai sus. Nu trebuie sa le dam acest fel de ocazii.

  37. 37 lupi august 23, 2008 la 5:29 pm

    @ George Ban–– In mare masura , avetzi dreptate in privintza Canalului dar multora acolo le era locul , asa cum si astazi multzi ar merita sa sape la un alt canal!!! Numai ca ar trebui unul de la TISA la M.NEAGRA, atat de multzi banditzi a puit acest neam!!


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: