Realitatea Tv – ora 17.00

Adrian Nastase este astazi invitatul Corinei Dragotescu la emisiunea „Editie Speciala”, Realitatea Tv, ora 17.00.

Emisiunea va putea fi urmarita live aici. Inregistrarea emisiunii poate fi urmarita aici.

Echipa AN

UPDATE: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.

133 Responses to “Realitatea Tv – ora 17.00”


  1. 1 neinfectat de comunism februarie 24, 2008 la 1:30 pm

    @ pipe line
    Join the club, zeci de comentarii chipurile anti-nastase sau anti-psd, mi-au fost si mie cenzurate…manuela tot ii da inainte ca ea nu ingradeste libertatea de exprimare, dimpotriva…ea incurajeaja libertatea de exprimare pro nastase, e libertatea ei….acelasi lucru se intampla si pe celelalte bloguri (as vrea sa le spun trambuline de lansare a proiectilului orbital nastase&co) cum ar fi cele ale corinei cretzu, diogene potaia, gabriela satsky, mihnea paunul georgescu, maria barbuleanu…etc etc…

  2. 2 Modest februarie 24, 2008 la 1:42 pm

    Vom asista la o lectie de politica inalta. Domnul Nastase va trebui sa-l imblanzeasca pe Geoana ascunzand pumnalul la spate.

  3. 3 Cristian februarie 24, 2008 la 1:46 pm

    Acum nu stiu ce sa zic…dar ma gandesc eu ca Prostanul ar trebui pus la punct. Adica intr-atat de jegos sa fie, imi cer scuze dar asta este, incat sa faca referire la masina ?!

    Poate nu intelege ce i se intmpla, poate nu intelege ca in PSD exista de facto o conducere colectiva, si ca remarcile acestea nesimtite ar trebui sa le foloseasca cu madam Margareta.

    Adriane…pe cati i-ai ridicat din nimic, si cati iti sunt recunoscatori…

    Eu inteleg ca si din punct de vedere crestinesc, si uman, si…altfel, un om deosebit este acela care nu raspunde cu aceeasi moneda, si care trece peste jigniri, peste tradari, peste nerecunostinta, si mai ales care nu-l plezneste pe tradator atunci cand are puterea s-o faca.
    Abia atunci dovedesti faptul ca esti altfel plamadit, ca ai alte valori, si ca razbunarea este arma prostanacului…

    …dar asa imi vine cateodata sa renunt la astala asta, si asa de tare cred uneori ca ar trebui sa-i iei la tinta pe nevolnicii astia, care traiesc numai din compromis, din „pupat mana stapanului”, si din negocieri in spatele scenei…!!!

  4. 4 neinfectat de comunism februarie 24, 2008 la 1:49 pm

    motivatiile celor 2 (iliescu si nastase) sunt total diferite. pe batranul edec il macina gandul puscariei si dorinta batranetii linistite, si-a dat seama ca geoana l-ar scapa din brate imediat si fara remuscari daca vreodata sistemul de justitie l-ar agata (desi e greu de crezut). tocmai aceasta probabilitate infima il roade. iar spectrul rece al puscariei il sperie. in consecinta s-a aliat cu cineva care-i poate oferi protectie in urmatorii ani de mandat politic. a gresit.

    iar nastase l-a simtit si a acceptat imediat alianta. motivatia lui fiind puterea si politele neplatite. ceea ce nu stie batranul edec e ca diavolul cel mic o sa-l scape si el din brate daca devine prea fierbinte la atingere. important era sa ajunga iar la borcanul cu miere. Adrian Năstase nu s-a schimbat în aceşti doi ani cât a lipsit din prima linie a luptei politice. Şi cine crede în schimbarea lui, se înşală. El va rămâne întotdeauna un lider autocrat cu puţine valori de stânga, care va încerca să controleze tot ce mişcă, ajutat de aliaţii fideli. Nu va fi niciodată preşedintele României, dar are şanse, într-o anumită conjunctură, să fie din nou prim-ministru. Şi atunci, povestea se va repeta. Întotdeauna îşi va folosi poziţia şi în interes propriu.

    baxescu tace si coace. era convenabil un singur adversar (geoana) cu un partid in agonie. acum va avea 2 adversari – iliescu nastase la carma unui partid trezit din letargie si scos la instructie. situatia nu e deloc placuta.

  5. 5 Argusdre februarie 24, 2008 la 2:01 pm

    Aveti grija ca Dragoteasca se vrea sireata cica..
    Cred ca-i cazul sa fiti fara mila cand va veni vorba despre „protejatul” ei si..succes !

  6. 6 Modest februarie 24, 2008 la 2:35 pm

    Din cuvantul lui Ion Iliescu la Consiliul National:
    „S-a spus despre mine a as fi…marfa …perimata…ăăă..produs.. perimat…ăăă…”
    (O voce din sala): „Un produs expirat ”
    „Ca as fi un… produs expirat. Dar am mintea limpede”

  7. 7 mihai februarie 24, 2008 la 2:51 pm

    Din partea noastra NUMAI SUCCESE pe linie!Dati frau liber ironiilor fine(de care putini ca dvs. sunt capabili) cu tinta precisa(marinar,grupul SOV,etc),va garantez ca NIMENI si NIMIC NU VA POATE TA IN CALE!
    Folositi mesaje de stanga CLARE(nu asa cum a procedat prostanacul si gascasa),vorbiti deschis de aducereain prim plan oamenilor adevarati de stanga si cu foarte buna perceptie populara(Iliescu,Oprescu,Petre Roman,Ponta,Diaconescu,Atanasiu,etc)

  8. 8 Victor februarie 24, 2008 la 2:53 pm

    Fiti foarte relaxat si extrem de pragmatic in a promova stanga politica!Va spun sncer,peledeii scartie dn toate incheieturile…si i-a apucat un tremurici preelectoral,vecin cu prostanacul

  9. 9 ionutz februarie 24, 2008 la 3:05 pm

    Ateptam cafeaua din Zambaccian din dorinta expresa de a ne simti apropape unii de ceilalti,dvs,cel mai bun prim ministru postdecembrist si noi,blogerii

  10. 10 mihai februarie 24, 2008 la 3:07 pm

    In viitorul apropiat demonstrati sa sunteti aproape de oameni,asa cum nu a reusit NICIODATA prostanacul

  11. 11 alegatorul vesel februarie 24, 2008 la 3:14 pm

    In ultima perioada am vazut pe blog indivizi mai mult sau mai putini blazati care sunt platiti, ii recunosc dupa stil si fraze, sa-i atace pe cei care il saluta, lauda sau felicita pe AN.
    Nu inteleg de ce sunt agitati. Fiind blogul lui AN mi se pare normal ca cei care vor sa-l aduleze sau critice in vreun fel sa se adreseze aici.Una este saâl critici pe AN si alta pe cei care au o parere diferita de a ta. Unii s-au dat retrasi de pe blog si scriu sub alte nume iar altii au intrat in hibernare asteptand ordinul cui trebuie.
    Ieri un individ era jalnic cat se vaita ca ii apare ASTEAPA CA MESAJUL TAU SA FIE O.K.
    Daca nu ar fi o minima cenzura ar aparea textele de pe site-urile sportive unde scriu toti retardatii, care mai de care mai vulgar. Pe acest blog se schimba pareri idei se discuta soluţii, ideologii. AN este de fapt gazda.
    Daca marinerul ar avea blog ar trebui sa ne mutam toti acolo si sa-i cantam ode, poate asa vor fi unii multumiti.
    La emisiunile tv in care apare AN am vazut si mesaje de genul Base -esti cel mai tare, osanale, osanale lider maximo., chestii care in contextul dat nu isi au rostul.
    In perioada 2000-2004 am tot auzit ca AN are Delta, paduri, lacuri, hoteluri, judete, totul si vad ca DNA-ul nu a gasit asa ceva.
    Din pacate ce merita unii traim cu totii.

  12. 12 Virgil februarie 24, 2008 la 3:15 pm

    Stiti de ce va cheama intr-o veselie cei de la Imoralitatea tv?Au constatat ca ati inceput sa faceti audienta,ceea ce nu se mai intampla cu Basescu,batut clar de Valerian Stan.Profitati la maxim de toate aceste oportunitati si dati-le peste nas sustinatorilor mascati ai marinarului zoios si pedeleilor

  13. 13 Alin februarie 24, 2008 la 3:38 pm

    Tocmai am citit pe blogul Sorinei Matei ca masina dvs. nu e trecuta in declaratia de avere. Ne puteti lamuri ce-i cu povestea asta?
    Iar au nevoie procurorii de vre-un dosar sau ce?

  14. 14 Virgil februarie 24, 2008 la 3:45 pm

    Si inca un sfat,desi nu sunt eu tocmai cel in masura sa dea sfaturi:sfatuiti-i pe Sorin Oprescu,Petre Roman,Victor Ponta,Crisian Diaconescu,sa-si faca blog.PSD isi poate expune cu adevarat intreaga sa ideologie(reala) de stanga autentita.Veti vedea foarte curand ca au de ce!

  15. 15 krudus februarie 24, 2008 la 3:57 pm

    Domnule Nastase, de unde atata dorinta de aparitie pe „sticla”?!

    La modul cel mai deschis, chiar credeti ca romanii va mai doresc Presedinte?!

    Va iubesc poate misheii din psd,care au venit fuga, fuga sa pupe mana vechiului si noului patron spiritual al fraudelor.Avea dreptate Dan Martian, pe vremuri,……va mai aduceti aminte?!

    Batrana mea mama, imi spune sa nu mai scriu urat despre dvs. pt. ca se teme sa nu patesc cumva, ce-a patit Mugur Ciuvica.Sincer, imi este un strop de teama,….dar cred ca si dvs. ar trebui sa va fie si mai FRICA sa nu aveti soarta fostului dictator, care nu a stiut sa se retraga la timp.

    Ati vb. in discursul dvs. despre frica de Basescu, nimic mai
    fals !…a fost o diversiune ieftina,…de fapt a-ti vrut protectie impotriva Justitiei.Dumneavoastra sunteti cel caruia ii este FRICA.
    Recunoasteti ca nu ati dormit multe nopti dupa ce ati devenit „mic”.
    Cand s-a internat doamna Dana, la Floreasca, am ras cu lacrimi ! Toti romanii stiau ca avea nevoie urgenta de un Certificat medical, ca nu fie bagata la beci, doar dvs. faceati pe inocentul si ingrijoratul…

    Trebuia sa fiti ingrijorat cand s-a dus cu traista de euroi la banca !!!
    Oficiul pt. prevenirea fraudelor, nu a fost infiintat pt. matretzari ca subsemnatul, ci a fost infiintat pt. politicienii ca matale ca Mitrea,si altii.
    Poate ca v-ati schimbat in bine, penitenta o fi fost sincera , desi nu cred o iota din ce spuneti, dar sa stiti, ca pana nu ajung dosarele in Tribunal, degeaba va zbuciumati.
    Poporul roman, va uraste din tot sufletul !..evident, ma refer la poporul roman care trudeste, si nu fura de la nimeni, nimic.

    Vreti sa fiti credibil ,mergeti in Tribunal si nu mai obstructionati Justita !…sunt tare curios sa aflu,daca mai exista vreun judecator sau procuror care sa doreasca sa judece aceste dosare in mod obiectiv.Poate doar daca aducem din afara, ca la fotbal, arbitrii straini.

  16. 16 Adriana februarie 24, 2008 la 4:45 pm

    @ Domnului Adrian Nastase

    Foarte bune interventiile de ieri, in emisiunea lui Tatulici „Zece pentru Romania”. Mihaiu si Hurezeanu au devenit mai putin latratori, mai putin partizani, ba „s-au dat” la Tatulici, fara menajamente?!
    Astazi stati fata-in-fata cu o ziarista care nu a suportat niciodata PSD-ul, DAR CARE CUNOASTE FOARTE BINE PSD-ul!!! Imi amintesc ca era nelipsita la toate Congresele, ma rog, manifestarile importante ale partidului. E abila, rautacioasa, avida sa-si faca imagine de mare moderator. Cred ca nu este cazul sa va atrag eu atentia, o aveti pe fata asta desteapta, Anca, si totusi…
    TEME POSIBILE:
    1) relatia cu Mircea Geoana- aici va descurcati perfect in ultima vreme;
    2) cum vedeti revenirea „baronilor” locali? Nu e cazul sa spuneti ceea ce vrea sa auda Corina Dragotescu si PD-ul, spuneti ca este nevoie de toti oamenii care cred in PSD etc.
    3) parca o si aud tocandu-va cu DNA-ul, dosare, imagine, mai stiu ce pe tema asta. Aici nu lasati nimic la intamplare, treceti la un ton foarte grav, ferm, nu intrati in amanunte, pur si simplu nu o lasati sa desfasoare subiectul. Ati avut 20 de dosare, au mai ramas doua, scurt, e treaba justitiei, nu a presei sa dea verdicte. Este un om care a trecut printr-o boala urata si asta ii creeaza o platforma de simpatie, de mila. Lasati-o sa se enerveze pana la punctul in care se vede rautatea; din acel moment isi poate pierde capitalul de mila si ramaneti „singur” in studio.
    4) relatia cu Ion Iliescu- nu am emotii.
    5) relatia cu Miron Mitrea- vezi dosarele in care a depus marturie (in fine, ceea ce aparut in presa, nu stiu care este adevarul); asta este un subiect care trebuie bine gestionat. Miron Mitrea place jurnalistelor, e brunet, a fost insurat de o groaza de ori, are o voce baritonala care ravaseste hormonii unora mai slabe de tatana, chiar si pentru PSD da bine pe sticla pentru ca este BARBAT. DECI ESTE OBLIGATORIU SA FITI NEUTRU, NU GLACIAL. Adica pentru PSD iert, dar nu uit.
    6) Daca aveti, dati o stire, daca nu, creeati una; in felul acesta o puteti decupla de la fixatiile pe care le are. Faceti ceva sa o enervati, sa-l faca bolsevic pe Ion Iliescu, asta o face teribil de antipatica pentru baza partidului, hm… cred ca acum si pentru liberali(?)
    7) Bafta!
    P.S. Si, nu uitati ca de azi inainte trebuie sa vorbiti despre castigarea alegerilor, indiferent de subiectul emisiunii la care sunteti invitat. Inca o data bafta!

  17. 17 ion cj februarie 24, 2008 la 4:47 pm

    vorbi ti despre obiectivele de stanga , principii adevarate, problemele sociale , oamenii cu care ve ti lucra. nu ignorati problemele din justitie , abuzurile unor institutii ale statului si scaderea nivelului de trai. nu uitati un lucru , exista in romania oameni si nu putini care se confrunta cu probleme ca ale d voastra si nu i ajuta nimeni . abuzurile trebuie sa inceteze.

  18. 18 cetateanul turmentat februarie 24, 2008 la 5:52 pm

    Ieri, la tv, la consiliul PSD, l-am revazut pe Serban Mihailescu, zis si Miky Spaga. Am avut un frison de spaima. Mie mi se pare una din cele mai odioase figuri din PSD si din toata politica romaneasca. Cred ce este putred de bogat, din furaciuni si din spagi. Daca din ce se spune despre el este doar 10% adevarat , atunci ar trebui sa dispara din viata politica, sa se duca in codru, sa locuiasca in pesteri si sa-si rontaie averea. Atit timp cit justitia romana nu l-a intrebat de sanatate, ea, justitia NU este buna de nimic.
    Ma intreb : PSD-ul cind ne va scapa de prezenta lui Miky (michi) spaga?

  19. 19 Mihaela februarie 24, 2008 la 6:16 pm

    @alegatorul cel vesel

    Ai perfecta dreptate! De la o vreme, de citeva saptamini de cind trendul simpatiei catre Adrian Nastase este crescator, de cind invitatiile la tv. curg unele dupa altele, dar mai ales de la revenirea in fruntea psd, pe blog au aparut o muuuuultimme de nume noi, toate, dar toate, cu acelasi verb, cu aceeasi „misie”. Chiar ciudat!!!!!!!!!

  20. 20 neinfectat de comunism februarie 24, 2008 la 6:33 pm

    Din noua sa calitate de şef al campaniei electorale a PSD, Miron Mitrea a încercat un discurs mobilizator: „Ne-am cam îmburghezit. Nu ne mai e aşa de foame. Nu ne mai e foame de luptă politică”. Foamea a fost, de altfel, laitmotivul discursului lui Mitrea, care le-a promis în final colegilor săi că, dacă se vor bate în alegeri „ca nişte flămânzi”, vor câştiga…

    Mai sa fie, mai rau ca la ilegalistii din ’30…lui mitrea si lui nastase le e o foame de noi furturi din bugetul tzarii de li se intoarce stomacul de atata foame…si de atata asteptare pe tusa….

  21. 21 un tanar edec februarie 24, 2008 la 6:37 pm

    Domnule Nastase, urmaresc cu interes emisiunea la care sunteti invitat, si ma bucur(sincer) ca ati fost reactivat alaturi de celelalte cadre, romanilor le va fi mai usor sa inteleaga pe cine voteaza. Dincolo de ironii, daca nu ati face parte dintre cei care si-au batut joc de amaratul asta de popor, chiar v-as admira. Oricum, nu pot sa va neg calitatile(nu putine), iar INTELIGENTA mult peste medie este cu siguranta una dintre ele. Sunt un votant al „taberei adverse” (banuiesc ca sunteti capabil sa imi respectati alegerea), dar nu postez pe blogul dumneavoastra cu intentia de a va jigni nici de a va aduce injurii. Vreau doar sa va intreb ceva. Daca ar exista o intelegere nescrisa, intre noi, cei tineri, judecatorii si procurorii de maine, si „garda veche”, in care am accepta ca toti infractorii(stim la ce infractori ma refer) sa scape de judecata de acum sau peste 5 ani, cu conditia sa lasati poporul roman in pace, si sa va retrageti cu „demnitate”, sa va bucurati de averi si termopane, dar sa ne lasati si pe noi sa mergem inainte, sincer, ati accepta? Eu cred ca prin ceea ce faceti acum(nu doar dumneavoastra, ci si domnul Iliescu si altii), nu reusiti decat sa ne reamprospatati memoria.

  22. 22 Anca-Ioana februarie 24, 2008 la 6:46 pm

    imi place….l`au pus pe AN la mijloc…in centrul…..:)) oricum prezentatoare e putin rautacioasa dar ,din nefericire pt ea , AN e prea diplomat ca sa fie scos din „pepeni”…. astia de la realitatea ce incearca acum sa faca de il invita pe AN, aproape zilnic? dar vad un AN oarecum schimbat in bine …mai optimist hotarat ….vb clar si la obiect ,da raspunsuri clare ….bravo…..o schimbare care il va ajuta enorm….

  23. 23 ancaf februarie 24, 2008 la 6:59 pm

    Excelenta emisiunea!
    Felicitari pentru fermitate, pentru portretul „umanizat” pe care l-ati oferit si…pentru unele ironii (mascate „vocal”, dar vizibile prin mimica – si asta nu e o idee rea!)

  24. 24 Violeta Penda februarie 24, 2008 la 7:01 pm

    Domule Nastase, va felicit!
    In sfarsit, din nou la treaba. Era si timpul.

    Speculatiile privitoare la sprijinul fatis acordat de Ion Iliescu pentru alegerea dv. nu au greutate. E vorba doar de trezirea la realitate a PSD. Dupa ce a luat-o rau pe aratura masina partidului si si-a pierdut busola, toti au tacut malc si au inghitit galusca! Si-au zis – parerea mea – „ce naiba facem, e timpul atacului, astia de la guvernare se paruie copios, hai sa le rasturnam caruta. Pare simplu poate, dar nici noi n-o ducem prea bine. Ne-am stropsit unii la altii, ne-am eliminat la greu si, daca punem mana streasina la ochi, ce vedem c-a mai ramas? Pai, da, cam ce vedem?… pai nu vedem. Nu vedem strategie, nu vedem om caristmatic, nu vedem diplomatie. E numai zarva. Ne-am dus la vale cu saniuta, toti (ma rog, aproape toti) am iesit pe sticla si ne-am balacarit savuros, da-n rest….in rest nimic”.
    Si, iata ca, premeditat sau nu, si-au adus aminte ca exista unul Nastase, cica ar fi avut ceva probleme (grave, dom’le, grave rau…) cu matusa, cu nu’s ce termopane, a lovit in imaginea partidului. Duca-se, si-au zis atunci. Sa vina oameni noi….Au venit…Ei. si?….Si???
    „Fratilor, aici e nevoie de o mana forte, de un tip destept si exersat.Cin’sa fie cin’sa fie?…
    Important e ca si-au adus aminte sau s-or fi lamurit ca mai e si Nastase pe tusa. Si parca se si pricepe.

    Ca o paranteza, scriu randurile astea poate usor confuze cu o ureche ciulita la emisiunea de la Realitatea TV (…mai-mai, ce mai musca tanti in ulitma vreme….)
    In fine, important e ca ati revenit si chiar e posibil sa se schimbe jocul!
    De fapt, sunt sigura ca e posibil, daca aveti libertatea sa va alegeti oamenii cu care veti iesi la treaba. Ne cam plictisisem sa va astptam.
    Mult succes! Si rabdare pe paine. Va fi ok…

    p.s.
    am mancat GDS pe paine pana in ’97-’98, anti-pesedista convinsa pana la mandatul dv. de prim-ministru. Cat pe-aci sa ma-nscriu, ca simpatizant in partid. Da’ n-am mai avut cand….A venit, concertata, lovitura de palat….

    alt p.s.
    cica Elena Basescu a castigat nu’s ce functie p-acolo pe la ea…

  25. 25 lupascu februarie 24, 2008 la 7:12 pm

    NU IL RESPECT PE BASESCU!!! EU , NICI ATAT!!! ACESTA TREBUIE SA FIE MESAJUL CENTRAL CE TREBUIE TRANSMIS TUTUROR!! E NEVOIE DE O CONTRABALANSARE A MAREEI DE LINGAI SI LACHEI BASESCIENI. S AU INMULTIT SI INFECTEAZA SI BAS[H]ESC[U] ATMOSFERA[ CHIAR DACA UNII SPUN CA EI SUNT NEINFECTATI SUNT INFECTII ]!!

  26. 26 Stefan RADOVEANU februarie 24, 2008 la 7:16 pm

    Draga Adrian,

    Sunt de accord a te aprecia, dar nu am gasit o valoare ajoutata in prestatia ta.

    Faptul ca ma cezurezi denunta confruntarea si respectul de a te convinge ca esti mic.

    Esti un pistonat, fara valoare, un oarecare care ajunge pe piata fara concurenta.

    Sunt entrepreneur, stiu ce inseamna valoare, Adrian NASTASE nu are valoare potentiala, esti un arivist

    Cu stima,

    Stefan RADOVEANU

    NB

    Sunt sigur ca mesajul meu va fi cenzurat

  27. 27 Draghi Puterity februarie 24, 2008 la 7:22 pm

    @Krudus

    Inteleg ca ai avut mici probleme cu oficiul pentru prevenirea fraudelor. Sa fie asta motivul pentru care iti arogi dreptul de a vorbi in numele poporului roman?

  28. 28 Alma februarie 24, 2008 la 7:28 pm

    Citeam, mai sus, opinii polarizate: fie de admiratie, incurajare si sustinere, fie de haituire ce se vrea nimicitoare… ha, ha…
    Este evidenta diferenta de alura intelectuala chiar de la nivelul de baza al ortografiei.
    La cat ati fost de lovit de razboinici antrenati in ale raului si armati pana in dinti cu acuzatii de mare impact mediatic, schelalaielile de mai sus nu cred sa va mai atinga…
    Imi vine in minte o epigrama de Cincinat Pavelescu, adresata unui contestatar marunt, pe nume Fagetel:

    Cand vad latrand cate-un catel
    Dupa un tren accelerat,
    Eu parca-l vad pe Fagetel,
    Cum critca pe Cincinat.

    Cam aceeasi imagine mi-o inspira cei mai sus amintiti si cam acelasi efect ar trebui sa il resimtiti, in goana trenului express pe care il conduceti prin viata noastra politica.
    Alma

  29. 29 valeriu stanciu februarie 24, 2008 la 7:31 pm

    Domnule Nastase esti un impostor. Vrei sa induci ideea ca Basescu este vinovat pentru starea,intr-adevar deplorabila, in care se gaseste astazi Romania-in tot ansamblul ei socio-economic-desi sti bine ca la guvernare a fost PNL-ul lui Tariceanu sustinut la greu de cei322 tradatori de tara din Parlament. Nu vei candida la primaria Bucurestiului si nici la presedentia Romaniei dintr-un singur motiv-NU TE MAI CREDE NIMENI !

  30. 30 Eugeno februarie 24, 2008 la 7:45 pm

    Abia acum aveti cu adevarat nevoie de ajutor si sunt pe deplin satisfacut sa vad ca foarte multi oameni simt nevoia, casi mine, sa va transmita dorinta lor de a fi alaturi de dumneavoastra, nutrind speranta ca prin prestatiile politice viitoare nu-i veti dezamagi.
    Nu stiu daca exista acum un sondaj de opinie in derulare, care sa monitorizeze ceea ce se intampla in aceste zile in organizatiile locale ale PSD, dar ar fi foarte bine a fi initiat un astfel de sondaj, ale carui rezultate vor contribui la cresterea increderii in cei ce conduc acum partidul.
    Multa sanatate,noroc (intrucat mare parte dintre cei de pe Titanic au fost sanatosi) si mai ales succes in tot ce veti face.

  31. 31 Eugeno februarie 24, 2008 la 7:47 pm

    Scuze, „ca si mine”

  32. 32 Maria Barbu februarie 24, 2008 la 7:49 pm

    @Adrian Nastase,

    urmarind discutia dv cu Corina Dragostescu mi-am adus aminte de spusele lui Isus: „nu aruncati margaritare in fata porcilor, pentru ca le vor calca in picioare si se vor intoarce impotriva voastra”. Exact asta s-a intamplat in emisiune, din pacatre. Delicatetea dv a devenit superflua in fata unei persoane agresive si putin dispuse sa va lase sa va formulati ideile. Merita sa va purtati mai dur, dar… poate ca ati considerat ca nu este momentul! Traian Basescu nu pierde nici o ocazie sa umileasca ziaristii si ei ii ling picioarele! Merita sa reflectati la acest aspect.

  33. 34 larisa februarie 24, 2008 la 7:54 pm

    D-le Adrian Nastase,incerc sa , ,ingros si eu randurile,,celor care ,,scarbiti de mahalaua politica ,creata de mitocanul de la Cotroceni si papagalii lui portocalii,,incearca cu modestie sa va incurajeze sa fiti mult mai ,,taios,,in exprimare si sa nu mai va justificati prea mult in fata presei.Succesul lui basescu a rezultat mai ales din modul in care a tratat presa,nu i-a luat prea mult in serios .Presa l-a facut mare ,tocmai pt.ca el a tratat-o ca pe ceva neimportant .,,Papagalul portocaliu,,-Boc,vorbea de ,,restauratie,,referindu-se la PSD,dar nu scapati ocazia sa atacati PD-L ,pt. readucerea,, candidatului unic si a unanimitatii,,asta zic si eu -restauratie.Nu cred ca atat timp cat sunteti atacat pt.motive oricum disproportionate fata de altii (ex.termopane fata de flota),dvs. sa tratati cu prea mult bun simt ,,as

  34. 35 Adriana februarie 24, 2008 la 7:56 pm

    @ Krudus
    Nu ma pricep foarte bine la caini, dar cred ca e un lup. Sau doberman? Orice-ar fi bietul caine din foto (Logo? O fosta viata, poate?) nu are nimic de-a face cu felul in care il reprezinti; cred ca este foarte rusinat de comportamentul stapanului lui. Poate de asta sta sarmanul cu urechile atat de neverosimil de ciulite…atent la prostiile pe care le debiteaza seful lui.
    In alta ordine de idei, nu cred ca domnul Mugur Ciuvica este foarte fericit nici in regimul Basescu. Ba, as putea spune ca e mult mai nefericit. L-am auzit si astazi pe Adrian Nastase regretand episodul Ciuvica si Armaghedonul, gasind explicatii plauzibile. Mie personal imi place pornirea lui Ciuvica impotriva fostilor securisti si tenacitatea cu care se bate sa-i deconspire.
    Spui ca ai ras cand doamna Dana s-a internat. Bravo tie! Nu stiu daca a fost sau nu reala boala doamnei, dar in fata bolii am invatat sa nu am suspiciuni. Toti dam socoteala in fata lui Dumnezeu pentru ceea ce facem. Daca ai ras, oh, tu, batrane dac Krudus, vei invata ce inseamna lipsa de compasiune a semenilor cand vei fi bolnav. Si atunci, cum te vei simti cand prietenii tai vor rade?
    Faci mereu apel la justitie cand e vorba de termopanele lui AN, subiect expirat, dezumflat, enervant (tu, Krudus, ai termopane la apartament? Si daca nu, de ce nu-ti pui? Vezi ca asta este o cheltuiala care ti se deduce din impozit, facilitate din timpul guvernarii Nastase! Base ce ti-a dat?) Dar daca eu pun in balanta flota lui Basescu cu „termopanele” lui Nastase, ce crezi ca se va intampla cu echilibrul balantei? Tu, Mare Krudus, in favoarea cui crezi ca va lucra balanta?

  35. 36 Gabriela Savitsky februarie 24, 2008 la 8:17 pm

    Modest,

    era o strategie de discurs. Aşa se „captează” atenţia.

    Adrian Năstase,

    1). Imediat după declaraţia papagalului cu cravată portocalie, departamentul ăla de comunicare al partidului (dacă mai există) trebuia să dea o replică perfidă, usturătoare, rea. Ca altădată să nu mai aibă îndrăzneala. Dar, se pare, că acest război de uzură abia începe.
    2). Şi „de-ai dumnevoastră” nu numai „de-ai domnului Iliescu” aţi „băgat” pe liste pe locuri eligibile.
    Iar la capitolul „baroni locali” nu cred că sunteţi dumirit. Nişte tipi voiau să ia locul altor tipi. Foarte simplu, atâta tot.
    Nu trebuia (sau nu trebuie) să spuneţi nume. Nu mai spuneţi nume. Altfel, veţi „reactiva” răni închise demult.
    Să ştiţi că v-am votat, indiferent că eram, atunci, supărată pe o anumită atitudine de parcurs.
    De-acum încolo, toată lumea o să vă laude. Eu voi continua să vă urmăresc atent şi să vă critic, dacă va fi cazul. Nu-mi place, dar e necesar.

  36. 37 Mogosoaia februarie 24, 2008 la 8:26 pm

    Interesante ,sfaturile care le primiti numerotate 1, 2,…. toata lumea se pricepe

  37. 38 Vio februarie 24, 2008 la 8:35 pm

    blogul ramane un instrument care trebuie utilizat si in bataliile politice viitoare… detalii pe http://www.vestnews.ro

  38. 39 doru februarie 24, 2008 la 8:36 pm

    Draga Adi ai gresit la prima intrunire a PSD, te ai expus inutil venind cu masina aia super (cred ca era Chrysler 300). Ce rost are sa arati o masina scumpa, sa te invidieze lumea, sa se umple de ciuda ca….uite la asta cati bani are….
    Eu in locul tau mi as lua un Logan (ce e 7000-8000EUR,…o nimica toata), si de cate ori as merge la partid sau oriunde cred ca e televiziune ce ma filmeaza as merge cu ea, sa vada lumea ca sunt „apropiatde popor”, cum sta bine unui om de stanga cese vrea lider.
    Uita te la marinar, umbla cu un Golf 5 prin tara, sa nu zica lumea ca e imbuibat,….desi greseste, un lider roman trebuie, neaparat, sa mearga cu o masina romaneasca atunci cand e filmat,…asta este semn de patriotism si incurajare a economiei nationale.
    Chrystler-ul lasa l lui Dana, sau umbla cu el cand nu te filmeaza, ca sa nu scoti ochii la nimeni!
    Dealtfel marii lideri nu sau umflat in pene niciodata, ei au avut statura lor prin caracterul personal pe care l au impus propriei natii si lumii intregi, nu prin masini, bodyguarzi,etc (asta au doar manelistii si imbogatiti), uitat-te cum au fost Ataturk, Mannerheim, Adenauer, etc…

  39. 40 Anca-Ioana februarie 24, 2008 la 8:57 pm

    asa este…inainte daca AN era chemat la DNA aparea pe prima pagina scris cu majuscule in toate ziarele….acum nu se mai da atata importanta…normal…..asta ar trebuie sa ne determine sa ne punem intrebarea „de ce?”….
    d`le AN nu renuntati…demonstrati`va nevinovatia…. de asta au nevoie romanii….sa aiba certitudinea ca ati fost si sunteti nevinovat in dosarele care v`au fost aduse…..dosare prin care s`a demonstrat ca de fapt totul a fost pus la cale de „anumiti” politicieni pt a va scoate de pe scena de sus a politicii… si acum cum nu au reusit nu cred ca vor renunta asa usor….. aveti grija de dvs pt ca imaginea inca nu e refacuta pe deplin

  40. 41 Ionut Bacanu februarie 24, 2008 la 9:09 pm

    Aceasta preluare a puterii in PSD ar trebui sa ne arate si schimbarile de atitudine si mod de actiune pe care ati spus ca le veti face. Sunt foarte curios daca la Constanta veti continua colaborarea cu Noul PSD Echipa MAZARE, acelasi MAZARE pe care tov.Mitrea l-a parasutat acolo presedinte fara ca macar MAZARE sa fie membru PSD si asta pe vremea cand dvs erati Presedintele PSD…

  41. 42 Argusdre februarie 24, 2008 la 9:13 pm

    @Neinjectat si necultivat
    Ca sa-ti dai seama ca esti un papagal incult si repeti gogomaniile altora (care desi au lucrat in domeniu, habar n-au), iti voi spune ca edec inseamna odgon( funie) marinaresc.
    Aia de pe Volga care carau vapoarele cu odgonul se numeau edecari, sau hamali la edec.Acum, daca-ai reusit sa retii ,da fuguta si spune-i si idolului tau.
    Oricum o flota intreaga nu se poate fura cu edecul…

  42. 43 Iulian februarie 24, 2008 la 9:26 pm

    Va doresc tot binele din lume , sa deveniti viitorul presedinte al Romaniei sa ne scapati de basescu,sa aveti parte de mult noroc si multa sanatate.Tot Pitestiul va iubeste!Va salut cu multa stima!

  43. 44 sorin februarie 24, 2008 la 9:31 pm

    Am impresia ca pierdeti timpul! Discutii cu persoane frustrate gen Corina Dragotescu,personaj relansat prin aerele (sic) si fumurile (sic) lui Georghe,sunt comunicari de consum,sau subiecte de filme cu prosti. Convocati departamentele si sa pornim la treaba! ASTEPT!

  44. 45 Ovidiu februarie 24, 2008 la 9:46 pm

    D-le Nastase, sunteti haios, bravos, daca nu ma insel inca de la inceput la primul meu mesaj aici pe acest blog v-am sfatuit sa atacati fara mila adversarul. de ce v-am zis ca sunteti haios, aici

  45. 46 Ilie februarie 24, 2008 la 10:01 pm

    Incercati sa zambiti,sa radeti ca asta prinde bine la public si mai ales ca aveti un zambet f frumos.

  46. 47 neinfectat de comunism februarie 24, 2008 la 10:01 pm

    Scena impartirii mandatelor, din care se intelege clar ca alegatorii din Giurgiu sau Vrancea n-au nici un cuvant de spus in privinta celor care ii reprezinta, este antologica si semnificativa pentru partidul nasit de Ion Iliescu. Dezvaluirea tardiva a lui Nastase despre modul in care ajungeau anumite persoane in Parlamentul Romaniei are insa un schepsis, deoarece tinta sa este Iliescu si fidelul sau subordonat, Dan Iosif. Inocent, Nasty boy a atins doi dintr-un foc la o singura postare, chiar la moartea celui care nu mai avea cum sa-i dea replica. Replica usor de banuit pentru cei care l-au cunoscut pe Dan Iosif. Ocazia confirma, prin chiar marturia fostului premier, informatiile legate de trecutul tenebros al PSD. Caci în 2004, si el, si partidul pe care-l conducea au facut mare tam-tam cu alegerile preliminare, alegerea democratica de catre membri simpli ai partidului a candida- tilor partidului pentru locurile din Parlament! Între timp, se vede ca lui Nastase i se r..e de istoria oficiala a partidului si aflam ca, dincolo de operatia de imagine, locurile eligibile în PSD s-au acordat, în 2004, la fel ca în 1996. Nimic nou sub soarele social-democrat.

  47. 48 sorin februarie 24, 2008 la 10:08 pm

    Pt. Krudus
    N-am crezut niciodata in involutia pregatirii la nivelul serviciilor. Tu esti un exemplu elocvent al faptului ca se incearca intoxicarea cu materiale necorespunzatoare si/sau expirate. Daca nu crezi putem discuta. Sunt convins ca ma poti contacta. Pentru voi nu exista lege acum,dar va fi!

  48. 49 Mihaela februarie 24, 2008 la 10:09 pm

    Va felicit si eu pentru revenirea dvs in care speram foarte mult. Avem nevoie de oameni ca dvs, si chiar daca multi va considera arogant, sa nu renunati la atitudine! Sunteti un om puternic! In mod sigur veti sti pe viitor sa nu mai faceti greseli ca in noiembrie – decembrie 2004, care v-au costat destul de mult. Nu va lasati angrenat in lupte politice cu dublu tais. SUCCES!!!

  49. 50 macsuta februarie 24, 2008 la 10:20 pm

    Va doresc succes in noua functie!

  50. 51 gigi februarie 24, 2008 la 10:28 pm

    Traiasca social-democratia practicata cu ceasuri Rolex la mana !

  51. 52 M ADRIAN februarie 24, 2008 la 10:32 pm

    Domnule,
    mi se pare exagerat sa aveti nerusinarea sa afirmati, fara nici o tresarire ca <>. Faceti o afirmatie, pe care noi, prostii, trebuie sa o luam drept buna! V-ati uitat in oglinda? sunteti cel care ati ridicat risipa si asistenta sociala la rang de arta, in loc sa faceti instrumente sa puneti oamenii la munca. Demagogie! Pe Iliescu nu l-ati vazut? ( in grupul celor care au facut un rau imens Romaniei)

  52. 53 Silviu Vasile februarie 24, 2008 la 10:32 pm

    Asa da !
    Am reusit sa vad inregistrarea emisiunii. Sunt tare mandru de dumneavoastra, chiar ati reusit sa taiati acel 8 secunde de balbaiala cu care incepeati fiecare fraza. Vorbti limpede pe intelesul oamenilor. Daca ati putea fi si un pic mai grav, cu o voce putin mai puternica mai patrunzatoare… Percep vocea dumneavoastra nesigur-impaciuitoare de parca ceva nu e in regula…
    Imi place sa ascult un lider cu vocea lui Albulescu, clar hotarat. Daca reusiti sa faceti ceva in acest sens, va dau votul meu cu proxima ocazie. Promit.

  53. 54 mnd februarie 24, 2008 la 10:37 pm

    Ma incanta cativa manelisti din media care au un fix – masina lui Nastase -politica de stanga nu poate fi facuta de bogati – si variatiuni pe aceeasi tema – , fundatiile intr-o societate asezata sunt sprijinite de bogati , o fi si asta ceva nepotrivit ?
    Ce ziceti de Bas-ela ? S-a ales ,draguta. oare cu sau fara scrisoare , mapa nu are ,asa ca totu-i O.K.
    S-auzim numai de bine !

  54. 55 Radu februarie 24, 2008 la 10:54 pm

    @ Modest

    Pari mai familiarizat cu mediile portocalii decat sunt eu; poti, te rog, sa-mi spui si mie daca articolul acesta ( http://teodorescu.blog.cotidianul.ro/2008/02/24/numele-traditiei-la-tineretul-pd-l-elena-basescu/ ) este sarcastic sau serios. Eu nu am reusit sa inteleg…

  55. 56 balabusta februarie 24, 2008 la 11:03 pm

    Domnule Nastase, haideti sa terminam odata cu guvernul asta format din niste nepriceputi si din niste anticonstitutionali, ca sa nu spun antiromani. Ma refer evident la udemeristi. Haideti deci domnule Nastase sa facem alegeri anticipate! Avem incredere in d-voastra chiar daca acum sunteti incoltit de gherila DNA manevrata de basel.

    Succes! Si izbanda!!

  56. 57 bogdan nn februarie 24, 2008 la 11:09 pm

    …dupa toate strangerile si pupaturile …de maini…de bine ati revenit Domnu’ Nastase…e vremea actiunii si poate ca e cu atat mai greu cu cat cei mai multi se asteapta la „a lot” iar „hienele” pandesc un pas in afara potecii. Dar cum dumneavoastra sunteti un animal politic de rasa nu-mi e teama ca va curge sange f curand.

    aaa…multumesc! am castigat pariurile despre intoarcerea d-voastra! …si ca rugaminte personala…ajutati-ma sa castig si partea a doua de la pariul: back in business and kicking… 🙂

    va asteptam la CT

  57. 58 Victor B februarie 24, 2008 la 11:14 pm

    @ Adriana

    Nu exista o mica posibilitate ca si Dragotescu sa citeasca ce ai scris tu aici? 🙂 Sau tocmai asta era ideea? 🙂

  58. 59 incoruptibilul februarie 24, 2008 la 11:42 pm

    e o revenire spectaculoasa. trebuie sa dovedesti ceea ce pretinzi ca esti . te astept sa confirmi . salut

  59. 60 cezarpesclevei februarie 24, 2008 la 11:52 pm

    D-le Nastase, ca asistent social si sef al unui serviciu social, va felicit pentru ideea din emisiunea Rodicai Drahotescu, conform careia nu credeti in proiecte sociale fara o economie puternica. Bravo! Intrebarea este cum construiti o economie puternica?

  60. 61 cezarpesclevei februarie 24, 2008 la 11:54 pm

    Unitatea in diversitate e foarta importanta si ce este mai relevant este ca ati inteles asta. Bravo inca o data!

  61. 62 Cristina Solh februarie 25, 2008 la 12:06 am

    Felicitari din suflet pentru rezultatul votului de vineri!

  62. 63 inginerul februarie 25, 2008 la 12:21 am

    vedeti domnule Nastase ce intuitie am, cand v-am zis de ce a-ti facut vizita in Israel 😉 si m-ati contrazis, daca aveti nevoie de un consilier care vorbeste numai cand trebuie si vede doar esenta lucrurilor va stau cu placere la dispozitie

  63. 64 Tanarul februarie 25, 2008 la 12:24 am

    Felicitari d-le Adrian Nastase pentru alegerea in functia de presedinte al C.N.!
    Vreau sa va fac un repros pentru perioada 2001-2004 in care ati luat foarte multe masuri de dreapta , masuri care au bulversat electoratul partidului dvs. ,electorat mostenit de la d-l Ion Iliescu .Sper ca de data acesta dvs. sa fiti in PSD promotorul unor idei si masuri de stanga autentice .
    Va dau si un sfat. Sa aveti mai multa grija cui acordati incredere . Pana acum nu s-ar spune ca ati avut mult succes .Am putea spune ca la acest CN , cu cateva excepti , impotriva v-au fost exact cei pe care int-o perioda anterioara i-ati promovat .
    In ceea ce priveste viitorul , pot sa spun ca istoria , de la vestitele triumvirate romane si pana la ultimul triumvirat din PSD din care ati facut si dvs. parte , a aratat ca aceasta mai tarziu sau mai devreme , se destrama .Asa va fi si cu aceasta forma de conducere in colectiv a PSD.Prin urmare ori veti fi viitorul lider in PSD sau Presedinte al Romaniei ori veti mai piede o data puterea , de aceasta data definitiv .
    Va doresc succes!

  64. 65 ionborgo@ februarie 25, 2008 la 12:44 am

    Adrian Nastase,
    In primul rand ,felicitari pentru reusita.Contrar dorintelor unor colegi din conducerea PSD,succesul d-voastra a fost deplin.Daca va aduceti bine aminte,in urma cu aprox.2 luni comentam pe acest blogg,revenirea in condicrea PSD, pe usa principala.Asa s-a intamplat.Aveti multi admiratori si cu atat mai multi sustinatori.Remarcam intr-un interviu al d-nei Dana Nastase,faptul ca la tote competitiile vietii d-voaste(scolare,univesitare,in cercetare,etc) v-ati postat in majoritate pe primul loc.Ce sa intelegem?ATI INCEPUT LUPTA PENTRU PRIMUL LOC?Urmariti sondajele trendul ascendent al PSD din ultima perioada se datoreaza revenirii in prima linie a lui A.N. si Ion Iliescu.GREUL ACUM INCEPE.Nu comentez interventiile televizate si interviurile acordate de ultima ora pentru ca va cunosc mesajul si mi-l asum.
    Sunt convins ca si sprijinul nostru moral va sustinut in acest demers.
    Cu stima!

  65. 66 Andrei februarie 25, 2008 la 12:46 am

    Felicitari pentru alegerea in functia de Presedinte al CN al PSD !
    Ar fi prima functia dobandita de Adrian Nastase (AN) prin vot direct (si sper si ultima).
    Nu pot sa nu remarc sclipirea din ochii lui AN prezenta la toate emisiunile TV de dupa alegere. Era plin de mandrie ca, iata, din nou este in vizorul presei, si nu pentru anchetele penale (pe care NUMAI o instanta de judecata le poate califica ca fiind gresite sau adevarate). Am citit mandrie si ingamfare in ochii domniei-sale. De aceea, e bine ca niciodata sa nu ajunga in functia de Presedinte al Romaniei.
    Si as mai vrea sa mai spun un lucru: alianta Nastase – Iliescu spune TOTUL: un afacerist ce nu are aproape nimic in comun cu valorile de stanga cu un om care ARE PE CONSTIINTA OAMENI NEVINOVATI: cei din Decembrie 1989 si cei din iunie 1990 – un politician cu un om cu mainile pline de SANGE.

    P.S. Multumesc anticipat celor care vor combate ARGUMENTAT si CIVILIZAT punctul meu de vedere.

  66. 67 Virgil februarie 25, 2008 la 12:54 am

    Am inteles(nu am vazut emisiunea) ca ati fost sclipitor la emisiune!Asa va vrem in continuare!De aceea tremura pedeleii si scartaie din toate incheieturile!In sfarsit,PSD e pe cai mari!

  67. 68 alin februarie 25, 2008 la 1:08 am

    Caracterizarea facuta in cateva cuvinte lui Boc-poc ii vine ca o manusa!
    Cat priveste popularitatea,nu fiti ingrijorat.Foarte multa lume nu a uitat ca sunteti cel mai bun prim ministru postrevolutionar!Trebuie doar sa iesiti din casa,mergeti in campanie in teritoriu,veti fi uimit,lumea nu doar ca nu v-a uitat,dar va regreta

  68. 69 bogdan32x februarie 25, 2008 la 1:32 am

    Domnule Nastase doresc sa va felicit pentru reintrarea in prim-planul scenei politice romanesti.Parerea mea este ca aceasta reintrare este foarte benifica partidului dar si omului politic Adrian Nastase, pe care banuiesc ca il vom vedea la urmatoarele alegeri prezidentiale primul pe lista PSD, iar mai apoi in postura de presedinte al Romaniei.Multa bafta si succes in alegerile parlamentare si locale

  69. 70 Domino februarie 25, 2008 la 1:44 am

    Iata cum un personaj cunoscut pentru rolul sau in demolarea guvernului Nastase in 2004 – acuzat de coruptie si vinzare de copii prin adoptii internationale – personaj care se prezenta drept inchizitore a coruptiei din Romania ca Raportor al Parlamentului European este azi acuzata de coruptie:

    http://www.express.co.uk/posts/view/35921

  70. 71 Mircea februarie 25, 2008 la 1:54 am

    @Andrei

    Ai pus punctul pe i. Nu te astepta ca aplaudacii sa te contrazica civilizat si argumentat.Din ce am citit mai sus nu stiu sa raspunda decat cu atacuri murdare.Dar stai linistit. Noroc ca nu sunt asa multi si majoritatea dintre noi mai avem mintea atat de limpede incat sa nu lasam sa mai ajunga la putere asemenea indivizi fara nici un pic de constiinta

  71. 72 Adriana februarie 25, 2008 la 3:43 am

    @ Victor B.
    Varianta A: ceea ce am scris era destinat lui A.N. Daca a citit si a tinut cont, s-a vazut ca i- a folosit . Daca nu a citit inainte de emisiune, oricum a iesit bine
    Varianta B: ceea ce am scris era destinat Corinei Dragotescu. Daca a citit, atunci a parut destul de dezumflata, ceea ce e bine, nu? Daca C.D. nu a citit, dar a citit A.N., atunci…avantaj Nastase!
    Varianta C: ceea ce am scris era destinat adminului care are rolul de a modera blogul si care putea „tine”postarea mea in asteptare pana la ora 1750, aratandu-i-o doar lui A.N.
    Varianta D: si daca doar ma pricep si vreau sa-l ajut pe A.N.?
    Putem continua sa construim scheme logice, dar nu vad de ce am face-o. Repet, doamna a debitat cate putin din fiecare tema enumerata de mine dar parea neconvingatoare, nesigura, dezumflata. Ce e rau?
    P.S. Te-am copiat cu folosirea emoticon-ului . Sper ca nu te superi?

  72. 73 Aya februarie 25, 2008 la 4:38 am

    @

    Adrian Nastase

    Insist cicalitor: nu uita sa le soliciti celor de la „Academia „Catavencu”” actele de proprietate (asa cum i-ai spus, cu umor, lui Liviu Mihaiu).
    Desigur, dupa ce apare materialul respectiv.

  73. 74 gigi februarie 25, 2008 la 7:46 am

    Emil Boc este un politician penibil, dar nu aveti dreptul sa-l faceti papagal. Este nedemn pentru cineva care ar fi trebuit sa traga mai multe invataminte din „ostracizarea” care i-a fost impusa…

  74. 75 conu' Mishu februarie 25, 2008 la 8:32 am

    @alin

    Sa nu exageram, cel mai bun prim-ministru a fost, de departe, Nicolae Vacaroiu. Ar fi si un excelent presedinte. Pacat ca nu are voie de la inalte porti si pacat ca suntem prosti si ne uitam in gura numeroaselor javre media dirijate tot de acolo.

    De fapt, Adrian Nastase poate are talentul de a coordona bine un cabinet si, cred, ar fi un presedinte onorabil, insa nimeni nu ar trebui sa uite marea nenorocire (are alt nume, dar nu e frumos pe site-ul domniei sale) a modificarii constitutiei prin care s-a „legalizat” statutul de colonie al Romaniei. Mai sunt si alte, mari greseli (sa le zicem asa), dar toate palesc in fata modificarii constitutiei si a modului (raspundea direct de organizarea referendumului ca sef al guvernului) prin care a facut-o.

  75. 76 Moesia februarie 25, 2008 la 8:52 am

    Felicitari pentru asteptarea si indepartarea bordurilor puse cu sarg si daruire in calea Dvs. Inca nu ati revenit – in PSD – acolo unde va este locul. Si cred ca sunteti prea bland in emisiunile vanturiste unde zidarita Dragotescu doreste sa va faca sa vedeti bordurile si atat!. Nu stiu de ce ii lasati pe toti neavenitii sa se ocupe atat de mult de viitorul PSD-ului ? Ei – cei cu aruncarea bordurilor in fata Dvs (zic DNA-ul lui Basescu si bietul Geoana) au realizat – cam tarziu , ce-i drept – ca toate demersurile facute n-au facut altceva decat sa va intareasca pozitia in fata celor ce asteapta sa va dea votul. Pentru ca am avut vreme suficienta sa vedem diferenele. Si asteptarile, usor, usor, au trecut catre Dvs. Nu de la organizatii – cum doresc ei sa arate – ci de la cei ce votam. Iar teama de „ciocu mic, acum noi suntem la putere”, adica teama de opozitie ii face vulnerabili. Iar Dvs. le acceptati prea mult discursurile si intrebarile banale – vezi … teama Corinei Dragiotescu de felul cum v-ati uitat la un moment dat in emisiune – si dorinta lor de a umbri imaginea PSD-ului. Si sincer, eu una la un dialog cu Turcescu , chiar nu m-as duce! El este soldatul sovietic si atat!

  76. 77 instalatorul februarie 25, 2008 la 9:12 am

    Ca sa nu va mai ostentiti sa veniti pe blogul meu:
    O PRIVIRE LA STINGA SI LA DREAPTA

    Asadar, doua evenimente interne in ultima zi: dl Nastase revine oficial in prima linie a PSD iar, in secundar, dra Elena Basescu devine secretar general al tineretului pedelist.

    Dl Nastase a cistigat premiul de presedinte al consiliului national pesedist cu coronita si felicitari. O revenire binevenita in prima linie, pentru pesedisti – zic eu, dl Nastase readucind pesedeului capacitate programatica si ideologica, care doar sub dl Geoana incepusera sa cam lipseasca din zona stingii. Dl Geoana pare ca a inteles lectia si s-a repliat nitel, cautind sa aiba cu dl Nastase relatii cit de bune se poate. Cel putin pentru moment, fotoliul sau de presedinte nu pare a fi in pericol, dat fiind ca dl Nastase nu poate prelua sefia partidului si s-ar putea sa nici nu o doreasca in viitorul apropiat. Victoria dlui Nastase nu este atit de mare pe cit esecul dlui Geoana: pesedistii din consiliul national sunt oameni reprezentativi din organizatii si tinind cont ca 120 de delegati au preferat sa-l boicoteze pe presedintele pesedist prin absenta, inseamna ca gradul de ascultare al dlui Geoana in pesedeu este pe la 27-28%. Un nivel care ar trebui sa-l ingrijoreze pe fostul fruntas taranist devenit in scripte seful tuturor stingilor.

    Aparitia dlui Nastase in prima linie va redeschide si problemele strategiei partidului. Dl Nastase este mult mai favorabil colaborarii cu penelistii, continuarea unor firesti legaturi transpartinice subterane incepute inca din 1993, cind dl Iliescu a ordonat -iar serviciile au executat – decapitarea politica a dlui Campeanu la congresul de la Brasov si trecerea PNL in miinile unor colaboratori – astazi dovediti – ai fostei securitati, adica ai serviciilor secrete. Dl Geoana pare a trage cind colo cind colo. Paradoxal, prin infringerea sa, dl Geoana risca sa-si compromita singurele sale doua idei politice de cind e presedinte al pesedistilor si anume suprapunerea generalelor si localelor si votul uninominal, fiindca la noi de regula sunt respinse si ideile unei persoane odata cu persoana insasi. Eu unul banuiesc ca suprapunerea generalelor cu localele este menita sa aduca spre pesedisti un numar sporit de voturi in orasele medii si mari, adica acolo unde partidul stingii a suferit in ultimele alegeri. Ideea ar fi aceea ca electoratul care ar stampila primarii si consilierii pesedisti si-ar pune stampila tot pe pesedisti si la generale, ceea ce poate ca nu s-ar intimpla, cum s-a dovedit in trecutele scrutinuri, in caz de alegeri separate. Sigur ca exista si riscul ca un candidat pesedist rau desemnat intr-o localitate sa atraga o seceta de voturi si la generale, dar asta pare un risc pe care dl Geoana si l-a asumat. Votul uninominal in doua tururi pare iar un mijloc prin care PSD ar putea creste in reprezentarea parlamentara, dat fiind posibilitatea negocierilor pentru turul al doilea, pe fondul pe care majoritatea viitorilor parlamentari vor avea nevoie de doua tururi de scrutin. Revenirea dlui Nastase poate insemna intarirea tendintei de a tolera guvernul Tariceanu, adica de a astepta alegerile la termen, termen pe care dl Tariceanu se va stradui sa-l lungeasca pe cit de mult cu putinta. Vom vedea si dinamica pe care revenirea dlui Nastase o va crea in sondaje pentru PSD. In mod normal, pesedeul ar trebui sa inceapa sa creasca, dar sa vedem cu cite procente. Deocamdata, in PSD cel mai rau pare a fi, de ieri incoace, de grupul de la Cluj.

    In dreapta, aparitia drei Basescu in fruntea tineretului pedelist i-ar putea crea, pe termen mediu, probleme presedintelui tarii. Dl Basescu nu pare implicat in urcusul politic al fiicei sale, dar nu poate fi exclusa posibilitatea ca dra Basescu sa fi avut suficienta minte ca sa gindeasca la faptul ca nimeni nu va incerca sa-i blocheze accesul la o functie importanta cit timp tatal ei este patriarhul pedelistilor. Procentul de 98,4% voturi pentru cu care dra Basescu a obtinut noua sa pozitie releva un grad ridicat de oportunism al tinerilor pedelisti: cu siguranta ca acestia s-au gindit ca o relatie prin dra Basescu cu presedintele tarii ii vor face sa scurtcircuiteze caile normale, anevoioase, de promovare. In aceste conditii, contracandidatul drei Basescu nici nu a mai contat, in ciuda agitatiei pe care s-a straduit sa o stirneasca. Macar nici el nu e chiar prost , dindu-si seama ca un procent de 0,5% voturi obtinut in infruntarea tedelistilor ii astupa nu traseul ci o pozitie cit de cit in orice alt partid. Pina una – alta, dra Basescu devine sefa de facto a tedelistilor, deoarece, acestia alegindu-si ca presedinta o europarlamentara, doar doua variante devin posibile: fie tedelistii se duc cu totii la Bruxelles – ar vrea ei – ca presedinta lor sa-i conduca eficient, fie vor fi condusi, in lipsa presedintei – nici asta nu e rau pentru ei – de dra secretar general.

    Pe planul luptei politice, este posibil ca pesedistii sa fie din nou infierati pentru coruptie si pentru dosarele dlui Nastase; deasemeni, este posibil si ca pesedistii si penelistii sa inceapa sa afirme ca PD-L si Romania incep sa devina o afacere a familiei Basescu, eventual chiar sa propuna ironic ca dra Elena Basescu sa fie trimisa ca prefect de Sibiu. Sunt curios care tema va birui in electorat: cea a vesnic coruptului Nastase ori cea a dinastiei Basescu?

  77. 78 Criticos februarie 25, 2008 la 9:29 am

    Pentru amatorii de „glumite” ca cea recenta a lui Geonică.
    E o mare deosebire intre „imbogatit” si „domn”. A.N. este domn, asta a si starnit ura celor din zona presei, amatori de familiaritate plebee.Cel mai adesea autentici oameni de stanga au fost domnii. Foarte multi dintre ceilalti au fost mai curand ciocoi.
    Dl A.N. are insa si o calitate care tine de clasa mijlocie mai curand: tenacitatea in munca. Cel mai umil exemplu in acest sens este editorialul de la JN. De cand si l-a asumat, l-a scris cu o regularitate de ceasornic, fara vacante de niciun fel. Adevarata vocatie a dlui A.N. este cea a lucrului bine facut. Oameni inteligenti sunt multi; intre ei insa multi prefera sa-si manifeste aceasta calitate in focuri de artificii ocazionale.Nu e cazul dlui A.N. Masura capacitatilor sale se vede in lucrul bine facut.

  78. 79 George Ban februarie 25, 2008 la 9:56 am

    Domnule Adrian Nastase,

    Nu credeam ca veti reusi. Acum, asa cum am spus si anterior, repet:
    „Sunteti mare!” Abia acum imi dau seama de inteligenta miscarilor pe care le-ati facut inaintea alegerilor. Ati protestat puternic impotriva unor zvonuri. Daca nu ziceati nimic, sunt sigur ca aceste zvonuri s-ar fi adeverit. Asa, i-ati fortat pe Geoana et comp. sa faca alegeri corecte. Atitudinea Dvs. a venit dintr-o mare dorinta de a invinge. Aceasta dorinta, din pacate, nu a fost atat de puternica la alegerile prezidentiale. Atunci l-ati lasat pe Basescu sa-si faca jocul, fara sa reactionati. Poate erati prea sigur de victorie. Daca ati fi fost si atunci tot timpul „in priza” ca acum, ne-ati fi scutit de 5 ani de intuneric. Sper sa fie valabila zicerea „Omul din greseli invata”. Mult succes in 2009!

  79. 80 Leo februarie 25, 2008 la 10:02 am

    @ Manuela & A.N şi cei care mai urmăresc idei de-ale mele
    Cred că e evident că o asemenea construcţie grobiană nu putea fi concepută şi scrisă de mine:
    „Traiesc s-o vad si p-asta. Revenirea lu’ Nastase. Mai baieti doar nu sunteti asa distrusi sa puneti botu la smenarul asta. Pai la cat fura Nastase or sa se dubleze taxele. Numai oameni de nimic in politica romaneasca. Unul ca nastase ar fi fost ruinat intr-o tara mai civilizata, dar aminte sa mai aiba tupeul sa iese iarasi in fata. Aveti idee cat am scois fiecare din buzunar pentru jepcile si jafurile instrumentate de Nastase?”
    Totuşi, Manuela, nu există un control al nick-urilor celor care publică aici? Pot să bănuiesc că vidanjorul de-a scris asta e unul şi acelaşi care apare pe blogul blondei de la drept, dar, totuşi, nu ne mai înţelegem om cu persoană dacă fiecare publică sub ce nume vrea!

  80. 81 florin februarie 25, 2008 la 10:21 am

    Felicitari pentru revenirea dumneavoastra in prim planul politici romanesti,dar mai ales pentru revigorarea P.S.D.
    Nu sunt un fan P.S.D.dar cu siguranta daca veti candida voi fi un votant al dumnevostra,in opinia mea sunteti singurul politician rasat al partidului din care faceti parte.

  81. 82 mihai din constanta februarie 25, 2008 la 10:38 am

    nu uitati traim in aceeasi tzara! furi de la mine, nu-i nici o problema ca si eu fur de la tine 🙂 si uite asa ne pierdem vremea si timpu` trece si alte tzari isi duc traiul linistiti intre timp ce noi ne ducem tot mai in jos.

  82. 83 Modest februarie 25, 2008 la 10:43 am

    Domnule Nastase, dv. inca nu stiti, dar ati pierdut.
    Ati pierdut,
    intrucat acest Consiliu National a fost mai curand o adunatura de briganzi decat o intrunire politica. Pentruca toti erau „flamanziti”. Pentruca toti se regulau unii pe altii dar, vorba lui Geoana, toti nu urmareau decat pozitia convenabila.
    Ati pierdut,
    deoarece rezolutiile Consiliului n-au idei, n-au culoare, n-au sens. Nimic pentru tara, nimic pentru electorat.
    Ati pierdut,
    pentruca singurul discurs intr-adevar entuziast, al lui Iliescu, a fost aplaudat pentru spectacol si nu pentru idei. Batranul comunist s-a adresat unei sali interesate de cu totul alte chestiuni dar plina de admiratie: „He,he,he…al dracului batran. Se tine inca bine.”
    Ati pierdut,
    fiindca in PSD sunteti perceput in continuare ca un corp strain. S-au spus lucruri care nu pot fi uitate nici de dv. dar nici de Geoana, Hrebenciuc, Mitrea, Sarbu etc.
    Ati pierdut,
    intrucat ati revenit la stilul dv. alambicat (aluzii, eschive,preteritii etc.) asa cu s-a vazut cu Corina Dragotescu. Cand nu e Basescu, nimic nu e.
    Ati pierdut,
    asa cum au pierdut toata generatia asta de politicieni.

    Si vreau sa va spun ca, vazand viitoarea generatie de politicieni, m-au trecut fiori reci. Elena Basescu fiind intrebata de ce a candidat la un post in conducerea organizatiei de tineret a raspuns (reconstitui din memorie): ” Vreau sa fac o cariera in politica. Va trebui sa renunt la modeling” Intrebata ce spera de la politica: „Sa ajung cat mai sus! Ca orice politician.”
    Fata asta, in simplitatea ei a spus totul cu limpezime de cristal. Cum d-l Nastase nu e in stare s-o spuna.

  83. 84 Modest februarie 25, 2008 la 11:02 am

    Erata: ” Asa cum a pierdut generatia asta de politicieni” Scuze.

  84. 85 Soare Leonard februarie 25, 2008 la 11:24 am

    Si eu va felicit pentru revenirea in prim-planul politic al Romaniei.Imi permit ,dupa o experienta politica de 4 mandate de consilier judetean in Arges ( am rezistat alaturi de Florea Costache ) sa va dau o mica sugestie : apropiati-va acum mai mult de populatia din mediul rural ,prin vizite directe cu mesaje pe intelesul lor si ve-ti observa repede o schimbare radicala de opinie al acestui electorat.Sondajele viitoare de opinie sper sa-mi dea dreptate.
    De acum,D-zeu sa va binecuvanteze!Ati fost umilit destul pe nedrept.

  85. 86 Odin februarie 25, 2008 la 11:25 am

    Un week-end cu 2 victorii importante pentru tara:

    1. AN si IIicescu reusind sa coalizeze inca odata stanga black-postdecembrista, care jubileaza acum ca in „Stapanul inelului”; Felicitari domnule prim ministru!
    2. Intrarea in politica vizibila a imensei personalitati Elena Basescu, aceasta tanara Margaret Thatcher cu catwalk personal numit in mod ciudat PD-L.

    Ne asteapte o perioada cinic-comica in care doar Moldova mai stie clar cu cine sa voteze.

  86. 87 krudus februarie 25, 2008 la 11:35 am

    @Adriana,
    in poza este catzelusa mea !…. un pinscher…..nu fura ,nu minte si este cat se poate de sincera spre deosebire Ralf al lui Nastase, care obstructioneaza Justitia!
    Rautatile si ironiile ieftine, le-am invatat de la „profesorul de drept stramb si plin de vicii”.Dupa ce trimiti poporul sa numere oua, orice alta ironie sau rautate ,paleste.
    Adriana, daca ti-ai dedus din impozit geamurile, vezi ca esti in culpa !..nu mai este valabila legea,dar tu fiind omul lui Nastase stiu ca poti sa,…atentie mare !

    @Draghi Puterity,
    nu am spalat bani negrii pentru ca nu am „produs plus profit nedeclarat”, niciodata.Am fost educat sa muncesc cinstit.Daca voi avea copii vreodata, acestia la randul lor vor munci singuri, nu trebuie sa acumulez eu, si pentru ei !..sper insa sa am parte de-o soacra care sa le plateasca studiile afara.

    @Sorin,
    deja ai un loc de cinste in conducerea PSD !…..incinge motorul Chrysler-ului 300, deja aveti nevoie de viteza sa-l prindeti pe Priboi,Necolaiciuc si altii care au de dat socoteala in fata poporului roman, alaturi de dl.
    Nastase.

    Multumesc frumos pt. replici, asta inseamna ca stiti ce gandeste un roman simplu.Este o mare diferenta intre romanul pesedist si romanul care nu face politica deloc.

    Articolul 16 din Constitutie, spune asa: „nimeni nu este mai presus de lege” si completez eu, si mai ironic, „cu exceptia lui Nastase”.

    Nu mai vreau exceptii, oameni buni !!!…vreau sa respectam cu totii legile statului roman.Iar cine a furat sa plateasca.

  87. 88 misterb februarie 25, 2008 la 12:07 pm

    Domnule Nastase cred ca sunteti constient cate valuri a facut aceasta revenire in conducrea PSD, atat pt dusmani, cat si pt cei din interiorul partidului, cel putin a unora. Nu sunteti atat de naiv incat sa va lasati purtat de vb de curtoazie ale unui geoana care, orice ar face tot cu eticheta de prostanac ramane pt ca se si poarta ca atare. Vorbe pe scarile din Kiseleff gen „sigur Adrian vino aici langa mine etc” pt ca mai inainte sa spuna asa ca pt el si „copii” de la presa” referitor la masina dvs ca deh „necajitii tranzitiei”. Nu e un lucru important dar relevant pt ce-i in capul omului…si as indrazni sa spun ca modelul dv Chryslewr 300 poate ajunge la 40000 de euro dar Mercedesul sau cu siguranta bate 70000..poate stransi tot de la postul din SUA sau de la simbria pe care i-o da TAubman si nu o declara la fisc, desi poate fi si masina PSD ca nu cred ca isi punea b 01 PSD la masina personala mai ales ca nu a fost si nu va fi niciodata 01 al partidului, poate 0 barat da. Deci inca odata aveti grija cu cine va asociati pt lucrurile importante ca altfel iar patiti ca in 2004. Cu simpatie …

  88. 89 Andrei Oprea februarie 25, 2008 la 12:32 pm

    Domnule Nastase – Imi doresc sa nu puteti schimba titlul blogului in „ministru >> prim-ministru >> blogger >> presedinte”. De asemenea, odata cu indeplinirea aceastei dorinte vine si un efect secundar – a doua infringere in fata Presedintelui va insemna disparitia dvs. definitiva din viata politica. Doamne ajuta.

  89. 90 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 12:35 pm

    @Modest

    Desigur e mult mai comod sa crezi in diletantism si in superficialitate, in raul si in uratul din oameni, dar nu e oare aceasta o extrapolare nepermisa? Desigur e dreptul tau sa te resemnezi ecleziastic ca totul e desertaciune, dar de ce incerci sa ii demotivezi pe cei care vor sa faca ceva pentru semenii lor?

    Spui ca te trec fiori reci, dar tu singur ti-ai impus-o pe Elena Basescu ca reper pentru politica romaneasca. Tu singur refuzi alternativele, probabil dintr-un reflex indus de acceptarea subconstienta a unei doctrine talibane total lipsita de sens si fara nici o legatura cu realitatea.

    Chiar crezi ca puterea in sine e scopul oricarui politician? Eu cred ca e doar un instrument. Chiar nu crezi ca exista politicieni care au intrat in politica pentru ca „e o munca ingrata, dar cineva trebuie sa se ocupe si de asta”? Eu cred.

    In ce ma priveste, vazand catastrofa spre care indreapta tzara Marele Carmaci – aprinzatorul Senei, am hotarat sa ma implic pentru ca „politica e mult prea importanta pentru a fi lasata doar pe seama politicienilor”. Desigur avem multe alte chestii mai importante si mai ales mai placute de facut, dar… imi pasa.

    Daca vrei sa faci si tu ceva pozitiv, iesi din corul bocitoarelor care se vaita ca la toti le-o dat cu caru’ / numa’ mie cu paharu’ si combate impostura clanului Basescu si a papagalilor cu cravata portocalie care ii sustin.

    Mi-a venit in minte un cantec…

    Dar de câte ori, prieteni, n-am surâs cu întristare,
    Când sperantele pareau înselatoare.
    Când necinstea si prostia si-ascundeau prin gropi norocul,
    Stiti de câte ori, prieteni, i-am prins jocul.
    Ne-am saturat de palavre, de carti si filme de soc,
    Cu vampe, regi si cadavre, cu stele de iarmaroc.

    Ploaia care va veni
    Le va potopi pe toate.

    Ni-e lehamite de marsuri, de tromboane si plocoane,
    De blazoane, de canoane si fasoane.
    Fiindca banul si prostia sunt pericole morale
    Circul vieti ne-a impus salturi mortale.
    Deasupra florilor noastre ciuperca cheama a pustiu,
    Din cer cad pasari albastre si totusi nu-i prea târziu.

    Ploaia care va veni
    Le va potopi pe toate.

  90. 91 Manuela februarie 25, 2008 la 12:38 pm

    @Leo

    Multumesc ca ai sesizat ca postul respectiv nu-ti apartine… o sa fiu atenta in continuare…

  91. 92 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 12:41 pm

    @Krudus

    Bag sama ca tu suferi de „caprovecinita”… 🙂 Se mai intampla…

    Dar daca tot aduci vorba de obstructzionarea justitiei, tu de ce nu aplici „prezumtia de nevinovatie” si in cazul lui Nastase?

  92. 93 ion adrian februarie 25, 2008 la 12:51 pm

    @Adriana,
    La mult timp dupa ce te-am suparat cu o interpretare cam exagerta si oricum bombastica, cred ca nu gresesc spunand ca din pacatele termopanele si alte cheltuieli de acest tip adica ptr imbunatatire energetica din pacate nu se mai deduc din impozit. In locul lui AN m-as amuza cu folos si personal dar si social, cu jocul de cuvinte prilejuit de termopane, urmarind in camera o reglementare in acest sens.

  93. 94 Odin februarie 25, 2008 la 12:56 pm

    @Draghi

    Ce ne facem cu papagalii purtatori de trandafiri? Ei va sunt simpatici doar pentru ca poarta flori si se apropie primavara cu zburdalnicia ei?:))
    Oare nu comiteti o greseala politica sa-i desconsiderati pe portocalii si sa-i lasati pe „Excelenta idee domnule prim ministru” sa zburde liberi in partea luminoasa a constiintei dvs?

  94. 95 ion adrian februarie 25, 2008 la 12:57 pm

    @Krudus,
    De acord cu aplicarea art 16 si probabil ca dl Nastase nu se va mai feri atata de riscul unei justitii partiale caci inteleg ca de asta se poate teme, daca in rest este OK si va grabi rezolvarea problemelor inca in suspans asa cum a spus ieri, adica pe fond.
    Nu cred ca la nivelul lui AN, se pot produce condamnari pe nedrept, ci doar cel mult sicane, pe care starea de neclaritate a dosarelor, le faciliteaza si in plus si cu pierdere de imagine ptr AN, caci cine se tot scuza se acuza, spune francezul…

  95. 96 ion adrian februarie 25, 2008 la 1:01 pm

    @Draghi,
    Prezumtia de nevinovatie nu este egala cu prezumtia de cinste, corectitudine si legalitate, este doar un instrument contra unui posibil abuz(cam cum este citirea drepturilor in USA) si nu contra unei investigatii care ca orice investigatie, are la baza existenta unei indoieli valabile, si tocmai aceasta indoiala valabila pentru Krudus, sau de ce nu si pentru mine, trebuie ca AN sa reuseasca sa o elimine, si atunci nu cred ca mai poate fi oprit prea usor.

  96. 97 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 1:31 pm

    @Ion Adrian

    Chiar crezi ca avem nevoie de o „justzitie alternativa”? Ca o mass-media politizata excesiv are dreptul sa infirme „prezumtia de cinste”?

    Eu inteleg pe undeva de unde vine dilema ta, a lui Krudus, si a altora in ce il priveste pe Nastase. E vorba tot de un fel de frica. Va e frica sa acceptati (scuzati-mi expresia) ca ati pus botu’ la minciunile lui Basescu.

    Voi simtiti pe undeva ca Nastase e nevinovat si mai ales ca e benefic pentru Romania, ca el reprezinta sansa noastra de a iesi in sfarsit din marasmul in care ne zbatem de secole, dar va e frica sa recunoasteti ca v-ati lasat pacaliti atat de usor de un smecheras de port, care impreuna cu DNA-ul au schimbat ceva în instalaţie înainte să permita accesul autorităţilor la bord.

    Poate ar trebui sa meditam mai des la cuvintele intelepte ale stramosilor: errare humanum est, perseverare diabolicum si sa avem curajul sa recunoastem cand am gresit…

    @Odin

    Sa inteleg ca nu mai doresti sa ne tutuim? Sau e vorba de alta persoana care scrie sub numele de Odin?

    Imi displac pupincuristii de orice culoare, si spun asta indiferent de care a parte (a sexului) m-as afla 😀 Ei exista desigur peste tot. Totusi Emil Boc reprezinta o categorie aparte. Lipsa sa totala de autorespect, asumarea constienta a conditiei de papagal la un nivel care sfideaza nu numai bunul simtz, dar chiar si logica elementara, reprezinta un salt calitativ la un nivel pe care nu l-am mai intalnit de pe vremea lui Ceausescu.

    Ar trebui sa ma cutremure faptul ca societatea romaneasca nu ii elimina pe acesti oameni din prim-planul ei ca pe o acnee de pe varful nasului. In realitate mi se face doar greatza…

  97. 98 Odin februarie 25, 2008 la 2:01 pm

    @Draghi

    Scuza-ma. Nu stiu de ce dar m-am trezit azi cu o dispozitie formala:)
    Inca mi-e greu sa „traiesc” cu simpatia ta pentru PSD si pentru cativa dintre „sculptorii” sai.
    In alta ordine de idei, admir pe Ancutza si as spune ca are exact atitudinea lui AN fata de electorat, formala, neimplicata, rece si „la obiect”:)). Nu stiu daca ti-am facut un compliment sau nu dar, in orice caz, n-am intentionat sa-ti provoc neplacere. Ancutza asta si trebuie sa fie. Nu acelasi lucru as putea spune despre AN.

  98. 99 Odin februarie 25, 2008 la 2:13 pm

    @Draghi

    Cat despre Boc, avem aceeasi parere. Doar ca deocamdata, moralmente, Boc ar putea fi dracul care invarte in cazanul plin de Iliesti, ANi, Mitrei, Berceni, Videni, Tariceni, Patricii etc. El macar e mic si nu are opinie. Poti sa-l dispretuiesti doar pentru asta.

  99. 100 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 2:30 pm

    @Odin

    Ups… acum imi aduc aminte ca ti-am ramas dator cu un raspuns pe mail… Scuze, o sa repar cat de curand greseala!!!

    Ancutza (e vorba despre un sintetizator de voce in limba romana la a carui dezvoltare am participat si eu) e facuta in mod deliberat asa cum spui tu pentru a fi inteligibila. Scopul ei e de a-i face pe utilizatori (in spetza nevazatori) sa inteleaga corect un text. Daca Ancutza ar fi vorbit mai „afectat”, cu mai multe inflexiuni, cu „fitze” ar creste riscul ca utilizatorii sa inteleaga ceva gresit, mai ales cand o folosesc la o viteza mare, necesara procesarii unei cantitati mari de informatzii. Cam la fel stau lucrurile si in cazul lui AN… 🙂

    Prioritatea mea acum e sa avem si o voce de barbat. Piatza o cere. 😉 Totusi, o sa iau in considerare si o varianta feminina mai „fitzoasa”, ca vad ca se poarta. Nu numai cand e vorba de voci artificiale… 😀

  100. 101 Odin februarie 25, 2008 la 2:31 pm

    Diversitatea opiniilor psd-ilor este fascinanta.
    Exista categoria cetateanu` turmentat da` si cea Catavencu:

    Am sesizat ca cineva l-ar vota pe AN daca ar avea vocea lui Albulescu:)) Altul considera ca prezenta mediatica a lui AN in Jurnalul National e dovada lucrului bine facut cu sensul de datorie de onoare – categoria clasa de mijloc:)))) Tare asta. Pai n-o fi fost in interesul politic al lui AN sa scrie in „What`s new Pussycat”?
    Revenind la primul, as avea o intrebare: Daca AN ar avea vocea lui Tom Jones, l-ar mai vota?
    Revenind lacum la al doilea, stiti ce face clasa de mijloc? Afaceri mici si mijlocii. Pe de alta parte, AN a inlesnit ceva afaceri. Marisoare. Criteriul dimensiunii va contrazice. Sau ma insel eu:))

  101. 102 Odin februarie 25, 2008 la 3:50 pm

    @Draghi

    Ca bine zici. Si Ancutza si AN se adreseaza „nevazatorilor”:)
    Daca poti sa realizezi un sintetizator cu vocea Elenei Udrea (ca doar nu cu al Rodicai Stanoiu sau E-caterinei Andronescu – si am folosit e-caterina pentru ca, nu-i asa, suntem in plina evolutie tehnologica), cred ca ar exista o piata specifica destul de numeroasa. Iarta-mi vulgaritatea da` eu n-as avea nimic impotriva legalizarii anumitor activitati. Sincer cred ca, daca am face-o, Thailanda ne-ar reclama la ONU. Inca odata, scuze pentru alunecarea in banal.

  102. 103 George Ban februarie 25, 2008 la 4:10 pm

    @Odin, care zice:

    „Pe de alta parte, AN a inlesnit ceva afaceri.”

    Toti sunteti, mai nefericitilor, doctori in „ilegalitatile lui Nastase”. Dar puneti odata dovezile pe masa! Altfel latrati la luna…

  103. 104 Odin februarie 25, 2008 la 4:33 pm

    @George

    Recunosc ca mai latru dar numai ca sa-i fac placerea cainelui meu. Pe de alta parte, exista solidaritate guvernamentala. Ati auzit de ea? Daca s-au dat tunuri cu ochii ministerelor legati, toti cei implicati in guvernele respective sunt vinovati. Primii ministri cu atat mai mult.
    Eu nu discut de latura juridica ci de cea strict morala. Eventual politica. Vorbesc prea repede? Are sens?

    In continuare, dovezile sunt ca de obicei bine ascunse si potentiale doar in caz de extrema necesitate. Plus Omerta. Ce ramane sunt faptele si rezultatele lor. Din pantofii mei ca si din ai altora, Romania a fost duios violata de-o mana de senzuali din care face parte si AN. Sa incerc mai rar?

  104. 105 Odin februarie 25, 2008 la 4:38 pm

    @Ban

    Din pantofii mei si ai altora se vede ca……
    Va doresc sa nu faceti greselile mele de tehnoredactare pentru ca imi pasa.

  105. 106 suzanne februarie 25, 2008 la 5:09 pm

    Acum imi dau seama cat de mult inseamna sa fiti iubit si sa aveti oameni loiali pe care sa ii tineti aproape..Este o advarata lectie de viata…La cei 22 ani ai mei se adauga inca o experienta de viata a unui mare om, Adrian Nastase.Imi place sa invat chiar si indirect din experientele celorlalti. Nu sunt membra nici unui partid, nu ma numar printre oamenii care vizioneaza non-stop REALITATEA TV,etc insa imi place sa citesc sa filozofez – sa ascult filozofi…si sa invat …mi-ar placea foart mult sa cochetez cu un partid unde mai exista si oameni de valoare! Felicitari domnule Nastase! Ati dat dovada ca de fiecare data de tact politic, respect si intelepciune!!

    Noi, tinerii, suntem alaturi de dumneavoastra!

  106. 107 Adriana februarie 25, 2008 la 5:10 pm

    @ Ion Adrian

    Multumesc pentru corectie; nu am stiut. Pacat, era un lucru bun, il determina pe proprietarul apartamentului de 50-70 mp sa plateasca mai cu drag niste bani, stiind ca intr-o forma sau alta, si-i va recupera.
    Nu trebuie sa-ti ceri scuze pentru nu stiu ce „interpretare cam exagerata si oricum bombastica”; nu pot purta pica nimanui mai mult de doua ore…Asa ca ramanem amici? Pentru ca eu consider ca majoritatea celor care scriu pe acest blog ar trebui sa ne cunoastem.
    CHIAR ASA, DE CE NU AM INCERCA SA ORGANIZAM O INTALNIRE A NOASTRA, A CELOR CARE NU SUNTEM NICI NOTORII, NICI CELEBRI, FARA PRESA, FARA PARTIPRIURI, CA IN STUDENTIE LA UN GRATAR SI O BERE?

  107. 108 krudus februarie 25, 2008 la 5:10 pm

    @Ion Adrian, multumesc din suflet !

    Mai tineti minte cand dl. Patriciu, a declarat public ca doreste Justitie privata???

    Pai cine o sa castige la privat, eu cetateanul matze fripte fara un chior in buzunar sau bogatul-genial?

    Cine cumpara in Romania, drepturi litigoase si castiga 100%, in instante?!

    Ce tandem de greuceni (cu dosare penale de miliarde)a predat de curand cursuri cu miros de benzina, la Fundatia Titulescu ?!

    De ce astazi,trei batrane de 65,75 respectiv 82 de ani, zac in puscarie pt. o palma de pamant iar altii mult mai „grasi” sunt prezumati nevinovati?!

    Stiu ca romanul nu este genial cu exceptia unora,poate, dar nu mai tolereaza astfel de legende.Vremea persecutiilor politice a apus, demult fratilor de bun simtz,…..daca esti corect si onest ,nu te atinge nimeni.

    Dan Mircea Popescu, a avut functii mari in Guvern,in partid dar tot nu a reusit sa capitalizeze atata avere.

    Balanta onestitati dintre cei doi, de ce ne prefacem ca n-o observam?!?!
    In viziunea mea Mircea Popescu, este omul perfect de stanga.Iliescu,Corina Cretu,Cristi Diaconescu,Corlatean, Oprescu, acestia sunt genul de oameni care reprezinta poporul si pe dansii ii cred cand spun ceva….

    Democratia inseamna mai ales respect fata de lege, si nicidecum clipitul din ochi inspre, cumetrii……..

  108. 109 Victor B februarie 25, 2008 la 5:25 pm

    @Adriana

    Ar mai fi 2 posibilitati:

    E. Esti chiar Adrian Nastase
    F. Esti chiar Dragotescu
    🙂

    Sa nu mai imi plagiezi emoticoanele 🙂

  109. 110 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 5:47 pm

    @Kurdus

    Numa’ asa de curiozitate… Ce zici de masina Elenei Basescu?

  110. 111 Kordos februarie 25, 2008 la 5:59 pm

    @Puterity
    Sa stii ca marile firme vand masini VIP-urilor cu reduceri foarte mari. VIP-urile pot sta in hoteluri de lux gratis (pentru publicitate). Astea sunt lucruri stiute de toata lumea. Sunt firme care i-ar da lui Basescu, Tariceanu, Nastase . Patriarhului produse foarte scumpe cu conditia ca utilizarea acestora sa fie cunoscuta de marele public.

  111. 112 krudus februarie 25, 2008 la 6:21 pm

    @Draghi,
    eu sunt de stanga, nu prea sunt interesat de altii !… dar fireste ca ii „umbreste” imaginea. Intr-o Romanie slabita de coruptie fara corupti orice bogatan este privit cu ostilitate.
    Un coleg sincer de blog, spunea ceva mai sus despre Golful mult mai modest al parintelui sau.Imaginea, conteaza !

    Ati auzit si vazut chiar dvs. ca insusi dl. Geoana, nu a ezitat sa-l „ucida” pe dl. Nastase.Acesta a fost doar un glont orb, dar efectul s-a vazut.

  112. 113 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 6:46 pm

    @Kurdus

    Deci dupa parerea ta e acceptabil ca Elena Basescu, fica presedintelui Romaniei si secretar general la PD-L sa primeasca cadouri (in alte tzari le-ar spune „foloase necuvenite”) in valoare de zeci de mii de euro de la o companie privata?

    Interesant…

  113. 114 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 6:48 pm

    Mesajul precedent era adresat lui „Kordos”. Scuze pentru confuzie…

  114. 115 Kordos februarie 25, 2008 la 7:33 pm

    @Puterity
    Eu nu spun ca a primit sau n-a primit. Dar, daca a primit, nu este folos necuvenit. Firma plateste publicitate. Asa cum ii plateste lui Hagi, lui Zavoranu sau Laurei Andriesan. Aici se plateste notorietatea. Doar nu esti atat de naiv sa crezi ca pe fetele lui Roman sau fata lui Basescu le da afara din casa talentul pentru modeling.
    Lasa naibii puritanismul.

  115. 116 Adriana februarie 25, 2008 la 9:18 pm

    @ Victor B

    1) Hahahahaha!!!
    2) Hahahahaha!!!

    Cat despre emoticoane, m-am facut de ras…
    Si, totusi, ce parere ai despre propunerea pe care am facut-o in raspunsul dat lui Ion Adrian? E putin mai sus de postarea ta. Nu-i asa ca ar fi de un mare haz sa constatam ca o tipa cu minte de hoasca e adolescenta iar una cu naivitati de consumatoare de telenovele e matusalemica? Sau ca cel pe care-l banuiesti a fi un june imberb este posesorul unei perechi de musteti haiducesti? Mustata? Oare de ce am spus mustata, hm… 🙂

  116. 117 Draghi Puterity februarie 25, 2008 la 10:03 pm

    @Kordos

    Am pornit de la masina Elenei Basescu. Dupa spusele presei, nedezmintzite pana acum, ea a platit pretzul integral, cu banii jos. In alte tzari, acest lucru ar fi fost suficient pentru a suna alarma la oficiul pentru combaterea spalarii banilor. Cam suspect pentru fata unui presedinte care a venit la putere pe calul alb al anticoruptiei, nu crezi?

    Din partea mea Elena Basescu e libera sa poarte tricouri de 7000 de € cu logo-ul firmei Luxten, dar pentru asta trebuie sa fiu sigur ca diversi primari care sunt rude si parteneri de afacer ai clanului Basescu nu vor face, la comanda directa sa implicita, contracte dezavantajoase pentru comunitatile lor cu aceasta firma.

    Iar despre puritanism ce sa mai spun? Io chiar o cred pe Elena cand spune ca vrea sa intareasca partidul lui papa. Atata doar ca nu cred ca a folosit metoda adecvata. Daca voia sa il intareasca cu adevarat, in loc sa candideze la functii de conducere, mai bine facea un pictorial in Playboy. 😀

  117. 118 gigi februarie 25, 2008 la 11:21 pm

    Coincidenta sau facatura grosolana aparitia unui nou blogger „Gigi”!
    In cazul unei simple coincidente,il rog pe Gigi -cel cu „ostracizarea”-sa isi marcheze altfel opiniile,de altfel diferite atat ca stil cat si continut de cele ale primului blogger Gigi.

  118. 119 Victor B februarie 26, 2008 la 12:51 am

    @Adriana

    Mda…adica „mda” referitor la propunere.Prefer intalnirile 1 la 1. 🙂 Chiar daca esti AN cum vad ca se prescurteaza pe aici. In ceea ce priveste mustata, eu sunt la vedere. Poza mea este pe site ul meu. Victor adica, fiindca asa ma cheama. Nu ma ascund in spatele unui pseudonim pt ca asa este corect fata de gazda noastra, adica AN.

  119. 120 George Ban februarie 26, 2008 la 9:31 am

    @ Odin

    Chestiunea serioasa este asta:

    In 2004, dupa alegeri, Basescu zice: „De maine, in Piata Victoriei, la tzepe!”

    Dupa asta, incep sa curga acuzatiile. Foarte grave, intr-adevar! Dar in afara de vorbe si de justitie la televizor, nimic! Ce inseamna asta? Daca Basescu a mintit in legatura cu sistemul ticalosit, sa ne lase. Daca a spus adevarul, si cu toate astea a fost un „jucator” impotent, de asemeni sa lase locul la altcineva mai capabil.

    Acum incep formularile de genul: „Eu nu discut de latura juridica ci de cea strict morala. Eventual politica. Vorbesc prea repede? Are sens?” (Odin)
    Nu, draga Odin, nu are sens. Nu exista morala in politica. A se vedea amicul tau Basescu: „Tiganca imputita”, „Imi dau demisia in 5 minute”, „Ne intalnim din trei in trei luni in Piata Universitatii”.

    Hai sa rezolvam intai problemele grave JURIDICE. Daca putem! Daca nu suntem in stare, sa nu ne strigam neputinta prin exprimari gen: „Lasa ca stiu eu ca e vinovat”, „Poate juridic nu e vinovat, dar e vinovat moral!!!”
    Penibil!

    Oricum, pana la condamnarea definitiva (care in justitia romana poate avea loc si peste 30 de ani) este civilizat sa lasam omul sa aiba toate drepturile pe care legile si Constitutia le permit.

  120. 121 Odin februarie 26, 2008 la 11:26 am

    @Ban

    Problemele grave juridice sunt in competenta unor oameni legati in stil mafiot de cei pe care ar trebui sa-i judece. In consecinta, singurul criteriu dupa care unul ca mine se poate orienta este cel moral si cel al perceptiei imediate.

    Am spus si eu „Tigan imputit” asa cum ati spus/gandit si dvs macar odata in viata. Asta nu presupune ca suntem rasisti. Sa nu fim ipocriti.
    “Imi dau demisia in 5 minute” – prea putin relevant raportat la consecintele aformatiei asupra vietii cetateanului.
    “Ne intalnim din trei in trei luni in Piata Universitatii” – ar fi fost splendid. Nu pot sa-l acuz ca nu-si petrece timpul in strada.

    Basescu este un ipocrit rezonabil in comparatie cu zacamintele de ipocrizie din PSD. Pot sa-i reprosez borduriada, implicarea in disparitia flotei, pot sa i-o reprosez pe Elena fiica-sa, pot sa i-l reprosez pe Berceanu. Incerc sa-i mai gasesc si alte defecte. Pe toate. Inca e f putin in comparatie cu „virtutile” PSD.
    Singura realizare a PSD a fost tronsonul de autostrada Bucuresti-Constanta. E cam putin pentru atata amar de vreme la guvernare si paleste in contrapondere cu tunurile PSD, cel putin in zona energiei.
    Crestere economica…mor de ras. Stiti cati romani nu au nici un viitor? Credeti ca o statistica palida poate sa pacaleasca pe cineva? Crestere aia economica avand rezidenta in gura lui AN a alungat si inca alunga oamenii in Spania si Italia.

    Basescu? N-a avut inca parghiile guvernarii ca sa-i facem un bilant si sa-l sanctionam.
    Nu e amicul meu. Pur si simplu voi m-ati obigat sa votez cu el. Poate v-ar folosi putina jena si cateva camioane de praf in cap (va ajuta Mitrea).

    La urmatoarele alegeri voi fi nevoit inca odata sa votez negativ. Multumesc FSN!

  121. 122 George Ban februarie 26, 2008 la 1:10 pm

    @Odin. Zici ca:

    „Problemele grave juridice sunt in competenta unor oameni legati in stil mafiot de cei pe care ar trebui sa-i judece. In consecinta, singurul criteriu dupa care unul ca mine se poate orienta este cel moral si cel al perceptiei imediate.”

    Uite cum le stii tu pe toate! De unde esti atat de convins de „stilul mafiot”? Cum iti formezi „perceptia imediata”?

    Se vede ca esti unul dintre sutele de mii de intoxicati de ziarele si televiziunile oficioase. Daca te pui la dispozitia lor cu totul si respingi celelalte pareri, nu esti decat un sclav banal al regimului Basescu.

    Aceasta parere este sustinuta si de:

    „Basescu este un ipocrit rezonabil” (!!!)

    „“Imi dau demisia in 5 minute” – prea putin relevant raportat la consecintele aformatiei (?) asupra vietii cetateanului.” (???)

    „“Ne intalnim din trei in trei luni in Piata Universitatii” – ar fi fost splendid. Nu pot sa-l acuz ca nu-si petrece timpul in strada. „(!!!)

    „Basescu? N-a avut inca parghiile guvernarii ca sa-i facem un bilant si sa-l sanctionam.”
    Cine a umblat de mana cu Tariceanu? Iliescu cumva?

    „Singura realizare a PSD a fost tronsonul de autostrada Bucuresti-Constanta. E cam putin pentru atata amar de vreme la guvernare”
    Alianta DA cati cm de autostrada a facut?

    „Crestere economica…mor de ras. Stiti cati romani nu au nici un viitor? Credeti ca o statistica palida poate sa pacaleasca pe cineva?”
    Spune-mi te rog, cati romani si-au „gasit” viitorul in ultimii trei ani? Iar statisticile sunt totusi statistici, daca il credem mai degraba pe Traian Ungureanu decat statisticile, avem o mare problema!

    „La urmatoarele alegeri voi fi nevoit inca odata sa votez negativ. Multumesc FSN!” Aici ai luat plasa: Unul dintre cei mai importanti FSN-isti a fost totusi Traian Basescu.

    In concluzie constat ca a mai dialoga cu tine ar insemna sa latru si eu la luna…

  122. 123 Odin februarie 26, 2008 la 2:34 pm

    @Ban

    Nu pricepeti sau refuzati sa pricepeti. Il includ pe Basescu in peisajul deprepit deja descris. Doar ca el e mai putin vinovat pentru Romania de azi decat sunteti dvs si PSD.

    Aveti dreptate.
    Sunt exact cum spuneti. Va rog sa nu mai dialogati.

    Va urez PSD placut!

  123. 124 Odin februarie 26, 2008 la 2:43 pm

    @Ban

    Pareti exasperat. Stati linistit. Prostovanii ca mine n-or sa priceapa niciodata inaltele intentii si realizari ale PSD. Nu va mai suparati. Nu face bine la colesterol:)) Luati prea in serios provocatorii basescieni.

  124. 125 Draghi Puterity februarie 26, 2008 la 4:44 pm

    @Odin

    Problema in argumentatia ta e ca nu ofera solutzii. Ma refer mai ales la solutzii constructive. Nu cred ca un vot negativ poate duce la ceva mai bun. Iti poate cel mult potoli frustrarea pentru o scurta perioada de timp. Pe termen lung insa, nu iti rezolva nici o problema…

  125. 126 Iolos februarie 26, 2008 la 9:28 pm

    Nu pot spune ca am fost un simpatizant al d-voastra sau al PSD,ba chiar contrariul.Sunt unul din cei ce au stat la coada in 2004 sa-l voteze pe Basescu si alianta DA.Am sperat ca mai toti micii comercianti ca vom scapa de tracasarile si controalele aproape saptamanale a tot felul de inspectori si reprezentanti de agentii pe care PSD-ul le infiinta pe banda rulanta.Controale care intotdeauna se terminau cu spaga data inspectorilor ca sa inchida ochii la neregulile inerente in firma, mare parte din cauza unei legislatii stufoase.Va spun sincer ca nici daca cel ce a scris acele legi si normative ar fi avut o firma nici chiar el nu ar fi ramas neamendat in urma controalelor.In alta ordine de idei s-a schimbat regimul, controalele au ramas cam la fel (ne-am obisnuit cu ele)insa trebuie sa-mi cer scuze fata de d-voastra ca am votat cu Basescu.Nu mi-am imaginat ca un om care nu iesea din tiparele normalului, se va transforma ajungand in cea mai inalta functie din stat,intr-un individ paranoid si nici ca partidul care il sustine e condus de o gasca de insi care prin declaratiile lor frizeaza logica elementara si bunul simt.In incheiere va urez bafta in demersul d-voastra de a-l invinge pe Basescu la prezidentiale si stoparii partidului sau spre putere.In caz ca nu veti reusi atunci chiar o sa se aleaga praful de tot ce s-a facut bine de 18 ani incoace.Inca o data BAFTA!

  126. 127 Andrei februarie 27, 2008 la 12:25 am

    DEZOLANT !
    Oameni care au incredere in cineva care nu are incredere in ei. Are NEVOIE de ei acum, apoi ii va trimite la loc in cuituita si ii va privi AROGANT de sus.
    Pentru mine, Adrian Nastase nu va fi niciodata un om POPULAR. A FI POPULAR ECHIVALEAZA LA ADRIAN NASTASE CU UN NON-SENS. Tot acest circ ieftin cu blogg-ul si cu aparitiile televizate mi se par dezolante. Dl. AN doreste sa fie in vazul tuturor, sa fie adulat de cat mai multi.
    Ce bine, vorba unora, ca mai exista oameni care stiu sa vada dincolo de cuvintele frumos mirositoare si zambatele ieftine aruncate acum, cand se simte pe val.
    ULTIMUL STINGE LUMINA. Dar sunt sigur ca vor fi o groaza care vor ramane, ca fraierii. Asta e.

  127. 128 George Ban februarie 27, 2008 la 9:50 am

    Nu sunt jurist, de aceea nu ma ante-pronunt cu privire la vinovatia vreunuia dintre cei din dosarul „Flota”. Si il includ aici si pe Basescu.
    Dar motivatia DNA m-a lasat si pe mine cu gura cascata: „Nu se incepe urmarirea penala pentru ca nu a existat prejudiciu!” Nu credeam sa existe atata tupeu. Daca sunt lasati in pace, Basescu, Morar si Kovesi vor transforma Romania in Coreea de Nord.

  128. 129 ion adrian februarie 27, 2008 la 2:29 pm

    @Adriana,
    este o idee, dar o sprijin a se produce dupa lamurirea unor cestiuni, care stie si AYA nu va mai intarzia mult

  129. 130 Odin februarie 27, 2008 la 2:33 pm

    @Draghi

    Nu am cu cine vota in acest moment. Daca am o „criza de constiinta publica”, o sa dau probabil un vot negativ.

    Altfel, data fiind situatia actuala, solutia mea privata este munca, creatia, libertatea de miscare si manifestarea profesionala preponderent pe plan international. Sunt singurele care te pot pune la adapost de efectele existentei pestilentiale a politicienilor romani.
    Ideal ar fi sa-ti poti permite sa-i protejezi financiar si pe cei dragi. Este gradul rezonabil de independenta care ti-ar permite sa dispretuieti si sa iubesti doar ceea ce merita fara ipocrizii necesare si inevitabile.

    Alta solutie, public inocenta, ar fi ca un anumit politician de dreapta cu influenta publica majora sa promoveze un cod de etica politica (incluzand si plafonarea veniturilor sale anuale la o anumita limita rezonabila si un control tip ANI periodic si voluntar) pe care sa inceapa sa-l practice habotnic. O asemenea atitudine ar crea o nacesara bresa in Omerta si un imens vot de blam tacit la ceea ce se intampla acum.
    Stiu ca solutia asta provoaca cel mult un hohot cam de amplitudinea celui prezidential:)…mi-ai cerut solutie, ti-am dat-o.

    Asa cum spuneam si domnului Ban, sunt prea bleg sa ma feresc de manipulari si, in consecinta, sa ofer solutii practice. Mai mult, nici nu pricep strafundurile actiunilor de mare generozitate publica ale politicienilor romani:)).

  130. 131 ion adrian februarie 27, 2008 la 2:35 pm

    @Draghi,
    Cum sa pun eu botul, cand si abia trezit din somn sunt cu multe clase peste cei in fata ai putea presupune ca am pus botul. Desgur nici eu, la fel ca si Litera (2) nu suntem destul de tinerei ca sa mai cadem in fund in fata cuiva si in intimitate nici chiar in fata nostra.

  131. 132 ion adrian februarie 27, 2008 la 2:38 pm

    PS. Si daca soarta ar fi vrut, as fi putut sa fiu omul unui singur amor, in politica nu sunt deloc asa. Nu mi-e teama sa gresesc mi-e teama sa nu fac constient raul sau chiar si inconstient sa-i sporesc forta in lume.

  132. 133 mihai februarie 28, 2008 la 9:53 am

    Nu interesează pe toată lumea intrarea în U.E.,NATO.Vorbiţi despre şcoli despre săli de sport,despre foarte multe drumuri reabilitate în perioada dvs. despre alte lucruri concrete şi interne pe care le-aţi realizat.Chiar dacă partidul dvs. a furat de a rupt,aveţi mult mai multe realizări decât actualii hoţi care bineînţeles nu pot fi dovediţi.Ei chiar nu au nici o realizare.Încercaţi să vă apropiaţi de cât mai multe lucruri concrete ale cetăţeanului:reducerea nr.de impozite,chiar dacă per total sumele vor fi aceleaşi (sună bine),construirea de drumuri,alocaţii pentru copii s.a. Cred că vor avea mai mult succes mai ales dacă sunt spuse pe un limbaj mai apropiat de oameni.Ne-am săturat de limbaje academice,de manuale pentru clasa a V-a în limbaj academic scrise de nişte cretini.Poate vrem şi noi ceva mai apropiat de modul nostru de viaţă.Eu vă doresc mult succes.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: