Raspunsuri la raspunsuri la proiect

Sunt surprins placut de impactul pe care l-a avut proiectul postat pe blogul meu.

Pentru Tudor Iliescu: productia de rapita si porumb inseamna si biodiesel. La pretul la care a ajuns petrolul acum, este cert ca aveti dreptate – biodieselul este foarte rentabil.

Pentru Draghi Puterity: Este clar ca pompele de caldura sunt o solutie ecologica si la indemana mai ales in zonele unde nu exista alte resurse (gaze naturale etc.). Sunt recomandate in marile aglomerari urbane (hoteluri, centre comerciale etc.). Din pacate, aceasta forma de incalzire este ceva mai scumpa decat altele (investitie destul de mare, costuri. destul de ridicate pe Gigacal.) – vezi explicatia foarte corecta postata de Petronius.

Pentru Petronius: sunt intru totul de acord, multumesc! Esti de specialitate??

Pentru PCH: Idei multe! Cea cu mansardarea blocurilor apreciez ca este chiar buna; pe celelalte le apreciez ca fiind cam deprimante!

Pentru Codo Andi: Solutia propusa este excelenta si in cateva municipalitati deja au inceput o serie de actiuni de mansardare; este clar ca trebuie mai multa implicare din partea primariilor.

Pentru Ion Adrian: Pretul petrolului este liber pe piata mondiala si influenteaza pretul tuturor celorlalti combustibili. Elementele care determina orice cresteri de preturi sunt rata profitului si cheltuielile. Ambele elemente pot fi rationale sau nu!! Suntem la mana pietei. Dupa cum stiti, s-a incercat o planificare si nu a mers.

Pentru MIRCEA: Esti cam pesimist! Nu suntem singurii care folosim lignitul. Vezi, Germania, Polonia.
Referitor la noxe, apreciez ca problemele se pot rezolva tehnic destul de usor: desulfurare pentru SO2, scaderea oxizilor de azot prin absorbtia lor si transformarea in azotati, adica ingrasaminte, iar privitor la pulberi, filtrele electrostatice sunt foarte eficiente (sub 50 mg/m3).
Desigur, lignitul nu este cea mai fericita solutie, dar este al tarii si sunt situatii cand o tara chiar are nevoie de resursele proprii.

Pentru DOC: Nu cred ca energia atomica este solutia, chiar daca DeGaulle a incercat sa devina independent energetic cu ea. Pamantul nu este numai al nostru, este si al celor care urmeaza. Alte tari au gasit solutii mult mai ecologice – vezi Danemarca, Olanda si chiar Germania. As putea fi de acord cu energia termonucleara care nu este poluanta, dar mai avem de asteptat.

Pentru Instalatorul: Este clar ca si dvs. sunteti specialist; se vede dupa termenii folositi si dupa intelegerea fenomenului. M-ati scutit de multe din raspunsurile pe care ar fi trebuit sa le dau! Dar, ce ne-am face fara specialisti?? Sunt intru totul de acord cu ceea ce ati scris.

Pentru Ion-Cristian: Va multumesc pentru faptul ca ati confirmat unele din solutiile propuse, ati raspuns si la intrebarea pusa de altcineva privind rotatia culturilor. Daca doriti o intalnire, va astept la biroul de la Camera Deputatilor.

Pentru Moromete: Povestea cu lignitul din pacate este adevarata, necazul ei este ca este greu de inteles.

Pentru Florin Fleseriu: Aveti dreptate! LA A.N.R.E. este cu adevarat o problema. Situatia lor nu este simpla.

32 Responses to “Raspunsuri la raspunsuri la proiect”


  1. 1 Moshe Gruber ianuarie 28, 2008 la 7:09 pm

    Pai nu prea e rentabil porumbul trimis la fabrica de biogaz, pentru ca s-a marit pretul cu peste 50% la bushelul de porumb (SUA avand 54% din productia mondiala) si cu peste 92% la grau. Asa ca facem biodisel, dar scumpim si cerealele pe bursa, deci carnea si asa mai departe. Ideea lui Solazym spre exemplu este de algoetanol, si deja au o prima linie industriala gata de productie. Apoi energia solara, insa aici trebuie bagati bani seriosi pentru randament (IDL au brevetat de curand un soi de „nanoantene” care stocheaza energie solara si noaptea, absorbind energia in partea de infrarosu a spectrului – ar fi un randament de 80% fata de 20% cat au panourile clasice). Si apropo de carbune, dar Australia nu-l foloseste?

  2. 2 comentatorul ianuarie 28, 2008 la 7:18 pm

    DOUA COMENTARII LA RASPUNSURILE POLITICIANISTE

    – Utilizarea Biodiselului pe scara larga va duce la cresterea pretului mincarii deci biodiselul nu este o solutie! Pe de alta parte nu are nici putere calorica asa mare ca motorina. Daca intreaga suprafata a tarii am cultiva-o cu scopul obtinerii de combustibil pt. masini deabia daca s-ar fabrica biodisel pentru 10% din autoturismele care circula in Romania.

    – DA, energia atomica este singura solutie serioasa! Olanda si Danemarca au gasit solutii care li se aplica doar lor datorita unor conditii de mediu favorabile. De ex., nu putem instala turbine de vint in Romania pentru ca nu bate vintul!

    – Mansardarea Blocurilor este o prostie. In alte tari cum ar fi Canada sau US asa ceva este interzis. M-am plimbat mult pe strazi in aceste tari si nu am zarit nici un bloc mansardat! Mansarde=calea spre saracie. Mansarde= Cotete.

  3. 3 Draghi Puterity ianuarie 28, 2008 la 8:18 pm

    Apropo de energia termonucleara, am inteles ca s-a demarat constructia unui reactor in Frantza. Nu am putea sa ne „lipim” si noi de ei?

    Am avea sansa de a pregati din timp specialisti in ceea ce va fi, daca reuseste, sursa de energie a viitorului. Chiar si daca reactorul nu va functiona la parametrii doriti, tot am avea de castigat know-how in domenii de varf cum ar fi cel a supraconductorilor.

  4. 4 Emigrantul ianuarie 28, 2008 la 8:54 pm

    In Israel s-a pus la punct un motor care merge cu hidrogen+benzina.Hidrogenul se obtine dintr-un amestec de 60% apa,38 % metanol si 2 % un acid. Vizionati filmul aiciL
    http://www.infolive.tv/fr/infolive.tv-15077-israelnews-des-scientifiques-israeliens-ont-cree-le-premier-veritable-moteur-pr

  5. 5 Literatul ianuarie 28, 2008 la 9:20 pm

    Sa presupunem ca, prin absurd, tara noastra ar construi 5 centrale nucleare, ar acoperi tot necesarul de energie al tarii si ar si exporta. Ar fi curentul electric mai ieftin la noi decat la unguri? Evident ca nu. In conditiile pietii comune si liberalizarea pietei de energie, consumatorul roman va plati cam tot atat cat consumatorul ungur.
    Dupa cate stiu, se preconizeaza la integrarea retelelor de distributie. Daca ai bani n-ai decat sa te bransezi la retea si sa cumperi curent din Franta. Desigur nu fizic ci printr-un sistem de compensari. Asa cum folosim bani din franta de la o banca din Romania.
    Domnul Nastase nu iese din conceptul de economie autarhica. Cele mai dezvoltate tari nu sunt neaparat cele care au resurse energetice.
    Sa facem bani! Restul vine de la sine.

  6. 6 Ilie ianuarie 28, 2008 la 9:26 pm

    Stateam de vorba cu niste prieteni azi si am ajuns la concluzia ca in Romania se traieste din ce in ce mai greu.
    E trist dar adevarat.
    Nush ce este de facut dar stiu ca Nastase cand a fost Prim ministru se traia mai bine,acum realizez asa ceva.
    Geoana sa lase ciolanul deoparte si sa lase pe altul mai bun la carma.

  7. 7 Argusdre ianuarie 28, 2008 la 10:01 pm

    @Adrian Nastase
    Vedeti ca d-na Udrea contraataca pe teme juridice cu o noua postare pe blogul personal.Diseara va fi la Nasul -B1tv si probabil va ataca problema si acolo

  8. 8 Mircea ianuarie 28, 2008 la 10:01 pm

    Quote: <>

    Nu imi plac oamenii care isi impaneaza interventiile cu citate, dar am sa-mi calc pe principii si am sa vin cu un citat (probabil inexact si cu siguranta cu origine necunoscuta): „un pesimist este un pragmatic informat”.

    Quote: <>

    Asta poate fi corect, dar desulfurarea la lignit nu merge la fel de usor ca la benzina sau motorina, iar, luate impreuna, desulfurarea, de-NOx-izarea si de-prafuirea, implica costuri mari:
    – financiare (investitia initiala + operare);
    – in CO2 emis/unitatea de energie produsa.

    Cel putin in privinta CO2, tuturor tarilor UE li s-a impus un target clar de reducere a emisiilor si de aceea orice noua centrala pe carbune, si mai ales pe lignit, e o piatra de moara.

    Ca sa rezum, lignitul nu este „the way forward” ci doar calea „slava domnului ca avem macar mizeria asta si la o adica nu vom muri de frig si in bezna”.

    Asta daca nu revine Stamen Stantchev pe cai mari si ne dam pe de-a moaca si rezervele de lignit.

  9. 9 instalatorul ianuarie 28, 2008 la 11:05 pm

    Domnule Nastase, o sa rideti, dar nu sunt specialist nici in energetica si nici in termotehnica, pur si simplu viata profesionala m-a adus in contact si cu ele. Dar, cine stie, s-ar putea sa fiu in sensul anecdotic, adica al celui care stie totul despre nimic, in timp ce generalistul stie nimic despre tot.

  10. 10 Literatul ianuarie 28, 2008 la 11:44 pm

    Daca m-ar interesa subirctul, primul lucru care l-as face, as studia politica si programul UE in domeniul energiei. As vedea ce fonduri pune la dispozitie. Daca as fi om politic l-as transpune intr-o forma populara si accesibila mediului de afaceri.
    Oamenii de afaceri ar trebui sa vina cu proiecte si sa acceseze fondurile europene. Statul sa acorde unele facilitati. D-l Nastase sa lase Delta in pace.

  11. 11 Gabriela Savitsky ianuarie 29, 2008 la 9:53 am

    Domnule Adrian Nastase,

    nu sunt specialist in energie si combustibili, deci nu ma pricep. Dar, legat de acest subiect, o sa va spun si dumneavoastra ce i-am spus cuiva din partid care s-a holbat la mine ca la un extraterestru. Partidul social-democrat – ca de-aia se numeste asa – ar trebui sa aiba o directie sau un compartiment care sa monitorizeze liniile de finantare. Acest compartiment ar avea rolul de a identifica proiectele care se preteaza specificului nostru, ar scrie sau ar ajuta la scrierea de proiecte si partial, la implementarea lor. Spun asta pentru ca aceia care sunt abilitati sa o faca nu prea isi bat capul (unii dintre ei) sau o fac contra unor procente. Daca nu reusim sa gasim o cale de absorbi sistematic si eficient banii comunitari nu vad din ce fonduri ne putem dezvolta.

  12. 12 Bibliotecaru ianuarie 29, 2008 la 11:09 am

    Domnule Năstase, pompele pe căldură au costuri minime pe Giga calorie, tocmai aici este utilitatea. Principiul este simplu, este asemănător cu un frigider uriaş care se foloseşte de proprietatea fizică că temperatura de adâncime a pământului este constantă indiferent de ce temperatură este afară. Vara răcirea este directă, iarna se foloseşte ecartul de temperatură dintre mediul exterior şi cel de adâncime pentru a încălzi clădirea în ca re condensatorul este în casă şi vaporizatorul la adâncime. Costurile importante sunt date de faptul că trebuie să îngropi în pământ, la o adâncime destul de mare, o reţea de conducte pe o suprafaţă destul de mare, proporţională cu puterea instalată. Motiv pentru care nu se folosesc în marile zone urbane ci mai ales la vile cu curte mare. Costul investiţie este destul de mare, mai ales că trebuie săpat destul de mult, exploatarea este însă foarte ieftină, practic ai nevoie de o pompă care circulă fluidul de răcire, compresorul de la frigider (desigur, un pic mai mare).
    Există şi sisteme mai mici, dar practic acestea se transformă în simple sisteme de aer condiţionat cu un nume mai pompos.
    Aveţi amănunte (nu am găsit al site mai elocvent în limba română) pe http://www.termice.ro/pompe_de_caldura.html

  13. 13 Harabula ianuarie 29, 2008 la 11:32 am

    Solutia este construirea unui tunel intre Sahara si tara noastra. Aerul rece va merge spre Sahara. Pe traseu se instaleaza turbine.
    Sau mai bine, tunelul sa se prelungeasca spre Polul Nord. Dar iar ne impiedicam de Rusia.
    Si cel mai bine, cate un tunel de la Pol la Ecuator pe fiecare meridian.

  14. 15 Andreea ianuarie 29, 2008 la 12:16 pm

    Domnule Nastase ma bucur ca sunteti alaturi de cititorii dvs si nu ezitati sa ne raspundeti. E o adevarata calitate…Bravo!

  15. 16 George Ban ianuarie 29, 2008 la 12:41 pm

    Domnule Literat, schimba-ti te rog numele, pentru ca te faci de ras:

    „primul lucru care l-as face”

    Asta nu mai e greseala de tastare, e analfabetism!

  16. 17 Confucius ianuarie 29, 2008 la 1:22 pm

    @Draghi Puterity

    Nu exista reactoare energretice termonucleare (adica nu s-a reusit fuziunea nucleara controlata autosustinuta). Nici in Franta, nici in alta parte.

    @AN
    Scuza, dar asta nu e proiect. E doar o insiruire de obiective. Suna prea tare ca o promisiune electorala.

  17. 18 Literatu' ianuarie 29, 2008 la 1:42 pm

    @George Ban
    Esti prea sever. Dar ai dreptate.
    In subconstient, am considerat „lucru” ca subiect al propozitiei. In realitate este complement. Drept penitenta imi voi schimba numele in Literatu’. De cate ori voi mai gresi imi tai cate o litera.

  18. 19 Draghi Puterity ianuarie 29, 2008 la 2:04 pm

    @Confucius

    Fuziunea controlata a reusit experimental in Anglia daca nu ma insel, un reactor de fuziune a realizat un bilant energetic pozitiv timp de cateva zeci de secunde daca imi aduc bine aminte (n-am rabdare sa caut in Google acum).

    In Frantza s-a inceput recent constructia unui reactor de fuziune, ITER, gandit tocmai in ideea de a rezolva problema disparitiei combustibilului fosil.

    Propunere mea din postarea precedenta viza insa un cu totul alt aspect, participarea romana. Spuneam ca am fi castigatzi daca am avea oameni acolo chiar si daca reactorul se va dovedi un esec. Castigul consta in know how in tehnologii de varf – supraconductori, fizica plasmei, campuri magnetice uriase, etc. Toate acestea ar putea avea si alte aplicatii extrem de utile. Evident daca am putea atrage si fonduri UE in contextul asta ar fi si mai bine.

    La inceputul secolului trecut cand au inceput primele descoperiri care au condus la formularea mecanicii cuantice, majoritatea lumii ba chiar a cercetatorilor din domeniu, considera ca aceasta nu va avea nici o utilitate practica. In ziua de azi cca 30% din PIB-ul MONDIAL este realizat tocmai din tehnologia creata pe fundamentul toretic al mecanicii cuantice.

    Fuziunea nucleara e un domeniu pe care nu ne putem permite sa il ignoram!

  19. 20 Confucius ianuarie 29, 2008 la 2:53 pm

    @Draghi Puterity

    Daca vei avea timp sa cauti mai in profunzime, vei afla istoria ITER, scopul lui si cum de a ajuns sa fie construit in Franta. Vei vedea ca ideea ca statul roman sa intre in chestia asta costa cat nu avem.

    Cat despre romani pe acolo, fii convins ca sunt destui, in nume personal, care au plecat multumita conditiilor din Romania.

  20. 21 Pacos ianuarie 29, 2008 la 3:02 pm

    Sunt nou aici, asa ca va salut pe toti.
    Intrand in miezul problemei, ar fi cateva lucruri de spus:
    – biodieselul se produce intr-o instalatie care, pe langa indeplinirea unor conditii de presiune si temperatura, are nevoie si de un catalizator (obtinut dintr-un amestec alcool (fie etanol, fie metanol)si hidroxid (de Na sau K). Toate acestea (presiunea, temperatura, catalizatorul) se obtin cu consumuri mari de energie.
    – reactorul din Franta reprezinta un proiect de cercetare care se va intinde pe o perioada de 30 ani. Evident, costurile sunt pe masura.
    – problemele Bucurestiului: emisiile de CO2 se pot reduce cu mai mult de jumatate daca cineva si-ar mai aduce aminte de ceea ce s-a numit in campania electorala „centura verde”. Si daca s-ar pune in practica am scapa si de milioanele de tone de praf, inamicul nr. 1 in prezent. Daca am sistematiza si semafoarele si n-am mai inchide strazile aiurea, totul ar fi OK.
    In concluzie, pentru consumul individual (incluzand aici si autoturismul) alternativele sunt, in mare masura, viabile. Ce vom face insa pentru transportul aerian (kerosenul, in acest moment, nu poate fi inlocuit cu nimic) sau cel naval?

  21. 22 Tudor Iliescu ianuarie 29, 2008 la 3:03 pm

    Apreciez atenţia pe care mi-aţi acordat-o în legătură cu biodieselul.

    Apropo, cea mai mare cantitate de ulei vegetal (din care se obţine relativ uşor biodieselul) se obţine din alge (40.000 kg/ha); autohtone ar fi floarea-soarelui (800 kg/ha), soia (375 kg/ha) şi porumb (145 kg/ha).

    Sunt sigur că dvs. puteţi influenţa pozitiv investiţiile în biocombustibili din România! Mult spor! 🙂

    PS: Vă rog, spuneţi-mi „tu”. Am doar 19 ani. :))

  22. 23 George Ban ianuarie 29, 2008 la 3:23 pm

    @Literatu’

    Geniala idee! Felicitari!
    Ca la elementele radioactive, sa vedem care va fi „timpul de injumatatire”.
    Nu am fost deloc sever, din contra, de la „Literati” trebuie sa avem pretentii cu mult mai mari decat simpla corectitudine de limbaj.

  23. 24 nastase ianuarie 29, 2008 la 5:28 pm

    Tudor Iliescu,
    Ok, Tudor.

  24. 25 DOC ianuarie 30, 2008 la 2:17 am

    Va inteleg pe undeva „retinerea” vis-à-vis de viitorul „nuclear” al omenirii dar in afara de Cernobil si de incidentul din SUA inaintea Cernobilului (accidente cauzate la origine de anumite experimentari…) nucleara produce electricitate in siguranta… bun, subiectul e lung si parerile sunt peste tot in lume impartite.
    In privinta surselor ecologice si a notiunilor de ecologie, bio, verde… sa fim seriosi, totul nu este decat marketing, peste tot in lume. Pe nimeni de la nivelurile inalte nu intereseaza ecologia de dragul ecologiei, totul este spus si scris doar de dragul imaginii, asta este noua moda a planetei, o moda universala de data asta… Si va aduc si niste exemple pentru a argumenta: bio-combustibilii au inceput sa fie „promovati” pentru a „salva de la faliment” agricultorii si in Franta cel putin fabricile unde se produc bio-combustibilii sunt locate in foste fabricute de ulei si de ingrasaminte ce trebuiau si ele ridicate din starea financiara precara in care se aflau; cel mai mare producator mondial de bio-combustibili este Brazilia unde este mult spatiu si multi saraci… nu e bine sa le dai ceva de munca punandu-i sa faca agricultura pt carburanti (al caror pret va fi mic si pt ca salariile sunt suficient de mici)? Eoliana si solara, inconstante, produc electricitate cand nu-ti trebuie si cand iti trebuie nu produc suficienta, pentru un 5% din necesarul de electricitate ça va… dar pentru ce pret? nu conteaza, cu cat e mai mare cu atat creeaza mai multa activitate economica, PIB, publicitate si pe deasupra cand calatoresti cu TGV-ul arata frumos un camp de cateva sute de eoliene…
    Concluzia mea: cineva vrea sa faca bani (bani adevarati nu doi lei din schimbat borduri) ok, n-ar fi rau in principiu, pacat ca nu facem (si) noi (romanii).

  25. 26 Moromete februarie 1, 2008 la 4:31 pm

    @nastase

    Din raspunsurile dumneavoastra obeserv ca n-ati inteles prea multe.

    Recititi va rog raspunsul @Instalatorului.

    Si m-am decis! N-o sa va votez niciodata! Stati bine la capitolul analiza politica (probabil ca acelasi lucru l-ati facut si inainte de ’89, mai ales ca erati un tanar promitor pe atunci). Dar e singurul lucru la care excelati. In rest aveti o logica imbolnavita de ciocoism, etica si moralitate inexistente, nu mi-ati prezentat nici un proiect care sa aiba sclipire si bateti apa in piua referitor la Basescu.

  26. 27 valahul februarie 3, 2008 la 1:00 pm

    Stimate domnule Nastase,
    In ciuda raspunsului adresat mie de a nu folosi vreodata acele arme, totusi, poate prin subconstient ati inceput sa le aplicati in mod timid, dar le-ati aplicat totusi.
    Pacat ca nu o faceti direct, vehement, curajos, apasat, in mod serios, adevarat, transpartinic si mai ales grosolan!
    Felicitari pentru inceputul timid, si mai ales pentru alegerea facuta!
    Sunt foarte multe persoane, nu uitati, care simt cu adevarat nevoia unui leadership de acest fel.

  27. 28 lupascu februarie 3, 2008 la 5:00 pm

    MOROMETE – FACI DE OCARA ACEST NUME!! ESTI UN MARE IDIOT!![ UN BOLSEVIC ,, PE INVERS”]

  28. 29 BONI februarie 5, 2008 la 1:43 pm

    Este necesar sa reveniti in prim plan la partid deoarece se vede ca lipseste de acolo o mana forte, un om care stie sa administreze ceea ce are PSD(resurse umane,ideologia ,doctrina de stanga „impreuna cu oamenii alaturi de ei”).Nu se pricep ce din linia intai de acum nu au carisma pentru asa ceva… se vede din comportamentul celor pe care ii conduce ,le recomand „teoria liderului carismatic” si in special chestiunea legata de legitimitate….
    Sunt foarte multi in acest partid,eu sunt unul dintre ei, care nu isi mai gasesc locul in partid in conditiile actuale. Sunt extraordinar de multi oameni care asteapta sa reveniti si care va sustin.Sigur as putea sa incep sa spun despre ce vad eu ca e in neregula despre cine e sau nu akolo unde trebuie …. insa ideea e ca oamenii va susutin si abia va asteapta , cunosc personal o multime , eu sunt din bucuresti.
    Poate nu am facut un text extraordinar dar am incercat sa exprim niste idei brute.
    Cred ca ceea ce face rau acestui partid este ca cei mici aleg tabere ale unora mari care nu stiu nici ei de ce se razboiesc… evident pt. puterea in partid si implicit a tarii dar se vede ca ajung akolo si se pierd nu se regasesc, sunt rataciti….. si tot asa….
    Sper sa revin mai explicit…

  29. 30 om februarie 6, 2008 la 12:46 pm

    MAZARE E IN B|RAZILIA CU DRAGNEA

  30. 31 Cornelia Homiuc aprilie 14, 2008 la 6:57 pm

    Locuiesc in sectorul 6, iar aparitia acestui ziar “raport 6″ m-a indignat si va spun ca d-l primar Poteras a facut foarte multe in sector si sper sa faca si in continuare in mandatul urmator. Problemele semnalate se regasesc si in alte sectoare, dar mi-i se pare lipsit de eleganta faptul ca se semnaleaza numai ceea ce nu s-a putut face.

    Cu respect,
    Cornelia Homiu

  31. 32 BONI august 12, 2008 la 12:32 pm

    Buna ziua, se pare ca ori nu se stie ori se prefac ca nu-si dau seama cei de dreapta cu precadere, cu ce se mananca DNA, de aceea poate ar trebui sa le readuceti aminte motivele pentru care a-ti creat aceasta institutie si atributiile sale.
    Bineinteles ca atata vreme cat oamenii se numesc in functii si alternanta la guvernare va exista( e bine asa, sa nu ma intelegeti gresit) vor exista si oameni care cauta raspunsuri in alta parte sau nu se bucura de ceea ce sa vede si ridica presul sa poate colora situatia.
    Daniel Morar, Gheorghe,Vasile , oricine va fi acolo va avea opozanti asta e clar si pe langa opozanti va avea presiune psihica asupra sa pentru a actiona intr-un anume fel in anumite directii, insa fruntea D N A nu este nici pe deparete nevinovata , de aceea trebuie sa intelegem ca atunci cand vii pe functia de acolo vii cu un acord pe care il ai cu cel care te pune acolo.
    Daca aceasta institutie va fi controlata de CSM si daca CSM s-ar mai aliniar „un pic” cred ca cel ce va conduce aceasta institutie ar sta mai relaxat asa incat si institutia ar fi mai putin suspecta de a fi obiect de politie politica asa cum este acum.
    Andrian Nastase , sunteti cel mai in masura sa iestiti in fata si sa dati solutii pentru DNA deaorece a-ti creat-o si a mers bine in toata perioada


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: