Realitatea Tv – ora 16.15

Adrian Nastase este astazi invitatul lui Stelian Tanase la emisiunea 3×3, Realitatea Tv, ora 16.15.

Emisiunea va putea fi urmarita live aici. Inregistrarea emisiunii poate fi urmarita aici.

Echipa AN

Update: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.

67 Responses to “Realitatea Tv – ora 16.15”


  1. 1 neinfectat de comunism ianuarie 19, 2008 la 1:47 pm

    La randul sau, Victor Ponta a facut un apel la recuperarea lui Nastase si i-a criticat pe cei care, in numele reformei, „de trei ani, nu fac decat sa scoata voturi din partid” prin indepartarea liderilor vechi. Ponta l-a periat si pe Ion Iliescu: „Traim din ce a strans Ion Iliescu in 1990. De atunci tot cheltuim, dar nu am adus nimic in plus la aceasta avere”.

    Problema e ca Iliesco si Nastase nu au semanat/adunat decat „linistea” mormantala din anii 90 la adapostul careia s-au imbogatit (prin furt trebuie clarificat) atat fostii comunisti cat si pseudo liberalii de zi….

    Acum sincer, voi chiar credeti ca iliesco are un mesaj viabil pt tinerele generatii? Chiar nu vedeti ca duce psd la groapa? Nici Nastase nu are o strategie mai „tinereasca”!!! Mie teama pt voi ca psd in frunte cu nastase o sa piarda din nou si atunci sa vezi ce jale pe acest blog, baxescu a furat, e vina lui baxescu, sa numaram a n-spea oara voturile, nastase nu trebuie rastignit doar pt ca pierdut a doua oara, trebuie reciclat…

  2. 2 Emigrantul ianuarie 19, 2008 la 2:20 pm

    Atentie marita, domnule AN ! Stelian Tanase este omul care ,sub masca unei false amabilitati , pune intrebari parsive , astfel incat raspunsurile sa poata fi intrepretate afara din context. Nu uitati , scopul Realitatii este sa va compromita . Nu faceti greasala de a fi ambigu. Inchipuiti-va ca ST este uns cu strat de seu si ca trebuie folosite clesti zimtzate pentru a-l fixa in cadrul discutiei. Inca odata , ATENTIE MARITA !

  3. 3 una_alta ianuarie 19, 2008 la 5:45 pm

    bun discurs…si o bestiala cravata:)
    bafta pe mai departe!

  4. 5 Bucur 0217451780 ianuarie 19, 2008 la 5:49 pm

    Ca Iliescu sa devina priministru . Felicitari

  5. 6 Argusdre ianuarie 19, 2008 la 5:55 pm

    @Adrian Nastase
    V-am urmarit foarte atent si pot spune ca va prezentati din ce in ce mai bine.De aceasta data a fost ff bine.Ati fost un prim ministru „jucator”, bataios, acuzator, si nu i-ati iertat nici pe cei care v-au adus in situatia aceasta, pe care i-ati avertizat ca vor plati.Excelent.In lupta politica nu trebuie sa lasati nimic de la dvs.Pe viitor trebuie sa aveti o voce un pic mai taioasa, mai aspra si mereu sa lasati de inteles ca veti plati cu aceeasi moneda orice afront.Felicitari !

  6. 7 Silviu Vasile ianuarie 19, 2008 la 6:02 pm

    A fost foarte bine. Mesajul a fost simplu, ati punctat poate ca un pic cam timid uneori, dar a fost un mesaj coerent si corect. Ati repetat chestiunea cu TB… (cine i se opune si supune) chiar m-a captat.
    Totusi am o observatie destul de interesanta: lasand la o parte vocea destul de pitigaiata a lui ST, daca ar fi fac un grafic, atentia mi-a fost atrasa de fiecare data cad ati folosit o voce grava, severa.
    Mergeti la meci inainte de aparitii tv, fortati un pic vocea, pentru a prinde putina vibratie. Daca stam sa ne gandim TB nu are o voce placuta, si totusi prinde.
    Cred ca suteti pe drumul cel bun si puteti depasi prin niste mici chichite anumite etichete de necarismatic care v-au fost atribuite de-a lungul timpului.
    Fara a fi mare specialist subliniez ca „poporul” vrea ca cel ce ii vorbeste sa aiba o voce autoritara care se vibreze. Nu una pitigaiata si plangacioasa.
    Atat am avut sa va spun. Mult succes !

  7. 8 waszlaw ianuarie 19, 2008 la 6:46 pm

    da…problema a fost pusa bine…bravo

  8. 9 pareristu' ianuarie 19, 2008 la 6:55 pm

    @ AN

    Ieri va spuneam ca principalul dumneavoastra adversar este insusi PSD-ul. Astazi am avut confirmarea in emisiunea aceasta, atunci cand dl.Ciocazanu a spus motivele pentru care sunt evitate intrunirile la varful PSD. Cu alte cuvinte Geoana va percepe ca pe un rival si incearca prin toate modalitatile sa evite o confruntare directa cu dumneavoastra. Astept cu interes oferta electorala a PSD( programul politic si oamenii ce vor fi scosi in fata).

  9. 10 viorica buda ianuarie 19, 2008 la 7:01 pm

    Filicitari, felicitati pentru prestatia evidenta.Mult succes pe mai departe!!!

  10. 11 Literatul ianuarie 19, 2008 la 7:16 pm

    Daca domnul Nastase ar dori sa urmeze sfaturile amicilor de pe blog, pentru ar fi un om politic perfect ar trebui sa-si schimbe vocea sa-si modifice pe ici pe colo figura, sa-si schimbe numele. sa-si schimbe partidul, sa-si schimbe domiciliile si, sa-si schimbe lecturile si inca cateva alte schimbari minore. A existat si sfatul de a-si schimba tara cu una care sa-l merite.

  11. 12 puiu ianuarie 19, 2008 la 7:45 pm

    Prestatie super ,simplu si la obiect ,pacat ca se baga jiaristul de la Adevarul ,era depasit total ,de asta ii este ciuda si matelotului ,nu va intelege ,la scoala si mantea lui este de asteptat .Niste tipi de la oficioasele lui Baselu ,spun ca sante-ti arogant ,total neadevarat ,aveti sindromul premiantului ,tot timpul locul 1 ,astai baiul ,Basescu era primul la informari SECU ,oportunist notoriu .In democratie nu conduc ,ELITELE ,ci cei care se adapteaza ,spunea cineva .Succes .

  12. 13 ciupico ianuarie 19, 2008 la 7:47 pm

    foarte bine! mai ales cînd ati punctat ca miza imediata (urmarita de basescu) e de fapt tariceanu.
    mircea geoana trebuie sa fie încîntat. s’a linistit 🙂

  13. 14 ion adrian ianuarie 19, 2008 la 7:55 pm

    Desigur cel mai bun a fost de departe dl Melescanu, iar Dl Nastase a progresat, nu s-a mai vaicarit.

  14. 15 Ovidiu ianuarie 19, 2008 la 8:01 pm

    D-le Adrian Nastase, am citit articolul „Ce putem face pentru a-l opri pe Traian Băsescu?”

    PSD-ul singur nu poate sa-l opreasca pe Basescu. Daca va orientati dupa ultimul sondaj PNL are 14% PSD 25%, daca deja vorbim despre sondaje

    PD avea in sondaje 40% in realiate 28,81% vedeti diferenta ?
    Daca in sondajul din 2008 PD-L 36%, in realitate vor avea 24%, iar PSD 28% , PNL 14%

    In concluzie PSD va fi partidul cel mai puternic dar aveti nevoie de PNL ca sa-l daramati pe basescu, avem si PRM-ul deci toate fortele trebuie unite ca sa scapam de aceasta dictatura, apropo ati auzit cu cine l-a comparat Ludovic Orban pe Basescu ? ? Era tare !

    SONDAJ 2008

    PD-L 36%
    PSD 25 %
    PNL 14%
    UDMR 6%
    PNG 5%
    PRM 5%
    –––––––––––––––––
    Alegeri parlamentare

    (NOIEMBRIE 2007 – OCTOMBRIE 2007)
    SONDAJ

    PD – 40% – 42,3%
    PSD – 19% – 19,3%
    PNL – 13 % – 13,4%
    PRM – 6% – 4,9%
    PLD – 6%

    Rezultate finale alegeri europarlamentare
    PD – 28,81%
    PSD – 23,11%
    PNL – 13,44%
    PLD – 7,78%

    Câtă încredere aveţi în următoarele personalităţi politice:

    Traian Băsescu – destul de multă 39%, foarte multă 13%
    Theodor Stolojan – destul de multă 24%, foarte multă 5%
    Emil Boc – destul de multă 22%, foarte multă 4%

    Călin Popescu Tăriceanu – destul de multă 23%, foarte multă 3%

    Mircea Geoană – destul de multă 19%, foarte multă 4%
    George Becali – destul de multă 18%, foarte multă 3%
    Corneliu Vadim Tudor – destul de multă 12%, foarte multă 4%

  15. 16 Stefan RADOVEANU ianuarie 19, 2008 la 8:13 pm

    Domnule Nastase,

    Va urmaresc eforturile, probabil sunt justificate, ramân a evalua rezultatele imediate în numarul aderantilor in PSD.

    Doresc sa va intreb, cu cât platiti „la femme de menage” pe care o utilizati acasa.

    Vi se pare probabil curioasa intrebarea mea dar este la moda pe blogurile politicienilor de elita din Elvetia.

    Daca doriti proiecte europeene, lansati apelul la Români din strainatate.
    Voi aprecia constructiv evolutia politica a D. Adrian NASTASE.

    Cred ca veti participa la rdv cu Nicolas SARCOZY.

  16. 17 Ariel ianuarie 19, 2008 la 8:42 pm

    Am ascultat aztazi intamplator o melodie a formatiei Parazitii dedicata „presedintelui nostru iubit”… Cum ??? Base ??? cel mai iubit fiu al poporului??? Vaaaaaiiiii !!!!! daca vreti sa ascultati iata link-ul
    http://www.emuzica.biz/tag/parazitii-feat-margineanu-moartea-intreaba-de-tine/
    Daca vi se pare prea deocheat, din partea mea, aveti toata libertatea sa nu postati acest mesaj pe site… sa nu „incurajam” muzica de cartier…
    Imi pare rau ca nu am gasit si varianta cenzurata pentru a fi postata… daca o gasiti va rog sa inlocuiti link-ul… Mi se pare si mie excesiv de porcoasa dar macar in cadru restrans o poate asculta dl. Nastase… Mi se pare ca baietii de la Parazitii au concentrat in „versurile” lor cam tot ce am vrea noi sa-i strigam in fata presedintelui…

  17. 18 Literatul ianuarie 19, 2008 la 8:47 pm

    @Radu
    Atacurile la adresa lui Basescu din partea opozitiei sunt un lucru normal. Si Basescu face destule greseli pentru a crea aceasta posibilitate. Dar atunci cand, din ura sau neputinta, se ajunge la acuzatii aberante se ajunge la efect cuntrar. Voi da cateva exemple la intamplare, cand nu poti gasi nici o explicatie pentru pozitia irationala a acuzatorilor:
    =dezaprobarea/ridiculizarea lui Basescu pentru condamnarea comunismului in Parlament.
    =identificarea lui ca fiind „Profesorul” in scandalul Hayssam
    =acuzatia de ca ar fi masluit alegerile prezidentiale.
    =ca referendumul privind suspendarea a fost un esec pentru Basescu (o victorie fara glorie)
    =atribuirea intiativei unor urmariri penale lui Basescu: Mazare, impresarii din fotbal.

    Uneori te intrebi daca acuzatorii nu cumva si-au pierdut mintile (Stan, Cristoiu, Rosca Stanescu). Sunt pomeniti Hitler, Stalin, Ceausescu, Castro.

    Trebuie sa recunosc ca d-lui Iliescu, care pentru mine era un adversar aproape personal, prin emotiile pe care mi le provoca, a sportat acelasi tratament din partea adversarilor. Nu le-a folosit. Asa cum nu le va folosi nici adversarilor lui Basescu.

  18. 19 Argusdre ianuarie 19, 2008 la 9:21 pm

    @Literatul
    N-ar fi bine sa te mai odihnesti?Din tot ce ai scris azi pe-aici
    nu rezulta decat chestii de cpil retardat.Mai fa o pauza, o vizita pe blog la Elena Udrea , la Basescu, fa o plimbare-n piata, ceva care sa te relaxeze…

  19. 20 Silviu Vasile ianuarie 19, 2008 la 9:28 pm

    @ Literatul
    In tara lui „lasa-ma ca merge si asa”, succesul este asigurat de oameni care fac absolut totul profesionist. Nu as urma nici pana la coltul strazii pe unul cu voce pitigaiata, e vorba de puterea pe care o degaja un lider autentic.
    Adevaratii oratori, cei care au electizat masele, si-au studiat in cele mai mici detalii discursurile. Dupa fiecare discurs notau si exersau pe baza feed-back-ului primit – fiecare tresarire din partea multimii… si acolo insistau.
    Recunosc ca m-au miscat momentele in care AN a avut o voce clara si grava, m-am simtit facand parte din mesajul transmis, cand dadea din nou in lalaiala – il pierdeam. Pentru mine e simplu, imi place sau nu imi place. Si asa gandeste marea majoritate a populatiei. Omul nu are timp sa faca analize sofisticate, memoria electoratului este extrem de scurta. Cati votanti mai stiu ca Nicolaie Vacaroiu a fost Presedintele Romaniei ?
    Domnul Nastase poate tine cont sau nu de ceea ce i se spune. Fiecare dintre cei de aici face parte din feed-back-ul discursului sau.

  20. 21 Cristian ianuarie 19, 2008 la 11:02 pm

    AN rocks !

    Traian Basescu trebuie oprit ! & Asa nu se mai poate !

    Si aceea cu Pakistanul !

    De asemenea v-as ruga sugera sa faceti referire pe viitor la declaratiile dv de prin 2004 privitoare la cum o sa „haleasca” Basescu PNL-ul.
    Ceva de genul ce-am spus eu, s-a intamplat la milimetru, iar acum sunt convins ca si ei regreta, chiar daca rontaielile lui Orban de la ministerul transporturilor mai atenueaza durerea. 🙂

  21. 22 georgel coada ianuarie 19, 2008 la 11:09 pm

    Felicitari Domnule Nastase!
    Atentie la aceasta televiziune, Realitatea, ca e probasesciana si anti PSD, indiferent cine este moderatorul.
    Ati avut o prestatie foarte buna. Nu stiu cum a ajuns Dl. Geoana presedinte de partid, datrebuie facut ceva sa nu mai fie acolo.
    El e bun de diplomat, pentru politica damboviteana e nevoie de oameni ca dvs.
    Atentie la baselu, ca e foarte periculos. Chiar nu are nimeni ac de cojocul acestui „farsor”? Nu ma indoiesc, ca dvs. aveti multi prieteni si printre ziaristi, chiar nu pot macar doua ziare centrale in afara de gardianul sa inceapa campania „profesorul”, sau campania „Anvers”, unde a facut o gramada de golanii. impostorul!
    Domnule Nastase astept cu interes alte interventii de-ale dvs.
    Va doresc succes!
    Inca odata felicitari

  22. 23 Ovidiu ianuarie 19, 2008 la 11:42 pm

    D-le Adrian Nastase, aveti frica de declansarea procedurii de urmarire penala impotriva dumneavoastra ? Ce va determinat ca in ultima vreme sa-l atacati masiv pe Basescu ?

    @Literatul

    Nu din partea opozitiei, ci din partea PSD, PRM, PNL, PC, etc.

    Pareri despre Traian Basescu

  23. 24 rares bogdan ianuarie 20, 2008 la 12:03 am

    Domnule A. Nastase, va spun cu maxima sinceritate ca mi-as dori sa aveti sansa sa demonstrati ca tot ceea ce am scris noi, cei din presa, inclusiv subsemnatul despre domnia dumneavoastra la carma Romaniei, a fost dominat de lipsa de informare sau chiar de usoara antipatie daca nu chiar de rautate! Din pacate, nu cred ca propriul dumneavoastra partid este pregatit sa va mai dea o sansa! Mi-ar place sa-l vad pe intelectualul Nastase ca a invatat din greselile arogante si suficiente ale trecutului de ‘el lider maximo’, pentru a deveni un lider respectat si apreciat de catre un popor ce poate si-ar dori sa-i fiti ceva mai aproape! Mult succes! Decat un mitocan nespalat si betivan poate am prefera un om politic constient de valoarea sa far a fi insa rupt de popor. Fara aroganta, inainte! Mult succes.

  24. 25 Stefan RADOVEANU ianuarie 20, 2008 la 12:19 am

    @
    Adrian NASTASE

    A.

    Astept raspunsul relatif à „la femme de menage” salariul.
    Merci

    B.

    Operaţiunea Amazoanele

    Gaminul a propus ” Operaţiunea Amazoanele ”

    C.

    Adrian NASTASE propune „Operaţiunea SANGELE NATIUNII”

    Stati jos sa nu cadeti, Romania sufera de lipsa de sânge, la propriu la figurat sufera de mai multe.

    Aceasta actiune se refera la o mobilizare generala a membrilor si simpatizantilor de a dona sângele lor.

    Bine inteles in fruntea lor trebuie sa fiti, rezultatul acestui tablou politic va poate dirictiona lupta.

    O sera placuta, la treaba.

  25. 26 dragos ianuarie 20, 2008 la 12:20 am

    a inceput sa se vada cum de cand a.nastase a inceput sa iasa la bataie p.s.d. a inceput sa creasca in sondaje cea ce pe geoana a inceput sa-l deranjeze din ce in ce mai rau.oare de ce nu se fac sondaje cu intrebarea ce incredere au oameni in a. nastase.cui este frica? ne poate raspunde dl. geoana? se vede cu ochiul liber ca locomotiva partidului care a inceput sa traga vagoanele de membri are un singur nume:NASTASE
    p.s. aveti mare grija de oportunisti care incep sa va vina aproape

  26. 27 D.S. ianuarie 20, 2008 la 12:35 am

    Mai multa forta.D-LE NASTASE trebuie sa ajungeti din nou in echipa de conducere a PSD-ului,pt.ca acum ca niciodata este nevoie de toata forta partidului , sa inlaturati
    CANGRENA PORTOCALIE [PD minus L +PNL ] !
    Pentru binele acestei tari in PSD este nevoie de multa intelepciune ,dar nu la fel ca cea din anul 2007. cu stima si speranta D.S.

  27. 28 diogenecainele ianuarie 20, 2008 la 12:43 am

    @Literatul
    Daca v-as crede pe deplin serios v-as spune sa cititi ziarele.

  28. 29 Stefan RADOVEANU ianuarie 20, 2008 la 1:25 am

    Si una calda dupa lansarea pe blogul Corina CRETU,

    Le premier téléphone Nokia fabriqué en Roumanie

    Selon des sources proches du projet, la compagnie finlandaise Nokia a produit mardi soir, le 15 janvier 2008, le premier téléphone mobile fabriqué en Roumanie.

    Le groupe Nokia a décidé au printemps dernier d’ouvrir dans la commune de Jucu, département de Cluj (centre de la Roumanie), un site de production, cet investissement étant le plus élevé de Roumanie ces 18 dernières années.

    Le chef de la direction de communication de Nokia, Monica Alb, n’a fait aucun commentaire sur la fabrication de ce premier téléphone mobile à Jucu.
    Elle a dit qu’elle offrirait des informations après la communication des résultats financiers du groupe Nokia pour 2007, après le 24 janvier.

    L’implantation de la compagnie finlandaise dans le département de Cluj représente l’un des plus grands investissements effectués en Roumanie après décembre 1989.
    Afin de faciliter l’installation de la compagnie, le conseil départemental a démarré la construction d’un parc industriel qui aura une superficie de 159 hectares, dont 90 ha occupés par la plate-forme Nokia.

    D’autres compagnies s’installeront dans ce parc, notamment des compagnies qui dérouleront des activités connexes à la production de téléphones mobiles.

    À la suite de l’implantation de la compagnie finlandaise à Cluj, environ 15 000 emplois seront créés, l’investissement réalisé dans ce parc industriel s’élevant à 200 millions d’euros.

  29. 30 Bibliotecaru ianuarie 20, 2008 la 1:40 am

    @ Adrian Năstase
    La un moment dat am avut impresia că aţi spus mai mult decât v-aţi propus de acasă.

  30. 31 Bibliotecaru ianuarie 20, 2008 la 1:42 am

    PS. Meleşcanu a fost sub aşteptări. Nu vorbesc despre şosete, mai ales că de la domnia sa am învăţat că şosetele trebuie să fie negre şi până la genunchi. Vorbesc despre faptul că practic a recunoscut că habar nu are cum e cu dosarele şi toate cele.

  31. 33 Laura Palmer ianuarie 20, 2008 la 3:19 am

    Domnule Prim-ministru, asteptam de mult timp sa iesiti la atac. Strategii militari aplica de mii de ani principiul conform caruia, „cea mai buna aparare este atacul”. Daca v-ati hotarat sa iesiti „la bataie” trebuie sa va pregatiti un arsenal pe masura adversarilor, ma rog, „competitorilor” politici(am observat ca nu agreati termenul de „dusmani”). Daca ei v-au scormonit si v-au „scornit” dosare, Armaghedon, Matusa, Zambaccian etc, trebuie sa pregatiti si dvs. replici pe masura. Ati fost si ati ramas in continuare un om foarte bine informat si cred ca aveti deja „dosarele profesionale” ale acestor baieti.
    In ceea ce ne priveste,
    „Continuam impreuna!”

  32. 34 Argusdre ianuarie 20, 2008 la 9:29 am

    @Literatul
    Ghinionul tau este ca te legi de ziaristi a caror valoare este recunoscuta de catre toata suflarea romaneasca.Deci Cristoiu, Stan, Rosca Stanescu au luat-o razna si numai tu, lucidul , analistul lui peste marin, ai dibuit adevarul…
    Si sa-ti mai spun ceva : din moment ce nu esti simpatizat PSD sau AN, singura explicatie logica pentru faptul ca bantui pe acest blog este teama ca se intremeaza PSD si castiga alegerile.Alta explicatie rationala nu-i.
    Deci asculta-mi sfaturile de mai sus, ia-ti un concediu medical(daca nu tai cumva frunze la caini), o vacanta, si odihneste-te profund.Nu-ti mai obosi ceea ce detii pe umeri, ca nu ajuta absolut la nimic..

  33. 35 Argusdre ianuarie 20, 2008 la 9:42 am

    @Literatul
    Apropos, au inebunit si Mircea Dinescu si Nistorescu, care de regula erau de partea portocaliilor ?Sau incep sa intrezareasca adevarul in legatura cu marinarul tau preferat ?

  34. 36 Ariel ianuarie 20, 2008 la 11:15 am

    Excelenta prezenta! Prestanta si eleganta, dar, poate pentru prima data in ultimii 3 ani, am vazut un Nastase ferm, taios, radical, hotarat, concis si si foarte explicit. Mesajul clar si atitudinea ferma fara a fi „aroganta” (asa cum gresit s-a considerat de multe ori…) v-au pus in evidenta toate calitatile… inteligenta, umor, prezenta de spirit si mai ales civilizatie… Aceasta este formula de imagine pe care trebuie sa o promovati. Pentru oamenii de bun simt antiteza cu ceea ce este acum la Cotroceni este atat de evidenta, incat orice om, cat de cat „mobilat la cap”, va trece peste orice fel de resentimente si automatisme de gandire formate in timp si se va regasi in mesajul Dumneavoastra.
    Si pentru un scop atat de vital pentru tara, cum este nevoia de a-l inlatura pe Basescu, merita sa gasiti sau sa creati daca este nevoie toate puntile necesare cu orice forta politica semnificativa care are ca si Dvs. acest tel. E vorba in primul rand de liberali, dar nici alte partide nu trebuie neglijate: conservatorii UDMR-ul sau chiar PRM-ul. Sa nu credeti ca Basescu se va da in laturi de a folosi orice cale de a pune mana pe puterea absoluta… Va gasi el calea de a santaja pe unul ca Becali sau oameni avizi de putere si cu multe „pete la dosar” pentru a-i folosi drept carne de tun in razboiul cu Dumneavoastra. Nici varianta pionilor otraviti din PSD nu e de nglijat. Base stie cel mai bine sa speculeze rivalitatile interne pentru a-si slabi adversarii. Dusmanii Dvs. cei mai mari sunt in PSD. Daca veti reusi sa-i infrangeti pe acestia, sau sa-i intoarceti impotriva lui Basescu si sa coagulati un nucleu puternic de oameni capabili in jurul dvs. si al d-lui Iliescu, Basescu nu mai are nici o sansa. Daca in schimb, veti fi la fel de divizati, iar Geoana nu va intelege ca nu reprezinta PSDul, sau nu i se va impune sa nu-l mai reprezinte… atunci lupta e pierduta, iar tara asta se va transforma asa cum spuneati in Pakistanul Europei…

  35. 37 Ariel ianuarie 20, 2008 la 11:28 am

    @ Argusdre
    Atitudinea asta extrem de critica la adresa lui Base am remarcat-o la Nistorescu de cel putin un an de zile iar la Tanase de 2-3 luni… Dar sa-l vedeti pe Dinescu… sa nu-ti vina sa crezi… cel putin in ultimele 2-3 emisiuni a avut cateva critici extrem de acide relativ la Basescu si la dementa pe care a creat-o in Romania… Cred ca in curand Vantu ii zboara pe amandoi… ca altfel sa vezi ce incepe sa-l mai plimbe Base pe la DNA… Ca de 3 ani, de cand a batut palma cu Base si de cand probabil a cotizat cu cat trebuie, nu s-a mai auzit nimic de Vantu… de parca ar fi cel mai imaculat „afacerist” din Romania…

  36. 38 Literatul ianuarie 20, 2008 la 11:56 am

    @Diogenecainele
    Am urmat sfatul d-tale si m-am uitat in „Jurnalul National” sa vad ce scrie Cristoiu. Cred ca nimeni n-ar pretinde ca textul sau ar avea ceva comun cu ziaristica. Prin Marele Oras… pare mai curand inceputul unei bucatele literare. Pe Tudor Octavian nici nu l-am mai citit. Pobabil spune ceva inteligent demn de o replica dintr-o conversatie de cafenea. De ce s-or fi numit oamenii acestia ziaristi, nu stiu.
    Pe la tv. Cristoiu nu face decat sa-si manance de sub unghii. Face interviuri cu oameni din media.
    Geniile astea au ajuns ca personajul mitologic care fiind blestemat sa fie vesnic flamand, a inceput sa-si manance propriul corp.

  37. 39 Freddy ianuarie 20, 2008 la 12:38 pm

    Incet,incet reveniti pe prima scena a politicii romanesti,dar si pe cea a PSD-ului.In perioada urmatoare v-eti primi o invitatie,care va dovedi acest lucru.Nu va faceti planuri pentru mijlocul lui februarie.

  38. 40 Ilie ianuarie 20, 2008 la 1:58 pm

    Pronastase

    Iti multumesc ca ai postat emisiunea dp Realitatea cu Nastase.
    Datorita tie am reusit sa vad acea emisiune.
    Felicitari Domnule Nastase,a-ti fost perfect in emisiune,fara multe aaaaaa-uri.
    Sa o tineti tot asa
    Succes

  39. 41 lupascu ianuarie 20, 2008 la 2:07 pm

    faina trimiterea la melodia PARAZITILOR?? si nu trebuie sa ne jenam, boschetarul asa vorbeste [mai putin la televizor]. cum ar putea altfel un semianalfabet, o scursoare a porturilor lumii??? ORBAN il compara cu SAURON– MARE EROARE a tuturor celor ce l considera pe basea orice altceva decat ceea ce e cu adevarat– adevaratul gaozar national, un jeg uman. eu l as compara cu acea sinistra creatura[caricatura] ce umbla in pielea goala si cauta , prin intrigi si smecherii, sa ia inelul. parca SMEAGOL se chema, nu??? l ati vazut pe MELESCANU ? razand ii tragea scatoalce retrimitandu i ,,dosarele” la Cotroceni!! detasat, fara incrancenare– asa trebuie procedat cu maidanezu, sa l iei peste picior si va turba, il va lovi apoplexia! s a cam blocat, n am auzit sa miaune nimic- cica asta am primit si eu si asta ti am trimis!! ASA CA , DOMNULE NASTASE , CU UMOR,NU FIN CA INDIVIDU’ E FACUT DIN BARDA SI JOAGAR S AR PUTEA BESTELI NECRUTATOR ACEASTA BESTIE SECURISTA , ACEST DUH AL STALINISMULUI REINVIAT LA INCEPUT DE MILENIUL TREI!!. PROBLEMA E CA ARE ARMATA MULTA- NU ORCI SI TROLI, CI INDIVIZI PENTRU CARE CUNILINCTIA ANALA E IDEALUL SUPREM. VEZI LOVITUL CU LEUCA- AVRAMESCU- CE S A DUS SA -I MARESCA HAREMUL. A FOST SCOASA DE LA NAFTALINA MOLIA BURDUHOASA ALINA MUNGIU[ DUPA 3 ANI ] , SE SUNA ADUNAREA! LA TVR SE LINGE DIN GREU LA C…L BASESCIAN!! TONE DE ZIARISTI, ANALISTI FACUTI DIN ,,FECALE SI URINA” VORBA SINISTRULUI PATAPIEVICI, SE PREGATESC SA SI REVERSE BALELE PUTUROASE ASUPRA A TOT CE E SAU AR PUTEA DEVENI UN PERICOL PENTRU BASEA SI ADUNATURA LUI DE BANDITI- PDL-UL. IAR DVS PE CINE AVETI IN JUR??? CINE AR FI CEI CE AR FI IN STARE SA MOARA DE GAT CU LIMBRICII GEN BOC ,STOLOJAN SAU NEINFECTUL DE COMUNISM???? DACA IN 2004 NU S A REUSIT ! DAR ACUM , CAND INDIVIDU ARE TOATE PARGHIILE SI TRAGE TOATE SFORILE??? MIZATI , CA N 2000, CA LUMEA S A SATURAT DE EI?? ALDE MILICA SI DIACONESCU ERAU DOMNISOARE DE PENSION, ASTIA SUNT TARFE DE BORDEL CU STATE VECHI, TE REZOLVA DIN CATEVA MISCARI SI TI IAU BANII[VOTURILE]! NU CONTEAZA CINE VOTEAZA ,CONTEAZA CINE LE NUMARA!- STALIN.

  40. 42 lupascu ianuarie 20, 2008 la 3:07 pm

    mocofanu n a chitait nimic- e plecat in georgia. l a trimis pe lacheul boc sa mai manance niste rahat! ptiu!!

  41. 43 Stefan RADOVEANU ianuarie 20, 2008 la 3:35 pm

    Domnule Nastase,

    Am facut un effort si v-am ascultat prestatia 3×3.
    Nimic extraordinar, din nou vaicareala, va spun toate acestea ca misiunea Dvs nu este de va vaicarii si sa comparati sau sa va referiti la Traian BASESCU .
    Vreti nu vreti Traian BASESCU pentru instant este Presedintele ROMANIEI. Trebuie sa-l recunoasteti, este obligatia si respectul democratic.

    Daca trebuie sa ne referim ce ar fi de facut, sunt multe de spus.
    Intradevar sunteti un deschizator de piste, un anti mergator in jargonul politienesc si dece nu politic, sa acceptam un „visionar”.

    Totul bine si frumos, cine este în urma Dvs. ?
    Cu expresii, daca Geoana sau partidul gaseste pe unul mai bun OK

    Ma dezamagiti, Domnule Adrian NASTASE, unde este barbatul politic ?

    Ce inseamna o asemenea expresie la un lider ?, unde este anti mergatorul sau vizionasrul ?

    Concluzia, va lipsete un manager si consolid remarca cu,

    „Un leader sait ce qu’il faut faire; un manager sait seulement comment le faire.”

    „Le meilleur manager est celui qui sait trouver les talents pour faire les choses, et qui sait aussi réfréner son envie de s’en mêler pendant qu’ils les font.”

    Theodore Roosevelt

    Lasati managerul sa transeze,

    „Trancher dans le vif est l’une des qualités essentielles du manager.”

    Martin Taylor

    Acceptati on line comunicarea, va creste valoarea, inchistarea si comunicarea prin catei ascunsi va coboara.

    Ligusirile fac parte din epoca revoluta, sunteti formidabil, extraordinar, reveniti, reveniti,…

    Am apreciat ca imi acceptati mesajele, deja quelque choses de positif.

    Sper sa gânditi la aciunea „SANGELE NATIUNII”

    Sper sa ne vedem in curând la o nunta,

  42. 44 Draghi Puterity ianuarie 20, 2008 la 3:50 pm

    Intr-adevar, asa cum spune Ariel. Mi-a placut si mie fermitatea privirii si tonul incisiv. Excelent mesajul – gata cu joaca, cand e vorba de interesele fundamentale ale tzarii, nu mai exista pardon.

  43. 45 Traim bine ianuarie 20, 2008 la 4:08 pm

    Felicitări, domnul premier!

    Apariţia alături de domnul preşedinte Ion Iliescu a reprezentat un mesaj extrem de puternic şi foarte binevenit. Mi-am adus aminte de poster-ul din campania prezidenţială 2004. Am revăzut un „duet” de mare succes în politica românească, atât pentru PSD, cât şi pentru România. Sunteţi personalităţi diferite, care însă se completează reciproc excelent. Aţi ştiut dintotdeauna să vă puneţi de acord bărbăteşte. Aţi dat o lecţie actualei conduceri a PSD şi guvernării D şi A deopotrivă.

    În toate apariţiile domniei voastre aţi fost mai incisiv, mai hotărât. Mesajul domniei voastre a fost mai penetrant decât ar putea spera orice lider prezidenţiabil din PSD. În felul acesta veţi aduna în jurul domniei voastre electoratul anti-Băsescu, atât cel de stânga cât şi cel de dreapta.

    Este însă absolut necesar să reveniţi în PSD pe poziţia executivă meritată, care v-ar acorda atribuţiile necesare pentru relansarea partidului. Este absolut necesară o nouă echipă de conducere, formată din liderii valoroşi ai PSD. Această nouă echipă trebuie să-i excludă pe cei care nu şi-au respectat predecesorii şi le-au întors spatele când era atât în interesul partidului cât şi datoria lor morală, să le întindă mâna.

    Succes în continuare!

  44. 46 Argusdre ianuarie 20, 2008 la 5:35 pm

    @Ariel
    Pai eu de ce l-am exemplificat aici ?
    Iar Vantu , treaba lui, fiecaruia ii vine randul la plata.Din cate am auzit ar avea un contract nou cu Paunescu, care sigur nu va avea dop la gura…

  45. 47 Vox populi ianuarie 20, 2008 la 5:36 pm

    Am ascultat declaratia lui Traian Basescu pe Aeroportul Coanda de azi, la revenirea din Georgia.

    Printre altele a spus: “[…] dar hotia si protejarea ministrilor impotriva justitiei este unul din elementele care leaga , din pacate, Guvernul de PSD, in mod clar si indiscutabil […]”.

    Nici un presedinte nu are dreptul sa faca asemenea declaratii cu tenta de judecata absoluta impotriva unui partid sau a unui guvern. Declaratia nu face decit sa confirme ca Traian Basescu vrea distrugerea PSD si a actualului Guvern. Ura Presedintelui fata de tot ce ii sta in cale i se simte in voce, deseori cuvintele oprindui-se in git de atita naduf si suparare ca nu ii ies pasentele atunci cind el bate din palme catre servitorii sai. Nu insist pe disputa cu noul sau dusman declarat, Melescanu, pentru ca este inca o dovada a modului dictatorial, de completa subordonare, in care Presedintele intelege relatia cu un Ministru. Legea e facuta doar pentru Traian Basescu, si doar interpretarile sale au putere absoluta.

    Traian Basescu este un om avid de putere, complexat de propria neputinta de a acapara-o pe toata. Oricine ii sta in cale ii devine dusman. Un om periculos, probabil cu probleme de sanatate psihica. Un dictator si un pericol pentru democratie.

  46. 48 waszlaw ianuarie 20, 2008 la 5:46 pm

    nu…eu nu il inteleg pe literatul…e genul de om pentru care democratia justifica orice fel de aberatii… nu prietene,libera exprimare inseamna pe undeva si un minim de ratiune…

  47. 49 alex_dragos ianuarie 20, 2008 la 6:01 pm

    La al doilea tur de la prezidentiale din 2004 am stat 2-3 ore la coada in gara din Iasi, pe o vreme nenorocita, doar sa-l votez pe Basescu, acum daca s-ar repeta scena, cu aceeasi contracandidati, as sta la coada dar l-as vota pe Nastase. Asta e……, de fapt cum spunea cineva:”lumea nu evolueaza ci se dumireste”. Totusi, daca A. Nastase pierde din nou in fata lui Basescu, cred ca nu va mai putea niciodata sa revina intr-o cursa pentru presedintie, avand sanse reale. Asa ca, domnule Nastase, aveti grija cand intrati, si daca intrati, in cursa pentru Cotroceni, pentru ca , chiar daca votul meu il aveti in turul 2 contra lui Basescu, e sigur ca mai aveti nevoie de alte cateva milioane de voturi, si nu-s sigur ca atat de multi oameni s-au „dumirit”.

  48. 50 Literatul ianuarie 20, 2008 la 6:27 pm

    Periodic sunt indemnat de care unii colegi (!?) de blog sa-mi vad de treburile mele si sa nu mai postez.
    Daca ma gandesc bine, daca as renunta, eu si inca vreo doi, blogul ar fi mai intersant. S-ar putea organiza sondaje sau dezbateri polemice pe tema „Ce insusire a d-lui Nastase este predominanta?”e polemici ar isca
    1.Inteligenta
    2.Cultura
    3.Simtul estetic
    4.Frumusetea
    5.Delicatetea
    6.Cinstea
    7.Altruismul
    Va dati seama ce dezbateri intersante ar fi. Daca totusi se vor evitate scandalurile se poate adopta metoda referatelor.
    „Inteligenta d-lui Nastase”-G. Savitsky
    „Cultura d-lui Nastase”-Maria Barbu
    „Simtul estetic al d-lui Nastase”-Bibliotecaru
    „Frumusetea d-lui Nastase”-Ina
    „Delicatetea d-lui Nastase”-Aya
    „Cinstea d-lui Nastase”-Diogenecainele
    „Altruismul d-lui Nastase”- Ciutacu
    Desigur vor fi si coreferenti.

    Referatele vor stranse intr-o carte care se va intitula „Anastsis-cele 7 daruri”

  49. 51 radupress ianuarie 20, 2008 la 6:29 pm

    Realitatea a emis o noua prognoza Meteo.
    In urmatoarele luni vremea se inrautateste, nori negrii apar din centru , centru-stanga acoperind soarele de la Cotroceni, directia Vantului se schimba dreamatic, fuge cine mai poare.

  50. 52 waszlaw ianuarie 20, 2008 la 7:00 pm

    @literatul mda, m-ai prins… nu pe bune… adevaru-i ca mie imi plac polemicile si incerc daca nu le gasesc sa le inventez… iar tu, se pare ca m-ai lovit cu lopata in oo… bravo…

  51. 53 Ina ianuarie 20, 2008 la 7:23 pm

    @Literatul
    o cauti cu lumanarea:))

  52. 54 Stefan RADOVEANU ianuarie 20, 2008 la 7:24 pm

    @
    A Nastase

    Merci moderarea a dat OK la mesajul meu.

    Vreti sa va cunoateti lingai, catelusi, cei care spun ce gândesc, renuntati la moderarea mesajului.
    Fiecare este responsable de mesajul sau daca contravine ….., etc.

    Veti avea mult mai multe infornmatii si comentarii juste.

    Daca privim in jur acesti catelusi, care va iubesc, nu dau nume lucreaza pe sapte fronturi, cine vine si pleaca mai inainte.

    Cred ca Anca este o Doamna serioasa si merita atentia cuvenita.

    Este modesta, pertinanta dar inconjurata de cateluse si catei.

    Sunteti vândut din interior, va lipseste un, manager.

  53. 56 lupascu ianuarie 20, 2008 la 7:32 pm

    m am inselat – abia aterizat a si sarit la gatul lui melescanu!!! ma intreb totusi; cine are gradul mai mare??? eu cred ca melescanu , are si moaca si alura, macar de colonel. baseaua ,in nici un caz n a trecut de maior[ sau asa ar fi normal]

  54. 57 alexei ianuarie 20, 2008 la 7:39 pm

    Buna emisiune, dar degeaba!
    Pe cuvant! Dvs., dl. Iliescu, dna. Andronescu, dar si altii vorbesc despre proiecte politice, iar Mircea Geoana despre amazoane. Pe bune, dar este de-a dreptul penibil… Chiar este „vorba dlui. Iliescu”! Imi venea sa imi smulg parul din cap cand l-am auzit. Deja mi se par penibile aparitiile sale. Nu e vorba de revolta sau de a avea ceva cu Mircea Geoana, dar…

  55. 58 Ina ianuarie 20, 2008 la 7:43 pm

    btw, ai ca suntem rai….macanim ca ratzili toata ziua: ca tzarisoara noastra e izolata, ca pe traian nu-l mai „calca” nimeni, ca traian nu se duce la nimeni…ca traian nu stie sa manance frumos….ca nu stie sa danseze……ca politica noastra externa e nula si pierduta…..ai, va rog frumos.
    doamnelor si domnilor, frati rumani, dom’presedinte a iesit peste hotare!
    s-a dus si el in calitate de „sef de stat”….fiti seriosi (ai, sa nu va vad razand..aleo, voi aia doi din fundu’ clasei…un pic de respect pentru dom’ traian, pai…se poate?)…s-a dus in georgia, bre…..
    si ce emotie ma traverseaza de fiecare data cand il vad sosind la aieroport….si pregatind o mare declaratie de presa (in care evident varsa tot ce a mancat in air force one, bre..si tot ce-a baut…)..
    saltau tricoul si hanoracu pe mine de nerabdare …sa inceapa odata dom’traian conferintza aia……sa se calmeze…sa-si revina la stomac….sa ne linistim si noi.

  56. 59 Argusdre ianuarie 20, 2008 la 8:39 pm

    @Literatul
    Daca te-ai mai odihnit, te rugam ff mult sa ramai pe acest blog, intrucat tu intrunesti toate aceste caliti, plus inca multe altele pe care nu le mai scriu din lipsa de spatiu.Am putea da un titlu din Creanga , a unei povesti care nu circula prea la vedere.
    Acum m-am lamurit si ce-i cu pseudonumul ales :probabil ai citit multa literatura scrisa de TB pe servetelele de la Golden Blitz.

  57. 60 ion adrian ianuarie 20, 2008 la 8:49 pm

    @dle Melescanu sunteti si jurist si v-am laudat mai sus nu din punctul de vedere al adevarului celor spuse ci din punct de vedere al procedeelor . Dl AN ar trebui sa ia lectii de la dvs.
    Dar totusi pe fond problema este ca:

    Traim in totala aberatie.
    Deci, va rog sa retineti: Basescu nu judeca, nu apara, nu acuza. Basescu verifica din actele date de procuratura si care nu este cazul sa fie intregul dosar si daca ar avea dlui nevoie de ceva in plus ar putea cere lamuriri ca nu este oprit de doctor, daca persoana in cauza este in situatia sa fie suspecta de un act de incalcare a legii penale. Nu evalueaza adevarul sau falsitatea elementelor adica nu judeca, ci eventual doar relevanta daca ar fi adevarate, adica daca sunt elemente probatorii, adica daca procurorul spune ca are dovezi, ca de exemplu declaratii de martori, interceptari de convorbiri, inscrisuri etc, adica probe care indica ca posibil, prezumtiv infractor pe respectivul.
    Aici prezumtia de nevinovatie functioneaza, in sensul ca procurorul nu spune infractorul X ci suspectul x care ramane suspect pana cand s-ar da NUP sau pana cand instanta l-ar declara nevinovat. Apoi X devine inculpat in timpul procesului penal(prezumtia functioneaza in continuare caci nu este denumit infractor, cand iarasi rezulta fie ca este nevinovat fie este condamnat fiind gasit, dovedit ca vinovat.
    Orice altceva este o diversiune sau o necunoastere a legii.

  58. 61 ion adrian ianuarie 20, 2008 la 8:50 pm

    @Literatul,
    M-ai amuzat colosal, eram trist, cred ca am mai postat multumirea dar n-o mai vad asa ca-ti multumesc din nou…

  59. 62 pareristu' ianuarie 20, 2008 la 9:13 pm

    @radupress

    ‘i-Realitatea ta e paralela cu realitatea mea? Sa nu crezi in prognozele meteo de sambata seara. Ca si meteorologii de serviciu mai au cate-o nunta in familie , si poate prognoza o fi fost facuta in stare de euforica beatitudine.

  60. 63 lupascu ianuarie 20, 2008 la 10:30 pm

    @ DRAGHI PUTERITY MULTUMESC. E OK!

  61. 64 diogenecainele ianuarie 21, 2008 la 9:30 am

    @Literatul
    1. Nu confundati genurile presei. Una e editorialul, unde oamenii isi dau cu parerea, ipotetizeaza, speculeaza etc, si jurnalismul de investigatie, unde se intampla ceva asemanator unei anchete.

    2. Din pacate nu va pot face o contrapropunere asemanatoare cu privire la Basescu, pentru ca nu se pune problema unor astfel de calitati.

  62. 65 waszlaw ianuarie 21, 2008 la 3:00 pm

    sa inteleg ca literatul inca ne democratizeaza ca pe indieni

  63. 66 geani ianuarie 21, 2008 la 9:48 pm

    Nu inteleg ce ai vrut sa demonstrezi in cadrul acestei emisiuni.
    -ca esti mai cinstit si mai bun ca Marinarul?
    -ca noi am uitat cum era pe vremea guvernarii tale?
    -ca este timpul sa scoti ghearele?
    -ca tu esti bun si ei sunt rai ?
    Lamureste-ne ……….

  64. 67 Aya ianuarie 22, 2008 la 3:14 am

    @

    Literatul

    Probabil ai facut acea nominalizare (in ceea ce ma priveste) intrucat am fost, cred, singura care m-am referit la delicatetea ANului.

    Dar, daca ar fi sa scriu ceva despre el mai degraba ar fi despre felul in care manuieste arma ironiei. Si despre polemistul Adrian Nastase.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat asta: