Traian Basescu minte din nou

Nu voiam sa va plictisesc, la acest sfarsit de saptamana, cu comentarii politice. Oricum, o sa aveti parte de suficienta politica saptamana viitoare.

M-au sunat insa mai multi prieteni si nenumarati jurnalisti sa ma intrebe cum e chestia cu declaratia lui Basescu despre flota si santaj. Ati aflat, probabil, ca eu l-as fi santajat cu flota pe Basescu in 2002, cand a venit la mine la guvern sa vorbim despre cum voia el sa imprumute Bucurestiul pe cateva decenii in asa fel incat urmatorii 20 de primari sa nu mai  poate face alte imprumuturi. In sfarsit. Atunci i-am reamintit greseala FSN-ului din 1991, care s-a spart in doua si, la alegerile din 1992, rezultatele cumulate au reprezentat ceva mai mult decat jumatate din rezultatele FSN din 1990. Am discutat atunci despre relatia tensionata dintre primarul general si Consiliul general (dominat de PSD) si i-am propus un proiect pe termen lung, considerandu-l un individ de stanga si nestiind ca in adancul sufletului el era un tip de dreapta, cum s-a vazut mai tarziu. I-am propus o fuziune a partidelor noastre – amandoua social-democrate atunci – candidatura lui din partea noii formatiuni la alegerile de primar din 2004, sprijinul consilierilor nostri pentru proiecte agreate in comun, pregatirea in comun pentru alegerile parlamentare. Atentie, eram la sfarsitul anului 2002. I-am spus: „Traiane, hai sa mergem acum la presa si sa anuntam ca incepem negocierile !”

Va intreb, era nevoie de santaj pentru un astfel de proiect sau doar de viziune si de inteligenta? Probabil insa ca Traian avea propriile lui proiecte (de consultanta, etc) de rontait. Asta e.

Colegii lui au stiut, de altfel, continutul exact al discutiei.

Si, in plus, daca era adevarata relatarea lui, de ce, iesind de la guvern, in acea zi, Basescu nu a facut declaratiile fulminante pe care le-ar fi meritat o astfel de propunere combinata cu un santaj? I-a fost frica? Sa fim seriosi. Si, daca era adevarat, nu ar fi facut un scandal teribil in campania pentru prezidentiale?

Stiind ca voi raspunde si ca voi spune ca minte cu nerusinare, Traian Basescu anunta, dinainte, ca e vorba de „cuvantul unui politician contra cuvantului altuia”. Adica, sa-l credeti pe cuvant.

Dar apropo de ce face Basescu pe propriul lui cuvant, in PD  circula o anumita legenda pe care insa nu indraznesc sa v-o povestesc.

De ce v-am scris? For the record. Sa nu spuneti ca nu v-am spus.

81 Răspunsuri to “Traian Basescu minte din nou”


  1. 1 darius f septembrie 29, 2007 la 12:00 am

    Bine ati facut ca ne-ati scris, Numai asa mai aflam si noi altfel decat „pe surse” cum si de ce s-au intamplat anumite lucruri. E un lucru extrem e rar sa afli istoria chiar din gura aceluia care a facut-o. Va mai asteptam si cu alte informatii din aceasta categorie.

  2. 3 Kartouche septembrie 29, 2007 la 12:16 am

    Sunt convins ca Basescu e un mincinos si un impostor. El are scoala porturilor si speluncilor din danele uscate ! Scoala bisnitei cu blugi si tigari, cu betzii cu rumm cubanez si wisky, cu prostituatele pe picior ! De fapt a recunoscut pe unde si-a facut „studiile”. ……. Ce ma intriga pe mine ??? Cum a fost posibil ca romanii sa fi fost asa de orbi, de l-au ales si chiar acum mai au incredere in acest farseur ?? ……. Pot sa-mi permit sa-i atribui diferite epitete; el nu e presedintele meu. Asa sustinea sera trecuta : sunt presedintele celor 5 milioane jumate, care m-au votat ! Or, eu nu l-am votat !

  3. 4 Iliescu Elena septembrie 29, 2007 la 12:21 am

    d.le nastase de ce nu dorm membrii dvs de partid?

  4. 5 Draghi Puterity septembrie 29, 2007 la 12:29 am

    Un bun prieten, fost sef la IIRUC in Timisoara, apoi self made milionaire in Paris mi-a spus o data: „Draghi, sa nu faci niciodata afaceri cu un excroc, oricat de avantajos ti s-ar parea la prima vedere. Pe termen lung vei pierde intotdeauna.”

    Stiu ca politica e arta posibilului. Totusi, ma bucur ca nu a reusit fuziunea cu PD-ul lui Basescu domnule Nastase.

    De ce va spun asta? Pentru ca am impresia ca uneori dati prea mult credit unor oameni care nu merita.

  5. 6 marcu arcu septembrie 29, 2007 la 12:30 am

    Fara vreo aluzie cu arcu dar base trase in stanga si dreapta pana se vazu presedinte.nu cred ca v- a parut rau pentru ca occidentalii v – ar fi batut obrazul pentru monopolul stangii la putere in Romania odata cu castigarea alegerilor de catre d-voastra. EL BASE e de dreapta de acum , cum spuneti, dar este crestin-democrat ca sa poata lua al doilea mandat dupa d-voastra(2008-2012) ?
    multumesc

  6. 7 Bibliotecaru septembrie 29, 2007 la 12:36 am

    :))
    Interesantă povestea cu fuziunea. Domnule Năstase, mincinos Băsescu? Poate. Eu nici nu mai urmăresc vorbele oamenilor politici decât în măsura în care reprezintă acţiuni în viitorul apropiat. Trebuie să observ însă un lucru, nu pot să nu o fac, oricât aş vrea eu să ţin în această privinţă cu Năstase şi nu cu Băsescu. Aţi avut o discuţie în 2002. Vă întreb eu, din punct de vedere politic, Băsescu a ales corect? Ajungea el preşedinte dacă unea PD-ul cu PSD-ul? Desigur, în urma unirii PSD cu PD ne vorbeaţi acum din locul lui, mai mult ca sigur. Aşa a ajuns el preşedinte. Pot spune deci că, politic, a ales corect. Pentru ţară ar fi fost mai bine poate uniunea, sau cine ştie. Dar cine se gândeşte în astfel de clipe la ţară?

  7. 8 marcu arcu septembrie 29, 2007 la 12:50 am

    scuze, nu am vazut articolul de mai jos .
    la ce am scris mai sus inlocuiesc :” EL BASE va fi si crestin-democrat presedinte al Romaniei concomitent cu d-voastra primar al Bucurestiului (2008-2012)”.
    nu e prea mult el de doua si d-voastra niciodata..in primul deceniu al mileniului?

  8. 9 Iliescu Elena septembrie 29, 2007 la 12:54 am

    d.le nastase recunosc v-am votat mereu,dar pt faptul ca stati numai pe mes/blog, promit sa nu va mai votez vreodata.

  9. 10 Tudor septembrie 29, 2007 la 1:13 am

    Cu legenda din PD cum e? Nu-i nevoie să o povestiţi dvs., dar cum facem să apară pe blog? 😉

  10. 11 bogdanbuc septembrie 29, 2007 la 1:23 am

    nu stiu daca este adevar sau minciuna dar cred ca o guvernare coerenta pentru romania ar fi un guvern format din pd-psd-pld.din pacate dupa alegerile parlamentare vom avea un guvern pd-png-pld.cred ca solutia dvs de fuziune psd-pd pe atunci era realizabila deoarece pd facea parte din aceeasi familie europeana ,in schimb acum psd-pse iar pd-ppe.ce o fi la moda cum toate partidele vor sa faca parte din ppe??vezi png,pld

  11. 12 Emigrantul septembrie 29, 2007 la 1:26 am

    Comportamentul domnului Nastase este ,pentru mine , o enigma . Iese pe sticla Base si zice Nastase l-a santajat iar domnul Nastase ii da replica pe blog. Pai, iertat sa fiu, normal era ca AN sa sune la TV-ul respectiv , sa ceara drept la replica si sa-i raspunda pe acelasi ton. Poate ca dl Nastase nu stie,dar mai are pregatite inca patru dosare de cercetare . Nu, nu exista nici o fapta reala , scopul lor este acela de a-l plimba prin fata camerelor ca pe moastele sf Paraschiva. Asta e darul facut lui Geoana de catre Baselu.

  12. 13 Roberto Cristescu septembrie 29, 2007 la 3:22 am

    cred ca va inselati daca il considerati pe Traian Basescu un om de dreapta in adancul sufeltului….Dreapta afisata de dansul e doar oportunism si un interes momentan….

    Dreapta din Romania a fost distrusa cu marea contributie a acestui om…Daca ar sti regretatul Corneliu Coposu ca in Piata Universitatii anticomunista este adulat in anul 2007 un fost comunist si colaborator al securitatii , fost mare FSN-ist, adica marele Traian Voda, cred ca s-ar rasuci in mormant….

  13. 14 Criticos septembrie 29, 2007 la 7:18 am

    Legenda – care nu circula doar in PD – este cam aceasta: Intrebat de un cetatean caruia-i daduse cuvantul de onoare ca-i va rezolva problema – ramasa fireste nerezolvata – ce se intampla cu „cuvantul de onoare” in aceasta situatie, circarul i-a raspuns (intr-un loc public si foarte sonor), intr-un limbaj neaos si direct si nu prin perifraze atenuante cum o fac eu ca foloseste „cuvantul de onoare” drept latrina de ocazie.

  14. 15 Criticos septembrie 29, 2007 la 7:33 am

    In alta ordine de idei, dle Nastase, in „adancul sufletului” sau actualul presedinte al tarii nu e nici de dreapta, nici de stanga. „Dreapta” si „stanga” ii folosesc exact ca si „cuvantul sau de onoare”. N-ar strica sa reamintesc aici ca partidul fost de stanga si actualmente de dreapta,PD, prin carmaciul sau oficial si trambitasii de serviciu s-a luptat neobosit si virulent in forurile stangii europene pentru a bara acceptarea PSD sub cuvant ca acest partid „nu e de stanga”. Ei, las’ ca este PD-ul! Oare Lavinia Sandru – pe atunci PDista infocata de „stanga autentica si moderna” – care a votat,solitar, ca delegat al PD, impotriva acceptarii PSD in stanga europeana de ce orientare este actualmente???

  15. 16 diogenecainele septembrie 29, 2007 la 8:22 am

    Ce vremuri…. Dar din pacate povestea asta cu fuziunea PSD PD a fost una dintre greşelile politice care s-au dovedit fatale PSD-ului. Nu trebuia să o forţaţi ca oricum PD-isitii veneau unul cate unul la PSD. Aici execuţia planului a fost lamentabilă pentru ca l-a transformat pe Basescu în victimă. Îmi aduc şi acum aminte cum, cum în perioada respectivă, dl. Guşă îl pisa pe Basescu săptămânal încercând debarcarea lui şi forţarea fuziunii. Imi aduc aminte ca la un momentv dat (probabil se gandea ca imaginea se va lipi) chiar defila cu un Pinocchio zicând ca-i Băsescu. Puieril şi devastator prin ricoşeu.

    (BTW, ce v-a trebuit când eraţi la 45% în sondaje să încercaţi fuziunea cu PD-ul? În locul dv. l-as fi ţinut mic aşa cum era. Utaţi-va ce face Basescu cu PSD-ul. Nu vrea sa îl desfiinţeze, ci doar îl ţine mic. De ce în ultimul intervoiu se arăta aşa îngrijorat de soarta lui Geoană la fruntea partidului, care e săracul ameninţat de monstruoase coaliţii interne? Pur şi simplu îi convine un partid condus de cineva de talia lui Geoană. În mod cert, daca Geoană era o ameninţare reală , îşi freca mâinile de bucurie în situaţia actuală.)

    Oricum, nu trebuie sa va îngrijotraţi. Ce a fost s-a rasuflat de ani de zile şi publicul interesat ştie care e situaţia, iar la câte comploturi înghesuie Basescu în fiecare fraza a sa , povestea asta asta va trece neobservată pe sub nasul opiniei publice. Oricum, personajul Basescu nu merge demontat bucăţică cu bucăţică, sau, în fine, mai e nevoie de anumite lucruri pe lângă asta.

  16. 17 nicu septembrie 29, 2007 la 8:45 am

    Ce are Basescu cu dvs.?Ce are cu PSD? S-a instalat la Cotroceni pentru a ridica PD-ul in sondaje.Tot de aici vrea sa distruga , pardon „sa reformeze” PSD-ul.”Geoana mai are de invatat de la tatucu” Va mai amintiti cum a reformat PD-ul, „made Basescu”? Deocamndata Boc merge pe mana lui ,pana cand oare? Acesta sa fie presedintele jucator?

  17. 18 ion adrian septembrie 29, 2007 la 9:35 am

    1.In problema ridicata pe fir, dl Basescu a spus foarte corect: Este cuvantul meu fata de cuvantul sau si deci fiecare crede cum vrea.
    2. Dar alta e problema pe care vreau s-o ridic in context:
    Cand se vor termina aberatiile politice made „slinoseniile lor ” aflate in toate partidele dar in context afisate de cele din PSD , din PNL, din PC si mai ales din PRM, care consta in sofisme de tipul(acum, ca si la suspendare si la toate celelalte atacuri conexe cu loviturile anterioare contra lui Basescu unde erau altele dar cam dupa aceiasi schema logica):
    Dl B. incalca grav din nou Constitutia , cum isi permite sa se amestece in treburile interne ale Psd cand emite paeri despre ce se intampla acolo?
    La prima vedere pare corect, dar daca tinem cont ca doar daca un partid are 50% +1 presedintele (si doar numai dupa alegeri )este neconditionat obligat sa incredinteze guvernarea acelui partid fara ca din asta sa nu aiba un anume drept de a avea opinie si de a influenta asupra persoanelor din respectivul partid caci el dupa discutii si cu raspundere fata de interesul national insarcineaza primul ministru cu formarea guvernului
    (art 85 al (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.) cu care acesta se va prezenta in parlament si cred ca s-a stabilit odata ptr totdeauna ca nici-o semnatura nu poate fi pur formala cum o zicere stupida sustine ca ar fi cea a primarului iar cred ca ptr Presedintele Romaniei chiar nici-un gest facut in cadrul indeplinirii functiei nu poate fi considerat ca numai formal cu o singura exceptie: promulgarea la a doua strigare a legii dar si aici Presedintele are o cale extraordinara, daca lucrul este atat de important incat sa fie stopat cu orice pret si acesta este si ramane intotdeauna la totala discretie a presedintelui si anume : demisia, cu o eventuala noua candidatura daca Constitutia permite si deci reales fiind de natiune si poate chiar cu majoritati covarsitoare punctul lui de vedere la respectiva lege sa fie bagat in seama de Parlament, nereales inseamna ca Parlamentul respecta vointa poprului si numai in acest sens are dreptate.
    Si daca este asa nu este evident ca intr-un moment actual cand sunt multiple posibilitati de formare a unor majoritati dar transparente sau a unor guvernari minoritare daca vrea parlamentul ,presedintele are nu numai dreptul dar si obligatia sa se intereseze de soliditatea partidului pe care-l crediteaza cu posibilitatea de aguverna si de a solicita acest lucru parlamentului?
    Dar in Romania noastra cu „slinosii” la putere si sper ca ceasta sintagma sa faca cariera nu este posibil o citire corecta si adevarat rationala adica nesofistica a Constitutiei (cum nu se putea si dl N. stie la ce ma refer nici a Regulamentului Camerei Deputatilor ).
    Astept pareri care desigur ca nu se vor produce pe aici…

  18. 19 ion adrian septembrie 29, 2007 la 9:57 am

    PS La o postare mai de la vale care cred ca nu a fost compatibila cu stacheta blogului ptr ca se referea la psd isi cu un exemplu nominal asa ca scot numele proprii si scot si termenul de psd isti caci „slinosi ” sunt la toate partidele . si daca nici asa nu e buna o sa fie pe alte bloguri cu toleranta mai mare….

    Se intampla ce ma asteptam acum cu apropierea de un moment politic important adica iar dau navala pe posturile TV, plini de suficienta, aroganta si uneori de prostie crasa, ca in perioada suspendarii si a comisiei de ancheta, slinoseniile lor , de departe conduse de Mult Prea Slinosenia Sa ….Ghici cine este?
    Slinos: un tip nu neaparat nespalat dar care datorita unor anumite conditionari somatice le face mai ales pe femeile curatele sa se indeparteze cu oroare de el chiar daca isi toarna din plin cu odicolon pe cap si pe peste tot.
    Ma fac si pe mine sa ma indepartez de televizor desi stiu ca efluviile din studio nu pot ajunge pana la mine dar ce sa fac am o senzatie chiar de repulsie fizica(senzatia asta este intuitiva dar sigura la mine, caci intotdeauna cele ulterioare au confirmat-o.

    PS. Daca apare transmit multumiri.

  19. 20 Valeriu Mangu septembrie 29, 2007 la 10:51 am

    Domnule Adrian Nastase,

    Un corespondent al blogului mi-a reprosat ca n-ar fi treaba Guvernului sa se ocupe (si de) Bucuresti. Prima intrebare pe care o ridica textul dvs. este urmatoarea: de ce a venit in 2002 primarul Capitalei la dvs. la Guvern?
    Raspunsul il aflam, implicit, din relatarea dvs.: pentru deblocarea votului din Consiliul General. Dar poate un prim-ministru sa ordone consilierilor sa voteze intr-un anumit fel? Dar un sef de partid?
    Indiferent de raspunsurile la ultimele doua intrebari – care, altfel, din punct de vedere constitutional, nu pot fi decat negative -, primarul general a venit la dvs. cu o problema de natura administrativa, nicidecum „politica”. Si a gresit, fiindca n-avea a va cere dvs. deblocarea – ori influentarea s.a. consilierilor. In administratie, ca, de altfel, in intreaga piramida de organe de putere ale poporului, n-are ce cauta „politica”, ci doar Constitutia si legea. Ar fi trebuit sa respingeti ab initio solicitarea – ori discutia. Dar, ca si fostul primar general, ati translatat solicitarea in zona „politica”, propunand fuziunea, confiscand „politic” toata chestiunea.
    Ati pus atunci, in cadrul discutiei, implicit, o conditie – fuziunea. In „jocul politic” – neconstitutional -, neacceptata. Punand una, avem temeiuri sa presupunem ca veti mai fi pus una.
    Intrebarea dvs. privitoare la lipsa de reactie publica a primarului general nu impune un raspuns anume. Dar, in mod normal, primarul general ar fi trebuit sa iasa pe „sticla” si sa spuna. De ce n-a facut-o?! Fie ca santajul n-a existat, fie a existat, dar din punct de vedere „politic” nu era oportun sa-l denunte, fie din alt motiv.
    Dar, in alt text, vorbeam despre INCREDERE. Sa ne aducem aminte ca deputatul (Traian Basescu) si-a dat demisia din Camera Deputatilor pentru a se pune la dispozitia Parchetului in ceea ce priveste dosarul „Flota”. Dvs. n-ati facut-o in chestiunile curente cu conotatii penale care va privesc. Desigur, nu sunteti obligat, mai ales ca – repet – cred in principiul prezumtiei de nevinovatie. Dar un astfel de paralelism n-are cum sa nu va puna intr-o pozitie inferioara la capitolul INCREDERE.
    Aporopo’: dvs. de ce nu ati iesit pe „sticla” sa spuneti ca primarul general v-a solicitat sa influentati votul consilierilor?
    Cheia litigiului nu poate sta decat in stenograma discutiei de la Guvern, care, in mod normal, trebuie sa existe. Sa asteptam, sa vedem daca nu cumva SRI sau onor CSAT vin in curand cu o desecretizare a stenogramelor – ori inregistrarilor – de la Guvern, de la PSD; atunci balci!
    In sfarsit, proiectul dvs. de fuziune PSD – PD il calificati vizionar si inteligent. Intrebarea este: din perspectiva cui?
    Al dvs., Valeriu Mangu

  20. 21 Valeriu Mangu septembrie 29, 2007 la 10:53 am

    Domnule Adrian Nastase,

    Dar poate ca primarul general s-a adresat corect dvs., in calitatea dvs. de prim-ministru, de vreme ce, potrivit Constitutiei, Guvernul asigura conducerea generala a administratiei publice.
    Al dvs., Valeriu Mangu

  21. 22 Emigrantul septembrie 29, 2007 la 10:56 am

    Fie ca ne place sau nu, trebuie sa acceptam ca Basescu este de 10 ori mai siret decat toti politicienii in afara lui Ion Iliescu.Basescu invarte pe degete fiecare partid, baga in sperieti pe tpti cei care i se opun, isi baga parama petrolierului in Constitutie si legi si, cu toate astea , este adulat de popor. Da, nu are cultura, nu are caracter, nu are…. dar nici nu-i trebuie. El are scoala vietii …. Sa vezi un PSD care se taraste la picioarele lui Basescu e de plans. Un merit deosebit la aceasta realizare il are si domnul Nastase: dansul e cel s-a aliat cu grupul de la Cluj ca sa-l doboare pe Iliescu, dansul e ce-l ce l-a adus pe Geoana dupa ce linsese cizma lui Constantinescu, dansul l-a adus pe Gusa …… Ce-si face omul cu mana lui…..Basescu a fost pus de americani si gata……inca 6 ani tot cu el defilam. Pana atunci domnul Nastase o sa devina o sursa de amintiri …..din vremea PSD.

  22. 23 PSSD septembrie 29, 2007 la 11:40 am

    adica: cind erai tu premier i-ai propus lui base, atunci primar, sa fuzionati. el a refuzat. acum el e presedinte si tu esti haiduc pe blog. nice!

  23. 24 olimpiu popa septembrie 29, 2007 la 11:54 am

    bun! nicio noutate domnule prim ministru.ce e prima minciuna a sefului statului?putem face o colectie la fel de ,,distractiva” ca celebrele lui zicale gen: iarna nu-i ca vara , aici sunt banii dumneavoastra sau marele licurici, tiganca imputita, gaozar etc.
    nu vi se pare ca mister president nu e contracarat in media de cine ii poate da o replica? de fapt vb. japonezilor: ,,armonia mea e distrusa”” atunci cand privesc spectacolul politic, prostitutia unor intelectuali pe care i-am admirat si inca incerc acest sentiment.
    Poate ca a venit vreme a actiunii politice coerente cu strategie clara altfel viitorii ani vor fi plini de ,,specatcol” si haos in viata sociala cu onor marinarul si DNA vioara intii acompaniat de alte servicii platite de fraierii de noi: poporul roman ca tot ii place presedintelui sintagma

  24. 25 Iulian septembrie 29, 2007 la 12:09 pm

    Este uluitor ca prin 2002 inca va faceati iluzii ca T Basescu este un individ de stanga. Actiunile sale cat e fost minsitru al transporturilor, negociator cu Banca Mondiala (de unde au iesti programele PSAL 1 si 2, responsabile in buan parte pt dezindustrializarea Romaniei) si primar al Capitalei arata fara tagada ca avem de a face cu o persoana de un individualism feroce.
    Ce e de invatat de aici? Ca un partid zis de stanga, cum era PD, atunci cand abandoneaza miezul a ceea ce inseamna stanga, anume masurile economice, in favoarea unei „modernizari” devine, de fapt, de dreapta. Este un drum natural, cimentat de faptul ca liderii devin prosperi oameni de afaceri. Intrebarea e daca va avea si PSD aceeasi soarta – un partid de stanga doar cu numele, parte a majoritatii prezidentiale.
    Apropo, nu vi se pare ca gestul lui Bernard Kouchner, ministru de externe francez, de a abandona barca socialista pentru un post caldut in majoritatea prezidentiala de dreapta, seamana intrucatva cu ce ar vrea un fost ministru de externe roman, vremelnic sef peste social-democrati?

  25. 26 Ilie septembrie 29, 2007 la 12:11 pm

    Basescu nu stie decat sa bage intrigi peste tot..vorba unuia de mai sus,ii convine cu Geoana la carma PSD pt ca este un tip slab si cu mica priza la public..Practic PSD numai reprezinta o amenintare pt Basescu cat Geoana este in fruntea partidului,deci doarme linistit..

    Parerea mea este ca in acest moment din toate personalitatile politice nimeni nu este capabil sa-l darame pe Basescu decat Nastase..Basescu stie asta si cauta sa-l lucreze in fel si chip

  26. 27 Sandu septembrie 29, 2007 la 1:10 pm

    Basescu nu minte
    Nastase nu minte
    Relatarea faptelor este cam aceeasi la ambii . Cred ca Basescu n-ar nega relatarea faptelor asa cum o face d-l Nastase.
    Interpretarea faptelor difera. Dl Nastase ca o incercare de construire a unui partid puternic, Basescu ca o incercare de a-l desfiinta.
    Eu ii dau dreptate lui Basescu. Ce s-a ales din partidul lui Cunescu daca s-a unit cu PDS ? Ce s-a ales din bembrii PSDR? Daca mai respira cativa.
    Evolutia vietii politice arata ca Basescu a intuit mai bine situatia.

  27. 28 Draghi Puterity septembrie 29, 2007 la 2:00 pm

    @Olimpiu Popa

    Ce va face sa credetzi ca o „actiune politica coerenta si o strategie clara” va imbunatati situatia. Au existat intre 2000-2004, au existat si rezultate nu numai vizibile, ci chiar istorice, si lumea tot pe Basescu l-a ales pentru ca le-a oferit circul care le lipsea cand problema panii era pe care de rezolvare (OK, si cornul e tot un fel de paine…).

    Oare nu ar trebui invatat altceva din lectia Basescu?

    E nevoie de circ. Painea se coace in culise, fara mult tam-tam, si se distribuie in pauze.

    Basescu e de neinvins pentru ca poporul roman inca nu a identificat pe cineva care sa ii ofere capul lui Basescu atarnand intr-o tzeapa la o ora de maxima auditie.

    Il cred si il inteleg pe AN cand spune ca el e o persoana care priveste inainte si cauta sa se dezbare de demonul razbunarii. E o atitudine nobila.

    Eu cred insa ca daca lui AN ii pasa de soarta acestui popor, va trebui sa se sacrifice. Va trebui sa il distruga pe Basescu si pe acolitzii sai cu violentza in uralele maselor insetate de sange. Prin asta isi va sacrifica sufletul. Dar va face ceea ce e bine pentru Romania. Grea alegere…

    Intr-adevar, e nebun cel care urca pentru a doua oara pe muntele Fuji…

  28. 29 Maria Barbu septembrie 29, 2007 la 2:02 pm

    @Bibliotecaru

    Daca pentru istoria noastra recenta, Adrian Nastase este Arogantul, atunci Traian Basescu este Cinicul, si atunci tot ce spui tu este valabil. Da, pt a reusi sa ajunga presedinte, T. Basescu avea de facut niste optiuni care ii sacrificau pe toti, dar, ceea ce este interesant de stiut este in ce masura pt un astfel de lider mai conteaza interesul tarii, despre care vorbesti si tu. In retorica demagogica, acest interes este pregnant, in realitatea faptelor insa, cinismul nu permite asemenea formulari.

  29. 30 Bibliotecaru septembrie 29, 2007 la 2:03 pm

    Domnul Valeriu Mangu mi-a ridicat o întrebare. pe care am uitat-o de atâţia ani. Boicotul Primarului PD-ist Băsescu de către Consiliul PSD-ist a folosit cetăţenilor Bucureştilor. Domnule Năstase, vă întrebam mai demult dacă ţara şi poporul este deasupra orgoliilor politice şi mi-aţi spus că da. Acum vin cu această întrebare, ce a avut de câştigat bucureşteanul din boicotul consilierilor PSD-işti?

  30. 31 Aurelia septembrie 29, 2007 la 2:12 pm

    Domnule Nastase,

    Nu mai incercati sa ne mintiti, avem deja mult RAU din partea a tot ce a fost iliesc,roman, vacaroiu & nastase.

    Plecati cu toti din viata noastra, avem lucruri mai importante de realizat.

    Aurelia

    Iasi

  31. 32 Vania septembrie 29, 2007 la 2:52 pm

    Ne pare rău că nu putem afla legenda care circulă în PD. Oricum, faptul că ea circulă arată că în acea grupare nu sunt doar bipezi şi boci, ceea ce este încurajator.

  32. 33 lover septembrie 29, 2007 la 3:24 pm

    Nastase nu vrea decat ciolanul inapoi. Nu se poate Basescu e facut sa fie lider pentru inca un mandat .Imi pare rau Adriane dar cu blogul asta nu te speli asa usor de pacate

  33. 34 mirceag septembrie 29, 2007 la 3:48 pm

    @darius

    trebuie sa mai scriu acelasi mesaj de cateva ori ca sa il scoateti de la moderare si sa il postati??.. multumesc anticipat

  34. 35 mirceag septembrie 29, 2007 la 3:51 pm

    @darius

    precizati daca e doar fanclub aici …macar sa nu ne mai facem iluzii

  35. 36 Bibliotecaru septembrie 29, 2007 la 4:24 pm

    @ Maria Barbu
    Eu nu dau porecle oamenilor politici, poate foarte rar, şi în gluma, dar niciodată cu patimă. Din punctul meu de vedere pot să nici nu ştiu cine e la etajele superioare ale instituţiilor din România. Dar să nu fie nevoie să mă uit spre acea direcţie. Dacă ţara asta funcţionează precum un ceas vechi CFR, zgomotos, datorită zumzetului vesel al muncii, şi exact, chiar nu mă interesează ce fac ei acolo sus, cine sunt, de ce sunt, de ce şi cum se ceartă între ei…
    De mult timp m-am săturat de bătălia politică. Dacă mai fac bancuri pe blogul meu este pentru că vreau să arăt celor care citesc că există un dedesubt al reacţiei politice, să nu se lase păcăliţi, şi, de ce nu, să râd un pic, chiar dacă e nebunesc şi stupid să râzi de propriile poante.

  36. 37 vassy septembrie 29, 2007 la 4:34 pm

    „Traian Basescu minte din nou”
    Ce comic sunteti domnule Adrian Nastase!
    Pai cum, dvs credeti ca ne spuneti ceva nou? Asta stim, de fapt stim fara sa ne dam seama. Majoritatea! Este, dupa parerea mea, ca singurul motiv pentru care nu reactioneaza foarte multi este faptul ca romanului, ii place la nebunie sa fie mangaiat pe orgoliu, pe mandrie. Traian Basescu „minte frumos” sau mai bine zis, minciunile spuse de el, au „trecere” la urechea romanului. Si mai au un efect: UITAREA! Minciunile basesciene, acopera trecutul. Trecutului mincinosului, trecutul minciunitilor… Da… cine stie sa gadile urechea… Adevarul e cam aspru pentru urechile romanilor nostri… Ureche balcanica…

  37. 38 Valeriu Mangu septembrie 29, 2007 la 5:50 pm

    @ BIBLIOTECARU

    Domnule Bibliotecaru,

    In timp ce va scriu aceste randuri un post tv. difuzeaza un material filmat probabil astazi, intitulat „1000 de oameni asteapta ajutor de la Gigi Becali”. Intr-o secventa, o doamna in varsta plangea, alaturi de un sac din rafie alba, pe care era imprimata denumirea partidului al carui presedinte este dl. Gheorghe Becali, plin probabil cu alimente.
    Asta au castigat bucurestenii: umilinta. Umilinta de a cersi, cel putin unii dintre ei, un sac de mancare si de a fi tratati cu „tu”, „ba” s.a.
    Secventele mi-au adus aminte de episoade asemanatoare in care fostul primar al Bacaului ii dadea unei doamne, daca mai tin bine minte, 2.000.000 de lei.
    Umilinta. Disperarea. Foamea. Deruta. Si atatea altele.
    Al dvs., Valeriu Mangu

  38. 39 Aya septembrie 29, 2007 la 6:11 pm

    @

    Draghi Puterity

    Lamurit? (nu aici)
    Sau, suficient de?

  39. 40 Aya septembrie 29, 2007 la 6:14 pm

    @

    Adrian Nastase

    Imi amintesc de un schimb de replici (televizat) intre Bogdan Niculescu Duvaz si Traian Bsescu (2003, cred).
    Duvaz i-a spus ca trebuia sa faca alianta cu PSD.
    La Basescu ma refer (care acceptase). Era discutia de la Guvern- care nu era despre dosarul Flota, cum zice Basescu cum!
    Vorba cuiva, Basescu a „facut ciocul mic” o bun bucata de vreme, atunci.

  40. 41 Gigel Stietot septembrie 29, 2007 la 6:28 pm

    ..”Brauner s-a nascut in 1903 la Piatra Neamt, Janco s-a nascut in 1895 la Bucuresti. Am stiut sa punem in valoare, pe plan mondial, radacinile lor aflate in Romania?..”

    …nu D-le Nastase, n-ati stiut! ..probabil cun n-ati auzit de ei in 10 ani cit ati fost la putere impreuna cu semidoctul de Iliescu… pe care probabil ca l-a obstructionat „sula in coaste” de n-a facut nimic bun pt. cultura si natiunea romana in ultimii 50 de ani.

    …sigur ca Iliescu a fost preocupat mai intai cu odele lui Ceausescu iar mai tirziu cu lupta cu „animalele” si „miscarea legionara” … dar D-ta ? Cine v-a oprit sa cumparati pt. statul roman obiecte de cultura inapoi? Cine v-a oprit sa mariti bugetele la muzee sa poata oragniza expozitii sau sa faca achizitionari? sau n-au mai ramas bani dupa cele 400 de sali de sport de care era neaparata nevoie?

    Cind scrieti asa suna ca si cind „nici usturoi n-ati mancat si nici gura nu va miroase”.
    Scrieti undeva ca sunteti de stinga si Basescu e de dreapta. Scuzati D-le Nastase ..dar ce stiti D-voastra ce insemna sa fi de stinga??!!! Numai pt. ca in vestul Europei intelectualii sunt de stinga credeti ca aveti ceva comun cu ei???? Credeti ca D-voasta ati trait vreodata ce inseamna sa fi de stinga?? Numai pt. ca ati facut parte din partidul comunist si dupa 1989 v-ati inhaitat cu toti cei care nu au acceptat sa renunte la putere dupa ce au nenorocit tara 50 de ani??? Ce sti D-ta sau colegii din PSD (si probabil si din celelate partide) ce inseamna sa gindesti si sa simti social? Sa gindesti ce poti face pt. ceiilalti si mai ales pt. cei ce nu se pot ajuta singuri si nu numai „cum pot sa raman cit mai mult la putere” sau cum pot sa-i alung pe ceiilalti de la putere?? „Socialistii” D-tale nu se gindesc decit la cum sa-si faca casa mai mare …masina mai scumpa … sa se imbuibe cu de toate si asta cit mai la vedere ..sa crape vecinul de necaz cind vede ce au ei. Daca pt. D-ta asta inseamna sa fi de stinga atunci aveti dreptate.

  41. 42 Gigel Stietot septembrie 29, 2007 la 6:55 pm

    …vedeti D-voastra …. chestia cu stinga si dreapta e foarte ciudata si ridicola totodata. Panait Istrati facea parte din miscarea de stinga sau simpatizantii acesteia impreuna cu Romain Rolland. Dupa calatoria sa in Rusia sovietica intors la Paris a incepus sa povesteasca ce a vazut acolo .. el parasind traseul „organizat” pt. el de comanistii rusi. Imediat devenit „persona non grata” pt „pretinii” comanisti din Franta si a fost categorisit ca „colaborator al siguratei statului roman” si ca „provocator”. Toti intelectuali de stinga l-au condamnat si s-au detasat de el. „Socialistii” de genul Rosei Luxemburg care incerca sa simte cu femeile din fabrici si care s-a angajat in spirit de solidaritate la o fabrica lucrind apoi la banda. Sa nu uit sa mentionez ca D-na Luxemburg era dusa si adusa cu masina la fabrica lucru pe care n-a trebuit sa-l faca soferul decit citeva saptamani pina s-a incheiat experimentul D-nei aceasta preferind totusi sa-si bea ceaiul in liniste la „train bleu” si sa se relaxeze in salonul de cosmetica.

  42. 43 Draghi Puterity septembrie 29, 2007 la 7:32 pm

    @Aya

    Da. I love you Aya :* (vezi mirceag, ca nu e asa cum crezi tu?)

    Mi-ai maturat cu un dos de maneca puzzle-ul care oricum nu imi iesea nicicum, asa ca ma apuc din nou de la capat. Unde pot sa te mai agatz pentru intrebari, acolo unde mi-ai raspuns sau la threadul zilei?

  43. 44 ingi septembrie 29, 2007 la 8:02 pm

    @
    emigrantul
    cu totul de acord!
    @
    aya
    cand imi spui mai multe despre afacerea stenogramelor?

    toata crema este in fata t.n.b!

  44. 45 darius f septembrie 29, 2007 la 9:30 pm

    E adevarat domnule Nastase, Basescu a mintit. Si minte si acuma, si va mai minti si in continuare. Stiti de ce? Pentru ca in momentul de fata neavand nici un adversar politic pe masura lui poate sa faca ce vrea. Pana cand credeti ca mai poate continua situatia actuala?

  45. 46 fanitza septembrie 29, 2007 la 11:31 pm

    mda, sa ma pronunt si eu.

    unora le place: adi de la valcea, guta si minodora la maxim. altora: the van der graaf generator, king crimson, pink floyd. altii prefera: sophie ellis bextor, mandy moore. unii asculta: travis, the killers, yeah yeah yeahs. unii asculta de toate. altii asculta mult. altii putin. unii nu asculta!

    asa e si in politica, e vorba de gusturi. un politician e foarte asemantor cu un artist. un artist practic nu face nimic, la fel si un muzician. dar sunt foarte apreciati. practic, se poate trai si fara artisti si politicieni. totusi…

    parerea mea e: la ce bun sa stim noi ca basescu minte. oricum dumneavostra, domnule nastase nu o sa il dati in judecata, deoarece are imnunitate politica. poate sa declare ce vrea, si sa faca aproape ce vrea, ceea ce, de ce sa ne ascundem dupa deget, a si incercat. e o absurdite legea asta cu imunitatea parlamentara si ar trebui desfintata, asta cred ca e un subiect despre care ar merita sa discutam.

    dumneavoastra ce parere aveti?

  46. 47 dracu septembrie 29, 2007 la 11:59 pm

    @darius f
    pana cand o sa apara un adversar pe masura lui Base.

    Se pare ca D-lui Nastase nu prea i-a iesit la inventar numaratoarea aia faimoasa, si ca Base e mult mai dotat din punctul asta de vedere.

    pana una – alta, singurul om de calibrul lui Base e Sorin Oprescu (pe care PSD-ul nu il vrea). Liberalii sunt zero din punctul asta de vedere. de restu nu are sens sa pomenim.

  47. 48 danieloctavian septembrie 30, 2007 la 5:05 am

    Cum Basescu minte? Nu cred in ruptul capului! Nu cred si pace. Si-a dat cuvantul (!!!cuvantul lui hehehe) Ca daca e ales primar isi va duce mandatul la cap ? Ca demisioneaza in 5 minute? Si o tin tot asa pana poimaine.
    Mai spune cineva, mai sus, ca Basescu nu e autentic om de dreapta. Ei, daca sticla e in dreapta e de dreapta, daca e in stanga…e si el de stanga ( ca pahar nu foloseste).
    A, da! Si eu il cred pe basexu. Pardon, ca sa fiu in ton cu „nouvorba” societosilor civili aeropurtati: eu il cred pe domnul presedinte al romaniei traian basescu ( le fac damblaua de a folosi terminologia, dar sa ma scuteasca de majuscule ca , scuzati, vomit). Pai asa i-ai mai instrumentat la dosare Adriane, ca ( zic stenogramele alea dubioase) trageu ministrii de tine sa-l bagi la parna’ si tu nu si nu!
    Lasati-l pe basexu sa-si traiasca ultimele zile de visare ( ca vin euro-parlamentarele si o sa vedeti ca procentele pediste sunt la fel de tari precum crema de la ecler). Mai bine hai sa vorbim de betivi cinstiti. Ia ziceti ce face Dinami? Ii frigem pe suedezi?

  48. 49 darius f septembrie 30, 2007 la 1:49 pm

    @dracu
    „pana una – alta, singurul om de calibrul lui Base e Sorin Oprescu (pe care PSD-ul nu il vrea). Liberalii sunt zero din punctul asta de vedere. de restu nu are sens sa pomenim.”

    Corect dar eu l-as pune langa Sorin Oprescu si pe Adrian Nastase.

  49. 50 ingi septembrie 30, 2007 la 2:47 pm

    pacat ca adrian nastase si sorin oprescu nu isi dau mana pt. intarirea psd.

  50. 51 Vania septembrie 30, 2007 la 3:18 pm

    Deşi sunt oligarh (corupt, fireşte!), firea mea josnică şi caracterul meu slugarnic m-au îndemnat, sâmbătă, 29 septembrie, a. c., să merg în Piaţa Universităţii pentru a-mi manifesta entuziasmul fluturând, din vreme-n vreme, un steguleţ.
    La apariţia Domnului Preşedinte (ales în mod democratic), aveam o mină atât de libidinoasă, încât până şi Domnia Sa a ezitat în a-mi întinde mâna, iar doi membri PD şuşoteau între ei, în partea stângă: „Doamne, apără şi păzeşte! Oare şi noi arătăm, în felurite ocazii, tot aşa?”…
    Mitingul a decurs paşnic, audiindu-se muzică populară şi scandându-se lozinci adecvate momentului.

  51. 52 Kartouche septembrie 30, 2007 la 6:01 pm

    Apropos, de ce zicea un domn mai sus, cum ca dom` presedinte le trage din sticla !……….. Dom` presedinte statea la parole cu „anturaju”, la un momont dat Elena Udrea zice : Traiane, doamne fereste, daca ar fi sa te inbolnavesti, ce boala ai tolera mai bine, Parkinshon sau Altzheimer ??? ……. Dupa un timp de gandire raspunde hahaind: Parkinshon !!! …….. Anturajul tace cateva clipe. D-sora Mantale, face o grimasa, se uita imprejur, si isi ia curaj : de ce dom` presedinte ??? …… O priveste admirativ si replica : daca am Parkinshon, imi tremura mana, mai vars din pahar sau din sticla, dar tot mai ramane ceva ! Har,har, har, har, ha !…… Lumea blocata. Stimatul presedinte continua : daca as avea Altzheimer, as uita unde am pus sticla ! Si-i haraii vreo cateva secunde ! ……. Anturaju` batu din balme de intelepciunea logica a presdintelui !!

  52. 53 cosmin septembrie 30, 2007 la 8:46 pm

    acum sa fim sinceri………PE cine nu lasi sa MOARA nu te lasa sa TRAIESTI……
    cam asta e situatia dumneavoastra

  53. 54 Nicu Ciorocan septembrie 30, 2007 la 8:48 pm

    Parerea mea este, ca pe Traian Basescu (si PD-ul lui) nu ii contrabalanseaza nimeni in „balanta politica”,in acest moment.
    Desi nu sunt membru in nici un partid, ci doar un simplu observator al vietii politice, parerea mea este ca o solutie la „echilibrarea balantei” si chiar la inclinarea ei spre centru-stanga este urmatoarea.
    -Ion Iliescu si Adrian Nastase sa creeze nucleul unui alt partid de centru-stanga. Petre Roman poate avea si el un rol. Cei trei ar avea o credibilitate enorma si sunt convins ca acest partid, in scurta perioada ar deveni ceea ce este Partidul Democrat in U.S.A.

    ing. Nicu Ciorocan

  54. 55 Adrian septembrie 30, 2007 la 11:06 pm

    Astept ziua in care Adrian Nastase va renaste PSD-ul.este singurul om politic inteligent si lider de partid din tara.

  55. 56 Lia octombrie 1, 2007 la 1:41 pm

    Ce mirare ca T.B. minte din nou! Acum pricep de ce are asa popularitate. Este mincinos, intrigant, razbunator, iubitor de tarii si femei, de viata, in general. Deci omul simplu se regaseste in presedinte. Ce importanta are daca nu cunoaste Constitutia, daca n-are habar de politica externa, diplomatie, cultura. Este, in schimb, lider de turma si turma este mare si voteaza…

  56. 57 Capernaum octombrie 1, 2007 la 2:07 pm

    Sursa: http://www.transparency.org/

    Topul Coruptiei.

    Minte sau nu minte, presupun ca de locul Romaniei PSD-ul nu e responsabil. 🙂 Doar Basescu.

    Coruptia in Romania are radacinile atit de adinc infipte in politica incit PSD-ul nu poate sa mai aiba vreo credibilitate la nimeni cu I.Q.-ul mai mare de 20. 🙂

    Romania a trecut de la locul 89 la 69 doar datorita efortului de a intra in CE. Restul, blowing in the wind, vorba cintaretului….:-)

    country
    rank country 2007 CPI
    score surveys
    used confidence range
    1 Denmark 9.4 6 9.2 – 9.6
    1 Finland 9.4 6 9.2 – 9.6
    1 New Zealand 9.4 6 9.2 – 9.6
    4 Singapore 9.3 9 9.0 – 9.5
    4 Sweden 9.3 6 9.1 – 9.4
    6 Iceland 9.2 6 8.3 – 9.6
    7 Netherlands 9.0 6 8.8 – 9.2
    7 Switzerland 9.0 6 8.8 – 9.2
    9 Canada 8.7 6 8.3 – 9.1
    9 Norway 8.7 6 8.0 – 9.2
    11 Australia 8.6 8 8.1 – 9.0
    12 Luxembourg 8.4 5 7.7 – 8.7
    12 United Kingdom 8.4 6 7.9 – 8.9
    14 Hong Kong 8.3 8 7.6 – 8.8
    15 Austria 8.1 6 7.5 – 8.7
    16 Germany 7.8 6 7.3 – 8.4
    17 Ireland 7.5 6 7.3 – 7.7
    17 Japan 7.5 8 7.1 – 8.0
    19 France 7.3 6 6.9 – 7.8
    20 USA 7.2 8 6.5 – 7.6
    21 Belgium 7.1 6 7.1 – 7.1
    22 Chile 7.0 7 6.5 – 7.4
    23 Barbados 6.9 4 6.6 – 7.1
    24 Saint Lucia 6.8 3 6.1 – 7.1
    25 Spain 6.7 6 6.2 – 7.0
    25 Uruguay 6.7 5 6.4 – 7.0
    27 Slovenia 6.6 8 6.1 – 6.9
    28 Estonia 6.5 8 6.0 -7.0
    28 Portugal 6.5 6 5.8 – 7.2
    30 Israel 6.1 6 5.6 – 6.7
    30 Saint Vincent and
    the Grenadines 6.1 3 4.0 – 7.1
    32 Qatar 6.0 4 5.4 – 6.4
    33 Malta 5.8 4 5.3 – 6.2
    34 Macao 5.7 4 4.7 – 6.4
    34 Taiwan 5.7 9 5.4 – 6.1
    34 United Arab Emirates 5.7 5 4.8 – 6.5
    37 Dominica 5.6 3 4.0 – 6.1
    38 Botswana 5.4 7 4.8 – 6.1
    39 Cyprus 5.3 3 5.1 – 5.5
    39 Hungary 5.3 8 4.9 – 5.5
    41 Czech Republik 5.2 8 4.9 – 5.8
    41 Italy 5.2 6 4.7 – 5.7
    43 Malaysia 5.1 9 4.5 – 5.7
    43 South Africa 5.1 9 4.9 – 5.5
    43 South Korea 5.1 9 4.7 – 5.5
    46 Bahrain 5.0 5 4.2 – 5.7
    46 Bhutan 5.0 5 4.1 – 5.7
    46 Costa Rica 5.0 5 4.7 – 5.3
    49 Cape Verde 4.9 3 3.4 – 5.5
    49 Slovakia 4.9 8 4.5 – 5.2
    51 Latvia 4.8 6 4.4 – 5.1
    51 Lithuania 4.8 7 4.4 – 5.3
    53 Jordan 4.7 7 3.8 – 5.6
    53 Mauritius 4.7 6 4.1 – 5.7
    53 Oman 4.7 4 3.9 – 5.3
    56 Greece 4.6 6 4.3 – 5.0
    57 Namibia 4.5 7 3.9 – 5.2
    57 Samoa 4.5 3 3.4 – 5.5
    57 Seychelles 4.5 4 2.9 – 5.7
    60 Kuweit 4.3 5 3.3 – 5.1
    61 Cuba 4.2 4 3.5 – 4.7
    61 Poland 4.2 8 3.6 – 4.9
    61 Tunesia 4.2 6 3.4 – 4.8
    64 Bulgaria 4.1 8 3.6 – 4.8
    64 Croatia 4.1 8 3.6 – 4.5
    64 Turkey 4.1 7 3.8 – 4.5
    67 El Salvador 4.0 5 3.2 – 4.6
    68 Colombia 3.8 7 3.4 – 4.3
    69 Ghana 3.7 7 3.5 – 3.9
    69 Romania 3.7 8 3.4 – 4.1
    71 Senegal 3.6 7 3.2 – 4.2
    72 Brazil 3.5 7 3.2 – 4.0
    72 China 3.5 9 3.0 – 4.2
    72 India 3.5 10 3.3 – 3.7
    72 Mexico 3.5 7 3.3 – 3.8
    72 Morocco 3.5 7 3.0 – 4.2
    72 Peru 3.5 5 3.4 – 3.7
    72 Suriname 3.5 4 3.0 – 3.9
    79 Georgia 3.4 6 2.9 – 4.3
    79 Grenada 3.4 3 2.0 – 4.1
    79 Saudi Arabia 3.4 4 2.7 – 3.9
    79 Serbia 3.4 6 3.0 – 4.0
    79 Trinidad and Tobago 3.4 4 2.7 – 3.9
    84 Bosnia and Herzegovina 3.3 7 2.9 – 3.7
    84 Gabon 3.3 5 3.0 – 3.5
    84 Jamaica 3.3 5 3.1 – 3.4
    84 Kiribati 3.3 3 2.4 – 3.9
    84 Lesotho 3.3 6 3.1 – 3.5
    84 FYR Macedonia 3.3 6 2.9 – 3.8
    84 Maldives 3.3 4 2.3 – 4.3
    84 Montenegro 3.3 4 2.4 – 4.0
    84 Swaziland 3.3 5 2.6 – 4.2
    84 Thailand 3.3 9 2.9 – 3.7
    94 Madagascar 3.2 7 2.5 – 3.9
    94 Panama 3.2 5 2.8 – 3.5
    94 Sri Lanka 3.2 7 2.9 – 3.4
    94 Tanzania 3.2 8 2.9 – 3.4
    98 Vanuatu 3.1 3 2.4 – 3.7
    99 Algeria 3.0 6 2.7 – 3.2
    99 Armenia 3.0 7 2.8 – 3.2
    99 Belize 3.0 3 2.0 – 3.7
    99 Dominican Republic 3.0 5 2.8 – 3.3
    99 Lebanon 3.0 4 2.2 – 3.6
    99 Mongolia 3.0 6 2.6 – 3.3
    105 Albania 2.9 6 2.6 – 3.1
    105 Argentina 2.9 7 2.6 – 3.2
    105 Bolivia 2.9 6 2.7 – 3.2
    105 Burkina Faso 2.9 7 2.6 – 3.4
    105 Djibouti 2.9 3 2.2 – 3.4
    105 Egypt 2.9 7 2.6 – 3.3
    111 Eritrea 2.8 5 2.1 – 3.5
    111 Guatemala 2.8 5 2.4 – 3.2
    111 Moldovaa 2.8 7 2.5 – 3.3
    111 Mozambique 2.8 8 2.5 – 3.1
    111 Rwanda 2.8 5 2.3 – 3.3
    111 Solomon Islands 2.8 3 2.4 – 3.1
    111 Uganda 2.8 8 2.5 – 3.0
    118 Benin 2.7 7 2.3 – 3.2
    118 Malawi 2.7 8 2.4 – 3.0
    118 Mali 2.7 8 2.4 – 3.0
    118 Sao Tome and Principe 2.7 3 2.4 – 3.0
    118 Ukraine 2.7 7 2.4 – 3.0
    123 Comoros 2.6 3 2.2 – 3.0
    123 Guyana 2.6 4 2.3 – 2.7
    123 Mauritania 2.6 6 2.0 – 3.3
    123 Nicaragua 2.6 6 2.3 – 2.7
    123 Niger 2.6 7 2.3 – 2.9
    123 Timor-Leste 2.6 3 2.5 – 2.6
    123 Viet Nam 2.6 9 2.4 – 2.9
    123 Zambia 2.6 8 2.3 – 2.9
    131 Burundi 2.5 7 2.0 – 3.0
    131 Honduras 2.5 6 2.3 – 2.6
    131 Iran 2.5 4 2.0 – 3.0
    131 Libya 2.5 4 2.1 – 2.6
    131 Nepal 2.5 7 2.3 – 2.7
    131 Phillipines 2.5 9 2.3 – 2.7
    131 Yemen 2.5 5 2.1 – 3.0
    138 Cameroon 2.4 8 2.1 – 2.7
    138 Ethiopia 2.4 8 2.1 – 2.7
    138 Pakistan 2.4 7 2.0 – 2.8
    138 Paraguay 2.4 5 2.1 – 2.6
    138 Syria 2.4 4 1.7 – 2.9
    143 Gambia 2.3 6 2.0 – 2.6
    143 Indonesia 2.3 11 2.1 – 2.4
    143 Russia 2.3 8 2.1 – 2.6
    143 Togo 2.3 5 1.9 – 2.8
    147 Angola 2.2 7 1.8 – 2.4
    147 Guinea-Bissau 2.2 3 2.0 – 2.3
    147 Nigeria 2.2 8 2.0 – 2.4
    150 Azerbaijan 2.1 8 1.9 – 2.3
    150 Belarus 2.1 5 1.7 – 2.6
    150 Congo, Republic 2.1 6 2.0 – 2.2
    150 Cote d’Ivoire 2.1 6 1.7 – 2.6
    150 Ecuador 2.1 5 2.0 – 2.3
    150 Kazakhstan 2.1 6 1.7 – 2.5
    150 Kenya 2.1 8 1.9 – 2.3
    150 Kyrgyzstan 2.1 7 2.0 – 2.2
    150 Liberia 2.1 4 1.8 – 2.4
    150 Sierra Leone 2.1 5 2.0 – 2.2
    150 Tajikistan 2.1 8 1.9 – 2.3
    150 Zimbabwe 2.1 8 1.8 – 2.4
    162 Bangladesh 2.0 7 1.8 – 2.3
    162 Cambodia 2.0 7 1.8 – 2.1
    162 Central African Republic 2.0 5 1.8 – 2.3
    162 Papua New Guinea 2.0 6 1.7 – 2.3
    162 Turkmenistan 2.0 5 1.8 – 2.3
    162 Venezuela 2.0 7 1.9 – 2.1
    168 Congo, Democratic Republic 1.9 6 1.8 – 2.1
    168 Equatorial Guinea 1.9 4 1.7 – 2.0
    168 Guinea 1.9 6 1.4 – 2.6
    168 Laos 1.9 6 1.7 – 2.2
    172 Afghanistan 1.8 4 1.4 – 2.0
    172 Chad 1.8 7 1.7 – 1.9
    172 Sudan 1.8 6 1.6 – 1.9
    175 Tonga 1.7 3 1.5 – 1.8
    175 Uzbekistan 1.7 7 1.6 – 1.9
    177 Haiti 1.6 4 1.3 – 1.8
    178 Iraq 1.5 4 1.3 – 1.7
    179 Myanmar 1.4 4 1.1 – 1.7
    179 Somalia 1.4 4 1.1 – 1.7

    Explanatory notes*

    * CPI Score relates to perceptions of the degree of corruption as seen by business people and country analysts, and ranges between 10 (highly clean) and 0 (highly corrupt).

    ** Confidence range provides a range of possible values of the CPI score. This reflects how a country’s score may vary, depending on measurement precision. Nominally, with 5 percent probability the score is above this range and with another 5 percent it is below. However, particularly when only few sources are available, an unbiased estimate of the mean coverage probability is lower than the nominal value of 90%.

    *** Surveys used refers to the number of surveys that assessed a country’s performance. 14 surveys and expert assessments were used and at least 3 were required for a country to be included in the CPI.

  57. 58 Bibliotecaru octombrie 1, 2007 la 2:09 pm

    @ Valeriu Mangu
    Fiecare îşi face politica după cum crede. Pe de o parte, cei care bagă mâna în buzunar fac ceva. Dacă vă uitaţi la acei bătrâni fără casă, care dorm prin scări de bloc şi mănâncă de prin gunoaie, politica nu poate face nimic, guvernul nu poate face nimic, preşedintele nu poate face nimic. 2 mil. de lei înseamnă o lună de zile de mâncare. Un astfel de ajutor e bun. Nu va salva omul, va salva însă mizeria lui pentru încă o lună.
    Am auzit atâtatea soluţii. Am auzit de atâtea ori cuvintele „vom face”, încât am o greaţă continuă. S-ar putea face… dar, să fim serioşi… nici nu merită să mai vorbim.
    Dacă veţi citi cea de a doua postare de pe blogul meu, o să înţelegeţi despre ce vorbesc. Datoriile prea mari fac oamenii să rămână pe drumuri. Nu mai sunt timpurile celor care şi-au jucat casa la Caritas sau Gelsor sau… care mai era ?… FNI. Aceia s-au dus de mult timp. Acum sunt cei cărora le-au luat (într-un fel sau altul) statul casele pentru neplata datoriilor. Eu cred că este de datoria statului să asigure posibilitatea de trai şi pentru cei care nu au nici un venit, fără să-i trimită cu vize la şomaj (altă umilinţă) şi alte astfel de prostii. Nu se poate, de unde bani… de ce mai candidează atunci. Un om care stie că nu poate face ceva, de ce se duce să candideze. Eu mă tot întreb, dacă Iisus ar fi trăit în perelinaj prin România, desigur că ar fi murit de foame. Nu ar fi putut să trăiască din înmulţit pâini şi preschimbat apa în vin, nu ar fi putut merge pe undeva, pentru că peste tot acum este proprietate privată. Unde să-şi pună cortul? Suntem o ţară tristă şi o lume întreagă se îndepărtează de valoarea umană. Vom ajunge în câteva sute de ani un fel de şobolani care judecă.

  58. 59 mastermindsr octombrie 1, 2007 la 2:36 pm

    Decat sa-l cred pe Basescu pe cuvant mai bine as crede un jurnalist de la Realitatea TiVu…

  59. 60 Sky-Hunter octombrie 1, 2007 la 2:42 pm

    Baselul nu este un „kamikaze” – de aceea nu a relatat „asa-zisul” santaj fiindca stia ca-si da foc la palarie singur … legat de povestile din PD, va referitzi la cea cu Elena din Troia (pe care toti o stim) … sau la cea pe care putzini o stiu … How to get rich in 30 days ? by selling and buying at the right price 🙂

    Les personnes anonymes m’aiment, finissent par savoir beaucoup de choses.

  60. 61 dracu octombrie 1, 2007 la 3:27 pm

    @darius
    corect, tu l-ai pune.

    pt mine, ca si multi alti romani, raman inca stantate pe Dl. Nastase terenul din Zambaccian (pe care a recunoscut implicit ca l-a cumparat la un pret de 10 ori mai mic decat pe piata, dar precizand ca era in opozitie la momentul cu pricina) si matusica Tamara.

    Si oricat de alb l-ar scoate justitia, pe mine n-o sa ma convinga ca l-a lovit necrutator norocul de cel putin 2 ori. nu de alta, da-s cam multi norocosi de genul asta printre politicieni.

    io am avut noroc cand mi-am cumparat apartamentul cu vreo 4.000E mai ieftin decat pretul pietei. la Dl. Nastase se cheama altfel.

  61. 62 ion adrian octombrie 1, 2007 la 4:50 pm

    @Bibliotecaru

    Este foarte trist ca ai atat de multa dreptate. Ma gandesc la tineri cu jale generala pentru tot ce se intampla in lume si exponentiala pentru ce se intampla acasa.

  62. 63 Un tanar de stanga octombrie 1, 2007 la 4:56 pm

    @Bibliotecarul
    Fiul Omului nu are unde sa-si aseze capul…
    Daca Isus ar fi trait azi, ar fi fost un tanar de stanga.

  63. 64 Sky-Hunter octombrie 2, 2007 la 10:14 am

    @Un tanar de stanga – daca Isus ar fi trait azi ? pai ce man … ieri n-a trait … acum 1 an, acum 10 si 100 de ani Crist n-a existat ? doooh, sa te luminez: Isus este nemuritor … si daca ar fi prezent pe pamantul asta, toata lumea ar fi alergat dupa mantuire … inspre orient :p adika spre dreapta, mereu spre dreapta.

  64. 65 Aya octombrie 2, 2007 la 1:23 pm

    @

    lover

    Un blog civilizat, ca acesta, suporta doar parafraza.
    Iat-o, e pentru tine:

    „If you think that love is funny/ Love yourself and save your money/ If you think that love is crazy/ Love yourself and don’t be lazy”

    La inceput a fost doar o poezioara -cea din care s-a nascut, precum zeita iubirii din spuma marii, parafraza.
    Ce-i drept, originalul ti s-ar potrivi mult mai bine.
    A bon entendeur, salut!

  65. 66 Aya octombrie 2, 2007 la 1:31 pm

    @

    Draghi Puterity

    Oricand, oriunde!
    Sigur ca la „subiectul in curs” ma vei intalni CEL PUTIN ca vizitator, in mod cert.
    Dar, imi poti da- asa cum ai facut- rendez-vous „cu vehicul”!

    Dupa cum vezi, nu ascund ca, pentru tine, sunt o femeie la dispozitie!

  66. 67 Aya octombrie 2, 2007 la 1:46 pm

    @

    mirceag

    Probabil, ai scris prostanacii- care, de jena, nu vad „lumina blog-ului”.

    De ce nu te duci tu sa te joci, frumos, cu copiii de la scara ta?
    Cred ca stiu de ce.
    Iar te-au catarat stapanii tai pe picioroange, ca pe o marioeta de carpa (cum altfel sa fie o mario neta adevarata?) ce esti, si te-au tras de sfori sa vii incoace.
    Sigur ca nu poti sa te opui- ai cadea de pe picioroange si ai dai de pamant.

    Cum mai stai cu saritul gardurilor, Prostanacule?
    Nu uita ce ti-am spus: cine sare multe graduri sigur „agata apasat” un par ascutit cu sezutul pantalonilor.
    Picioroangele pe care te-au catarat sforarii care te manuiesc nu ti-ar folosi – alea sunt bune doar ca sa te puna (sforarii, la ei ma refer) din cand in cand, pe marginea scaunului nr.1 din Kiseleff (loc in care doar tu poti sa ai impresia ca esti sef).

  67. 68 Aya octombrie 2, 2007 la 1:55 pm

    @

    ingi

    Toate la timpul lor.
    Gloantele nu se trag inutil.

    P.S. Crema dauneaza siluetei.
    Prefer frisca.

  68. 69 Aya octombrie 2, 2007 la 2:09 pm

    @

    dracu

    Te referi, probabil, la numararea (poti sa-i spui si numaratoarea!) voturilor din decembrie 2004, dupa al doilea tur de scrutin al prezidentialelor.

    Sigur ca, la acea numaratoare, totul a fost aiurea: rezultatul real a fost unul- cel anuntat, public, altul.
    Adrian Nastase a castigat prezidentialele iar „sforarii” (cei care il manuiesc acum, ca pe o marioneta catarata pe picioroange, pe Prostanac) au facut astfel incat sa „proclame” un rezultat masluit.
    Asa s-a facut ca desi Adrian Nastase a fost castigator, pe jiltul din deal a fost pus celalalt concurent.

    Vezi daca il cauti pe cel al carui nume ti l-ai facut nickname?
    Dai de ma-sa!

  69. 70 Aya octombrie 2, 2007 la 2:19 pm

    @

    Vania

    Daca esti oligarh dintre cei rai, sunt alaturi de tine trup si suflet!

    P.S. A propos de spectacol: ai uitat sa mentionezi strigaturile.
    Asigurate de trupa concurenta, care evolua pe aceeasi scena, in acelasi timp.
    Prost inspirat regizorul respectiv!

  70. 71 Un tanar de stanga octombrie 2, 2007 la 2:30 pm

    @Sky-Hunter
    Ai dreptate dpdv teologic crestin. Isus este viu, fiind Dumnezeu.
    Dar eu ma exprimam dpdv social. Practic, Isus a fost un reformator social, chiar daca mesajul sau a fost deturnat de interesele „urmasilor” sai. Teologia eliberarii, cel putin, cam asa il priveste.

  71. 72 Aya octombrie 2, 2007 la 2:39 pm

    @

    Gigel Stietot

    Rar am citit texte mai penibile ca ale tale!
    Cel mai grav este ca ai pretetii intelectuale.
    Daca erau prostanacii, radeam si treceam mai departe. Cel putin, posesorul inspiratului cognomen- marioneta catarata pe picioroange- nu are pretentii intelectuale- mai ales de cand il are sef la Bucuresti pe „care-este”.

    Ia spune-ne tu noua, ce intelegi prin (citez): „sa gindesti si sa simti social” ? Si cum de nu poate intelege asta nimeni, in afara ta?

    Pe deasupra, esti de-a dreptul caraghios.
    Intai vii cu interogatii pe care le-ai voi cu vocatie de slogan- apoi vii cu exemplul Rozei Luxemburg.

    Ia-te de mana cu Prostanacul si mergeti sa ziceti „cugetari (?) abisale”.

  72. 73 Aya octombrie 2, 2007 la 2:48 pm

    @

    fanitza

    Institutia imunitatii nu este o absurditate.
    Este absurd folosita- ca in exemplul foarte bine ales de tine.

  73. 74 Aya octombrie 2, 2007 la 3:12 pm

    @

    Sky-Hunter

    Daca Basescu ar fi avut lecturi corect si la timp facute, ar fi stiut sa foloseasca asa-zisul „dat foc la palarie” in folosul lui.

    In „Principele” (Eugen Barbu) exista o scena memorabila.

    Catre Principe se indreapta un grup de tarani.
    Cei din fata purtau pe cap o constructie ciudata- patru „coarne” imense, pe care era intinsa o rogojia.
    Cel aflat in frunte, avea in mana un lemn de dimensiui mari.
    In varful acestuia, era un inscris.

    Cand au ajuns aproape, au dat foc rogojinilor de pe cap.
    Cu acea infatisare impresionanta, i-au adus si inmanat Principelui „lacramatia”- inscrisul.
    Acesta era ritualul prezentarii „jalbei in protap”.

    Schimband ce e de schimbat daca, in momentul respectiv, Basescu ar fi iesit de la AN si ar fi prezentat (fara minciuni de genul „schimbul cu dosarul Flota” in care nu cred nici scolarii din elementara)situatia „aprinzandu-si”, salbatic, rogojina pe cap, efectula ar fi fost cel pe care l-a vizat, inabil, acum, mistificand realitatea si facandu-se de ras.

    Acum vine cu o minciuna cat protapul in care ar fi trebuit sa-si puna jalba, daca ar fi stiut sa foloseasca momentul, atunci.

  74. 75 Aya octombrie 2, 2007 la 3:25 pm

    @

    Aurelia

    Poate ai treaba si unii te retin pe aici!

  75. 76 Aya octombrie 2, 2007 la 4:08 pm

    @

    Iliescu Elena

    Ai pus o intrebare formulata foarte interesant.
    Citez:
    „Dle Nastase de ce nu dorm membrii DVS (s.A.) de partid”.

    Opinia mea este ca respectivii nu dorm pentru a nu veni cineva sa le vegheze somul, cu prealabile indemnuri linistitoare.

    P.S. Bine face ca sta pe blog!
    Sigur nu va avea nesansa de a se „lasa adormit”- nu neaparat de cei cu indemnuri linistitoare binecunoscute!

    Posibil ca intre cei pe care nu i-ai avut in vedere prin sensul intrebarii tale- asa cum rezulta din formula folosita- sa fie si unii mai putin vigilenti.

  76. 77 Draghi Puterity octombrie 2, 2007 la 4:37 pm

    @Aya

    Wow! Anytime, anywhere… io credeam ca femeile spun asa ceva doar in filme… 🙂

    Spaß bei Seite, hai sa continuam de unde am ramas.

    Dupa ce am citit si rascitit raspunsurile tale la ce te intrebasem mi-am dat seama ca imi lipseste ceva, ceva esential in „the big picture”. Ghicesti despre ce e vorba, e vorba despre rolul jucat de Marele Licurici.

    Te cred cand spui ca Talpes a fost incalcit printre firele GRU. Dar asta inseamna pentru mine doar ca e capabil sa isi vanda tzara pentru a avea favoruri de la stapanii vremii. Ori astia acum s-au schimbat. Ce l-ar fi impiedicat pe un astfel de individ sa se vand lor? Putea sa ofere si „know-how” din Romania, si de la fratzii de la GRU. An valuable asset cum ar spune americanii.

    Alt ciob. Spui ca Magureanu era in legatura cu STASI. E arhicunoscut unde a ajuns arhiva STASI dupa caderea DDR-ului – in SUA. Chiar si dupa atata timp Germania primeste din SUA doar cate un doasar, cu tzaraita, ca gest de suprema curtoazie. Deci e ceva „marfa” valoroasa in acele arhive. De ce nu ar fi posibil ca si Magureanu sa fie si santajat si racolat de SUA?

    Faptul ca ambii l-au criticat pe Pacepa mie nu imi spune nimic. Puteau sa o faca din patriotism autentic – Pacepa a tradat Romania, sau din oportunism, sau ca sa isi acopere afiliatia reala.

    Apoi am mai putea interpreta atitudinile ambasadorilor SUA. Daca nu ma inseala memoria Michael Guest i-o cam tragea lui AN sub centura (honi soit qui mal y pense). Am retinut o afirmatie din perioada respectiva nu mult inainte de alegeri, ceva de genul „poporul ar trebui sa reaminteasca liderilor sai ca pot sa nu mai fie realesi”. Un semnal clar dupa mine pentru cei care trebuiau sa auda.

    E drept ca urmatorul ambasador Crouch parca il chema a fost mult mai obiectiv in ce priveste performantele guvernului Nastase. Probabil misiunea lui era sa faca afaceri reciproc avantajoase. Insa nu a intreprins nimic legat de fraudarea alegerilor facuta de trupa portocalie in 2004 (cel putin din ce stiu eu).

    Apropo, Taubman ce hram poarta?

    Probabil o sa imi spui ca totul se reduce la actorii (vizibili) de dincolo – democratzii si republicanii. Insa poate ar trebui sa vedem si cine sunt acolo papusarii si care sunt intereselel lor. Soros si „bubulii” lui Corutz? Petrolistii? Lobby-ul evreiesc?

    Daca tot veni vorba de aversiunea democratilor americani fatza de Romania, are ea legatura cu Tom Lantos sau e mai mult decat asta?

    De ce Basescu e atat de fixat pe satisfacerea Marelui Licurici, de ex. cu mentinerea trupelor romane in afara tzarii, daca de fapt el e controlat, dupa cum sugerai tu, de fire mafiote, ex. GRU, care fac acum frumos pe langa crestinii democrati (in spetza germani) din EU.

    Si in fine, mai e si prietenul tau, Prostanacul, „baiat bun dar lipsit de credibilitate”, parca asa spuneau americanii despre el, de la institutul Aspen. E clar ca merge pe mana lui Basescu.

    Poate ar fi interesant de vazut si la nivel mai mic, pe plan local. Uite, eu de ex. sunt aradean. Ultimii doi primari aveau / au afiliatzii foarte puternice cu Licuriciu’… Poate e o coincidentza, sau poate totul se leaga, cum spui tu.

    Rezumand, cred ca imaginea cu care am ramas citind ce mi-ai scris despre mafiotzii fosti DIA / GRU care zburda voiosi si fac legea in Romania ar trebui completata / inteleasa si din perspectiva intereselor Marelui Licurici.

    Sau ma insel?

  77. 78 dracu octombrie 2, 2007 la 10:18 pm

    @Aya
    te inseli, ma refeream la cu totul alta numaratoare 😀
    never mind.

    p.s. da vad ca combati, nu gluma.

    p.p.s. ca sa nu te obosesti, stiu ca am facut o cacofonie.

  78. 79 Bibliotecaru octombrie 3, 2007 la 5:46 pm

    @ Un tanar de stanga
    :))
    Până şi Iisus este politicizat?
    Desigur, Structura de Magaliţi a României este Conservatoare, doar stau în acelaşi loc de mii de ani. :))
    Ţin să amintesc că socialiştii nu prea sunt credincioşi. Ori poate stă să apară un nou partid care să îmbine socialismul cu creştin-democraţia. Offff…

  79. 80 darie octombrie 6, 2007 la 6:25 am

    Veti vota pentru Traian Basescu la viitoarele alegeri prezidentiale?: http://www.geocities.com/sondajeopinie

  80. 81 Marius Mina ianuarie 20, 2008 la 5:03 pm

    Masina de propaganda si manipulare a serviciilor secrete functioneaza sub „domnia” canibalului politic Basescu, la capacitate maxima, isterizand inclusiv segmente importante ale exilului romanesc, aducandu-le fata in fata intr-un turnir greu de imaginat cu cativa ani in urma.

    Exista voci carora simtul realitatii le joaca feste, prezentandu-l pe Traian Basescu drept un animal politic redutabil. Cel care cu sange rece si instinct imbatabil isi lichideaza adversarul. Iar adversarii sai sunt pretutindeni chiar daca in prealabil ei sunt doar pure inventii. Secretul supravietuirii politice a fost si ramane in permanenta pentru Traian Basescu provocarea si mentinerea conflictelor. Istoria milenara a romanilor a intrat intr-o epoca noua, cea a vampirismului politic. Or, un vampir politic nu poate supravietui fara victime.

    Cu siguranta, Basescu va intra in istorie ca presedintele care a batut recordul dezbinarii nationale. El l-a depasit pe Ion Iliescu, reusind pe de o parte sa ni-l faca simpatic pe batranul stalinist si, pe de alta, sa calce in picioare constiintele romanilor indiferent unde s-ar afla.

    Razboiul pentru supravietuire declansat de vechile structuri s-a acutizat intr-o maniera carnivora, aruncand romanii intr-o degringolada fratricida. Ma intreb cine se va mai incumeta sa se apropie de animalul politic Traian Basescu, ignorand precedentul fostilor aliati tradati, PNTCD, PC, PNL, UDMR? Cine va mai avea curaj sa-i stea alaturi, ca partener politic? Cine mai e amator sa se alieze cu canibalul Basescu?

    Intre adevaratii barbati politici, o strangere de mana inseamna mai mult decat orice protocol semnat. Istoria recenta ne-a demonstrat ca orice targuiala politica cu Traian Basescu inseamna acceptul de a intra de bunavoie in panza tesuta cu grija de catre acesta pentru a-si putea anihila ulterior aliatul. Cazut victima paienjenisului basescian realizezi de regula tardiv ca solutia aleasa a fost, din nefericire pentru tine, cea letala.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: