Desktopul

Am intrat in jocul Oanei si postez imaginea desktopului meu …

desktopAN

si ii invit in joc pe Darius si pe Marius.

30 Responses to “Desktopul”


  1. 1 Darius August 2, 2007 la 4:57 pm

    Ha! Deci de aia m-ati intrebat de ce nu mi-am luat Vaio. Muehehe. Nu stiam eu de unde cunoasteti competitia dintre ele, ca-ncearca si Sony sa se alinieze la standarde. Ei bine, dom’ Nastase, deoaresce Apple este mai bun, de aia. 🙂

  2. 2 tt August 2, 2007 la 5:43 pm

    pai… desktopul e cam laptopul… scump al dracu’, deh!

  3. 3 cosmin August 2, 2007 la 5:43 pm

    si concluzia pe care o vom trage de la acest afisaj de desktop care este?

  4. 4 PCH August 2, 2007 la 5:45 pm

    moamaaaaa, ai wide-screen… ce tareeee
    dar… cam putine icoane…n-ai avut bani de licente?

  5. 5 Ionut August 2, 2007 la 6:16 pm

    DELL cel mai bun ordinateur la ora actuala.
    restul sunt pilaf cu pui de pack

    Andrei

    NB

    Si dupa aceasta, la talia Dvs. Domnule Adrian NASTASE, trebuie sa aveti gust.
    Spuneti-mi ce marca de ceas aveti ?

  6. 6 ROG August 2, 2007 la 6:38 pm

    Un foarte bun comentariu semnat miercuri in ZIUA de Serban Orascu:

    „Intre numeroasele vorbe de bine cu privire la cel care a fost Patriarhul Teoctist – deunazi decedat – detoneaza, oarecum, declaratia mai curand ambigua a Mitropolitului Banatului, Nicolae Corneanu: „mare pierdere pentru Biserica Ortodoxa Romana… regretam moartea lui… iertati-ma, dar atat va pot spune”; este ce a declarat inaltul prelat amintit agentiei NewsIn, in spiritul maximei romane „de mortui nihil nisi bene” (despre morti nimic, daca nu-i de bine). In calitatea mea recenta de istoric al ceausismului nu pot trece insa peste urmatorul episod: Ceausescu intentiona sa darame si Patriarhia, in cadrul cunoscutei campanii de demolare (pe care unii prea repede au uitat-o, de buna seama) si obtinuse, in acest scop, consimtamantul Patriarhului Teoctist. Acesta il declarase, cu o luna in urma, pe Ceausescu „ganditor genial si om de stat exceptional”… Si sa nu ni se spuna ca nu avea alta alternativa… Avea alternativa de a demisiona, in semn de protest. Dar a optat pentru calea lasitatii. Este ceea ce i s-a reprosat, pe drept cuvant, de majoritatea romanilor, imediat dupa prabusirea comunismului. Daca s-a ales doar cu o suspendare de cateva luni, dupa care a revenit pe tronul patriarhal, in contextul cunoscut al revenirii „fostilor”, trecuti la capitalism, este pentru ca stergerea cu buretele este o indeletnicire curenta la compatriotii nostri. E drept, dupa 1990, defunctul Patriarh a facut mult pentru a i se ierta trecutul comunist, dar istoricii au datoria sa spuna lucrurilor pe nume. „A ajuns in fruntea BOR datorita loialitatii dovedite fata de conducerea Partidului Comunist”, sta scris in Raportul Comisiei Tismaneanu din decembrie 2006. E drept ca, in noiembrie 2006, intrebat cu privire la „nerealizarile” (ce eufemism!) celor 20 de ani de mandat patriarhal, Teoctist a raspuns, totusi, „daramarea bisericilor si … multimile de preoti care au umplut inchisorile comuniste…”. Dar nici pana azi nu s-a spus clar daca defunctul Patriarh a colaborat sau nu cu Securitatea, dupa ce in tinerete ar fi facut parte si din Miscarea Legionara de odioasa aducere aminte…In certe limite, au dreptate insa si apologetii fostului Patriarh, cand spun ca a condus Biserica astfel ca aceasta „sa ramana sanatoasa si sa progreseze” (am citat din domnul Teodor Baconschi, consilier prezidential). Teoctist a avut un rol important si in vizita Papei in Romania. Dar a spune scurt – precum face domnul Theodor Stolojan – ca Patriarhul Teoctist a „pastorit cu intelepciune BOR in perioada ultimilor ani grei ai comunismului” este un cras neadevar. Intelegem, de aceea, mai bine rezerva Mitropolitului Banatului, Nicolae Corneanu: „Doar atat va pot spune”…Adevarul este indivizibil – caci, altminteri, ne facem de ras…”

    Adaug numai: Dumnezeu sa il ierte!

  7. 7 Marius Visan August 2, 2007 la 7:01 pm

    Multumesc pentru invitatie dl Nastase, bineinteles ca am raspuns!

    http://politichia.blogspot.com/2007/08/desktopul.html

  8. 8 piticu21 August 2, 2007 la 7:04 pm

    intrebare de IT-ist … cum dracu puteti sa folositi VISTA ?!

    Dupa care o sa vreau sa imi raspundeti in 2 luni cand va obisnuiti cu el. De fapt nu`mi raspundeti, scrieti pe blog o parere neavizata despre cum vi se pare sistemul asta de operare. Cu sau fara comparatii.

  9. 9 Marius Visan August 2, 2007 la 7:30 pm

    piticu21 sunt programator de ceva ani buni … vreo 8 cam asa. LINUX rullzz 🙂 dar daca e vreun windows XP cu sp2!

  10. 10 Ioana August 2, 2007 la 9:17 pm

    Frumos calculator, insa la categoria desktop cred ca se putea si ceva mai putin impersonal… uitati-va la blogul PSD-ului de exemplu http://blogulsce.blogspot.com/

  11. 11 adi_ocs August 2, 2007 la 9:32 pm

    Nici eu nu pot suporta Vista, iar ca laptop mi-am luat de curand Fujitsu Siemens Amilo, care e mai bun dectat vechiul meu Acer, dar tot are limitele lui..abia astept sa incerc un Apple

  12. 12 piticu21 August 2, 2007 la 9:33 pm

    Marius shtiu … intrebarea ii era adresata exclusiv domnului Nastase, nu de alta dar m-a numit la un moment dat „geniul calculatoarelor” 🙂

    Si vreau sa stiu si parerea lui, pe blogul lui, ca de aia se cheama blog 😉

  13. 13 Darius August 2, 2007 la 9:48 pm

    Adi_Ocs, draga FOARTE mare greseala. Acum am renuntat eu la Amilo-ul meu. O mare dezamagire. 3 ori in service in primul an, garantie aiurea, service aiurea. Daca ai vreodata probleme, fa scandal IMEDIAT. Sau da un mail la contact la mine pe blog, sa-ti explic cum am facut eu, cand deja nu mai aveam nici o speranta. Sa-ti dea altu’, la cel mai mic sughit. Pe bune, nu-i de gluma. Pe mine m-or dus cu zaharelu’ de-am dat in diabet. Scop Computers banui ca-ti face lucratura, daca pateste ceva. Sa nu te-ncrezi.

  14. 14 adi_ocs August 2, 2007 la 10:03 pm

    Darius, mersi de pont..recunosc ca am deja niste probleme, dar le-am cam pus in seama Vista..in sfarsit, om trai si om vedea:)

  15. 15 WhiteWolf August 3, 2007 la 2:13 am

    Vad ca s-a creat o falsa si deviata discutie pe margine sistemelor de operare
    Cine si de ce Vista, versus „intelighentzia foloseste Linux (open source)”.
    Personal consider chiar demn de respect faptul ca Adrian Nastase a acceptat si chiar a dat mai departe o „leapsa” -hai sa zicem – inventata de infantili ca Piticu21.
    Lui si celor ca el doresc sa le transmit ca un I.T.-st, in mod normal, trebuia , in primul rand sa observe ca se foloseste un O.S. licentiat pe o conexiune Zapp, ca un „nimeni” in blogosfera si I.T. este cel putin suficient de curios, de deschis spre experimentare, cat sa foloseasca un sistem de operare nou si un Outlook 2007. Ca acelasi deloc titan in ale blogging-ului, modest chiar, a reusit sa invete ce este , ce face si ce putere are un blog in putine luni. Ceea ce e chiar apropiat de zero , comparativ cu anii de care „profesionistii” lideri in trafic .roau avut nevoie.
    Ceea ce nu imi este foarte clar tine de faptul ca, cu o insistenta demna de o cauza mai buna, continuati sa intrati si sa postati aici doar pentru a va demonstra o falsa superioritate – in general nefundamentata cata vreme a pazi niste cazane, noaptea, intr-un internet cafe cu program non-stop sau a freca un pui de tzipar pe la iRealitatea nu te transforma automat intr-o voce autorizata, Piticu21 – sperand ca intr-o buna zi va va face Adrian Nastase un comentariu pe blog.
    Chiar nu va prindeti ca omul nu are nevoie de voi pentru trafic ci, absolut jenant, invers ?
    Personal , gandind prin prisma faptului ca Adrian Nastase nu are chiar foarte mult timp liber, cred ca e cel putin onoranta seriozitatea cu care intelege sa se ocupe de acest blog.
    Oare va este chiar imposibil sa recunoasteti meritele cuiva atunci cand ele exista ? Sa judecati si sa va exprimati si altfel decat manati de invidie, de orgolii mult prea marunte si personale pentru a se putea transforma si in ceva creativ ?

  16. 16 Sky-Hunter August 3, 2007 la 10:50 am

    Desktopul meu:

  17. 17 Alexandru Szasz August 3, 2007 la 11:54 am

    Acest articol este jenant pentru blogul acesta. Ce urmează ? Lista de contacte dintr-un program de mesagerie? Rămâneţi vă rog la subiecte de interes pentru dumneavoastră, nu intraţi în jocuri copilăreşti.

  18. 18 Aya August 3, 2007 la 3:28 pm

    @
    Alexandru Szasz

    N-ai ghicit!
    Urmeza lista mea de cumparaturi inaintea vacantei de la 2 Mai.
    In capul listei: bobitze pentru Azorel.
    Ghici ce urmeaza!
    (Ai voie de trei ori)

  19. 19 Aya August 3, 2007 la 3:31 pm

    @
    WhiteWolf

    Bine te-am regasit, aici!

    P.A. Crezi ca, incet-incet, vor veni toti?

  20. 20 Aya August 3, 2007 la 3:32 pm

    @
    WhiteWolf

    Te rog, accepta rectificare: P.S., nicidecum P.A.!

  21. 21 Ioana August 3, 2007 la 5:59 pm

    Incearca Slackware sau Gentoo! 😀
    BTW, un programator nu se va desavarsi niciodata pe Win:D mai devreme sau mai tarziu va deveni un business man parvenit sau va face munca de mantuiala, ceva in genul copy/paste:D

    Cu respect,

    Ioana

  22. 22 Gabriel August 3, 2007 la 10:07 pm

    Inclin sa cred ca e un XP cu Vista Inspirat. In fine, ideea e dle Alexandru Szasz, ca acest post nu inseamna nimic altceva decat comunicare. Nu denota atitudini copilaresti si nici infantilism politic sau orice altceva sugerezi. Faptul ca bloggerul Nastase a raspuns unei provocari de asa natura (leapsa e un joc vechi in blogosfera), e o dovada ca s-a integrat comunitatii. Din partea mea…jos palaria. Ma gandesc serios sa-l adaug in Blogroll 🙂

  23. 23 .Catalin . August 6, 2007 la 12:41 pm

    Desi sunt prea putine shortcut – uri pt un om asa de complex ..8-|. apreciez amplasarea ” recycle bin ” …. e o observatie care vine la prima vedere :))

  24. 24 marius August 10, 2007 la 3:02 pm

    nu pot sa cred ca e curatenie ! Mai mult ca sigur atzi facut curatenie inainte de ai da print screen, si el de fapt e plin de shorcuturi cat mai multe pe zi ce trece

  25. 25 Il vreau pe Robbie Septembrie 8, 2007 la 7:14 pm

    cum merge windows vista, adrian? foarte multi se plang de el…

  26. 26 Anonimus Decembrie 17, 2007 la 1:16 pm

    http://get.live.com/ incearcati aici domnilor, instalati astea (compatibil XP 32-bit, Vista 32-bit, Vista 64-bit). Outlook este naspa, niciodata nu am reusit sa ma conectez la casuta postala electronica cu el, cu Live Mail este foarte usor si rapid.


  1. 1 blogger adevarat | adrian boioglu - tot mai sus Trackback pe August 2, 2007 la 10:37 pm
  2. 2 Top Posts « WordPress.com Trackback pe August 3, 2007 la 3:01 am
  3. 3 Leapşa mea… « Animal City Trackback pe August 4, 2007 la 12:05 am
  4. 4 Cum sa primesti bani de la Adrian Nastase « Eduard’s Blog Trackback pe Mai 12, 2009 la 5:26 am

Lasă un răspuns

Arhiva

Comentarii Recente

diasporean pe Anunt!
fostă basarabeancă pe Anunt!
Ce scriam acum exact… pe Anunt!
De ce n-am criticat… pe Anunt!
Cum e posibil asa ce… pe Anunt!

