Marti, 26 iunie

N-am fost prea harnic astazi. Am avut insa un program destul de complicat. Am inregistrat un interviu pentru TVRi (la TVR1 nu mai sunt invitat de vreo doi ani si jumatate… firesc, vor spune unii, se compenseaza cu aparitiile de dinainte de alegeri!). Oricum, la discutiile cu „intelectuali”, la televiziunea publica participa doar „neptunistii”.

La pranz, m-am intalnit cu zece doctoranzi ai mei care au prezentat temele de cercetare. Unele din ele, foarte interesante. Spre exemplu, despre statutul juridic al fortelor militare straine pe teritoriul altor state.

Am pregatit si editorialul de maine pentru Jurnalul… Titlul (cel putin) sper sa va placa: „Galaxia Blogenberg„.

La Parlament s-a discutat, inutil, motiunea PSD despre agricultura pentru ca, in final, neexistand cvorum, nu s-a mai votat! Colegii mei erau foarte nervosi pentru ca nu intelegeau negocierile de culise.

Voiam sa scriu astazi ceva despre Rusia, dar nu o sa am timp. Voi merge diseara, asa cum ati aflat deja, la emisiunea lui Turcescu.

Voi incerca, totusi, sa dau cateva raspunsuri la intrebarile voastre. Bogdan ma intreaba ce parere am despre cei care ma imita. Serios vorbind, ii admir pentru ca reusesc sa „izoleze” ce este special, propriu, pentru fiecare din noi. Nu stiu insa cine merita un bonus, cel care ma imita pe mine sau cel care-l imita pe Vanghelie?!

Pentru Sandu, efortul meu de a explica ce se intimpla cu exceptia de neconstitutionalitate pare inutil. Sigur, sunt constient ca argumentele mele nu sunt pentru marele public – fiindca el nu vrea, nu poate sau nu are chef sa le asculte; e dreptul lui. Dar asta nu ma impiedica sa le sustin, atata vreme cat sunt corecte. NU pot sa pun pe primul plan imaginea si abia pe al doilea adevarul. Nu cred in focurile de artificii. Sunt scumpe, au efect pe termen scurt, iar stralucirea lor trece in uitare. Imaginea nu poate hrani, la nesfarsit, evolutia unui om politic. Doar faptele raman in urma lui, fara exceptie.

Tavi m-a intrebat daca am incredere in justitie. Raspunsul meu va fi scurt: in justitie, da. In „justitie”, nu.

Cine e in spatele acestor mizerii , ma intreaba Draghi Puterity. Voi stiti ca Traian Basescu imparte, intotdeauna, lumea in doua. Cei care sunt de partea unei idei si cei care sunt impotriva ei. Noi si ei. Cei buni si cei rai. In alegeri, jumatate din Romania m-a votat pe mine, jumatate pe el. El a vrut si, in parte, a reusit sa colonizeze si ” jumatatea” din romani care ma votase pe mine. Si pentru asta avea nevoie sa arate ca eu sunt cel rau, desi – daca ne uitam intr-o oglinda nedeformata – poate ca lucrurile nu stateau chiar asa. Mai departe, au intervenit uneltele… Eu insa n-am sa pot sa ma schimb, sub acest aspect. Cred in cei care stiu sa uneasca, nu in cei care imprastie.

Mai am multe alte comentarii si raspunsuri, dar le las pentru maine – desi maine voi pleca pentru zece zile in Franta, unde voi participa la mai multe reuniuni internationale. O sa va povestesc despre ele. Nu vreau sa inchei astazi fara sa-i multumesc lui Dinu Lazar pentru fotografii si doresc sa le multumesc si celor care mi-au urat „La multi ani!”.

Pe curand.

66 Responses to “Marti, 26 iunie”


  1. 1 nemmo iunie 26, 2007 la 7:23 pm

    Succes la emisiune. Ignorati faptul ca Turcescu va da din nou dovada ca este una dintre slugile (prea)plecate ale marinarului si transmiteti-va mesajul!
    Ne „citim” dupa.

  2. 2 marius iunie 26, 2007 la 7:43 pm

    repet o intrebare de ieri: chiar am uitat cum era in „epoca nastase”? citesc mesajele postate de cei care cred in nastase. nu ii contrazic dar nu pot sa nu remarc ca este o prapastie intre ceea ce spun ei despre acesta si ceea ce am vazut eu si multi altii. nastase e inteligent, cult, educat…are taote calitatile posibile. una singura ii lipseste: capacitatea de a intelege ceea ce ion cristoiu spune atat de bine „romania reala”. nastase traieste in lumea lui. la fel traia si cand era la putere. atunci era zeu. azi e doar un fost prim-ministru. nu e putin, dar e prea putin pentru nastase. a vrut totul si a pierdut.
    nu stiu dc procurorii dna au sau nu suficiente dovezi pentru ca justitia sa-l condamne pe nastase. sigur e ca el s-a condamnat singur atunci cand a ales, in timp ce era la putere, sa creada ca e etern. a gresit si acum plateste.
    a crezut ca poate sa justifice o parte din avere inventand o „mostenire”. este fabuloasa descrierea bunurilor pe care batrana de 90 de ani le avea in umilul apartament de bloc. carti rare, bijuterii, portelanuri… pt matusa tamara comunismul nu a existat in romania. nastase a gresit iar. si acum plateste.
    singura lui sansa sa ajunga presedinte a fost in 2004. a fost singura!!!!!!!! oricate achitari ar primi in justitie nu va mai strange 6-7 milioane de voturi. singurul rol pe care il mai poate juca in viata politica este unul de rangul 2. dc asta e suficient pt orgoliul lui nastase doar el stie.

  3. 3 sempere iunie 26, 2007 la 8:02 pm

    cum vi se pare „tratamentul” la care a fost supus Cioroianu de americani pe aeroport, pus sa se descalte si sa-si lepede cureaua de la pantaloni? As indrazni chiar sa va intreb cum vi se pare pozitionarea noastra pe axa Londra-Washington (de catre pres. Basescu?) sau tema prezentei noastre militare in Irak (despre care nimeni nu prea mai dezbate de la o vreme).
    In fine, eu personal cred ca nu noi, cei care comentam aici ar trebui sa va impunem temele pe blog. Cu atat mai bine ar fi daca in loc de „putin din toate”, ati aprofunda mai mult chestiunile prezentate.

  4. 4 Optimus iunie 26, 2007 la 8:04 pm

    Marius, bati campii cu gratie. Daca Adrian Nastase era macar pe sfert atat de corupt cat s-a afirmat in presa pro-Basecu (lipsa s-ului nu e intamplatoare) acum era de mult la puscarie. In loc de asta se tot freaca un dosar cu niste termopane.
    Din doua una: fie procurorii DNA sunt niste incompetenti incapabili sa dea de urmele spagilor/comisioanelor, fie imaginea de prim-corupt al tarii a lui Adrian Nastase e doar o uriasa mistificare.

    Cat despre legatura cu „Romania reala”, Basecu are tot atata cat si Nastase. Diferenta e ca staiful si cultura lui Nastase il deranjaza pe manelistul mediu, in vreme ce apucaturile matrozului plac la nebunie vulgului.

  5. 5 Marius Visan iunie 26, 2007 la 8:43 pm

    Dl Nastase, am o propunere pentru dumneavoastra.
    O idee de fapt, nu stiu sigur cum o sa reactionati dar eu am un mare defect – ce e drept nu pot sa-l alimentez zilnic – nu pot sa tac din gura si spun oamenilor tot ce am pe suflet.
    Daca doriti o imagine pozitiva, va propun urmatoarea chestie, zic eu destul de interesanta.
    Intr-o zi cand aveti dumneavoastra timp, iesiti pe jos, fara masini de lux fara paza etc. si nush mergeti in parc si discutati cu oamenii. Sunt convins ca sunt multi pensionari care doresc sa afle ce se intampla cu adevarat in Romania.
    Fara camere de filmat, fara fanfara.
    Aratati-le ca sunteti OM si ca nu ati pierdut virtutea aceasta dupa numeroasele functii pe care le ocupati.
    E o campanie de succes ( zic eu ).

    Cu stima,
    Tanarul revolutionar Marius V.

  6. 6 korbalb iunie 26, 2007 la 8:59 pm

    Mai Optimus Primus, daca Marius bate campii, tu esti plecat cu sorcova demult…Tu zici ca trebuia sa fie condamnat demult, de parca n-ai vedea cat de incalcite sunt caile justitiei in Romania. O singura intrebare as pune: daca Nastase e curat-lacrima, de ce nu s-a pus dela inceput la dispozitia anchetatorilor? Ce driblinguri, ce fente, ce exceptii de neconstitutionalitate, ce vicii de procedura, ce derapaje…
    si de cate ori are ocazia, il aduce in discutie pe Basescu in rol de razbunator. Mai slabeste-ne!

  7. 7 florin iunie 26, 2007 la 9:01 pm

    Cum era in ” epoca nastase” si cum e in „epoca basescu”!(opinia mea)
    Ce defecte a avut „epoca nastase”:
    – Coruptia a inflorit (bine oricum era destul de inflorita) si nimeni nu a incercat sa faca ceva sau sa se prefaca ca face ceva
    – Cea mai dezastroasa decizie a fost zic eu privatizarea Petrom
    -Multi spun ca presa era controlata
    Care au fost realizarile „epoci nastase”:
    – Relansarea economiei
    – Aderarea la NATO
    – Incheierea negogierilor cu UE desi aici in unele capitole „negocierile” sunt total nefavorabile Romaniei

    Cum este in „epoca base”
    – Coruptia este cel putin la acelasi nivel doar ca unii se fac ca lupta impotriva ei
    – Agricultura este DISTRUSA(de FLUTUR+REMES) fiind chiar o bomba sociala cu ceas
    – In sanatate datorita incompetentei ministrului si reformei (atat de laudata de base acum ceva vreme) este DEZASTRU
    – Politica externa – Romania este izolata pe plan international datorita mitocaniei primului mitocan care poate prinde la „manelistul mediu” (Optimus) dar in relatiile cu liderii acestei planete nu tine, ei nu iti raspun cu aceasi moneda dar te izoleaza si pentru asta vom plati NOI
    – Constructia autostrazilor a ramas cel putin cu un an jumatate in urma in doi ani jumatate
    -Presa ESTE LIBERA si toti intelectuali slavesc persoana providentiala a preaiubitului conducator

    Concluzia mea:
    Cred ca mai avem nevoie de domnul Nastase (MARELE CORUPT care a furat 3 termopane) ca si o alternativa la providentialul domn basescu(CRUCISATORUL flotei romanesti )

  8. 8 marius iunie 26, 2007 la 9:17 pm

    mai oameni buni. nu il compar pe nastase cu basescu. nu ii minimizez meritele lui nastase. nu il acuz de coruptie-desi am f multe dubii cum a fost posibil ca un bugetar sa ajunga un om foarte bogat. spun doar ca nastase apartine unei alte epoci. a trecut. gata. la fel o sa se intample si cu basescu. romania progreseaza singura, fara nastase, fara basescu. viata merge inainte fara ei. nu oameni providentiali ii lipsesc acestei tari ci oameni corecti care sa fie adevarati functionari publici. poate guvernarea pnl-pd e la fel de proasta, sau chiar mai proasta, decat cea psd. nu asta discut. spun doar ca acest popor uita prea repede si indura prea mult. nu trebuie sa uitam cum a guvernat adrian nastase, emil constantinescu sau traian basescu. hai sa nu vedem decat partea buna a povestii. sa ne uitam si la aia rea. la coruptie, la matusi chiar si la termopane. prostia aia cu geamurile e o mare fumigena. hai sa nu uitam ca nastase a cumparat un teren in primaverii cu doar 20.000 de dolari pe care a ridicat un bloc de 4 etaje. cati romani care nu fura isi pot permite asa ceva? nu picati in ridicol. nastase are marile lui probleme si marile lui calitati. dar sa vedem lucrurile cum sunt ele. nu cum vrea nastase care se da alb ca zapada. o sa-i vina vremea si lui basescu. peste ceva timp si el va incerca sa ne convinga ca afacerile cu parcul bordei, cu casa din mihaileanu, cu terenul de la casuneanu erau simple nimicuri. sper sa traim si acea zi pentru doar asa vom putea sa progresam. nu plangand pe umarul lui nastase sau basescu.

  9. 9 SIC iunie 26, 2007 la 10:04 pm

    Inculpatii din dosarul „Matusa Tamara”, Adrian Nastase si Ioan Melinescu, fostul sef al Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (ONPCSB), s-au prezentat in fata instantei in jurul orei 9.00 dimineata. Melinescu a cerut magistratilor sa amane judecarea cauzei pentru ca nu a reusit inca sa-si angajeze un avocat, solicitare care i-a fost acceptata. Urmatorul termen al procesului a fost stabilit pentru data de 19 septembrie, dupa vacanta judecatoreasca.

    Daca A.NASTASE este asa de inteligent si profesional cum se complace in asemenea situatie juridica.

    Cred ca va dati seama ca A.Nastase face parte din plebea societati, incearca sa va minta si sa va manipuleze.

    Un om serios ar fi fost promt si decis sa-si apere cauza, lungeste boala, sigur va cade si merge la JILAVA

    SIC

  10. 10 Auggie the clown iunie 26, 2007 la 10:23 pm

    domnule nastase, blogosfera e un mediu mai bun pentru dvs ?

  11. 11 phoenix iunie 26, 2007 la 10:32 pm

    Uite ce e domnule Nastase !!!Acesta este ultimul meu reply pe blogul d-voastra , nu ca as fi avut multe. Dar sincer ma dezgusta gandurile tale!Chestiile astea le-ai putea scrie foarte usor si intr-un jurnal fara sa oripilezi pe nimeni!Sunt de acord cu SIC …mai bine ca am scapat de d-vostra !Si nu mai faceti pe martirul aratand cu degetul catre alti politicieni, care desigur nici ei nu sint usa de biserica ,cand si tu esti la fel ca ei!!!

  12. 12 Vladimir Priescu iunie 26, 2007 la 10:34 pm

    Am citit ca doriti sa dati cateva explicatii in legatura cu Rusia si am si eu cateva intrebari:

    -Credeti ca dupa Revolutia din 1989 s-a produs o ruptura intre Rusia si Romania?(ma refer aici la primii ani, in care Romania s-a orientat spre Occdent, iesind intr-o oarecare masura din sfera de influenta a Rusiei ) sau in urma conflictelor provocate de asa-zisul santaj energetic despre care tot aud la tv?

    -Care sunt cauzele acestui santaj energetic? sa fie oare faptul ca Romania e membra NATO si a anuntat construirea unor baze pe teritoriul Romaniei?

    -Cat la suta credeti ca e vinovat Traian Basescu de aceasta situatie, si cum ati fi procedat dumneavoastra in locul sau?

    -Ce parere aveti despre amplasarea scutului american antiracheta in Polonia si Cehia?

    -Credeti ca pe viitor situatia se va accentua si va izbucni un nou Razboi rece?

  13. 13 eu, fireste ca eu iunie 26, 2007 la 10:53 pm

    Dati-mi voie sa va spun, fireste ca nastase si-a facut blog, fireste ca dupa decesul politic, urmeaza decesul virtual si apoi …. fireste ….

    in fine, o singura intrebare, celor ce va urasc in continuare ce le urati? daca imi dati voie!

  14. 14 Optimus iunie 26, 2007 la 10:53 pm

    Pentru Marius: cea mai mare boala a romanilor e inclinatia spre barfa si zvonistica. Nu Nastase a ridicat blocul ala, ci un grup de familii, care au pus banii la comun.
    Nu plange nimeni pe umarul lui Nastase, eu plang pe umarul tarii asteia unde vreau sa traiesc si sa-mi cresc copilul. Pentru ca Basecu inseamna o cadere in abject, iar pe tusa se incalzeste Gigi Becali… Mi-e sila de hahaitul gros al matrozului, de curvele cu iz de port gen Udrea sau Boagiu, de spriturile la carciumi. Mi-e rusine de felul in care acest individ, care a ajuns sa ne reprezinte pe plan international, face Romania de ocara prin lume.

    Nici o grija insa, opiniile mele n-o sa le citeze Turcescu prin emisiunea lui de doua parale. Poate pe ale tale…

  15. 15 Sandu iunie 26, 2007 la 11:00 pm

    Domnule Nastse,
    Dv. ca in spatele necazurilor dv se gaseste Basescu. Eu vreau sa va atrag atentia ca imaginea regimului dv. ca fiind corupt s-a creat intimpul guvernarii si nu dupa. Am spus regimul dv. si nu dv. insiva. Renumele dv. de afacerist vi l-au creat nu adversarii ci colegii de partd. Pe de o parte unii baroni locali sustineau ca au acoperire de la dv. pentru a intimida eventualele intrebari pe de alta parte cei carora le interziceati ilegalitatile pretindeau ca vreti sa monopolizati toate afacerile.
    Pentru toate acestea pot depune marturie.Nu stiu de unde naiba circula prin judetul nostru (Botosani) ca sigur ca d-na Nastase este proprietara unei crescatorii de fazani. Nici acum nu stiu daca a fost sau nu adevarat, Chiar intr-o conversatie banala din tren , un simplu ceferist spunea ca expediaza cherestea din judetul Suceava pentru o firma a dv. Toate astea se intamplau in timpul in care erati la guvernare.
    Si intreb : ce are Basescu cu toate astea ? Pe vremea aceea nimeni nu banuia ca Basescu va candida la Presedentie.
    S-a creat o asemenea atmosfera incat la primul prilej , declaratia dv.de avere,au sarit toti ca o haita dezlantuita. Setea de sange era atat de acuta incat nu aveau nevoie de ordinul nimanui. A fost suficient sa fie lasati liberi. Singurul lucru pe care il puteti reprosa lui Basescu este ca n-a intervenit in favoarea dv. Dar asta n-o puteti face cu glas tare.

  16. 16 Woland iunie 26, 2007 la 11:03 pm

    Domnule profesor, sunt un student de-ai dumneavoastra de la Universitatea Bucuresti. As vrea in primul rand sa salut gestul dumneavoastra de a initia acest blog, gest pe care eu il interpretez ca pe o declaratie manifesta de disponibilitate la dialog chiar si cu cei mai aprigi dintre detractorii si criticii dumneavoastra. Este de admirat cel care invita la comunicare si interactiune asumandu-si, in acelasi timp, riscul ca nu toti interlocutorii lui sa se ridice la acelasi nivel cu el insusi. Asta ar fi de fapt substanta mesajului pe care vreau sa vi-l transmit.

    Nu sunt convins de faptul ca aveam o constiinta politica suficient de dezvoltata inainte de 2004 pentru a putea aprecia la proportiile adevarate impactul asupra Romaniei pe care l-a avut guvernarea dumneavoastra. Cu privire la problema aceasta, stiti cum se spune, vox populi, vox dei. Cu toate acestea, faptul ca am avut prilejul sa va „vad de aproape” la facultate, sa va ascult vorbind, sa va raspund la intrebari, mi-a dat o cu totul alta impresie despre dumneavoastra decat lasa mass-media sa se inteleaga. Ca om, nu va pot judeca, poate doar Dumnezeu sa o faca. Dar ca politician, asa cum vad lucrurile astazi, va acord poate mai mult credit decat v-ati astepta sa va acorde un tanar (spun asta pentru ca, in general, cele mai aprige voci anti-Adrian Nastase s-au ridicat din mijlocul tinerilor intelectuali).

    Va spun cu toata sinceritatea ca nu v-as vota daca atid ecide sa candidati la presedintia Romaniei. Nu v-as vota nu pentru ca nu v-as crede capabil de a indeplini aceasta datorie (cred ca este mai mult decat o functie) decat antecesorii dumneavoastra, ci pentru ca actuala Constituie nu v-ar oferi mijloacele necesare pentru a actiona intr-un cadru constitutional. Ca ministru de externe, insa, de pilda, am convingerea ca ati reprezenta cu adevarat Romania, ca ati arata partenerilor straini o alta fata a acestei tari.

    Mesajul meu este unul de incurajare. Multi uita ca in Romania exista prezumtia de nevinovatia si se grabesc sa ridice piatra si sa o arunce. Cel putin la fel de multi uita ca este imoral si incorect sa arunci toata vina in spatele unui singur om. Nu as vrea sa apreciez performantele dumneavoastra dintre 2000 si 2004, nu cred ca am nici pregatirea, nici caderea sa o fac, dar pot sa va asigur de faptul ca va doresc cu sinceritate o cariera cat mai indelungata in politica pentru ca sunt sigur ca puteti face multe lucruri bune pentru Romania. Mi-as dori sa nu va dati batut in fata tuturor celor care incearca sa-si „faca reclama” condamnandu-va si sa va pregatiti cu seriozitate pentru vremea cand veti reveni la guvernare pentru a nu mai repetea greselile facute.

    Cu simpatie,
    un student.

  17. 17 Daniel iunie 26, 2007 la 11:12 pm

    ” Poate, cu un alt prilej, o sa va povestesc cum, la Conferinta pentru finalizarea Tratatului din 2004, premierul spaniol, Aznar, a tinut blocat consensul – fumand tigari de foi – pana cand a obtinut ce dorise. L-am urmarit cu atentie si admiratie. Stateam chiar langa el la masa Consiliului… ” Prin descrierea pe care ati facut-o ati reusit sa ma faceti curios… Sper sa nu uitati sa o impartasiti 🙂

  18. 18 samadau iunie 26, 2007 la 11:16 pm

    Am urmarit emisiunea lui Turcescu si trebuie sa va spun ca nu am observat nici o schimbare la d-voastra. Nu neg faptul ca sunteti o persoana inteligenta si bine pregatita insa ati gresit prea mult ca sa continuati in politica. Nu-mi place sa ma las influentat de media care va atacat foarte tare in legatura cu acuzatiile de coruptie, e posibil sa fie si inscenari printre ele, insa foarte grav este ca ati acceptat langa d-voastra persoane corupte, cu mari probleme in justitie, grupuri de interese si ca in acest fel ati favorizat/incurajat coruptia. Remarc la d-voastra dorinta de a continua in politica fara sa faceti ceva concret prin care sa demonstrati ca greselile le veti plati in vreun fel (nu prin faptul ca ati renuntat la functii in PSD).Nu credeti ca doriti prea mult si prea repede de la romani? De ce nu lasati timpul sa vindece ranile suferite de ambele parti, nu credeti ca fortati lucrurile ?

  19. 19 Mihnea S iunie 26, 2007 la 11:49 pm

    Domnule Nastase, pentru modul in care ati raspuns la emisiunea lui Turcescu, eu unul va acord nota 10+.
    Absolut superb… reconfirmati talentele dumneavoastra de politician complet!
    Am, totusi, o intrebare:
    CE SENTIMENTE VA INCEARCA IN MOMENTUL IN CARE RASPUNDETI AFIRMATIV LA O INVITATIE A PRESEI ASERVITE COTROCENILOR? (cum e, de fapt, si emisiunea la care ati participat in aceasta seara)
    Va urez mult succes in Franta si sper sa nu pierdeti contactul cu noi macar dupa ce va intoarceti!
    Numai bine!

  20. 20 angelina j iunie 27, 2007 la 12:47 am

    Domnule Nastase,

    Am citeva precizari legate de articolul dvs despre proiectul de Constitutie europeana(nu intru mult in amanunte, insa voi face corectiile cele mai importante):
    1) Tratatul de la Roma nu a pus bazele arhitecturii institutionale actuale! El a avut ca scop crearea pietii comune, prin stabilirea unui tarif unic vamal(uniunea vamala s-a realizat in 1968); el a introdus si cele patru „libertati”:liberatea de circulatie a persoanelor(prin tratat doar a lucratorilor art39, ulterior extinsa la art 18 TUE la toate persoanele), a marfurilor, serviciilor si capitalurilor
    2) Prima modificare a Tratatului de la Roma a fost facuta prin Actul European Unic, initiat de Jacques Delors ca si presedinte al Comisiei. Aceasta modificare a permis trecerea de la „piata comuna” la „piata unica”(cu data de indeplinire 1 ianuarie 1993); aú fost introduse importante modificari, precum extinderea votului majoritatii calificate, introducerea procedurii de cooperare si a celei privind avizul conform din partea Parlamentului, a recunoasterii Consiliului European ca si organ(nu intitutie!) , etc.
    3)Corect este spus asa: bazele institutionale actuale au fost puse prin Tratatul de la Maastricht(1992, in vigoare 1993), modificat de cele de la Amsterdam(1997/1999) si Nisa(2001/2003).
    Despre acestea ar fi multe de discutat, dar ma opresc aici pentru a nu plictisi.

    Eu am un mare „souci” pentru precizie, si, desi procesul institutional si decizional comunitar este unul extrem de complex, trebuie sa existe precizie cind ne referim la el.

    O fosta ziarista care v-a hartuit pe cind va pregateati sa ajungeti pe culmile politicii,

  21. 21 Dan_C iunie 27, 2007 la 1:08 am

    Tineti-o tot asa Domnule Nastase. Nu m-am urcat niciodata pe un vapor si intreb: unele din hublourile alea nu sunt facute si din termopane?

  22. 22 OvidiuS iunie 27, 2007 la 2:34 am

    Buna ziua domnule Nastase!
    Stiti ce nu inteleg in ruptul capului? Cum e posibil ca odata ajuns acolo, in miezul puterii sa uiti de unde ai plecat? Cum e posibil sa iti bati joc la modul cel mai indecent cu putinta de o tara intreaga? Cum e posibil sa pretinzi ca ai intentiile cele mai onorabile si oneste inconditiile in care te asociezi (si implicit cautionezi) cu oameni care nu sunt in stare sa justifice nici macar 1000 de dolari din averea lor?
    De unde atata nepasare, dispret, aroganta si nebunie oarba la niste oameni veniti dintre noi… teoretic pentru noi?
    De ce domnule Nastase, aceasta ruptura abisala intre politicieni si omul de rand?

  23. 23 compas iunie 27, 2007 la 5:19 am

    Sunt de acord.
    Este o atitudine generalizata a tuturor celor care au bani, inclusiv a lui BECALI.
    Sunt curios cit impozit pe profit au platit respectivii in perioada in care au realizat averile, chiar daca unele averi au fost realizate prin cresterea fortata in banci (dobanzile enorme din anii 93-98) in detrimentul intreprinderilor falimentate artificial si implicit al cetatenilor acestei tari carora le-a fost schimbata radical viata, de cele mai multe ori in sens negativ.
    RUSINE DOMNILOR POLITICIENI, AFACERISTI, … SAU CE DUMNEZEU CREDETI VOI CA SUNTETI ACUM. TOT BANDITI RAMANETI.

  24. 24 I.Car iunie 27, 2007 la 5:57 am

    Domnule Nastase,

    Am o singura intrebare pentru dumneavoastra: de ce stati in PSD?

    Desi nu sunt orb si vad limpede ca PSD-ul este singurul partid care poate forma un guvern de profesionisti adevarati – afirm asta impotriva oricaror critici partizane si nefiind nici pe departe un sustinator PSD – celelalte partide neavind decit cel mult niste amatori de buna credinta, in marea lor majoritate insa niste indivizi verosi, complet lipsiti de profesionalism, acesta este in acelasi timp partidul care a dat friu liber furtului nepedepsit si „baronilor locali”. Sigur, n-am dovezi, dar am avut drumuri multe in trecut prin judetele Bacau si Vrancea de exemplu, nu e cazul sa ne mai ascundem dupa deget.

    Parerea mea este ca aveti sanse reale in politica romaneasca viitoare daca veti parasi PSD-ul, dupa opinia mea nereformabil in anii care ne-au mai ramas de trait, cu o mina de oameni integri si bine pregatiti si, formind un nou partid, sa faceti intr-adevar ceva bun pentru Romania.

    In noua formatiune politica n-as ingadui migratia de la nici un alt partid, decit dupa o verificare atenta a „doritorului”, si o perioada de munca, nu neaparat de contributii, in folosul partidului. Cu alte cuvinte, as descuraja prin statut oportunismul politic. E o copilarie poate ce-am scris, si cu siguranta o nebunie de a-mi dori un partid si politicieni care sa si faca ce spun…

    Nu stiu ce doresc altii, dar eu cu siguranta imi doresc sa vad din nou politicieni romani in stare sa amuteasca adunarile delegatiilor straine sau sa stirneasca ropote de aplauze dupa discursurile lor. Mi-as dori sa avem din nou politicieni comparabili cu Bratienii, cu Mihalache, cu Titulescu si initiativele Romaniei sa fie titluri de prima pagina in jurnalele straine.

    Mi-as dori ca atunci cind mi se verifica pasaportul intr-o vama straina sa fiu privit cu respect, sau macar cu indiferenta, si nu cu dispret. Mi-as dori sa pot striga in gura mare intr-o alta tara europeana ca sunt roman si lumea care m-ar auzi sa surida si nu sa ma ia la pumni din cauza altor conationali de-ai mei care ne-au dus „buhul” prin straini.

    Mi-as dori sa-i pot scrie reprezentantului meu in Parlament, asa cum va scriu dumneavoastra acum, despre necazurile mele, si sa obtin de la el un ajutor cit de mic, nu sa fiu stropit pe trotuar din masini luxoase de oamenii pe care i-am ales si in care mi-am pus increderea, sau de catre cei care au primit de la ei afaceri „grase” cu bani din taxele platite de mine.

    Mi-as dori sa fiu tratat cu respect si potrivit cu prezumtia de nevinovatie de catre politisti, ca justitia si demnitatea de magistrat in tara mea sa-si merite intr-adevar numele si nu sa ajunga o batjocura.

    Mi-as dori sa fiu mindru de tara mea si de oamneii care o reprezinta in strainatate. Ca baiatul meu sa invete mult mai mult la istorie despre marii nostri inaintasi care au luptat necontenit sa tina tara intreaga, decit sa afle ca de fapt n-au facut mare lucru si ca au cam umblat dupa fuste si ca mai important e sa invete de „regele” Cioaba.

    Mi-as dori ca scoala noastra sa redevina iarasi ce-a fost si ca batrinii nostri sa aiba o batrinete fericita…

    Ei, si cite nu mi-as mai dori…

  25. 25 Ülös iunie 27, 2007 la 6:10 am

    Vă salut Domnule Năstase!
    Sunt nou aici pe blogul Dvs,şi trebuie să ştiţi despre mine,că nu sunt orientat politic înspre nicio formaţiune politică. Vorbesc despre mine,nu pentru etalarea neapărat necesară al egoului.Este pentru simplu fapt,să ştiţi cu cine staţi de „vorbă”.Dacă se poate a-ş dori un dialog cu Dvs.sincer! Atât de sincer cât se poate.Nu vă voi pune întrebări personale.Vă voi pune întrebări de principii,directe,neinterpretabile,la care aş dori răspunsuri la fel.Voi vizita acest site în fiecare zi,şi voi citi cu atenţie răspunsurile Dvs.(dacă acceptaţi dialogul).În cazul în care acceotaţi acest dialog,aş dori de la Dvs un feet back.
    Cu respect Ülös

  26. 26 Tavi iunie 27, 2007 la 7:24 am

    Multumesc foarte mult pentru raspuns. Va urez succes si imi doresc din toata inima ca adevarul sa invinga in cazurile dumneavoastra.

    Iata o alta intrebare pe care o veti considera in viitor: Dintre colegii dumneavoastra de partid (care in mare parte v-au parasit la greu) care este cel care v-a dezamagit cel mai mult? (As dori o nominalizare.)

    http://retusuri.blogspot.com

  27. 27 Costin iunie 27, 2007 la 9:00 am

    In perioada cat dvs ati fost prim-ministru eu eram student si simteam ca se face ceva in tara asta. Acum, in general, lucrurile merg din inertie.
    As dori sa va spuneti parerea deapre Revolutie si mineriade ca nu prea v-am auzit sa discutati depsre acest subiect?

  28. 28 Filo iunie 27, 2007 la 9:31 am

    Interesanta strategia de imagine pe care incercati sa o implementati in ultima perioada. Va felicit pentru ea si sper sa va reuseasca.
    M-am intrebat, din 2004 incoace, cine va sunt consilierii, oamenii care v-au sfatuit atat de prost in vremea campaniei si dupa. M-am mai intrebat cum a fost posibil sa aveti o relatie cu presa atat de ciudata (nu gasesc cuvantul corect) in perioada guvernarii si dupa. N-am inteles cum nu ati folosit toate informatiile pe care le aveati despre adversarii politici din perioada alegerilor si cine v-a sfatuit sa nu o faceti.
    E adevarat, strategi sunt foarte multi (si vorbesc si foarte bine), iar la strategii (fie ele de politica sau de fotbal) se pricepe orice roman.
    Ce cred eu ca v-a scapat a fost ca ati avut si aveti un adversar care se ghideaza numai dupa instinct. Acel instinct animalic care de cele mai multe ori, in salbaticie, iti salveaza viata. Cred ca asa se explica succesul lui intr-o tara ca o jungla (intr-o tara unde, din pacate, personal, am foarte putine lucruri in comun cu marea masa; pentru cei care injura si care au judecati radicale despre cei care gandesc ca mine, le recomand sa calatoresca mai mult in strainatate, unde, desi nu umbla cainii cu covrigi in coada, bunul simt, curtoazia si respectul sunt elemente care te fac sa te simti foarte bine).
    In acelasi timp cred ca in perioada guvernarii Dvs. ati gresit foarte mult la capitolul imagine. Nu neaparat imaginea dvs. proprie, ci imaginea pe care v-au creat-o cei din jurul dvs.. Nu de putine ori si eu v-am catalogat drept arogant, nepasator, rupt de realitatea din jur, necomunicativ, etc.. In acelasi timp constatam ca treaba merge, business-ul creste, imaginea in exterior a Romaniei se imbunatatea, intr-un cuvant plusurile depaseau minusurile. Spre sfarsitul guvernarii dvs., probabil ca stiti, se indusese o idee stranie de cult al personalitatii, inceput de o noua dictatura – directii catre care romanii sunt extrem de sensibili. Nu ati facut nimic sa contraziceti aceste idei, ba din contra, mesajul dvs. de castigator sigur dinainte stiut i-a servit pe tava contracandidatului strategia de campanie.
    Ce a fost, a fost, ce e important acum e ce va urma.
    Apropos, ce va urma?

  29. 29 coca iunie 27, 2007 la 10:10 am

    Domnule Nastase,
    Dati-mi voie sa va felicit pt initiativa cu blogul. Reprezinta o schimbare pt imaginea dvs si cred ca este de bine. Recunosc ca am facut parte din jumatatea care l-a votat pe Basescu. Am vrut o schimbare si am avut-o. Va respect ca persoana publica si politica, insa in 2004 va indepartaseti de ceea ce astept eu de la un politician. Nu l-am votat pe Basescu, am votat anti-Nastase. Sper ca veti candida in 2009 si daca va schimbati imaginea s-ar putea sa aveti si votul meu. Cred ca ati avut prea mare incredere in apropiati si ati fost arogant, iar aroganta se plateste. Insa, incomparabil, ati fi un presedinte european fata de ce avem azi la Cotroceni. Asa ca, welcome to the new world, si veti avea votul meu! Schimbati-va, apropiati-va de oameni, comunicati sincer si veti avea doar de castigat! Am o singura intrebare: de ce abia acum aceasta schimbare domnule premier?

  30. 30 paul buica iunie 27, 2007 la 10:21 am

    Contrar parerii majoritatii oamenilor, trecutul unui om nu are absolut nicio relevanta pentru actiunile sale prezente si cu atat mai putin pentru cele viitoare. Trecutul este mort, el nu mai poate fi schimbat iar viitorul nu s-a nascut inca asa ca bunul simt ne impiedica sa ne pronuntam. Viata si activitatea oricui trebuiesc observate (in niciun caz judecate) doar la indicativul prezent – singurul timp pe deplin palpabil. Suntem cu totii supusi legilor evolutiei interioare si daca nu am evolua in mod cert am ramane toata viata la nivelul unui prescolar. La fel evolueaza si societatea si sistemele socio-politice. La fel si oamenii politici. Este evident ca sistemele actuale nu sunt functionale si vor fi inlocuite cu altele in viitor iar oamenii care vor coordona dintr-o pozitie sau alta acele sisteme vor avea calitati diferite de cei de azi. Daca doriti as dori sa-mi raspundeti la doua intrebari:
    1. Care ar fi trasaturile fundamentale si cum ar trebui sa actioneze un coordonator (ma feresc sa spun conducator sau om politic pentru ca nu se va mai putea numi astfel) intr-o societate a carei valori fundamentale sunt: Iubirea, Intelepciunea, Devotiunea, Respectul, Compasiunea, si Adevarul?
    2. Putem construi o astfel de societate fara tensiuni inutile si daunatoare si fara conflicte?

  31. 31 Draghi Puterity iunie 27, 2007 la 10:49 am

    Va multumesc pentru raspuns.

    Ceea ce inca nu mi-e clar este daca Basescu e initiatorul actiunilor de linsaj mediatic, sau e mai degraba reprezentantul unor altor cercuri de interese, mai mult sau mai putin oculte.

    Este evidenta relatia de „dragoste” dintre Basescu si serviciile de informatii si a altor structuri de forta de care se foloseste din plin pentru a-si distruge toti potentialii concurentzi (din si din afara taberei proprii). Cu sigurantza exista oameni inteligentzi in aceste servicii care vad lucrurile pozitive facute de dumneavoastra, si inteleg ca intr-o lume atat de complexa cum e cea din ziua de astazi, Romania nu poate fi condusa „dupa ureche” intre doua sprituri la Golden Blitz. De ce nu va sustin?

    Intr-un editorial spuneati ceva de genul ca desi nu credeti in teorii ale conspiratiei, aveti totusi banuiala ca exista si interese (externe am inteles eu printre randuri) ca povestea Romaniei sa nu fie una de succes.

    Nu credeti ca este posibil ca astfel de forte sa isi fi dat mana iar Basescu sa fie doar unealta lor?

  32. 32 lucian radu iunie 27, 2007 la 10:52 am

    Draga Adrian,
    Cred ca asistam zilele astea la o noua reinventare a politicianului Nastase care a fost scos de la naftalina (cine stie de cine!) pentru a-l da jos pe Geoana sau de a rupe PSD-ul. Apare deodata AN pe televizoare, isi face blog, lanseaza carti, dezbate, critica, cind, pina acum, parea complet inmormintat in cimitirul politic. Este cu siguranta cineva in spatele lui si-l manevreaza, dar se vad cusaturile.
    Draga Adrian, eu cred ca degeaba te reinventezi, ca sa (vorba ta) ai priza si la Romania moderna pe care ai ignorat-o. Tinerii acestei tari (eventual blogeri) nu vor crede niciodata in tine. Nu te va vota nimeni, niciodata, cel putin nu acei care stiu sa foloseasca un motor de cautare ca sa afle cine a fost AN-ul de pina acum. Si, apropos de cartea cu „viziunea” europeana a AN-ului, este necitibila si ridicol de plina cu idei luate de-a gata. Asa cum este si noua lui renastere din cenusa termopanelor si a vileor de la Cornu. Asadar, draga Adrian, soarta nu-ti va rezerva decit dispretul acelei categorii de votanti care conteaza in Romanica. Indiferent de cita maculatura vei produce.

  33. 33 cornu si ouale iunie 27, 2007 la 10:53 am

    „Nu cred in focurile de artificii. Sunt scumpe, au efect pe termen scurt, iar stralucirea lor trece in uitare. Imaginea nu poate hrani, la nesfarsit, evolutia unui om politic. Doar faptele raman in urma lui, fara exceptie.”

    Exact asta se si intampla in cazul tau, Adriane. Numai ca nu raman doar faptele demne de lauda, asa cum tu iti doresti, ci din pacate pentru tine si cele reprobabile, pe care nu le poti ascunde. Si cine stie, s-ar putea sa mai apara inca din a doua categorie.

    Ne mai spui ca Basescu incearca sa te distruga !!!! Eu cred ca singur, singurel ti-ai facut-o. Este foarte adevarat ca tu ai incercat sa-l distrugi pe Basescu, dar nu ti-a iesit. Si pentru asta crezi ca iti plateste o polita, incercand si el la randul lui sa joace acelasi rol ? Prin actiunile tale nesabuite te-ai distrus singur mai bine decat ar fi putut-o face 10 dusmani inversunati. De ce s-ar obosi Basescu, sau oricine altcineva sa te ajute, cand tu ne-ai demonstart cat de eficient esti ?

    Mai spui ca inca te pregatesti pentru Cotroceni !!!!
    Un comentariu scurt am : partidul care va recurge la solutia Adrian Nastase pentru Cotroceni va trebui sa fie intr-o criza profunda de personal, personalitati si idei.

    S-auzim de bine!!!!!!

  34. 34 PCH iunie 27, 2007 la 10:56 am

    buna dimineata.
    pentru prima data in viata mea, te-am urmarit la o emisiune tv cap-coada, la turcescu. e din cauza blogului, evident. spre finalul emisiunii mi s-a facut mila de tine. esti jalnic. chiar nu ai nici o farima de mindrie?
    din multimea infinita de timpenii pe care le-ai zis, (din care rezulta ca bataia de joc fata de cetateni nu este optionala, ci singurul mod in care tu te poti manifesta) mi-a ramas in minte chestia cu: (citez aprox din memorie)
    -pai ce rost are sa spun ce stiu despre micki spaga, despre altii? o sa aresteza acolo pe citva, care oricum sunt vai de ei, si gata!

    FE-LI-CI-TARI! AI GRAIT CA UN ADEVARAT PREZIDENT DE TARA!

  35. 35 Tanarul iunie 27, 2007 la 11:45 am

    Nu pot sa inteleg nici acum cu un popor a putut sa prefere la conducere un individ de conditie medie unui tip stilat , cult si echilibrat .Pana la urma , asa cum spunea un ilustru om politic ,un popor isi are conducatorii pe care ii merita . Noua, poporul roman , istoric vorbind , ne-au lipsit cu putine exceptii pana la mijlocul secolului XIX , CONDUCATORII . Poporul acesta nu este nici mai bun nici mai rau decat altele , in schimb CONDUCATORII nostri au fost mai prosti decat CONDUCATORII altor tari . Romanii au un instinct puternic de conservare , dar poate tocmai de accea au avut conducatori de subzistenta ( de rezistenta la pieire ) si nu conducatori cu rol istoric asumat . Acum avem o sansa . Succes domnule Adrian Nastase .

  36. 36 Bogdan iunie 27, 2007 la 11:46 am

    D-le Nastase,

    Dvs meritati sa fiti presedinte, nu dl Basescu. Va urez noroc in cariera dvs politica. Relansarea dvs, care a inceput, va doresc sa fie spectaculoasa si solida.

  37. 37 nicu muntean iunie 27, 2007 la 11:51 am

    In loc sa-i acuzati de „neptunism” pe intelectuali,ar fi posibil sa-i atrageti de partea d-voastra?Sau e prea tarziu,tinand cont ca nu prea ati fost interesat de ei atunci cand ati fost un „om important”?

  38. 38 SRA iunie 27, 2007 la 12:52 pm

    @ratio

    Tine-te bine ROMANIE, a.nastase vrea sa revina cu o noua candidatura la Presedintia tarii.

    Auleu ce belea pe capul natiunii.

    Nu va speriati, Românul de azi si cel de mâine nu mai poate suporta ticalosia si golania.

    Va multumesc si cu stima.

    SRA

    Nb

    Va felicit pentru mesajele facute

  39. 39 Bebe iunie 27, 2007 la 12:52 pm

    Domnule Nastase, sper sa aveti taria sa redeveniti omul puternic din trecut si sa conduceti din nou tara. E jale mare ce e acum, ca la noi la nimeni. E adevarat ati gresit in trecut, dar eu imi amintesc de o alta Romanie, nu de motiuni, anticipate si posibile formule de guvern. Dumneavoastra sunteti un om rafinat, cu bun gust si mai ales cu o anumita cultura, pe care toti predecesorii mei care au comentat nu o au impreuna. Sa fim seriosi, cat poate fi de inteligent un om care sta 5-6 ore pe internet, citind bloguri sau scriind chiar el. Vor muri saraci, murmurand pe buze vreo adresa de web. Din pacate asta e riscul de a avea un blog. Tineri care n-au auzit in viata lor de Titulescu, dar care se invart in jurul unor cuvinte gen marketing, business; care primesc cateva mii de euro pe luna pentru ca scriu un nenorocit de program, cu ochelari cu rama, imbracati la costum, dar avand o camasa in carouri si o cravata in dungi, isi dau mare importanta, si va critica pentru ca nu le place figura dvs. Mai sunt sunt si cei care sunt studenti, habar n-au ce inseamna NATO sau OMS, dar va critica pentru cum ati condus tara, pe cand ei se pot lauda ca au spart parola vreunui cont de yahoo sau au intrat gratis pe ceva site porno. Asta e actuala societate, o societate a non-valorilor, in care un Basescu care stie sa fie popular, sa fie „din popor”, poate sa va invinga la alegeri, si sa duca tara unde suntem. Toate cele bune domnule Nastase, si fiti sigur ca lumea cu scaun la cap din tara asta n-a pierit, chiar daca sunt foarte putini, dar am ramas.

  40. 40 Citadin iunie 27, 2007 la 12:56 pm


    vizionati pe link-ul de mai sus, cine ne reprezinta si mai trist si infricosator, cine decide pentru noi…mi-e sila de politica si consider ca in romania se consuma mult prea multa energie in comentarii, dezbateri si dari de parere…dar iarasi, uitandu-ma in jur, de la scuipat pe strada, pana la maldarele de gunoaie si haitele de caini, se cam asociaza cu imaginea conducatorilor…merg zilnic prin Bucuresti si privesc consternat aceleasi imagini de capitala europeana si mi-e rusine pentru noi…Am avut recent o dezbatere referitoare la perceptia strainilor despre noi: la argumentele mele ca nu suntem tigani (asocierea nu-mi apartine, nici asocierea tigan-element negativ) mi s-a raspuns cu o intrebare laconica:”mergand pe strada si privind la comportamentul celor intalniti, cum ma poti convinge de contrariu?” Da, suntem o societate nefericita, brutala si vulgara, suntem copii ce avem nevoie de educatie, iar autoritatile sunt parintii ce ar trebui sa vegheze la asta;au instrumentele, banii,posibilitatile si chiar, de ce nu, unelte de constrangere. Dar asta ar insemna sa le pese!! Ceea ce nu se intampla, odata ajunsi in fotolii confortabile, alesii se gandesc ca au 4 ani termen de rotunjire a averilor.
    Avem nevoie de oameni constienti de impactul deciziilor lor asupra vietii unei intregi tari…da, de acord,cei ce ne reprezinta, au nevoie de linistea generata de confortul financiar…dar a se folosi de pozitia politica pentru a genera venituri personale suplimentare, denota micimea de caracter a unui individ. Din pacate, marea majoritate a alesilor, merg la slujba exclusiv in folos propriu…Cand le va pasa mai mult de ce va insemna numele lor pt. istorie decat averea ce vor lasa copiilor…dar asta ar insemna sa fie comunisti si sa pretuiasca mai mult spiritul decat materialul:)) Intrebare: cat de mult este pentru a fi de-ajuns?Ce avere ar trebui sa aiba un politician pt. a se focusa exclusiv in folosul poporului?Ce utopie, a vrea mai mult, inseamna progres…:)) Poate am fost off topic, o zi buna, folositi cosurile de gunoi si dojeniti macar cu o privire pe cei ce nu au reusit sa acumuleze 7 ani de acasa…poate, totusi, se vor simti jenati…si atunci, mai avem o sansa…

  41. 41 marius b iunie 27, 2007 la 1:18 pm

    ma bucur ca nu s-a schimbat nimic fata de perioada cand erai prim ministru, nici atunci nu erai prea harnic

  42. 42 sorin gabriel iunie 27, 2007 la 1:21 pm

    totusi ar trebui sa va lasati de politica, nu mai aveti fata de ea!!! ciao, ciao!!

  43. 43 fidelio22 iunie 27, 2007 la 1:29 pm

    Aseara la realitatea tv am auzit lucru pentru care am lupatat in 2004 si anume: Adrian Nastase vrea sa mai candideze la presedentie.

  44. 44 Sandu iunie 27, 2007 la 1:34 pm

    @Tanarul
    Te mira cum poate cineva sa-l aleaga pe Basescu in defavoarea lui Nastase. Am votat cu Basescu. Daca ar fi sa votez acum , tot pentru Basescu as vota. Si te rog sa ma crezi nu sunt chiar un primitiv. Cred ca am citit cam tot atatea carti cate a citit si d-l Nastase, Si nici angajat politic nu sunt, iar existenta mea nu este in vreun fel legata de regimul politic.
    Pentru d-ta portretul-robot al unui presedinte este un om stilat,cult, inteligent, cald ,cinstit frumos dar cast , nici prea bogat nici pra sarac , intr-un cuvant omul perfect sau aproape perfect. Asa cum ai dori sa fie tatal d-tale, fiul d-tale, ginerele d-tale sau seful d-tale. Parafrazand pe americani, Pesedintele ar trebui sa fie tatal visat pentru romancele tinere, sotul visat pentru romancele mature si fiul visat pentru romancele in varsta. Asa se explica si ascensiunea unui ins mediocru precum Cioroianu.
    Eu cred ca prima calitate a unui om pentru a fi acceptabil in societate este autenticitatea si sinceritatea. Evident exista si oameni abili care pot mima aceste calitati. Dar, unui om care e in stare ca dupa ce a facut o prostie sa spuna public „Imi este rusine de ceeace am spus” ii pot ierta multe. Intr-o imprejurare oarecare. Basescu,pe atunci ministru ,trebuia sa explice necesitatea celebrei sale taxa (cea cu „aici sunt banii dv.”) Cineva i-a reprosat ca a impus la taxa si masinile pieţarilor care isi castiga existenta aprovizinand orasele cu zarzavaturi. ” Aveti dreptate ! Parca mi-a luat Dumnezeu mintile !” Nu a dat vina pe consilieri si nu a persistat in gresala.
    Am dat exemplu de comportament barbatesc si dv .probabil ca ati putea da si alte exemple. Sunt aceste calitati suficiente pentru a-l face presedine ?
    Eu am urmatoarea metoda de a evalua oamenii. Ma inchipui naufragiind undeva impreuna cu o persoana. Cu ce persoana as avea cele mai multe sanse de supravetuire? Sa poata rezista la greutati si sa fie solidar la munca si lipsuri. Dintre politicienii romani l-as alege fara ezitare pe Basescu.

  45. 45 m iunie 27, 2007 la 1:37 pm

    domnule, blogul dvs. are ceva suprarealist… nu stiu daca sa va admir pentru curaj sau sa ma intorc la stupoare

  46. 46 Messa Nera iunie 27, 2007 la 1:37 pm

    Neptunistii sunt niste lemurieni sofisticati, care cauta argumente pentru a-si justifica comportamentul de tip Gigi B (ce nevoie mai avem de parlamentul fascist, spunea Avaramescu intr-un articol disparut pentru a nu intina nobilul CV). Apropo de intelectuali, Nastase printre altele, a pus-o si de niste muzee (Hartilor si cartilor vechi, muzeul de arta contemporana) si chiar se bucura de ratiunea estetica pe care i-a dat-o natura in dotare. Si Traian B. citeste (era cu o brosurica in mana la episodul stinky gipsy) da` nu cred ca domeniul lui forte e Lipset, Nozik, Berlin si probabil ca multi vor spune ca nici nu conteza. Da, nu conteza pentru aceia care au votat T.B. tocmai ca fiind opusul lui A.N. (nu mergea la vanatoare, nu scria carti, nu era simandicos in intalniri, nu era extins in explicatii si in savantlacuri verbale). Acum, mai ramane o tema – si daca A.N. va fi la un moment dat preferat / votat pentru ca nu e ca T.B. (nu drinkuieste wiskey, nu se da in dansuri cu pirandele de pe litoral, nu il refuza Merkel cand ii cere o intrevedere s.a.m.d.). „Kak izvestno” ul folosit de „oprobiul public”comandat („pe buna dreptate opinia publica se intreaba” – cum se spunea in denunturile din vremea comunismului dejist) nu a fost cea mai fericita tratare a problemei din partea celor care il doresc pe A.N. izolat / inchis / arestat / expulzat s.a.m.d. De admirat rezilienta si capacitatea de a absorbi socuri a fostului premier (socuri incasate si dinauntrul psd-ului, si din exterior) ceea ce ma face sa cred ca la un eventual come-back cel putin unii dintre fostii companioni vor suporta arsita vesprelor siciliene…

  47. 47 lazuliman iunie 27, 2007 la 2:15 pm

    Felicitări, domnule Năstase!!!!!
    Mi-a plăcut nota în care a-ţi terminat aseară la arogantul de Turcescu.
    Totuşi, după părerea mea, ar fi mai bine să vă concentraţi discursul pe proiecte politice de viitor, să fiţi mai dur, mai tranşant, să vă adunaţi oameni loiali în jurul dumneavoastră, poate şi o echipă de consilieri profesionişti, să nu vă mai asumaţi greşeli pe care nu le-aţi făcut, şi, în ciuda opiniei dumneavoastră, poate crearea unui nou partid social, cu o echipă nouă, ar fi o opţiune mai bună decat relansarea actualului PSD.
    În ceea ce priveşte adversarii politici, dacă aş fi în locul dumneavoastră, mi-aş concentra discursul, şi aş spune-o de zeci, sute, chiar mii de ori, pe faptul că oriunde au fost Băsescu şi şleapca lui de căţeluşi, numai dezbinare au adus, todeauna au aruncat vina pe alţii pentru eşecurile lor, nu au facut absolut nimic, nici bun, nici prost. Până şi săraca Convenţie Democratică, tot datorită lor a „decedat”. Tot timpul ei erau contra la orice proiect, ba înăuntrul Convenţiei, ba afară, ca să nu mai zic de Alianţa DA. La fel atunci, la fel şi acum, aceleaşi persoane, aceleaşi obiceiuri, proaste şi unele şi altele.
    Încă o dată felicitări şi mult succes.
    Cu simpatie şi mult respect.

  48. 48 Clara D iunie 27, 2007 la 2:22 pm

    Intr-adevar in 2004, Romania s-a impartit in doua fractiuni ce, din pacate, au dezvoltat ulterior o adevarata aversiune reciproca. O parte din electoratul PSD-ului a trecut de partea lui Basescu acum si, dupa cum ne-a dovedit Refendumul, pare de neclintit sustinerea de care beneficiaza presedintele. Cum credeti ca vor evolua lucrurile? Credeti ca puteti reusi sa va recuceriti sustinerea de care beneficiati inainte de alegerile din 2004? Cum?

  49. 49 Clara D iunie 27, 2007 la 2:24 pm

    In masura in care va permite timpul, sa ne relatati si noua ceea ce se discuta la reuniunile la care urmeaza sa luati parte, asa first hand impressions!

  50. 50 phoenix iunie 27, 2007 la 2:51 pm

    bine mai adaug un singur comment …. pt ceea ce a zis bogdan … frate pei daca el era presedinte chiar ca ajungeam la sapa de lemn … bine ca il lingusiti oameni fara personalitate ce sunteti ..imi venea acumsa zic ceva da ma abtin…nu meritati nici macar sa apareti la tv , faceti tara de rusine , nu ca nu ar fi deja afundata in mizerie…da doamne sa nu mai fim nevoiti sa va vedem mutra …. mai bine ramaneti de tot in Franta!!MINCINOS DUS ….NE ORIPILEZI CU CUVINTELE TALE DE SECURST UITA-TE IN FARFURIA TA SI SCUTESTE-NE PE NOI DE PROSTIA TA !!!

  51. 51 Zeus iunie 27, 2007 la 2:53 pm

    Domnule Nastase, stiti de ce a fost fortat Paul Wolfowitz sa demisioneze?

  52. 52 Relaxedman iunie 27, 2007 la 3:04 pm

    Desi nu ma numar printre suporterii dvs, vrea sa salut si eu aparitia acestui blog. Sunt curios cum va evolua, mai ales ca evolutia celui care se afla in spatele lui a lasat de dorit pana acum (dupa parerea mea).
    Cu mult respect
    Relaxedman

  53. 53 razvan iunie 27, 2007 la 3:23 pm

    buna ziua
    Dl. Nastase, dupa ce revii in politica ai grija sa promovezi in legii cit mai multe garantii pt justitiabili. ex care este dat cu cazul dvs ma face sa cred ca atunci cind ai putut nu ai gindit legile decit prin prisma ca nu te vor atinge niciodata. a si ma propune o lege care sa te duca direct de pe strada la Rahova daca nu respecti si nu pui in aplicare o hot judecatorerasca.fara alte formalitati daca se poate
    Razvan

  54. 54 nicolae b. iunie 27, 2007 la 3:38 pm

    Suntem in anul de gratie 2010. Romania.Palatul Cotroceni .E o dimineata insorita… Din boxele calculatorului se aude Internationala .Presedintele isi bea linistit cafeaua. Cu urechea incearca sa prinda versurile astea tare neclare „Hai la lupta cea mare .Rob cu rob sa ne unim .Internationala.Prin noi s-o faurim „‘ .Pare satisfacut. Tocmai a primit raportul pe ultima luna al Fermei de la Corniu. Conform datelor ,a realizat un profit de 200.000 Ron . Si cand te gandesti ca suntem doar la inceputul primaverii…Daca ferma merge in ritmul asta inseamna ca va avea un profit de 2,5 mil ron ceea ce inseamna cam 12500ron/gaina . O grimasa ii apare in coltul gurii. Se gandeste la cartea lansata in 2007 care in ultimul capitol trata majorarea pensiilor la tarani ca o solutie de ai scapa de mizeria de care se tot plang..Ce prostie.Oare de ce se plang taranii ca nu le ajung veniturile cand iata de la cateva gaini se obtine un venit care depaseste veniturile celui mai tare ministru? Him.Ce ar fi sa scrie o carte in care sa propuna taranilor sa creasca gaini ,o carte cu titlul ….dar care sa fie titlul ? „Romania gainarilor „sau „Gainarii Romaniei” Ia sa il intrebe pe consilierul sau credincios MiKi . Pana ce acesta sa isi faca aparitia il apasa un gand : Dar daca cei de la ferma au gresit raportul ? Ce ar fi daca i-ar ruga pe parlamentari sa mearga sa ii numere ouale ? Doar a mai facut-o si in alte randuri.Zambeste ,dar zambetul ii este stopat de usa care se deschide si ii face loc lui Miki sa intre cu fata contorsionata. Fara sa astepte sa i se spuna de ce a fost chemat acesta il spune ca tocmai a fost sunat de Hrebe si intrebat daca a promis cuiva cele noua hidrocentrale ca e interesat Cornel de aceasta afacere. Nu ,nu apucase sa le promita la nimeni dar crede ca totusi cu Cornel s-a decontat si ca atare nu vede de ce ar trebui sa i se ofere tot lui. Pentru ca ,vine raspunsul ,i se promisese ca va primi doua sute de mii euro pentru cheltuielile cu campania electorala si Ristea nu i-a mai trimis banii. -Nu se poate , se rasteste el ! Ristea nu putea sa-l pacaleasca. Nu ,nu e vorba de pacaleala dar Melin nu mai are curaj sa traga deoparte dosarul de spalare de bani ,in caz ca vor incerca sa scoata suma respectivadin banca.De ce ? Doar a dispus ca in mandatul sau sa fie „liber la furat ” .Dorina nu a transmis mesajul ? Ba da dar uite ca sunt foarte multi care umbla cu coruptia in gura . Chiar dimineata a aparut un Amraghedon 30 transmis la toata presa. Asta este chiar peste limita .Si ce masuri s-au luat ? Pai au fost arestati vreo cincizeci de indivizi dar acum o ora a fost ridicat din strada si adevaratul vinovat ,iar seful politiei intreaba ce sa faca cu ceilalti. Cum ce sa faca ? Sa-i tina pana le va gasi si lor o vina.Da dar procurorii refuza sa…. Cum sa refuze? Imediat sa i se faca legatura cu Almariei pe firul scurt!!! Nu mai functioneza incearca Miki sa calmeze situatia. Cuuuum ? Inadmisibil ! Ce fel de presedinte este el daca nu poate sa-l cheme pe seful procurorilor? Pe usa isi face aparitia Octav. Fara pic de protocol ii pune in fata un protest al „baronilor locali ” care spun ca nu pot recupera banii din campanie. Ai vorbit cu cei de la Petrom? Da ,dar nu se mai poate . Petrom s-a privatizat . Dar cu cei de la Hidro ? La fel . Bun atunci suna pe Cornel sa vanda actiunile de la OMV. Au fost vandute la referendum . Culmea. In ce tara traim ? Si daca se stiau aceste lucruri de ce a mai fost sprijinit sa fie presedinte? Aaaaa . Deci haiticul a vrut sa se razbune si atunci au decis ca doar ei trebuie sa il sfasie ? Ei bine va iesi in fata poporului si le va spune ca el ,cu toate greselile pe care le are ,inca mai are multe lucruri de spus ,si chiar a scis o carte in care arata cum fiecare taran daca va creste cate 10 gaini de Corniu poate ajunge milionar iin euro .Mai intai sa-si trimita consilierii sa trambiteze peste tot binefacerile sale si apoi…..ce va fii apoi ? ….Cineva ii zgaltaie cu putere patul si se trezi buimac.

  55. 55 Relaxedman iunie 27, 2007 la 3:46 pm

    Pentru inceput, as avea o intrebare legata de o parte a acestui post. Fara a-i lua in brate pe cei care conduc in acest moment tara noastra, nu pricep urmatorul pasaj:
    „Nu pot sa pun pe primul plan imaginea si abia pe al doilea adevarul. Nu cred in focurile de artificii. Sunt scumpe, au efect pe termen scurt, iar stralucirea lor trece in uitare. Imaginea nu poate hrani, la nesfarsit, evolutia unui om politic. Doar faptele raman in urma lui, fara exceptie.”.
    Dumneavoastra chiar vorbiti serios? Cariera dumneavoastra de candidat la presedintie a fost puternic pregatita si sustinuta de campanii de imagine, vreme de 4 ani (aparitii televizate indelung studiate-vezi ciclul de interviuri cu Teo Trandafir de Craciun- si tot tacamul). Imaginea dumneavoastra a fost primul lucru de care v-ati ingrijit (cu destula nepricepere, din pacate). Mai mult decat atat, ati avut patru ani in calitate de prim-ministru pentru a va pregati candidatura si ati pierdut in fata unuia intrat in campanie cu 45 de zile inainte de alegeri, care nu a avut altceva in plus decat o campanie de imagine mult mai buna (pentru ca realizari in functiile detinute pana atunci nu prea avusese nici el). Imaginea rezultata in urma campaniei oponentului dvs si a gafelor dvs a generat un vot negativ de proportii; altfel nu imi explic rezultatul alegerilor, dupa ce toate sondajele prealabile indicau altceva. In mod cu totul inexplicabil, toate eforturile dvs legate de imagine au avut efect contrar.
    Sigur, puteti da vina pe faptul ca 4 ani partidul condus de dvs s-a aflat la guvernare si a incasat toate bastoanele destinate puterii politice (uneori pe motive destul de credibile). Dar de aici, si pana la a nega toate aceste eforturi e o cale mult prea lunga pt a fi strabatuta asa usor.

  56. 56 Ionut iunie 27, 2007 la 3:50 pm

    Domunule Nastase, va admiram blogroll-ul si mi-am dat seama ca lipseste cel caruia trebuie sa ii multumiti pentru blog.

  57. 57 Eugen iunie 27, 2007 la 3:51 pm

    „Tovarase” Nastase singura dv. sansa in viata este sa spuneti „adevarul si numai adevarul”.
    Dv. ati invatat la scolie comuniste sa mintiti non-stop si acest lucru va este fatal.
    Sa nu candidati la presidentie pt. ca va pierdeti timpul si banii, romanii nu va mai vor deloc.
    Si va mai dau un sfat: spovediti-va pacatele grele care va apasa sufletul si care nu va lasa sa fiti un om normal. Realitatea pt. dv. este denaturata si incercati si pe ceilalti sa-i convingeti de „adevarul” mincinos care va domina.
    Eu nu cred ca veti mai putea scapa, lucru pe care il doresc si domnului Iliescu. Lumea voastra se duce incet si sigur.

    Sa va ierte Dumnezeu !

  58. 58 Sevastian Ilinca iunie 27, 2007 la 4:02 pm

    Chiar nu mai exista bun simt si rusine in tara aia?Cum poate un infractor sa candideze la functia de presedinte?

  59. 59 Darius iunie 27, 2007 la 4:29 pm

    Ionuţ… nu-i necesar să mă pună la blogroll. N-am legătură neapărată cu ce citeşte AN. 🙂

  60. 60 FRA iunie 27, 2007 la 4:31 pm

    Domnule Adrian NASTASE,

    Doua scenarii se petrec in capul unui om normal :

    1. Acest Adrian NASTASE este inca sanatos ca ceea ce spune sa fie inteles de natiune si sa creada.
    2. Adrian NASTASE a trecut intr-o faza de maladie lenta unde visele sunt confundate cu realitatea.

    Stimate Domn,

    Nu mai pierdeti timpul, natiunea are alte probleme mult mai importante.
    Proiectul cu finantarea pensiilor agricole copiat dupa modelul francez ar fi valabil in ROMANIA când agricultura din ROMANIA ar fi la nevelul din FRANTA.

    Nu mai umblati cu minciuni, stati acasa si va repozati, sunteti departe de realitatea natiunii.

    Cu stima,

    FRA

  61. 61 Rares iunie 27, 2007 la 4:59 pm

    E interesanta atitudinea dvs. mai ales prin prisma , hai sa-i spun, decaderii suferite in ultimul timp , ba de la PSD, ba de pe primele pagini ale ziarelor ! In fond va hraneati si dvs cu acelasi elixir fermecat al imaginii de om politic iar despre faptele dvs, ca sa va citez….
    E mai interesanta evolutia post-operatorie , sa-i spun asa , caci de unde pana acum la dvs politica se rezuma doar la replici – trebuie sa recunosc, spumoase, cateodata dar per ansamblu spuse si pline ,chiar, de aroganta nedisimulata- replici spuneam la adresa greselilor, fie ele chiar de exprimare, din partea opozantilor – sau sa le spun camarazilor intr-ale devenirii socio-economice post revolutionare !?-niciodata nu am sesizat ca ati fi atacat direct un/o personaj/personalitate la modul antagonic total !
    Sa fie doar un efect imediat al situatiei dvs. actuale sau o chintesenta extrem de bine camuflata de o inteligenta, recunosc, peste media peisajului politic actual, din care si pe care , vreti sau nu , l-ati marcat, si nu neaparat in sensul pozitiv !?
    Personal nu va cunosc decat prin imaginea mass-media sau de la insotirea coloanelor oficiale , unde „raspandacii si zvonerii” ,de care se pare ca niciun politician nu se poate debarasa, mai ales la noi, aveau grija ca nu cumva sa patiti vreo ocluzie intestinala pe la dineurile oficiale, solicitand si obtinand ca o ambulanta de la vreun serviciu cu acest nume sa va „pazeasca” pretiosul abdomen de vreun fazan incomplet gatit !
    Dar trebuie sa recunosc ca si in scurtele momente cand v-am vazut si auzit live mi-ati lasat aceeasi impresie de aroganta extrema ; in general nu sunt deranjat de acest tip de atitudine , poate ca sunt subiectiv-imi spun in sinea mea- dar in cazul dvs ceva imi spunea ca este mult mai mult de atat si timpul mi-a dat dreptate
    E trist si in egala masura inervanta, atitudinea de atunci dar si cea de acum , nu credeti !? Nu m-astept ca sa obtin vreun raspuns pe aceasta tema dar a pozain victima unui razboi ale carui premise cred ca le-ati cultivat, mai mult sau mai putin constient, este derizorie cel putin !
    Vae victis ! spuneau unii ale caror precepte si sisteme juridice le-ati studiat cu destul succes, pare-se, raportandu-ma la realizarile profesiei dvs de baza, cel putin dupa aceleasi imagini media.
    Prin urmare, daca acest razboi ,pe care l-ati pierdut volens/nolens, credeti ca va confera dreptul de a poza in victima, ar fi timpul sa reflectati cu adevarat daca mai aveti dreptul de sustine necesitatea de a reintra in el , doar pe baza victimei care ati devenit datorita viciilor unui sistem care v-a si propulsat candva !
    Zoon politikon este o definitie care vi s-ar potrivi daca ati da dovada de prima reactie a unui animal care mai tine la viata lui, politic vorbind, caci termeni de onoare si integritate morala se pot asemui linistit, chiar in contexte diferite fata de cel prezent, cu o asemenea reactie…
    Si ar fi mai intelept, cred eu…Dvs!?

  62. 62 SRA iunie 27, 2007 la 5:13 pm

    Domnule Nastase,

    Va rog sa-mi trimiteti si mie cartea pe care ati prezentat-o in emisiunea Domnului TURCESCU.

    Dupa accordul dvs. va trimit si suma in Eu sau $ in contul indicat

    Meilleures salutations,

    SRA

  63. 63 Gelu Ruscanu iunie 27, 2007 la 5:55 pm

    Am stat mult pe ganduri pana sa a ma decide sa va scriu. O fac acum pentru ca dumneavostra imi oferiti prilejul si va multumesc pentru asta.

    Sunt trecut de varsta exuberantei si a pot spune chiar ca sunt la varsta deplinei maturitati sociale, daca se poate spune asa ceva despre cineva tocmai trecut de prima jumatate de secol de viata. Din cei 50 de ani, am dedicat studiului circa de de ani, parcurgand treptele elocintei ce la gradinita pana la doctorat (in economie) si trecand prin doua facultati si un masterat. Spun astea nu cu emfaza ori grandilocventa, ci petru a va da, in parte cel putin, un criteriu de evaluare a celui care va scrie.

    Nu sunt militantul nici unui partid, nu am facut, la modul formal, parte din nici un partid post-decembrist, cu toate ca am am fost tentat sa ma atasez de PSD cand era condus de dumneavoastra insa nu am facut-o pentru ca erati atunci la putere si ar fi parut ca fiind un “vanator de zestre”. Dupa ce ati pirdut puterea m-as fi alaturat dumneavoastra dar “noapte cutitelor lungi” din partid m-a dezgustat profund si fata de noii lideri nu ma simteam in masura sa imi angajez o parte din resursele afective, psihice si profesionale. Am fost tentat, mai apoi, dupa ce s-a slobozit asupra-va furtuna din launtru si din afara, sa imi defulez tumultul si naduful pentru ceea ce in mine luase dimensiunile unui drame personale de-a dreptul, sa ma inscriu in alt partid, al dumneavoastra poate, ori altul. Nu am facut-o pentru ca am sperat SA VA INTOARCETI.

    Domnule Nastase nu sunt un novice in ale politicii. Am scris, printre altele, un curs de “Metode de analiza potitica” pe care l-am predat ani de-a randul, aici, in Timisoara. Mi-am faurit si educat o minte suficient de scrutatoare ca sa pot discerne intre aparente si trainicie, intre spoiala si temeinicie. Am cultivat studentilor mei sentimentul ca “NEMO DAT QUOD NON HABET” si adevarata substanta se afla doar in sistemul axiologic caruia simti ca ii aparti si care te cuprinde. Dumneavostra, domnule Nastase, din aceasta perspectiva, aveti toate ingredientele intelectuale si moral-volitive pentru a fi liderul autentic care, pentru mintile deschise, sa fie un reazam, sunteti “condamnat la izbanda” si daca veti crede cu tarie ca in tara asta sunt destui, de tipul NON MULTAM SED MULTUM, care sa va urmeze, atunci, abia atunci VA VETI FI IMPLINT VOCATIA SI MENIREA.

    Tot ce vi s-a intamplat si inca e pe cale sa vi se intample este datorat blestemului nostru ancestral, acela de a ne devora liderii autentici si de a cultiva mediocritatea, nevoia paranoica de tutela, gandirea dihotomica si, mai cu seama, minima rezitenta in gandire. Eu SUNT CONVINS CA TEAMA DE CEEA CE ATI PUTEA REPREZENTA i-au facut pe farisei din preajma dumneavoastra sa va abandoneze atunci cand simteati mai multa nevoie de a simti un umar ferm langa umarul dumneavoastra. Ii detest mai mult pe acestia decat pe cei din afara partidului care erau, intr-un fel, in drept sa va “loveasca”. Eu sunt unul din cei care crede cu tarie in SEMPER FIDELIS, eu sunt dintre aceia care se incapataneaza sa creada ca UBI PATRIA IBI BENE, nu invers.

    Domnule Nastase, numele meu real nu este acesta, nu ma cheama “Gelu Ruscanu”. L-am imprumutat doar de al personajul tragic din Jocul Ielelor, de Camil Petrescu. La fel ca el, ca Gelu Ruscanu, si eu cred cu tarie in puterea morala a adevarului, a adevarului absolut, chiar daca acesta nu exista, dar putem cel putin sa ne apropiem asimtotic de el, asa cum Lucian Blaga o credea (in Trilogia cunosterii). Nu vreau sa par in nici un chip patetic, dar am cumpanit adanc pana sa va exprim aceste ganduri, mai cu seama dupa ce v-am vazut si ascultat aseara la Turcescu. Pentru o mai temeinica intelegere, m-am trezit la ora 5 pentru a urmari inca o data, in reluare, emisiunea de aseara.

    Asadar, domnule Nastase, cred cu tarie si deplin temei ca nu vi se potriveste defel postura de “EXISTENTA TRAGICA” asa cum o vedea D.D. Rosca.

    NU AVETI DREPTUL SA ABANDONATI UN DRUM PE CARE ATI PORNTI SI PE CARE UNUL CA MINE SI INCA MULTI ALTII DORESC SA VI SE ALATURE.

    AVETI MULTE DE OFERIT SI MULTE PILDE DE DAT IN POLITICA ACESTEI PARTI DE BALCANI.

    AVETI INTELIGENTA, RAFINAMENTUL, ENERGIA SI FORTA DE A TRECE PESTE CEEA CE ACUM VA IMPOVAREAZA.

    NU VA SCHIMBATI DE DRAGUL LOR. CREDETI-MA DOMNULE NASTASE CA “EI” ASTA URMARESC, DE DUMNEAVOSTRA LE E TEAMA, CEL CARE A BIRUIT. DACA VA VETI SCHIMBA VETI DEVENI UN BIET EPIGON, ASA CUM SUNT EI. VA CONJUR: NU O FACETI. IN FELUL ACESTA DE A FI ESTE PUTEREA DUMNEAVOASTRA, asa cum forta lui Samson statea in parul sau si nemurirea lui Ahile in calcaiul sau.

    Nici nu banuiti domnule Nastase cati sunt gata sa va urmeze. EU UNUL O VOI FACE, INDIFERENT CAT VA FI TRUDA DE MARE.

    SUNATI NUMAI DIN TULNIC SI VETI VEDEA …

    Si un ultim gand: NU SUNTETI NICI AROGANT, NICI SARCASTIC, NICI BATJOCORITOR, NICI CORUPT, NICI CORUPTIBIL si, sper din tot sufletul … NICI LAS.

    Va cer scuze pentru ca v-am scris atat de mult. M-as bucurea sa cititi tot ce am scirs si sa-mi raspundeti. Daca veti putea. Daca nu … nu.

    Va multumesc.

  64. 64 bprodan iunie 27, 2007 la 11:02 pm

    Felicitari pentru blog. Va citesc cu atentie si chiar daca nu v-am votat , exista o sansa sa imi demonstrati ca m-am inselat:P

  65. 65 Eduard iunie 30, 2007 la 11:52 am

    Cu respect! Ma numar printre cei care nu simpatizeaza PSD, printre cei care sunt din ce in ce mai putin interesati de politica (poate si pentru ca de cinci ani locuiesc in Italia). Nu v-am votat (scriu toate acestea si realizez ca astazi nu mai e relevant nici important). Am intervenit pe blog pentru a marturisi ca im place noul Adrian Nastase descoperit aici si acum. Noul chip e mult mai uman, mai cald si mai accesibil.


  1. 1 Top Posts « WordPress.com Trackback pe iunie 28, 2007 la 3:00 am

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s






Arhiva

Comentarii Recente

diasporean la Anunt!
fostă basarabeancă la Anunt!
Ce scriam acum exact… la Anunt!
De ce n-am criticat… la Anunt!
Cum e posibil asa ce… la Anunt!

%d blogeri au apreciat: