Azi la Tulcea

Astazi, dupa sedinta saptamanala a Departamentelor PSD, am plecat la Tulcea pentru a participa la intalnirea zonala a Departametntului de Transporturi si Infrastructura. Alaturi de specialistii nostri in transporturi din euroregiunea sud est au participat si partenerii din USL.

Am discutat, printre altele, despre infrastructura de transport naval din Romania si despre propunerile noastre in legatura cu strategia pe care trebuie sa o urmeze Romania in domeniul infrastructurii pentru transporturi. Adriana Ticau, europarlamentar PSD, a prezentat strategia UE pentru Regiunea Dunarii. Discutiile au fost interesante si schimbul de pareri este util in conturarea liniilor directoare ale viitorului program de guvernare.

Dupa dezbatere am participat, alaturi de gazdele noastre, Horia Teodorescu si Trifon Belacurencu, la o conferinta de presa si la o intalnire cu primari si consilieri locali ai PSD din Tulcea.

Inregistrarea conferintei de presa o puteti asculta aici.

UPDATE>>> In sala Teatrului Jan Bart am lansat volumul “Codul Zambaccian 3. Toate pânzele jos”.

Inregistrarea interventiei mele o puteti asculta aici.

40 Răspunsuri to “Azi la Tulcea”


  1. 1 Spiridus iunie 9, 2011 la 5:44 pm

    Cum e posibil sa se schimbe impartirea ad-tiv teritoriala a tarii fara consultarea populatiei? Nici Ceausescu nu a facut asta.
    In 1968, cand s-a decis impartirea pe judete in locul regiunilor si raioanelor, a avut loc o dezbatere publica. Da, chiar asa, o dezbatere publica!
    Astfel au aparut modificari fata de proiectul initial, respectiv judete ca Braila, Salaj, Mehedinti sau Dambovita (daca nu ma insel) care nu erau in varianta propusa dezbaterii. Unele comune au trecut de la un judet la altul, in functie de caile de acces, traditii etc.
    Astazi e mai rau ca in 1968?
    Asa se pare, cel putin in ceea ce priveste acest aspect.

  2. 2 Argusdre iunie 9, 2011 la 7:06 pm

    D-le Nastase,
    Actuala guvernare avea printre altele, doua sarcini mari si late si, deosebit de importante pentru tara : trecerea la euro si intrarea in Schengen.Ei le-au ratat cu “succesuri” pe ambele….
    In consecinta eu cred ca Opozitia ar trebui sa toace aceste aspecte de dimineata pana seara si pe toate posturile accesibile, ca sa intre definitiv atat in capatana electorilor care l-au revotat pe Zeul de Murfatlar, cat si-n capatana portocaliilor care se cred cumva competenti in ceva.

  3. 3 i.nicolae iunie 9, 2011 la 7:35 pm

    Multa gargara ca de obicei. Domnule Nastase hai sa vorbim de lucruri concrete , ce sanse sunt ca sa vedem in viitorul apropiat un pod Braila- Macin.Sunt un locuitor din zona si astept acest pod de zeci de ani,si continui sa bag in buzunarul lui Buradatencu (unul dintre cei cu bacurile) cate 18 Ron de fiecare trecere ,asta e intrebarea. In rest …..

    Sa auzim de bine.

  4. 4 Constantin iunie 9, 2011 la 8:47 pm

    Felicit modul cum se reorganizeaza munca de partid in teritoriu. Domnule ex prim ministru Adrian Nstase, aceasta este singura cale de a reda Romania, romanilor. Cred ca este cazul de organizarea de cursuri la toate nivelurile pentru a pregati viitoarele cadre care sa conduca instituriile statului.

    Va urez mult succes !

  5. 5 Cristi iunie 9, 2011 la 10:26 pm

    Cred ca din limba romana trebuie eliminate anumite cuvinte, cum ar fi : strazi, Delta Dunarii, politici fiscale, guvern, normalitate s.a.

  6. 6 Dragos iunie 9, 2011 la 11:47 pm

    @i.nicolae

    fiule, Eu si Iisus preferam sa te invatam sa pescuiesti in loc sa-ti tooooot dam peste “gratis”. Gratis este cu ghilimele pentru ca pestele este platit, in fapt, de altii.
    Concret & fara gargara: Iisus, Eu si Basescu iti oferim gratis (fara ghilimele) planurile de constructie ale unui bac. Depinde doar de creierasul tau sa-l construiesti prin MUNCA. La fel cum au facut Buradatencu si ceilalti proprietari de bacuri.
    Pe scurt: la munca, nu la intins mana.

  7. 7 blogideologic iunie 10, 2011 la 12:47 am

    Se pare că există nişte probleme privind direcţiile dezvoltării tehnologice la firma Nokia. Directorul departamentului pentru tehnologii, domnul Richard Green, a intrat într-un concediu neaşteptat şi cu detalii neprecizate. Vicepreşedintele Henry Tirri care dirijează Nokia Research Center va asigura interimatul. http://www.lemonde.fr/technologies/article/2011/06/09/nokia-le-directeur-de-la-technologie-sur-le-depart_1534150_651865.html

  8. 9 Emil Vulcanescu iunie 10, 2011 la 5:56 am

    Porunca a – iii – a

    SA NU IEI NIMELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS IN DESERT

    @Dragos Domnul Iisus nu se ocupa cu planurile de constructie a unui bac alaturi de tine ……… : “Esti o Bestie ”

    @ Contele Raspuns la problema existentiala care te preocupa (relatia societate – biserica ) o sa gasesti daca vei citi cartea Nostalgia Paradisului de Nichifor Crainic. Te pup

  9. 10 Vasile, iunie 10, 2011 la 6:52 am

    Blogi, Iar vorbim de kuciuk ?

  10. 11 blogideologic iunie 10, 2011 la 7:21 am

    Prioritatea este producţia economică. Şi trebuie să fie o adecvare între fluxul producţiei şi fluxul transporturilor care să justifice costurile investiţiei din banii publici în infrastructura pentru transporturi.

  11. 12 Argusdre iunie 10, 2011 la 7:23 am

    “Dragos spune:
    iunie 9, 2011 la 11:47 pm
    @i.nicolae
    fiule, Eu si Iisus preferam sa te invatam sa pescuiesti in loc sa-ti tooooot dam peste “gratis”. Gratis este cu ghilimele pentru ca pestele este platit, in fapt, de altii.
    Concret & fara gargara: Iisus, Eu si Basescu iti oferim gratis (fara ghilimele) planurile de constructie ale unui bac…”

    Ia’uzi neică cum rasună valeaaa ! Ha,ha,ha,ha,ha…Băi Gâgă, cea mai tare din parcare e chestia cu oferitul gratis al “planurilor de construcţii ale unui bac”, fără ghilimoaţe.Care va să zică după ce-a măritat flota, a trecut şi la bacuri, rămânând totuşi in profilul navigabil…Zi-i bă ca nu-s multe bacuri in Romania si nu ia mult pe ele…Da, de unde are tac-tu Băşinescu bă, planurile alea mă rog, ha? Le-o fătat Leanţa din Pleşcoi, sau le-o conceput matrozu într-o noapte de beţie prelungită ? Bă, da şi ce darnici sunteţi voi aştia care nu faceti nimic decat doar daţi din meliţă …De unde să aibă tac-tu matrozu bă, planurile alea, când el de vreo douj’ de ani ne arată doar cum se freacă menta, cum se arată cu deştu spre altii si cum se fură ?
    Vezi cum te-ai invaţat sa minti ? Şi cand mi-aduc aminte ce băiat bun erai pe Blogul blondei, cum dormeai tu pe preşul de la uşa ei şi cum mai torceai ca un motanel….Uite-aşa se strica lumea în ziua de azi.Ce vremuri domnule…

  12. 13 Doru Coarna iunie 10, 2011 la 7:39 am

    Dragos,

    …fiecare cu bacul lui, nu? Doar ca i.nicolae vrea pod, nu bac. Deci da-i planurile unui pod… si-l poate face din munca, intr-adevar. Tevile le poate fura de pe la irigatii, de pe camp. Cimentul de la gasca de profil din portul Constanta. Buloanele de la Galati, de la indian. Apoi tu, Base si D-zeu ii puteti fixa un impozit (in cota unica). Aprobari de constructie peste Dunarea de Jos se iau usor, de la Basescu si NATO. Deci, omul n-are nevoie decat de planuri si nitica munca…

  13. 14 Harabula iunie 10, 2011 la 8:03 am

    @i.nicolae
    Dumneata cand ai de gand sa infiintezi o societate comerciala si sa faci o documentatie pentru bani europeni si sa faci podul? Din taxa de trecere iti scoti banii.
    Sau sa va asociazi cativa si sa luati un credit in banca si sa mai cumparati un bac?

    Stimate domn, cand se naste o nevoie, nu te duci sa plangi la stat. Initiezi o afacere.

  14. 15 Ghita Bizonu' iunie 10, 2011 la 8:16 am

    Harabula
    Prin nu inteleg ce concurs de imprejurari am intarziat sa iti raspund la urmatoarele tale “nelamuri” :
    Daca intr-adevar prevederea cu numirea premierului nu s-a propus spre modificare, ce se castiga refuzand tratativele? Discutiile tocmai de asta au loc, sa se obtina anumite lucruri.
    Daca Constitutia ramane in vigoare si prevederea care iti repugna ramane in vigoare mult si bine. Doar nu te astepti ca un Antonescu sa renunte la ea.
    Intre o posibilitate de a obtine ceva si siguranta pierderii, ce alegi?

    Intrebarea de pornire fiind de ce tocmai cea mai controversata cestie den Constitutie aia ca cum este desemnat premierul nu se supune modificari.
    Caum ca ma tras discutia de pe Saridar pe bulecard sa purced .
    Care tratative ? Alo toarsu o Constitutie nu se bazeaza pe tratativiele iti dau ca sa imi dai ci pe neiste principii , obiceiuri. obiective generale. Asta este si motivul ptr care nu se prevede modificarea acerlui punct “neclar”.Nu are rost sa incertc sa exploic ce este aia constitutie si uzanta europeana unui individ cu extractia ta . Ins apana si d’alde voi cam banuiti ca nu puteti sa incalcati de-a dreptul intreaga traditie europeana si sa o si urlati in plin consiliul europei ca voi preferati tyrania despotatului si ca iddea voastra de organizare este satrapia ..
    Apoi minti asa cum este si normal ptr cei de conditia ta sociala . “prevederea care iti repugna” eset copiata dupa Cosntitia francerza .. insa in Franta se respecta fiindca cu d’alde voi prima hiba a oricei constitutii este ca se bazeaza pe ideea gresita de bun simt si comunitate. Voi nu stiti decat sa mintiti, ciroditi si de frica bicilui bulibasei – asat este ptr voi democratia!
    Mesajul tau ca si mesajul implicit al pastrarii acelor predederi este simplu – cu voi escroci der alba-neagra unicu mod de argumentare ramane bulanu’ .

  15. 16 Ghita Bizonu' iunie 10, 2011 la 8:17 am

    Dragos

    tu si baseascu preferati sa furati .

  16. 17 George Ban iunie 10, 2011 la 8:29 am

    Ieri Eminescu, azi Basescu:

    “Lecţia trecutului ne dovedeşte că orice regim care-şi umileşte cetăţenii nu poate dura şi nu merită să existe.”

    (18 decembrie 2006)

  17. 18 Vasile, iunie 10, 2011 la 8:49 am

    Dragos,

    In mod sigur cu planurile tale si a lui Basescu toate bacurile se vor scufunda !
    Voi ati scufundat o flota si apoi o tara intreaga!
    Uite deja Romania a devenit o maree neagra!

  18. 19 Harabula iunie 10, 2011 la 8:59 am

    @i.nicolae
    Ai auzit de “suveranul pontif”?
    “Pontifex” inseamna constructor (facator) de poduri.
    A construi un pod, este una dintre cele mai nobile fapte ale omului.
    Podul leaga, uneste, oamenii. Este o constructie, daca vrei, sacra.

  19. 20 eficientaenerg iunie 10, 2011 la 9:05 am

    Trebuie sa Actionam!Romanii…ne intreaba…
    “Lucrul cel mai important este să nu încetezi să pui întrebări. Curiozitatea are propria raţiune de a exista.
    Albert Einstein”

  20. 21 Harabula iunie 10, 2011 la 9:54 am

    Plangerea lui i. nicolae mi-a adus aminte de intelepciunea populara. Daca a construi poduri era un act sacru, batranii nostri mai modesti considerau ca nu este barbat cel care n-a construit o casa, n-a sadit o livada si n-a comstruit o fantana.
    Altii, mai mucaliti, considerau fapte bune fantana, saditul unui pom la marginea drumului si a face dragoste cu o baba.
    Stimati cititori se vede ca stramosii nostri considerau important sa ramana ceva dupa ei. Dar desigur, si ei sa se bucure de munca lor.
    Bibla zice:

    Căpeteniile oştirii încă să grăiască poporului şi să zică: Cel ce şi-a zidit casă nouă şi n-a sfinţit-o, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi să nu i-o sfinţească altul.
    Cel ce şi-a sădit vie şi n-a mâncat din ea, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi ca să nu se folosească altul de ea.
    Cel ce s-a logodit cu femeie şi n-a luat-o, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi ca să nu o ia altul.
    Deuteronomul (20,5)

  21. 22 Argusdre iunie 10, 2011 la 10:38 am

    ”Harabula spune:
    iunie 10, 2011 la 9:54 am
    Bibla zice:
    Căpeteniile oştirii încă să grăiască poporului şi să zică: Cel ce şi-a zidit casă nouă şi n-a sfinţit-o, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi să nu i-o sfinţească altul.
    Cel ce şi-a sădit vie şi n-a mâncat din ea, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi ca să nu se folosească altul de ea.
    Cel ce s-a logodit cu femeie şi n-a luat-o, acela să iasă şi să se întoarcă la casa sa, ca să nu moară în bătălie şi ca să nu o ia altul.
    Deuteronomul (20,5)”

    Pai bine frate, da de ce nu zici pana la capat ?
    Cel care fuse matroz si a vandut flota tarii bagand banii in buzunar, sa se intoarca la cocioaba lui, sa-si faca o pluta si sa plece dupa vapoare, ca sa nu moara dupa alegerile din 2012, ca tot va fi demis.
    Cel care mananca mereu rahat despre cum va modifica el Constitutia ca sa-i convina si cum va imparti Romania in cnezate si voievodate, ca pe vremea lui Menumorut, Vlad si Gelu, sa se intoarca la cocioaba lui si sa sune la 112, sa vina salvarea si sa-l duca la „Glumeti”, ca sa nu moara pana nu se trateaza.
    Cel ce s-a inteles cu femeie blonda-vacsuita cum sa fure mai bine din banii tarii, dupa care nici n-a luat-o la…(nu scriu ca-i mare pacat !), acela să iasă şi să se întoarcă la cocioaba sa, ca să nu moară de ciuda cand va vedea ca blonda se agata de gatul altuia.
    Amin !

  22. 23 VladM iunie 10, 2011 la 10:46 am

    Dragos,

    Sunt curios ce fel de planuri de bac detii. Si oricum, constructia bac-ului este cea mai usoara treaba panal la al putea folosi. Dupa ce ai construit un bac, sau orice altceva, ca sa poti sa-l folosesti trebuie sa obtii aprobarile necesare, ori nu cred ca dl i.nicolae, ar putea sa treaca de gasca dl-ului patron de bac, ca sa obtina aprobarile, iar acestea nu cred ca tu si Dl Basescu i le puteti da, nu de alta dar omul nu cred ca are bani grei de spaga.
    Si o alta observatie, atata timp cat domnul acesta plateste o taxa de drum, si alte taxe locale si nationale este indreptatit sa ceara statului Roman sa-l ajute prin constructia unui pod pe care tot dansul, si noi il vom plati. Si ca sa-ti dau un exemplu de ce statul trebuie sa faca strazi si poduri, este problema Mercedes-ului care la un moment dat si-a aratat intentia de a veni in Romania, mai specific prin zona clujului, si statul roman, prin ilustri sai reprezentanti Boc, Basescu si D-na din Plescoi, i-au spus fati drum daca vrei sa vi aici, si ghici ce a facut Mercedes? A plecat in Ungaria ca acolo au deja drumuri construite de statul Maghiar, nu de catre persoane fizice sau firme private.
    Deci da Dl i.nicolae are dreptul sa ceara reprezentatilor statului roman sa se construiasca un pod in localitatea respectiva

    P.S: daca tot ai planuri gratis de dat da un link la ele, poate ne vom apuca toti de constructie de bac-uri

  23. 24 Vasile, iunie 10, 2011 la 10:50 am

    Intre un Farabula si un I.Nicolae,

    Facatorul podurlilor ofilite din flori ii spune unui I.Nicolae de un pod material care nu-l poate cladi,la o adica decit o udre sau unul imaterial pe care nu-l poate construi o natiei precum acea care locuieste pamantul stramun al Daciei..
    A facuto Apolodor si dacii au fost exterminati , sau istoriceste vorbind au disparut intro istorie tulbure.
    Podul sugerat de I.Nicolae la infricosat pur si simplu pe reprezentantuul lui Traian pe pamant (ul din Botoseni…).Daca Nastase va face o semenea promisiune , nu va constitui aceasta un “pod” intre regiunile fara “pod”?
    Acum domnule Nastase ,daca Traian Boc a promis romanilor atatea si atiti km de autostrada , pe care nu reusim sa-i inauguram nici din metru in metru ,de ce nu ati promite romanilor un pod de citeva sute de metri,, la urma urmei se vor gasi niste chinezi sau jasponezi sa-l construiasca,pe bani publici harabula,pe babni publici si cu paraindaratul la baietii destepti!

  24. 25 Marcus iunie 10, 2011 la 10:53 am

    Dati-i Translator basescului, Please!

    Agentia de presa Erevan News isi informeaza pe aceasta cale cititorii ca un fenomen extraordinar s-a petrecut in Londra, dupa consumarea vizitei presedintelui Romaniei, Basescu Traian, vizita in cadrul careia acesta a tinut un discurs in limba engleza.
    In urma acestui discurs, fantoma marelui Will, a dat buzna peste Majestatea Sa, Regina Elisabeta a II-a, si pe un ton ultimativ i-a solicitat ca, in cazul in care presedintele Romaniei va mai vizita aceasta tara, sa i se interzica oficial folosirea limbii engleze, pe motiv de macelarire pana la desfiintare a acesteia. Shakespeare a mai precizat ca, daca nu va fi scapat de Basescu, va cere sa fie exhumat iar ramasitele pamantesti sa-i fie reinhumate in Afganistan. La aceasta cerere Majestatea Sa, Regina, a replicat ca va tine cont de ea si va dispune sa nu mai fie invitat in Anglia, dar de scapat nu are cum sa-l scape de Basescu, deoarece mai sunt vreo douazeci si ceva de milioane care vor sa scape de el, dar care au ajuns la concluzia ca numai dracu ii mai poate scapa de acest personaj (conform zicalei: dracu’ ni l-a dat, dracu’ sa-l ia!)

    A consemnat pentru Dvs.

    Vartan Varujan

  25. 26 Harabula iunie 10, 2011 la 11:01 am

    Incerc sa mai uit de certuri uitandu-ma la emisiunile culturale la tv.
    Ma cuprinde o tristete iremediabila. Il vad pe Malaimare laudandu-se cu “Statuile vivante”

    In timpul comunismului am fost prin Polonia in excursie cu turma, asa cum se proceda pe atunci.
    Seara fugeam din grup la teatru. La Cracovia la “Teatrul in pod” am vazut o adaptare a romanului “Crima si pedeapsa”. Desigur in limba polona. “Zbrodnia i kara” in regia lui Wajda.
    La Varsovia am vazut “Dante 500″ in regia lui Josef Szajna.
    Spectacolul, pentru mine obisnuit cu teatrul romanesc la nivelul brigazilor artistice de agitatie, spectacolul a fost socant.
    Inca din hol faceai cunostinta cu doua statui vivante. Am si acum programul de sala cu fotografia celor doua statui.
    Malaimare vine acum, dupa treizeci de ani, cu “Statui vivante”
    Este adevarat ca Szajna a fost dupa revolutie in Romania si a discutat cu Malaimare. Criticii nostri de teatru nu mai intelegeau de ce Szajna este atat de celebru in lume. In schimb Malaimare l-a cultivat si chiar a publicat un articol destul de intins despre intalniri. In care vorbeste mult despre Malaimare si deloc despre Szajna.
    Intre timp regizoul a murit dar “Statuile vivante” au un nou animator.

  26. 27 dlnimeni iunie 10, 2011 la 11:19 am

    Harabula: un pod din Galati ori din Braila catre Dobrogea nu a fost construit, cred, in vremea lui Ceausescu din ratiuni strategice, era prea aproape de Reni. Batrinul bac Giurgeni ramasese sa suplineasca, in principal, mai erau citeva bacuri mai mici, ceea ce ar fi trebuit sa faca un pod. Pe malul celalalt, in Macin, cazematele din primul razboi mondial erau sparte si nu prea, ca la o adica sa poata fi repede refacute. Urmarea este aceea ca prima analiza in cazul unui pod peste Dunare din Galati ori Braila din acest punct de vedere trebuie facuta. Ideea unui pod privat peste Dunare, construit de un grup de cetateni entuziasti, din micile economii din salariile si asa micsorate, la care s-ar adauga bani europeni, e nitel nastrusnica: ar putea fi vorba de o constructie, ori mai bine zis de un complex de constructii de poduri care in total ar putea atinge 2,5-3Km. Ar fi vorba de ceva parale. Nici chestiunea bacurilor nu e asa de simpla. Nu e vorba de planurile gratuite, probabil din colectiile revistelor Modelism, Sport si tehnica, asa cred ei ca sunt planurile, oricum pina la urma o constructie navala stabila, de tip katamaran se poate face si cu cunostinte mai sumare, din lemn (oare cit o mai costa lemnul de balsa?), dar mai greu cu o elice antrenata de un motor cu elastic, un motor naval de citeva sute de cai putere costa. Dincolo de asta mai sunt problemele legate de autorizarea operatiunilor de traversare cu calatori, de concesiune. Dupa aceea, mai sunt niste probleme de timp si s-ar putea ca utilizarea bacului, din Braila, sa nu iti aduca mari economii de timp. Dincolo de toate acestea, ma surprinde percutia dumneavoastra la chestiuni ieftine: pe aceasta linie am putea ajunge ca gloriosul, atunci cind va cere de mincare, sa primeasca textul retetei culinare. Gratuit.

  27. 28 Vasile, iunie 10, 2011 la 11:35 am

    Gramada cam mare de femei ,dupa infatisare,nepensionare spre deosebire de tatuc…!

  28. 29 dlnimeni iunie 10, 2011 la 11:42 am

    Blogideologic: care este opinia dumneavoastra pe subiectul Nokia? Banuiesc ca nu ne-ati semnalat subiectul fara sa va fi format o opinie.

  29. 30 Marcus iunie 10, 2011 la 1:02 pm

    @I. Nicolae, spui: “Sunt un locuitor din zona si astept acest pod de zeci de ani,si continui sa bag in buzunarul lui Buradatencu (unul dintre cei cu bacurile”, iar dragosi iti raspunde: “Concret & fara gargara: Iisus, Eu si Basescu iti oferim gratis (fara ghilimele) planurile de constructie ale unui bac.”
    marcus iti spune: amice nu fa imprudenta de a te lua dupa dragosi pentru ca ieste prost, unu la mana, doi la mana: il amesteca pe Dmonu’ in neroziile lor si trei la mana: iti va trimite planurile dupa care Igas si-a luat bac-ul la 26 de ani, asa ca ce ai asteptat pana acum, dar sa te tii asteptare de acum inainte. Daca totusi vrei sa percutezi la propunerea talambului cere-i planurile de bac ale lui canacheu, deoarece asta s-a indragostit atat de mult de iele incat a ramas doar cu bac-ul. :) :) :)
    in rest
    sa fii iubit
    marcus
    PS Doamna Manuela, cu adanca plecaciune va rog sa nu mai ma cenzurati, atata timp cat pe acest dragosi portocaliu il lasati sa ne trimita pe unii dintre noi, cu o nonsalanta demna de invidiat, sa ne cumparam medicamente si alte alea. Zau, asa, s-a inscris d-l Nastase in pedele si nu ne-a spus si noua?
    Sa fiti iubita si week end placut
    marcus

  30. 31 Socrate iunie 10, 2011 la 2:28 pm

    @blogideologic * Spuneti “ Prioritatea este producţia economică. Şi trebuie să fie o adecvare între fluxul producţiei şi fluxul transporturilor care să justifice costurile investiţiei din banii publici în infrastructura pentru transporturi.” Subscriu, ce spuneti este corect, clar si concis.
    Asa a facut China, a mizat pe productie economica. Occidentul a mizat pe profituri mai mari si a mutat o parte considerabila a productiei economice ( volens-nolens, cu tehnologia aferenta ) pentru maximizarea profiturilor. Statele occidentale, care nu au control asupra economiei private, nu au facut nimic, si au ramas in schimb cu un numar considerabil de someri. Chinezii au muncit, au invatat si au asimilat, incepand la randul lor o productie proprie pentru anumite bunuri si echipamente, a carei gama de produse este din ce in ce mai larga. NB Corelatia dintre fluxuri inseamna previziune si planificare, alta specialitate chineza.

  31. 32 blogideologic iunie 10, 2011 la 2:33 pm

    Turişti din Iran la Tulcea / Regimul actual din Iran are tot interesul să menţină legături prieteneşti cu trei ţări creştine occidentale : Armenia, România, Bulgaria. Dacă Armenia este de ani buni un obiectiv turistic important pentru clasa mijlocie din Iran, şi chiar pentru clasa politică, recent a fost anunţată intenţia unei deschideri turistice persane înspre România şi Bulgaria. Înţeleg că vor fi 10 000 de turişti în fiecare din anii următori la noi. Interesul turistic care a fost anunţat oficial şi imediat ar fi Delta Dunării ; cu sosirea turiştilor din clasa mijlocie direct pe aeroportul din Tulcea. Nu s-a spus însă şi motivul real pentru acest interes. Zona aceasta a făcut parte din marele imperiu iranian al lui Darius cel Mare. Care a fost şi el personal pe aici, cam pe la anul 514 înainte de Hristos. Probabil că a fost cea mai corectă şi mai binevoitoare guvernare străină prin părţile acestea. Deşi epoca se cheamă „sclavagistă” în cărţile de istorie, totuşi Darius cel Mare interzisese sclavia. De aici şi până în Eghipet se folosea numai munca salarială. Care, bineînţeles!, era impozitată. Cu un sistem corect, eficient. Cetăţile greceşti în frunte cu Atena, care foloseau în ergasterii/ateliere munca sclavilor, s-au opus acestei politici de extensie de către Regele Regilor Darius cel Mare a sistemului său economic. Au luptat şi au câştigat dreptul de a nu plăti vreodată impozite. Occidentalii din UE interpretează această tradiţie economică grecească drept „corupţie”. În realitate este un câştig istoric rezultat din lupta grecilor pentru democraţie.

  32. 33 florin m. iunie 10, 2011 la 2:53 pm

    Spiridus

    Sigur, si erau si alegeri inainte 89. Cele mai democratice, dupa cate imi aduc aminte, participau 99% din cetateni si ieseau candidatii P.C.R. pe cinstite!

  33. 34 florin m. iunie 10, 2011 la 3:17 pm

    Blog Ideologic

    “Prioritatea este producţia economică. Şi trebuie să fie o adecvare între fluxul producţiei şi fluxul transporturilor care să justifice costurile investiţiei din banii publici în infrastructura pentru transporturi.”

    Acum am inteles de ce nu s-a facut mai nimic in sensul asta . Baietii de la productie nu s-au ridicat la inaltime, n-au atins targetul, si atunci n-am primit autostrazi.!Adica, totul planificat, nu haotic sau din cauza certurilor pe spagi, cum gresit imi imaginasem. M-am luminat si eu, ce mai. Uite, e bine cand vine cate unul si in cateva vorbe cu miez, iti lamureste cate o problema care te chinuie ani si ani de zile. Bravos, domnule!

  34. 35 Cârcotaşu iunie 10, 2011 la 4:55 pm

    Să observăm că nimeni dintre noi, cei ce postăm pe acilea, nu are succesul de “casă” pe care-l are Harabula. El are un talent deosebit, de regulă de-a spune prostii, ceea ce, pe bună dreptate, stârneşte o avalanşă de răspunsuri pe măsură. Din ce-am spus eu, singurul lucru pe care trebuie să-l argumentez este acela că Harabula toarnă la prostii, că restu-i clar ca lumina zilei.
    Păi dacă-i vorba de răspunsul pe care i l-a dat lui I. Nicolae, Harabula se află, musai, într-una din următoarele 3 situaţii:
    1. Habar nu are despre ce vorbeşte, universul lui fiind Botşeniu’, el vorbeşte despre podul cerut de I. Nicolae ca despre un podeţ peste pârâul care trece prin Botoşani, şi dă numele unei străzi, Str. Pârâului, fără ca el însuşi să figureze cu vreun nume pe hartă. Ei da, peste gârla aia poate şi nea Sandu să facă un podeţ, nu-i mare lucru, de-aci şi indignarea lui pe puturoşenia românilor. Da’ bre, nea Sandule, gârla-n discuţie îi Dunărea bre, aia mare şi largă, n-ai văzut aşa ceva pe la Botoşani, p-acolo-şa, şi nici măcar la Ieşi, batâr că nici în Bucureşti.
    2. El nu ştie ce-i aceea obiectiv de importanţă strategică, nu ştie la ce folosesc fondurile publice, probabil că şi pe vremea PSDR-ului, fondurile astea tot pentru “evaporat” erau. Reia ceva din concepţia de la situaţia 1, când vorbeşte de pod peste o apă se gândeşte la gârla din urbea lui. Lasă că dacă ne-am mai plimba prin lumea asta, transport rutier cu bacu’ peste un fluviu, nu o să avem unde vedea, da’ avem aici la noi, iar Harabula zice că e treaba lu’ I. Nicolae să-şi facă pod.
    3. Ca purtător de vorbe al lui Băsescu, Harabula ne transmite de fapt mesajul lui Băsescu: Băi fraierilor, făceţi-vă băi pod, băi, ce, aşteptaţi să vă facă statu’? E similar mesajul şi-n ceea ce priveşte autostrăzile: Băi popor, ia fă-ţi bey autostrăzi, că io n-am bani pentru asta, ce tot ceri de la stat? Statu’ n-are treabă cu autostrăzile, cu podurile. Ce? Cum? Cum a fost cu podu’ de la Mărăcineni? Păi băi proştilor, trebuia să vă rup gura cu grija mea! Nu? Acu’ nu mai e cazu’, banii voştri abia-mi ajung mie şi lu’ Nuţi! Voi descurcaţi-vă, statu’ nu poate să aibă grijă de voi, toţi! Şi statu-s io, dacă nu ştiaţi, aşa că valea d-aci!
    Sper că e destul de clar că, susţinând asemenea opinii, nu poţi fi decât un papagal, învăţat de-un stăpân teribil să spună numai prostii. Când prostiile astea mai provin şi din… puţul gândirii geniului propriu, păi ăsta chiar că nu mai are nicio scuză, e netratabil. :shock:
    Succesul la public nu se pune, nu e cazul, dar merită menţionat recordul absolut în materie de sadomasochism. E mare chestia să insişti atâta în a încasa toate palmele şi şuturile care se trag aici. :lol:

  35. 36 Doru Coarna iunie 10, 2011 la 5:27 pm

    Harabula,

    despre cel cu baba ce prevede Biblia?

  36. 37 i.nicolae iunie 10, 2011 la 7:52 pm

    @Harabula
    Daca crezi ca Dunarea este rigola din fata casei tale te inseli amice,
    e chestie de 3-4 sute de milioane Euro iar acest pod este cuprins in coridorul Atena-Helsinki,dar probabil pe undeva se pun niste ‘bete in roate’

    @ Dragos
    Tu ti la mama ta ?

  37. 38 popalumi iunie 10, 2011 la 8:20 pm

    Am retinut ca, trebuie sa dam la o parte pinza de paianjen si sa ne uitam mai atent in jur.

  38. 39 Vasile, iunie 12, 2011 la 8:20 am

    Carco,

    Cind te gandesti ca acela care declara ca nu mai face politica , ” un talent deosebit, de regulă de-a spune prostii”, a fost un politician , un reprezentant ales care prin votul lui a definit rezultatele de azi!


  1. 1 Victima lui Băsescu | Pensiuneaedenjibou's Blog Trackback pe iunie 10, 2011 la 12:14 am

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,429 other followers