In ultimile zile, presedintele Frantei, Nicolas Sarkozy, a invitat, pentru consultari in legatura cu presedintia franceza la G8 si G20, pe fostii prim-ministrii francezi. Dupa Lionel Jospin (socialist) si Jean-Pierre Raffarin (cel cu “tainul” – va mai amintiti?), in urma cu doua zile, Sarkozy s-a intalnit – timp de aproape doua ore – cu fostul sau rival pentru desemnarea in calitate de candidat la prezidentiale, Dominique de Villepin.
Aveti vreun comentariu?
Congresul UDMR A Trecut, Distrugerea Romaniei Continua!
Dintr-o imensa greata si lipsa totala de lamai voi incerca sa fiu scurt, doar cat sa fac un mic comentariu referitor la asa-zisa loialitate ungureasca fata de cuvantul dat, de-a lungul timpului in acesti ultimi douazeci de ani, partenerilor de aliante. Cand ii aud si pe cometatorii romani, dar mi ales pe unguri laudandu-se cu cat de fair-play joaca ei politic atunci cand se angajeaza intr-o combinatie politica cu alte partide mi se intoarce puri si simpu stomacul pe dos. Si asta deoarece unguruimea isi tine intr-adevar cuvntul dat atunci cand este vorba de cascaval si functie de ponderea pe care o au in cadrul unei guvernari isi permit sa-si realizeze planurile de izolare etnica a Ardealului cu bataie spre independenta acestuia.
Culmea este ca acum, profitand de nebunia mascariciului din capul statului, ungurii sunt mai aproape ca oricand de realizarea dezideratului lor suprem si cred, sunt convins de altfel, ca angajamentul noii conduceri UDMR de a sustine acest guvern criminal pana in panzele albe, are in spatele lui negocieri secrete ale caror consecinte le vom simti in scurt timp cu varf si indesat, dar nu vom mai avea ce face.
Daca tot se bat cu caramida in piept ca sunt loiali si-si respecta cuvantul dat, de ce dupa realegerea chiombului nu au continuat in formula majoritatii formate cu PSD si PNL, inainte de alegeri in ideea aducerii chiombului la ordinea constitutionala in sensul desemnarii unui premier impus de majoritatea parlamentara si nu de muschii lui?
In conditiile in care si-ar fi respectat angajamentele altul ar fi fost astazi presedintele Romaniei si altul destinul acestui neam.
Asa ca, sa ne scuteasca ‘mnealor cu gentiletea comportamentului lor politic, deoarece avem de-a face cu acelasi tip de fripturisti ca si ai nostri, caini paznici la macelarie, ciolanari si cascavalagii din acelasi os politic cu mioriticii nostri.
Singura speranta pe care o am, desi amanata cu doi ani (am suportat noi si mai mult) este ca dupa ce USL va castiga alegerile in 2012 sa desfaca din punct de vedere al legislatiei “asumate’ de aceti banditi de la guvernare tot ce au distrus golanii basescului in acest mandat si sa le aplice ungurilor tratamentul sexual oral pe care il merita cu prisosinta, chiar si numai pentru faptul ca au neobrazarea de a asculta, pe pamant romanesc, un imn strain inaintea celui romanesc.
@Pai ce chiombu’, cand ia vreo decizie mai importanta, nu-i invita sa-i consulte de d-l Iliescu si pe d-l Constantinescu? Ba, mai mult, se aude in targ ca prin intermediul vrajitoarelor puse la dispozitie de alde cumatru Mondial si asistat de Aliodor se consulta in draci si cu Nicolae Ceausescu. Sarkozy se consulta cu De Gaulle? Asa ca securistu’ nostru ie mai tare ca unguru’ lor
sa fiti iubit
marcus
Cele mai bune solutii rezulta din consultarea expertilor tehnici, cele mai durabile, din consultarea oponentilor politici, iar cele optime, din ponderarea primelor doua. Exista o cultura a brainstormingului privind deciziile strategice, pe care Sarkozy dovedeste ca o are, dar care la Basescu lipseste cu desavarsire…
Da. Pai a-i reprosa lui basescu ca nu se consulta cu fostii presedinti si premieri este ca si cum i-ai reprosa unui criminal ca a furat o paine… Prin intrebarea dumneavostra, mai mult retorica, induceti ideea ca basescu ar fi om. Cum va poate trece prin cap macar asa ceva in legatura cu basescu?? In alte vremuri si-ar fi impuscat toti adversarii politici si dumneavoastra va ganditi la consultari…
Politicienilor romani le lipseste civilizatia dialogului. Nu numai a dialogului ci a convetuirii in mediul politic.
Ei se comporta tiganeste.(Iertata-mi fie incorectitudinea politica)
Azi se scuipa, se injura, “sa moara mama”, “sa chiorasc”, “baga-mi-as piciorele” si maine îi vezi prieteni la catarama.
Si pentru ca sunt pe un blog pesedist, intreb: exista vreun partid cu care PSD sa nu fi fost in dusmanie? Exista vreun partid politic cu care PSD sa nu fi fost in alianta?
O scuipatura pe obraz nu conteaza. Iţi stergi scuipatul si iţi pupi adversarul.
E adevarat ca nu se compara Sarkozy cu Basescu, dar nici Ponta cu Jospin.
Stimati colegi de blog, eu n-as avea ce discuta cu un Basescu, Ponta sau Antonescu. Fiecare in parte isi da seama la randul sau ca nu merita sa discute cu ceilalti.Daca ar fi sa stau o seara la un coniac cu oricare dintre ei, ar fi timp pierdut. Nu au minti penetrante, nu au cultura aceea fermecatoare si distilata pe care o gasesti la un Nastase, de exemplu.
Ei nu au nici macar idei. Ei au inventivitatea sobolanului care parcurge labirintul ca sa ajunga la cascaval.
De ce ar face D-l presedinte astfel de intalniri? Oricum el le stie pe toate. El le rezolva pe toate. Doar e un presedinte jucator. Nu asta si-au dorit romanii? Sa nu se mire daca intr-o buna zi o sa-l vedem prezentand buletinul cu starea vremii. Care va trebui sa arate ,bineinteles,asa cum o va prognoza el.
Despre congresul UDMR…un singur lucru. Ungurii vor iesi de la guvernare cand se vor hotara sa-si taie cordonul ombilical ce-i leaga de Coitroceni. Si o vor face,atunci cand le ies socotelile.
Da, am un comentariu:
doresc (si) pe aceasta cale sa felicit Partidul Social Democrat (PSD) pentru faptul ca este condus de catre domnul Victor Ponta.
Bravo !
Bravo !
Bravo !
(de trei ori Bravo !)
Stiinta dialogului este un atribut al omului civilizat. Desigur ca trebuie sa asculti si parerea altora. Desigur ca trebuie sa incerci sa te faci inteles printr-un limbaj decent.
Dar, stimati prieteni, Cogresul UDMR ne-a oferit un spectacol rusinos pentru viata politica romanesca. Si nu ungurii sunt vinovati pentru asta. Aspectul de taraba, de tocmeala, de lingusure orientala, nu pot fi decat un exemplu de nivelul de degradare la care poate ajunge politica romaneasca.
Aici nu este vorba de unguri. Putea fi vorba de oricare alta formatie politica.
Pe salile congresului am vazut tot ce are mai “bun” politica romaneasca. In viermuiala aia misunau, vindeau si cumpărau premierii nostri si viitorii nostri presedinti.
Analizand declaratiile post-alegeri, inclin sa cred ca, in pofida unor aparente, Kelemen Hunor nu va mai alege sa se bata cu armele uzate ale autonomiei. Cel mai probabil, noile arme vor trebui cautate in proiectia din discursul sau inaugural, de nou presedinte: “vom avea succes doar daca dezvoltam relatii corecte si cu guvernul din Ungaria, cu FIDESZ, cu partidele de opozitie din Ungaria.” Evident, prima intrebare pe care o va genera un astfel de curs va fi in ce masura UDMR va mai ramane un partid al maghiarilor din Romania, daca va alege sa devina o jucarie in mainile politicianismului din Ungaria. Refuzand mustarul autonomiei, pentru a folosi aceeasi comparatie, un al doilea semn de intrebare ar fi daca nu cumva Hunor va “taia” frisca integrarii, din tortul european, cu paprika inflexibilitatii, asa cum i-a cerut-o reprezentantul Fidesz, prezent la Congres, in pofida faptului ca politica este arta compromisului…
Un document : +Romania Trecut versus prezent / Capitolul 1. Asemanari ??1.1. Avem aceleasi hidrocentrale construite pana in 1989, cu precizarea ca pe unele, cat de curand le vom face cadou. ?1.2. Avem aceleasi termocentrale construite pana in 1989 si aceleasi retele de transport electric ?1.3. Avem aceiasi centrala atomica ?1.3. Avem aceleasi sosele si autostrazi in proportie de 99% ?1.4. Avem aceleasi spitale construite pana in 1989 ?1.5. Avem aceleasi camine, complexe, studentesti si aceleasi facultati de stat. ?1.6. Stam si acum la cozi. Sinistru e ca acum stam la ”coada” la banca, la ”coada” sa platim impozitul sau gazul, la ”coada” sa prindem mai stiu eu ce promotie sau la ”coada” sa depunem cererea de somaj… ??1.7. La fel ca pana-n 1989, ”vedem” hotul dar inchidem ochii ?1.8. La fel ca pana-n 1989, ne uitam la TV si nu avem ce sa vedem ?1.9. La fel ca pana-n 1989 ne mintim spunandu-ne ca:”presedintele singur, nu are ce sa faca” ?1.10. La fel ca pana-n 1989 ne plangem ca-i greu dar noi o ducem bine ?1.11. La fel ca pana-n 1989 ne amenintam copiii sa invete bine, spunandu-le ca “fara carte nu au parte” ?1.12. La fel ca pana-n 1989 cei fara carte sau cu studii cumparate, sunt numiti politic in functii de conducere ?1.13. La fel ca pana-n 1989 locurile la facultatiile de stat sunt foarte putine ??1.14. La fel ca pana-n 1989 incercam sa ne platim datoriile ?1.15. Avem acelasi metrou ca si in 1989 ?1.16. Avem aceleasi linii de tramvai si troilebuz ?1.17. Avem aceleasi parcuri dar distruse, aceleasi zone de agrement dar ruinate, aceleasi baze de tratament dar instrainate sau lasate in paragina, aceleasi lacuri termale si bai populare dar acum cu taxe mult mai mari. ?1.18. Avem aceleasi mine dar inchise, aceleasi sonde petroliere dar cesionate pe 2 lei, aceleasi gradinite si camine! ?1.19. Avem aceleasi statiuni turistice dar fie lasate de izbeliste, fie date cadou… ?1.20. Avem aceleasi bogatii naturale, inepuizabile (aur, neferoase, marmura, minereuri feroase, uraniu, gaz, hidrogen sulfurat…) ?1.21. Avem aceleasi fantani dar secate, aceleasi izvoare de apa minerala… ?1.22. Avem aceleasi centre de cercetare dar fara cercetatori ?1.23. Si acum ca si pana-n 1989, ne multumim sa spunem bancuri despre politicieni ?1.24. Si acum ca si pana-n 1989, ne lasam condusi precum o vita la abator. Capitolul 2. Deosebiri 2.1. Hidrocentralele ce le avem sunt amortizate contabil. Costul de productie este acum de 10 ori mai mic iar cel pe care-l platim de 10 ori mai mare…?! ?2.2. Termocentralele pe care le avem sunt si ele in aceasi situatie ca a hidrocentralelor in schimb aici ne confruntam cu alt aspect si anume cu cel al aprovizionarii cu carbune de import…daca ar fi fost posibil, cu siguranta politicienii nostri, ar fi importat si apa pentru varianta hidro. Amortizarea termocentralor, duce la costuri foarte mici de productie, in schimb comisioanele de la import au “grija” sa regleze pretul. Aceleasi comisioane vin a corecta pretul si in varianta hidro, comisioane de milioane de euro primite pentru “revizii tehnice uzuale la preturi de milioane”! ?2.3. Incredibil, importam apa grea de la o firma din paradisul fiscal care o cumpara(importa) din..ROMANIA!Transportul e foarte rapid, el facandu-se pe hartie! Teoria ca energia electrica este aproape gratuita nu e valabila si pentru Romania. ?2.4. Soselele si autostrazile sunt aceleasi dar cu un trafic de 10 ori mai mare ?2.5. In spitale acum trebuie sa vi cu siringa ta si cu medicamentele tale. ?2.6. Statul la coada e privit ca ceva normal. Am stat 2 ore la BCR Serban Voda, le-am facut sesizare si un pic de “circ”, i-am intrebat daca-si dau seama ca ceea ce fac e furt, furt de timp si normal ar fi sa ma pontez si sa fiu platit de banca…Angajatii radeau iar “pinguinii” de la coada ma priveau ca pe un ciudat. ??2.7. Daca ceri restul la taxi, spun ca nu au schimbat, daca vrei restul de la Mega Image trebuie sa te lupti sa-l culegi de pe sticla… daca lasi ciubuc prea putin, ti se bate obrazul… ?2.8. Pana-n 1989 eram mintiti 2 ore/zi, la televizor! Acum suntem mintiti 24 de ore /zi… ?2.9. Pana-n 1989, presedintele era laudat de patriarhul Romaniei, acum presedintele pupa mana patriarhului. Homosexualitatea e prezenta la cele mai inalte nivele…a pupa mana cuiva, este o optiune sexuala! ?2.10 In ziua de azi, poti face o facultate si numai cu bani. Examenele de semestru sunt teste grila, iar subiectele sunt postate pe net cu 2 saptamani inainte!!! ?2.11. Exploatarea resurselor naturale se face de catre privati, care dau statului Roman, intre 3-12% din valoare ! Protectia sociala are un alt sens … a-l aduce pe om la nivelul de inteligenta si sau cunoastere/percepere al ierbivorelor e factor de echilibru si liniste sociala. Eliminarea fizica a pensionarilor si celor asistati sogial e plus valoare, si trebuie facuta intr-un cadru legal! ?2.12. Astazi se fac consolidari la tronsoane de cai de tramvai unde nu e cazul doar pentru a incasa “comisionul”. Toata clasa politica asteapta cutremurul ca pe D-zeu ?2.13. Pana-n 1989 fiecare cetatean mergea in concediu, o data la mare si o data la munte. Azi doar 5% isi mai permit! ?2.14. Pana-n 1989, banii obtinuti din exploatarea resurselor naturale, erau directionati catre protectia sociala, astazi sunt directionati catre protectia MAFIEI! ?2.15. Apa plata e la fel de scumpa ca berea? ?2.16. Cumparam Cola la acelasi pret cu laptele, daca nu mai scump. In loc sa ne hranim copiii ii otavim cu mana noastra! ?2.17. Parizerul e facut din celuloza alimentara si prafuri extrem de toxice. Toate preparatele contin aditivi toxici ce permit absortia apei. Am ajuns sa cumparam apa la pret de sunca presata. Am ajuns sa ne cumparam propia moarte in rate! ?2.18. Banii ce n-i se fura zi de zi, se intorc inapoi sub forma de imprumut. Cine are interes sa se opreasca jaful atata timp cat acesta genereaza dobanzi acelorasi hoti. Daca am incerca sa-i falimentam pe acesti criminali “economici”, ce fac profit otravindu-ne,cu acordul tacit al statului si de ce nu si al nostru, nu ne-ar ramane decat sa bem apa si sa mancam cartofi si paine…dar si atunci nu sunt sigur ca nu ne-ar otravi apa! Exista o vorba veche…SCAPA CINE POATE… eu unul va spun sincer ca SCAPA CINE SE TREZESTE! “Invadatorii” nu ne invadeaza pentru ca inca suntem prea multi! Capitolul 3. Specific Romanesc 3.1. Numai in Romania platesti comision de consultare cont, facuta la bancomat. ?3.2. Numai in Romania platesti comision cand retragi numerar de pe card ?3.3. Numai in Romania termenele de prescriptie a amenzilor nu sunt respectate ?3.4. Numai in Romania au fost date si inca se mai dau legi pentru o zi! ?3.5. Branza e mai scumpa decat carnea ?3.6. Nucile noastre mai scumpe decat nuca de cocos. ?3.7. Laptele simplu mai scump decat laptele batut. ?3.8. Portocalele mai ieftine decat merele. ?3.9. Cartile sunt mai ieftine decat revistele. ?3.10.Muzica buna e mai ieftina decat muzica proasta. ?3.11.Maslinele umplute cu gogosar sunt mai ieftine decat maslinele umplute cu sambure. ?3.12.Vinul este mai ieftin decat strugurii. ?3.13.Pixul cu mina este mai ieftin decat mina de pix fara pix. ?3.14.Ciupercile sunt mai scumpe ca si carnea de pui ?3.16.Venitul minim si pensile sunt impozitate ( supuse taxarii) ?3.17.Hotararile luate de popor prin referendum sunt apoi ignorate ?3.18.Statul are o relatie sexuala cu cetateanul, regulandu-l in toate pozitiile posibile. Pozitia 89, in grup, e practicata de 20 de ani!+ Sursa http://asymetria-anticariat.blogspot.com/2011/02/romania-trecut-versus-prezent.html
nu l am auzit pe Sarkozy sa vorbeasca de nu stiu ce pamflete dupa .Cu talibanul Basescu am ajuns ca in Egipt si Libia . Ce v ar mai urca el pe un mineralier cu destinatia Antarctica ..da nu are .
Daaa!
Basescu este convins ca Sarkozy i-a intrebat pe fostii premieri cum au procedat cu tainurile date omologilor romani.
Ar da si el un tain pentru Schengen, dar se teme ca va fi refuzat de Sarko.
Ar face deliciul presei niste consultari ale lui Basescu cu fostii premieri Ciorbea, Nastase sau Tariceanu.
@Marcus
Stimate domn, vad ca esti ingrijorat de distrugerea Romaniei.
Asta imi aminteste de un prieten, director de scoala, care, de cate ori se imbata, incepea sa strige: “Scoala, scoala, scoala!”. Se ducea imediat la scoala si patrula in jurul ei pana se dezbata. Isi iubea scoala si a fost director multi ani.
Un consatean de-al meu cand era in stare bahica, se dezbraca in pielea goala, punea hainele gramada in mijlocul curtii si le pazea cu toporul sa nu le fure nimeni.
Dumneata esti ingrijorat sa nu-ti fure ungurii tarisoara.
Dar, daca esti cat de cat pesedist, aparara tarii se suspenda pana se vede ce oare si ce folos se va trage din alianta cu UDMR.
Domnule Nastase,
Sarko a încercat sa-l “îmblânzeasca” si eventual sa-l “curteze” pe DdV aka “on me m’achète pas!”, care risca sa-i puna betze-n roate la anu’… Ruptura cu UMP n-a fost digerata de Nico-S, mai ales ca fostul ministru de externe, diplomat de cariera, va fi ramas în memoria tuturor dupa discursul istoric de la ONU(martie-2003), în care Franta, guvernul francez s-au opus invadarii si ocuparii ilegale a Irakului… Va amintiti “performantza” lui si popularitatea dobândita dupa ce-a tzinut piept USA-nilor, cu elanul sau patriotic.
Miscarea lui “Republica solidara” nu are sanse pentru 2012, dar constituie un spin pentru UMP!!! Ce-i drept, DdV are o personalitate, un carism, o experientza de OM de Stat, cu o viziune istorica a lucrurilor, un mod de exprimare ce captiveaza orice ascultator si nu poate fi banuit de “blingblinguerie”… Dar sa fim lucizi si realisti: postura sa politica nu-i clara, e destul de izolat(politic), dupa afacerile Clearstream si Karachi(?), plus rivalitatea sa cu Sarko pare anglo-saxona, ne-amuza, sondajele sunt pesimiste, vom sti mai multe dupa ce vom afla numele misteriosului candidat-PS…
pâna una, alta, se pare ca Juppé o va înlocui pe MAM, dupa gafele tunisiene… Sarko ni se va adresa diseara:
http://www.ladepeche.fr/article/2011/02/27/1023726-Gouvernement-Remaniement-Alliot-Marie-va-partir-Sarkozy-va-parler.html
===
Jospin a asistat la “Césars”, dupa care s-a reîntors în Insula Ré, iar Raffarin aka “la tortue” a evocat ideea unei remanieri dupa “cantonale”…
Amitiés respectueuses,
MB
@ Habarbula
Sper din tot sufletul sa nu fi vazut pe acele holuri vreun viitor presedinte sau PM ! In caz contrar mai bine raminem cu Betivu’ macar ne mai distram din cand in cand,…sinistru dar adevarat caci nu ma vazut pe acolo pe nimeni care sa fie “vrednic” pentru oricare din functiile mai sus mentionate !
Da, am un comentariu referitor la dialogul presedintelui Frantei cu fostii prim-ministri francezi:
Nicolas Sarkozy este in campanie electorala pentru al doilea sau mandat.
Dar, am remarcat deja aceasta de cand a inceput…
Harabula,
iti admir spiritul (fraza: “ei – liderii momentului -, nu au idei, ci au doar inventivitatea sobolanului care parcurge labirintul ca sa ajunga la cascaval”, fu tare!
), dar nu si curajul.
Adica, de ce te temi sa faci uz de bunul tau simt intr-un cadru organizat, concret, in randurile (din fata!) ale unui partid pe placul tau ?
Nu explicaţiile ce se dau faptelor, ci faptele însele sunt adevărul.-Mihai Eminescu;Câinele este singura fiinţă de pe Pământ care îşi iubeşte stăpânul mai mult decât pe el însuşi-Josh Billings.Si-!.“Nu uita,ca esti Roman!Te-ai nascut sa fii Stapan!”-ne canta Furdui Iancu-O fi Adevarat..si unde Stapan…in Brazilia…,ca in Europa..s-a vazut….??
« Le système des aides à la presse en France a été progressivement mis en place pour tenter de favoriser un certain pluralisme du paysage médiatique, donnant ses chances aux nouveaux titres et un choix réel aux lecteurs.
Le dispositif général des aides publiques à la presse a débuté il y a plus de 200 ans, contribuant à l’histoire de la presse écrite…
Le ministère de la culture distingue traditionnellement les aides directes (à la diffusion ou au pluralisme) et les et les aides indirectes (fiscales, sociales et sociales)….
Le fonds d’aide au développement des services de presse en ligne créé en 2004 et refondu après les Etats-Généraux de la presse en 2009 a pour objet l’octroi d’aides pour la réalisation de projets de développement de services de presse en ligne, dont le dossier doit être validé par par la commission paritaire des publications et agences de presse (CPPAP)…
Synthèse des aides pour 2010 :
1 – Aides à la presse écrite (diffusion, pluralisme, modernisation) :
- Crédits inscrits en loi de finances : 436,9 M€
- Déficit supporté par La Poste : 399 M€
- Aides indirectes : 200 M€
- Allocation forfaitaire journalistes : 20 M€
Sous-total presse papier + en ligne : 1 055,9 M€…. »
Prezidentul nostru cand aude de presa vede moguli, dusmani, pasarci, tiganci imputite si alte “epitete de larga respiratie intelectuala”…
Asa ca… de unde dialog?
Si presa inca nu e dusmanul cel mai mare al basestilor.
Adversarii politici sunt inamici, iar dialog… ce-i aia dialog cu inamicul, nu?
Asa ca sa nu ne mai miram cand suntem tratati ca lumea a treia europeana. Asta-i nivelul nostru real, chiar daca tara nu-i facuta doar din idioti.
Domnule Adrian Nastase,
Editura “Semper Fidelis” va invita miercuri, 2 martie 2011, la lansarea cartii “Inlaturarea lui Ceausescu, asa cum va fi fost” la Teatrul National I.L. Caragiale, sala Amfiteatru, ora 14:00.
Cartea prezinta retroscenariul evenimentelor din Decembrie 1989. Din cuprins: 1) Planul Departamentului Securitatii Statului de inlaturare a lui Nicolae Ceausescu; 2) Planul Occidentului de destramare a comunismului european; 3) Planul ZZ (”Sfarsitul sfarsitului”); 4) Planul KGB/GRU de inlocuire a lui Nicolae Ceausescu cu Ion Iliescu.
Printre invitati: dl Iulian Vlad, fost sef al Departamentului Securitatii Statului; dl Victor Atanase Stanculescu, fost prim-adjunct al ministrului Apararii Nationale; dl Stefan Dinu, fost sef al Directiei Informatii Militare; dl Ion Iliescu, fost presedinte al CFSN.
Al dvs., Valeriu Mangu
Cred ca UDMR-istii nu ar mai trebui curtati ! Cred ca ar trebui sa le dati un ULTIMATUM , dupa care sa faceti ce fac si ei :sa va concentrati asupra ALEGERILOR ! Sa faceti TOTUL pentru alegeri fara frauda ! Incercati sa impuneti legi sa nu se mai fure , astfel USL va putea guverna singura !
@blogideologic subscriu la ceea ce spui insa adaug ca nici de spitalele construite pana in 1989 si alte obiective,astia nu stiu sa aiba grija,vad ca pana pleaca, distrug si ce a mai ramas de atunci. A se vedea situatia Institutului Inimii din Tg-Mures, cel mai bun spital de profil din tara.
Raman uimita de comportamentul presedintelui vis-avis de jurnalista Corina Dragotescu.Am crezut ca presedintele este smecher,insa nu este chiar deloc,lipsa lui de cultura isi spune cuvantul.Atunci cand esti persoana publica te confrunti cu diferite persoane care au diferite temperamente si la fel,diferite caractere,daca nu le poti face fata,decat sa te faci de ras,mai bine pleaca acasa.
Cu sinceritate,imi pare foarte rau de d-nul Igas,care fara sa vrea a cazut in capcana intinsa de presedinte.Il cunosc personal,mi-a salvat odata viata cand era sa ma innec ,Este o persoana altfel decat restul,o persoana cu care, in caz ca aveai o problema,usa lui era permanent deschisa.O persoana foarte amabila si comunicativa,cum rar intalnesti printre parlamentari.Putea prinde multe mandate ,la modul cum s-a comportat cu oamenii,insa acum este o persoana compromisa si imi pare rau pentru el.Daca aveai o problema si era la Bucuresti,secretara lui Mirela ii dadea telefon sesizandu-i situatia si de acolo ii dadea sfaturi clare cum sa procedeze sa poata ajuta omul.
Cand puneai stampila de vot pe d-nul Igas,nici nu te interesa din ce partid face parte,deoarece a ajutat pe multi.
Poate PSD-ul ar fi castigat teren si in Arad,insa cu Doru Popa si cu Craciun,partidul a mers mult in jos.Doru Popa era bun la meseria lui de predicator,insa acum si-a pierdut mult din credibilitate si acolo.Poate era mult mai bine daca s-ar fi mers pe mana d-nului Pele Gheorghe,deoarece si el,era un om cu multe abilitati de comunicare si de ajutor al oamenilor.L-am vazut si pe el intre oameni,asta inseamna ca ar fi putut aduce multe voturi.
Atat pe d-nul Igas Traian cat si pe D-nul Pele Gheorghe i-as fi votat oricand dara sa ma intereseze partidul din care acestia fac parte,deoarece au stiut sa se comporte foarte frumos cu cei din jurul lor.
Uneori putem invata lectii de comunicare si de la parlamentari,fara a fi neaparat Sarkozy,care mie personal,nu imi inspira chiar nimic.Poate Carlei
De cateva luni Sarkozy este in campanie, parca a si declarat ceva, asa ca se bate cu rromii, apara spatiul Schengen, iar acum este deschis oricaror idei… isi construieste profilul electoral. Francezii nu-l sufera ca i-a mintit la greu, ca si americanii pe al lor, ca si noi.
Consultul cu precedentii semnifica insa altceva: va sa vie ceva cam nasol pt francezi, vreo lege rea, vreo pozitie incomoda pt Franta la G-urile alea, iar ei trebuie sa creada ca oricare ar fi fost in locul alesului ar fi luat aceeasi decizie. Sau cere sprijin din sectoare pe care nu le pastoreste direct, probabil sigur pitaci pt campanie contra imagine.
Si al nostru se consulta insa numai cu ai lui, de regula dupa ce a decis. Doar ca sa vada cum i se poate respecta voia. Nu face brainstorming deoarece ii este nativ. Apoi, cu cine sa faca asta, cu Boc? Pai Boc iti deregleaza intelectul numai cand il asculti cum repeta cele zise de Basescu, daca i-ai asculta si parerile proprii sau gandurile nestapanite…
Mai este un aspect: cati dintre fostii premieri sau presedinti s-ar duce daca ar fi convocati de marinar? Pai, intai si intai, termenul “convocare” nu suna bine ar zice ei, iar pana lanseaza totusi invitatii Basescu… trece si al treilea razboi mondial, sau i se termina si ultimul mandat.
Sa fim seriosi, nu poate afla ceva interesant decat de la AN si Tariceanu, dar ambii ar trebui sa primeasca mandat de la partide datorita pozitiei lor caci nu mai sunt sefi, in partide apar suspiciuni, invidii si jene romanesti ca de ce nu este invitat si presedintele partidului, etc, etc.
Deci, Sarkozy isi face profil electoral, iar Basescu n-are nevoie, stie ca dialogul nu inseamna civilizatie ci discutie, cel mult tatonare, insa de asa ceva iar nu are nevoie, stie tot de la cooperativa aia, ochiu’ si timpanu’. Sarkozy nu(-si permite).
Sigur, ar putea s-o lase pe Nutzi sa se mai consulte si ea nitel si s-ar gasi multi gata sa participe, dar…s-ar putea contamina cu alte ideologii decat cea a furtului si ar fi pacat sa piarda un asemenea soldat, ce soldat, nu exista soldati acoperiti…
Probabil se pregatesc de razboi.
G8 si G20 niste misogini
Sa inteleg ca asteptati si de la TB un astfel de comportament ? Ha!!! N-aveti decat sa asteptati mai departe ….Succes! Va iluzionati ! In plus, TB nu este presedintele tarii ci “seful tarii “. Bine ca nu e directorul sau comandantul tarii . La paranoia lui…
Ma tot uit la televizor si nu-mi sa cred ce aud . Cica unii din PDL se gandesc la un tehnocrat ca primministru si altii la un politician . Din asta se deduce clar ca in PDL nu exista nici un creier ci numai politicieni. Adica la ei in partid toata lumea e spalata in creier , iar noi fraierii din popor care ne facem iluzii ca poate descopera si ei vreun destept pe acolo prin PDL putem sa ne iluzionam nestingheriti mai departe . Frumos nu ??? Asta imi suna ca “intelectualii si inginerii “!
@ a reaparut dl Valeriu Mangu si nimic despre constitutie!!! Domnule, ati fost, intre timp, “detronat”: in gratzii se afla Harabula (Sandu, Literatul, Nahas). Ochii care nu se vad se uita…
Harabula, pastrand proportiile intre clasa politica romaneasca si cea franceza, aceeasi Marie cu alta palarie. Nu vad nici o diferenta intre politica de taraba romaneasca in care astazi ne uram, ne dam in cap si nu ne spunem Buna Ziua, iar maine pupam piata independentei intru gloria ciolanului, respectiv politica franceza unde strategia/tactica rupturii si a razboiului rece alterneaza cu aceea a dialogului ori de cate ori interesul o cere. Nu mai putin cu sase ani in urma Sarko si dreapta conservatoare europeana ii puneau la zid pe socialisti in acelasi stil in care proceda Stalin cu dusmanii poporului. Iti imaginai ca vom asista la o revolutie neoliberala care va elimina stanga din viata politica pentru o suta de ani. Ca sa aflam ca, dupa ce s-au lepadat de necuratu’, crestin-democratii germani, ulterior cei francezi ies bine-mersi la o bauta de brat cu rivalul traditional. Nu vad nimic diferit de obiceiurile de pe malurile Dambovitei, bineinteles in afara de clasa.
Si mai terminati dumnezeului odata cu cliseele astea legate de linguseala la romani! In toate popoarele exista o doza de fanariotism, e plin Occidentul si Orientul de lingusitori. Din 2004 cel putin m-am lamurit cati judecatori, procurori, avocati, primari, oameni politici, oameni de afaceri, securisti, militari frabcezi, germani, italieni, spanioli, comisari, functionari europeni, comisari OLAF, dar sa nu-i neglijez pe cei rusi, arabi, sarbi, unguri schimba brusc macazul si principiile (ei zic flexibilitate), cantand in struna noului stapan pentru locul caldut si inamovibil ori alte avantaje. Asa ca, lasati-o mai moale cu linguseala ca nu tine!
NU VREAU SA INTRU IN POLEMICA CU NIMENI.
Se arunca la vrajeala fraza ca politicienii romani,in special cei din opozitie nu au civilizatia dialogului,de fapt despre ce dialog poate fi vorba,in cel mai fericit caz putem vorbi despre un dialog al surzilor,in care toata lumea vorbeste si nimeni nu asculta,la noi este vorba despre un altfel de dialog,este in functiune dialogul in care convorbitorii fac propuneri dar cei de la putere fac ce ii taie capul in stil dictatorial.Au fost discutii intre putere si opozitie,unde puterea a incercat sa ridiculizeze opozitia,au fost discutii aparente intre putere si sindicate si cand au vazut ca nu-i pot atrage pe acestia pe latura nonactiunii,au inceput o actiune generala de intimidare a liderilor sindicali cu ajutorul institutiilor statului politizate,de fapt daca este vorba de orice fel de atitudine impotriva puterii,slugile politice cauta toate mijloacele in majoritate neortodoxe de-ai intimida si defaima pe cei contrari aberatiilor portocalii.Dialogul intre putere si ceilalti,indiferent ca sunt politicieni,sindicate,patronate sau din orice forma de asociere,inseamna de fapt negociere si respectarea cuvantului dat,la noi politicienii puterii au facut din dialog si negociere o imposibilitate de a avea incredere si respect in finalitatea acordului incheiat.La noi se vede destul de clar ca politicienii si guvernantii condusi de Traian Basescu fac eforturi deosebite in a gasi caile de a ramane la putere si la impartitul banilor,in mod real intr-o tara in care democratia si bunul simt s-ar afla in normalitate,guvernul si presedintele umpluti cu atat de multa neincredere din partea poporului,ar pleca acasa si ar lasa pe beneficiarii increderii sa preia fraiele statului,dimpotriva se incearca inducerea ideii in opinia publica,ca venirea altora la putere in locul lor este ceva absolut imoral,daca nu cumva chiar o crima odioasa.In Romania noastra draga sunt o multime de oameni cu carte,atat in scolile de la gimnaziu si pana la universitati,cat si in celelalte institutii de stat sau private,ei bine,toti acesti oameni care-si iubesc tara sunt asteptati sa vina cu mintea si curajul lor alaturi de toti cei nemultumiti sa alungam diavolul portocaliu de peste tot de pe unde si-a bagat coada,sa incercam sa alinam suferintele celor in neputinta,celor vrednici si in putere sa le dam sansa unui loc de munca pentru binele familiei lor,pe cei cinstiti si intelepti sa-i punem sa se ocupe de diriguirea comunitatilor si a tarii,ajunge cata dezbinare si ura a fost bagata intre noi,prea multa umilinta si nevolnicie am fost obligati sa suportam,trebuie sa ne ridicam cu hotarare sa-i inlaturam pe cei nevrednici de la fraiele Romaniei.Noi suntem multi si ei sunt putini,dar incearca sa ne stapaneasca prin multimea vorbelor fara adevar si prin tot felul de amenintari,ei se imbogatesc nejustificat pe zi ce trece,iar marea parte a populatiei este tot mai lipsita de sursele traiului de zi cu zi,avem o tara bogata si vorba poetului “noi cersim din poarta in poarta”.
Deci asa cum era prevazut si fara surpriza, Juppé a înlocuit-o pe MAM la “externe”:
http://www.leparisien.fr/politique/en-direct-remaniement-cope-reste-mobilise-derriere-sarkozy-27-02-2011-1334143.php
===
Veti fi remarcat revenirea lui Longuet, nemultumit pâna nu de mult ca Sarko l-a “ignorat”:
la nomination du patron des sénateurs UMP Gérard Longuet au ministère de la Défense, en lui adressant ses félicitations et ses vœux de réussite dans un communiqué.
Wall Street Journal a publicat pe 25 februarie Indexul Revoltei. Criteriile folosite de autor au fost: inechitate sociala, tendinta naturala pentru revolta si declansatorul (cit la suta din venituri se cheltuie pe alimente). Romania are cel mai ridicat index al revoltei din toate tarile UE. Felicitari regimului Basescu pentru maretul aport la acest scenariu.
“The highest-ranked European Union country is Romania at 37.”
http://blogs.wsj.com/source/2011/02/25/introducing-the-revolting-index/
Mesajele date de Victor Ponta catre politicienii UDMR la Congres , sunau cam asa :”haideti langa noi,cei buni,corecti,nepatati,imaculati,fortele Binelui si lasati –va dragi maghiari de cei rai,murdari ,fortele Raului”. Cred ca i-a impresionat de nu au mai putut pe politicienii maghiari aceste mesaje demagogice ,de parca udemeristii nu-s colegi de 20 de ani pe scena politica cu ei si parca nu-i cunoaste pe toti -PNL,PDL,PSD.
Ca e vorba de PNL,ca e PSD,sau PDL,UDMR-ul nu cred ca face mare diferenta intre ele,dovada e ca s-a ‘cuplat’ cu fiecare de-a lungul anilor ..
Asa ca Razboiul Stelelelor in care a jucat D-l Ponta pe post de Jedi la Congresul UDMR , nu a facut furorile asteptate printre spectatori.
UDMR nu cred ca va iesi de la guvernare,deoarece ,tot de-a lungul timpului ,au aratat ca odata ce s-au “cuplat” au dus mariajul pana la capat cu partenerul fie el PSD,PDL,PNL,etc..Se poate insa si sa ma insel,fiindca in politica de balta de la noi nimic nu e previzibil.
Dupa vizitele fructuoase pe care le-a efectuat la Casa Alba, la Kremlin, si la Biejing, Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, a participat la intinirea cu Presedintele Comisiei Europene, José Manuel Barroso si Vladimir Putin, Presedintele Rusiei, in cadrul discutiilor pentru un partenereiat mai apropiat intre UE si Rusia.
Ma scuzati, tocmai citeam o nuvela SF. Totusi, Barosso, si Ashotn s-au intilnit cu Putin, respectiv Lavrov si au discutat lucruri foarte interesante, care presupune o integrare mai profunda a Rusiei cu UE. Si nu, din pacate pentru amatorii de showuri de prost gust, nu este in stilul abordat de Basescu la conferinta de presa cind Corina Dragotescu i-a pus doua intrebari.
Va invit sa cititi cum se exprima un adevarat Sef de Stat. Acelasi lucru valabil pentru Barosso:
http://premier.gov.ru/eng/events/news/14257/
curand prezentul va deveni un trecut dezgustator iar trecutul o minunata amintire
@Draghi,
n-au de ales…
Nu numai Europa…
Barack Obama a declarat că liderul libian Muammar Gaddafi trebuie „să plece imediat”, deoarece şi-a pierdut legitimitatea de a rămâne la putere. (Puterea, 29.02)
Deci 10% sustinere inseamna pentru Barack Obama ca nu se mai justifica ramanerea la putere…
Ma rog, asta la el acolo…
Imi pare rau, domnule NASTASE, ca “limitarea” mea nu ma lasa sa “bat” pana-n Francia… Si nu pot decat a va povesti o poveste din Romania, cam asa: “A fost odata ca niciodata un regim care s-a numit CONSTANTINESCU… Dupa care a venit PDSR/PSD-ILIESCU-NASTASE. CONSTANTINESCU s-a oferit voluntar la sfat, dar a fost refuzat”. Ghiciti de cine, ca povestea-i adevarata!
Ref la materialul publicat de Blogideologic
Nu sunt de acord :
Contrar celor presupuse “socialism=asistenta+protectie sociala” in socialism “politica sociala” se baza cel putin in juma din cazuri pe legi privind combaterea parazistismului si pe pedepsirea vagabondajului. Adica represiune … Cel putin la noi si in URSS
Nu se vorbea despre saracie dar ea exista si inca in moduri jenante….
Erau batrani (si mai ales batrane) care mai primeau un sufertas de mancare si atat.(In gnl vaduve casnice ai caror soti lucrasera ca particulari si nu cotizasera la nici o casa de pensii). Am cunoscut cel putin un caz … nu prea imi place sa ii amintesc prea trist.
Erau zone rurale in care saracia era lucie . Un om in putere care lucra nu putea sa spere la mai mult de 300-400 lei (1972-73 cand salaru minim era de 1000-1100 lei)– asa se si explica de ce plecau sa sape ori sa care pe santiere pe bani putini. Erau sate in care copii mergeau la scoala incaltati doar cu gumari si atat . Si hraniti ca vai de lume.
Ma rog daca nu aveai (sau nu doreai) iti gaseau ei un loc de munca …. dura si prost platita , iar in URSS te “parcau” in Siberia unde taiai copaci si altele asemenea in mod pazit. Dar asta fiindca economia avea nevoie de mana de lucru ieftina (se dezvolta mai ales extensiv). As observa ca si in RSR (prin 1975-80 ) daca te gaseau fara loc de munca si te mai si sustrageai …urmau cateva luni educative la spart piatra .Cate luni hotara instanta.
P’a buna daca este sa ne ghidam dupa nivelul protectiei sociale si a asistentei noi eram comparabili cu Anglia de dinainte de Disraelli insa Canada, RFG ori Suedia erau societati in care rasareau zorile roze ale …. comunismului (fiecaruia dupa necesitati. Mai precis necesitatile de baza erau – si sunt – asigurate automat. La un nivel destul de generos.)
@Alex
Ai zis foarte bine: pastrand proportiile.
In clasa politica franceza sunt in majoritate oameni culti, rafinati de civilizatie, la noi grobieni bantuiti de instincte de acaparare, porniri agresive, primitivismul aspiratiilor.
@harabuleo: faptul ca inteligenta ta, demonstrata prin continutul si calitatea postarilor pe acest blog, este la concurenta cu “IQ-ul” unei euglene nu mai trebuie demonstrat. Totusi, asa ca “sa ne radem’ si sa “ne sintem bine”, hai sa-ti zic o jemecherie.
harabuleo, iesti ata de vaduvit din punct de vedere al unei minime dotari intelectuale, incat din postarea mea, ai inteles ca eu ma dau de ceasul mortii ca ne fura ungurii tara. Bre, harabuleo, asta , daca se va intampla se va intampla, va fi in alt mileniu, cand io si talica om fi oale si ulcele. Pana atunci insa, cand am folosit cuvantul “distrugere” referitor la ce se intampla astazi in Romania, am facut-o referindu-ma nu in mod deosebit la o utopica pierdere a Ardealului, ci la modul in care societatea romaneasca este distrusa bucatica cu bucatica de chiomb si gasca lui. Atata tot!
Sa fii iubit, ca la varsta ta, sa ma ierte Dumnezeu, da’ mintea nu mai are cum sa-ti vie
marcus
Roberto, Tu Iesti Intreaga La Minte ?
Curvetu’ de Anastase, a cu cioarda-n Parlament,
A mai dat o dat’ cu zvastu’, doar asa, de-antrenament.
Chit ca azi portocaliii sunt in vrie ori picaj
Anastase cu-Alba-Neagra le da aripi in sondaj.
Prin metoda lui Nea Iancu, ce ne-a dat pe Pristanda,
Robertina-aduna voturi ca s-o scoată la vopsea.
Electorii-i inmulteste precum a facut Isus c-o pita
De ajuns-a pedeleu’ reales, chiar fara mita.
Ce-a uitat insa Roberta, vrand sa-si bucure stapanu’,
E ca dup-atata jale s-a mai desteptat romanu’…
Nu-si da votul ca maimuta pe-o galeata si-o banana,
Dupa ce ai lu’ chiombila l-au lasat fara izmana.
@ Ghita
Ai dreptate.
Romania nu este un stat de drept, este statul partidului sau aliantei care este la puterea. La noi guverneaza legea junglei, legile lui Machiaveli. Principiul este, fa ce vrei pana nu vin ceilalti!!
Stie cineva, a taiat Boc deja panglica la iesirea din criza, sau doar pe cea la intrarea in topul tarilor cu cea mai mare inflatie din UE?
Romania are cea mai mare rata a inflatie din UE, cu cel mai mare index de crestere a preturilor la produsele de larg consum.
http://www.mediafax.ro/economic/romania-ocupa-prima-pozitie-in-ue-dupa-inflatia-anuala-din-ianuarie-de-7-8017214/
am inteles,nu renuntati la imunitate pentru ca treaba asta cu DNA in care v-a antrenat Basescu este o facatura politica,dar sa stiti ca brailenii inca mai sunt suparati pe dvs pentru mia de hectare pe care ati dat-o Galatiului,va puteti revansa doar intr-un singur mod,daca USL ajunge la putere,sa garantati intr-un mod sau altul ca podul peste Dunare de la Braila(Braila Macin) se va realiza sub mandatul aliantei,cat de curand posibil .
Cam off-topic, dar in legatura cu Franta si Romania, referitor la traditiile constitutionale comune ale celor “doua surori de ginte latrina”, am scris ceva la mine pe blog (http://cristipetre.wordpress.com/2011/02/28/presedintele-notar-ii-une-fois-nest-pas-coutume/). Subiectul ar putea fi de actualitate, in ipoteza in care USL negociaza o majoritate parlamentara si buseste guvernul Boc sau in urma alegerilor parlamentare din 2012.
Degradarea limbajului inseamna degradarea fiintei umane.
Cine isi inchipuie ca utilizand un limbaj violent, scatologic, aduce atingere demnitatii “adrisantului” se inseala. Nu face altceva decat sa se coboare pe ei insisi.
Eu n-as reprosa oamenilor politici rautatea, eu le reprosez mediocritatea. Sunt niste demoni meschini.
Exista o placere si in josnicie. O intalnim si pe acest blog.
Imi amintesc de un personaj (Lebedev, daca retin bine), demn de dispret, dar care avea si momente de grandoare. Voia sa-si lase prin testament pielea din care sa se confectioneze o toba, cu care sa se cante Marseilleza.
Politicienii nostri se lupta pentru afise si agende electorale si pixuri, slujbe pentru neamuri, case de nelocuit, biblioteci la metru, terenuri parloaga, bijuterii de nepurtat, masini cu care nu circula etc.
Era sa uit! Si bona thailandeza la copil.
Un magnat roman a fost intrebat daca a avut vreun sentiment deosebit dupa ce s-a imbogatit. Raspunsul a fost: da, in momentul in care am intrat intr-un restaurant si am putut sa comand ce vreau, am fost fericit.
Imbogatitii nostri provin din flamanzime. Scapati la belsug, devoreaza tot.
In concluzie: lacomie, mediocritate, vulgaritate. Si astea se propaga. Nu trebuie sa faceti altceva decat sa cititi cateva dintre comentariile de mai sus.
Sâmbătă 26.02.2011 a avut loc un EVENIMENT POLITIC aşteptat cu interes de toată clasa plolitică: Congresul UDMR de la ORADEA.
Interesul crescut pentru lucrările Congresului, dar mai ales pentru alegerea noului preşedinte al UDMR, a motivat participarea liderilor importanţi de pe eşicherul politicii româneşti.
- Emil Boc, preşedintele PDL, a declarat că doreşte ca alianţa majoritară în prezent, să continue până în 2012;
– Victor Ponta: ” Dacă UDMR vine cu noi, BINE! Dacă nu, tot BINE!”;
– Crin Antonescu: “…putem fi parteneri, dar nu răspundem la ultimatumuri”!
A fost ales preşedintele UDMR Kelemen Hunor cu 371 voturi pentru din 536 voturi legal exprimate.
- Kelemen Hunor, a răspuns tuturor: “vreau să întind mâna mea către acele formaţiuni care există pe scena politică…Aştept şi eu o mână întinsă”! Cu alte cuvinte Kelemen Hunor le spune tuturor că este gata să sprijine orice formaţiune politică care oferă UDMR privilegiile din programul propriu de guvernare. Băiatul îşi doreşte să fie mai direct şi mai profund decât a fost Marko Bela.
Deocamdată, primăvara a adus primii ghiocei: Filiala UDMR Bihor a parafat o înţelegere cu USL şi urmează filialele din Satu Mare şi Maramureş. Totul depinde de pretenţiile ce le va ridica Kelemen Hunor şi disponibilitatea alianţelor de a le satisface.
Aşa cum se văd lucrurile acum, Băsescu şi Boc sunt înstare să cedeze ARDEALUL numai să rămână încontinuare la conducerea României.
Concluzia se desprinde din angajamentul proaspătului preşedinte al UDMR care a spus: “Vom reface relaţia cu FIDESZ -cu calm şi răbdare- şi vom colabora cu guvernul Ungariei.” Aţi priceput? Vedeţi ce are băiatul în cap? Voi ce ziceţi?!
Ce se intimpla in Europa, si in general in lume, nu prea intereseaza elita politica la putere.
Ce mi se pare intr-adevar socant este ca toata lumea democrata vuieste pe subiectul inegalitatilor in crestere exponentiala intre cei putini, super-bogati si restul, dar in Romania filozofii de palat igonora tema cu desavirsire. Chiar nu exista un grup de intelectuali in Romania care sa impinga acest subiect in dezbatere publica? Nici macar PSDul nu pare unit in a apasa pe pedala asta vitala pentru o societate mai echitabila. Cel putin asta este perceptia mea, de departe.
@ Adrian Nastase,
Dumneavoastră credeţi că eu sunt în stare să pun în antiteză două atitudini a doi oameni în pielea cărora nu-mi doresc să fiu?!
Sarkozy este un politician duplicitar aşa cum sunt toţi politicienii prin a căror vene curge sânge unguresc şi care se fac frate cu dracul până trec lacul; când se văd pe celălalt mal, dă foc la barcă.
Băsescu, invidios, egoist şi arogant, nu ar cere un sfat nici aliaţilor politici, dar mi-te adversarilor pe care-i urăşte de moarte. Omul ăsta şi când se culcă pune pistolul sub cap; dacă vede prin somn imaginea d-lor Ion Iliescu, Adrian Năstase, Victor Ponta, trage fără somaţie. Acest gen de diplomaţie practică peste tot în relaţiile internaţionale. Mascalţoni, cum ar zice Berlusconi.
Harabula, nivelul intelectual diferit, calitatea umana la fel de indoielnica. Si a electoratului de altfel.
AN, pe scurt, in Occident, in contextul recentei crize economice, da mai bine la plebe imaginea publica a dialogului, a consultarii pentru stingerea flacarilor incendiului, nu ar fi de dorit continuarea strategiei conflictului cand tara arde in foc. La noi, partidele isi fac calcule la fel de cinice in ceea ce priveste capitalul electoral captat fie prin imaginea de bunicuta concilianta, dispusa la compromisuri cu toti baietii buni, fie aceea de marinar care conduce singur nava pentru a o salva de mogulii lacomi si inconstienti care pun in pericol echipajul in pericol de scufundare.
Karakas
la noi crestterea inegalitatii este considerata parte a lupei “anticomuniste” si urmarita ca “indice de reforma” Cu adaugirea ca acesta crestere nu este doar relativa (adica “amaratu” isi ia un Polo sau C4 iar daca este nevoit sa ia un Logan toata lumea se scandalizeaza ce degradare ! inclus aia din SL si Bentley .. ca sa fim cinstiti azi in Apus sunt mai multe masini clasa lux decat acu 30-40 ani. Ca barcile s-au demcratizat!) ci si absoluta – imbogatirea unora este strict determinata de degradarea vietii altora …
@AN
A fost aprobat in sedinta de guvern proiectul legii de modificare a Codului muncii. Inteleg ca USL va depune o motiune de cenzura.
Nu ar fi potrivit ca pe acest blog (si pe blogurile altor lideri PSD) sa se dea niste linkuri catre site-ul PSD, unde sa fie postate: proiectul guvernamental, un material explicativ si proiectul de motiune?
Blogul dvs. si al lui Ponta ar putea gazdui propuneri ale vizitatorilor cu privire la motiunea de cenzura.
Dati posibilitatea celor direct afectati sa-si spuna parerea, chiar daca vor fi si multe tentative de deturnare a dialogului cu oamenii.
Altfel, daca acest prouiect trece chiar in forma adoptata de guvern, PDL va fi pus fata in fata si cu salariatii din sectorul privat, cei chipurile aparati pana acum, stiti povestea cu grasul si slabul.
In rastimpul de pana la alegeri, fata de ideea de dreapta pedelista se vor forma durabile si serioase reflexe pavloviene in electorat.
@ Ghita,
Suedia este pe primul loc din lume la… sinucideri! Asta pt ca societatea este atat de inchisa si ordonata incat nu poti evolua, cum te nasti asa mori indiferent de ceea ce faci in cursul vietii. Asta-i corolarul sistemului de exploatare din tarile nordice care este extrem de dur cu individul.
Germania a cam stagnat insa datorita volumului urias al exportului sau, a inregistrat de fapt cea mai mare pierdere dintre tarile dezvoltate fata de vremurile bune.
Canada are o situatie speciala, se pregateste sa devina camara Americii cand modificarile climaterice vor aduce pustiul in Marile Campii, asa ca este controlata la centima ca nu cumva sa schioapete. Si totusi au simtit criza.
Concluzia este ca numai roze nu sunt situatiile din aceste tari.
Doru, nu asta este motivul. Dimpotriva. In materie de fericire (happiness) nordici sunt pe primele locuri in lume:
” Denmark, with a mixed market capitalist economy and a large welfare state, ranks as having the world’s highest level of income equality. Denmark has the best business climate in the world, according to the U.S. business magazine Forbes. From 2006 to 2008, surveys ranked Denmark as “the happiest place in the world”, based on standards of health, welfare and education. The 2009 Global Peace Index survey ranks Denmark as the second most peaceful country in the world, after New Zealand. In 2009, Denmark was ranked as one of the least corrupt countries in the world according to the Corruption Perceptions Index, ranking second only to New Zealand. In 2010, Transparency International ranked it as the least corrupt country in the world, in a three-way tie with New Zealand and Singapore.”-wikipedia
Iti spun in cunostinta de cauza, starile depresive cu care se confrunta nordicii se datoreaza faptului ca intr-o mare parte din an te culci pe lumina si te scoli tot pe lumina iar intr-o alta mare parte din an te bucuri de lumina zilei 3-4 ore pe zi. Poate la prima vedere nu pare importanta, chestia cu solstitiile, dar crede-ma ca este extrem de dificil sa nu vezi lumina soarelui circa 5 luni pe an. Asta este motivul pentru care multi consuma cantitati mari de alcool si probabil se sinucid( in privinta acestui aspect nu sunt documentat)
PS. Eu zic ca are dreptate Ghita Bizonu’. Aia sunt foarte aproape de comunism.
Se vede ca asa cum nu putem scapa de manele in spatiul public, asa nu putem scapa de versuri proaste pe acest blog.
Macar daca poetii nostri s-ar stradui un pic pentru a provoca un efect estetic! Nu! ei merg pe linia minimei rezistente. Rimeaza substantiv cu substantiv, verb cu verb, adjectiv cu adlectiv. Parlament/antrenament, picaj/sondaj. Se poate ceva mai stupid.
E adevarat ca in poezia populara intalnim des rime substantiv/substantiv. Dar si:
“-Dragutule bace!
Da-ti oile ‘ncoace
La negru zavoi
Ca-i iarba de noi”
Sau:
“Si de-o fi sa mor
In camp de mohor
Sa-i spui lui Vrancean
Si lui Ungurean
Ca sa ma ingroape
Aice pe-aproape
In strunga de oi
Sa fiu tot cu voi;”
Desigur nu se pune problema sa-l compar pe un Marcus cu marii poeti romani. Nici el n-ar avea pretentia asta.
O rima ca “De la Nistru pan’ la Tisa/ Tot romanul plansu-mi-s-a” nu este la indemana oricui.
Dar ar putea sa aiba mai mult respect pentru arta, pentru poezie si sa nu mai vulgarizeze in public.
Arghezi, Inscriptie pe o toba: “Scula asta are mare cautare, Niciodata golul n-a sunat mai tare.”
Singurul de pe acest blog care ar putea atinge limita poeziei ar fi Iluminatul.
Doru Coarna
stimate domn cu tot respectu credeti cumav ca se traieste mai bine in … Romania?
Si este cazul sa-i cainam pe germani si suedezi ?
@Ghita Bizonu’ februarie 28, 2011 la 9:27am spune:
1)-”Contrar celor presupuse “socialism=asistenta+protectie sociala” in socialism “politica sociala” se baza cel putin in juma din cazuri pe legi privind combaterea parazistismului si pe pedepsirea vagabondajului. Adica represiune …”
• * * Asta numiţi dumneavoastrã ”represiune”??? Din Ghita Bizonu’, februarie 28, 2011 la 5:24 pm aş deduce cã aţi fãcut o hi-la-ritate. Şi noua lege a pensiilor considerã cotizanţi şi pe aceia pentru care firmele le-au prelevat dar nu au transferat cota CAS – în loc sã le tragã preşul administratorilor POLITRUCI DE TIP NOU, care folosesc banii pentru ”sponsorizãri”!!!
2)-”Pana-n 1989, banii obtinuti din exploatarea resurselor naturale, erau directionati catre protectia sociala, astazi sunt directionati catre protectia MAFIEI!”
* * Greşit, sunt luaţi înafarã (”de facto” cum marcheazã Draghi Puterity la firul Flota-februarie 26, 2011 la 7:14pm) ; la câini se aruncã doar resturile…
@blogideologic, februarie 28, 2011 la 12:41pm spune: @ Ghita, Ai dreptate.
• * * Chiar ?
@Doru Coarna, februarie 28, 2011 la 5:55 pm
• * * Pretind cã v-am înţeles delicateţea dedicaţiei
Victor
candva inainte de 1960 vicepresedintele Richard M Nixon (mai tarziu presedeinte) a vizitat Moscova si a tinut un mic discurs in fata Sovietului Suprem . A facut o afirmatie care le-a cam stat in gat stabilor sovietici. A zis ca poprou SUA este cel mai apoape de benficiile presupuse ale .. ei da comunismului. Si stii care este culmea. Nu glumea ! Ca locrui de munca erau. Si bine platite. Si economia in expansiune . Si vitorul parea vesel si frumos iar americvanu muncea cu sarg, drag si spor (inclus ptr el!).
Numa aia care habar nu au de nimic cred ca “comunism- pomana ptr putirosi”. Teoria prevedea ca in comunism omu va munci asa din pofta mai ceva decat americanu in anii 59 (ce-i drept ptr benfici ceva mai mari)
Acum înţeleg de ce nu este prea mare zarvă în chestiunea asta a comasării spitalelor …ministrul este de la UDMR . Dacă ar fi fost de la PDL cred c-ar fi fost nişte lamentări pe blog , nişte blesteme de se cutremura blogosfera .
@ Vasile
Harabula , LePrince , Baronul , Contele şi alţi rataţi ca noi suntem necesari pentru acest blog din două motive : unul ar fi că există astfel o diversitate de păreri ( dar asta nu interesează prea mult ) şi doi , foarte important , noi , cu puţina inteligenţă de care ne bănui suntem foarte utili pentru comparaţie , pentru egoul supradimensionat al unor colegi . Cum altfel şi-ar da seama unii dintre colegi , inclusiv tu , ce deştepţi , înţelepţi şi frumoşi sunt dacă n-am exista noi , mediocrii perfecţi ?
Dacă n-am fi existat ar fi trebuit să fim inventaţi .
Nu cred că modificările la Codul Muncii sunt aşa grozave pe cât se lamentează sindicatele şi PSD-ul . Citeam undeva că în privinţa rigidităţii ( o statistică bazată pe puncte ) suntem întrecuţi de Franţa dar Germania , M.Britanie şi , cel mai important , ţările din jurul nostru cu care suntem în competiţie directă în privinţa investiţiilor au un Cod al Muncii mult mai flexibil decât al nostru . Bineînţeles că în privinţa investiţiilor nu Codul este decisiv dar are şi el o pondere .
” Hiba ” lui cea mai mare este modul de legiferare şi nu conţinutul . Nu cred că pe termen scurt va produce efecte spectaculoase dar cred că este mai bine adaptat condiţiilor economice de acum .
In legatura cu alt comentariu facut de Ghita Bizonu’ as vrea sa-i dau iarasi dreptate, pe noi romanii ne omoara smecheria, daca ai un Logan esti de cacao, esti ridicol, ori asta este un factor care provoaca multe rele la nivelul societatii inclusiv expunerea marita la fenomenul coruptiei. O societate care pune presiune pe tine in sensul ca nu esti bun daca nu ai Mercedes te impinge daca nu esti bine ancorat in moralitate la coruptie. In contrast, nordicii se multumesc cu putin, ei au alte valori, consumismul nu este un mod de viata acolo, daca nu ai masina nu esti vazut nici mai bun nici mai rau, sunt foarte inteligenti iar legat de transport aproape toti (si cand scriu “aproape toti” nu exagerez) folosesc bicicleta desi tot “aproape toti” isi permit masini de lux. Cand isi construiesc o casa o fac cu judecata, sunt extrem de practici, nu precum romanii care isi ridica palate si apoi nu au cu ce plati incalzirea. Sau racirea
, dupa caz. Sunt foarte disciplinati si refuza sa cumpere ce este ieftin pentru a cumpara ce se produce in tara lor , produse care desi poate pare abbsurd sunt cele mai scumpe. Orice este fabricat intr-o tara nordica costa pe piata lor mai mult decat un produs similar fabricat in alta tara. Dar ei stiind ca sprijina propria economie cumpara cu precadere made in Scandinavia sa zicem, desi in realitate este vorba despre brandul fiecarei tari in parte. Pe scurt, gradul lor de constiinta este foarte ridicat si din acest motiv afirm fara dubii ca sunt foarte aproape de societatea ideala.
Inca o chestie haioasa la prima vedere dar care spune multe despre ei, in Copenhaga in magazine poti vedea afise de genul : ” daca nu aveti neaparat nevoie, nu cumparati. Pentru o planeta verde.”
Apropo de sondaje,electori s.a.m.d,am auzit intamplator o declaratie a lui Roberta Anastase,care dadea o interpretare personala unui sondaj recent aparut ,cum ca 70% dintre romani ar fi nehotarati ce sa voteze ,fiindca asteapta rezultatele guvernarii Boc si apoi sa se hotarasca …
Eu zic ca mai degraba 70 % din populatie sunt nehotarati ce sa voteze dar si plictisiti de aceasta oferta politica de pana acum, si nu fiindca asteapta rezultatele guvernului Boc ci ,deoarece nu se regasesc in niciuna din cele doua mari variante optionale USL si PDL ceea ce-l pune pe elector intr-o dilema si intr-o asteptare …
Despre actiunile la vami a agentilor DIICOT parerea respondentilor este foarte buna 53%,in timp ce doar 12% au o parere foarte proasta.
90 % au incredere in parlament foarte putina si putina.
In sindicate 80% au incredere foarte putina si putina.
O alta curiozitate a recenului sondaj era faptul ca 54% dintre votantii USL sunt increzatori intr-un nou partid ,tinerii in proportie de 58%,la fel 37% din votantii PDL ,ceea ce imi confirma ideea ca multi dintre electori nu se regasesc cu adevarat nici in varianta USL nici PDL.
Aceste lucruri desprinse din sondaje ne mai spun un lucru :ca cel putin cele 3 partide din Romania sunt erodate in ochii electoratului ,nu inspira incredere ,electorii s-au cam plictisit de ele,si doresc ’ altceva’ . Toate acestea confirma ceea ce spuneam anterior ca avem un simulacru de organizatii politice, un simulacru de sindicate,un simulacru de lupta politica, etc…deci o mare pacaleala pe care cetatenii o vad si e reflectata in sondaje.Toate aceste lucruri ce reies din sondaje mai releva si faptul ca majoritatea politicienilor vad realitatea destul de deformat .
Insa degeaba doresc electorii asa de repede acel altceva,ca pana nu trec vreo 20-30 de ani ca sa ‘treaca ‘ clasa poltica actuala dezamagitoare in majoritatea ei,ce functioneaza pe baza de grupuri,caste,interese,cumetrii,nanasii,bani,etc,si nu pe baza regulilor democratice,principiilor ,meritocratiei si competentei,cand vor disparea diferite mentalitati si metehne paguboase majoritare si vor veni alte generatii (noi ,nu in sensul tineretei ci al mentalitatilor)pana atunci ne vom scalda in aceleasi noroaie si ne vom invarti in aceleasi canoane.Parerea mea.
Binenteles, pe majoritatea politicienilor nu-i intereseaza ce cred cetatenii si raman la fel de autisti la vocea lor.
Fratiloor!
Doamne Ajuta! Am scapat deocamdata de cardasia cu pdl in limba maghiara!
N-am vazut ceva mai penibil….Hun d’Or dupa ce ne face la portofel se mai si p**a pe noi. Acuma , ce sa cred ca ponta si antonescu sedeau si primeau afronturile , din interes national? sa fim seriosi…dupa primele acorduri ale muzicii hune, trebuiau sa se ridice si sa paraseasca aduna…tura. Ar fi recastigat procentele pe care le-au pierdut caciulindu-se la aia.
Incredibil, cum se alintau portocalii maghiari, cum isi dadeau ei aere de formatiune “serioasa”…asta seriozitate este cam asa ca vorba aia : cutare e femeie serioasa, nu rade cand..asa..iar crinul statea si asculta cand de fapt ar fi trebuit de la inceputul alocutiunii sa le bage pe gat tradarea fata de pnl cu care aveau acord…In fine, cu greu , am scapat deocamdata…
Ei, dragilor, ati remarcat ce se poarta la primaria capitalei? Iata:
A NEW FRAGRANCE FOR YOU:
C R E D I B I L I T Y ….
BY
D & D
d&d registered trade mark: duduia si doktoru’
Abmalaj portocaliu…..:)
Ghinionu’ draku’ , acuma chiar sa fie si adevarat, cine ii mai crede?
, sau au vazut la Van Gelle si se” rebrenduiesc” si ei un picusor , asa pana dupa alegeri?
@Marcusica!
Ca si in cazul votarii legii in Parlament, ma vad nevoit sa-ti reamintesc ca CCATPICDP este in mod clar alcolista…:)
Vede mai mult decat dublu…oare …totul? interesant….:)
@ Contele…
….ai dreptate! Si de ce nu i se cere demisia lui ceche pentru pruncuciderea de la Giulesti, si pentru uciderea cronicilor si batranilor….Mda….ai dreptate! Unde este , este!
Cu ocazia zilei de 1 Martie,va trimit un martisor vitual,care sa va poarte noroc,sa va aduca pace in suflet,multa dragoste din partea simpatizantilor , a alegatorilor si a familiei,un gand bun pentru dvs.Cu toata dragostea Mariana
Cu ocazia zilei de 1 Martie trimit tuturor utilizatorilor acestui blog,o primavara frumoasa in suflet,sa va bucurati de tot ce gasiti mai bun in viata,fie ca dragostea sa va inunde viata si sa va umpla de bucurie.Nu va lasati coplesiti de toate masurile rele luate impotriva noastra,deoarece intr-o zi cu siguranta se va sfarsi si asta.Va doresc ceea ce este mai bun pentru fiecare
Un mesaj special pentru o persoana speciala
Cu ocazia zilei de 1 Martie urez d-soarei AYA,multa sanatate,o raza de soare care sa ii lumineze sufletul ei sincer si special,un gand bun si cat mai multa dragoste.Imi este dor de tine si de postarile tale,care aveau in ele ceva deosebit,ceva care doar tu poti da, deoarece doar tu ai asta
Ministrul de Externe francez, Michele Alliot-Marie si-a depus demisia dupa ce a fost supusa tirului de artilerie al presei pentru contactele sale cu regimul tunisian . Ea a fost acuzata ca ar fi sugerat interventia in Tunisia a trupelor franceze specializate in reprimarea demonstrantilor pentru restabilirea ordinii in timpul “revolutiei iasomiei”. AFP
Domnule Adrian Nastase<
Ati auzit cumva de replica aceasta plina de spiritul victoriei :
“-I-am tras-o lui Sorin” ?
A fost gandul transpus in fapta a celor 18 consilieri PSD din Consiliul General al Capitalei, care au votat la final impotriva bugetului bucurestiului propus de Sorin Oprescu.Ma gandesc ca acolo sunt doar PSD-isti cu fruntea ingusta, de vreme ce pe de o parte PSD-ul face aliante ca sa darame portocalii, iar pe de alta parte 18 retardati voteaza taman alaturi de portocalii in dauna Aliantei USL.Cum or fi ajuns acesti idioti acolo nu stiu, insa cu siguranta ca-s redusi mintal daca pentru o dusmanie personala, orbiti de ura, au reusit sa se situeze impotriva locuitorilor votanti ai capitalei, impotriva intentiilor propriului partid si alaturi de dusmanul de moarte PDL, contribuind substantial la realizarea planurilor “creaturii blonde dar vaxuite”….Si cica mai vreti ca lumea sa va sustina si sa va voteze…Credeam ca mi-e greata doar cand vorbesc despre PDL…Pai cu ce sunteti mai buni din moment ce nici in ceasul al 13-lea nu va treziti ?
@ Victor spune: +Inca o chestie haioasa la prima vedere dar care spune multe despre ei, in Copenhaga in magazine poti vedea afise de genul : ” daca nu aveti neaparat nevoie, nu cumparati. Pentru o planeta verde.” +
Nu este deloc “chestie haioasa”. Este chiar abordare perfect logică, bazată pe LCA (acronimul sintagmei definitorii în globish) /ACV (analiza agregată de impact ambiental potenţial pe ciclul de viaţă al produsului).
SA TRAIESTI BINE SCLAVULE.
Cred ca noua forma de salut intre cei ce muncesc este”SALUT SCLAVULE”.
In ultimele campanii electorale,PDL si UDMR nu au promis electoratului ca vor modifica Codul Muncii,sper ca votantii pedelistilor si udemeristilor sa se bucure bine pentru cadoul primit si ar fi interesant ca europarlamentarul Laslo Tokes sa nu fie de acord cu Codul Muncii impus de puterea portocalie.Sunt curios daca bucurestenii au demnitatea sa protesteze impotriva sclaviei ce se vrea legiferata de Basescu prin Boc,sau ca de obicei mandri salariati ai capitalei vor accepta in genunchi si cu capul plecat masurile luate.Sper ca opozitia sa faca cunoscuta lista parlamentarilor care sustin aceasta lege sau ca de obicei la motiunea de cenzura vor sta lipiti de scaune ca niste piese de decor in sala parlamentului.Romania nu are nevoie de un nou Cod al muncii,in schimb are nevoie de un Cod impotriva hotiilor de tot felul,girate si coordonate politic din centrele de putere si interesant cum se face Boc ca nu vede cum clientela politica foloseste intensiv munca la negru. De fapt prin noua lege Basescu si ai lui vor ca in societatile cu capital de stat sa-i inblocuiasca pe actualii salariati cu lipitorii de afise ai partidelor de la putere.
P.S.Este interesant cum fostul ministru pesedist pe nume Agaton este un mare sustinator al politicilor portocalii.
Domnule Voicu
Intamplator mia am ceva amintiri din epoca aia … Cans in 72 s-au hotarat sa iti gaseasca un loc de munca pe santierele patriei Doreai nu doreai nu aveai de ales construiai sopcilismu cu sudoarea spinarii fie in siste, platit (cam prost) fie in sistem pazit (caralii erau destul de bine platiti!). Ce-I drept ca multi deprinsi cu un trao parazitar (cf definitiei epocii) si-au cautat un loc de munca ca sa evite tarnacopu’. Nu era vorba de venit minim garantat ci de loc de munca .. fortat .
” Şi noua lege a pensiilor considerã cotizanţi şi pe aceia pentru care firmele le-au prelevat” io vorbeam despre legile din RSR …
”)-”Pana-n 1989, banii obtinuti din exploatarea resurselor naturale, erau directionati catre protectia sociala, astazi sunt directionati catre protectia MAFIEI!” Nu imi apartine. Ci este preluata din materialul reprodus de blogideologic. Cat despre protectie sociala raman la parerea ca era f redusa . Ma rog se practica insa protectia activa , adica inlesniri ptr cooperativele in care lucrau handicaptii . Modelu insa nu era propriu socialismului ci .. ei da Romaniei interbelice !
Ma rog nu este vina nimaui ca tovaraseii aveau cam alte idei – mai reactinar-conservatoare – despre protectie sociala si parazitism .
.
@ All,
Doamne fereste ca eu sa fi facut mai sus apologia nivelului de trai din Romanica, vroiam doar sa spun ca treburile astea, cand compari tari si popoare, sunt frumoase precum armata, adica dinafara, daca trebuie sa mananci numai cartofi si varza si sa bati pas de defilare cu cantec, s-ar prea putea sa iei drumul codrilor (romanesti).
In UE sau nu, la confluenta unor interese sau nu, fiecare tara isi pastreaza inca specificul sau, bun sau rau, acceptat sau nu de catre ceilalti. Nivelarea va incepe peste decenii bune de acum incolo, si evident vor fi nivelati cei care vor supravietui pana atunci. Eu cred ca noi, romanii, nu avem motiv de ingrijorare…bogatii nostri vor deveni complet cosmopoliti si jet-set-isti, iar saracii vor avansa incet si sigur inspre bidonville-uri. Regret ca il aprob pe Mircea Badea tocmai azi, de 1 Martie, dar spunea aseara ca s-ar putea ca acum sa traim de fapt cea mai frumoasa perioada dinainte de ceea ce va sa vina. Ma uit cum USA isi muta flota din Mediterana sub tarmul Libiei promitand sprijin, deci oala incepe sa clocoteasca, pretul petrolului va exploda, iar de aici…probabil au inteles ca daca arabii isi rastoarna conducatorii aserviti transnationalelor petroliere si se mai si unesc, atunci, cu petrol + Suez, devin cea mai mare putere a planetei, China va redeveni ce a fost, SUA va sta la rand ca toata lumea, Rusia va inflori, etc. Iar de noi va ramane doar Petromul. Si vesnicele datorii, astea vor deveni asa, seculare. Poate scoate dl Isarescu din averea BNR-ului sau miliardele care zice ca le are (plasate cu randamente reale negative, ca centura de siguranta nu pt noi ci pt sistemul lor bancar) si ne scapa in mod genial, ca intotdeauna.
Si stiti de ce se intampla toate astea? 90% dintre absolventii facultatilor de fizica din SUA se angajeaza in… banci! Da! Avansul tehnologic, cercetarea stiintifica s-au dus dracului, mai exista doar cateva firme cu potential propriu dar costa, altminteri terminam cu hidrocarburile si alimentatia industriala si nu ajungeam toti la mana arabilor, caci fara petrol nema porumb. Dar s-a gasit ca-i mai rapid si mai profitabil sa dai cu camata decat sa progresezi. Acum sa vezi cat costa regresul, cat de rapid si scump este el!
Vroiam sa spun, ca sa reiau, ca aia n-o duc asa bine pe cat se crede, in timp ce noi batem demult la portile infernului. Cu efortul nostru, al tuturor, si conjugat cu cel al conducatorilor nostri talentati secondati de institutiile statului, sunt sigur ca avem toate sansele ca sa ni se deschida, intr-un final.
@ Ghita Bizonu’ martie 1, 2011 la 9:49am, mulţumesc pentru completãri
• ”loc de muncã … ”forţat” ?
Acum, locul de muncã este la… telegondolã. Sã-şi ia Primãria şi Prefectura salariile numai din profitul ”investiţiei” unde AU DIRIJAT CENTRALIZAT banii noştri; de nu, NU !
• Realizaţi şi Dumneavoastrã cã tare multe erau anapoda în RSR.
Pe mine mã contrariazã cã acuma a fost abrogatã ”Tabla înmulţirii”, înlocuitã cu… TABLA SCÃDERII.
Dece nu se scade, însã, şi partea ”drepturilor ilegaliştilor” din pensiile lor? Pentru noi, pânã şi ponderea voturilor contributorilor la Bugetul Statului a fost contracaratã de necontributori.
Victor, mi se pare crunta nerusinare sa-i acuzi pe romani in mod special de smecherie, stiut fiind ca cei mari s-au umflat sute de ani pe seama noastra fara sa le pese de conditia de om. Numai in ultimii douazeci de ani au furat ca pradatorii, calcand in picioare orice fel de moralitate, iar acum, dupa ce au cheltuit comorile jefuite, dau din colt in colt ca nu mai au mancare. Fac fel si fel de proiecte anticriza, scot in fata oameni politici, intelectuali (deh, cei mari au investit in elitele lor, nu le-au exterminat, nu le-au trimis la capsuni prin strainatatuti si nu le-au dat cu sutul ca la noi celor care s-au specializat zeci de ani, au pompat in intreprinderi, in dezvoltare si in talentele lor ca sa faca morala Harabula vis-a-vis de calitatea politicienilor), dar DEGEABA.
De ce spun ca e nesimtire sa scuipi poporul roman: de mai bine de trei sute de ani, de la fanarioti, romanul a fost haituit, badjocorit, umilit, exterminat (a se revedea de catre cei cu memoria scurta istoria romanilor din muntii Pindului, ucisi in masa ca niste caini, iar noi n-am cerut niciodata daune si satisfactii ca alte popoare, dar si de pe meleagurile dambovitene -poporul nostru a fost martirizat secole de-a randul, nu doar in epoca FMI). Ca si in epoca pre si actual-basesciana, intelectualii NU AU CALAUZIT ACEST POPOR SPRE LUMINA. N-am vazut intelectual punandu-si in joc pielea pentru a-l darama nici pe Caragea care a luat si pielea de pe roman cu noile taxe, nici pe Carol al II-lea, nici pe Dej, Ceuasescu, ori pe alt cap luminat din era FMI. Romanul sarmanul a fost singur. Baba aia care pune lumanarea, ara pamantul cu calul pentru ca securistii de pe internet sa o scuipe pentru ca traieste. Romanul supravietuieste vai de capul lui, ca in toate epocile istorice fara elite, cu cei care scot capul exterminati, in conditii economice dintre cele mai precare, numai pentru “vina” (tragica) de a se fi nascut in Romania.
Iar un papagal de partid indrazneste sa-l faca smecher!!! asa ceva este strigator la cer, eu, daca eram Dumnezeu, le faceam astora sa le bubuie calculatorul cand scriau asemenea magarii!
Eu nu le reprosez oamenilor politici NUMAI limbajul, nici macar rautatea (rautatea este universala, toti suntem rai, in Vest sau in Est, mici si mari deopotriva). Le reprosez tradarea.
Eminescu a lasat un mesaj foarte clar pentru coate-goale care indraznesc sa-i ponegreasca pe roman, facandu-l smecher sau intr-un alt mod: “Cine-a indragit strainii./ Manca-i-ar inima cainii”!
Limbajul agresiv al politicienilor (nu difera cu nimic de “etica” urii din Italia, Germania, de dreapta, mai nou si mai vechi de stanga) ma mahneste pentru ca promoveaza o subcultura si manipuleaza toate patimile si mizeriile din sufletul bietului om. De 20 de ani in (neo)democratia romaneasca toate partidele se cocoata la putere prin agresivitate, violenta verbala, promovand ura, descatusarea instinctelor, primitivismul, salbaticia. Dreapta promoveaza ura fata de cel neputincios, stanga a ajuns sa incite la violenta si la omor. Asa cum nu trec cu vederea egoismul PROGRAMATIC al libertarienilor care ii invata inca de mici pe copii sa nu aiba mila, compasiune, sa-si umfle burtile, sa caute profit de dragul profitului, tot astfel nu pot sa nu observ in cazul stangii educatia criminala in spiritul urii de clasa, al dementei, grotescului, al uciderii iubirii si frumosului.
Eu sper ca Harabula, cand se plangea de violenta verbala din politica romaneasca, nu-l caina pe Basescu si, mai ales PDL-ul, care a venit tocami pe un val de ura si agresivitate pe care s-a straduit din rasputeri sa-l starneasca. Hai sa fim seriosi, doar se stie ca cine seamana vant culege furtuna.
@Harabuleo: tie daca ti-ar desena tovarasa invatatoare pe tabla si o locomotiva, tu tot la sex te gandesti. Ti-am explicat si tie si celor doi fanfaroni cu titluri nobiliare de ma dor buricele degeteleor, care-i chestia cu versurile respective, ele fac parte dintr-o categorie a blogului meu pe care am denumit-o, sper eu mai mult decat sugestiv, “Revista presei in versuri NAIVE. Tu insa, in lipsa de argumente cat de cat pertinente, te incapatanei sa incerci ridiculizarea mea printr-o asa-zisa critica a poezelelor mele cu caracter satiric. Este pentru ultima data cand mai incerc varianta bunului samaritean si trag de tine din mocirla ignorantei ca sa nu zic de-a dreptul a prostiei. Vezi-ti vericule de prostiile pe care le debitezi zilnic pe acest blog cu cadenta mitralierei nemtesti MG-43 si lasa subtilitatile astea cu poezelele pentru oameni careau ceva in cap, nu vid de nu pot zbura nici avioanele in el.
sa fii luminat ca se apropie Pastele (desi stiu ca-i inutila urarea, o fac totusi din politete)
marcus
@Salve Maxi: o fi si alcooloista cu toate ca eu inclin sa cred ca pe orice pune ea mana se mareste de cateva ori pe principiul irigarii cu sange
sa fii iubit
marcus
Alex, exista o explicatie istorica pentru felul de a fi al romanilor. Dar explicatia nu justifica complacerea. Tipul asta al tau de a vedea lucrurile, ascunderea mizeriei sub pres, aruncarea vinei in zona clasei politice, a liderilor denota imbecilitate. In fond, clasa politica nu este adusa de pe alta planeta, nici macar din alta tara, este o emanatie a propriului popor. Altminteri nu noi ii votam, nu noi ne alegem reprezentatii din randurile noastre? Tu esti o dovada concludenta a cauzei pentru care nu reusim sa depasim conditia istorica, te consideri Alba Ca Zapada si extrapolezi trasaturile tale pretinse, comunitatii , celor care te inconjoara, aruncand vina cat mai departe, in alta ograda, cauti sa dai vina pe istoria neamului, pe turci, pe tatari, in ultima instanta pe liderii politici, numai sa eviti sa te uiti la tine si la cei care te inconjoara.
@ Alex,
subscriu, insa URA este trairea cea mai la indemana, nu-ti trebuie nici studii, nici experienta, nici minte ca sa urasti. URA este extrem de comoda.
Dar n-as spune ca URA este definitorie, ea se trage din egoism iar acesta se bazeaza pe LACOMIE.
Eu cred ca asta-i radacina raului pe Pamant, LACOMIA omului.
Acum vreo 2000 de ani, unui imparat roman i s-a turnat aur topit pe gat de catre unii peste care navalise incercand sa le aduca, nu-i asa, civilizatia. Si cat de bogata era Roma pe atunci…
Restul, toate doctrinele, toate ideologiile, sunt gogosi care mascheaza lacomia. Iar daca specia noastra va dispare, asta-i motivul.
Partea ce poate fi legiferata reprezinta motor de crestere, cealalta este motor de descrestere prin implicatiile sale. Cum sa le separi, unde-i inflexiunea? Chiar daca ai legifera intreaga lacomie, partea destructiva va incalca legislatia si tot va supravietui.
Uitandu-ma insa la chinezi, parca legiferarea lacomiei constructive si plutonul+confiscarea pt cealalta, pare a fi metoda cu real succes.
Se-ntimpla in Europa:Ministrul de Interne Zu Guttenberg, de singe albastru, numit si Baron Cut-and-Paste, a demisionat in urma scandalului de plagiatorism. Omul a plagiat intens ca sa ia titlul de doctorat. De unde se vede ca si vitzele superioare pot da un damf de zaibar.
Evident, ai nostri “baroni” se tin cu mainile de scaune. Vitze sensibile. Patru fost sefi de vama il acuza pe Seful Blejnar ca este Regina, Virful Piramidei afacerilor cu mita din vama. Omul se jura ca-i negustor cinstit. Sa vedem daca vrea sa-l prinda Contrul de Control al Guvernului, sa daca-l face scapat.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12608083
http://www.mediafax.ro/social/diana-severin-daca-va-fi-o-ancheta-reala-in-cazul-lui-blejnar-vor-exista-probe-zdrobitoare-8021926/
blogideologic, aici ai dreptate, nu este “haioasa”, corect ar fi trebuit sa scriu ” care poate parea haioasa la prima vedere”. Sper sa nu-mi cauti nod in papura, deja am unii pe urmele mele
PS. Am dat drumul la comentariu mai devreme, asadar blogideologic, se intelege din subtext ca nu este vorba despre un anunt haios decat la prima vedere altminteri nu dadeam acest exemplu in dorinta de a sublinia modul corect in care nordicii vad lucrurile.
Daca tot e la moda ” Regina” in aceste zile am tradus un articol interesant .
O lupta mareata pentru puterea suprema cu strigatul” moarte reginei” e un lucru obisnuit in unele colonii de furnici.Reginele furnicutelor sunt “fortate” sa aiba grija doar de ele decat sa doreasca binele coloniei .
Regina va face tot posibilul sa ramana ultima in viata , chiar daca asta inseamna producerea a mai putine furnici lucratoare .
Coloniile furnicilor functioneaza ca un superorganism , cu regina producand mici lucratoare care sa satisfaca nevoile ei si ale fratilor lor.
Dar in acest sistem exista mereu un ” a da” si un ” a lua “,cu indivizi care vor folosi bunurile doar pentru ei in detrimentul coloniei arata cercetarea.
Adesea , o colonie de furnici are mai mult de o regina.Avantajul:mai multe regine produc mai multi lucratori in faza initiala marind sansele coloniei sa treaca de primul an. Dar reginele nu coabiteaza in liniste pentru totdeauna.Imediat cum tinerele lucratoarele apar vor incepe sa ucida reginele in surplus pana ramane doar una singura.
” Lucratoarele sunt mult mai mici si fac pagube mici , asa ca poate dura zile intregi de mici muscaturi si atacuri cu acid pana vor ucide regina – poate ea moare de sete ” sustine Luke Holman profesor la unversitatea din Copenhaga.” De obicei ele se opresc cand ramane una in viata dar ocazional sunt atat de agitate incat le pot ucide pe toate . ”
” Asta e practic evolutia prin sinucidere deoarece lucratoarele sunt sterile si se bazeaza pe regina sa duca mai departe genele. ”
Cercetatorii au descoperit ca furnicile regina folosesc o tactica pentru a se mentine in forma : produc mai putine lucratoare cand sunt alte regine in jur deoarece productivitatea vine cu un cost ” mare”. Producerea unei cantitati mai mare de oua lasa regina fara energie pentru a se lupta cu lucratoarele ucigase.
Reginele produc mai putine oua cand impart colonia , mai ales in cazul in care sunt deja lucratoare in curs de dezvoltare. In cadrul studiului , in comparatie cu o colonie condusa de o singura regina productivitatea e cu pana la 25% mai mica ( acolo unde sunt mai multe regine).
Dar lucratoarele nu sunt pacalite pentru ca pot mirosi o regina egoista . Cele mai fertile emana un miros chimic mai puternic si astfel scapa de ” executie “.
” Executarea reginelor egoiste de furnicutele lucratoare creste motivatia pentru cele ramase sa lucreze in echipa pentru bunastarea coloniei .” spune Holman. “Acest sistem rudimentar a facut posibila evolutia societatii lor la fel ca in cazul oamenilor “.
@Marcusica!
Corect este : ALCOLISTA! nu alcoolista….:)
Doru Coarna, lacomia, ura, dispretul (puiul orgoliului) vin, intr-adevar din egoism, care insa nu este intrinsec naturii umane. Firesc, omul doreste sa-i fie bine, se iubeste si se respecta pe el insusi. Dar iubirea (FIREASCA) de sine nu e tot una cu egoismul, expresie a unei iubiri excesive de sine insusi -narcisiste, daca vrei, cand ne indragostim de propria persoana. Un om care se iubeste pe el in limite rezonabile ii iubeste si ii respecta si pe cei din jur, nu eticheteaza, nu-si badjocoreste natia sa ori alte popoare, vecine sau indepartate. Un ins care se iubeste nu poate accepta ca normala suferinta celor din jur si, mai ales, bunastarea lui pe nefericirea semenilor. La fel un popor nu se poate ghiftui stiind ca, peste cortina, alti nefericiti nu isi pot asigura traiul de zi cu zi. Si, mai ales, NU ARATA CU DEGETUL, lucreaza, OFERA, nu judeca. Popoarele pradatoare care secole au furat si au jefuit, pe urma au mancat ceea ce au agonisit din prada pe principiul “Traim ca sa mancam” (individualism, neoliberalism). Ce imi pasa mie ca semenul nu are, sau ca populatia africana moare pe capete din cauza malnutritiei si a bolilor?!
Socialismul, pe de alta parte vine tot cu etica lacomist-consumerista, aici e baiul ca nu tinde la o educatie a tinerilor in spiritul iubirii, al solidaritatii, al renuntarii, ci se limiteaza la a pune sindicatele pe patronate si pe guverne, REFUZAND SA MEARGA LA SURSA SARACIEI SI A NEFERICIRII PERPETUE. Bun, sunt absolut de acord sa stimulezi financiar familia, sa creezi un cadru pentru ca cei care si-au abandonat familiile sa poate trai in romania, dar, in acelasi timp, este absolut necesar sa umbli la educatia si mentalitatea celor pentru care sotii/sotiile si copiii lor (daramite strainii) nu mai inseamna nimic.
Alex, eu sunt de acord cu multe din aprecierile tale din ultimul comentariu. Nu sunt de acord cu faptul ca suna cam religios si rigid ; a vedea si a accepta adevarurile enuntate de tine nu trebuie sa excluda realismul, acceptarea problemelor cu care se confrunta societatea, tarele societatii. Tu spui “nu arata cu degetul, lucreaza, opera ??? (probabil vrei sa spui “opereaza”), nu judeca”, dar exact asta faci. Arati cu degetul spre conducatori, spre “popoarele pradatoare”. Ori daca ii iubesti si ii respecti pe cei din jur, astia nu se limiteaza doar la natiunea ta. “Cei din jur” sunt si “popoarele pradatoare” ca sa nu mai vorbesc de conducatorii propriei natiuni. Daca o dai pe iubire pentru semeni , fii consecvent. Iubeste-i pe toti, ca asa te-a invatat Biblia, nu? Altminteri revenind la o gandire dincolo de invatamintele biblice, se impune sa faci o apreciere corecta a situatiei in care ne aflam dincolo de cauzele istorice pentru ca astea din urma nu le mai putem schimba. Insa felul nostru de a fi il putem schimba. Putem sa nu ne mai injuram in trafic, putem sa nu mai eludam legile si regulile in permanenta, putem sa nu mai aruncam gunoiul pe jos, putem sa invatam sa ne ajutam unul pe celalalt intelegand ca in ultima instanta nu este vorba atat despre altruism cat despre participarea obligatorie a fiecaruia dintre noi la un climat social sanatos, putem sa schimbam multe. Dar daca vin de-astia ca tine care in numele unui nationalism retard nu permit critica, o sa ramanem vesnic in aceeasi mizerie in care suntem si astazi, o sa avem vesnic un basescu golan drept conducator, o sa avem vesnic reactia de a nu protesta indiferent de ceea ce ni se intampla, in final o sa ne facem unul altuia viata amara. Suntem foarte vocali cand vine vorba despre a acuza coruptia, spaga dar cati dintre noi nu dam (sau nu luam) spaga in permanenta, cati nu incercam sa ne cream avantaje in acest fel? Fie la doctor, fie la gradinita, fie la scoala, fie militianului de circulatie, etc. Este un sport national, toti participam intr-un fel sau altul, mentinem acest sistem, il incurajam. Scuza? Una este cea tampa sustinuta de cei alde tine, motive istorice si alta, mai sofisticata, suna cam asa: pai ce domne’ ma compar eu cu udrea? eu dau (sau iau dupa caz) un cuantum nesemnificativ, pe cand astia care ne conduc sunt niste nenorociti, etc, etc.
Ah, si inca ceva: se scrie si se pronunata: “batjocoreste” nu “badjocoreste”. Hai sa pastram un nivel cat de cat, se fac greseli mai ales cand scrii la calculator dar asta cu bad in loc de bat prea e vanghelista.
Sa traiti bine ha ha ha . Noi si Eba