Va propun o noua destinatie turistica – „Bali Spa”, la Cornu

Saptamana trecuta, am petrecut mai multe zile la Cornu.  Cu ocazia asta, am aflat, cu bucurie – dar si cu surprindere – ca la Cornu exista “singura insula Bali din Europa” – Centrul Bali Spa, centru infiintat de doctorii Dana si Stefan Jianu.

In brosura de prezentare, initiatorii programului D.R.E.A.M. (dieta, relaxare, estetica, activitate fizica,medicina) considera, cu temei, ca au realizat o adevarata “bijuterie asiatica in Carpati”. Gandul m-a dus imediat la noul brand de tara, la “gradina din Carpati’ si la frunza de identificare (veti vedea si o frunza din Bali, langa care am dorit sa ma fotografiez, marcand astfel convergenta de simboluri dintre Romania si Bali). 

Lasand gluma la o parte, va sugerez, daca nu aveti resursele necesare sa mergeti pana in Indonezia, sa mergeti cateva zile la Cornu, unde va puteti odihni si relaxa, intr-o superba oaza de liniste.

Mai multe despre Bali Spa puteti citi aici.

45 Răspunsuri to “Va propun o noua destinatie turistica – „Bali Spa”, la Cornu”


  1. 2 Dr. Mihnea GEORGESCU-DOBROGEA august 17, 2010 la 11:34 am

    Domnule Adrian Năstase, tot atras de orientalisme aţi rămas… de la dvs. am auzit de Hokusai…

  2. 3 Ghita Bizonu' august 17, 2010 la 11:46 am

    Pe marginea unei tragedii.
    Unii “oficiali roamani” nu vad nici un inconvenient ca doctorii sa plece din tara. Ca deh sunt profitori sau asa ceva si stau pe bujetu nost cand ar putea sta pe bujetu altuia . Sa zicem despre unu dintre acesti profitori :
    prof doctor Dan Enescu seful sectiei arsi de la Grigore Alexandrescu (care ii are in grija pe bebelusii arsi… si cam trateaza intre 1/2-3/4 dintre copii cu arsuri grave din Romania).
    Acest profitor prefera sa stea aici cu salar diminuat in loc sa fi plecat din tara … Va asigur ca dl doctor ar fi avut cateva tari in care sa fie sef de sectie arsi (sectie extrem de deprimanta .. mai ceva ca aia de intoxicatii).Asa la mica barfa si dna Enescu ar putea sa conduca o sectie de arsi (insa ar ajunge sa-si vaza sotul doar la simpozioane si congrese …)
    Ia ganditi ce bine o sa fie cand acesti profitori se vor duce in Strainezia …(minus cazu in care copilu unui bastan PDL ar avea ceva necazuri cu o arsura . Caz improbabil fiindca arsii in gnl sunt copii ai saranntocilor)

  3. 5 demaGOGU august 17, 2010 la 11:57 am

    interesant, dupa marea Chinei, wellness din Bali…

  4. 6 Pali august 17, 2010 la 12:15 pm

    Frumos ! Sper ca macar aceasta frunza sa nu fie rezultatul unui furt !Si sunt convins ca nu a costat aproape 1 mil. de euro,

  5. 7 Vasile, august 17, 2010 la 12:58 pm

    Mihnea , intr-o geografie aproximativa Baliul din Indonezia nu-ti poate oferi un masaj din Thailanda, decit daca vorbesti de o altfel de partida de masaj!

  6. 9 dany august 17, 2010 la 1:09 pm

    trimite-l si pe geoana…se pare ca la vantu in spa nu i-a priit

  7. 10 virus august 17, 2010 la 1:18 pm

    Mie imi place cum ascute Boc coasa…unu’ pe fata ,unu’ pe dos…Domnule Nastase(io,ca un barzaune p-aici,nu ma astept la un raspuns)Totusi…Cat costa un spa de doua persoane,cateva zile…,ca stiti,cu taierile…off..Va multumesc….!

  8. 11 Blizzard august 17, 2010 la 2:07 pm

    @dany
    Nastase – SPA
    Geoana – PAS (e totusi vina lui ca a gresit adresa)

    Posibil ca la Cornu (o locatie de care am aflat de mai multa vreme), sa fie un spa mai “complex” fata spa-urile aparute ca ciupercile dupa ploaie, care nu-s altceva decat locuri pentru pierdut vremea pentru pitzipoance, snoabe, puturoase si lipsite de imaginatie pentru care mall-ul si salonul de bronzat sunt amintiri din perioada “entry level”.

    Nu cumva acest termen a fost pervertit de industria occidentala?
    Ca tot a venit vorba despre turism, nu cred ca trebuie uitat ca noi am avut statiuni intregi de spa si ne-am batut joc de ele.
    Acum, infiinteaza cate unii pe ici pe colo “buticuri spa” si-ti cer bani de parca-ti vand indulgente emise de Isus.
    Astia trebuiesc impozitati separat pentru ca acolo se duc multi bani nemunciti sau castigati foarte usor.
    Noroc ca doamna mea isi gaseste linistea si relaxarea cu mine, pe munte sau pe apa…

  9. 12 Carmen august 17, 2010 la 2:38 pm

    interesant………….multumim de informatie…………..am sa merg negresit…………in Bali/Indonezia am fost, m-as bucura sa regasesc aici macar o farama de acolo….

  10. 13 Anonimul Venetian august 17, 2010 la 3:12 pm

    @Le Prince,

    Ref. postarea ta din 15 aug, ora 7:18 am

    Pct.1

    Critic de blog ???…ha..ha.., n-ar fi rau, totusi, cred ca mai degraba vrei sa spui critic de blogger-i.
    Ai dreptate insa. Cu cate o postare pe luna, n-am cum sa am succes in nobila calitate de postac sef. Iar, pe de alta parte, locul de critic de blogger-i e ocupat successfully by Aya.

    Spui ca fac o mare eroare in “perceptia blogului”.
    Printze, eu cred ca tu esti in eroare. Nu stiu cum percepi tu celelalte bloguri, dar acest blog, sigur, il percepi eronat.

    Tu sustii ca eu n-as intelege ca blogul, ca o noua metoda de comunicare, ar insemna un spatiu al “dialogului”, al ”interactiunii”, in care toti suntem ” egali”,”comentam”, “polemizam”, etc, etc. Ba nu, printe, inteleg si sunt de acord cu tine. Asa e, ai dreptate.

    Ai dreptate, daca vorbim de blog in acceptiunea generala, respectiv, ca o noua modalitate de socializare.
    Daca ne referim, in schimb, la blogul lui Nastase, atunci lucrurile stau cu totul altfel.
    Blogul lui Nastase este fundamental deosebit de celelalte bloguri, este unicat. ( La dracu’, iata-ma de aceeasi parere cu Aya). Unicat datorita prestigiului intelectual al “seniorului casei” si, datorita faptului ca Nastase a creat pe parcursul acestor ani, cu inteligenta si migala, cel mai important blog politic.

    Si, iata unde incepe eroarea ta de perceptie a blogului lui Nastase:

    OMUL POLITIC Nastase nu a creat acest blog pentru a sta la sueta cu noi ori, pentru a-mi da mie, tie, sau celorlalti de aici posibilitatea de a dialoga intre noi ci, l-a creat pentru a avea o PLATFORMA EXTREM DE PUTERNICA DE COMUNICARE A MESAJELOR SALE POLITICE.

    Prin acest blog, Nastase actioneaza si reactioneaza POLITIC in timp REAL, transmite MESAJE directe oamenilor politici, propriului partid, voua, simpatizantilor, si, de multe ori, mass media face stiri din postarile sale. Din postarile sale si nu din postarile mele, ale tale sau ale doamnei Aya.

    Acesta este Printze, principalul scop al acestui blog si al posesorului sau, si nu “…dorinta (lui Nastase) sa dialogheze si sa interactioneze cu cei ce comenteaza”, cum simplist sustii.

    Atunci, te vei intreba ce suntem noi, noi cei care participam clipa de clipa la blogul acesta, noi, care ne dam sangele pentru a posta un articol dasthept, noi, care mestecam cuvintele cu nepermisa usurinta, CE SUNTEM NOI ???

    Subsidiarul, dragul meu, subsidiarul.

    Sau, mai frust spus, fochistii.
    Cu cat focul insufletirilor noastre arde mai viu in “cazanul blogosferic” al domnului Nastase, cu atat mesajul politic al dansului are mai multa combustie, este mai penetrant si mai auzit.

    Nu spun ca postura de fochist ar fi degradanta in vreun fel. Din contra, e una din putinele modalitati la indemana de a sprijini direct, cu inteligenta noastra, atata cata va fi fost, la transmiterea mesajelor politice ale lui Nastase, nu printr-o gazeta de perete, cum corect spuneai, ci printr-o platforma de, uneori, intensa emulatie.
    Deci, concluzionand, noi suntem mijloacele (consumabile), nu SCOPUL. Clar ?

    Pct.2 si juma’ din 3.

    Ai vrut sa fii exhaustiv, in schimb ai reusit sa fi doar inutil de lung.
    Intreaga argumentatie de la pct. 2, cat si o buna parte din cea de la pct.3 ar trebui trimisa Teodorei, si nu mie.

    Pct. Cealalta juma’ din 3.

    Spui ca nu te raportezi la Nastase, ca apoi, cinci randuri mai jos, sa recunosti ca polemizezi cu el, spunand: “…sunt de acord cu el cand are dreptate, il contrazic atunci cand cred ca greseste, ironizez cand cred ca vrea sa manipuleze sau sa incite la comentariu prin mesaje aparent nevinovate,…”

    Atunci, de ce n-ar incerca si Teodora, dupa puterile sale, sa fie ”de acord”, sa-l “contrazica” sau sa-l “ironizeze” pe Tismaneanu?

    De ce tu ai voie, si ea nu ?

    De ce tu ai voie sa postezi in draci, chestiuni, unele de bun simt uneori, dar altele de o banalitate evidenta, iar Teodora, nu?
    De ce Aya are dreptul sa posteze articole cu continut fluviu delirant, cu pretentia de elevate analize politice? De ce ?

    Daca pe tine te citesc, de multe ori cu placere, la Aya n-am reusit niciodata sa citesc mai mult de 7-8 randuri din celebrele ei “analize” politice.
    M-a apucat rasu’ cand am citit o postare de-a ei, in care se felicita si era foarte mandra de “deputatul meu”, zicea ea, Georgian Pop. Cand am atentionat-o ca tipul e gol, ca un bidon fara continut, nu mi-a raspuns. Intre timp individul a ajuns un fel de Olguta Vasilescu masculin, sau mai degraba emasculat, care isi da cu presupusul oricand si-n orice domeniu.

    Spui ca toata lumea are un loc sub soare. Pai ce loc are pe acest blog Teodora, daca voi o crucificati?
    Ce loc “sub soare” au toti ceilalti, pe care Aya i-a murdarit cu zoaiele exprimarilor sale, mai rau decat apele Gangelui?

    E tampita Teodora? Ignorati-o.
    E catza Sibilla? Nu-i dati ocazia.
    Sunt cretin eu ca te-am facut sa te-ntrebi ce inteleg eu din scrierile lui Nastase? Invata-ma.

    Dar nu ne pune etichete.

    De vreme ce nu o face Nastase, care ne primeste in propria-i “casa”, nu vad cu ce drept o faceti voi doi?
    E ca si cum tu m-ai invita acasa la tine la o petrecere, iar eu ti-as umili ceilalti invitati, facandu-i blegi, bishoni, asemanandu-i cu vreo ruda decrepita, cu care, evident, ar seamana, sau, cum cu extrema usurinta face Aya, sa incep sa-i fac tampiti, ori sa le doresc sa-i manance canceru’ ca nu inteleg ca glumele mele sunt cele mai reusite.

    Chestia cu “dormitul putin”, n-o “halesc”. Pe bune, de unde ai atata timp? Uite, chiar azi am numarat, si, la articolul lui Nastase “De la presedintele-jucator la presedintele-arbitru?” ai nu mai putin de 11 postari. Sa scrii 11 articole intr-o zi, 11 articole cu tematica diversa, cu dorinta justificata de a nu scrie tampenii, necesita un efort deosebit.
    Oricat de rapid ai fi in scris si-n gandire, tot ti-ar lua 2-3 ore. Dupa care, sa citesti zilnic in medie 80-100 de articole postate de ceilalti, iti ia mai bine de 4-5 ore, daca le citesti cu seriozitate. Un total de 6-8 ore pe zi dedicat blogului.

    Domnul Nastase, doar pentru a citi articolele noastre si a raspunde sporadic, dar cu seriozitate, are nevoie de o intreaga echipa. Iarta-ma, nu ca m-ar interesa, dar, totusi, tu cand muncesti? Banuiesc ca mai ai si altceva de facut, decat sa-l compari pe domnul Ghita cu un bishon. Nu judec, cum faceti tu si Aya, ci doar intreb si constat.

    P.S.
    Ma bucur ca iubim aceiasi oameni de cultura, cu exceptia unuia.
    Te-as intreba de ce nu-ti place exceptia respectiva?

    Nici mie nu mi-a scazut simpatia fata de tine, dar, dau in tine fiindca poti sa duci si fiindca am pretentie.

  11. 14 G.P. august 17, 2010 la 3:12 pm

    Va multumesc pentru ca ne impartasiti aceste frumoase fotografii, cu o familie atat de frumoasa.

  12. 15 dlnimeni august 17, 2010 la 3:57 pm

    Stim noi pe aproape un amator de natatie, masaj si pedicura despre care cred ca la ora asta da telefon la Cornu ca sa se intereseze despre betele de scos apa din urechi. Daca rezultatul va fi pozitiv, atunci cred ca nu veti mai avea loc acolo de el. Este dna Jianu doamna bruneta din stinga primei poze? Este dl Jianu domnul cu coronita pe cap mai din partea dreapta a fotografie? Pare a fi oltean.

  13. 16 Augustin august 17, 2010 la 4:18 pm

    @ AN
    (offtopic)
    Stimate domn, eu cred ca transformarea lui Geoana intr-un sac de box il face pe marinel sa exulte. Tot ce mai are PSD-ul, in momentul de fata, e sefia Senatului. Pare ca Ponta se da cu fundul de pamint sa-i mai faca Basescului INCA o bucurie…
    Parerea mea foarte proasta despre Geoana se cunoaste, am afirmat-o si aici de nenumarate ori. Insa, asa cum a aratat vesnic tinarul, dar lucidul Ion Iliescu, aceste rufe puteau si trebuiau fi spalate in familie.

  14. 18 Argusdre august 17, 2010 la 5:08 pm

    TEST!
    Exista o singura intrebare, dar aceasta este foarte-foarte importanta!!

    Nu raspundeti in graba sau la nimereala! Ganditi-va inainte de a raspunde. Raspundeti cinstit!
    Este o situatie imaginara, in care trebuie sa luati o hotarare. Ganditi-va ca trebuie sa dati un raspuns spontan si cinstit!!!

    Sunteti in mijlocul unui dezastru total, o inundatie de proportii … nemasurate cantitati de apa… baraje rupte …
    Sunteti fotoreporter pentru TVR1 si … va aflati in mijlocul acestui dezastru inimaginabil.
    Situatia este la limita disperarii…
    Ca reporter, incercati sa surprindeti momentele cele mai impresionante.
    In jur oameni, case, animale, sunt luate de ape …
    Natura mugeste aratandu-si fara iertare, puterea … pustiind totul in urma ei.
    Deodata vezi un barbat la volanul unei JEEP… ce lupta disperat, sa nu fie luat de valuri… te apropii… iti face o impresie puternica… si brusc il recunosti: este Basescu!!
    Acuma realizezi ca furia apelor il va inghiti in orice clipa… pentru totdeauna…
    Ai doua posibiltati: sa il salvezi, ori sa “prinzi” instantaneul vietii tale!!!!
    Sa ii salvezi lui viata, ori sa faci o poza, ce iti va aduce tie premiul pulitzer!!!!
    O poza ce arata disparitia unuia dintre cei mai importanti oameni din tara ….

    Acuma intrebarea (raspunde sincer):

    Poza o faci color sau alb-negru ????

    PS. Toti cei care citesc aceasta pagina au datoria morala sa o trimita si altor 10 persoane pentru apararea democratiei!.

  15. 19 LePrince august 17, 2010 la 6:43 pm

    @Aya

    Le temps d’apprendre à vivre il est déjà trop tard
    Que pleurent dans la nuit nos coeurs à l’unisson
    Ce qu’il faut de malheur pour la moindre chanson
    Ce qu’il faut de regrets pour payer un frisson
    Ce qu’il faut de sanglots pour un air de guitare
    …….
    Il n’y a pas d’amour heureux
    Mais c’est notre amour à tous les deux

    Poezia este greu de tradus, dar nu imposibil. Continua, poezia lui Aragon merita efortul.
    Strofa pe care o redau aici este un raspuns, pentru ca poate ora de a invata sa traim a trecut, dar daca am invatat prin nefericiri sa cantam si prin regrete sa ne infioram, nu am trait degeaba. Iar regretul, dar si multumirea, satisfactia, ca si durerea , fac parte din viata. Dar viata e o iubire ingrata, desi revine, si o primim intotdeauna cu bucurie, uitand ingratitudinea.
    Il n’y a pas d’amour heureux….

    Multumesc!

  16. 20 Relu august 17, 2010 la 6:46 pm

    Si totusi nu cred ca sinteti solitar cu colegul de partid Domnul Mazare care a propus inlocuirea frunzei doamnei Udrea cu una de smochin si aia pipernicita la dimensiunea uni fir dentar ca sa atragem turisti rusi si arabi avizi de destinderi culturale.
    Ce se intimpla in Ro? A disparut umorul? Presedentia protesteaza la CNA pentru reclama Catavencu. Am crezut ca s-a cistigat dreptul de a ironiza, satiriza chiar si persoana supradimensionata a presedintelui. Il va interzice sau amenda pe Bula ?

  17. 21 LePrince august 17, 2010 la 6:55 pm

    @Anonimul Venetian

    Nu simt ca „mi-as da sangele” pentru a scrie aici, cum dramatic sustii, iar subsidiaritatea nu-si are locul, deoarece nu stiu sa fi vorbit de primordialitate. Nu astfel se pune problema, nu cred ca cineva scrie aici inchipuindu-si ca ar obtine primordialitate, cu atat mai mult fata de proprietarul spatiului.
    Theodora are tot dreptul sa faca orice cu Tismaneanu, atat timp cat o face intr-un cadru profesional, pe propriul blog sau , daca are elementele si platforma, de la egal la egal. Cand totul se reduce la calomnie, jignire, bascalie, neintelegere si lipsa de aprofundare a subiectului,chestii de gradinita, si mai ales cand se doreste a se face din asta „rampa de lansare”, faptul e sanctionabil. Nimeni nu a negat dreptul Theodorei de a comenta sau de a publica orice pe acest blog sau pe altul. Nici eu, din cate stiu nici Aya, nu am incercat macar, sa o reducem pe Theodora la tacere. In privinta „crucificarii” si „murdaririi” Theodorei, eu zic sa pastram dimensiunile si sa nu ne hazardam. In privinta Sibillei, daca vei fi atent , vei observa ca toti au incercat sa „nu-i dea ocazia”, cum spui, dar ea a „cautat ocazia”, iar cand nu a avut-o, a „creat ocazia”. Tu, care te doresti un comentator echidistant si echilibrat, nu se poate sa nu fi observat asta.
    Eu nu vad blogul lui Nastase ca o mare petrecere, il vad ca pe un salon de conversatii unde invitatii se pot intepa, contrazice, schimba amabilitati, discuta, conversa, polemiza, samd, cat timp totul se face cu bun simt.
    Calculele pe care le faci cu timpul nu le raporta te rog la tine. Fiecare stie sa-si organizeze timpul in felul sau.
    Am spus de ce nu prea am apreciere fata de CTP la un articol anterior, unde CTP polemiza cu Nastase. Cauta.
    Oricum, totul in nedumeririle tale se invarte in jurul persoanei mele, a relatiei cu Aya si a mobilului postarilor mele, a motivatiei sensurilor, timpului acordat,cuvintelor si stilului. Apropo de subsidiaritate si primordialitate, iti amintesc ca ne aflam pe blogul lui Nastase si nu pe blogul lui LePrince. Iar curiozitatea in ceea ce ma priveste va trebui sa mai astepte.
    S-auzim de bine.

  18. 22 LePrince august 17, 2010 la 7:50 pm

    @Paul

    Nu stiu ce varsta ai, dar cand vei ajunge la varsta lui blogideologic vei arata si vei vorbi cam ca el. Dorinta ta ca pornind de la o discutie pe un subiect anume sa ajungi la teme colaterale , folosindu-te de amanunte, ca pana la urma sa sfarsesti in fundatura ingusta propusa de tine prin agitarea aceluiasi amanunt este usor obositoare. Chestiunea asfixiere\sufocare nu avea nici o relevanta in subiectul initial, iar utilizarea termenilor este cautata, crede-ma.
    Spune-mi te rog, in ce partid, sau, ca sa fiu generos, in ce curent ideologic il incadrezi pe Plesu?

    In privinta „reperelor”, cred ca ai deficiente de intelegere a termenilor si a comparatiilor. Tu de exemplu, cred ca ti l-ai ales ca reper pe Bourvil. Dar te asigur ca rolul de semafor ti-ar veni manusa, pastreaza-l. Desigur, semaforul pe culoare galbena poate insemna orice, nu-i asa?
    Si ca sa te amuz, iti voi reda o mica istorioara pe care mi-a relatat-o bunicul meu, arhiducele:
    Persoana mondena si publica, participa la evenimente impreuna cu mondenii si potentatii timpului. Printre ei, se afla si un roturier, fiul unui potentat al zilei, trecut de prima tinerete, cu aparenta batrancioasa. La evenimente, acesta participa, dar neavand idei proprii, sau converstaie prea spumoasa, tragea cu urechea la cate un grup conversational, ca mai apoi , cand discutia se sfarsea, sa retina tinandu-l de nasture pe cate unul din participanti. Incepea, pornind de la discutia auzita ,sa faca remarci pe marginea a ceea ce discutasera altii. Persoana „tinuta de nasture” se plictisea copios, dar din politete, rezista o vreme, ca mai apoi sa se „elibereze” pretextand o urgenta sau alaturandu-se unui grup cu scuzele de rigoare catre roturierul nostru.
    Paul, te rog, nu ma mai tine de nasture!

  19. 23 Ghita Bizonu' august 17, 2010 la 8:20 pm

    Anomi,ule ot Venetia

    impostoru ala nu o sa te creaza… este prea plin de importanta persoanei sale si crede ca un politician de calibrul hazdei noastre nu are altceva de facut decat sa-si piarza timpul “discutand” cu noi si parcurgandu-i “savuroasele” pari scolaresti.
    Nu poa sa accepete ca noi asti8a de pe aici suntem cam a 17 a roata la caruta (atunci cand nu ne facem propriile noastre mendre si nu urmarim propriile scopuri). Daca gazda ar dori pulsu electoratului organizatoa de partid (ma refer la alea de comu7na, de cartier) ar fi mult mai buna ca indicator …. Omu nost exulta ori de cate ori primeste un raspuns (tz. Nu-mi pasa , eu am propriul meu program si recunsoc ca il parazitez pe AN . Oricum contorul de accesari arata ca dl AN este un politician inca in atentia publica, alta decat cea dorita de oranjarde)

  20. 24 Paul august 17, 2010 la 8:41 pm

    Domnule Nastase,

    Articolul dumneavoastra de astazi tradeaza (daca-mi permiteti termenul) o anumita multumire de sine si relaxarea de dupa finalizarea unui dosar “spinos”.
    Probabil este vorba despre interventia de tip “Solomon” pe care ati avut-o la sedinta BPN, in “dosarul Geoana”, pentru care si eu va felicit.

  21. 25 Augustin august 17, 2010 la 8:54 pm

    @ LePrince
    Domnule (ma rog, presupun ca esti domn), in ce calitate iti permiti dumneata sa decizi in ce conditii si ce are dreptul (sau ce n-are dreptul) sa faca cineva pe acest blog ? Vezi cumva acest blog ca pe un sat fara ciini ? Sau dumneata erai ciinele ?
    Si daca tot faci pe moralistul, de ce nu ai intervenit atunci cind Theodora a fost jignita cu replici mirlanesti, cum ar fi « poate ai o sursa de bani: parinti, un amant » O acuzi pe Theodora de niste chestii penibile, cum ar fi « bascalie, neintelegere si lipsa de aprofundare a subiectului,chestii de gradinita ». Dupa asta, insa, treci intr-un registru grav : « faptul e sanctionabil » Ei, lasa-ma ! Esti din lotul IMGB ?
    Vorbesti despre bun-simt ; replica « De unde naiba sa stiu eu cati parteneri aveti ? » chiar ti se pare de bun-simt ? Sau aprecierea bunului-simt se face cu unitati de masura diferite, functie de persoana ?
    Tupeul cu care iti arogi mai multe drepturi decit ale celorlalti ma face sa-ti raspund exact cu vorbele dumitate : « faptul e sanctionabil !».

  22. 26 Ghita Bizonu' august 17, 2010 la 9:04 pm

    Aya

    ref la raspunsul tau ptr karakas unde scrii :
    Asa-zisul “autarhism romanesc” ne-a ferit, in mare masura, de efectele contaminarii.
    imi pare rau.. curios cum persoane ce pot fi banuite daca nu de ceva inteligenta macr da au mai citit si vazut catesceva ridica in slavi autarhia (nu esti singura. Si am impresia ca sunt si uniid ecidenti care se felicita ptr “autarhism romanesc” ). Autarhia este o conditie a subdezvolatrii. Nu ne-0a ferit de criza decat in masura in care o pneumonie netratata te “scapa” de riscul SIDA.
    Sa ne mai miram ca stam in coada conei Europa …

  23. 27 Paul august 17, 2010 la 9:16 pm

    Le Prince,

    ti-am dat lumina galbena intermitenta, nu “feu vert”, fiule! :) . Probabil ca am vorbit iar in limba “marxienilor” pentru tine…

    In schimb povestea spusa de bunicul tau contra-meisterul, pardon: arhiducele, ma rog :) , intr-adevar este amuzanta. Dar, daca te-ai obosit s-o inventezi doar pentru a-mi confirma ca subiectul varstei tale este unul sensibil, pai, venerabile, ti-ai cam oferit nasturele degeaba (mai ales ca nu esti cine stie ce potentat al sortii, decat in visele tale din spatele tastaturii). Pricepi? :)
    Nu-ti era mai simplu sa recunosti si fata de “Anonymus Venetianus” ca timpul pe care il ai la dispozitie pentru blog este primit in dar de la casa de “penzii”? Ca nu e-o rusine sa fii pensionar, Le Prince. Dimpotriva!
    E-adevarat si ca unii pensionari nu sunt mai intelepti decat anumiti tineri, ci doar se inseala de mult mai mult timp decat cei dintai :) .

    Cat despre “oamenii politici”, inca n-ai inteles pe deplin, crede-ma. Mai reciteste explicatiile, ca sa nu fiu obligat sa ma tot citez singur. Poate de la a treia lectura incolo… ca-n povestile cu hyperduci, pardon: arhiduci :)

  24. 28 Anonimul Venetian august 17, 2010 la 9:23 pm

    @Le Prince,

    My Prince. Mor de curiozitate in ceea ce te priveste.

  25. 29 Mimosa pudica august 17, 2010 la 9:51 pm

    @Augustin

    Cainele moare de drum lung si (cenzurat) de grija ucenicei.
    Da’ poate iti place genul naiv, indiferent de varsta. Daca-i asa, nu ne bagam, numa’ spune-ne ca sa umblam pe varfuri data viitoare.

    Sufli in vuvuzeaua bunului simt si tupeului sa spargi urechea altuia.
    Esti pe la coada listei celor care ar trebui sa se refere la subiectele astea.
    Da’ ce zic eu? Pai tocmai de asta te bagi in fata, ca tupeu ai cu carul iar bun simt nici cu paharul.

  26. 30 Paul august 17, 2010 la 9:57 pm

    Augustin,

    sigur ca nepotul hyper-ducelui, pardon: arhiducelui :) este sanctionabil. Dar sa stii ca Le Prince pe care il vedem acum s-a schimbat foarte tare, fata de cum il stiam.
    Cand a venit pe blog (din cauza ca dintre toate locurile in care se putea duce, numai aici era gratis) era un décrépi simpatic si inofensiv; bine, tastatura o maltrata el tot timpul, dar i-ai fi cerut prea mult sa-si tina falangele sa nu-i tremure pe taste. Insa cu colegele de blog nu avea treaba.
    Cred ca totul s-a schimbat la el de cand cu propunerea legislativa referitoare la scaderea pensiilor cu 15%. Ar trebui sa-l anunte cineva ca a fost abrogata masura respectiva. Sa se mai linisteasca si el.

  27. 31 LePrince august 17, 2010 la 10:04 pm

    @ Anonimul Venetian

    Vom ajunge si ziua…. dar uneori “curiosity killed the cat”, nu ca ar fi cazul….
    S-auzim de bine.

  28. 32 LePrince august 17, 2010 la 10:05 pm

    @ Paul

    Asta asa, ca-ntre pensionari:

    Nu ma mai tine de nasture…

  29. 33 Mimosa pudica august 17, 2010 la 10:06 pm

    @Paul

    Mai expira din cand in cand, ca de cand melitzi fara incetare te-ai umflat ca buhaiu’. Mi-a soptit o viorea ca te uiti in oglinda in timp ce gura nu-ti tace si zici “frumos mi-s, mandu mi-s, f_ _ e-m-as” si, de faloshenie, te umfli si mai tare.

    P.s.Avea dreptate sa-ti zica zica rima mica cine-ti zicea asa. Ar face bine sa-ti mai aminteasca din cand in cand, ca sa nu uiti ce si cum si sa vii cu picioarele pe pamant. Nu de alta, da’ iti iei avant precum calu’ cu flatulatia de indata ce esti tratat altfel.

  30. 34 LePrince august 17, 2010 la 10:07 pm

    @ Augustin

    Domnule, (presupun ca sunteti barbat, ca sa nu spun domn)

    Raspunsul la intrebarea d-voastra este: calitatea mea de print.

    PS Intotdeauna m-au incantat situatiile cand am fost citat.

  31. 35 Mimosa pudica august 17, 2010 la 10:10 pm

    @Anonimul venetiam

    Ce spui frantz? Ia sa te vaz cum faci cand mori de curiozitate.

  32. 36 Aya august 18, 2010 la 1:15 am

    @

    Le Prince

    Si eu iti multumesc. Mi-e bine, mi-e “rasfat” acum.

    “Il n’y a pas d’amour heureux” prin vocea lui Georges Brassens, cel care a pus pe muzica inegalabilele versuri ale lui Aragon:

  33. 37 Sibilla august 18, 2010 la 1:56 am

    @Argusdre,
    Recunosc, am scăpat de datoria morală, NU trimit la 10 persoane, becouse : am decis să-l salvez pe Băsescu!
    Ce, aia e moarte, ţac-pac şi … gata ? NIET !
    Îl salvez ca să plătească, să chinuie, să sufere, să suporte. Nişte ani. La construit şcoli cu el, la săpat, la îngrijit bătrâni, la …. lista e lungă, da merită, iaca d-aia, * ca să mă simt şi eu bine-n ţara mea *. Să * văd * şi eu cum e cu simţitul bine când îi chinui pe alţii,că dacă tot avui * dascăl * într-ale simţirilor un matelot alcoolic ŞI în preteneli de * conjunctură * cu limbricul Volodea, învăţai, învăţai…
    Zic să păstraţi voi filmele şi color şi alb-negru pentru ce urmează DUPĂ * salvarea * ticălosului şi eu promit să-l ţin în viaţă fo 6 ani, acolo… pe sîmţîtul de la Cotrocenius.
    Acu serios, nimeni nu vrea să crape nemernicul, toţi vor să sufere ce-am suferit noi, poporul! Să * ne râdem * şi noi cum hăhăia el, trădătorul de Neam şi Ţară în timp ce nouă ne-au devenit lacrimile nesecate… şi să-l plătim pentru munca-n folosul societăţii cât vor muschii noştri, impozit, TVA diferenţiat, deci rămâne cu… munca, punct.
    Mă crezi că rezistă 6 ani la chinuri ? Numai ca să se răzbune, pentru cine-l cunoaşte pe Satan.
    Păstrează un film, acolo şi pentru o poză anume : Băsescu-Aya-Volodea T. Color sau alb-negru ???

    @Augustin,
    Cu tot respectul,
    Ce-ar fi să NU mai ziceam, să NU ne mai prefăceam, să NU ne mai jucam… de-a ce vor * distinşii *, adicătelea tandemul * dinamită *, Aya şi Elmmar purtători de felurite şi previzibile măşti … ?
    Ce, dacă doi guguştiuci pozează * color *, apropo de vulgarităţile cu care * parfumează * ( cică din loialitate, sîc! ) blogul AN-ului, în 4-6… inşi, e musai să şi spunem c-aş-i, dacă NU-i ?
    Acu s-o spun direct : AN nu se va-mpiedica în pietricele ca noi, ăştia de mai cârcotim p-acilea, dar pe bolovanii ăia doi NU îi poate ocolii încă multă vreme şi taree-mi e că va durea lovitura. Aşa-i când laşi bolovani-n drumu-ţi, rup osia căruţei … Şi tare-aş vrea să NU am dreptate!
    Hajde fă un efort şi adresează-te şăfei de blog cum s-a obişnuit, n-o lua cu d-alea, pedagogice, tumna pe purtătoarea de nădragi princiari…
    Au nu pricepurăm dija că regulile, bunul simţ şi-alte * detalii nesemnificative * sunt valabile numai pt de-i ca dumneamea, tălică, etc . ?
    Ete nu ziceam, nu ne prefăcem şi nu ne jucam de-a ce vrea şăfa blogului şi valetu-i. Că nu vrem , d-aia.

    @Anonimul Veneţian,
    De nesîmţîtă ce sunt, te corectez :
    !. duduia cu pricin(i)a NU e critic de blog, că se dă şăfă de blog
    2. să zici că dumneamea e catză înseamnă să o pui p-aceiaşi duduitză cu pricin(i)a să admită că are concurenţă seriosno la o adică , cu diferenţa că dumneamea NU se foloseşte de valeţi, duduitzei îi sunt necesari.
    Să vezi ce criză, furii ai declanşat, auuuu… ţi-o iei * căzăceşte *, deşi, acu că te ajutai intervenind, previzibil e să * te ierte *, că nu duce cât ţi se pare , serios.
    Acilea adevăr grăieşti :
    * PLATFORMA EXTREM DE PUTERNICA DE COMUNICARE A MESAJELOR SALE POLITICE. *
    * Unicat datorita prestigiului intelectual al “seniorului casei” si, datorita faptului ca Nastase a creat pe parcursul acestor ani, cu inteligenta si migala, cel mai important blog politic. *
    CORECT.
    Dar, ai minimalizat again rolul şi-aportul şăfei. Alb-negru…
    S-auzim ŞI de altele, că de şăfa… i se duse buhul.
    Sibilla

    P.S. Ete mostră ( pt şăfa), de-a nu căuta ocazia, de-a nu crea ocazia, de-a nu mi se da ocazia : Volodea Tismăneanu e un limbric, se prostituează intelectual contra cost şi la ordinul Cotroceniului, va să zică E un lache, nu că zic/îl fac eu, ci pentru că face/zice şi ESTE el. Care Volodea T e cel mai puţin în măsură să-şi dea cu vreo părere, sub simbrie prezidenţială fiind şi nu doar…

  34. 38 Vasile, august 18, 2010 la 7:38 am

    Mie imi place prinsul doar daca-l filtrezi cu caimac citindu-l pe Anonimul Venetian “Tu sustii ca eu n-as intelege ca blogul, ca o noua metoda de comunicare, ar insemna un spatiu al “dialogului”, al ”interactiunii”, in care toti suntem ” egali”,”comentam”, “polemizam”, etc, etc. Ba nu, printe, inteleg si sunt de acord cu tine. Asa e, ai dreptate.”
    Prinsul spre deosebire de alti colegi nu a postat nici o data coerent, sau fatis daca vreti pro sau contra unuia sau altuia ,partide sau oameni, obiecte sau obiective supuse criticii domnului A.Nastase si implicit oprobliului public manipulat de mesajul respectiv sau de vre-o super elita a acestui blog, exceptie doar unii colegi ai blogarului pe care-i priveste ca pe proprii supusi nesupusi ! Din turnul propriului castel a comentat superior si de ce sa nu recunosc de multe ori scolast ,mangiind-o aprobator pe aya pe crestet adunind cu elocinta cuvintele alese dar ignorind substanta.
    Una peste alta printul nu-i “rau” e doar print, nu pot insa sa spun acelas lucru cind este vorba de baba lui Petre Tutea.
    Sintentizindu-mi parerea pot spune ca s-a dorit mereu un harabula cvasi-partinic.
    De cealalta parte observ ca Anonimul Venetian fara sa plagieze pe cineva si aici nu ma refer la agramaticul Vasile , la sfantul Augustin o vede pe Aya cu aceiasi ochi
    care o descriau Petre Tutea in visele sale ……….o blogarita “mulgand vaca cu casca de razboi pe cap”.
    S-ar putea sa fiu din nou interzis pe acest blog , asa cum am fost mai mult de o luna nu de moderator/oare ci de acea care m-a acuzat ca am pus virgula intre subiect si prwedicat fara sa cunoasca care este subiectul!

  35. 39 Augustin august 18, 2010 la 10:05 am

    @ LePrince
    Asta daca tu iti imaginezi ca orice terchea-berchea (sa nu intelegi, deocamdata, ca ma refer la tine) vine si-si aroga nu stiu ce calitate, FARA A O DOVEDI PRIN NIMIC, iar noi, ceilalti, cadem brusc in fund si ne scoatem palariile, muti de admiratie. Ghinion, nu ti-ai gasit fraierii!
    Pina una-alta, esti la acelasi nivel cu toti ceilalti. Doar stau si ma intreb daca nu cumva ti-am facut o favoare!

  36. 40 Augustin august 18, 2010 la 10:06 am

    @ Mimi pudica
    Sinteti ceata lui Pitigoi? Ca eu am dat in unu’…

  37. 41 Dr. Mihnea GEORGESCU-DOBROGEA august 18, 2010 la 3:47 pm

    Românu’ frate cu Chinezu’… ;)

  38. 42 Paul august 18, 2010 la 11:28 pm

    Le Prince,

    sa ai grija ca ai inceput sa vorbesti ca un suranné! Si iar te ia cu ameteli de la repere :) .
    Dar, de ce sa nu te mai tin de nasture daca tu ti-l tot oferi cu atata generozitate? Poate esti masochist, te-ai gandit? :) . Si, pana la urma, este vorba de reciprocitate aici: eu te tin de nasture in schimbul faptului ca tu mi te agati de fermoar :) . Daca ma intelegi pe undeva :) .

  39. 43 Paul august 18, 2010 la 11:54 pm

    Mimoza purica, pardon: pudica :) ,

    voi iesi din apnee, imediat ce mi se va termina inspiratia – atentie! ca e cu skepsis -, daca ma intelegi pe undeva, mimuzeao :) . Desi, nu prea pari a te pricepe la chestiile legate de “inspiratie”, ci doar la cele legate de “expiratie”. Cred ca, la fel cu Le Prinţ (pe care fix tu te-ai trezit sa-l aperi – halal scut si-a gasit :) ), nici tu nu mai ai mult pana expiri. Ca iesita din garantie esti cu siguranta, dupa cum te zbuciumi in limba romana :) . Nu vrei sa cumperi o consoana? O virgula, ceva, ca sa nu mai para textele tale roase in coatele lexicului? Hai, ca-ti promit eu, ca altceva decat sa te ia cu vertij de la gramatica nu are ce sa ti se intample rau. Pricepi? :)

  40. 44 georgică august 20, 2010 la 9:49 am

    Eva, a purtat o frunză de smochin. Udrea, poarta o frunza mâncată de omizi. Dana, are o frunza mare în spatele căreia poate face orice. Chiloţii tăi sunt de firmă… credeam că esti depilat pe picioare…

  41. 45 Al august 22, 2010 la 6:01 am

    Buna dimineata,domnule Nastase!Invitatia este f.f.f. neinspirata[chiar si pentru noi cu venituri ala VIDEANUchiar de fabuloasa suma de……..1500lei /luna.Asteptam poate in anul ……………………2025[cf. ziselor lui “zeus”.P.S. DE UNDE IAU EU ATATEA BANI SA MA RELAXEZ???????????????????????????????????Cu stima si…..atat!


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,371 other followers