Domnul Sever Voinescu nu si-a gasit bine locul intr-un partid care a devenit, intr-o noapte, de dreapta din de stanga. Din cate stiu, una dintre marile teze ale dreptei priveste proprietatea, insa domnul Voinescu pare sa aiba o problema cu proprietatea termenilor, atunci cand vorbeste de lustratie. Pana una alta, eu am fost, pana in 1989 , cercetator, la Institutul de cercetari juridice. Daca in Legea doamnei Anastase si a PDL vor fi inclusi si cei care erau cercetatori stiintifici in vechiul regim, ii sugerez sa introduca in lege pe toata lumea. E adevarat insa ca daca, in 199o, ar fi fost adoptata legea lustratiei, si ea ar fi fost aplicata, cel caruia dl Voinescu i-a fost purtator de vorbe, Traian Basescu, fost nomenclaturist in nomenclatorul Elenei Ceausescu – dupa cum scriu ziarele – nu ar mai fi putut candida si Romania ar fi mers pe un alt drum.
De aceea, sub aspect moral-lustrationist, ma intreb daca dl Voinescu nu are probleme ca a fost servitorul de vorbe al unui fost nomenclaturist. Sau coleg de scena cu un fost procuror ceausist.
Cum se va fi simtit un personaj patruns de morala atunci cand a vazut ca cel pe care l-a aparat folosea pumnul sau palma sau imbrancitura pentru a convinge minorii prezenti la evenimente electorale. Sau poate ca profesorul de morala politica se simte mandru ca in Prahova partidul in care a intrat a ”cumparat” prin diferite mijloace 4 parlamentari alesi pe listele altor partide -3 deputati (2 de la PSD+1 PNL) si 1 senator (de la PSD). Crede cumva dl Voinescu ca rezultatul alegerilor prezidentiale, pierdute de Traian Basescu in tara si castigate, dubios, in strainatate, reprezinta o victorie morala?
In cei douazeci de ani care au trecut de la Revolutie, am cunoscut o multime de demagogi, personaje care in numele moralei au obtinut tot felul sinecuri de la puternicii zilei, plimbandu-se cu avioane prezidentiale, obtinand edituri, conduceri de ziare dar ascunzandu-se in strainatate cand veneau vremurile ”grele”.
Mi-e dificil sa iau lectii de morala de la astfel de personaje. Eu nu am o problema personala cu legea lustratiei. Nu pot insa sa accept ideea unei legi de vitrina, intr-o formula demagogica : ”sa le mai dam romanilor sa mestece o duma”.
Ma intreb, pana unde poate sa mearga smecheria acestor baieti ”morali”, care vorbesc despre mafii, coruptie, si care in timp ce arata la televizopr filme yyy (era sa scriu xxx) despre coruptia de acum 10 ani, praduiesc ACUM tot ce se poate, distrugand orice speranta de redresare economica pentru viitor.
Nu ma intereseaza, pana la urma, daca Emil Boc este lustrabil sau nu dar mi se pare ca oricum dintre presedintii actuali ai celor trei partide – PSD,PNL, PDL – in nici un caz Victor Ponta sau Crin Antonescu nu ar fi cei care ar avea probleme cu legea lustratiei.
De aceea, eu cred ca Emil Boc este mai curand ”remaniabil” decat ”lustrabil”. Intr-una dintre desele sale tumbe discursive, Emil Boc s-a apucat sa transmita „poporului” ca PDL face reforma Statului si nu bate pasul pe loc, folosind criza economica drept pretext. Iesirea sa a continuat cu un exces a la Mama Omida. Boc a decretat ca PSD si PNL nu ar fi facut nimic, invocand criza, daca ar fi ajuns la guvernare. Si, bineinteles, dupa o perspectiva selectiva asupra istoriei recente, intaiul scutier al tarii a mai ”bagat” una: “Uitati-va la ce a fost PSD in perioada in care a fost la guvernare, a fost partidul-stat. PDL este partidul care reformeaza statul, acum, cand este la guvernare. Uitati-va la ce facea PSD in perioada 2000-2004, cu privire la justitie, la libertatea presei, la descentralizare si cu privire la reformarea statului si comparati cu ceea ce se intampla in momentul de fata. PSD si PNL sunt campionii statului pe loc al modernizarii statului, spunand ca e mai bine sa ne conservam privilegiile”
Domnul Boc ar fi duios, daca nu ar fi jalnic.
Deci, justitia. Eu tin minte ca PSD este cel care a depolitizat numirile sefilor organelor judiciare, in timp ce Boc si stapanul sau au luat toate fraiele Justitiei in mana lor. Legea declararii transparente a averilor, a conflictului de interese chiar si crearea DNA(PNA) au fost realizate de guvernul PSD. PDL a dezvoltat, in schimb, la un nivel nemaintalnit, nepotismul si clientelismul politic. Recentele numiri in strainatate si felul in care s-au facut au demonstrat lipsa de jena si de masura in aceasta privinta. Ceea ce se intampla la Compania de drumuri, de asemenea.
Libertatea presei. Nu imi aduc aminte ca, in timpul guvernarii PSD, ministrii sa sfideze opinia publica refuzand, la ordin de partid, sa se prezinte la alte televiziuni decat la cele la care sunt lasati sa bata campii, singuri. Nu imi aduc aminte ca, in acea perioada, sa se fi jubilat la inchiderea ziarelor si televiziunilor. Iar daca se readuce in atentie publicitatea de stat, uitati-va mai atent la ce se intampla in prezent. Intrebati-va si ce s-ar fi intamplat daca eu as fi smuls microfonul din mana unui reporter.
Descentralizarea. Din cate imi aduc eu aminte, Boc si gasca lui sunt cei care au instituit, prin lege, dreptul administratiilor locale de a politiza toate functiile la nivel local, de la directori pana la profesori sau paznici.
Privilegii. Cine este mai privilegiat in ultimii ani decat cei care apartin PDL si care cer si primesc doar pentru ca sunt prieteni unii cu altii?
Dincolo de aceste lucruri, ridicolul lui Emil Boc vine tocmai din presupozitia lui ca PSD ar fi invocat criza pentru a nu face nimic. Uita, cumva, dl Boc ca, in 2001, dupa guvernarea dezastruoasa a CDR , dupa o criza economica de cativa ani si o scadere nemaintalnita a PIB-ului, guvernul PSD a trebuit sa ia lucrurile de la capat si sa munceasca timp de doi ani pentru a aduce situatia economica inapoi la nivelul anului 1996?! De ce am fi procedat acum altfel? Intrebarea este insa de ce in urma guvernarilor PDSL tara ramane parjolita si e nevoie sa o luam, de fiecare data de la capat?
Dar, de fapt, Emil Boc impreuna cu prietenii exact asta fac. Invoca situatia economica mondiala pentru a nu face nimic si pentru a justifica tot felul de decizii aberante nascute din neputinta! Guvernarea Basescu-Boc este exemplara din acest punct de vedere. Ma rog, pana la urma Boc ofera o noua mostra de tupeu fara limite – o caracteristica de baza a acestui regim.
PS: Emil Boc a spus ca oamenii (oricum, banuiesc ca nu pensionarii militari) ii cer ca Legea pensiilor sa fie adoptata prin OUG. Nu stiu daca e de ras sau de plans. Si, daca o va face, presupunand ca mai inainte va abroga Constitutia (care nu- i permite adoptarea unei OUG in acest domeniu), domnul Boc trebuie sa se pregateasca pentru si mai multe proteste.
PPS Pentru cei interesati intr-o comparatie intre rezultatele guvernarii PSD si cele ale Aliantei DA, adaug, pro memoria, doua anexe succinte. Pot fi accesate aici si aici.

Legea ilustratiei incapacitatiide gandire funciare a preascumpei ( la propriu ) a (b)elitei noastre intelectuale
Ma refer bine-nteles la legea lustratiei . In 2010 palavramentu oranjat si impotent intetelctual se pregateste sa dea o lege a lustratiei .
Ma scuzati da nu sunt de acord cu dl Iliescu ca legea asta ar fi ceausista . Dl Iliescu cu bunatatea care i-a adus porecla de Bunicutza este prea bland : este chiar mai tampita decat !
Care lege face referire la pct 8 al proclamatiei de la Timisoara ( considerata docomentu programatic al reviolutiei din 89 … dragut dintai facem rivolutia si apoi programu ! Intelctuali deh ).
Ce rost ar avea aceasta lege azi ?
Azi ca si ieri aceasta lege ar trebui sa interzica persoanelor care au facut parte din structurile de putere sau din aparatul represiv al regimului comunist să nu poată candida şi sa nu poată fi numite, timp de zece ani, pentru o serie de demnitati şi funcţii publice (de la cele de preşedinte şi parlamentar la cele de primar, prefect, judecător si procuror)..
Insa au trecut 20 de ani . Multi dintre cei care ar fi vizati sunt azi la loc cu Verdetz , sunt semiretrasi sau retrasi din politica ….ori nu se mai intreseaza de demnitati si functii publice ( alea private fiind ceva mai rentabile ! ).
Este o lege fara obiect – preum una care ar interzice sa mai impuscam mamuti !
Atunci ce atata scandal ? Fiindca numa asa un Iliesiu , un Volodea , un Maries isi gasesc justificarea existentei lor !
Fiindca unei populatii ce suporta tot mai greu criza ( cica ½ dintre concetateni au dificultati in a –si achita intretinerea ! ) trebui sa i se serveasca o minciuna politica si o speranta falsa . In stil stalinist.
Fiindca PDL si Basescu vor poza usor in salvatori ai natiei in loc sa raspunda pentru distugerea sperantelor de viitor ( inclus al copiiilor nenascuti ! )
Ma rog ma rog mai poa avea un chichirez . Ar putea sa motiveze eliberarea unor posturi din justitie , administratie ocupate de oameni de 45-50 de ani ( unii dintre ei incepandu-si cariera tocmai ptr ca cica erau prea tineri sa fie compromisi !) . Si astfel Berta lu Tanase si junele Hoara …. ( aici mai amintesc legenda ca toti judecatorii si cam toti juristii care au terminat inainte de 89 sunt fosti caralii ). Sub acest aspect legea nu este ceausista ci de-a dreptu paukerista.
Partea draguta este ca Base le pregateste comparsilor sai soarta comparsilor lu Stalin : Marea Epurare !
PS … insa mai e o cestie urata de tot. Poponatia pedelasta este ferm convinsa ca lustratia ar trebui sa aibe in vedere inclusiv pre oamenii de afaceri ( “reputati” de a fi fosti securisti ).
De acord cu tot ce ati spus pina aici domnule presedinte. Insa ce faceti dvs. ca partid de stanga si chiar si dvs. personal din postura de partid de opozitie si de lider important al stangii? Se vede clar de la o posta ca intreaga strategie a PDL-ului si in special a stimabilului TB , se bazeaza pe diversiune datorita faptului ca nu au solutii la criza economica si sociala pe de o parte iar pe cealalta parte se lupta din rasputeri sa se infrupte din banul public atat cat mai au timp. Dureros , cel putin ptr mine , este ca nu observ o relansare a stangii romanesti. Nu vad lideri locali sau nationali care sa creeze acea efervescenta ce poate pune in miscare o intreaga societate. Nu ma refer la discursuri partizane si indemnuri revolutionare de nesupunere civica , ceea ce nici nu ar fi chiar rau in conditiile actuale , ma refer la incercarea de a constientiza masele de situatia grava in care ne aflam. Daca nu veti face nimic , atunci riscam ca setea de “sange” a natiunii sa creasca , alimentata bonom de scenariile televizate si de alte asemenea circuri fara nici un rost. Voi continua acest comentariu pe blogul meu pentru a nu rapi prea mult spatiu blogului dvs..
Exact asta remarcam si eu postarile mele pe marginea materialului dv “Basescu vrea sa scape de Boc”
In notele mele de la tiberiu spune:
aprilie 8, 2010 la 9:38 am si la aprilie 8, 2010 la 5:28 pm
am mai facut observatia ca daca legea lustratiei ar fi adoptata acum ar permite demiterea lui TB sau in cel mai rau caz ar preveni posibilitatea ca TB sa devina in viitor prim-ministru dupa expirarea cadentei de presedinte.
In loc ca parlamenteul sa incerce “marea cu degetul” prin incercarea de revocare (esuata) ar fi putut sa voteze “legea lustratiei sau oricare alta lege care sa-l blocheze be TB sa mai participe la alegeri.Probabil insa ca in PSD si PNL ar fi fost destui vizati cu o asemenea lege.
“Ascensiunea lui Arturo Ui” putea fi oprita cu usurinta daca …
Daca si cu parca …
Problema e cum scapam in viitorul apropiat de Base ?Daca a afirmat ca, se gandeste la o continuitate la Cotroceni cred ca, se referea la propria persoana sau cel mult la Nutzi”,…insa dupa parerea mea trebuie luat in calcul spusele lui. Opozitia parca nici nu exista,…sau inca sunt in vacanta prelungita de paste? Ponta din pacate o prezenta si prestatie destul de firava, Antonescu absent ?!? Revin la ceea ce am mai afirmat mai demult,…fara dvs. Dl. Adrian Nastase in prima linie se pare ca, totul este pierdut;nici un lider nu a avut nu are si nici nu o sa aiba o prestanta ca dvs. In teritoriu totul este paralizat de caracatita PD-L lui,…
P.S. Cred ca, nu ne putem imagina un scenariu in cazul in care dvs. erati ” rapitorul de microfoane”,….
Cruciada domnului Nastase impotriva legii lustratiei este pur si simplu irationala. Explicabila doar prin naravul scorpionului.
Chiar daca domnia sa o considera inoportuna, punerea ei in aplicare nu va produce nici o nenorocire.Va afecta pe cativa mosnegi.
Domnul Nastase repeta greselile lui Geoana plasandu-se in pozitii defavorabile numai si numai bazandu-se pe instinct: impotriva lustratiei, impotriva parlamentului unicameral, impotriva arestarilor etc. Atitudinea sa fata de DNA si fata de lustratie s-ar putea sa o contrazica pe aceea a lui Ponta.
Atitunea sa impciuitorista fata de ramasitele comunismului, il face incompatibil cu o buna parte a populatiei tarii. Desigura ii asigura pretuirea unei parti a nomenclaturii vechi si noi.
O lege la vremea ei
Face cât 10 FMI!
@ A.N.
Stimate domn,
Da, e adevarat, legea lustratiei ne-ar fi putut scapa de Basescu. Si poate multe alte legi sau intimplari. Dar asta e un simplu exercitiu retoric si nimic mai mult. De Basescu ne-ar fi putut, insa, scapa PSD-ul. Si asta nu mai e un exercitiu de retorica. “E doar trecut” – ar putea spune cineva. Poate! Numai ca trecutul ne poate furniza niste lectii. Totul e sa si tragem concluziile.
Si, desi nu-i frumos, o sa ma autocitez.
Iata ce spuneam, la 28 iunie 2008(!):
“Domnule, daca Traian Basescu va “supravietui” in functia de presedinte dupa alegerile din 2009, (Doamne fereste!!!) cheia succesului sau se va numi Mircea Geoana! ”
Sa nu-mi spuneti ca Geoana nu mai e presedintele PSD. Nu ne-ncalzeste cu nimic!
Una dintre marile nenorociri din vremurile acestea este si faptul ca ne putem da cu parerea despre orice, mai ales atunci cand este evident ca nu ne pricepem, cu un aer de suficienta dezarmanta.
Domnule Nastase, va respect pentru ceea ce ati reusit bun, insa, indraznesc sa va intreb ce se intampla daca aceasta lege se adopta? Dumneavoastra ati aparut din neant?
Personal, sunt dezgustat de comportamentul presedintelui actual, unul care se crede un “gimorison” atunci cand asi arunca hainele si sticla de sampanie in multime. Jalnic! Te face sa te intrebi cui ii mai arde sa candideze la urmatoarele alegeri pentru a ocupa o pozitie atat de terfelita. Este ca si cum ti-ar da cineva o bicicleta pe pana, ca sa nu folosesc o alta comparatie!
Va rog sa mai scrieti si despre lucruri mai lumesti, cu umorul care il aveti din belsug, dar fara aroganta care, intr-un tarziu, v-a rapus.
Aveti un gand bun, pastrat la noi!
“la vremea ei” este inainte de Ion Iliescu sau dupa ?
Da,excelenta analiza,fara niciun pic de exagerare,un model pentru batalia politica pe care trebuia sa o duca partidul cu demagogia gaunoasa a PD-L-ului,un partid fara doctrina(a trecut intr-o noapte de la stanga la dreapta fara ca vreun membru semnificativ de la varf sa-si dea demisia)si structurat,cu foarte putine exceptii, doar pe interese clientelare,de gasca,gasindu-si model un om care n-a citit o carte la modul serios(cu sublinieri,dictionar,consultarea surselor explicative,ajutatoare…). Asemenea analize face doar D-l Octavian Stireanu,restul celor care vorbesc sau scriu,membri PSD,sau nu au aceste informatii de substanta sau sunt timorati de propriile neputinte,facand,de multe ori,chiar deservicii partidului. De aici ar trebui sa intre masiv in rol departamentele dumneavoastra si sa demoleze tot ce este minciuna, cu argumente,atat in ceea ce priveste performantele guvernarii proprii cat si ale guvernarii actuale…
@A.N.
Ceea ce am scis pe acest blog despre Victor Ponta…………..incepe sa se adevereasca!
Din pacate!
Nu-si poate depasi……….limitele educationale,profesionale si de varsta !
Nu este ajutat nici de caracter!
In locul unui lider “cu sange in instalatie”aveti…….o caricatura de lider!
Nu-i vorba ca are si…….”ajutor”!
Va reprosati ceva domnule A.N.?
Sau poate…………nu “vad” eu bine?:)
Cumplita, fara precedent tragedie.
Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca!
@Contele, cititor si harabuleo, special pentru Dvs.:
Scandalos, Iata Pe Ce Risipeste Guvernul Banii Contribuabilului!
Agentia noastra de presa a aflat din surse sigure care a fost in realitate motivul vizitei efectuate de presedintele Romaniei, d-l Basescu Traian, in Japonia.
Pe aceasta cale ne informam cititorii ca sursele respective ne-au relatat (documentat totodata) faptul ca in cadrul intalnirii cu oamenii de afaceri niponi s-a negociat si perfectat procurarea a mai multe sute de exemplare de arbori bonsai, in tavitele lor originale si angajarea unui gradinar japonez, specializat in ikebana si intretinerea arborilor respectivi.
Acestia urmeaza sa fie dispusi pe imasul din fata Palatului Victoria unde, formand o padure, d-l Prim Ministru al Romaniei, Boc Traian, sa se poata plimba si relaxa zilnic, in momentele in care greutatile guvernarii il vor coplesi.
Functie de starea sa psihica la momentul respectiv, gradinarul japonez va aseza tavitele cu arbori in asa fel incat, armonia aranjamentului sa redea tonusul Primului Ministru, pentru a putea reveni urgent la treburile tarii.
Planul are in vedere si racolarea lui Adi Minune si inscrierea lui in PD-L concomitent cu procurarea de catre d-na Monica Ridzi a unei miniscene ce urmeaza a fi montata in padure.
De pe aceasta scena celebrul cantaret va interpreta manelele cu care d-l presedinte a avut enormul succes in alegeri, ori de cate ori acesta va fi invitat sa partticipe la sedintele Guvernului.
Intregul proiect se estimeaza ca va costa in jur de un milion de Euro (500 de Euro bonsaii, 300 E inchirierea gradinarului, restul fiind alocati procurarii miniscenei)
A consemnat pentru Dvs.,
Vartan Varujan
Sa fiti iubiti
marcus
Sa le stim si sa APLICAM!
Declaratia universala a drepturilor omului(Romania admisa in anul 1955):art.1-„toate fiintele umane se nasc libere si egale in demnitate si drepturi „ ;art.21-dreptul de a lua parte la conducerea treburilor publice ale tarii sale si de accces egal la functiile publice ;art.23-dreptul la munca ,la libera ei alegere ,in conditii echitabile si satisfacatoare a muncii ; art.19-dreptul la opinie şi de exprimare ;art29-fiecare nu va fi supus unor limitari stabilite prin lege exclusiv in vederea asigurarii recunoasterii si respectul drepturilor si libertatilor „.
Rezolutia 1096(1996)-Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei:pct.12.-AP subliniaza ca ,in ansamblu, aceste masuri nu sunt compatibile cu un Stat de drept democratic ,decat daca respecta criteriile : 1.vinovatie –este individuala si nu colectiva ;probata si deci aplicarea individuala si nu colectiva a acestor legi ;
2. garantat dreptul la aparare ,prezumptia de nevinovatie pana la proba vinovatiei si posibilitatea unui recurs punctual contra acestei decizii.Razbunarea nu constituie un obiectiv al acestor masuri si mai mult nu este permis deturnarea politica si sociala a procesului de lustratie.Scopul ei nu este de a pedepsi persoane presupus vinovate-lucrul procurorilor si ministerului public,ci de a proteja democratia.
“Dupa ani de zile de torpoare, de boicotare, sabotare si sfidare a revendicarilor legitime ale societatii civile, ale fortelor anti-totalitare, iata ca mobilizarea civic-democratica da, in fine, roade” Vladimir Tismaneanu pe blog.
Dupa ani de zile in care tinerii contestatari au ajuns burtosii si chelbosii de azi si in 20 de ani au facut NIMIC sau pe aproape , in conditiile unei crize ce distruge orice sansa a Romaniei spre un viitor sa zic “european” ( in sensul civicilor astora ) , a oligantorpiei , a 2 milioane de emigranti economici , de reinstaurare a puterii unipersonale si aneantizare a Patlamentului , iata ce o aia pe societatea civic-democratica ! Nu faptul ca Romania va trebui sa rambusrseze minim 80 mld ( ptr 20 imprumutate ! ) ci lustratia !
Ei cu ale lor, tara cu ponoasele !!
A nu uit – faptul ca azi mi se zice asta nu voprbesc la telefon de persoane care in 87 ziceau ba sper sa mai auza si altii ca il bag in #####-sii zice destul despre fortele antitolalitare recrutate din catedrele de socialism stiintific, UASCR si pe baza de ascendenta kominternista !
Potrivit unui sondaj realizat de Comisia Europeana la nivelul tuturor statelor membre, patru romani din 10 declara ca li se intampla sa ramana fara bani pentru mancare sau pentru plata unor facturi la utilitati,
@Dom’ Ghita: Cristos A Inviat!
Adevar este in ceea ce spui, dar ia de gandeste matale cum le va trece de foame romanilor stiind ca au un stat modern, reformat de tovarasul Basescu, cu o lege a lustratiei atat de necesara la momentul actual, precum resuscitarea la gura faraonilor? Eh, vezi ca esti rautacios ! Sincer sa fiu, sa mor io, sa ma pici cu ceara etc. daca inteleg qui prodest nemernicia asta, proiectat a fi ouata la moment de deces al democratiei si inscaunare a dictaturii luminate sau mai putin luminate, in Romania bashita! Da’ , ma rog, ca tema de savantlac conversational, mai mere una, bre!
sa fii iubit
marcus
Deci, justitia.
Revin cu un comentariu anterior. Ascultam aseara o declaraţie a domnului Daniel Morar dintr-o emisiune TV, în care afirmă cu subiect, predicat si complement: “Domnii politicieni ar trebui să aibă o singură grijă: să-şi dovedească nevinovăţia în instanţă”.
A bon, dacă e pe de-astea…ar trebui să vă puneti pe treabă. Adicătelea, de ce să transpire procurorii să arate că termopanele alea sunt de sorginte malefică sau fluturaşii din campanie îs marcaţi anti-fraudă? ‘Mneavoastră să vă mişcaţi rapid din leneveală şi să puneţi de-o pledoarie prin care să convingeţi instanţa că sunteţi nevinovat.
Altminteri, statul în care trăim vă declară vinovat din oficiu. Ole!
Şi încă o chestiune. Sper să nu pară deplasată.
Încercaţi să răspundeţi, dacă nu mai des, atunci cât mai multor “postatori” pe acest blog. Le oferă un sentiment plăcut de “băgat în seamă”.
Dupa cate vad acest blog, in cea mai mare parte functioneaz
a ca o galerie de fotbal. Domnul Nastase este seful ei. Este destul sa dea semnalul printr-un comentariu, ca intrega galerie sa strige: “Jos
Basescu!”,”Jos bampirul!”.
Pot sa strige “Jos comunismul!”, dar si “Huo lustratia!”. “Traiasca Justitia!” dar si “Opriti arestarile!”. Totul depinde de umorile si tactica domnului Nastase.
O injuratura la adresa PSD-ului si a lui Basescu este oricand binevenita. Orice acuzatie este buna. Chiar si aceea ca face vizite de stat ca sa cumpere bonsai.
Ceeace ma mira este ca aceasta strategie o aplicati de 5-6 ani fara succes. Chiar nu reusiti sa invatati nimic din experienta trecutului?
Cand nu mai asteptam nici o veste bune dinspre opozitie,a aparut una ,aceea ca Micul Titulescu se distreaza in raliuri.Oare se pregateste pentru un raliu avandu-l rival pe Basescu?
Ghita Bizonu’,
stii de ce se intampla ca 4 romani din 10 sa ramana fara bani de mancare sau facturi, nu?
.
).
Din cauza competitiei care, imediat ce si-a produs invingatorii, le-a si permis acestora, LEGITIM, sa ii trimita pe cei perdanti la cersit !
Competitie fundamentata pe un asa-numit spirit competitiv … despre care bine spui ca e “biologic fundamentat “. ( “intodeauna va exista un spirit competitiv … biologic fundamentat” – citatul tau complet, intr-un raspuns adresat mie).
Pai, atunci, inseamna ca pana nu vom scoate “gena competitiei” din ADN-ul uman, nu vom putea scapa de aceste probleme ?
Inseamna ca, degeaba le vom spune oamenilor ca se poate trai la fel de bine si in postura de executant (muncitor) si in cea de strateg (director), ei vor visa in continuare sa fie, nu stiu… presedintele SUA, fiind nefericiti toata viata din cauza faptului ca nu exista decat un singur post de acest gen ?
Ei bine, cred ca te inseli, draga “Ghita” (ai vazut ca m-am conformat cu prenumele-ti?
Mai exact, sunt absolut sigur ca oamenii vor renunta pana la urma, quasi-unanim !, la competitie de dragul confortului (se intampla deja aceasta destul de frecvent, in zilele noastre) , exact asa cum oamenii primitivi au renuntat la libertatea lor naturala tot de dragul confortului (a se citi: siguranta zilei de maine, daca vrei).
@ Dl. A. Nastase:
Mie imi place sa vad ca PDL-ul asta integreaza toate contradictiile imaginabile, si totusi merge inainte cu devastarea Romaniei, ba chiar o face cu maxima seriozitate si goma.
Pe Basescu il inteleg, ia din viata tot ce poate shterpeli la modul cel mai egoist, daca a gasit proshtii e meritul lui si vina lor.
Si pe locotenetii lui ii inteleg, nu pleaca din fata macelariei caci nu au alternativa: ce-ar fi fost ei prin locurile lor de bastina cu capacitatea lor?
Ii inteleg si pe cei retrasi, pe chibitzi, nici ei nu mai au alternativa caci nu pot face nimic real, sistemul este cu ochii pe ei si stie a-i juca pe melodii alese cu grija si experienta.
Inteleg si drama celor din opozitie: NU AU LIDER, cine poate nu vrea si cine vrea nu poate, pentru ca nu poate si nu poate, dar tot vrea…(?)
LIDERUL, Dle. NASTASE, stie ce si cum sa ceara si automat primeste: sprijin, forta, organizare, aport, substanta, continut, cu care cladeste!
Cu riscul de a va supara, renuntati la pasul lateral, alta solutie nu este, imi pare rau ca ma repet agasandu-va, dar imi pare bine ca inca mai am cui sa cer asa ceva, sunteti singura solutie din toate punctele de vedere si nu mai este mult pana cand toti vor constientiza acest lucru, e aproape o chestie de salvare a fiintei nationale, asta ar trebui sa ne uneasca in jurul Dvs, cat mai repede si cat mai multi, din cei inca lucizi!
Vreau sa fiu bine inteles: sistemul puterii s-a blocat in incompetenta si orice zvarcolire nu mai face decat rau, ori, ce vina are populatia asta de 20 de milioane de oameni care trebuie sa plateasca rezultatele incompetentei guvernantilor, le-a oferit totul, le-a indeplinit toate poftele, toate mofturile, le-a inghitit toate aerele de mari personalitati recoltate de prin targuri, fundaturi si sisteme, dar nu primeste nimic, nici macar speranta de viata, in acest sens trebuie inteles ca nu exista alta solutie.
ce poti comenta aici, cel mai bun articol de pana acum. Asa DA !!!
Mai aveti multi pe lista cu lustratia,pentru ca cei mai multi sunt pe listele pomelnicelor preotilor in biserici si la cimitire mai ales azi si maine de pasrele blajinilor. Tara arde si …… noi umblam cu praful (fumul) in ochi.
Sa auzim de pomenire.
Drace a rasarit un R la pastele blajinilor.Graba bato vina.
Sa auzim de bine.
Pustiului Virtual
eu as catinda bucuros . AS adica conditional optativ.
Harababura
insa partidu tua favorit o cam ia pre urmele PCR ului … ba mai rau !
Si da. legea lustratiei e buna fiindva promite totu si nu are obiect ( decat cel mult pe presu tau iubit !
Asta in timp de 40 5 dintre cetateni au de ales intre platya intretinerii si cea a halelii . Adica seful tau iubit face reforma statului in modul in care CDR a facut reforma !
Dupa mine disputele pe legea lustratiei seamana cu o harjoneala intre copii. Populatia are alte teme.
Salut aparitia produlelor departamentului cu privire la gestionarea economiei tarii in perioada 1997 – 2009.
Este un material tehnic, pentru un public mai educat. Ar trebui lansat sub forma unui material mult mai vivace, care sa ilustreze discrepantele si lipsa de stategie economica din perioada dreptei (de fapt o guvernare in interesul unui numar restrans al populatiei).
Ar trebui accentuat faptul ca criza actuala se datoreste nu numai crizei mondiale ci si crizei cauzate de guvernarea dezastruasa din perioada 2005 -2008 (noi intram in criza indiferent de criza mondiala).
SINCERE CONDOLEANTE POPORULUI POLONEZ !!!
Interesanta analiza dvs.Mi se pare ca Pdlul este partidul -stat,plin de oportunisti si corupti si non valori.Fosta deputata Carmen Moldovan de la Psd actualmente la grupul independentilor este un exemplu.Pe mine ma mira cum nu ati stiut ca tatal ei avocat este angajat la Primaria orasului Busteni avand 1.500 de euro pe luna.Primarul este Savin care este la Pdl.Si uite si asa se mai cumpara un parlamentar de partidul-stat Pdl.Mi se pare de bun simt sa propuneti o lege cu un articol unic.Cine parseste un partid in Parlament sa piarda locul de parlamentar si sa nu mai activeze 10 ani in politica.Si sa existe un”cazier politic” ca cele judiciare si fiscale.Este opinia mea si asa clasa politica se va curata de oportunisti si de partide -stat…
Intrebare intrebatoare: este vreo legatura de cauzalitate intre semnarea tratatutului de neproliferare dintre Rusia si SUA si moartea fratilor Kaczinsky si a intregii elite poloneze:
http://brailanews.blogspot.com/2010/04/sentimentele-antirusesti-alimentate-de.html
Datele problemei suna asa:
1. isi face aparitia “criza economica’,
2. Singurul stat european care nu este atins de criza economica este POLONIA lui Kaczynski. De notat ca cei doi frati au infiintat un partid de dreapta, conservator, bazat pe valorile crestine. Polonia a evitat criza prin masuri inteligente de dreapta (de notat ca dreapta autentica nu exclude masuri de protectie sociala, solidaritatea interumana, dreapta poloneza nu este handicapata precum pseudodreapta romaneasca): investitii publice, masuri de crestere economica, in favoarea progresului si, totodata, valorificand PROPRIETATEA IDENTITARA poloneza; in acelasi timp, cheltuirea cumpatata a banului public le-a permis o rezerva EVITAND ASTFEL O NOUA INDATORARE LA FMI. Pe scurt, au furat mai putin si au cheltuit eficient banul public, fie el imprumutat, fie de pe piata interna. N-am crezut niciodata ca finanta internatonala nu mai poate de bucurie ca Polonia a evitat colapsul economic si, totodata, indatorarea.
3. Presedintele si elita poloneza mor intr-un accident aviatic (exista precedentul Katyn…).
PS Dupa maretul tratat Obama – Medvedev, observ ca SUA favorizeaza regimul de la Taipei in conflictul China – Taiwan. China este izolata pe plan international sau e numai o parere?
Ce coincidenta!
Katyn 1940: Decapitarea Armatei Poloneze – Smolensk 2010: Decapitarea Conducerii Armatei Poloneze
La Katyn (localitate situata linga orasul Smolensk), in Aprilie 1940, are loc decapitarea armatei statului Polonia prin executarea de catre rusi a mii de ofiteri care fusesera luati prizonieri, majoritatea, in timpul Razboiului Polonez de Aparare din 1939.
La Smolensk, pe 10 Aprilie 2010, este decapitata conducerea armatei poloneze, intr-un aparent accident de avion, alaturi de seful statului Lech Kaczynski murind urmatorii:
- seful Statului Major polonez, generalul Franciszek Gagor
- comandantul forţelor terestre, generalul Tadeusz Buk
- comandantul forţelor aeriene, generalul Andrzej Blasik
- comandantul Marinei, amiralul Andrzej Karweta
- seful forţelor speciale, generalul Wlodzimierz Potasinski
- seful Forţelor operaţionale poloneze, generalul Bronislaw Kwiatkowski
- seful Biroului de securitate naţională pe lângă preşedinte, Aleksander Szczyglo
- ministrul-adjunct al Apărării, Stanislaw Jerzy Komorowski
Harabula,
aveti dumneavoastra posibilitatea sa strigati ”Sus Basescu”. Chiar va place ce se intampla in tara lui Basescu?
Stimate Domnule Nastase,
Bun, foarte bun articol…personal , cred ca nu va fi nici o lege a lustratiei…e o gogorita.Imi aminteste de dorinta portocaliilor de a adopta o lege care sa inchida supermarketurile duminica ,parca…aratarea pisicii, dusmanilor, dar mai ales prietenilor, sau mai corect, tovarasilor vremelnici de drum.
Ceea ce mi se pare mie cumplit in zilele astea este cum ,cel pe care nu-l mai numesc, a batut cu picioarele in parlament, justitie si oameni de afaceri…da bataie ca la Targoviste , ca sa zic asa, numai ca dupa 15 ore de audieri, s-a si p…pe ei ca in filmul Shogun, daca va amintiti.Periculos mod de a-si arata puterea, de neuitat…si de neiertat, se va vedea.
Citesc cum colegii de blog va indeamna la actiune…Hmm Ultimul lucru de care este nevoie acuma este actiunea.Opozitia, o data ca nu are cum actiona,deocamdata orice incercare de riposta esueaza in penibil, si al doilea nu este de ce sa actioneze….sa nu uitam, 12 milioane de alegatori au aratat ca le convine ce se intampla de 6 ani aici.Se poate schimba ceva?NU! timpul insa , va dovedi de partea cui a fost dreptatea.Mai ziceam candva, poate ca acestia au nevoie de o lectie istorica?DA!Iata incep sa o traiasca plenar…:)
In ceea ce ma priveste, sunt distrus, copiii vor pleca,se alege praful de toate nadejdile noastre….ii voi urma, chiar daca asta este ultimul lucru la care m-am gandit in viata, sau mint, nu m-am gandit niciodata ca va cadea comunismul, si iata , s-a intamplat, ei bine, sa plec din tara , este al doilea…
De fapt , daca facem o socoteala, in istoria recenta, natia noastra a trait cam cati ani de dictatura?Foooarte multi :fascista, comunista, si de 6 ani asta care este o impletire diabolica a celor doua…pai, sunt cam 60 de ani…cam mult si revin:12 milioane de cetateni au optat ca este bine….sa vedem!
Cu stima.
Sa le stim pe toate!Germania:”recomanda–1.limitare intre 1980 si 1989;2-eventuala inexactitate si falsificare dosare STASI.”
Cehia- Legea nr. 451/1991 adica Legea „filtrajului”:” contestata la OIM in noiembrie 1991 si iunie 1994 deoarece incalca Conventia nr.111/1958 privitor la nediscriminare -„ legea se bazeaza pe o inadmisibila prezumptie de vinovatie colectiva ,aplicata extensiv ,cu incalcarea principiilor neretroactivitatiii legii ,dreptului de aparare si prezumtiei de nevinovatie „.
Republica Federativa Ceha si Slovaca:” Curtea Constitutionala -26 noiembrie 1992 a anulat asa-zisa ” colaborare constienta „ la cateva categorii specifice-informatori,candidati la colaborarea cu Securitatea si persoane de contact; Legea nr.451/1991 in vigoare pana la 31 dec. 1996 a fost prorogata pana la 31 dec 2000”
Slovacia:” Legea nr.451/1991 a fost suspendata dupa 1 ian. 1993.”
nastase,
aveti dumneavoastra posibilitatea sa strigati ”Sus Nastase”. Chiar va place ce s-a intamplat in tara lui Nastase?
Stă în putinţa noastră!
O fapta buna…
Sa fii OM, e lucru MARE!
S-o ajutam pe Kassandra! Cu fiecare leu, euro, daruit din suflet, mai … Oameni ! Sa nu uitam nici de Radu, tot un pui de zambet ! Hai sa fim Oameni!!!
FĂ TU MAI DEPARTE
Primiţi bulgărele de zăpadă şi daţi-l mai departe! Faceţi măcar o faptă bună pe zi!. Şi, aşa cum zice Mile, “vă veţi simţi mult mai lipsiţi de toxinele unei vieţi banale, într-o Romanie de doi lei”.
Kassandra, o fetita salvata de la moarte si infiata de Iosif Rotariu şi soţia lui, Dana.În decurs de un an şi patru luni, fetiţa a fost supusă la 24 de intervenţii chirurgicale, din cauza faptului că avea foarte multe oase rupte. Nici acum nu îşi poate folosi mâinile şi un picior, iar maxilarul necesită o operaţie imediată.Trei operaţii, 100.000 de euro.Până acum, soţii Rotariu au cheltuit 40.000 de euro, însă greul abia acum începe. Kassandra mai are nevoie de trei intervenţii, pe care le poate face doar în străinătate, la Strasbourg.
Daca vrei sa o ajuti pe Kassandra, mai jos se afla conturile in care se pot trimite bani:
Cont lei: RO34BRDE360SV18398993600
Cont euro: RO70BRDE360SV80487003600
Cont dolari: RO29BRDE360SV96418133600
Titular: Daniela Liliana Rotariu
Site: http://www.iosif-rotariu.blogspot.com
http://sfinx777.wordpress.com/2010/04/09/sa-fii-om-e-lucru-mare/
Vă rog!!! Hai să ajutăm puiul de zîmbet – Kassandra !
Daca Legea lustratiei venea la vremea ei, Romania scapa de Traian Basescu?Daca revolutia nu era fura de comunisti precum ILIESCU,ROMAN si NASTASE eram liberi acum.
Tov. Nastase poti raspunde cinstit macar o data?
Cum ai reusit sa achizitionezi hectare intregi in BANAT si acum platesti cu bani grei sa pazesti tot ce ai furat de pe acolo?
Sa iti fie rusine COMUNISTULE,credema pe cuvint va veni vremea cind vei plati pt. toate hotiile pe care le-ai facut.
Cineva acolo sus te priveste.Nu vei scapa nepedepsit.
Draga Paule ,
spiritul competitiv nu poate sa fie extirpat, ci doar canalizat – de la confruntarea armata la cea fotbalistica, de la folosirea directa a violentei la cea virtualizata . Priveste ce delir declanseaza o medalie la Olimpiada! Uite recunosc ca sunt un mare amator de SF – si intr-un roman Operatiunea Omega de unu Sheckley am agsit imaginea unei lumi robotizate in care toti traiau la fel. La fel de bine , aveau nitel mai mult decat le trebuia si timp destul ca sa se preocupe sa devina diferiti prelucrand mobil standardizata cf gusturilor , traznailor fiecaruia . Fiindca deh trebe sa fim diferiti.
La alt nivel- mai profund – incercam sa ne aratam “mai buni” decat ceilalati , mai in frunce . Si asta fiindca o pozitie “superioara” atrage avantaje care nu sunt numai in moneda . Ci sa fim sinceri in posibiliatea de a avea mai multi parteneri sexuali si mai ales pe cei doriti ! “Intamplator ” aveam o mare concordanta asupra ce intelegm partenerul cel mai dorit – cred ca ai fost si tu intr-un grup al carui puls s-a accelerat cand a aparut una “bine” …. Si ca sa te “calmez” un studiu de prin alate parti arata ca femelele manifere au si ele tendinte similare preferand o minoritate dintre masculi – adica pe sleau daca nu ar exista consecintele economice ce favorizeaza familia monogama …. cam multe femei ar forma de buna voie haremuri ( nu rade ! Intr-o societate liberala pana la libertinaj iti dai seama ce haremuri ar avea un Brad Pit , un Clooney ? Insa culmea a fost in Franta unde nu Alain Delon era detinatorul de harem ci Lefevre care L avea cate 2-4 amante in acelasi timp si amantele nu se paruiau ! sa nu mai zic ca amantele ii puteau fi usor fice !). Concurenta este inevitabila numa ca azi nu o mai transam cu securea si cucuta.
Snt multe de zis …. astfel de conditionari nu pot fi anulate … intotdeauna vor fi depasite.
Sau mica neintelegere dintre noi – tu ai vrut sa fi “politicos” scriind George . Eu cam detest asta – la un moment dat in mahala erau unii botezati Jorj . Si fiindca recunosc sunt un spirit cam dominant imi zic Ghita ( pe buletin Gheorghe ) ca sa comunic tuturor ca parereea lor este gresita !( daca as fi un ins mai modest mi-as zice Einstein sau Iulius Caesar ) Bine inteles ca societatea mi-a bagat in cap “amanuntul” ca locul meu este mult mai jos decat cel al inclinatiei naturale .
Dl. A.Nastase,
Vorbind de o eventuala lustratie ,pe care “inocentul”harabula nu o vede ca un alt exercitiu de imagine de tipul apei de ploaie “condamnarea comunismului, puteti fi si autocritic?
In cazul unei asemenea legi dumneavoastra va veti retrage la Cornu ,sau il veti astepta si pe T.Basescu sa se retraga comandant pe o nava din propria curte a GSPeului?
Adica dumneavioastra pe Zambaccian sau Cornu si el pe propria feuda de la GSP?
@ Alex,
Cred ca de atata economie in cheltuirea banului public avionul number 1 n-a fost prea bine intretinut, caci refuz sa concep orice altceva decat un nefericit accident. Nu asa s-ar rezolva problema in zilele noastre, gazul si enorma piata rasariteana sunt deajuns sa convinga pe oricine, iar accesul pe pietele europene si emergente, deasemenea.
E doar o cumplita tragedie a unui popor cu care am impartit istoria…
Banatean,
1. nu-mi place modul asta de adresare;
2. n-am participat la Revolutie, asa ca nu aveam cum s-o fur;
3. iti raspund ”cinstit” ca nu am si nu am achizitionat nici o bucata de pamant in Banat. Dar daca, in 10 zile, nu poti aduce dovezi in sprijinul acestor acuzatii, iti cer sa te prezinti in Bucuresti, la sediul din Kiseleff, ca sa-ti dau, gratuit, doua perechi de palme.
Ghita Bizonu’,
nu fi atat de sigur ca SF-urile sunt pure fabulatii. Probabil tot SF era considerata si ideea “Contractului social” in momentul aparitiei sale, doar ca, dupa numai cateva decenii aceasta idee “utopica” a devenit actul de nastere al statului modern (desigur, cu aproximarile inerente oricarei idei geniale, care trebuie pusa in aplicare de catre mediocri…).
-, sau, dorinta de a fi “cineva”, zic unii psihanalisti), deci, n-a reusit inca sa puna in locul instinctelor reguli de conduita (care sa le anestezieze pe cele dintai), ei bine, aceasta societate umana sunt sigur ca peste un anumit timp va fi capabila sa integreze norme a caror respectare va produce mai multe satisfactii decat “respectarea” instinctelor ancestrale.
. Eu sunt sigur ca se va continua aceasta evolutie, si ca tine numai de politicile sociale grabirea procesului sau incetinirea lui.
Tot asa, societatea umana, care n-a reusit inca sa inlocuiasca instinctele (cel mai important fiind cel sexual – zici tu si cu Freud
Deja se intampla acest proces de anulare a instinctelor prin civilizare. El este sfasietor de lent, din cauza ca nu toate structurile societatii isi aduc contributia la indeplinirea lui. Dar, macar astazi nu mai dai cu masina peste masculi homo-sapiens in cautare de femele, asa cum poti accidenta masculi din alte specii animale, in timp ce traverseaza strada, condusi fiind numai de mirosul unei femele in calduri. Cred ca este vorba de un progres social incontestabil, trebuie sa recunosti
@ A.N.
Stimate domn,
Felicitari pentru faptul ca ati dat drumul postarii “banateanului”, ca si pentru raspuns! Din pacate, presimt ca nu va intelege nimic!
@ Banatean
1) Sa te duci la un om acasa, sa suni la usa si, cind iti deschide, sa-l injuri si s-o iei la fuga, cam cum s-ar numi, dupa mintea ta? Vitejie, nu?
2) Cita minte ai (ca daca te-ntreb de IQ, o sa crezi ca te-am injurat) ca sa spui 2 prostii mai mari decit tot Banatul ala pe care ti-l revendici?
- daca ar fi trebuit eliminati toti “comunistii” ca Nastase, citi ar mai fi ramas, prin Romanica noastra?
- daca ar fi adevarata timpenia ta cu terenurile, ai impresia ca Basescu n-ar sti? Sau, dac-ar sti, crezi ca l-ar mai intreba de termopane?
Si, daca tot n-ai inteles, o sa-ti pun o intrebare ajutatoare: stii care-i diferenta intre un comunist si-un prost? Comunistului s-ar putea sa-i treaca!
Domnule Nastase,
Faptul de a-l fi lasat pe “Banatean” sa se intrupeze pe blog (desi este evident ca-l strange vocabularul la neuronu-i comunist – nu-si poate retine adresarile cu “tovarase”), poate induce impresia ca acesta este unul din rarele cazuri de ratacire pe care le aveti de moderat; caz pe care l-ati lasat sa treaca in public, de dragul diversificarii discursului pe blog(?).
). E surprinzator, dar bine de stiut!
Se poate, de asemenea, crede ca, in fata avalansei de comentarii de acest gen, pe care le are de triat biata Manuela, ati vrut sa dati un exemplu de risc potential pentru cei care depasesc limitele bunului simt, reglementate in Codul Penal, in scopul reducerii lor pana la pragul disparitiei.
Ei bine, oricare dintre ipoteze ar fi cea corecta, subscriu la felicitarile lui Augustin.
P.S. (Referitor la perechile de palme, nu va percepeam atat de “agresiv-corporal”, pana acum, dar, probabil ca, pentru a vorbi pe limba anumitor interlocutori, sunteti capabil si de “dialoguri” care nu se desfasoara numai cu uneltele intelectualului
Foarte amuzanta replica pentru banatean! Asa cum spuneam, nu va lipseste, deloc, umorul.
Paule,
spera cat vrei. Insa conditionarile raman .
Ma rog parerile tale imi suna cunoscut. Aduc a manastore ori teorie comunista. Nu tin ptr majoritate
Eu as propune sa fie lustrati si cei care au votat asemenea persoane [GLUMESC]
Duplicitar cum ii place sa fie,PDL va scoate pe piata televiziunilor o lege a lustratiei care nu va afecta pe nimeni si care pe deasupra va fi si contestata la CCR,va fi o alta perdea de fum prin care deontologii si analistii sustinatori ai puterii vor avea cu ce sa abata atentia de la problemele reale legate de traiul populatiei.Tot vorbesc unii pe aici sau in alta parte despre faptul cum au furat comunistii revolutia si puterea dupa 1989 fara a pomeni nimic despre faptul ca toti cei care au avut fraiele puterii au ajuns acolo prin votul romanilor,stiu ca vor argumenta ca a fost manipulare si frauda,sa admitem ca asa a fost,dar se pune intrebarea ce au facut ei ca sa nu se intample asa ceva?cum de fapt as putea sa-i intreb de ce accepta ca libertatile noastre si democratia sa stea in genunchi pe pioneze?de ce accepta consolidarea partidului stat bazat pe clientela politica si eliminarea profesionistilor?Ma bucura faptul ca PDL nu mai participa la dezbateri la cele doua televiziuni,era obositor si agasant sa suporti pe ecranul televizoarelor indivizi gen Marcel Hoara care afirma cu tarie ca oficial ne este si ne va fi bine,dar practic guvernarea este un dezastru si va dura foarte mult pana vom intra in normalitate si mai mult pana vom reusi sa traim decent.In orice caz dupa ce pleaca portocalii de la putere trebuie sa stim cum au cheltuit banii contribuabililor,nu insinuez nici un fel de ilegalitate,vreau doar o simpla si banala justificare.
Banatene,
Domnule fi fan si nu te lasa, adu si posteaza dovezile respective>Si eu as dori sa te conving ca Traian a fost ce a fost dar nu am dovezi,si eu as dori sa-ti dovedesc ca Romania a avut una din cele mai mari flote europene , dar nu gasesc nici o dovada materiala,nici cel putin nava pe care Traian a fost comandant, o nava de suflet nu-i asa,si eu as dori sa spun ca Basescu avea dreptate cind incerca sa-l inlature pe motociclist, dar uite ca nu avea dreptate, doresti cumva dovezi certe,materiale in acest sens?!
Dl. Nastase, ma simt obligat, vis-avis de acuzatiile Dl Boc, sa reamintesc acelor care au uitat ca pana in anul 200 locurile de munca era din ce in ce mai rare si se faceau disponibilizari in masa. Eu am simtit dupa anul 2003 o crestere a stabilitatii economice, locurile de munca sau inmultit, ROMANIA PROSPERA.
Parerea mea este ca cei ce au luat puterea in 2004 sau laudat cu multe realizari pe care guvernarea psd le facuse sau pusese bazele lor.
Dupa aceea ce au facut se vede………..
Multumesc
Dl. Nastase, ma simt obligat, vis-avis de acuzatiile Dl Boc, sa reamintesc acelor care au uitat ca pana in anul 2000 locurile de munca erau din ce in ce mai rare si se faceau disponibilizari in masa. Eu am simtit dupa anul 2003 o crestere a stabilitatii economice, locurile de munca sau inmultit, ROMANIA PROSPERA.
Parerea mea este ca cei ce au luat puterea in 2004 sau laudat cu multe realizari pe care guvernarea psd le facuse sau pusese bazele lor.
Dupa aceea ce au facut se vede………..
Multumesc
Nu stiu daca acum acesta lege va avea acelas efect ca efectul pe care l-ar fi produs daca era aplicata din anii 90. Sunt multe greseli pe care le-au facut politicienii unele chiar in guvernarea Nastase, care se pare ca ar fi fost din puct de vedere economic cam cea mai buna dupa 90,( cea mai importanta ar pierderea prin privatizare a Petromului si concesionarea resurselor de petrol lucru care se va resimti in timp), dar nu despre asta vorbim acum. In momentul de fata cred ca ar fi necesara o lege a managementului resurselor umane din administratia locala si centrala prin care sa se depolitizeze complet iar managerii inclusiv ai deconcetratelor sa fie numiti pe criterii de compenta ca in mediu privat cu contracte pe perioada determinata si cu obiective bine stabilite. In momentul de fata este necesara o lege sau un program prin care o parte din cei disponibilizati sa poate fi specializati in achizitia de fonduri europene management de proiect pe cheltuiala statului cu oblivigativitatea angajarii pe o perioda de 3-4 ani la stat si pusi la dispozitia autoritatilor locale ( aici se poate discuta nu stiu daca trebuie disponibilizati sau doar bagati intr-un program de reconversie pentru ca disponibilizare insemna plati compensatorii ), pentru ca se stie ca exista o lipsa mare de experti in aceste domenii iar consultanta acordata de firmele private este costisituare. Cred ca acest tip de legi sunt mai utile in momentul de fata pentru ca ele produc efecte benefice in mai multe planuri cum ar fi vor scadea presiunea pe bugetul asigurarilor sociale, vor aduce fonduri institutelor de cercetare proiectare implicate in fazele de studii de fezabilitate, proiectare, etc.
Vorbind Basescu de bolsevici ne face sa ne aducem aminte de Romania ocupata de sovietici dupa razboi si mai ales sa ne aducem aminte de bolsevicii momentului de atunci cum ar fi Ana Pauker,Teohari Georgescu,Vasile Luca,Gheorghiu Dej,Alexandru Nicolski si multi alti agenti ai bolsevismului sovietic trimisi in Romania deschis sau sub acoperire,acestia avand ca document esential de lucru directiva NKVD din 2 iunie 1947.Va rog sa cautati si sa cititi aceasta directiva si s-ar putea sa constatati ca multe din acele instructiuni se potrivesc cu unele tactici modernizate ce le impune partidul de guvernamant,s-ar putea sa gresesc dar cititi totusi documentul si faceti o analiza comparativa intre atunci si acum.
Domnule prim ministru,ma onoreaza raspunsul dumneavoastra si va voi prezenta un material amplu si documentat in perioada imediat urmatoare.Daca nu se iau masuri urgente disparem ca si clasa,vom avea in zona mea un desert frumos.Cu stima!