Vizita in Arges

Pana voi avea mai multa vreme pentru comentarii, va sugerez sa vedeti un articol despre vizita in Arges :  http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=9538&Itemid=373

52 Răspunsuri to “Vizita in Arges”


  1. 1 Andrei noiembrie 13, 2009 la 7:38 pm

    Pentru cei care sunt departe de Arges, in oricare din statele Americii, le recoman si eu ceva de citit:
    http://andreisamericandream.wordpress.com/2009/11/13/alegeri-prezidentiale-haideti-sa-eliminam-culoarea-rosie-din-istoria-lumii-viitoare/

  2. 2 Fratele Marx noiembrie 13, 2009 la 7:42 pm

    Dl. Nastase este foarte ocupat. :cry: N-are vreme sa scrie comentarii. :roll: Chiar mai rau. N-are vreme nici macar sa le citeasca pe cele scrise de altii :mrgreen: altfel ar fi observat ca articolasl cu vizita de lucru in Arges (tot in Pitesti) a fost deja postat pe blogul sau de un binevoitor. Si chiar a creat ecouri. Nu mai repet ce am zis acolo ca am si uitat deja. :!: Partea buna este ca moderator de serviciu este d-na Manuela care scoate comentariile si din spasm :shock:

  3. 3 danutzys noiembrie 13, 2009 la 8:47 pm

    Instaurarea dictaturei.Presedintii tuturor sectiilor de votare au fost numiti, indirect, de catre PREFECTI, atat presedintii cat si loctiitorii fiind fosti membrii PDL, viitori membrii sau simpatizanti ai dictatorului. Vor fi corecte alegerile?

  4. 4 Alex noiembrie 13, 2009 la 9:18 pm

    De ce l-a invitat TB pe MG la o confruntare la Cluj. Desigur, conteaza pe sprijinul electoratului din Ardeal. In afara de asta, ce credeti ca pune la cale?

  5. 5 Iluminatul noiembrie 13, 2009 la 9:29 pm

    Cântec cu cântec

    Criză,criză,tristă criză !
    C-aşa-i criza trecătoare
    Când apare, când dispare
    Criză,criză.

    Ţară, ţară, dragă ţară !
    Eşti vândută la străini
    De conducători haini
    Ţară, ţară.

    Flotă. flotă, scumpă flotă !
    Simt că nimeni nu mă scapă
    De cumplit intrat la apă
    Flotă, flotă.

    Scaun, scaun, dulce scaun !
    Cum să mai am mintea trează
    Când Năstase mă vânează
    Scaun, scaun.

    Mircea, Mircea, frate Mircea !
    Ce-mi făcuşi cu armamentul
    De mă ştie continentul
    Frate, frate.

    Vilă, vilă, veche vilă !
    Ce-mi stai în Mihăileanu
    Şi îmi provocaşi aleanu’
    Vilă, vilă.

    Leană, Leană, tristă Leană !
    O să mă despart de tine
    Cât la Rahova m’or ţine
    Leană, Leană.

    Eba , Eba, fată Eba !
    Ce-o să-ţi mai facă Bruxelul
    Când s-o duce tăicuţelul
    Fată Eba.

    Măi române, măi române!
    Toată viata-m fost un hoţ
    Din Dobrogea pân’ la moţ
    Măi române.

    Am fost şi informator
    În dispreţul tuturor
    Măi române.

    Plec şi nu mă mai întorc
    Fiindc-am fost un mare porc
    Măăăi româneee !

  6. 6 eficientaenerg noiembrie 13, 2009 la 9:49 pm

    DA-edificator in Actiuni necesare!

  7. 7 Ioana Stefan noiembrie 13, 2009 la 9:59 pm

    @Andrei

    Citez:”Alegerile prezidenţiale din acest an, dau şansa optării pentru acelaşi trecut întunecat şi presărat cu crime sau un viitor legat de democraţie şi libertate”.
    Cred ca de acolo din America totul se vede portocaliu si Traian Basescu pare salvatorul national! Din pacate, pe pielea noastra, am vazut ca drumul alaturi de Basescu duce spre DICTATURA, INSTABILITATE, SARACIE, JIGNIREA TUTUROR CETATENILOR, sfidarea legilor, MINCIUNA, SFIDAREA TUTUROR PUTERILOR STATULUI. El este mai presus de lege! Si toti membrii PD-L sunt alesi dupa cat sunt de tupeisti, de obraznici, incompetenti si cat de fideli ”comandantului suprem”! Seamana prea mult cu Ceausescu pentru a-l mai putea vota! Nimeni din viata politica nu mai poate face nimic daca nu este de acord Traian Basescu.
    A creat un guvern paralel si si-a facut propriile legi pe care le-a bagat pe gat guvernului legal! Practic, a desfiintat de tot, in ultimul an, Parlamentul! Si-a depasit de mult limitele constitutionale de presedinte! Mai ales in ultimul an si-a aratat adevarata fata!
    Ne bucuram de acest lucru! Acum stim cum sa votam daca nu vrem din nou dictatura!

  8. 8 Alina noiembrie 13, 2009 la 10:25 pm

    Va rog rupeti-va 5 minute din timpul dumneavostra pretios si cititi aceste randuri:

    http://www.claudia-chelan.eu/index.php

  9. 9 instalatorul noiembrie 13, 2009 la 10:30 pm

    Andrei, inteleg din ceea ce scrieti ca aveti in vedere si un nou drapel al SUA, numai in alb si albastru.

  10. 10 Iluminatul noiembrie 13, 2009 la 10:34 pm

    “Cântec cu cântec” se suprapune pe melodia “Lume, lume”.
    Merge la pahar…electoral !

  11. 11 Carol noiembrie 13, 2009 la 11:10 pm

    @Alex

    Geoana l-a invitat pe Basescu…nu invers.

    Dar la mintea ta, nu mai conteaza!

  12. 12 Sibilla noiembrie 14, 2009 la 2:07 am

    D-le AN,
    Spuneţi : * …şi în loc sã schimbãm Constituţia, poate e mai bine sã schimbãm preşedintele. *
    Rogu-vă cum numai arkanele pot * ruga *, să precizaţi că SE IMPUNE schimbarea preşedintelui şi nu * poate e mai bine *, că cine ştie ce pricep zăbăucii, câţiva dintre ei şi cu misii p-acilea…
    stimă şi respect,
    Sibilla
    P.S. ştiu că nu vă supără completarea mea, cu toate că eu sibilină n-am abilităţi di jenu * ce dor mi-a fost de umorul dvs… * la, la, la… ;) :) Mare-i diferenţa dintre vulpi şi… vulturiţe, deci, rămâne cum am stabilit ! Doamne Ajută !

  13. 14 Alex noiembrie 14, 2009 la 5:38 pm

    Carol, te-as ruga sa-ti controlezi limbajul. Basescul este cel care l-a invitat pe Geoana la Cluj.

    Cineva trebuia sa discute cu Filat, ce-ar fi fost sa-si ia cu totii concediu.
    Şedinţe comune de guvern Romania – Moldova, propunerea lui Geoană la intalnirea cu Filat
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-14&id=44879

  14. 15 Alex noiembrie 14, 2009 la 5:45 pm

    Pentru prima data sunt de acord cu ONG-urile lui Soros:
    Cristian Pîrvulescu: Nu am auzit decât atacuri la persoană, nu pe proiecte. Totul a fost improvizat
    Preşedintele Asociaţiei Pro Democraţia acuză modul heirupist în care a fost organizat duelul Antonescu-Băsescu, lipsa dezbaterii reale şi calitatea scăzută a dialogului dintre cei doi pretendenţi la fotoliul de preşedinte al României.
    http://www.realitatea.net/cristian-pirvulescu–nu-am-auzit-decat-atacuri-la-persoana–nu-pe-proiecte–totul-a-fost-improvizat_664627.html

  15. 16 leo noiembrie 14, 2009 la 6:12 pm

    Să mă ramolească şî pi mini cineva, că fusăi dus pă vale: i-adevărat că Prostănacul fu chiar atât de prostănac încât să provoace la un duel pe care să… nu-l onoreze?!?! Îs cata să pun pariu că mârlanul l-a kilărit pe ăla micu, cu bun-simţu… că doar n-o fi fost chiar vorba de dezbatere, şi nu de întrecere socialistă în lovituri sub centură, la care cin să fie campeon, ghici ciupercă ce-i aia găozar…
    I’ll be back. Dacă am chef…

  16. 17 i.nicolae noiembrie 14, 2009 la 6:56 pm

    Acestea trebuiau spuse atunci nu acum.Mai mult la niste acuzatii mai trebuie aduse si dovezi.In lupta cu Basescu trebuie sa fiti curat ca lacrima,altfel e greu.Ati fost sfatuit de atatia sa va clarificati problemele.Va asigur ca nu aveti decat de pierdut prin aceasta atitudine.Pacat.

    Toate cele bune.

  17. 18 Marcus noiembrie 14, 2009 la 7:01 pm

    Cui Ii Este Frica De Cacacea Voda?

    Nu este pentru prima data, in acesti cinci ani de harjoneala prezidentiala, cand m-am intrebat ce dracu’ au gasit alde Cristoiu si alti pupinbasisti la el, de l-au catalogat pe chiomb drept “animal politic”?

    Asta pana la aceasta campanie electorala, cand am constatat ca marele si bravul barbat de stat, viteaz nevoie mare in luptele de strada purtate impotriva “gaozarilor” sau a “tiganicilor imputite”, carora le mangletste drept trofee, telefoanele mobile, atunci cand vine vorba de o confruntare adevarata fie cu contracandidatii sai, fie cu jurnalisti sau realizatori TV, altii decat cei care il pupa cu nerusinare in cur, baga viteza iepurelui aflat in bataia pustii si aplica tactica sarpelui aflat in cautare de gaura in care sa se ascunda. Lasitatea de care da dovada acest Cacacila Voda cu ifose de “masquile feroce”, in aceste zile de campanie, in ceea ce priveste posibilitatea de a se confrunta in direct cu contracandidatii sai va fi probabil studiata de polititologi, in regim de premiera universala si va fi inscrisa in manuale la capitolul “Asa, nu!”, dovedind in acelasi timp doua lucruri.

    Prima; legendara temeritate a marelui barbat si om de stat Basescu nu este altceva decat un balon de sapun, creatie a scribalailor pupinbasisti, chititi pe foloase sau bani grei, sa-i umfle muschii cu pompa de vid (oops!).

    Secundo; chiar daca prin absurd Traienel a posedat oarece vana intr-o anumita zona anatomica rusinoasa, aeasta s-a irosit in momentul in care i-a imprumutat udroaicei testiculele pentru a face impresie la Comisia de Ancheta.

    Singura fapta de arme pe care a comis-o in aceasta campanie electorala s-a rezumat in a reusi, inconjurat fiind de garzi de corp, conduse de o duduie portocalie cu talie de luptatoare de summo, sa nu-i cedeze lui Mircea Dinescu microfonul, pe care apoi l-a folosit pentru a-l mahalagi intru besteleala pe poet, ca la usa cortului, sigur ca nu are cum sa primeasca replica.

    In rest ‘mnealui, in totala penurie de idei electorale si de sange in instalatie, s-a multumit in a poza pe post de vitel la poarta noua, sprijinit de un televizor de butaforie, din care trei surogate expirate de Badea, Gadea si Stan se produceau cu niste texte penibile ce se doreau parodii ale emisiunilor celor trei incriminati.

    Ah, si a mai facut ceva! In fata hoardelor portocaliii itinerate prin toata tara cu deja celebrele autocare ale lui Nica, a fluturat martial oarece arme albe cu intentia declarata de a le lua gatul lui Iliescu, Vantu, Voiculescu si tuturor ciutacilor ce-i vor sta in calea spre victorie. Si cam atat!

    Jalnic personaj, de tot cacatul presedinte!

    Ori in tot acest timp, Gadea, Badea si Stan au jucat si joaca la perete, folosindu-l pe post de minge de carpa, castigand meci de meci si seara de seara prin neprezentare, spre amuzamentul total al unei audiente din ce in ce mai mare, care se intreaba nedumerita unde-i animalul politic, fiara-fiarelor, leul-leilor paralei, regele junglei etc. pentru a-i pune cu botu’ pe labe si a le baga mintile in cap.

    Iete ca nu-i!

    In aceste conditii, daca Cacacea Voda mai vrea sa salveze usoarele urme de credibilitate si/sau onorabilitate masculina ramase trebuie, vorba lui Nenea Iancu, sa fie “barbata” si, chit ca nu i-a placut, sa mai stea o data macar la Badea sau la Stan, daca la Geoana, Antonescu sau Oprescu nu-l ajuta sistemul de irigatie al instaltiei.

    Daca luam in calcul toata aceasta strategie folosita de Cacacea Voda in lupta pentru un nou mandat putem raspunde si la intrebarea din titlu. Lui Cacacea Voda ii este frica de el insusi si de ce raspunsuri ar trebui sa dea la atat de multele intrebari referitoare la ticalosiile si nerealizarile sale din toata aceasta perioada.

  18. 19 Marcus noiembrie 14, 2009 la 7:02 pm

    Ce Faci Geoana, Iar N-ai Sapca?

    Marturisesc faptul ca, desi simpatiile mele politice sunt orientate catre doctrina social-democratiei, datorita modului in care PSD-ul a gestionat anumite situatii aparute in perioada de pana la iesirea de la guvernare, in peisajul politic dambovitean, m-am abtinut pana acum in a face orice fel de comentarii pozitive cu precadere pro la adresa candidatului acestui partid la functia de presedinte al Romaniei, ba mai mult, la o adica, intre Crin Antonescu si Mircea Geoana, votul meu ar fi mers catre primul.

    Turnura pe care a luat-o insa campania electorala, dusa de acesta in ultimele zile, m-a facut sa inteleg ca una predicam si alta fumam.

    Atacul sau, conjugat cu cel al chiombului, la adresa liderului PSD pe motiv de vizita neoficiala la Moscova si insinuarea ca, in sfarsit cei doi au gasit calcaiul lui Achile din talpa lui Geoana, nu dovedeste altceva decat faptul ca cei doi, precum ursul si lupul dintr-o anecdota care a facut epoca, nemultumiti de solicitudinea iepurasului in a le stisface toate mofturile in materie de fumat, l-au luat totusi la omor pe motiv ca in ziua respectiva nu purta sapca.

    Negasind nimic compromitator la adresa lui Geoana, in timp ce din bubele din capatana asimetricului da puroiul afara precum lava din vulcan, cei doi, mizand pe resentimentele romanilor fata de vecinul de la Rasarit, s-au gandit ca ar da bine electoral o insinuare cum ca Geoana, ajuns presedinte, ar adera probabil, nici mai mult nici mai putin, decat la Federatia Rusa.

    Suparati nevoie mare, atat Antonescu cat si Basescu, ii cer acestuia sa se spovedeasca public asupra motivului pentru care si-a “permis”, neoficial, sa viziteze Mama Rusia.

    De la chiombu’ si nebunia lui te poti astepta la orice, inclusiv la insinuari de acest gen, prin care se lasa sa se inteleaga ca Geoana, ca membru al CSAT, s-a dus pe blat la rusi, cu geanta plina de documente clasificate NATO, in schimbul suportului dat de acestia in campania electorala sau, daca nu sa le vanda secrete de stat, macar sa le faca cadou ROMGAZ-ul.

    Dar de la Crin, sincer sa fiu, nu ma asteptam la asa ceva, mai ales ca Geoana pana acum nu l-a atins nici macar cu un crin in aceasta disputa. Adica in timp ce francezul, nemtoaica, englezul si mai nou alesul afro-american fac poteca la usa rusului in cautarea cailor de normalizare si inretinere a unor relatii cat mai cordiale cu acesta, imbecilul nostru, desi cand a fost Putin la Bucuresti a facut pres in fata lui, il acuza acum pe Geoana de crima de tradare nationala pe motiv de vizita neoficiala fara aprobarea si binecuvantarea lui, in calitate de sef al CSAT.

    Si asta dupa ce el, timp de cinci ani de zile, a facut praf relatiile bilaterale dintre cele doua tari cu consecinte de viscol siberian in buzunarele romanilor platitori de gaz rusesc.

    Pai, bai neispravitilor, nu aveti voi vecini in cartier cate relatii si-a facut omul acesta in activitatea sa diplomatica, activitate excelent apreciata de elita diplomatica internationala, relatii ce pot si trebuie folosite, cu el ca presedinte de tara pentru a indrepta dezastrul produs si lasat de chiomb, dupa cinci ani de carantinizare si ignorare a Romaniei pe plan international.

    Fiti convinsi ca daca, prin absurd, Geoana invitat fiind la o casa politica cu obraz si staif, oriunde in lumea civilizata, s-ar prezenta la intrare insotit de asimetric, majordomul i-ar lua cu deferenta palaria si bastonul si l-ar conduce la gazde, in timp ce uratului i-ar arata intrarea din spate, cea a servitorilor.

    Oare acest lucru sa va roada si sa va faca noptile albe?

    Crinule, vino-ti in fire, vere, si mergi pe mana lui Mirciulica, deoarece atunci cand va fi presedinte, oricat ar dori el (sa speram totusi ca nu a baut apa dupa Basescu) un guvern format din pesedisti, formula matematica a actualei configuratii parlamentare nu-i va permite acest lucru, asa ca tot cu voi va trebui sa colaboreze si sa incercati impreuna, social-democrati si liberali, sa puneti tara asta pe picioare.

    Chiar ai uitat cine v-a mentinut la putere timp de doi ani de zile, ani in care chiombu a turbat pur si simplu de oftica de a nu va putea da jos, dupa ce in prealabil va injumatatise patidul?

    De ce vrei sa strici ceea ce tocmai s-a realizat pentru tara la initiativa ta?

    Este timpul sa va spalati de pacatuele pe care le-ati facut ca partid acum cinici ani, cand ni l-ati bagat cu incaltatorul pe gat si l-ati uns imparat pe Cacaila Voda.

    Si daca tu, din motive obiectiive (partid mediu de dreapta intr-o tara saracita si in criza economica grava, fara logistica si sustinere prea mare in teritoriu) nu poti sa accezi in turul doi (cu toate ca nimic nu este imposibil), nu-l mai ataca pe Geoana, sustine-l chiar la o adica, si identifica in cunostinta de cauza adevratul adversar comun voua si acestei tari pe care a pus-o pe chituci si pe care vrea s-o transforme in feuda sa personala.

    Vreti voi, nu vreti, Mirciulica da bine in pozele oficiale, alaturi de alti sefi de state, chiar si fara sapca!

  19. 20 leo noiembrie 14, 2009 la 9:47 pm

    medium mă fac!
    ce păcate plăteşte poporul ăsta să merite un aşa om josnic de preşedinte?! cumva atâţia conducători adevăraţi pe care şi i-a vândut?!

  20. 21 Alex noiembrie 14, 2009 la 10:15 pm

    Cristian Tudor Popescu a comentat la Realitatea TV dezbaterea electorală de la Cluj dintre Traian Băsescu şi Crin Antonescu. Potrivit jurnalistului, din această dezbatere nu a câştigat nimeni, însă a pierdut, prin neprezentare, Mircea Geoană.

    “S-a spus astăzi că organizarea a lăsat de dorit. Într-adevăr ar fi trebuit să lipsească acele pupitre de plexiglas din faţa celor doi, ar fi trebuit sa aibă fiecare câte un microfon portabil ca să poată să danseze. Aici a fost o confruntare Între doi rapperi care s-au făcut din vorbe”, a spus C.T. Popescu.

    “După aceste alegeri nu e esenţial cine este preşedinte, România nu o să dispară, dar nici nu o să ajungă o ţară europeană adevărată. În aceste condiţii cei care s-au uitat, s-au uitat ca la Dansez pentru Tine la această dezbatere” este de părere C.T. Popescu.

    “Principala preocupare a celor doi candidaţi era cum să-i întoarcă vorba celuilalt. Domnul Băsescu, după ani lungi, s-a trezit în faţă cu cineva care să-i întoarcă vorba. A avut un adversar pe măsură de data asta. Ceea ce l-a pus în dificultate pe domnul preşedinte a fost remarca cu Ion Iliescu coleg de partid (PCR – n. red.) cu dânsul. Am văzut un meci cu lovituri sub nivelul permis. A fost entertainment, din cel mai bun. Domnul Crin Antonescu a dat mai mult în Mircea Geoană decât în Traian Băsescu. Părea că sunt doi inşi dispuşi oricând să cadă la înţelegere.”

    “Cel care a avut de pierdut din această confruntare a fost Mircea Geoană. Domnul Geoană a avut de pierdut pentru că nu s-a prezentat”, a precizat jurnalistul.

  21. 22 Alex noiembrie 14, 2009 la 10:25 pm

    Robert Turcescu: Tonul discuţiei nu a fost unul prăfos, ci unul încărcat de ironie muşcătoare
    http://www.realitatea.net/robert-turcescu–tonul-discutiei-nu-a-fost-unul-prafos–ci-unul-incarcat-de-ironie-muscatoare_664637.html

    Ideea e ca in Romanica nu vom prinde nici cand copiii nostri vor fi mari o campanie bazata pe proiecte, idei. Numai dueluri pe ritmuri de hip-hp, grohaituri, replici cu tenta sexuala sau rasista, hahaieli, care ii administreaza mai multe lovituri adversarului. Si dupa vot, romanashii sunt mirati de jegul politic de pe Dambovita. Au votat sex si obraznicie pe paine, asta sa manance!

  22. 23 Aya noiembrie 14, 2009 la 10:28 pm

    @

    Instalatorul

    ANDREI- NOUL COLEG DE BLOG- SI PERICOLUL CRIZEI “PE PIATA IDEILOR”

    Criza de pe pietele americane de capital a avut forta de a contamina pietele europene de gen- s-au vazut urmarile, Europa le-a trait din plin.
    Dintr-o astfel de criza se poate iesi.
    Mult mai periculoasa imi pare o eventuala criza de pe ceea ce am putea numi “piata de idei”. O miscare speculativa gresita pe o astfel de “piata” poate duce la secatuirea unor resurse generale.

    Andrei- noul nostru coleg de blog- propune scoaterea culorii rosu “din istorie”.
    Metafora este, in sine, precara si merita amendata ironic asa cum ai gacut, intrebandu-l daca isi doreste ca pe steagul Statelor Unite sa ramana doar culorile albastru si alb.

    Afirmatia acelui Andrei este,. aparent, o speculatie aberanta.
    Multe dementze istorice au pornit de la speculatii aberante, daca acestea ajung pe “piata ideilor”.
    Mie, afirmatia lui imi pare a avea un potential foarte periculos.
    Desigur, mi s-ar putea replica:”lumea nu stie cum sa iasa din criza iar tu te opresti asupra unor aberatii”.

    EU NU CRED ca acea idee “sa scoatem culoarea rusu din istorie”- acea formulare (metaforica, spunem noi)- este intamplatoare.
    Si nici nu cred ca a ajuns intamplator pe acest blog, foarte citit (pentru a nu mai discuta de varietatea “lectorilor”).

    Proveste cu atentie blogul individului: un tip (probabil, el) apare pe un camp verde.
    Daca nu am vazut eu gresit, are in mana un peste mare.
    Este o alegorie.

    Fundalul este important, pentru ca indemnul individului este mascat sub o “metaforica coloristica”.
    Cum pestele nu se prinde in iarba, inseamna ca “dominanta verde” este “capcana mortala” a “pestelui cel mare”- care, pentru a inchide cercul alegoric, este “culoarea rosu” (desi, evident, peste in sine nu este rosu).

    Remarca ta ironica trimite mult mai departe: la simboluri.

    Drapelele sunt simboluri cu incarcaturi de o forta extraordinare.
    Daca acea “idee producatoare de criza”, foarte periculoasa, se exporta (in SUA este mai greu sa reuseasca sa produca efecte- americanii inteleg democratia pana la atacurile la simboluri, la tara, la popor, etc; daca s-a ajuns acolo, dau militaria jos din pod imediat si fara discutie) si se “traduce europeneste” in miscari care duc la distrugerea publica a steagurilor care contin rosu (nici nu imi dau seama cate nu contin rosu) dementa devine generala.

    Iar daca se lanseaza “miscarea anti- rosu” (ca o joaca, initial inclusiv in materie de haine pentru a-i putea implica si pe cei care nu inteleg care este sensul ascuns al lucrurilor) lucrurile pot balansa repede, cumplit.

    Ca totul ar ajunge la un fel de (doar metaforica?) “Noapte a Sfantului Bartolomeu” pentru partidele “rosii ” (y compris social-demnocrate) este previzibil.

    Mie imi pare acea idee lansata PRIN Andrei (“sa scoatem culoarea rosu din istorie”) foarte periculoasa si dovada faptului ca miscarea este pe punctul de a produce efecte- la inceput in joaca.
    Lucrurile serioase se spun si se lanseaza “in joaca”!

  23. 24 instalatorul noiembrie 14, 2009 la 11:05 pm

    Aya, sonorul pe internet la Antena 3 a pierit, cel putin in zona mea de retea – prin grija dlui presedinte Basescu, cred eu – la orele 22:30, asa ca uite ca am aruncat o privire pe blog si ti-am citit comentariul. Hai totusi sa nu il demonizam pe Andrei. O ironie este o ironie si o demonizare o demonizare. Oricum cred ca nenea Obama are acum alte probleme decit cu ROGVAIV.

  24. 25 instalatorul noiembrie 14, 2009 la 11:28 pm

    Leo, cred ca, desi dl Geoana a luat o decizie proasta din punctul nostru de vedere, trebuie sa incercam sa il intelegem totusi. Am inteles ca aceasta dezbatere organizata in pripa a fost facuta la cererea presedintelui, ca un fel de raspuns prezidential la ideea ca ar refuza confruntarile directe. Fie ca presedintele s-a trezit cu niste timp liber in agenda electorala, fie ca a avut ceva planificat, ideea a fost probabil aceea ca primii doi contracandidati nu vor avea timpul sa isi reorganizeze propriile agende, vor refuza si atunci urma contraatacul. Nu e foarte usor sa nu vii la un miting electoral pe care il convoci, iar dl Geoana inca lupta pentru voturile electoratului pesedist. Dl Geoana a apreciat ca este mai bine sa fie prezent intr-un miting al electorilor pesedisti decit sa puncteze si el pe linga dl Antonescu in fata presedintelui. Si pentru dl Geoana maieul e mai aproape decit camasa.

  25. 26 leo noiembrie 15, 2009 la 12:26 am

    Sorry, nea instalatorul, dar nici măcar Aya nu m-ar putea convinge că tertipul mârlănesc al Mârlanului ar putea fi o justificare pentru reacţia prostănăcească a Prostănacului! Nu îmi inspiră prea multe Crin, dar la faza asta a procedat corect: era poate singura ocazie de a prinde masculul Alfa al hienelor în câmp deschis! Şi l-a zobit! Îmi fac desktop după faţa pupezei blonde din momentul discuţiei pe tema misoginismului! Ierea NEAGRĂ! ORICE program trebuia anulat pentru a arăta că nu ai lansat provocarea la cacealma şi că, la orice oră din zi şi din noapte, eşti în stare să dai peste bot jalnicului Cacealmist. Dar, evident, nu e în stare şi mascota pesede.
    Şi nici măcar n-are nimic de pierdut, că nu mascotele pierd, ci ECHIPELE!
    Păcat…
    Domnule Năstase, tot nu vă pare rău că n-aţi acţionat când puteaţi şi trebuia s-o faceţi?
    Întreb şi io, ca tot cetăţeanul turmentat, EU CU CINE DRACU VOTEZ?!?!

  26. 27 leo noiembrie 15, 2009 la 12:27 am

    PS
    evident, nu că Aya ar încerca vreodată un asemenea demers împotriva firii taman cu ăsta baci…

  27. 29 gigi noiembrie 15, 2009 la 1:07 am

    Doua enunturi dupa “runda Cluj”:
    -alegerile prezidentiale in Romania 2009 pot fi inca castigate de un badaran politic
    -s-a evidentiat diferenta intre un flecar politic si un om politic
    autentic.
    Corolarul celor doua enunturi anterioare:un om politic de succes in Romania 2009 poate fi,inca,un badaran incurabil.

  28. 31 alice noiembrie 15, 2009 la 8:27 am

    La prima vedere se pare ca dl Geoana ar avea de pierdut,dar sa vedem pana la urma cine va pierde.Un proverb romanesc spune ca ,, toamna se culeg bobocii”,iar altuln ,, cine rade la urma ,rade mai bine”.

  29. 32 contele noiembrie 15, 2009 la 12:52 pm

    Cred ca Geoana ar trebui sa stea departe de asa numitele dezbateri.Nu cred ca are fata.O sa-l faca din vorbe.Diferenta dintre un rapper si un cantaret de romante.E tavaleala nu dezbatere de idei..De cate ori a incercat sa fie “muscator”n-a reusit sa fie decat lamentabil.Dar daca tot vrea sa se duca ,sa-si ia si cizmele de cauciuc din campania pentru primarie.Da bine.
    In alta ordine de idei,Antonescu ataca locul 2 (si va ataca din ce in ce mai mult,perioada de noncombat s-a terminat) si Basescu incearca sa se puna bine cu electoratul liberal in vederea turului decisiv.
    Si, apropo de ce se discuta pe blog,rapperul cui se adreseaza ?Electoratului suburban.Da’ prinde si la rural.

  30. 33 virus noiembrie 15, 2009 la 1:47 pm

    Va veni 2010
    O mai fi iar dusu’ rece?
    Tot asa,care pe care
    Cine-i cu “cartea” mai mare…?

    Ma intreb in sinea mea
    O intra ceva,ceva?
    Ma gandeam pe la palat,
    C-acolo se da cu blat…

    S-or mai fi “scolit” boierii
    Cand s-or duce-n capu’ tarii?
    Mi-e ca si cu asi si popa
    Tot i-apuca fro sincopa…

    Nici de-ar fi chinta royala,
    Pentru-ai nostri,nu-i scofala…
    Astia dau cu chinta sparta,
    Ca s-o puna iar de cearta…

    Crupier, strange pe masa
    Sa nu ia boieru’ plasa…
    Invata-i tu, la asi rostu’
    Sa nu joace popa prostu’…

    ps/Sa ma bag si io c-o scurta
    Ca-mi intra un as in “burta”..
    O s-o pun la cacealma
    Duce-m-as in pana mea..!

  31. 34 Aya noiembrie 15, 2009 la 9:04 pm

    @

    alice

    Bobocii nu se culeg, dar se numara. Toamna, intr-adevar.

  32. 35 Aya noiembrie 15, 2009 la 9:32 pm

    @

    Instalatorul

    MIRCEA GEOANA: DE LA NEGATIV LA POZITIV

    Este lupta (unii spun chiar razboi- daca e asa, e unul surd, cu atat mai periculos) electorala.
    Rezultatul luptelor nu se “scrie” cu intelegere umana, dar cu actiune efectiva.
    Mircea Geoana a gresit. La nivelul mentalului colectiv, are o bila neagra.
    Putea ruga pe altcineva sa sustina meetingul electoral.
    Daca mesajul ar fi fost “a fost provocat, pe nepregatite, de Basescu, la o confruntare televizata si ar fi fost lipsa de barbatie politica sa nu se prezinte” toata lumea ar fi aclamat decizia si l-ar fi sustinut.
    In plus, totul fiind televizat, sigur ar fi avut cel putin sansa (pe care si-a anulat-o) de a castiga niste puncte, la nivel general.

    Chiar daca- sa admitem- nu ar fi punctat in confruntarea cu Basescu, nu ar fi planat asupra lui ideea ca nu s-a prezentat de frica (asa ceva este contraproductiv, pentru a nu spune altfel). Astfel de opinii nu pot fi demontate, la nivelul mentalului colectiv, prin prezumtii.

    ALTCEVA A FOST POZITIV- si asta trebuie retinut.
    Dupa confruntarea televizata Traian Basescu- Crin Antonescu, lui Mircea Georna i s-au pus niste intrebari, raspunsurile fiind difuzate de posturile TV.

    Una dintre intrebari a fost cum comenteaza afirmatiile lui Crin Antonescu depsre el (au fost reproduse- au fost prezentate si imagini).

    MIRCEA GEOANA A RASPUNS PERFECT, din punctul meu de vedere (este pentru prima oara cand aud, la el, un raspuns pe care l-as fi sfatuit sa il dea- mai clar, prima oara cand nu doar il vad in acord cu ideile mele, dar si formuland asa cum consider ca este bine).
    Mai mult, a pastrat o expresie luminoasa- asa si trebuia.

    In rezumat, a spus ca nu trebuie blamat Antonescu pentru ceea ce spune si face, intrucat este campanie electorala si incearca sa lupte pentru locul doi, pentru a intra in al doilea tur de scrutin.

    Intrebat fiind daca nu cumva acele afirmatii ale lui Antonescu pericliteaza coalitia majoritara din Parlament, Mircea Geoana A RASPUNS DIN NOU PERFECT.
    In rezumat, a spus ca acea coalitie reprezinta un bun valoros castigat si ca nu are cum fi afectata de firestile manifestari electorale. A mai precizat ca sub nici o forma el nu il va ataca pe Antonescu, el mergand pe ideea programelor, a ofertei efective, a discutiilor cu electoratul.

    A mai spus ceva cu totul deosebit, pentru care ii dau nota 10- citez din memorie:” Sa nu uitam, eu nu uit, ca dupa 22 noiembrie si dupa 6 decembrie, oamenii se vor intalni tot in Parlament si vor colabora.”

    A mai afirmat- tot de nota 10- ca aceasta colalitie este premisa un ei colaborari frucutoase la guvernare PSD- PNL.
    A exclus orice posibila colaborare cu PD-L “atat cei din PSD si, nu ma indoiesc, atat cei din PNL suntem “vaccinati” impotriva PD-L in urma colaborarii cu acest partid”.

  33. 36 Aya noiembrie 15, 2009 la 9:38 pm

    @

    Leo

    Nici nu as incerca veodata sa te conving ca nu a gresit- caci asta si ideea mea.
    Cand nu te duci la o astfel de confruntare esti cotat ca fricos (deci, bila neagra) indiferent de motivatie (un meeting nu e un motiv- putea ruga pe altcineva sa il sustina care, daca ar fi explicat bine situatia, i-ar fi adus multe puncte in plus).
    Sa mai spun ca, subliminal, absenta sa NU se contabilizeaza ca un plus la Antonescu, dar la Basescu (pentru ca, in perceptia generala, el este un contracandidat al lui Basescu, nu al lui Antonescu)?

    Dar, ulterior, a avut o prestatie de nota 10 (e rar ca acord asa ceva!).

    Iti spun si tie ce i-am spus Instalatorului, legat de acest subiect:

    ALTCEVA A FOST POZITIV LA MIRCEA GEAONA- si asta trebuie retinut.

    Dupa confruntarea televizata Traian Basescu- Crin Antonescu, lui Mircea Georna i s-au pus niste intrebari, raspunsurile fiind difuzate de posturile TV.

    Una dintre intrebari a fost cum comenteaza afirmatiile lui Crin Antonescu depsre el (au fost reproduse- au fost prezentate si imagini).

    MIRCEA GEOANA A RASPUNS PERFECT, din punctul meu de vedere (este pentru prima oara cand aud, la el, un raspuns pe care l-as fi sfatuit sa il dea- mai clar, prima oara cand nu doar il vad in acord cu ideile mele, dar si formuland asa cum consider ca este bine).
    Mai mult, a pastrat o expresie luminoasa- asa si trebuia.

    In rezumat, a spus ca nu trebuie blamat Antonescu pentru ceea ce spune si face, intrucat este campanie electorala si incearca sa lupte pentru locul doi, pentru a intra in al doilea tur de scrutin.

    Intrebat fiind daca nu cumva acele afirmatii ale lui Antonescu pericliteaza coalitia majoritara din Parlament, Mircea Geoana A RASPUNS DIN NOU PERFECT.
    In rezumat, a spus ca acea coalitie reprezinta un bun valoros castigat si ca nu are cum fi afectata de firestile manifestari electorale. A mai precizat ca sub nici o forma el nu il va ataca pe Antonescu, el mergand pe ideea programelor, a ofertei efective, a discutiilor cu electoratul.

    A mai spus ceva cu totul deosebit, pentru care ii dau nota 10- citez din memorie:” Sa nu uitam, eu nu uit, ca dupa 22 noiembrie si dupa 6 decembrie, oamenii se vor intalni tot in Parlament si vor colabora.”

    A mai afirmat- tot de nota 10- ca aceasta colalitie este premisa un ei colaborari frucutoase la guvernare PSD- PNL.
    A exclus orice posibila colaborare cu PD-L “atat cei din PSD si, nu ma indoiesc, atat cei din PNL suntem “vaccinati” impotriva PD-L in urma colaborarii cu acest partid”.

  34. 37 leo noiembrie 15, 2009 la 10:22 pm

    Aya,
    înţeleg de la tălică:
    1.Pinnochio are consilieri buni.
    2.de data asta, a avut timp şi i-a ascultat.
    3.trebuie că ai fost TERIBIL de încântată, din moment ce ai repetat sublinierile respective de două ori.
    4.îţi place teribil teatrul. (şi totuşi, e cu totul altceva decât telenovelă!)
    mă uit la căpăţânosul din oglindă: zice că n-o să creadă NICIODATĂ în vorbele spuse nu atunci când trebuie, nu spontan, ci în urma analizării „partidei” de către „antrenorii” şahistului. matul se produsese. punct.
    vezi, eu nu mă limitez să detest trădătorii, urăsc într-atât trădarea, încât nu pot să uit: i-a scuipat pe ANeul şi pe Bunicuţa, şi acum…
    crede-mă, ar fi mult prea grav dacă aş continua, şi tălică eşti mult prea încântată în momentul ăsta. chiar cred că a venit vremea să „I rest my case” în materie de catidanturi la penibilitatea asta de „alegeri libere”. oricum, am fost deja mai mult decât clar: nici în şpagat pe urechi de-ar sta, reprezentanţii prostănăciei şi tupeului n-ar putea să mă întoarcă din decizia de a nu vota vreuna dintre cele două variante de coşmar – nici că mai contează ordinea pe scara Richter a coşmarurilor cutremurătoare – la care, ÎNCĂ, mai sper să nu se limiteze un tur doi sinistru de strivitor de speranţă. sunt, vorba tălică, mult prea încăpăţânat pentru asta. ori doar pur şi simplu egal cu mine însumi, alergicul la prostănăcie şi tupeu…
    PS
    cine dracu l-o fi pus pe Chirurgu să se jure că nu va catinda la prezidenţiale, făcând acum penibilitatea asta de jalnică figură întorcându-se din cale?!

  35. 38 leo noiembrie 16, 2009 la 12:40 am

    PS
    bănuiesc că nu e cazul să precizez who’s who cele două personaje de mai sus; ori de mai jos…

  36. 39 Aya noiembrie 16, 2009 la 2:20 am

    @

    Leo

    DE CE CONFUNZI PLACERILE ESTETICE CU FONDUL, CARE DAINUIE?

    Ai reusit- fara sa vrei, desigur- ceea ce nu ar fi reusit un regiment de psihologi daca mi-ar fi facut “portretul interior” si ar fi dat solutii pentru cum sa se umble pe “butoanele mecanismelor” mele: sa ma scoti din functiune (ceea ce nu este bine deloc, pentru ca eu fac mari eforturi sa raman “conectata”) dar nu oricum, ci in urma unui sentiment de durere neputincioasa amestecata cu o senzatie de nedreptate si amaraciune.

    Ce a fost cu replica aceea? De unde sa stiu eu ce fac consilierii?
    Ma vei ierta, dar iti voi raspunde fara precautii.
    Tu chiar nu poti si/sau nu stii sa ai bucurii strict estetice? Pentru mine, acestea sunt importante.
    Spui ca imi place teatrul. Banuiesc ca nu ai vrut sa afirmi, prin asta, ca imi place sa merg la teatru (consider elementar acest lucru).

    Daca ai vrut sa insinuezi ca eu joc teatru, te asigur ca gresesti.
    Daca ai vrut sa spui ca apreciez un rol jucat bine de cineva, raspunsul este afirmativ. Intra in bucuriile mele estetice.
    Nu ma refer, acum, doar la rolurile electorale- desi cred ca e bine sa ma opresc asupra lor.

    Pentru mine, unicul lucru interesant intr-o campanie electorala este sa urmaresc cu atentie felul in care isi joaca fiecare rolul.
    Stii bine ca se voteaza “imagini”, nicidecum ceea ce inseamna fiecare personaj in parte, zi de zi.
    Pentru unii, rolul se potriveste manusa, caci corespunde personalitatii lor- fiind doar accentuate anumite trasaturi.
    Altii, personaje fade in viata de zi cu zi, sunt obligati sa joace roluri “eroice”. Ma amuza efortul teribil pe care il fac, grimasele pe care unii le-ar putea crede incercari de a da un plus de expresie rolului- in realitate, sunt chiar limita lor, a incordarii lor fizice pana la durere. Abia astepta sa iasa din rol pentru a dormi, pentru a se odihni niste ani.
    Altii intra in roluri telenovelistice, altii in cele de exemple de seriozitate si moralitate, altii in extraordinari indivizi competenti in toate domenile, etc.

    Fiarcare stie ca e de fapt un concurs de roluri- stie si publicul, sau, cel putin, publicul ca mine. Acesta da note interpretarilor- totale sau secventiale. Cand vede un rol bine interperetat, are satisfactii estetice.
    Pentru publicul ca mine, in campania electorala se estompeaza animozitatile- ramane doar spectacolul.
    Eu stiu bine ce voi face la urne, inca dinaintea inceperii reprezentatiei- asa ca pot urmari, relaxata, totul.

    Leo, stii celebra expresie a lui Disraeli: “Un bun discurs imi poate schimba convingerile politice dar niciodata votul”?
    Schimba ce e de schimbat si ajungi la mine.

    In cazul despre care am vorbit- si la care mi-ai replicat (total nedrept- mare pacat ai faptuit cu sufletul meu, care nu are platosa fata de prieteni) m-au bucurat doua lucruri:
    -rolul foarte bine interpretat (satisfactie estetica pura);
    - faptul ca s-au folosit replici de aici, de pe blog (alt tip de satisfactie estetica- nu doar pentru ca erau bune replicile, dar au contribuit la rol; dubla satisfactie estetica!).

    Leo, dincolo de nedreptate, ai reusit sa ma ranesti cu ceva.
    Imi spui, cumva cu repros si punandu-ma la index, ca tu nu poti uita (citez): ” i-a scuipat pe ANeul şi pe Bunicuţa, şi acum…”.
    Din ton si din tot imi arati ca eu uit asta?
    Ca sa intelegi bine: despre Bunicuta, mai treaca-mearga de la mine.
    Despre ANul, insa, cum ai putut crede ca uit?

    Leo, probabil ai uitat- sau nu ai crezut: la sectiunea “La multi ani Sfintii Mihai si Gavril” am dedicat tuturor baietilor de pe blog, care isi serbau, atunci, patronul, un dans al unei fete in rochie rosie (Gillian Norris, dar nu numele e important).
    Dansul e o improvizatie.
    Am sugerat, atunci, intr-o postare- replica (la ceva mizer) ca tot ceea ce se petrece pe acea scena- de la felul de a fi al fetei care danseaza, la culoarea rochiei, la felul in care parca se joaca pe scena bucurandu-se de miscari, chiar la “alcatuirea” ei, DACA o privesti IN MISCARE par a fi eu (unii spun ca “parerea” e foarte intemeiata- insa, doar vag si la figura; suntem, insa, amandoua brunete).
    Iti voi trimite un dans- dar mult mai reprezentativ este celalat.

    Priveste-o si gandeste-te ca sunt eu, schimband ce e de schimbat:
    “Well, except for the names and a few other changes
    If you talk about me, the story’s the same one”
    iti spun (preluand cuvintele lui Neil Diamond din “I am, I said”).

    Unui astfel de personaj, ca mine (uita-te acolo, din nou, si ma vei vedea pe mine, fara nici un fel de gluma) sigur ca ii plac scena, reflectoarele, rolurile. Si, in afara de acestea, are placeri estetice.

    Toate cele spuse, insa, nu schimba fondul.
    Acela e stiut si dainuie. In rest, pot sa ma joc cat vreau. Uneori, serios.

    http://www.youtube.com/watch?v=srGnsZuysAM

  37. 41 Aya noiembrie 16, 2009 la 2:21 am

    @

    Leo

    “Gypsy remixted” este “ilustratia” textului meu.

  38. 42 Aya noiembrie 16, 2009 la 2:23 am

    @

    Leo

    Corect: “remixed”.
    Incep si eu ca tine, intr-un mesaj mai vechi.

  39. 43 Draghi Puterity noiembrie 16, 2009 la 2:56 am

    @Andrei

    Eu iti propun sa incepi prin a elimina culoarea rosie din televizorul tau color. Vizionare placuta. :lol:

  40. 45 leo noiembrie 16, 2009 la 9:08 am

    Aya,
    Mă iartă.
    A funcţionat, mai tot timpul, atât de bine comunicarea – mai ales dincolo de cuvinte, deşi asta ar putea suna şocant pentru cei care cunosc teoria comunicării şi limitele comunicării în scris, încât, pentru o clipă, de mare personală supărare clipă, efectiv am uitat că Aya e Aya şi leo e leo, că Aya, ca orice om, are susceptibilităţi proprii, că leo, ca orice om, îşi poate rătăci interlocutorii printre rânduri. (pe unii, mai mult decât uneori, dar asta-i altă discuţie)
    Probabil sub efectul „scenetei” cu Iago de pe firul următor, nu vei fi sesizat că era vorba despre un dezgolit leo aici. Care leo niciodată n-ar fi avut vedere în ce te priveşte pe tălică altuceva decât plăcerea estetică a urmăririi celor care intră în pielea unui personaj. Care leo niciodată nu te-ar fi plasat pe tălică în spatele unor puncte puncte mai acuzatoare decât o mie de cuvinte, într-un loc în care, chiar credeam că e evident, se plasa TRĂDĂTORUL, cel care, oripilant pentru toate simţurile mele, mai ales al şaselea, linge temeinic unde a scuipat, joacă un alt rol, dar nu magistral, cum ar fi făcut-o poate un Ştefan Iordache în Prinţul Negru, ci jalnic, aşa cum numai negrul amintirii negrilor gumari ai unui catindat la Primăria Generală ar putea zugrăvi.
    Chiar nu vroiam să dezvolt nici măcar cu atât acele puncte puncte, pentru că mi-s sufletul şi mintea în zug-zwang văzând cum diverşi purtători de idei la ale căror păreri ţin – Aya, Augustin, Sibilla şi nu numai, poate din raţiuni de big-picture inaccesibil unui căpăţânos pentru care albul nu poate fi decât alb, iar negrul niciodată gri, trec peste trecut, lăsând loc de manifestare unor aplaudaci penibili ce confundă blogul cu scena Cântării României povestindu-ne cât de mândru răsare soarele când Pinnochio ne întunecă ecranele tembelizoarelor cu clăpăugeala vizuală şi psihică a fiinţei care este…
    Deci… mă iartă
    simt nevoia sămi fiu suficient…

  41. 46 virus noiembrie 16, 2009 la 10:59 am

    Aho ,aho,copii si frati
    …………………………
    Meditati si m-ascultati,
    Iar de n-oti fi incantati,
    Doar in gand sa ma-njurati,
    Nu aici,cand voi postati…
    Veniti si nu pregetati,
    Pe doojdoi sa-i votati..!
    Paru’ sa vi-l periati,
    Cu grija sa-l pieptanati,
    La subrat sa epilati,
    Ca la urne transpirati…
    Mic dejun sa nu mancati,
    Mai bine sa degustati,
    Ca face rau la ficati..
    Frumos sa va inbracati,
    Hainele bune sa luati…
    Nu fiti impacientati,
    Cand la cozi v-aliniati
    Si in sectii voi intrati..
    Fiti calmi si nu panicati,
    Nu cumva sa fraudati,
    Ca atunci sunteti mancati..
    Grijile acas lasati,
    De val sa nu fiti purtati,
    Cand siglele cautati,
    De patima macinati…
    In tusuri sa inmuiati,
    Stampilele ,cand votati
    Si nu fiti influentati,
    De cei rai, imbarligati…
    In fine,copii si frati
    Atentie ce votati,
    Ca cinci ani sa nu oftati,
    In ei sa nu va b.a.g.ati
    Nu spui,va imaginati

  42. 48 instalatorul noiembrie 16, 2009 la 12:41 pm

    Aya, Leo, va multumesc pentru comentarii.

  43. 49 Aya noiembrie 16, 2009 la 2:20 pm

    @

    Instalatorul

    Iti raspund zambind: care ti-a placut mai mult?
    Play me? Kill Bill? Gypsy remixed?

  44. 50 Aya noiembrie 16, 2009 la 2:34 pm

    @

    Draghi

    Nota 10 pentru sugestia “televizionistica” adresata lui Andrei.

    P.S.
    Dar din rochita rosie, nu!
    Nu-i asa?

  45. 51 leo noiembrie 16, 2009 la 7:15 pm

    …dar, şi sub prăpăstii Hymalaiene de disperare de-aş fi, tot sub formă… olfactivă aş percepe… ceva… mai adevărat spre a defini torentul pârâului de munte tupilat sub oglinda unui lac glaciar…


  1. 1 Dezbatere: Crin Antonescu versus Traian Basescu « Alexandru Marin-Jurnal de bord Trackback pe noiembrie 14, 2009 la 10:49 am

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,429 other followers