Antena 3 – ora 19.10

Adrian Nastase este astazi invitatul lui Moise Guran la emisiunea Bizbazar, Antena 3, ora 19.10.

Emisiunea poate fi urmarita live aici.

Echipa AN

99 Răspunsuri to “Antena 3 – ora 19.10”


  1. 1 virus noiembrie 4, 2009 la 2:26 pm

    Tot astazi
    …………………………..
    Astazi este ziua lui
    Ziua Traienelului!
    Facand parte din pulime,
    Din marea noastra multime,
    Ma gandii si io sa-i zic
    Doua vorbe cu lipic!

    Mai rareste-o,bre, cu spritzu’,
    Ca nu muta Golden Blitz-ul!
    Ai grija cu juna Udrea,
    Ca ne afla toata urbea!
    Acu’ ca te-ai pieptanat
    Si de plete ai scapat,
    Ai alura unui sfant
    Nu mai ai suvitza-n vant!
    Si nu mai ai nici dosar
    Ca sa fii iar gaozar!
    Fa “baie” mai ponderat,
    Ca nu vreu s-ajungi la pat..
    Nu mai trage la buhaie ,
    Ca si-asa iese o laie..
    Una bucalaie,rasa meri in os,
    De pe plai manos,
    Belita pe-o parte,
    Nu cum scrie-n carte…
    In final ,cum se cuvine
    Iti doresc sa te faci bine!
    Sa nu ne privesti iar sui,
    In ziua marlitului…

  2. 2 Gabriela Savitsky noiembrie 4, 2009 la 3:18 pm

    Poate aveți bunăvoința să explicați, pentru telespectatori, că Statul a fost reformat odată cu încheierea capitolului de negociere pe JAI (Justiție – Afaceri Interne). Să nu ne mai plictisească derbedeul cu minciuna asta despre ”reformarea” statului care, în viziunea lui trebuie sa-i fie subordonat în totalitate.

  3. 3 Sibilla noiembrie 4, 2009 la 4:51 pm

    Succes d-le Năstase !
    Sunt absolut convinsă, domnia dumneavoastră ştiţi exact şi mai bine ca oricine ce aspecte să punctaţi, că tot * confundă * ceva kameleonsky dialogul şi exprimarea opiniilor cu… condicuţa de sugestii şi reclamaţii… ipocrizia bat-o buba, bântuie prin hălăduire şi, poate că e timpul antidotului, adicătelea Ignore ;) :)
    Rămâne cum am stabilit !
    stimă,
    Sibilla

  4. 4 Costin Tanasescu noiembrie 4, 2009 la 5:17 pm

    E ziua ta, Traiane, zi plina de’mplinire,
    Mareata zi ce-arata, care-i a ta menire.
    Ne esti carmaci si voda, ba chiar stramos ne esti
    Noi gene’avem din tine, vestit zeu din povesti.

    N-ai împlinit prea multe, nimic chiar n-ai facut
    La schimb ne-ai dat scandaluri, esti zmeul de temut!
    Ti-ai promovat amanta, pe post de Cosanzeana
    Iar tuta e la Bruxelles, din moft, marita doamna.

    Fara de numar banii, in teanc i-ai adunat
    Beizadeaua-ti mare, din furt, are palat.
    Ti-ai pricopsit tot clanul cu-averi nemasurate
    La arsenal e mare, prea mult iubitu-ti frate.

    Boboru’ l-ai dat dracu’, doar circ i-ai oferit
    Lasandu-l far’izmana si’n mare deficit.
    Camasa-i arvunita, si-a scos-o la mezat
    Ca sa plateasca rate la imprumutu’ luat.

    Ne faci acum din vorbe, cersind un nou mandat
    Cinci ani fost-au degeaba, sarman voda ratat.
    Tu crezi ca-i ca la scoala, cand nu ai chef sa-nveti
    Puletii sa-ti dea votul, ca anul sa-l repeti.

    Dar nu-i asa, Traiane, de ziua ta-ti uram
    Te du tu si ne lasa in pace sa speram
    La timpuri mult mai bune, la cheag si bunastare
    Te du, ia-ti si amanta, sirena la vapoare.

    Un scurt mesaj de suflet – de ziua ta-ti trimit !
    Ne las-odata-n pace – Te du de-unde-ai venit ,
    Poporul nu-i ca vasul ,sa mearga prin furtuni,
    De tine provocate si-o clica de nebuni !
    Cu dintii de putere te-agati fara rusine
    Mintindu-ne tot timpul , ca numai tu faci bineee !

    Vezi bine ca poporul ,nu-ti mai doreste vrerea
    De ce ? nu pleci de-acolo ? te-a imbatat puterea ?
    Incerci cu disperare sa stai la Cotroceni
    Pe noi ne vezi – o gloata – ori gluga de coceni !

    Te-asteapta draga mare !, acum de ea ti-e frica ?,
    Te du din nou…a apa, din apa te ridica !
    Si lasa tara-n pace , usor sa isi revina,
    Nu e de tine ,tronul ” acum n-o sa-ti mai , tina

    Minciunile-nsirate , ce ti se par doar glume ,
    Se-ntorc, ”napoi la tine !! si or sa se razbune !
    Poporul ce-l crezi prost, in timp s-a desteptat
    Si n-o sa bage-n urne , ce tu ai asteptat !

    Nimic nu e vremelnic ! orice e trecator !
    Si vei da socoteala ! suveranului popor !
    Te-a imbatat puterea ? te vezi precum un zeu ?!
    Te-o judeca Poporul si bunul Dumnezeu !

  5. 6 ELMMAR noiembrie 4, 2009 la 5:31 pm

    Ma grabesc sa ii spun ceva, cuiva inainte de ora la care va aparea AN pe post, pentru ca dupa aceea avem alta treaba.

    @TRAIAN BASESCU

    Sanatate (?) si negociere spornica!
    Doua lucruri sunt sigure:
    1. La Cotroceni sigur nu mai iei cinci ani
    2. Sigur iei mai mult de cinci ani la “mititica” daca nu negociezi spornic.

    Pentru ca e ziua ta iti spun si la multi ani, unde or fi sa fie.

  6. 7 Alex noiembrie 4, 2009 la 5:58 pm

    Surse PDL: Blaga ar putea fi desemnat premier de Basescu
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-04&id=43748

  7. 8 diogenecainele noiembrie 4, 2009 la 6:02 pm

    Redau si eu in continuare, o poezie in ton cu vremurile:

    Oda catre tovarasa Elena Ceausescu , prima femeie a tarii

    Elena Ceausescu , omul ce intruchipeaza pe vecie
    Femeia acestei natii, atat de plina de virtuti,
    Mandrie, cinste, frumusete si monument de harnicie,
    Pentru acestea toate, iata, iti vine dreapta tarii sa saruti.
    E mama, plina de iubire si om politic, cu renume
    Si e savantul, pentru care nici o izbanda nu e grea.
    Ea duce faima stiintei noastre si a tarii in intreaga lume
    Iar patria o proslaveste si se mandreste azi cu ea.
    Aceasta nobila plamada e un destin si o constiinta
    Tovarasa e de o viata eroului national
    Iar existenta lor de lupta – o glorioasa biruinta
    Pe drumul rascolit de patimi sub arcul tarii triumfal,
    In tot ce face ea aduce un spor de cinste si candoare,
    Un intelept si un fluviu de omenie
    Pecetea ei de puritate se simte in fiece lucrare
    Pe unde calca cresc izvoare si macii ii infloresc sub pasi.

  8. 9 diogenecainele noiembrie 4, 2009 la 6:05 pm

    Oda catre tovarasa Elena Ceausescu , prima femeie a tarii

    Elena Ceausescu , omul ce intruchipeaza pe vecie
    Femeia acestei natii, atat de plina de virtuti,
    Mandrie, cinste, frumusete si monument de harnicie,
    Pentru acestea toate, iata, iti vine dreapta tarii sa saruti.
    E mama, plina de iubire si om politic, cu renume
    Si e savantul, pentru care nici o izbanda nu e grea.
    Ea duce faima stiintei noastre si a tarii in intreaga lume
    Iar patria o proslaveste si se mandreste azi cu ea.
    Aceasta nobila plamada e un destin si o constiinta
    Tovarasa e de o viata eroului national
    Iar existenta lor de lupta – o glorioasa biruinta
    Pe drumul rascolit de patimi sub arcul tarii triumfal,
    In tot ce face ea aduce un spor de cinste si candoare,
    Un intelept si un fluviu de omenie
    Pecetea ei de puritate se simte in fiece lucrare
    Pe unde calca cresc izvoare si macii ii infloresc sub pasi.

  9. 10 diogenecainele noiembrie 4, 2009 la 6:09 pm

    scuze, dar nu stiu html la fel de bine cum imi stiu tara

  10. 11 ELMMAR noiembrie 4, 2009 la 6:14 pm

    @ Alex

    Zici in noiembrie 4, 2009 la 11:07 am la “Faptele lui Basescu 1″:
    “Un referendum pentru Romania Profunda in turul II!”

    Vaz ca ai o argumentatzie tzapanoasa pentru referendumu’ din turu’ II. Citez: “cei cateva”, “televiziuni”, “GDS”, “Dictatura Biometrica”, “pravoslavnica” si tot asa, amestecat.

    D.p.d.v. a lu’ dictatura biometrica, a lu’ cei cateva televiziuni si a lu’ pravoslavnica, despre GDS ce sa mai zicem, te as bucura cu un shut in tur profund, inca din prima sau din primu’, la alegere.

    D.p.d.v. al amestecaturii din capu’ tau iti spun ca esti dependent de cacaina basesciana bagata la matz cu polonicu’.

    Ziceai intr un alt “text”:”Vantu pierde alegerile” si “Basescu iese presedinte”.
    Corect, cu niste rectificari:
    1. Vantu pierde alegerile pentru ca nu candideaza;
    2. Basescu iese ceva, numa’ ca in locul ala se cheama “sef de camera”.

    P.S. Roxana, Aya, ce avetzi fetelor, va ieshiratzi din mana?
    Pai voi numa’ ii batetzi obrazu’ dependentului asta de Alex?

  11. 13 Alex noiembrie 4, 2009 la 6:26 pm

    Candidatul PNL la prezidenţiale, Crin Antonescu, a declarat ieri, la Antena 3, că nu ştie cine sunt cei care îi finanţează campania, recunoscând totodată că nu se pricepe la asemenea chestiuni de natură financiară.
    http://www.curentul.ro/2009/index.php/2009110436423/Politic/Crin-nu-stie-cine-i-finanteaza-campania-prezidentiala.html

  12. 14 Alex noiembrie 4, 2009 la 6:36 pm

    ELMMAR, legat de referendumul privind actele biometrice, desi nu e locul aici:
    Eugen Lucan introduce un amendament pentru revizuirea Regulamentului 2252/CE ce impune statelor membre pasapoarte biometrice
    http://www.angel.org.ro/
    Comitetul Economic si Social European, organism UE, recomanda reevaluarea legislatiei actelor biometrice:
    Eugen Lucan a introdus un amendament pentru revizuirea Regulamentului 2252/CE ce impune statelor membre pasapoarte biometrice

    [04.11.2009]

    Astazi in a 457-a sesiune plenara a Comitetul Economic si Social European (CESE) s-a votat forma finala a avizului SOC 352 “Spatiu de libertate, securitate si justitie (Stockholm)”.

    Amendamentul propus in sectiunea SOC de Eugen Lucan a fost inserat si urmeaza sa fie votat in avizul SOC 352. Avizul SOC 352 a fost adoptata in sesiunea SOC cu 59 de voturi “pentru”, 0 “abtineri”, 0 “impotriva”. Avizul va fi votata dupa procedura “fara dezbatere”, avizul neavand niciun amendament si nici un vot “impotriva”.

    Forma initiala a amendamentului propus de Eugen Lucan a fost urmatoarea:

    „În aria de Securitate, Libertate, Justiţie CESE recomandă re-evaluarea legislaţiei în domeniul libertăţii de călătorie. Numeroase sesizări ale societăţii civile europene au arătat că libertatea de mişcare este condiţionată de măsuri de securitate disproporţionate cum ar fi introducerea elementelor biometrice şi a tehnologiei RFID în documentele de călătorie. CESE a precizat în avizul TEN/293 (raportor Morgan) că tehnologia RFID «este imatură» şi poate aduce atingeri libertăţilor fundamentale ale oamenilor. CESE recomandă iniţierea unei modificări legislative a Regulamentului CE 2252/2004, astfel încât să permită cetăţenilor europeni posibilitatea de a opta pentru un paşaport fără elemente biometrice stocate pe un CIP RFID în condiţii non-discriminatorii (prelungirea valabilităţii de la 1 an la 5 ani).”

    Amendamentul a fost ulterior adaptat si integrat intr-un articol si un subpunct in felul urmator:

    1.7. CESE recomandă să se efectueze o reevaluare a legislaţiei în domeniul liberei circulaţii a persoanelor, ceea ce implică modificarea Regulamentului (CE) nr. 2252/2004.

    1.1.12. Numeroase sesizări ale societăţii civile europene au arătat că libera circulaţie este condiţionată de măsuri de securitate disproporţionate, cum ar fi introducerea elementelor biometrice şi a tehnologiei de identificare prin radiofrecvenţă (RFID) în documentele de călătorie. În avizul său pe această temă, CESE a precizat că tehnologia RFID „este imatură” şi poate aduce atingere libertăţilor fundamentale ale persoanelor.

  13. 15 Aya noiembrie 4, 2009 la 6:36 pm

    @

    ELMMAR

    Ce sa-ti spun altceva decat: felicitari pentru cum i-ai replicat lui Alex?

    Noi, ca fetele, nu avem umor a la nenea Iancu pentru a raspunde pe masura la amestecaturile lui Alex- cum bine le-ai numit- pentru care Caragiale, cu a sa celebra tripleta “manastire, maici, chief” ar pali de invidie.

  14. 16 Fratele Marx noiembrie 4, 2009 la 6:38 pm

    Oops :oops: Elmmar a trecut-o pe Aya pe locul doi in favoarea unei alte “ziariste” obscure :shock: dar mai iunie si iulie

    Alex ai incurcat-o amice ;) A pus elmmar amazoanele pe tine. :razz: Nu te vad. Bine! :cool: Te-ai ars.

  15. 17 Fratele Marx noiembrie 4, 2009 la 6:42 pm

    Gabriela & Sibilla, aveti dreptate, blogul asta-i o condicuta de sugestii si reclamatii. ;) Cum l-or fi confundat unii cu loc de dialog si exprimarea opiniilor? Cum? :roll: Nu ca m-as plange. :cry:

  16. 18 Aya noiembrie 4, 2009 la 6:54 pm

    @

    Gabriela Savitsky

    Mai ai idei din astea lipsite de sens, pentru a ma exprima elegant?
    Sau incerci sa procedezi conform parafrazei dupa o celebra rostire: “Insista, insista sa sugerezei aberatii, poate reusesti ”

    Tie nu iti este jena pentru ceea ce “sugerezi”? Chiar crezi ca reusesti sau esti atat de disperata incat faci miscari dezordonate?
    Sau, cumva, “sugestia” ta este urmare a starii remanente dupa ce ai facut iar tandem cu Fruzaverde la un chef, (pardon, intalnire electorala!) in care acesta, mascarici ca de obicei, a “spus de dinafara” poezii (a mai schimbat repertoriul sau e tot ala vechi?) pentru a distra intelighentzia si a o face sa umple targul de ironii pe seama caraghiosului?

  17. 19 Instalatorul noiembrie 4, 2009 la 7:11 pm

    Exprimare a dlui Croitoru, redata la TV: “Mi s-a incredintat de catre presedintele Romaniei acest mandat, am inteles sa il duc la cap.” La ureche, la masea? Si ce exprimare greoaie. A vrut omul sa ne fie premier, dar nici asa, cu mandatul la cap.

  18. 20 Gabriela Savitsky noiembrie 4, 2009 la 7:18 pm

    Aya,

    nu meriţi niciun răspuns.

  19. 21 ELMMAR noiembrie 4, 2009 la 7:22 pm

    @ Alex

    Moshule, m ai lamurit!
    Vorbesti ca cucu din ceas.

  20. 22 ELMMAR noiembrie 4, 2009 la 7:28 pm

    @ Fratele Marx

    Mai Paulica (am avut mare grija sa nu omit o vocala) stii care e unitatea de masura a prostiei: mili tzianu’.
    De cate ori citesc postarile tale imi amintesc de asta, pentru ca asta esti: militzian.

  21. 23 leo noiembrie 4, 2009 la 7:48 pm

    @ instalatorul
    aţi omis esenţialul din zisele turtoazei cu cheiţă: Croitoraşul cel viteaz a spus textual „mi-am dus misiunea la capăt”!!!
    deh, îl luă gura pe dinaintea… technocraţiei…
    @ Nilă
    na la oi, taică! nu muri tu dă grija mioriticelor blogului, că au bun miros la blană de cioară văcsuită, cel puţin tot aşa cum îţi simt ţie dârele de guşter curcubeu pe unde treci; dacă tot te chinuie lăţeii din barba-ţi căruntă de îmbătrânit în rele, pune-te, muiere-n izmene ce eşti, cu bărboşi precum Liviu, nu te da, precum ţucălaru prostănăcesc ce a dat de-o vreme în pandaliile de lună plină p-acilea, or cu cine te-o mai băga în zeamă şi-o pierde vremea cu tine, în loc să spună alte lucruri mai importante de are, spre deosebire de tine, de spus. şi pricepe: masochismul cu care-ţi ceri şpiţuri la cicatricea sursei tocăniţei de momiţe cu care te-a hrănit majuru în luna de instrucţie la secu, personal mă lasă nemuritor şi rece – foaarte rar am chef de vorbă cu hi-hă-itorii!
    deci, rămâne cum am stabilit: Nilă, na la oi!
    Elmmare, taică,
    fă-mă să pricep: cum ar putea bate fetele ceva ce nu se ezistă?!

  22. 24 Aya noiembrie 4, 2009 la 7:57 pm

    @

    Gabriela Savitsky

    Vezi ca am avut dreptate crezand ca, la tine, e vorba de remanenta (alcoolica) in urma chiefului (pardon, intalnire electorala) la care Fruzaverde a recitat, printre lacrimi betzivanesti, poezii pentru a nu-si pierde postul de mascarici al intelighentziei (tu de unde crezi ca stiu?)?

    Remanento, daca nu merit raspuns, de ce mi-l dai?

  23. 25 Pali noiembrie 4, 2009 la 7:57 pm

    Domnule Natase ! Excelent prestatia dvs. la Antena 3 ca,de fiecare data. Dupa o zi cu “recitatori”e ca o mana cereasca sa va privesc ,sa savurez ironiile fine.Am insa o intrebare,si anume ce se intimpla daca Prim-Ministrul desemnat va fi Mihai Tanasescu asa cum se zvoneste prin tirg ?

  24. 26 Fratele Marx noiembrie 4, 2009 la 8:04 pm

    @Elmmar, draguta, unitatea de masura a prostiei este “tzianul”. Militzanul este o subunitate. :lol: Pana si bancurile le stii dupa ureche dar te dai la Paulica. :roll: Mai incearca! ;)

    @Gabriela nici tu nu meritai nicio intrebare. :cool: Drept dovada ca nici n-ai primit-o. Sper sa nu-mi “raspunzi” si mie ca nu merit sa-mi raspunzi. Mie sa mi-o dovedesti! ;)

    @Instalatorul, ce comentarii tari faci. :lol: De cap. Tocmai tu care comiti din astea din doi in doi. :oops: Deci asta te ingrijoreaza pe tine la premierul desemnat, exprimarea greoaie. Ei, lasa nu te nelinisti ca data viitoare-l o sa-l desemneze pe Cartarescu. Asta daca n-apuca Geoana sa-l numeasca pe Vanghelie. :razz: Vezi sa nu te “nomineze” M.Voicu pe matale la postul p.m. :shock:

  25. 27 instalatorul noiembrie 4, 2009 la 8:13 pm

    Leo, ne referim la doua citate diferite. Cit priveste misiunea, era de inteles dinainte. Sa stiti ca si exprimarile de forma “mi s-a….de catre….” nu sunt utilizate chiar de toti oamenii, ci doar de unii, dar nu vreau sa speculez.

  26. 28 instalatorul noiembrie 4, 2009 la 8:15 pm

    Domnule Nastase, in opinia mea ati avut o aparitie buna, felicitari. Daca dupa ce apare transcriptul vad ceva pe acolo, atunci scriu pe blog.

  27. 29 leo noiembrie 4, 2009 la 8:16 pm

    Pali baci,
    chiar crezi că ar putea să se eziste aşa mare dezamăgire pentru ANeul încât un alt om al său – Mihai Tănăsescu – să accepte mărul otrăvit întins de SATANIC ABUSER şi să purceadă la o altă diversiune împotriva partidului care l-a propulsat?!
    nu zic, îi plină politichia noastră de jigodii, dar parcă-parcă Mişu Tănăsescu îmi pare plămădit din alt aluat; poate Aya să ne spuie ce şi cum…

  28. 30 Aya noiembrie 4, 2009 la 8:20 pm

    @

    Alex

    Puiutz, asa e la voi, la fascisti? Asta te invata rudimentarul V.Roncea?
    Cand trebuie sa raspunzi la “buna ziua” tu sa zici “da-mi toporul”?
    Probabil asa este, dovada fiind replicile tale.

    A propos de raspunsul pe care i-ai dat-o lui ELMMAR: ce lagatura are Eugen Lucan cu actuala cursa pentru Cotroceni?
    Despre ce “referendum privind actele biometrice” aberezi, legat de cele doua tururi de scrutin la alegerile prezidentiale din Romania?

    Aiurai ceva, intr-o alta postare, despre (citez): “Un referendum pentru Romania Profunda in turul II”- pentru care te-a ironizat ELMMAR.

    Aha, acuma vine de se leaga, vorba lui nenea Iancu.
    Am inteles: pe logica ta victorronciana, la presedintia Romaniei candideaza Lucan si cu Vantu (asa se intelegea dintr-o alta postare a ta, ca ar candida SOV- a semnalat-o tot ELMMAR) dar iese Basescu.
    Bravo, rudiment mintal victorroncian!

  29. 31 Fratele Marx noiembrie 4, 2009 la 8:32 pm

    Na… Ca s-a intors si bacilul Leo :lol: Omul (care vorba ‘ceea poate fi nimicit dar nu invins) vrea cu tot dinadinsul sa intre si el in folclor si nu se indura niciun autor anonim sa-i scrie balada :mrgreen: ceva intre Toma Alimos si Miorita. El saracul material ofera din belsug. :shock: Ultima oara cand l-am vazut pe ciobanul asta pervers avea un magar Nila pe care-l indemna sa “se ocupe” ;) de oi in timp ce el “conversa” intr-o limba animala cu o catzelusa magica-careia gura nu-i mai tace, asistat de o maicuta batrana cu brau de melana. :roll:

    Le-o zi mai lucrurile ale importante de spui ca le-ai avea de zis :lol: (sa se adune material pentru balada) si pe urma ia-te de mana cu lelea Gabriela ca si ea tot la fel se baga in “zeama” ca sa zica ca nu se baga. Sunteti tot un leat. :???: Nu e rau ca va straduiti. Pana la urma reusiti voi. Dar numai impreuna. :roll: Pana atunci eu te astept cu productii din astea biz da’ culte care-ti dau masura. ;)

  30. 32 Gabriela Savitsky noiembrie 4, 2009 la 8:44 pm

    Aya,

    Pentru că nu-mi eşti indiferentă.

  31. 33 Aya noiembrie 4, 2009 la 8:47 pm

    @

    Adrian Nastase

    DINCOLO DE “BINE DE TOT”: CAND ESTI ATACAT, MILA NU E UN SFETNIC BUN!

    Am urmarit emisiunea.
    Calificativ: Bine de tot!
    Acelasi calificativ il dau pentru “respiratia de forta”.

    Nu iti dau acelasi calificativ pentru faptul ca ti-a fost mila de “inamic”.
    Ma explic.
    Moise Guran a manifestat ostilitate, mascata, uneori, sub “naivitate”.
    I-ai replicat, anulandu-i atacurile, cu o exceptie, care nu trebuia sa existe.

    La un moment dat, realizand ca risca replici carora nu le putea face fata, dupa ce atacase, a dat inapoi, “chircindu-se”a rugaminte:”nu da in mine!”.
    S-a vazut clar ca ai receptat mesajul, ca ti-a fost mila si l-ai iertat.
    Asta nu e bine- si, ca principiu, e pagubos.

    Cand cineva se comporta ca un inamic, in acel moment nu il ierti de lovitura-replica doar pentru ca se “ciuceste” de spaima.
    Mila – nu ma refer la cea crestina- nu este un sfetnic bun in astfel de situatii. Lovesti- pentru ca asta merita cel care a atacat. Daca poate, sa se ridice si sa continue lupta- daca nu, sa ramana la podea.

    Nu trebuie nici sa te preocupe invinsii, in confruntarea cu tine si nici sa ii “ierti” pe altii de a fi invinsi, atata vreme cat te ataca.

    Dupa 2006, te-ai batut si ai invins.
    Nimeni, dintre cei care atacau, nu te-a crutat de vreo lovitura.
    Daca ai fi fost invins, nimeni, dintre atacatori, nu te-ar fi ridicat.
    I-ai obligat sa te respecte si sa inteleaga la ce se expun daca mai ataca.
    O lectie de aplicat indiferent de caz!

  32. 34 Doru noiembrie 4, 2009 la 9:16 pm

    Dle Nastase, comedia e ca UN PARTID MINORITAR ARE DOUA GUVERNE, UNUL DEMIS SI ALTUL SPRE INVESTIRE, CAM DIN ACEEASI OAMENI, IN TIMP CE MAJORITATEA NU ARE NIMIC de la Traian Basescu, asa vede el democratia, doar dintr-o parte, ati avut dreptate: ‘Cum se vede dinpre ei’.

  33. 35 theodora0303 noiembrie 4, 2009 la 9:20 pm

    @ Aya
    Domnul Nastase este educat, civilizat, inteligent.
    Urmaresc emisiunea lui M Guran si vreau sa spun ca asa se manifesta el, cu ostilitate, la inceputul tuturor emisiunilor cand are un invitat, pentru a creste rating-ul emisiunii, probabil.
    Sunt sigura ca daca in locul lui Moise Guran era Basescu altfel decurgeau lucrurile. :)
    Cu deosebit respect

  34. 36 Aya noiembrie 4, 2009 la 9:21 pm

    @

    Gabriela Savitsky

    Incerci sa schimbi vorba- nu te osteni, nu ai succes.

    Firul era: afirmi ca nu merit raspuns, dar imi dai.
    Motivul: remanenta alcoolica in urma tandemului facut la chief (pardon, intalnire electorala) cu Franzaverde care a mai amuzat o data intelighentzia, dandu-se in spectacol cu recitari la betie.

    Lasa “afectologia”- nu am sensibilitati paguboase.

    P.S.
    Mie imi spui ca nu iti sunt indiferenta? Stiu- dar nu pozitiv.
    A propos de interes: ma bucur ca ai inteles de unde aflu totul in amanunt.
    Relatarile ironice ale intelighentziei despre prestatia la betie a “recitatorului” Frunzaverde (si a tandemului la care m-am referit) ajung foarte repede la Bucuresti.
    Eu zic sa recidivati amandoi (tu si Frunzaverde) cat mai des ca sa avem de ce rade (transpartinic!) aici, la Bucuresti.

  35. 37 instalatorul noiembrie 4, 2009 la 9:24 pm

    Domnule Nastase, va sugerez sa va pozitionati public impotriva majorarilor asigurarilor RCA. Motivatia este majorarea plafonului de asigurare pina la 500000 de euro. La cest nivel, avem in tara doua Maybach (unul al lui Becali), avem Veyronul lui Casuneanu si alte citeva masini. Trebuie sa plateasca tot proprietarul roman de masina pina pentru citeva masini ale unor puternici ai zilei?

  36. 38 Fratele Marx noiembrie 4, 2009 la 9:26 pm

    Aya parerea me este ca ar fi potrivit s-o ierti pe Gabriela. :cry: A gresit. A avut o scurta ratacire de moment. :roll: Dar e fata buna si dedicata cauzei. Si dupa cum spuneam mai demult vorbind despre tricouri ude si oglinzi venetziene nu e momentul acum. :lol: Sau ma rog, acum mai treaca mearga cand una voteaza cu Geoana si alta cu Oprescu dar pana in turul doi va trebui sa va pupati :oops: si sa va inpacati. E musai. Nu zice nimeni sa mergeti mai departe dar macar aparentele trebuie salvate. Cum crezi si tu. :mrgreen: Uite, Gabriela a facut primii doi pasi. Daca-l face si pe al treilea eu zic ca pe urma poti sa faci si tu unul si sa o ierti oficial. Ce te costa? ;)

  37. 39 leo noiembrie 4, 2009 la 10:02 pm

    Hmmm, Aya, dar nu te-ai gândit ce de mai victime ar fi lăsat în urmă dacă ar fi tratat ca atare puzderia de piţifelnici care s-au tot repezit să-l muşte de unde ajungeau, adicătelea de călcâi (în speranţa că, poate, o fi achilian)?! că, deh, îi plină balta de buhai care se cred tăuraşi…
    nu că n-ai avea dreptate cu prea-multa aplecare a ANeului spre creştinească iertare, slăbiciune de care prea mulţi au profitat (şi nu doar din perversa plăcere de a-şi recupera scuipaţii de mai ieri), tot aşa cum au făcut-o cealaltă categorie fără număr-fără număr a limbilor zewa care, iată, după trecerea timpului, lăsate la uscat cu meniul lor preferat pe dânsele, încep să… zgârie…
    uite-aşa şi cu peisajul în care am avut plăcerea să te cunosc citindu-te, sau poate invers, atât de mult afundat sub ploaia de gunoaie (să le zic umane? parcă le-aş face o prea mare onoare numind astfel guzgănimea cu pricina de prin catacombele Bucureştilor… ) ce s-a abătut p-acilea de îndată ce Profesorul de diversiuni a intuit, cu golăneasca isteţime a piratului de baltă care ieste, că ANeul a reuşit să şunteze blocada mediatică pe calea acestei platforme; dacă măcar în asta m-ar fi ascultat în urmă cu mai bine de un an, când îi tot spuneam să grijească de flori plivind mai temeinic la buruieni…
    că una e diversitatea de idei, confruntarea de idei, şi alta e larma făcută de hi-ha-itori de profesie şi filiaţie…

  38. 41 Aya noiembrie 4, 2009 la 10:57 pm

    @

    ADRIAN NASTASE

    MAJORITATEA PARLAMENTARA SA FACA DOVADA EXISTENTEI SI EFICIENTEI SALE: SA PUNA PE ORDINEA DE ZI, IN REGIM DE URGENTA, DISCUTAREA SI MODIFICAREA CELOR DOUA LEGI PAGUBOASE DUPA CE VOR FI PROMULGATE DE BASESCU

    Traian Basescu a anuntat ca va promulga, maine (5 noiembrie 2009) cele doua extrem de paguboase legi pentru care Curtea Constitutionala s-a pronuntat favorabil: legea salarizarii unice si legea “desfiintarii agentiilor”.

    Am retinut “trimiterile” subtile pe care le-ai facut in emisiunea Bizbazar.
    Este clar ca pronuntarea de acum (nu anterioara- si nici dupa alegeri, asa cum se anuntase, anume pe 8 decembrie) are legatura cu “structura de acum” si numai de acum.

    Imi mai amintesc de faptul ca Basescu anuntase deja- nu stiu daca era vorba despre cinism sau despre un “semnal la distanta”, oricum, anuntul a fost facut- data de referinta fiind 15 octombrie, cand a avut loc reuniunea pregătitoare a Cercului Preşedinţilor Curţilor Constituţionale Europene, ca a considerat un gest amical (cred ca aceasta a fost expresia- oricum, acesta era sensul) acceptul Curtii Constitutionale de a se pronunta mai tarziu (deci, nu atunci!) in legatura cu Legea salarizarii unice. In context- en passant, intr-un fel- a spus si ca a avut o discutie cu presedintele Curtii Constitutionale. Legatura nu e deloc greu de facut.

    Lucrurile sunt clare si, dupa parerea mea, din acest motiv trebuie vazut inainte, mai exact cum se poate preveni ceea ce ar produce, dezastruos, acele legi, daca s-ar aplica. Asta mai inseamna ca miscarile de preventie trebuie sa fie foarte rapide.

    Dupa parerea mea, actuala majoritate parlamentara ar putea sa actioneze energic in acest sens. Macar astfel sa isi demonstreze eficienta!

    Orice lege poate face obiectul revizuirii Parlamentului.
    Cele doua pot fi puse urgent pe ordinea de zi- de preferat, in procedura de urgenta, pentru a nu-si “pierde randul” si dezbaterile sa fie amanate la nesfarsit– dezbatute si rectificate in profunzime, structural, votate si trimise la promulgare in noile variante.
    Oricum, in momentul de fata, acele legi nu pot fi aplicate imediat, caci nu exista metodologie (si alte cateva “amanunte” pe care nu mai sens sa le mentionez).

    Atrag atentia asupra gravitatii si periculozitatii aplicarii acelor legi (sunt adevarate piese de domino!)- ca atare, preocuparea pentru rectificarea lor (si anularea, practic, a prevederilor distrugatoare, din ele) trebuie sa fie prioritara.
    Daca nici acum nu se iau masuri parlamentare viguroase, si cei mai multi vor fi preocupati de spectacolul electoral, efectele vor fi dezastruoase.

    In fine, nu fac parte din categoria celor care se lamenteaza si gata.
    Nu e lamentare ceea ce urmeaza: imi amintesc cat au insistat unii sa fie demis guvernul, printr-o motiune de cenzura, cu “ocazia” acelor legi.
    Imi amintesc ca unele persoane care au insistat in acest sens- semnaland urmarile legilor – au fost acuzate ca, “atacandu-l” pe Boc, il “albesc pe Basescu”.
    Am sesizat si in zona politicului, atunci, acel pagubos “laisser faire, laisser passer”, de parca viitorul s-ar modifica de la sine, in ceea ce “promite” (conform semnelor, simptomelor clare) daca nu se actioneaza in prezent.

    NU e momentul lamentarilor, dar al actiunii energice.

    Va actiona majoritatea parlamentara, urgent, echilibrat si armonios?
    Poate, unii au nevoie sa le fie explicata nenorocirea care ar fi antrenata de aplicarea acelor legi. Nu-i nimic, li se poate explica in timp ce se actioneaza si pot intelege din mers. Totul este sa se actioneze imediat (asta inseamna in aceeasi zi sau cel tarziu a doua zi) dupa promulgarea acelor legi.
    Daca e nevoie, pot fi convocate si sesiuni extraordinare ale Parlamentului.

  39. 42 Aya noiembrie 5, 2009 la 1:01 am

    @

    Fratele Marx

    TRICOURI UDE SI OGLINZI VENETIENE

    “Tricouri ude si oglinzi venetiene”- cuvintele tale par a prefigura un titlu de tablou suprerealist.
    I-ai putea spune:
    “Tricouri ude scurgandu-se in oglinzi venetiene”,
    unde grotescul intalneste splendidul.

    Daliniene revarsari din sine ale oglinzilor venetiene ademenind- sau pregatindu-se sa soarba- feminina abandonare a tricourilor ude, invinse de preaplinul umed pe cand inca mai incearca sa pastreze consistenta trupului nu demult cuprins.

  40. 43 Aya noiembrie 5, 2009 la 1:10 am

    @

    Leo

    Asta ar fi trebuit sa faca: sa lase in urma puzderie de victime- fosti atacatori. Ar fi trebuit sa-si marcheze drumul cu acele personaje- sa nu se mai prefaca altii ca nu stiu ce i-ar putea astepta.

    Crestineasca mila e buna in grija pe care o ai fata de cei slabi, care isi pun nadejdea in tine (putini sunt cei care, ca ANul, stiu sa faca asta bland si discret, aproape cerandu-si iertare de la cel care a aflat ca a primit ajutorul lui, cand avea nevoie- de teama sa nu-l raneasca sufleteste si sa nu i se simta dator; daca l-ar cunoaste toti cum este, cum il cunosc unii!).

  41. 44 neagu george noiembrie 5, 2009 la 1:20 am

    Cu ceva vreme in urma, l-am numit pe TB, NERO al Romaniei, o copie a acelui imparat roman care isi pierduse mintile, a incendiat Roma si a cerut apoi unui slujitor sa-l omoare.Evenimentele din ultima vreme hu fac decat sa confirme numele atribuit. El nu-si mai da seama ce vorbeste, nu mai e coerent, se contrazice, de la o zi sau ora, la alta.. Chiar constitutia si legile le citeste anapoda. In mod real, nu mai e valid psihic si mental. As propune declararea incapacitatii de a-si mai exercita functia. Sau faceti plandere penala pentru abuz in functie.

  42. 45 Aya noiembrie 5, 2009 la 2:12 am

    @

    George Serban

    Prezent!

    P.S.
    ?

  43. 46 Aya noiembrie 5, 2009 la 2:21 am

    @

    theodora0303

    Moise Guran chiar a fost ostil.

    De obicei este doar agresiv- cat trebuie pentru a da “nerv” emisiunii.
    Intre agresivitate (fireasca la un jurnalist) si ostilitate diferenta este notabila.
    Si eu urmaresc (de cate ori pot- dar nu rareori) emisiunea lui Moise Guran.

    NU vreau sa dezvolt subiectul- ar insemna sa ajung la detalierea faptului ca sunt pe cale de a mi se confirma niste banuieli si sa ma refer la ele.
    Nu este inca momentul.

    Repet: Moise Guran a fost ostil- nu agresiv, ca de obicei.

  44. 47 Aya noiembrie 5, 2009 la 2:46 am

    @

    Instalatorul

    Se putea si mai rau, dincolo de faptul ca l-a luat gura pe dinainte (eu cred ca a lansat un semnal catre “cine trebuie”, dar asta este alta discutie).

    Ar fi putut sa nu recite prima strofa din “Glas de seara” (Blaga)- voind sa lase impresia de “om bun, gonit, neinteles” (versurile luate ca atare, nicidecum in contextul intregii poezii) dar ultima:

    “Cuvînt încearc-a se rosti:
    Veni-va zi! Veni-va zi!
    Înmormîntat în astă stea
    în nopţi voi lumina cu ea.”

    Decontextualizata- si rostita in acel moment- acea strofa ar fi transmis, de la Lucian Coritoru, un mesaj de genul “lumina mea va va lumina” ceea ce i-ar fi lasat bouche bee pe toti.

  45. 48 Aya noiembrie 5, 2009 la 3:06 am

    @

    Leo

    MIHAI TANASESCU: “IMI PLACE CEEA CE FAC”

    Politica nu se face nici cu ingeri, nici cu domnisoare de pension (am mai spus-o si o voi repeta de cate ori va fi nevoie).
    Asta nu presupune, desigur, “jigodismul”, pentru a te cita.

    Parerea mea este urmatoarea.
    Este posibil ca Basescu sa fi facut deja apel- fie si indirect- la Mihai Tanasescu.
    Nu stiu daca va fi luat in calcul faptul ca – intr-adevar!- a fost un eminent ministru de finante, intr-o perioada foarte complicata cat altceva. Nu este un secret ca multi liberali il agreaza (e putin spus!) pe Mihai Tanasescu.

    Mihai Tanasescu are la dspozitie “institutia” refuzului cat se poate de intemeiat si de bine justificat (dincolo de existenta coalitiei majoritare in Parlament): ne este deosebit de util acolo unde se afla acum, la care se adauga un motiv de ordin strict personal, care nu poate fi contrazis.

    Nu stiu daca ai urmarit emisiunea lui Moise Guran in care a fost invitat Mihai Tanasescu (atunci, Moise Guran nu a fost deloc ostil, dimpotriva!).
    I-a fost pusa intrebarea daca ar accepta sa fie prim ministru si s-a eschivat elegant. Argumentatia era clara- desi diplomatic expusa: se simte util acolo unde este si (SUBLINIEZ CITATUL – l-am retinut ca important !!!):
    “Imi place ceea ce fac”.

    Fac o subliniere pe care o consider esentiala, intr-un anumit context.
    In 2000, cand Adrian Nastase i-a propus sa faca parte din Guvern, Mihai Tanasescu era independent. A acceptat postul (intr-un moment foarte, foarte complicat) pentru ca propunerea a venit de la Adrian Nastase.
    Punct.

  46. 49 Aya noiembrie 5, 2009 la 5:39 am

    UN SCENARIU BASESCIAN

    Guvernul Croitoru a plecat asa cum a venit- fara a lasa urme (urmele sale sunt mai degraba ramasite in ceea ce inca numim actualul guvern- reciproca nu e valabila).

    Traian Basescu a anuntat ca, in cazul esecului guvernului Croitoru, va nominaliza un alt prim ministru al carui Cabinet va primi votul de investitura al Parlamentului.

    Siguranta de sine a lui Basescu nu avea cum sa derive din ideea ca sperie parlamentarii cu dizolvarea Legislativului (suntem in ultimele luni de mandat prezidential cand, conform Constitutiei, acest lucru nu se poate intampla).

    Nu peste multa vreme, se implineste sorocul dincolo de care guvernul Boc nu mai poate ramane pe pozitii, nici macar cu titlu interimar.

    Traian Basescu ar putea face o miscare foarte abila: SA IL DESEMNEZE PE JOHANNIS SA FORMEZE GUVERNUL!
    (Mi s-ar putea replica: incredible dictu.
    As raspunde: exceptis excipiendis).

    CE AR INSEMNA ACEST LUCRU?
    Simplu.
    In afara faptului dorit de toti- anume ca Romania ar avea un guvern stabil, care s-ar bucura de sprijin parlamentar majoritar- Traian Basescu ar fi autorul linistii si rezolvarii situatiei.

    CE AR MAI INSEMNA?
    Ca, in linistea brusc lasata, s-ar auzi orice miscare, orice soapta.

    M-a intrebat cineva pe blog daca am auzit vreun zvon conform caruia- citez: “niste grei din PDL negociaza cu niste grei de la un alt partid ca daca Basescu va castiga in turul doi sa ii vanda victoria (…) si sa ajunga celalalt presedinte.” (“reteta” din 2004, aplicata in cazul lui Adrian Nastase).

    I-am raspuns printr-o alta intrebare: crede ca daca as fi auzit, as spune?

    Am completat cu niste precizari de principiu.
    In general, asemenea lucruri NU pot fi “negociate” DOAR “de greii” dintr-un partid sau din altul- indiferent care ar fi acesta.
    “Greii”- daca nu sunt “instelati pe umar”- sunt un fel de “piese de vitrina scoase la vedere” (exista si exceptii de “grei” care pot “negocia fara a avea stele pe umar” si al caror cuvant conteaza, de multe ori- subliniez, nu totdeauna!- dar pe acestia ii numeri pe degete!).
    Asta inseamna ca, de fapt (sau, in principal), in astfel de situatii de “vanzari” de gen, negociaza, intre ele, diversele grupari ale “baietzilor instelati”- negocierile “greilor” fiind doar un fel reflex al acestora.

    Revenind la posibila miscare abila a lui Traian Basescu, de a-l desemna pe Johannis sa formeze Cabinetul, raspund, indirect, ceva mai consistent intrebarii care mi-a fost pusa.
    Daca Basescu va face mentionata miscare, acele (eventuale) negocieri vor ramane nepecetluite.
    De ce?
    Sa zicem, pentru ca in linistea brusc asternuta, s-ar auzi orice.
    Dar, mai sunt si alte cauze.
    (Daca as sti, as spune?)

  47. 50 Parmalat noiembrie 5, 2009 la 5:55 am

    CCR a respins sesizarile de neconstitutionalitate impotriva legii unice de salarizare si legii reorganizarii agentiilor, tocmai s-a intamplat un dezastru!
    Presedintele CCR s-a intalnit de 2 ori cu Basescu in urma cu cateva zile, trebuie schimbati neaparat judecatorii de la CCR cand le expira mandatul!
    Domnule ne scapa situatia din mana, ne fuge pamantul de sub picioare, sunt cateva mii de oameni in situatie de cumul de pensie + salariu toti sunt oamenii nostri si toti pleaca acum de pe functiile pe care le detineau, chiar nu putem sa intervenim in nici un fel???
    Parlamentul trebuie sa intervina si sa modifice in regim de urgenta legea reorganizarii agentiilor fiindca altfel pierdem puterea definitiv, nu ne mai salveaza nimeni!!
    Domnule Nastase, daca si legea pensiilor iese in varianta propusa de guvernul Boc, atunci PSD-ul se poate desfiinta din proprie initiativa fiindca nu mai reprezinta nimic!

  48. 52 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 7:56 am

    Off-topic: premiile membrilor parlamentului european, decernate alaltaieri seara la hotelul Stanhope din Bruxelles..

    AGRICULTURE
    Agnes Schierhuber: EPP Austria
    CULTURE & EDUCATION
    Doris Pack: EPP Germany
    DEVELOPMENT
    Doris Pack: EPP Poland
    ECONOMIC & MONETARY AFFAIRS
    Jean-Paul Gauzès: EPP France
    EMPLOYMENT & SOCIAL AFFAIRS
    Alejandro Cercas: S&D Spain
    ENVIRONMENT
    Amalia Sartori: EPP Italy
    ENERGY
    Eija-Riitta Korhola: EPP Finland
    HEALTH
    Françoise Grossetête: EPP France
    JUSTICE & CIVIL LIBERTIES
    Sophia In’t Veld: ALDE Netherlands
    RESEARCH & INNOVATION
    Pia Elda Locatelli: S&D Italy
    TRADE
    Frieda Brepoels: Greens/EFA Belgium
    TRANSPORT
    Saïd El Khadraoui: S&D Belgium
    OUTSTANDING ACHIEVEMENT
    Hans-Gert Pöttering: EPP Germany

    Sponsor: Oficiul European pentru Inventii, director principal Oswald Schroder.

  49. 53 Doru noiembrie 5, 2009 la 8:13 am

    Sper ca TB isi pune consilierii sa ia notite despre cum trebuie gandit, facut si prezentat, defapt sper sa nu, nu-i mai trebuie nimic in aceste ultime cateva saptamani.

  50. 54 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 8:14 am

    DA , de data asta DA , mi-a placut si “afisajul” si retorica , cam asa ar trebui aborbati toti interlocutorii dumneavoastra indiferent ca acestia se numesc, Lupea, Garau sau Guran, Cezar Preda sau Basescu.
    Chiar si acest duplicitar ,crescut la sanul voiculestilor, Guran, sluga umila din interviul pe care il lua presedintelui Basescu, s-a simtit excelent , a contrat precum Bumbescu , dar a dat din el o replica,la care ati omis sa-i raspundeti. Gura rau a afirmat aseara ce el este din alta generatie (!!!) care traieste dupa alte principii si intelege altceva.Ce dracu mai cauta asta in televiziune, si el un neinteles precum M.Badea care indemna de vre-o doi ani incoace oamenii, cred ca pe acei din generatia dansului si a lui Guran sa nu iasa la vot!
    In sfirsit as dori sa va multumesc ca indirect ati dat si niste raspunsuri unor carcotasi care traiesc in aceasta tara de 20 de ani de geaba , in sensul propriului lor univers pierdut.

  51. 55 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 8:37 am

    Cit de superiori suntem fata de semenii nostri,

    Pe Marx il stim , el insusi s-a confesat ca nu-i Karl ,prietenul lui Engels,ci Manfred , mortul fratilor Marx.Adica nici de ras nu poate fi doar de plans.Trebui sa-i contrazic pe aceia care-l confunda cu paul , pentru ca paul este totusi o scula ,chiar daca-i indoita.

    Aya e tot asa de brutala ca Sibi, sau ca Elma , deloc feminine ,musca tot ce prinde , ultima victima Gabriela Savitsky aceea care cu mult rafinament si umor propunea teza la care Dl. Basescu a ramas repetent re-reformarea statului roman si in special cea din “procuratura”.

    Amicul Carcotas ,imi este pur si simplu amic, ca coleg , fata de mine a facut mai multe acte colegiale, care m-au facut sa ma intreb daca era sub vre-o influenta sau nu sau daca traieste in alt univers, sau daca suporta o polemica cu date reale ,polemica care are la baza alta ideologie decit cea comunista? Recidiveaza in acte colegiale , o data m-a banat pentru simplul motiv ca i-am tradus unitatea de masura picior, pofta mare Car&tasule!

    Costin T, chiar ca nu stiu ce vrea, plagiaza ,plagiaza , poate s-o nimeri si vre-un autor necunoscut!

    Alex , nu-i totusi sursa ,pentru ca-i verde , si verdele inca nu-i deztelenit!

    PS.
    Paul mica scuza-mi cacofonia , ti-am lasato sa o savurezi in liniste!

  52. 56 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 8:42 am

    Instalatorul a omis intetionat sa va informeze ca premiile au fost inmanate de EBA si Becali!

  53. 57 Daniel noiembrie 5, 2009 la 8:52 am

    “să grijească de flori plivind mai temeinic la buruieni…
    că una e diversitatea de idei, confruntarea de idei, şi alta e larma făcută de hi-ha-itori de profesie şi filiaţie…”

    No aşe bace! Povaţa încă e oportună.

  54. 58 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 9:06 am

    Aya, cu presupunerea ta despre desemnarea dlui Johannis cred ca intram intr-o zona de culise in care nu ne putem pronunta. Cu riscul ca, intrerupindu-ma de la treburi ca sa comentez postarea ta interesanta, sa nu judec foarte corect momentan, mie mi se pare ca strategia presedintelui ar fi in acest moment una conservativa, de pastrare a electoratului propriu, urmata de un fie ce o fi intr-un eventual al doilea tur. Pe acest fundal, o desemnare a dlui Johannis ar putea sa nu mai aiba semnificatia unei miscari abile care sa amuteasca lumea politica, ci semnificatia unei cedari, a faptului ca majoritatea politica nou creata a avut dreptate de la bun inceput, iar tentativa guvernului Croitoru nu a fost decit o opozitie ilogica la o solutie logica, cu posibile pierderi electorale pentru presedinte. Pare ca, spre deosebire de dl Croitoru, dl Johannis stie ca joaca o carte mare. In opinia mea, desemnarea dlui Johannis ar putea fi facuta daca presedintele s-a inteles cu cei din spatele dlui Johannis – in sensul declaratiei sale “stiu cine se afla in spatele lui Johannis” – in ideea ca presedintele ar face orice pentru un al doilea mandat. Altfel, ar fi un nou joc la plesneala, fara plesneala de aceasta data. Constat un lucru si anume ca smecheriile presedintelui nu prea mai tin. Iar daca zvonul ca – la fel ca si dl Nastase in 2004 – va pierde si daca va cistiga va prinde in capetele oportunistilor nostri politicieni, atunci e pierdut. Daca presedintele nu se uita in stinga si in dreapta, daca nu este in stare sa isi faca un bilant – cinstit si barbateste – al mandatului sau, atunci nu va avea decit solutia “intoarcerii la popor”. Dar mai stim pe cineva care s-a intors la popor si a sfirsit rau. In cazul presedintelui, poporul ar putea replica cu un “ma che bella voce!”.

  55. 59 Aya noiembrie 5, 2009 la 9:53 am

    @

    Vasile

    Bravo, Vasile, e bine ca instinctul tau de conservare ti-a dat alarma in al doisprezecelea ceas si ai realizat ca unele fete de aici sunt periculoase.
    Fugi din calea noastra ca prapad facem daca te prindem, nebunaticule!

    Inteleg ca tu confunzi feminitatea cu sclifoseala.
    Ma rog, defect de perceptie sau, poate, chestie de gust- in acest ultim caz, amestecul extern fiind interzis, pentru a traduce diplomatic o binecunoscuta zicere romaneasca, imposibil de citat ca atare de o gingasa duduie.
    Legat de persoana in cauza- stii care, cea cu feminitatea la kilogram (nu ca noi, alelalte, cu centigramul)- daca vrei sa o cuceresti, fa in prealabil antrenament sustinut de dus paharul la gura si dat scurt, pe gat, ca altfel ramai cu masculinitatea de rusine in fata doamnei cu pricina.
    Dansa este chiar performanta in domeniu, altfel nu facea tandem cu ea, la chefuri, unul cam vested de-si spune Frunza si inca Verde, ditamai betivul-sef de judet (ca doar e de-al lui Basescu).
    Ai grija de invata sa si reciti, ca dansa asa e obisnuita, sa-si auda (ca de vazut, nu poate decat dublu) tovarasul spunand versuri la betie si jucand rolul de mascarici al intelighentziei, pentru ca, a doua zi, sa vuiasca tot targul si sa se auda pana la Bucuresti cum s-a dat in spectacol.
    Stii cum se numeste asta: exhibitionism.
    Sa-ti fie de bine, Vasile!

  56. 60 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 10:06 am

    Vasile, Becali ar fi putut fi sposor, le dadea ca premiu cite un loc de casa in Pipera si cite o oaie, eba i-ar fi rugat sa ii dea servieta. Eu speram sa remarcati abundenta romanilor printre premiati.

  57. 61 Nts noiembrie 5, 2009 la 10:08 am

    Aseara, Adrian Nastase a aratat Romaniei un prezidentiabil. Si mai bun decat in 2004.

    … avand in vedere ca in ultimii cinci ani “prietenii” sai au avut grija sa slefuiasca si mai bine diamantul, ca sa nu spun ca sa caleasca otelul…

    Nu putem gandi la nesfarsit o istorie contrafactuala, dar sa fim mai atenti cum alegem in 2009!

  58. 62 contele noiembrie 5, 2009 la 10:12 am

    @aya
    Cum era replica aceea celebră ?Între tine si Gabriela Savitski îmi pare că văd ” începutul unei frumoase prietenii” .N-am eu ce spune în cazul de faţă dar văd un masacru in direct .Ai pus afiş “Interzisă vizionarea sub 18 ani “? Constatarea mea este (greşesc?)că nici antipatia comuna fata de Basescu nu te scapă daca ai călcat odată pe bec.

  59. 63 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 10:26 am

    Cica o doamna de p’aci gentila si suava, se proclama periculoasa si o data cu dansa cupleaza fara intentie un trio de acum sonor, do re mi,
    in traducere libera muzicala, la, laa, laaa!
    Nu doamna ,Vasile nu va clasat in galeria periculoaselor ci pur si simplu intre acele doamne care musca doar pentru care se cred superioare altora, adica sufera tomai de ce clameaza la altii exhibitionism!
    Si inca ceva apropo de superioritate , nici in gluma sa nu spuneti ceva insinuant de sanatatea sau cu feminitatea cuiva la kilogram sau la centigram cu doriti dumneavoastra sa va alintati.

  60. 64 leo noiembrie 5, 2009 la 11:21 am

    @ cilivilu nobil
    măi dragă contissime, ţi s-a făcut dor de confraţii lu matale ghilotinaţi de te bagi aşa, mic şi nevinovat, între două, loc în care dupe cum bine ar trebui să ştii, nu te ninge, nu te plouă, te… trăzneşte?!
    din două una:
    - dacă eşti chiar aşa de nou şi freelancer p-acilea cum vrai să pari, te previn: nu te mai repezi ca tăuraşul novice în gard înainte să te dumireşti de-i de scândură or de beton armat; nu d-alta, dar celebritatea nu-i întotdeauna benefică: vezi tălică, ăla de-l face pe şefu să râdă, s-alege doar cu o bere producătoare de piş, care trece, nicidecum cu respect, care rămâne…
    - dacă eşti doar ceea ce pari, prin mimetismul inconştient ori doar involuntar cu care te integrezi în valurile valuri de bărzăuni ce bezmeticesc p-acilea nu pentru a spune ce gândesc, ci pentru a chibiţa pe marginea gândurilor purtătorilor de sinapse funcţionale, nu marca artificii de unică folosinţă, iar te previn: ai de grijă la ce te-mbucuri, că poate unul dintre „voi”, nu dintre „noi” pătimeşte, că deh, aparenţele ie înşelătoare…
    @ don Basileo
    defect profesional sau ce apucătura asta de a te rezuma la recenzia „editărilor” altora?! nu d-alta, da’ eratele lu’ matale induc sistematic nevoia de erate; curios, pentru un, presupus, om de litere…
    @ Daniel
    aşa, şi?! că-n afară de Gâdea şi „tonţi oamenii prezidentului cacealma”, ce fie ne citează din întrebări-întrebătoare, fie ne plagiază prin „programe” de uz strict electoral marca „praf în ochi”, arar dacă mai dă cineva semn că nu mişcăm dageaba din buze p-acilea…
    mă rog, cu siguranţă sunt alţii mai în drept ca mine să se plângă de „invizibilitate” că, de bine de rău, am avut plăcerea să-mi mai recunosc dintre puiuţi printre sburătoarele din ograda de la… Cornu; dar parcă prea am ratat la aruncările de… trei puncte… deh, nu se naşte în fiecare zi câte un Drazen Petrovic…
    altfel, tălică ce mai zici? mi-s’ pare mie, ori şi tălică îţi mai afli tot mai greu inc de „editare” de gânduri în aşa vacarm şi coţcăială?

  61. 65 Aya noiembrie 5, 2009 la 11:55 am

    @

    Instalatorul

    JOHANNIS: “UN PREMIER PENTRU LINISTEA POPORULUI”- SI PENTRU CALMAREA ZBUCIUMATEI CLASE POLITICE

    Sunt de acord cu sugestia ta (de a nu “deschide” culisele- sau, cel putin nu deocamdata). Putem, insa, discuta despre restul lucrurilor.
    Adevarul trebuie privit in ochi, cum obisnuiesc sa spun.
    Basescu a aflat de acele negocieri- stie si cine (de la PD-L) si cu cine (de la ce partid) si cum negociaza. Pentru ce se negociaza, este clar. La fel, “reteta” ii este binecunoscuta.
    Stie cat de periculos de eficient poate fi totul.
    Este suficient de experimentat pentru a realiza ca nu are timp si nici spatiu de miscare pentru a pune la punct si desfasura o strategie pentru prevenire, caci totul se afla in desfasurare (s-a lucrat rapid si disciplinat- de fapt, totul arata ca si cum ar fi fost scos, pur si simplu, “tabloul evenimentelor” din “cufarul strategic” si s-ar fi inlocuit numele “vandut” in 2004 cu un alt nume; s-au schimbat doar numele fortelor politice). Nu are nici timpul si spatiul necesare pentru a contra ataca in maniera sa obisnuita (si nici clasic, ca sa spun asa).

    Miscarea desemnarii lui Johannis pentru a forma guvernul este una extrem de abila.
    Basescu are o trasatura nemaintalnita la un alt om politic (cel putin, din Romania): de a spune, tare, si fara rezerve “am gresit”- acest lucru nepresupunand, obligatoriu, ca isi si cere scuze, in realitate.
    Formula corespunde- sau este perceputa public ca fiind corespundentul- unui comportament care excede prestatia politica obisnuita, indeobste asociabila cu comportamentul duplicitar.
    Din perspectiva general perceptiva, este foarte putin important daca formula “am gresit” este- sau nu- doar o stratagema.
    Ea produce efect fie si prin neobisnuitul sau, la un politician. Chiar daca nu este nimic altceva decat o diversiune (mutatis mutandis, de tipul “mai draga, de ce imi bagi sula in coaste?” de la inceputul anului 1990, cand, prin aceste cuvinte, a fost detensionata o atmosfera pe punctul de a deveni exploziva; pana si Coposu- Dumnezeu sa il ierte!- abia se abtinea sa nu rada; toti ceilalti au inceput sa hohoteasca de ras, pe rand, parca molipsindu-se unul de la altul) ea este bine aleasa si produce efectul scontat.

    Nimic nu il impiedica pe Basescu sa replice, la orice posibila intrebare legata de schimbarea opiniei sale cu 180 de grade “am gresit cand am spus ca nu il voi desemna pe domnul Johannis sa formeze guvernul, iata, l-am desemnat acum”.
    Acesta nu ar fi un gest de slabiciune in fata partidelor din coalitia majoritara, dimpotriva.
    De ce?
    Sa reducem totul la esential- pentru ca acesta inseamna, de fapt rezultatul, singurul care conteaza in istorie si care se retine.
    Partidele ar vota, in Parlament, Cabinetul premierului desemnat de presedinte (care este acelasi cu cel sustinut de ele- dar desemnarea o face Basescu).
    Crezi ca nu il va mai vota coalitia pe Johannis doar pentru ca ar fi propus de Basescu? Eu nu cred asa ceva.
    Daca, prin absurd, ar proceda astfel, ar pierde orice credit in fata populatiei, fara putinta de a mai recupera, vreodata, terenul.

    Pe de alta parte, desemnarea lui Johannis (cu mentiunea- diversionista, sa-i spunem- “am gresit cand am spus ca nu il desemnez, iata, repar greseala”) mai ales in conditiile initialei opozitii a lui Basescu- departe de a fi perceputa ca o cedare ar aparea ca un gest de responsabilitate politica (stim amandoi ce forta are imaginea si ca, de fapt, un om politic se confunda cu elementele sale de imagine care se pot modifica si, functie de ele, perceptia).

    Tabloul general este, intr-un fel, cel al “intoarcerii la popor” (“un premier pentru linistea poporului”- si pentru calmarea zbuciumatei clase politice).

    Ar mai exista o posibilitate (care se leaga tot de Johannis).
    Pentru asta, insa, ar trebui ca Basescu sa gaseasca REAL sprijin (intru complicitate) la PD-L ceea ce, in acest moment (vezi “negocierile” al caror zgomot a razbatut din spatele usilor inchise) este foarte, foarte greu.
    (In acest moment, sprijinul este doar declarativ- adevarul este altul).

    Care ar fi aceasta?
    In urma unor noi “consultari cu partidele politice”, asa-zisul partid majoritar din Parlament, PD-L, care, in viziunea lui Basescu, ar trebui sa dea premierul (ma rog, e tot ceva declarativ- de fapt, stie bine care e adevarul) il propune ca prim ministru pe Johannis.
    Mai departe, discursul lui Basescu este previzibil si il desemneaza pe Johannis sa formeze cabinetul.
    Chiar daca (este o ipoteza, in aceast caz- doar atat) Johannis ar avea libertate deplina sa aleaga detinatorii portofoliilor, perceptia generala ar fi pozitiva pentru Basescu.
    Crezi ca daca Johannis ar fi propus de PD-L (si, astfel, acceptat de Basescu) nu ar mai fi votat de coalitia majoritara?
    Eu nu cred- iar daca totusi, prin absurd, ar proceda astfel, creditul acelor partide ar fi zero, pentru totdeauna (sau, in cea mai optimista ipoteza, pentru mult timp).

    In aceasta a doua varianta, Basescu va trebui, insa, sa joace foarte bine cartea “intoarcerii la popor” (“un premier pentru linistea poporului”- si pentru calmarea zbuciumatei clase politice) pentru a face ca acele negocieri intru “vanzare” (care, in aceasta a doua varianta SI-AR PUTEA urma cursul) sa nu fie pecetluite.

    P.S.
    NU stiu cat de bine joaca poker Traian Basescu.

  62. 66 contele noiembrie 5, 2009 la 11:59 am

    @leo
    Upsss!Mă bagi in seamă lupule singuratic!Onorat!
    Care “voi”?Care “noi”?Fii clar şi nu mă aburi .M-am săturat să tot repet că nu sunt fan psd,fan pdl,fan pnl sau a oricui şi că nu sunt în solda nimănui . Mă admir pe mine si ţin la cei apropiaţi mie .Tu nu-mi eşti apropiat mie .
    Nu înţeleg unde te bagi !Eşti cavalerul fara prihana ?Apărătorul domniţei ?Vezi că eu nu-s dragon (uiţi că sunt conte ?)iar doamna în cauză ştie foarte bine să trăsnească şi fără ajutor tău.Cănd am scris ce-am scris am ştiut la ce mă expun.Da-mi place riscul !
    P.S.SCRIU CE VREAU ,CAND VREAU,DACA VREAU,UNDE VREAU,CUI VREAU.

  63. 67 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 12:10 pm

    Baci Leoi,

    Presupunind ca noi insine nu suntem niste erate, da-mi voie sa te contrazic.
    Am comentat eu ceva depre eratele dumitale , sau si dumneata esti tot un baci boc, sau tot cam asa ceva dar de alta culoare?

  64. 68 Vasile, noiembrie 5, 2009 la 12:20 pm

    Insta,

    Remarca despre Becali si eba , de data asta nu era nici un mişto, faceam si eu haz de necaz , sau doream sa spun cam de ce ar fi ei buni acolo !

  65. 69 Aya noiembrie 5, 2009 la 12:42 pm

    @

    Vasile

    Nu schimba vorba ca nu sunt receptiva la diversiuni.
    Nu m-am legat de sanatatea nimanui si nici nu obisnuiesc sa fac asa ceva.
    Despre feminitatea cuiva la kilogram(ca si despre a mea,la centigram) sunt pe deplin indreptatita sa vorbesc spre deosebire de altii.

    Ti-am spus ca nu merge cu mine daca vrei sa schimbi vorba.
    Ia spune,ai inceput antrenamentul de dus paharul la gura si dat bautura,scurt,pe gat,intr-un ritm cat mai alert ca sa nu ti se rusineze masculinitatea in fata feminitatii la kilogram(si la litru) a doamnei,tovarasa a lui Frunza cel Verde care ti-a tulburat simtirile?
    Sa-ti fie de bine,Vasile!

  66. 70 Aya noiembrie 5, 2009 la 12:46 pm

    @

    contele

    “nici antipatia comuna fata de Basescu nu te scapă daca ai călcat odată pe bec.”

    Ai perfecta dreptate.

  67. 71 Daniel noiembrie 5, 2009 la 1:45 pm

    @leo
    Drept graiesti. In orice caz anticipam ca asta se va intampla, asa ca folosesc cu parcimonie resursele ca doar nu-s bani publici, doar atunci cand cred ca e nevoie si cand cred ca pot face vre-o diferenta. Nu stiu cum ai aruncat matale zburatoarele alea de doua puncte ca cred ca ai speriat cainii de paza si acu’ e trai pe vatrai prin gradinita p’acilea.
    Azi se pare ca eram cam nescris si l-am spamuit mai copios pe ANeu. Nu de alta dar omul ne spune de alea importante si noi facem ce facem si tot de Bastus povestim. Deh, ne e mai aproape camasa in timp ce arde casa!

  68. 72 ELMMAR noiembrie 5, 2009 la 2:01 pm

    @ Fratele Marx

    Aaaa, tzianu era.
    Pai cum se face ciocule ca din tzian, ai ajuns mili tzian?
    Da’ te lasa astia,mananci si tu o paine…este?
    Sa ti iasa si tie d’un mic cu sampanie.
    Ca pe banii tai poti sa te plimbi si cu dricu,n’asha?
    Ce chilu’ Safti!

  69. 73 Alex noiembrie 5, 2009 la 2:23 pm

    Fratele Marx, blogul asta a devenit un site al jalbelor si reclamatiilor. Eu personal nu obisnuiesc sa postez offtopic, dar Elmar a mutat o discutie dintr-un alt context (nu inteleg de ce internautii considera ca sunt mai multe sanse ca postarile lor sa fie citite daca arunca replici la alte raspunsuri in afara subiectului). Este si vina gazdei ca raspunde tuturor plangerilor care nu au legatura cu topicul.
    Internetul este un spatiu in care se manifesta toate suferintele ascunse ale dependentilor de bloguri care isi construiesc realitati paralele, lumi imaginare in care demasca “ticalosii”, “comunistii”, “fascistii”, razbuna toate nedreptatile reale sau imaginare, identifica retele, zmei, coduri de comunicare, ma rog, e un loc unde binele (de fiecare data binele = parerea lor , a detinatorilor adevarului si dreptatii absolute) invinge. Internautii (cei mai singuri oameni, nu dezvolta corespondenta, nu ies cu nasul din calculator, se identifica cu lumile create, isi traiesc viata personala pe net), ce sa mai spun, nu am timp sa continui> Concluzia: multa durere maica…

    Eu n-am facut decat sa pun in discutie lumea reala, mai precis LUMILE. Adica “ROMANIILE”. O diversitate, un mozaic de curente si trenduri, modele de viata, perspective, unghiuri, binocluri, ochelari prin care vietuitoarele acestei tarisoare percep fenomenele, evenimentele, intamplarile.

    Imi pare rau daca am aruncat in aer iluziile, castelele, margelutele, armurile cavalerilor si domnitelor virtuale punand pe net realitatea nuda, prozaica, asa cum este ea. Ne convine, nu ne convine, un politician nu poate trai intr-o lume fantasmagorica. Numai lui Ceausescu si actritelor isterice servitorii le puneau in fata articolele care le aduceau laude mai mult sau mai putin dezinteresate.

    Revenind la jurna;listul mult-etichetat, Roncea, nu pot sa-mi pun ochelari de cal si sa ocolesc presa ostila unui anumit curent agreat de o parte din clasa politica si mediul de afaceri. Daca era sa ma hranesc si sa respir numai cu Sintezele, il puneam pe Cristoiu in rama, imi structuram realitatea sociala pe baza analizelor sale si astazi…
    Ideea e ca sunt si alte pareri si nu pot sa ocolesc curentele de opinie care nu-mi convin.

    Bon, realitatea trebuie cunsocuta
    CARE ESTE.
    Ma intereseaza personal (este studiul meu, pentru placerea mea) sa cunosc electoratul, modul sau de gandire, felul de a actiona, schimbarile care au avut loc in sanul electoratului in ultimii cinci (dar si ultimii 20 de ani), naturale, dar si plecarile din tara, pozitiile partidelor si ale altor structuri de putere in teritoriu profilul candidatului cu functia de presedinte, prim-ministru, primar etc. Jurnalistii, tipul de discurs care penetreaza in diverse segmente ale electoratului, asteptarile diverselor categorii de indivizi…In final, mutatiile de putere la nivel local, national, regional, mondial.

    Legat de decizia Consiliului Economic si Social la cererea unor cetateni ai Uniunii Europene care au aqnumite doleante….
    Nu inteleg de unde sa “apuc” “raspunsurile” lui Elmar si Aya. Pentru nu sunt raspunsuri, ci vocalize, vociferari si nu prea ma pricep sa raspunda la corul vaietatociosilor. Si nici sa tin batista doamnelor cu orgoliu ranit.

    Ideea e ca niste cetateni europeni au set de valori, niste dorinte legitime si aspiratii concretizate intr-o cerere legitima
    CARE ESTE!

    Roncea si cititorii sai reprezinta un segment social
    CARE ESTE!
    Omul politic si analistul nu au dreptul sa judece populatia (uaaa, dusmanii poporului, de ce gandesc asa! Iete ticalosii! Hua!) si purtatorii sai de cuvant. Omul politic trebuie sa ia act de aspiratiile, modul de gandire, dorintele “Romaniilor” fara orgolii, etichetari, prejudecati. Nu cu atitudinea “Aoleu maica, cine e astia? Fascisti? Ilegalisti? Comunisti? Satanisti?”. Nu mai traim in statul uniform multilateral dezvoltat. Toti incolonati la colectiv, mancand, respirand, deschizand Programul Unicul si Singurul, iubind la comanda…

    Cetatenii europeni (multe zeci de milioane) au formulat in mod democratic cereri (nu s-au rasculat impotriva statului, ordinii de drept din Romania sau Europa), recurgand la procedura cat se poate de democratica
    CARE ESTE!

    Au declansat in Elvetia si Romania referendumuri, parcurgand procedurile procedurile prevazute de lege, Constitutie si ordinea de drept comunitara. Am semnalat o decizie a Consiliului Economic si Social. Un organism european
    CARE ESTE.

    N-am inteles:
    Cine este fascist? Consiliul Economic si Social? De ce? Care este vina tragica?

  70. 74 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 2:25 pm

    Aya, nu este vorba doar de abilitatea unui gest ci si de perceptia lui, iar glas au si partidele. Senzatia poate fi si aceea de presedinte responsabil, in mai mica masura cred eu dupa vorbele spuse de presedinte despre dl Johannis – si dupa ce, ca intr-un banc cu Ceausescu, a vrut sa ii faca si lui ceva, adica o vizita – dar si aceea, in mai mare masura cred, ca presedintele preda puterea. Depinde cine, ce si cum vorbeste. Depinde si de cabinetul pe care il va incropi dl Johannis: un cabinet din tehnicieni (varianta propagata de penelisti si cu care eu nu sunt de acord, considerind ca atit iesirea din criza cit si revenirea economica a tarii noastre cer viziune, actiune si directiune politica), un cabinet de arc national ori chiar – cu probleme – unul de uniune nationala. Nu cred ca dl Johannis se va plia – asa cum a facut dl Croitoru, pe un cabinet pe placul presedintelui, si-ar da pur si simplu foc la valiza, iar noua majoritate nu va vota un guvern Johannis chiar in orice conditii. E posibil ca noua runda de consultari anuntata de presedinte sa mearga pe ideea enuntata de tine: partidele vor insista din nou pe propunerea lor, iar presedintele se va lasa induplecat. E posibil sa fie o cacealma, o noua tragere de timp: chiar daca anunta in final o candidatura a dlui Johannis, sa fie prea tirziu pentru ca noul guvern sa ia efectiv friiele tarii in mina pina la primul tur al prezidentialelor. E posibil ca presedintele sa se gindeasca si cum va fi pentru el un eventual al doilea mandat cu un executiv cu care nu va putea fi jucator, cu un parlament care il va suspenda la prima eroare ori ca rezultat al unor investigatii in curs si cu un electorat care nu il va mai salva inca o data. In noul context este posibil ca si daca isi ia al doilea mandat, pe dl Basescu sa nu il mai prinda luna martie 2010 la Cotroceni. Posibil sa ai dreptate in ceea ce priveste relatiile presedintelui cu o parte din pedele – am si eu niste semne, de la nivel scazut, in acest sens. Ar putea fi vorba si de un joc asemanator pokerului, in sensul de a imbina arta de a utiliza cartile, de a studia adversarii (si partenerii) si uneori si de a-i pacali pe aceastia.

  71. 75 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 2:27 pm

    Vasile, nici nu am luat remarca dumneavoastra ca fiind rauvoitoare.

  72. 76 Dani noiembrie 5, 2009 la 2:42 pm

    @
    Vasile

    Vad ca esti derutat de feminitea la kg, te inteleg e greu de lucrat cu asemenea doamne. Da’ nici cu feminitatea la mp nu e usor.
    Bine ca d-na respectiva despre care vorbesti cu Aya nu e feminina si asa-si asa ca o-ncurcai.

  73. 77 leo noiembrie 5, 2009 la 2:44 pm

    În altă ordine, a greutăţii, nicidecum a masei:
    @ Aya
    mamă dragă, joci cumva rolul de advocatus diaboli şi te faci că nu ştii ce spusei eu mai sus despre cine şi cât de atent ne citeşte, încercând să joci la cacealma cu cacealmistul? părerea mea, de nespecialist, e că e mult prea disperat pentru a mai putea cumpăni la implicaţiile potului aruncat de tălică pe masă, şi va rămâne la soluţia simplistă de conservare a controlului, prin buldogul domniei sale, asupra votului; e atât de disperat, încât nici el nu mai crede că vreo mutare abilă l-ar putea salva de la SINGURA variantă favorabilă lui: noi cu votatul, ai lui cu „alesul”…
    @ Daniel
    mda, din păcate pe foarte mulţi dintre cei cu inc la…ink, apucăm pana şi călimara internaută doar atunci când ne covârşeşte sevrajul; mă şi uit la alde Augustin, cum n-a învăţat el din eşuarea ăstuia baci în a se refugia pe primitorul de oameni (nicidecum de jigodii, voi reveni mai jos) Sfinx, pentru că, încă, aici se întâlnesc interlocutori de valoare; şi, oricâtă larmă s-ar face, după cum ai observat, nu-i deloc greu de culcat la pământ pălămida, chiar dacă grădinăriţa noastră îi lăsată de moşier fără sapă şi DTT, spre a da ochii cu floricelele ce tot mai greu îşi află răgaz de primăveri p-acilea; că, dincolo de perseverenţa de pânză freatică a instalatorului ori de impetuozitatea şi capriciozitatea de pârâu de munte a Ayei, restul apelor dulci ale blogului se abat tot mai arar asupra răsadurilor… :(
    @ Basileus
    taică, dacă-mi araţi şi mie vreo erată a ăstuia baci comisă de când eşti, oficial, tălică p-acilea, o mănânc pe pâine, ca tot ceea ce consum! ori faci cumva tălică confuziune neintenţionat de voită între erată şi drept la replică, pe de o parte, sau judecată de valoare asupra emitentului sau a fondului, nicidecum a formei?! ori ce-ai vrea, să nu mai pleznesc peste bot potăile când dau cu mucii în fasole? ori, cum îţi mai atrăgea cineva atenţia p-acilea, te cam deranjează adevărurile rostite despre tarele tălică?
    dacă faptul că, spre deosebire de majoritatea mărgicilor pe care personulităţi căcăniu de portocalii trimise în misiune p-acilea tare-ar vrea să le vânză drept perle, asupra textelor tălică mai se-ntâmplă să mă opresc uneori, nu ţi-a fost edificator, ete să ţi-o traduc: dai impresia că poţi dialoga, de ce confunzi, furat probabil de jalnica privelişte a iederaşilor ce se tot căznesc să iasă în faţa… faţadei, grădiniţa asta cu grădina aia a Bucureştilor în care se strâng… chibiţii?!
    PS
    erată: e leo şi atât; baci e doar pentru transhumanţi, nu pentru transcedentali, transexuali, translatori, transplantaţi, transsiberieni şi metaajenţi; poate, dacă, când te califici, I’ll let you know…
    @ narcisistul de serviciu
    pasul 1: întoarce oglinda cu faţa la perete
    pasul 2: mâinile sus şi fluieră
    pasul 3: acum, că tot poţi fi atent şi la altceva decât propria personulitate, citeşte şi nu da mai departe, păstrează numai şi numai pentru tine: nu te-am băgat nici în seamă, nici în zeamă, doar te-am PREVENIT! cât despre ce clamezi că eşti, dar nu pari, e problema ta, dar nu te supraestima: îţi garantez eu că e cel puţin în loc în care nu poţi „spune” chiar tot ce vrei, nici măcar tot ceea ce ar vrea alţii de la tălică! spre deosebire de Manuela, eu am butonul „trage apa” acolo unde, încă, Sibilla nu a apucat să-ţi explice (într-una din momentele ei în care îi face plăcere un sport pe care eu nu i-l înţeleg, şi ea ştie asta) că „noi” şi „voi” există doar în mintea trepanaţilor care nu ştiu decât să repete „Slăvit fie SATANIC ABUSER!, Slăvit fie SATANIC ABUSER!, Slăvit fie SATANIC ABUSER!”, că „noi” nu suntem deloc organizaţi, şi tocmai asta e şansa voastră, pentru că „noi” suntem chiar mulţi şi mărunţi independenţi aflaţi alături doar ca reacţie împotriva nesimţirii şi prostănăciei ce abundă dinspre anumite haite de adulatori fără culoare politică, fără crez, fără coloană vertebrală, mânaţi de un singur şi unic crez: fără masculul alfa, haita lor e sortită pieirii! dar de ce oi pierde eu vremea să-ţi explic ce e aia reacţie de bun-simţ la nesimţire, că doar e evident că n-ai cu ce discerne între cele două noţiuni…

  74. 78 Alex noiembrie 5, 2009 la 3:09 pm

    Referitor la Guran: il ADMIR pe jurnalistul Moise Guran, chiar daca nu SUNT DE ACORD cu filosofia sa de viata, viziunea lui economica si o parte din punctele sale de vedere.
    Pe Guran il ascult cu interes de mai bine de un an de zile. Dupa cum am spus, nu ma droghez cu Sinteza Zilei, iar Moise Guran reprezinta modul de gandire al multor antreprenori, salariati privati tineri sau “de moda noua”. Jurnalistul face o radiografie a situatiei economice si scoate in evidenta principalele tendinte, provocari si asteptari ale nediului dea afaceri si economiei reale. In timp ce in pesede, pedele, penele, udemere, partide neparlamentare si alte structuri de putere (ong-uri, societate civila, firme pe partid, stat si curte) liderii se bat pentru ciolan, oamenii de afaceri, managerii din public si privat, prestatorii de servicii au intrebari mute (inclusiv de ordin social) carora social democratia clasica nu le ofera nici un raspuns.

    Revenind la emisiune, Guran i-a facut um mare serviciu lui AN punandu-i in fata realitatea in mod impartial, fara sa-i gadile orgoliul, fara falsa sustinere. L-a adus “la ordinea zilei” )in Occident un ziarist este platit cu milioane de euro sa-ti arate realitatea, sa nu te lase sa bati campii). I-a pus intrebarile cele mai arzatoare, permitandu-i sa vorbeasca, sa-si etaleze cunostintele, meritele, relatiile. Dimpotriva, Firea si Grecu mai agitate il pun pe liderul Adrian Nastase intr-o lumina proasta dat fiind ca il intrerup, ii adreseaza intrebari defazate, cu raspuns implicit slab. O intrebare buna naste un raspuns bun, asa cum s-a intamplat in emisiunea BizBazar (printre cele mai receptate de mediul de afaceri). Iar Dobre mi se pare de o falsitate greu de inchipuit. Poate ma insel eu (nu pretind ca detin adevarul absolut, nu dau cu barda in ceea ce nu-mi convine). De fiecare data cand era invitat, AN era pus la Antene intr-o situatie de inferioritate, aratat ca un fel de pensionar neimplicat in viata politica, Un fel de senior filosof cu o colectie impresionanta de armuri, spade si medalii din bataliile trecute, dar usor retro, fara nici o putere de decizie. Un portret deloc conform cu realitatea…

  75. 79 Alex noiembrie 5, 2009 la 4:05 pm

    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-05&id=43783
    Dar-ar domnu’ sa vad incheiata mascarada liberala.

  76. 80 Alex noiembrie 5, 2009 la 4:10 pm

    Oprescu: Intre Geoană şi Băsescu este o inţelegere, o jucărie lăsată neterminată
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-05&id=43793

    Pardon. Intre Basescu si Antonescu. Se iubesc si doresc sa guverneze impreuna. Antonescul de altfel i-a raspuns Presedintelui la mesajul de lav intre PDL si PNL declarand explicit ca va vota un guvern PDL-UDMR in cazul in care Johannis va fi nominalizat premier.

    Hai sa fim seriosi, iepurii basescieni il toaca pe Geoana in stil foarfeca profitand de naivitatea pesedeilor si lipsa de reactie a ursului lenes.

  77. 81 Alex noiembrie 5, 2009 la 4:14 pm

    Traian Basescu: Optiunea mea va fi un guvern de dreapta, PD-L – PNL, condus de un premier din partea PD-L
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-11-05&id=43805

    Dupa cum am anticipat, va avantajeaza de minune iesirea de la guvernare. S

  78. 82 Fratele Marx noiembrie 5, 2009 la 5:35 pm

    Frate Alex, n-am inteles prea bine de ce m-ai luat de martor :roll: la marturisirea ta, cam stufoasa pentru gustul meu ;) si nici daca analiza despre dependentii de e-realitate (citeste irealitate) te cuprinde si pe tine sau nu. :???: Sunt sigur ca o sa ma lamuresti tu in e-viitor. :razz: Continutul analizelor este pe alocuri interesant. :shock: Din nefericire nu aici e locul in care sa discutam despre acele “alocuri”. :|

    Realitatea trebuie cunoscuta? :oops: Si tu ne oferi realitatea? Realitatea lui Roncea sau Realitatea lui Vantu? Dar nu-i cam mare densitatea de filozofi amatori dar firoscosi :mrgreen: pe blogul asta? Uite mai e cel putin unul care zice din prea plinul sau filozofic (citez din memorie) ca “ceea ce conteaza (n.b. in realitate) este DINCOLO DE NOI” :shock: Pai numai cu un astfel de titlu si toata muncusoara ta “filosofala” este automat banalizata. Zi si tu o idee filozofica de-a ta comparabila (in adancime) :lol: cu asta: “ceea ce conteaza e dincolo de noi”. Daca poti. :roll: Ca nu poti. :cool:

    Dupa bloguri suntem noi, cei vechi… care… ha-ha-ha… :evil: pe tine

    le-o bacilul, continui inca sa fii tragic si inaccesibil (nemuritor si rece). :cry: Ai tu in tine asa, o neliniste si o dorinta nelamurita venind din adanc, dar constiinta iti tot zice nu si nu si nu… n-am ce-ti face pana nu vii in comedie, de te-ndeamna, de te cheama… Pana atunci n-ai cum sa te deosebesti dintre comisarii de serviciu:

    Leo, Elmmar si Sibilla baga spaima-n camarilla
    Lu Basesss-cuuu, pam, pam :lol:

    Dani, boy scuza-ma ca nu te-am bagat in rima de data asta :oops: Te bag data vitoare.

  79. 83 Fratele Marx noiembrie 5, 2009 la 5:49 pm

    Aya, greu de decis intre cele doua variante “TRICOURI UDE SI OGLINZI VENETZIENE” sau “Tricouri ude scurgandu-se in oglinzi venetiene”. :cool: E tablou sau piesa de teatru? Poate poem! :roll: Eu as prefera sa fie piesa de teatru. Macar avem rezolvata problema distributiei in rolurile principale si… secundare. Ne mai trebuie un autor (il propun pe Pirandello) si un regizor (imi dai voie sa fiu eu-narcisistul? :shock: )

    @ELMMARe esti mare domne. Cam cat un Terratzian fata de un militzian… Ce tot vrei domne? :shock: Ce-ti doresti? :lol: Te pot ajuta cu ceva? :mrgreen:

  80. 84 Aya noiembrie 5, 2009 la 6:19 pm

    @

    Leo

    UN GUVERN PENTRU LINISTEA POPORULUI (JOHANNIS)- NEGOCIERI LA COTROCENI

    Iti raspund clar si direct, fara metafore si trimiteri colaterale- invingand orice tentatie a subtextualizarii:
    NU joc la cacialma.
    Ceea ce am afirmat este adevarul. I
    ata, si Instalatorul semnaleaza, intr-un mesaj pentru mine (inca nu i-am raspuns, o voi face imediat) care are semnale, din PD-L, in sensul celor mentionate (semnale anti- Basescu si in sensul negocierilor respective).

    Asta inseamna a miscarile sunt puternice si ca indivizii din PD-L (inclusiv baietzii cu stele pe umar, implicati in actiune) stiu ca informatia s-a scurs si se agita, luandu-si mai putine precautii intru discretie.
    Concluzia: se joaca pe viata si pe moarte (asta chiar a fost o merafora pe care nu am reusit sa o ocolesc).

    Sansa lui Basescu este (nu este ceea ce cred- dar ceea ce stiu!) de a-l desemna pe Johannis.
    Stiu si cei de la PD-L asta (inclusiv “negociatorii”- si baietzii cu stele pe umar) motiv pentru care acestia iau in calcul posibilitatea de a i-l propune ei, zice-se, pe Johannis (au mai trecut niste ore de la prima mea postare in care semnalam aceasta miscare ca posibilitate, doar- lucrurile s-au mai deplasat de pe locurile lor initiale; vreau sa spun ca indivizii iau in calcul posibilitatea de a mima existenta unei REALE sustineri a lui Basescu, venind in intampinarea probabilei sale propuneri catre ei, vizandu-l pe Johannis; un joc asociabil dezinformarii; pana la un punct- acela fiind desemnarea premierului acceptabil pentru toata lumea- jocul este admisibil pentru toata lumea; depinde, dupa desemnare, cum va sti Basescu sa joace, ulterior, cartea “intoarcerii la popor”, cum bine a formulat Instalatorul- dupa ce va fi dat “un guvern pentru linistea poporului” si pentru calmarea zbuciumatei clase politice, cum am formulat eu).

    Imi vine sa rad: in timp ce scriu, aud la televizor ca, la Cotrceni, intra unii si altii.
    Printre ei (se spun nume) “unii instelati” care, culmea, participa (din toate taberele- ofertanti si potentiali beneficiari) si la negocierile ascunse (in fine, acum aflate) cu PD-L pentru aplicarea, in 2009, a schemei de la prezidentialele din 2004 (cel vizat negativ fiind, acum, Basescu).
    Interesanta miscare: primirea acelora la Cotroceni.

  81. 85 Aya noiembrie 5, 2009 la 7:43 pm

    @

    Instalatorul

    IN ISTORIE SE CONSEMNEAZA DOAR REZULTATUL

    Ai dreptate legat de perceptie si sigur ca glas au si partidele, numai9 ca, intr-o astfel de situatie -a desemnarii lui Johannis premier, de catre Basescu- chair nu vor putea cracni.
    Ce sa spuna?
    Ca nu il mai vor pe Johannis pentru ca il vrea Basescu? Ar fi absurd si si-ar pierde creditul politic. in cel mai bun caz pentru lung timp.
    Ceva de genul: “Basescu l-a desemnat pe Johannis pentru a-si adjudeca meritul votului majoritar in Parlament, pentru investirea guvernului si linistirea apelor politice”?. Ar fi rizibil, in primul rand, ca atitudine si, tot in primul rand, nu ar face decat sa sublinieze miscarea lui Basescu, acordandu-i un plus de perceptie in sensul “jocului pentru popor” si a calmarii zbuciumatei clase politice (in plus, in urma acelui tip de formulare, miscarea ar fi perceputa si ca fiind de forta).

    Place sau nu place, desemnarea lui Johannis, de catre Basescu, pentru a forma Cabinetul ar fi retinuta ca apartinandu-i- ceea ce, sub aspect formal, sub nici o forma nu poate fi contrazis.

    Cum s-a ajuns la acea desemnare este o alta istorie, care tine (la nivelul general al faptelor) de culise- si ar intra in “istoria reala si secreta”, un alt fel de istorie a lui Procopius (care, daca nu are un corespondent printre noi, ar trebui, degraba, inventat- caci ultimii 20 de ani abunda in miscari determinante de culise, ceea ce se vede, cu adevarat esential, ca aparand in lumina, pe scena publica, fiind urmarea actiunilor in zonele invizibile).

    Pe scurt:
    Desemnarea lui Johannis, de catre Basescu, pentru a forma Cabinetul ar fi, in egala masura:
    - o miscare foarte abila, pentru el, care ar opri pecetluirea acelor negocieri (de “vanzare”- implicate fiind PD-L si un alt partid, care ar urma sa fie “beneficiarul” vanzarii);
    -un gest profitabil pentru noi, care am avea, pentru urmatoarea perioada, un prim ministru agreat, in mod egal, in interior si in exterior, capabil sa asigure linistea si deschis la consultari cu toate fortele (restul ramanand la nivelul intelepciunii Parlamentului- intelepciune in care cred, totusi, caci, acolo, exista si personaje absolut remarcabile si de reala importanta).

    Unicul lucru care, asa cum bine semnalezi, se afla OARECUM in suspensie, pana acum, este daca Guvernul Johannis ar reusi- sau nu- sa preia, cu adevarat, fraiele pana la primul tur de scrutin.
    Daca Johannis are pregatita o varianta de Cabinet (sau mai multe variante, in functie de cate forte politice vor fi fiind implicate in sustinerea sa) aceasta are sanse de a trece rapid de Parlament.
    Depinde,mai departe, de ce miscare considera Basescu sa faca- pentru ca el trebuie sa semneze decretele de numire.
    NU iau, sub nici o forma, in discutie faptul ca ar refuza vreun ministru.
    Problema este ca el poate temporiza (nu am identificat in Constitutie un text imperativ in baza caruia presedintele Romaniei sa fie obligat la semnarea decretelor de numire ale ministrilor intr-un anumit interval de timp).
    Cat timp?
    Suficient de multe zile (oricum, sunt doar cateva- dar si asta poate insemna suficient de mult) pentru a nu se putea familiariza cu problematica organizarii alegerilor.
    Asta inseamna ca nici “Boc” nu le va controla- dar nici “Johannis”.
    Asta inseamna ca efectiv se vor desfasura cu sprijinul tehnicienilor care lucreaza in acel domeniu.
    Sigur ca nu e solutia ideala- dar cred ca este mult mai bine a decat daca s-ar desfasura sub control “Boc” (nu ma refer doar la control formal, desigur).

  82. 86 Aya noiembrie 5, 2009 la 8:57 pm

    @

    Fratele Marx

    TRICOURI UDE SCURGANDU-SE IN OGLINZI VENETIENE- DE LA TABLOU SUPREREALIST LA PERSONAJELE LUI PIRANDELLO

    Eu vad totul ca pe un tablou suprarealist. L-am “descris”.
    Nimic nu impiedica sa imaginam si o piesa- de acord, cu Pirandello autor.

    Ma indemna gandul sa merg catre “Sase personaje in cautarea unui autor”. Tie iti apartine regia, ai spus. Joci in piesa- avand dublul talent al lui Andrei Mihalkov Koncealovsky- sau esti doar regizor?

    Personajele- sa vedem daca pot fi sase, asa cum apar:
    -doua tricouri ude, inca pastrand forma trupurilor;
    - o gurmanda si ademenitoare oglinda venetiana (corect ar fi fost “gourme(e)’, dar, din pacate, in franceza, miroir este masculin);
    - doua personaje feminine care imprumuta tricourilor ude forma trupului lor;
    - regizorul acoperind mereu cu masti (cand triste, cand vesele, cand mirate, cand patimase, cand voluptuoase) chipurile ce insotesc trupurile care imprumuta tricourilor formele lor.

    Iata ca pot fi sase (asta inseamna ca si tu joci in piesa).

    Totul se reflecta in oglinda venetiana- ea insasi personaj.
    Cele doua trupuri feminine- purtand chipuri mascate- se transforma in forme, tricourile in trupuri.
    Pofticioasa, oglinda le soarbe, reflectandu-le prin privirea sa de argint.

  83. 87 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 8:57 pm

    Aya, vreau sa fiu foarte corect cu tine si cu Leo: nu am informatii de culise, chiar de la nivel scazut. Am semne ca pedeleul a ajuns, din punct de vedere al activistilor, la fundul sacului.

  84. 88 instalatorul noiembrie 5, 2009 la 9:36 pm

    Aya, mai intii sa nu dedicam prea mult subiectului Johannis, subiect despre care eu nu pot sa scriu fara retineri pe care le-am marturisit pe blog, fiindca pina la anuntarea noului candidat nu mai este, cred, mult desi presedintele nu are un termen constitutional de gindire. Sa incercam sa evaluam situatia presedintelui. Pe de o parte, are propriul interes de a acapara electorat, ori macar de a si-l conserva pe acela pe care il are. Pe de alta parte, are o presiune din partea apropiatilor, unii din pedele iar altii de pe linga el. Apropiatii sai din pedele insista probabil pentru o solutie tot din pedele dar ceva mai digerabila, poate Blaga – despre care am inteles, oricare i-ar fi faptele, ca este un om care lasa loc de buna ziua – poate altcineva (in cazul unei astfel de solutii nu e loc pentru nominalizarea dnei Udrea, dupa parerea mea). Interesul acestui grup ar fi acela ca, in caz de esec al presedintelui in alegeri, schimbarea presedintelui sa ii prinda totusi la guvernare si atunci se mai poate negocia. Un esec prezidential asociat pedeleului in afara guvernarii ar fi pentru ei dezastrul total. Este un alt grup din pedele clar nemultumit de politica interna din partid si in special de mecanismul promovarilor si recompenselor. Pedelisti cu merite s-au trezit ca meritele le-au fost ignorate iar presedintele a facut promovari din rindul apropiatilor personali pe listele ori posturile pedeleului, vaduvind de promovari si locuri o serie de oameni de acolo. Un al treilea rind de pedelisti ar fi cei din categoria greilor asa cum o intelegi tu, poate cu stelele purtate la slip fiindca pe umeri nu se poate – si al caror comportament este dictat de alte comandamente decit cele ale sefului politic teoretic. Apropiatii presedintelui din presedintie poate ca fac presiunile cele mai mari, ei raminind, indiferent de situatia pedeleului, in aer daca presedintele nu cistiga al doilea mandat. Cei care il sfatuiesc pe presedinte lucreaza dupa manual – pe care il cunosc mai bine decit mine, ceea ce nu m-a impiedicat sa vad uneori stilul lor de lucru. Ei stiu ca electorii normali, care primesc ori isi insusesc informatie fragmentata, fiindca nu au timp pentru a se informa in detaliu, tind sa extrapoleze informatia pe care o percep: de exemplu, daca ei cad de acord asupra unei chestiuni cu un om politic sau partid, atunci tind sa dea dreptate omului politic sau partidului in toate pozitionarile politice ale acestora si, in acelasi timp, sa transfere “raul” asupra adversarilor omului politic sau partidului referit. Cum va fi perceputa, deci, primar desemnarea dlui Johannis? Electorii, putin informati, care cad de acord cu dl Basescu, prin mecanismul de mai sus, vor tinde, in cea mai mare parte a lor, sa considere actul o miscare prezidentiala abila. Dar cealalta parte a electorilor, potential cea mai mare (si real daca ei vor merge in masa la vot), sunt de acord cu cele patru partide si vor considera ca presedintele nu a avut incotro, ca partidele l-au adus acolo unde au dorit ele, ca l-au infrint. Aceeasi senzatie o va avea si o mica parte din electoratl presedintelui, astfel incit in urma acestei desemnari presedintele ar putea pierde un procent-doua dintre electorii fideli, dar ar putea cistiga si compensa dintre idecisi, care se vor imparti. Deci concluzia mea este aceea ca actul desemnarii in sine nu va schimba prea mult situatia electorala. Jocul ar incepe dupa aceea. Daca dl Johannis se tine de cuvint si face un cabinet echilibrat (de nedorit, in opinia mea, numai dintehnicieni) atunci cele patru partide marcheaza puncte electorale, dl Antonescu mai ia si el ceva procente si atunci sansele presedintelui de a intra in turul al doilea se micsoreaza. Aceasta si prin contrast la faptul ca dl Croitoru a afirmat ca are primul si ultimul cuvint in confectionarea formulei sale de guvern si a dat de inteles la un moment dat ca are in vedere tehnicieni, dar a generat o formula majoritar politica, pedelista. Dl Johannis nu prea isi poate permite sa joace strimb din doua motive (unul nu il scriu), dintre care unul este acela ca, daca partidele care il sustin se prind de schema, atunci il vor motiona de cenzura cu prima ocazie si atunci dl Johannis isi poate compromite viitorul politic, inclusiv cel de primar in Sibiu. Sansa dlui Johannis este deci aceea de a fi fair fata de cele patru partide. Daca va fi fair, atunci presedintele este fript, chiar daca mai trage ceva de timp. Pe de alta parte, dl Johannis nu are de ce sa isi lege soarta de un un om care din punct de vedere politic este terminat, expirat – dupa propria expresie. Aya, dl Basescu a fost votat masiv in 2004 (nu stiu daca a si cistigat real, dar a fost votat masiv, cam la acelasi nivel cu dl Nastase) fiindca multi electori s-au regasit in el, a beneficiat si de o schimbare de punct de vedere al electoratului. Este posibil ca si acum sa aiba un numar suficient de electori, minoritar dar suficient pentru a beneficia de sistemul democratic cu doua tururi si sa isi adjudece mandatul per global cu minoritate de optiuni. Dar, indiferent infringerea ori victoria, eu cred ca dl Basescu este un politician terminat. Omeneste vorbind, cred ca ar fi chiar preferabil pentru el sa cada eroic sub drapelul portocaliu, strigind “inainte pedele!” si strapuns in inima de sloganurile adversarilor sai politici, decit sa traiasca agonia unui politician terminat, pentru cinci ani in fruntea tarii. Infrint acum, ar fi un erou al pedele. Invingator in alegeri, va fi omul care, ca si Caesar, isi va acoperi capul cu haina ( ca toga nu se mai poarta) ca sa nu vada pumnalele politice care il vor lovi – si va striga: si tu, fiul meu Boc?

  85. 89 ELMMAR noiembrie 5, 2009 la 10:45 pm

    @ Fratele Marx

    Paulica,ciocule!

    Citez din matale: “Lu Basesss-cuuu, pam, pam ”
    …da,e nasoala treaba.
    O.K!
    E bine dar stai linistit,fi bland,nu te agita…daaa?
    Dau urgent telefon la 122 cu redirectionare spre nambar nain.
    Smurdu e pe drum si te ajuta taica,ai incredere un tehnica.

  86. 90 octaaa noiembrie 5, 2009 la 11:46 pm

    Domnule Nastase, felicitari pentru prestatia de la Antena3 !

  87. 91 Aya noiembrie 5, 2009 la 11:48 pm

    @

    Alex

    UN ALT FASCIST RUDIMENTAR, ADORATOR AL SEMIANALFABETULUI VICTOR RONCEA

    Puiutz, sunteti atat de prostuzi, cei care folositi nickname-ul “Alex” incat nu v-a trecut prin cap sa incercati adoptarea unui minimal stil comun.
    Este cat se poate de clar pentru un cititor, chiar si neaplecat catre analiza pe text, ca nu sunt una si aceeasi persoana “Alex” (autorul textului din noiembrie 5, 2009 la 2:23 pm, de exemplu) si “Alex” cel care scrisese textele anterioare, carora le-am replicat (cu trimitere la faptul ca este extaziat in fata idolului sau fascist si vag alfabetizat, Victor Roncea, corijentul la “scoala de gradati’).

    Sefii vostri fascisti – care abia au invatat sa semneze, nemaipunand degetul intru identificare si care, pentru lamuriri esentiale in viata si gandire, l-au consultat pe V. Roncea, mai instruit ca ei intrucat a reusit, cu mari poticneli, se treaca, fara repetentie, de clasa a treia elementara- v-au trimis aici pentru a infesta blogul.

    Nivelul maximal la care ai fost capabil sa ajungi (e drept, superior confratelui tau care semna la fel, anterior) este cel al lui Marean- vanghele-almanahe (dovada ca te si identifici, frecvent, prin celebra formulare analfabeta “care este”, pe care, evident, o consideri culmea inteligentei si a rafinamentului cultural).

    Intrebi, in aberata postare din noiembrie 5, 2009 la 2:23 pm (citez):
    “N-am inteles: Cine este fascist?”.
    Daca n-ai inteles, iti explic eu: (de exemplu) tu, confratele tau care semna ieri cu acelasi nume, “blogideologic” (Titus Flipas) si altii ca voi sunteti toti fascisti, cu spirit mocirlos si gandire intunecata.
    Toti va inchinati un fascist, semianalfabetul Victor Roncea- un rebut mintal.

  88. 92 Sibilla noiembrie 6, 2009 la 6:08 am

    @fratele marx,
    doar atât?
    N-ai ambâtz, bre…
    Acu mă scuzi, nu te reţin din zbateri, mă furişez din calea pioşeniei tălică, am trebi urjente cu nişte * înălţimi *, mă vei ierta ştiind că mereu revin, cipiripi preocupat de bafta altuia şi nema * succesurile * tale, haide nu te bosumfla… poa că re-vin kg şi dacă nu, trimit * natashele * să ia notiţe, cum li-e obişnuinţa .
    Zi să te ia buba, pe care ieşti mai jelos, pe Elmmar sau pe Leo, fluturelsky, hm ?Păi parcă nu aista ierea misia tălică p-acilea, nu vrai să ne povesteşti, fie şi cu basca plină de smiley, despre tante Udrea, că se dă lovită-n haripioare şi nu i se mai aud răcnetele, sau despre nea Băsescu * Ispirescu *…
    Intre-vă drak la mansardă: AN-ul NU E SINGUR, gata cu cârtiţele, retragerea majkă, voi vă prefaceţi inche că n-auzirăţi goarna, masochiştilor? Pffff… jalnici.

  89. 93 Vasile, noiembrie 6, 2009 la 7:34 am

    Leoi baci,

    Vorba lunga saracia omului , de aici probabil nici tu nu o duci prea bine , precum cel cu nuantarea despre Vasile.Sincer , te inteleg esti ardelean care nazuieste sa devina baci moldovean.Despre “erate” ca-n povewstea ta despre narcisist cu o singura corectie, nu intoarce oglinda cu fata inspre perete ci uita-te de fiecare data cind poti in ea, daca poti nud!

  90. 94 cogito ergo sum noiembrie 6, 2009 la 8:04 am

    @tiza fiicei lui Samuel Rosenstock
    Aşa-i că toate aceste informaţii, adânc ascunse sub preşurile PDL-ului, ţi le-a transmis “papa” Pacepa prin puii săi sub acoperire infiltraţi în structurile partidului portocaliu?

  91. 95 Vasile, noiembrie 6, 2009 la 8:15 am

    Dani,

    Nu esti baci leo , ca doar acesta intelege cu ungia de la degetul mare de la picior?
    Eu doream sa spun cu totul altceva, la rautatile care se regasesc in schimbul replicilor noastre despre unul sau despre altul , rautati care ne-ar sublinia caracterul ,logica sau inteligenta , este josnic , ca atata timp cit cunosti acea persoana sa aduci chiar si in gluma , aspecte despre fizicul defectele fizice ale persoanei respective , din cauza asta i-am atribuit nickului aya, atributul ,neobservat de gloata lui leo, “gentila”,
    cam greu de observat si inteles nu-i asa?

    Alex,
    Imi pare rau fiule citez Referitor la Guran: il ADMIR pe jurnalistul Moise Guran, chiar daca nu SUNT DE ACORD cu filosofia sa de viata, viziunea lui economica si o parte din punctele sale de vedere.inchei citatul.Care-i domnule filozofia de viata ,a acestui domn?
    Daca aparenta incarcare vremelnica dupa o zi pe alta a unui calculator cu date te impresioneaza ce sentimente ai avea daca in loc de un asemenea moderator miine ar apare chiar Mr.” Google” in persoana sa te intretina cu baza lui de date?
    Moise Guran poate impresiona ,cine stie vre-o fata in pat , vre-un adolescent in devenire. Ca sa nu crezi ca as avea ceva cu tinerii , iti pot da un reper cu adevarat pozitiv , SO FI AN . Eu l-am vazut pe acest vierme fata in fata cu Traian Besescu , si mi-am confirmat mie insumi
    ca nu-i vierme de matase!
    Tampitul a scos una tare haioasa din el in interviul cu A. Nastase.,vorbind despre economie , in preanbului intrebarii ,i-a spus lui Nastase , citez din memorie .. eu sunt bineinteles de alta varsta si am cu totul alta viziune ..inchei citatul,las deoparte nemenicia scapata din putul gandirii ,”nu are nici o importanta parearea dumneavoastra deoarece oricum eu am alta parare” si te intreb, are acest ,dupa tine titan ,coneptii novatoare, alte concepte economice , nescrise sau inca nedescoperite de economia mondiala?
    Scuza-ma Alex dar nu ai inteles dece dl. Nastase si-a schimbat brusc “fatada” cu una zeflemitoare. Nici dumneata si nici gurau nu au inteles aceasta schimbare in abordarea raspunsurilor.

  92. 96 leo noiembrie 6, 2009 la 11:26 am

    @ Instalatorul
    eram convins că turbincă era cestia aia în care ţinea Ivan dracii, nu sac… :lol:
    @ Vasili
    vezi că mai era p-acilea, acu mai an, un anion care se trezea noaptea în somn ţipând „leo! leo! leo!” pentru care toţi oamenii ANeului erau clone de baci. am reuşit performanţa de a îngloba în vasta-mi personalitate, prin dărnicia unor astfel de obsedaţi, pe Eugeno, Victor, Mihnea, Sibilla, Velisar, etc, etc, etc, şi iată, prin extensie, tălică tocmai ai inclus-o şi pe Aya în universul meu interior. uau, sunt tare…
    Mare-i grădina Ta, Doamne! mă rog, sau poate doar pare, uneori, oglindindu-se în oglinzi de lacuri şi alte… apă stătătoare, mai mici…

  93. 97 Daniel noiembrie 6, 2009 la 5:26 pm

    @leo
    Cu masa stau bine, cred ca la acceleratie sa fie problema. :-)

  94. 98 Sibilla noiembrie 7, 2009 la 3:07 am

    @Vasile,
    Pă cuvântul meu de sibilină cu Onoare că nu mă bag, şi se ştie că sibilina NU glumeşte când e vorba de Demnitate şi Onoare, da greşişi rău di tăt, majkă şi…. se impune să te corectez cu-o corecţia binemeritată : numai în faţa Sfinxului cine se=nfăţişează gol e OM, ce spui tălică la adresa unui OM de care te tooot împedici din te priveşte ce motive, sunt vorbe-nn vânt, puf de păpădii, zău aşa. Eşti în criză de inspiraţie, taci… decât să aberezi…
    să auzim ŞI de Bine,
    Sibilla


  1. 1 La Mulţi Ani, Domnule Preşedinte! « Mihnea Georgescu Trackback pe noiembrie 5, 2009 la 1:54 am

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva

Comentarii Recente

ZOE, fii barbata ! on Destul!
doinamanea on Destul!
George Ban on Vreti sa cititi adevarata pove…
centru on Destul!
dorucoarna on Vreti sa cititi adevarata pove…

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,371 other followers