Raspunsuri

 

Daniel, cele 2 minute de ura despre care vorbea George Orwell in 1984 nu sunt subiectul vreunei strategii politice a momentului. Sau, cel putin, nu a vreuneia dintre cele pe care le cunosc si eu. Eu am incercat mereu sa scot in evidenta numeroasele greseli, duble masuri si minciuni ale lui Traian Basescu din ultimii 5 ani. Datorita suportului pe care l-am primit intotdeauna din partea voastra, am crezut ca acest obiectiv este clar pentru toata lumea. Bineinteles, nu e suficient sa discutam noi intre noi despre aceste lucruri. De aceea, am incurajat mereu pe oricine citeste acest blog sa se exprime. Critic fata de noi prin comentarii sau in acord fata de noi prin promovarea acestor mesaje si in exterior. Oriunde m-am dus in ultimii ani am fost intrebat despre Traian Basescu si despre greselile acestuia. Nu am fost echivoc in a-mi exprima parerea si sper ca am reusit sa schimb parerea unor oameni. Dar ce pot face eu in acest sens va fi intotdeauna putin fata de ce putem face noi, cu totii, in acest sens. De aceea sunt de acord cu Draghi si cu o teza care a mai aparut pe acest blog. Voi, cei cu o cultura politica dezvoltata, care nu ramaneti apatici in fata abuzurilor si care nu desconsiderati politica desi uneori o dispretuiti, trebuie sa indepliniti si rolul social de constientizare. Trebuie ca, impreuna, sa convingem din nou oamenii sa vina la vot si sa voteze din motivele potrivite. Nu pentru ca Traian Basescu a spus o gluma buna, pentru ca altcineva s-a inchinat cu aplomb, sau impotriva cuiva odata apreciat care s-a trezit cu un dosar la DNA. Cam asta ar fi strategia mea si pentru asta va cer si  voua ajutorul. Tie, Instalatorului, lui Augustin, Sibillei, lui George Serban, lui Leo, Carcotasului sau chiar si lui Harabula. Va cer sa fiti sinceri cu voi insiva si sa nu va complaceti in a privi politica drept o activitate importanta, dar in care nu aveti resorturi de interventie. Prin felul in care va exprimati, prin ceea ce cititi, aflati sau credeti, sunteti un pol de opinie care va ghida felul in care alti oameni din jurul vostru se vor raporta la politica. De aceea, va cer sa nu alunecati in apatie sau dezinteres si sa ramaneti verticali.

Carcotasu, ma tem ca va trebui sa mai astepti pana cand una dintre opiniile tale sau ale altcuiva de aici ma va deranja. Fie ca aveti dreptate sau nu, e pasionant pentru mine sa va vad atat de interesati de politica si de, mai presus de asta, de politici. Pentru ca sunteti interesati si de programe, nu numai de oameni, eu chiar cred ca exista motive de optimism. Intr-o societate normala, politicienii tind sa le semene din ce in ce mai mult oamenilor care ii apreciaza. Din acest punct de vedere, ma simt mandru sa va primesc comentariile (aproximativ 55000), sa va raspund la intrebari si, cateodata, sa imi largesc propriile vederi si optiuni. Intalnirile virtuale cu voi si intalnirile “fizice” cu oamenii din colegiul meu m-au facut sa vad viata romanilor mai departe de sarbatorile campenesti sau alte activitati ludic-bucolice.

Augustin, apatia despre care vorbesti nu ajuta la nimic. Ralph Waldo Emerson spunea ca nimic cu adevarat important nu se reuseste fara entuziasm. Stiu ca exista multe ipostaze, multe povesti sau chiar prea multi oameni – politici sau nu – care descurajeaza acest tip de entuziasm civic. Dar, pana la urma, singura solutie este sa nu renunti. Exista vreo mare reusita a vreunei tari sau a vreunei populatii care sa fi urmat unui climat de apatie? Nu, cele mai bune rezultate au venit prin rezistenta, prin nesupunerea fata de norma. Stii despre ce au reusit Martin Luther King sau Gandhi. Ei nu au ajuns acolo prin resemnare.

Draghi Puterity, povestile pe care le-ai amintit pe acest blog despre artificiile PDL de la alegeri mi se par cu adevarat ingrijoratoare. Din pacate, tentatia unora, cu precadere in zona aceea, de a prelua puterea politica este mai mare decat responsabilitatea fata de lege sau bun simt. Nu pot sa-ti spun decat ca astfel de lucruri trebuie sa dispara. Totusi, sunt sigur ca vei fi de acord cu mine ca trebuie sa tratam cauzele, nu efectele. Orice fel de abuz de acest tip trebuie reclamat, dar mai importanta este prevenirea oamenilor dispusi la astfel de lucruri de a dobandi parghiile de putere.

Qcristian, ai dreptate, in mod evident. Parte dintre problemele justitiei si problemele institutionale ale Romaniei din aceasta perioada sunt rezultatele unei instabilitati politice si administrative. Cu riscul de a ma repeta, voi spune ca  vremelnicul presedinte, prin comportamentul sau si al apropiatilor sai, a incurajat neprofesionalismul si functionalitatea interesata. Astfel, licitatiile functioneaza doar in interesul unora, legile sunt aplicate doar in anumite momente, iar motiunile de cenzura sunt neconstitutionale doar in cazul unor guverne. Partea buna este ca am avea sansa de a ne reveni in urmatoarea perioada, odata cu alegerile prezidentiale.

Alex, Traian Basescu, dupa propriile tale spuse, a recurs la DNA pentru a-si face campanie electorala. Faptul ca PSD a ales modalitatile “conventionale” de campanie mi se pare o modalitate de diferentiere. Personal, cred ca si alegatorii vor aprecia aceasta diferentiere. In acelasi timp, trebuie sa-ti aduc aminte ca nu cele 30 de zile de dinaintea zilei de vot sunt cele mai importante pentru a alege un candidat. Fiecare alegator va evalua si reusitele candidatului, masura in care acesta si-a respectat angajamentele si principiile. Sincer, crezi ca din aceasta perspectiva, Traian Basescu ar intra in turul II?

Pcezar, dupa spusele tale, cred ca daca am interzice consumul de vin in Romania, ar fi destui oameni politici neinteresati sa-si mai continue mandatele. Solutia nu este in limitarea drepturilor oamenilor, ci in educarea lor in a fi capabili si interesati sa ia deciziile cele mai bune in ceea ce ii priveste.

Sextant, foarte potrivit citatul din Eminescu. Intr-adevar, pretextele bune sau credibile pentru cauzele rele se gasesc foarte usor. Odata luate deciziile, de a nu lupta cu criza economica sau de a indeparta PSD de la guvernare, pretextele sunt usor de gasit, usor de livrat si, de catre naivi, chiar usor de crezut, dar asta nu schimba cu nimic faptul ca Traian Basescu a facut ce a vrut in politica din Romania in ultimii 5 ani si ne-a adus in aceasta situatie dificila din punct de vedere economic, social si diplomatic.

Harabula, e posibil sa fii mai nefericit decat majoritatea celorlalti utilizatori ai blogului pentru ca te vezi fortat, dintr-o motivatie morala sau de alta natura, sa impingi piatra lui Sisif pana in varful dealului, incercand sa ne convingi pe toti cei de aici ca ceea ce face Traian Basescu este de bun simt, logic sau rational. Imi imaginez ca a critica realitatea pentru ca nu corespunde ideologiei este o activitate destul de monotona. De aceea, ai fost mereu incurajat de obisnuitii acestui blog sa fii mai optimist. Un altfel de model prezidential decat Traian Basescu ar fi cu adevarat util Romaniei.

Ramo, fiecare profesor are modalitatile proprii de evalua si nota o lucrare. Trebuie doar sa o intelegi si sa incerci din nou, in perioada de “mariri”. Oricum, din ce stiu eu, universitatile de drept din SUA nu sunt foarte pretentioase la notele obtinute la examenele din facultate, ci la examenele internationale ce trebuie date. Cum ar fi, iti urez mult succes la orice facultate te-ai fi orientat.

Bibliotecaru, observatia ta despre desemnare e cat se poate de corecta. In ciuda sa si a altor observatii asemanatoare, orice spranceana ridicata la incalcari flagrante de regulament ale Guvernului Boc au fost si vor fi intampinate de acuzatii de politizare si tentative de victimizare. In acest moment, devine evident ca PDL este tot mai disperat sa se “vanda” ca martir, pentru ca altfel nu prea are cum sa obtina voturi pentru Traian Basescu. Exemplul neconstitutionalitatii motiunii de cenzura sau cel al punerii sale pe seama legii pensiilor sunt cat se poate de evidente. Dar disperarea devine clara si, in cazul unei prezente mari la vot, nu va avea nici un fel de efect.

Costin Tanasescu, nu cred ca a fost anuntat vreun candidat care sa-i fie favorabil lui Traian Basescu. Ca vechi activist PSD, cred ca-ti este foarte clar pe cine ar trebui sa votezi la aceste alegeri. Propunerea noastra este pentru un altfel de model prezidential, care poate raspunde rigorilor Constitutiei, fara un premier doctor in drept  care sa promoveze legi neconstitutionale. Decizia ta nu este deloc una dificila.

Anukk, legea pensiilor promovata de Guvernul Boc are foarte multe hibe care ar putea fi rezolvate printr-o minima cercetare. Daca numai cele aduse in discutie pe blog de tine, de octaa, de Casandra si de ceilalti ar fi fost avute in vizor, am fi avut o lege mult mai bine gandita. In mod evident, ceva trebuie modificat, insa o singura lege nu poate rezolva toate problemele oamenilor care sunt atinsi pasager de ea. Nu poate rezolva problemele cadrelor militare care nu pot lucra in alt domeniu, nu pot rezolva problemele celor obligati sa munceasca la negru pentru a castiga suficient de multi bani pentru propriile familii. Singura problema pe care aceasta lege a lui Emil Boc o poate rezolva este una politico-electorala. Acum, are motivul necesar pentru a acuza o motiune de cenzura indreptata impotriva incompetentei si a masurilor necugetate.

Instalatorul, intelectualii simpatizanti ai lui Traian Basescu, cu precadere cei aflati in solda sa, vor fi mereu interesati de a concepe discursuri inflamante, cu acuzatii care lovesc in toate directiile. Discursul prezidential si, implicit, al lor va fi intotdeauna anti-sistem, desi pare o optiune destul de ciudata din partea cuiva care este in varful sistemului. Te sfatuiesc sa nu acorzi prea mult interes intelectualilor, dupa cum povestea un grec, intorsi din Siracuza. Pentru ei nu e important decat sa se vorbeasca de rau si de altii, nu numai de Traian Basescu. Nu e foarte important ca ei sunt singurii care o fac.

 

VINERI, am fost la Mizil, unde m-am intalnit cu colegi din toate localitatile din colegiu. Situatia si in agricultura si din punctul de vedere al investitiilor in infrastructura (inclusiv proiectele cu finantare europeana) nu este prea buna. Multe incercari de racolare din partea PDL-ului.

63 Răspunsuri to “Raspunsuri”


  1. 1 Ioan Iosif octombrie 11, 2009 la 9:19 pm

    Va salut Dl. Nastase,

    Acest mesaj este in legatura cu raspunsul dvs. adresat mie, din runda anterioara. In primul rand tin sa va multumesc.

    Doresc sa imi cer scuze pentru comentariul meu vis a vis de chestia cu ‘autodenigrarea’. Am fost motivat sa includ aspectul asta in mesaj din frustrarea pe care o am cu evenimentele de pe scena politica. Apreciez ca ar fi un gest bazat pe absurditate sa nu va ridicati in picioare, in plus sesizez ca PSD nu este proprietatea dvs. privata sa ii structurati componenta intocmai cum va doreste sufletul. Pe deasupra sunt constient ca nu puteti atenta la integritatea imaginii publice a partidului cu tot felul de comentarii/discursuri vizand legitimitatea apartenentei a unor persoane la partid.

    De asemenea doresc sa imi retrag cuvintele din postarea anterioara mesajului sus mentionat, referitoare la sentimentul meu cum ca ati sustine in mod constant activitatea d-lui Mazare si a d-lui Vanghelie iar prin urmare asta ar invalida perspectiva dvs. vizand educatia in Romania, perspectiva pe care ati descris-o intr-o contributie anterioara. Sunt constient ca in cadrul unei organizatii nu putem fi aliniati totalmente cu toti colegii, iar prezenta lor nu trebuie sa ne impiedice sa contribuim la evolutia societatii mai ales daca avem convingerea ca o putem face mai bine ca multi altii.

    Mi-ar place insa, din cauza ca sunt un idealist, ca unele persoane din parlament sa se poata exprima macar cu aceeasi claritate ca si mine. Nu cred ca cer prea mult, avand in vedere ca, am locuit mai bine de 16 ani in strainatate, am absolvit tot liceul si toata facultatea in strainatate, si ca am revenit in tara relativ recent, cazul meu nu ar trebui sa constituie un standard educational f. greu de atins in domeniul limbii romane, in special in cercurile celor care sunt insarcinati sa avanseze interesele a doua zeci si ceva de milioane de oameni.

    O zi productiva va doresc!

  2. 2 Cârcotaşu octombrie 11, 2009 la 9:46 pm

    Motto Băsescian:

    “Deasupra-ti cerul se inalta
    Si de pe el privesc in jos
    Sute de stele ce-l admira
    Pe bravul om prietenos”

    Azi Stelele…

    Mirifică e bolta înstelată
    Şi-atâtea rugi s-au ridicat, de-aici, de jos,
    Dar asta a fost… altă dată,
    C-acuma lucrurile stau pe dos.

    Sătule de atâta adoraţie,
    “Sute de stele” se chiombesc în jos,
    Cuprinse, brusc, de admiraţie
    Faţă de “bravul” chel cotrocenos.

    Apocaliptică-i ne pare voia
    Gândit enorm, simţit imens;
    Aşa se manifestă Paranoia
    Gestantă cu Deliru’ Tremens.

  3. 3 instalatorul octombrie 11, 2009 la 9:56 pm

    Domnule Nastase, v-am parut vreun moment lipsit de verticalitate?
    Permiteti-mi sa nu fiu de acord cu dumneavoastra pentru o parte din raspunsul pentru care va multumesc: nu cred ca este bine sa ii ignor pe intelectualii intorsi din Siracuza. Pentru mine ca si cetatean care voteaza este important ca fiecare cetatean care voteaza sa nu faca acest lucru sub efectul confuziei ori al minciunii. Victoria in alegeri nu inseamna intotdeauna 9 milioane de voturi, ci -uneori – si de 9 milioane de ori cite un vot.

  4. 4 Cârcotaşu octombrie 11, 2009 la 10:05 pm

    Da, n-am obiecţii.
    Acum rămâne să vedem cât de serios este Mircea Geaonă.
    În condiţiile actuale, contestaţia depusă de PDL la CC împotriva actualei moţiuni de cenzură este complet neserioasă, atâta timp cât o moţiune de cenzură depusă împotriva unei angajări a răspunderii nu se pune.
    Art. 113 din Constituţie stipulează clar: (4) Dacă moţiunea de cenzură a fost respinsă, deputaţii şi senatorii care au semnat-o nu mai pot iniţia, în aceeaşi sesiune, o nouă moţiune de cenzură, cu excepţia cazului în care Guvernul îşi angajează răspunderea potrivit articolului 114.
    Curtea Constituţională nu poate da, mâine, alt verdict.
    Penibilă a fost însă neasigurarea cvorumului de vineri (parcă), pentru citirea moţiunii. Nu că ar fi fost necesar, dar asta-i o altă lipsă penibilă a parlamentarilor noştri, necunoaşterea regulamentului parlamentar.
    Marţi însă cvorumul va fi absolut necear. Seriozitatea lui MG la care făceam referire a se dovedi marţi, va fi proba de foc în care PSD, prin prezenţă sau lipsă, va dovedi dacă este serios sau nu.
    Racolarea de parlamentari de către PDL nu poate fi invocată. Este vorba de 50 de voturi în plus faţă de necesar, handicap imposibil de surmontat de către PDL.

  5. 5 instalatorul octombrie 11, 2009 la 10:21 pm

    Va semnalez articolul “Ziua cind se sting televizoarele” din Ziua.

  6. 7 Sibilla octombrie 11, 2009 la 10:59 pm

    D-le AN,
    Apropo de racolări, încercări de racolare din partea PD-L, partidul mafioţilor, golanilor, metreselor… supun atenţiei tuturor colegilor, rândurile Distinsului George Şerban :
    http://gserban.wordpress.com/2009/10/11/secretul-motiunii-de-cenzura/#more-6485
    * … Este bine sa ne amintim ca: … “in aprilie 2007, în plin proces de suspendare din funcţie a preşedintelui Traian Băsescu, liderul PSD, Mircea Geoană a prezentat presei două note scrise de Florian Coldea, despre situaţia dosarelor a trei judecători de la Curtea Constituţională a României, Aspazia Cojocaru, Nicolae Cochinescu şi Ion Predescu.” Nici ancheta interna, nici investigatia Comisiei parlamentare de control asupra activitatii SRI nu au putut stabili nimic in legatura cu modul in care acele note, scrise de mana generalului Coldea, prin care isi propunea sa “arunce o privire” asupra dosarelor inaltilor magistrati, au ajuns in mana domnului Mircea Geoana si in mass-media.
    Un lucru este cert. Cele mai multe dintre hotararile Curtii Constitutionale a Romaniei, uneori in ciuda evidentei, au venit in intampinarea intereselor politice – si nu numai! – ale lui Basescu.
    La data de 18 aprilie 2008, Băsescu, in ciuda incidentului cu judecatorii de la Curtea Constitutionala, in ciuda faptului ca Justitia a stabilit ca telefoanele lui Dinu Patriciu au fost interceptate ilegal, l-a înaintat la gradul de general de brigadă (cu o stea) pe domnul Florian Coldea. Cu siguranta ca a avut niste merite.

    In concluzie, motiunea de cenzura a PNL, sustinuta de PSD si UDMR va fi citita , dezbatuta si votata in Parlamentul Romaniei. Rezultatul votului se stabileste, in functie de modul in care isi fac datoria cateva institutiii ale statului. S.R.I., CNSAS si D.N.A.

    PS: Ati avut curiozitatea sa cautati pe interne si sa va informati cine sunt traficantii de interese politice care migreaza in ultimele luni spre PD si ce legaturi au ei cu institutiile mentionate mai sus. *

    http://gserban.wordpress.com/

    Alt, punct, când vine vorba despre… infrastructură, văd negru-n faţa ochilor, de-atâta frunză verde şi buldogi * scăpaţi * din lesă… la… nevoie, deh… dar, mai puntăm pe Sfinx777 câteva aspecte şi * modele * marca PD-L de… * succesuri * ( a se citi comisioane, licitaţii, fini şăfi la drumuri, apoi şut derect în Parlament… ca-n Twin Peealse-ul cărăşean, ce naiba ! )!

    D-le AN,
    Pe redute, precum sârbii ! ;)
    Mă puteţi suduii cei cârcotaşi, am să spun limpede * baş ne briga ! *, se impune să reţinem şi să ÎNVĂŢĂM de la bravul popor sârb un lucru, niciodată Srbija nu s-a resemnat, nu acceptă altceva decât Adevărul : * Kosovo je Srce Srbije ! *, şi va continua mereu să-şi apere valorile, pământul, chiar dacă aparenţele i-au înşelat pe unii…. Concluzionând, aşa cum bine a subliniat D-l AN, RENUNŢAREA LA RENUNŢARE E UN PAS DECISIV, adevărat că fiecare din noi avem de dus şi câştigat un Război, acela cu noi înşine, ne stă-n putinţă, să fie clar !
    Nu am linişte şi sunt absolut convinsă, ca mine tot mai multi români, până ce acest tartor băsescu şi clica, cohorta sa portocalie vor fi nu doar debarcaţi ci şi scufundaţi, în tenebrele ghiavolilor cu ei, căci lui Belzebut şi-au vândut sufletele trădând interesele poporului, batjocorindu-ne, furând şi minţind cu nesimţire pe faţă !
    Românii, NU trebuie să pice în capcana apatiei, a resemnării, sub nicio formă ! Categoric să mergem la vot şi categoric NU votăm băsescu ! Şi da, ochii butelie pe nemernici, căci le ştim obiceiurile… Par egzamplă… în teritoriu, zbang şedinţe, chipurile de * grija * bunului mers al trebilor.. aşi, se pun în detaliu la cale multe cele : vin alegerile, vorba aia, presa locală cumpărată pe bani frumoşi, că sponsori să pompeze banu sunt, ca să-şi menţină scăunelele satanele… unde nu merge cu banul, mere cu ameninţarea… * pe ordinea de zi *, desigur, cum şi ce facem cu secţiile de votare… şi-mi vine să râd de naivii care cred MINCIUNA sfruntată a buldogului blaga şi-a Mititelului Muc care trâmbiţează cu neobrăzare ceva despre corectitudinea alegerilor … taman ei, * modelele * de onestitate, moralitate… şi mă mir că nu le pică Cerul pe bostane, de prăpădiţi !
    Un ex, deşi multe ar fi exemplele… :
    * În judeţul Caraş-Severin vor fi înfiinţate 78 de secţii de votare speciale, dar pentru moment doar pentru 7 dintre acestea sunt asigurate camerele web şi tehnica aferentă… *…. fie până-n ziua alegerilor o tărăgănăm cu dotările, * conform legii *, care dracu de Lege mai există oare pentru pedelachei, necălcată-n picioare… numai Tatăl ştie… sau, din * senin * se vor deteriora niscaiva casete la un moment dat… io una furnică sibilină vorbesc în cunoştinţă de cauză ! Da ce am putut cumva demonstra cu vreo casetă nişte incidente, că am fost suduită ameninţată, lovită… pe naiba, ştiţi cum se * deteriorează, se evaporă dovezile… ce casete, ce * argumente *, să spună pedelacheii lui… * Mutu *, nu mie/nouă… i-auzi, partidul mincinoşilor notorii, * popolarii * şi… corectitudinea…

    Deci :

    * Consilierii judeţeni din Caraş-Severin reuniţi sâmbătă 10 octombrie în şedinţă ordinară de lucru, au aprobat mai multe proiecte de hotărâre, două dintre ele vizând o rectificare „internă” a bugetului de 5 miliarde de lei. Aceşti bani au fost luaţi din bugetul a trei unităţi de învăţământ care aveau sume excedentare şi au fost alocaţi cotelor de cofinanţare ce revin instituţiei în proiecte europene.
    Tot sâmbătă, 10 octombrie, s-a mai aprobat participarea acestei instituţii la cofinanţarea unui proiect privind dotarea serviciilor de urgenţă din zona de Vest a ţării şi s-a dat acceptul pentru realizarea unui parteneriat public- privat în vederea implementării proiectului „Reşiţa Alpină”.
    La reuniune au fost prezenţi şi senatorul Iosif Secăşan şi deputaţii Valentin Rusu şi Mihai Radan. *
    http://www.radio-resita.ro/rectificari-interne-la-consiliu

    Care va să zică… prezenţi nea Secăşan care le cam picoteşte-n Parlament… toarăşul finu Naşului Vodă-Verde, Vali Rusu , groparul drumurilor cărăşene şi, toarăşul M Radan, hrvatska… cunoaştem… cu scuzele de rigoare că * zuităm * să leşinăm impresionaţi la asemenea * prezenţe *.
    I-auzi… * brâul * Twin Peakse-ului cărăşean : * trei unităţi de învăţământ care aveau sume excedentare *, moamăăăă… Îmi adusăi aminte de altă aşa zis rectificare că vuia presa şi-am tot subliniat pe Sfinx, tot * onor * CJ, a luat cu japca banii primăriilor PSD, cică să-i dea angajaţilor din protecţia copilului C-S, bani cuveniţi legal la acea dată… praful s-a ales de noi cei care am vorbit, iar banii, ştim exact în buzunarele cui s-au deversat… că mai fură ceva alegeri, nu-i aşa… Silă şi scârbă mi-e de acest partid PD-L, nu i-ar mai primi nici pământul, c-au batjocorit fiece mirişte călcată, javrele ! Iar ce nu au batjocorit, mă refer la pământ, terenuri, au întinat cu duhoarea lor puturoasă de şacali, unde-ntorci capul numai de PD-L dai, fie că e Dognecea, Semenic, Văliug, Ciudanoviţa, Bozovici, Fârliug… afaceri, afaceri, oamenii lor, finii lor, nemoşagul lor… ăştia sunt * democraţii *, nişte afacerişti, josnici, diavoli… care diavoli fac bani până şi de pe urma lacrimilor unor copilaşi! Şi-am s-o spun până mor şi DUPĂ, c-am avut grijă să îi pot bântui şi după, nu mă tem eu de-un Prag, acolo…
    Cu nerăbdare abia aştept căderea acestui * guvern *, ilegalul guvern, vreau ca niscaiva instituţii abilitate ale Statului Român să înceapă într-o Zi să funcţioneze şi să demareze ceva controale pe bune în teritoriu, ca vinovaţii să plătească, una, alta… a verificat oare cineva de pe urma câtor decedaţi s-au încasat diverse foloase băneşti, cică pesoane cu handicap, iar pe ei sunt crizantemele de doi m de cine ştie câţi ani… a verificat cineva PE BUNE ce se mai întâmplă cu copiii/tinerii revocaţi într-u asigurarea liniştii şi păstrarea imaginii…. instituţiilor de * protecţie *, a zulufilor cucoanelor la conducere, membre marcante PD-L, bogătane ce-nvârt banul… nimeni NU monitorizează, pe nimeni NU interesează, a verificat cineva de ce sălile de zi ce sunt destinate de ex în centrele de primire a mamelor şi copiilor abuzate sunt ţinute sub cheie, să se păstreze cică vreo curăţenie şi-atunci ne mai mirăm de ce nu va învăţa niciodată mama să relaţioneze pozitiv cu pruncul care poate c-a venit accidental, dar… teoriile, hârtiile, rapoartele primează, să dăm bine, restul, Tatăl cu mila. La conducerea tuturor instituţiilor de * ocrotire *… numai nemoşaguri, pedelachei, ei de ei… ce să funcţioneze, despre ce normalitate vorbesc pedelacheii ăştia nesătui ? În faţa mea să tacă naibii, în special * diva * de * renume * prin presa centrală, sau ginerică de înalt funcţionar public, carele înalt funcţionar public i-a fost şef direct fiului, deşi NU era conform legii şi incompatibilitatea NU a sesizat-o nimeni de la centru… căci pe teritoriul lui Vodă, e posibil orice… ORICE ! Apăi, să mă ierte Zalmolxe pe mine de sibilină zbuciumată. oi fi io gură slobodă, dar… spre deosebire de Vodă, mie una NU mi-a pus nimeni opregul ( fusta ) în cap şi nu râde nimeni de mine pe la colţuri, pe mine mă suduie, e drept… armata de pedelachei, clanurile şi căpuşele, dar de el râd şi-ar trebui să-i dea de gândit… că-i trist dar adevărat ce spun !

    D-le AN, cu tot respectul şi consideraţia, am înţeles strategia, sunt de-acord, ca întotdeauna aveţi dreptate… ce nu am priceput eu şi mi s-a dus buhul c-am s-o spun direct, de ce Mocioalcă, Bălan… nu au nevoie şi nu folosesc sibiline căci mai sunt ca mine cărăşeni, pe care din păcate nu-i observă nimeni în peisaj, ar trebui să mergem cu armonika sârbească să-i rugăm frumos şi-n genunchi să… să multe care le putem face împreună … ? Abia aştept să-mi demonstreze faptic că NU am dreptate de ce anume nu o fac şi n-au făcut-o încă ! Sunt încă acilea, sunt pe redute, pe ei nu-i văd, nu-i aud, îi aştept, să mă cheme.
    Rămâne cum am stabilit : JOS BĂSESCU ! JOS MAFIA PORTOCALIE !!!
    respecte,
    Sibilla

  7. 8 Antoniu octombrie 11, 2009 la 11:44 pm

    Toate partidele vorbesc despre importanta agriculturii in economia noastra. In ultima vreme, foarte multi tineri acceseaza Masura 112, explicatia datorandu-se si campaniilor politice nesfarsite facute de politicieni la tara in goana lor dupa voturi. Ar fi bine ca in toate deplasarile lor politicienii sa vorbeasca pe scurt despre subventii, asociere sau modul de accesare a banilor comunitari in numele politicii agricole comune europene si nu in numele partidelor pe care le reprezinta.

  8. 9 Sibilla octombrie 12, 2009 la 4:24 am

    D-le AN,
    Distinşi colegi,
    Fraţi români,

    Poftim şi … Şmecheria din Twin Peakse-ul cărăşean, insist să citiţi cu luare aminte şi subliniez încă o dată, Sfinx777 nu urmăreşte traficul, e o voce ce se doreşte auzită !
    E vorba de… * modelul * de * politici soaciale *, marca PD-L, ca-n Twin Peakse-ul cărăşean, de alt fin al Naşului Frunzăverde, că mulţi mai are… de cică, rectificarea bugetului… Atenţie la metodă : geniile CJ C-S au inventat în criză de idei fiind, nici mai mult nici mai puţin decât, citez * susţinerea activităţii turistice * din bani de la … asigurări sociale, copii cu nevoi speciale şi unităţi de învăţământ !!!

    http://sfinx777.wordpress.com/2009/10/12/normalitatea-autoritatilor-cu-nevoi-speciale-din-caras-severin-jos-basescu-jos-pd-l/

    Asta e politică de exterminare !!!

    JOS Băsescu ! Jos PD-L, şacali, hoţi, nemernici !!!

    Sibilla
    P.S…. se lăuda buldogul Blaga că drege, dă, ajută vis a vis de infrastructura cărăşeană, acum, aflarăm şi prin ce … metode ! E limpede, ori ei, ori noi ! Eu de pe redute nu cobor până nu-i văd pe ăştia frâmţi ! Şi-atunci nu ridic piciorul până nu-s sigură că NU mai mişcă, trăznească-i !

  9. 10 Daniel octombrie 12, 2009 la 6:14 am

    Va multumesc pentru raspuns si va dau dreptate la nivel de principiu. Una dintre dificultati este aceea ca intotdeauna o teorie, abstracta fiind, va fi ceva mai greu de digerat. Este nevoie de exemple. Avem exemplul negativ – Traian Basescu, dar nu (mai) avem exemplul pozitiv. In ceea ce priveste activitatea de convingere exista, in functie de indivizii implicati, un interval optim de actiune. In ceea ce ma priveste acesta a trecut, acum nu mai fac decat sa monitorizez efectele si nu am decat motive de satisfactie. Pe de alta parte nu pot sa nu imi exprim frustrarea cand vad ca luni bune de munca se pot duce pe apa sambetei in cateva saptamani de decizii necugetate ale administratiei PSD. De la PDL nu am asteptari, deci nu intra in discutie. Ati afirmat mai demult ca sustinatorii PSD nu simt ca partidul este la putere. Aveati mare dreptate. Si personal, dar si din absolut toate sursele de informatie pe care le aveam venea acelasi semnal: administratia PSD nu numai ca nu ne este favorabila ci exprima chiar o tenta de ostilitate si, desi e mai buna decat cea anterioara, diferenta nu e semnificativa. Semnalul pe care il percep eu este urmatorul: promovati oameni care au ajuns acolo intamplator, fara munca si fara competenta, de aceea nu apreciaza munca altora, nu le pasa sau nu inteleg problemele oamenilor si nu dau dovada nici macar de pragmatism, poate si din lipsa de experienta. Ar trebui sa indepartati personajele capusa, care nu contribuie cu nimic, ci doar profita si sa-i sprijiniti pe cei care au o optica sanatoasa. Cine merge pe ideea ca odata ajuns la putere nu mai are nevoie de sustinatori isi face calcule gresite. Deja explozia sociala care va urma nu stiu daca mai poate fi oprita si oricum nu poate fi oprita sau modulata de astfel de personaje.
    Este foarte corect ce spuneti, avem influenta mare in mediul social, dar, una dintre conditii este aceea de a nu trada increderea celor cu care discuti. Discutia de principiu este cea mai importanta, dar la un moment dat ti se cere si sugerarea unei alternative. Ori la momentul de fata nu stiu care este, in nici un caz ceea ce am vazut din ianuarie pana acum. Deci avem o problema (si) in interiorul partidului. Dupa 1996 am fost miscat vazand lipsa de speranta a oamenilor care asteptau marea cu sarea de la Conventie si nu au primit decat dispret. Nimic nu este mai dezolant si mai nefast decat un popor care si-a pierdut speranta si busola. Nu putem acum sa provocam o „isterie” anti-Basescu fara sa avem ceva cu care sa venim in loc. Fara indoiala ca Basescu trebuie sa dispara din peisajul politic, dar alternativele nu multumesc pe nimeni. Poate ca stacheta este ridicata prea sus, dar nu eu am lasat-o acolo ;-) . Aceasta este problema pe care o ridicam si pentru care nu aveam inca o solutie clar conturata. Mesajul anti e preluat si o duce bine-mersi. Este corect din toate punctele de vedere si trebuie concretizat la vot. Scopul insa nu e numai de a scapa de Basescu ci si de modul sau de a face politica. Daca il inlocuim pe fermierul betiv cu Napoleon (tot din Orwell), oricine ar fi el, nu am rezolvat nimic. Animalele au sperat (in zadar) si au asteptat ca timpul sa le rezolve pe toate. Multi oameni nu mai au acest timp.

  10. 11 nastase octombrie 12, 2009 la 7:03 am

    instalatorul,

    in nici un caz.

  11. 12 instalatorul octombrie 12, 2009 la 7:49 am

    Domnule Nastase, va multumesc din nou.

  12. 13 Sirena octombrie 12, 2009 la 9:35 am

    Lacrimi şi limbi

    Imunitatea dobândită a majorităţii românilor cu capetele pe umeri, la arsenalul jalnic al unui Dârdală – energumen, de excitare a electoratului, rezonează favorabil acestuia numai cu vrana alegătorului, motiv pentru care a revenit la registrul târfelor care au pierdut atracţia profesională : lacrimi şi limbi la buci. Plânge, în public -evident -, la contactul cu propriile emanaţii lirice, atrăgând sentimente extreme de scârbă şi milă. Comportamentul de potaie stâlcită în „tupe”, ce linge a împăcare, vizează – mai recent – sindicatele periculoase ( tip feroviar ) care cu o grevă generală în perioada alegerilor pot – numai ele – să pună capăt mizeriei actuale prezidenţiale.
    Mai recent dă limbi şi la clopotul bisericesc, chiar dacă reconstrucţia edificiului din Cotroceni aparţine „ortodoxului” Iliescu, confirmată pe scrise de Patriarhul României, pentru care amnezia lui Dârdală este încă o probă de „caracter”.
    Mâine- marţi sunt trei ceasuri rele ( pentru Dârdală, micuţul şi pdl ) ale căror limbi se vor bloca – sper – în curul istoriei, “măcar”
    pentru eternitate. Vorba cântecului : Câte limbi şi câte lacrimi / Pentru a’lui Dârdală patimi…

  13. 14 Neagu G. octombrie 12, 2009 la 10:10 am

    Da, mergem cu toti la vot, cu rudele si prietenii, cu vecinii si toate cunostintele, cu toti colegii. Cu totii votand IMPOTRIVA basescului. Acum ori nici odata, daca ne iubim tara, copii si nepotii, daca nu ne este indiferent de ziua de maine si poimaine. Sa mai alegem dupa ratiune si nu dupa Ha,Ha, Ha !!!

  14. 16 Marcus octombrie 12, 2009 la 10:48 am

    In Memoriam
    Categorisit la Revista presei in versuri naive — Marcus @ 10:39 Editează

    Marinarii freaca puntea, Base trage la masea,
    Intr-o mana tine carma, iar in alta, pana sa.
    Cu un ochi priveste marea, iar cu altu’ ceru’azur
    Aburi bahici ies din capu’i, raspanditi jur-imprejur.

    Versuri de manea cu rima(sic!) din suvita i se scurg
    Delectandu-si matelotii, la crepuscul, in amurg.
    Din stacana cu uischianu’ muza marii se iteste
    La urechea’i clapauga rime tragice’i sopteste.

    Din talazuri inspumate chipul mamei dragi se’arata
    Plange chiombu’, bea uischianu, pe hartie el se vaita.
    Prevestind sfarsitul mamei la intoarcerea acasa
    Moartea hada i-a rapit-o, secerand-o cu’a ei coasa.

    Dar nu-i bai, versul ramane, consacrandu-l ca poet
    Prezident de va ajunge il va zice din caiet.
    Stihuind electoratul zid va face-n jurul sau
    Vot va da romanul liric consfiintind un scaun nou.

    Iar el, Base, precum Nero, bard cu focul la picioare
    Tarii ii va da de stire, iscalind cu inimioare
    Cum ca-n veci va pastori-o din palat cotrocenist
    Mostenind averea sacra, vis de aur ceausist.

  15. 17 Marcus octombrie 12, 2009 la 10:49 am

    Bardului National, cu Drag de pe Litoral !
    Categorisit la Revista presei in versuri naive — Marcus @ 15:33 Editează

    Tareienel, poet folcloric,plansu-ni-s-a cu mult har
    Versuri pline de traire, ne aduce el in dar.
    Lacrimi mari, sarat-amare, i se’aduna sub barbie
    Cand recita cele stihuri, stihuri pline de magie.

    Cerul, marea, nava, stele, lauda pentru cuvant
    Dantuiesc prinse in strofa cu al mamei dragi mormant.
    Flescait sta electorul, fan de Doina si de Dor,
    Ascultandu-si prezidelu’, creator de’asa folclor.

    Jale mare, compasiune, sentimente de frustrare
    Tot romanul azi traieste cu poemu’ scris pe mare.
    Iar poetul, marinelu’, suferind intr-un palat,
    Plange si se tanguieste, la bobor cersind mandat.

    Boborenii, mic si mare, cu catel si cu purcel,
    Rezoneaza’n plen la versuri si voteaza marinel.
    Nu vor papa, nici salarii, ei nu vor un trai decent.
    Vor in schimb chiombu’ sa fie, pe vecie prezident.

  16. 18 leo octombrie 12, 2009 la 10:58 am

    Domnule Adrian Năstase,
    cu scuzele de rigoare pentru a fi sesizat destul de târziu prezenţa băcescului blazon în cuprinsul răspunsurilor dvs săptămânale, ţin să remarc un lucru destul de rar dealtfel: vă exprimaţi gânduri şi aşteptări.
    Nu ştiu despre alţii, însă în ceea ce mă priveşte, nu am considerat a avea vocaţie de pol, cu atât mai puţin de opinie, fiind tocmai dimpotrivă o simplă cutie de rezonanţă a opiniilor pe care le percep de la cei din jur, aceia mulţi aflaţi, alături de mine, în masa acelora care contează în genere doar atunci când li se pune în mână ştampila cu „votat”. O fi lipsă de (falsă) modestie ori ba a mă considera sămânţă de „vox populi”, dar la asta se limitează tot ceea ce am încercat să fac în tot acest timp în care, dacă nu m-au descurajat susrsele de bruiaj, jocurile murdare ale unora aflaţi în scopuri (cel puţin) obscure, dificultatea de a purta un dialog atunci când (tot mai greu) poţi distinge who’s who, cameleonismul şi datu-la-ntorsulea al propriilor opinii ce tarează personalităţile multora dintre prietenii şi „prietenii” dvs, plăcerea unora de a se tăvăli în troaca porcilor, ei bine chiar am o problemă atunci când intervine în discuţie relativismul în materie de estimare a verticalităţii. Mă tem că-mi lipseşte esperienţa politică de a rămâne „vertical” paralel cu verticalitatea celui pe care, ÎN NICIUN CAZ, nu l-am crezut demn să renască în politichia românească pe calea accederii la funcţia de Preşedinte al CN al PSD spre a ajunge atât de dezamăgitor de departe de platforma pe care şi-a clădit, alături de noi, cei de aici, revenirea. Mă tem că sunt mult prea perpendicular pe prostănăcie, „calitate” faţă de cale manifest un soi de alergie netratabilă, spre a putea avea ceva din „verticalitatea” cu pricina, astfel că va trebui să mă mărginesc să fiu plictisitor de egal cu mine însumi, c-aşa-i de secole la transhumanţii cu coloană vertebrală PROPRIE.
    Pe scurt, apatia sau dezinteresul nu au nimic a face cu ceea ce a exprimat şi Augustin mai în clar deunăzi: sentimentul de zadarnic, inutilitate a unui demers care are tot mai mult din graţia unui Moise care predică în pustiu. Asta chiar dacă, în ultimul timp, semnale ca şi acesta venit de la dvs au vădit o oarecare conştientizare a unei situaţii de fapt…
    Care însă la nimic nu ajută, pentru că vocaţia donquijotească fie o ai, fie ba…
    Pot înţelege raţiuni de diplomaţie şi responsabilitate politică, dar prea mulţi dintre pixelii big-picture-ului care îl reprezintă Adrian Năstase al prezentului cam… filează în imaginea a ceea ce promiteaţi a fi, a ceea ce se aştepta de la dvs atunci când se căuta subiect pentru „ecce homo”.
    Or, atât timp cât ne-ai lăsat în offside, cât la acest moment NU EXISTĂ NICIO VARIANTĂ VIABILĂ pentru crearea acelui punct de sprijin care să permită răsturnarea trendului periculos spre dictatură pe care s-a angajat România – şi să nu-mi spuneţi că nu vedeţi JIHADUL declanşat de pedelachei, care nu se dau în lături de la nimic – cumpărări de parlamentari, epurări politice în punctele cheie de control al procesului electoral, şamd, atât timp cât v-aţi repliat pe poziţii de temporizare de neînţeles pentru ceasul al treişpelea în care ne aflăm, mă tem că singurul resort de intervenţie pe care îl mai avem e GREVA conştiinţei.
    Că tot nu-s la căutare oamenii cu conştiinţă şi coloană vertebrală…

  17. 19 leo octombrie 12, 2009 la 11:19 am

    PS
    cât despre votat, thanks, but no thanks! atât timp cât pe buletinul de vot nu scrie Adrian Năstase, ori cel puţin nu e unul care să mă convingă şi pe mine că primul lucru pe care îl va face la Cotroceni va fi să avanseze Parlamentului propunerea Adrian Năstase Premier (rămân la părerea că e rolul cel mai potrivit, de prezdenţiabil, aşa cum am mai spus-o, vă văd doar pentru că nu am aflat pe nimeni pentru rolul „ecce homo”), am să-l ascult pe un alt cârcotaş, mai mare ca mine, a lu Badea prunc, Mirciulică, şi n-am să mă risc să votez pe unul care să zică acum „Jos Băsescu!” şi după să mi-l aducă la Victoria…

  18. 20 Maximmouse octombrie 12, 2009 la 11:38 am

    @leo!

    Ce faci bace? ma deprimi! Pic cu pic se face strop! De ce ma vaduvesti de un vot ? De cand esti fan badeamircea?

    Hai sa votam! Pe urma bem o bere si venim pe blogul d-lui Nastase, viitor prim ministru, ne reglam tunurile si incercam sa fie din bine in mai bine, ce zici?

    cu prietenie, :) Maxi!

  19. 21 Sirena octombrie 12, 2009 la 11:42 am

    Alma,
    Frumuseţea trecătoare se cam duse; prostia
    şi cocoaşa, niciodată !

  20. 22 Draghi Puterity octombrie 12, 2009 la 11:56 am

    Si eu cred ca e mai util sa tratezi cauzele decat efectele. Insa uneori durerea e atat de mare incat… in fine, am inteles mesajul.

  21. 23 costi octombrie 12, 2009 la 12:35 pm

    D-le Presedinte Nastase,

    Sper sa nu va suparati ca doresc sa mediatizez cat mai mult cazul respectiv, dar stiu ca sunt aici, pe blogul dvs., multi oameni care pot face ceva.

    Asadar:

    Sa salvam o viata !

    http://www.ajutorpentruana.info/

    http://www.gandul.info/reportaj/ultimele-9-zile-care-o-mai-pot-salva-pe-anamaria-4980083

  22. 24 Marcus octombrie 12, 2009 la 1:43 pm

    @Leo: poate te ajuta si o a doua opinie:
    Marotele lui Mircea Badea
    Categorisit la D’ale asimetricului — Marcus @ 10:19 Editează

    Dupa ce a scapat de obsesia existentei grasilor pe planeta Pamant, Mircea Badea, sfatuit probabil de terapeutul sau in ale psihologiei, a capatat o noua obsesie pe care si-o manifesta din punct de vedere interpretativ cu mult mai multa vigoare si talent.

    Daca se nimereste sa-si expuna noile idei obsesive atunci cand este invitat in emisiunea prietenului si colegului sau, Gadea, acesta ii da sonorul pe “mute” prin difuzarea de reclame si subiectul nu mai este reluat in continuarea emisiunii.

    La “In gura presei” insa, pe Mirciulica nu-l poate opri nimeni atunci cand se apuca el seara de seara sa ne spuna cum nu va merge el la vot, de ce nu va merge el la vot si cum Basescu Traian nu are un candidat adevarat anti-basescu, cu care eventual sa voteze si el, scapand astfel de aceasta noua obsesie. Pentru ca tacamul sa fie complet, in cadrul aceleasi deja devenitei dizertatii la ora fixa, Mirciulica isi aduce aminte cu lacrimi in ochi motivul pentru care uraste el PSD-ul si pe Adrian Nastase, motiv care il face sa se jure pe rosu’ ca nu-l va vota niciodata, chit ca Adrian Nastase a iesit din carti la aceasta runda electorala.

    Sincer sa fiu, eu l-am inteles din prima si i-am respectat optiunea de a nu vota, insa cand aceasta optiune devine o marota, chestia devine mai mult decat suparatoare.

    Si nu, nici nu schimb postul pe reclame, deoarece in rest, Mircea Badea poate fi simpatic.

    Tocmai de aceea nu prea inteleg de ce, dupa ce vine cu o argumentatie beton anti-basescu, atunci cand aduce vorba de schimbarea acestuia prin vot, Mirciulica devine brusc pro-basescu, inducand telespectatorilor ideea ca aceasta caricatura de presedinte nu poate fi dat dus de pe scaunul pe care il ocupa accidental, din lipsa de contracandidati, motiv pentru care nu are niciun rost ca lumea sa mai mearga la vot.

    Si asta dupa ce cu gurita lui recunoaste ca peste 70% dintre cetatenii romani cu drept de vot s-au saturat de mai nou’ “independent”, ca de mere acre.

    Mirciulica, ia un sfat nene de la mine, gratis si amical. Din toata saracia pune-o frate din nou de vizite la psiholog ca de chestia cu grasii vad ca te-a scapat, dar pune-o imediat, pana in alegeri ca, de nu, printre atatia fani pe care ti i-ai facut, s-or gasi unii care sa te asculte si sa nu mearga la vot, facand in acest fel diferenta suficienta de pricopseala cu chiombu’ reales.

    Si nu uita, daca iese amicul Traienel, vei mai sta inca cinci ani in pozitia de capra in doua picioare, si nici audienta nu vei mai avea, deoarece subiectul Basescu reales nu va mai interesa pe nimeni in tarisoara asta.

    Dar poate ca nu vei mai avea aceasta emisiune si, in noul madat te va rasplati si pe tine chiombu’ cu f’un post de consilier pentru ajutorul inconstient (oare?) pe care i-l dai cu marinimie in aceasta perioada.

    Sa nu zici ca nu ti-am zis!

  23. 25 Daniel octombrie 12, 2009 la 3:29 pm

    @Leo
    Argumentele stau in picioare pentru turul 1. In turul 2 l-as vota chiar si pe Bogdan Olteanu, asta daca nu ar fi neaparata nevoie de el la BNR. Turul 2 are un merit: ne odihneste mintea, nu mai avem dubii, asta daca nu ne face Baselu’ o surpriza si iese din calificari.

  24. 27 Alex octombrie 12, 2009 la 3:52 pm

    Doamne, AN, dvs. chiar nu puteti anticipa mutarea imediat urmatoare? Hai sa zic ca as vota daca as avea siguranta ca votul meu chiar esta anti-basescu. Insa nu am deloc certitudinea ca votul meu in “cele doua minute de ura” se va duce in tabara antibasescu. Pentru ca nu exista asa ceva. Imediat dupa alageri vor incepe negocierile pentru accesul la resurse. Cu ce ma ajuta faptul ca basescu va fi premier, nu presedinte?

  25. 28 Draghi Puterity octombrie 12, 2009 la 4:00 pm

    @Marcus

    Uite ce il intrebam si eu pe Mircea Badea:

    Draghi Puterity Says:
    October 5th, 2009 at 12:21 pm
    Mircea, ai spus aseara ca daca ai stii pe cineva care SIGUR vrea sa ne scape de Basescu,ai merge la vot si l-ai vota. Intrebare: daca acel cineva ar fi Adrian Nastase, l-ai vota si pe el?

    Initial comentariul a aparut la #20 la subiectul “Aseara” din 05.10. Astazi, cand m-am uitat din nou, nu mica mi-a fost surpriza sa constat ca: Your comment is awaiting moderation.

    Iata ca nu avem doar cele doua minute de ura, in cazul asta imatur-teribilista, ci avem si rescrierea istoriei. Sau mai stii, poate vom afla ca in curand face un joint-venture cu Toni Grecu, si, cu capital proaspat, ecologic, redeschid fabrica de chibrituri. :D

  26. 29 Alex octombrie 12, 2009 la 4:17 pm

    Daca votez, il votez pe MG pentru oferta sa electorala: intr-adevar un alt model de presedinte, singurul european (restul toti niste printisori de romanica, mici dictatori teleghidati care abia asteapta sa faca exact ceea ce face basescul: fortarea Constitutiei pentru impunerea omului mogulului, alta camarila, aceeasi dictatura economica, poate mai dura, cu alta palarie), singurul care are habar de politica externa si singurul care ar reprezenta cu succes Romania in relatiile externe este Geoana. In rest, balacareala de Dambovita,
    Sa Va Vaietati Bine!

  27. 30 Alex octombrie 12, 2009 la 4:38 pm

    AN, categoric ar intra in turl II dupa criteriile dvs. din mai multe motive:
    1. A avut drept obiectiv inlaturarea PSD-ului de la putere si a facut-o.
    2. A fost votat de catre electoratul “de dreapta” care si-a dorit cota unica, trai pe vatrai pentru speculatori, moarte bugetarilor, taierea resurselor pentru economia reala si canalizarea banilor publici spre baietii de baieti: misiune indeplinita.
    3. A introdus in dezbaterea publica cateva obiective de politica externa care fusesera deja realizate pana in 2005, el a profitat dpdv al imaginii. Din acest punct de vedere, il ajuta si amicii Oprescu si Antonescu.
    Apropo, Geoana s-a intalnit cu ambasadorul american, insa ultimul cu care acesta s-a vazut este TB. Stiti cumva ce i-a spus?
    4. Relatia cu biserica il ajuta mult in campanie.
    5. A promis sprijin pentru romanii din strainatate si s-a tinut de promisiune.

    Nu v-am enumerat lucrurile de mai sus pentru a-l pune pe individ intr-o lumina pozitiva, ci pentru a va determina sa intelegeti perceptia publica despre Traian Basescu. Iar daca nu veniti cu oferte POZITIVE (Ce vrem noi, ce credem noi ca trebuie facut in problema x sau y, nu va avea cine stie ce impact campania anti-basescu.
    Caampanie antibasescu va fi incununata de succeas NUMAI daca veniti SI cu programe.

    PS Indiferent cum veti vota in Parlament, Guvernul Boc va ramane pana la alegeri (vad ca au si inceput negocierile cu UDMR – ul in acest sens). Vor arunca bani in economie, vor da suficiente pachete cu malai si faina, purcei, dupa caz si, cel mai important, VOR ORGANIZA ALEGERILE.

  28. 31 Aley octombrie 12, 2009 la 4:46 pm

    @Instalatorul cu verticalitatea stati bine: sunteti vertical in orice imprejurare. Pacat ca sunteti vertical cu capul in jos.

    Sunteti ridicol stimate domn dar nu va dati seama. Si nu va dati seama pentru ca nu vreti. Asadar, ca si cu verticalitatea, stati bine si cu vointa. Cam in acelasi fel.

    Va multumesc si eu inca o data d-le Nastase (ca sa-l citez pe Instalatorul). Sunteti intr-adevar un colectionar innascut. Oricine arunca o privire pe blog poate constata asta. Tablourile sunt moft fata de ce ati reusit sa adunati aici, iar Instalatorul este unul dn diamantele coroanei alaturi de multe alte perle. Pe care nu le mai insir pentru ca sunt gata insirate. De invidiat. Onoare muncii! :)

  29. 32 leo octombrie 12, 2009 la 4:50 pm

    Măi, muşchetarii mei, ambii trei aveţi un IQ cu mult peste ceea ce ar fi necesar pentru aste trele interpelări! Şi nu mă refer nicidecum la sumă…
    Una, Maxonule, că nu eu te-am văduvit de un (milion de) vot(uri), ci ANeul, în momentul în care a ales să-şi facă demonstraţia prin… reducere la absurd.
    Două, MeMe-ilor, tus-doi care din răspunsul meu aţi considerat a fi cu accentul pus pe pretenu lu Oreste, nu s-a născut ăla cârcotaş carele să fie indiferent la întâiul cârcotaş de pe sticlă: ori te unge la inimă când „editează”, parcă şi cu ale tale cuvinte, mai bine unele gânduri despre meandrele concretului lumii în care, vrem nu vrem… ne ocupăm tot timpul, ori te enervează, prin ceea ce spune, ori doar prin faptul că o face mai penetrant ca alţii (între care şi… tine); recunosc, de obicei ies mai degrabă uns la inimă, decât enervat la neuroni nervoşi din întâlnirile cu respectivul cârcotaş; şi asta poate şi pentru că nu prea mă macină invidii în legătură cu nicio capră a vreunui vecin, nici măcar dacă poartă nume de sursă de război… traian… ori parcă-i zicea troian?!
    În fine, de-a treia mână, măi Daniile Sihastre, nici să mă pici cu ceară epilantă pe chelie n-am să pricep care ar fi diferenţa între unul care a refuzat să precizeze dacă l-ar nominaliza ori nu pe SATANIC ABUSER de premier aflat în primul tur şi unul care a refuzat să precizeze dacă l-ar nominaliza ori nu pe SATANIC ABUSER de premier ajuns în turul doi. Repet: între SATANIC ABUSER preşedinte şi SATANIC ABUSER premier, nici Hamlet n-ar putea alege craniul mai puţin… CAP DE MORT… dar eu tot m-aş risca să spun că, deocamdată, e mai executiv Palatul Victoria decât Palatul Treicoceni; deocamdată, asta înainte să se rezolve şi problema nenorocitei ăsteia de Constituţii ce-i stă dulăului ca un os de peşte în gât pe calea spre „Statul sunt eu, SATANIC ABUSER-ul!”…
    Mă rog, ar mai fi şi cestia că nu mi s-ar părea că „prostănac” e vreun sinonim pentru „european”, dar asta ar fi o altă discuţie; or eu tocmai ce m-am săturat de discutat… discuţii…
    Să speraţi (mult şi) bine…

  30. 33 Maximmouse octombrie 12, 2009 la 5:44 pm

    @leo!

    Bace, se vede treaba ca orice discutie este inutila…pacat.

    Dupa ce ne-ai …luat , ca sa zic asa pe trei deodata, ce mai e de zis…

    Totusi , daca iese asimetricu, inteleg ca dai o bere? sau esti numai pesimist?

    :) Maxi

  31. 34 Maximmouse octombrie 12, 2009 la 5:45 pm

    @Alex!

    Uff, este totusi un lucru bun in ultima vreme…ies cartitele…:)

  32. 35 Maximmouse octombrie 12, 2009 la 5:53 pm

    @Marcus!

    Si eu socotesc ca badeamircea este un deprimat, dar nicidecum dezinteresat…in plus, rautatea lui nativa a gasit un mod optim de manifestare…cred ca traieste pentru emisiunea aceasta, asa ca ce sa zic, mai bine nu zic, este si el o fiinta….

    Un singur lucru : pana sa-i vad comentariile referitoare la femei, am crezut mereu ca Pitigrilli era femeie, dar nu, cred pana la urma ca era barbat…ma rog, un barbat asa ca badeamircea.mai multa ura fata de bietele “practicante” care sunt si bucatele , de fapt, n-am mai intalnit…nici un pic de generozitate masculina, este maladif.

    Pacat ca acoperirea postului ii mareste influenta, pacat, romanii sunt totusi barbati galanti, necomplexati…da’ asta baga niste deviatii, nu numai politice…hmmm.

    Sa fii desigur, iubit, :) Maxi!

  33. 36 Alex octombrie 12, 2009 la 6:16 pm

    Daca nu schimbati placa cu votul negativ, TB va fi presedinte. Sa va dau cateva argumente:
    - a declansat o criza politica si, cu siguranta, vizeaza cateva puncte la obiect. In fata electoratului sau apare drept omul care a scos PSD-ul de la guvernare, iar poporului ii plac oamenii puternici, invingatori,

    - poporul are memoria unei muste, conteaza ultima luna a guvernarii. Remembre, are resursele pe mana + agenturili straine (alea care conteaza),

    - oamnii CHIAR nu sunt interesati de greselile pe care le-a facut TB. Chiar nu intelegeti ca nu va avea castig de cauza ideea votului-sanctiune? Nu avem societate civila, lideri de opinie (intelectualii-zmei din Piata Universitatii sunt niste umbre ale militantilor de altadata, asa cum in organizatia mea studenteasca nu cuprinde altceva decat cateva mitze, umbre ale “eroilor” anticomunisti care au luat de mult calea exilului. Majoritatea (cu precadere in mediul rural) voteaza pentru pachetele electorale cu ulei, zahar, faina si plata pentru turismul electoral. Un nucleu dur minoritar va vota din teama (cu precade pensionarii) sau obsesie (anti-sistem, anti-comunism, anti-iliescu, nu si anti-basescu). Omule, oamenii nu se vor deranja la vot DIN NEMULTUMIRE FATA DE CLASA POLITICA. Daca nu le-a placut prestatia lui basescu, cel mult nu-l voteaza, dar votantii sai nu vor vota impotriva marinelului,

    - Politica de forta da bine la popor. Mai ales pe dambovita. Este mai important in campanie electorala sa pari puternic decat vulnerabil,

    - Fara proiecte, pur si simplu nu merge “Anti”.

  34. 37 Alex octombrie 12, 2009 la 6:22 pm

    Gioanaaa! Opreste-te din atacurile la adresa basescului! Nu vezi ca are o stratiegie de campanie?! Gata, electoratul PSD a inteles ideea! Acum taci din gura si adu idei! Chiar esti prostanac daca nu intelegi ca sunt anumite momente psihologice de atac, apoi se fasaie. Ca Antonescu!
    Basescul si boc au inceput campania inteligenta: cplote, prima casa, investitii, psd-ul pricepe asa de greu?

  35. 38 Alex octombrie 12, 2009 la 6:25 pm

    V-ati mai calmat pe tema justiei?

    Romania somata de CEDO
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-10-12&id=260023

  36. 39 ramo octombrie 12, 2009 la 6:29 pm

    Ai potential pentru functia de ministru al Afacerilor Externe. :) Am inteles.:) Eu stiam ca are importanta ranking-ul(si implicit si media). O sa trec si peste frustrarea violarii dreptului de a-mi vedea lucrarea. Cred ca Romania e “the ultimate test”. Daca reusesc AICI sa ma pastrez pura, pot sa trec pe langa Sf. Petru cu privirea sus si zambetul pe buze.

  37. 40 Alex octombrie 12, 2009 la 6:37 pm

    Ce mai vine dupa Olteanu la BNR:
    PNL a decis sa-l propuna pe Klaus Johannis ca premier, in cazul in care Guvernul Boc 2 va fi demis
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-12&id=41251

    Halal tehnocrati!

  38. 41 Daniel octombrie 12, 2009 la 6:40 pm

    Alex,
    La care speculatori te referi? Pe straini nu ii controleaza, celor bursieri le-a marit impozitul cu 1500% in conditiile in care practic nu se deduc nici un fel de cheltuieli, ajungandu-se in anii trecuti ca unii sa datoreze impozit pe pierdere. La imobiliar a tot bagat TVA, taxe de succesiune si alte elucubratii, asta intr-o piata cu puls 0. E bine cand lansezi niste informatii sa le si verifici. Daca te referi la piata energiei, aceia nu sunt speculatori ci banditi ordinari.

    Te referi cumva la relatia cu Biserica Armeneasca sau cu cea catolica?

    Leo,
    as avea niste argumente, dar cred ca ar fi mai potrivit sa le aduca cei direct interesati, daca sunt interesati.

  39. 42 Alex octombrie 12, 2009 la 6:51 pm

    Cui prodest (candidatura oprescului)?. N-a luat nimic de la TB:
    Sondaj CSOP: Traian Basescu – 37%, Mircea Geoana – 24%, Crin Antonescu – 13%
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-12&id=41301

  40. 43 Alex octombrie 12, 2009 la 7:03 pm

    Daniel, ma refer la speculatorii imobiliari si bancari care au trait bine si viseaza sa traiasca si mai bine.

  41. 44 leo octombrie 12, 2009 la 7:27 pm

    @ Maxi
    nu, doar realist; şi, nici mort, satanicist…
    @ Daniel
    se vede treaba că nu prea sunt…
    @ Draghi
    Badea a scuipat la greu în direcţia AN; şi, încă, mai sunt oameni care au o oarecare jenă să lingă unde au scuipat, oricâtă lipsă de jenă au în a scuipa în stânga şi-n dreapta, peste toţi şi toate… acu, e la latitudinea fiecăruia să decidă cam unde se poziţionează pe scala preferinţelor având la un capăt pe cei care doar ling, iar la celălalt pe cei care doar scuipă… eu, unul, neavând vocaţie de şăf, resping mai degrabă închinătorii la zeul Pupincu…
    cum, una-i una, alta-i alta, nu prea mi se pare în regulă ce povesteşti c-ai păţit pe un blog pe care eu nu prea l-am frecventat, decât arar şi doar ca cetitor; o părere: ca şi pe sticlă, părerea mea e că şi pe blog Mirciulică excelează mai ales în monolog; ai tălică şi anume convingerea că titularul blogului te-a pus la colţ, nu altcineva?
    mă rog, sincer, pentru mine subiectul cu pricina (Mirciulică Badea) nu prea are importanţă, eu aflându-mă p-acilea în căutarea a ceea ce respectivul mai degrabă se pricepe să strivească – madam Speranţa, dar dacă tot s-a deplasat accentul în cu totul altă parte decât acolo unde eu l-am pus EVIDENT…

  42. 45 Alex octombrie 12, 2009 la 7:31 pm

    Istoricul Florin Constantiniu despre Romania post-decembrista: Singura solutie, inca o Revolutie:
    “Poporul roman a ratat marea sansa care i s-a oferit in decembrie 89″, a spus istoricul Florin Constantiniu, care, in context, a amintit o serie de “recorduri” care ii “dau fiori”, precum locul intai ocupat de Romania la mortalitatea infantila in Uniunea Europeana sau faptul ca 90% din pestele consumat de romani este din import, relateaza Agerpres.

    “Romania, cu Dunarea si Delta Dunarii, a devenit, efectiv, o tara de consumatori”[...]

    Florin Constantiniu a criticat, totodata, “neocapitalismul” adoptat de Romania post-decembrista, prin schimbarea “unui pseudo-socialism, fals socialism, pervertit de realitatea rusa”, cu un sistem neocapitalist.
    “Ce inseamna neocapitalism ? Profitul inaintea omului”[...]

    Concluzia lui are in vedere faptul ca, “dupa 20 de ani, in Romania, industria este lichidata, agricultura – distrusa, invatamantul – la pamant, sistemul de sanatate – in faliment, iar in ce priveste politica externa Romania a disparut de pe harta diplomatica a lumii din cauza lipsei de initiative”. [...]

    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-12&id=41317

    Iar propagandistii se pretind nedumeriti in ceea ce priveste termenul de “speculator”. Amice, oamenii care traiau pana la inceputul “crizei” din cumpararea unui teren, a carui valoare “crestea” fara sa construiesti nimic pe el, ulterior il revindeau sia asa roata profitului…
    Nu mai indruga cum ca indivizii respectivi o duceau rau! Stimabile, in era basescu-tariceanu, se traia din imobiliare si speculatii bancare (stim cum s-a speculat pe leu si ce presiuni faceau “oamenii de afaceri” papaiti asupra leului la inceputul lui 2009. imobiliare-bancare-importuri, axa economica taricenista. Care a condus la o criza 100% romaneasca, fara legatura cu cea internationala, un sistem neviabil.
    Nu crede nimeni ca speculatorii plateau impozit. Plateau impozit numai IMM-urile, producatorii, exportatorii, pielarii pana au dat faliment. Crapau xu sutele de mii pana la debutul crizei, dar nu interesa pe nimeni. Nu si-au primit pana in 2009 un leu din fondurile europene, la fel agricultorii.
    Impozitele si TVA-ul erau eludate si inca cum: se vindeau apartamente construite in scop comercial locuinta cu locuinta, eludand fiscul. Acum chiuie cand li se cere impozitul din 2007…
    Ehe, unde sunt tranzactiile de altadata…Cate speculate nu s-au facut la FNI-uri cu eludarea impozitului…

  43. 46 Alex octombrie 12, 2009 la 7:35 pm

    Ludovic Orban: Vom sesiza Curtea Constitutionala daca Basescu refuza premierul care are sprijinul unei majoritati parlamentare
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-12&id=41323

    Abia astept un “tehnocrat” precum Johanis nominalizat premier. Sa vedeti dvs. cum veti primi huiduielile populatiei. Si cum va iesi basescu presedinte. Daca intrati in hora penelista, macar puneti-va mintea la contributie si nimnalizati un premier competent, nu o primadona. Daca va fi nominalizat un cretin, ii veti da prilejul presedintelui sa-l respinga (si abia asteapta).

  44. 47 instalatorul octombrie 12, 2009 la 8:20 pm

    Aley: reusiti sa fiti la fel de monoton sub mai multe pseudonime, incapabil de a depasi o schema invechita, incapabil de a sesiza contradictiile dintre ceea ce scrieti aici si faptul ca scrieti aici, incapabil sa depasiti un mod de gindire specific, cu care nu puteti evolua – si cred ca, per global, incapabil de orice altceva in afara de a injura in vorbe mai curatele. Sa va zic o problema importanta pe care nu cred ca o sesizati? Hai sa v-o zic: aceea ca oricum ati gindi si ati scrie despre mine, nu il puteti face pe Traian Basescu sa fie altfel decit este. Nu defectele si caracterul meu conteaza, ci defectele si caracterul presedintelui. Cu acestea va scriu din nou bye pina va veti lua un alt pseudonim. Intotdeauna raspund la primul mesaj. Daca nu ma razgindesc intre timp.

  45. 48 Maximmouse octombrie 12, 2009 la 10:27 pm

    @Aley!

    bre, ne lasi? hai, lasa-ne!

  46. 49 Draghi Puterity octombrie 12, 2009 la 10:42 pm

    @leo

    Sincer, chiar nu imi pasa de atentia respectivului. Ma interesase doar sa vad cum se descurca cu propria-i disonantza cognitiva. Aici am povestit inspirat de postarea lui Marcus, doar asa, for the record.

  47. 50 Sibilla octombrie 13, 2009 la 1:34 am

    @Aley,
    * Onoare muncii… *, nah cum o zâsăşi… am mai spus, cum dai de răchie, cum te * dezbraci *, ştim bine ce afirm aci, nu-i aşa… ?
    Ia meri tălică la frunzesky-n ogradă, cică are locuri, sau, fusăşidija… mare puşlama eşti, maaaare… Subconştientul ţi-a jucat feste ŞI de această dată, iar tu chiar ştii că eu când TAC e… grav, prebestesc şi, nu ţi-o fi bine, să crezi ce spun! Punct. ( pentru moment… )
    Лиса, лиса … Не играй с огнем …
    Sibilla

    @Duşo Leo,
    Am citit şi răscitit Cuvintele AN-ului de mai sus, zic că domnia sa face referire la unitate în stârpirea Răului, adicătelea Belzebut-băsescovici şi nu impune şi cu atât mai puţin nu imploră să fie votat cel la care făcuşi pe bună dreptate tălică referire şi-n care nici sibilina, nici alţi t(d)raci ori unicorni NU credem!
    NU am crezut niciodată şi tu Baciule draghe ştii poate cel mai bine în * să trăiţi bine *, cred în BINE şi mă refer mai ales la Binele copiilor noştri, chiar dacă ajunsărăm unii din noi şi-n situaţia de… kamikaze, ca să zărească măcar ei, viitorul ţărişoarei firişorul de Bine, de lumină… Cerbere, nu mă măscării, îmi recunosc gena de sârb căpos, şi-o simt pe-a tălică, nu răzbate dinspre aripa cealaltă iz de resemnare, de dezamăgire, da.
    Să amintesc că vrem Respect, ca naţie, ca Oameni, ca multe, uneori trebuie să-l impunem, nu reuşim de fiecare dată şi rănile-mi sufletului nu-mi râd când afirm asta… şi-am s-o spun direct, eu nici pe mine nu mă menajez iar pe tine duşo te Respect prea mult ca să te iert : apăi până şi-n fotbal nu luăm bătaie ci, capitulăm, vorba lui Antic… vorba aia, vrem să vă respectăm da n-avem pe cine, că refuzaţi, zic , iaca, pe bună dreptate şi sârbii…
    Nimeni nu spune că un LEO ar trebui să ştampileze un prostănac, dar, rădicăm ceva românaşi de pe-acilea pretenţia că, de la un Cerber de SFINX şi-un Baci RESPECTAT avem datoria morală şi prezenţa tălică, Şefule, ne ONOREAZĂ, c-ai şi marea calitate de-a te face înţeles şi-a vibra corzile inimii dacilor LIBERI şi-ai să faci asta, mai bine ca noi ceilalţi toţi la un loc, pentru că POŢI! Şi să nu râzi, că-s , uf, ( ca de obicei ai să spui, fie, zbuciumată. ) .. da zău că NU crede NIMENI că LEO e Omul care să NU creadă-n vremuri mai bune, fără de prostănaci ori răspopiţi şi care să renunţe la Speranţă vreodată.
    Mie mi-e uşor să fac, da, nu bombănii, de bunăvoie nesilită de nimeni, unele din cele ce le… fac ? Dar, chiar şi de-acolo, de… tamo daleko, vreau să-mi pot privi copilul în ochii, c-aşe ne e nouă conştiinţa, ăstora ce om fi noi mai cârcotaşi, dar, împăcaţi cu dictatura , cu * destinul* cu damf pedelacheu, NEVER!

    Бог воли румунског народа!!!

    respecte,
    Sibilla

    P.S. Să nu îndrăznească nima-n lume să se bage-n discuţiune ! Pândeam să-l * prind *… n-a cântat cu sibilina *
    Бог cuva Србе! *… :)

  48. 51 Daniel octombrie 13, 2009 la 7:11 am

    @Alex
    Fiecare domeniu isi are terminologia sa specifica ce permite specialistilor in domeniu sa se inteleaga atunci cand vorbesc sau fac afaceri si elimina echivocul. Finantele nu fac exceptie. Daca tu nu ai decat o notiune vaga in ceea ce priveste termenii de speculator, investitor, dezvoltator, speculatie, atac speculativ, bursa de actiuni, piata monetara etc. nu este vina mea. Ei sunt termeni foarte diferiti si exprima notiuni diverse si bine delimitate. Stiu ca pentru multa lume inseamna acelasi lucru, de aceea multa lume isi si ia teapa cand are de-a face cu institutiile financiare. Subiectul e complet off-topic si irelevant in contextul actual, vreau numai sa te informez ca piata valutara este prin constructie o piata speculativa, 90% din volum este speculativ si acest volum speculativ permite prin lichiditatea asigurata un spread redus intre cerere si oferta. Anul trecut in toamna volumul tranzactionat al pietei globale a scazut de circa 10 ori ceea ce a dus la variatiile uriase de la un minut la altul chiar. Volumul era redus, traderii primeau apel in marja iar la cumparare nu erau ordine ceea ce misca foarte mult cotatia, declansand alte apeluri in marja si stopuri. Ceea ce descrii tu cu leul a avut loc in noiembrie-decembrie 2008, nu 2009, si a fost un atac speculativ concertat pe care Isarescu l-a jucat admirabil. Daca nu iti convine situatia actuala (si nu e nimic rau in asta, e dreptul tau) militeaza pentru desfiintarea acordului de la Bretton-Woods si a banilor de hartie si cere revenirea la etalonul aur, ceea ce ne va da un curs fix de schimb, valoarea depinzand doar de fluctuatiile aurului raportat la principalele marfuri. Pentru restul nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, daca nu urmaresti presa economica, poti consulta Monitorul Oficial. In orice caz, nu e ca la contractele cu statul, poti si tu sa te bagi daca crezi ca e atat de profitabil. In loc sa faci pingele iti faci un hedge-fund, te inregistrezi in Cayman si numeri milioanele in fiecare zi.
    Cat despre impozit, in principiu, tu ai senzatia ca banii tai de impozit se duc pe sosele sau terenuri de sport? Se duc in buzunarele asfaltagiilor care sparg sosele pe care poti juca biliard ca sa mai puna o data asfalt iar Videanu borduri. Si orice impozit se pune, guess what, il platesti tot tu care ai nevoie de bunuri si servicii, nu firmele furnizoare!
    PS: Nu iti face griji daca nu iti sunt familiare toate conceptele, nici pentru functia de vice-guvernator nu e nevoie de mai mult!

  49. 52 Marcus octombrie 13, 2009 la 10:50 am

    @Dragy: Badea nu este altceva decat un Cuitac, programat de Antena 3, la o ora mai tarzie, in rest aceeasi impresie narcisist-egocentrista, in care amandoi se cred punctul de origine si terminus al Ecuatorului. MB este incapabil sa poarte un dialog polemic, motiv pentru care m-a banat ca raspuns la postarea mea de mai sus. Paguba-n ciuperci, numai ca gaseste gugustiuci ca acesti Leo, care pun botu’ la frustrarile lui legate de psd si de d-l Nastase si-i determina sa nu mearga la vot.
    sa Fii iubit
    marcus
    @Maxi: buna sa-ti fie inima, vezi raspunsul pentru Dragy.
    sa fii iubit
    marcus

  50. 53 Marcus octombrie 13, 2009 la 10:51 am

    @Leo, norocul tau este ca ti-ai expus mistocariile de doi bani gauriti la D-l Nastase pe blog.

  51. 54 blogideologic octombrie 13, 2009 la 10:53 am

    @ Daniel
    “Daca te referi la piata energiei, aceia nu sunt speculatori ci banditi ordinari.” :-) Poţi să spui mai multe ? Dacă nu îţi creează probleme.

  52. 55 Alex octombrie 13, 2009 la 12:59 pm

    Daniel, m-am referit la o economie bazata pe:
    - imobiliare (vanzari, cumparari , revanzari de terenuri si cladiri + CREDITE care sustin activitatile respective),
    - importuri,
    - credite si FNI-uri.

    Sugerez celor interesati sa citeasca comunicarea prof. Florin Constantiniu (semnalata de articolul din Ziua, linkul postat mai sus).

  53. 56 Alex octombrie 13, 2009 la 1:50 pm

    “Serviciile” din spatele candidatilor
    Autorul porneste de la constatare de bun-simt (in jurul candidatilor graviteaza numerosi reprezentanti ai serviciilor sectrete din Romania; normal pana aici, doar avem cel putin sapte servicii secrete, securitatea trebuie sa-si gaseasca un obiect al muncii). Numai ca individul pretinde ca antonescul nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i pute. Vezi doamne, crinul liberal a fost contactat de reprezentantii serviciilor si le-a dat cu flit:
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-10-13&id=260036
    Acum autorul se jura pe urmasii sai ca Patriciu nu are nici un fel de conexiune cu serviciile. Patriciu, Vantu, Voiculescu, oprestii si antonestii chiar nu au pe nimeni in spate. Ei mama naibii, au iesit ei asa la bataie ca doua floricele pure (ca in 2004, cand l-au facut presedinte pe TB). Boborule, iete calaretul pe calul alb, stii ce sa votezi.
    Da-o in mamaliga masii de treaba, Ziua, SRR sunt in spatele antonescului si oprescului de trei ani de zile (si au fost si pana la caderea lui AN)…

  54. 57 Daniel octombrie 13, 2009 la 6:06 pm

    @Alex
    Ultimele afirmatii sunt corecte si, intr-adevar, modelul de evolutie economica era unul nesustenabil, un Caritas sau Ponzi scheme, cum este cunoscut. Ce te-ai fi asteptat de la Tariceanu? Oricum un model economic trebuie schimbat nu distrus. Pentru asta trebuie sa il intelegi. Dupa ce il intelegi vei vedea ca politicienii nostri habar nu au de ce e in jurul lor – maimute bete la mansa avionului, sau orbi care conduc orbi, cum scrie la Cartea Sfanta.

    @Dom’ Titus
    Nu am nici o problema. Avem pe de o parte intermediarii ce comercializeaza energia nationala, folosing mijloacele de productie ale statului, liniile de transport ale statului (in masura in care au mai ramas), ele nedetinand decat o garsoniera si un fax si invart sute de milioane de ieuro. Firme capusa pe care le platim noi prin facturi umflate. Pe de alta parte avem piata de energie care exista numai teoretic, volumul tranzactionat fiind unul foarte redus tocmai din pricina intermediarilor anterior precizati. Totusi, personal, nu imi inspira nici acest sistem incredere, cel putin in forma actuala. Exista domenii strategice care nu au voie sa cada. Piata nu trebuie decat in masura foarte mica sa influenteze functionarea constanta a acestora. Nu exista suficienta maturitate in piata pentru a o considera un mecanism eficient de reglare intr-un domeniu in care nu este voie sa existe mari variatii. Maine-poimanine facem speculatii cu apa potabila si cu insulina pentru diabetici. Daca vreti sa vedeti un experiment esuat privind piata de energie va recomand documentarul “Smartest Guys In The Room”, il gasiti pe youtube. Aveti aici un fragment care prezinta tocmai aspectul de care vorbeam: http://www.youtube.com/watch?v=q1fFivb5qFs

  55. 58 blogideologic octombrie 14, 2009 la 8:43 am

    @ Daniel
    Mulţumesc pentru răspuns.

  56. 59 Alex octombrie 14, 2009 la 3:33 pm

    Pentru blogidelogic (in vederea initierii unei discutii despre originea statului roman modern – pornisnd de la aspecte geopolitice, contextul de securitate in regiunea Marii Negre):
    Ambasadorul rus improasca cu minciuni la Chisinau: Statul roman a fost creat de Imperiul rus. Cursul de Istorie a Romanilor este bazat pe rusofobie
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-14&id=41454

  57. 60 Alex octombrie 14, 2009 la 3:42 pm

    Daniel, m-am resemnat intru totul in ceea ce priveste intentiile politicienilor. La sediul firmei lui Voiculescu anumiti “oameni de afaceri” si-au impus un om de paie sub paravanul carui sa-si faca diferite interese. Nu intereseaza pe nimeni masurile anticriza, o politica economica si un proiect de investitii sustenabil, ciolanul nene!

    Oprescu l-ar vrea premier pe Johannis si dupa alegeri
    http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-10-14&id=41469

    Pai da, cum sa propuna un Tanasescu sau un Florin Georgescu, cum sa mai speculam noi in FNI-uri ca in spatiul ex-sovietic?

  58. 61 Alex octombrie 14, 2009 la 4:17 pm

    Daniel, indraznesc si eu sa intreb: pufuletul ala scump pe care domnul nastase l-a facut prin ordonanta de urgenta sef al masoneriei din romania ce ganduri are? Intro tara normala, ar fi in carti pentru fotoliul de premier.

  59. 62 blogideologic octombrie 15, 2009 la 5:49 am

    @ Alex
    Mulţumesc pentru semnalare. Da, văd că ambasadorul rus la Chişinău are exact aceeaşi poziţie ca şi comentatorul @Vasile pe acest blog. Este şi acesta un semn de identificare a intereselor :-)


  1. 1 Foarte frumos din partea lui « Eu vorbind despre tot si toate ! Trackback pe octombrie 11, 2009 la 8:56 pm

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,373 other followers