Traian Basescu ne minte. Printr-un decret, el il revoca pe Nica. Apoi, prin decretul de numire a lui Blaga, ca ministru interimar, el vorbeste de DEMITEREA lui Nica.
Prin Legea de organizare a guvernului, demiterea unui ministru nu se poate face decat in cazul in care ministrul respectiv a fost condamnat penal. Din cate stiu, lui Nica nu i s-a intamplat asta.
Si atunci de ce ne minte Basescu? Poate pentru ca in cazul revocarii, nu poate fi numit un interimar, fiind nevoie de o remaniere – in cazul nostru, cu aprobarea Parlamentului?
Decretele pot fi citite aici.

De ce nu ataca Dl Nica decretele in contencios administrativ ? Sau Dl Geoana, poate ataca decretele la CC ? Pana la urma, merita sa lupti pentru respectarea unor reguli, e important …
O fi fost condamnat prezidential, ceea ce este mai rau decit penal. Ei, presedintele va mai zice odata, candid, la TV, “am gresit”. Domnule Nastase, actiune politica, ceva?
YES!sTIU-IN 2001-NU dormeam in Parlament-am introdus amendamente!LEGE nr.90 din 26 martie 2001 privind privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor:
Art. 5. – Funcţia de membru al Guvernului încetează în urma demisiei, a revocării, a pierderii drepturilor electorale, a stării de incompatibilitate, a decesului şi a demiterii în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2)- condamnat penal’
Art. 7. – (1) Revocarea din funcţia de membru al Guvernului se face de Preşedintele României, prin decret, la propunerea primului-ministru. (2) Revocarea are loc în caz de remaniere guvernamentală.
Pai si ce, ar fi prima data cand marinelu’ ne minte? Marinalu, scuzati.
În momentul în care un cetăţean al României aflat în funcţia de preşedinte candidează la funcţia de Preşedinte, acesta nu trebuie să se autosuspende din exercitarea funcţiei respective fiind “invalid”?
Yes-in 2001-nu dormeam in Parlament-Cunosc legislatia! LEGE nr.90 din 26 martie 2001 privind privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor:
-Art. 5. – Funcţia de membru al Guvernului încetează în urma demisiei, a revocării, a pierderii drepturilor electorale, a stării de incompatibilitate, a decesului şi a demiterii în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (2)- condamnat penal;
-Art. 7. – (1) Revocarea din funcţia de membru al Guvernului se face de Preşedintele României, prin decret, la propunerea primului-ministru. (2) Revocarea are loc în caz de remaniere guvernamentală.
“Traian Basescu ne minte”. Ceva noutati nu aveti ?
In “dulcele stil basescian”…
Crin Antonescu il vrea pe Klaus Johannis ca PM. Pe cine isi doreste Geoana? Dar Oprescu? Avand in vedere ca dintre contracandidatzii lui Basescu nu il consider pe nici unul potrivit sa ocupe aceasta functie, insa voi alege pe unul din ei, pentru ca Basescu sa dispara din peisaj, as vrea sa stiu ce varianta de executiv isi doresc candidatzii.
Domnule Nastase,tara asta mai poate fi salvata,Burebista nu a fost tampit,interziceti consumul de alcool in Romania,pana si pe Basescu o sa-l punem pe picioare
@
Adrian Nastase
BASESCU NU MINTE: EL ARE NISTE WELTANSCHAUUNG-URI
(SIGUR STIE CE INSEAMNA, DE ASTA ARE MAI MULTE)
CURATE, USCATE, CU ARIPIOARE, ACUM SI IN VARIATA DE DOI LITRI
Intr-adevar, am aflat o cutremuratoare noutate: Traian Basescu minte.
Cine ar fi crezut asa ceva cand, de-a lungul timpului, Basescu a spus numai si numai adevarul, nu a inselat pe nimeni si si-a tinut mereu cuvantul?
Iau numai cateva exemple pentru a arata de ce sunt de-a dreptul siderata afland ca TB a mintit.
In timpul mandatului sau prezidential, la ora de varf si in direct pe TV, cand l-a suduit de “european cu papion” pe premierul de atunci, Traian Basescu a spus ca el nu are nimic in comun cu “baietzii destepti” (formularea ii apartine si a facut cariera) care cumpara energie ieftin si o revand scump.
Nu, nu el- doar un frate al lui pe nume Mircea Basescu are legatura.
Or, este de la sine inteles ca fratii- ca toti fratii din lume- nu au nici o legatura intre ei!
Mircea Basescu a declarat, cu nonsalanta, ca prin contractul cu Energy Holding poate revinde energia electrica (desigur, cumparata ietfin; ghiceste cineva cum o vinde si in buzunarele cui intra profitul?).
Este clar, deci, ca, Traian Basescu nu are nici o legatura cu “baietzii destepti” care fac afaceri cu energie electrica.
Asta e un Weltanschauung (are mai multe, prietenii stiu de ce) de-al lui: curat, uscat (cu aripioare, acum si in varianta de doi litri).
Si PD_L-istul Fruzaverde mai are, de exemplu, astfel de legaturi
(ce sa-i faci, Frunzaverde nu are Weltanschauung-uri de-astea, are seful sau, Basescu, si pentru el).
Intre aprilie 2007, cand a parasit portofoliul Apararii si decembrie 2007, cand a devenit europarlamentar pe listele PD-L, Frunzaverde a semnat state de plata la compania timisoreana AC Management, controlată de FMF (Forces Motrices Frances).
FMF este o companie infiintata de doua “persoane de paie”, de nationalitate romana, in Malhouse, Alsacia; FMF este chiar legata ombilical de Energy Holding.
Acum, firma are un asociat unic, Dana Chebutiu.
Desigur, absolut intamplator si fara nici un fel de legatura cu ceea ce ar putea sti Basescu (care controleaza PD-L; ash! gurile rele spun!) sau cu vreun interes al alor lui, Dana Chebutiu este SI asistenta personala a europarlamentarului (a candidat pe listele PD-L!) Dragos David, membru al Comisiei de energie in Parlamentul Europei.
Dar ce legatura sa existe intre Traian Basescu si PD-L, unde sunt “baietzi desteptzi”?
Nici una, doar ca a fost infiintat la presiunea lui.
Si ce daca? Asta e un alt Weltanschauung al lui TB si nimic mai mult!
Sa luam un exemplu din alta categorie.
Unii spun ca Basescu e un mincinos la patrat, pentru ca inseala si increderea altora.
Ce indivizi rautaciosi!
Cine l-a ridicat politic pe Traian Basescu?
Petre Roman!
Ce spunea Basescu, tare, ca sa auda toata lumea (conform obiceiului, cand totul era transmis la TV si la ora de varf)?
Spunea, cumva, “Petre, esti cel mai bun!”?
Cine il “debarca” (obicei marinaresc!) pe Petre Roman in 2001?
Traian Basescu! (conform Weltanschauung-ului basescian scos din depozit, atunci).
Cum sa fie posibil, cand Basescu nu minte, nu inseala, nu…(ma rog, sa nu exageram!)?
Sa fi fost clona lui?
Sa mai luam un exemplu, diferit.
Traian Basescu si partidul sau, PD-L (ma rog, doar partid de suflet, caci el este apolitic, acum, si presedintele tuturor romanilor) sunt infocati sustinatori ai viziunii populare (nume “de marketing” pentru crestin- democratie) asupra lucrurilor.
Ce sa mai discutam, e chiar un Weltanschauung “de baza” al lui Basescu!
Cum il “debarca” Basescu in 2001 pe Petre Roman?
Simplu: prin sustinerea, la Conventia Nationala extraordinara a PD (18-19 mai 2001), a motiunii:
“Romania puternica- Romania social- democrata”.
Ca sa vezi!
Ce ti-e si cu Weltanschauung-urile basesciene scoase de la pastrare si schimbate ca batistele (mai curate, mai…etc, y compris varianta de doi litri).
Sa mai amintesc si alte Weltanschauung-uri basesciene (ca sa fie clar, ce intelege el prin asta):
Draga Stolo (dupa ce ii bagase cutitul politic in spate);
Solutia imorala (dupa ce folosise acea “solutie” oentru a forta Constitutia);
Yassim, “beneficiarul cinstit al averii lui Hayssam”;
Marea Neagra, lac rusesc (ma opresc aici, caci depozitul basescian de Weltanschauung-uri e foarte incapator si obosesc facand inventarul).
Dar adevaratul Weltanschauung basescian este cel pe care l-a exprimat atat de plastic, legat de practicile sale preferate, in materie de Licurici.
Sa mai spuna cineva ca minte Basescu!
pcezar,
Asa-i dar Burebista a fost asasinat!
Aya: si, asociat cu baietii destepti din energie, de ce sa mai fie preocupare pentru investitii in energia alternativa?
Si in cazul asta dovedit, LEGEA nu poate face nimic? Curtea Constitutionala, Parlamentul?
Există funcţia de vice-premier, ministru alt administraţiei etc., adică o funcţie la pachet, nu e vorba de două funcţii? Vicepremierul cumulează şi funcţia de ministru al Internelor sau ministrul Internelor e obligatoriu şi vicepremier? Luminaţi-mă…
“Pretexte se vor găsi aşa dar pentru a acoperi o cauză nedreaptă căci pretextele bune pentru cauze rele sunt foarte ieftine în lumea aceasta”( extras dintr-un articol publicat de d-l Eminescu în ziarul Timpul din 1879).
………………………………………………………..
„Tot românul plânsu-mi-s’a”
Scrierile politice ale lui Mihail Eminescu au fost şi sunt trecute sub ceaţa intereselor politice meschine, printr-o făcătură uşor de înţeles, ele fiind de o actulitate zdrobitoare (inclusiv problemele evreieşti).
Pretextele bune ale lui Băsescu-Boc pentru cauza rea a datoriei de 70 miliarde euro, de care n-o să scăpăm până la Marea Revenire, nu le-ar fi acceptat Titanul. Sigur ar fi fost catalogat „puiuţ de comunist” tânărul Eminescu dacă la Sânnicolaul Mare i-ar fi recitat, în public, lui TB, “Împărat şi proletar”. Ce să mai zic de cele două categorii: smintiţi şi mişei; matale TB în care te autoîncadrezi ? Tu Dârdală de te aflai faţă-n faţă cu Baiazid, te scăpai mărunt în izmană, zbughind-o cu elicopterul, uitând să-ţi mai aperi „sărăcia şi nevoile şi neamul”…Dacă, în plen, la autolansare ar fi prezentat „Ce-ţi doresc eu ţie dulce Românie”, i-ai fi sugerat s-o lase moartă că e criză şi nu se poate face nimic de Preşedinte şi Guvern. Vai mama Lui dacă ar fi îndrăznit să ponegrească pe cineva cu…mintea scurtă.
Eminescu pune capac la toate când îndrăzneşte să v-o spună de la obraz:
« Încât fonfii şi flecarii, găgăuţii şi guşaţii,
Bâlbâiţi cu gura strâmbă sunt stăpânii astei naţii ! “
PS Hai că mai vorbim noi…la chei !
Din nefericire,domnule Adrian Nastase,legile nu se mai respecta,fapt ce a dus la aceasta ,,criza financiara”[eu ii zic ,,MORALA ,LIPSA BUNULUI SIMT",caracterristici doar ale oamenilor]de intreg pamantul.LIPSA DE RESPONSABILITATE DOMNESTE PESTE TOT.S-auzim [totusi]si de ,,binele general”.Cu bine!
revocarea lui Nica a fost un abuz, dar un sut in f… este un pas in fata
asta e clar ca ,,iarna nu-i ca vara” , dar ce urmeaza??? isi face Muck cel Mic o noua majoritate cu psdisti si pnlisti trogloditi si minoritari dezorientati???
sau va cadea guvernul second hand sau miniclip cum doriti?????
+Sigur ar fi fost catalogat „puiuţ de comunist” tânărul Eminescu dacă la Sânnicolaul Mare i-ar fi recitat, în public, lui TB, “Împărat şi proletar”. +
Din câte ştiu eu, Mihai Eminescu a citit Capitalul lui Karl Marx. Acolo, poate am numărat eu incomplet, ideologul primar Destutt de Tracy este citat de 11 ori. Apoi, să nu uităm, Karl Marx urmărea cu indignare agresiunea Rusiei asupra românilor.
Asa cum spunea Laura important este ce va face dl Nica sau dl Geoana…
@Adrian Nastase
“Harabula este mai nefericit decat noi. Nu-l invidiati!”
Ma intreb daca ati scris asta chiar dv. Recunosc ca m-ati doborat. Nici nu mi-am inchipuit ca trancaneala de pe blog ar putea fi judecata in termenii fericire/nefericire.
Desigur am si eu nefericirile mele. Dar nici intr-un caz astea nu sunt in legatira cu Basescu, Geoana, Iliescu sau…Nastase.
Ma uimeste ca dv. recunoasteti ca sunteti un grup de nefericiti. Chiar asa!? In acest caz ma puneti in situatia de a-mi cere iertare pentru atitudinea mea refractara fata de durerile dv.
Pe de alta parte va banuiesc de ganduri nu prea nobile. Ca si cum i-ati dori, chiar si umilului oponent care va sunt, nefericirea.
Considerati ca, daca nu ma puteti pedeosi dv., trebuie sa ma pedepseasca neaparat soarta?
P.S. In privinta contradictiei dintre cele doua decrete, aveti dreptate.
Domnule Nastase, probabil ca asa este.
Dar eu am ajuns la concluzia ca mai bine nu imi bat capul. Ori ca politia din Bucuresti e la mana lui Vanghelie ori a lui basescu…tot cam aia imi e… In nici un caz bine…
Oricum , la cearta asta din guvern s-a vazut clar-clar un lucru : unul dintre motivele bataliei a fost clar si bataia pe functii .
“Jalnic spectacol”, murmura-n barba idealistul cinic. Cinicul idealist, in schimb, gaseste in toata aceasta rotatie a mastilor o oportunitate unica – aceea de a vedea, intre doua masti, adevaratul chip al actorului. In cazul acesta, Frunzaverde, una dintre eminentele cenusii – credeam – ale nou infiintatului PD-L. Omul a fost artizanul rasturnarii ideologiei PD de la social-democratie la conservatorism, singurul care s-a opus din rasputeri (ochii vad, inima cere�) schimbarii titulaturii partidului, asa ca rolul de deschizator de lista la europarlamentare ii venea ca o manusa. L-a acceptat. S-a fandosit el o vreme, dar, in cele din urma, l-a acceptat. Pina aici, toate bune si frumoase.
Din nefericire pentru el, se apropie alte alegeri – nationale de-asta data. Iar intre doua masti, arama se da pe fata. “Consider ca activitatea de presedinte al Consiliului Judetean Caras-Severin este net mai importanta si mult mai concreta (a se citi banoasa) decit cea de europarlamentar. Eu am fost nevoit sa candidez ca europarlamentar pentru a ridica si partidul, si Banatul. Sa nu uitam ca PD a luat in Banat 41% din voturi cu mine cap de lista.” V-ati prins? Una votam, alta fumam. Plai cu boi si-o frunza verde. Verde-n fata. *
http://www.cotidianul.ro/frunzaverde_plai_cu_boi-39834.html
De la categoria Secu Relu, pentru cei zuituci din * fire *, un buton ajutător :
http://www.securisti.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=150&Itemid=1
Refresh… pentru buldogul pretenar blaga, că noi ne-am lămuritără :
* In presa, Frunzaverde a mai fost acuzat de implicare intr-o afacere cu lemn, care ar fi adus prejuducii de doua miliarde de lei vechi. Astfel, intr-un cotidian central s-a afirmat ca, in perioada in care a detinut functia de ministru al mediului apelor si padurilor, Frunzaverde a fost si „administrator la societatea Ital-Agmoforest din Caras-Severin, avand ca obiect de activitate exploatarea lemnului (…), iar un control al Inspectoratului Teritorial Silvic din Timisoara a constatat o paguba de doua miliarde de lei, echivalentul a 2.000 de metri cubi de lemn nemarcat, valorificat de societatea respectiva, cazul fiind, ulterior, uitat“. *
IA CITIŢI ACILEA, CE-AM PESCUIT DE LA COMENTARII LA UN ARTICOL DE PE UN SITE…. :
ACTUALMENTE…. SORINACHE, PRIN PRIMARUL COMUNEI FÂRLIUG, TOARĂŞUL BORDUZ, FOST CHELNER…. SE DĂ AU BA LA… LEMNE ? PĂDURILE APARŢINĂTOARE COMUNEI FÂRLIUG , JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN, SUNT DEVASTATE CU DRUJBELE CRIMINALE, ZILNIC, ZBURDĂ CAMIOANE CU LEMNE , VIA JUDEŢUL… TIMIŞ ! POLIŢIA DOARME… UN NENE, DAMIAN, ALTUL DRĂGOI, ALTUL PANCEA…. VÂNZĂTORI * SPECIALIZAŢI * DE… LEMNE…. UNA PESTE ALTA, BANUL CURGE…. SPRE A CUI VISTERIE, OARE ?…. NON IMPORTA CÂT ORICE ANCHETĂ SE FINALIZEAZĂ LA ORDIN CU * FAPTELE SESIZATE NU SE CONFIRMĂ *…
* #
numele proimarului de pe clisura este Omer.A fost condamnat si apoi eliberat la interventia lui frunzaverde.
Frunzaverde patroneaza traficul cu tigari si alcool de la granita de vest si obtine sume imense de bani cu care alimenteaza pdl si isi cumpara voturile la 4 ani pentru a fi reales .
Comment by prometeu — October 1, 2009
http://www.antena3.ro/stirea_zilei/index.php
La rubrica * bizonul cu cagulă *, una bucată fin al naşului cu suta de fini, şi-a făcut legea, ca-n Twin Peakse… :
http://www.jurnalul.ro/stire-cetateanul/hoo-cu-tata-bizonul-cu-cagula-137974.html
Exemple de, hai să le zicem suspiciuni sunt cu zecile de mii… NU le verifică nimeni, NU e legat nici un tartor…. blaga, frunzăverde… control total pe zona vest-sud-vest, punct.
DECI, DA…. CĂ BINE LE MAI ZICEA CHINEZU…. :
* Frunză verde de batistă/Nu să poate, nu s-ăxistă. Această mai prozaică, dar, în acelaşi timp, subtil axiomatică strigătură este un exemplu de ecletism dialectic. Asocierea sprinţară dintre “frunză verde” şi “batistă” ne trimite cu gândul la ce vrem noi să înţelegem. Iar folosirea intempestivă a verbelor ontologice “poate” şi “există” nu face altceva decât să sporească misterul a ceva ce încercăm să înţelegem dar zău dacă merită să facem efortul. *
Concluzionând :
Frunza verde de malai,
Cine merge sus in rai ?
Merge Dan, soiman de plai
C-a ucis el multi dusmani,
Un vizir si patru hani.
Frunza verde lemn de brad
Cine merge gios in iad ?
Merg tatarii lui Murad,
C-au ucis in zi de mai
Pe Dan, capitan de plai!
(fragment de cantec popular)
Sibilla
Domnule Nastase, ceea ce nu intelege patidul dvs. e un lucru foarte simplu.
Pentru ca cineva sa minta, trebuie sa promita, sa poata face (institutional) si sa nu faca.
Atat timp cat Traian Basescu promite, acuza adversarii, SINGURA SOLUTIE este simpla, trebuie lasat sa arate ce poate si va asigur ca nu poate prea multe PDl-ul, s-a vazut ce porfesionisti are.
Este o logica simpla, de exemplu CDR si-a asumat o guvernare pornind cu aceleasi principii de reformare si s-a vazut ce a facut (centrul CDR PNTCD a disparut, ceilalti s-au fofilat), PSD si-a asumat o guvernare apoi si a fost apoi criticat, alianta DA si-a asumat o guvernare (centrul aliantei PNL trage toate ponoasele, ceilalti s-au fofilat), guvernarea de apoi evident ca se arunca usor usor in seama PSD, deunazi auzeam un secretar de stat sustinator fervent al impozitului forfetar in primavara, cum ca nimeni din Guvern PDL n-a dorit acest impozit dar dl Nita a impus si n-au avut ce face, nu stiu ce treba are impozitul cu min . IMM dar deh.
Asa ca intelegeti odata eu ca alegator cand aleg printre promisiuni decid si in baza a ceea ce au facut in trecut partidele si reprezentantii lor, asa pot cantari intre PSD si CDR (PNTCD + altii) si ma duc sa aleg, PNL si PSD si ma duc sa aleg, insa PDL si presedintele vor justifica mereu noi nu am fost la guvernare, nu am avut decizia, ne-au impus-o altii, etc., pentru ca daca am fi fost noi (n.r. PDL singuri) tara ar fi fost reformata si stralucitoare mai mai ca SUA.
Si astfel discursul electoral e ceva de genul, noi vom face, stim ce, stim cum si putem dar ne impiedica altii.
Asa ca singura solutie pentru revelarea capacitatii unui partid si reprezentantii sai este sa ii lasi sa guverneze. Desi ati condus tara nu ati inteles ca romanul nu intelege sa fie preventiv in fata unui pericol, nu intelege daca i se spune ca o anume politica nu e buna, el trebuie sa o simta, din pacate.
E foarte corecta constatarea, dar nu inteleg ca va multumiti doar cu constatarea si nu folositi calea legala de contestare? Imi pare rau, dar in multe asemenea situatii, v-ati multumit cu constatarea!? Drept urmare, constat si eu ca liderii PSD ori le este frica, ori pactizeaza cu inamicul si mimeaza opozitia. Este un motiv in plus sa-l aplaud pe S.Oprescu. MG nu arevaloare de lider, oricat l-ati ambala dv.
Mda… Burebista a fost trădat şi… asasinat…
În fine, dacul Cotiso consolidase el regatul din Banat, armatele-i niciodată înfrânte, cel mult împrăştiate şi-şi câştigase mai ales RESPECT…. acum, * vodă * dă Banat, halal respect… răchia şi cumetria la puciere… ufff!!!
@All: Buna dimineata, http://marcus64.wordpress.com/2009/10/06/tara-tara-vrem-osteni/
sa fiti iubiti
marcus
REVOCÁ, revóc, vb. I. Tranz. 1. A anula, a abroga, a contramanda un decret, un ordin, o dispoziţie. 2. A scoate dintr-o funcţie publică, în baza unui drept legal, pe cineva care a fost numit în aceea funcţie printr-un act de guvernământ. – Din fr. révoquer, lat. revocare.
DEMÍTE, demít, vb. III. Tranz. A scoate pe cineva dintr-o demnitate, dintr-o funcţie etc.; a destitui, a concedia. – Din fr. démettre, lat. demittere.
Concluzie : NU este o SA’-MA’-VOL’-NI’-CI’-E’ .
De la Biroul de informaţii CFR
1. Încă ministrul Radu Berceanu are cca 300 ore de zbor ca pilot pe avioane uşoare, precm spunea duminica trecută, dar nici o secundă pe…”roata-naripată”. Aşa se explică fantasmele din siguranţa circulaţiei trenurilor de călătri;
2. Conform bocspuselor din 06.10.2009 ora 10 :00, un contribuabil trebuie să ţină 1,2 pensionari români.
“Radio Sărăcia Cotorceni” explică prompt pe neânţelesul tuturor : Înţelepţii pensionari români pricepând situaţia, au devenit tot mai scheletici şi nu se opresc aici…
3. Pentru a participa La Conferinţa feroviară europeană,
pilotul Berceanu disponibilizează 10000 feroviari pe
termen nelimitat (are loc la Bucureşti).
Dl Presedinte nu minte! Noi suntem rau intentionati si nu vrem sa intelegem ca el are intotdeauna dreptate. Eu zic ca nu are rost sa atacati decretele alea, este pieredere de timp si nu mai avem timp de pierdut. Motiunea de cenzura e calea cea mai sigura si mai buna.
Primu” Betiv”National normal ca.minte doar e sef nu ?are voi,are imunitate prezidentiala etc.Tepa mare a fost la Ludus,judetul Mures unde ne’Caisa a spus ca,nici el nici guvernul si nici BNR au cum sa scoata tara din criza iar fraierii l-au aplaudat.Chiar suntem o tara full de prosti !!!Pai atunci pina acuma vestitele programe anticriza etc. a fost doar o perdea de fum mai Traiane ??? Totusi te asigur mai Traiane ca, NU suntem in tara asta numai prosti…si NU o sa te votam noi cei normali la cap.
@sextant :Un schelet pe fundul Marii Negre se intalneste cu alt schelet:
-Buna, eu sunt Mircea cel Batran, tu cine esti?
-Buna, eu sunt Baiazid, hai s-o dam la pace si sa ne impacam in nemurire!
Se impaca, se mai plimba ce se mai plimba pe fundul marii, dupa care ies pe plaja la Mamaia, unde se intalnesc cu al treilea schelet:
-Buna,eu sunt Mircea, iar el este Baiazid, tu cine esti?
-Hai sictir eu sunt boborean de’al basescului, venit in noiembrie pe litoral, la reduceri pentru pensionari.
sa fii iubit
marcus
@
Instalatorul
Ai perfecta dreptate- am omis in lucru foarte important, in contextul actual (general, al planetei).
Preocuparile pentru energia alternativa par a preocupa pe oricine, numai pe tripleta nociva PD-L- Boc- Basescu, nu.
Mai mult, ceea ce este absolut socant: in ianuarie a fost oprit “avant la lettre” printr-o Ordonanta (data de Boc, de cine altcineva?), programul (care ar fi trebuit sa demareze in februarie 2009, cred ca am retinut bine luna) prin care populatia era incurajata efectiv, cu sustinerea statului, sa inlocuiasca sursele conventionale de incalzire (si apa calda) prin surse alternative.
Se ajungea la un consum (pentru populatie, cel putin) cu 50% mai mic de energie electrica- si din costuri, bineinteles- prin folosirea energiei solare.
Din cate am aflat (eram interesata sa folosesc un astfel de sistem pentru casa mea, cu atat mai mult cu cat costurile instalarii erau in buna parte suportate de stat, iar restul sumei putea fi achitata in rate) putea fi inlocuita si centrala care functioneaza cu gaz metan (pe aceasta abia as fi apstrat-o ca “varianta alternativa”).
Stiu ca mai exista si alte susteme alternative.
Poate, te referi tu la ele- stii bine ca eu nu am formatie tehnica.
Este logic ca, fiind direct legati, prin sisteme de mari “interese negre”, cum le numesc eu, de “baietzii destepti”, PD-L- via presedintele sau formal , Boc, in acelasi timp premier- sustinut de Basescu, s-au opus (ce spun eu? au desfiintat, pur si simplu!) programelor privind energia alternativa.
Coada ursului…
Un urs,ferchezuit,pe o carare,
Isi etala burtica si jeep-ul din dotare…
Doar ce iesise din barlogul sau penthouse,
Pentru a sa ursoaica,dorind un ..mic adaos…
Si se spunea-n padure ca nu era “parlit”
Far’ de ursoaica,miere si cu un cont palit..
Era ,pe drept cuvant,un urs cu stare,
Ce-avea un stup cu mii de-albine lucratoare..Dar ,ca un urs “coclit”,din marea sa avere,
Lasa la roi si matca ,numa un botz de miere…Asa ca niste albine statura-n grup la sfat
Si hotarara-n graba sa fac-un sindicat…
Dupa ce zumzaira,satule peste cap,
Alesera un trantor,ca sef,mai tare-n ac..
Mergand pe cea carare,matahalosul trup,
Atinse din greseala,nemultumitul stup…Si cum viatza padurii ,nu-i fara de cusur,
Se pomeni c-o ntepatura,taman,pe propiul .cu.r…
Cu-n singur ac in blana si cu efecte ..ioc,
Nici nu-l duru in b.u.c.a,ii falfai un floc…
ps/Albinele-au ramas,mai toate,tot pe ..drum..
Privesc,una la alta si bazaie si-acum….
@
Draghi
Citez din postarea ta:
” Crin Antonescu il vrea pe Klaus Johannis ca PM”.
Voturile germanilor au vreun cusur?
Nu sunt adepta ideii “Klaus Johannis PM”, dar daca ar trebui, obligatoriu, sa aleg intre acel roman de nationalitate germana ordonat si bun gospodar si (citez din Boc- bine am ajuns!) “nesimtzitzii” de la PD-L, banuiesti care ar fi optiunea mea.
Eu sper- si am toate motivele sa fiu optimista- in solutia (unica valabila pentru Romania) Adrian Nastase prim ministru.
Probabil Base a mai baut un wiski intre redactarea celor doua documente si de aici se trage tot. Daca nu dam jos cu marinaru ne-am dus dracului toti. Romania va ajunge o tara izolata atat din punct de vedere politic cat si economic. Haideti sa facem ceva! Romani, MERGETI LA VOT! Fiecare din noi sa faca ce stie mai bine, fiecare ne-am ales meseria pe care o avem pentru ca aceasta ne place sa facem. ROMANI, TRIMITETI MARINARU’ SA CONDUCA NAVA!
Asa Dragosi , exerseaza ,exerseaza cu dexul dar si cu logica.Daca nu o faci cu dexul uiti radacina si nu sti de unde sa o apuci , daca nu o faci cu logica o pui invers!
@
ADRIAN NASTASE
BOC NU TREBUIE LASAT SA TRAGA DE TIMP: GUVERNUL TREBUIE SA CADA REPEDE!
(URMEAZA,- DACA NU CADE ACUM GUVERNUL- STAREA DE URGENTA, MOTIVATA DE GREVE SI INLOCUIREA LEGII ORGANICE CU O.U.?)
Trebuie sa fie cineva orb si surd ca sa nu realizeze ca via Boc SE face o miscare disperata (de tipul “autosacrificiu” in arte martiale) pentru ca guevrnul sa NU cada in urmatoarele 10 zile- ceea ce sigur s-ar intwmpla daca se introduce si se voteaza motiunea de cenzura anuntata de liberali.
ASTA INSEMNA UN SEMNAL CARE TREBUIE LUAT IN SEAMA.
As spune, este chiar un simptom.
Boc a anuntat angajarea raspunderii guvernului pe o alta lege (nici nu mai conteaza ca e a Pensiilor- putea fi oricare alta).
Lui Boc (si oricui) ii este cat se poate de clar ca guvernul va cadea, dupa angajarea raspunderii, in urma unei motiuni de cenzura.
In acest caz, apare intrebarea clara: de ce angajeaza Boc raspunderea?
Raspunsul “pentru ca vrea, cu tot dinadinsul, sa cada guvernul” NU ESTE VALABIL, fiind contrazis chiar de logica si de realitate.
ESTE ELEMENTAR ca daca acesta ar fi raspunsul (Boc si Basescu- sau invers- vor sa cada guvernul, cu orice pret) AR ASTEPTA sa fie votata anuntata motiune de cenzura. Deci, evident, NU acesta este raspunsul.
Raspunsul este altul si dincolo de el trebuie cautat DE CE:
Este cat se poate de clar ca, prin angajarea raspunderii, Boc- Basescu incearca sa traga de timp, sa MAI MENTINA guvernul in functie (deci, SI cu prerogativele sale) macar doua saptamani in plus.
(Un calcul elementar arata acest lucru:
-angajarea raspunderii s-ar discuta astazi, sa spuneam;
-ar putea fi programata pentru saptamana viitoare, joi- deja 16 octombrie;
-ar fi depusa o motiune de cenzura in aceeasi zi, sa spunem;
-ar fi pusa pe ordinea de zi, pentru votare, in cursul urmatoarei saptamani;
- asta inseamna ca acest guvern ar mai “castiga” inca doua saptamani de functionare.
INTREBAREA ESTE CHIAR CUMPLIT DE SERIOASA:
CE ar trebui sa faca, acest guvern (evident nociv, cumplit!) incat se “tine cu dintzii” efectiv, sa nu cada ACUM? (fiind clar pentru toata lumea ca ar cadea dupa angajarea raspunderii).
CE se pregateste atat de important si grav incat se incearca, disperat (este clar ca alta solutie nu mai au) mentinerea POZITIEI DECIZIONALE, timp de inca doua saptamani?
Daca si acum politicienii cad in plasa, adoptand politica lui “laisser faire, laisser passer”, si intra in jocul adversarului, NE depunand ACUM si NE votand ACUM (nu cand “atunca momeala” Boc) o motiune de cenzura, in urma careia sa cada repede guvernul, “ceva” imi spune ca s-ar putea ca degeaba sa mai voteze motiunea de cenzura.
Daca nu cumva nu se va mai ajunge la momentul vot!
P.S.
Stiu, mi s-ar putea spune ca miscarea disperata numita “angajarea raspunderii” este legata de discutarea “Raportului comisiei Udrea”.
De data asta ESTE O PISTA FALSA!
De ce?
Pentru ca, oricum, Raportul se discuta in Parlament.
A crede ca pur si simplu se incearca distragerea atentiei opiniei publice de la acele discutii (si de la concluzii) mi-ar parea o fractura in logica politice.
IATA CIUDATA DIVERSIUNE: de data asta, mai degraba lucrurile ar fi “in oglinda”.
Stiindu-se ca reactia generala este de a considera (lucru deja dovedit- si corect dovedit pana acum) ca de fiecare data cand se apropie cineva de “cazul Undrea”, guvernul face cate o miscare de “torsiune”, pentru a amana totul, de data asta s-a mizat ca se va considera la fel, desi o analiza logica, in urma semnalelor, indica o cu totul alta concluzie.
Altfel spus, de data asta, “cazul Udrea” este o pista falsa- dar usor de ales (vazandu-se, abia ulterior, ca a fost o greseala) pur si simplu din reflex.
Este ” dubla momeala” aruncata de Boc- Basescu pentru ca guvernul sa nu cada repede, printr-o motiune de cenzura.
Inchei bucla, intreband: DE CE?
DE CE ar trebui sa mai ramana guvernul inca doua saptamani pe pozitii (repet, cu toate prerogativele)?
CE pregateste atat de grav, definitiv, as spune, incat pare a veni la “cadere sigura”, de bunavoie, saptamana viitoare, sa spunem (“cederea” urmad a avea loc epste inca o saptamana)?
NU CUMVA BOC A SPUS ADEVARUL prin afirmatia:
” Nu ma tem de caderea guvernului printr-o motiune dupa angajarea raspunderii”?
Tinand cont de faptul ca sigur s-ar depune o motiune- care, DACA s-ar supune la vot, sigur ar trece, cu efectele stiute, inseamna ca formularea lui Boc ar putea insemna ca acele efecte NU s-ar produce.
CUM?
Se pregateste cumva STAREA DE URGENTA?
Nu cumva asta se pregateste, pretextul fiind grevele, mitingurile, care tind sa se generalizeze?
Art.93 (1) din Constitutie:
“Presedintele Romaniei instituie, potrivit legii, (…)starea de urgenta (…) si solicita Parlamentului incuviintarea masurii adoptate in cel mult 5 zile de la adoptarea acesteai.”
(Trec peste formularea “conform legii”- nu se incurca Basescu in astfel de lucruri; in plus, ar sti sa explice, fara sa-i pese de ce spun constitutionalistii- mai putin constitutionalistul Boc, care i-ar da dreptate.)
Sigur ca ar trebui sa supuna Parlamentului incuviintarea deciziei in termen de cinci zile.
Dar in aceste cinci zile, cat de multe se pot intampla (voi da un exemplu)!
Si, sa nu-mi spuna nimeni ca ar mai fi “trantit” guvernul in timpul starii de urgenta!
AR MAI FI CEVA (sau, ce se poate intampla in acele cinci zile):
Art 83(3) din Constitutie:
“Mandatul presedintelui poate fi prelungit prin lege organica, in caz de razboi sau de catastrofa”.
Sa inlocuim (se mai indoieste cineva ca asta este logica boc-basesciana?) “lege organica” prin “ordonanta de urgenta” si ” starea de razboi sau de catastrofa” cu “starea de urgenta” si vom ajunge, zice-ze, la “situatia constitutionala” (spunandu-se, cu nerusinare, asa cum am auzit astazi, ca PD-L- y compris Boc- Basescu- ia masuri urgente pentru ca este urgenta nevoie de ele, referitor la motivarea noii angajari a raspunderii- si de aceea nu se supun legile dezbaterii parlamentare).
DA, DAR PENTRU ASTA GUVERNUL AR TREBUI SA FI IN FUNCTIE CU TOATE PREROGATIVELE (ca sa poata da Ordonante de Urgenta).
DE CE se tine cu dintii de mandatul guivernului inca doua saptamani?
Exista cumva informatii de la servicii despre generalizarea miscarilor la nivel de tara in urmtoarele doua saptamani (de altfel, nu trebuie sa fiid e la servicii oentru a realiza asta)?
URMEAZA ETERNIZAREA LUI BASESCU in functie in urma decretarii starii de urgenta?
“Orgoliul de a paria pe Broasca Testoasa”
Dupa ce PSD a primit “SAH” la Nica,se gaseau multe mutari inteligente din care PSD a ales sa joace “Jocul Nebunilor” ,lasand “Visteria” nepazita.
Scufita Geoana si Bunicuta de data asta au incurcat Povestea…Seamana a poveste de dragoste daca nu a telenovela ce a facut PSD-ul.”Bah Animalelor”…cu ce platiti soldatii???ca astia v-au luat si “Furajele concentrate” si nici nu va mai dau bani la “Prepinarii”.Si o sa va cumpere Vanghelie la pret de criza…si o sa va invete cat face “8×6″ -citat din Tudor Chirila.Hai baieti!!! Gasiti o Cosanzeana,urcati calu’ pe Geoana dupa ce-i dati jaratec,trimiteti-l cat mai departe.Apoi ‘geaba se otaraste Bunu pe Acritura de Oprescu(carismatic baiat doctoru’) ca si el si Basescu primesc bani din Diaspora…si o sa ai intoarca cu ce a mai ramas de privatiza din Sistemul energetic.
Domnul Nastase se pare ca s-a vindecat si ar trebuii sa inteleaga care-i principala forta potrivnica(PSD-ul il vrea pe Geoana pentru ca poate sta Capra la Baronii Locali!!!)
Hai la treaba, ca vreau sa-l vad pe Gladiatorul Adrian Nastase!!!
Dupa alegeri…rupeti partdul.renuntati la agramati si Baroni si cu putinii bani mergeti aplecat mult spre “stanga”- cu doctrina,sindicate,greve…ca va pricepeti.
Nimic nou pe frontul politic! Toata clasa politica minte in permanenta. Politica = Minciuna! Basescu este plamadit numai si numai din Minciuna! Basescu este presidentul vostru, al politicienilor mincinosi! Nu sunteti in stare sa il doborati la alegeri si asta pentru ca nu exista un mincinos mai mare decat el. Situatia ar fi relativ simpla de rezolvat daca nu am fi romani: avem nevoie doar de un Robespierre-Lenin si v-am rezolva pe toti cei care furati tara asta!
@
arkan
Vre sa vezi ce ne trebuie…ia si vezi
@AAAYAAA!
Ai dreptate , desigur!
Hai sa punem cazul ca oamenii politici nu vad ce urmeaza, nu se agita destul si ajungem la cazul cel “cumplit!”
As denumi situatia , atunci, intinderea elasticului mai mult decat limita de rupere! Cum se va vedea ROMANIA, stat european , in situatia de a fi condusa de mafia asimetrica , prin decretarea situatiei de urgenta? Cum crezi tu ca ar veni asta? Poate doar cu retragerea din UE, din NATO, de peste tot! OK!O face si dupa
asta!? ce face scarba de asimetric?CE MAI FACE? Nici nu are loc in puscarii pentru cati ar trebui sa bage, opozanti politici! He, he, si asteapta ajutor de unde?de la FMI? De la chinezi?de la rusi?De la americani? He, he! Abia astept!:)
Aya, daca ducem rationamentul la absurd, pai atunci ne vom afla intr-o situatie absurda. deocamdata, sunt locuri in puscarii pentru guvernul penal boc, atat de mic, atat de penal, ah, si desigur pentru asimetric 2 celule, cu comunicare…he, he!
Te intreb totusi, de ce nu o usuie pe anastase, CCATCDICDP , ? Asta chiar este de bun simt si usor de facut, si atunci?:)
Fii linistita , sa vedem ce se mai intampla!daca nu sunt capabili astia sa contracareze actiunile unor dementi asimetrici, atunci, PRAFUL! uita-te la smintitul ala de mazare?Crezi ca ala e in firea lui? PRAFUL!
cu stima, atent la postarile tale,
Maxi!
@arkana!
Vad ca esti decis , rau de tot…:)
Cand se vor intreprinde procedurile pentru demiterea presedintei Camerei Deputatilor ?
Daca sunteti un partid responsabil trebuie sa actionati imediat altfel urmeaza sa fiti decimati.
Dacă declaraţiile d-lui Hrebenciuc făcute la Antena3 săptămâna trecută potrivit căreia Trăian Băsescu bea până se îmbată sunt adevărate, atunci nu mai miră pe nimeni incoerenţa şefului statului în declaraţii.
La apariţia crizei economice în America, dl. Băsescu ne spunea că România nu-i în situaţia SUA şi ca urmare România nu va fi atinsă de criza economică mondială.
Când s-a pomenit cu criza la Cotroceni a spus că nu va mai candida dacă nu aduce şomajul sub două cifre şi nu lichidează criza economică.
Acum într-un sat spune că va candida , în altul spune că: “nici eu, nici guvernul , nici Banca Naţională nu poate eradica criza. Şomajul a ajuns la două cifre de care se temea. În mod normal ar fi trebuit să-şi dea demisia şi să nu mai candideze! Ţi-ai găsit! Omul este tulbure cu adevărat şi nu ştie realmente ce are de făcut! Fereşte-ne Doamne de încă cinci ani cu Băsescu preşedinte că nu mai rezistăm. Ducă-se pe pustii!
Ce se întâmplă dacă va cădea în următoarele zile guvernul şi va fi propus ca prim ministru dl. Geoană? Poate o minte bolnavă ca a lui Băse are în vedere şi acest scenariu………..
AYA ,…ai dreptate ….am spus si ma repet pentru a miiiiiiiaaaaaa oara Adrian Nastase premier altfel o mierlim rau de tot !!!
@maximmouse
da, ar trebui sa fim decisi mai multi dintre noi! nu zic sa ne radicalizam pana a construi ghilotine in locuri publice. asa ceva nici nu mai este posibil si nici de actualitate…
insa cu frumosul nu merge in tara asta.
Fragmente de discurs marca Base-Boc sparge TOT:
kkvhkgvhgvh ljhlkjhlbhjlkjb kifufufuf … ramane cum am stabilit, ati inteles ?
@Aya
Klaus Johannis nu e de la PD-L?
In rest, ce sa zic, gospodari buni si seriosi sunt si la UDMR. Dar parca stiam pe cineva care zicea ca nu e bine sa ne pierdem “anticorpii nationali”…
Daca zvonul se confirma, Crin si-a gasit “licuriciul” protector. E acelasi care l-a ajutat, in repetate randuri, si pe Basescu, lovindu-i pe sub masa adversarii. Si anume exact pe aceia care doreau o “Romanie Europeana”. E de bine pentru Romania? Mai bine decat printr-un “prin noi insine” a unor diletantzi incompetentzi?
Pana la urma cred ca cea mai buna solutie in a alege pe care dintre contracandidatzii lui Basescu sa il votez va fi sa dau cu banu’. Poate macar norocul o sa se indure de noi…
A. N., trebuie sa te rog ceva. Tu esti profesor si poate ca imi dai un sfat bun. La noi la facultate nu se fac contestatii(Drept-Oradea). Mi-a zis la secretariat ca pot eventual sa cer la profesor sa-mi arate lucrarea. Am vorbit cu decanul(profesor), dar nici macar nu mi-a notat numele si m-a cam repezit. Daca nu mi-a notat numele, cum va stii la ce lucrare sa se uite? Plus ca tind sa cred ca nici nu mai are lucrarile. Pe noi ne-a lasat la examenul SCRIS(2 subiecte dar destul de vaste) doar 15 minute si totusi in conditiile acestea am scris bine si chiar foarte concentrat(in cele mai mici detalii, inclusiv termene-CORECT). Nu cred ca as fi reusit sa scriu mai bine nici daca as fi copiat, pentru ca nu apucam sa sintetizez. Mi-a dat 5 si eu am note mari in general, am nevoie de ele pentru SUA. La fel s-a intamplat la inca un examen, dar nu am apucat sa vorbesc cu profesoara. Isi bat joc de noi si pe nimeni nu intereseaza. Si la sesiunea de restante au programat cate 3 examene din acelasi an intr-o zi. Nu mi se pare firesc. Pentru mine a fost prea mult timp un handicap faptul ca am trait in Romania, acuma vad ca tinde sa-mi afecteze sansele si la o facultate buna de drept din SUA. Ce as putea sa fac? Fara sa dau spaga si fara pile. Prefer sa pierd orice decat sa ma murdaresc. Nu am facut niciodata compromisuri si nici nu am de gand sa fac vreodata. Dar trebuie sa fie o modalitate “fair” pe care s-o pot folosi, cu tot efortul pe care l-ar presupune. Sper sa postezi acest mesaj si sa-mi raspunsi cand iti faci timp. Iti multumesc din suflet!
@ Adrian Năstase
Astăzi domnul premier Emil Boc vorbea despre asumarea răspunderii şi nu despre angajarea răspunderii, aşa cum scrie în Constituţie. Ce poate face clasa politică, să-i anuleze “asumarea”? Ce ar putea face clasa politică, să anuleze acel act? Nici măcar dumneavoastră nu aţi observat că scrie “desemnează” şi nu se “numeşte”.
Dacă aţi asculta ce spun şi eu…
Art 85 spune:
(2) In caz de remaniere guvernamentala sau de vacanta a postului, Presedintele revoca si numeste, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului.
De ce? Pentru că în caz de revocare nu există interimar, deci nu se poate desemna un interimar… trebuie numit direct un alt ministru pentru că revocarea nu este un eveniment fortuit, o împrejurare neprevăzută, ci un act de voinţă politică a premierului.
ARTICOLUL 107 – Primul-ministru
(3) Daca primul-ministru se afla in una dintre situatiile prevazute la articolul 106, cu exceptia revocarii, sau este in imposibilitate de a-si exercita atributiile, Presedintele Romaniei va desemna un alt membru al Guvernului ca prim-ministru interimar, pentru a indeplini atributiile primuluiministru, pana la formarea noului Guvern. Interimatul, pe perioada imposibilitatii exercitarii atributiilor, inceteaza daca primul-ministru isi reia activitatea in Guvern.
(4) Prevederile alineatului (3) se aplica in mod corespunzator si celorlalti membri ai Guvernului, la propunerea primului-ministru, pentru o perioada de cel mult 45 de zile.
Călcate-ar vaca neagră.
Este o „urare de bine” ardelenească ce ţi-a fost adresată Dârdală odată cu spreiul contra mirosului de cauciuc încins provenit de la sexul protejat livrat în gospodăriile prezidenţiale limitrofe cu lanurile de cânepă.
Astăzi curioşii văzură în direct vaca neagră în staulul parlamentar, despre care se şopteşte că ar fi echivalentul morţii politice pentru ea şi…nu numai.
La unităţi specializate se recoltează „seminţe selecţionate” de la taurii de rasă, care orbiţi de instinct se aruncă peste niste vaci din plastic cu sisteme nedistructive de recuperare (nişte mulgătoare). Prin extensie selectivă la eşantioane politice cu veleităţi, gen pdl, viitorul României muribunde a lui Dârdală ar fi prtejat. Uf !
Hai cu moţiunea ş’om vedea minunea !!!
n-am mai intrat de mult timp, chiar de un an cred, dar acum e groasa tare. oricum nu inteleg de ce a trebuit in primul rand sa intre p.s.d.-ul la guvernare. apoi, de ce trebuie sa nu ne putem recunoaste mediocritatea si cei 40 de ani pe care ii avem in urma statelor din u.e. si sa luam frumusel modele in absolut toate domeniile si sa le aplicam??? e greu, nu? ce-i cu politizarea asta excesiva peste tot? nu mai avem valori, competente…nimic. trebuie sa fii acceptat de un prieten din politica si atat. exemple sunt peste tot. uitati-va un pic spre galati. dar de fapt asa e toata romania. mai e o mica sansa: macar domnule nastase, daca va castiga geoana ve-ti fi premier? daca nu va castiga, candidati la sefia partidului in primavara? in rest, numai bine!!!
veti e legat
D-le Nastase, voi sunteti oameni seriosi ? Daca nu sustineti actuala motiune de cenzura impotriva guvernului Boc (ar fi a doua mare prostie dupa alianta cu PDL), puteti sa va cautati simpatizanti si electorat in alta tara…
asai
http://www.realitatea.net/in-turul-al-ii-lea–basescu-pierde-indiferent-de-oponent–potrivit-unui-sondaj-ccsb_633987.html
Sondajul este corect, inclusiv eu am simtit aceste procente cu mult inainte de a iesi sondajul pe piata!
Pasul urmator – JOS GUVERNUL BOC!
Basescu se duce pe copca, s-a terminat!
Domnule Nastase , cred ca am dreptul ca vechi si loial activist al PSD-ului, sa stiu si eu cine cu cine este si pe cine trebuie sa votam. Oprescu blat cu Basescu, dar si Geoana este blat cu Basescu!!! Ce sa cred?! Vreau sa stiu si parerea dvs vis-a-vis de aceste blaturi. Va respect si astept lamuriri.
@
Maximmouse
Maxonule,
Ce face dupa ce decreteaza starea de urgenta (si toate celelalte)?
Dragul meu, dar tu comiti greseala, acum, de a judeca o astfel de situatie dintr-o perspectiva democratica, daca iti pui intrebarea, ce face!
Or, tocmai asta s-ar desfiinta total: democratia.
Ce face?
Modelul Chavez!
Domnule Prim Ministru.
Fals prezidential
DOCTRINAR
1. Dupa ultimele cercetări juridice instituţiile: demitere şi revocare se întemeiază pe structuri şi efecte deosebite.
2. La prima vedere se constată eroare umană neintenţionată de sorginte prezidenţială.
3. decretele în cauză constituie o speţă de natură extrem de complexă, în urma dezbaterii de un complet jurisdicţional i se pot determina coordonatele materiei.
4. faptul că lezatul nu înaintează o plângere, în perioada stipulată de lege, se produc două aspecte: primul de natura lezatului şi al doilea de natura făptuitorului.
5. se ridică problema al celui îndreptăţit de a activa demersul jurisdicţional din oficiu.
6. curg mai multe limitări, fiecare fiind de natură diferită.
7. făptuitorul poate îndrepta eroarea în limita legală.
8. în accepţia ultimului Decret subiectul este sancţionat, penalizat. Penalizarea atrage după sine un tablou contabilizat. Anexa nu se regăseşte între coperţile dosarului.
9. în sens mai extins, lezatul este beneficiarul unor constrângeri de natură extrajudiciară, recte politice.
10. inacţiunea şi acţunea sunt în patrimoniul lezatului pe de o parte dar concomitent se află şi în depozitul formaţiunii politice în care activează.
11. sub aspect doctrinar merită a se consacra o teză de doctorat.
INSTRUMENT DE ACŢIUNE CAGULATĂ
12. Băsescu nu este jurist, departamentul juridic pare a fi vinovatul. Eroarea intenţionată sau neintenţionată este utilizată ca pârghie de discreditare a coloanei de asalt comandată de Geoană. Printre mari cagulaţi ai coloanei de asalt este şi lezatul prezidenţial. Cazul se amplifică şi pe spaţiul extrajudiciar. Privind limpede, atacatorii înregimentaţi în coloana preconizatului Prezident prin depunerea dosarului la grefă ar limita dezvoltarea cazului deoarece competenţa de judecată s-ar transfera judecătorului. Logic este să nu se înstrăineze competenţa de judecată politică datorită faptului că logica juridică se aplică diferit de logica politică. Menţinerea dosarului în sfera logicii politice va genera două funcţii: prima de acuzare şi a doua de răspuns. Situaţia în care Băsescu recurge la îndreptarea erorii obiectul muncii va fi radiat. Gestul, juridic, nu va fi operat datorită posibilităţii de a uza, în plan electoral, de formula încriminatoare: demiterea. Ambele tabere au dobândit câte un instrument de acţiune politică, mânuirea acestuia depinde de dibăcia fiecăruia. Nu se susţin funcţia constatoare din partea decedenţilor şi excluderea acţiunii politice.
NOTĂ
Cotius, despre care se face vorbire într-un răspuns, harta regatului său, documentar, se pare ca nu cuprinde şi Banatul. Cotius era rege-poet, protectorul lui Ovidius, de la care protejatul a deprins tehnica de a scrie versuri în geto-dacă, vezi Tristele.
Regele-poet, pentru filo-romanism, se înrudea cu împăratul Romei, a fost asasinat de unchiul său, descedentul fiind minor, sceptrul, în fapt, a fost preluat de soţia sa. Banatul, ca denumire este de esenţă geto-dacă , provine de la sintagma ban, cu timpul a devenit universal şi desemnează instituţia bancară,: bancă, benk,…, Tot din ban s-au articulat: băneasa, baniţa, Banul Craiovei – ministru de finanţe, guvernator, trezorier. Sibilla înseamnă oiţă, vezi Mioriţa.
Sunt interesat a vedea proba asupra Banatului – centru financiar, bancar şi de făurire a banilor de către geto-daci, aflat sub oblăduirea primului rege –poet, menţionat documentar. Ca paranteză gestionarea sistemului bancar geto-dac era privelegiul femeilor, vezi Anduena lui Batto, bancherul care aplica reglementările burebistane, debitorilor aristocraţilor aduşi de Traian, în sfidarea dreptului roman, în prezenţa cuceritorului Sarmisegetusei. Să fi fost Banatul, denumire geto-dacă, finanţatorul lui Cotiso ? Dacă se confirmă supoziţia Dumneavoastră înseamnă că deschideţi un un spaţiu nesupus cercetării şi dezvoltati un ansamblu nebănuit ( provine de la ban, banat, bănet) asupra regatului cărturarului Cotiso.
luca gherasim 07 48 59 59 14, http://www.manecognitiva.ro,
Manecognitiva – agenţia europeană de capital intelectual şi inteligenţă artificială.
Va felicit pentru perioada cand ati fost premier si ma astept din partea dumneavoastra la o mai mare implicare in viata politica
@
Maximmouse
Maxonule,
A plecat prea repede raspunsul pentru tine (“s-a apasat” singura o tasta) si nu am incheiat.
Spuneam ca s-ar recurge la modelul Chavez.
S-ar simti foarte bine, nu doar ca “spectacol” dar si din punct de vedere al haosului (cumplit) ideologic.
Ar fi cam ca la PD-L
(unde s-a plecat din stanga- partid social democrat – si s-a ajuns in dreapta, la “populari”; mie asta imi sugereaza mai degraba eclectismul – ca sa fiu eleganta- decat trecerea dintr-o parte in alta a esichierului).
Un amalgam (cumplit, nociv) regasim in patria lui Chavez (ma rrefer la cea spirituala- caci tinde sa depaseasca granitele geografice).
Teoretic (strict teoretic!) Chavez este de stanga.
In fapt, este vorba despre un iresponsabil populism socialistoid cu puternice accente fascizante (sinteza elementelor esentiale de specific dictatorial “rosu”- “negru”).
Crezi ca sunt multi pasi de facut?
De ce va mirati ca Basescu a mai facut un fals ? Vreti sa-l vedeti iar plangand ? Facem pariu ca va plange din nou ? …Cand se vor anunta rezultatul alegerilor prezidentiale ,turul 2.
@
Draghi
Glumisem- e drept, amar (daca ar trebui sa aleg, musai, intre si intre).
Bine, vad ca nu se mai poate vorbi altfel decat serios.
(Dar ar fi pacat sa ne pierdem simtul umorului, precum chilotzardul Boc ).
Am spus ca eu sustin un singur prim ministru (in conditiile in care, dupa cum se stie, nu intra in cursa prezidentiala): Adrian Nastase
candidatul la postul de presedinte care va avea in program ca prioritate depolitizarea institutiilor publice va cistiga alegerile.
am vrea sa apareti mai des la tv
@AYAAA!
Chavez , sa fie la el acolo, ca sa zic asa…:)Nu este stat european si membru Nato, asa-i?este alt caz, nu tine aici…din fericire!:)
As sugera altceva! priveste in ansamblu! Nu exista siluire posibila a sistemului legal democratic pe care asimetricii sa nu o fi comis.Ce ne spune noua asta? Isi forteaza norocul?DA! ce ocazie unica are Romania, ca de obicei, unica si originala? sa arate o lectie de aplicare a legilor intr-un sistem democratic , astfel incat sa impiedice in fasa orice manifestare de totalitarism.Din pacate, este tot un experiment! De ce noi?de ce acum? DE TAMPITI! Dar , asta este piesa!trebuie jucata?Cu placere!
Am sa-ti zic ce fac in caz ca nu va fi asa…:) planuiesc sa emigrez in cazul in care iese tot asimetricu’! Boborul , sa ramana cu el, sa se spele pe cap! Chiar binele cu forta , nu se poate!
Atent,
Maxi!
@ Adrian Nastase: cred ca am gasit o solutie la ceea se intampla acum cu furtul de parlamentari: ambele partide trebuie sa adopte in perioada urmatoare un moratoriu prin care orice dezertaor, fie la nivelul structurilor locale, fie la nivelul Parlamentului, sa nu mai poata fi primit nici in PSD nici in PNL niciodata. In acest fel toata lumea isi va da seama ca o trecere la PDL ar putea insemna – mai devreme sau mai tarziu – sfarsitul carierei lor politice.
As propune chiar ca acest moratoriu (de fapt vor fi doua – unul la PSD si unul la PNL) sa fie adoptat in direct, la televizor, si semnat de presedintii celor doua partide. S-ar putea merge si mai departe – prin moratoriu sa se interzica orice colaborare ulterioara cu Traian Basescu si orice structura politica din care acesta a facut sau va face parte.
Ar fi o miscare inteligenta in planul imaginii cred, iar in functie de ce va fi dupa alegeri moratoriul poate fi ridicat oricand.
siti ce nu inteleg eu ? de ce trebuie sa criticam un sistem care e corupt … un sistem la care tot voi ati avut parte … si sincer nu ma astept sa postati acest comentariu … dar as vrea macar sa il citeasca cineva apropiat unui om cu influenta … cu totii stiati la ce sa va asteptati in momentul in care v-ati bagat in “coalitie” aceste jocuri politice le faceti pe spinarea “prostimii” care munceste pe rupte pe un salariu de mizerie, si singurul mod prin care ii puteti rasplati este sa va doara in cot de ei
va rog ceva domnule nastase sa raspundeti la o singura intrebare:
cand ati lucrat dumneavoastra pe un salariu de maxim 200 euro ? puteti sa traiti cu acest salariu ? sa platiti chirie, intretinere, telefon,internet, factura la energie electrica si sa si mancati din banii astia?
in timp ce voi va bateti capul cum sa puneti mana pe mai multa putere altii se chinuie sa traiasca…
da … ce-i drept voi ati facut ceva in tara asta : ii serviti pe oameni cu fasole cu carnati, sarmale si bere in campaniile electorale
felicitari oameni buni ne vedem in iarna unde va fi votat acel om care in 2000 trebuia sa devina presedinte
Noi cu cine votam domnule presedinte Adrian Nastase?! Cu Oprescu care-i blat cu Basescu, sau cu Mircea Geoana care se zvoneste ca ar fi tot blat cu Basescu?! Mai existam ca partid , sau o sa ne ducem dracului?!
Asteptam lamuriri, pentru ca ceea ce spuneti conteaza foarte mult pentru vechii pesedisti.
Sau poate Băsescu minte pentru că nu cunoaşte legislaţia în vigoare şi atunci o scaldă de colo colo, pentru a găsi fraierii care să-l creadă. Dar, din păcate, sunt destui care-l cred pe Băsescu.
@
Blogideoogic
Nu ma provoca, te rog, cu Marx!
Ma infurii numai cand ii aud sau ii citesc numele.
Am avut in casa un marxist convins, care absolvise (printre altele) filozofia (a si fost coleg de catedra, la universitate, o perioada, cu un alt marxist convins, tatal cuiva care nu iti place deloc- ca sa nu te provoc, nu ii mentionez numele, desi mie imi este foarte drag; la fiu ma refer; fiul acela este anti-marxist sau ne-marxist, ca sa fiu mai blanda, ca si mine).
Toata viata am avut parte, in casa, de dispute crancene pe tema asta (Marx). Tocmai pentru ca imi vorbea cu atata convingere despre Marx, l-am citit cu atentie.
Ce sa vad?
O doctrina salvationista- o inselatorie de geniu, recunsoc, dar, totusi,o inselatorie.- care “coboara” cerul pe pamant si spune ca ofera “mantuirea” (metaforic,desigur) aici si acum.
Afirmi: “Karl Marx urmărea cu indignare agresiunea Rusiei asupra românilor.”
Da, nu am ce spune, nu mai putea nici sa doarma de atat indignare!
Crezi ca daca a scris “Insemnari despre romani” (nu imi da citate, sunt satula de textele lui- am citit, ti-am spus!) il si preocupau romanii!
Pe el il interesa o “veriga” si i se parea ca Basarabia (pe care, e drept, o considera pamant romanesc!) cu problematica romanilor de acolo ar putea fi “unul dintre acele locuri”.
Nu veni sa imi spui ca era inteligent, instruit, cultivat.
Stiu.
Nimeni nu putea construi o doctrina mistificanta, cu un asemenea grad de atractivitate (dar care sa ascunda in ea capcana comunismului, a totalitarismului rosu- catre care sa se duca, zambind,milioane de oameni) daca nu ar fi fost inteligent, instruit, cultivat.
Un spirit al raului, asta a fost Marx.
M-am plecat si eu (caci eu disjung cauzele- intre spiritul erudit al lui Marx si intentiile malefice, din pacate, materializate) in fata subtilitatilor din teza sa de doctorat (diferentieri de imensa finete intre presocratici- cu reflexe ulterioare marcante).
M-am plecat si in fata eruditiei lui Hegel si a coerentei sistemului sau (desigur, ordinea cronologica nu este asta, stiu ca Hegel e nascut in secolulal XVIII-lea si Marx in secolul al XIX-lea, nu veni sa ma corectezi cu lucruri banale- nu la cronologie ma refer).
Dar asta nu inseamna sa fiu de acord cu gandirea care pune bazele ideologiei comuniste, totalitarismului “rosu” (la Marx, utopia devine periculoasa, criminala, “spargand capsula” ideatica si devenind ideologie), si nici cu Hegel, unde utopia sa “in-corporeaza” in fascism (totalitarismul”negru’).
Subliniez: nu poate nimeni spune ca are minimale cunostinte filozofice daca nu a citit Marx si Hege (sau Hegel si Marx, cum vrei)l.
Sigur, sunt doi titani, ale caror tipuri de gandire trebuie sa le “suportam”, citindu-le opera, caci altfel nu intelegem nimic din capcanele ideologice (iar sistemele lor sunt foarte bine inchegate- de unde si forta de seductie).
Dar nu imi lauda acea doctrina salvationista criminala, tocmai prin capcana ei!
Eu sunt o anti-marxista argumentat convinsa (poftim, mai bland, o ne-marxista sau o persoana care respinge, argumentat, marxismul).
De ce crezi ca afirm, deseori, ca m-am regasit in flexibilul, modernul PSD, creatia lui Adrian Nastase (subliniez, acel partid creatia lui!)?
MAI ALES pentru ca era un partid ne-marxist, reprezenta stanga ne-marxista!
MESAJ CATRE EMIL BOC
Draga Emil Boc,
Ma bucur sa constat ca esti un cititor sarguincios al textelor de pe acest blog.
Efortul tau este de apeciat caci iti ridica nivelul intelectual.
Schimburile de replici de aici sunt o adevarata mina de aur pentru imbogatirea cunostintelor tale.
Dar sa stii, draga Emil Boc, ca unele exprimari sunt ironice.
Preluate de tine ca atare si folosite in situatii formale, te ajuta- acesta este cuvantul- sa devii caraghios.
Asa s-a intamplat marti 6 octombrie 2009 cand te-ai facut de mandra minune, cum se spune in Ardeal, afirmand, peste tot pe unde ai umblat- nu ti-au stat piciorusele o clipa!- ca guvernul “isi asuma raspunderea” pentru legea pensiilor.
Draga Emil Boc, asta cu “asumarea raspunderii” am scris-o eu ca sa te ironizez pe tine.
Emilica Boc puiule, stii cum se numeste ce faci tu, acolo, cand vii in fata Parlamentului si citesti niste enormitati, carora le spui legi, incercand sa le impui fara a fi votate de Legislativ?
Ei, bine, oficial (formal, draga Emil Boc, pentru ca esti jurist macar cu numele) ce faci tu in fata Parlamentului se numeste ANGAJAREA RASPUNDERII, NICIDECUM ASUMAREA RASPUNDERII.
Iata ce sta scris in Constitutia Romaniei, la “Angajarea raspunderii guvernului”, Art. 114 (1):
“Guvernul isi poate angaja raspunderea in fata Camerei Deputatilor si a Senatului, in sedinta comuna, asupra unui program, a unei declaratii de politica generala sau a unui proiect de lege.”
Ai inteles si retinut, Emil Boc?
Angajezi raspunderea- nu o asumi!
Asa scrie in Constitutie (a propos, ziceai ca esti profesor de Drept constitutional?).
Tu, dragule, nu stii de gluma si ti-ai zis ca daca eu am scris pe blog,
“Boc isi asuma raspunderea”, asa se spune!
Dragutzule, puisorule, Emilica Boc, sigur ca tu nu poti “angaja raspunderea”, pentru ca nu ai raspundere- tu ai doar un fotoliu pe care il ocupi nemeritat, conduci (?) un guvern ilegal deja si detii o functie de care iti bati joc.
Tu poti “asuma” tot ce iti trece prin cap cand incerci sa iti maschezi frustrarile, in fotografii (dar aparatul este nemilos, inregistreaza realitatea momentului!) insa nu spune ca asumi raspunderea guvernului, asa ceva exista numai in exprimarile ironice.
Sau asa tratezi tu angajarea raspunderii?
In cazul acesta, nu mai este vorba despre ironie, dar despre batjocorirea Constitutiei, a Parlamentului, a noastra a tuturor, care trebuie sa suportam un asemenea prim ministru si un guvern nelegitim.
Iti multumesc ca m-ai citat, dar trebuia sa pui ghilimele.
In rest, ce mai conteaza ca te-ai mai facut inca o data de ras?
Atat eu cat si toti cunoscutii si prietenii mei- si, nu am nici o indoiala, toti romanii- iti dorim sa pleci de la Palatul Victoria, impreuna cu tot guvernul de coshmar pe care in conduci (?), dupa ce va fi votata, de catre Parlament, motiunea de cenzura depusa marti 6 octombrie 2009.
Dupa aceea, poti sa asumi ce vrei, in discursuri tinute pe ce strazi vrei tu.
Dar, inainte de toate, va trebui sa asumi, cu adevarat, o declaratie care, din perspectiva juridica, poate fi asociata cu un genocid programat.
Pana in momentul in care ministrii PSD s-au retras in semn de protest fata de iresponsabilele si abuzivele tale decizii, ai afirmat, permanent, ca “nu sunt bani pentru sanatate”.
Intregul sistem sanitar se confrunta, intr-adevar, cu o criza cumplita.
Iata ca, de indata ce Ministerul Sanatatii NU a mai fost condus de un ministru al PSD, dar de unul de la PD-L, ai afirmat, public, preluat de televiziuni, ca “sunt suficienti bani pentru sanatate”.
Daca este adevarat, ca tu, Emil Boc, premierul Romaniei, ai tinut blocate pana acum (probabil, cu complicitatea lui Pogea) sumele destinate sanatatii, pentru ca dezastrul din sistemul sanitar sa fie pus pe seama PSD- in timp ce oamenii mureau in spitale, fara medicamente si fara cele necesare operatiilor- si ai decis sa fie eliberate acele sume acum, crezand ca “gloria” va reveni PD_L, meriti sa fiti judecat si condamnat pentru genocid.
@
Maximmouse
Maxonule,
Apoi, le vom spune, precum Will:
“Piesa-i gata, trag oblonul
Hei, ce ploaie e afara
Daca v-au placut bufonii
Mai poftiti si-n alta seara” ?
Elemente de ideologie / Dorind să se legitimeze ca “ideolog”, Karl Marx îl aminteşte frecvent pe Destutt de Tracy în “Capitalul”. Indirect, ideologul secundar Karl Marx se referă la ideologul primar de Tracy şi într-o frază altminteri obscură: “Evul Mediu este perioada animală a istoriei omenirii, el este zoologia acesteia”. Karl Marx nu înţelesese deloc Ideologia primară. Căci despre animale şi oameni, Destutt de Tracy scria : “On n’a qu’une connaissance incomplete d’un animal, si l’on ne connait pas ses facultés intellectuelles. L’Idéologie est une partie de la Zoologie, et c’est sur-tout dans l’homme que cette partie est importante et mérite d’etre approfondée.” (« Élémens d’ldéologie », I, Courcier, Paris 1817, pag. XIII).
Parmalat,
Moratoriu oricare ar fi el nu reglementeaza si problema morala de constiinta a respectivei persoane.” Pidosnicii” vor ramane mereu pidosnici!
Argusdre ,
Votul asupra acestei motiuni este o chestiune de morala , iti este cunoscut termenul? Amoralii si tampitii care nu vad ca in lege s-a modificat punctul de pensionare , sau ca se creste varsta de pensionare,pot intradevar sa voteze asa cum spui dumneata.Hai sa vedem si noi odata citi tampiti sunt in Romania care cred ca prin minsorarea pensilor spoeciale le vor creste lor pensia , dupa principiul romanes sa moara capra vecinului.
200000 (pensii speciale) x 7000 lei = 1400000000 lei
se asteapta insa o reducere cu min 50 de lei pentru fiecare pensie normala , repet minim.
4000000000 x 50 lei = 2000000000 lei
Ideea este ca daca pensiile speciale vor fi injumatatite, desi aici era normal ori o impozitare gradata ori un TVA special guvernul va cistiga pentru buget o suma modica de 700 milioane lei cea ce este totusi insignifiant, tinta guvernului este ca prin ajustarea punctului de pensie sa aduca de la nevoiasi cel putin 2 miliarde , cea ce este parca altceva.
Ei acum convinge dumneata pensionarii ca daca moare capra vecinului
si lor le zboara puiul dupa gard.
Si inca ceva daca tot creste varsta de pensionare eu cred ca ar mai fi nevoie de o ordonanta de urgenta prin care se modifica notiunea de pensie aceasta fiind inlocuita cu “Ajutor de inmormantare special”!
De ce minte? Intrebare fara sens. Minciuna este natura lui. Traieste din minciuna,se hraneste din ea. La carw minciuni publice,dovedite ca minciuni,una,doua ce mai conteaza?
Bibliotecaru,
Asta e si interpretarea mea. Sper ca presedintele Senatului sa sesizeze Curtea Constitutionala in legatuta cu un conflict constitutional intre puterile statului.
BILANT 2005-2009:-haos justitie[promotoarea Moni Macovei];-harta [cearta]Presedinte-Premier[salvarea venind de la ,,INUNDATII"_pericolul ,,FLURURELUI",pardon al ,,GAINII",numit GRIPA AVIARA"[ a urmat macelul lor,al gainilor]-dialogul la TVR-premier-prezident,cu dezvaluiri ,,SOCANTE”ramase fara rezultat;-am omis ,,rapirea din Serai,pardon ,din Irak;-,,zborul unui cuib de cuci”,pardon zborul cu ,,DOUA AVIOANE la Bruxelles,cate unul de fiecare al celor doi demnitari ……ca doar….,,eonomia duduia”;,-clinci intre cei doi la lansarea FORD-CRAIOVA[glume sinistre];-jigniri la adresa ziaristilor care sustinuti de ,,MOGULI”sunt in slujba ,,defaimarii partidului si a conducatorului iubit”:-discriminari:-comunist;tiganca imputita; ochi de bou;lichele;,,daca te pui pe masa iti arat cum se face respiratia ,,gura la gura”.Imi cer iertare ,daca am omis ceva [si cred ca da.],,SA TRAITI BINE!”…..a spus cel ,,casat”,pardon clasat primul loc ,la emisiunea ,,ZECE PENTRU ROMANIA”,realizata de tov.Tatulici,caruia ii placesi ii placea lozinca,,Stima noastra si mandria ,e Basescu,ROMANIA! Sec:-,,daca nu aveti drumuri , sosele,autostrazi,dragi romani,rezulta ca politica ,,partidului portocaliu,este buna si mai ales corecta”[20 ani de democratie.!!!!????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????]
@ Aya
“tatal cuiva care nu iti place deloc”
Pentru mine, acest Lioncik Tismeneţki, a cărui familie o lauzi atât de mult, nu este decât un killer de răzeşi în perioada 1940-1941 în Basarabia. Sigur, nu a fost luptă dreaptă. Lioncik Tismeneţki a fost ajutat de cazacii siberieni din Armata Roşie.
@prometeu 2009!
Ce spui nenica! Si cine sa fie putinul romanesc?asimetricu , da?
@AYYAAAA!
Nu , porumbita rotata, ma tem ca nu pot, nici unii, ” sa mai pofteasca in alta seara” ! Ce se joaca acuma, e definitiv!, ca viata ….:)
Oricum Base o sa ne paraseasca si o sa mearga inapoi pe vaporasul lui.Cred ca e singurul nevandut.
forta PSD
Aoleu, ne vorbeste Nastase de demnitate si fair play ?
)))))
Florine ,
Daca spuneai chestia asta prin 2000-2004 avei dreptate. Acum insa prin comparatie daca vrei sa fi corect, raportat la mizeria sau mizeriile emise din 2004 pina azi, Adrian Nastase este un sfant sfiinţit de nelegiuirile lui Basescu si ale acolitilor lui!
@nastase. Cum spuneam, le aplicaţi cuvântul cu f. Trebuie scoşi rapid de la guvernare. N-au decât să se dea de ceasul morţii. Daţi jos guvernul şi-i propuneţi lui Băsescu un nou prim-ministru, voinţă a noii majorităţi parlamentare. E obligat să se execute. Dacă nu vrea, îl obligaţi. Şi punctum. Dacă ei n-au limite, voi nu trebuie să aveţi scrupule.
Domnule Nastase, incalcarea constitutiei poate fi motiv de inca o suspendare. Si, din nou, incalcarea constitutiei, ca si falsul, pot fi chestiuni penale. Pina la urma, depinde ce vrea sa faca pesedeul.
@
Blogideologic
Eu ma refeream la Marx, el era personajul principal.
NU cred ca nu ai inteles, desi te prefaci, raspunzand ca intr-un fel de dialog al surzilor.
Dar, trimiterea ta la (citez) “cazacii siberieni din Armata Roşie” este corecta, generic vorbind: sigur ca tot ei au ajutat ca acesta perversa doctrina salvationista, marxismul, sa “nasca” monstrul genocidar, stalinismul.
In rest, observ ca nu te dezminti: poate sa iti fluture cineva si un tramvai (ca in bancul cu Bula) tu tot la cineva anume te gandesti, ocolind, pe de alta parte -inabil- subiectele “fierbinti” pentru tine. In cazul de fata, demontarea critica a mecanismului manipulatoriu marxist.
@
Florin
In mod sigur, idealul tau de demnitate este intruchipat de Boc al carui tel este sa-i faca pantofii lui Basescu, dupa care sa primeasca un sut in dos, ca sa faca o pirueta in aer si sa se intoarca, aterizand in patru labe, pentru a-i si lustrui.
Cat despre fair play, desigur, idealul tau este intruchipat de Basescu, ale carui tradari si vanzari politice sunt de notorietate publica.
@
Maximmouse
Maxonule,
(…) sapro dividere
il tempo mio giocondo
(Violetta; Brindisi- Traviatta)
ca într-o partidă de șah:
PSD – sare calul prin anunțul făcut de Nica (cineva dăștept din partid, probabil Vanghelie, a zis că nu ar strica să se aducă de pe acum în discuție fraudarea alegerilor, având în vedere că Geoană nu are nici o șansă)
PDL – atacă cerând remanierea lui Nica cu altcineva din PSD
PSD – scoate nebunul la bătaie și anunță nonșalant ‘ori Nica, ori nimic’
PDL – șah prin propunerea la conducerea MI a unui independent sau a unei alte persoane din opoziție
PSD – își rupe tabla de șah în cap și continuând să judece cu mintea lui Vanghelie se vede cu Blaga – ministru interimar
PDL – închide partida prin declarația lui Blaga, care mută responsabilitatea controlului corectitudinii alegerilor la parlament
Șah Mat