Minunat om politic Adrian Videanu. L-am ascultat, cu admiratie, vorbind, astazi, in numele PDL-ului, despre valentele dialogului, ca problemele Coalitiei trebuie discutate pe cale pasnica si ca daca n-ai dialog cum sa guvernezi tara care e in criza si ca din cauza asta oamenii sufera si probleme importante nu pot fi rezolvate (spre exemplu, Ordonanta de urgenta cu referendumul lui Basescu).
Message boxul PDL-ului e plin, zilele astea, de ideea dialogului, a comunicarii fratesti, a solutionarii neintelegerilor la masa verde (Ceausescu ar fi spus ca toate conflictele trebuie rezolvate numai prin tratative).
Exista insa o mica problema : inainte de a descoperi valentele dialogului, PDL ( de fapt, Emil Boc) a facut o manarie, scotandu-l din teren, fara nici un motiv pe Dan Nica. Dupa ce a pus PSD in fata unui fapt aproape implinit (pisica alearga inca in curtea Cotrocenilor), liderilor PDL li s-a facut dor de dialog.
Solutia e simpla : back to square one, apoi love pentru dialog.
Emil Boc ne-a mai explicat si ce inseamna “a te consulta” cu partenerul de Coalitie : ii spui ce vrei sa-i faci (asta inseamna ca l-ai consultat), apoi ti se falfaie de ce spune el, pentru ca tu trebuie sa rezolvi problemele romanilor si, in primul rand, campania electorala a lui Traian Basescu.
Oricum, regret ca la PDL interesul a invins ratiunea.

Care PDL, domnule Nastase? E doar un nume de fatada, ca nu puteau sa numeasca acea clica ,,Traian Basescu”.
Dar ratiunea PSD-ului unde a fost cand si-a batut joc de valorile nationale? Sau de onoarea unor doamne?
Boc, la fel ca si Basescu cind a informat Parlamentul si a declarat scurt “v-am consultat” crede ca tot ce zboara se mananca. Nu exista cuvinte care sa exprime imbecilitatea celor de la PDL. Poate avem un pic de NOROC, ca doar in asta am ajuns sa mai credem, si scapam de acesti impostori.
Stimate Domn,
De ce nu luati Domnia voastra “taurul de coarne” si luati pozitia Dl Nica…
1. Va asezati la aceeasi masa cu Boc si aveti ocazia sa-i spuneti toate lucrurile ce TREBUIESC spuse pana nu e prea tarziu si criza/grevele vor bloca TOATA tara…
2. Verificati si Certificati Domnia voastra ca alegerile vor si si sunt corect organizate… daca nu ma insel actualul presedinte a castigat in alegeri organizate de Dvoastra si nu ar avea motive de “ingrijorare”…
3. Reusim sa vedem si noi ceva autoritate in guvernul Romaniei, prea aplecat la pozitia de ghiocel in fata Cotrocenilor…
Parerea mea
Cristi
http://www.ziare.com/actual/opinii/09-30-2009/psd-agent-electoral-pentru-traian-basescu-902342
Domnul Traian Basescu a incercat sa isi foloseasca autoritatea de Presedinte al tarii, rolul sau de mediator, chemand sefii celor doua partide la negocieri, incercand, din rasputeri, sa ii faca sa discute, sa vorbeasca unul cu altul pentru a gasi o solutie serioasa si responsabila acestei neintelegeri, pe cale de a arunca tara intr-o criza politica de amploare.
Presedintele tarii a crezut in acest Guvern, pe care l-a investit cu toata increderea sa, participand chiar la sedintele de guvern, oferind sfaturi si indrumari acestuia, organizand intalniri neformale intre membrii guvernului la locuintele sale de protocol (va amintiti desigur intalnirea de la Pelisor, Sinaia, din iarna trecuta, dar cate altele, fara stirea presei v-or mai fi fost…) incercand din toate puterile sale sa sprijine activitatea fiecarui ministru, sau minister, incepand cu Turismul si terminand cu ministerul Tineretului si Sportului…sau invers…
Presedintele Basescu, ca un om de onoare, a lasat, insa, o poarta de iesire cavalereasca, PSD-ului, din acest impas politic, solicitandu-le sa nominalizeze un alt reprezentant al sau pentru aceasta functie sau, chiar, un independent, un reprezentant al …Opozitiei!
Mi-as permite sa fac doua propuneri pentru postul de ministru de interne:
:d
Oana Niculescu Mizil sau chiar Ecaterina Andronescu, interimar, desigur –daca se considera ca un reprezentant al PSD este necesar a fi nominalizat.
Sau, daca s-ar ajunge la concluzia ca un reprezentant al Opozitiei ar fi cel care ar putea gira, echidistant aceasta sarcina dificila – o persoana potrivita ar putea fi… Ludovic Orban.
ar fi, totusi, o problema, si anume cine vor fi cei care vor forma, in acest ultim caz, “Opozitia”, pentru ca nu mai raman in “afara” decat minoritatile…
Cornu spune:
septembrie 30, 2009 la 11:58 am
“…Basescu cind a informat Parlamentul si a declarat scurt “v-am consultat””
—-
Excelenta rememorare . Uitasem momentul , dar e definitoriu pentru ce intelege PDL-Basescu prin “consultare” si “dialog” . Am vazut si eu declaratia domnului Videanu si am ajuns la concluzia ca ipocrizia si tupeul pot fi nemarginite .
Neinsemnand , evident , ca vreun om politic nu trebuie sa fie , din cand in cand , ipocrit sau tupeist . Sau putin mincinos . Face parte din fisa postului. Pana la urma nu poti sa apari in fata electoratului care pune stampila pe buletin cu teoria statului de drept – trebuie sa-i promiti cresterea veniturilor chiar si cu 50% . Personal n-am iluzii legate de inocenta omului politic . Tine chiar de minusurile inerente ale democratiei . Un om politic de o integritate ireprosabila risca sa se transforme in simplu “analist politic” , fara putere de decizie (probabil si fara loc in parlament) . De aici insa si pana la ceea ce a adus Traian Basescu in politica e o cale uriasa .
—–
PS Astept cu nerabdare momentul in care Traian Basescu nu va mai fi pentru PDL locomotiva electorala care e acum (vine el si momentul acela – eu asa sper ) . Sunt curios ce vor spune atunci PDL-istii despre marele lor mentor cand vor intelege ca nu pot fi parte a niciunei aliante de guvernare cu Basescu in conducerea partidului . Va fi un moment de zile mari , pot sa jur .
A , si (rautacios cum sunt) astept sa vad ce vor spune si despre EBA .
Scandal, scandal, şi iar scandal! Aşa se traduce activitatea Guvernului de 10 luni incoace, adică de la instalarea sa. Este un joc murdar şi periculos al lui Băsescu şi tocami de aceea trebuie înlăturat. Tot acest joc politic este în favoarea PD-L ului şi a lui Băsescu.Este cât se poate de clar că s-a forţat controlarea ministerului de interne in perioada alegerilor, şi totodată forţarea PSD-ului de a ieşi de la guvernare şi aruncarea responsabilităţii crizei generate în cârca lor. Faptic, chiar dacă toţi miniştrii PSD îşi dau demisia din Guvern acest lucru nu echivalează cu ieşirea de la guvernare. Ieşirea de la guvernare ar presupune deturnarea protocolului dintre PSD şî PD-L, acest lucru însemnând şi pierderea poziţiilor în prefecturi.
Cornule,
Hai sa facem un exercitiu sa-ti demonstrez ca Romania ar putea sa detina cea mai mare ferma de zburatoare din lume , doar cu suportul logistic al doua trei doamne din PDL , pe care nu doresc sa le fac cunoscute ca sa nu mi se fure patentul.Dintr-un punct de vedere strict economic si comercial tu subrezesti bunele intentii ale presedintelui atunci cind afirmi citez ,crede ca tot ce zboara se mananca, inchei citatul.
Probabil ca este normal sa gandeasca asa din reletiile pe care le, sau le-a avut cu doamnele promovate in partid si in guvern.Daca rastorni afirmatia intr-o reciproca , ai sa te regasesti in fata unui paradox ,”daca tot ce se mananca zboara” atunci sigur nu putem spune ca avem de a face cu cocosi ci cu gaini!
D-le AN,
Muritorii de rând ( Baciul Leo, Maxi, Elmmar, sibilina, Eugenio, instalatorul, Draghi, ş.a. ) de-a lungul timpului au tot atras atenţia : Belzebut – băsescovici NU trebuie subestimat fiind în stare de orice, pedelacheii numai grija poporului NU o au, pesedeaua a ratat curăţenia generală de primăvară prelungindu-şi agonia şi nah rezultate, păcat de valorile AUTENTICE ale social-democraţiei terfelite de clica baronilor şi pămpălăul consiliat de guşă-căpuşă, etc. Nu ştiu dacă ieşirea de la guvernare e o soluţie, cam târzie… nu ştiu nici încotro, dar încă mai sunt Politicieni de stânga care ŞTIU, chiar nu se doreşte să se impună ordine-n partid, aveţi Congres, bănui şi niscaiva Aşi în mânecă, faceţi ceva, NU Geoană va face, nu baroniada din teritoriu, pedelacheii nici atât, şi, iar întreb : NOI, poporul, ai cui suntem, de noi cui pasă, pentru noi cine va face concret ceva… pe cine susţinem, ne dorim şi implicare şi să dăm Votul şi încrederea, dar… cui ???
Doar nu rămânem la stadiul de constatări, amalize, pamflete ( care conţin e drept adevăruri zdrobitoare ) neluate-n seamă de şobolanii pedelachei, cu alte cuvinte, acţiunea se impune, ACUM, la naiba, că altfel… vai nouă şi steaua noastră…
Fifi înaripatul Muc cel Mic va fi aruncat la ghenă imediat ce nu va mai fi de folos, sunt însă alţii mai periculoşi în ograda PD-L, băsescovici pică, e clar, sunt însă şi hăi de trag sfori din culise…
Dacă nu mi-ar păsa aş spune simplu că PSD işi merită soarta, chiloţiadă le-a trebuit, dar, acei * artizani * ai coaliţiei tanga-langa fără de noimă, NU sunt PSD, ci nişte impostori, parveniţi şi trântori, nişte ticăloşi, NU în aceia credem noi, nu lor le acordăm Voturile, dacă tot n-au înţeles ! Pesedeaua a obţinut cea mai mare parte din voturi datorită D-lui Iliescu, domniei dvs., oamenilor , nu a cameleonilor.
Pe redute şi la atac, ce dialog cu cretinii ăştia ce ne-au adus la sapă de lemn, să lase ei mascaradele, poporul NU le mai crede prăpăstiile debitate, trăznească-i de prăpădiţi !
Păi dacă şi naivii de cărăşeni s-au convins cum e * să trăim bine *, ce mai aşteptaţi, Doamne iartă-mă, rămâne cum am stabilit, pe ei pe mama lor ! Nah că-mi dădui cuvântul că nu mai sudui, dar şi Statul cică * ocroteşte mama şi copilul * şi NU o face, mă iertaţi, că altă sibilină, nema
respecte,
Sibilla
P.S. Rămâne cum am stabilit.
Va admir spiritul si inteligenta dar si PSD-ul are in componenta sa mai multi ciumetzi de teapa lui boc,oltean si videanu: C-tin Nitza de la IMM, Vanghelie de la sect. 5, Mazare (care mi se pare “fumat” tot timpul), Oprisan (curva cu 7 fetze), Bazac si chiar Dan Nica, personaj care intr-o tara normala , dupa episodul Braila,trebuia sa-si dea demisia in max. 5 min(impreuna cu Basescu). De fapt d-ul Octav Cozmanca a avut 100% dreptate in ceea ce a scris, ca PSD-ul a ajuns pe maina unor ciumetzi si caractere infecte, gasti de cartier. Pai Nitza de la IMM-uri este sub Nikita ,este un terchea-berchea, iar Nica nu a facut decat sa introduca statul politienesc!!!!!!
Rupeti Pisica in Doua, Coane Mirceo!
Categorisit la D’ale politichiei mioritice — Marcus @ 10:47 Editează
Si n-o mai trageti de coada, Coane, ca va face chiombu’ din vorbe mai ceva ca sutii la portofel in tramvai, de o sa ajungeti sa nu stiti cum va numiti cu Cartea de Identitate in mana!
Este deja prea tarziu sa mai jucati piesa de teatru absurd cu chiombu’ in rolul mediatorului solomonic, chiar nu va ajunge cat v-a tras-o la gioale si v-a umilit in ultimul hal de mai bine de noua luni de zile, pentru ca macar in ceasul al doisprezecelea sa va ridicati din pozitia de taratoare si sa le aratati celor care v-au votat ca aveti coloana vertebrala?
Lasati-l dracului pe Boc, pe post de tataie decedat, sa rada in geam la Palatul Victoria, mandru de perdelele plescoitei pana la alegeri, iar voi dati-va mana cu liberalii, cu ungurii si cu cei care mai judeca normal in aceasta tara si ganditi-va impreuna cum sa-l debarcati pe antichrist de la Cotroceni.
Coane Geoana, tu chiar ai nevoie de desen pentru a intelege ce are (sau mai bine zis, ce n-are) asimetricu’ in capatana?
Scriam acum cateva zile sa-i dam chiombului un razboi, iete ca n-a fost nevoie, si-a facut singur rost de ditai criza politica majora, pe post de ultim cui la cosciugul unei Romanii, ingropata deja in peste saptezeci de miliarde de Euro, datorie externa, fara nicio perspectiva cat de cat apropiata de iesire din acest marasm generat si sustinut la greu de nebunu’ din capul statului.
Bre, nea Mirceo, pana si un copil isi poate da seama ca nu mai aveti ce sa salvati sau sa reparati, tinand in viata acest guvern, cu toate perfuziile si aparatura ultra-performanta din lume!
Este mort, coane dupa o coma profund de noua luni de zile in care ati bolit langa el si ati adancit si mai mult consecintele crizei care ne-a lovit ca o maciuca in moalele capului.
Orice secunda in plus, petrecuta in compania slugilor chiombului la guvernarea Romaniei, te si va va costa enorm, coane, ca noi , ca romani, platim deja costuri mult prea mari pentru pacatele pe care le avem.
Chiar crezi, coane, ca mai puteti ingrasa scroafa inaintea Ignatului, oferindu-i totodata asimetricului sansa de a se erija in regele Solomon?
Am o veste proasta, nea Mirceo! Daca vei privi mai bine, vei vedea ca scroafa este deja moarta in cotet, de acum noua luni de zile, cand incostient ai si ati acceptat sa bateti palma cu Satan si sa puneti Romania pe chituci.
Dar mai bine mai tarziu, decat niciodata, dati mana cu liberalii si cu fortele Binelui din aceasta tara, lasati dracului orgoliile si ambitiile politicianiste, ca nu tin poporului nici de cald si nici de foame, faceti lucrarea Domnului, dati-l pe Diavol jos din tronul de la Cotroceni si, indiferent care dintre voi va fi ales presedinte, matale sau Crin, apucati-va urgent, dar urgent de tot si cu responsabilitate totala sa reparati ceea ce a stricat chiombu’ timp de cinci ani de zile, readucand Romania pe linia de plutire, in marele port european in care este pe cale sa se scufunde la mal.
Toti romanii cu mintea intreaga din aceasta tara au vazut cine este capul rautatilor, nu mai este nimic, coane, de demonstrat, ci de reparat grabnic dezastrul lasat mostenire de asimetric.
Eu asta am avut sa te rog, Coane Mirceo, si poate vei intelege ca, daca lasi lucrurile sa-si urmeze cursul de pana acum, atat timpul ramas pana la alegeri cat si circumstantele sunt in favoarea dusmanului acestui neam, rupand insa acum pisica, sunt toate sansele sa scapam de el, indiferent de costurile de moment.
Ba-i bai
Udrea, Ridzi şi Berceanu
Cheltuiră-ţi cu toptanu.
Micuţu nu fi farfară,
Iute dă pe Leana-fară.
Cad trenuri de călători,
În cinci zile de trei ori
Şi Berceanu stă pe spate
Până când vor cade toate.
Măi Emile, măi Dârdală
Daţi-l pe Bercanu-afară;
Cea mai mare hahaleră,
Daţi-l jos în barieră
De nu vă e cu bănat
E lovitură de stat
Să menţi doi sabotori
La comanda unei ţări
Adrian Balgradean…bla ,bla,
Omiti o chestie relativ simpla , ciumetii au intrat pe poarta larg deschisa si de dl.Adrian Nastase.
Coane Năstase,
Păi după ce mr. Geoană a descoperit mersul pe jos, atins de o revelaţie uluitoare şi a emis poanta zilei când a afirmat că nu sunt posibile compromisuri cu Traian Băsescu, acu’ vii matale să emiţi o altă cujetare preţioasă, cum că la PDL interesul a învins raţiunea? Asta ar fi a doua descoperire epocală. Apa caldă?
Off-topic: “România nu şi-a propus să iasă din criză prin eforturi proprii pentru că nu poate, a recunoscut miercuri preşedintele Traian Băsescu în faţa oamenilor de afaceri ialomiţeni.” As dori si eu sa stiu cine este Romania (Elena Udrea cumva? El? El e Romania?) la care se refera. Fiindca aici am discutat despre iesirea din criza a Romaniei prin eforturi proprii. De ce nu au avut nici o trecere ideile si planurile? Aflam acum, fiindca lui Traian Basescu ot Romania nu i-a pasat, Romania (cine este Romania?) nu si-a propus. A fost cumva vreun referendum ca sa aflam ce si-a propus Romania? Nu. Pentru ce a imprumutat 20 de miliarde? Pentru campania sa electorala? Avem oare ca presedinte un bou? Un nemernic? Un vinzator de tara? Un tradator? Un sabotor al economiei nationale? Il trimite cineva la parchet pentru asta? Si oare de ce nu o fi zis asta la inceputil crizei?
Va rog, iesiti de la guvernare.Trebuia ca PSD nici sa nu se bage cu de alde miticii astia.Va votez de cand am 18 ani, anul acesta insa nu am inteles de ce sunteti in acest guvern.Ne-ati fi reprezentat mai bine in opozitie…in fine nu stiu ce intelegeri au fost atunci.Dar poate asa nu mai trecea legea asta fatalista a salariilor si cea a educatiei.
NU MAI GUVERNATI CU ASTIA!!!
@
Adrian Nastase
PROPUNERE
Dupa ce vei rade in hohote (ca si altii, care vor citi ce voi scrie) sigur vei realiza ca, “alegoric” am dreptate- sau, oricum, in mare masura.
Daca se insista pe “ciudatenia” ca in fruntea MAI sa fie numit un (cica!)”independent” (de fapt, problema este sa nu fie Nica- nu trebuie sa fie cineva foarte istetz pentru a realiza asta!) sugerez sa fiu propusa eu (sau altcineva ca mine- am chiar mai multe recomandari!) pe acel post.
Personajele ca mine pot avea multe defecte, dar sigur nu sunt tampite, dimpotriva, nu sunt deloc manipulabile, nu sunt deloc sperioase (nici macar nu pot fi speriate cu ceva), nu se tem de nimic (cu astfel de personaje chiar este extremissim de greu sa se bata cineva!), nu au nimic de pierdut, stiu sa discearna, fulger, intre adevar si intoxicare, “descifreaza” chiar si dezinformarile, si, mai ales, nu sunt deloc necunoscatoare ale mecanismelor evenimentelor si ale culiselor.
In plus, sunt riguroase in tot ce fac (de tipul: “nu am voie sa cad din picioare si nici sa ma opresc, oricat as fi de obosita, oricat mi-ar fi de rau, pana nu ajung la capatul drumului!”).
Mai sunt si de-a dreptul habotnice cand e vorba de lege.
Ce sa mai vorbesc despre “iubirea” pentru “grupurile de interese negre”!
Ce sa mai spun despre cat de “miloase” sunt cu cei care “calca alaturi”!
Ma opresc aici, desi enumerarea poate continua (dar, am stabilit deja registrul).
Iti garantez ca dupa ce in fruntea MAI s-ar afla cineva ca mine, timp de o luna, vor plange dupa Nica (individ deloc bland!) cei care vor sa il debarce!
Sa vezi ce va mai “alerga pisica prin curtea PSD”, atunci, sa fie adus inapoi pe post (inca) actualul ministru al Administratiei si Internelor.
Ei fac dialog, dar dvs. faceţi dialectică!
Domnule Nastase, se va petrece ca de obicei varianta cea mai bizara.
Basescu nici nu va semna revocarea domnului Nica, nici nu i-o va mai restitui lui Boc.
Situatia va ramane asa cum e acum, pana la alegeri. Adica va ramane in pixul lui Basescu.
Spre rasul curcilor.
De jale….
……………………
Traiane cu vorbe dulci
Spune-ne unde te duci?
Si te duci unde nu stii,
Unde nu mai poti veni…
Si-oi ocoli pe la munte
Da’ nu poti, ca-s pietre multe!
Si-oi ocoli pe la mare
Da’ nu poti,ca-i departare!
Doua vorbe sa-ti vorbesc
Si-apoi sa ma despartesc!
Fie-ti trupul la hodina
Si sufletul la lumina!
Ca mi-ai avut boala grea
Traienele,mila mea!
Si mi-ai avut boala mare
Si-ai purtat-o pe picioare!
Cui ne lasi acum pe noi
Singuri si plini de nevoi?
Jale mare,ceasul rau
Ne-om usca de dorul tau!
As mai doini,da’ mi-e greu
Te lasam cu D-zeu!
Toata Lumea!
Fraaatilooor! Ia uitati-va la asimetric! L-a chemat pe Nica la palat!
fratilor, asta e sanatos la cap? Ii cere demisia , in particular, sa lase interesele de partid si sa vada interesele tarii! Incredibil!
Preaputinsimetrice, pai Nica este viceprim si min de interne PENTRU CA ESTE MEMBRU PSD! Daca nu era puteam sa fiu si eu , de exemplu! Mai , iar ne dai din seria : O, pasa, cat de smecher esti? ZAT! Acu’ mata ca persoana particulara ce te afli, ce zici, iti dai o leaca demisia , pentru binele tarii?cred ca ar fi chiar potrivit…asta asa , ca intre particulari..:)
inveselit nespus, Maxi!
Eu zic ca, acum, nu mai este cale de intoarcere. Domnul Nica nu trebuie sa isi dea demisia.
“Oricum, regret ca la PDL interesul a invins ratiunea”
Pai asa a fost mereu la partidul asta, inca de la infintare.
Unde e noutatea?
La PDL interesul a invins ratiunea, cred ca la PSD a invins ratiunea cand a facut alianta…
De strategia viitoare si de oamenii pe care ii veti promova va depinde viitorul PSD ca partid. Iarna nu-i ca vara si pe timp de criza nu-i ca pe timp de exuberanta irationala. Daca credeti ca partid ca puteti promova in continuare in functii oameni pe criterii numai de partid stiute va va trezi realitatea din visare. V-am intrebat in 3 sau 4 randuri, fara succes: what next? Plecarea lui Basescu nu va rezolva problemele oamenilor prin ea insasi, iar in aceste luni PSD nu a dovedit decat ca asteptarile oamenilor au fost mult prea optimiste in raport cu ceea ce e dispus sau e capabil sa ofere.
Aya, Nica sau nimic! Nu rid de propunerea ta, dar unii (din pesede, din media,…) au picat intr-o micuta capcana: in loc sa discute de ce trebuie schimbat Nica discuta cu cine trebuie schimbat Nica. Nica nu este acuzat de nimic si nu poate fi acuzat de nimic serios. Ca ne-am amuzat noi de el pe blog pentru iesirile sale publice e altceva. Si nici in gluma nu te juca cu propunerile: presedintele, dupa cum ai vazut declaratia sa referitoare la iesirea din criza, pare a se crede Romania. A dat foc la un port. Omul asta e in stare de orice. Cu omul asta nu e posibila pacea si intelegerea. Il distrugi sau esti distrus. Daca e adevarat ceea ce a spus despre el dl Rozaliu, atunci e urit de tot, la betie poate ajunge la orice. E adevarat ca, in conformitate cu Sun Tzi, nu trebuie pus in terenul mortii, pentru moment. Nu te dori acum un ministru de interne taietor in carne vie. Iar cum, dupa bastionul Nica, trebuie sa vina avalansa. Peste tot, in parlament, pe unde se poate. Pare un moment de deruta prezidentiala care, daca e adevarat, atunci trebuie exploatat. Exemplu: in ajun de greve si demonstratii, presedintele zice ca el nu a avut de gind sa ajute Romania sa iasa din criza. De unde stie el ca Romania nu putea? Momentul Nica pica foarte bine pentru regasirea pesedeului. Trebuie sa se regaseasca si sa lupte.
BASESCU a incercat sa iasa din CRIZA pe care a determinat-o sperand ca il poate pacali -prin asa -zisa INTALNIRE-de crae a facut caz-prin solicitarea lui NICA de a-si da DEMISIA.
CHIAR VIDEANU s-a dat de gol in 29.09.2009,ca chiar de la semnarea in decembrie 2208 a PROTOCOLUI DE COLABORARE intre PDL si PSD,s-a pus problema de catre PDL ca PREMIERUL BOC poate revoca pe orice membru al guvernului.Ca atare,inca de atunci,BASESCU SI PDL premeditasera ca in ultimele doua luni de zile,ministrul de interne,ministrul educatiei, s afie debarcati,pentru a nu crea probleme REALEGERII lui BASESCU in functia suprema in stat de PRESEDINTE.
Conventia semnata de PDL-ul a avut o cauza ILICITA,iar consimtamantul PDL-ului nu este valabil,CONVENTIA [Pactul pentru Romania] intre cele doua partide ESTE NULA art.948 cod civil:CONDITIILE ESENTIALEpentru VALIDITATEA unei CONVENTII
UPDATE MAAT 30.09.09 0ra 22.00INTERIMATUL M.A.I. V.BLAGA si O.G.U.de modificare a legii referendumuluide catre PDL (pentru legalizarea prostitutiei si a drogurilor)
Asac um aspus si INTERIMARUL BLAGA BASESCU v-a semna cererea de revocare a lui Dan NICA
DE CE Videanu” Propune PSD să păstreze funcţia de vicepremier şi să accepte varianta preşedintelui Băsescu,adica cu ministru de interne si al administratiei publice din OPOZITIE sau “INDEPENDENT”? PENTRU CA II ESTE TEAMA de NICA =ministrul de INTERNE si al ADMINISTRATIEI care a dovedit intentiile de fraudare ale alegerilor PREZIDENTIALE ale PDL -ului!
Cu privire la propunerea facuta de BASESCU pentru desemnarea ministrului M.A.I. din OPOZITIE ,adica a lui AURELIAN PAVELESCU -promisa lui MILUT din ziua cand acesta a fost ales PRESEDINTE PNTCD
UDREA A INCEPUT GALCEAVA referitoare la ALEGERILE PREZIDENTIALE,iar NICA A RASPUNS ACUZELOR ADUSE DE FOSTUL CONSILIER PREZIDENTIAL!
CAZUL UDREA a fosct scos de pe ordinea de zi de catre presedinta CAMEREI DEPUTASTILOR ANASTASE ,sperandu-se ca vor demisiona dion GUVERN P.S.D.-istii,si P.D.L. va fi sprijinita de UDMR!,si nu vor mai vota impotriva ELENEI UDREA pentru INCEPEREA URMARIRII PENALE!!!
BOC ISI “JUSTIFICA” PROPUNEREA DE REVOCARE PRETINZAND CA NU MAI ARE INCREDERE IN DAN NICA..IN REALITATE,PRINS CU DECONSPIRAREA VIITOARELOR FRAUDE PREZIDENTIALE (CARE A AVUT LOC SI IN 2004) ,!
NICA SI 65%DIN ELECTORAT NU MAI POT AVEA INCREDERE IN BASESCU SI ACTIVISTII PDL:BOC,VIDEANU UDREA,BLAGA,STANISOARASI ALTI MAFIOTI!
CAZUL NICA A FOST REEDITAT SI LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BIUCURESTI,UNDE BASESCU TRAIAN ,SANDU ANA ,,IORDACHE ADRIAN ,RADU DINULESCI ,-ACESTORA LKE ERA FRICA DE MINE CA MA PRIND DE AFACERILE LOR RAPORTAT LA REVENDICARILE FRAUDULOASE la care se SOLIDARIZASERA CONTRA-COST MAGISTRATII!I
PENTRU CURAJUL DE A DEMASCA FRAUDELE PREMEDITATE DE ACOLITII lui BASESCU ,DAN NICA merita sa fie PE VIATA minIistru de interne al ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR .este de laudat SOLIDARITATEA PSD CU MINISTRUL CURAJOS,,LUCRU PE CARE nu la facut si in cazul celorlalti ministry d einterne PSD revocati de TOTALITARUL BASESCU!
ACIVISTII PDL TRADATORI DE NEAM SI TARA IMBOGATATI PRIN FURT,MINCIUNA,INTOXICAREA,TREBUIE ADUSI IN PIATA PUBLICA SI SUPUSI OPROBIULUI PUBLIC
PANA ATUNCI,INFRACTORUL BLAGA RAMANE INTERIMAR(45 DE ZILE) pentru a asigura fraudelor electtoraler pentru realegerea lui BASESCU PRESEDINTE al Ro.
IATA PLANUL DIABOLIC PREGATIT DE BASESCU in scopul REALEGERII omului evreimii!
DACA snt analizate textile constitutional ede mai jos ,ne dam seam ace se pregateste de BASESCsi PDL-ul care foloseste drogatii si prostituatele pentru a fi reales PRESEDINTE
BASESCU si-a incalcat JURAMANTUL depus prevazut la art.82:” JUR SA-MI DARUIESC TOATA PUTEREA SI PRICEPEREA“PENTRU PROPASIREA SPIRITUALA SI MATERIALA A POPORULUI ROMAN,SA RESPECT CONSTITUTIA SI LEGILE TARII,SA APAR DEMOCRATIA , DREPTURILE SI LIBERTATILE FUNDAMENTALE ALE CETATENILOR ,SUVERANITATEA,INDEPENDENTA ,UNITATEA SI INTEGRITATEA TERITORIALA A ROMANIEI.ASA SA-MI AJUTE DUMNEZEU”
SE DORESTE REVIZUIREA CONSTITUTIEI PENTRUN CA STATUL SA NU M,AI GARANTEZE DREPTURILE SI LIBERTATILE FUNDAMENTALE=-prevazutein CAPITOLUL II IN LEGEA FUNDAMENTALA!
ARTICOLUL 152
(1) Dispoziţiile prezentei Constituţii privind caracterul naţional, independent, unitar şi indivizibil al statului român, forma republicană de guvernământ, integritatea teritoriului, independenţa justiţiei, pluralismul politic şi limba oficială nu pot forma obiectul revizuirii.
(2) De asemenea, nici o revizuire nu poate fi făcută dacă are ca rezultat suprimarea drepturilor şi a libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor sau a garanţiilor acestora.
BASESCU vrea sa fie reales PRESEDINTE debarcand intai pe DAN NICA,apoi pe ANDRONESCU ,ulterior pe ministrii SARBU!
Conform Constitutiei Romaniei, Cap. VII Revizuirea Constitutiei, art. 150 si art. 151, INITIEREA modificarii Constitutiei NU se poate face prin referendum.
Prin referendum se poate aproba proiectul de revizuire aprobat de Parlament cu 3/4 din numarul parlamentarilor, art. 151, alin. 1 si alin.3. din Constitutie.
Conform legii referendumului nr. 3/2000 art.12, alin(1) modificarea Constitutiei NU se poate face prin referendum.
Cele 8 domenii definite de interes national pe care se poate consulta poporul prin referendum NU includ si revizuirea Constitutiei.
ROMANIA ESTE O REPUBLICA PARLAMENTARA SI NU UNA PREZIDENTIALA! !ACEASTA SE POATE DEDUCE CEL PUTIN DIN FAPTUL CA PRIMA INSTITUTIE PUBLICA la care se refera CONSTITUŢIA ROMÂNIEI este PARLAMENTUL ROMANIEI.
TITLUL III Autorităţile publice CAPITOLUL I Parlamentul
Conform Constitutiei Romaniei, Cap. VII Revizuirea Constitutiei, art. 150 si art. 151, INITIEREA modificarii Constitutiei NU se poate face prin referendum.
Prin referendum se poate aproba proiectul de revizuire aprobat de Parlament cu 3/4 din numarul parlamentarilor, art. 151, alin. 1 si alin.3. din Constitutie.
Conform legii referendumului nr. 3/2000 art.12, alin(1) modificarea Constitutiei NU se poate face prin referendum.
Cele 8 domenii definite de interes national pe care se poate consulta poporul prin referendum NU includ si revizuirea Constitutiei.
CEAUSESCU a avut DREPTATE cu privire la AGENTURILE STRAINE!
CEI CARE AU TRADAT PRIMII,AU FOST CEI CARE SE AFLAU IN AFARA GRANITELOR TARII,SI CARE AU FOST CUMPARATI de catre OMOLOGII lor din C.I.A.,F.BI..,ALTE SERVICII SECRETE inainte de anul 1989
BASESCU A FOST UNUL DINTRE ACESTIA,MOTIV PENTRU CARE A FOST PROMOVAT PERMANENT IN FUNCTII CHEIE IN STATUL ROMANESC
BASESCU ESTE UN REPREZENTANT AL AGENTURII STRAINE(EVREIESTI)care doreste majorarea extrema a preturilor si tarifelor la bunuri si servicii –PRIN INLOCUIREAcu CU EURO,O PAINE, VA COSTA CAT COSTA IN present in FRANTA,adica 45 d e LEI
Art.137Sistemul financiarSE DORESTE INLOCUIREA LEULUI cu EURO pentru ca romanii sa moara de foame si sai instraineze pe nimic locuintele!
BASESCU si activistii sai de partid,TREBUIE DEMIS si anchetat pentru ca a mintit electoratul 19 ani si jumatate in primul rand cu calitatea sa de AGENT AL SECURITATII!.CNSAS-ul il; acopera in solidat ci LIDIA BARBULESCU care coordoneaza toate solutiile judiciarer importante.
P.D.L. –ul trebuie scos in afara legii,pentru ca violeaza si desfiinteaza drepturile fundamnentale ale omului!
PENTRU CA AFOST CURAJOS SI ASPUS ADEVARUL ,DAN NICA PLATESTE CU FUNCTIA.
DUPA CE A SCHIMBAT DOI MINISTRI de la M.A.I,.BASESCU A CREZUT ca NICA nu v-a misca in front ,de teama sa nu fie schimbat ca predecesorii sai !
PE VREMEA MINISTRULUI DE INTERNE BLAGA(unealta murdara alui BASESCU)sau petrecut infinit de multe infractiuni,in raport de ce sa intamplat dsin decmbrie 2008 pan in present! Raportul Comisiei juridice în care se cere avizarea cercetarii penale pentru delapidare în cazul fostului ministru al tineretului Monica Iacob Ridzi a fost scos ieri de pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor, tot din motive procedurale. “Raportul Comisiei juridice a fost trecut în Biroul Permanent pe pozitia a treia pe ordinea de zi a plenului, dar raportul nu a venit, si nici proiectul de hotarâre, asa ca amân acest punct de pe ordinea de azi”, a precizat, în plen, presedintele de sedinta, Daniela Popa
BOC este santajat de BASESCU cu ANGAJAMENTUL dat SECURITAII pe vremea cand facea rmata la SECURITATE.Iata de ce BOC executa ordinele ilegale ale lui BASESCU!.,si de ce nu a minttit peroada militara din CURRICULUM VITE!
BASESCU,BLAGA VIDEANU fac parte din MAFIA POLITICA ADMINISTRATIVA-JUDICIARA .CU TITLU DE EXEMPLU A SE VEDEA TRIMITEREA in octombrie 2006 a DOSARULUI de la DNA BUCURESTI la PARCHETUL de pe langa CAB,PARCHETUL de pe langa TB,PARCHETUL de pe langa JUDECATORIA sector Bucuresti,SECTIA 9 de POLITIE sector 2 BUCURESTI .Ulterior lucrarea penala a mers catre PARCHETUL de pe langa JUDECATORIA sectorului Bucuresti-privindul- pe infractorul OPREA NICOLAE care a pretins ca INSELACIUNEA prevazuta de legea penala[art.215C.p.] ,este de natura civila[REZOLUTIA nr.1550/28.05.2007=Neinceperea Urmaririi Penale data de PRIM PROCURORUL STEFAN MANEA DOSAR nr. 15530] din ..28.05.2007INSELACIUNEA A CONTINUAT de catre ALTI CHIRIASI (manuiti de catre BASESCU PDL)pana in 2008
@All,
„Era previzibil să se ajungă la o asemenea situaţie, ţinând cont de faptul că pe tot parcursul acestei guvernări liderii PSD s-au comportat ca şi cum ar fi în opoziţie. Şi, evident, s-a ajuns la o stare de tensiune care a generat ruperea coaliţiei“, ne-a declarat miercuri, în exclusivitate, preşedintele PD-L Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde.
Interesant este faptul că Frunzăverde vorbea despre o rupere a coaliţiei înainte ca acest lucru să se întâmple..
http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/coalitia-mai-traieste/cn/news-20090930-07121799
Fraţilor, sunt mai mult decât seriosno, votez pro Aya şi Maxi, că bine zic !
Spun şi eu : 1. frunzaverde şi Patriarhul l-a ştiut înaintea oricui, ce urmăreşte şi ce post visează acu… vom ştii… dar recunoaşteţi că sibilina n-a minţit când a spus că revocarea lui Nica e deliberată şi, mai urmează, că ăştia-s plini de * idei *, spuneţi voi cum se numesc, dară
2. să fii reuşit băsescovici să strângă rândurile-n… PSD… ?
3. ale cui afaceri şi tunuri , mânării, şmenării… le deranja Nica, e limpede!
PSD să iasă de la guvernare cu sau fără semnătura băsesciană ! Asta dacă nu doreşte să dezamăgească şi îndepărteze electoratul care i-a tot dat şanse …
Apăi în mămicuţa lor de golani şi mă refer la baronii ce ţin cu dinţii de ciolan, până când fac legea-n PSD, nu e clară singura opţiune, adicătelea, IEŞIREA DE LA GUVERNARE …? Acilea nu mere cu * dacă voi nu mă vreţi eu vă vreau *, pentru că prostănacu nu-i Lăpuşneanu, ce mai aşteaptă PSD, să se compromită de bună voie , nesilit de nimeni după ce de bună voie s-a complăcut unei chiloţiade, că Jioneulu e , să nu zic acum exact cum e.. Măcar acum PSD să asculte sfaturile Preşedintelui Iliescu şi să se scuture de papiţoii în plus, pe viitor.
Sibilla
Pana la urma … de ce PSD-ul nu reuseste sa faca niciodata, dar absolut niciodata, nimic, si se lasa calarit ca o carpa de Basescu ? Pentru ca, efectiv, asta este senzatia mea, si imi pare rau sa o spun …
Buna seara domnule Nastase
Sunt unul din miile de oameni care au crezut in 2009 ca dumneavoastra trebuie sa plecati de la putere. Din pacate imi dau seama ca m-am inselat. Presedintele Basescu este de 100 ori mai periculos pentru democratia noastra decat dumneavoastral. N-am tinut niciodata cu partidul dumneavoastra, dar in zilele acestea va urmaresc cu interes si sper ca nu o sa cedati partidului Basescian PDL. Ar fi o mare greseala. Desi sunt un admirator al PNL, cred totusi ca partidul dumneavoastra este singurul care poate sa-l elimine pe Basescu si gasca de la putere. Va rog sa nu cedati si sa ne scapati de acest om numit Basescu.
Va multumesc si va respect pentru ceea ce faceti.
Carabiber Cristian.
Oradea
DON GIOVANNI IL ROMENO REFORMEAZĂ STATUL
Am cunoscut un Reformator al Spaţiului Dacic. Asemenea oameni trebuie încurajaţi şi promovaţi. De când distinsul nostru Preşedinte-Jucător a decretat necesitatea renunţării la Judeţe ca unităţi administrative fundamentale ale Statului – nu mă mai gândesc decât la posibilitatea de organiza mai elegant teritoriul Patriei. Adevărul este că invenţia ceauşistă a “judeţelor” este învechită – datează din 1968. Desigur, Judeţele au existat şi mai înainte de comunişti, dar în altă formă. În România Mare, la care ne închinăm ca la o Icoană, erau 70. Ceauşescu le-a redus la 40. Acum a venit momentul Istoric să facem un pas înainte (sau înapoi).
Giovanni il Romeno a şi găsit modalitatea de a reorganiza teritoriul Patriei:
Reforma administrativă a teritoriului, cu organizarea regiunilor (judeţe): Municipiul Bucuresti, Muntenia, Bărăgan, Oltenia, Banat, Crisana, Maramures, Mures, Barsei, Bucovina, Siret, Întorsura si Dobrogea. Fiecare regiune va fi administrata de un Sfat de 12 alesi (pârcălabi).
Autonomia Dobrogei mele natale îmi dă fiori… Mai multe despre Reforma Statului, puteţi citi chiar pe blogul lui Don Giovanni.
http://bassdu.mine.nu/?p=454
Mă simt atras de această experienţă transculturală româno-italiană, deoarece strămoşii mei, pe lângă sânge grecesc, au şi sânge italian. Unii strămoşi din partea tatălui provin din Sicilia, din Messina. Deci, rezonez la fenomenul cultural italian.
Don Giovanni este şi un adept al unicameralismului, al unui Parlament mai mic. Dar mai bine citiţi pe blogul domniei sale şi convingeţi-vă singuri.
Vă las în încheiere cu un ultim citat din ambiţiosul program al lui Don Giovanni. El doar “a aruncat sămânţa”:
Reforma puterii legislative, prin reducerea la 136 deputaţi (sfetnici) a Parlamentului Unicameral (12 legiuitori pentru fiecare regiune aleşi democratic), condus de un Vornic, numit de un Preşedinte ales democratic.
P.S. Eu aş fi mers totuşi pe un model roman, al unui Triumvirat format din Băsescu, Năstase şi Iliescu, care să îl aleagă, eventual Dictator pe Năstase…
Memoria digni viri…
Sibilla spune:
“PSD să iasă de la guvernare cu sau fără semnătura băsesciană ! ”
Asta-i ideea.
SIBILLA, noi ne amarim aproape degeaba,eu sper totusi ca e pe acolo si dom ILIESCU , si NASTASE. (haide vineri la congres;de a’si putea sa-ti fac pe plac, pe jos asi merge. )
dar pdl-ul este arma lui base pt un nou mandat(asa ar vrea el) de ce nu candidezi? sincer te as vota, pentru ca mereu te am adimirat
Dedicaţie de suflet pentru lectorii acestui blog – Îngerul Albastru – adorabila Marlene Dietrich:
O voce superbă, sper că sunteţi de acord…
Va salut Dl. Nastase,
Incidental am vazut azi secvente cu dvs. ridicandu-va in picioare si aplaudand discursul d-lui Vanghelie. Daca nu ma insel, spre ex. Dl. Nicolae Guta isi desfasura activitatea ‘profesionala’ in cadrul C.F.R. ca si schimbator de macaze inainte de ’89.
Domnule Nastase, spre deosebire de dvs. n-am decat o facultate absolvita in strainatate, la o institutie de stat, dar nu m-as putea autodenigra in felul asta. Cu siguranta trebuie sa existe si alte modalitati in societatea asta umana de a ne atinge scopurile fara a recurge la gesturi de talia asta.
Cum se poate acorda cuiva vreo atentie pentru simplul motiv ca a devenit multi milionar in euro si este un organizator excelent? Dintre toti absolventii Universitatii din Bucuresti n-a gasit PSD nici un organizator care sa se ridice la nivelul d-lui Vanghelie? Nivelul educatiei realizate cu capital intelectual nu monetar, ar trebui sa primeze, sa justifice respect, nu soldurile bancare si activele familiei. Sa fie ghimpele situat in abilitatea d-lui Vanghelie de a mobiliza anumite segmente socio-demografice pt. a sustine directive electorale ale PSD? Dar si atunci, nu mai exista alternative? Oare chiar sa fie vorba aici de un f. rar diamant roz de gradul FL??
Stati linistit ca nu ma astept sa imi raspundeti. Retin f. bine una dintre ideile dvs., ‘lasa-i pe cei certareti sa rabufneasca ca vor obosi ei pana la urma daca sunt ignorati.’ Nu va irositi dvs. timpul alocand resurse activitatilor care nu se incadreaza intr-un anumit tipar. Stiu.
Ironia vietii mi-a scos in drum doi tinerei cu doua zile in urma care m-au intrebat daca doresc sa ‘dau o semnatura pt. dl. Geoana’. Saracutii de sefi de zona PSD (sau cum ii elevati dvs. sa se simta si ei importanti), nu li s-a nazarit sa le explice soldatilor din teren, cu ce scop ar fi aceste semnaturi solicitate de la public. O potentiala explicatie sa fie ca oricum omul de rand oricum n-are resursele intelectuale sa se intrebe care e scopul acelui exercitiu de colectat semnaturi. Noroc ca mai tot electoratul are puterea analitica si de discernamant aidoma a unor muncitori din agricultura ca altfel… vai de baza de sustinatori a PSD, PDL, PNL, PRM, s.a.m.d., nu? Mda, mare noroc.
Numai inainte. Multumesc.
@ A.N.
Stimate domn,
1) Va rog sa ma lamuriti asupra unui (aparent?) paradox:
Poate presedintele tarii (si nu neaparat Basescu) sa ceara parerea “boborului”, prin referendum, cu privire la o chestiune privind modificarea Constitutiei? Este o asemenea consultare in litera SI SPIRITUL Constitutiei?
Art. 151(3) din Constitutie spune ca “Revizuirea este definitiva dupa aprobarea ei prin referendum”
Lamuriti-ma: Ce rost are sa consulti “boborul” daca doreste o modificare, pentru ca apoi sa-l consulti daca e de acord … cu acordul sau?
E-adevarat, o asemenea bilbiiala poate fi chiar indicata in cazul unuia ca Boc, care are o parere, dar nu e de-acord cu ea! (vezi teza lui de doctorat, si nu numai)
Chiar nu poate parlamentul Romaniei sa amendeze o asemenea aberatie?
2) Nu stiu daca marinelul citeste acest blog, dar eu sint tentat sa cred ca da. Si chiar cu oarece profit, as zice, deoarece “smecheria” cu referendumul nu face altceva decit sa puna in valoare principiile disonantei cognitive pe care, mai mult ca sigur, le-a cules de-aici. Sa ma explic:
Parlamentul Romaniei se “bucura”, din partea majoritatii romanilor, de o incredere redusa. De aceea, e de presupus ca aceia care se vor prezenta la vot, in ziua alegerilor prezidentiale, vor fi de acord cu reducerea numarului de parlamentari, prin trecerea la GARSONIERA (adica la parlamentul unicameral). Nu cumva insa, alegatorul care ar sustine ideea lui Basescu ar resimti un puternic disconfort in a vota un contracandidat al acestuia? Cum poti fi, simultan, si CU Basescu, si IMPOTRIVA lui? Oare disonanta cognitiva nu va impinge pe unii sa-l voteze pe Basescu, daca tot sint de acord cu propunerea lui?
3) Aveti vreo explicatie cu privire la motivul REAL pentru care Basescu l-a chemat pe Nica la Cotroceni? Mie personal mi se pare puerila explicatia cum ca Basescu “l-a rugat” pe Nica sa-si dea demisia!
O asemenea varianta poate sta in picioare in doua cazuri, ambele inacceptabile, dupa parerea mea:
a) Dan Nica e un tip atit de limitat, incit lui nu i-ar fi dat prin cap, in vecii vecilor, o asemenea solutie, si a fost nevoie ca seful statului sa-i “sufle”
b) Traian Basescu estre unul dintre acei mari barbati de stat care, prin statura sa morala, prin lupta sa eterna pentru binele natiunii, prin comportarea lui mereu ireprosabila, poate impune oricui, prin simpla sa prezenta, un moment suplimentar de reflectie, o reevaluare a pozitionarilor.
Cum ambele variante mi se par absurde, ma intreb ce alta varianta ar fi de luat in calcul.
@
Instalatorul
CEA MAI MARE GRESEALA A LUI BASESCU: SA SEMNEZE PROPUNEREA LUI BOC “ANTI-NICA”
(Pus si simplu am glumit cand m-am propus pe mine in fruntea MAI!
Am vrut sa gumesc- probabil nu reusesc in ziua asta cumplita, bantuita de amintiri. Dragi si triste.)
Sigur ca nu trebuie schimbat Nica.
Fireste.
In primul rand, pentru ca este foarte bun in ceea ce face.
Si, tot in primul rand, din principiu.
Nu schimbi un ministru- oricare ar fi el- doar pentru ca asa vrea cineva.
Basescu pare a fi cazut in propria capcana.
In mod cert, nu i-a convenit ce a aflat Nica (am detaliat intr-o postare).
Acest lucru ar trebui, in mod firesc, sa il determine sa nu se atinga de Nica.
Pur si simplu sa nu faca nici o miscare. Este elementar de ce.
Dar, au comis toti (ma refer SI la unii din PD-L, caci prostia aceea facuta de Boc – incercarea de destituire a lui Nica- s-a decis intr-n “conclav) o greseala incredibila, scotandu-l pe Boc la inaintare pentru a cere demisia lui Nica.
Odata scapata “ciocarlia”, sigur ca au venit catre Basescu tot felul de “proiectile”- si a relizat ce greseala.
Apare, apoi, greseala orgoliului.
In loc sa-l cheme pe Boc si sa-i spuna :
“Cu gura ta ai gresit- nu conteaza cine te-a pus sa gresesti- cu gura ta repari”, a chemat copresedintii Coalitiei la Cotroceni.
Unii cred ca doar pentru a temporiza a propus aberatia aceea cu “ministru independent la MAI” (am glumit si cand am spus ca ar trebui sa-si dea Nica demisia din PSD si sa fie propus din nou, ca independent- sau sa fie mentinut ca independent; am subliniat ca sa nu existe confuzii).
Oricum, indiferent de motivatie, a rostit aberatia cu “independentul”.
Acum dau din colt in colt toti, de la PD-L pana la Cotroceni si inapoi.
Daca Basescu semneaza decretul, Nica, liber de contract, ca sa spun asa, vorbeste.
Singura modalitate de a-l face sa nu vorbeasca (legea i-ar interzice) este sa nu semneze decretul.
Ce se face cu chilotzardul Boc care pare a-si fi luat nasul la purtare?
Dar cu impecabla dezinformare pusa la cale pe teme turistice?
Daca semneaza, poate sa nu mai candideze.
Problema este: unde se ascunde, dupa aceea?
Banuiesti de ce spun asta?
Pentru ca va fi “alergat”, in primul rand, de cei din PD-L.
De ce?
Pentru ca, repet, liber de contract, Nica va vorbi.
@
Cârcotaşu
Te-ai gasit sa carcotesti si ti-a casunat pe apa calda!
Te clasez (doar acum!) in categoria celor criticati in editorialul lui Adrian Nastase pentru faptul ca le reproseaza unora ca nu le stau bine pantalonii.
Nu sunt analist politic, dar consider ca pe http://www.ironic.ro gasim o magistrala ilustrare a ceea ce se intampla! Omul acela(eu) e pur si simplu fantastic! Se rade cu lacrimi!
Intrebare,
Astia , criticii lui Base ,amicii sau neamicii mei ,unde erati domnilor si doamnelor in 2004?????
Unde erati ,cind voci , nu din PSD ,chiar potrivnici PSDeului va spuneau ca aveti de aface cu un anti-national, periculos,un individ care traieste numai din stari conflictuale??????
Domnule Nastase,
Show tip “romexpo” am vazut si vom mai vedea si la PNListi si la PDListi ce sa mai spun de showul care va fi servit multimii de Romania Mare+ Becali.
Nimic impresionant, poate sa spuna dl. Geoana de Basescu ca-i columbofil, sau ca-i pedofil , imaginea lui Basescu intre alegatorii lui va ramane intacta. Nu ma intrebati de unde stiu, asunt mai apropriat de oamenii simpli , decit oricare politician , fie el Madalin din Rromania.
Aceleasi spectacole vor declansa si PDListi si PNListi si Romania Mare,si doctorul primar,doar Talpes va guitza sotto voce pe scenariul lui Basescu. Prin teritoriu circula zvonul ca asa a fost instruit de dl. Iliescu….cica la deruta,Iliescu stie de zvon?
Un semnal de alarma totusi , se repeta istoria, cunosc bucuresteni de calitate, adevarati oameni , unii va mai scriu si pe acest blog, dar daca a ajuns Marean Vanghelie sa extuziasmeze organizatia PSD Bucuresti , sa-i fie sacadat numele ,iar Iliescu , Nastase & Co, sa ovationeze si ei, volens-nolens,(precum taranistii cind au fost cuceriti de minieri 1991 parca ,remember?) si daca la acestia mai adaugam si o alta portie de aceeasi calitate care-l aclama pe Basescu si pe Vadim Tudor, si pe Becalii ,imi pare rau dar Bucurestiul cu aceasta calitate de bucuresteni va ramane mereu o mahala cu rangul de capitala!
Poate cine stie muta Basescu capitala la Targoviste ca sa se aproprie de adevar.
Domnule Nastase, ma scuzati, l-a interpelat cineva in parlament pe ministrul transporturilor pentru numeroasele recente accidente feroviare? I-a cerut cineva demisia pentru asta?
O idee ar fi aceea ca ministrul Nica sa iasa, daca poate, pe un post TV si sa isi faca un bilant cit mai obiectiv al ministeriatului sau, cu bune si cu rele (in nici un caz “erori” ca acelea “recunoscute de presedinte despre el insusi). Domol, fara exagerari. Ce buget a avut, cum l-a impartit, cum l-a gospodarit, care sunt problemele angajatilor ministerului si care sunt directiile pe care a mers.
Atentie la repetarea ultimatumurilor prezidentiale, fiindca presedintele ar putea incerca iesirea sa mai buna tocmai revocindu-l pe dl Nica in urma unor ultimatumuri repetate. “Negocierile” esuind, presedintele este oblogat sa isi puna amenintarea in practica (revocarea dlui Nica), daca nu o face atunci va suferi pagube considerabile. Cred ca nu doar PSD, ci si dl Nica trebuie sa profite de acest timp. PSD, pentru a lua initiativa cumva. Dl Nica pentru a expune starea de fapt in ceea ce il priveste. Daca presedintele va ajunge sa isi puna amenintarea revocarii in practica, atunci lumea trebuie sa stie deja ca este revocat de pomana.
@nastase & friends
“Oricum, regret ca la PDL interesul a invins ratiunea.”
O vorbă mare!
Dar nu pot fi de acord! Pentru mine, întotdeauna INTERESUL şi RAŢIUNEA sunt identice! Cum ar putea fi diferite???
Mai matei ,
toate poantele alea “bune” sunt facute pro-base de un pupincurist de curte!
“Democraţia este un mecanism care garantează că nu vom fi guvernaţi mai bine decât merităm”-George Bernard Shaw! Deci-nea Oprescu Cotrocelu-Adrian Prim Ministru-tata nea Nelu Mediatorul-Pedros Naidin Bronzatul/Tiganul, ma reintorc de la ..Washington…-fara Prostanaci,Nervosi,Liceeni,Cioc,Soc, in Administratie! “Nu explicaţiile ce se dau faptelor, ci faptele însele sunt adevărul”-Mihai Eminescu.
Domnule Nastase …apropo minunatul om politica Adriean Videanu oare nu trebuia remaniat sau mai bine nici sa nu fie numit in conditiile in care exista o sentinta definitiva la adresa domniei sale nemaivorbind de suma care ( glumesc evident;cred cu tarie ca nu va plati ) trebuie sa ajunga in conturile trezoreriei ?Sau mai bine ajunge in campania lu Betivu”?
,…si o semnatura pentru Mircea Prostanacu’…sigur ca,…da(de unde)
Pt.instalatorul- Ce sa faca Nica? Sa iese pe post si sa faca bilantul activitatii ministerului? Ideea ta este buna dar nici asta nu-i asa de dus cu vaca. Care activitate? Iti spun un segment din minister pe care l-a facut praf-Politia Romana(Credema stiu ce spun).Intr-o emisiune in direct risca sa intre cineva in legatura cu el si atunci sa vezi incurcatura. Problema este ca Nica trebuie inlocuit dar nu prin aceasta metoda. Domnule Nastase daca si de data aceasta partidul dvs.(al meu nu mai este) cedeaza va fi sfirsitul.Spun asta cu prietenie si doresc sa nu fie asa.
@ Mihnea Georgescu,
Dom’le, dacă vrei să verifici valabilitatea unei afirmaţii cum este aceasta (interesul s-ar identifica cu raţiunea), fă o încercare de reducere la absurd. Dacă rezistă, e valabilă. În cazul de faţă s-ar putea ajunge la a afirma că o crimă sau chiar crima-n masă ar fi raţională. Brrrr!
Atata timp cat vom continua sa ne comportam ca o turma, “Ei” nu au alta cale decat sa se manifeste ca niste ciobani….
Santinela. Dl Nica nu este nici un ministru mai bun decit ceilalti si nici unul mai rau. In rest, mi-am scris opinia, v-ati scris-o si dumneavoastra, nu vad nici o problema.
@santinela
Io zic sa nu iese Nica pe post, mai ales nu cu vaca, ca poate suna in direct vre-un
bocbou gelos de crede taur, si incurca si ma tare itzele.Ce zici santinela, ar fi in regula pentru politie daca Nica ar fi inlocuit DUPA alegeri?
Concluzii
Când s-a pornit evacuarea,
Nu ţine fundul revocarea !
Micuţu, veţi ajunge voiajori
Prestând, privat, ca vidanjori
Ştiind, ca toţi, că n-are rost
Aţi mers pe mâna unui prost
Ce are doar alcool în vână;
Ales bules, a luato-n mână !
@
santinela
Instalatorul are dreptate, nu doar in cazul Nica.
In momentul de fata, PSD are nevoie de TRIBUNE de la care se sa adreseze populatiei- pentru a face bilantul activitatii ministerelor, sau nu.
Priveste ce se intampla in teritoriu: PD-L se misca extraordinar de bine so de repede, ca o forta de asalt (adevarul trebuie privit in pochi: asa trebuie sa se miste o forta politica, nicidecum greoi, inertial; sigur ca nu sunt de acord cu ceea ce face, dar ideea ca are o forta de reactie rapida fara cusur, este valabila; aceasta reactie rapida perfecta imi aminteste de PD; asta inseamna ca, acum, la inaintare nu se afla “partea liberala” dar vechii tipi din servicii, adusi cu valul PD in PD-L).
In cateva ore- NU AU ASTEPTAT NICI MACAR O ZI- s-a luat decizia schimbarii prefectilor PSD.
Televiziunile sunt o exceptionala tribuna.
Trebuie folosite acum, cata vreme PSD, prin situatia speciala in care se afla, are un grad de atractivitate foarte mare.
Este singura sansa de a se mai face ceva.
Desigur, OBLIGATORIU impreuna cu votarea cat mai grabnica a unei motiuni de cenzura, alaturi de PNL.
Astăzi, am învăţat să folosesc perfectul compus: PSD a fost la guvernare! Totodată, am învăţat şi faptul că gramatica nu ţine loc de politică, atunci când ai o agendă de respectat. Am doar o singură întrebare pentru fosta alianţă (PDL+PSD) şi nu pot să mă abţin. Cine răspunde, totuşi?
De ce v-ati [ma refer la Alianta PSD-PC]compromis si ati mers la aceasta [NE-]guvernare impotriva firii si a bunului simt?Iata,Domnule Nastase ca acum ati cules roadele conform cu ceea ce ati semanat.DE CE ?Vreau un raspuns credibil din partea Dvs.Cu stima!