Douăzeci la sută

Acesta este titlul editorialului meu de astazi din Jurnalul National. Editorialul poate fi citit aici.

41 Răspunsuri to “Douăzeci la sută”


  1. 1 Ion Alecu august 5, 2009 la 9:22 am

    E posibil sa se fi gandit la cei 20 de ani de la evenimentele din decembrie, ar putea fi obsesia acestei cifre ce evidentiaza o istorie in care totul a fost improvizatie…

  2. 2 Larisa august 5, 2009 la 9:33 am

    @Amalia
    Multumesc pentru sustinere. Pe un blog in care ponderea doamnelor este de 1% e greu sa vorbesti de inegalitate sociala si discriminare sexuala.
    Te invit insa sa participi pe blogul meu cu idei pentru Ladies Agreement Club.
    http://nordiclarisa.wordpress.com/2009/08/05/ladies-agreement-club/

    @instalatorul
    Ai dreptate in tot ceea ce spui. Daca vrei sa ramai pasiv la un adevar social dl Nastase este un diplomat notoriu. Problema este ca de 20 de ani femeile nu au inteles ca traiesc in democratie si ca au drepturi egale.
    Iar cand intr-o discutie de orice natura esti intampinat cu un zambet insotit de exclamatia “gentlemen agreement” nu poti decat sa ripostezi.
    In rest toate bune pe plaiurile mioritice.

    Mai scria cineva cum am reusit sa nu ma satur de mediul social romanesc si ma intorc la cuvintele lui Titulescu : “Continuati!”

  3. 3 Alex august 5, 2009 la 10:15 am

    Larisa, pareai o femeie cu care se poate discuta. Cui raspunzi dumneata in cadrul acestui topic?

  4. 4 Bibliotecaru august 5, 2009 la 10:38 am

    Caricatura ( http://www.jurnalul.ro/usr/thumbs/thumb_446_x_0_5105-98578-scan0002.jpg ) este genială. Cu adevărat, am observat că în astfel de momente primii care pleacă sunt cei care au capacitatea de a gândi şi organismele, decapitate de inteligenţa motrice, rămân inutile.

  5. 5 Larisa august 5, 2009 la 10:45 am

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/137473/Andreea-Vass-Romania-este-o-societate-patriarhala-puternic-ancorata-in-traditionalism-si-misogina.html

    Noi procente ….

    @Alex incerc sa revin in topic cu noi procente

    Dar ce nu se poate discuta cu mine? In general barbatii refuza sa discute aceasta problema. Asa ca o discutam si noi off topic.

  6. 6 spectrometru august 5, 2009 la 10:47 am

    Ati fi uimit cat de “comunist” muncesc unii “democrati” si cum îi eticheteaza drept “comunisti” pe cei care ar dori logică, analiza, coerentă, bun simt…

  7. 7 Patruzeci si noua august 5, 2009 la 12:09 pm

    Va multumesc pentru raspunsul de ieri. Nu sunt politician insa, in familie, am crescut cu povesti despre lucrurile pe care le-a facut social-democratia pentru Norvegia sau Suedia, despre cum a scos Europa de Vest din impas samd. Si avand in vizor realitatea economica actuala, ce alt exemplu mai reusit decat Marea Depresie?

    Cat despre cele 20%. Nu-mi explic de ce anume atat. Dar cred ca cineva nu a inteles bine principiul Pareto :) .

    O zi buna

  8. 8 sandu august 5, 2009 la 12:39 pm

    De ce nu 13%!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????FARA COMENTARII!

  9. 9 tiberiu august 5, 2009 la 1:22 pm

    Fraieri ce sinteti cu totii !
    Scutati-ma ca v-o spun asa direct dar asta este adevarul gol-golut.
    Pai e clar ca buna ziua ca aceasta cifra a fost vehiculata in discutiile cu reprezentantii FMI care au cerut reduceri bugetare semnificative in mod urgent. Asa discuta financiarii ,iar Basescu este purtatorul lor de cuvint .Se vede ca nu stiti cum se discuta in occident despre reduceri,fara jumatati de masura, nu 12.3 % sau 18,5 % ca nu sint la “farmacie” !
    Se reduce “rotund” fraierilor :10 % in loc de buna ziua,20% cind vor sa arate cine e bossul,25 % daca situatia “se ingroasa”, 50% cind treaba “pute”rau si daca nici cu asta nu se rezolva problemele pina la 100% nu mai sint “statii intermediare” E clar fraierilor ?
    Citi ani va trebuie sa invatati ce este “capitalismul biruitor” ?

  10. 10 octaaa august 5, 2009 la 1:25 pm

    De unde vine cifra de 20% e greu de spus. Poate pentru ca ca Boc a decis sa isi micsoreze salariul cu 20% … S0or fi gandit ei ca procentul asta suna mai bine.
    Caci, asa cum mentionati si dvs, cifra de 20 e luata la intampalre, neavand la baza nici unstudiu concret.

    Personal sint pentru reducerea numarului bugetarilor. Pe vremea dvs cat erau? Cheltuielile cu salariile bugetarilor cat erau? Cred ca mult mai mici decat acum, nu? D-aia zic ca ar putea sa se faca reduceri de personal.

    Acum eu cred ca de fapt basescu joaca un alt joc. Ne speria cu 20% asta. Toata luma intra in panica ca isi va pierde locul de munca…dar pana la prezidentiale nu va fi dat nici unu’ afara. Ca apoi bugetarii sa spuna : “ce bun e basesc!” si sa il voteze.

    Chestia asta o vedeam la fumatori. Se anunta ca pachetul de tigari se va dubla. Toti fumatorii injurau in stanga si-n dreapta. Pretul pachetului crestea “DOAR” cu 25% si ei rasuflau usurati. Cam asta cred eu ca e si tactica lui basescu.

  11. 11 Daniel august 5, 2009 la 1:30 pm

    Larisa,
    cu riscul de a ma face misogin, fara sa fi fost vreodata, iti spun ca stilul tau de discutie aduce cu stilul manelistic. Ce vreau sa spun? Ca sa scrii o manea prima data ai nevoie sa faci rost de un dusman, existent sau imaginar. Dupa aceea poti sa spui ca ai valoare dar dusmanii moare (de necaz). Get real! Rasfoieste arhiva acestui blog si vei vedea postari ale unor doamne foarte apreciate de toti cei care scriu. Mai scriu aici si comentatori de alte nationalitati, confesiuni si rase daca vrei si nici unul nu s-a plans ca ar fi fost vreodata discriminat. Lipsa femeilor din politica, dar si din IT, afaceri si finante este un lucru real si regretabil. Din experienta personala iti spun ca doamnele pur si simplu nu sunt atrase de aceste domenii, desi unele activitati cer calitati specific feminine, iar barbatilor li se cere un efort suplimentar de adaptare pentru a performa. Nu stiu care e solutia, dar a da vina pe misoginism chiar si acolo unde nu exista creeaza o problema suplimentara, nicidecum nu o rezolva pe cea existenta.
    Nu spun ca nu exista discriminare in societate (impotriva barbatilor sau a femeilor, dupa caz). Cea mai grava discriminare, care distruge societatea romaneasca, si a fost promovata in special de asa-zisele partide de dreapta, este cea impotriva competentei. Principiul e simplu: nu il pun pe cutare ca e prea bun si poate imi ia locul, mie sau nepotului angajat de mine. Astfel am ajuns sa fim condusi de niste personaje absolut jenante care ii promoveaza pe cei asemenea lor: incompetenti si obedienti. Incompetenta naste frica pentru ca cel a carui singura calitate este faptul ca are o pila este tot timpul susceptibil la a fi schimbat. Astfel ca toata energia lui se va duce in directia crearii APARENTEI ca lucreaza si nu in directia rezolvarii problemelor cetatenilor. Cazuri sunt in toate partidele, inclusiv la PSD. Probabil PSD nu isi da seama ca functionarii pe care ii promoveaza (buni sau rai) reprezinta cartea de vizita a partidului, infinit mai puternica decat orice discurs al conducerii.

  12. 12 Metaverse august 5, 2009 la 1:48 pm

    Uluitor articol (cel recomandat de dl. Nastase in JN). Parca ar fi scris de raposatul Ion Cristoiu. Asadar propunerea de reducere a personalului bugetar nu e buna (criza-ne-criza) pentru ca procentul de 20% e prea rotund, prea scos din burta, prea artificial si ne bazat pe calcule cu zecimale. Printr-un artificiu lejer si prin transfer din aproape in aproape dl. editorialist Nastase, in stransa colaborare (complicitate ?) cu dl. politician Nastase contesta prin mijloacele satirei exactitatea procentului, apoi (natural) masura in sine, pentru a ajunge inevitabil la contestarea adversarului politic. Adica ce face dl. Nastase? “Pleaca de la viziunea din capul său şi de la nişte interese proprii, si transforma toate astea în propaganda groasă, fără legătură cu realitatea, fără perspectiva vreunor rezultate în lumea concretă, dar în speranţa unei victorii de moment în planul imaginii.”

    Dl. Nastase ar fi putut sa se pronunte daca este sau nu necesara/oportuna reducerea personalului din sectorul bugetar. Eventual sa adauge si procentajul potrivit rezultat in urma unor calcule economice pe baza unor informatii care ii sunt la indemana. Sau sa ne spuna ca numarul actual al angajatilor din administratie este otimul absoult (in context) ori ca este necesara angajarea unui surplus de 18,27 (perioada 3) de noi functionari. Nu, dl. Nastase a preferat sa se foloseasca de rotunjimea lui 20% pentru a clama incompetenta lui Basescu fara insa sa o probeze in vreun fel pe a sa. Basescu are macar curajul sa propuna masuri fara finetea calculului cu zecimale.

    Mi-ar placea sa aud exprimata cu voce tare, fara echivoc, opinia d-lui Nastase in legatura cu necesitatea reducerii numarului de functionari din administratie. Din luarile sale de atitudine impotriva lui Basescu s-ar putea deduce doar tangential ca n-ar fi de acord cu aceasta masura pozand in protetctorul bugetarului amenintat.

  13. 13 Larisa august 5, 2009 la 3:04 pm

    @ Daniel

    M-ai convins!
    Intotdeauna exista si alternative. Daca femeile nu sunt preocupate de politica, IT si tot ce mai spui tu acolo ma intorc la cratita mea si o sa-mi fac propria politica, IT si ce mai spui tu la mine pe blog.

    Desigur asta nu ma impiedica sa scriu si pe acest blog, cand vreau si cand imi sunt postate replicile. Singurul lucru pe care n-am sa-l mai fac va fi acela de a raspunde comentariilor.

    Fara nici o ofensa dar nici voi nu sunteti obligati sa cititi ce scriu.

  14. 14 Alter Ego Blog august 5, 2009 la 3:09 pm

    Primul impuls a fost sa ma gandesc ca o sa creasca TVA-ul la 20% ca sa fie cifra rotunda…

  15. 15 Elena august 5, 2009 la 3:31 pm

    Am citit zilele trecute un post interesant pe blogul unui matematician/algoritmist/programator. Cred ca o sa va placa, domnule Nastase: http://www.johndcook.com/blog/2009/07/29/can-you-predict-the-20-in-8020/.
    Mi-e greu sa cred insa ca de de la ‘the 80/20 rule’ au preluat alesii nostri cifra rotunda de 20% :)

  16. 16 leo august 5, 2009 la 3:32 pm

    Înduioşătoare naivitatea cu care aceiaşi şi aceiaşi comunicatori ori comentatori clasici cad iar şi iar în plasa aceloraşi şi aceloraşi surse de bruiaj care deturnează accentele puse de dumnealui ANeul prin lansarea unor teme… aparent incitante, dacă n-ar fi de fapt din categoria „oul şi găina”… ;)
    Bine, că nu mai înţeleg zelul bâzâitoarelor, din moment ce emiţătorul central se străduie din răsputeri să-şi dilueze singur-singurel mesajul, într-o temporizare pe care, dacă n-o înţeleg, pot (oare?!) măcar spera să şi aibă o finalitate, aiasta-i altă cestiune…

  17. 17 Alex august 5, 2009 la 4:20 pm

    @ AN
    Cand intentionati sa va sustineti punctul de vedere in spatiul public? Pe blog da bine, dar politica se face la televizor (n-am afirmat ironic, de la Revolutia televizata, toate ideile, presedintii, guvernele se impun in presa).

    Cand individul a anuntat public procentul magic, Chireac, Turcescu, Hurezeanu, Zeul Somnului, specialistii in deontologie de pe planeta maimutelor, dar si craii de la Antene i-au raspuns marinarului-sef “Sa traiti!!”. Penibilul Pogonaru comanda zilnic reducerea cheltuielilor bugetare si taieri din administratia si asa ciuntita vai de ea.
    In aceste conditii, nu puteti nega ca TB are dreptate, in sensul ca exista o intelegere intre “mogulii” de presa si “oligarhi” care nu coincide cu interesele romanilor.
    Toate tarile AU FACUT INVESTITII PUBLICE COLOSALE, au varsat aur in administratie, au oferit bonusuri salariatilor, pensionarilor si diverse stimulente fiscale atat firmelor, cat si persoanelor fizice. Pe scurt, au furat ei, dar a castigat si supusul. Cum este posibil ca grecii sa dea bunusuri, ajutoare si diverse scutiri angajatilor cu peste 1000 de euro, iar Romania sa inceapa cu inghetarea salariilor de 159 de euro (iar acum, taierea lor!)? Grecoteii, ungurii, cehii, polonezii (cu economia cea mai liberala!) isi protejeaza specialistii, functionarii, intreprinzatorii, in schimb romanii le dau la cap? Cu ce scop?
    Ce interes au “oligarhii” in falimentarea economiei romanesti? Oamenii de afaceri chipurile produc/intermediaza vanzarea bunurilor si serviciilor. De ce si-ar dori saracirea a unui milion de oameni? Singura explicatie ar fi ca asteapta scaderea puterii de cumparare a (si asa) saracilor -reamintesc, Romania se afla pe ultimul loc in europa in ceea ce priveste valoarea salariului minim pe economie, numarul de ore libere si numarul de zile de concediu anual.
    De ce oligarhii asteapta alti saraci lipiti? Sa ramanem cu picioarele pe pamant, pupinbasescienii vor veni imediat cu scenarii de tip Zeitgeist! Nimic din toare astea! CALCUL ECONOMIC PUR. Pur si simplu pus in balanta castigul si pierderile romanul viu & romanul mort. Intreprinzatorii care au mizat pe euro si-au facut calculul pe scaderea constanta a monedei nationale, deteriorarea situatiei economice, aducerea romanilor la sapa de lemn si (de la becali citire) ieftinirea proprietatilor imobiliare. Cu alte cuvinte, valori de luat pe moca. Terenurile, gradinile, cladirile, bogatiile naturale aflate inca in proprietatea romanilor. Cu “privatizarile”, o parte infima din avutia romanesca a trecut in absolut, dar bogatia reala o reprezinta terenurile si cladirile. Si ce-i de facut? Simplu, sa le luam. Sa le cumparam? Fereasca sfantu’, pe gratis! Plan de afaceri realist, lucid, pragmatic.

    Ati putea deduce ca ii iau apararea lui Traian Basescu. Pana ieri i-as fi luat-o, poate as fi spus ca el vrea binele natiunii, da’ mogulii il sapa. Ca sa descopar ce? Ca, basescu recunoaste singur faptul ca A TRADAT INTERESELE ROMANILOR:

    Basescu a tradat Moldova
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-08-04&id=256587
    “Referindu-ma la consecintele nefaste pentru cetatenii de dincolo de Prut si la deficitul de prestigiu si autoritate al Romaniei, generat de modul in care Traian Basescu a gestionat relatiile cu Republica Moldova, am pus pana acum acest lucru pe seama inculturii sale politice. Si a temperamentului sau impulsiv. Si a lipsei sale de consecventa. Nu este insa deloc exclus ca huiduielile pe care le merita seful statului roman, atat in tara, cat si in Republica Moldova, sa aiba si o alta cauza. Nu o politica pur si simplu gresita, ci o politica deliberata si elaborata”.
    http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-08-05&id=256615

    Basescu a facut parte din toate Guvernele antiromenesti:
    - negocierile proaste cu FMI-ul in anii ’90,
    - privatizarile criminale din perioada de gratie amintita,
    - falimentarea exportatorilor romani dupa 2004.

    Acum este blocat dinnou orice proiect identitar romanesc prin aruncarea in groapa a intelectualitatii (“tampitii”), a tuturor specialistilor, a managerilor competenti, a oricarei urme de creier in administratie. De ce?
    FIRMELE DE PARTID PROESPERA PE FONDUL INCOMPETENTEI, al inculturii si al prostirii populatiei.
    CREIERUL ESTE UN PERICOL PENTRU FITZELE PREZIDENTIALE.

  18. 18 Alex august 5, 2009 la 4:22 pm

    tiberiu, PSD a negociat la randul sau cu FMI-ul. SINGURUL guvern care a dus la capat cu bine un acord cu Fondul. Interval in care interesele romanilor (depotriva comercianti, salariati, intelectuali, tarani) nu au fost neglijate.

  19. 19 Alex august 5, 2009 la 4:41 pm

    Metaverse, un articol normal. Dar in tara dusilor cu capul normalul este vazut drept anormal si viceversa.
    Ideea e ca nu boc stabileste numarul angajatilor din administratie, ci fiecare unitate in parte. Inspectoratul hotaraste de cati profesori are nevoie, primaria de cati functionari, spitalul de cati medici.
    PLATESC GUVERNUL sa faca rost de bani (finantari, absorbtia fondurilor structurale, imprumuturi, impozite), nu e in stare, next.

    PS Deontologii n-au auzit de descentralizare? De ce administratia locala este privata de fondurile cuvenite si ramane la mana coalitiilor de moment? Intrebarea nu e retorica?

    PPS ANAF-ul nu este impotent de sase luni de zile in a colecta taxele si impozitele de la marile intreprinderi (multiveceuri, firme-capusa, firme clientelare, firmele securiste). Iar hotzii au tupeul sa ceara reducerea impozitelor! Asadar, desi nu platesc impozite, marii “boieri” sunt revoltati ca platesc 16% DIN CAT DECLARA.
    Nu ca nu aveam pana in prezent repulsie pentru Antene, dar JN a ingropat de anul trecut orice investigatie referitoare la “mediul de afaceri” din era tariceanu. Pana in nov., antenistii zelosi aratau cu degetul offshore-urile ( http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1153777-ziarul-bursa-sorin-ovidiu-vintu-lantul-off-shore-uri.htm , dar n-am la dospozitie deconspirarile antenelor care, in prezent, o lasa moarta).

    Numai Mircea Badea are curajul sa ne spuna pe romaneste ca udrea, ridzi, EBA sunt NUMAI varful aisbergului, in tara asta adevaratele furturi au alte proportii, deci
    SE FURA BINE!

  20. 20 Basarabeanu august 5, 2009 la 5:11 pm

    Consecinţe cosmice

    Cancerul de col uterin, are la bază în numeroase cazuri, cauze de ordin mecanic pornite de la neconcordanţa dimensională (adâncime<< lungime), în condiţiile în care cuplurile se aleg şi după alte criterii. Amputarea în masă a lungimilor cu 20% din dimensiunea nominală ar putea fi aleasă de actualul Guvern ca soluţie salvatoare. Dar de ce amputare şi nu limitatori de lungime graduali guvernamentali, însoţiţi de impozit forfetar ? Riscul intercondiţionării impotenţei guvernamentale cu cea sexuală, ar putea fi fatal naţiei noastre, cu trimitere şi spre adevărata cauză a dispriţiei vieţii pe Marete care s-a confruntat cu această necoordonare dintre cele „două capete”.

  21. 21 instalatorul august 5, 2009 la 5:15 pm

    Nu stiu daca dl Nastase a scris acest articol in urma comentariilor de pe blog relativ la acest subiect ori inainte de aceste comentarii, dar articolul, foarte bun, ilustreaza comentariile scrise. Iar odata ce presedintele Basescu a afirmat in cel putin doua rinduri in interviuri televizate (spre sfirsitul lunii ianuarie, daca nu ma insel) ca numarul angajatilor statului se apropia de optim in timpul guvernarii Nastase, ei bine, asta ne scuteste de orice fel de discutii privind competenta gazdei noastre in aceasta problema. Dl Nastase simte punctul vulnerabil al acestul 20% generat de cuplul Basescu-Boc: aici cei doi fac o echivalenta discutabila si anume ca 20% economii la buget inseamna 20% angajati ai statului care trebuie “economisiti”. Aceasta echivalenta fortata ma face sa cred – este doar o opinie – ca sub aceasta aparenta a economiei este acoperita o portita de introducere a unui numar suplimentar de pedelisti intre angajatii statului. Doua lucruri ma fac sa cred ca ar putea fi vorba de asa ceva: primul este acela ca dl Tariceanu a reusit sa suplimenteze numarul angajatilor statului cu nu mai putin de un sfert de milion de persoane absolut pe tacute, in timp ce lumea credea ca vorba aia, vin altii dar in locul unora care pleaca; al doilea este acela ca dl Boc a gasit un numar deja excesiv de mare de angajati ai statului si nu a mai avut suficiente plasamente pentru oamenii sai, lucru important in perspectiva alegerilor care vor urma, indiferent daca va candida dl Basescu ori dl Boc. Ori pot fi concediati cu zarva mare (si cistig imagistic) 20% pentru a fi adusi apoi, in surdina, dupa exemplul taricenist, sa zicem un 10% oameni proprii, adica peste 100 mii persoane. Avem doua dintr-o lovitura: si o economie salariala de 10% si peste 100 mii oameni proprii aranjati si gata de a lupta cu mai mult curaj in toamna, ca niste oameni care lupta si pentru ei si nu doar pentru bucuria personala de a-l vedea inca o data pe dl Basescu presedinte. Iese si cistig la popor (mama, taiem in carne vie, dam parazitii afara oricare ar fi ei, votati-ne candidatul) si cistig la propriul partid (nu are nici un sens sa trec sub tacere ca impresia mea este aceea ca membrii partidelor noastre vad acum relatia lor cu partidele ca pe una de schimb: muncim pe brinci pentru partid, dar vrem sa fim si noi rasplatiti in caz de succes) si, in plus, probabil este indeplinita si o cerere a fondistilor monetari internationali. Totul este cum o dai ca sa sune si sa arate bine.

  22. 22 Metaverse august 5, 2009 la 5:49 pm

    @leo – ai putea trece drept un personaj simpatic (chiar asa marcat si remarcabil de/printr-o inteligenta negativista) daca n-ai fi atat de afectat de limitari si prejudecati. Vad ca de optimist esti optimist. Desi n-ai recunoaste crezi (aproape mistic) in puterea comunicarii chiar daca formal preferi sa ramai atasat unui (fals) blazon care constrange comunicarea la o simbolistica atat de saraca. Culmea este ca tocmia rigiditatea pe care ti-o critic (sic) mi-a atras atentia supra faptului ca, in fond, esti un personaj… simpatic. Nu chiar atat de simpatic precum Sibilla dar orisicat!

  23. 23 Boc SA august 5, 2009 la 6:32 pm

    Parerea mea este ca 20% dintre comentatorii de pe acest blog sunt in plus si ca ar trebui sa se reorienteze catre blogurile private sau chiar catre private. Parerea mea!

  24. 24 i.nicolae august 5, 2009 la 7:32 pm

    Basescu si Boc vor asta ,vor aia .Domnule Nastase jumatate din ministri “guvernului Boc “sunt de la PSD,si am vazut ca uni s-au conformat deja ,si apreciez asta pentru ca sunt destui paraziti printre bugetari.Adica,neamuri :cunostinte;amante si alti cumetri,cine nu vede asta e un nemernic .N-ui bag pe toti bugetari in aceasta oala dar totusi sunt prea multi.Luna de luna platesc impozit la stat{intre 600 si 2000luna trecuta) si ce aud:
    -sunt 10000 de pensionari cu peste 10000 RON pensia
    -sunt directori si directorasi cu peste 100000 salariu
    -soferi cu 4000 etc etc.
    Cum trebuie sa ma simt eu cand ma duc la medic pentru un consult si trebuie sa mai dau niste bani,sau fereasca sa ajungi in spital ca trebuie sa cumperi totul inclusiv doctorul?Vreau ca bani mei sa fie utilizati eficient in invatamant :sanatate: infrastructura etc,nu sa platesc niste paraziti sau voturile lui Geoana.Asta-i culmea “sunt de acord cu reducerea cheltuelilor dar sa nu disponibilizam .Pai cum vine asta.
    Poate le dam si cate 25000 EURO de fiecare nu ?Avea dreptate Dl.Iliescu asta nu are nimic in cap.Ce zici nea Caragiale ?
    Ce facem cu legea unica de salarizare ,iar o amanati .Aha vin alegerile.
    Ce facem cu salariile profesorilor>Mama ei de demagogie.Toata clasa politica este o apa si un pamant,trg la ciolansi sa-i vada soacrele presedinti.Numai Basescu face tampeni ? Ia mai priviti in jur.
    Toate cele bune.

  25. 25 Daniel august 5, 2009 la 7:46 pm

    @Larisa
    Remarca despre cratita, care se vrea persiflanta denota o subapreciere profunda a activitatii femeii, pe care nu o impartasesc. Ar fi multe de spus, dar nu e locul aici.
    Subiectul postarii este articolul din JN. Acesta se refera la greseala de a privi lucrurile simplist. Pentru asta trebuie oameni educati, experimentati si motivati. Cu regret spun ca ii vad mai mult in pozitii marginale decat in functii importante de decizie. Cabinetul de diletanti Tariceanu a prins cel mai mare boom economic de aceea a putut sa reziste in conditiile unei politici complet rupte de realitate. Acum este exact invers. Ar trebui sa conduca cei mai abili si mai experimentati cu putinta si nici asa nu stiu cat ar putea rezolva. Nu este vremea jumatatilor de masura. Totodata nu cred ca se mai poate face mare lucru acum dpv practic in conditiile date. Acesta este si motivul pentru care adopt o atitudine mai relaxata si mai abordez si subiecte off-topic uneori.

  26. 26 Sami Ionescu august 5, 2009 la 10:21 pm

    Poate dupa astfel de masuri , cu “20%” , reusim in sfarsit sa scapam de martafoiul Basescu si de piticul rautacios Boc, caci oricum in atatia ani nu am vazut nimic bun din partea lor.
    Nu stiu de ce unii il vad pe Basescu ca pe un geniu. Mie mi se pare ca arata ca un fost turnator de vas si cu inteligenta pe masura acestui gen de post. Ma rog, sa nu fiu chiar atat de dura ,…, stia si sa conduca un vapor, apoi a invatat cum se poate vinde un vapor ,…, apoi doua …etc.,etc.,.. si ce nu i-a mers bine? De fapt la noi in tara ,cu cat esti mai borfas,cu atat esti mai “de pus in rama” si te priveste lumea cu mare respect.
    Cu reducerile de 20%, indiferent la ce se refera si cand, probabil ca cei doi ori au o fixatie pe cifra asta, ori o viseaza noaptea si o tot joaca,…, mai bine ar juca-o la 6/49 si ne-ar lasa cu masurile lor.
    Am mai spus-o si o repet! Daca tot sunt necesare masuri de protejare a bugetului , de ce nu se impoziteaza bogatia,lacomia si de ce nu se umbla la redevente , sub pretextul crizei . Un functionar fara slujba, poate fi o mare drama sociala , poate are familie,copii, batrani in intretinere, sau are vreun credit si ramane pe drumuri. In schimb, cei bogati , pot plati, caci au de unde , pentru lux , iar cei ce au pus mana pe resurse , raman multimiliardari si pe perioada crizei, deci , pot plati mai mult.
    Oricum pe marii magnati de la noi, eu ii consider hoti si in plus sufera de paranoia lacomiei si a puterii, boala ce trebuie tratata la Balaceanca .
    De ce intotdeauna, numai omul de rand trebuie sa plateasca?
    Se tot invoca democratia ! Ce e aia? Caci la noi este anarhie, iar in plus , dintr-o tara industriala, am devenit una de prapaditi fara meserii. Semianalfabetul de Ceausescu a construit o intrega economie in 20-25 ani , iar acuma, dupa 20 ani, nu se vede nimica. Nu este nici un progres . Ne ducem tot mai jos .
    Ni se tot vorbeste de solidaritate! Dar cei superbogati, de ce nu se solidarizeaza cu omul simplu pantru a trece criza ? Sa nu ajunga oamenii sa se solidarizeze pe strada ca in 16-22 dec.89.
    Le-a mers si le merge furaciunea si frauda , din cauza ca poporul asta este superprost si las. Daca erau in alta tara, iesea cu lupte de strada numai daca pronuntau minus 20%. NIci n-ar mai fi ascultat la ce era minus 20% si erau pe drum. Apoi , de ce se pastreza cota unica de impozitare de 16% . Trebuie clar diferentiat impozitul. Sunt fel si fel de variante . Eu am propus sa fie diferentiat in functie de marimea adaosului comercial . Asa ar fi cel mai cinstit. Taxarea lacomiei. Dar, vorbesc la pereti!
    Si nu inteleg, PSD-ul nu are nici un cuvant de spus la nimica ? Vorbesc in adevaratul sens al cuvantului.
    In ritmul in care mergem , ne ducem de rapa . Stiu ca asta se vrea de catre unii, mai ales din afara . Daca vom fi complet ruinati, ne iar pe degeaba, adica la snop . Si asa suntem sclavii si desputitorii Europei. Ne privesc de parca am fi maimute si nu oameni.
    M-am saturat si de toate patachinele, gen eba si udrea , care n-au in cap decat posetute si fustite mini si nu fac dacat sa traga sfori ca sa le intre banii in conturi. Cheltuiesc banii tarii de parca ar fi ai lor, de acasa.

  27. 27 Metaverse august 5, 2009 la 10:23 pm

    Cred ca pe undeva s-a pierdut ceva. Sau poate doar s-a transformat!

    @leo – ai putea trece drept un personaj simpatic (chiar asa marcat si remarcabil de/printr-o inteligenta negativista) daca n-ai fi atat de afectat de limitari si prejudecati. Vad ca de optimist esti optimist. Desi n-ai recunoaste crezi (aproape mistic) in puterea comunicarii chiar daca formal preferi sa ramai atasat unui (fals) blazon care constrange comunicarea la o simbolistica atat de saraca. Culmea este ca tocmia rigiditatea pe care ti-o critic (sic) mi-a atras atentia supra faptului ca, in fond, esti un personaj… simpatic. Nu chiar atat de simpatic precum Sibilla dar orisicat!

    @Alex – Daca articolul cu pricina e de un “uluitor” explicabil politic cel continut in comentariile vizitatorilor este inexplicabil. “Oamenii” se prefac incredibil de bine ca nu stiu cum anume si de ce a fost supra-saturat sistemul administrativ cu personal angajat pe criterii extra-profesionale, ca n-ar stii ca primariile, prefecturile, agentiile si etc ar fi cuibul de lancezeli caldute ale tuturor pilosilor natiei de talie mica. Mici dar multi. Parca nu s-ar cunoaste ca directorii de scoli (in anumite judete) sunt schimbati daca nu sunt din PSD si ca pentru a avea garantii de angajare in anumite agentii guvernamentale oamenilor li se sugereaza sa se inscrie in acelasi PSD. Nu ca celalalte partide ar proceda altfel. Sistemul administrativ a absorbit in virtutea inertiei mult prea multi pilosi fata de capacitatea sa naturala de a tolera “social” sau “socialist” acest gen de angajati. Criza actuala n-a facut decat sa vizibilizeze aceasta stare de fapt. Din pacate orice masura de corectare, dincolo de contrele si presupunerile de tip “instalator” este menita esecului pentru ca primele victime ale corectiei vor fi ne-pilosii ajungandu-se astfel la o proportie si mai catastrofica a “personalului intretinut” in sistem. Nu atat procentul de disponibilizare e problema ci cum anume sa se opereze o corectie chirurgicala corecta prin care sa fie eliminati lenesii, incompetentii, pilosii. Asta e problema. Daca 20% nu e procentul corect asta se poate corecta ulterior pe baza unui feedback perfect masurabil. Dar cum sa masori daca masura corectiva a atins punctele nevralgice in fiecare institutie vizata sau nu asta va fi mult mai greu. Nu Alex? Nu inteleg pe ce se bazeaza increderea ta in discernamantul unitatilor “socialiste” in privinta necesarului de personal. Eu stiu din experienta ca asa ceva nu exista. In aceste unitati vor fi angajati oameni atat timp cat e posibil/admisibil sa se faca angajari si nu in masura in care este nevoie (precum in sectorul privat). Dupa angajare se va gasi ceva de facut pentru fiecare. Nu e normal ca venitul mediu in “sectorul socialist de stat” sa fie mai mare decat cel din sectorul privat. Fie si pentru ca asta va incuraja oameni sa se refugieze in acest sector in detrimentul celui care produce valoare in sistem. Ponderea intre numarul de angajati in sectorul bugetar versus sector privat este de asemenea nu injusta ci gresita, economic vorbind (in ce masura procentual ne poate spune dl. Cosa). Despre asta e vorba si nu despre descentralizare sau campanie electorala.

  28. 28 Minerva august 6, 2009 la 10:30 am

    Premieră în veşnicia Raiului

    Boc s-a strecurat prin labirintul înţelepciunii pentru a ajunge în paradisul proştilor, pe care l-a aflat gol, semnând în cartea de primire la poziţia nr.1 a „orfanilor de minte”…

  29. 29 Marcus august 6, 2009 la 4:42 pm

    Golanu’ rosu mai “cool” decat cel portocaliu
    05/08/2009

    Daca ar mai trai Nenea Iancu (Dumnezeu Sa-l Odihneasca !) si ar trebui sa se inspire din comportamentul oamenilor “poiltici” ai vremii, nu s-ar mai intreba “noi de ce sa n-avem falitii nostri?” ci, acum, in anul european de gratie 2009, intrebarea ar trebui reformulata in sensul “noi de ce sa n-avem golanii nostri?”.

    Si asta deoarece “voga” politicii mioritice de iarmaroc, promovata odata cu instalarea asimetricului la Cotroceni, presupune transformarea actului politic intr-o mare golaneala.

    Pentru a nu ramane unicat in peisajul dambovitean, replica asimetricului fiinteaza cu mult succes pe litoralul insorit al Marii Negre.

    Asa ca, daca golanu’ portocaliu s-a dovedit mare jmecher de cartier in ceea ce priveste matrasirea flotei comerciale romane sau in atribuirea ilegala de apartamente propriei sale persoane, golanu’ rosu de litoral l-a depasit la smenuri, prin sporirea considerabila a averii personale cu fel si fel de proprietati si lichiditati obtinute prin metdodele specifice ale parandaratului practicat imediat dupa instalarea actualei clase politice la carma tarii.

    Daca golanu’ portocaliu se afiseaza fara niciun fel de jena sau retinere, public cu o parasuta pe post de Duduie ispravniceasa, golanu’ rosu o pune de un salt cu parasuta in scopuri turistic-promotionale.

    Ca replica la actiunea golanului portocaliu de a-si admira odrasla defiland gratios ca prezentatoare de moda si de a se intoli electoral, la sanchi, cu clop si cu bundita, golanu’ rosu a mers mai departe, si-a tras ostentativ uniforma germana de trista amintire si a batut pas de defilare insotit de coconu’ vatasesc, pe post de ordonanta, tot la o prezentare de moda.

    In timp ce golanu’ portocaliu se ascunde de lege in spatele imunitatii prezidentiale, golanu’ rosu are legea la degetu’ mic de la picior, pe meleagurile litorale pe care le vataseste, nepierzand niciun proces din sutele cu care se poate lauda, in fata instantelor tomitane.

    Si exemplele ar putea continua, garla !

    Insa cea mai mare intensitate in ceea ce priveste etalarea fitelor de cartier de catre cei doi se intregistreaza la modul de exprimare in public al “distinsilor politicieni”.

    Amandoi se dovedesc posesori ai unui limbaj neaos de mahala care face deliciul unui public din categoria “mancatorilor de seminte si iubitorilor de telenovele si manele”, atunci cand el este asociat cu asa-zisul “discurs politic”.

    Trebuie totusi remarcat faptul ca, in toate disputele directe sau indirecte de pana acum, golanu’ rosu l-a surclasat pe golanu’ portocaliu.

    Daca golanu’ portocaliu, spre exemplu, s-a ales cu un vot de blam public in cazul referirilor pe care le-a facut cu adresa la nivelul de igiena cu care o anumita etnie mai tuciurie iese in lume, golanu’ rosu a iesit nevatamat dintr-un meci juridic disputat impotriva unei “proaste” portocalii de la Mediu, Sulfina pe numele ei.

    Tot cu victorie se poate lauda golanu’ rosu si in meciul pe care il duce de mai bine de patru ani de zile impotriva DNA-ului golanului portocaliu, asmutit de acesta intru infundarea sa juridica.

    Ultima runda a meciului de golanisme dintre cei doi l-a dat invingator la puncte, tot pe golanu’ rosu.

    Si asta dupa ce ANI-ul golanului portocaliu a anuntat cu mare tam-tam in media ca, in sfarsit, a gasit modalitatea de a-l infunda pe golanu’ rosu si de a-l descauna din tronul de arendas al litoralului romanesc.

    La aceasta lovitura sub centura, golanu’ rosu a iesit nonsalant pe sticla si a anuntat ca la controlul in chilotii personali, la care a fost supus de poterasii golanului portocaliu, acestia nu au gasit un mare rahat cu care sa-l improaste, asa cum s-au invartosat sa anunte in media si la Cotroceni, ci li s-au umplut mainile de boasele golanului rosu.

    Asta de golanie, sau cum ar parafraza romanasu’ de rand, golanu’ rosu a gasit ac de cojocelul electoral al golanului portocaliu!

  30. 30 Sibilla august 6, 2009 la 5:00 pm

    Am revenit pe plaiurile meta-bloggăritului… evident, nu atât de dragu-mi e comunicarea şi relaţionarea prosocială, ioi şi tulvai, tăt străineză unora şi haltora, cât de .. doru-mi-era de nişte dragi colegi de la care iau notiţe şi-i urmăresc cu interes, dar… hai să recunosc, paşnică, mică şi inofensivă cum mă ştiază neşte neicuşori de pe-acilea şi oriunde-aiurea-pretutindeni, mai ales mă-ntitulai la datorie pe redute contra zmintelilor unor pufuleţi şi pufarine, iote-aşe, di zimbatică, bre lume, bre…
    Metooo… majkă… ia o pauză bubii, ce te-nfoiaşi aşe şi… la cine oare di fapt… ?
    Lumile ie ocupate să petreacă :
    http://sfinx777.wordpress.com/2009/08/06/%E2%80%9D-sa-se-vada-n-toata-tara-cum-petrece-timisoara-%E2%80%9D/
    Dosta, meto, fuguţa la nani, seriosno… go, go, gooo… acuşica-ncepe Steaua să sclipească… ;) :)
    hau viderzănt , bre meto, majkă…
    Zbogom, mie, normalno, nănic pufos ţie, pezevenghiule.
    Sibilla

  31. 31 Maximmouse august 6, 2009 la 8:09 pm

    @Boc SA!

    Ok! Dupa dumneavoastra!:)

  32. 32 Boc SA august 6, 2009 la 10:28 pm

    @Maximmouse – se vede treaba ca esti o persoana sensibila care simte cu usurina musca prin basca. In ceea ce priveste ordinea de evacuare exista niste norme. Ladies first (Sibilla poata batic) apoi batranii si copiii. Asadar si in orice caz esti inaintea mea pe lista. Nu uita sa iei si musca. :)

  33. 33 Bibicu august 7, 2009 la 8:56 am

    A venit vremea

    Clopotele crăpate de scârbă bat apoteotic, cu sunete dogite : “du-l, du-l, du-l, că de flotă e sătul !”. Muribundul Traian Băsescu are parte de un maslu special în timpul căruia tot poporul – în curul gol – şi cei 322 – în genunchi pe monede naţionale aşezate ţuţ – se roagă de duca lui, prin paradosul ferit de ura naţională. Preafericitul, cu detectorul de păcate în stânga şi în dreapta cu patrafirul ce acoperă ochiul hulit al muribundului, îl trece prin tot chestionarul, din care spicuim – cu păcat – următoarele:
    Î : Ce s-a întâmplat cu flota ?
    R: A intrat la apă (detectorul scoate sunete satanice).
    Î : Dacă ai preacurvit cu… ?
    R: Răspunsul a fost dat la tv de a doua copilă.
    Î : Ce ai avut de împărţit cu Adrian Năstase ?
    R :Scaunul blestemat de NC…
    Î :D orinţă ?
    R: Să duc cu mine secu-dosarul şi carnetul roşu – actele mele de identitate, că…cine ştie !

  34. 34 Libelula august 7, 2009 la 12:07 pm

    @Minerva- “Boc s-a…” Aha ! te referi la doi de acelaşi calibru. M-am prins !

  35. 35 Sibilla august 7, 2009 la 3:11 pm

    @Boc SA,
    Hai nu fii trist şi să nu plângi pe-acilea, bre pufulete… rămân, ştii bine, nu-s muhere-n izmene cum mulţi tavariş, dar, precum Arkan, nah… ” mai bine Leu o zi decât vierme o viaţă ”… Cum nici batic sibilina n-o purta vreodată, musculiţe ca tine mă dor la bască, iar chipiul de partizan la purtător mie mereu, nu te oftica… ar trebui să te facă să roşeşti neicuşorule, no dă-ţi doujde palme, pentru început, apoi ia o pauză şi respiră.. Ai nevoie, cu sârbii nu-i de glumit , au experienţă în a detecta şi spulbera ” invisibilii ” ;)
    Ce zici că te doare.. ?
    Mi se rupe mie de boci, curţi de majorete, purtători de şorţuleţe d-alea cu însemnele halea caraghioase, fraieri, pufarine, măştile-ţi dija răsuflate, etc, etc.. Mai sunt încă români ce se tem DOAR de Dumnezeu şi de ceea ce zace-n ei.. la o adică… ;) Cum sibilina mea făptură numai muieruşcă nu e, are totuşi zapis de corcitură sârbo-română, păzea ! Tot nu v-aţi dumiritu-vă unele harmate de blonde măşti cum şed la capitolul rezistenţă, răbdare şi curaj… haoleooo.. sărmanii di voi… natrag pe redute ! Viaţa m-a-nvăţat să ştiu pierde o luptă, să nu-nchei armistiţii, să nu mă complac făcând compromisuri, să duc războaie de durată, să-mi urmez Calea, să merg până la capăt… eee… te ţine, zici ? Adevăr sau provocare ?
    Da ” vajnici ” mai sunteţi câte unii în spatele monitoarelor pitiţi, că-n fond… păliţi în faţa sibilinelor şi asta vă scoate din tăţi ţâţânii, motiv pentru care zndrăngăniţi până şi prin grădiniţele blogosferei, cam astea vă sunt limitele. Slabi…
    Haide, zdravo !
    Sibilla
    P.S. ând te hotărăşti să pleci, ori schimbi again masca, nu te obosi să saluţi, bicouz, nu ştii să duci trei degete unite la chipiu, nu te lasă ştii tu cine… ;) :)

  36. 36 leo august 7, 2009 la 7:06 pm

    Suntem mai săraci cu o lacrimă de zâmbet, şi nici măcar nu tresărim…

    Acum, privighetoarea din minele văii Jiului îi cântă lui Dumnezeu. Iar noi rămânem cu piţifelnicii…

  37. 37 Boc SA august 7, 2009 la 8:14 pm

    @Sibilla, cata risipa de pseudo-cuvinte si si alea copy-paste dupa anterioarele douazeci de interventii. Ca de consecventa esti consecventa. Pardon, rezistenta din rezistenta, din filmele cu partizani-arkani-aracani. N-am nici o indoiala ca asa o sa faci si o sa-ti urmezi calea pana la capat. Dar nu mai sari si tu asa ca arsa cand te pomeneste cineva ca dai impresia de disperare-n priviri. Si-ti sta rau ca dihanie care nici muierusca nu (mai) e si nici pura de vreme ce-i corcitura. Ok?

  38. 38 Ion Dolan Escu (jr) august 7, 2009 la 9:05 pm

    Elmmar ai incurcat-o! Uite ca ai concurenta pe specialitate. Si ce concurenta! A venit leo. Sper ca nu te vei resemna prea usor. Nu-l lasa sa-ti ia felia. Esti la fel de bun ca si el !!! :) Astept cu nerabdare melodia ta.

  39. 39 leo august 7, 2009 la 11:12 pm

    Qoud erat demonstrandum: noi rămânem cu piţifelnicii… ce nici măcar din greşală n-ar rata ocazia de a întina vreun moment de reculegere prin care alţii înţeleg să-şi ia rămas bun de la valorile ce, cum bine spunea cel mai mare poet român în viaţă, amarnic ne mai aruncă în genuni „bilanţul contabil al veacului trecut ( http://www.jurnalul.ro/stire-special/a-murit-o-mare-cantareata-517186.html ).
    Trăzni-v-ar Dumnezău de jigodii degenerate…

  40. 40 Sibilla august 8, 2009 la 2:21 am

    @Boc SA…. de la Bocşa bag seama ;) Bocşa de Caraş-Severin, ca să fiu limpede ” tinere ” talent … :) ))
    Corciturile sunt personalităţi puternice, mai mult, eu am tradus corect în limba română ce-nseamnă Boc Sa, pentru colegii care nu au sesizat, evident, nu-mi divulg sursele. Tălică, traduci prost însă, te ajut alfabetizându-te cu răbdare : arkan vine de la arhan=arhanghel… O, Boje, şi mai aveţi tupeul să trâmbiţaţi prin media ” buna vecinătate şi convieţuire cu sârbii ”, sau vă referiţi doar la unul anume care se sacrifică săracul şi tăcu când trebui musai, hmmm? Buldogul nu-i niz -nai nici el, deh..
    Mai departe… ca să vezi răbdarea sârbului, pseudo-blondo, cum te cunosc mai bine ca oricine, mizasem pe aşa zisul matale cinism, în realitate, ranchiună şi orgoliu, iar te trădaşi demascându-te, iată, în acelaşi plictisitor mod : ” disperare-n priviri ”, ” dihanie ” … refresh: ” deformare a naturii ”… Păi n-am eu oare dreptate când zic că unele ie bune de nimic dar ce-i drept, rele răăău di tăt di muscă, d-aia se cred muieruşti zic iele jinduite de tăt ce-i macho iară ” succesurile ” lor spun limpede , altceva :) Drak te pune cu sârbii pe care-i numeşti nebuni , mercenari, etc, bla, bla, bla… încă mă subestimezi… pierderea ta. Câştiguri, promise doar de hăla care uită doina ceea : ” care frunză pică jos, nu mai urcă unde-o fost .. ”, sama să nu-ţi cadă curul între multele luntre, ţii minte proverbul cu ulciorul, da?
    Ce fel de făptură sunt eu, ai să crăpi şi n-ai să fii vreodată, cum bine zicea majka mea: ” să fii BOU/VACĂ poate oricare, să fii OM e lucru mare ” ( proverb tradus din srpska ). Mititica de dumneamea e OM mai întâi de toate şi orice, tălică, tot la rubrica Mata-Hari, ajenturi, chestii… nu te mai maturizezi? Grav, pentru că nu doare, durerea ţi-ar da de gândit, însă eşti prea busy să te amuzi cu un anume specimen cu înclinaţii spre melodramele cu iz de Anna Karenina… mai vrei?
    Să zici când ceri time out, ţin seama de corasonul tălică, şi, nici nu intenţionez să-ţi buruiez generatorul de IP-uri, mi-s dragi observaţiile pe termen lung, eşti un subiect de urmărit, nu şi interesant, ai devenit clona previzibilului. Îţi înţeleg frustrările, e greu să-ţi vânzi sufletul ghemonilor şi să supravieţuieşti cu şi între ei, buba la tine e cu ” orgasmul intelectual ”, te supraapreciezi, ia asta ca temă de casă.
    dasvidania ,
    Sibilla
    P.S. văzuşi că nu am spus laku noc, because… niko kao ja, istina? ;) :)
    Să nu zăuit, când foloseşti expresia ” nu mai sari si tu asa ca arsa ”, cunoşti din experienţă cum e să fii arsă… ? No aşe, rămân modestă, prefer roua dimineţii… detest, ăăă… ţigările fumate, apa vie şi Cerbii sunt atât de diferiţi de mârlani, iepuri, guzgani etc… iegzberto…
    Pe final n-am mai catadicsit să pun toate ghilimelele, te ocupi, am alte trebi ;)

    @Ion Dolan Escu (jr),
    Că unii sunt muheri în izmene e limpede, că unele se dau macho apelând la măşti, uite, mă repet, tot la blonde rele de muscă mă duce gându-mi sibilin, prea sibilin pentru tălică se pare ;) :)
    Vulpeo care eşti… acrii ţi-s strugurii, again? Asta da durere şi suferinţă pe tine şireato :) ))
    Ia de-acilea melodie, sau… nah :

    Şi pentru că doinele sunt indicate în meloterapie, dar şi-n tehnicile hipnozei, ia şi asta :

    Mulţămită, tavarişa? :) ))
    Cam cât de nerăbdătoare eşti… o yoy, sau numa ioi.. :) ) Nu doresc răspuns, pe onoarea me de sibilină, iar eu ştiu ce-i aia spre deosebire de tălică.
    Ops… numai până la ora asta ai voie la laptop?
    Sibilla

    @ELMMAR şi LEO,
    Atenţiune, cum băieţii cu ochişori bleu au tot dat cu dreptu-n stângu pe varii mirişti, s-a apelat la ” artileria grea ”, au năvălit muieruştile-n peisaj , jalnici pedelacheii de-au ajuns să apeleze la ” petarde ”, că bine zice nea Velisar să strângem rândurile… Cine cine ce le mai fată neuronul zmintiţilor la ce disperare-i apucă de-o vreme-ncoa…
    Propun la vedere să-mi lăsaţi mie ” divele ” la scărmânat, am un Har anume tumna bun de ” cojocelele ” lor, se enervează şi pierd timpul să-mi dea mie ” replici ”, pun botul, mai claro, voi … rămâne cum… ;)
    respecte, Domnilor,
    Sibilla

  41. 41 Rapsod august 8, 2009 la 1:44 pm

    Măcar d-ar pricepe

    Birema lui TB se află în proxima strâmtoare.
    Ocnaşii convertiţi duhnesc , pe gură, a putoare.
    Cârmaciul muribund dispune cu-ncăpăţânare,
    Să fie sabordată nava, cu echipajul în picioare !
    “A fi sau a nu fi” –a fost şi este eternă întrebare.


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,373 other followers