Adrian Nastase este astazi invitatul Andreei Cretulescu la emisiunea Realitatea te priveste - Realitatea Tv, ora 22.25.
Emisiunea poate fi urmarita live aici.
Echipa AN
Update>>> Transcrierea emisiunii poate fi urmarita aici.
Adrian Nastase este astazi invitatul Andreei Cretulescu la emisiunea Realitatea te priveste - Realitatea Tv, ora 22.25.
Emisiunea poate fi urmarita live aici.
Echipa AN
Update>>> Transcrierea emisiunii poate fi urmarita aici.
martie 3, 2009 la 3:34 pm
Invataturile lui Nelson catre Ceacar Voda Reales
In timpul ostilitatilor care au precedat Batalia de la Trafalgar, Amiralul Nelson a fost asistat de un Trimis Extraordinar al Majestatii Sale.
La un moment dat, cand se afla cu acesta in cabina sa sorbindu-si ceaiul de faiv, se prezinta aghiotantul lui Nelson, care raporteaza:
- Domnule Amiral, la orizont o corabie franceza!
- Adu-mi te rog, o sticla de vin si camasa rosie, ii replica Nelson.
Ordinul fu indeplinit, Nelson conduse lupta si scufunda corabia franceza.
Cand se intoarse in cabina, dupa felicitarile de rigoare, Trimisul Majestatii Sale il intreba:
- Amirale, am si eu o nedumerire. De ce inainte de a pleca la lupta ai cerut o sticla de vin si camasa rosie?
- Vinul l-am cerut pentru a-mi face curaj, iar camasa rosie mi-ar fi fost necesara in cazul in care as fi fost ranit si as fi sangerat, lucru care poate mi-ar fi demoralizat marinarii.
Dupa cateva zile de la acest incident, in aceleasi conditii, se prezinta di nou aghiotantul, cam livid la fata de aceasta data, si raporteaza:
- Domnule Amiral, toata flota franceza la orizont !
- Adu-mi o damigeana de vin si pantalonii maro, ii raspunse Nelson, la fel de livid la fata.
Dupa modelul si invataturile lui Nelson, inca de cand a venit la Putere, Zeus se incurajeaza zilnic cu cantitati impresionante de licoare scotiana. Se pare insa ca balonul de sapun, umflat la greu de pupinbasisti cu mitul unicitatii, imbatabilitatii si invincibilitatii (sic!) sale s-a cam gaurit si a inceput sa fasaie si sa puta al dracului de tare, conditii in care se impune si imbracarea pantalonilor maro.
Dupa palma primita de la ziaristii prezenti la Bruxelles, care l-au confundat cu inconfundabila trompeta cotrocenista (din nou,sic!), a venit si dusul rece al unui sondaj de opinie, care pentru prima data, oricat de mincinos-manipulative ar fi aceste sondaje, il situeaza pe Sorin Oprescu cu doua procente inaintea sa, la capitolul incredere, fara ca macar Doctorul sa-si incordeze muschii.
- Evenimentul Zilei la mine, a ordonat Zeus!
Si hop, aflam din fituica prezidentiala cat de ticalos si corupt a devenit brusc Primarul Capitalei.
- Boc, la mine, a ordonat din nou Zeus!
Si hop, trompeta cotrocenista incepe sa lanseze semnale sonore catre Oprescu, cum ca Guvernul il ajuta in pofida faptului ca reprezinta un posibil pericol pentru mult iubitul conducator.
Doamne, ce dobitoci nerusinati au ajuns sa gestioneze destinele romanilor!
Si asta-i doar inceputul. Sa te tii vere, cand o incepe oficial campania, cate tone de fecale mosite ba pe la DNA, ba prin laboratoarele Service-urilor, vor fi deversate in capetele contracandidatilor si cate ode ii vor fi dedicate Neprihanitului!
In conditiile respective, n-ar fi deloc surprinzator sa aflam spre exemplu ca, un unchi colateral de gradul sapte al lui Adrian Nastase a condus in Bucuresti hoardele de mineri, sau ca un verisor colateral de gradul zece al strabunicului Doctorului, dupa ce in 1907 a dat ordin sa fie impuscati taranii, ulterior s-a reorientat politic, si a participat in 1921 la congresul de constituire al pcr.
Asa ca romani luati-va bilete din timp la spectacolul de circ ce va sa vina!
martie 3, 2009 la 5:05 pm
Domnule Năstase
Bine aţi face dacă in această seară nu aţi sevi-o pe plăcuta Andreea tot cu celebrul castravete (Zambaccian).
Mi-aş dori să revad flota românescă şi parcul uriaş de vagoane marfă (300000 la nivelul lui 1990) iar in lipsă, pe magicianul care a dirjat fantastica dispariţie.
Vorbiţi de absenţa pliticii demografice şi alarmanta îmbătrânire a populatiei.
martie 3, 2009 la 5:12 pm
Mult succes in cusca viperei!
martie 3, 2009 la 5:31 pm
succes. ma uit!
martie 3, 2009 la 5:51 pm
@Roman Apatrid: nu stiu ce meserie aveti, dar 90% din flota respectiva, deja a indeplinit toti termenii unei casari cerute de rigorile IMO. Acest lucru coroborat fie cu o expertiza fara contraexpertiza si cu magaria aplicata la dosare grele de ducere pe apa Sambetei, a ceea ce, bun sau rau, tot noi am facut in anii de “trista amintire”, consfiinteste statutul de vinovat fara vina, al celor care au girat acest jaf national.
sa fiti iubit
marcus
martie 3, 2009 la 5:58 pm
Nu uitati: cea mai buna arma de aparare este atacul!
martie 3, 2009 la 6:23 pm
Domnul Nastase este intr-o situatie ingrata. Intrat (pe drept, sau pe nedrept) in mocirla, orice miscare ar face mareste inclestarea namoloasa.
Imi dau seama ca numai de critici n-are nevoie. Mai mult, in asemenea situatii chiar obiectivitatea binevoitoare este enervanta. Domnia sa nu asteapta decat sprijin neconditionat.
Domnia sa are suficienti sfatuitori ca sa nu-l mai irit cu observatiile mele (presupunand ca le citeste). Si totusi…
Cred ca cea mai grava eroare, in gestionarea crizei dosarelor, a fost atitudinea in propriul partid. Pedaland pe candidatura sa la Presedentie, si-a asigurat ura statornica a lui Geoana. Intre Iliescu si Geoana, trebuia sa aleaga Geoana dintr-un motiv foarte simplu: el distribuie functii. Iliescu nu da nimic.
Cum naiba sa obtina sprijinul partidului minimalizand, cu voie sau fara voie, pe seful partidului?
Pe de alta parte, atitudinea sa (a domnului Nastase) a fost a razboiului total. De data asta, total lipsit de diplomatie, a pus in discutie insasi pozitiile si functiile unor persoane. Din insi neutri sau, sa zicem, partinitori, i-a transformat in dusmani de moarte. Ma gandesc la Monica Macovei si Daniel Morar.
Daca domnul Nastase n-are dreptate, este normal ca procurorii sa-l deteste, daca are dreptate, cu atat mai mult il vor dusmani. Din adversari i-a transformat in dusmani.
Atitudinea sfidatoare fata de procurori, dusmanoasa fata de ministru, dispretuitoare fata de Presdinte, distanta fata de colegii de partid, rebela fata de oficiallii UE, toate astea au rezultate previzibile.
Ce ar fi de facut pentru viitor?
Cel mai urgent lucru este rezolvarea rapida a dosarelor in justitie daca domnia sa nu prevede o condamnare. Nu se pune problema vinovatiei sau nevinovatiei. Cred ca nici adversarii cei mai inversunati ai d-lui Nastase nu prevad o condamnare.
Sa termine cu disidenta in partid.Deocamdata, Geoana n-are un adversar serios. Deci, sa-l sprijine pe Geoana. Inclusiv pentru candidatura la Presedentie. Daca-si frange gatul cu atat mai bine.
Eu nu inteleg, chiar nu inteleg, cum poate sa mizeze d-l Nastase pe sprijinul partidului si, in acelasi timp, la fiecare interventie publica sa infiga cate un cutit in inima lui Geoana. Atitudinea sa ar fi de inteles daca ar organiza vreun puci. Dar asa…
Stiti ce-i mai nostim? Cel mai mare ajutor dat lui Daniel Morar, pentru prelungirea mandatului, l-a primit de la Adrian Nastase. Caderea lui Morar ar fi fost perceputa ca o victorie a lui Nastase. Ori, nimeni nu putea admite asta.
In concluzie:
1.Domnul Nastase sa termine cu politica de tergiversare a dosarelor.
2.Relatiile sale cu Justitia sa fie tratate cat mai discret.
3.Nici un adversar. Sa fluture ramura de maslin a pacii. Si in partid, si in relatiile cu Basescu, si cu PDL, si cu PNL, si cu judecatorii.
Cei care va incurajeaza insolenta, care cultiva razboiul total, care seimbata si va imbata cu lozinci, parasesc deobicei primii corabia.
Sucesuri!
martie 3, 2009 la 6:58 pm
succes
martie 3, 2009 la 7:25 pm
@Harabula
Tu ce propui de fapt? Ca AN sa se alinieze la coada celor care asteapta sa pupe dosul prezidential pentru a fi iertati de pacatul de lezmajestate? Esti ridicol. Treaba asta functioneaza cel mult la triburile de maimutze, nu la OAMENI!
martie 3, 2009 la 8:35 pm
Draghi
Reactia d-tale este legitima. Precizez ca eu m-am referit la o atitudine tactica. Trebuie sa termine mai intai acest balci.
Dupa aceea va popi pe cati vor voi muschii sai.
Eu zic ca-i necesara o repliere.
Pe masura ce scriu, ma enervez. La urma urmei, ce urmareste d-l Nastase, in acest moment. Adica ce gesturi asteapta din partea celor implicati. Sa-si ceara Morar scuze? Sa iasa in public Basescu si sa recunoasca ca a influientat Justitia? Sa-i dea ordin Barroso lui Morar sa renunte la dosare? Sa iasa Geoana presedinte si sa-l schimbe pe Morar?
Voi, sustinatorii bezmetici ai lui Nastase, descrieti va rog scenariul care ar duce la iesirea din aceasta criza. Care este planul? Deocamdata urlati la luna cu piciorul ridicat.
Va voi aminti de faza cu bratarile dacice. S-a anchetat, s-a judecat si lumea a uitat de ele. In mod normal asta trebuia sa fie mersul tuturor dosarelor. Indiferent daca d-l Nastase se simte sau nu vinovat.
Asa cum am mai spus, d-l Nastase are nervii tari. Eu daca eram supus atator hartuieli, eram la spitalul de nebuni, sau eram la puscarie pentruca ii dadeam cuiva cu ceva in cap.
martie 3, 2009 la 9:20 pm
@
Draghi
Ca ii urezi succes, in seara asta, lui Adrian Nastase, inteleg.
Dar nu inteleg la cine te referi cand vorbesti de “vipera”.
Realizatoarea nu poate avea nici macar in vis eficientul venin serpesc.
martie 3, 2009 la 9:40 pm
@
Harabula
In anumite situatii este obligatoriu sa vorbesti, sa spui adevarul, mai ales daca esti, in mod constant, tzinta a minciunilor intretzesute.
In mod sigur, Adrian Nastase nu spera sa se intample nici una dintre halucinantele actii la care te-ai referit retoric (se vede ca esti nervos- nu atat din intrebarile retorice cat din tipul de retorica!) in replica data lui Draghi.
In general, nu cred ca spera- pur si simplu lupta. Daca un luptator intra in ring doar cu sperante si fara determinarea de a invinge, nu are ce sa caute in acel loc. Nu este cazul lui Adrian Nastase.
Stiu ca, aparent, este o lupta cu morile de vant, caci, asa cum apar lucrurile din afara, acele asa-zise dosare de coruptie s-ar putea autoreproduce, pervers, la nesfarsit (imi este mie lehamite- acesta e cuvantul corect- de cate dosare “disjunse” din cele deja solutionate au aparut, astfel incat “publicul spectator” asista, de fapt, la aceleasi “spetze” penibile, prezentate sub alte forme).
Iti garantez ca lucrurile se vor termina brusc (in sensul favorabil lui Adrian Nastase) asa cum se intampla cand “cade vantul”.
Exceptand situatia (cu care sub nici o forma nu pot fi de acord- dimpotriva) in care ANul ar cere Camerei Deputatilor sa fie de acord cu aberanta solicitare a procurorilor, pana acum a actionat foarte bine.
Nu am nici un element in baza caruia sa afirm ca nu va actiona foarte bine si in continuare, dimpotriva.
Nervii tari (cum foarte bine ai subliniat) sunt si ei foarte importanti.
P.S.
Intr-o postare, te refereai la faptul ca Adrian Nastase nu doreste nimic pentru Daniel Morar.
Ce sa doreasca pentru o biata marioneta?
martie 3, 2009 la 10:08 pm
Succes.
martie 3, 2009 la 10:38 pm
Dle,Adrian Nastase,
O intrebare .Cum va simtiti in “cuibul cu vipere”?Pana mai ieri erati “ciuma” pentru Realitatea iar acum le sunteti “muma”.Ma bucur ca ati invins.Conteaza in primul; rand ceea ce sunteti nu ceea ce vor alti sa fiti.Pacat ca la romani nu “se poarta” intelectualii autentici iar la mare cinste este impostura .Poate in curand se vor limpezi si apele de pe meleagurile dambovitene.Va urmaresc prestatia.
martie 3, 2009 la 11:56 pm
Domnule Prim Ministru,
Are dreptate jurnalistul Chiriac la faza cu dosarele.
martie 4, 2009 la 12:04 am
Felicitari pentru “prestatia” din aceasta seara.
Observ ca aveti cateva puncte forte in discurs, pe care le repetati cu orisice ocazie…Perfect…
martie 4, 2009 la 12:56 am
as dori sa-mi ofer serviciile de aplaudac si pupator pe blogul dvs. unde sa trimit CV si cam cat castiga ceilalti?
va multumesc anticipat!
cu stima,
licentiat in comunicare
martie 4, 2009 la 3:12 am
@
Adrian Nastase
Foarte buna prestatia in emisiune!
Calm, relaxat, cu privirea surazand ironic!
Iar dialogul cu Frunda (presarat cu mici replici si contrareplici spontan “fragmentate”) a fost chiar un regal.
Daca pana si Andreea Cretulescu a fost mai mult tacuta, e clar ca a fost perfect.
Imi place din ce in ce mai putin Bogdan Chrieac.
Nu sunt de acord cu el ca nu trebuie sa vorbesti despre dosar (ci avocatii).
NU!
Procedeaza ca pana acum- efectul va fi pozitiv, in pofida parerilor diversilor “specialisti”.
E deja maine (miercuri 4 martie 2009).
Pregateste-te de drum drept si victorios!
martie 4, 2009 la 4:13 am
“Mi-aş dori să revad [...] parcul uriaş de vagoane marfă (300000 la nivelul lui 1990) iar in lipsă, pe magicianul care a dirijat fantastica dispariţie.”
Ştie cineva mai multe despre subiectul vagoanelor marfă care au dispărut ?
martie 4, 2009 la 5:03 am
@ Harabula
“Voi, sustinatorii bezmetici ai lui Nastase, descrieti va rog scenariul care ar duce la iesirea din aceasta criza.”
A ieşit. Acum el se află doar “in the long tail of the phenomenon”. Însă cele 80% care contează au fost depăşite. Bineînţeles, ai observat aceasta. Din cauza aceasta, presupun, ai transgresat “regula Nicolae Iorga”.
martie 4, 2009 la 7:45 am
Sper sa invinga ratiunea azi in parlament,in ceea ce priveste dosarele Nastase.
Aparitiile d-voastra la TV.sunt placute si reinvie speranta in vremuri mai bune pentru romani.
Succes!
martie 4, 2009 la 7:47 am
Domnule Nastase,
Vreau sa va asigur ca, pana veti obtine o noua demnitate, va sunt prieten! Asta nu ma impiedica sa nu va spun ca parte din discursul dvs a inceput sa capete aspect de lamentatie. Afara de “paragrafele pur tehnice”, restul frazelor contin invariabil sintagma “Traian Basescu”! Daca aveti un consillier de imagine, va sugerez sa-l indepartati imediat: este omul (oama) lui TB!
Dvs aveti o sarcina precisa in Parlamentul Romaniei: sunteti trimisul mizilenilor sa le reprezentati interesele. Chiar daca ati intrat in “moara” Morarului, aceasta n-ar trebui sa va indeparteze prea mult de sarcina principala. Aseara ati avut doi interlocutori de calibru. Reiterez ce v-a recomandat Bogdan Chireac: lasati lamentatiile si detaliile Golgotei dvs juridice in seama avocatilor si demonstrati ca sunteti un om politic puternic! Si nu uitati, “poporul” va fi mereu de partea celor cu aptitudini de invingator! Cat timp discursul dvs va fi impanat cu “TB” si DM”, imaginea dvs va fi estompata de parerea ca acestia nu va permit sa va odihniti, fiind mult mai “tari” in fata esicherului politic …
martie 4, 2009 la 8:04 am
@ blogideologic (martie 4, 2009 la 5:03 am)
Stimate coleg, vagoanele de marfa ajung invariabil la “fiare vechi”! Sa nu facem din tantar armasar! Parcul de vagoane (specific ca este o parere personala) era destul de uzat chiar in anul 1990, fiind inca de atunci necesara inlocuirea lui. Din pacate, stagnarea economica nu a mai facut din inlocuire o necesitate si parcul de vagoane de marfa s-a diminuat in “mod natural” catre numarul strict necesar unei economii firave, muribunde. Poate, pentru un analist, numarul de vagoane de marfa active ar fi un indicator suplimentar al unei economii sanatoase, care duduie. Numai ca, impozitele, taxele, accizele, TVA-ul si capsunile (“produsele” de baza ale economiei romanesti) nu se transporta cu trenul!
martie 4, 2009 la 9:31 am
Excesul de obraz si impresionanta carte de vizita v-au impis, ieri, spre matinala vizita de la Atena care, algebric vorbind, a scazut cu 0,5 puncte pe cele, inca insuficiente, recuperate cu truda. A urmat nocturna, in care s-a probat ca : extremismul sufletului femeii prin care dezvaluie aria terenului de joc sufletesc, este o sansa pentru barbatii ce vad in « infrarosu » pe unde sa se strcoare, ocolind numeroasele blocaje, pentru a ajunge la punct si a puncta.
Interesanta si favorabila v-a fost simultana orientare a « camarelor rivale » , si nu tocmai in ce va priveste, una anuntand « triumfala cadere » la 35 % a lui TB, intr-un aranjament sinoptic elocvent, cu intentia vadita de a contura decizia şalangerului ( a dumneavoastra domnule AN). La emisiunea de sex oral cu gura presei am parasit canalul tv, cu gandul la reţeta (revista) culinară „a la Cazan”, singura –deocamdata – care-mi face bine la „stomag.”
P.S. Cu respectul ce vi-l port, va rog sa nu uitati ca in România vieţuiesc şi cca. 18 milioane de “etnici români apatrizi”.
martie 4, 2009 la 10:22 am
[...] Adrian Năstase vădeşte acuitatea sesizării lucrurilor cu adevărat esenţiale! Astfel, într-o lume bulversată [...]
martie 4, 2009 la 10:32 am
Numai doamnele şi politicienii ştiu că diferenţa
în alegeri o poate face chiar şi un centimetru
martie 4, 2009 la 10:43 am
Doamne ajuta , astazi, dle presedinte.
martie 4, 2009 la 10:55 am
nu credeam ca nastase se mai poate ridica dupa ce a incasat… il dadeam disparut. probabil ca e de bun augur revenirea politica, nu s-au ridicat personaje notorii intre timp. cu exceptia poate a elenei basescu…
martie 4, 2009 la 10:55 am
@Aya
Adevarul nu are nimic de-a face cu disputa dintre AN si restul. In repetate randuri am scris ca eu cred (fara a putea avansa dovezi) ca AN a pus la punct un aparat organizat si ilegal de colectare de fonduri. Amploarea si disciplina acestui aparat ilegal de colectare nu a mai fost atinsa din 2004 pina acum.
Insa acuzatorii lui nu sunt cu nimic mai buni, mai morali sau mai indreptatiti sa il acuze. Ca si in conflictul dintre Preda si BGS, nu e o lupta pentru aflarea adevarului, principii, lege sau dreptate, este o lupta intre grupari/bande. Noi cetatenii de rand suntem jefuiti sistematic de aceste bande, de aceea trebuie sa incurajam divizarea lor, competitia intre ele si o oarecare transparenta. Transparenta este singura bariera pe care o poti pune politicianului roman care se gandeste doar la cum poate fura cat mai mult in timp cat mai scurt.
Deoarece Basescu a capatat o putere si o influenta periculos de mare, trebuie sa sprijinim tot ceea ce este impotriva lui. In lupta contra lui Basescu, adevarul, dreptatea sau corectitudinea sunt irelevante. Recomand domnului AN sa se concentreze pe eficienta si sa ia in calcul si sfaturile “criticilor” gen Harabula. Oricum cei care il sustin pe AN il vor sustine in continuare, problema e influentarea celor care nu il sustin.
martie 4, 2009 la 10:59 am
@nastase
Vipera a fost cam plictisito-obosita ieri, in schimb prietenul care obisnuia sa asculte ceea ce spunetzi, surprinzator de agitat. Oare de ce?
@Harabula
Voi, sustinatorii bezmetici ai lui Nastase, descrieti va rog scenariul care ar duce la iesirea din aceasta criza.
Nu pot sa iti spun decat care e conditia necesara: disparitia lui Basescu din politca.
P.S. Desi ti-am raspuns, nu imi insusesc calificativul de “sustinator bezmetic” pe care l-ai pus in fraza probabil pentru a incerca sa eviti un raspuns. Nice try.
martie 4, 2009 la 11:02 am
@ ALM
Mulţumesc ! Deci Flota a dispărut la fel.
martie 4, 2009 la 11:05 am
@marcus
De curiozitatea, presupunand prin absurd ca ai dreptate, si ca navele maritime nu pot fi reconditionate. Totusi, cam care ar fi valoare metalului din aceste nave daca ar fi dat la fier vechi? Sa fie asa cum ne spune domnul Morar – zero? Poate se gaseste in PD-L vreun specialist in recycling care sa ne poata lumina.
martie 4, 2009 la 11:26 am
Buna ziua D-le Nastase,
Sper ca la alegerile prezidentiale sa ma prezint la vot.Singurul obstacol e ca nu am cu cine sa votez pentru ca singura optiune ati fi dumneavoastra dar nu cred ca veti avea sustinere din partea partidului avand in vedere hartuirea continua la care sunteti supus de aceste hiene de pe langa tb.dar stiti cum e:speri pana in ultima clipa ca se va face dreptate.Deci promit ca voi merge la vot daca veti candida si chiar ma voi inscrie in PSD pentru a da o mana de ajutor campaniei.
martie 4, 2009 la 11:36 am
@Aya
Harabula e nevrozat pentru ca nu mai poate sa se tina de ce i-au spus shefii la briefing: “Nu te lasa distras de alte comentarii de pe blog, stai doar pe Nastase. Apasa in fiecare minut pe F5 ca sa vezi cand apare un subiect nou postat de nastase, si trimite repede un mesaj veninos ca sa fie primul la raspunsuri. Daca reusesti, are sanse sa fie citit si de altzii, si dupa cum ai invatzat, prima impresie conteaza”.
@Harabula
Ce au uitat ei sa iti spuna e ca ultima impresie e cea care ramane
@All
Ma intreb daca ziua de 4 martie va ramane in continuare o zi fatidica pentru romani. Sper ca nu. Doamne ajuta!
martie 4, 2009 la 11:40 am
@Draghi: eu nu am dreptate prin absurd, am dreptate, pentru ca stiu. 80% din parcul naval comercial pe care il aveam in 89, a fost vandut ca fier vechi, iar dupa ce a fost cosmetizat putin, mare parte a aparut in portul Constanta sub pavilioane de complezenta si cu armator strain. Desi, la momentul 89, mai bine de 60% dintre nave, erau relativ noi, au trecut totusi 20 de ani, motiv pentru care, dupa ce si-au scos inzecit pretul de achizitie, acum in mod normal, in conformitate cu normele internationale de registru si cu conventiile maritime, ele fac obiectul casarii. Observatia dumitale este justa, abia acum vor aduce un ultim ban in buzunarele armatorilor, care le-au achizitionat acum 20 de ani, prin vanzarea lor la fier vechi. Sper ca acum, m-am facut inteles.
sa fii iubit
marcus
martie 4, 2009 la 11:54 am
felicitari ptr pozitia exprimata in parlament. demascati abuzurile si discriminarile.
martie 4, 2009 la 11:55 am
koubadera zice :
”AN a pus la punct un aparat organizat si ilegal de colectare de fonduri. Amploarea si disciplina acestui aparat ilegal de colectare nu a mai fost atinsa din 2004 pina acum”.
Phuuaa ! afacerea/metoda/ecranizarea Sterling Resources va lua Oscar pentru scenariu, imagine, efecte ”vizuale”, cel mai mare borfas, cel mai corupt regizor, cea mai buna muzi…batista pe tambal, cele mai mari incasari din toate timpurile.
martie 4, 2009 la 12:02 pm
@ toti criticii domnului Nastase
Cum va explicati ca suntem atat de multi cei ce-l sustinem pe domnul presedinte Nastase ?…hai fie : unu, doi, maxim trei, patru ”plecati de acasa” ca sa-l sustina pe domnul Nastase…dar chiar toti or fi tampiti ?
martie 4, 2009 la 12:14 pm
http://beuca.wordpress.com/2009/02/24/traian-basescu-taranistii-si-imoralitatea-clasei-politice/
martie 4, 2009 la 12:34 pm
@marcus
frumoase randuri! Precizare: Nelson a fost unic, basescu nu este!
martie 4, 2009 la 1:14 pm
@marcus
Multumesc pentru precizari. Am inteles cumva pe dos primul tau mesaj. Avusesem impresia ca spuneai ca la momentul ‘90 navele erau bune doar de fier vechi si nu putea fi reabilitate. Scuze!
Ai cumva idee daca Basescu si ceilaltzi implicatzi au dat bunatate de nave pe nimic “doar” din prostie / incompetentza, sau daca au primit si foloase materiale sau de alt fel in urma acestui jaf?
martie 4, 2009 la 1:19 pm
@Off-topic
Intrebare: A primit Abramburica ordin sa scoata “cornul si laptele” din constiintza publica?
martie 4, 2009 la 1:36 pm
“Adrian Năstase nu mai are nevoie de nici o prezentare. A fost ministru de Externe, premier, preşedinte PSD, preşedinte al Camerei Deputaţilor. Acum e preşedintele Consiliului Naţional al PSD, deputat de Mizil şi blogger. Cu toată nebunia care se întâmplă acum în jurul lui (astăzi Camera Deputaţilor analizează cererea procurorului general de începere a urmăririi penale în cazul său), Adrian Năstase şi-a făcut timp să răspundă şi întrebărilor http://www.sportlocal.ro.”
martie 4, 2009 la 1:40 pm
votul de azi la camera.
sau cand un prostanac fudul si un marinar disperat de putere isi dau mana.
………………………………
martie 4, 2009 la 1:53 pm
@harabula spune: “Din insi neutri sau, sa zicem, partinitori, i-a transformat in dusmani de moarte. Ma gandesc la Monica Macovei si Daniel Morar.”
Neutri sa partinitori? Hotaraste-te!
Nu stiu daca dl Nastase ii priveste ca dusmani “de moarte”, dar cu siguranta sunt un pericol pentru democratia romaneasca. Pentru ca au au politizat, la comanda, actul de justitie in Romania, uitind de problemele majore pe care justitia era chemata pe buna dreptate de UE sa le rezolve in Romania. La asta s-a redus faimoasa reforma a celor doi euro-arhangheli sub directa indrumare a ciclopului de la Cotroceni: “cazul” Nastase.
martie 4, 2009 la 2:13 pm
@ Adrian Năstase
Nu are vreun sens generarea aceasta continuă de ironii la adresa lui Traian Băsescu. Pierdere de timp pentru ţară ! La ora actuală, secţiunea Partida Naţională din PSD, pe care o reprezentaţi, mai este interesată în marile proiecte pentru România ? Văd că acum este îngăduită, de către economia politică neo-keynesiană, participaţiunea statului în marile proiecte naţionale ! Iar dacă ne referim la proiecte de refacere a mediului înconjurător, o refacere în sens Nicolae Georgescu-Roegen pentru adăugarea de calitate prin micşorarea de entropie, atunci pot fi create o mulţime de joburi ecologice pentru “demoni Maxwell macroscopici” (persoane umane reale) angajaţi în reducerea de entropie într-un tip nou de organizaţie economică. Nu este un proiect care vă tentează, să-l patronaţi pe linie politică?
martie 4, 2009 la 2:37 pm
O emisiune placuta privirii – intimplator la concurenta cu o emisiune buna si ea a Sintezei zilei, am preferat sa vad Realitatea – in care remarc atitudinea personala – eleganta si corecta- a dlui Nastase de a nu taxa aparitia drei Basescu pe lista de europarlamentare a PD. Am remarcat ci citeva lucruri mai subtile, cum ar fi aerul de oameni cu planul facut al moderatoarei si jurnalistului, aceeasi tendinta de a intrerupe invitatii, disponibilitatea dlui Chirieac de a da sfaturi post festum si noul look politicienesc al dlui Frunda – sper ca el nu va tine tot cit o coafura. Ca o sugestie personala – si subiectiva – pentru dl Nastase, un mic plus de control al expresiilor fetei, in viitoarele aparitii.
martie 4, 2009 la 3:22 pm
@Draghi: OK, m-am prins ca nu am fost eu foarte explicit in exprimare, motiv pentru care imi cer eu scuze. Referitor la intrebarea cu folosoale, raspunsul este si-si. unii au fost cu foloasele si cei mai multi cu ponoasele. Eu am scris si publicat o carte pe aceasta tema, May Day Sabordarea Flotei Romane, carte care nu mi-a fost primita in librarii pe motiv ca am pomenit niste nume in ea, cu toate ca 90% din carte, cuprinde istorisirii amuzante, ale unor intamplari traite de mine, de-a lungul unei cariere in domeniu. Daca te intereseaza ti-o pot trimite la pretul de 25 RON ( incl. taxe postale).
sa fii iubit
marcus
martie 4, 2009 la 3:42 pm
@ blogideologic (martie 4, 2009 la 11:02 am )
NU! Cu navele este alta poveste. Ele sunt in permanenta itretinute, mai ales din pdv anticozoziv, pot fi modernizate (vezi fregate britanice) sau, daca nu exista fonduri, pot fi utilizate pentru carausie pe marile mai putin agitate. Acolo a avut loc un furt ordinar!
martie 4, 2009 la 4:52 pm
@marcus
As citi-o cu multa placere. Da-mi te rog datele unde sa iti trimit banii la adresa draghi@virtualarad.net .
Numai bine!
martie 4, 2009 la 6:24 pm
@Draghi: verifica e-mail !
all the best
marcus
martie 4, 2009 la 8:40 pm
Mult succes!!!
martie 5, 2009 la 2:15 am
@
Draghi
Harabula nu e deloc tipul de personaj pe care l-ai creionat.
Nu are nici “sefi” si nici nu merge la briefing (nici simplu, nici “de’).
Drept e ca se mai nervozeaza uneori, dupa cum spui, dar asta tine doar de temperament.
P.S.
Dincolo de asprimea formularilor sale, nu rareori a dat sfaturi si a facut propuneri valoroase.
martie 6, 2009 la 10:21 am
@Aya
Eu totusi cred ca Harabula are shefi care ii spun ce sa faca. Sunt aceeasi cu shefii lui Basescu (Basescu – un presedinte de nota 6.66). Uite, iti spun si cum ii chema: Michidutza, Scaraotzchi, Lucifer, Satan, etc. Necazul lui Harabula e ca nu are… subalterne. Si spera ca shefii respectivi sa ii rezolve micutza lui problema. In schimbul sufletului.