Am decis sa cer colegilor din Parlament sa trimita justitiei celebrele mele dosare despre ferestre. Aici, intr-un spatiu mai intim, mai putin oficial, ma simt obligat sa explic decizia mea celor care urmaresc “cazul” si ceea ce se petrece in general pe scena noastra politica.
Este o situatie care a inceput de ceva timp si care s-a transformat intre timp intr-un mit. Se spune ca Nastase nu are curaj sa isi dovedeasca nevinovatia, desi este evident ca nu despre asta este vorba. Se spune ca ma ascund in spatele Parlamentului, desi Constitutia este cea care cere legislativului sa se pronunte. Se spune ca eu sunt responsabil pentru neajunsurile din ultimii patru-cinci ani, desi altcineva este presedinte si altcineva a guvernat Romania in acest timp.
In toti acesti ani, in care Daniel Morar a fabricat dosare, eu am insistat sa se respecte Constitutia si legile. Atat. Este singura greseala pe care mi-o asum pentru aceasta parioada – aceea ca am vrut sa lupt pentru principii si sa respect legile tarii, chiar daca cei care ma acuza nu o fac. In toate cazurile discutate, Constitutia cerea o decizie a Parlamentului dintr-un motiv simplu, pe care l-am aratat de mai multe ori. Oamenii politici pot avea o problema speciala in “spatiul penal”. Ei actioneaza intr-un mediu plin de interese divergente. Penalul poate fi folosit impotriva lor fie ca razbunare, fie ca santaj. Tot “penalul” poate fi folosit ca sa se ajunga la anumite informatii prin diverse procedee aplicate abuziv: perchezitii, confiscari etc.
Nu eu am inventat aceasta regula si acest drept al Parlamentului, prevazut in articolul 109 din Constitutie. Dar am considerat ca aplicarea sa e necesara, pentru ca am sustinut si sustin ca dosarele sunt politice (si voi demonstra oricui vrea acest lucru). Evident, sustinerea mea e subiectiva si partizana, ea trebuie confirmata de o institutie ca sa aiba credibilitate. Prin lege, aceasta institutie e Parlamentul. Iata de ce am crezut mereu ca regula respectiva trebuie aplicata “pana la capat”, cum ii place sa spuna personajului Basescu&Boc. Asta insemna ca Parlamentul sa fie lasat sa se pronunte, cu responsabilitate, daca exista sau nu o operatie de manipulare politica, prin mijloace juricice.
Aceasta prevedere constitutionala poate fi inoportuna. Atunci sa o schimbam. Dar, ati observat? Nimeni nu a generat vreo initiativa in acest sens. Nici macar comisia prezidentiala care a propus schimbari in Constitutie. Se doreste ca legea sa ramana asa, dar ea sa nu fie aplicata doar in cazul lui Nastase.
Parlamentarii chemati sa se pronunte au avut la dispozitie dosarele si asa-zisele probe din ele. Pe aceasta baza, in cunostinta de cauza, ei au decis mereu sa nu accepte trimiterea in instanta. Inclusiv acum, comisia juridica a luat aceeasi decizie. Sunt convins ca plenul ar fi votat la fel.
De ce am ales atunci sa cer colegilor un vot in favoarea trimiterii in justitie a dosarelor? O sa explic de ce. Evident, nu ma tem de justitie. Printre altele, un alt dosar a ajuns pana acum direct in instanta, cel despre asa-zisele infractiuni de finantare a campaniei electorale din 2004. Deci, de ce m-as fi “agatat” de parlament in cazul acestor dosare? Si nu am nici o indoiala ca instanta imi va da castig de cauza in fata unui maldar de hartii care aglomereaza fara sens acuzatii si mii de marturii care nu le confirma, neavand nicio legatura cu mine. Imi asum riscul de a ma plimba la Inalta Curte de de Casatie si Justitie, in urmatorii ani. Dar fiecare prezenta a mea acolo va fi un rechizitoriu la adresa celor care au construit regimul politienesc din Romania.
Pe zi ce trece, se amplifica riscul ca Romania sa devina un stat bazat pe arbitrar si pe puterea personala a domnului Basescu&Boc. Acest domn a facut din dosarul insailat de Daniel Morar o problema de politica nationala si europeana. De “rezolvarea” lui depinde acum viitorul Romaniei. Asa vom scapa de monitorizarea pe justitie. Poate si de criza economica. Nu pot accepta ca situatia mea sa fie prezentata romanilor, mai ales in aceste momente, drept principala cauza a inactivitatii si ineficientei celor care ne conduc.
Prin gestul meu, ii permit domnului Basescu&Boc sa abordeze si alte teme. Sa treaca mai departe. Sa se ocupe, eventual, si de problemele tarii, nu numai de rafuiala cu mine. Am decis ca, in acest moment, e mai important sa nu lasam spatiu de manevra demagogiei si populismului ieftin.
Se contura treptat ideea ca dosarele lui Nastase duc guvernarea intr-un punct mort. Ca, pornind de la cazul meu, PSD si PDL se regasesc intr-un conflict dramatic, din cauza caruia guvernarea nu poate functiona normal, iar tara sta in loc. PSD era pe cale sa cada, din nou, la mijloc. Sa alunece intr-o capcana bine pregatita. Ma puteti suspecta de multe pacate, dar nu si de intentia de a face rau, cu buna stiinta, PSD-ului. Asa am luat aceasta decizie.
Este un gest politic, nu unul juridic. De gesturi juridice ma voi ocupa in instanta, unde nevinovatia mea va fi evidenta. Solutia nu poate fi decat una juridica, dar ea nu va veni prea curand: nu are cum, dosarul Nastase nu a fost construit ca sa fie solutionat rapid, iar acuzatul sa-si poata dovedi nevinovatia cat mai curand posibil. El a fost construit pentru a macina, sistematic, durabil si cat mai temeinic, imaginea si statutul unui adversar politic. Si, odata cu acesta, fie ca unora le place sau nu, si imaginea unui partid care, candva, intr-o alta epoca, nu cu mult timp in urma, era puternic, credibil si respectat de foarte multi oameni.
Acum, in conditiile in care se munceste mult la cladirea unui stat bazat pe putere personala, Constitutia nu mai functioneaza. Fiecare pare a avea o constitutie a sa, personala. Asa ca trebuie sa mergem mai departe si sa speram ca macar justitia va functiona.( Oare intamplator a fost declansata campania de infierare a judecatorilor, in ultimile saptamani? ) Pentru ca viitorul nostru trebuie sa se bazeze pe ceva solid, pe institutii, pe coerenta si nu pe vorbele goale pe care cineva le arunca azi intr-un fel si peste o saptamana exact invers, dupa cum bate vantul politic.
In anii si deceniile care vor urma, justitia va audia cei peste noua sute de martori din dosarulele mele “europene”. Sper sa inceapa cu cei mai in varsta, ca toata lumea sa aiba sansa sa se exprime. De azi inainte domnul Basescu&Boc trebuie sa caute un alt motiv care il impiedica sa duca tara spre progres si prosperitate. Ma tem insa ca nu va fi suficient. Dupa ce dorinta mea de a se respecta aplicarea legii nu va mai fi suficienta pentru a justifica nerespectarea legii in cazul salariilor profesorilor, lipsa de sustinere pentru pensionari, incapacitatea politiei de a tine sub control infractorii periculosi, absenta viziunii privind dezvoltarea Romaniei, dezinteresul pentru mediul rural si pentru soarta romanilor din strainatate, va urma altceva sau altcineva. Altceva, adica noi dosare pentru mine. Altcineva, adica, de ce nu, noi dosare pentru altcineva. Am facut acest gest, dar stiu ca am generat si un precedent periculos, care ne va afecta pe toti. Fiindca am acceptat ca legea sa fie aplicata dupa bunul plac al cuiva, care beneficiaza de neatentia opiniei publice si a societatii civile.

Gestul dvs demonstreaza, inca o data, ca sunteti un adevarat om politic.
Istoria doar pe acestia ii pastreaza in paginile ei.
Cumva lucreaza ,,FRANCMASONERIA GLOBALA”scotind in fata noastra ,a crestinismului ,,criza”numai a celor multi si saraci si nu a celor bogati ,care sufera de sindromul de ,,CRIZA MORALA-DE LACOMIE SI CAPATUIRE?Nu stiu.Va intreb ce parere aveti de actiunea in forta a acestor indivizi care vor sa stie totul despre noi???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????P.S.Se intimpla multe nelegiuiri pe planeta si mult mediatizate in exces.Toate posturile de stiri din ROMANIA ,s-au ,,otevizat”din pacate,iar un om cu credinta nu s-ar mai uita la aceste dezbateri.Ce se intimpla cu noi???????????????????????????????
publicati integral dosarele.
daca aveti dreptate va fi un sut in fund celor care spuneti ca vor sa va infunde politic. in acelasi timp opinia publica va decide printr-un “referendum” neoficial iar ei nu vor mai putea actiona contra opiniei majoritatii populare pentru ca isi vor pierde sustinerea.
daca nu, majoritatea va va considera vinovat si inseamna ca ei au avut dreptate si intr’adevar va ascundeti in spatele imunitatii.
simplu, nu?
In anul 2004 cand au avut loc alegerile prezidentiale,am avut de ales intre dvs. si d-l Basescu.Aveam de ales intre o Romanie corupta in acel moment si schimbare.
Am preferat schimbarea deoarece peste tot unde mergeam in acel moment trebuia sa dau spaga si nu uitati ce amploare a luat acest fenomen in perioada cat ati fost premier.
Ma intreb oare in ce stadiu s-ar fi aflat si unde ar fi ajuns aceasta tara daca ati fi ajuns primul om in stat?
Nume ca Miky Spaga,Guzganul rozaliu,Corneliu Iacubov,Adrian Nastase (si lista poate continua) va spune ceva?
Da,v-am inclus mai sus deoarece numele va este patat a;aturi de ei si o stiti foarte bine.Incercati sa pozati intr-o victima,ba chiar aveti nesimtirea sa afirmati ca doriti ca dosarele sa va ajunga in instanta.
Sunteti constient ca cei din justitie va vor scoate basma curata cum de altfel au mai facut-o.
Nu il admir pe Basescu dar mai bine el decat Nastase.Si in momentul de fata se mai ia mita dar nu in halul in care se lua inainte.
Faceti o analiza si veti vedea ca am dreptate.
Cum arata tara dupa ce a cazut Ceausescu si cum arata azi?Ce partid a intrat la guvernare dupa tiran?FSN-ul de ieri PSD-ul de azi parca.
Ar fi mai multe de spus dar ma opresc aici prin a va spune ca nu sunt sustinatorul nici unei formatiuni politice si sa va fie rusine ca ati adus Romania in ultimul hal si ati jefuit-o fara sa va pese.
Da, domnule Nastase, este un alt text. Si din nou o sugestie: nu este suficient sa constatati ca art. 109 ar putea fi inoportun, dar ca nimeni nu are nici o initiativa: initiati dumneavoastra schimbarea lui. Poate initiati ceva si presedintele sa poata fi trimis in fata justitiei fara nici un fel de avize, aprobari si piedici. Sunteti deputat si vicepresedinte al camerei, puteti avea aceasta initiativa in mod public si cu ecoul necesar. De ce pentru unii da si pentru altii ba? Si atunci sa vedem raspunsurile.
In opinia mea ati procedat cum nu se putea mai bine,deoarece , perssonajul fantastic ,,Traian Boc” este fortat sa deschida pe fata ,,ostilitatile ” in ceea ce priveste persoana ddumneavoastra (daca se va baza pe ceva ).In ceea ce ma priveste, sunt convins ca hartuiala dosarelor este alimentata in mod voit si in mod consecvent(chiar si de o buna parte a presei) in special in preajma unor evenimente electorale.Scopul real, dar ascuns ,al acestor actiuni este acela de a deteriora imaginea dumneavoastra publica. Sunteti singura persoana capabila sa-l concurati (cu succes, zic eu)la alegerile prezidentiale pe actualul presedinte , (in eventualitatea ca va mai candida).Teama fata de persoana dumneavoastra este manifestata, cred , si la nivelul partidului din care faceti parte,(de catre anumite persoane) si , care se indreapta pe o panta periculoasa a totalitarismului, in detrimentul democratiei la nivelul organizatiilor locale.
Dupa alegerile parlamentare din 2008 electoratul stabil al PSD ,asa-zisul ,,nucleu dur”,va fi sensibil redus, datorita apropierii de viitorul ,,partid unic”-PD-L.Erodarea imaginii de la guvernare va fi si ea un factor esential , dublate de neprezentarea la vot a populatiei, nemultumite de masurile nepopulare anti-criza.Nu cred ca se va mai obtine un rezultat asemanator celui de la parlamentare.
Va urez succes si mi-as dori sa va votez la prezidentialele 2009!
felicitari pentru decizie. si pentru ca totul – tot ceea ce este legat de persoana lui Nastase: dosare DNA, interventii ale Bruxelles-ului, bombardamentul mediatic – reprezinta un joc de imagine pus la cale de Base si de neamicii dvs., sper ca veti intelege sa gestionati aceasta tema in principal in termeni de imagine. sunt convins ca aveti suficienta expertiza in jurul dvs pentru a folosi acest moment pentru a va repozitiona pe scena publica.
pe de alta parte, afirmatia dvs. ca nu ati facut mai devreme acest gest din respect pentru lege si, mai ales, Constitutie, imi ridica serioase semne de intrebare. intrebari care zburda intre extreme: fie sunteti cinic, fie sunteti naiv. intelegeti ce vreau sa spun si s-ar cuveni sa aduceti cuvenitele lamuriri tuturor oamenilor de buna credinta care si le pun.
oricum, personal va doresc si ne doresc, noua romanilor, succes.
pentru ca, din pacate, in afara dvs. nu vad pe nimeni capabil sa scape tara de molima golaniei a carui sursa patogena este Basescu.
PS
A trecut o saptamana. L-ati actionat in instanta pe jurnalistul Petrisor?
Din acest moment se potolesc toate pasiunile. Se va asterne linistea, asa cum s-a intamplat in cazul dosarelor Voiculescu, Mitrea, Codrut Seres, Copos, Pacuraru etc.
Desigur ca vor aparea din cand in cand informatii. Dar aprecieri aupra vinovatiei sau nevinovatiei nu vor mai putea fi vehiculate cu usurinta.
Totul este o chestie de tehnica juridica.
Domnul Nastase se plange de lungimea in timp a procedurilor judiciare. Oricat de mult ar dura este mai putin decat ar fi durat indoielile cu privire la cinstea sa, daca n-ar fi ajuns in instanta.
Ar fi trebuit sa suporte banuielile toata viata.
Daca pana acum, d-l Nastase a reusit sa ridice cazul sau la cote nationale si chiar europene, de aici inainte ramane singur cu dosarele sale.
Corul sustinatorilor nu se mai aude in sala de judecata nici macar ca o adiere de vant. Zgomotul denigratorilor nici cat scartaitul unei usi.
Nastase este singur cu justitia.
Cu justitia construita, printre altii, si de catre domnia sa.
Domnule Nastase, atunci sa mergeti in instanta cand merge si Basescu cu Flota, si ce faceti acolo, vam stiut un om puternic, nu lasati pe Geoana si trupa lui sa distruga partidul.
@AN
Imi pare rau, eu nu sunt de acord cu gestul pe care l-ati facut. Daca ati fi procedat astfel la inceput as fi putut accepta fara sa fiu de acord. Acum, mi se pare grav si inutil. Imunitatea parlamentara nu a fost introdusa in Constitutie pentru a-i proteja pe hoti. Scopul imunitatii parlamentare in tari cu democratie instabila ca a Romaniei are drept scop apararea parlamentarilor impotriva unor lideri cu mutatii genetice veniti din comunism sau impotriva unor oameni ticalosi care ajung la putere prin minciuna speculand deficitul de maturitate si educatie al unor oameni. A renunta la dreptul la imunitate pe care vi-l confera Constitutia intr-o tara temporar abatuta de la traseul ei democratic este un gest necugetat si nici macar eroic. Nu stiu ce este in mintea celor care va aproba. Sunteti jurist si nu orice fel de jurist. Faceti jocul celor care aflati in interiorul PSD sau in afara acestuia vor sa va scoata din joc. In PSD este unul care vrea neaparat sa fie “iepurele” electoral a lui Basesc. Iar in afara PSD ului, vor sa-l linisteasca pe Basescu ca nu va risca nimic si va mai scapa 5 ani de Justitie. Ma asteptam sa vad un PSD unit in jurul dvs. sa va sustina sa candidati alaturi de un candidat valabil, oricare ar fi el, al PNL. Basescu stie ca se va repeta momentul 1996, adica va castiga al doilea, oricare ar fi el. Din cauza asta are insomnii si va vrea antrenat intr-un proces interminabil. PSD ul ar fi trebuit sa fie ferm, vino tu Basescu la judecata si va veni si Adrian Nastase sa vedem cine este “mai penal”! Tot ce se intampla in politica romaneasca este ca la fotbal un “blat”. Doar ca in locul lui Becali este Basescu iar in locul lui Mircea Sandu este genialul si independemtul Predoi! Faceti ce vreti. Eu, asa cum am mai spus, voi fi alaturi de dumneavoastra.
PS: pe bufonul ala de la Realitatea (parca Ursu se numeste) care spunea ca a citit el rechizitoriul si ca … balmajea ceva ca sa se inteleaga ca stie el ceva dar nu spune mai mult … un bufon!
1) Am avut termopane şi le-am dat jos, am revenit la băşica de porc. Refuz anveloparea lui Blaga-Boc.
2) Retrageţi-vă din Parlament, demisionaţi din PSD şi candidaţi ca independent.
3) Sunteţi un ţintaş bun, praf de puşcă avem. Să începem lupta. No hai! (Avram Iancu)
Restul e puf de păpădie!
Dacul Liber vă sprijină!
1) Subiectul resurselor minerale este o diversiune abordată emoţional zgândărindu-se instinctul naţional precum focul stins şi mocnit al tăciunilor cu pălăria, în condiţiile în care: a) singura strategie a tuturor guvernărilor de după 1989 a fost să ne transforme într-o ţărişoară cu “statut european” de semicolonie furnizoare de: resurse naturale, umane şi-o piaţă deschisă pentru produse second hand.
b) Gaura din tricolor s-a mărit într-un ritm năucitor şi cu acoperire legală s-a dezintegrat şi distrus întregul sistem economic prin închideri şi vânzări la preţuri de nimic, a tuturor fabricilor şi combinatelor, băncilor, terenurilor şi pădurilor precum şi retrocedări interminabile de clădiri, castele etc. Aceste fapte sunt unice în istoria lumii moderne. România a pierdut în aceşti 20 de ani mai mult decât în toate războaiele pe care le-a dus acest popor.
2) Vinovaţi nu sunt cei care au fost la putere în această perioadă, ci noi cei mulţi care i-am lăsat să se autocatapulteze la putere pe toţi incompetenţii, trădătorii şi oportuniştii lipsiţi de bun simţ şi respect faţă de această ţară.
3) Cei de făcut? Să revenim la varianta zero, dar pentru aceasta este nevoie de curaj, bărbăţie şi dacă este nevoie chiar de praf de puşcă şi picături de sânge.
Nimic nu este definitiv în istorie. Restul este puf de păpădie.
Puţin trist, Dacul Liber
@ Tomulescu Mircea
Oameni ca tine fac lumea sa se intrebe, din cind in cind, daca e buna democratia! Mai concret, aici, libertatea cuvintului. Adica faptul ca tu ai posibilitatea sa postezi pe acest blog. Si spun asta din 2 motive:
1) Spui prostii! De exemplu:
a) Ai ales schimbarea fiindca iti era rau. Din pacate, intotdeauna se poate si mai rau, dar unii nu se gindesc! Faptul ca cineva face o schimbare fara sa se gindeasca ce pune in loc e o dovada de prostie. Intelepciunea poporului roman spune: “ai sarit din lac in put”, “ai scapat de dracu’ si ai dat de tat’su”, “a da cioara din mina pe vrabia de pe gard”, etc. etc. Sigur, mai sint persoane pentru care schimbarea e chiar o rutina: fetele de pe centura! Dar cred ca n-ai legatura.
b) Spui tu ca A.N. doreste ca dosarele sa ajunga in instanta. De fapt, A.N. a afirmat mult mai mult, si anume ca VA CERE asta. Si nu pentru ca ar fi constient ca cei din justitie il vor scoate basma curata. Orice om care judeca isi da seama ca daca ar fi contat pe “ajutorul” justitiei, A.N. ar fi cerut sa ajunga acolo de foarte mult timp. iar acum ar fi fost curat ca un prunc. Asadar, iar ai dat-o in bara!
c) Spui ca numele lui A.N. “este patat”. Probabil de aceea ai ales, in 2004, un nume nepatat: Basescu. Ai oglinda acasa?
d) Zici tu : “FSN-ul de ieri PSD-ul de azi” Alta prostie! Pai partidul lui Basescu de unde se trage, daca esti asa de mintos?
Ca nu iubesti limba romana e problema ta; totusi, daca mai postezi pe-aici, roaga un prieten cu bacalaureatul sa te ajute. Cred ca scopul tau nu era sa ne dai motive de amuzament. Oricum, mie personal mi-a placut asta cu “dar ma opresc aici prin a va spune” E tare! Dar si asta: “Nume ca Miky ,Guzganul ,Corneliu ,Adrian (si lista poate continua) va spune ceva?”
Te avertizez ca daca lista continua prea mult si trece de 50, atunci numele nu “va mai spune” nimic.
2) Esti neam prost! Omul ti-a oferit posibilitatea sa-ti expui ideile, parerile, si tu, in loc de asta, postezi invective ? (“numele va este patat”, “aveti nesimtirea sa afirmati “, “sa va fie rusine”). Mi-amintesti o vorba din copilarie: “cine zice ala e!”
Eram gata să mă apuc de ditamai compunerea, dar ultimele 2 fraze ale dumneavoastră m-au scutit de asta. Decizia pe care aţi luat-o mi se pare absolut nepotrivită. Ea nu face decât să legitimeze un anume mod de a face justiţie în ţara asta. Un mod care nu ţine cont de teorie, de cărţi, de băncile facultăţilor de drept.
În afară de asta: Când nu făceaţi altceva decât să respectaţi legea fundamentală, lăsând Parlamentul să se pronunţe asupra politizării dosarelor, pe ecranele RTV domnul Mitrea, cu a sa cerere de a i se trimite dosarele în instanţă, era proslăvit asemenea unui erou neînfricat. Desigur, în oglină cu imaginea antitetică a “laşului Adrian Năstase”. Acum, faceţi şi dumneavoastră acelaşi gest. Probabil el va fi înecat de RTV în Platoul Continental al Mării Negre.
Petruţ
V-aş ura succes, dar nu aveţi nevoie. Aveţi nevoie de timp. La sfîrşit să vedem cu ce ne-am ales şi cu ce s-au ales. Numai bine!
Sunt studenta in anul I la drept si pot spune din pacate ca pe ce inaintez in teorie pe atat imi dau seama de nedreptatile ce se fac in Romania…oricum nu trebuie neaparat sa studiezi ceva ca sa iti dai seama de asta…motivul pt care am decis sa scriu ceva este pt a va arata respectul pe care vi-l port.Parerea mea este una simpla Romania are cu disperare nevoie de un lider ca dumneavoastra si asta o stiu si cei care incearca sa va puna cat mai multe “piedici”. “Poti sa cuceresti si lumea,ce folos daca ti-ai vandut sufletul…” am citat dintr-un mesaj biblic;eu spun sa nu uitati de sufletul dumneavoastra in pofida tututror.Personal va voi sustine orice ati alege sa faceti si votul meu de incredere il veti avea mereu!
De acord cu “Dacul liber”. D-le Nastase, cred ca este cea mai buna solutie.Demisionarea din PSD-ul care nu mai este partid social-democrat, depuneti-va candidatura ca Independent . Foarte multi electori simpatizanti PSD- nu mai stiu cum si cu cine sa voteze nici la europerlamentare, nici la prezidentiale. Eu cred ca ati luat hotarirea cea mai buna. Trebuia s-o faceti mai demult. Colegii din PSD -indivizi pe care i-ati facut celebri -ma refer la faptul ca prin functiile pe care le-au avut in timpul mandatului dv.ca premier s-au facut cunoscuti – nu v-au sprijinit absolut deloc… Eu, impreuna cu familia mea, va uram succes si ;putere sa luptati pentru stabilirea adevarului. Se stie ca ADEVARUL este UNUL singur si acela trebuie stabilit.
Manuela spune-mi te rog de ce ai acceptat postarea lui Tomulescu Mircea? Pe acest blog ne-am obisnuit cu un anumit nivel intelectual.
Chiar azi Dan Andronic pe blogul sau scrie urmatoarele : ” Vreți să știți de ce tai niște postări? Pentru că sunt puse de oameni plătiți să le facă. Toate partidele au angajate companii care se ocupă de optimizarea imaginii lor pe internet. Plus oamenii lui Vîntu, Voiculescu și Patriciu. Oameni plătiți să stea pe internet și să atace sau apere diferite teze.
Mai există o anumită categorie. Eu o numesc cea a proștilor. Cei ale căror argumente sunt la nivelul asfaltului, de galerie de fotbal. Pe ăștia nu-i accept. Nu mă deranjează partizanatul, iar Dracu e un strălucit exemplu de fan PDL, ci tentativele de intimidare și mitocănia inutilă.”
Acest Tomulescu se incadreaza perfect in categoria “prostilor” cu “mitocania inutila” .
Mediocrii isi iau ca modele tot mediocrii si au nesimtirea sa traduca pentru vulg… competenta, valoarea si expertiza adversarilor, de orice fel, prin caracterizari ca infatuat, ingamfat, increzut…iar in cazul dvs, cel mai adesea, va spun arogant.
As fi preferat sa aveti aroganta… sa impuneti norma constitutionala din art 109. asa cum Basescu a avut si are tupeul sa impuna imunitatea pentru presedinte.
De ce, d-le Nastase, nu repetati, aici si pe televiziuni, pana ii veti plictisi pe cei din corul detractorilor dvs , ca aceste dosare penale au fost in instante si au fost respinse din motive procedurale.
Vedeti bine ca multi din cei care comenteaza negativ pe acest blog isi bazeaza opiniile pe asa zisa dvs teama de a aparea in fata instantelor.
Ca si in cazul Flota- Basescu, dosarele Nastase au fost retrimise la Parchet pentru implinirea procedurilor.
Mediocrii isi iau ca modele tot mediocri si au nesimtirea sa traduca pentru vulg… competenta, valoarea si expertiza adversarilor, de orice fel, prin caracterizari ca infatuat, ingamfat, increzut…iar in cazul dvs, cel mai adesea, va spun arogant.
As fi preferat sa aveti aroganta… sa impuneti norma constitutionala din art 109. asa cum Basescu a avut si are tupeul sa impuna imunitatea pentru presedinte.
De ce, d-le Nastase, nu repetati, aici si pe televiziuni, pana ii veti plictisi pe cei din corul detractorilor dvs , ca aceste dosare penale au fost in instante si au fost respinse din motive procedurale.
Vedeti bine ca multi din cei care comenteaza negativ pe acest blog isi bazeaza opiniile pe asa zisa dvs teama de a aparea in fata instantelor.
Ca si in cazul Flota- Basescu, dosarele Nastase au fost retrimise la Parchet pentru implinirea procedurilor.
Un individ l-a uitat pe BASESCU[ZEUS],a uitat numaratoarea……cita ,,OBIECTIVITATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!E obiectiv ca si MORAR SI MORARU[Paunescu..INTERCONTINENTAL ,B1 TV.etc,etc.]..”Doamne iarta-i!
E o miscare inteleapta, dar un pic intarziata. Trebuia facuta anul trecut, in toamna, inainte de parlamentare. In acest moment, daca e prost, basescul te va transforma intr-o “victima” politica, tocmai buna de votat in decembrie ca presedinte. E clar ca dosarele sunt stupide sau subtiri, asa ca nu de acolo vine pericolul. Ci din precedent. Acum, poate sa apara orice dosar, si va trebui sa faci acelasi gest. Dar, asa cum merg lucrurile in Romania, va incepe hartuirea. Bine mediatizata, va cobori in derizoriu “urmarirea penala” si ii va face pe multi care nu te simpatizeaza sa iti ia partea. Dupa cum spuneam, e o miscare buna, dar riscanta. Si, stiindu-te (n-ai prea riscat nimic in ultimii 20 de ani decat cand erai aproape sigur de victorie), banuiesc ca te bazezi si pe altceva decat pe impartialitatea justitiei care va arata in cateva luni ca esti curat ca lacrima.
Ca sa pot dormi linistit la noapte, as vrea sa stiu daca Illuminati a preluat controlul in tara noastra, si daca nu cam pe cand este preconizat?
Mentionez ca ma aflu in Germania, dar ma intorc curand sa dau o mana de ajutor rezistentei.
Multa tarie de la Dumnezeu. In El ne punem noi toti nadejdea.
Propunerea lui Trexel pare foarte buna: publicarea dosarelor. Fara alte comentarii la ele. Cred ca le-ar cumpara multi: juristi, ziaristi, diplomati straini s. a.
D-le Năstase, Băsel are nevoie urgentă de subiecte de campanie! Oricum ar fi dosarele Dvs. vor fi un subiect. Problema este că nu-l mai cred foarte mulţi. Dacă vrea subiecte, tre’ să se uite, chiar şi superficial la Guvernul pe care-l păstoreşte. Şi se mai spune că-i inteligent…
nu sunt de acord! nu poti renunta la o imunitate legala. a te pune la dispozitia unei justitii careia nu-i apartii, prin reglementarile legale si constitutionale,este un gest necugetat. reglementare care protejeaza o asemenea calitate nu a fost intamplator facuta . eu te-am cunoscut din facultate si, cu toti cu care vorbeam, le spuneam ca ai fost bijuteria facultatii de drept! fara nici o tenta de protejat. erai de o puritate extrema, adrine!iti sunt aproape,voluntar,magistrat, care stie!!!
nu am subtilitatile pe care mi le solicitati—l-am cunoscut pe Adian in 1972 cand eram incantat ca-i sunt in preajma, eu fiind un student intrat la varful competitiei din anul respectiv!Doamne, ce ani frumosi!!
Dacul Liber, sorry, tara ta a fost intsrainta bucata cu bucata de guvernantii postdecembristi, iar poporul daco-roman nu prea a stitut sa pretuiasca libertatea.
Tomulescu Mircea, vrei sa spui ca nu traim intr-un stat mafiot? Ce Dumnezeu rezolvi in tara asta fara spaga, de cand te nasti si pana mori?!
sandu/Mioveni, atat cei multi si saraci pe care ii cainezi, cat si cei bogati sunt niste mutanti care sufera de ,,CRIZA MORALA-DE LACOMIE SI CAPATUIRE”.
@Augustin
@ A.N.
Stimate domn,
Regret ca ma vad nevoit sa va semnalez un aspect regretabil al gestului dumneavoastra, care face mult rau vietii politice in ansamblu!
Hotarirea pe care ati luat-o, coroborata cu hotarirea similara a lui Mitrea dar mult mai “cu greutate” decit a acestuia, statueaza o cutuma contrara legii. Gestul dvs. face inoperanta imunitatea parlamentara sau posibilitatea parlamentului de a se opune cercetarilor penale cu un caracter vadit tendentios sau nefundamentat. Antecedentul Mitrea, dar, mai ales, antecedentul Nastase, vor pune orice parlamentar in postura de a fi obligat, moralmente, sa procedeze la fel. E ca si cum ati fi cerut, direct, abrogarea respectivului articol de lege! Basescu & Morar nu pot decit sa va multumeasca pentru acest gest care le da, cu adevarat mina libera, cu argumentul forte: “Pai daca pina si Nastase s-a pus, de buna voie, la dispozitia justitiei, n-oi fi tu, parlamentarul Xulescu, mai cu mot!”
Sint foarte multe alte consideratii posibile pe marginea acestui subiect foarte complex, poate voi reveni cu un comentariu mai consistent. Pe scurt, va pot spune ca, la fel ca in poveste, cu un ochi rid (NU rad!!!), cu unul pling si cu unul (!) ma mir. Altfel, Doamne-ajuta!
Domnule Nastase, va multumesc sincer pentru lucrul asta (chiar daca e unul strict de imagine, pregatitor campaniei electorale pentru Presedentie). Avem in sfarsit sansa sa se mai curete scena politica de pete!
cere si ti ve da, bate si ti se va deschide
va apropiati de invaturile crestine.
dar in acest context nu are aplicabilitate pentru ca vreti nu vreti cerintele articolului constitutional invocat vor fi respectate si nu incalcate.
nu cred ca parlamentarii au tinut seama de o cerere similara atunci cand au respins solicitarile anterioare ale parchetului. si avea o alta compozitie politica, aparent dezavantajoasa. nu am auzit decat o pozitionare fata de dosare care de altfel este similara ca si acum. sunt contrafacute. ok.
asa ca in masura in care parlamentarii vor da curs cererii dvs, se va arata nu numai nedreptatea care vi se face ci si incredibila forta pe care o aveti de a manipula acest for al poporului. datele au ramas aceleasi. inteleg doar ca nici dvs nu mai aveti incredere in parlament, il simititi ca fiind doar o jucarie in mana unora, in stare sa se plece dupa cum bate vantul. cartile sunt facute. traiasca cel care le/a facut, le/a taiat si le/a impartit.
daca Parlamentul cititi CD de sus pana jos nu voteaza dupa cum se cade in virtutea normelor constitutionale, inseamna ca aceea democratie mult invocata de 20 de ani nu exista.
sa fie incepere de up sau neincepere, dar sa fie justa, temeinica si legala, pentru ca noi vrem ca toti ceilalti un stat de drept autentic.
nu avem nevoie de masluiri, fie ele facute in numele nu stiu carei valori nationale sau europene.
Adrian Nastase
Lungul si anevoiosul drum de la politician, “pe Dambovita”, la … barbat.
…sa fii azi si una si alta este, recunosc, extrem de dificil pe aceste meleaguri.
@ AN
Întotdeauna am fost un optimist incurabil: ori de câte ori cineva îmi spunea că nu se poate mai rău decât fundătura în care ne-a adus lipsa de reacţie a oamenilor politici responsabili din ţara asta, eu unul eram convins că se poate.
Şi, cu blazare, constat că aţi făcut ultimul gest de care mai era nevoie pentru a-mi demonstra că am avut dreptate: v-aţi dat, o dată în plus, la o parte din faţa nesimţiţilor congenital care îşi clădesc libertatea pe libertatea încălcată a altora sub deviza „dă-te tu, că venii io!”.
Nu-mi rămâne decât să constat că George Şerban şi Augustin au poziţii perfect pertinente în faţa capitulării dvs.
Nici că mai contează că prin capitularea dvs aţi lăsat ai nimănui oamenii de bun simţ din ţara asta… Că, oricum, erau ai nimănui…
Adio, Românie, că nu mai avem timp să trăim în tine… şi p-ăsta ni l-au furat, odată cu speranţa…
Domnule Nastase, s-ar putea sa aveti perfecta dreptate. Incriminarile sa fie de natura pur politica, fara nici o baza.
Pe de alta parte vorbele sunt vorbe si faptele stau la baza adevaratelor intentii.
A cere parlamentarilor sa dea curs cererii DNA de începrea urmaririi penale înseamna a va lasa iarasi la mana unora care judeca la randul lor “politic”.
Cel mai simplu si constitutional mod de a da un curs firesc si loial actiunii este de a renunta la imunitatea parlamentara. Ar fi o hotarare absolut personala, barbateasca, care nu ar mai implica deciziile, poate partinitoare ale colegilor de partid.
Ca avocat, presupun ca aveti încredere in justitie si ca dupa atatia ani de sicanare puteti limpezi apele, avand dupa aceia drumul liber spere o cariera politica fara bariere.
.
@ Tomulescu Mircea
Măi frate române zis M.T. ,de aici, de la cauze precum esti tu se produc fenomenele pe care le înduram si noi nevinovati în tara asta.Pentru tine şi alţi compatrioţi la nivelul tău ,se pot ruga toate bisericile din ROMÂNIA si nu-i modru să vă schimbaţi oricît a-ti vota . În intelectul vostru trebuie să intervina direct bunul DUMNEZEU că mijlocitori n-au putere la cîţi demoni aveti în voi.
Trebuie sa fie clar pentru toata lumea, atat pentru laudatorii cat si pentru sustinatorii d-lui Nastase ca aceasta chestiune a dosarelor sale este inchisa d. p. d. v. politic. Nu mai este productiva nici pentru unii nici pentru altii.
Nici d-l Nastase nu mai poate politiza.
Ce ar puta spune? ca n-a primit o citatie, ca i-a fost refuzata o proba, ca alta proba nu-i consistenta, ca un judecator este ruda cu un martor etc. Dar, acest tip de acuzatii trebuiesc la randul lor dovedite.
De acum “actele vorbeste”.
Orice discutie serioasa nu poate fi decat penibila ca acele discutii despre boala cu bolnavii cronici. Se intra in amanunte intime, unele rusinoase , altele nostime pentru public, dar toate dureroase pentru impricinat.
Domnul Nastase a intrat intr-o lume paralela, o lume fara eroism.
Stimati domni si doamne,vă mărturisesc că decâte ori mă împinge conştiinţa si placerea să scriu cîte ceva pe blogul acesta ,am o reţinere din faptul ca simt aici oameni bine pregatiţi profesional iar eu am numai studii medii.DAR,cum să pot eu pricepe că Tomulescu a absolvit o facultate înainte de ‘ 89 şi mai are veri multi şi pe la cotroceni???
Domnule Nastase, felicitari pentru decizia luata, dar, sa recunoastem, este complet inutila, nu va schimba cu nimic lucrurile, nu veti fi lasat in pace pana in toamna. Dupa alegerile prezidentiale nu va mai fi interesat nimeni de ferestrele dumneavoastra. Oricum termopanul este cam depasit si se poarta lemnul multistrat !!! Ideea este ca nu cumva sa incurcati pe cineva la realegerile glorioase din toamna. Tinta atacurilor va fi mai curand Tariceanu si PNL-ul. Acesta trebuie distrus cu totul (bine ca mai contribuie si ei la asta!). Televiziunile pun si ele serios umarul la acest „proiect” politic. Vom avea in sfarsit o democratie originala….abia acum inteleg la ce se referea Domnul Iliescu acum 20 de ani. Dar nu va faceti probleme că si de PSD se „ocupa” cineva. Ghici cine ? Chiar Domnul Geoana. Apropo, ati uitat (intentionat sau din politete?) un element din conjunctie: este mai corect sa va exprimati asa: Basescu&Boc&Geoana. Ultimii doi sunt de-a dreptul caraghiosi, personaje a la Cervantes. Stau acum si ma gandesc la faptul ca, parca, trebuia sa plecam in Congo din cauza altcuiva !!!
Felicitari si pentru felul in care manuiti ironia”
Domnule Adrian Nastase,
Am citit cu emotie si lacrimi in coltul ochilor expozeul dvs. Ba, la un moment dat (o sa-l specific), a trebuit sa iau un Extraveral, ca sa-mi potolesc “galopul” inimii …
Cred ca acesta trebuia sa fie stilul raspunsului meu, ca sa fie in ton cu mesajul dvs. Cum adica “Am decis sa cer colegilor din Parlament sa trimita justitiei celebrele mele dosare despre ferestre”? Eu am crezut ca Parlamentul este Templul Legii si ca Legea are o solutie unica! Ce spuneti dvs este, fie o incercare de corupere a colegilor dvs de la aplicarea corecta a Legii, fie ca Legea este ambigua si poate fi interpretata dupa cum “vrea muschii” fiecaruia!
Acest spatiu (blogul) a incetat de mult sa mai fie intim! Este una din sursele principale de informare a “fatucilor” (chiar si cu izmene) din mass-media. Realitatea TV isi incepe stirile de dimineata si-si incheie emisiunea de seara cu citate de pe blogul acesta. Nu stiu exact care este traficul dar intensitatea mesajelor face caduca legea privind monitorizarea Internetului. Aici parchetarii pot gasi “starea de spirit politica” a celor cu drept de vot si o bruma de minte, fara sa fie in pericol sa faca otita sau blefarita!
“Prin gestul meu, ii permit domnului Basescu&Boc sa abordeze si alte teme. Sa treaca mai departe. Sa se ocupe, eventual, si de problemele tarii, nu numai de rafuiala cu mine.” Aici am luat Extraveralul! Chiar vorbiti serios? Chiar credeti ceea ce ati scris? Si cine v-a dat voie sa luati aceasta decizie “politica”? I-ati intrebat si pe cei care v-au trimis in Parlament, pe mizilenii aceea care si-au pus sperantele in dvs? Cum o sa va indepliniti indatoririle fata de “stapanul dvs absolut”, alegatorul, cand va trebui sa abandonati totul pentru a incepe un razboi juridic de uzura? Fiindca “celebrele dosare despre ferestre” nu se vor incheia imediat cu NUP (de aia sunt facute asa de “bine”). Nuuuu, ele vor fi returnate Parchetului, respectiv DNA, pentru refacere! Si atunci veti incepe iar “sa faceti poteca la DNA”, veti fi vedeta de la inceputul fiecarui buletin de stiri, veti fi exemplul viu al “luptei” cu coruptia, dusa de comicii vestiti ai politicii romanesti (nu sunt numai cei nominalizati de dvs, mai e unul hazliu rau in PSD).
Mai mult ca sigur ca mi-am pierdut timpul scriind acest raspuns. Dar, nu-i bai, ma citesc si pe mine “fatucile” maine diminata …
Oare cati rataciti au mai ramas care sa nu aprecieze gestul facut de dvs si sa nu inteleaga ca o asemenea fapta este caracteristica cuiva care are cinstea nepatata?
Sper ca domnii guvernanti constientizeaza faptul ca in realitatate, prin actiunile sale anticonstitutionale, ei:
1. Va sustrag de la activitatea de parlamentar
2. Pericliteaza lucrul normal al institutiilor pe care le conduceti.
3. Se pun rau de tot cu miile de alegatori care v-au ales la alegerile parlamentare si nu doar cu ei.
4. Creaza precedente periculoase pentru domniile sale.
Va urez Succes Domnule Nastase si Multa Sanatate
Domnule Adrian Năstase,
Spuneţi pe final :
” Fiindca am acceptat ca legea sa fie aplicata dupa bunul plac al cuiva, care beneficiaza de neatentia opiniei publice si a societatii civile. ”
Cu alte cuvinte, justiţia ” curată ” din România, se va ocupa ” ca la carte ” şi-n mod sigur LA ORDIN , de Năstase, aceasta în vremurile unui ” independent ” Predoiu şi a unor ” tehnici ” – unelte, dimai secretari de stat în MJ care încurcă IQ-ul cu Acquis-ul, no tulvai, că bine mai ziceţi, chiar că după bunul plac al cuiva …
Păi să spunem lucrurilor pe nume:
- respectivul zăus Băsea şi-ai săi acoliţi, experţi în ticăloşii şi-n a pune-n aplicare planuri diabolice, printre care de-a instala cu bună ştiinţă haosul şi anarhia-n ţară spre folosul cine ştie câtor beneficiari de prin afară şi-a se încornora definitiv Tartor Şăf că vrea el musai, mai întâi creează degringolade, se dedau la diversiuni gen ” cazul Braşov ”, ” furtul armelor ” de la Ciorogârla, aplează la instrumente de manipulare şi zmintit ” prostimea ” , înainte de-a beneficia, mai întâi distrage atenţia ” prostimii ” de la ceea ce arde cu adevărat;
- băsescul-zăus, prin păpuşa-i devotată sau nu om vedea, Boc-Poc, vine-n faţa mulţimii cu slogane lacrimogene : ” trebuie să facem un mare efort, să strângem cu toţii cureaua popor … ”, timp în care vin cu basmele menite să ne impresioneze : ” vor îngheţa salariile demnitarilor ”, adicătelea hăia trăiesc din salarii nu din afaceri, licitaţii, comisioane, tunuri, şi, suplimentăm bugetul icr-ului scatapievician în plină criză ( iar poeme di jenul s-a amânat, dar .. ) şi suplimentăm campaniile electorale ale Şăfului Supremus băsea, că el e încă preşe … păi cum vine asta ?
- ” grija ” zăusului şi-a lacheilor săi e cursa pentru prezidenţiale, nu soarta poporului , pe care popor îl minţim şi-l învârtim ca la Kosovo că doară Unul e marineru care are impresia că va domni şi va-nălţa baltagul deasupra a tot şi toate cât Kula Vârşeţului !
- poporul NU trebuie să fie atent la valurile de disponibilizări, nici vorbă să observe poporul că subit au cam dispărut o vreme de pe piaţă anumite medicamente de import, de care depinde viaţa unor suferinzi, poporul NU trebuie să vadă că după valul de scumpiri al medicamentelor, brusc şi din senin se anunţă că … revin pe piaţă din ” grija ” nush cui, acele medicamente dar, scumpite şi, nu oricum !
Medicamentele din import scumpite cu 10%, cele producţie autohtonă scumpite cu … 20 %, iar siropuri, vitamine, adică ” luxuri ” ce naiba, sar preţul cu 30% … mucles popor, nu observi nimic, fii atent popor la … dosarele lui Năstase, că dosarele îţi îmbunătăţesc ţie popor starea de sănătate !
- zilnic asistăm la umilirea compatrioţilor noştrii, vinovaţi au ba, dar etichetaţi din start drept ” pericolul Europei ”, mai nou şi pe aeroporturi, italienii care se dedau la orgii sexuale cu minore pe la noi prin spaţiul mioritic nu-s de arătat cu dejtul, dar, noi da, pentru câteva cazuri, când normal e să plătească cei vinovaţi, nu să fie împroşcată cu noroi o naţie întreagă de-un extremist ( şi n-am să-i scuip numele nemernicului ce ne-a jignit neamul, nu merită ! ), Curtea zăusului Şăf, doarme, ducă-se dracului imaginea ţării, nu asta e printre priorităţile baronilor şi bibanilor, ei sunt extrem de ocupaţi cu …. termopanele, nah;
- fanaticii zăbăuci ce s-au înfipt şăfi ( plin de şăfi ! )maghiarimii, vor Ardealul, şi nu fac nici cea mai mică referire la cetăţenii maghiari de bună credinţă ci la bolnavii schizofreni ce umblă cu fofilica peste tot cerând-impunând autonomie, că-ţi vine să dai cu ei în spaţiu, să-i saturi de ” vaste teritorii ” de nemernici ! Urmează să ne aşteptăm la a ne procopsi cu soarta fostei Yugoslavii ?
- de la mina Petrila dispar probe, dar poporul NU tre să poarte grija morţilor, văduvelor, orfanilor, minerilor rămaşi pe drumuri, poporul NU trebuie să-şi pună întrebări, NU trebuie să gândească, poporul să fie atent la anchetarea lui Stănişoară pentru furturi inventate de arme, la Năstase, NU la Foametea ce-l aşteaptă în foarte scurt timp … ” prostimea ” poate fi atrasă cu ştiri ” de senzaţie ”, manipulată josnic, că de-aia-i ” prostime ”, etc, etc
Totul pare a fi un plan diabolic pus la cale şi pregătit în cele mai mici detalii, în concluzie MUCLES POPOR, că oricum ne ducem naibii, că dacă ăsta e planul şi deserveşte unor interese din afară, dar .. vom avea de ” câştigat ” ceva, vom avea pe zăus-şăf, DICTATOR Supremus Absolutus, că aşa i s-a năzărit lui, clar , popor ???
Pentru moment, cei care nu mai îndură subiectele Braşov, Ciorogârla, buget, criză, au de ales, fie otv-Magda Ciumac, fie pe loc repaus până la noi ordine şi suduit … termopane, că asta ne arde pe noi acum … apăi dacă vrea Zăusul Şăf, nuuu .. ?
TREZEŞTE-TE POPOR ROMÂN !!!
Ce societate civilă, ne doresc turmă de oi şi capre, ” stimabilii ” conducători, ne vor proşti şi idioţi iar noi, să punem botul la scenariile lor, timp în care, ei fac averi, campanii electorale, poftim, Băsescu e-n plină campanie electorală şi-a tras banul la-ndemână … sacrificii popor, strînge cureaua, că a lui e tot mai largă de-atâta hăhăit şi turism ecumenico-balnear !
Şi mai vine şi-un Prostănac să ne plictisească cu … ” fuga în spaţiu timp ” şi asigurări, că ce … ? Că e o marionetă jalnică, ştim deja !
În concluzie, ei cu ei, cameleonii trădători de ţară şi neam , noi … păi noi cu termpnale şi Dumnezeu cu mila ! Că nu suntem în stare, vai de steaua noastră de dezbinaţi, să IMPUNEM un tandem Năstase-Iliescu să ne salvăm ??!!
N-am uitat nici furnica de mine, nici poporul, unde-i FLOTA ???
Domnule, Năstase, am povestit şi pe blogul Domnului Preşedinte Ion Iliescu, câţiva copilaşi se jucau azi pe-afară , râdeau în inconeţa lor şi strigau : ” singura soluţie , încă-o revoluţie … ”, foarte posibil asta se discută în casă, şi, cred, părinţii sunt îngrijoraţi, disperaţi, românii vor deveni oare de necontrolat, vom vedea, cert este că îngrijorarea, grija zilei de mâine, lipsa medicamentelor, disponibilizările, etc atinge pe zi ce trece cote alarmante iar ” iubiţilor ” noştri conducători le ard mansardele de grija … termopanelor …
Vorba colegilor, Doamne, ai milă de noi !
E curajos gestul domniei dumneavoastră, dar şi-al dracului de riscant, căci nemernicii sunt în stare de orice şi vă vor cât mai departe de cursa pentru prezidenţiale …
La cum arată acum scena politică românească, alt Năstase n-avem, zic să nu vă grăbiţi, e limpede că zăusul vă poartă sâmbetele de multişor şi sunt chitiţi să vă răstignească !
Sibilla
@mircea tomulescu,
Deghizatule, laş care eşti laş şi te-ascunzi în spatele unui nume inventat, unde te trezeşti ? În vreo speluncă, în vreo ” bombă ” unde vă serviţi romurile jamaica ăştia de ţeapa ta ?
Măi neicuşorule, de pe urma Guvernării Năstase, de exemplu, ne folosim şi-n zi de azi de nişte săli de sport, de nişte ANL-uri, băsescu tău a-nregistrat numai ” succesuri ”, lacheii săi din teritoriu nu justifică banii pompaţi în … nimic !
” Luptătorul anticorupţie ”, zăusul şăf- Băsescu, idolul matale, n-a fost în stare un singur pedelist, măcar un singur corupt portocaliu audiat de mimoza DNA să bage la zdup-mititica, ca de exemplu în judeţul Caraş-Severin, şi-mi vii mie şi OAMENILOR de pe acest blog să ne spui basme, eşti ajent cu simbrie bre ? Băi zăbăucule, jafurile în judeţele orange sunt la drumul mare, sunt de toată jena că nici măcar nu le ascund, nu te zburli că-ţi plesneşte pipota şi tot n-ai argumente.
Pe vremea Domnului Năstase, pe Semenic erau funcţionale ceva hoteluri, acum a rămas unul, s-a mai asfaltat căte-un drum, acum se trag foiţe, banul să circule ce contează calitatea, pe vremea Domnului Năstase s-au făcut demersuri pentru ” succesurile ” cu care se laudă băselul tău obţinute la Haga şi nu Domnul Năstase a făcut paşi hidrocarburilor bezmeticule !
Schimbarea cu care te-mpăunezi constă-n ceea ce a dat băsescu ţării : ” ţigancă împuţită ”, ” am vrut să-i dau un pumn profesorului ” care i-a supărat odorul, se-nfoaie la bătrîne sinistrate şi se ceartă ca la uşa cortului prin străinătate că nu-i deajuns spectacolul din ţară … Omar Hayssam e cumva ” evadatul ” Guvernării Năstase ?
Eşti un lache nesimţit şi atât !
Şi n-am să-mi cer scuze cât n-am cui, majka mea m-a învăţat ca domnilor să le servesc ce se cuvine în serviciu de porţelan, iar celor ca tine să le trântesc vadra-n vălău !
Sibilla
P.S. Cer scuze OAMENILOR, distinşilor colegi, accept măscăreala ce mi se cuvine, dar m-am săturat de papiţoii ăştia răsăriţi precum ciupercile după ploaie la … comandă !
Nu sunt pupincuristul nimănui, când am avut altă opinie decât a cuiva, inclusiv a Domnului Năstase, am spus franc ce am avut de zis, când tre să tac, iau notiţe fără ruşine, dar eu nemernici de soiul muherii-n izmene de mai sus nu tolerez şi-i voi taxa de fiecare dată, căci, e lipmede că se urmăreşte terfelirea imaginii a tot ce reprezintă un pericol real pentru candidatura marinarului.
Sibilla
pt.ALM
Nu cred ca ai citit destul de atent nici declaratia si, mai ales, nici aceasta explicatie. Daca ii mai adaugi opinia de ieri a neputinciosului intrigant din fruntea a ceea ce a fost candva PSD – cica decizia dlui AN este una “inteleapta” – ai vedea ca nemernicii din aceasta fantoma (PSD) se pregateau sa-l injunghie. Sarcasmele dlui AN le erau destinate in egala masura lor si gastii circarului (zis tot “partid”) . Te intreb: auzit-ai vreo reactie din partea ministrului de externe (PSDist, deh) la incalificabilele declaratii ale “prietenului” neamt?! Vine congresul PSD, ALM! Si “sondajele” arata o “incredere” astronomica in prostanac si o aprobare ametitoare a marii tradari care e coalitia pe care se intemeiaza guvernul ” Trei chiloti”!
Cand spuneti justitie – sper ca nu acceptati procurorii politici ai deneaului basescian. Sper ca veti spune sa-l trimita direct la judecatori si nu le veti mai da nemernicilor declaratii de vreun fel. Si dupa asta, mai sper, ca veti spune foarte des ca trebuie dosarul Flota sa fie inaintat instantei de judecata. Veti avea toate atuurile de pozitionare asupra imunitatii presedintelui ce se vrea si premier si ce-si doreste, evident, o Republica Traiana!
1. Sunt dezamagit de calitatea filtrului pe care il face echipa dvs pt blog.
2. Ati castigat puterea, reprezentati autoritatea statului de drept la cel mai inalt nivel. Este impardonabil sa alegeti sa va lamentati la tv sau pe blog in loc sa faceti ca lucrurile sa mearga.
3. In Italia, din 5 stiri, 2 sunt cu romani care violenteaza, romani beti care fura masini si apoi un fuga fac accidente mortale, spargeri, droguri, etc, etc. De ce nu faceti ceva? Aceste secaturi fac rau nu numai romanilor din italia, ci si celor din romania pentru mult timp de acum incolo. Dati un semn ca va intereseaza, ca aveti autoritatea si resursele institutionale sa tineti raul sub control. Veniti in italia, intalniti va cu autoritatile de aici, gasiti solutii, sa fie evident si italienilor ca va intereseaza si altceva decat problema dosarelor dvs.
Avem o romanie bleaga si bolnava si pe dinauntru si pe dinafara.
Domnule Nastase,
cei ce sint impotriva gestului dumneavoastra au perfecta derptate, pe scurt:
Prin acest gest incalcati prevederile Constitutiei pe care sustineti ca o respectati si cereti Parlamentului sa faca la fel.
Pozitie inacceptabila pentru un om de Stat.
Domnule Nastase,
Am mai spus-o si o s-o mai spun: sunteti unul din cei mai valorosi politicieni romani ai momentului! Tocmai de aceea sunt multi de pe scena politica pe care ii incomodati. Oricum, sunt sigur ca veti avea castig de cauza si, ca atare, va urez multa “rabdare” (pentru ca, asa cum bine spuneati si Dvs., dosarele sunt construite pentru a nu va putea demonstra nevinovatia rapid).
PS: Din cate stiu, exista principiul celeritatii in drept… oare de ce nu s-ar respecta si in cazul Dvs…?
Domnule Nastase ,
Profitand de faptul ca, citind aceste randuri ale dumneavoastra prin care, vad cat de mult sunteti nedreptatit, va pun la dispozitie urmatoarea scrisore deschisa, despre alti nedreptatiti cu care consider ca ar trebuii sa va solidarizati:
http://sebastian-corn.tapirul.net/370/scrisoare-deschisa-ministrului-sanatatii-un-autodafe/
Este nevoie ca cineva puternic,un intelectual credibil, ca dumneavoastra, sa tina cont de faptul ca ne pleaca oameni bine pregatiti din cauza subfinantarii in medicina. Sincer, decat sa dau un salar de 30.000 lei, adica 300.000.000 lei vechi unui magisrat manipulabil politic, mai bine as da medicilor care, nu trateaza oamenii dupa culoare politica, ci dupa complexitatea bolii. Vreau sa va mai spun ca desi medicina este o profesie liberala, medicul prin atitudinea fata de bolnavi va avea intotdeauna o profesie sociala.Luati deci atitudine in aceasta problema si adunati va rog mult, medicii in jurul dumneavoastra acolo unde le este locul. Va multumesc!
Pentru a intelege mai usor cine si cum conduce Romania, propun o singura expresie pentru contopirea celor doua personaje :
BàBoc !
Pardon,
Domnul BàBoc
Alex ai dreptate cand spui ca traim intr-un stat mafiot dar nu sunt de acord sa dau spaga nimanui pentru ca nu e normal,cel putin asa ar trebui sa fie.
Desigur cand te vezi incoltit sau cand nu ai incotro trebuie sa le bagi in gusa fiindca asa au fost obisnuiti.
Se ia si acum spaga dar nu ca in mandatul d-lui Nastase si sper din tot sufletul ca acest fenomen sa fie complet eradicat.
@ AN
Respect decizia Dvs. finala SA CERETI colegilor din Parlament trimiterea dosarelor despre ferestre in justitie.
AS DORI CA PARLAMENTUL ROMANIEI SA FIE INTELEPT si sa nu accepte.
PS
NU MA INTERESEAZA cazul “celebrelor ferestre” doar pentru ca ele apartin lui Adrian Nastase. Acest caz are maxima importanta numai pentru adversarii Dvs. politici care doresc sa va scoata pe tuse cu precadere in 2009, an electoral.
MA INTERESEAZA: “cazul disparitiei armelor de la Ciorogarla”, “cazul eliberarii condamnatilor pe motive medicale”, “cazul Sterling Resorces / Marea Neagra” dar cel mai mult, numeroasele “cazuri privind tragediile medicale din spitalele romanesti” !!!
Acestea sunt spetele care intereseaza poporul roman pentru care plateste din contributiile sale !
@ Criticos februarie 8, 2009 la 8:17 am
Si, ma rog frumos, ce n-am citit si, mai ales, ce n-am inteles? Vreau sa-mi indrept gresala!
Faptul ca dl Nastase trebuie ars pe rug nu cred ca este vreun secret. Ca verdictul a fost dat atat de “prieteni” cat si de dusmani, iar nu este vreun secret pentru cineva. Sunt foarte atent la istorie stimate Criticos! Dar, gestul de acum imi aminteste de un banc, pe care am sa-l scurtez si am sa-l cenzurez:
Se zice ca niste exploratori au fost prinsi de un trib de canibali. Printre exploratori, un american, un rus si un roman. Seful tribului le-a aratat o cale de scapare din meniul zilei: 200 de bâte sau 200 de dolari! Americanul, a scos 200 de dolari, si-a luat echipamentul si a plecat. Rusul, a ales 200 de bâte, a rabdat, si-a luat echipamentul si a plecat. Romanul, mai otz, alege 200 de bâte. Pe la 150 n-a mai rezistat si a scos 200 de dolari …
Asa vad eu aceasta cedare in fata “presiunilor” facatorilor de bine! Acum musai sa mai accepte 50 de bâte daca n-a dat 200 de dolari la prima strigare! In ceea ce priveste Congresul PSD, eu nu-mi fac iluzii! PCR-ul avea mai multa coloana vertebrala in masa membrilor de partid …
Nici nu-mi dau seama ce ar trebui sa fac,sa ma bucur ,sau sa ma sperii de gestul d-voastra. Intr-o tara normala ,a te pune la dispozitia justitiei e un lucru normal,dar in Romania am mari indoieli. Un ministru de justitie ce-si continua mandatul in doua guverne total diferite,care a cerut insistent schimbarea lui D. Morar,iar azi il propune pentru un nou mandat,un procuror general contestat , mediocru si aservit puterii,nu ma fac sa ma simt in siguranta in ceea ce va priveste.
Peresonal,nu am avut indoieli cu privire la nevinovatia d-voastra,dovada fiind faptul ca am stat alaturi tot timpul ,iar daca azi ma sperie ceva nu este rezultatul cercetarii d-voastra. Ma sperie faptul ca nu o sa puteti participa la cursa pt. palatul Cotroceni. Toate miscarile de pe scena politica,incepand cu intrarea PSD la guvernare,promovarile lui M . Geoana,luptele din ineriorul partidului d-voastra,insistenta justitiei,presa ostila ,au un singur punct de comanda ,un singur autor si un singur scop. Impiedicarea d-voastra de a va prezenta la alegerile din toamna. Eu judec simplist lucrurile,dar poate nici nu merita efortul d-voastra. La urma urmei de ce sa suportati aceste zoaie? Aveti o familie frumoasa,o pregatire,o tinuta europeana,asa ca ma intreb: Oare merita? Pentru cine? Pentru PSD-ul incaput pe mana unor oameni slabi si fara principii si caracter,care una promit in campanie si alta ofera cand ajung la guvernare,fara a lua in calcul faptul ca partidul lor va fi sacrificat fara mila.
Pentru romanii care se calca in picioare sa-l atinga, cand apare in public actualul presedinte,merita sacrificiul? Oameni mai ingrati ca romanii ,mai rar.
Ar mai fi multe de spus,dar am incredere in d-voastra,numai am simtit nevoia sa subliniez aceste lucruri. Poate v-am mai spus,dar repet:
,,in fata unui grajdar inarmat cu o furca,nici un spadasin iscusit nu are nici o sansa.,,
Dumnezeu sa va binecuvanteze!
Cred ca gresiti alaturandu-l pe bietul Boc ,presedintelui. El e de fapt o trista figura ce va fi taxat de istorie . El nu conduce guvernul si tara iar cel ce ne conduce nu are nici o problema in a aloca ministresei turiste cele mai multe fonduri. E bine as!. Asa se procedeaza in conditii de criza . Se strange cureaua. Dar ea se poate strange si in jurul gatului.
Candidati ca independent la Presedentie si veti cistiga.
Nu aveti nevoie de sustinerea partidului, daca ati fi avut aceasta sustinere ati fi cistigat din 2004, Sorin Oprescu este un exemplu foarte bun.
Incercati sa aveti incredere in romani, nu sunt atit de prosti cum crede Basescu. In mod natural Basescu va pierde aceste alegeri si daca va candida de unul singur. Increderea in partide a romanilor tinde catre 0.
@Tov Tomulescu Mircea,
Te corectez !
Se lua şpagă în numele Domnului Năstase, mai bine zis existau ( şi există ) acei indivizi de cea mai joasă speţă care foloseau şi se foloseau cu nesimţire de numele Năstase, pentru a-şi umfla conturile, am mai discutat pe acest blog astfel de situaţii, chiar Domnul Adrian Năstase a cerut să venim cu exemplificări, cu întrebări viz a viz de unele bârfe care circulă-n spaţiul mioritic şi a venit cu argumente, a făcut verificări, mulţi dintre respectivii zmintiţi ce-i foloseau/folosesc numele cerând şpagă, fie s-au dat la fund, fie îi regăsim în jurul tovarăşului băsea … ca de exemplu unii din porcii ordinari ce s-au îmbulzit şi precipitat a bate palma cu PD-L-ul într-u închegarea alinaţei ruşinii 3C, şi care au fost propulsaţi de baronii locali, de mafiile locale, de … şpăgile pe care le-au pretins ticăloşii, repet, folosindu-se de numele Năstase şi pe care-i recunoaştem cu uşurinţă căci sunt exact cei agreaţi de către zăusul băse !
” Eradicarea ” fenomenului ” şpaga cea de toate zilele ”, o ” face ” băsea, adunând în juru-i acele năpârci, trădători ai PSD-ului, cameleoni, şerpi şi vă mai şi mândriţi cu astfel de ticăloşii !
Cocoş cu Lenuş cu tăt, cui naibii dau şpaga de-au înflorit din senin şi-au urcat vertiginos … hm ? Sau asta se numeşte ” promovarea competenţei ” pe sistem băsescian şi turaţii hăhăială di ” succesuri ” ?
Ba acum, acum sub domnia băselului se promovează incompetenţa şi se ridică nemerniciile la rang de virtuţi, acum e nu numai şpagă şi răspândirea,impunerea abuzului de putere şi influenţă sub toate formele, ci şi încurajarea acestor acte de blamat de către chiar şăful zăus care, încă n-am auzit să fii scos un sunet la adresa măcar a unui nume de corupt cu acte-n ” regulă ” din ograda-i proprie sau din rândul trădătorilor ce i s-au alăturat în propăvăduirea ” luptei împotriva corupţiei ” asmuţindu-se pe câte-un amărât ce da, o fi furat două găini de foame, de multe … chitiţi să terfelească imaginea a tot ce înseamnă Năstase, dar, care nu mişcă un deget când vine vorba de tunurile săvârşite pe faţă şi fără nici un fel de … emoţii, de către lacheii pedelişti. Dovadă e chiar menţinerea pe funcţii a unor astfel de specimene, dovadă e starea jalnică în care-au ajuns unele judeţe cât se poate de portocalii până-n măduva oaselor, aura portocalie murdară ce semnifică vanitate, dezechilibrul emoţional, parvenire, ostentaţie, dorinţă de putere de control absolut, mânie şi ură nedisimulată, etc … aura murdară a acestor judeţe e Spectrul ce ” veghează ” bunul mers al afacerilor din umbră al ghemonilor, rezultatele, ” succesurile ”, vorbesc de la sine.
Nu mai luaţi numele Domnului în derâdere, chiar aşa departe mergeţi cu nemernicia … fariseilor ?!!!
Mai făţarnic şi mai uns cu toate alifiile decât marinerul admirat de cei ca tine, nici c-a mai pomenit spaţiul mioritic. Sodoma şi Gomora e curtea zăusului, da, se observă atât de limpede în ciuda eforturilor voastre susţinute de-a ne lua cu fofilica, sunteţi jalnici !
Băselul n-a auzit de Legile Belagine, darămite de învăţăturile Sfinţilor Părinţi şi-l daţi exemplu pe hăl de şi-a băgat coada până şi-n interiorul BOR ! Mare-i ea Grădina lui Dumnezeu, şi şerpească limba voastră ce scuipă minciună, iudelor !
Sibilla
Sunt surprins nu credeam ca aveti personalitatea lui Zola de va arunca intr-o lupta inegala cu establishementul de la procuratura.
Si cu sanse sa dureze cam tot cat a durat si a lui. Pina s-a schimbat presedintele !.
Daca veti reusi sa dovediti in instanta penibilul si incompetenta ” europeanului anului” si a locotenentilor sai reusi sa eliminati acest tip de jusitie si va fi ceva enorm pentru drepturile de a te opune sau de a nu fi pe plac cezarului momentului .
Daca ei vor reusi sa dovedeasca ca au ceva dreptate (sunt 99 % sigur ca nu dupa acest gest al dvs.) si atunci justitia va avea de cistigat.
Deci un win-win pentru toti dar pentru dvs. banuiesc ca nici un avocat nu v-ar sfatui sa faceti ce ati facut si sa riscati sa deveniti martir al democratiei.
Ce m-a enervat in cazurile dvs. a fost indiferenta opiniei publice a clasei politice si a CSM fata de dreptul la justitie si prezumtia de nevinovatie.
Daca in cazul unui fost prim-ministru au fost facute astfel de dosare ce sanse are un politican mai mic sau un om marunt care nemultumeste un baron local care dispune de Morarul lui. La noi justitia este inca dorita sa fim sinceri ca instument de represiune nu ca sa instrumenetze dreptatea iar spectacolul unui politician sau unui mic tar local tarat la procuratura inebuneste de placere si da un rating de 100 de puncte.
Aproape nimeni nu pare sa inteleaga improtanta prezumtiei de nevinovatie in apararea de abuzurile statului sau de pasiunea normala a procurorilor de a acuza cat mai repede sau de a face planul la acuzari.
Mai ales cand sunt stimulati de ministrul justitie si de presedinte.
Si liberalii apratorii oamenilor de afaceri si PSD aparatorul libertatilor micilor oameni ar fi trebuit sa se lupte pentru ca dvs sa aveti un proces corect. Nu au facut-o. Iar CSM in loc de a reprosa DNA maruntisiuri tehnice ca nu pune stampile pe fiecare pagina si anunta urmariri penale prin blog ar fi trebuit sa opreasca o astfel de justitie a la Guantanomo si sa schimbe anchetatorii dvs cu unii profesionisti. Nu au facut-o.
Si totusi dvs aveti incredere in sistemul de justitie ?
Eu nu, dar mai cred ca mai fara sprijinul naiv (sper) al unor diversi amici din presa occidentala si de la Comisia Europeana Morar nu ar fie inventat. Si cred ca in Vest mai sunt destui care vad dreptul la un proces croect ca un drept fundamental si lor si “naivilor” ridicolul juridic al dosarelor dvs le va deschide sper ochii. O justitie corecta si indepedenta este la fel de fundmenatal ca si o guvernare nu prea corupta pentru cei din UE care vin sa faca afaceri aici.
@Tomulescu
Pacat ca porti numele unui reputat profesor de Drept Roman!
Daca nu ai face politica…. as zice ca esti atat de reductionist incat si un simplu fapt de coruptie il teleghidezi in raspunderea premierului care s-a intamplat sa fie in functie cand ai fost tu spaguit.
Care o fi legatura de cauzalitate intre premier, presedinte, indiferent de nume, si cardasia dintre tine si un spagar de la Cucuietii din Deal. Daca nu aveai un interes nu dadeai spaga… sau cereai interventia organelor de ordine publica.
Tu nu ai nicio vina ca ai acceptat sa dai mita fara sa-l denunti pe cel care a pretins mita?
Aaaa…. ce usor e sa zici acum ca este de vina sistemul ca este de vina premieru!
Nu te mai justifica cu astfel de premize false pentru alegerea proasta pe care ai facut-o la prezidentialele din 2004.
Plano,afla ca nu fac politica si cum nu sunt simpatizantul nici unui partid politic, tin sa-ti aduc la cunostinta ca de doi ani de zile lucrez in strainatate ca multi altii.Momentan ma aflu in tara in concediu ptr o scurta perioada.
Nu regret alegerea facuta in 2004,as fi regretat daca l-as fi votat pe A.N.
Mita daca vrei sa stii nu am dat niciodata deoarece nu mi-am permis un astfel de lux si te rog nu te mai lega de numele meu.
Te asigur ca esti mult mai prost decat mine.
@Tomulescu Mircea
Fara AN probabil acum nu ai fi avut ocazia sa lucrezi in strainatate. Asa ca scuipa-l mai departe pe cel care ti-a pus blidul cu mancare pe masa. Daca astea sunt principiile dupa care iti conduci viatza, e doar o chestiune de timp pana vei avea aceeasi soarta.
A bon entendeur, salut!
In mandatul cui si in ce an a fost acceptata Romania in U.E.?Meritul lui Nastase e zero iar daca ar fi ajuns la putere nu eram nici in ziua de azi membru in uniune.
Dar asa e blogul asta,plin de pupincuristi.
@ Plaiesu Marius
Stimate pupincurist (este afirmatia dvs),
Vad ca ati reusit sa scrieti destul de cursiv. Asa v-ati nascut sau ati luat-o ca noi, mai intai cu carligele si bastonase? Mai tineti minte cine v-a pus condeiul in mana prima data?
Romania a fost acceptata in UE atunci cand a avut inchise TOATE capitolele de negociere a aderarii. Adica bastonasele si carligelele …
Stimati colegi, altii decat …
Ce sa mai asteptam de la romanii din afara granitelor cand cei care respira aerul de aici sunt atat de indoctrinati incat, pentru ei, realitatea a devenit fictiune?
Draghi, lasa-i in paca! Normal ca il ling (ca si inainte de 1989) pe cel care are puterea: Armata, SRI-ul, SIE, cheile vistieriei.
LINAGI AU FOST, LINGAI SUNT INCA!
LINGAI
Stimate Plaiesu Marius,
Dumneata chiar existi?
@Tomulescule
Nu te poate ocoli prostia nici daca ai plecat prin strainataturi. M-am lamurit ce desteptaciune poate sa-ti lipseasca daca tu crezi ca un vaporean este mai competent sa conduca un stat decat un diplomat.
Nu m-ar mira ca prin strainataturi sa fii ambasadorul Flotilei Base!
Ascunde-ti numele daca vrei sa nu ne mai legam de el!
Ce sa mai zic d-le Nastase cand PSD-ul a acceptat in 2004 sa recunoasca ca ati ,, PIERDUT ,, alegerile cand toata lumea stie ca le-ati castigat cu cel putin 5 procente in fata lui basescU ! Si el stie lucrul asta de acea duce prigoana asta ordinara impotriva dumneavoastra. Ma bucur nespus de mult ca Vadim a iesit pe usa din dos, numai pentru faptul la ce va facut in 2004 prin campania mizerabila ce a dus-o impotriva dumneavoastra in revista ,,Romania Mare,,! Nu va lasati,priviti totul cu detasare ca pe-o comedie sinistra .