Yoda, vom trai si vom vedea, cred ca este prea devreme sa ne pronuntam despre ce si cum.
Gabriela Savitsky, multumesc pentru sprijin. Sunt sigur ca ai inteles pe deplin argumentele mele.
Dan M., in acea postare redam intrebarile oamenilor, nu intrebam pe cei de aici. Daca as fi facut asta, ar fi trebuit sa ma las de politica. In mod evident, asta nu inseamna ca nu apreciez sfaturile.
Harabula, poate ai dreptate in ceea spui – ma refer la viata interna a partidelor – si nu am stiut eu pana acum. In schimb, ai o perspectiva unilaterala asupra tradarii.
Cezar Pesclevei, „fraierii” aceia ti-ar spune ca iti pierzi vremea.
Instalatorule, interesanta perspectiva ta.
Alexei, daca toata lumea ar gandi pe termen lung ca tine…
Bibliotecarule, sper ca la urmatoarele alegeri sa ai motive de razgandire.
Ratio, din pacate din ce in ce mai multa lume va gandi ca tine despre clasa politica. Unele lucruri sunt imposibil de explicat.
Petrut Dumitru, acum, chiar nu stiu ce le va spune.
Draghy Puterity, sper ca teoria ta politica sa nu se adevereasca si sa nu iti schimbi paradigma in care vezi partidul.
Neagu G. sunt fara cuvinte. Cred ca am fost cat am putut de cinstit fata de voi. Inclusiv in cele mai grele momente. Inclusiv acum. Sa auzim numai de bine.
Odin (sau Thor?), la cat esti de social-democrat ma asteptam sa intelegi exact asa cum ai facut-o.
Ovidiu, vad ca esti foarte fericit. Crezi ca o opozitie de 18% inseamna ceva?
Constantin Valeriu Trifan, intrebarile tale dau de gandit. Nu sunt convins ca ti-as putea da acum un raspuns multumitor. In acelasi timp, insa avem optiuni politice diferite si nu stiu daca pozitia mea poate fi una potrivita pentru tine.
Sportlocal, am vazut ca esti foarte insistent cu ideea premierului strain.
Victor, fiecare isi permite exagerarile sale, in functie de interese. Mai mult nu cred ca am ce spune. Mandatul este mandat.
Dr. Lecter, iti inteleg supararea. Intr-un loc problemele le creeaza unii, in alt loc altii. Unde vor fi oare mai multi?
Bogdan Duca, probabil sunt mai multi care viseaza la fel, dar din alte motive decat cele care ti-au determinat tie visul.
Daniel, eu tot mai sper ca teoria si practica se pot combina. Cat despre cei pe care ii numesti „disperati”, nu stiu daca vor mai fi.
O, fi dar…nimic nu (mai) este imposibil.
Oros Florin, asa cum vezi tu lucrurile, le vad si eu.
Valentin Vasilescu, nu cred ca lucrurile sunt atat de simple. Mai realista pare a fi varianta Instalatorului.
Daniello, frica naste monstri. Doar frica…
Roxana Iordache, ma intrebi pe mine?
Diana Tucra, el nu are voie sa raspunda, doar sa asculte.
Inginerule, eu nu puteam sa ii spun ceea ce imi sugerezi pentru ca nu mi-am pierdut vremea si onoarea cu astfel de investigatii.
Gala, am citit si eu postarea lui Moshe. Am ras. Mult. Am vrut sa o dau mai departe, dar cei mai multi deja o stiau.

@A.N.
Stimate domn,
Plec, in demersul meu, de la o constatare personala pe care as fi curios sa stiu cu ce argumente o puteti contesta:
In clipa de fata, in Romania nu exista niciun partid autentic de stinga!
Nu-mi spuneti despre minunatul program de stinga pentru care s-au batut negociatorii PSD; din el se vor pune in aplicare doar farime, si acelea confiscate instantaneu in interes electoral de noul premier al Romaniei care, stiti la fel de bine ca si mine, NU se numeste Teodor Stolojan. Asa incit perceptia va fi, evident, ca PSD nu are, de fapt, nici un program, iar prezenta lui la guvernare nu vizeaza, in fond, decit ceva ciozvirte, evident dezosate! (O fi asa departe adevarul?)
Trec rapid la un al doilea enunt:
Romanii sint saraci!
Aici, oricit ati fi de „Gica-contra” (dac-ati fi!), nu e loc de comentarii. In fine, enuntul 3:
Tara de oameni saraci, fara un autentic si puternic partid de stinga, nu se poate!
Concluzia e simpla: acest gol in spectrul politic romanesc este doar conjunctural si el va fi, cit de curind, umplut, cu un profit politic urias pentru cei care o vor face.
Exista o masa electorala imensa care, in clipa de fata, nu e reprezentata de nimeni, nicaieri. Sint oameni care, ca-n Caragiale, se mai intreaba si-acum, la modul foarte serios: Dar eu cu cine votez? Sint, in majoritate, fostii sustinatori ai PSD. Si, vorbind despre fostii sustinatori, vorbesc, evident, despre o infringere care, meritat sau nu, este SI a dumneavoastra!
Sint si fostii sustinatori ai PRM, care sint tot oameni cu vederi de stinga si pe care doar cineva rau-intentionat i-ar putea incadra la „extremisti”. E drept, in discursurile sale exaltate, „Tribunul” mai sarea si calul, dar cite ACTIUNI extremiste pot fi puse in seama lor?
Legat de cele spuse, am o idee care, daca n-ar fi a mea, as spune ca e geniala: PSD sa comande un sondaj de opinie continind intrebarea „daca duminica viitoare ar fi alegeri, cu ce partid ati vota?” Nu va zgirciti la bani, ar fi o suma cheltuita cu un profit imens, chiar daca rezultatul unui asemenea sondaj v-ar intrista peste poate!
Sint convins ca nu doar dumneavoastra, ci toti colegii de pe acest blog cu media IQ foarte ridicata, au priceput din secunda DOI ca demersul meu vizeaza infiintarea unui partid nou, cu adevarat social democrat, condus de virfurile autentice, de adevaratii barbati politici, dintre care voi aminti doar doi, cu siguranta cei mai reprezentativi: Ion Iliescu si Adrian Nastase! Un tandem ce-mi aminteste, daca-mi permiteti comparatia, de celebrul nostru cuplu de aur Nastase – Tiriac.
(Cu scuzele de rigoare, nu pot sa nu fac aceasta paranteza: de citeva zile tot iau emetiral. Mai exact, de cind l-am auzit pe Oprisan declamind: „ marii barbati politici ……., Emil Boc,…..”)
Acest nou-nascut al social-democratiei ar avea, din start, cel putin 18% din parlamentarii Romaniei. Uitati-va ce efect benefic ar avea din punctul de vedere al opozitiei: cel putin 42%. Si cum democratie fara o opozitie puternica nu se poate, concluzia e limpede!
Daca veti trece in revista tensiunile deja existente in teritoriu, intre organizatiile PSD si PDL, veti intelege ca in multe judete, organizatiile vor trece, cu arme si bagaje, de partea noului nascut.
Ar fi un partid cu o ascensiune fulminanta, care ar putea propulsa in campania pentru prezidentiale un candidat cu o forta uriasa. Si, nu stiu de ce, ma trece asa, o nostalgie de prin anii de liceu, ca v-as zice:
„Roland, Roland,
Sonnez l’oliphant”
Chemati sub steag pe cei in care aveti incredere, sucesul nu poate fi departe. Chiar si aici, pe blog, ati gasi soldati de nadejde: Chemati pe Aya, cu sufletul ei bogat. Chemati-l pe Instalator, cu forta lui analitica. Chemati-o pe surioara Sibilla si veti vedea ca Ecaterina Teodoroiu n-a fost o inventie. Chemati-l si pe baciul Leo, care sta el cam strimb , dar intr-un scop drept. Chemati-l pe doctorul Eugeno, vom avea si raniti ! (Sa ma scuze toti cei pe care nu-i pomenesc, dumneavoastra ii stiti cel mai bine) Chemati-l si pe Harabuba, poate la un moment dat va trebui sa facem schimb de prizonieri.
Tresar. Nu-mi vine sa cred cite-am insirat, vrute si nevrute. Nici nu mai recitesc, probabil marea majoritate sint numai prostii. Stimate domn, nu ma luati in seama. Ce nu spune omul la bautura? (Tocmai am baut a treia cana de ceai, sint racit cobza) Sint convins ca dumneavoastra stiti mai bine decit noi toti la un loc, ce si cum. Macar si pentru faptul ca aveti informatii care la noi nu ajung decit, poate, indirect si deformat. Si tot ce-am spus eu aici poate ca nu e decit „visul unei nopti de … iarna”
Raspunsuri de forma.Probabil nu puteti deocamdata mai mult, ar dauna disciplinei de partid.Totusi va rugam sa nu uitati postarile noastre, care la unison exprima o stare de spirit la o majoritate deloc neglijabila.Noi ramanem cu speranta in dv. si dl. Iliescu. E nevoie stringenta de un partid de stanga, cu principii, decenta si transparenta. Acum ni se spune una si se face alta. Desigur, din marea grije de “tarisoara noastra” (vorba lui nenea Iancu).
Uneori nu vezi padurea din cauza copacilor: de-abia acum citeva zile am realizat ca legea electorala nu zice nimic despre posibilitatea ca un alegator sa isi retraga votul. Si daca nu zice nimic, atunci inseamna ca este posibil, prin anuntarea comisiei electorale centrale. Piedica ar fi faptul anonimitatea votului, adica faptul ca nu poti proba faptul ca ai votat asa cum ai votat, dar exista declaratia pe proprie raspundere. Ma gindesc sa utilizez aceasta cale daca dl Voiculescu si dna Popa (pe care i-am imprumutat cu votul meu) vor merge alaturi de dl Geoana.
Daca media nu are informatii eronate, atunci merita comentate citeva obiective ale PPR:
-menţinerea numărului existent de locuri de muncă; probabil ca ne referim la numarul existent la momentul semnarii, rezulta ca la primele concedieri ulterioare acestui moment PPR va fi incalcat, daca respecivele concedieri nu vor fi urmate imediat de oferirea aceluiasi numar de locuri de munca; altfel, observ ca PPR isi propune stagnarea economica in dezacord chiar cu estimarile unor institutii internationale, in Romania cresterea economic fiind direct dependenta de cresterea numarului de locuri de munca.
-creşterea graduală a puterii de cumpărare: zilele trecute a fost din nou o crestere a preturilor in domeniul alimentar, de 30-40%, in ciuda scaderii pretului la combustibil – care a motivat cresterile de preturi anterioare. Traditionala, batrineasca “boritura”, tocana de legume cu care zeci de generatii de studenti si-au tinut zilele in facultati a depasit mult 1 euro borcanul. Obiectivul va fi deci unul destul de fragil.
-continuarea demersurilor pentru asigurarea unei justiţii independente şi a neimplicării politicului în actul de justiţie: este vorba doar de demersuri; trebuie sa scrii intr-un program national despre faptul ca faci doar demersuri? Si demersuri catre cine? Catre Dumnezeu? Catre presedinte? Presedintele probabil va scuipa pe ele (asta ca sa nu evit sa scriu ce cred eu ca va face in realitate presedintele pe demersuri). Si mai este si vorba de continuare: cind or fi inceput?
-menţinerea cotei unice de impozitare, dar cu măsuri corelative de protejare a persoanelor cu venituri scăzute: asta poate insemna cresterea cotei unice.
-reformele din domeniul educaţiei, bazate pe parteneriatul pentru educaţie semnat la nivel prezidenţial: Sa Traiti, Dom’Presedinte! As putea semna si eu ceva la nivelul Dumneavoastra?
-reforma din sănătate; ce inseamna reforma in sanatate? din nou prezentarea unui mijloc drept scop, ceea ce de fapt inseamna ca partile nu stiu de fapt unde vor sa ajunga?
-descentralizarea administraţiei publice locale; adica nu doar ca descentralizam administratia publica, dind puteri sporite celei locale (si, mai ales banii, visul primarilor si presedintilor de consilii), dar o mai descentralizam si pe cea locala? Si unde ajungem? La administrea la nivel de gospodarie individuala?
Mai observ ca, daca UDMR nu va intra la guvernare, atunci aceasta va fi consecinta unei decizii proprii de refuz a ceea ce i s-a oferit: nici a cedarii PDL in fata PSD, nici a actiunii PSD.
Domnule Nastase
Am auzit ca DNA-ul va pregateste un nou dosar pentru trafic pe net.
Pe surse din programul de guvernare PSD-PD-L:
-Din cauza uriasei crize economice ne vedem nevoiti sa reducem din ambitiile mari care caracterizeaza cele 2? partide
-Nu vom mai construi 1000 km de autostrada (vom pune numai bordurile)
-Nu vom mai trimite un roman in spatiu(il vom pune pe Prunariu sa va povesteasca cum e pe acolo)
-Daca actuala criza se adanceste locul lui Stolojan va fi luat de Boc
Scuze pentru erorile dactilo: “faptul anonimitatea” fara “faptul”, “ca sa nu evit” fara “nu”, etc.
Domnule Preşedinte,
Am impresia că, fiind foarte ocupat cu modestele mele afaceri, nu v-am felicitat cum se cuvine pentru alegerea spectaculoasă ca deputat de Mizil. Chiar sunt foarte bucuros că aţi reuşit! Felicitări!
Un pas mic pentru Adrian Năstase, un pas mare pentru România!
E puţin pentru Valoarea dumneavoastră, dar e un bun început! Ştiu că ambiţia dvs. este să răzbunaţi umilinţa din 2004 şi cele următoare! Şi să ajungeţi, în sfârşit, Preşedinte al Ţării, cum meritaţi!
La anul la Cotroceni!
@AN
As vrea sa nu ma paraseasca curajul de a avea rabdare. Insa mi-e din ce in ce mai greu sa gasesc resurse suficiente pentru a-l sustine. In fond si pentru mine perceptia E realitate…
Ce-i reprosez eu d-lui Nastase.
Ca n-a invatat nimic de la alegerile din Mizil.Desi ne dezvolta invataturile electoratului catre candidatul Nastase in patru lectii.
In votul din interiorul PSD, privind politica post- alegeri n-a aplicat nimic din cele pretins invatate. N-a identificat clar neboile electoratului (baronilor). Nu le-a promis nimic. Considera normal sa asculte si sa viziteze orice natarau de mizilean, dar nu face acelasi lucru cu membrii Comitetului Executiv. Are d-l Nastase o baza de date cu toti votantii din organismul pe care-l conduce? Stie nevoile si aspiratile lor? Are agenti electorali in sprijinul ideilor sale?
Nu dau prea multe explicatii. Vreau sa spun numai ca in propriul partid d-l Nastase nu pare a fi un pol de putere. Si asta din vina sa.
Un obiectiv oarecare nu se abordeaza berbeceste, prin forta argumentului. Ce rost are o argumentatie cand e vorba de un om flamand (pentru un post in sdministratie)?
Partidele nu-si vor mai putea recapata demnitatea atat timp cat sunt pe mana baronilor locali.
Repet:partidele nu-si vor recapata demnitatea atat timp cat sunt pe mana baronilor locali.
Solutia? REFORMA ADMINISTRATIVA. Formand entitati mai mari decat judetele (numindu-le regiuni de dezvoltare, sau oricum altfel) pur si simplu desfiintati pletora asta de potentati.
Este posibil. Deputatii din actualul Parlament sunt legati de colegii uninominale si nu de judete.Ei vor vota mai usor desfiintarea actualelor judete.
Administratiile locale vor fi usor de polarizat la aceasta actiune.
Ce are de facut d-l Nastase? Exact ce a facut la Mizil. Sa-si ia o echipa de agitatori in parlament si sa militeze pemtru reforma administrativa. Sa faca sa inteleaga ficare deputat ca poate scapa de sub tutela satrapului judetean. Sa lamureasca conducerile partidelor ca vor scapa de balastul baronilor. Ca tara va scapa se o administratie judeteana stufoasa atributiunile fiindu-i preluate fie de primarii, fie de regiuni.
Iarasi scuze. D-l Nastase conduce Consiliul National si nu Comitetul Executiv cum am scris.
@ Adrian Năstase
Sunt un cetăţean disciplinat, poate printre puţinii cetăţeni disciplinaţi, atunci când trebuie să votez uninominal, votez uninominal, atunci când trebuie să votez partide, votez partide… dar numai după o analiză la nivelul cel mai înalt la care îmi este permisă informaţia. De exemplu, pot spune de acum că pentru alegerile euro-parlamentare sunt susţinătorul Corinei Creţu, un euro-parlamentar care este (întâmplător sau nu) membru al PSD. Dacă stimata doamnă va fi candidat la preşedinţie, o votez imediat, pentru că sunt convins de bunele sale intenţii, în plus cred că bunul simţ pe care majoritatea femeilor îl au mai dezvoltat decât bărbaţii, este “UN MUST”, cum se spune în reclamă. Aceasta este simpatia mea uninominală. Revenind la euro-parlamentare însă, simpatia mea bazată pe fenomene reale pentru doamna Corina Creţu nu înseamnă că voi vota o listă PSD oricine ar mai fi pe acea listă. Sunt de acord cu domnul Severin, cu doamna Gabriela Creţu… dar evident că nu voi fi de acord cu oameni ca Titus Corlăţean, pe care, şi vreau să subliniez asta, nu l-am agreat de prima dată considerând că a fost un candidat de complezenţă… Acum un an am votat lista PSD pentru euro şi mi-am declarat sprijinul deschis pentru doamna Gabriela Creţu, cea care am crezut că va fi ultima aleasă pe listă (se pare că am intuit prost cantitatea de redistribuire), anul aceasta voi vedea oferta, voi cântări şi voi lua o decizie.
Ei bine, trebuie să spun totuşi că amendez PSD pentru faptul că domnul Titus Corlăţean, numărul unu pe lista euro-parlamentarilor la alegerile trecute a candidat pentru alegerile parlamentare ce tocmai au trecut, iată un mandat euro irosit şi tratat cu uşurinţă de un vârf al PSD, de aici lipsa de încredere în PSD care l-a pus locomotivă pe acest domn, de asemenea şi domnul Stolojan este în aceiaşi situaţie, o notă slabă deci şi pentru PDL (indirect prin PLD). Cred că este timpul ca politicienii să opteze dinainte pentru funcţia pe care o doresc în interiorul statului român şi să nu meargă de colo colo precum instantul 3 în 1. Nu sunt de acord cu miniştrii parlamentari, ba chiar sunt şi mai radical, nu sunt de acord nici cu cumularea funcţiilor de conducere din partid cu funcţii în stat. Partidul trebuie să fie deservit de oameni dedicaţi partidului iar funcţiile statului ar trebui acoperite cu oameni care nu au funcţie în partid.
Ca simpatie de partid astăzi nu “sunt câştigat”, dar mă va câştiga acel partid complet reformat, cu o doctrină rescrisă de la zero şi o organizaţie ruptă de interesele personale, organizaţie complet dedicată ideologiei şi doctrinei la care se face referire în denumirea partidului (în acest caz, doctrina social-democrată), organizată dedicată zonei României pe care partidul o reprezintă din întreaga societate (un partid este parte şi nu întreg), şi mai ales o organizaţie dedicată principiilor democratizării partidului (organizaţiile de bază dictează acţiunea principială a şefilor partidului şi nu vârfurile să dicteze organizaţiei de bază). În acest moment politica românească este sub umbrela cuvântului “jalnic” (hai să fiu delicat şi să nu spun alt cuvânt).
Dacă aveţi nevoie de ajutor de la un neimplicat politic, de la un simplu cetăţean, pentru reformarea reală a partidului (nu numai din cuvinte declarate electoral), vă rog să-mi spuneţi, vă voi ajuta cu tot ce pot (adică ceva idei, că avere nu am şi nici prea mare rezistenţă fizică ca să fac o acţiune K1 contra “duşmanilor”
). Sunt convins că reforma reală a PSD ar face în acest moment mai bine României şi românilor decât o nouă revoluţie, pentru că va obliga o reformă reală pentru toate partidele din România. Eu vă întreb direct, vreţi să fiţi un om de stat implicându-vă într-o acţiune istorică sau preferaţi un loc călduţ de politician care luptă cu dosarele DNA. Istoria se rescrie în fiecare zi, e timpul de reformă sau va fi timpul pentru moartea istorică a statului român. Domnia voastră sunteţi unul dintre cei care vor face această alegere. Nu sunteţi singurul, dar cu siguranţă sunteţi pe poziţia eficientă revocării inerţiei politice în care România se află astăzi după perioada socialistă. V-aş ruga să-mi răspundeţi şi să-mi spuneţi ce pot face pentru ţară.
Mai observ ceva: daca UDMR respecta declaratia lui Marko Bela si trece in opozitie, iar PSD renunta la asocierea la guvernare cu PDL, atunci majoritatea este constituita in partea cealalta – intr-un mod cit se poate de natural, adica prin esecuri ale discutiilor cu PDL – si depinde numai de ele sa transforme o majoritate de opozitie intr-o majoritate de guvernare. Chiar sunt curios ce va face CN al PSD, deoarece pe partea PDL va fi parteneriatul cu PDL probabil semnat, dar si pe partea cu PNL si UDMR exista posibilitatea de a obtine si premierul si un numar mai mare de ministri. O problema ar fi rationalitatea pretentiilor PNL care la un moment dat pretindea nu doar premierul, dar si toate posturile din teritoriu, aproape toate, daca ne gindim ca au guvernat doar cu UDMR. Ia sa vedem, presedintele pare a nu fi cistigat inca.
@ Adrian Năstase
Domnule Năstase,
Nu vă lăsaţi furat de tonul meu mai radical, mai aspru. Tonul meu este aşa din cauză (sau datorită) că am aşteptări mai mari de la PSD decât de la celelalte partide, asta pentru că eu consider că PSD este de fapt singurul partid politic din România care nu este partid de lider (mai e şi UDMR, dar eu consider că ei sunt partid etnic de vreme ce nu au o doctrină politică reală, chiar dacă scrie “democrat” în titulatură). PSD nu mai aparţine în acest moment nici lui Ion Iliescu, nici lui Adrian Năstase, nici lui Mircea Geoană, nici unui alt lider… este silit deci la democratizare reală sau rupere. Cred deci că PSD este primul partid care ar putea fi supus modernizării… lipsa de activitate în acest sens este o foarte bună “producătoare de frustrare”. Părerea mea este că reforma în PSD este mult mai importantă decât intrarea la guvernare, fără a spune că intrarea la guvernare este un lucru minor.
Domnul Ion Iliescu tocmai spunea ca pactul ce se va semna intre PSD si PDL ar putea fi OK. Papagalii si fatucile s-au si napustit sa “semnaleze” resemnarea (chipurile) presedintelui de onoare. Cine sa se mai impiedice in cele citeva cuvintele spuse la urma (“daca factorul perturbator nu va interveni din nou”) Oare mai e cineva in Romania care sa creada ca “factorul perturbator” nu va interveni? Oare poate cineva sa-l creada pe Ion Iliescu atit de naiv incit sa spere ca marinelul s-a cumintit?
Eu unul as paria chiar pe o interventie mult mai rapida si mult mai energica decit se-asteapta multi. Si anume atunci cind se va stabili componenta nominala a guvernului. Pentru ca marinelul abia a prins gustul jongleriilor cu ministri, cu respingerea sau darimarea lor. Se va abtine el tocmai acum? N-ar mai fi el…
(evident ca vorbesc aici despre cei nominalizati de PSD; sper ca nu se-ndoieste cineva ca lista ministrilor PD a fost facuta la Cotroceni! Asta ar fi chiar culmea: sa rada si vreo 2 ministri PDL, pe principiul “eu am o parere, dar nu sint de acord cu ea!)
@ Augustin,
Am citit cu atenţie postarea ta; ideile sânt bune dar deslânate. Ce drog ai avut în cana cu ceai, sau poate de la febră ţi s-a tras? Eu opinez că orice încercare de a pune partid peste partid la stânga, e o eroare. Aşa a încercat PS-Mohora, PSM şi iată PSD care e gata să se rupă.
Orgoliul, o fi o trăsătură de caracter universală cum e prostia,sau e un pendul perpetum-mobile la români?!
Ca să îţi dai seama ce zonă agreez îţi voi spune că îmi pare rău după PRM şi că mă bucur de căderea UDMR.
Pentru ce se va întâmpla nu vreau să fiu mama Omida; vom trăi şi vom vedea. Mai ia o duşcă!
Nu sunt suparata, ca supararea nu e factor de determinare. Sunt rabdatoare. Cateodata am senzatia ca sunt depozitarul universal al rabdarii. Dar, cum spune Ernst Junger ( Pe falezele de marmura) :”rabdarea mea, pricina are…”
Ei, stenograma negocierii e a lui Mordechai
Moshe e jumătatea ceva mai tăcută ( în ultima vreme) a blogului.
cele 3 pcte de suspensie, credeti ca mi le-ati putea explica?! lasa, in mintea mea, multe variante de a continuare ale raspunsului dvs.
de ce nu preferati sa raspundeti intr-un mod mai concret?
Pana la urma tot raul spre bine. Eu m-am sucit: ma bucur ca au batut palma. Traian Basescu este un adevarat unificator. Cred ca incepand cu al doilea mandat Traian va deveni un presedinte remarcabil.
Manivela a spus ca premierul Nastase nu mai este candidatul PSD pentru prezidentiale. A motivat cu declaratia premierului de acum cateva zile in care spunea ca daca se realizeaza coalitia el nu va candida. Oricum, Manivela a concluzionat ca nimeni nu i-a cerut lui Nastase sa candideze sau nu. Adica spunea Manivela mai mult sau mai putin direct : “Pe cine intereseaza de Nastase?”
Chiar asa de jos o fi ajuns premierul in ierarhia PSD?
PSD – un partid(!?) profund dezgustator.
Cind va veti mai scutura de baroni si tradatori veti ajunge ca ridicolul partid socialist din Franta – mincinos si cosmopolit cu fitze. Condus de doua mitze. Banuiesc ca asta si vreti.
In orice caz, cu Romania nu aveti nici o legatura, nu va intereseaza decit mizreul vostru banut de servitori (rosii) ai strainilor. Impreuna cu portocalii, la mansarda UE, acolo unde este locul slugilor, sper sa va giugiuliti, penibil si neputincios, pina nu mai puteti.
Nu meritati nimic.
Draghi.
Lasa-i in plata Domnului (sort of speaking).
Oile sintem noi. Nu ca baietii (localnici) ar fi lupii, dar tare le-ar mai placea… altfel, papagali de uz comun.
Cit despre UE (vezi si promisiunea irlandezului-sef, cum ca nu va mai exista alt referendum… cuvintul unor astfel de indivizi nu valoreaza o ceapa degerata), ramine cum am vorbit.
D-le Adrian Nastase, in primul rand va multumesc frumos pentru raspuns.
Nu, nicdecum sa fiu fericit.
D-le Adrian Nastase,
Va rog in mod deosebit sa treceti pe blogul meu.
Am pus 4 poze cu Ion Ilescu, este vorba de o vacanta petrecuta in Moldova si Delta in vara lui 1976, in poze le puteti vedea pe Elena si Nicolae Ceausescu impreuna cu Ion Iliescu !
Sunteti de acord ca Nicolae Ceausescu sa fie reabilitat?
http://www.sondaje.php0h.com/reabilitarenc.php
Interesant acest editorial!
http://www.gandul.info/puterea-gandului/parteneriatul-foamei.html?4237;3660274
@ JR
In cana am avut ceai! De rostopasca. O fi gresit nevasta-mea doza, ca asta-i PDL-ista.
Acu’ stau si ma gindesc ca daca n-ai inteles, poate nu e doar vina mea. Vorba Pactului pentru Romania, jumatate tu, jumatate eu! Cit despre orgoliu, aici chiar gresesti! Nimic din postarea mea n-are legatura cu orgoliul.
Dar, ce rost are sa ne contrazicem? Nici tu nu esti mama Omida, nici eu nu sint tata Omidu’ . Asa ca, mai bine, ia si tu o dusca!
@nastase.
Foarte mişto motivul cu serbarea în familie, pentru care n-aţi participat la mascaradă. Dar cred că i-aţi văzut la televizor, pe Boc şi Geoană, când semnau potrocolu’ carevasăzică. Nici acum n-am terminat de râs.
@Victor,
Îmi asum riscul să declanşez iar taifunul …
Stai blând, că nu mai e demult un deliciu pentru nimeni, îngrijorarea românilor e atât de serioasă că nima-n lume nu-şi mai pierde timpul cu pamflete pe teme neinteresante.
No bene, observ că ai multe-n comun cu Manivelă, şi-ăsta se suci în ultimele luni, cam cum te sucişi şi matele, numai că eu sunt dintre cei ce nu-ţi subestimez abilităţile, afinităţile, deloc.
N-ai ambiţie de nu-ţi oferi întreaga capacitate şi viziunile-ţi măreţiei tale, la picioarele ” unificatorului ”, cum naiba poţi glumi cu aşa ceva … i-auzi, zăusul, slujitor ( cu mandat încă ) al lui Bachus, pe post de … super-glue …
Apăi metaforele mele de le numişi ” Cenaclul Flacăra ” sunt stele pe lângă ceea ce tocmai debitaşi ( io tot trag nădejdea că glumişi ) mai sus, băse-unificatorul a ce anume, revista ” Licurici ” ? Dezvoltă cu argumente cât să ne faci atenţi în ” nemernicia ” noastră de ” ignoranţi ” !
Căci dacă vorbeşti serios, te-oi întreba-n ” nesimţirea mea ” ( ca să te citez ), dar public, ca să nu mă dezmint de Arkană, cine ţi-s de fapt stăpânii ?
” Lemn bun, lemn rău – aceeaşi cenuşă. Dar nu aceeaşi flacără. ”
” Bun cu adevărat e numai acela care nu lasă a se săvârşi răul în împrejurul lui. ”
( Nicolae Iorga )
Sibilla
Sibilla,
Manivela s-a nascut “sucit” nu s-a sucit in ultimele zile.
PS. Nu am argumente.
Ma uitam aseara la semnarea in direct a Pactului ( istoric ), degeaba… nu puteam sa asimilez imaginile acelea. Si nici acum nu pot, pentru ca, desigur, nici nu vreau (sa pot).
Roxana Iordache: cei de care rideti au stampilele.
Cateva ganduri razletze inainte de prima cafea a zilei:
- Avem un nou partid, PPR (Partidul Prezidential Roman, impropriu numit “Pactul pentru Romania” pentru derutatea adversarilor) cu o majoritate zdrobitoare in Paralment.
- Manivela a spus-o pe scarile de la DNA: “aici fiecare se descurca singur”. Acum am inteles ce a vrut sa spuna.
- Oprisan lupta din greu pentru titlul de cel mai mare pupinbasist. ‘Stanacu ar trebui sa aiba grija, ca s-ar putea ca in curand sa nu mai fie el organul cu care Basescu isi marcheaza teritoriul in PSD (thx Roxi :* ).
- Miss Roberta Anastase chiar are picioare faine. In Romania lui Basescu, conditie necesara si suficienta pentru a fi ridicat(a) la rangul de al treilea om din tzara. Sau i-o fi placand asimetricului simbolistica numelui?
- Ce mai face Motanul Felix? Oare “dom’ Profesor” toarce acum bland, gudurandu-se la picioarele noului stapan?
- Ma bucura mult absentza gazdei noastre de pe poza de familie “istorica”. Pentru mine acesta a fost evenimentul cu adevarat istoric.
P.S. De cateva zile ma tot bantuie finalul din trilogia SF “Matrix”. Situatia seamana mult cu ce se intampla la noi.
Pentru cei care nu stiu povestea: pentru ca Neo nu l-a terminat de tot pe Agentul Smith atunci cand a avut ocazia, acesta a devenit extrem de puternic, transformand in copii ale propriei sale persoane malefice tot ce atingea. Daca nu era oprit, intreaga lume reala si virtuala ar fi fost formata doar din astfel de copii, pline de ura impotriva oamenilor.
Sa fie sacrificiul singura forma de a invinge raul absolut?
Ma duc sa-mi fac un espresso…
Da, am înţeles.
Aveţi în continuare un cec în alb. O să şi scriem ceva pe el, mai încolo.
Nu e bine cu prefecţi de aceeaşi culoare cu preşedinţii de CJ. Ar fi existat un minim cotrol. Aşa…
Stolojan, demisioneaza din functia de prim ministru desemnat! Ce-o vrea sa insemne aceasta noua miscare?!?Se pregateste un prim ministru surpriza,gen elena udrea?!?…
S-A RETRAS DRAGA STOLO ….
NU SE POATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE….
EMIGREZ….
Na, că nu mai avem premier desemnat! Uite Stolo, nu e stolo… Hocus pocus preparatus! Pe cine va extrage mânuţa prezidenţială din urnă? Ce umilinţe mai poate inventa pentru PSD?
Dacă nu-i poţi convinge, zăpăceşte-i!
(Murphy cetire).
Basescu are nevoie de “oameni noi” mai usor de “sedus” decat cei care pe care i-a sedus (si abandonat) in trecut si care si-au invatat lectia. Adica de prostanci si de “sedusi cronic” à la Boc.
STOLOOOOOOOOOO………….
Buna ziua domnule Presedinte
si nu fac referire la fosta calitate de presedinte de partid ci la cea viitoare, intrucat eu tot sper ca veti candida la prezidentialele din 2009. Nu-i asa?
Romania are nevoie de Dumneavoastra, romanii au nevoie de un PRESEDINTE.
Salvati Romania.
Cu respect
Dana Popescu
Retragerea lui Stolojan arata ca Romania nu este condusa de oamenii alesi. Sa fie o sinucidere politica in direct a Dlui Stolojan? Prea putin probabil. Cineva il santajeaza cu ceva. S-a intamplat o data in 2004 si acum din nou. Va spuneam acum cateva zile, ca toti politicienii sunt legati intre ei de acest cancer politic-coruptia. Ziua de azi este elocventa. In rest numai de bine, desi e putin probabil sa se faca ceva bine in tara asta.
off topic
Domnule Adrian Nastase,
pentru cineva interesat sa citeasca Programul de guvernare al PSD 2001-2004 care sunt alternativele? (exceptie facand raspunsul expeditiv al doamnei Alexandrescu “Din pacate nu va pot ajuta. Din cate stiu programul de guvernare 2001-2004 nu este postat undeva. Cred ca numai in arhiva PSD puteti gasi o brosura cu programul de guvernare.”)
Luand in considerare faptul ca nu sunt in tara si ca nu am cum sa ajung la sediul PSD (pe pagina oficiala PSD nu am gasit), exista vreo alta modalitate?
Va multumesc
Sibillo, ce-ai facut? S-a speriat si Robozaurus de tine.
) Ai lasat tara fara premierul preferat al lui Basea.
@Daria
Programul de Guvernare PSD 2000-2004 poate fi gasit in Monitorul Oficial nr. 700/28.12.2000
In cazul in care nu gasiti Monitorul vi-l pot transmite pe mail
… Ma uitam linistit la snooker si, cf. obiceiului, am butonat telecomanda, pe A 3 (printre altele). Nu cred ca, la cald, am alt comentariu decat sa observ ca, alaturi de Maxi, putem sa ne “distram” copios (n-am citit nici un comentariu, chestia cu Maxi rezulta din postarile lui anterioare. Si ELMMAR are dreptate: distractia este gratis, dar ne costa). Sa fiti iubiti
g_caz ,
.
doar ai anticipat faza cu Boc sau ai stiut tot timpul?
In orice caz, deocamdata, excluzandu-l pe domnul Nastase (care contesta formula lui Traian Basescu – cu un Theodor Stolojan care ar fi prim-ministru timp de 4 ani! -, amintind cateva posibile ipoteze de contrazicere a arogantei prezidentiale), esti cel mai “previzionar bloggator” de pe aceasta pagina!
Felicitari !
Politicienii sint un abces, o plaga superficiala, o infectie pe care organismul social ar putea sa o izoleze rapid si eficient. Putina febra, putia durere si gata!
Coruperea profunda, tumoarea ascunsa care poate sa se multiplice devastator, nu trebuie cautata in actiunea politicienilor ci in spatele acesteia. Banul e un mijloc, politicienii si mass-mediotzii sint ramificatii imediate ale acestui mijloc, dar dezastrul din fibra de cultura si din educarea (mincinos cuvint!) mintilor care ar trebui sa gindeasca critic mersul lumii nu pare motivat doar de dorinta de acumulare si pastrare a puterii (desi poate fi un argument suficient, daca raminem la nivelul consecintelor practice). Cred ca asistam/traim o manifestare a raului, pur dar nu si simplu. Transformarea lumii in rau este un scop care se justifica in sine. Cum sintem tot mai lipsiti de credinta…
…
Stolojan a fost/este/va fi o alegere buna. Boc e o alegere buna. Geoana e o alegere buna. Orice alegere e buna daca se modifica constitutia si se feliaza tzara. Bune alegeri! O zi buna! (*zimbet sardonic pentru cei ce stiu*)
Domnule Nastase,
Din cauza ca n-ati vrut sa fiti macabru, in urma cu cateva zile omiteati decesul, din lista potentialelor motive de intrerupere a mandatului primului-ministru inainte de termenul de 4 ani. Nu intentionam sa-l banuiesc fragil pe Theodor Stolojan, ci doar remarcam o ipoteza, uitata la momentul respectiv, dar concretizata acum, odata cu depunerea mandatului de catre primul prim-ministru (sic!) desemnat
. Se dovedeste astfel, ca domnul Stolojan are doar “stofa de economist”, nu si de politician. De aici “decesul politic” pe care l-a suferit deja de doua ori. Pana acum…
. Oare va citeste blogul?
)
Interesant ca la desemnarea celui de-al doilea prim-ministru, Traian Basescu nu a mai riscat sa anunte pe ce perioada se va intinde acest nou mandat
Papura-Voda a grait !!! Si-a desemnat “premierul” ! Daca ma gandesc bine,nici n-am gresit prea mult…In loc de o papagalitza blonda,a ales un papagal liliputan.
Vai de steaua noastra!!!
Domnule Nastase,
Din cauza ca n-ati vrut sa fiti macabru, in urma cu cateva zile omiteati decesul, din lista potentialelor motive de intrerupere a mandatului primului-ministru inainte de termenul de 4 ani. Nu intentionam sa-l banuiesc fragil pe Theodor Stolojan, ci doar remarcam o ipoteza, uitata la momentul respectiv, dar concretizata acum, odata cu depunerea mandatului de catre primul prim-ministru (sic!) desemnat
. Se dovedeste astfel, ca domnul Stolojan are doar “stofa de economist”, nu si de politician. De aici “decesul politic” pe care l-a suferit deja de doua ori. Pana acum…
. Oare va citeste blogul?
)
Interesant ca la desemnarea celui de-al doilea prim-ministru, Traian Basescu nu a mai riscat sa anunte pe ce perioada se va intinde acest nou mandat
g_caz spune:
decembrie 14, 2008 la 12:02 pm
Pe surse din programul de guvernare PSD-PD-L:
-Din cauza uriasei crize economice ne vedem nevoiti sa reducem din ambitiile mari care caracterizeaza cele 2? partide
-Nu vom mai construi 1000 km de autostrada (vom pune numai bordurile)
-Nu vom mai trimite un roman in spatiu(il vom pune pe Prunariu sa va povesteasca cum e pe acolo)
-Daca actuala criza se adanceste locul lui Stolojan va fi luat de Boc
AM I GOOD OR WHAT?:))
@ Poooopor!
S-A schimbat sefu’ de sala la 3C!
Hai, hai, nu va bucurati, proprietarul a ramas acelasi: asimetricul!Acuma comunicarea lui cu consumatorii va fi ma …uscata, mai curata..!:)
Maxi!:)
Ce oribil e ca presedintele tarii manipuleaza un om cu boala mintala. Stiind prea bine inca din 2004 ce probleme are basescu s-a folosit de el si chiar l-a nominalizat sa fie prim ministru. Probabil am fii vazut un nou episod a la Shakashvilli rontzaindu-si cravata ! Locul lui e la munte la sanatoriu si iesit definitiv de sub lupa presei. De fapt ar trebui sa se retraga din parlament iar presa sa ajunga la un acord prin care sa-l faca uitat, pentru binele sau. Ma tem ca o decompensare si mai serioasa va veni curind. De ce sa numesti un premier cind omul ia medicamente psihotrope ? Se putea vedea din noaptea alegerilor cind cauta febril, maniacal stiri despre criza. Omul are pusee de depresie alternind cu mania si asta se numeste Bipolar disorder. In cazul sau are nevoie urgenta de tratament specializat pentru ca are rapid cycling. Nu e timpul sa se rida de el pentru ca riscul de suicid este mare. Dar politicienii sint cruzi, jubilind cind unul cade. Pacat de el.
Mi se pare ca marii prieteni politici, dnii Basescu si Stolojan, s-au cam certat. Nu ma bucur prea tare dar nici nu imi pare rau ca a murit si capra vecinului Stolojan. La fuziune si-a lasat liberalii de izbeliste – ba mai mult, a promis rezolvarea unor probleme intr-o zi in care stia ca nu e in tara. Dl Basescu l-a folosit apoi doua campanii electorale la rind in acest an, punindu-i chipul pe ambalajul ciocolatei partidului, fiindca nu putea sa si-l puna pe al sau personal, asa ca dl Stolojan dupa ce a tras PDL in doua rinduri cit a putut de sus – va dati seama ce procente ar fi luat PDL cu portretul dlui Boc la inaintare? – si-a vazut visul cu ochii, vis pentru care si dl Basescu si el au luptat patru ani. Si uite ca in mai putin de o zi si-au descoperit “nepotrivirea de caracter”: probabil ca dl Stolojan chiar a intentionat sa fie premier, drept care s-a trezit intre cele doua partide cu un protocol foarte optimist economic si un domn Basescu, care tine sa fie el insusi si premier – si care probabil vroia sa-i formeze dlui Stolojan si cabinetul. Asa ca presedintele si-o fi zis ca mai bine sa utilizeze transparenta dlui Boc – care va purta numele de premier si va lua salariul respectiv cam pe degeaba – pentru a se putea exprima si ca prim ministru. Iar dl Stolojan, dupa ce se dorea presedinte si s-a trezit consilier, s-a visat si premier si s-a trezit invitat de dl Boc sa-i fie unul dintre consultanti. Cam asta a fost si cu dl Stolojan, care din prieten s-a trezit tovaras de drum si care a mai stricat de pomana si vietile politice a vreo citeva zeci de mii de oameni care l-au urmat in PLD. Sa le fie tarina politica usoara celor doua acum orfeline, dnii Stolojan si Stoica.
@ Adrian Năstase,
Fiecare pierde timpul şi banii într-o măsură mai mică sau mai mare…
Şi matale sunteţi un pierzător de vreme pe net. De ce? Pentru că degeaba vă chinuiţi să aveţi audienţă că Preşedinte … nu veţi fii NICIODATĂ! SĂ FIE CLARi…
Sibilla , in legatura cu “suceala” am sa-ti raspund postand cateva comentarii mai vechi pe care le-ai facut pe blogul colegului Mihnea Georgescu. Subiectul discutiei la vremea respectiva era Adrian Nastase:
sfinx667 spune: aprilie 29, 2008 at 7:13 am
“mai copilule, adevarul e ca bufoni la curte au existat dintotdeauna, dar parca erau mai amuzanti si mai empatici si mai inteligenti… sa ma ierte Dumnezeu pe mine pacatoasa, dar musai sa-ti zic ce gandesc si simt, poate te induri si te percepi si tu om, roman, tata… Adrian Nastase te merita, mai bine zis va meritati unul pe celalalt
)
daca ai epuizat toate resursele tale de declarat initiat , in ale ce nu am inteles ca bantui pe mai multe miristi,acum pana si Invierea lui IISUS o folosesti, continui cu blasfemiile….zau ca e foarte grav…
apropo de caterinca, ca sa te citez, caci eu prefer regionalismele genului asta de limbaj de cartier, mai caterinca de cat faci tu insuti de propria-ti persoana nu am intalnit si nu voi mai intalni nicicand… trist este ca ponegresti public valorile spirituale ale neamului…
sa-ti fie rusine si…Dumnezeu sa te ierte in mare mila lui, caci eu nu vreau sa te iert, pentru ca nu meriti, nu ai coloana verticala, nu esti puternic si nici original, esti patetic si ma plictisesti….
limpede e ca in PSD e musai a se face curatenie, altfel, va veti primi lectia de la mariner…
serios acum, nu cred sa nu te poti abtine…mare-i gradina lui Dumnezeu…
Sibilla”
sfinx667 spune: martie 20, 2008 at 11:15 pm
“mai Mihnea, io ti-am tot zis sa sezi cuminte si sa fi cu minte…. dar tu nimic, ori nu poti, ori nu poti… tu insisti sa se ‘trezeasca” Sibilla Erithreea, sa te scuture, sa te aduca cu picioarele pe plaiurile mioritice, si, sa te jerfesca apoi ca pe un bland mielusel pe …altarul cunoasterii… pai bine mai Mihneo , au voi nu sunteti neam de geto-daci,vechimea tracilor, radacinile, prima scriere de cand dateaza le cunosti ca” student bun”…eu ti-am sugerat e drept sa pui mana pe carte dar faceam referire la istoria romanilor Mihneo…stai asa ca scriu altfel…ISTORIA ROMANILOR, asa…sa fiu cu constiinta impacata… deci, incepi mama si citesti frumusel si perioada proto-daca, cugeti putin pe la preistorie, urmezi traseul tracilor prin Europa…ma urmaresti???…. data viitoare zic continuarea, promit… ai cuvantul meu de onoare si de om ca nu fac misto, nu-s istoric Mihnea, dar, citesc, studiez, invat..in fiecare zi cate ceva, ascult si pe altii, ca poate deprind si de la ei ceva… stii de ce.. din respect fata de neamul meu si istoria noastra! intrebare ” domnule initiat”…dupa MISA si Kabhala…urmeaza sa ne postezi ceva de la iluminatii masoni citire…??? trist Mihnea, tara arde… arde de griji si nevoi, de neajunsuri… mor copii din lipsa de banii pt operatii si tu te joci desenand piramide cu varful in jos…pffff…adica de Sfinx nu citisi dar ai timp tu de kabhale si mai stiu eu ce-ti mai fata mintea… cu d-astea duci tu poporul la vot… stii ceva, a postat cineva mai sus un apel…e vb de un copilas bolnav tare Mihneo, daca tu esti initiat si vrei binele poporului si domnul Nastase e ales, cum zici tu, dovediti voi doi poporului ca SUNTETI OAMENI….Mihnea, ma auzi… duceti copilasul acela la operatie, ca Dumnezeu asta iubeste, intelegi????? daca nu o faceti, asta e o proba recunosc… inseamna ca tu nu esti cine pretinzi ca ai fii, si domnul Nastase nu e…cel ales…si atunci, eu voi scrie peste tot..RUSINE sa va fie de IMPOSTORI..am zis..DACA! SIBILLA serios ca nu-s vinovata cu nimic ca tu pici din lac in put, eu sunt numai pe faza, na sa te vedem!”
sfinx667 spune: martie 12, 2008 at 12:00 pm
“Mihnea, cu tot respectul daca tot insisti sa ascociezi numele lui bombonel cu al Marelui Zeu Mosh,fa-ti pomana si trimite-i si belaginele ( reguli de comportare frumoasa in societate ), poate reuseste de le rumega si nu vor mai fii atatea bancuri ce-i slavesc comportarile ce nu fac cinste mitului nemuririi, si, da fac referire la purtarile lui deloc alese din tineretile zbuciumate.. lumea vorbeste si fum fara foc nu este.. si ai de grija ca te avantasi pe teren minat, din dorinta de a tot peria constant si perseverent… le dai idei si altora : Vadim Tudor ( tudor= teutorigus, conducatorul poporului )… mda ” iluminat ” este el ” nastase “, dar nu apara interesele tarisoarei…si daca se numeste el de la origini nastase, are si dovada??? serios acu, o luasi pe miristi… si te tot duci… SIBILLA”
Mihnea scrie:
Concurs de lozinci: Votaţi Adrian Năstase / Ca s-aveţi lumină-n case!
sfinx667 spune: martie 5, 2008 at 1:18 pm
“Dumnezeu iarta… ” iarta-l Doamne, ca nu stie ce face…”..daca o faci nu din rea vointa ci din nestiinta e si mai grav, e foarte grav.. trist Mihnea, trist si demn de Mila, pricepi au ba..??? pai, vorba lui dadatroll, deci… la naiba cu lozincile caci, noi romanii votam cu, iertate sa-mi fie expresiile, dar merg pe aci… votam cu cine vor mushchii nostrii, caci ne subestimati neuronii, la naiba cu sloganele tuturor ( recunosc ca mi se… de psd si pd si pnl si prm, si etc..) Doamne tucu-ti mila ta…deci, clar sunteti plictisitori si musai sa zic si ca ” amazoanele voastre” nu fac cinste deloc, dar deloc matriarhatului…sa mai zic si de ce, nu e musai, dar ii bai mare, romanii gandesc Mihneo, nu scuipa in obrazul tarisoarei si nici in al nost`, caci nu ai dreptul si esti departe…pe misristi…si nici macar ” nu bati campii cu gratie” tu schiauni jalnic, zau Da Doamne romanului belaginele inapoi, ca le uita.. ! SIBILLA”
Deci, cum e cu aprecierea ta pentru Adrian Nastase si cu “bombonel”, “va meritati unul pe celalalt”, etc.
Vezi bine ca oamenii se mai “sucesc” in timp. Iar daca tipa cineva ca m-am sucit eu sa tipe unul/una care au dreptul moral.
Graitor faptul ca PSD -adica dl Geoana- nu a incercat sa profite de esecul desemnarii prezidentiale pentru a rediscuta conditiile de desemnare a premierului si chiar sa propuna un premier din PSD, ori din partea PPR. Si cred ca asta s-ar fi putut, in mod normal. Concluzia ar fi aceea ca intre presedinte si dl Geoana exista o intelegere mai ampla, in care dl Geoana nu mai este adversar politic al presedintelui. Nu exclud posibilitatea ca intelegerea sa fie pe termen mai lung, poate incluzind si anul 2014, in sensul celui de-al doilea mandat pentru dl Basescu, ca si succesiunea acestuia.
Victor,
mă întreb când ţi se face un pic de ruşine.
Gavroş,
DUPĂ demisia în cinci minute a lui Paiaţă-vodă…
Cred ca astazi, pentru citeva ore, o buna parte din viitorul politic al dlui Traian Basescu a fost la mina dlui Geoana si a executivului PSD: maniera in care presedintele a procedat la renominalizare permitea dlui Geoana si executivului PSD sa-i administreze o lovitura nu doar grea, dar si in vazul lumii, cu ratiuni de necontestat nici de catre sustinatorii presedintelui. Momentul de astazi putea conduce pina la faptul ca presedintele ar fi pierdut al doilea mandat. Ratarea acestui prilej important arata ca nu a fost vorba de o lipsa de pregatire politica a dlui Geoana si a executivului PSD, ci de faptul ca dl Geoana si executivul PSD pur si simplu il sustin pe dl Basescu, sunt aliati cu el, sunt intelesi cu el. Dl Geoana si executivul PSD au devenit prietenii presedintelui – si vor pati ca dl Stolojan. De aici si intrebarea pe care mi-am pus-o in privinta perspectivei in timp a acestei intelegeri.
instalatorul, cineva acolo sus a hotarat ca pdl-ul are trei mandate in plus. Punct.
@Instalatorul
Geoana e aliatul natural a lui Basescu deoarece il considera solutia la problema lui cu oponentzii din PSD. In acest moment singura preocupare a lui Geoana e sa isi elimine opozitia din propriul partid.
Sper ca Adrian Nastase intelege asta si nu crede in textele lui Geoana legate de interesul national in perspectiva crizei, s.a.m.d.
Faptul ca Adrian Nastase pune in prim plan interesul national (si-a sacrificat chiar presedentia castigata in 2004 in numele interesului national) nu inseamna ca toti cei din PSD gandesc la fel sau, cu atat mai putin, ca sunt capabili de sacrificii similare.
Eu cred ca AN merge pe ideea de echipa si pe cea ca indiferent cine sunt persoanele cu “functii vizibile”, el va putea tacut, din umbra, sa le faca temele de casa salvand ce se mai poate salva. O atitudine nobila, si care ar putea functiona daca si ceilalti ar fi jucatori de echipa. Eu am insa dubii serioase ca e asa.
Sa gandim simplu, ca Basescu. De ce se teme el, sau de ce s-ar teme pentru alegeri? De teorii, de programe, de greseli? Nu. El se teme de oameni, de contracandidati, chiar si de contracandidatii virtuali, de ideea “Stolo ar fi fost mai bun!” Si atunci ce face? Il rade pe Stolo, care chiar daca nu ar fi candidat ar reprezenta un potential candidat, regretat de populatie. Simplu si eficient. PSD daca realizeaza ceva in cualitie, PD-L confisca. Va fi destul de dificil sa scoti un candidat la presedentie, daca nu este activ si in toiul evenimentelor.
Apar tot felul de teorii ca noua numire va nemultumi electoratul, si asa scarbit de politica. Pe Basescu nu il intereseaza. Si daca, la vot, vor participa trei oameni dintre care doi il voteaza pe el, se cheama ca l-au votat 66%. Basescu are o logica simpla si eficienta. Daca romanii nu vor avea pe cine sa aleaga il vor alege tot pe el. Amintiti-va cuvintele lui din intalnirea cu Nastase in 2004, in care spunea ca de fapt romanii au de ales intre doi comunisti si ca el ar fi raul cel mai mic. Amititi-va cum roiau liderii informali in PD pe vremea lui Roman si cum au disparut, dupa aparitia lui Basescu ca presedinte de partid. Simplu, daca ramane singur inconjurat de “boci” normal ca lumea o sa-l aleaga pe el. ]
Oamenii sunt atrasi mai repede de un conducator puternic si mai putin moral decat de un obedient moral. Asa ca tehnica lui pe scurt ar fi: in urmatorul an poate sa se afirme orice partid, conditia este sa nu se afirme nici un lider, care i-ar putea micsora numarul de voturi sau ar reprezenta o alternativa chiar si virtuala.
Alex: nu am intrebat pe nimeni cite mandate are PDL in plus si cine a decis asta. Ce e chestia asta cu ‘punct’? Nu vi se pare ca va dati cam mare?
Dragi: Ei, Dragi, cred ca e un pic mai complicat, dorinta de a-si elimina opozitia nu justifica tot ceea ce a facut dl Geoana, tot asa cum -scriam la un moment dat ca etichetarea data lui de dl Iliescu a ajuns sa ii fie folositoare – atribuim prea usor sensului cunoscutei sale etichete anumite declaratii si fapte ale sale. Cred ca este vorba de ceva mai mult.
@ instalatorul
De cind tot zic ca Geoana e mus.
Dar sa stii ca am rabdare. Si mai zic. Sa vada lumea ca nu stiu multe dar sint fixe!
@Victoraş mamă, am sosit
) Dacă tu ai picat în plasă, nu-i lipsa mea de … abilitae, nu-i aşa ?
Uite, cer scuze public pentru că sunt mamică fără bonă, lucrez în sch. II,ajung în jur de orele 22 jumate acasă , dar, nu mă lasă inimioara să te frustrez de obiectul singurei tale ocupaţii, ai şi alte ” obiective ” , în afară de Sibilla, domnu Victor ?
Să revenim, te simt tare nerăbdător. Dacă o vei ruga pe doamna Manuela, sau, mai simplu, faci tu asta că tot nu ai altă îndeletnicire, caută în arhiva ACESTUI blog, şi-ai să vezi că SIBILLA, a fost mereu coerentă, constantă în tot ceea ce am afirmat. Domnul Adrian Năstase ştie că sunt singura de pe acest blog care am afirmat mereu : ” vă condamn să reuşiţi ”, aşa cum ştie că i-am dezaprobat atitudinea de cumva susţinere a Prostănacului, de acum ceva ani, am spus tot timpul aceasta şi nu am ascuns niciodată ! Te rog frumos să mă ierţi Victore dacă matăluţă ţi-a scăpat, altfel, repetam anumit pentru ” măreţia ta ”.
Niciodată nu am fost fariseu, făţarnică, am spus încă din primîvara trecută că nu am încă încredere deplină în AN, dar că în ziua în care voi observa că a învăţat din greşeli, voi deveni unul din susţinătorii săi până la capăt … caută şi găseşti, spre deosebire de tine, nu mă sucesc, sunt la fel şi ceva mai coerentă, musai vei recunoaşte cândva, în ziua-n care vei reuşi să te priveşti în oglinda conştiinţei, desigur.
Spre deosebire de tine, mereu după ce-l măscăream pe Mihnea, postam şi la domnul AN, manifestându-mi pe faţă dorinţa ca acesta să stopeze pornirile de-a diviniza politicieni, iar Mihnea a avut meciurile lui cu mine, între timp am convenit să ne respectăm opiniile diferite, tu însă te foloseşti acum de exact numele Mihnea, ca să punctezi, eşti irecuperabil, teribilist şi te vrei buricul pământului şi mereu lăudat şi-n centrul atenţiei !
Nu te las Victore, căci, dacă scot eu arhiva mess, te sinucizi, mă crezi, da ? Unde mai pui că ştiau nişte persoane exact ce teste îţi aplic şi în ce scop, ca să te lecuiesc de jocul de-a ajenturili, măi ajentule
Revin, în ce-l priveşte pe AN, l-am ” măscărit ” direct, public, fără ascunzişuri, pentru împrospătarea memoriei matale , pe subiecte cum ar fi : Kosovo, sârbii, Cavalerii de Malta, croaziera în timpul inundaţiilor ( am şi argumentat, am spus că la acel moment nu dădea bine la imagine şi românii au perceput cu totul altceva, nu m-am înşelat ), mereu am spus lucrurilor pe nume . Tălică ce ştii altceva decât jigniri, hm ?
În ce priveşte apelativul ” bombonel ”, în ceea ce mă priveşte am folosit şi ” bunicuţa ” şi ” manivelă ”, şi Prostănacul şi Pinochio şi scatapievici , etc. etc., îmi asum răspunderea pentru tot ceea ce spun, da, am folosit acel apelativ, niciodată cu conotaţia pe care vrei s-o induci tu, sperând să bravezi pe aci, să atragi atenţia cu ” bărbăţia ”, dacă pe alte teme şi cu alte abordări nu ai reuşit. Ce te gândişi tu, ia să te foloseşti a nici nu mai reţin a câta oară de Sibilla, doar, doar impresionezi pe cineva, acest comportament denotă imaturitate, labilitate emoţională, frustrări, numai bărbăţie nu Victore, şi nu ţi-o spun cu rea voinţă, să crezi .
Apropo, mie mi se spune ” Vulturul ”, ” Pittbull ”, ” Arlechino ”, etc. , apelative cu care mă mândresc, am motive, când eram elevă mi se spunea şi ” aragaz cu patru ochi ”, ” tocilara ”, mi-aduc aminte cu drag de acele vremuri nu cu ranchiună, vezi tu Victoraş, mari diferenţe între noi.
Ţi-am răspuns şi la Domnul Preşedinte pe blog, nu te mai obosi cu copy paste, devi penibil !
Mica ta demostraţie ia sfârşit aici, dacă mai recidivezi îţi promit solemn că te bat cu armele tale, carele arme se reduc la arhivă, cum am spus, jigniri de genul celor folosite de tine nu folosesc, tu ai Stăpân , eu nu, tu eşti folosit şi plătit, eu nu, tu ai la acest moment … să zic eu câte avatare şi IP-uri ? Eu nu ! Tu ai fost aproape convins că Sibilla şi Gavrosh ar fi una şi aceeaşi persoană, apoi erai gata , gata să mă iei drept Aya, de la care eu iau unele notiţe, apoi …. destul !
Eşti caraghios, ţara arde şi tu bântui prin arhive … zău , Victore, nu te mai victimiza, nu interesează pe nimeni astfel de subiecte. Se cunoaşte de foarte mult timp de către toată lumea, inclusiv AN, faptul că eu Sibilla am avut unele îndoieli în ceea ce-l priveşte, dar că , tot eu Sibilla l-am condamnat la a reuşi, şi tot eu Sibilla mă voi bucura când va reuşi, pentru că va reuşi ! Numai că eu sunt Sibilla, spun lucrurilor pe nume tot timpul, chiar dacă deranjează, cer scuze atunci când greşesc, Tu nu ai această putere !
Nu ai demonstrat decât frustrări şi … exact ce fel de caracter ai ! Punct.
Sibilla
Domnule Adrian Năstase,
Recunosc, am folosit apelativul la care face Victor referire, domnia dumneavostră ştiaţi asta, în timp, nu l-am mai folosit, niciodată nu l-am folosit cu conotaţia pe care vrea Victor să o inducă, mi-aţi câştigat respectul şi m-am ţinut de cuvânt cu tot ce am spus !
Vă cer scuze public pentru folosirea acelui apelativ la adresa domniei dumneavoastră în trecut !
Sunt alături de dumneavoastră şi da, vă condamn să reuşiţi !
stimă şi respect,
Sibilla
@
Draghi
Foarte buna “traducerea” initialelor PPR- Partidul Prezidential Roman!
Te contrazic, insa, in privinta ideii ca Pactul pentru Romania ar fi numele dat pentru derutarea adversarilor.
Nicidecum, chiar asta este: un pact (pentru Romania, pentru ca doar aici au voie sa se “joace frumos”- jocul extrafrotiere e atributul altora) pentru parafarea Partidului Prezidential Roman.
Cea mai buna minciuna este adevarul!
Nu stiu daca ai realizat ca, indiferent de locul in care a rostit acele cuvinte, M.M. a vrut de fapt sa spuna ca fiecare se descurca dupa cum poate- unii, deloc usor- in Partidul Prezidential Roman.
De ce?
Pai, nu e tocmai la indemana oricui.
Vorba lui ELMMAR, regula obligatorie e schimbarea chilotzilor intre participantii la chilotzareala politica (la chilotziada- adica la impartirea functiilor in guvern- ajung numai cei care i-au schimbat, pe rand, si pe fatza si pe dos, intre ei, dupa indelungi purtari pe ambele parti; altfel spus, cei mai manifest atrasi de ceea ce tot ELMMAR a dezvaluit ca semn-ifica, in turceste, numele actualului premier desemnat).
Oprisan e un etern chilotzard aspirant, dar fara talent in orientarea intru descoperirea partenerului influent la schimbatul chilotzilor. El isi schimba chilotzii cu Tzutzu (zis si Dragnea Liviu)- acesta din urma neavand de ales, desi tare ar fi vrut sa si-i schimbe, de fapt, cu Blaga (numai ca Blaga refuza sa si-i dea jos, motiv pentru care deja e luat in colimator ca fiind simulant in chilotzareala- care este faza eliminatorie).
Draghi, se poate?
Cum sa-si marcheze Basescu teritoriul cu un organ impropriu?
Sigur ca se va folosi de Oprisan in acest sens, numai ca, la fel ca in bancul cu Sir si John, analiza chimica va demonstra ca “marcajul” este “substantial” al lui, dar analiza grafologica va demonstra ca scrisul e al eternului chilotzard aspirant.
Altfel spus, Basescu va folosi din cand in cand, pentru a-si marca teritoriul in PSD- dar si pentru sperierea Prostanacului in sensul ca si-ar putea pierde postul de “scriitor organistic”- si mana lui Oprisan.
N-ai inteles bine: Roberta ar putea trece prin furcila caudine ale respingerii ei (pentru un portofoliu ministerial) de catre comisiile parlamentare, doar pentru a ajunge pe postul de consilier ramas liber dupa Nutzi ot Pleshcoi. Sigur ca, avand picioare frumoase (si fiind imposibil de crezut ca marinarului i-a scapat acest amanunt), premiul de consolare din Deal o asteapta, fiindu-i pre-destinat.
Restul inseamna regie pentru- vorba ta- derutarea adversarilor.
@
Maxonule,
S-a schimbat seful de sala de la Trei Chilotzi (3C), dar comunicarea va ramane aceeasi, fiind doar mai usor sezizabila, chiar de la distanta.
Mi-a explicat ELMMAR, cel care a depistat cum stau lucrurile cu chilotzareala si chilotziada (vezi replica pe care mi-a dat-o la partitia precedenta) ca Prostanacul si Efendi Boc (vezi acolo de ce-i spune asa, intr-un alt raspuns) urmeaza sa-si schimbe intre ei unica pereche de chilotzi distribuita de marinar celor doi (in calitate de sefi ai partidelor de baza din coalitia guvernamentala) pentru transpunerea in viata a regulii de baza din Partidul Prezidential Roman.
In zilele cu sotz ii va purta Prostanacul pe fatza, in zilele fara sotz ii va purta Efendi Boc pe dos, dupa o saptamana nemaistiindu-se care-i fatza, care-i dosul.
@
Gabriela
Nu inteleg de ce ar trebui sa-i fie rusine lui Victor.
Nu a facut altceva decat sa citeze.
Vrei sa spui ca sunt rusinoase citatele? Textele respective nu-i apartin.
@
Cezar Pesclevei
Vezi ca ai gresit adrisantul, vorba lui nenea Iancu.
Degeaba te superi, inscrierile la chilotziada se fac pe blogul Prostanacului, nu aici.
Ai grija, insa, ca marti e ocupat- poarta unica pereche de chilotzi distribuita de marinar lui (adica Prostanacului) si lui Boc, ca sa si-o puna, cu randul, intr-un amiabil schimb reciproc: Prostanacul, in zilele fara sotz; Boc in zilele cu sotz.
@
Draghi
A propos de opinia pe care i-ai impartasit-o Instalatorului: te contrazic.
Prostanacul nu are cum fi “aliatul” (natural sau nu) al lui Basescu.
Ginerele Margaretei (Prostanacul, adica) poate fi doar umilul supus al Basescu, ravnind, cu ochi umezi si tristi, sa mai fie lasat sa-i pupe acestuia papucul, la concurenta cu Boc.
@
Instalatorul
Amin!
“Odihneasca-se” politic!
@
Gabriela
“Nu e bine cu prefecţi de aceeaşi culoare cu preşedinţii de CJ. Ar fi existat un minim control.”
Perfect adevarat!
@
Draghi
Uitasem ceva important.
Citez dintr-o postare a ta: “Ma bucura mult absentza gazdei noastre de pe poza de familie “istorica”. Pentru mine acesta a fost evenimentul cu adevarat istoric.”
ANul nu avea cum sa fie in acea “poza de familie” cu Prostanacul, Boc et Comp. pentru ca nu face parte din familia chilotzarzilor si nici nu participa la chilotzareala- mai mult, a votat impotriva ei.
Eu consider “evenimentul absentei” in cauza unul firesc.
Asta nu inseamna ca nu ma bucura- dimpotriva.
Sperantele mi le pun in Dumnezeu. Oamenilor doar le analizez faptele si trag concluzii, fac scenarii, gasesc solutii. Nu visez, nu confund sperantele cu realitatea, sunt constient ca pot schimba ceva daca actionez corect, atunci cand trebuie, cred ca nu e neaparat nevoie sa faci compromisuri morale pentru a avea succes. Nu vad lucrurile in negru, nici in alb, incerc sa fiu realist. Stiu ca exista o realitate obiectiva si una perceputa si mai stiu ca cele doua se influenteaza reciproc.
Revenind in planul concretului stiu ca am de luat maine de la Obor un obiect voluminos si ca va trebui sa iau pe cineva cu mine sau sa pun un taxi sa ma astepte pentru ca unui primar nu ii mai ajunge spaga si ridica in mod nediscriminatoriu masinile, fie ca incurca, fie ca nu. Probabil iubeste foarte mult ordinea. Imi aduc aminte o remarca a d-lui Iliescu in care spunea ca sistemele perfect ordonate sunt cele lipsite de viata. Am dat doar un exemplu dar mai exista si altele pe care vi le-am semnalat in trecut. Ati constatat si dvs. ca la nivelul strazii se vad altfel masurile luate in birouri si in timp ce noii deputati si senatori se bucura de salarii foarte mari raportate la medie si de viitoarele contracte cu statul atribuite direct ca, deh, e criza, votantii au ramas cu aceleasi probleme, iar altele noi se prefigureaza. Din postura de parlamentar sau ministru daca gresesti, tot esti platit, din postura de votant, daca gresesti, platesti … 4 ani. Prea multi au considerat politica precum un hobby, dar e unul scump, nu pot sa imi permit sa fac retorica de dragul retoricii, timpul costa bani si trebuie folosit in mod eficient. Daca politicienii nu ne vor ajuta va trebui sa ne ajutam singuri. Nu pot sa nu remarc ironia situatiei si anume ca cei care spun ca vor sa ne rezolve problemele sunt de fapt cei care le creeaza. As da dovada de multa naivitate daca as crede ca unii carora nu le-a pasat pana acum de cei din jurul lor (evident, nu va includ) isi vor revizui de maine convingerile.
Deocamdata astept cu interes actiunile concrete ale noii guvernari, nu vreau sa fac procese de intentie si nici sa dau verdicte izvorate din prejudecati. Nu pot totusi sa nu am indoieli firesti daca e sa privim inspre trecutul celor care vor sa isi asume guvernarea si ma refer la persoane, nu la partide. A dovedit Robocop ca are o latura umana, de la mine ce pretentii sa avem? Basescu a dat un semnal, cel putin mediatic, ca doreste sa scape de vechii mahari din partid. Daca o va si face vom vedea cat de curand caci la nivel personal ii reprosez ca si-a lasat lacheii sa faca toate abuzurile posibile impotriva poulatiei fara sa ii pese si stiind foarte bine ce se intampla. La PSD se pare ca nu ii mai struneste nimeni. In momentul de fata va trebuie in partid in primul rand acceptarea realitatii si in al doilea rand solutii, pe langa speranta ca maine va fi mai bine. In rest suntem optimisti.
Disperatii nu vor exista in cazul revizuirii totale a modului de a conduce, adica legea sa redevina instrument de reglementare echitabila, nu de represiune. Asta presupune schimbarea conducatorilor actuali – fie interioara, fie cu altii.
PS: Astept cu vie nerabdare momentul cand ziaristii vor fi nevoiti sa participe la conferintele de presa de la noi in ciorapi, iar purtatorii de pantofi sa fie priviti cu suspiciune de organele de securitate (ca substantiv comun, sper). Ne mai radem si noi, ca deh, ne trezim maine dimineata si iar constatam ca pana la visul urmator traim tot in Romania si asta ne va ocupa iar toata ziua.
Iar te bagi Gabriela? De ce nu-ti vezi tu de treaba? Eu m-am bagat in seama cu tine sau cu chater-ul de serviciu cel care ii poarta geanta Sibillei peste tot? Uitati-va in ograda proprie inainte sa va bagati in seama cu mine. Iar vreti s-o iau de la capat cu voi? Abtineti-va de la comentarii in ce ma priveste. Nu va plac, nu ma placeti este suficient ca sa ne ignoram. Asta daca nu va strang hainutele.
Deocamdata nu-ti raspund la provocare dar daca continui am s-o fac.
PS. In ce priveste comentariul pentru Sibilla, nu vad ce o deranjeaza. Am vrut doar sa ii amintesc sa renunte la turatii turbo cand dialogheaza cu mine. Altminteri chiar nu vad care este problema? Ca i-am pus in fata ce a scris acum cateva luni? Pai si eu am o gramada de comentarii in care l-am criticat pe AN, chiar si pe Ion Iliescu . Si nici nu trebuie sa le cauti pe la altii le gasesti la mine pe blog sau chiar pe blogurile celor doi. De fapt asta este deosebirea intre mine si ea acum am inteles unde este deranjul vostru. Este vorba de poza…
E trecut de miez de noapte.
Va daruiesc versuri.
Eu sunt barbat-femeie esti-de-ar fi
Sa ne schimbam,brusc,numele,acum
Sa ne chemam altcum-si de n-am sti
Noi doi am merge pe acelasi drum.
N-am fi din nou straini pierduti de cale
Am spus ca-ti sunt trimisul(n-ai uitat?)
Sunt limpezit in gandurile tale
Te-ai regasit femeie-eu, barbat.
Nu-ti pese cand stiu toti ca ne e bine!
Cu lautari le-o zic de nu-i destul
Si de mai clevestesc doru-mi de tine
Le strig ca doru-mi este nesatul.
Ne-am frant rusinea-doi nerusinati
Si desfranati-caci fraul ni l-am rupt
Si in vartej de soapte rasfatati
Cu gura ta ma-astamperi sa cuvant.
Am spus ca foc in soba eu voi face
Iar tu sa-mi fii in brate dogorind
Imi esti taciune,fara a-ti da pace
Iti sunt si eu,focu-ti aprins dorind.
TABLOU MIORITIC (Bucuresti,drag Bucuresti,capitala tzarii esti)
Cum sa fii bucurestean adevarat,sfaturi practice.
Masina
Daca ai masina,in Bucuresti trebuie sa o conduci ca un bucurestean.
In momentul in care te urci la volan, trebuie sa uiti tot ce ai invatat la scoala de soferi(daca ai facut-o).Numai fraierii conduc ca la carte. In practica,regulile se modifica dupa cum urmeaza:
1. Oprirea si stationarea
Poti sa opresti unde vrei si sa stationezi cat vrei,cu conditia sa:
a) nu fie vreun politist prin apropiere
b) sa pui luminile de avarie, daca ai chef. Daca nu ai chef, se tine cont numai de punctul anterior. Atunci cand vrei sa stationezi in dreptul statiilor mijloacelor de transport in comun,pui masina pe trotuar,chiar in statie,in asa fel incat sa nu incomodezi respectivele mijloace de transport ci numai pe calatorii care le asteapta.
2. Parcarea se executa tinand cont de urmatoarele reguli:
a) Daca exista o parcare fara plata cu locuri libere chiar in fata locului in care vrei sa ajungi, parcheaza acolo. Daca nu,aplica punctul b.
b) Daca exista o parcare “cu plata”si cu locuri libere chiar in fata locului unde vrei sa intri, ignor-o si aplica punctul c.
c) Daca nu exista o parcare sau in cazul de la punctul b,parcheaza
masina pe trotuar.Parcarea pe trotuar fa-o in asa fel incat sa se ocupe toata latimea trotuarului si pietonii sa fie nevoiti sa coboare pe partea carosabila sau sa se subtieze ca foaia de hirtie,intre masina si zid.
In caz ca,dintr-un motiv sau altul,nu poti sa parchezi pe trotuar aplica punctul d.
d) Daca exista un loc de parcare langa trotuar,paralel cu bordura, opreste,stationeaza si/sau parcheaza cat mai departe de bordura,daca se poate,perpendicular pe axul bordurii, in asa fel incat automobilele care circula pe partea carosabila sa aiba prilejul sa iti ocoleasca masina intrand pe contrasens. Este de preferat sa parchezi cat mai aproape de
coltul strazii.In cazul in care nu mai e loc langa bordura,aplica punctul e. e)Parcheaza paralel cu masinile deja parcate langa bordura.
f ) In cazul in care nu te afli in nici una din situatiile anterioare,parcheaza
in fata intrarii intr-un garaj,langa un stilp cu oprirea interzisa sau oriunde altundeva. Dupa ce parchezi,trage frana de mana si pune alarma. Regleaza alarma in asa fel incat sa urle la trecerea oricarui pieton pe langa masina.Sirena va trebui sa sune nu mai putin de 15 minute.Efectul este mai distractiv daca te afli intr-o zona linistita.
3. Prioritatea
In Bucuresti exista:
a) prioritatea de dreapta (optionala);se aplica numai in cazul in care tu esti cel care vine din dreapta
b) prioritate de tramvai
c) prioritate de camion
d) prioritate de taxi
e) prioritate de smecher.
Prioritatea de smecher se obtine prin unul dintre procedeele:”ia-i fatza”,”baga-te cu tupeu”,”taie-i calea”si “ia mai da-l dracu’,ca n-o sa stau aici toata ziua”.
Pietonii nu au prioritate niciodata.
Daca in timp ce conduci vezi o femeie ca trece strada prin fata ta, scoate capul pe geam si urla: “faaaaaaa, asta calca, nu f***!”. Tipa isi va da seama de greseala si iti va multumi ca ai facut-o atenta iar colegii tai de trafic vor crede ca esti spiritual si amuzant.
4. Pe drumurile publice:
Trebuie sa tii cont de urmatoarele recomandari privind circulatia: Semnificatia culorilor semaforului:
a)verde:treci fara probleme
b) galben:treci repede ca se pune rosu
c) rosu: treci repede,ca e ultima sansa pana sa le dea drumul celorlalti.
5. Daca este coada la stop…
si un sir lung de masini,este recomandata tehnica “sirului shuntat”.
In acest scop,mergi pe contrasens pe toata lungimea cozii de masini, pana ajungi la stop si apoi in virtutea prioritatii de smecher (vezi si
punctul anterior)reintri in coloana in pole position.
BOC
Nu ştiu de ce, dar niciodată nu am avut încredere în oamenii mici. Mă refer acum la înălţime, nu la micimea morală. De obicei, aceştia încearcă, din complex de inferioritate, să compenseze micimea lor fizică printr-un exces de locvacitate sau printr-o agresivitate sporită. Cei mai mari dictatori se recrutează dintre cei mici de înălţime. Un om mare, înalt, solid, frumos şi demn în superbia sa fizică de animal de Rasă, cum sunt şi eu, este prin fire generos, pentru că de mic este apreciat de societate şi de femei. Dar un om mic se află tot timpul în competiţie cu sine însuşi, devine agresiv şi ranchiunos, ca să îşi demonstreze sieşi şi lumii că este ceva de capul lui. Această piticanie de la Cluj ne va conduce oare cu braţ de fier? Va fi un nou Ceauşescu?
Boc se înscrie în chip exemplar în acest profil psihologic. Vocalic a la Cluj până la exasperare în expresie, locvace, mitraliant în discursivitatea sa, avocat al cauzelor pierdute, măruntă trompeţică a lui Băsescu, exagerat în băsescianismul său manifest, mai slugarnic decât însuşi Stolojan, Boc este, din aceste puncte de vedere, cea mai nefericită variantă posibilă pentru un Prim Ministru.
Totuşi îl susţin pe Boc, dintr-un motiv foarte simplu. Asemeni lui Adrian Năstase, lui Corneliu Vadim Tudor, dar şi asemeni modestei mele persoane, Boc este filosof ca formaţie. Acesta nu este puţin lucru şi îl spală de multe păcate. Unui filosof i se iartă orice şi are o libertate a Spiritului care acoperă multe fărădelegi. Philosophus non facit barba, et pourtant…
Boc este Boc. Ireductibil la şabloane, văd în modestul “advocat” de 42 un viitor mare om politic, un om care se va despărţi de trecut râzând şi se va lepăda de Băsescu cu graţie şi cu bun simţ ardelenesc la momentul oportun. Pe sfert sunt şi eu clujean la origine şi cunosc psihologia din zonă. Acolo sunt oameni de mare bun simţ, ca Ion CJ… Chiar ne trebuia un filosof de la Cluj, format la şcoala marelui Andrei Marga, la Putere…
Nu sunt de acord că ne trebuie un economist la Putere… Ce să ne mai facă un penibil de contabil?! Ne bate coliva în piept ca Neam, acum să ne mai numere şi lumânările?! Destul ne-au condus inginerii şi economiştii, acum, în Noua Eră, ne trebuie un Filosof, aşa cum spunea Aristotel, că Filosofii trebuie să fie şi Regi. Iar Boc, deşi de extracţie joasă, rurală, neputându-se compara cu Nobili ca Tăriceanu sau Năstase, ar putea să fie Filosoful care ne va scoate din criză. Chiar nu am înţeles de ce ar fi mai bun un economist acum. Cu ce ne poate ajuta un contabil? Să fure mai bine? Păi nu economiştii ne-au băgat în această criză? Ne trebuie un filosof, un om care să aibă o viziunea globală asupra afacerilor mondial. Iar Boc este Omul Ales de Providenţă. Acest Emil, sau Despre Educaţie, ca să parafrazez un titlul al lui Jean-Jaques Rousseau, al politicii româneşti, clujean paraşutat pe Dâmboviţa, superb în ingenuitatea sa, deja ţintă a subtilelor ironii are mizileanului colecţionar de Ouă Faberge, Adrian Năstase, care afirma că Boc ar fi fost un bun primar la Cluj, lăsând să se înţeleagă că ar fi străin de politikia sudistă… genul de ironii tipice Titanului din Zambaccian…
Va fi oare Boc un nou Daniel Morar, ardelean paraşutat de Marinar în iţăria complicată relaţiilor de Famiglie din frumosul nostru Sud? Sau se va ridica la condiţia de Om, va înăţa de la Adrian Năstase subtila artă diplomaticească?
@Victor,
Atât timp cât ai ajuns în halul jalnic de-a purta mereu upă tine în ” bagajul de mână ”, câte o femeie care să te ajute la atacuri, eşti de … compătimit !
Mă refer desigur la faptul că niciodată, dar nici măcar o dată, nu ai reuşit a mă pune tun pe mine la vreun colţ, singur, fără întăriri.
Vezi de conspecte şi rapoarte, ultimul avertisment pentru tine, apoi, îmi asum întreaga responsabilitate a face ceea ce trebuia să fac demult, deşi recunosc că nu mă plac rea şi nici nu mi-e drag a mă ” duela ” cu agenţi de ” talia ta ”, m-aş coborî …
Da cine eşti tu până la urmă ?
Ce-s cu scenele acestea de invidie pe blogurile Preşedintelui şi de gelozie pe aci ? Ţie să-ţi răspunzi, nu mie, pe mine m-ai plictisit, bănuiesc că şi ” publicul ” din mintea ta, ce numai tu crezi că te citeşte, e a treia oară când recidivezi, toată suflarea ştie deja că urmează să mă alinţi cu expresiile-ţi tipice şi inconfundabile gen : ” marş nesimţito ”, nimic nou. Asta e tot ce poţi tu, în lipsă de argumente, iar fără ajutor eşti în aer. Încă o dovadă că eşti un agent foarte slab pregătit.
E ultimul avertisment !
Sibilla
@ Aya,
Doreşti a mă întreba ceva anume, pe mine, Sibilla ?
Te asigur că Victor nu are absolut nimic anume cu persoana mea, se foloseşte de ” Sibilla ” pentru a lovi în alte două persoane, ca orice laş.
Din respect pentru tine fac această afirmaţie, nu aş fi deschis subiectul , însă tocmai a spus mai sus, de bunăvoie şi nesilit de nimeni cu cine are el ” treabă ”. Te asigur că eu când greşesc, cer scuze. Ruşinos e ceea ce face el pe bloguri ca acesta.
Ca tată, are toată admiraţia mea, nu am nimic de împărţit, repet, nu cu mine se războieşte, cred că …. mi-e greu s-o zic dar cu propria sa persoană e în conflict.
respecte,
Sibilla
@cer scuze pt greşelile de tastare, sunt pe vitzeză.
Sibilla
@Daniel
Problema de principiu in politica, cred eu, este ca trasaturile de caracter de care are nevoie un politician ca sa ajunga la varf, adica in locul de unde poate misca lucrurile, sunt opusul celor de care ar avea nevoie odata ce a ajuns acolo.
De aceea am incredere, instinctiv, mai degraba in politicieni “neprofesionisti” care au ajuns in politica nu datorita unor ambitzii personale, ci din alte motive. De exemplu considerand ca politica e mult prea importanta pentru a o lasa doar pe mana politicienilor
Am pe undeva senzatia ca AN ar fi fost mai fericit la catedra sau pe parchetul international (nu Aya, nu ii sugerez nimic lui Nastase) insa s-a simtit responsabil pentru destinul acestei tzari. A stiut ca e capabil, si ca e nevoie de el. Opusul acestui tip de politician il constitue Traian Basescu, care e manat doar de orgolii si complexe personale. Pentru TB interesul national e doar un mijloc pentru a-si atinge agenda personala.
Cred ca e foarte important sa intelegem motivatia reala a unui politician. Sa avem un model corect care sa ii poata explica si prevede actiunile. Pentru ca mijloacele prin care actioneaza pot sa fie identice. Rezultatele insa vor fi diferite in functie de “polarizarea initiala”.
Victor,
nu vreau să mă cert cu tine; e pierdere de vreme. Voiam să-ţi spun că eşti discontinuu. Când sari în apărarea ei, când o bălăcăreşti ca la uşa cortului. Dacă vă iubiţi, luaţi-vă! Ce te tot plângi că-i cară nu-ştiu-cine servieta? Cară-i-o tu!
@
Sibilla
Nu-mi amintesc sa fi fost agresiva cu tine, asa cum ma abordezi in debutul mesajului pe care mi-l adresezi.
Daca voi avea a te intreba ceva, o voi face.
Legat de Victor: abordarea ta este dincolo de limitele acceptabilului.
Fac aceasta precizare clara cu atat mai mult cu cat observ ca incerci, prin carambol, sa “atingi” pe oricine i-ar putea fi alaturi, indiferent de situatie.
Te asigur ca Victor nu face “rapoarte” si nici nu este “agent”.
Te mai asigur ca daca, prin absurd ar fi, nu s-ar numara printre cei slab pregatiti.
P.S.
Iti pare acceptabil “ultimatumul”, dupa discursul cu formule specifice unui rechizitoriu? Mie, nu!
@
Draghi
Iti raspund la “paranteza”.
Esti unul dintre cei pe care nu i-as banui vreodata ca ai dori retragerea ANului din viata politica.
Dimpotriva, esti printre cei care il “imboldesc” sa-si duca menirea mai departe.
@Aya,
repet, cu tot respectul, am pomenit numele tău doar pentru că ai cerut lămuriri Gabrielei şi nu mie, eu am răspunsurile, nimeni altcineva în locul meu iar eu îmi asum afirmaţiile şi ştiu despre ce vorbesc.
Nu erai pe aici în perioada la care fac eu referire, nu te subestimez, dimpotrivă, dar e corect să nu intervii, Victor ştie foarte bine că nu e indicat să mă stârnească, bănuiesc că ştie ce riscă, nu sunt şi foarte sigură, l-am avertizat ceva mai sus că la arhivare se pricepe toată lumea. Nu am absolut nimic cu nimeni, întotdeauna se foloseşte de câte cineva când doreşte să lovească pe altcineva, asta e inacceptabil şi nişte afirmaţii pe care aş dori să le dau uitării, dar, dacă el insistă, eu nu am nimic de pierdut.
Asigurări nu-mi poate da mie nimeni acolo unde ştiu.
Cine îi este alături ? Nu că m-ar interesa ..
Nu observ pe nimeni interesat de subiectele pe care le tot ” aprinde ”. Nu ?
Nici eu nu am fost agresivă cu tine, te atenţionam doar că doar eu şi el cunoaştem nişte detalii, atât.
Îşi merită rechizitoriul, mai cu seamă că nu eu declanşez aceste ” busculade ”, am şi spus, e doar problema lui, pe mine să mă evite, nu e greu, dar, să nu mă confunde.
Ai dreptate, nu, nu-mi place, nu-mi place deloc să fiu pusă în astfel de situaţii, dar nici nu fug, nu am de ce. Nimeni nu reacţionează pentru că e a treia oară când o face, aparent din senin, ştie el prea bine pe cine nu suportă, nu ştiu de ce nu respectă ce singur afirmă : ” Nu va plac, nu ma placeti este suficient ca sa ne ignoram. Asta daca nu va strang hainutele. ”, ţi se pare demn, ” bună pregătire ”, corectitudine, sau departe a fi ultimatum?
Nu doresc polemică cu nimeni pe tema Victor, nu cu oameni pe care-i respect, îmi plac discuţiile în contradictoriu, cele constructive, pe această temă însă repet, sunt detalii pe care doar eu şi el le cunoaştem, iar circotecile sale publice, sunt prea dese, fără substanţă, fără acel ” public ” pe care şi-l doreşte.
Abordarea mea e cât se poate de firească şi ştiu ce spun, având datele.
Îţi cer scuze dacă ţi-am greşit, nu am inteţionat acest lucru. Cu el voi fi mereu Sibilla, nici mai mult,nici mai puţin, îi respect calităţile, dar nu-i permit a mă folosi sau jigni. E curios că e unicul, singura persoană ce se tot împiedică de Sibilla,oare întâmplător ?
Pentru mine subiectul e încheiat, din respect pentru proprietarul blogului , pentru mine, pentru voi.
respecte,
Sibilla
Augustin, mi se intimpla sa cred, dar sa nu fiu dispus sa recunosc asta: cam asa si cu musul dumneavoastra.
Aya,
nu e cavaleresc ce face, atâta tot. O cunosc bine pe Sibilla, e adevărat că e exaltată, uneori, şi cu capul în nori, alteori, că nu-şi controlează ieşirile de pe “carosabil”, că se ia aiurea-n tramvai de cine ştie ce i se năzare, că nu-şi foloseşte intuiţia când e cazul ci numai când nu e, şi multe-multe altele, dar, cu toate acestea, este … Sibilla. Poate ia lucrurile prea simplist, la prima vedere, poate nu are fler politic – cum au alţii, mai iniţiaţi – poate vede cam reducţionist situaţia de faţă (te rog să ne crezi, lucrăm la aceiaşi instituţie, în departamente diferite, si doar că n-am fost crucificate pentru că nu avem carnet portocaliu, în rest, s-a aplicat întreg arsenalul, după “manual”, de la ignorare la minimalizare, de la măsuri arbitrare la diminuarea salariului; să nu uiţi că eram AICI când am făcut infarct) dar şi ea merită ca orice om din universul acesta, să i se aplice prezumţia de nevinovăţie. Are şi ea dreptul să fie tratată cum se cuvine, mai ales că prietenul nostru a iniţiat o petiţie, la un moment dat, în sprijinul ei, după ce (mai nainte) o înjurase pe blogul D-lui Iliescu.
Mi s-a părut firesc, din prietenie, să-i iau apărarea, pentru că este prietena mea, deşi nu m-ascultă niciodată şi nu dă, poate, doi bani pe prietenia mea.
Şi încă ceva care poate pune lumină suplimentar. Nu cred că eşti la curent, Sibilla (sfinx777.wordpress.com) a fost sancţionată cu 10 % din salariu pe trei luni datorită articolelor şi comentariilor de pe blogul propriu, referitoare, prin ricoşeu, la onor instituţia noastră. Este mămică singură, cu un copil, şi are 800 de roni salariu. Şi, cu toate acestea, nu s-a oprit, nu a renunţat, nu s-a intimidat. Să ştii că puţini sunt aceia care ar fi continuat în condiţiile date. Cred că măcar această abnegaţie, această pasiune pentru bloggerit merită apreciată. Eu aşa zic. Ce mai periculoşi oameni sunt aceia care nu mai au nimic de pierdut… Nu ţi-am spus aceste detalii ca să-ţi stârnesc mila, nici vorbă. Ci ca să realizezi că unii chiar au probleme din cauza scrisului pe bloggeri. Şi, în general, au probleme cei fără bani, fară imunităţi şi fără putere.
@Aya
Remarca insa ce atent am devenit sa nu fiu inteles gresit…
:*
@
Gabriela
Bine!
Am inteles acum.
Despre activismul voluntar, fara inregimentare, salarii mizere, si libertatea asumata ca dusmanii sau adversarii declarati ai gazdei sa-ti fie dragi prieteni.
“A venit cineva (n-ar mai fi venit!; era Priboi) si am fost rugata (Doamne, rugata, auzi!) sa accept un contract de colaborare la ARED (Asociatia pentru Educatie Democratica- un ONG al carui rpesedinte era /…/ iar Priboi- inca mai credea in Priboi, aveam sa descopar cum il vindea, dar asta mai tarziu!- era director executiv). Suma aceea pracrtic imi dubla salariul.”
@ Aya,
Exagerezi cu imaginatia ta debordanta… Adrian Nastase nu va ajunge niciodata Presedinte. NICIODATA!
Si iti e si tie clar asta nu?
Iar tu Mihnea Georgescu, degeaba bati apropouri la inaltimea ta, ca tot un Matiz conduci. Si ala botit… sau ai iesit din criza si ai putut sa ti-l repari?
Mai Mihnea mai, dar vad ca faci ca si cu Talpos Vasile, profesorul nostru de la FTB… pe la spate il murdaresti si pe fata il speli, hai ca e buna… A, scuze, de fapt pe Boc il muradaresti si il speli tot pe fata…
Poate n-ar strica sa citim si altceva. Pentru inceput, desigur.
http://inah.weblog.ro/2008-03-04/304759/sa-nu-luati-atitudine—nu—nu-are-rost–lasati-popimea-sa-fie-fericita-.html
Aya,
multumesc.
Gabriela,
asta este altceva. Dar asa cum a scris Aya nu vedeam de ce trebuie sa imi fie mie rusine. In plus, daca am injurat-o pe Sibilla, te rog foarte mult sa imi arati comentariul. Nu este nimic discontinuu. Iti explic mai clar:
Nu-mi place Sibilla, are un caracter urat, este ipocrita, se pretinde cea mai infocata pesedista dupa ce a scris ca i se…. de psd si in general de toate partidele, se prezinta cel mai infocat fan Ion Iliescu dupa ce afirma :
“sa aibe putere sa aibe curaj sa accepte si sa-si asume greselile, sa aiba puterea sa-si suporte consecintele si de a se uita in ochii celor care le suporta de vor , de nu vor si sa aibe intelepciunea sa se ierte si sa accepte” chiar de de ziua domniei sale vadit iritata de urarea sincera a lui Mihnea Georgescu, se prezinta drept cel mai infocat fan AN dupa ce … citeste citatele postate mai sus.
Toti ne contrazicem uneori dar Sfinx motiveaza vesnic atunci cand nu este de acord cu cineva cu felu ei de a fi pe care ea il considera deosebit in sens pozitiv. Se crede miezul din… blogosfera rosie.
Ca prietena a ei te inteleg. In ce priveste sustinerea mea in problemele din viata reala, probleme pe care le are din pricina scrierilor de pe blog, am explicat atunci ca una este una si alta este alta. Apar principii nu oameni. Ar fi trebuit sa intelegi. In plus ma consider intr-un fel responsabil pentru ca daca nu eram eu sa o influentez in veci nu ar fi scris ea despre PSD, Ion Iliescu si AN. Iar tu ca prietena stii bine chestia asta. Ea scria despre Zamolxis si despre Kosovo.
Oricum am discutat prea mult despre nimic si imi pare rau ca am amestecat-o pe Aya.
Aya, inca o data multumesc.
Sibilla,
Nu inteleg de ce pretinzi ca eu ma impiedic de tine cand tu m-ai abordat aici mai sus. Cine a declarat razboi dandu-se pe sine insasi exemplu? Eu sau tu?
Am vrut doar sa-ti demonstrez ca am dreptul sa ma sucesc asa cum si tu ai facut-o in nenumarate randuri. Cat despre arhivarea ta nici in cot nu ma doare. Ce dracu sa spui ca pe mine spre deosebire de tine chiar nu ma intereseaza parerea lui AN sau a lui II despre mine. Tu confunzi bloggingul cu viata reala, traiesti intr-o lume virtuala. Ai impresia ca reprezinti ceva. Gresit. Nu reprezinti nimic. Nici macar o unealta. Pentru ca nu ai putere de convingere, nu ai argumente si nu ai logica.
Eu am treaba mea in viata reala nu am sefi care sa-mi taie 10% si inca o data ma doare in cot de arhivarea ta.
PS. Sau mai exact nici in cot.
@Victor,
Aşa să fie !
Dacă ar durea, ea prostia … nu aici voi posta, trimit pe mail-urile personale ale ” ţintelor ” tale, aşa cum ţi-ai dorit şi … ai insistat.
PUNCT.
@Gabriela,
@Aya,
Mi-a fost de folos să tac un timp, să citesc, să observ …
Numai bine.
respecte,
Sibilla
@
Cezar Pesclevei
Adrian Nastase va ajunge presedinte, iar tu stii bine asta, motiv pentru care te otravesti cu propriul venin.
P.S.
Nu mai lovi asa furios in tastatura, pentru ca n-are nici o vina.
Si oricum nu rezolvi problema asa cum vrei tu.
Adrian Nastase va fi presedinte.
P.S. am o mică problempă cu avatarul o voi remedia curând, până atunci :
Ipocrizia este un viciu privilegiat, care astupă, cu mâna ei, gura tuturor şi se bucură în pace de o impunitate suverană. ( Moliere )
Sper să mă ierte Elmmar, promit să mă strădui a nu mai … ” recidiva ” .
Muntele
Tin locul unei pietre de pavaj,
Am ajuns aici
Printr-o regreatabila confuzie.
Au trecut peste mine
Masini mici,
Autocamioane,
Tancuri
Sitot felul de picioare.
Am simtit soarele pana la
Si luna
Pe la miezul noptii.
Norii ma apasa cu umbra lor,
De evenimente grele
Si importante
Am facut bataturi.
Si cu toate ca-mi port
Cu destul stoicism
Soarta mea de granit
Cateodata ma pomenesc urland:
Circulati numai pe partea carosabila
A sufletului meu,
Barbarilor!
( Marin Sorescu )
Numai bine !
Sibilla
@ Aya,
De ce te-nşeli cu propria-ţi minciună
când ştii că doar Băsescu va fi (iar) preşedinte?
De ce guşti cu pasiune aceeaşi bautură
amară ca pelinul aceleiaşi sorginte (…)?
Când ştii că Năstăsică e ca şi expirat
cu-a sa morală slabă ce nu ne trebuieşte!
De ce mai ţii morţiş să crezi un vis ratat…
al celui ce ne (va) pierde şi-oricum nu ne iubeşte?
De ce îţi mai pierzi timpul şi toată energia
tot crezând fantasma Adrian Năstase?!
Crede în Băsescu sau poate chiar Oprescu
şi-aruncă la fier vechi gunoaiele rămase!
Aruncă tot gunoiul ideilor nespuse
nu infecta poporul cu Morgane stinse.
Priveşte înainte la cele nedistruse
Visează cu pasiune doar entităţi aprinse!
Nu mai spera la ziua în care Cotroceniul
îl va primi pe el (…) ca noul preşedinte!
Speră doar în stele ce-şi mai păstrează geniul
şi se numesc ca astăzi, Băsescu Preşedinte.
Monstruoasa Coalitie:SOVantu, Nicolae Danila si Dinu Patriciu sau Nesfanta Treime.
mai multe detalii aici:http://neneaiancu.blogspot.com/
@Draghi
Excelenta observatia, complet de acord, de aceea sunt atat de greu de gasit politicienii de valoare in general. Dl. Nastase, un remarcabil manager odata ce ar ajunge in functie, ar trebui sa compenseze acum aceasta situatie prin utilizarea unor sfatuitori competenti tocmai pe acest domeniu, prin declansarea de dezbateri by proxy, ca si prin schimbarea tacticii (ceea ce deja face), fara insa a isi pierde din autenticitate.
Cu responsabilitatea – cam asta e si cu noi pe aici pentru ca cred ca si tu ai avea alte lucruri mai interesante de facut, dar nu poti sa stai pasiv cand altii taie si spanzura in jurul tau.
Motivatia initiala se poate schimba, la fel cum si un politician poate face lucruri bune, dar din motive gresite. Situatia pe care o doresti tu este cea ideala, tocmai de aceea este atat de rara.
De foarte putine ori am gresit in evaluarile facute asupra politicului. O data a fost in 2000 cand, desi am votat PDSR nu ma asteptam la lucruri deosebite din partea guvernului. Boy, was I in for a surprise! Cel mai mult mi-as dori sa ma insel din nou si dl. Nastase sa aibă iar dreptate!