Basescu, ieri dimineata, la oglinda

Se spune ca ieri dimineata, in fata unei oglinzi, inaintea anuntarii lui  ca prim-ministru, Basescu l-ar fi intrebat pe Stolojan : ” Ce blestem o fi pe poporul asta, draga Stolo, sa fie condus de doi comunisti ?”

119 Răspunsuri to “Basescu, ieri dimineata, la oglinda”


  1. 1 Harabula decembrie 11, 2008 la 3:06 pm

    @Adrian Nastase Cand vorbiti despre Basescu, am sentimentul reconfortant ca sunt mai destept decat dv.

  2. 2 ALM decembrie 11, 2008 la 3:07 pm

    Vad ca va arde de glume dle Adrian Nastase. Daca mai tineti minte anecdota cu Taylor si Ford, atunci cand “reglau” viteza benzii de montaj, cat timp muncitorii injurau ridicau viteza; cand au inceput sa râda si sa spuna bancuri, au redus si stabilizat viteza.

    Inteleg ca PSD a ajuns atat de jos incat v-a venit cheful de glume. Mai jos nu se poate!

  3. 3 Cogito ergo sum decembrie 11, 2008 la 3:21 pm

    Cred ca intrebarea a fost mai cuprinzatoare. Adica : Ce blestem o fi pe poporul asta, draga Stolo, sa fie condus de doi nomenclaturisti comunisti securisti ?”
    Probabil ca o remarca la aceste calitati ale lui Basecu trebuia sa fi facut si dumneavoastra in 2008 cand acesta a deplans poporul ca urmeaza sa aleaga intre doi comunisti.

  4. 4 Cogito ergo sum decembrie 11, 2008 la 3:26 pm

    PS: Cele doua atribute in plus pe care le avea Basescu fata de dumneavoastra puteau sa va aduca sanse mai mari de victorie.
    Pacat ca si atunci ca si acum ati apelat la o maniera de lupta cu manusi de catifea.

  5. 5 clelia decembrie 11, 2008 la 3:32 pm

    doi securisti, vreti sa ziceti

  6. 6 mmm decembrie 11, 2008 la 3:32 pm

    Pot sa scriu : LoooooooooooooooooooooooL ?
    hihihi … desi ma doare capu’ , am ras teribil …

  7. 7 Diana Tucra decembrie 11, 2008 la 3:42 pm

    Si dragul de Stolo ce i-a raspuns?:)

  8. 8 Carol decembrie 11, 2008 la 3:46 pm

    Cand Iliescu a fost presedinte si dvs premier tot de doi comunisti a fost condusa.
    Daca (prin absurd) Basescu v-ar fi desemnat pe dvs premier ar fi fost aceeasi situatie. Insa, mai mult ca sigur, n-ati mai fi amintit acest lucru.

    iar asta cu “se spune ca…” va coboara mult de tot d-le AN.

  9. 9 mihai g decembrie 11, 2008 la 3:48 pm

    Domnule Nastase,

    Iarasi sunteti ofticos azi :)
    Pe bune, eu va spun sa nu va mai para rau, ca uite trec anii pe langa dumneavoastra si va pierdeti zilele cu nimicuri dinastea.
    Asta e, ati fost premier si cam atat. Presedinte n-o sa mai ajungeti nici o data…

    Mihai

  10. 10 Victor decembrie 11, 2008 la 3:52 pm

    Domnule Prim Ministru,

    Inteleg ca la sedinta de milogeala a pesedeului de astazi ati obtinut vreun avantaj gen “aveti voie sa ridicati doua degete in prezenta domnului Basescu pentru a va putea adresa” de sunteti asa de vesel.

  11. 11 baltazar decembrie 11, 2008 la 4:00 pm

    sa nu imbatam cu apa rece, domnule nastase. sunteti toti comunisti.

  12. 12 inginerul decembrie 11, 2008 la 4:12 pm

    interesant, imi aduc aminte atunci in decembrie 2004. De ce nu ia-ti replicat ca dumneavoastra a-ti fost tehnocrat iar el securist.
    Acum tara e condusa de 2 securisti asta e mai rau decat de doi comunisti pentru ca securistul era un fel de supercomunist tortionar iar intre comunisti exista si baieti buni pe cand intre securisti NU

  13. 13 JR. decembrie 11, 2008 la 4:19 pm

    D-le Preşedinte, râdem unul de altul şi dracu’ de toţi! Desemnarea d-lui Stolojan pentru funcţia de prim-ministru nu-i o glumă bună. Ţara se aşteaptă la ce e mai rău de la criza asta de care se tot vorbeşte. Noi care ne-am mai dus la vot (câţi ne-am dus) am făcut-o cu speranta că cei din conducerea partidului vor şti ce să facă cu ele. Cum s-a ales soluţia guvernării cu PDL în condiţii impuse de Băsescu, nu-i treaba mea. Eu ştiu că nu pentru asta am votat. Dacă negocierele se vor încheia sub aşteptările electoratului PSD, atunci băiatul de la oglindă s-a asigurat de încă un mandat pentru 5 ani la Cotroceni. Şi nu avem niciun motiv să zâmbim.

  14. 14 gala decembrie 11, 2008 la 4:25 pm

    Dupa amaraciunea din ultimele zile,am gasit ceva, ce m-a distrat copios.Amuzati-va si voi !… :)
    http://moshemordechai.wordpress.com/2008/12/11/negociere/

  15. 15 dr.lecter decembrie 11, 2008 la 4:41 pm

    sa zicem ca dac-ar trebui sa intocmim o lista cu sisteme de tip comunist, care n-au dat gres, ea, lista, n-ar fi prea mare. dar tot nu ne-ar lasa inima sa nu incepem cu ceea ce se intampla in China, de vreo treij’de ani. Baiatul asta zglobiu, Deng Xiaoping, a facut ca macar cosmetic sa arate bine China lor. La noi, nici asa nu se pune problema.Sigur, eu personal am mai mult linii afective cu socialismul, nu cu tac’su,comunismul, dar nu am nici o problema sa-l inteleg si pe acesta, atat vreme cat e mult in spate, in trecut. cred ca ceea ce ne tine pe noi prizonieri,la nivel de ideologie, si ni se reasfrange si afectiv , este TRECUTUL. Avem nevoie de woo-doo ca sa scapam de trecut?

  16. 16 mmm decembrie 11, 2008 la 4:42 pm

    @VICTOR

    daca e veselie inseamna ca stie ceva ce noi nu stim,
    dar poate e amaraciune … o ironie amara
    sa nu-l banuim acum pe AN ca se bucura de situatia asta …
    hai sa nu ne pierdem ratiunea

  17. 17 Dan decembrie 11, 2008 la 4:43 pm

    E timpul!

    Domnule Adrian Nastase,luati-va inima in dinti si faceti pasul decisiv.

    Sa fiu mai explicit:In cazul in care PSD-ul se va alia cu PD-L acesta este momentul sa formati un nou partid alaturi de toti cei care cred in stanga si care sunt dezamagiti de PSD.

    Daca va faceti calculul ca ramanand in PSD,salvati situatia si intr-un fel sau altul temporizati desfasurarea achetei judiciare in dosarul inventat de Traian Basescu si slugoii lui-va inselati amarnic!

    Sper sa ma insel,dar colegii dumneavoastra din PSD vor negocia si vor vota cu ambele maini ridicarea imunitatii parlamentare.Motiv pentru care nu va amagiti ca veti avea voturi suficiente petru a se respinge o a doua cerere in Parlament a DNA.

    In schimb daca,acest fapt va va gasi in postura principalului contracandidat al lui Traian Basescu,le va fi mult mai greu sa actioeze.Chiar daca veti renunta sau vi se varidica imunitatea parlamentara.

    In locul dumneavoastra,iertati lipsa de modestie,nu m-as mai comporta cu onestitate si buna credinta fata de cei care-mi vor capul!

    As infiita un nou partid,iar toti cei care sunt dezamagiti de PSD v-ar urma.

    Cea mai buna aparare este atacul.Asa a procedat si Basescu si in final a castigat…..

    Daca nu veti proceda asa cred ca ,din pacate,nu va asteapta nimic bun nici in PSD si nici in plan personal!

    Va dau doar un singur exemplu: Berlusconi,dar stiti si dumneavoastra ca:
    Ad augusta per angusta!

  18. 18 Victor decembrie 11, 2008 la 4:48 pm

    mmm,

    Incercam :) )

    nu l-am banuit de bucurie decat in conditiile enuntate de tine dar parca nu am chef de glume pentru ca eu nu stiu si cum din 2004 tot imi imaginez ca stie Iliescu-Nastase ce fac si nu se intampla decat rele…

  19. 19 Victor decembrie 11, 2008 la 4:49 pm

    erata: “stiu” nu “stie”

  20. 20 adrian decembrie 11, 2008 la 4:50 pm

    Asta e tare, dar nu cred in niciun caz ca iti apartine. E mult prea buna poanta ca sa fie scoasa de unul ca tine. A da! eu am votat cu Basescu.

  21. 21 dragos decembrie 11, 2008 la 4:50 pm

    HA HA HA HA HA !!!!!!……HA HA HA HA HA !!!!!…….de foarte multe ori.

    HI HI HI HI HI !!!!…..ooooooooffffffff ,offfff, of….OF.

  22. 22 dexx decembrie 11, 2008 la 5:09 pm

    Oare ce blestem a lovit tara aceasta daca alternativa la cei doi comunisti sa fie tot un comunist ?!

  23. 23 sandu decembrie 11, 2008 la 5:14 pm

    In ambele cazuri nu se pune la indoiala morala crestina si calitatea umana a celor ,,DOI SMRCHERI DE ROMANIA”Din pacate d-l Basescu a reusit ceea ce nici un roman sanatos nu si-ar fi inchipuit ca se poate intimpla inainte de alegeri.[o dezbinare bolnavicioasa intre oamenii din societate.]P.S.Sper sa nu se intimple si la noi ca in GRECIA europeana.N-am primit pensiile,n-au primit salariile profesorii,…………….suspansul creste ,creste,……iar la cirf si in media se fac si se dasfac guverne.BEZNZA TOTALA intretinuta de cel care va avea ultimul cuvint in a hotari soarta ROMANIEI……COMUNISTUL-SECURIST BASESCU[dezbinatorul pentru interesul CUI OARE??????????????

  24. 24 sandu/mioveni decembrie 11, 2008 la 5:17 pm

    JOCURILE SUNT FACUTE[conform declaratiilor personala ale lui Basescu in emisiunea de la B1tv-Nasul,inaintea alegerilor.]

  25. 25 sandu decembrie 11, 2008 la 5:23 pm

    CORECT,!Basescu este un presedinte model,care accepta democratia si nu se baga in jocurile politice ale PD-lui!CORECT !Sa dea Dumnezeu sa invinga RATIUNEA,nu ambitiile personale[ale unor politicieni.]

  26. 26 Gabriela Savitsky decembrie 11, 2008 la 5:35 pm

    Şi SPP-istul de la uşa băii:

    “Da-r-ar dracii-n capul tău, uico Ilie! În altă parte nu putea să mă bagi să lucru! … Auzi, cică asta-i serviciu de domn, la Cotroceni! Iară s-a-ncuiat ăsta cu litra de uischi în baie şi delirează!”

  27. 27 Augustin decembrie 11, 2008 la 5:40 pm

    @ Harabuba
    Da, puiule, asa e! Si daca papi tot, o sa-ti spunem si cit e halatu’!

  28. 29 Velisar iancu decembrie 11, 2008 la 6:24 pm

    1)M. Ciuvica spunea, la un moment dat, ca intr-o confruntare televizata cu T. Basescu, pierdeti sigur pt ca umorul dv fin nu trece “sticla”. S-ar putea ca pe blogg sa nu fie cazul (deh, continut intelectual implicit), dar ultimele dv. 2 teme ne lasa in ceatza: sa credem ca stiti SIGUR ceva care sa ne confirme sperantele? Abia astept sa-mi risipiti amarul gust al tradarii, desi…
    2) All: va rog sa ma luminati: a existat in istoria Romaniei vreun sef de partid care a facut tot ce trebuie pt. a-l distruge si a scapat neplesnit? ( am tot afirmat ca PSD are in presedintele sau chiar ghiuleaua legata de picior…)

  29. 30 Sibilla decembrie 11, 2008 la 6:33 pm

    http://sfinx777.wordpress.com/2008/12/11/din-descantecele-sibiline-cetire/
    Evident i-o fi răspuns … oglinda, doar e zeus , sau ?
    A da, tot aşteptând răspunul, enervat de tăcerea ăluia, a pus mâna pe tel şi-a sunat-o pe Nuţi, carele „expertă-n ” tăti celea … i-a desccântat de deochi, că cică la ce ocheade şi bezele i-a tot aruncat Prostănacul, i-o fi fost zăusului rău de numa, nah … răi sunteţi frate, răi, n-o las că vă monitorizează el blogurile şi prezintă again la realitatea tv lista neagră a duşmanilor …. ăăăă, cum îi zice …., a da, cică se cheamă democraţie, da ce-o fi şi aia ?

  30. 31 Alexandra decembrie 11, 2008 la 6:56 pm

    Nu cedati, nu primiti UDMR-ul langa dvs., va rugam!
    Cata nesimtire la udemeristii astia……………….n-au nicio limita……………astia nu se supun bunului simt, nici legilor din Romania, ameninta si au un tupeu iesit din comun. N-avem nimic cu minoritatea maghiara……..ia sa treaca ei in rand cu toate CELELALTE MINORITATI……..si asa daca e sa ne uitam catre Ungaria nu cred sa aiba in parlamentul lor vreun roman, sau vreo scoala in lb. romana. IA SA TREACA EI IN RAND CU TOTI CEILALTI SI SA AIBA DOAR UN SINGUR REPREZENTANT in Parlamentul Romaniei!!! Ce, ei sunt “mai egali” decat altii??? Asa am avea 19 reprezentanti ai minoritatilor, in loc de 18…….. si s-a rezolvat problema. Sa nu mai punem la socoteala ca UDMR nu este un partid politic…………………au intrecut cu mult masura. Vedeti-va lungul nasului mai udemeristi, ca prea va bateti joc de bunatatea si toleranta poporului ROMAN!!!

  31. 32 alexionescu decembrie 11, 2008 la 7:00 pm

    Nu stiu de ce am un deja vu cu noul guvern.
    Sunt curios cand se va desprinde o aripa din PSD pentru a putea fi inghitita cu fulgi cu tot de nou inventatul PDL … pana la urma, exact cum s-a intamplat si in mandatul trecut cu PNL-ul.

  32. 33 Aya decembrie 11, 2008 la 7:12 pm

    @

    Adrian Nastase

    RASUL ARISTOTELIC

    Ante scriptum:
    “Magnificienta Voastra vrea sa stie ca noi stim, fara s-o stim de la Magnificienta Voastra”
    (parafraza; Umberto Eco, “Numele Trandafirului”).

    Cand, insotit de credinciosul sau novice Adso, eruditul Guglielmo cerceta urmele crimelor din Abatie, nu avea de unde sti ca avea sa strabata, de fapt, meandrele sinelui, pentru a descoperi leacul eliberarii de raul cel mai puternic: Frica.
    Nu avea de unde sa stie ca, de fapt, niste oameni fusesera ucisi pentru a pastra atotputernicia fricii, prin tainuirea leacului pentru Frica.
    Leac pazit cu strasnicie, din orbirea lui, de cel care, sub aparenta slujirii Binelui, era instrumentul perpetuarii Fricii, a robiei in sine.

    In alambicata Biblioteca salasluia, ascunsa, Cartea- cu paginile imbibate de otrava ce ar fi trebuit sa ucida cititorul care, ajuns la ea si, avand minte scoceritoare, ar fi putut deslusi sensul dezlegarii de Frica:
    “Despre Comedie” (sau Rasul Aristotelic, cum am fost mereu tentata sa numesc leacul contra Fricii).
    De ce?
    Pentru ca, dupa cum spune Jorge, “rastoarna functia rasului”, o “ridica la rangul de arta”.
    Pentru ca ar putea ca oamenii sa afle ca “eliberarea de frica inseamna intelepciune” -cum spune cu asprime acelasi batran bibliotecar.
    Iar o mintea sofisticata ar putea ajunge la “silogismul cel mai mare, potrivit caruia rasul este scopul omului”- dupa cum acuza Jorge, cu veninoasa admiratie, spiritul lui Guglielmo.

    Rasul indeparteaza spaimele.
    Cand rade, fiinta omeneasca uita ca e muritoare.
    Forta Rasului- eliberand fiinta de Frica- poate plasmui gandul ca aici- oriunde- exista libertate si poate exista belsug. Si, sa le faca sa fie.
    Se spune ca Aristotel ar fi citat un fiolozof care “spune ca seriozitatea potrivnicilor trebuie despuiata prin ras si rasului sa i se impotriveasca seriozitatea”.
    Precum i se spunea (cu obida) lui Guglielmo, trebuie sa putem “aduce arta rasului la puterea unei arme subtile” prin inlocuirea “retoricii convingerii” cu “retorica deraderii”.
    Astfel, frica si toate plasmurile sale vor disparea.
    Prin Rasul aristotelic.

  33. 34 Aya decembrie 11, 2008 la 7:39 pm

    @

    alexionescu

    Acel deja vu sa nu “coboare” in timp pana in 1991!

  34. 35 Ram0na decembrie 11, 2008 la 7:59 pm

    Domnule Prim Ministru,
    Desi sunteti inca in PSD, pe mine acest partid nu ma mai reprezinta. Drept urmare, eu nu mai vreau sa fac parte din acest partid dupa ziua de ieri si nici nu voi mai vota nici eu nici familia mea vreodata cu PSD.

  35. 36 Harabula decembrie 11, 2008 la 8:04 pm

    Voi incerca sa-mi mobilizez resursele de rabdare, pentru a-i explica d-lui Nastase unde greseste. In relatiile cu Basescu domnia sa se auto-plaseaza in cavaler al democratiei. Crede a fi pus sa apere democratia si Parlamentul.Un act al lui Basescu nu poate fi democratic in viziunea domniei sale. Sau e mai putin democratic decat al Parlamentului. Pentruca Basescu este unul singur, pe cand parlamentarii sunt cateva sute.
    D-l Nastase pare a crede ca unde-s mai multi este mai multa democratie.
    Atrag atentie ca exista multe ca si Presedintele este ales in mod democratic. Votantii de la alegerile prezidentiale au fost, mi se pare, ceva mai multi decat la cele parlamentare.
    Apoi sunt acte de cunducere, de exemplu cand este vorba de gestiune, cand raspunderea colectiva nu poate functiona.
    Vreau sa spun ca democratia se poate exprima foarte bine prin alegerea gestionarului si nu prin decizii colective.
    Dar sa ne referim la celebrul articol din Constitutie privitor la premier.
    Daca autorii Constitutiei ar fi vrut sa-i dea Presedintelui de notar, sa consemneze vointa partidelor, n-avea decat sa lase Parlamentului aceasta atributie.
    Adica: dupa constituirea Parlamentului si alegerea structurilor sale, partidele sau aliantele sa propuna un premier. Acesta se alege cu votul majoritatii. Apoi, acesta constituie Guvernul care este votat la randul sau. Guvernul este confirmat de Presedine asa cum sunt promulgate legile si apoi va depune juramantul. In caz ca Parlamentul nu se intelege:alegeri anticipate.
    Toata treaba s-ar fi petrecut in Parlament.
    Desemnarea obligatorie de catre Presedinte este un non sens.Ce rost ar mai avea atunci Presedintele in chestia asta?

    Din toata formularea din Constitutie, reiese clar ca legiuitorul a consemnat rolul Presedintelui in aceasta chestiune.Daca ar fi gandit ca d-l Nastase nici n-ar fi pomenit de Presedinte.

    I-as atrage atentia d-lui Nastase, ca organismele controlate de Parlament merg prost. Ma gandesc la Televiziune si CNVM.Orice deviere de la rolul parlamentului, ca putere legislativa, este nociva.

    Este adevarat ca unde-s multi puterea creste, dar nu creste si democratia.

  36. 37 Gabriela Savitsky decembrie 11, 2008 la 8:07 pm

    Aya,

    are şi Huizinga o contribuţie aici, cu al său Homo ludens.
    În altă ordine de idei,
    ştiai, desigur, că Lucifer se hrăneşte cu spaima, cu frica noastră atavică de necunoscut.
    Când ţi-ai învins frica eşti un om deplin. Asta o spune un om care a trăit frica, pe dinăuntru. E şi cea mai teribilă luptă, cea mai grea dar şi cea mai înălţătoare.
    Parafraza ta e magnifică.
    Să nu ne trufim, însă.
    Îţi doresc o seară frumoasă. Pe a mea ai înseninat-o cu aceste “trimiteri” literare.

  37. 38 Harabula decembrie 11, 2008 la 8:07 pm

    Scuze pentru unele incoerente in postarea anterioara.Tastarea grabita!

  38. 39 georgian decembrie 11, 2008 la 8:22 pm

    Sunt unii care au fost, c-asa a fost sa fie. Altii, care au fost, dar nu mai sunt. Altii care au fost, si vor ramine toata viata. Toti trei sunt tradati de comportament. Ultimii, si de carnetul de partid pe care inca-l tin ascuns. Stiati ca Basescu nu si-a predat carnetul ? Cum cui sa il predea ? Lui Stolojan !

  39. 40 YODA decembrie 11, 2008 la 8:36 pm

    Imi aduc aminte de emisiunea de la TVR 1. dar Stolo ar fi fost comunist ce bine era.

  40. 41 Karakas decembrie 11, 2008 la 8:36 pm

    La care draga Stolo doar a scrisnit din dinti…

  41. 42 ady decembrie 11, 2008 la 8:44 pm

    Diferenta intre dumneavoastra si Basescu este aceea intre “abordare fina, aluziva” si “punere la punct”. Farmecul lui Basescu este acela ca el “pune la punct adversarul, partidele, etc!”. Asta place la public. Poate ca ar trebui sa apelati la aceeasi tactica, avand in vedere ca aveti resurse mai mari decat adversarul.

  42. 43 ALM decembrie 11, 2008 la 9:21 pm

    @ Barabula 8:07

    Nu va scuzati stimabile! Nimeni nu asteapta mai mult. Eu, de exemplu, n-am observat nici o incoerenta deosebita fata de stilul obisnuit …

  43. 44 Victor decembrie 11, 2008 la 9:26 pm

    Daca tot radem hai sa postez un banc pe care mi l-a scris Unguru. Copy-paste:

    ,,Zice ca pleaca la Bruxelles ,imparatul Traian Basescian , si sunt probleme cu aeronava prezidentiala ,si intreaba imparatul ,,Ce este cu avionul ,nu plecam odata la Bruxelles? “ si vine si SPP -ul cu raspunsul ,,Stitzi imparateTB in avion sunt aia de la PSD-e si de la UDMR-e si va asteapta si vor ca sa faca guvernul, si este prea greu avionul ca sa poata decola“La care imparatul TB zise lasa-i dreacu de prosti ,scoatetzi din hangar avionu de rezerva si sa plecam odata ,sa astepte acolo in avion prostanaci si bozgori pina ce vin de la Bruxelles”

  44. 45 mickimacko decembrie 11, 2008 la 9:51 pm

    Candva, in urma cu cinci ani, ati plantat simbolic un artar la margine de tara. In lunile ce au urmat se ingrijeau oportunistii sa fie udat cu apa adusa cu galeata, in jur sa fie curatat sa nu il sufoce buruienile.Acum, sta singur si are varful rupt, l-au napadit buruienile si dezgolit de frunze, parca isi plange singuratatea.Un primar a venit, l-a vazut, si l-am convins ca pe un mic postament sa aplice o placa de metal cu o inscriptie care sa aminteasca momentul plantarii. Veti mai veni oare sa il vedeti, in aceeasi calitate ca la momentul plantarii? Sa fie!!!

  45. 46 Aya decembrie 11, 2008 la 10:14 pm

    @

    Gabriela Savitsky

    Multumesc mai ales pentru bucuria de a-mi spune ca ai invins frica, dupa ce (stiu bine!) te-a bantuit, “ai trait-o pe dinauntru” cum superb ai nuantat.

  46. 47 rodica decembrie 11, 2008 la 10:31 pm

    sutu spune ca scrieti programul de guvernare pt Stolojan. Cat e adevar in ce a spus la Vorbe grele?

  47. 48 Mihnea Georgescu decembrie 11, 2008 la 10:35 pm

    Domnule Preşedinte,

    Mai lăsaţii pe mediocii ăia doi, sunt prea mărunţi pentru dvs.? Doar nu aţi rămas şocat din 2004?! Sunt pe ducă, dvs. veţi fi Preşedinte la anul!

  48. 49 Mihnea Georgescu decembrie 11, 2008 la 10:36 pm

    ERATĂ:

    Mai lăsaţi-i pe mediocrii ăia doi! (scuze, emoţia firească)

  49. 50 Alexandru Capitan decembrie 11, 2008 la 10:53 pm

    nici-o data nu o sa ajunga dl Basescu stimate donule Nastase, nu are cum prin faptul ca este incapabil mintal. Dar din pacate, noi romanii nu stim sa ne alegem conducatorul. Am avut sansa sa dau mana cu dumneavoastra, la Bistrita. Va doresc tot binele din lume, sarbatorii fericite.
    De la Bistrita, Sandu Capitan.

  50. 51 robert siegmeth decembrie 11, 2008 la 11:02 pm

    daca dumneavoastra si cei ce au fost impotriva acestui mariaj, aveti timp, pe principiul liberal, ruptura si crearea unui partid nou, suna idealist, dar vertical, oricum eu unul merg pe mana dumneavoastra pana la moarte. Un singur lucru vroiam sa stiu, l-am aflat nu ati votat pt mariaj.
    cu respect, robert.

  51. 52 adi decembrie 11, 2008 la 11:42 pm

    Nu-mi vine nici azi sa cred ca PSD se poate umili in halul acesta. Mai intai ca s-a predat lui Basescu care i-a scuipat ani de zile si apoi ca politicienii de varf ai PSD printre care sunteti si dvs. Dl.Nastase va puteti lasa la mana celor de nivelul lui Oprisan.
    Eu am fost psd-ista din 1990 , dar de la decizia tradarii(eu asa consider gestul umilintei de a se preda lui Basescu) m-ati pierdut. Nu voi mai vota niciodata cu acest psd al lui Oprisan, Mitrea, Geoana. Geoana a dus partidul in jos . Poate daca nu va mai fi Geoana si Partidul isi revine,am sa ma mai gandesc .
    Imi pare extrem de rau.
    Dumneavaoastra va doresc mult succes in politica. Sunteti AS. Nu va lasati, va rugam sa candidati la Presedentie, aveti sanse reale. Doamne ajuta-ne.

  52. 53 oscar wilde decembrie 11, 2008 la 11:53 pm

    Pentru domnul Carol,
    V-as fi putut spune: raison, mon cher, dar n-o spun pentru ca nici domnul Iliescu si nici domnul Nastase nu au condamnat comunismul! Asa ca, stimate domn, afla de la mine, ca cea mai mare drama a omului este atunci cand isi neaga trecutul si nu si-l asuma, pentru ca acestea duc la nebunie. Va invit sa priviti spectacolul partidei dintre Nebun si Pion.
    Earnest

  53. 54 boni decembrie 12, 2008 la 12:13 am

    Buna seara,
    Ma bucur foarte mult ca gandesc la fel ca dvs.
    Stolojan este un comunist iar daca Adrian Nastase a spus-o , acum o pot spune si eu cu mai mult curaj.

  54. 55 Augustin decembrie 12, 2008 la 12:17 am

    @ Hara-buba
    Hai, spune-ne si noua, cine a reusit sa bage intr-un cap atit de mic (in sensul de ingust) o idee atit de mare: ca trebuie, musai, sa-l treci pe Adrian Nastase strada? Sau esti juruit sa nu spui?
    Daca ai fi fost suficient de destept, de abil, de experimentat incit sa fii in masura sa-i dai sfaturi, acum n-ai fi putrezit intr-un fund de tara, inghitindu-ti cu greu, si doar cu ajutorul alcoolului, frustrarile! Ai fi fost si tu pe-aici, in locul in care se da ora exacta si in care se fac cartile. Te-au aruncat toti, ca pe o masea stricata, naruindu-ti visele de a te ridica deasupra conditiei tale mizere. Sigur ca suferi, e firesc. Sint multi care viseaza sa ajunga ceva si nu reusesc. Unii reusesc insa sa-si recunoasca limitele si sa-si asume raspunderea esecului. Altii, cum esti si tu, sint in stare sa dea vina pe efectul razelor de luna asupra galosilor de guma, sau alte minuni de genul asta. In plus, invidia fata de cei care reusesc le otraveste intreaga existenta si toate secretiile lor contin fiere. E caracteristic sufletelor mici, de lacheu. A propos: poate nici nu stii de ce scrii presedinte cu majuscula. Iti spun eu: din cauza slugarniciei ce te domina. Slugarnicia te impinge sa-l ataci pe Nastase, imaginindu-ti ca in felul asta ii faci un serviciu lui Basescu. Faptul ca esti mirlan cu A.N. iti provoaca o placere acunsa irepresibila. Stii bine ca in absolut orice fel de confruntare directa cu acesta,(presupunind prin absurd ca ar catadicsi sa se coboare pina la nivelul tau) ai fi spulberat instantaneu. Si-atunci, de la adapostul anonimatului, arunci mirlanii de genul:
    „Voi incerca sa-mi mobilizez resursele de rabdare, pentru a-i explica d-lui Nastase unde greseste”. Sigur, domnul Nastase intelege mai greu, si-ti trebuie ceva rabdare ca sa-i explici pina intelege, nu-i asa?
    Tot mirlaneasca e si exprimarea „atrag atentia”, in gura unui neica-nimeni. Pai daca ar ajunge toti papagalii sa atraga atentia, chiar ca s-ar duce tara asta de ripa.
    Dar, in afara de mirlanii, tu mai spui si prostii, cum ar fi faptul ca organismele controlate de parlament merg prost. (Toate?) Dar organismele controlate de presedintie cum merg? De exemplu ICR-ul. Te abtii?
    Cit priveste art. 103 din Constitutie, n-ai inteles chiar nimic. La scoala, cind profesorul vrea totusi sa „stoarca” un raspuns bun chiar si de la un elev mai incet la minte, ii pune niste intrebari ajutatoare. Asa o sa fac eu acum, cu tine: Ia ghiceste tu de ce au scris astia in Constitutie ca presedintele desemneaza candidatul pentru functia de prim-ministru „IN URMA CONSULTARILOR”, iar nu „DUPA CONSULTARI”!
    Daca ghicesti, ai de la mine doua prune. Stiu, acum intrebarea care te framinta pe tine e „cita tuica iese din doua prune” . Dar nu! Gata! Ai vazut ce urit faci la bautura!

  55. 56 gheorghe decembrie 12, 2008 la 12:19 am

    Cei doi au fost comunisti asa cum sint acum liberali si mai ales democrati, in clar, impostori au fost impostori raman.

  56. 57 Roxana Iordache decembrie 12, 2008 la 12:32 am

    @nastase. Concluzia: Tăriceanu prim-ministru. :)

  57. 58 A.C. decembrie 12, 2008 la 1:24 am

    In alta ordine de idei. Despre portocalodeontologi. Priviți prin oglindă la TRU. Altfel, direct, este jenant.

    Ultima speranță a Ungureanului plin de ură amestecată cu slugărnicie libidinoasă: ”garda maghiară e obligatorie, pentru că permite guvernarea şi după un sabotaj PSD”.
    Ca orice ”supus fascist sadea” băiatu’ la disperare gândește în termeni de brută: Garda, Obligatoriu, Sabotaj.
    Mai este nevoie de vreun comentariu în afară de acela că s-a ținut de promisiunea de a se arunca de pe bloc asemeni lui băsescu de aia cu demisia în 5 minute?

  58. 59 costint decembrie 12, 2008 la 1:38 am

    Am citit comentariile privind aluzia la frazele `geniale ` din campania
    2004. Unii oameni au nevoie de domnitori,regi,de sefi.
    Tin minte timpurile cand mi se dadea o lucrare eram chemat in felul
    asta: Tovarasu` … sunteti chemat la Tov. Director. Vino cu mine la
    minister, arde ,produsul asta trebue facut in 2 saptamani.
    Dupa ce faceam lucrarea eram interpelat pe scari de director : Doctore,
    de ce intarzii la program, pe urma mai vrei si prima.(chulangiul de mine)
    Asa se conduce si tara acum. Oamenii de tipul asta sunt apreciati.Smecherii de semidocti.

  59. 60 horya decembrie 12, 2008 la 2:17 am

    Pui pariu cu mine ca PSD nu face guvern cu PDL? daca pdl nu renunta la ideea de a guverna alaturi de UDMR? de ce pentru ca PSd a citit gandurile lui T BAsescu si sunt precauti..asa ca eu zic ca PSd + PC si PNl este noul guvern al Romanie.Doamne Ajuta.. SA fie asa cum vreau eu.
    HAi PSd incearca alta varianta.
    Nu PDL este solutia.
    http://112ocupat.wordpress.com/

  60. 61 Biblia decembrie 12, 2008 la 3:07 am

    Si totusi …Basescu are o influenta si o putere formidabila, care o depaseste pe cea a lui Ion Iliescu din perioada imediat post-revolutionara, majoritatea politicienilor din Romania se mira si bombane in barbi cum de iese mereu asa cum vrea Base? Pe cine se bazeaza Basescu de are un asemenea ”spate” , nimeni nu sufla cind cind hotaraste el ceva, nici cei din PDL, nici cei din PSD, multumiti doar s aapuce si ei un os de ros la guvernare, chiar si fara Geoana prim ministru, merge sacrificat ca e obisnuit cu asta… Toti au niste mutre blegi si toata spoiala rinjetelor de satisfactie aparute dupa alegeri (Geoana era in culmea fericirii, se si vedea prim ministru) toata spoiala s-a dus, sunt plouati ca niste copii batuti de unu mai mare care le-a luat jucariile si le-a lasat mai nimic din ce sperau…Cine este acest Basescu , si pe cine are in spate? Orice organizatie ar fi in spatele lui, cu siguranta nu are radacini doar in Romania, iar serviciile secrete stiu mai multe decit trebuie romanul de rind sa stie … Oricum ar fi Basescu, demonstreaza clar ca este deosebit de abil, influent si este o autoritate la ora actuala in mediul politic, oricit de urit si injurat ar fi de toti. Mai ramine sa propuna prelungirea mandatului prezidential la 6 ani, ca la rusi, si imaginea unei noi dictaturi”democrate” ar fi conturata pe deplin. Chiar ii are la mina pe toti mogulii politici si ne-politici din Romania?Are asi in mineca pentru fiecare lider de partid?

  61. 62 Aya decembrie 12, 2008 la 5:17 am

    @

    rodica

    Imi pare rau pentru Sutu daca scrie prostanacii.
    Sa se ia de mana cu Prostanacul, ginerele Margaretei.

  62. 63 ELMMAR decembrie 12, 2008 la 6:31 am

    E demult trecut de miez de noapte.
    Va daruiesc versuri.

    Ce fac la ora cand mi-e dor de tine?
    Am vrut sa beau vin rece din camara
    Dintr-un pahar,ca toti- dara,vezi bine
    Ma deprinsesesi altceva ieri seara.

    Si ce nu fac la ora cand mi-e dor?
    Nu fac nimic, astept, doar imi e sete!
    Caci tu mi-ai spus s-astept (crezi ca-i usor?)
    Din buze-un strop sa-ti iau pe indelete.

    Dar tu ce faci cand mie imi e dor?
    Ma intrupezi din dor ceas dupa ceas?
    Daca din doru-mi doru-ti face spor
    Fi-mi tu mester olar, eu,tie,vas.

  63. 64 nicoletibi decembrie 12, 2008 la 8:40 am

    PROSTANACI DIN TOATE PARTIDELE TREZITI-VA : va amagesc cu negocierile ca sa nu va faceti alte aliante , iar la votul in parlament , pentru functii , veti pierde tot …pe 4 ani . veti fi la “guvernare ” pina cind PDL ocupa postul la camera deputatilor ,iar daca-l pierde la senat (nu cred ) , il ia sirbu .

  64. 65 valentin vasilescu decembrie 12, 2008 la 8:48 am

    Tot in oglinda timpului vad mai intii guvernarea Nastase in care s-au inregistrat singurele procese de schimbare şi de dezvoltare ale arhitecturii noii societăţi post-decembriste, in care au fost cooptati profesionisti, prestatia lor fiind cuantificabila ( 100 km de autostrada spre exemplu ). Apoi mai vad un lider aventurier precum Traian Basescu care in 2004 a interupt acest proces, creindu-si o legitimitate mediatica sensibilizind iraţionalul emotiv al electoratului. Vad mai departe ca cei 4 ani de guvernare ai Aventurierului au insemnat doar scaderea nivelului de trai ( sa traiti bine ! ), permanenta minciuna si manipulare profesionista. L-am urmarit ieri, dupa ce Campania electorala se terminase, pe Talpes continuind sa dezvolte aberanta teorie a loviturii de stat afirmata de T.B. in campanie. In contrapardida, am inteles de la Valentin Stan ca prin desemnarea lui Stolojan, termenele fixate pentru constituirea noului guvern, a supunerii lui votului parlamentului, T.B. a modificat déjà Constitutia, Romania cu T.B. in frunte nemaifiind republica parlamentara. Daca doriti sa va opuneti acestui tavalug, cred ca ati avea eficienta doar daca ati face-o in mod coordonat si profesionist. Si primul pas ar trebui sa insemne anularea consecintelor pe care T.B. le-a generat in PSD atunci cind v-a invins la prezidentiale.

  65. 66 Neagu G. decembrie 12, 2008 la 9:15 am

    Va tineti de glume, domnule Nastase.De ce oare? Chiar evenimentele din aceste zile vi se par placute, generatoare de sperante. Cred ca dv. oamenii politici aveti in dotare capacitatea de a va comporta precum cameleonii si va bucurati cand noi suntem tristi si revoltati. Se pare ca si sloganul de la alegeri “TU INAINTE DE TOATE” a fost crezut sincer de catre electoratul de stanga, in timp ce dv.liderii PSD il interpretati “NOI INAINTE DE TOATE”. Ii vedem pe sticla pe Geoana, Corlateanu, Mitrea si Cr.Diaconescu cat de fermi si principiali vor sa afiseze in fata noastra in timp ce in fata lui Basescu si compania sunt niste mielusei umili. Chiar de la nivelul dv. nu se vede astfel? Imi amintesc si desele afirmatii laudaroase ale liderilor PSD ca am castigat alegerile!? Chiar ne credeti prosti, facand uitat faptul ca au votat pentru PSD cu cca 600.000 electori mai putin de cat in 2004 ! Pai, daca la alegerile urmatoare vor veni la vot numai 20% dintre alegatori, si vor vota pentru PSD doar un milion de oameni, reprezentand tot 33%, tot asa veti fi de bucurosi? Chiar nu puteti vedea ca noi suntem scarbiti de conduita liderilor-politicieni.
    Revenind la gluma dv., as preciza ca cei doi nu au fost cu adevarat comunisti ci doar niste lichele imbracati in straie de comunisti, niste profitori. Si eu am fost comunist, dar am batut o serie intreaga de santiere si am fost alaturi de oameni care si-au daruit toate fortele pentru a reconstrui tara, asa cum ne-am priceput.E adevarat , pe acele vremuri rar se faceau vile, dar mai ales pentru acei comunisti care astazi se bat cu caramida in piept cata rezistenta au opus regimului ! Oricum, ce ne rezerva viitorul inactualele conditii? Ne indreptam spre instaurarea unei noi dictaturi, acum ale lichelelor lacome de averi pe spinarea noastra. Ce faceti dv.in aceste conditii? Cine ne mai apara de furtuna ce se apropie? Oare nu ne mai ramane decat strada si urletul de disperare? Am vazut ca pe blogul dv. din nou sunteti rugat sa reorganizati partidul, sa il eliberati de lichelele care acum il sufoca si ne mint cu nerusinare. Chiar nu puteti sau nu vreti sa va manifestati ca un adevarat barbat politic de stanga, in folosul nostru ,al celor multi? Ridiculizarea unor comportamente negative din randul adversarilor politici si glumitele sofisticate nu ne incalzesc cu nimic. Intrati si dv. in derizoriu. Pacat, am sperat prea mult de la dv.,dar nu aveti curajul sa va bateti pentru noi.Preferati excursiile in lumea mare si intalnirile cu diverse personalitati, cu care stati la cate un taifas, dupa care ne mai adormiti cu ceva povesti. Poate va faceti curaj sa ne raspundeti sincer si deschis la postarile noastre, fara a le ocoli pe cele mai critice. Noi am crezut in dv., DAR DV. IN NOI????

  66. 67 Cogito ergo sum decembrie 12, 2008 la 9:26 am

    @Roxana Iordache
    Roxano, tu impingi fudulia si marlania pana la cote alarmante pentru orice fiinta care are pretentia ca are un dram de ratiune. Norocul tau ca esti “blonda” totala si nu poti observa absurdul. Cine stie la ce gesturi suicidare ai apela.

  67. 68 ELMMAR decembrie 12, 2008 la 9:50 am

    TABLOU MIORITIC (…si totusi miroase a straniu, pe deal!)

    “Gem far’ s-o stiu si mi-s egale toate.” Mihai Beniuc

    De patru ani ne adulmecam presimtindu-ne,ne stim bine de patru ani si incerc sa ne armonizam in speranta ca,vom incerca sa ne cunoastem, inchipuindu-ne ca am fi in stare sa ne anticipam actiunile.
    Fiintele acestea,neimportante pentru tine,sunt niste oameni,niste bieti oameni.Am venit langa tine sa speram,altfel cum am fi niste bieti oameni,pentru ca in alta parte,in afara de aici,nu avem loc sa speram cat vrem.
    Nu te intereseaza ca ne-am bizuit speranta pe tine,pentru ca impreuna cu tine sa o facem cea mai rotunda,plina si frumoasa speranta!
    Noi,bietii,frematam zilnic,muncim,ne agitam,radem,contrazicem,suntem contrazisi,decidem,plangem,ezitam,ne batem cu pumnul in piept,iubim,batem cu pumnul in masa,ne ascundem ochii de rusine,noi bietii oameni neimportanti.

    Dar,tu,mai poti sa-ti ascunzi ochii???

    Nu intelegi ca ne-ai spart linistea si ne-ai inlocuit-o cu niste cioburi,de ce nu intelegi ca suntem niste bieti oameni,nu niste cicluri? Sperantele noastre se sting pe rand si incoltesc spaimele,reci ca apele toamnei.Incerc un sentiment egal cu al primejdiei inconjurat de neputinta, constatand cum privesti cu dispret la noi si cu ironie la Romania .
    Primirea ta frumoasa, in istorie,alaturi de noi,ar fi fost ca intr-o dragoste ideala,unde doua infinituri pot fi si egale.

    Pierzandu-ne pe noi,ai pierdut totul,domnule!…nici nu vreau sa cred ca mai vreau sa stiu…

  68. 69 Zeus decembrie 12, 2008 la 10:43 am

    Pot sa va raspund eu Domnule Nastase? Acelasi blestem care a fost pe capul Romaniei si in perioada 2000-2004! Ba chiar, atunci blestemul a fost si mai mare. Ca unul dintre ei (nu ma refer la Dumneavoastra) era un pur-sange in domeniu.

  69. 70 Odin decembrie 12, 2008 la 10:46 am

    @Augustin

    Nu cred ca agesivitatea rezolva ceva. Poate doar faptul ca odata certat cu cineva, singura directie ramasa este impacarea:)
    1. A nu fi profil public in Romania acestor ani echivaleaza blazon.
    2. “Consultarile” presupun solicitarea parerii cuiva dar nu este obligatoriu sa o si urmezi. Avizul consultativ este obligatoriu ca forma dar nu obliga.

    @
    In Romania nu exista dreapta. Dreapta autentica a murit. Cea de dupa `89 nu a avut de performat traditional, n-a creat industrie, nu au reprezentat burghezia rapace, creatoare de industrie. “Burghezia” de dupa 89` s-a impartit in intreprinzatori necrofagi si doar cativa adevarati intreprizatori, in special in IT. Ea a fost fractionat reprezentata de tot spectrul politic.
    Guvernarile “de dreapta” nu au facut mare lucru in afara de a incerca sa distribuie ce ramase nedistribuit din ceea ce produsesera comunistii. Cvasimajoritatea afacerilor generate de “dreapta” au fost urmare a cedarii unor active/monopoluri/privilegii de la stat. Rompetrol s-o fi creat altfel…..? Daca mai punem eliminarea unor subventii si cota unica ne cam oprim cu dreapta.

    Oportunist-liberali posibil, liberali niciodata.

    Ciudat cat de mult il suprinde pe AN situatia ca in Romania exista foarte multi comunisti.

    Cu scuze si cu stima,

  70. 71 Aya decembrie 12, 2008 la 1:25 pm

    @

    Zeus

    M-ai facut sa zambesc: daca trece Traian Basescu prin acest spatiu virtual si citeste mesajul pe care i l-ai transmis ANului, se enerveaza atat de tare incat te trateaza marinareste, ca sa ma exprim “prin invaluire”.

    Ai scris cu mana ta ca doar unul e “pur sange” (din cei trei pe care i-ai pus in ecuatie).
    Asta inseamna, pe cale de consecinta, ca Traian Basescu e corcitura.

    Marea problema a lui Traian Basescu nu va fi cu noi, nici macar cu Adrian Nastase sau cu cel “pur sange”.
    Marea lui problema va fi cu intelectualii pe care i-a antrenat in sustinerea PD-L, implicit in batalia anti PSD.
    Purtatorii unor nume de mare prestigiu intelectual sunt la un pas de a fi perceputi ca jalnici aventurieri, in urma unei rasuciri politice a lui Basescu.
    Cei mai multi dintre ei apar, in urma textelor analitice- uneori, ideologice- ca scriitori angajati. Au facut risipa de imaginatie si de talent pentru a gasi argumente pro PD-L si pro Basescu, pornind de la atitudinea declarativa anti PSD a “partidului prezidential” si a lui T.B..
    Au ajuns sa fie definiti prin formula “intelectualii lui Basescu”.
    In lumea intelectuala, o astfel de catalogare implica, din pespectiva generala, ca sustin, prin arma condeiului si a spiritului, atitudinea lui Traian Basescu.

    Nu as vrea sa fiu in locul lui Traian Basescu in momentul in care, odata depasite patimile formarii noului guvern, respectivii vor fi pusi in situatia de a scrie pro PSD (data fiind componenta guvernamentala avuta in vedere) si de a argumenta (desigur, pozitiv) decizia de a se face coalitia PSD- PD-L, de care Basescu nu are cum se disocia, indiferent ce ar incerca sa spuna.
    Este foare previzibil ce se va intampla: acei intelectuali, aflati in cea mai jenanta situatie cu putinta, se vor indrepta, logic, impotriva lui T.B. cu toata forta condeiului lor.
    Intelectualii pot ierta multe, dar nu faptul ca au ajuns sa fie ridicoli, prin ceea ce au scris, in urma “jocului de-a dreapta- stanga” facut de un presedinte in care au avut incredere.

  71. 72 Victor decembrie 12, 2008 la 2:02 pm

    Aya,

    “Nu as vrea sa fiu in locul lui Traian Basescu in momentul in care, odata depasite patimile formarii noului guvern, respectivii vor fi pusi in situatia de a scrie pro PSD (data fiind componenta guvernamentala avuta in vedere) si de a argumenta (desigur, pozitiv) decizia de a se face coalitia PSD- PD-L, de care Basescu nu are cum se disocia, indiferent ce ar incerca sa spuna.”

    Ei nu? Ia sa te uiti la el sa vezi cum ii injura din prima. Sa vezi ce-i terfeleste pe fraieri… Liberalii aveau premierul dar astia sunt expusi 100% . Motiuni de cenzura astea sunt balarii ca prin dosare ii are la mana pe toti.

    O sa zica : tampitii aia se ocupa de economie. Le-am dat-o lor, vorbiti cu ei. Si pensiile si educatia si sanatatea. Si uitati ce fac : nimic! Eu v-as da, dar hamesitii au vrut ei toate ministerele care conteaza :) ))))))Noi, ia uitati-va la interne, la armata…merg ca unse. Dar pentru ca niste unii i-au votat uite, nu ne putem face noi treaba.

  72. 73 Augustin decembrie 12, 2008 la 2:06 pm

    @ Aya
    Draga mea, iar gresesti! La noi, ridicolul nu mai ucide de multa vreme. Iar rezistenta la ridicol e mult mai ridicata la intelectualii despre care vorbesti decit la un taran simplu, autentic. Mintea unui taran nu este nici suficient de abila, nici suficient de pervertita pentru a inventa scuze dintre cele mai nastrusnice pentru absolut orice. In schimb, a lor, da! Iti spuneam cindva, pe o alta tema, ca din acelasi motiv al mintii pervertite, as spune chiar perverse, e atit de greu sa te lasi de fumat! O astfel de minte e capabila sa-ti furnizeze mii de scuze, de pretexte, pentru a continua sa fumezi.
    Asa si cu fanii intelectuali ai lui Basescu. Sigur, poate se vor strimba putin, atunci cind vor inghiti hapul, apoi vor fi “ca noi”.

  73. 74 Zeus decembrie 12, 2008 la 3:09 pm

    Aya,
    ala pur sange era Tovarasul Iliescu. Si sunt sigur ca “Marinarul” nu e ofticat pe treaba asta. Dar probabil voua (plec de la ideea lui Augustin – atunci cind vor inghiti hapul, apoi vor fi “ca noi”) vi se pare o super eticheta treaba cu comunismul. “Noua” nu ni se pare, doar ca ii acceptam mai usor p’aia mai “corciti”. Si nu aruncati cu “cealalta” piatra, numita “securisti”, ca nici “voi” nu sunteti mai “curati”.
    Cat despre treaba asta cu “Intelectualii” nu cred neaparat ca s-au lasat sedusi de Basescu din motive “pro” sau “anti” comuniste. Ci mai degraba datorita unui vant de schimbare care putea fi adus de Basescu. Si care, intr-o anumita masura, mai mare sau mai mic, a fost adus. Si fi sigura ca ma refer la o schimbare pozitiva. Desi, asa cum Guvernul Isarescu a pregatit terenul pentru cresterile din perioada Guvernului Nastase, la fel si Guvernul Nastase a inaintat in “Faza II”, de consolidare, care a permis cresterea din Guvernele Alianta DA si Alianta PNL-PSD conduse de Tariceanu.
    Pacat ca Guvernul Nastase a avut pietrele de moara, numite “Aroganta” si “Acuzatii de Coruptie”. Ar fi putut obtine mai mult in cartile de istorie pentru performantele economice. Dar asa, nu prea le merita in totalitate.
    Stiu ca o sa iasa un pic de “frictiuni” pe treaba cu “acuzatiile de coruptie”, asa ca cel mai bine, da-mi te rog un exemplu de politician care a activat la varf, fara sa poate fi acuzat de coruptie!

  74. 75 mmm decembrie 12, 2008 la 3:19 pm

    Zeus iti dau eu : Ion Iliescu

  75. 76 flo decembrie 12, 2008 la 3:25 pm

    Gluma e buna, chiar spre foarte buna. Dar cand e spusa de A.N suna a oftica/

  76. 77 Zeus decembrie 12, 2008 la 4:05 pm

    mmm,
    daca nu a luat bani, nu inseamna ca nu e corupt. A pastorit interesele altora, doar ca sa se vada el la putere. I-ar fi placut la infinit….sunt sigur de asta.

  77. 78 Odin decembrie 12, 2008 la 4:35 pm

    @mmm

    Asa e.
    Iliescu n-a luat bani. S-a multumit cu cateva milioane de suflete plus multe dintre ultimele impulsuri erotice ale pensionarelor rurale.

  78. 79 Cogito ergo sum decembrie 12, 2008 la 4:38 pm

    @flo

    De ce mai flo, oftica? Pentru ca nu este si dumnealui acuzat ca ar fi fost informator al securitatii si securist? Te pomenesti ca tu esti mandru ca ai fost, sau ca vreunul dintre parintii tai au fost.

  79. 80 doru hornoi decembrie 13, 2008 la 1:14 am

    ma intrb kum e posibil k oameni de valoarea lui iliescu si nastase isi imagineaza k maI POT AVEA VRE-O PERSPECTIVA INTR-UN PARTID CONDUS DE UN CARAGHIOS K GEOANA?CE BLESTEM PE POPORU ASTA K DP 20 DE ANI SA NU AIBA ALTA SPERANTA DKT FATIGABILUL STOLO KARE TRIMITE JURNALISTI LA COCOPO-UL LUI GEOANA SHI BOC. CU TOT RESPECTUL DAR CRED K CEI KARE AU PROMOVAT HAHALERE GEN TALPES,MAGUREANU,GEOANA,MITREA,BADALAN,BODA.NU POT AVEA MARI SATISFACTII IN VIITOR

  80. 81 Draghi Puterity decembrie 13, 2008 la 1:26 am

    @Odin

    Percep o doza mare de invidie in ultimul tau mesaj despre Iliescu. :) )))))))))))

    Lasa, poate o sa ai si tu mai mult succes cand cresti mai mare. :D

  81. 82 Odin decembrie 13, 2008 la 1:22 pm

    @ Draghi
    :) )
    Prefer pensionarii rurali. Daca ma iubesc ei, prin delegatie ajung si la babele lor.
    Da` bag seama ca-ti place gaura cheii. A venit iarna. E curent si s-ar putea sa-ti trebuiasca ochelari fumurii.

  82. 83 Odin decembrie 13, 2008 la 11:34 am

    @Draghi
    :) )
    €Prefer pensionarii rurali. Daca ma iubesc ei, prin delegatie ajung si la babele lor.
    Da` bag seama ca iti place forma gaurii cheii. A venit iarna. E curent. S-ar putea sa-ti trebuiasca ochelari fumurii.

  83. 84 Odin decembrie 13, 2008 la 1:36 pm

    @Draghi

    Nici macar blogu` nu-i mai merge. Vine o vreme cand te mai lasa unele, altele.
    Scuze pentru dublura.

  84. 85 adrian decembrie 13, 2008 la 4:11 pm

    Da intr-adevar … aceste cuvinte aub rasturnat un pic rezultatul alegerilor de acum 4 ani . Extremistii sau prostii au pus botul la astfel de cuvinte . Ce a iesit …dupa … se stie ! La scandal nu ne intrece nimeni …

  85. 86 marcus decembrie 14, 2008 la 11:13 am

    Negocieri, neocieri
    O zi frumoasa de decembrie, cu un soare zimbitor pe cerul capitalei, o zi obisnuita de lucru pentru chiriasul de la Cotroceni.
    Acesta, ceva cam mahmur dupa Chivasul stins cu sampanie din noaptea precedenta, intra scarpinindu-se in fund, in cabinetul sau de lucru si se indreapta catre fereastra.
    Cu gindul inca la noaptea petrecuta in compania blondei se intinde luuuung si scapa un pirtz puturos, dar eliberator:
    - ‘Ti-ar stridiile ale dracului Eleno, isi zice el in gind, convins fiind ca in loc ca acestea sa produca efect afrodisiac, mai degraba i-au produs gaze care l-au chinuit toata noaptea!
    Deschide larg fereastra sa se aeriseasca si apoi un gind ghidus ii trece prin minte, amintindu-si un banc de pe vremea protectorilor lui, ceausestii, fapt care-l determina sa zica cu voce voioasa:
    - Buna dimineata, Soare!
    - Sa ne traiti Marite Zeus, ii raspunde o voca cam nedormita.
    Bine dispus inchide fereastra, se indreapta spre birou, se aseaza si-si noteaza in agenda sa-l recompenseze pe SPP-istul de serviciu care-i facuse ziua, raspunzindu-i la salutul gluma.
    Sorbind o gura de Chivas, tocmai adus de secretara pentru a se drege, apasa pe butonul interfonului si cu o voce autoritara ordona:
    - Ioane, la mine!
    Nici nu apuca sa ia mina de pe interfon si consilierul sau preferat, Ion, se afla deja in pozitie regulamentara de drepti in fata sa:
    - Ordonati Marite Zeus!
    - Bei un Chivas Ioane ?, il intreaba sugubat in loc de “buna ziua” Zeus pe consilier.
    - Pai as cam bea Sefu’, ii raspunde incurajat de ton acesta.
    - Ai bea pa dracu’, ba, esti in timpul serviciului. Ha, ha, ha! Uite care-i treaba, pune mina pe telefon si cheama-i de urgenta pe Prostanac si pe Nanoboc la mine. Azi am chef de lucru. Spune-le sa vina incognito, deghizati amindoi in Elena Udrea, ca p’asta n-o mai baga in seama gaozarii aia de ziaristi, si sa intre pe intrarea de serviciu !
    - Am inteles, sa traiti Sefu’!, ii raspunde Ion si se face nevazut.
    Satisfacut, Zeus mai ia o dusca de Chivas si-si aprinde un Kent lung. Nici nu apuca sa traga doua fumuri si in cabinet, purtati in lesa de consilier, in patru labe, isi fac aparitia Prostanacu’ si cu Nanobocu’, lac de sudoare si gifiind din greu:
    -Sa ne traiti Sefu’, am venit cit am putut de repede, ii zic acestia in cor.
    Minat de marinimie imperiala, Zeus ii masoara mai intii cu scirba, apoi inveselit brusc le zice:
    - Ba, aveti noroc, aseara am avut o erectie, cam timida ce-i drept, dar totusi o erectie, asa ca hai, luati-va doua scaune si veniti linga mine la birou. Dau una mica pa chestia asta. Ioane mai adu doua stacane si o bastirca de Chivas. Ei baieti ia spuneti-mi voi mie cum stati cu negocierile?
    - Pai Sefu’, indrazneste Nanobocul, Mirciulica zice sa dea ei prim ministru.
    - Dati pe dracu’ premier, ba Mirceo! Acum inteleg eu de ce-ti zicea Edecu’, prostanac. De trei luni de zile va tot repet ca numai eu am dreptul sa numesc primul ministru si tu o tii langa-talanga cu prostiile voastre.
    - Pai Constitutia, Boss ! indrazneste si Prostanacu’ timid.
    - Sa ti-o bagi in cur ba Mirceo, n-ati inteles nimic la Referendum ? Eu numesc primul ministru, clar?
    - Ca lacrima, sa traiti Sefu’, da’ am vrea macar ultimii doi ani sa dam si noi prim ministru.
    - Ha, ha, ha da’ tu esti prostanac rau ba Mirceo, ia asculta aici si repeta dupa mine: “Stolojan pe patru ani”!
    - Stolojan pe patru ani, repeta Mircea rusinat.
    - Altceva mai aveti?
    - Pai cu ministri…
    - Ce ministri ba, ati capiat? Va dau eu lista inainte de a va prezenta in Parlament, inca lucrez la ea, inteles?
    - Inteles Boss, raspund in cor cei doi, dar ar mai fi problema ungurilor, la care Mircea nu vrea sa renunte si pace, indrazneste o delatiune Nanobocu’.
    - Nu vrea pe dracu’, ia zi Mircea, s’aud si eu, vreti la cascaval, la guvernare ?
    - Vrem Sefu’, mai intrebi, foamea cit casa pa noi!
    - Vreti si unguri la guvernare?
    - Vrem Sefu’, cum sa nu, cu placere chiar!
    - Ce ziceai Nanobocule?
    - Nimic Sefu’, ce sa zic?
    - Pai vedeti ba ca se poate, daca vreti si negociati da pa pozitii egale. Buuuun, acum fuguta la Parlament, va inchideti pentru f’o juma de zi in cabinet la Sirbu, va luati haleala, bautura, o tabla, un septic si va faceti ca negociati. Pe la sapte iesiti impreuna, va aratati obositi si dati la presa un Comunicat.
    - Ce Comunicat Sefu’?
    - Comunicat cu ce-ati negociat, boilor!
    - Pai noi n-am negociat.
    - Da ba, pentru ca muncesc io pentru voi. Uite plecind de la niste amintiri d’ale mele marinaresti coroborate cu o viziune mai veche d’a mea de a reforma Guvernul, cit si pentru a sublinia ideea de “compromis rational” in buna intelegere intre voi, Guvernul se va numi d’acum incolo Biroul Oranj Rosu al Democratiei Echidistant Liberale (B.O.R.D.E.L). Ce ziceti de ideea asta a mea, tare nu?
    - Geniala Sefu’ !!!
    - Bun si acum continutul Comunicatului:
    “Avind in vedere noile conditii politice din Romania, cit si criza economica ce se apropie vertiginos, prin prisma interesului national, actuala Constitutie a Romaniei este declarata oficial moarta, urmind a fi inlocuita, daca va fi inlocuita, la o data ulterioara, functie de pohta Presedintelui Republicii.
    Slujba de pomenire a defunctei Constitutii se va tine la Mitropolie, inmormintarea sa simbolica se va face marinareste, prin aruncarea unui exemplar in Dimbovita, iar in locul din care va fi aruncata se va monta o placa comemorativa de marmura cu urmatorul epitaf (autori Liiceanu, Patapievici, Cartarescu, Pippidea si Ungureanu):
    “Constitutia e moarta
    Avem azi doliu la poarta!
    Dar de miine veselie
    Traienel pentru vecie!”
    Masa de pomenire se va organiza la Golden Blitz si la alte citeva birturi bucurestene, renumite pentru tratativele purtate de politicienii rosii cu cei portocalii in vederea refacerii mult iubitului FSN, care va salva impotriva vointei sale sarman bobor roman, de la consecintele unei crize economice care va veni, daca va veni si nu va veni, daca nu va veni.
    Data astazi
    B.O.R.D.E.L”
    - Ati inteles ba???
    - Am inteles, sa ne traiti!!!!
    - Hai, si acum sa va vad joggingul spre Parlament ha, ha, ha!
    Cei doi se fac nevazuti rapid si in locul lor intra neauzit Ion.
    - Ti-a placut Ioane?
    - Beton Sefu’, magistral !!!!
    - Si mai am o surpriza Ioane, la intrarea in Victoria, dupa instalarea B.O.R.D.E.L-ului, voi pune un felinar juma’ oranj, jumate rosu, ce zici?
    - Trasnet Sefu’, ce sa mai zic!!!
    - Bun, atunci da-i telefon Elenei, spune-i sa se imbrace cu toalele alea colorate, de-mi aduc aminte de obiceiurile de Sarbatori (Capra, Sorcova etc.) si sa dea fuguta incoace. Dupa aceea sa nu mai fiu deranjat sub nicio forma, vom lucra la noua Constitutie!
    - Am inteles, sa traiti!

  86. 87 Costin Tanasescu decembrie 14, 2008 la 11:14 am

    Blestem,neblestem,am pus si noi umarul la aceasta nominalizare…eventual guvernare!

  87. 88 florinmihai decembrie 14, 2008 la 11:44 am

    guvernul lui udrea si al lui nicu gheara?
    …vai mama noastra!

  88. 89 eugeno decembrie 14, 2008 la 7:30 pm

    @ Odin

    Dragule, din mesajul adresat distinsului coleg “mmm”, bag sama ca te ocupi asa cum ne faci sa intelegem, cu monitorizarea “ultimelor impulsuri erotice ale pensionarelor rurale”.
    Desigur aceasta destainuire ne ajuta sa intelegem mai bine sensurile “absconse” ale unor postari anterioare, fiind dupa parerea mea “lamuritoare”.
    Ma intreb totusi cine-ti finanteaza o astfel de cercetare, pentru ca cel putin dupa stiinta mea, CE prin programele FP6 (acum in faza terminala) si FP7, nu si-a manifestat interesul in aceasta directie.
    Ce sa mai spun, spun si eu ca Schiller: “contra prostiei, chiar si zeii lupta in zadar”

  89. 90 eugeno decembrie 14, 2008 la 8:00 pm

    @ Roxana Iordache

    Daca acum doua zile v-as fi spus ca sunteti cu usurinta incadrabila in categoria “pafaristi” in probleme politice, sigur va suparati pe mine.
    Acum sper sa nu o faceti pentru ca realitatea (nu televiziunea desigur), confirma opinia mea.
    Nu-i oare o idee mai buna sa incercati sa spuneti “invers” decat ganditi? Sansele sa o “nimeriti” va asigur ca vor creste considerabil.

  90. 91 eugeno decembrie 14, 2008 la 8:24 pm

    @ Augustin

    Stimate Domn, sunt impresionat de realismul si complexitatea abordarilor din mesajul adresat lui Harabula.
    Recunosc, sunt invidios ca nu am inca asemenea performante, dar si dumneavoastra trebuie sa recunoasteti ca ati fost cinic.
    Sau poate ca ati preferat sa postati intr-un “registru” cat mai familiar “adresantului”, sperand probabil sa inteleaga chiar si la varsta-i inaintata, sensul proverbului cu “ce tie nu-ti place”.

    Sanatate si sa auzim numai de bine

  91. 92 Costin Tanasescu decembrie 14, 2008 la 9:48 pm

    Sa nu ne inghita(ma refer la P.S.D.) cu totul P.D.-L-ul! Sa dea Dumnezeu sa nu fie asa!Dar…

  92. 93 Augustin decembrie 15, 2008 la 12:36 am

    @ Eugeno
    Dom’ doctor, m-ai prins! Recunosc! Harabuba este febletea mea pe acest blog (cel putin de cind ne-a parasit dupa o lunga si grea suferinta – ca numai bine nu i-a fost pe-aici! – un celebru anion). In virtutea acestei slabiciuni, e drept, mai exagerez cu alinturile. Dar ce sa fac, e singura limba pe care o intelege, cit de cit, asta daca n-o ia, cu noaptea-n cap, pe samahoanca!
    Ce-nseamna, dom’le, sa stii o limba straina!
    Multumesc de urari! Aceleasi ginduri bune si din partea mea! Doamne-ajuta!

  93. 94 Augustin decembrie 15, 2008 la 4:39 am

    @ Odin
    Chiar sustii ca nu e nicio diferenta intre cele doua formulari (luate in discutie) ale art.103? Atunci, fara indoiala, cei ce-au scris Constitutia ar fi apelat la forma cea mai concisa (e unul dintre principiile de redactare a textelor de lege); faptul ca ei au decis asa si nu altfel ne indica si SPIRITUL legii. Pentru ca, vei fi de acord ca, atunci cind litera legii nu te mai ajuta sa te lamuresti, spiritul legii este acela care trebuie sa primeze.
    De altfel, un colectiv al celor care au “cladit” Constitutia a lasat si un Vademecum, un ghid de interpretare. Daca il vei citi vei constata ca exact asta sustin si ei, si anume ca numirea premierului este URMARE, CONSECINTA a consultarilor, iar nu un proces aleator care este consecutiv consultarilor doar din punct de vedere temporal.
    S-ar putea insa sa ai mare dreptate daca mi-ai raspunde simplu: “Si ce daca?”

  94. 95 flo decembrie 15, 2008 la 8:01 am

    @ Cogito ergo sum spune:
    Visezi securisti si informatori la tot pasul…Ori esti la varsta la care ai auzit de Securitate doar din povesti, ori ai facut dizidenta bagat sub plapuma si ascultand radio “Europa Libera”. Ma lasi?

  95. 96 Odin decembrie 15, 2008 la 9:44 am

    @Eugeno
    Dvs. pareti a nu reusi sa sesizati senzualitatea vietii fara ajutorul subsidiilor europene. Credeti ca Sapard v-ar putea ajuta sa inchgati o idila cinstita cu o munteanca sanatoasa?
    l
    @Augustin
    Eu vin cu definitii ale cuvintelor cheie din formulare. Dvs. preferati o interpretare. Cumva aveti dreptate. Sistemul nostru juridic pune semnul egalitatii intre o definitie doctrinara impartasita unanim si o interpretare ad-hoc a unei parti interesate. Ambele nu obliga la nimic.

  96. 97 eugeno decembrie 15, 2008 la 4:37 pm

    @ Odin

    Eu nu m-am gandit la nimic rau, banuind ca efectuati o cercetare a domeniului.
    Daca insa dumneavoastra monitorizati “ultimele impulsuri erotice ale pensionarelor rurale”, pentru a “sesiza” asa cum spuneti “senzualitatea vietii”, nu-i de loc bine, pentru ca manifestarile de “gerontofilie” sunt neincadrabile in sfera “normalului”, necesitand o asistenta specializata, ce va asigur ca la noi este foarte usor accesibila, fiind finantata prin sistemul asigurarilor sociale.

  97. 98 Odin decembrie 15, 2008 la 5:11 pm

    @Eugeno

    Va las ultimul cuvand. Asa e politicos cu oamenii mai in varsta. Oricum, data fiind preferinta mea nu vi se pare usor riscant sa adancim converatia:))

  98. 99 Alex decembrie 15, 2008 la 6:01 pm

    @eugeno, e ok daca se obtin fonduri comunitare din aceste studii.

  99. 100 Alex decembrie 15, 2008 la 6:19 pm

    Numai romanului ii putea bubui prin cap o asemenea idee pentru atragerea fondurilor UE pentru agricultura. Fereasca Sfantu sa puna mana sa cultive rosii, vie, grau. Doar nu sunt ocupatii pentru un popor destept.

  100. 101 Serby decembrie 15, 2008 la 6:46 pm

    Astazi se pare ca dlui Stolojan ceva nu i-a mirosit a bine si a predat mandatul! L-a inlocuit repede Basescu cu micul Boc!
    Oricum ,un gest politic aparent neinsemnat ne face sa ne gandim ca actuala coalitie guvernamentala PD-L+PSD&PC nu este decat un Franckenstein politic – absenta din poza de grup ocazioonata de semnarea Parteneriatului pt. Romania a unor nume grele din alianta PSD+PC – Ion Iliescu, Adrian Nastase si Dan Voiculescu!
    E poate si firesc, in conditiile in care viitorului candidat al PSD la prezidentialele din 2009 i s-ar taia practic craca de sub picioare! Si asta pt. ce? Ca sa faca traga cumva dnii Mitrea, Oprisan sau Ilie Sarbu ceva foloase din guvernare, dupa 4 ani de stat pe bara?
    Este necesara, distinse dle Nastase, o delimitare raspicata a adevaratilor reprezentanti ai stangii romanesti de aceasta incercare de coagulare, sub bagheta Cotrocenilor, a unei gasti ce numai de dragul romanilor nu moare!
    Inca odata, felicitari pentru pozitia adoptata!

    Cu stima,
    Serban Georgescu
    Calarasi, jud. Calarasi

  101. 102 Augustin decembrie 15, 2008 la 9:24 pm

    @ Odin
    Bataia de batjocura la care asistam in aceste zile dovedeste ca interpretarea data de mine art. 103 din Constitutie este cea corecta. De fapt n-am sustinut niciodata ca Basescu ar fi inteles altfel. Stie si el, foarte bine, sensul corect. Doar ca asta il enerveaza!

  102. 103 Odin decembrie 16, 2008 la 9:34 am

    @Augustin

    La noi (si nu numai) interpretarea legii o fac intotdeauna cei de la putere. Nu spun ca nu ai dreptate cand preferi altfel doar ca, deocamdata, formularea ramane echivoca.

  103. 104 Augustin decembrie 16, 2008 la 5:43 pm

    @ Odin
    Recunosc, cu tristete, ca ai dreptate. Nu pentru ca detest cind partenerul de dialog are dreptate, sau detest sa recunosc asta, ci pentru faptul ca, atita vreme cit aceasta stare de lucruri va continua, atita vreme cit vom face legi pentru persoane, sau vom da anumite interpretari pentru anumite persoane, Marea Tiganiada va continua.
    Sigur, la finalul unui razboi se constata ca doar cei care au pierdut au comis crime de razboi. Si, desigur, daca cei care au pierdut ar fi cistigat, atunci faptele lor ar fi fost simple actiuni militare dictate de ratiuni strategice sau tactice.

  104. 105 maliciouspumpkin decembrie 16, 2008 la 9:02 pm

    De ce nu intelege poporul asta ca inainte de 89 nu aveai cum sa faci politica decat fiind comunist? Dupa atatia ani va tot revoltati asa aiurea in tramvai. Nu cred ca e nimeni in postura de al judeca atat de aspru pe Ion Iliescu. Plus, Basescu a avut privilegii mai mari decat el in perioada comunista si dupa cum se vede a ramas cu reminescente, vrand sa fie un mic dictator pe meleagurile noastre

  105. 106 Zeus decembrie 18, 2008 la 9:07 am

    @ maliciouspumpkin: Chiar daca Base a avut mai multe privilegii, inteleg bine unde bati, nu e KGB-ist!

  106. 107 Augustin decembrie 18, 2008 la 11:20 am

    @ Zeus
    De unde stii?

  107. 108 Zeus decembrie 18, 2008 la 1:28 pm

    @ Augustin:
    Ce sa stiu? Ca e KGB-ist?

  108. 109 Augustin decembrie 18, 2008 la 2:48 pm

    @ Zeus
    Ihi!

  109. 110 Zeus decembrie 18, 2008 la 3:02 pm

    Pai, ce sunt singurul care o stie? Ce naiba, asta numai e un secret demult. Sigur Aya poate confirma, ca e mai bine informata.

  110. 111 Augustin decembrie 18, 2008 la 7:36 pm

    @ Zeus
    1) Daca tu crezi ca asta e raspuns, merci!
    2) Pentru Dumnezeu, numai, intr-un cuvint, inseamna cu totul altceva! Mereu faci gafa asta. Noroc ca nu-i singura, fi-r-ar mama ei de gramatica!

  111. 112 Aya decembrie 18, 2008 la 11:35 pm

    @

    Zeus

    Multumesc pentru apreciere.

    Ce sa confirm?
    Ca este?
    Ca nu este?

    Fara gluma, nu am inteles.
    Te rog, reformuleaza explicit si voi da un raspuns (ce te face sa crezi ca voi confirma?).

  112. 113 Zeus decembrie 19, 2008 la 9:28 am

    @ Augustino:
    1. Este vorba de Ion Iliescu, care toata lumea stie ca era omul desemnat de rusi sa preia tronul de la Ceausescu.
    2. asa este, am o problema cronica cu “numai”. Nu esti primul care o zice! :D

    @ Aya:
    Vezi raspunsul no.1 pentru Augustino.
    Am eu incredere in tine ca o sa confirmi. Nu stiu de ce, dar asa simt de data asta.

  113. 114 Augustin decembrie 19, 2008 la 11:35 am

    @ Zeus
    Vad ca o intorci ca la Ploiesti! Ca si cum nu mai stii ce-ai afirmat. Ceea ce faci tu miroase urit, asa ca nu mai are rost sa continuam.

  114. 115 Zeus decembrie 19, 2008 la 11:54 am

    Augustin, stai asa, sa lamurim.
    Eu am spus asta: “Chiar daca Base a avut mai multe privilegii, inteleg bine unde bati, nu e KGB-ist!”. Era un raspuns al meu la ce scrisese mai sus “Malicious”. In postare scrisese despre doua personaje: Basescu si Iliescu. Daca eu am zis despre Basescu ca o fi avut mai multe privilegii, dar ca nu e KGB-ist, atunci, daca faci adunarea si scaderea, cine ramane KGB-istul? Eu cred ca am fost destul de clar, nu?
    Cat despre faptul ca era destinat sceptrului ceausist…..hai omule, ca asta o stie si fi’mea la 4 ani.

  115. 116 luana martie 17, 2010 la 5:58 pm

    ce sa zic..e tare gluma..dar nu aveti si altele:P

  116. 117 luana martie 17, 2010 la 5:59 pm

    ce sa zic..e tare bancu..da nu aveti si altele??:P

  117. 118 luana martie 17, 2010 la 6:00 pm

    da i faina partea cu stolo..:)):))


  1. 1 marius dondorici. » Diverse: bancuri politice, aeronave prezidentiale, bloguri feminine Trackback pe decembrie 11, 2008 la 11:58 pm

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,374 other followers