Doar dupa emisiunea de asta seara de la Realitatea Tv, am inteles rezultatul nostru de la Eurovision. Desi melodia a fost apreciata de catre profesionisti, Romania s-a clasat pe locul 20, voturile din tarile europene, mai bine zis lipsa de voturi, dovedind starea de izolare, de ruda saraca in care a adus Romania Traian Basescu.
Puteti sa-mi dati exemple de multe vizite de stat sau oficiale ale sefilor de stat straini in Romania sau invitatii pentru Basescu in strainatate, la invitatia unor sefi de stat in ultimii ani?
Basescu a reusit sa izoleze Romania mai rau decat pe vremea lui Ceausescu.
iunie 3, 2008 la 10:56 pm
Felicitari d-le Adrian Nastase, dar va rog sa cititi un articol interesant va recomand !
http://stirea.wordpress.com/
iunie 3, 2008 la 11:10 pm
Afirmatia dv. ar insemna ceva daca ati face o comparatie cu alti sefi de state: ai Bulgariei, Letoniei, Olandei si ai altor state europene.Astia se tin de mai multe vizite?
Postarile succesive ale dv. referitoare la Basescu cred ca se datoreaza unei stari de surescitare indusa de multiple refulari. Exuberanta nu va sta bine.
iunie 3, 2008 la 11:15 pm
Banuiesc ca la ora 10:53 erati obosit. Pentru ca daca tot Basescu e vinovat si pentru locul 20 intr-un concurs idiot, nu stiu ce-as putea crede.
Ganditi-va numai la Anglia/Franta/Germania care ies pe ultimele locuri in ultimii ani…
Asa ca, treaba cu Basescu vinovat pentru orice, e penibila. Sa fim seriosi, chiar nu mai avem criterii de evaluare?!!
iunie 4, 2008 la 12:15 am
asta chiar e tare…. Basescu vinovat pentru locul de la Eurovision mai ramane sa ne spuneti ca e vinovat si pentru becul care nu s-a aprins la dumneavoastra pe strada… asta chiar e culmea
iunie 4, 2008 la 12:17 am
Claudia, nu mai citi Adrian Nastase fiindca e prea greu. Ia si tu un Petre Ispirescu …
iunie 4, 2008 la 12:19 am
Cum isi planifica Basescu aparitiile la Realitatea TV:
http://www.antena3.ro/Dosarul-BID-in-care-este-cercetat-Sorin-Ovidiu-Vantu-redeschis-de-magistrati_jst_50081_ext.html
iunie 4, 2008 la 12:52 am
[...] Bloggerul Adrian Năstase a scris ieri un post excepţional explicând eşecul reprezentanţilor României la Eurovision 2008. Doar dupa emisiunea de asta seara de la Realitatea Tv, am inteles rezultatul nostru de la Eurovision. Desi melodia a fost apreciata de catre profesionisti, Romania s-a clasat pe locul 20, voturile din tarile europene, mai bine zis lipsa de voturi, dovedind starea de izolare, de ruda saraca in care a adus Romania Traian Basescu. Puteti sa-mi dati exemple de multe vizite de stat sau oficiale ale sefilor de stat straini in Romania sau invitatii pentru Basescu in strainatate, la invitatia unor sefi de stat in ultimii ani? [...]
iunie 4, 2008 la 1:02 am
Faptul ca Romania este izolata pe plan international este o realitate. Va amintiti poate mai bine ca mine cate vizite oficiale si de stat a efectuat si a primit dl Iliescu, ca si dvs, ca Prim-ministru. In aceeasi perioada de timp, adica pe durata a patru ani, dl Basescu nu atinge nici 10 la suta din activitatea internationala a predecesorului sau. Ca sa nu mai vorbesc de contributia Romaniei in marile dezbateri internationale, care lipseste cu desavarsire. Poate ca nu era firesc sa procedam ca si Polonia, care a cam enervat cu cererile sale insistente, dar mi-as fi dorit ca macar o propozitie din Tratatul de la Lisabona sa apartina Romaniei si sa reprezinte interesele cetatenilor romani.
Pe aceasta tema sunt multe, mult prea multe de spus. Intrarea in NATO, incheierea negocierilor cu UE – toate acestea s-au petrcut sub guvernarea PSD, care era credibila pe plan international. Romania isi capatase un prestigiu pe care l-am pierdut in ultimii ani si ne va lua ani de zile sa recastigam increderea, sa dovedim ca suntem parteneri seriosi. As vrea sa mai amintesc si de vizele Schengen, care este o realizare personala a dvs, in mod clar.
Va doresc numai bine.
iunie 4, 2008 la 1:08 am
Claudia, să fim serioşi, cine dacă nu Băsescu? Tot el va fi vinovat şi pentru eşecul selecţionatei la Euo 2008:))!
iunie 4, 2008 la 1:34 am
Stimate domnule Nastase, nu va suparati dar haideti sa nu facem si din Eurovision o vina pentru dl Basescu, care isi are pacatele lui mari, dar nici chiar asa, intram in zona ilarului si al umorului politic interbelic, cind pina si ploaia cadea ori lipsea din vina adversarilor politici. Eurovisionul e o chestiune mai complicata si care depunde si de alte lucruri. Poate cindva sa abordez subiectul mai detaliat. Un singur detaliu: scandalul de plagiat din Romania ar fi fost suficient pentru a nu intra intre fruntasi; lumea este informata acum si nimeni nu si-ar fi asumat plasarea unei piese care a generat scandal in tara de origine pe un loc fruntas.
Fiindca dna Savitsky mi-a scris ceva ce am luat ca pe o usoara dojana cum ca nu mai particip ca odinioara pe blogul dlui Nastase, va rog sa primiti un comentariu scris pe propriul blog. Inainte de asta, doresc insa sa va spun citeva lucruri: am constatat zilele trecute ca m-am indepartat, in timp, de scopul initial pentru care m-am inscris la dialoguri cu unii fruntasi politici – pe bloguri – si voi incerca sa ma intorc la acel scop; din lipsa de timp, eu nu pot privi un blog ca pe o masa rotunda: de multe ori lipsa de timp ma face sa nu pot fi altfel decit superficial, ceea ce poate deforma modul in care sunt privit si chiar m-a pus la un moment dat in nedorit conflict cu onorabila (ori onorabilul) Leo; departe de mine intentia de a ma inscrie in conflicte. De aceea va spun tuturor sa nu-mi cereti mai mult decit pot oferi: eu sunt Domnul Nimeni, fiul ploii si daca ma dedic mai mult blogurilor risc sa mor de foame, nici un partid nu imi da sa maninc. Acestea fiind zise, va rog sa primiti textul, cu mentiunea ca l-am copiat cu mina stinga, intrucit in urma indemnului dlui Iliescu de a se trece la blocarea dreptei, parca folosesc dreapta mai greu, parca se blocheaza. Adevarat saman, dl Iliescu. Si scuze pentru erorile din text.
DNII ILIESCU SI GEOANA LANSEAZA CRUCIADA. UN PARTID CARE NU POATE FI SCOS DIN SONDAJE.
Pina acum s-au numarat 7/8 din voturi, un numar suficient pentru a avea o imagine destul de clara asupra acestor alegeri si a noii optiuni populare. Paradoxal, dar as putea spune ca toate cele trei principale partide se pot considera invingatoare morale ale alegerilor, daca ne raportam la precedentele momente ale adevarului.
PSD a iesit nebanuit de bine, faptul ca exit poll-urile au fost facute in 5-6 judete in care s-a intimplat ca PSD sa iasa mai slab m-a facut sa gresesc in prima mea estimare, oricum facuta cu rezerve. Doar ca, amintindu-mi la TV chipurile negre de suparare ale domnilor Iliescu si Geoana imediat dupa acele exit poll-uri, imi dau seama ca si ei au crezut la fel, iar eu nu am pretentia sa fiu mai grozav decit Papasa. Am fost la egalitate cu el, asa ca intreaga Romanie ar trebui sa stie ce talentat sef de partid si presedinte al romanilor se ascunde in Instalatorul. 28 la suta e grozav nu doar pentru pesedistii care tremurau in urma sondajelor de anul trecut, dar si pentru cuplul Geoana – Mitrea care primeste fiecare un plus de stabilitate, depinzind daca lumea isi va aminti ori va uita ca revenirea pesede a inceput odata cu revenirea dlui Nastase. M-as hazarda sa afirm ca nu doar dl Iliescu, ci si dl Nastase probeaza ca are un electorat propriu. PSD sta bine la primari si foarte bine la consilieri si la consiliile judetene.
Tot la 28 la suta se plaseaza si PDL, o crestere remarcabila fata de precedentele alegeri. Nesatisfacator fata de pretentiile de a deveni partid majoritar, dar parerea mea este ca trebuie luat ceea ce se ofera, planurile raminind planuri. PDL se plaseaza bine procentual, tot la egalitate cu PSD, la presedinti de consilii, dar sta mai slab la consilieri si mult mai slab la primari; la primari insa, se vor mai juca inca o jumatate din locuri in turul al doilea si vom vedea.
Foarte interesanta plasarea PNL la 18-19 procente, ocazie cu care se si spulbera mitul liberal al dlui Stolojan, procentajul de acum fiind foarte aproape de cel inregistrat sub conducerea acestuia. Pentru un partid care se da de dreapta si a guvernat de stinga, cu o demagogie cit cuprinde si fara urma de liberalism in practica, un procentaj minunat. Fara indoiala ca penelistii au beneficiat de efectul disparitiei PLD – stiu de la un veteran liberal ce fericiti au fost penelistii la vestea fuziunii – ca si de ralierea unor electori opozanti dlui Basescu.
Tot acest succes general al partidelor mari s-a facut pe spinarea partidelor mici, in special pe spinarea PRM, care gifiie acum in buza procentajului parlamentar; in rest, cite 0,25 – 0,5 procente pierdute de unul si de altul, zecimalele se aduna ca in bonurile de casa de la supermarketuri si dau, tot ca acolo, totaluri surprinzatoare.
La PSD, cu acest procentaj disputa interna se complica. Pe de o parte, PSD nu prea are incotro si trebuie sa incerce recuperarea dlui Oprescu, pentru a nu parea decapitat la Bucuresti si pentru ca altfel dl Oprescu le-ar putea face figura candidind fara ei la urmatoarele prezidentiale. Dl Oprescu conduce acum la mustata la primaria Bucurestilor, dar as zice ca nici pentru dl Blaga rezultatul nu e rau, tinind cont ca el nu are charisma si ca se confrunta cu un veteran al campaniilor pentru Bucuresti. Sigur ca pierderea primariei, cu tot succesul de stima al dlui Blaga, ar fi un dezastru pentru PDL. Dincolo de asta, dl Geoana iese intarit si ii poate acum da dlui Iliescu cu tifla, ba chiar poate plasa procentajul mic al dlui Diaconescu pe seama sabotajelor din partid, care sabotaje, ce sa zic, au cam fost. Va fi interesant de urmarit ce se va intimpla acolo, dupa ce dnii Iliescu si Geoana au proclamat cruciada impotriva PDL.
La PDL, cu tot succesul global, s-ar putea sa se scoata cutitele; esecuri locale ar putea conduce la demisiile unor fruntasi si la tulburari. Daca PSD a fost prajit – de dl Boc – pina s-a facut scrum la Cluj, atunci dnii Berceanu si Boureanu au luat-o pe cocoasa la Dolj si Arges. In plus, pierderea Bucurestilor ar aprinde, as zice eu, flacari consistente.
Nici la PNL apele nu vor fi foarte linistite. Pe de o parte, s-ar putea incerca belirea dlui Orban, iesit cam la jumatate din procentajul partidului, despre care media a sugerat ca ar fi indraznit sa priveasca spre fotoliul de presedinte. Pe de alta parte le apare anecdotica intrebare “cu Tzao sau cu Mao?”, care va provoca agitatie in partid.
In ciuda turbulentelor facute de dl CVT, PRM se tot duce la vale. Initial, dl CVT se proclamase si el cruciat, dupa care, vazind ca PRM este sub prag la Bucuresti si ca fostii consilieri generali si-ar putea lua lumea in cap din partidul sau, a lasat-o moale, declarind subit, la un post TV, ca are o mare prietenie pentru dl Basescu, desigur una secreta, bine pitita sub obisnuitele invective ale domnului tribun. Ca un facut, PRM a depasit chiar atunci cu citeva zecimale pragul la consilieri generali, asa incit dl CVT are la ce medita acum, adica daca micul spor a fost rodul intimplarii si concidentei ori daca cineva acolo sus inca il mai milostiveste. Dl CVT a facut mare caz cum ca intr-un sondaj dinaintea localelor PDL ar fi avut in Bucuresti 9,75 la suta: presedintele PRM se joaca nu cu cifrele, ci cu literele: partidul care in acel sondaj avea 9,75 procente la Bucuresti nu era PDL, ci PLD! Da, un partid disparut de o jumatate de an, care nu poate fi scos din sondaje! Un partid care fara sa mai existe da intr-un sondaj procente aproape egale cu cele ale PNL la Bucuresti. Cosmarul dlui Tariceanu refuza sa dispara, fiind ancorat de electori in virtual.
iunie 4, 2008 la 1:55 am
asa e. Si eu tresar la cantecele din Zimbabwe doar fiindca stiu unde se afla tara aia pe harta
iunie 4, 2008 la 2:50 am
Sunteti obligati!
Aud a doua oara din gura insului Basescu acest ordin.
Probabil, a treia oara ne va transmite ca suntem obligati sa traim bine!
Sa facem o analiza prin situare dramatica in context a sloganelor lui Blaga!
Basescu – Blaga, iti ordon sa ai solutiile astea!
Blaga – no,…
Basecu – fara discutii Blaga!
Blaga – Solutii! Nu discutii. .. Sa traiti
Basescu – Bine! … ha, ha, ha, … ia si tu dintr-o bucata de Bucuresti! … ha, ha, ..
Blaga – Dintr-o bucata! …. Sa traiti bine!
Basescu – Hai ia harta si executa Buldogule!
Blaga – Heil!
Asa s-a creat campania lui Blaga la sediul campaniei de la Cotroceni.
Halal democratie. Numai constitutia nu mai este obligatorie!
CONCLUZIA: UN FEL DE FASCISM HAHAIT!
P.S. Pot aproape sa pun pariu ca treba cu cartea de munca e o minciuna livrata cu tupeu. Daca tipul era numai detasat la Minister (ca pe vremea aia) era normal sa figureze cu cartea de munca la Constanta!
iunie 4, 2008 la 5:00 am
Cine este Traian Basescu? si de ce minte ?
.„În mai 1989, Traian Basescu a fost dat afara din functia de sef al reprezentantei Navrom la Anvers în urma descoperirii faptului ca a semnat incorect facturile pentru repararea unei nave“, sustine presedintele Grupului de Investigatii Politice, Mugur Ciuvica, într-un comunicat remis NewsIn. Ciuvica afirma ca si Traian Basescu ar fi contestat sanctiunea profesionala, însa comisia Ministerului Transporturilor si-ar fi mentinut decizia, în plus, i-a aplicat si o reducere de 20% a retributiei.”
VEZI MAPA PROFESIONALA BASESCU TRAIAN
iunie 4, 2008 la 5:56 am
Domnule Prim Ministru,
Asta chiar este exagerare. Nu ati inteles nimic. In 2006, reprezentantul Romaniei, Traistariu a ocupat un loc fruntas adica locul 4. Si tot Basescu era presedinte. In 2005 Luminita Anghel si Sistem au ocupat locul 3. Si tot Basescu era presedinte.
O sa incepeti si dumneavoastra cu Basescu cum o fac deja toti ceilalti cu Iliescu. Adica depinde pe care parte a baricadei te situezi concluzia fiind ca unul dintre ei este vinovat pentru tot ce se intampla rau in tara asta… Nu este normal.
Legat de muzica, se vede clar ca nu va pricepeti. Piesa cu care au intrat in concurs reprezentantii Romaniei de anul acesat este o oboseala. Cine a apreciat-o? Poate cei de varsta a 3 a. Acum se canta altfel. Iar Eurovision-ul este un concurs de creatie. Trebuie sa vii cu ceva , cu o fitza, cu ceva nou. Nu cu o balada obosita cum sunt atatea, cu doi interpreti statitci, fara joc de scena si care oricum nu dadeau bine impreuna. El, mult mai tanar decat ea. Asta nu este o prezenta agreabila. Orice consilier de imagine va poate confirma ca o femeie mai in varsta decat barbatul nu da bine pe scena…
Justificari si conspiratii oculte impotriva Romaniei. Asa ne este noua firea. Romanilor. In loc sa ne asumam defectele sa incercam sa le corectam, mai suntem si fuduli si cum cineva din exterior ne critica sau ne prezinta intr-o lumina nu tocmai favorabila incepem sa dam vina pe unguri, pe combinatii oculte.
Insa dumneavoastra ati depasit orice imaginatie afirmand ca Basescu este de vina pentru ca ecscrocii din industria muzicala romaneasca, cei care fac jocurile acolo, asa cum altii le fac la dumneavoastra in politica, ajung sa propuna piese care erau potrivite in anii ‘70…
Cand Romania a luat locul 3 sau locul 4 , tot sub mandatul lui Base, nu mai erau interese de grup atunci candreprezentantii tarilor Europei votau??? Sau au tinut minte vremurile cand era PSD la putere si asa se explica votul favorabil Romaniei??? Adica s-a mers o vreme in inertie? Haideti domnule Prim Ministru… Este o gluma afirmatia dumneavoastra. Fiti corect!
iunie 4, 2008 la 6:29 am
[...] am citit pe blogul Premierului Nastase un articol, intitulat “Eurovision”, unde Domnia Sa afirma ca a inteles cum de Romania a fost clasata pe un rusinos loc 20 la concursul [...]
iunie 4, 2008 la 6:44 am
hai sa fim seriosi.
si realisti.
nu putem sa spunem ca basescu e vinovat de faptul ca tzarishoara noastra nu poate depasi (din punct de vedere muzical) momentul de glorie aurita “magistrala albastra”.
basescu e un amator, un neprofesionist…un scandalagiu…un necaz pe capul nostru, dar el n-are legatura cu calitatea slagarelor prestate de o dizeuza de mana a 7 a si un neica nimeni.
iunie 4, 2008 la 8:13 am
…unul din succesurile societatii PD-L-iste multilateral dezvoltate.
Cred ca pana la urma Basescu va fi primul presedinte roman caruia i se va ridica statuie din timpul vietii. In curand va veni momentul in care romanii vor simti nevoia sa arunce cu obiecte , fie si in efigia sa, iar bronzul e durabil.
PS: Idee de afaceri: deschideti in apropierea balciului unde va fi ampasata statuia un stand unde sa vindeti oale produse la Cornu. Puneti chiar acum la fezandat cateva cofraje pentru varianta premium, cu arome.
iunie 4, 2008 la 8:46 am
Aveţi dreptate! fără să ştiu, despre asta am scris şi eu ieri. De fapt, înfrîngerea nu este a PD.L, înfrîngerea este a lui Traian Băsescu. Politica asta de tip “Elena Lupescu” a dovedit că este falimentară. Tr Băsescu ne cerea ieri să’l respectăm pe Emil Boc ptr că a luat 75% la Cluj. Ok, dar cum rămîne cu liderii PSD şiPNL care în 2004 au luat şi ei voturi copleşitoare şi apoi, în 2005, în 2006, în 2007, în 2008, au devenit sacii de box, hîrtia igienică a şefului anticorupţilor de pe str Mihăileanu? Cum rămâne cu respectul faţă de Tăriceanu, “cel mai bun premier” în 2004 şi una din emblemele internaţionale ale României? Cum rămâne, pîna la urmă, cu Năstase, cel care a luat tot atâtea voturi ca şi Băsescu? Ei bine, a venit factura! Şi poporul a zis :” PESTE TOT ÎN ROMÂNIA, PD-L ESTE HOŢIA!”
iunie 4, 2008 la 9:44 am
Dragilor,
înafară de instalatorul (era o nostalgie, instalatorule, nu o dojană, dacă ar fi fost o dojană mi-aş fi adresat-o inclusiv mie) cu toţii v-aţi pierdut umorul.
Cine are cât de cât cultură generală (şi nu pot să vă suspectez, pe cei care scrieţi aici) nu poate să nu recunoască eşecul total al politicii externe a lui Băsescu.
Trei, ba chiar patru guverne au pregătit integrarea în NATO şi în UE. Cu amendamentul că guvernul Adrian Năstase a fost extrem de eficient şi Adrian Năstase a insistat şi s-a dat peste cap să fim integraţi şi noi în Comunitatea Europeană. A reuşit, doar că la “tăierea panglicilor” la cârmă se află Băsescu. Băsescu care este amnezic. A uitat că este o verigă în lanţul istoriei, nu el a inventat politica, nu el a inventat preşedinţia.
Slugarnic cu America şi insolent cu Rusia, practicând o politică a fiţelor şi comentariilor neavenite, neluat în serios de nimeni, ne trage în jos, în groapa cu noroi unde grohăie mulţumit.
Dacă ne uităm în urmă, din zorii apariţiei naţiei româneşti, şi vom compara figurile ilustre ale conducătorilor de odiniară cu acestă caricatură penibilă vom muri de ruşine…
iunie 4, 2008 la 9:47 am
Basescu este un invingator iar dvs sunteti un frustrat – asa sunt percepute lucrururile din afara.
La fel ca si Iliescu nu acceptati infrangerea iar Basescu a avut dreptate cand a a spus ca sunteti “Bolnavi de putere”.
Trebuia sa aveti decenta sa nu va mai intoarceti pe scena politica iar Iliescu daca era condamnat pentru mineriade n-ar mai fi avut curaj sa spuna ca “mineriadele au fost ceva normal – minerii, cei care au salvat tara de fortele destabilizatoare”.
Sunteti la fel de arogant ! O vreme n-a auzit nimeni de dvs.
Sa nu credeti ca am uitat cine sunteti !
iunie 4, 2008 la 10:08 am
Stimati colegi,
Cu tot respectul va spun ca nu ati inteles “manipularea” pe care incearca sa o faca Dl Adrian Nastase, a carui ironie este uneori atat de fina incat nu mai poate fi perceputa. Pai daca Iliescu e vinovat pentru suspendarea lui Basescu, pentru sustinerea lui Tariceanu , pentru sustinerea lui Oprescu, etc., de ce nu ar fi si Basescu vinovat pentru esecul de la Eurovision? Sau poate ca tot Iliescu o fi de vina, mai stii?
Veniti la vot!
Votati Sorin Oprescu!
iunie 4, 2008 la 10:11 am
Nu v-atzi saturat de politica fratilor …
Pe blogul asta tot ce vad la fiecare post e acelasi lucru … acelasi lucru pe care il dezbateti si acum … get over it .
iunie 4, 2008 la 10:19 am
eurovisionul ne-a aratat inca o data ca n-avem habar cum sa participam la un asemenea concurs. acasa ne dam de ceasul morii, preselctia se lasa cu siruri foarte colorate de invective dar cand ajungem la concurs ne dam cu stangul in dreptul, si ajungem sa ne punem intrebarea daca nu cumva este si politicul la mijloc. raspunsul , cum l-ati intuit si dumneavoastra este da. presedinte penal mihailescu, cum bine i-ati spus, ne-a aruncat intr-un con de umbra mai ceva decat irakul lui saddam in anii 90. morala , ca sa castigam la eurovision , poate ne mai dadea puncte marea neagra ,ca nu avem de unde mai lua, spania via capsunari da ce poate, italia ne da cu flit mai nou, si mai luam ceva via israel, si dupa toanele moldovei. concluzia stam acasa linistiti, facem preselectie pentru la anul , cu speranta sa alegem de data aceasta o melodia care sa prinda( europa eurovizionista a declarat ca adevaratii castigatori din romania nu au fost nico si mirita ci biondo, o melodia ce putea , printr-o schema politico-strategico-diplomatica sa ne aduca puncte si din spatiul “presedintelui norvegiei”.
cat ne mai trebuie pana sa realizam ca traian basescu ne-a distrus din schemele diplomatice? dumnezeu cu mila , pana una alta la noi in tara nu vin nici sefi de stat, nici delegatii iar basescu s-ar putea sa faca personal vizite prin congo, poate se stabileste acolo definitiv! intrebare ironica, prin congo n-or fi canibali poate cine stie, le pica cu tronc al nostru “presedint emult iubit”!!
iunie 4, 2008 la 10:23 am
[...] 4, 2008 by bukakke Domnul FostPrimMinistruNişteChinezăriiActualBlogger a descoperit de ce Romănia s-a plasat doar pe locul 20 la Eurovision. [...]
iunie 4, 2008 la 10:37 am
Fiind preşedintele României, se face vinovat de tot ce se întâmplă. Da. VINOVAT PENTRU TOT !
Nu numai pt. Eurovision, ci şi pt. ceea ce mi se întâmplă mie zilnic, în România, o ţară izolată, care în curând va pierde şi locul de rudă săracă pe care spuneţi că încă îl mai ocupă.
Eu refuz să mai trăiesc în trecut. Mă interesează ceea ce fac cei de la putere AZI ! Ce îmi dă mie Băsescu ? Minciuni, răzbunare, nesiguranţă, nelinişte, şi o viziune sumbră asupra viitorului meu şi al copilului meu.
iunie 4, 2008 la 10:39 am
In mod normal comut imediat postul cand apare Basescu, imi provoaca o scarba imensa, insa ieri m-am uitat cateva minute la Realitatea TV. M-a amuzat noua ipostaza de disperat a asimetricului.
Nu stiu daca ati remarcat dezvaluirea de aseara a lui Basescu de la Realitatea TV, cand a spus ceva de genul “primul lucrul pe care l-am facut a fost sa dau afara generalii lui Iliescu si sa aduc oameni “tineri” in fruntea serviciilor”. Cu alte cuvinte a decapitat serviciile si si-a pus oamenii lui. La fel si in justitie. Asadar asa se explica secretul “succesurilor” la Basescu. Un presedinte care conduce prin noua securitate ca politie politica. Bine ca a spus-o gu gura lui.
Evident, ca de fiecare data cand dechide gura, a spus si o minciuna. Sau a uitat cum ii multumea lui Talpes pentru sustinerea la referendum? Ori, sa-mi fie cu iertare, dar Talpes numa tanar nu mai e.
Poate ar fi fost mai corect sa spuna: am inlocuit securistii patrioti cu securisti lichele. Sau, vazand efectul nefast asupra Romaniei, mai degraba cu securisti tradatori.
Ceasul judecatzii de apropie baietzi… tic-tac, Tic-Tac, TIC-TAC…
iunie 4, 2008 la 11:02 am
e ceva care nu are legatura cu basescu? de exemplu executia lui diaconescu a fost si aia dictata de basescu, de ii puneti proptele lui oprescu?
iunie 4, 2008 la 11:04 am
“CONCLUZIA: UN FEL DE FASCISM HAHAIT!”
Are dreptate AC.
iunie 4, 2008 la 11:13 am
[...] pare, nu e o gluma ci opinia exprimata de Adrian Nastase pe blogul personal. Cu alte cuvinte, e o gluma, dar nu-mi [...]
iunie 4, 2008 la 11:15 am
[...] de Dan Iancu pe iunie 4, 2008 dracu’, zis balaurul, să mă uit pe blogu lu nastase. am căzut pe spate şi nu-mi venea să cred că am citit un articol al unui “mare” om [...]
iunie 4, 2008 la 11:16 am
ca sa castigi un eurovision trebuie sa pleci in concurs cu o melodie buna. pana la urma cred ca putem sa cadem toti de comun acord ca aia nu era o melodie care sa castige vreun loc bun.
si la eurovision teoretic se voteaza cei mai buni, nu pe relatii de prietenie intre tari. ca tarile de jos isi dau voturi intre ele, asa se intampla si cu romania si spania: tot romanii voteaza in spania.
Eu am votat pentru Rusia. daca as merge pe principiul dvs, nici nu ar fi trebuit sa ma gandesc sa votez cu aceasta tara. nici faptul ca m-am intalnit pe holurile palatului parlamentului cu putin (in timpul summitului) nu m-a convins sa votez cu rusia. am votat pt plushenko
dar este foarte tare cum manipulati dvs, si o bagati tot pe gatul lui basescu. sa nu mai participe la nicio emisiune domne, ca se umple blogul de mesaje anti-basescu:)
iunie 4, 2008 la 11:19 am
@Alandra: Sigur, Băsescu este vinovat pentru tot. Mai precis, preşedintele este vinovat pentru tot. Get real. Citeşte constituţia, vezi cum mai e şi pe la alţii, numără cu rabdare toate vizitele lui Băsescu în strainătate şi ai să vezi cât de izolată e România faţă de perioada Iliesciană.
iunie 4, 2008 la 11:50 am
BĂSESCU ŞI EUROVISION
Poate dacă nu divorţa Ioana Băsescu şi rămânea Bodo ginere prezidenţial aveam şanse mai mari pe mâna lui BODO, nu Bodu…
Domnule Preşedinte,
În 2010, când veţi fi dvs. Preşedinte, eu zic să îl trimitem pe ADI DE VITO la Eurovision, ia garantat, la relaţiile dvs. internaţionale şi la talentul lui…
“Am şi bani, am şi talent, ţin duşmanii la respect… Oooof, viaaaţaa meaaa!”
iunie 4, 2008 la 11:52 am
Exact. Cata izolare… de asta ma pot plimba liber prin Uniune ca Romania e izolata. De asta avem oameni in PE ca Romania e izolata. Prespun ca si comisarul Orban e izolat din cauza lui Basescu. Si asa suntem de bine izolati ca Romania va pirde jocurile din start la Euro 2008. Prespun ca acum 18 ani, pe vremea mineriadelor, era mult mai bine primita si mult mai putin izolata.
iunie 4, 2008 la 12:02 pm
Din pacate , n-am exemplu sa va dau in privinta vizitelor unor sefi de stat in mandatul marinarului Basescu. A, da, ba am unul : Voronin
iunie 4, 2008 la 12:07 pm
In filmele cu desene animate, motanul Tom cand vrea sa scape de caine arunca un obiect la distanta. Instinctul javrei este atat de puternic alearga imediat dupa obiectul aruncat.
Cam asa a procedat Basescu cu liderii PSD.
Se vede ca i-a reusit aceasta figura si din comentariile de pe blog.
Singurul care a inteles acest lucru este tot batranul Iliescu care a refuzat sa comenteze chestiunea: “Nu sunt in competitie cu Basescu”.
O gafa imensa este plangerea in fata ambasadorilor.
Nu cred ca este roman sa aprecieze acest gest.
iunie 4, 2008 la 12:21 pm
@Alandra
Ai perfecta dreptate. Se subestimeaza masiv rolul unui conducator in modelarea societatzii.
Un conducator malefic ca Basescu nu poate aduce decat distrugere, mizerie si ruina. Un climat de ura, suspicinune, neincredere. O promovare sistematica a non-valorii, in care doar fufele, lingaii si smecherii ajung sus. O impostura generalizata pe toate planurile. Acesta e “darul” lui Basescu facut Romaniei.
Cum sa ajungem in aceste conditzii la sinergia necesara dezvoltarii si modernizarii Romaniei? Ce viitor le pregatim copiilor nostrii?
iunie 4, 2008 la 12:28 pm
Frumoasa comparatia, fina metafora, interesant aspect. Felicitari
iunie 4, 2008 la 12:28 pm
“Exuberanta nu va sta bine.”
PSD-ul duce lipsa de psihologi competenti. Dar aceasta lipsa tine mai mult de realitatea educationala pe care a forjat-o PSD-ul in Romania.
iunie 4, 2008 la 12:44 pm
Domnule Nastase, nu inteleg diferenta de “calitate intelectuala” intre ce scrieti in Jurnalul National si in acest blog, mai precis in “eurovision”.
“Eurovision” ne jigneste, Domnule Nastase, acesta concluzie primara nu va caracterizeaza, mai ales in calitatea de fost Prim Ministru.
iunie 4, 2008 la 1:11 pm
Romania sta rau de tot din punct de vedere al mentinerii functionale a relatiilor externe deja stabilite.Faptul asta este indubitabil.
Insa nu sunt de acord cu dumneavoastra intru totul: pe de o parte nu ai rolul rudei mai sarace, decat daca-l accepti. Ori pentru chestia asta va faceti vinovat si dumneavoastra (nu numai actualii prea-puternici ai zilei), pentru modul in care ati stiut sa negociati incheierea capitolelor de aderare la UE. Mai clar: ati negociat in genunchi. In final, am reusit sa aderam la UE tarandu-ne. Oribil.
Pe de alta parte, logica dumneavoastra formala schioapata ingrozitor (intre premise si concluzie exista un gol imens, pe care-l acoperiti cu metoda “Uite avionul!…”). Nu merge. Incercati pe viitor sa faceti conexiuni care sa reziste unei analize de bun-simt (pentru ca Basescu are destule puncte slabe, care pot fi speculate si atacate). Nu mai construiti castele de nisip (asa cum ati facut in campania electorala din 2004, cand aveati toate premisele sa castigati si ati pierdut in mod penibil).Asta si pentru ca un candidat pur-sange venit din partea stanga a esichierului politic nu face asa ceva.
iunie 4, 2008 la 1:11 pm
d-le Nastase, Basescu nu are nici-o vina ca nul agreati, nici noi !
iunie 4, 2008 la 1:12 pm
E clar ca parerea mea nu va fi OK niciodata, dpdv al administratorului, dar si al autorului.
O zi buna.
iunie 4, 2008 la 1:25 pm
Şi dacă vara aceasta va fi secetă, va fi numai pentru că Traian Băsescu a reuşit izolarea meteorologică a României, nu-i aşa, dle Năstase?
iunie 4, 2008 la 2:01 pm
Asa este! Tot Basescu este vinovat ca dumneavoastra nu ati iesit presedinte, ca PSD tocmai a trecut pe locul 2, ca nu va mai merg o parte din afaceri, ca am intrat in UE, ca avem vot uninominal… si ca am luat locul 20 la eurovision (daca nu era el luam ultimul loc probabil)
iunie 4, 2008 la 2:02 pm
Pana la urma nu sunt singura de parere ca Base n-are treaba cu Eurovisionul.
PSD-ul se crede mai destept daca priveste spre Est si nu spre Vest. Pe termen lung o sa ne fie mai bine cu Vestul, desi lumea gandeste doar pe termen scurt, prin urmare gazul scump doare mai tare decat viitorul copiilor.
@quatronic: N-ai citit nici Ispirescu cat am citit eu. Dar asa e cu diferentele astea dintre generatii
iunie 4, 2008 la 2:06 pm
azi ati scris un articol hazliu.:) cred ca s-au jucat baietii din echipa dvs.
iunie 4, 2008 la 2:15 pm
Personal cred ca legatura dintre Eurovision si Basescu e ca legatura obiectului din coasta D-lui Iliescu si Prefectura. Tinand ca pe vremea cand D-l Iliescu era presedinte si domnia voastra prim-ministru la Eurovision tot niste rezultate slabe se obtineau. Totusi la Eurovision se voteaza dupa cumetrii sau dupa numarul de mare de emigranti de o anuminta nationalitate: Serbia, Bosnia, samd. se voteaza intre ei, Rusia, Ucraina tot intre ei, Roamania, Moldova si Spania ca sunt gramezi de romani.
In legatura cu vizitele lui Baselu, daca imi aduc aminte s-a intalnit cu Sarkozy care ia- luat stiloul, s-a intalnit cu ocazia summit-ului NATO cu Putin si a primit o invitatie la Moscova, invitatie care nu a fost primita de nici un alt presedinte, s-a plimbat cu Bush pe marginea lacului, s-a dus prin 2005 in Japonia , prin Kuweit, Suedia,Jaap de Hoop Scheffer a venit in vizita si a avut o intalnire cu Basescu, apoi vizita in Elvetia, samd.
Se mai anunta, daca am inteles eu bine o tura la Ghaddafi si o vizita prin Israel,samd.
Stiu si eu daca asta se numeste izolare. Probabil daca cineva are chef sa parcurga galeria foto cu Basescu de la site-ul http://www.presidency.ro sau sa caute pe site dupa vizita oficiala poate mai gaseste. Am mai vazut ca exista pe lista Norvegia, Germania, Turcia si ce o mai fi ca eu m-am plictisit sa citesc ce era acolo.
O alta idee, imaginea lui Basescu e buna. Cel putin articolele din Wall Street Journal, FAZ, Die Zeit care le-am citit erau pozitive.
Legatura dintre Basescu si Eurovision e evidenta si explicata mai sus. In legatura cu izolarea lui Basescu in exterior as mai cugeta putin.
ps: nu l-am votat pe Basescu
iunie 4, 2008 la 2:37 pm
aici aveti si nu aveti dreptate. La noi a venit si Bush si Putin. Ba chiar Basescu le-a aratat implicit mahalaua Bucuresti !
Cu ce impresie au plecat, asta doar ei stiu.
S-ar putea daca au fost multumiti sa il cheme pe Videanu sa le puna borduri portocali si maidanezi pe strada. oare cum ar sunt “the Big white House of stray dogs”, Marea Casa Alba strajuita de Oastea Maidaneza ?
iunie 4, 2008 la 3:08 pm
Este cea mai forţată chestie pe care am auzit-o în mult, mult timp. Sunt sigur că Băsescu e de vină şi pentru problemele din apărarea naţionalei de fotbal.
Nu vă putem da exemple de multe vizite de stat sau oficiale ale sefilor de stat straini in Romania sau invitatii pentru Basescu in strainatate, la invitatia unor sefi de stat in ultimii ani. Dumneavoastră ne puteţi da, pentru perioada de dinainte de Băsescu?
Şi oricum, la Eurovision nu votează diplomaţii sobri cu valize mari şi costume perfect negre, cât..căpşunarii. Avem nevoie de mai mulţi căpşunari. Deci ne trebuie un nivel de trai mai slab. Hmm..deci s-ar putea ca de fapt Băsescu să ne ajute pentru Eurovision.
iunie 4, 2008 la 3:52 pm
Nu cred ca Eurovision are vreo legatura cu Basescu, asa cum nu cred ca Basescu a izolat Romania.
Anul acesta Romania a fost mai mult decat oricand vizibila, sau ati uitat de summitul NATO de la Bucuresti? In acest caz, imi fac datoria sa va reamintesc eu.
Problema dumneavoastra dar si a majoritatii politicienilor este ca va focalizati pe nimicirea adversarului politic si nu pe programe, strategii si politici coerente, multianuale, care sa nu oscileze de la o guvernare la alta ci sa aibe continuitate.
Balcanismul existent in genele noastre, ne determina sa ne comportam agresiv, fara a gasi punctele comune ci mai degraba diferentele dintre noi. Dumneavoastra, domnul Iliescu, Domnii Tariceanu si Basescu purtati vina dezbinarii romanilor mai mult decat oricand. Romanii nu au mai fost asa dezbinati niciodata. Romanii nu au mai fost asa de lacomi niciodata. De ce sunt acum? Pentru ca dumneavoastra politicienii le-ati dat exemple. Exemple ca se poate si peste lege. Ca legea se poate ignora atat timp cat ai putere.
Cultul personalitatii nu a murit. Toti cei care ati condus tara asta v-ati hranit cu el. De parca acolo in Palatul Victoria sau Cotroceni s-ar afla niste trambuline care va arunca undeva la o inaltime egala cel putin cu cea la care se afla Dumnezeu. Dumneavoastra politicienii va jucati de-a Dumnezeu cu poporul roman, de 18 ani incoace.
Si sa nu va suparati pe mine ca v-am spus asta, dar eu sunt un roman care cred in tara asta si nu in partidele dumneavoastra politice, care nu stiu decat sa se bata pentru putere, pentru ca apoi sa se foloseasca de ea in interese personale. Acesta este adevarul domnule Nastase, aceasta este radiografia societatii pe care si dumneavoastra ati modelat-o sa fie asa.
Este necesara o primenire morala a politicii romanesti. Dar sincer, nu vad solutia in acest moment si asta ma descumpaneste. Poate aveti dumneavoastra o idee? Astept un raspuns.
Sper ca imi veti publica raspunsul.
Cu bine, Romanashul2007 – un roman adevarat.
iunie 4, 2008 la 4:37 pm
Cred ca lumea a inebunit ca sa nu trimit cu o adresa mai exacta .
Deci va spun eu, daca nu ne calificam in grupe la europene Basescu este de vina si daca luam campionatul european, Psd si cu Seful lui pre nume Geoana, a realizat aceast miracol.
iunie 4, 2008 la 5:02 pm
@CLaudia
Doamne, ce tanara esti…
iunie 4, 2008 la 5:13 pm
Cui exact ii trebui ca Basescu sa faca vizite de stat? Pai sti cat costa cazarea si masa la o vizita din asta de stat? Te jegmanesc astia. Mai bine sa te duci prin agentie.
iunie 4, 2008 la 5:18 pm
Nu vreau sa ma gandesc ce-o sa scrie Nastase despre Basescu daca ne fura arbitrii la Euro.
iunie 4, 2008 la 5:31 pm
Personal, mă bucur că Suveranul României nu face vizite mai frecvente în străinătate. Cred că această atitudine este benefică relaţiilor externe ale ţării.
Paralela de aseară între alegerile de la Ştefăneşti şi cele din Florida, sau panseul referitor la politica Rusiei ancorată încă în „războiul rece”, emanat cu ocazia summit-ului NATO, îmi argumentează opinia.
Cunoştinţele izvorâte din experienţa în relaţii internaţionale ale Măriei Sale, acumulată în timpul popasurilor ocazionale prin porturi, s-au materializat în „teoria licuriciului cel mare”, acesta este nivelul…mai bine stă acasă, la Bucureşti, unde buldogii lui îl iubesc deşi i-a castrat odată.
iunie 4, 2008 la 5:50 pm
@ Starlete
Scuza-ma, aici gresesti fundamental. Putin si Bush au venit la Summit-ul NATO, nu la noi. De ce summit-ul s-a tinut la Bucuresti e, mai degraba, meritul lui A.N. decit al lui ha-ha-ha!
iunie 4, 2008 la 6:24 pm
Dl.Nastase,in cunostinta de cauza a vrut sa explice mai simplist ,cat de periculoasa pt.Romania,este atitudinea discretionara a lui Basescu in interiorul tarii ,prin incalcarea tuturor prerogativelor prezidentiale, iar in exterior prin ignorarea
tuturor uzantelor diplomatice,prin diletantism .Summitul NATO nu are nici o legatura cu Basescu,el nu are nici un merit in acest sens.Si sa nu confundam intrevederile de complezenta acceptate de Bush si Putin ,f. scurte si lipsite de orice angajament serios cu vizite programate.Chiar si ,,sueta,, cu Sarkozy ,se incadreaza la acelasi capitol.Dl.NASTASE are perfecta dreptate,si chiar prin experienta diplomatica si ca prim-ministru,cred ca sustine un punct de vedere avizat.In rest toti cei care il agreati pe ,,smecherasul,,Basescu,ar trebui macar sa cautati sa il comparati cu alti presedinti de stat si sa va ganditi bine pt. ca gresind ,ignorand sfaturile celor avizati ,nu ramaneti doar ignoranti ,ii trageti si pe ceilalti in jos si nu aveti acest drept.
iunie 4, 2008 la 7:20 pm
D-le Adrian Nastase, cum stati cu traficul(statistica) in panel? de ce va intreb ? pentru ca de mult nu ne-ati informat.
Anticipat,
Ovidiu.
Apropo azi m-au vizitat 700 de oameni
http://stirea.wordpress.com/
iunie 4, 2008 la 7:27 pm
Nea Adriane (Ion), vad ca te pricepi la fotbal la fel cum te pricepi la silogisme si evident la politica. Ce calificare in grupe visezi bre? De acolo trebuie sa iesim nu sa intram. Bre, matale esti mai rosu ca noi toti la un loc. Adica mai comunist. Dar esti comunist de ala ipocrit ca idolul matale de la Cotroceni. Si asta numai din cauza ca nu iti iei medicamentele la timp… Nea Adriane, eu te sustin. Esti mai spiritual ca Hahaila. Am observat in comentariul de mai sus. Le ai si cu ironia. Esti bun bre. Rau este pamantul…
Hai fii cuminte nea Adriane. La nani ca este tarziu.
iunie 4, 2008 la 7:46 pm
…nu pot sa cred ca (aproape) toti nu au vazut in postarea asta, decat ca AN il invinueste pe Basescu pt eurovision… :O
iunie 4, 2008 la 8:05 pm
Diana, nu e cazul sa ne dai explicatii ce a vrut domnul Nastase sa explice, da? Intelegem si noi draga, ca avem mai mult de un neuron. Nu e cazul sa vii tu ca un demiurg, atoatestiutoare si sa explici neinitiatilor profunzimea celor spuse de Adrian Nastase. Din ce scrii tu reiese foarte clar ca esti PSD-ista. Eu nu am zis ca sunt pro-Basescu, ca sa vii tu cu argumentele tale. Te invit sa recitesti ce am scris mai sus si daca nu reusesti sa intelegi ca am vorbit la modul general, iti pot oferi, la cerere, explicatii suplimentare.
Diferenta dintre tine care esti partizan PSD si mine care militez pentru Romania si nu pentru un partid sau o persoana anume, este ca eu am scris ce am simtit, in timp ce tu scrii ce esti pusa sa scrii.
Rezumandu-te doar la a-l blama pe Basescu si a-l ridica in slavi pe Nastase, dovedesti tu insatzi ca nu depasesti granitele partidului in gandirea ta. Dovedesti ignoranta tu insati, fata de ce este dincolo de aceste partide. De aceea te invit inca o data, reciteste ce am scris, poate a doua oara intelegi.
Iar domnului Nastase ii dau un sfat : domnule Nastase, nu va incredetzi in cei ce va lauda si va ridica in slavi. Acestia vor fi primii care va vor trada. Aveti incredere in cei ce va critica si invatati din critici.
iunie 4, 2008 la 8:19 pm
@bukakke
Voi citi Constituţia cu mai multă atenţie decât am făcut-o până acum, dacă îmi dovedeşti că Băsescu ştie ce-i aia Legea Fundamentală a României.
iunie 4, 2008 la 8:29 pm
@Draghi Puterity
Sunt absolut convinsă că acest articol al domnului Năstase, “Eurovision” , a fost scris pentru a fi citit printre rânduri.
Eurovision nu era decât metafora.
Da! Băsescu este vinovat pentru locul ocupat de România la Eurovision 2008.
iunie 4, 2008 la 8:33 pm
@Romanashul2007
Nu neaparat ca sunt pusi sa scrie dar asa s-au nascut. Lingai. Crede-ma ca sunt multi carora nu li se spune ce sa faca nici in viata reala. Dar din slugarnicie nativa se comporta ca atare. Adica ling la stapan. Oricum, in cazul Dianei cred ca ai fost cam dur. Daca ar citi la mine pe blog ar avea chiar supriza sa constate ca nu il agreez deloc pe Base si sunt un admirator al lui Nastase. Dar asa cum ai spus si tu , nu sunt membru de partid si chiar daca as fi, dar nu voi fi, deci chiar daca as fi nu as linge ca multi altii. Dar cui vrei tu sa ceri demnitate acum??? Unei tari de lasi. Iar politicenilor asa le place. Am observat. Pe la pesedisti , pe bloguri, daca te iti vine nefericita idee sa ii critici, chiar daca i-ai laudat in nenumarate randuri, isi pun imediat cateii pe tine sa te latre. Eu am patit-o de nenumarate ori. Astazi ma si mir ca numai una si nu ma refer la Diana sau la Alandra, deci numai una a venit repede sa nu cumva sa ramana ca mine. Sa mai linga putin la stapan. Apoi noroc ca au fost multi cei care au gandit la fel ca mine ca altfel eram incoltit la ora asta…
iunie 4, 2008 la 8:34 pm
Sa inteleg ca toti care scriu aici,sunt si PSD-isti??Eu nu il critic pe domnul Basescu,pt. ca ne amuza si tara ar fi mai saraca fara un ”clovn”,ca domnul presedinte!!El a ramas cu idea ca PSD-ul si cei 322 de ortaci din Parlament sunt impotriva lui………..Sincer eu cred ca avem un presedinte prea sarac mintal pt. o functie asa mare,si ma uit la Sibieni si vad ca aia nu au un primar roman ci unul german,ciudat le merge bine!cred si presedintia Romaniei trebuie condusa de unul strain,poate suntem prea prosti prea asa ceva sau avem toti mentalitatea de roman,proasta….ce sa facem defilam cu astea!!Sa Traiiti bine…
iunie 4, 2008 la 8:35 pm
@Diana,
Multumesc de explicatie, dar totul la dl AN devine mult prea simplist si stii tu, simplist (tu ai spus-o) e peiorativul de la simplu.
iunie 4, 2008 la 8:35 pm
Sorin Oprescu declară că nu vrea să facă publice numele persoanelor care nu l-au dorit ca şi candidat PSD la primărie. În ceea ce priveşte intervenţia preşedintelui în campanie, acesta mărturiseşte că “respectă insitutţia prezidenţială, dar că nu trebuie să coboare la rang de partizan”. “Eu lupt cu Blaga, nu cu Băsescu”, a precizat Oprescu.
Sursa Antena 3
iunie 4, 2008 la 8:35 pm
@Alandra:
Stie. Ma puteti crede pe cuvant sau puteti sa o cititi singura si sa trageti concluzia. Pe toata, nu neaparat cu mai multa atentie ci pe toata.
iunie 4, 2008 la 8:40 pm
@Victor,
Si vrei sa spui ca nu ai inteles ce am scris si care era sensul acelora, numai pentu ca exprimarea legate de grupe a fost defectuoasa, corect fiind ..”nu ne calificam in cadrul grupelor”…(evident ca pentru/in faza urmatoare)
Crede-ma, sunteti bolnavi de rautate si ticalositi in rele.
Sa va ierte Dumnezeu, ca eu nu pot.
iunie 4, 2008 la 9:21 pm
Hmm,ce ironie fina,asta cu Eurovisionul!
Atat de fina incat uneori,dle Nastase,va innecati cu propriile ironii!
Apropo,de ce o fi interesat dl Rehn de dosarul penal al unui fost premier al Romaniei?
iunie 4, 2008 la 9:34 pm
Florentin Titus Vasilescu (Dumnezeu sa-l odihneasca in pace), un veritabil maestru al metaforei, ar fi apreciat la superlativ “zicerea” d-lui AN…
Ma tem, dragi colegi, ca uitam o evidentza: gazda noastra nu poate fi suspectata, nicicum, de naivitate – unora le-a spus-o de la obraz – dar nu-i lipseste finetea si subtilitatea. Eu cred ca este bine sa ne reconsideram limitele ( multi au jubilat: AN ne-a ridicat ditai mingea la fileu!)…
iunie 4, 2008 la 9:38 pm
Nea Adriane, am inteles bre ce ai? Ai uitat ca te sustin? Iar te iei de mine? Ia citeste la mine pe blog in comentarii la articolul Obsesia sa vezi ca eu am spus exact acelasi lucru si inca cineva acolo, inaintea matale. Crezi ca numai matale esti spiritual? Sau de acolo ti-a venit ideea? Fii cinstit! Nu mintii!
iunie 4, 2008 la 9:50 pm
PS. Nea Adriane, esti amuzant bre ca prea le iei in tragic. Uita-te si matale ce epitete arunci. Zici ca suntem bolnavi de rautate. Matale esti bolnav de basescita. Culmea este ca ai ales sa iti manifesti boala pe blogul unui rival.Ma intelegi?
PS. Nu trebuia sa faci nani la ora asta? Nu ne-a fost vorba ca esti cuminte?
iunie 4, 2008 la 11:16 pm
Ma faceti sa rad, Domnule Nastase.
In primul rand, aveti respectul meu pentru omul politic ce ati fost.
In al doilea rand, daca tot puneti intrebari retorice… cum se mentine PSDul la putere ? Prosteala pe fata n-o sa tina pentru totdeauna.
In curand Traian Basescu o sa fie responsabil de seceta, de pacea mondiala si de filmele proaste de la televizor.
iunie 4, 2008 la 11:28 pm
@Alandra
Asa e. In general, ceea ce scrie AN are mai multe intelesuri. In functie de gradul de initiere sau de empatie poti gasi de multe ori sensuri si informatzii mult mai interesante decat mesajul direct. Citeste mai ales raspunsurile, o sa vezi ca spune lucruri foarte interesante pe care in mod normal nu le (poate) spune. Sunt sigur ca face asta cu usurintza si cu placere.
iunie 4, 2008 la 11:59 pm
O emisiune muzicala nu ar trebui sa aiba legatura cu politica, de-aia nu ma uit la Eurovision si de-aia nu o sa ma uit niciodata.
iunie 5, 2008 la 12:11 am
@Victor,
Nu stiu daca am intrat vreodata pe blogul tau, daca nu cumva ieri sau azi, caci am intrat foarte scurt pe o trimitere de aici, dar zau ca nu mai stiu unde si dece. Nu stiu ce vrei sa spui legat de prioritatea ta in nu stiu ce problema.
Asa o fi dar eu am atat de multe prioritati ca nici nu le mai contabilizez…
Si deci eu introduc termenul in dictionarul limbii romane si tu mi-l trimiti cu reverul inapoi fara sa ma citezi la bibliografie, dar nu am pretentii ca la fel face si doctorul.
iunie 5, 2008 la 12:17 am
@Mihnea,
Nu te-am citit din prima dar vad ca ai capatat curaj decand te-am laudat si faci mari progrese. Ai gija insa, ca si laudele sunt, tot un soi de manipulare.
iunie 5, 2008 la 6:42 am
Nea Adriane (Ion), te referi la “basescita” ? Pai matale nu stii ca le am cu reverul? Am fost jucator profesionist
Mai bine facem un meci de tenis daca te pricepi decat sa pierdem vremea pe bloguri. Ca noi ne enervam pe aici si politicienii isi vad de combinatiile lor. Ha, ce zici nea Adriane?
iunie 5, 2008 la 9:24 am
@Victor,
As prefera sa discutam serios, chiar daca ma distrez as vrea altceva, decat sa facem pe dasteptii, unii dintre noi sunt, dar ar vrea sa fie si mai mult.
PS Daca ai pretentii de prioritate spune exact la ce te referi, locul si timpul.
iunie 5, 2008 la 3:57 pm
Nu-mi place sa vad acesta teama de baselu. Cine e tipul? Peste cativa ani va mai stii cineva de el?
Cred ca i se acorda individului o importanta prea mare, cu cat il pomemenesti pe dracu mai mult, cu atat ii dai putere.
iunie 6, 2008 la 7:00 pm
Nu cred ca Basescu are legatura cu Eurovision, dar are cu imaginea tarii in lume. Cind primul om in stat incalca Constitutia tarii doar pentru ca lui nu ii place, inseamna ca orice cetatean poate sa incalce orice lege care nu ii convine. Asta este imaginea pe care o exportam. Una din ele.