Raspunsuri la intrebari
Inainte de raspunsuri, dati-mi voie sa va urez din nou sa aveti cateva zile linistite si calde alaturi de cei dragi. Urmeaza momente in care poate ca vor conta mai putin scandalurile si ne vom apropia mai mult de familie si de prieteni.
Multi dintre cititorii acestui blog, dar si oamenii cu care ma intalnesc in tara ma intreaba ce parere am despre Sorin Oprescu si ceea ce i se intampla in prezent. Nu pot sa raspund decat ca e pacat. Din multe puncte de vedere. E pacat ca in Bucuresti competitia electorala nu se poate desfasura intre toti preferatii bucurestenilor. E pacat ca in PSD calitatea resurselor umane (excelenta) nu convietuieste mereu cu eficienta folosirii acestora (cum vi s-ar fi parut un tandem Cristian Diaconescu - Sorin Oprescu?). E pacat ca un candidat apreciat de electorat nu s-a concentrat asupra aspectelor procedurale - sa nu uitam ca regulile sunt o componenta centrala a democratiei - ca si a administratiei, de altfel. In fine, e pacat ca asemenea incidente duc, si in anul 2008, la discursuri goale de continut despre “sistemul ticalosit” - o sintagma de cursa (neasteptat de) lunga. Ce am invatat din episodul Sorin Oprescu? Unu: ca n-ar fi rau ca regulile sa domine cu adevarat jocul (nu numai la numaratoarea semnaturilor, dar si la acordarea contractelor pentru asfaltari, de exemplu). Si doi: avem nevoie, in fruntea Bucurestiului, de o minte limpede, care sa actioneze lucid, sa se exprime intotdeauna cu sens si sa-i priveasca in ochi pe bucuresteni, nu pe propriii adversari politici. Si la bine, si la rau.
Cat despre ce a publicat in aceste zile ziarul Cotidianul, sau despre solicitarea DNA cu privire la mine, raspunsul il au mai degraba cei care, de fiecare data cand spun cate ceva despre intentia mea de a candida la presedintie, incearca sa dea noi lovituri de imagine in ceea ce ma priveste. Stiti bine ca asta este un mecanism care a functionat deja de mult timp. Nu conteaza ca nu exista nici dovezi, nici temeiuri reale, nici continuitate a atacurilor de presa in justitie. Conteaza doar ca numele meu sa fie asociat cu etichete simple si dure. Dar nu cred ca electoratul va mai fi dispus sa accepte astfel de diversiuni prea mult timp.
Tatariaki, este foarte trista Romania ta…
Toader, daca asa vezi tu lucrurile. Eu cred ca te inseli. Unii vad numai partile rele, altii numai partile bune. Tu esti din prima categorie. Eu, undeva pe la mijloc.
Instalatorule, ai avut succes cu formularul?
Claudia, probabil ca multe mame in situatia ta ar intentiona sa se intoarca la munca.
Adrian G, multumesc mult pentru mesaj. Nu am fost niciodata mai mult decat unul dintre voi, orice s-ar spune aproape ca nici nu mai imi pasa. Sunt inca aici pentru cei ca tine, nu pentru altii.
Cezarpesclevei, sa nu exageram. Presedintele Putin a fost aplaudat de unii ziaristi rusi…In ceea ce priveste a treia Roma, sa nu ne hazardam. Orice imperiu sa cladeste si se sustine (pana la un final) si prin propaganda. Asa ca s-ar putea sa avem si a patra Roma si a cincea s.a.m.d. Nu stiu sincer daca rolul presei este acela de a-i aplauda pe politicieni atat de…la propriu.
Koubadera, „momentele de sinceritate” nu sunt reale atunci cand apeleaza la truisme. Uite, o pot spune. Sunt exemple care pot sustine afirmatiile lui Traian Basescu legate de Educatie. Iti spun insa si faptul ca niciodata solutiile nu se pot rezuma la declaratii. Am auzit in acesti ani atatea declaratii din partea presedintelui, din partea reprezentantilor Executivului si degeaba. Mie nu mi-au placut niciodata atat de mult declaratiile facute doar de dragul de a fi pe prima pagina a ziarelor.
Nahas, de ce este atat de surprinzator ca stiu cand sunt floriile?
Camelia, astept pe altii mai buni :). Daca nu…
Costin, sa spunem ca te scuz :).
Olimpiu, probabil ca ai si dreptate. Este un anumit tip de dezamagire. Sunt sigur insa ca romanii au invatat ca trebuie sa se indrepte spre solutii rationale nu autoritare si populiste. Cred sincer ca am depasit acea perioada. Oamenii devin tot mai putin manipulabili. Cu tot radicalismul de astazi din societatea romaneasca, cred ca pusa in fata amenintarii aceasta va respinge in cele din urma, chiar brutala, orice manifestari autoritate exagerate si care ar lovi palpabil si imediat in interesele ei.
Carla, uneori o ceapa degerata poate valora mult, mult mai mult decat cred unii.
Argusdre, ai auzit despre domnul Nichita sau esti sigur? Ai indeplinit toate formalitatile? Sper ca stii de problema cu vecinii…
Ion Adrian, ce sa inteleg, ca daca glumesc sau pur si simplu scriu, sunt plin de mine?
Victor Georgescu, sunt si eu placut surprins de surprinderea ta.
Stefan RADOVEANU, se vrea „colac peste pupaza” sau se vrea pur si simplu?
Profesorule, vom trai si vom vedea…
Victor, nu te panica, nu sta PSD intr-un om desi abordarea poate parea un pic neserioasa.
Buzoianule, multumesc pentru mesaj.
Oros, putin stiu ca inainte de Nokia a fost Michelin :). Ce semne de aroganta din partea mea. De altfel, tocmai am fost la Zalau unde am vorbit cu cei de acolo tocmai despre acest lucru, si despre ce oameni de calitate are PSD in acel oras. De altfel, peste tot in tara sunt oameni capabili, care au adus dezvoltare si crestere fara ca sa incerce sa genereze impact mediatic. Eu chiar le spun oamenilor ca, in Romania, cresterea reala se face in liniste si nu in galagie. Galagia este doar o diversiune a celor care ocupa vremelnic niste posturi si vor sa acopere lipsa lor de rezultate sau de performante. Important este sa continue investitiile. Poate ar fi bine chiar sa avem mai multe investitii de tip green field.
Eugenius, am foarte multa energie, timpul este insa altul…O sa intelegi la ce ma refer.
Mihai, habar nu aveam de “plagiat”. Nici nu stiu daca este “plagiat”. Vom vedea ce se intampla. Sunt institutii care probabil vor lamuri aceasta problema. Oricum, daca se confirma, este si jenant dincolo de alte probleme de la sine intelese.
Nahas, se enerveaza ei cand au interesul. Intrebarea este: de ce trebuie sa ii enerveze unii cand nu o cere interesul? Nimeni nu a vorbit despre o modificare de politica fata de SUA. Daca asta ai inteles…Opium???
George Ban, pana la toamna mai este.
Diogenecainele, omul ar trebui cu certitudine sa bea un pahar de apa din cand in cand.
N. Raducanu, nu este niciun cec in alb. Macar sa faca ei ceva.
Lupi, am sperante ca lucrurile nu stau, in cele din urma, asa cum spui. Nu te lua te rog de neinfectat el este doar un critic ceva mai acid.
Codrin, am citit postarea de pe blogul tau. Sau mai corect analiza ta. Pot fi de acord cu multe dintre lucrurile pe care le spui acolo, dar cu siguranta nu cu niste termeni pe care ii utilizezi. Oricum, voi lua in considerare o serie dintre sugestiile tale si ale altora. Numai bine.
Bogdan Diaconu, sunt de acord. Esti sigur de Teacher’s?
Aya, la cat mai multe propuneri… si multa sanatate!
Mirela Teodorescu, democratia participativa poate fi dezvoltata in timp si de cu totul alta maniera decat este ea prezenta acum.
Martianule, multumesc pentru felicitari. Cred ca stii ca nu m-am dat niciodata in vant dupa negativism.
A.C. numai bine si tie… Cred ca avut pana acum destule accidente. Mi-a placut sincer mesajul tau plecat de la pretextul “masei critice”.
Bibliotecarule, pozitia ta este radicala insa de inteles. Se spune despre noi politicienii ca ne pricepem numai la promisiuni. Eu nu pot sa iti promit ca 10 ani vom avea un sistem perfect.
Ionel, uneori tastatura….Daca accepti aceasta varianta :).
Ion Adrian, Despre tradare vom vedea. Mai trebuie sa privim si spre viitor nu numai spre trecut caci altfel nu putea razbi din cauza frustrarilor.
Sorin, diplomatia romaneasca este din pacate in urma pentru ca in mai multe randuri factorul politic nu a inteles nevoia configurarii politicului cu experienta si expertiza diplomatilor de cariera. Cui se adreseaza PSD? Acelui electorat cu problemele carora noi le propunem solutii. Noi vorbim acelui electorat care are in continuare nevoie de un sprijin din partea institutiilor statului, cele care exista strict pentru a servi cetatenii.
Catalin poalelungi, se pare ca opiniile Carlei del Ponte au fost bune doar pana la un moment dat…
Clara, numai prieteneste nu scrie respectivul despre mine…
Ciudat, nimeni nu castiga un razboi cu presa :). Am avut atat de multe exemple in jurul nostru, incat ar fi chiar ciudat sa credem ca este altfel.
Horia, sper ca dezamagirile tale sa se stearga…Macar partial.
Martalogu_Digital, eu in fata opiniei publice am fost prezentat in multe culori care nu ma reprezinta. Dar am evitat de cele mai multe ori sa raspund chiar la toate prostiile. Stiu ca uneori gresesc, dar ma bazez de multe ori si pe bunul simt al oamenilor din jur.
Claudia, raspunsul este Opozitie.
Ema, si eu imi doresc perioade electorale fara paine si circ. Din pacate, dupa cum vezi, nu discutam aproape deloc despre proiecte si solutii concrete la problemele pe care le avem, ci preferam sa ne invartim mereu in certuri despre jocuri politice, intalniri de taina sau alte aranjamente. De exemplu, n-ar fi fost interesant in Bucuresti ca toata lumea sa respecte regulile si sa avem acum o competitie din care bucurestenii sa aiba de castigat?
ABC, mi-am exprimat deja pozitia despre alianta.
aprilie 25, 2008 la 6:50 pm
Domnule Adrian Nastase,
Spuneti:
“George Ban, pana la toamna mai este.”
Va contrazic. Acum e vacanta de Paste - 1 Mai, dupa care nici nu apucam sa ne revenim ca intram in vacanta de vara. Si apoi incep sa cada frunzele…
Dvs nu trebuie sa aveti, pana in 2009, nici o zi de vacanta. Asta daca va pasioneaza sa luptati pe cale politica pentru oameni, in special pentru cei cu mainile batatorite de munca.
Inca o data, un Paste fericit!
aprilie 25, 2008 la 7:15 pm
Citiţi aici poziţia mea despre infamele articole de presă calomniatoare şi antisemite, în care este atacat Adrian Năstase:
http://mihneageorgescu.wordpress.com/2008/04/25/antisemitii-de-la-catavencu/
aprilie 25, 2008 la 8:45 pm
paste fericit alaturi de cei dragi! e timpul ca toate celelalte sa ramana pe locul 2!
aprilie 25, 2008 la 9:29 pm
Haidade , iata ca m-a facut Mihnea G sa intru pe blogul lui si chiar sa si postez este o mare victorie ptr Dlui.
Cam asta am postat si sunt obligat referindu-ma si la acest blog sa repet si aici:
Se pare ca acuza de antisemitism de regula fara nici-o baza reala(adica baza este ca daca acuzi un evreu de hotie, de minciuna, infine de orice, esti antisemit iar daca acuzi un roman, un francez, un etc de acelasi lucru ori ai dreptate ori gresesti cu sau fara intentie dar numai atat)devine ultimul argument cand nu mai au chiar nimic adeptii corectitudinii sau ticalosiei politice.
Deci Georgescule nu mai face pe tampitul ca nu esti.
Si ai putea sa fi mai putin narcisist(desi Narcis avea de ce sa se indragosteasca de propriul chip)si sa mai renunti la poza aia napoleoniana, nu aici ca esti la tine acasa si oricum eu a doua oara nu mai calc pe aici, ci macar la AN blog.
aprilie 25, 2008 la 9:34 pm
@ Mihnea
De curiozitate: a crescut traficul pe blogul tălică de când îi faci publicitate (ne)mascată pe blogul ANeului?
Mă surprinde niţel această nouă tactică de exprimare a punctelor proprii de vedere. Crezi cumva că pe blogul tău vei fi fiind mai ferit de înjurători (după cum vezi p-acilea, unii nu se sfiesc să înjure un fost Prim Ministru şi un mare om pe blogul lui, deci nu văd ce i-ar face a fi mai reţinuţi în cazul tălică) sau doar mizezi pe atuul drepturilor de administrator de blog, între care şi uneori utila cenzură?
Sincer, chiar dacă uneori sari calul într-ale fan-ati(pi)smului, măcar ţi se mai poate întâmpla să ai intervenţii de substanţă, nu ca niscai tonomate programate numai să demoleze şi înjure tot ce nu se înscrie în raza ochelarilor lor de cai breji bolnavi de hepatită portocalie…
Cu Aya bolnăvioară, tot mai mulţi susţinători de AN ce preferă susţinerea mai puţin vocală, cu tălică şi mulţi alţi prieteni ai ANeului refugiaţi pe blogurile proprii, cu ANeul rătăcind prin ţara cuprinsă de febra alegerilor, de fiecare dată când mai dau o raită p-acile de la revenirea în cilivilizaţie, mă tot întreb dacă nu cumva am tastat ceva greşit, că parcă aş fi pe blogul pedelacheilor, într-atâtea abjecţii la adresa oricui nu se-ntâmplă să fie anti-Năstase şi anti orice altceva în afara Teacher-ului inundă imund firele acestea din urmă…
aprilie 25, 2008 la 9:46 pm
Domnule Adrian Năstase,
Constat, oarecum întristat, că nu mi-aţi răspuns la întrebare…Probabil sunt foarte multe răspunsuri pe care le postaţi şi le alegeţi pe cele mai..habar n-am cum. În fine. Mi-aş fi dorit să găsesc un răspuns pe blog (al dumneavoastră sau al meu - http://exasperat.wordpress.com/ ), fie şi pentru faptul că aş fi stat de vorbă (mândru tot) cu media locală din Dâmboviţa, despre faptul că mi-aţi răspuns.
(încă) În aşteptarea unui răspuns…
Petruţ Dumitru - Semnal de Dâmboviţa
aprilie 25, 2008 la 9:55 pm
@AN,
Raspunsuri la raspunsuri:
1) Nastase: Ion Adrian, ce sa inteleg, ca daca glumesc sau pur si simplu scriu, sunt plin de mine?
Raspuns:Sa intelegi exact ce cred ca ai inteles, adica faptul ca mie mi se pare ca este o stare de permanenta si desigur daca asta te face mai fericit…, dar orgoliul este pacat capital si-n zona in care lucrezi a adus cele mai mari deservicii tuturor.
2) Pusesem si eu o intrebare referitoare la un text adresat mie, fie eronat, fie foarte abscons si repet fraza ininteligibila de la firul de Raspunsuri din 14 aprilie:
“In alta ordine de idei, nu sunt lipsit in cu tine in toate lucrurile de care te miri.” !!!???
3) Nastase: Ion Adrian, Despre tradare vom vedea. Mai trebuie sa privim si spre viitor nu numai spre trecut caci altfel nu putea razbi din cauza frustrarilor.
Nu stiu cine nu putea razbi si ce ar trebuie sa vad eu despre o “tradare” in sensul definit de Oprescu, asta fiind o problema a PSD, a ta si pe care Oprescu nu a descoperit-o “ieri ” cand se putea presupune o intoxicare, ci din 2003, adica la 3 ani dupa perioada incriminata a anului 2000 si desigur ca in cinci ani de atunci a avut timp s-o verifice si s-o rasverifice si ca sa nu domneasca vre-o confuzie printre cei care ne citesc pe amandoi repet textul la care te referi:
Senatorul independent Sorin Oprescu a declarat, joi, la Realitatea TV, că a fost trădat de către PSD în 2000, când a pierdut alegerile pentru Primăria Capitalei, în urma unei înţelegeri dintre Adrian Năstase şi Traian Băsescu, de “executarea” acesteia ocupându-se Dan Ioan Popescu.
Întrebat dacă este o speculaţie faptul că, în 2000, când a pierdut alegerile pentru Primăria Capitalei în faţa lui Traian Băsescu, a fost trădat de către propriul partid, Oprescu a răspuns: “Nu a fost nici o speculaţie. Atunci, în urma unei înţelegeri făcute pe de o parte, într-o discuţie care a precedat alegerile, între Traian Băsescu şi Adrian Năstase, despre faptul că aceste două partide (PD şi PSD, n.r.) ar putea să meargă împreună - a fost o discuţie de principiu - după aceea a executat-o, într-o înţelegere directă, Dan Ioan Popescu. A executat această chestiune, a gândit-o, nu ştiu”. Oprescu a precizat că el nu a ştiu nimic despre aceste lucruri. El a arătat că a aflat despre aceste “murdării” abia după trei ani, respectiv în 2003. “Eu nu am ştiut atunci absolut nimic. Au trecut trei ani până am aflat toate dedesubturile, toate murdăriile”, a arătat Oprescu, precizând că le-a reproşat colegilor de partid aceste lucruri în cadrul instituţional al unui Congres al partidului. “A existat o discuţie prealabilă despre unirea celor două formaţiuni (înaintea alegerilor locale din 2000, între Traian Băsescu şi Adrian Năstase, n.r.). După care, printr-o înţelegere directă cu preşedintele organizaţiei PSD Bucureşti (Dan Ioan Popescu, n.r.) s-au petrecut o serie întreagă de lucruri ciudate”, a adăugat Oprescu, care a precizat că nu are dovezi materiale în sprijinul afirmaţiilor sale în afara celor 12.000 de voturi anulate atunci, dintre care 11.000 erau ale sale. “Eu nu cred că am pierdut în 2000″, a spus Oprescu.
PS. Desigur Oprescu lasa poarta deschisa si faptului ca un “idiot” adica Dan Ioan Popescu s-a grabit cu aplicarea unui plan nefinalizat, dar eu cred ca pentru niste raspopiri lui Oprescu i-a fost si asta suficient si asta explica unele pozitii ale sale ulterioare in materie de asa ceva(de raspopiri).
Pasti cu sanatate!
aprilie 25, 2008 la 9:59 pm
Paste fericit si tot ce va doriti! sanatate, bucurie, noroc - pentru dvs si intreaga familie.
aprilie 25, 2008 la 10:02 pm
i hate 95% !
aprilie 25, 2008 la 10:37 pm
@ A. Nastase va multzumesc pentru raspuns. in ceea ce l priveste pe [ne]infectatul: e corect ce spune , ca e ne…… de comunism!! el, sarac fiind cu duhul nu realizeaza ca e mult mai grav afectat de ura imbecila ce se intinde ca o pecingine si ne sufoca pe toti!! am ajuns sa ne talibanizam, parca suntem o adunatura de inamici pe viata si pe moarte. eu il dispretuiesc din toata fiinta mea pe basescu dar nu l urasc[ de multe ori mi e mila de el]. insa ma revolta ca un 0[zero] , o secatura a ajuns sa calareasca acest neam si f.f.f multora li se pare firesc asta!! un lumpen ce , daca l ai imbraca intr o salopeta peticita , n ai avea nici un dubiu ca vine de la ,,pufoaica rupta”[ un nume de bomba de margine de santier]. si aceasta caricatura de ,, sef de stat ”[ exista aceasta denumire in acte, ma intreb??? ca tot timpul il aud folosind aceasta expresie, nemaincapandu si in piele , plin de sine] pune la punct , da sentinte , isi da cu parerea[ producand niste ineptii de ti vine sa ti dai palme cand le auzi] despre toate , se pricepe la toate - si el e un 0 barat, prostia lui tinde sppre infinit!!! ce albeatza s a intins peste mintea acestui neam, in ce hal de degradare am ajuns ca un asemenea exemplar a ajuns ,,simbol”, ,,reper de verticalitate, bla , bla ……” cand ar trebui sa intram in pamant de rusine cu ce poama ne am procopsit?? ori suntem niste masochisti ori am ajuns la capatul evolutiei ca neam , ca popor!!! si nu vad nimic , vreun semn ca s ar produce vreo schimbare de directie in bine. cand o cornuta ca odrasla maretului termina un masterat cu 10[ sa l stapaneasca sanatos] iar in public debiteaza idiotzenii in aplauzele si uralele unor sali pline de trepanati credeti ca mai exista vreo sperantza ??? eu nu cred. cand o pitzipoanca blonda ajunge in mediul universitar[ castigand un concurs unde a fost singura concurenta] cand in realitate e doar o tzatza sulemenita , boita si cu f.f.f. mult vid in loc de creier, se va mai face vreodata bine acest neam??? in acest timp nenumarati tineri si oameni de valoare , minti stralucite cu scoala multa isi iau lumea in cap si tot felul de nulitati raman sa ne dea lectii , mai ceva ca la balamuc!!astazi il vedeam pe un guguman , unu iliesiu parca, un adevarat retardat , spunand pe Antena 3 ca ,, m. lovinescu si ierunca ar fi cei mai mari romani ai sec. 20!!!????!!! zi de zi , ceas de ceas si clipa de clipa aceste secaturi ne incaleca tot mai mult , ne spun cum sa gandim , ne creeaza si ne inoculeaza reperele lor , binele lor ni l vara pe gat ca acela trebuie sa fie si al nostru, la fel raul!! si vai de cei ce nu se pliaza , vai de cel ce le spune ,, sictir, bagabontilor!” in ce lume traim??? unde o sa ajungem?? ne mai putem salva??
aprilie 25, 2008 la 11:02 pm
@ Mihnea
PS
Poate-aşa să simtă şi cine trebuie cam câtă greutate pot avea şi aparent uşor de sacrificat pioni în strategii pe termen lung întru apărarea… regelui; că să nu mai vorbim şi de bătaia lungă pe care o pot avea uneori… nebunii…
aprilie 25, 2008 la 11:46 pm
Multumesc pentru raspuns. Da sunt sigur de treaba cu Teacher’s-ul.
aprilie 26, 2008 la 12:18 am
In aceasta seara, candidatul PSD la Primaria Capitalei, Cristi Diaconescu, a cam rasuflat a retragere.
http://inclusiv.wordpress.com/2008/04/25/oprescule-bine-ai-revenit/
aprilie 26, 2008 la 12:46 am
Iz it mi sau Diaconescu, în momentul în care a aflat decizia Curţii de Apel în cazul Oprescu, chiar avea o faţă mai bolnavă ca a lui dragă stolo pe când îi cânta prohodul băse? Mai avea puţin şi-i dădeau lacrimile bietului pion aruncat în luptă pe post de carne de tun…
Pentru cine mai avea dubii cine a copt coptura de la BEM, acum, după faţa lui Diaconescu ce părea lovit cu leuca în cap după ce a aflat ceva ce părea a demola toate asigurările pe care le va fi primit din alte părţi, cred că e clar prin ce scorburi de Pinnochio tre căutat…
aprilie 26, 2008 la 1:00 am
@ Toata Lumeeeeea!!
Nashpa!!! Doctorul se intoarce!
Ce spuneti nu e nashpa?
Ce reactie tare a avut Diaconescu! E dur de tot, imi place.
Ei, acuma sa te tii manipulare la maxim….pacat, am dubii ca alegatorul obisnuit va sti sa discearna.
Maxi!
aprilie 26, 2008 la 1:08 am
Stimate domnule Nastase, formularul da, dar ma tem ca aprobarea nu. Vom discuta insa asta alta data, acum reiau un comentariu pe care l-am scris pe blogul dnei Alexandrescu, intrucit el contine o intrebare foarte importanta, scrisa cu majuscule.
Dna Alexandrescu am vazut si eu stirea: avocatii dlui Oprescu au prezentat in fata curtii de apel anuarul statistic. Chestiunea nu schimba opiniile mele de la postarea dumneavoastra trecuta, cu exceptia unor detalii si consecinte legate de modul in care trebuie sa arate o semnatura conforma. Chestiunea are deci doua laturi: prima, implicit dl Oprescu a recunoscut numarul de semnaturi neconforme, punindu-se in discutie numarul de alegatori; urmarea este aceea ca biroul electoral si prima instanta nu pot fi acuzate ca ar fi luat o decizie strimba, prin referire la numarul de votanti din liste. A doua, cea sesizata de dumneavoastra: curtea de apel a luat in considerare nu listele electorale ci anuarul statistic, ceea ce ridica alte intrebari si consecinte si nu usoare. Intiia intrebare ar fi care a fost baza legala care a determinat curtea sa aleaga un anumit tip de document ca referinta: asta ma duce din nou la intrebarea daca dl Oprescu s-a indatorat sau nu fata de cineva care ar fi putut influenta curtea. Intiia consecinta este de o gravitate foarte mare: dat fiind ca, dupa cum rezulta din decizia curtii, exista o abatere mai mare de 10 procente intre listele oficiale de alegatori (in responsabilitate guvernamentala, deci a PNL) si cifra furnizata de anuarul statistic, rezulta ca un candidat care ar obtine 40 de procente dupa listele electorale - adica ar trebui sa intre in turul al doilea - ar avea de fapt 51 de procente raportat la anuarul statistic, ceea ce ar insemna victorie in primul tur.DECI, CE SE VA INTIMPLA DACA PRIMUL CLASIFICAT LA TURUL INTII VA DEPASI 40 DE PROCENTE RAPORTAT LA LISTELE ELECTORALE SI -DECI- 51 DE PROCENTE RAPORTAT LA ANUARUL STATISTIC? CARE VA FI BAZA DE CALCUL A PROCENTELOR OBTINUTE IN ALEGERI? Normal, dupa decizia curtii pentru dl Oprescu, baza legala devine anuarul statistic si nu listele electorale, ca document luat ca referinta de o instanta juridica superioara. Dar cum vor fi epurate listele electorale de aparentul exces de votanti care ar putea fi real existenti? Deci, cine a gresit: institutul de statistica (autorul anuarului statistic) ori guvernul taricenist (autor al listelor electorale)? Straduindu-se sa rezolve problema personala a dlui Oprescu, curtea de apel ne baga pe toti intr-o mare confuzie electorala. Si o alta intrebare: cit va mai dura debandada indusa de pseudoliberalii Tariceanu si ai lui, care, iata, nu reusesc nici macar sa se puna de acord cu institutul de statistica prinvind numarul de votanti?
aprilie 26, 2008 la 6:21 am
Domnule Prim Ministru, va doresc un Paste fericit. Ganduri bune pentru intreaga dumneavoastra familie.
aprilie 26, 2008 la 9:28 am
As fi vrut sa vad si eu fata lui AN, daca pe a lui Diaconescu unii se si grabesc sa o vada, si mai ales varianta aia din 2000. Dar aia ramane invizibila si acoperita de replici sibiline si care se potrivesc la orice.
aprilie 26, 2008 la 9:40 am
@Instalatorul,
Excelenta observatia ta si o vom discuta.Cel putin eu, dar dupa Pasti.
PS .de fapt fara sa comunici asta ai raspuns la intrebarea pusa de mine care avea si acest scop.
Pasti Fericit!
aprilie 26, 2008 la 9:47 am
Eu il simpatizez pe Oprescu, dar nu as vrea sa exageram. Depinde numai de el daca va fii primar sau nu. Sa nu cumva sa se umfle in pene :lol
aprilie 26, 2008 la 9:59 am
@Maximmouse
Excluzi ca dumneata ai fi un alegator obisnuit?
Ce ai d-ta neobisnuit?
aprilie 26, 2008 la 10:08 am
Cotidianul. Au scos “baietii” ceva de senzatie, fara sa stie ca prin aceasta caseta ii dau dreptate lui Sorin Oprescu.
http://www.cotidianul.ro/o_inregistrare_audio_arata_cum_se_negociau_spagile_in_numele_lui_nastase-44400.html
Daca A.Nastase a luat sau n-a luat milioanele conteaza prea putin. Important e ca aceia erau bani negri si ca asa functionase mecanismul pina in 2001. De unde proveneau banii ? Din contrabanda cu tigari cu voie de la oficialitati ? Pai documentele arata ca din 1996 asta se facea pe fata la platforma cargo de la Otopeni, cu complicitatea directorului Aleodor Frincu si a ajutorului sau, Vasile Tocu, care au fost recompensati in 1997 cu functiile de secretar de stat pentru aviatie si inspector al aviatiei civile in ministerul Transporturilor, chiar de catre Traian Basescu sef peste aeroportul in care EDF actiona. Vezi : http://www.myspace.com/val2002
Si ca tot la Otopeni, sub guvernarea Vacaroiu, Ciorbea, R.Vasile, M. Isarescu se mai traficau la greu si arme. De care Emil Constantinescu nu e strain absolut de loc, pentru ca semna. Asadar, spre deosebire de lingaii lui T.B., ministru al Transporturilor in perioada 1997-2000, Oprescu poate acuza clasa politica ticalosita. Dar si Justitia care este obedienta acesteia si insceneaza, trimitind la ordin oameni nevinovati la puscarie, le trimite famiiliile in strada la cersit, nu numai ca impiedica libertatea de a candida a celor care nu sunt parte a sistemului.
aprilie 26, 2008 la 10:15 am
Ca atmosfera generala pe blog, observ ca toti (inclusiv d-l Nastase) sunt ingrijorati de faptul ca electoratul este manipulat prin manevre populiste. Ei par a sti ca electoratul este incult si nimeni nu se osteneste sa-l instruiasca. Cu alte cuvinte considera ca cea mai mare primejdie este ignoranta si lipsa de discernamant, Ei bine, ii asigur ca nu se deosebesc pin nimic de masa electorale. Dovada cazul Oprescu.
Un individ fara program, fara un discurs coerent, incult, acum si fara consilieri, reuseste sa impresioneze niste oameni pretinsi avizati in politica.
Oprescu are singurul merit ca a carat tucalul lui Iliescu.
As mai intelege daca adeziunea la hahalera, falsificator de dosare, daca ar fi in interesul lor.
Dar Oprescu este un dizident care dinamiteaza PSD-ul, este viitor adversar al d-lui Nastase ( ai carui adepti cei de pe blog se declara) si nici nu poate pretinde ca este antisistem.
aprilie 26, 2008 la 10:46 am
Fie ca lumina Invierii Domnului sa va aduca fericire,liniste si sanatate..PASTE FERICIT!!!
aprilie 26, 2008 la 10:57 am
Cu tot respectul pentru durerea pe care v-o provoaca participarea dr Oprescu la alegeri, e penibil sa citesti comentarii ale unora care regreta o decizie de bun simt a Curtii de Apel. Reactia live a dlui Diaconescu in emisiunea dnei Firea a spus totul : stie ca n-are sanse : “Ma retrag, justita a gresit, etc”. Nici macar dl Mitrea nu a reusit sa convinga pe nimeni.
De ce n-ar candida unul care strange 35 mii de semnaturi si pot candida unii care nu vor lua nici macar 5 mii de voturi ?
Asta e legea stramba. Restul discutiilor sunt apa de ploaie.
PSD a avut sansa sa castige primaria generala si a aruncat-o.
Sarbatori fericite dle Presedinte Nastase alaturi de intreaga familie !
aprilie 26, 2008 la 11:03 am
Chiar daca nu ma bag decat rar in vorba citesc des postarile dvs. si comentariile. Si marturisesc sunt interesat de raspunsurile pe care le dati pentru ca poarta in ele o implicare, sunt rezultatul unei interactiuni.
Imi este insa greu sa le urmaresc pentru ca nu stiu la comentariile carei postari se refera. Chiar si cand mi-ati raspuns mie, a trebuit sa caut din nou comentariul ca sa inteleg raspunsul
Asa ca va propun sa va organizati raspunsurile macar dupa postarea la care se refera.
Altfel va urez Paste fericit, liniste si pace. Cred ca or sa fie ultimile zile de liniste pentru multe luni de acum inainte
aprilie 26, 2008 la 11:15 am
@ instalatorul
mă dezamăgeşte eroarea grosolană strecurată în logica tălică, ce transformă construcţia în silogism! de la alte genuri de partizani portocalii, mă aşteptam, nu însă şi de la tălică!
o diferenţă de 10% între liste nu induce că 40% voturi pentru un candidat într-o variantă de calcul ar duce în cealaltă variantă la 51%!
demonstraţia matematică este elementară, de ciclu primar, ceea ce mă face să mă întreb în ce măsură e eroare şi în ce măsură e altceva.
premisa iniţială, aceea că se operează cu liste electorale aiuristice e valabilă şi de când lumea, se ştie prea bine de ea şi evident e una din portiţele de manipulare, dar se deformează prea mult, ceea ce afectează forţa demonstraţiei… discuţia ar putea interveni doar pentru câteva procente sub 50% conform listelor oficiale, pline de morţi, plecaţi din ţară sau cu domiciliul schimbat pe altă localitate, dar şi fără mulţi alţii mutaţi în Bucureşti dar neprinşi în listele respective; şi evident că nici anuarul statistic nu este sută la sută corect; deci evident că pe liste sută-la-sută precise nu se poate lucra în ţara relativului absolut…
oricum, portocalii, nu vă faceţi griji, hypo n-are nicio şansă să se apropie în primul tur de o cifră la care să poată începe o astfel de discuţie… deci n-aveţi motive reale de îngrijorare…
aprilie 26, 2008 la 11:17 am
Sfintele Sarbatori de Paste sa va aduca liniste in suflet, multa bucurie, sanatate, fericire si puterea de a darui si ajuta semenii.
aprilie 26, 2008 la 11:23 am
http://inclusiv.wordpress.com/2008/04/26/sorin-oprescu-a-invins-sistemul-ticalosit-sau-s-a-dat-de-partea-lui/
aprilie 26, 2008 la 11:56 am
Tandem Oprescu-Diaconescu pentru ce? Prefect-primar? Primar-bagator de seama? Sau Presedinte-premier? Dar, in acest caz, tu…?
Sincer, asa cum arata lucrurile acum, eu vad un trident: Oprescu-Nastase -Diaconescu = Presedinte-Premier-Ministru de externe. CRed ca ar fi formula castigatoare in niste alegeri. Dar, “scheletii” din dulapul vostru comun (al tau si-al doctorului) s-ar putea sa faca imposibila o astfel de formula. Oricum, dupa cum il stii pe Oprescu, el nu actioneaza pe planuri cu bataie lunga, e mult mai boem decat tine. Prin urmare mingea e in terenul tau, unde cresc mai multa luciditate si mai multa ratiune.
aprilie 26, 2008 la 12:46 pm
Si un Paste fericit pentru dl Nastase. La cit l-am siciit, merita si dumnealui macar o urare.
aprilie 26, 2008 la 12:46 pm
Paste fericit, Aya.
aprilie 26, 2008 la 1:05 pm
Paste fericit tuturor celor care au avut rabdarea si toleranta sa-mi citeasca productiile de pe acest blog. Sa va fie ouale rosii.
aprilie 26, 2008 la 1:12 pm
@
Adrian
“E pacat ca in PSD calitatea resurselor umane (excelenta) nu convietuieste mereu cu eficienta folosirii acestora (cum vi s-ar fi parut un tandem Cristian Diaconescu - Sorin Oprescu?).”
cand au stat, in ultimii 60 de ani doi intelectuali romani “umar la umar” pt o cauza nationala, pt a construi un nucleu solid al societatii civile, ori pt a articula o miscare politica de substanta?
ce a facut generatia noastra in anii `70?
unde am fost noi in `77? dar la arestarea si uciderea lui Gh. Ursu, parca intelectual?
iti mai amintesti -intrebare valabila pt multi altii care, azi, se dau disidenti ori ca ar fi “macinat” discret si eficient sistemul comunist din interior-
iti mai amintesti ce articole scriai in presa vremii la acea data? …retoric, intreb.
…trufia, orgoliul, lipsa solidaritatii ca fenomen de clasa sociala, dar si suspiciunea si teama de delatiune, de tradare, probabil, “o viata comoda “, “fara complicatii”, au caracterizat, in ultimii 60 de ani, intelectualul roman, aceasta clasa sociala determinanta pt evolutia unei societati.
Adrian, nu crezi ca ce s-a semanat in anii `50-`60 culegem acum …si, probabil, inca multi ani de acum incolo.
…..istoria nu iarta si nu uita nimic.
PS.
- prin inlocuirea lor repetata “pana “i-a saturat” pe amatorii de baterii de chiuveta, “moca”.
referitor la dl dr. Oprescu.
in 2000 intr- emisiune radio, unde erea invitat, l-am intrebare daca are un program concret si aplicat de combatere a coruptiei din administratia locala a Bucurestilor, a modului cum se fura, de-a dreptul pe fata, in admistratia locala.
mi-a raspuns, dandu-mi exemplu maniera in care, la spitalul municipal unde erea director, a reusit sa stopeze fenomenul furtului …de baterii de chiuvete !!! -probabil ca se cerea pe piata
am ramas “fara sonor”, pret de cateva secunde, stupefiat de raspunsul franc -ii multumesc pt asta- pe care l-a furnizat live, apoi aproape instinctual l-am intrebat:
“pe banii cui ati inlocuit dle dr. Oprescu, de N ori, bateriile de chiuveta”?
…a tacut incurcat …apoi a continuat spunandu-mi ca:
…”pai, suntem amandoi baieti nascuti in mahala”!!! -ii spusesem ca m-am nascut, copilarit si ca am trait pana in `82 zona cartierelor Opereta-Parcul Carol si probabil ca aceste cartiere asa se vedeau din Primaverii!!!- si stim bine amandoi -de unde stia cum cred eu ca se rezolva furturile???!!!- cum se rezolva astfel de lucruri, HOTIA ca mod de-a exista, ca mod de viata.
…dialogul s-a intrerupt ….”gazda” multumindu-mi pt interventie.
(se vede ca este de stanga!
…”ajuta” pe oricine …si material.)
o intrebare: din avutul cui?
Adrian, sunt curios daca si-a schimbat intre timp “opinia”, modul de-a rezolva coruptia si hotia din administratia locala.
am rugamintea, daca nu consideri a fi o impertinenta, de-al intreba, eventual in numele unui bucurestean, pe dl Oprescu, daca si-a schimbat intre timp “strategia” de combatere a coruptiei si hotiei din administratia Bucurestilor, ca tot l-a citat, ori este concluzia domniei sale???!!!, deunazi pe baselu cu celebra sintagma; “sistemul ticalosit”.
…apoi mai vedem ce planuri concrete, gata de pus in opera, are pt Bucuresti.
PPS
tot mai crezi ca tu esti tinta mea?
….cum te simti, ce trairi ai, cand ti se ridica ode, osanale? ori esti pus la stalpul infamiei? …..recunosc, este o provocare pt oricine.
o sugestie, obijnuieste-te ca, atat timp cat vei fi politician sau in administratie, lumea sa te tina sub MICROSCOP si sa-ti interpreteze, judece, orice “gest”, trecut, prezent sau viitor. este una dintre regulile sistemului democratic ….occidental. …ne convine? ….ni se potriveste mentalitatii noastre….?
aprilie 26, 2008 la 1:42 pm
@AN
Sarbatori fericite alaturi de familie si de prietenii adevarati!
aprilie 26, 2008 la 2:05 pm
Stimate d-le Nastase,
Va rog sa primiti cele mai sincere multumiri pentru informatiile dvs. directe si obiective pe care le lansati pe acest blog.
Si pentru ca maine e o Mare Sarbatoare crestineasca, imi permit sa va adresez pe aceasta cale, dvs., familiei dvs. si tuturor cititorilor blogului, cateva ganduri sincere:
==============================================
Pentru ca se apropie Pastele, ingerii luminii deschid porti, concerteaza, dezumbresc si pogoara spectrul iubirii divine din nou - acest model al intregii creatii - “intru auzitul, vazutul, adanc traitul si intelepciunea truditorului”.
Pastele este unul dintre cele cateva momente de peste an cand:
·ne oprim putin din agitatia vietii de zi cu zi si ne privim sufletele;
·ne amintim si meditam la cuvinte precum credinta, speranta, lumina, iertare, incredere, rabdare;
·ne gandim la un sens al vietii si la un nou inceput;
·ne propunem sa fim mai buni si mai ingaduitori cu semenii nostri. Sa le acordam mai multa atentie. Sa le umplem viata de bucurie si sa-i sprijinim sa-si indeplineasca dorintele;
·reunim intreaga familie, ne jucam cu copii nostri, ne vizitam prietenii, facem planuri de vacanta.
Fie ca Sfanta Sarbatoare a Pastelui sa va aduca, dvs. si celor dragi, sanatate, pace si liniste, sa va lumineze sufletul si viata.
Fie ca toate virtutile crestine sa reinvie in clipa aceasta, in fiecare dintre noi, aducand cu ele seninatatea, limpedele adevar si armonie.
Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va insoteasca pasii pe drumul vietii.
PASTE FERICIT!!
==============================================
Cu stima,
COSTI (CIB) ,
-un simplu membru PNL nemultumit-
aprilie 26, 2008 la 2:23 pm
Ca de fiecare data prea diplomat !!!
As fi preferat un raspuns mai transant !(referitor la Oprescu !
Paste fericit , fie ca Lumina Divina sa va aduca pace in suflet si fericire linga cei dragi !
aprilie 26, 2008 la 2:26 pm
aprilie 26, 2008 la 3:17 pm
@ PAŞTE FERICIT, cu sănătate şi linişte în suflete, tihniţi strânşi în jurul unei mese cu familia ori cu cei ce vă sunt aproape sufletului.
Atât vă doresc tuturora, că de restul fiecăruia îi vine sarcina de a griji după dorinţă şi chemare.
Să ne-auzim sănătoşi la vremea unui „Hristos A Înviat!” care să ne ţină loc de Bun (re)găsit, după ce vom petrece această noapte nu doar cu faţa luminată de lumina sfântă a lumânărilor, ci şi cu sufletele luminate de speranţă în mai bine şi în mai puţină ură; şi după ce vom fi înălţat spre Ceruri…
http://www.trilulilu.ro/razvy2005/ffeaaa4a03e2f8
aprilie 26, 2008 la 3:36 pm
PASTE FERICIT CU SANATATE SI TOT BINELE DIN LUME !
urez din suflet gazdei noastre - dl. Nastase si familiei domniei sale, speranta noastra spre mai bine din 2009 !
PSD-ului UNITATE si decizii mai intelepte legate de doleantele maselor, nu doar a unora din partid !
TANDEMUL OPRESCU-DIACONESCU AR FI IDEAL (la varianta asta nu ma gandisem, 2 intelectuali fini si reprezentativi, seriosi, bine intentionati) !
SECONDATI DE ONTANU, VANGHELIE precum si de PC (PIEDONE, CODRIN STEFANESCU), de ce nu si GUSE cu ai lui tineri … capitala ar fi salvata !
MARE PACAT CA VOTURILE STANGII SE IMPART ACUM IN ACEST FEL !
VOI VOTA OPRESCU, DAR SINCER, CU UN MARE REGRET PENTRU DIACONESCU-PSD !
aprilie 26, 2008 la 3:41 pm
Daca m-am referit in cateva randuri la C. Diaconescu inca ceva:
Reactia de ieri a lui Diaconescu mi se pare demna si corecta. Ce ar trebui el sa regrete in primul rand este ca stiind ca O. sta mai bine cu mult fata de el in sondaje(un PSd-ist ne-a comunicat ieri chestia asta ceva de ordinul a 40%), a acceptat decizia lui Geoana si mai cui o fi fost, ceea ce l-a transformat intr-un candidat manipulat politic ceea ce este cam jalnic. Imi pare foarte rau ptr el dar are nevoie nu de ouale de la Cornu, ci de unele adevarate, mexicane, ceea ce ste foarte greu dar cine stie este inca suficient de tanar ca sa mai existe o speranta. Daca tot din lasitate si-a desfiintat blogul ii transmit acestea aici si la AN, in loc sa-i comunic direct opinia mea. S-a cam speriat, desigur coincidenta este intamplatoare cam cand am inceput sa-l iau eu l-a intrebari si a fugit din virtual.
Ma alatur urarilor Instalatorului caruia ii spun totodata ca are dreptate in continuare si vorba lui Noica, exactitudinea nu descrie intotdeauna perfect adevarul.
aprilie 26, 2008 la 3:44 pm
@ Nahas
Din exprimarea mea nu rezulta ca eu as fi neobisnuit…
….ah, si totusi, iti marturisesc ca sunt neobisnuit!
Iata , desi intrebarea ta este lejer nepoliticoasa ( cel putin),am raspuns, si inca, iti mai spun ca am urmarit cu interes postarile dumitale, care lasand la o parte exprimarea cam brutala,au sens.
Neobisnuit de prietenos, Maxi!
aprilie 26, 2008 la 4:44 pm
Sarbatori fericite gazdei noastre si tuturor oaspetilor din acest spatiu virtual. Dumnezeu sa ne dea tuturor gandul cel bun in luminata noapte a Invierii.
aprilie 26, 2008 la 4:46 pm
Leo, de obicei eu nu dialoghez cu politrucii si probabil ca esti singura exceptie; mai intii incearca sa depasesti bariera psihologica de a te exprima in termenii vopselei de oua. Daca nu reusesti, atunci stai intre - cum se zice? - talentatii vopsitori romani (in rosu, portocaliu si alte una-doua culori pure). Am scris comentariul azi noapte pe la doua cind nu-mi ardea de socoteli, dar poti sa le faci tu precis: dupa afirmatile din media, pretentia initiala la 35000 de semnaturi valide ar corespunde unui total in listele electorale de 1750000 electori. Avocatii dlui Oprescu, tot din spusele presei, au prezentat anuarul statistic unde ar fi scris ca avem in Bucuresti un total de 1500000 electori, ceea ce coboara necesarul semnaturilor valide la 30000. Retine ca sunt datele oferite de media. Deocamdata judecam pe ele. Am avea de-a face cu o diferenta de nu mai putin de un sfert de milion de electori, sau de un raport de 250000/1750000 daca ne raportam la listele electorale, ori de 250000/1500000 daca ne raportam la anuarul statistic, adica o abatere de peste 10 procente. Procentul aproximativ de la care ar putea incepe balamucul ar fi de 42,86 la suta, nu prea departe de acel procent dat la ocheala azi-noapte. Daca a gresit media atunci am gresit si eu, in fine tu poti lua si listele electorale si anuarul statistic si poti socoti si mai precis. In rest, cit timp nu esti intrebat de santate, fii amabil si stai in banca ta.
aprilie 26, 2008 la 6:02 pm
sarbatori fericite si luminoase!! Paste fericit! gazdei noastre , familiei sale si noua tuturor romanilor!!
aprilie 26, 2008 la 6:11 pm
Domnule Nastase, vin sarbatorile de Pasti….
Dupa ce potolitzi matzul si odihniti ficatul , mergeti va rog si in Justitie.
Sorin Oprescu, este un exemplu pentru toti politrucii din acasta tara.
Si-a dat demisia chiar din acest partid plin de corupti si talhari.Dansul chiar daca este “baiat de cartier” se descurca si fara gasca.
Nu mai simtiti deloc cum merge treaba in Romania???…lumea nu mai este chiar atat de fraiera, se bazeaza acum pe oameni adevarati nu doar pe vorbele bine ticluite ale partidelor.
Lectia Oprescu&Justitie, trebuie invatata si de dumneavoastra !
Este cel mai bine vazut om politic independent din Bucuresti.Daca intr-un an de zile,la PMB, rupe capetele mafiotilor, ajunge Presedinte.
Paste fericit, Sorin Oprescu !
p.s- sunt oameni in PSD pt. care am tot respectul, nu toti sunt corupti.
aprilie 26, 2008 la 6:15 pm
Stimata Doamna Corinne CRETU,
In primul rând va multumesc pentru sustinerea lui Cristian DIACONESCU in renasterea social democratiei europeene din ROMANIA.
Sfânta Inviere sa se asocieze si cu ruperea de trecutul ticalos a celor care au luat puterea in dec 89.
Va urez un Paste fericit
aprilie 26, 2008 la 6:36 pm
Un Paste Fericit si din partea mea, caldura sufleteasca si tot ceea ce doriti Dumneavoastra,
Cu prietenie ,
Petrisor Socol
aprilie 26, 2008 la 7:22 pm
Va doresc, tuturor, o sarbatoare pascala linistita, calda, care sa va aduca lumina in suflet si linistea sufleteasca, intelepciunea si dragostea de semeni!
Sa speram, impreuna, ca prin Moarte vom putea scapa de povara pacatelor, iar prin Renasterea in Lumina Credintei vom putea birui intunericul!
aprilie 26, 2008 la 7:40 pm
HRISTOS A INVIAT!
aprilie 26, 2008 la 9:25 pm
Sărbători Pascale Fericite!
aprilie 26, 2008 la 10:20 pm
In primul rand”paste fericit”. Si acum… M-am intrebat de fiecare data de ce Adrian Nastase este atat de hulit in presa ? ca doar e intelectual si am gasit si raspunsuri…se pare ca cei mai multi dintre noi suntem construiti , poate educatiei pe care am primit-o , sa judecam oamenii in functie de judecata maselor si sa tragem concluzii pripite , cu privire la majoritatea evenimentelor care trec pe langa noi , dar am ajuns la concluzia ca judecata ii apartine fiecaruia dintre noi. M-am gandit si la dumneavoastra ca la un om care vrea sa faca ceva si ca la un mason si ca la un raufacator si am gasit unele raspunsuri in fiecare dintre aceste personaje. Cred ca sunteti din fiecare cate putin , cred ca in fiecare dintre noi exista o parte buna , una de mijloc si una rea . De fapt nu putem judeca corect oamenii din jur pentru ca ne gandim doar la ziua de maine, rareori la ziua de ieri si niciodata la ziua de azi. ne-am putea numii “oamenii zilei de maine”. am stat si mi-am pus intrebarea “de ce nu ne gandim nicidata la ziua de azi la clipa pe care o traim” si am zis pt ca trece prea repede , dar daca ne-am gandii am face lucruri mult mai bune . De ce ne gandim la ziua de azi doar atunci cand vine sfarsitulzilelor? cate am putea face daca ne-am gandii in fiecare zi la clipa pe care o traim , daca nu ne-am mai gandi la ziua de maine decat ca la o consecinta a zilei de azi. Si atunci mi-am zis “se pare ca domnul Adrian Nastase se gandeste doar la ziua de azi”, probabil de aia mai apare cate o Tamara , probabil din cauza asta suntem atat de cazuti in cap , poate pt ca nu intelegem mesajul…. Si ce caracterizare sa-i fac eu domnului Adrian Nastase.. can el vrea binele lui mai mult decat orice. Pai am sa spun asa..Domnul Adrian Nastase este tipul de politician perfect , carisma , tenacitate, pervers, constient de momentul in care poate intra in joc, si intotdeauna atent. pt asta va stimez si va promit ca o sa aveti votul meu orice ar fi. cu stima Razvan Teodorescu. P.S. nu fostul ministru al culturii ci Eu un om care va respecta pt ca stiti sa traiti clipa.
aprilie 26, 2008 la 10:29 pm
Domnule Adrian Nastase va urez un PASTE FERICIT alaturi de Doamna Dumneavoastra si de cei doi juniori! O primavara frumoasa si SUCCES in lupta ce vine/va veni/a venit!
aprilie 26, 2008 la 10:30 pm
@Adrian Nastase
va doresc un Paste fericit, plin de lumina si incredere in viitor, plin de speranta implinirilor si de certitudinea succeselor!
aprilie 26, 2008 la 11:03 pm
Mihnea Georgescu, exagerezi, daca se minte se poate da in judecata. nu ai nici un argument. AN, nu a dezmintit ?
aprilie 26, 2008 la 11:09 pm
Domnule Preşedinte,
Vă urez Sărbători Pascale Fericite alături de cei dragi şi un… AN plin de succese!
aprilie 26, 2008 la 11:54 pm
O seara MAGICA
http://inclusiv.wordpress.com/2008/04/26/multumesc-romania-cazul-matei-a-fost-rezolvat-financiar/
aprilie 27, 2008 la 12:02 am
“HRISTOS A INVIAT” PACE PENTRU TOTA LUMEA. AR FI BINE C TOTI
CARE POSTEAZA SA FIE MAI INDULGENTI CU COLEGII DE BLOG .
PASTE FERICIT.
aprilie 27, 2008 la 3:14 am
@
Adrian Nastase
Ai cuvant care se in-trup-eaza, stiu asta. Si esti benefic.
Inseamna ca voi fi bine.
(Astfel, se va implini si urarea “la cat mai multe propuneri!”).
HRISTOS A INVIAT !
aprilie 27, 2008 la 12:30 pm
In primul rand sarbatori fericite.
Un tandem Diaconescu-Oprescu imi pare mai curand o risipa de resurse umane pentru primaria capitalei. Dar problemele in campania din Bucuresti au aparut nu din excesul de resurse umane si din criza generata de domnul Vanghelie care nu prea este o “resursa umana ” decat daca PSD vrea sa intre in afaceri cu mititei si revelioane sau cu mafia daca te iei dupa ce se zvoneste despre onor presedintele psd Bucuresti.
Domnul Oprescu era cel mai bun si cel mai porpular candidat si nu a fost selectionat. Asta este o probelma de leadership.
Situatia imi pare mai curand de criza in PSD care apare ca un partid care se scufunda.
Un fost lider marcant al PSD declara raspicat ca alegerile din 2000 au fost trucate in urma unei intelegeri murdare a PSD-PD. Una din doua ori fosta valoraosa resursa umana are obsesii paranoide ori PSD este un partid putred de corupt. In cazul cel mai fericit ca psd nu este corupt are o mare problema cu resursele umane la varf si motivatia liderilor.
Iar acum mai are si alta problema de ce sa voteze algetaorii de stanga un partid lipsit de uniatte si din care explodeaza mereu scsandaluri si nu viitroul partid al lui Oprescu care din cauza demisiei de “scarba ” a domnului Oprescu are prin ricoseu o imagine curatata de zvonurile depre coruptia PSD.
aprilie 27, 2008 la 12:42 pm
In cazul cu caseta de la Cotidianul tacerea dumneavoastra nu este de aur.
Daca este autentica dovedeste ca un cel putin un fost membru al guvernului era corupt.
Ati fi putut explica de ce firma EDF a fost socasa de pe Otopeni si argumenta ca daca au dat intr-adevar mita de ce au fost totusi scosi.
Nu sunt expert criminalist in coruptie am ceva dubii asupra castei. Nu cred daca mita la nivel inalt se dicuat direct cu membrii guvernului sau ca mituita ar fi spus cu nonsalanta ca 95% sunt pentru dvs adica vezi doamne de aia esre asa scump ca trebuie mituit un prim ministru. Nu cred ca mita guvernamentala se negociaza ca la piata. Dar sa vedem ce iese din ancheta. Este totusi o acuzatie serioasa si cu ceva dovezi.
Nu cred ca re nici o legatura cu intentai Dvs . de a candida la presedintie mai este un an jumatate pian atunci dar mi se pare ca are are legatura cu faptul ca firma care a furnizat caseta are un proces la Curtea de arbitraj cu statul roman si a scos deci la momentul oprotun dovada ??
ca a fost eliminat arbitrar de la Otopeni.
aprilie 28, 2008 la 11:12 pm
Lumina lina sa aveti in suflet,lumina calda in casa,lumina blanda si dreapta in cuvinte si in gand…
Si acum sa va supun atentiei o problema acut de dureroasa. A murit poetul Cezar Ivanescu, poate alaturi de Adriam Paunescu, cel mai mari poet roman inca in viata( pana acum cateva zile). Se zice, si cred ca pe buna dreptate, ca moartea i s-ar datora marseviei si ticaloasei presiuni a celui mai infect instrument existent azi in structurile statului, si ma refer la CNSAS… Se mai zice ca nefericitul de Mircea Dinescu nu ar fi strain de mizerabila calomnie, de infeca lucratura( a se vedea articolul din J. N. al lui Miron Manega)… Din acelasi cotidian am aflat ca Uniunea Scriitorilor s-a spalat pe maini ( e perioada “spalarii”)si ca a ramas indiferenta, ba chiar s-a opus depunerii sicriului in incinta unei cladiri apartinandu-i, si ca de asemenea POETUL nu a putut fi inmormantat in cimitirul Belu… Asta in conditiile in care unei persoane extrem de controversate, respectiv Monica Lovinescu, i se acorda onoruri nationale, e decorata postmortem cu cea mai inlta distinctie a tarii iar ramasitele ii sunt transportate cu avion oficial si primite cu ooruri militare… E o nedreptate strigatoare la cer, e o drama, e o crima, dle Nastase… Si cred ca ar fi cazul sa luati pozitie principiala, omeneasca, de bun simt, in fata acestei nedreptati…Cu deosebit respect.
aprilie 28, 2008 la 11:15 pm
Postarea referitoare la Cezar Ivanescu imi apartine… Cu scuze. Robespierre
aprilie 29, 2008 la 3:43 pm
Domnule Adrian Nastase,
Doresc sa fac un comentariu pe marginea mizeriei din “Cotidianul”, referitoare la dumneavoastra: nu va suparati, dar nu va inteleg , atitudinea dumneavoastra, este cam slaba. Eu ma duceam peste ei si ma luam cu ei de gat. Le spuneam: haideti baieti sa vedem, care pe care. De ce partidul drag PSD nu reactioneaza?. Aoleu domnule Geoana, plecati odata din fruntea partidului.
aprilie 29, 2008 la 4:08 pm
@ Maxi
Pentru ce să ne ascundem după deget, când adevărul ne izbeşte cu pumnul în piept: da, există alegători obişnuiţi, şi da, tălică nu eşti unul dintr-aceia!
Alegătorul obişnuit, încadrat în mare în imuabila lege a lui Paretto a lui 80:20, este acel alegător care nu numai că nu se informează, din surse variate - ziare, televiziuni şi, de ce nu, bloguri, dar nici măcar nu îl interesează cestiunile care influenţează mersul cetăţii. Alegătorul obişnuit este acela care face sensul inepţiilor de gen micul electoral, punga cu ulei şi făină, ori mai elaborata sticlă de vin pedelacheee, lozingi găunoase de genul „să trăiţi bine” ori diversiuni gen termopanele din Zambaccian, şamd.
Din păcate tot alegătorul obişnuit, şi asta nu doar la noi, ci în toată lumea, e acela care înclină balanţa într-o parte sau în alta, pentru că, la fel ca la nivelul alegătorului, şi la nivelul aleşilor există masa largă de politicieni „obişnuiţi”, acei ticăloşi ori doar proşti care acaparează puterea doar pentru ei, imuni la problemele reale ale societăţii care va fi investit încredere în ei. Or acestora le convin mijloacele electorale sus-numite, prin urmare pentru nimic în lume n-ar face ceva pentru a ridica nivelulul de cultură politică al electoratului. Iar dacă nimeni nu ar îndrăzni să pună problema utilităţii unui test de minim IQ politic al acelora chemaţi să exercite un drept de vot (poate, totuşi, prea universal) pentru care, poate, au tot atâta chemare şi aplecare a-l exercita pe cât au în a-şi croi un destin decent în viaţa proprie, cred că acel partid politic care ar impune un astfel de criteriu în selectarea reprezentanţilor proprii, făcând uitată clasica înfruntare între găşti de interese pentru care noţiunea de doctrină e ceva absolut abstract, ar oferi cu adevărat acel altceva în materie de politică. O politică bazată pe principii şi doctrine, nu pe găşti de interese. Desigur, de-aici încolo intrăm în zona idlilicului, deci să rămânem ancoraţi în realitate: da, există alegători obişnuiţi. Şi nici măcar ei nu au vreo vină pentru asta! Falşii pudici care se declară însă oripilaţi că cineva afirmă că aceştia există însă, da, aceştia sunt mai mult decât vinovaţi, sunt perverşi…
aprilie 29, 2008 la 5:14 pm
Hristos a inviat!
Louis Ferdinand Celine intr-un pamflet scrie despre el urmatoarele:
“Nu mi-am ridicat niciodata cartea de alegator si nici la vot nu ma duc caxi oricum idiotii sunt cu mult mai numerosi decat cei cu scaun la cap.”
Aceasta este cu adevarat o problema, caci mai zise cineva :prosti, dar multi etc,etc, o problema careia eu nu i-am gasit rezolvarea, alta decat trecerea timpului si asumarea patimirii acestei treceri.
aprilie 30, 2008 la 1:45 am
Adevărat a înviat!
Nu ştiu dacă cea mai bună soluţie, odată diagnosticată boala, e să privim impasibili şi blazaţi cum se stinge „pacientul” sub ochii noştri! Altfel s-ar chema că, într-un fel, cam vedem tot atâta utopie în democraţia pe undeva sinonimă cu prostocraţia, cam câtă au indus alţi prostocraţi într-o ideologie născută, ca orice ideologie, într-un creier de gânditor şi spulberată de practica vieţii subjugate implacabilului legii Pareto, lege ce-a funcţionat la fel de bine şi-n comunism, chiar dacă sarcinile de plan cincinal ar fi vrut altfel.
Dealtfel ştiu pe cineva care, oricât şi-ar clama blazarea, numai pasiv nu este în atitudinea lui de re-educare a unui oarecari blogger care, chiar dacă nu-l încântă prin coloratură, măcar îi trezeşte o cât de mică speranţă că „operaţia” nu-i tocmai în van.
Reeducând de pe astfel de platforme ca aceasta pe acei politicieni reeducabili, prin mărunte seminţe azvârlite pe un teren pe care-l sperăm a fi fertil, noi, anonimi pioni ai demos-ului ne-obişnuit, sperăm să vedem purtat rodul ogorului la care trudim înapoi spre un demos în care noţiunea de obişnuit şi ne-obişnuit să-şi răstoarne sensurile.
aprilie 30, 2008 la 10:24 pm
Si cand sunt de acord cu ei, unii nu rezista in a-si mai da cu parerea…
aprilie 30, 2008 la 10:26 pm
@P. Socol
Mai Petrica,
Da-i tu in judecata pe cei de la Cotidianul in baza dreptului tau de cetatean onest de a fi corect informat. Cere-le si un milion despagubiri si daca castigi imi dai si mie o bere.
mai 1, 2008 la 10:49 am
@ion adrian
Domnule, nici acum nu sunteti convins ca politica editoriala de la “Cotidianul” este facuta de tandemul Vantu-Basescu?
mai 1, 2008 la 10:50 am
@ion adrian
Eu n-am de ce sa-i dau in judecata, sa-i dea Domnul Nastase ca are suficiente motive
mai 1, 2008 la 1:38 pm
@Petrisor,
Un proces este o arma cu doua taisuri si eu cred ca cei de la Cotidianul abia ar astepta sa ajunga in justitie adusi prin grija dlui Nastase si cu acesta ca adversar, care de aceea nici nu o face ci numai se vaicareste in cele patru zari.
mai 1, 2008 la 2:17 pm
Petrisor,
Detaliaza tu de ce ar trebui sa fiu convins ca se face aceea politica mai mult decat ca s-ar minti sau s-ar spune adevarul s-au s-ar emite opinii pe care si eu le-as putea emite si fiindca ma provoci si cum tot a trecut Pastele si cum tot doream sa comentez niste articole din Cotidianul uite ca o fac chiar aici in raspunsul catre tine care va fi astfel un raspuns foarte amplu.
In pagina de ieri miercuri 30 aprilie produsa de invitati si editorialisti se abordeaza trei probleme toate importante:
a. Prima si cea mai importanta este cea referitoare la scaderea productiei de hrana pe terra ceea ce inseamna confruntarea cu mari probleme si autorii respectiv Cristian Parvulescu cu articolul “Revoltele foamei” si Daniel Oanta cu articolul “Criza si spectrul foamei” trag un semnal de alarma observand lipsa totala de interes a responsabililor nostrii fata de asemenea probleme esentiale;
b. Al doilea subiect abordat din stricta si jalnica noastra actualitate politica este bineinteles problema candidaturii dlui dr. Oprescu.
In primul articol intitulat “Tata si Oprescu”, lin Fumurescu, un analist fin, care preda stiinte politice in USA, pornind de la experienta de medic cu “M” a tatalui sau conchide ca in raport cu scara stricta de valori medicale ale acestuia, de acum incolo Oprescu daca a fost vreodata calificat ca un medic important de acum s-a descalificat prin intrarea in politica si citez:
“Oprescu poate ca pentru Bucuresti ar putea fi chiar un primar excelent. Medic insa nu va mai fi niciodata-daca va fi fost candva. De meseria asta nu-ti bati joc”
Pentru cei interesati articolul este la linkul:
http://www.cotidianul.ro/tata_si_oprescu-44567.html
In al doilea articol pe tema Oprescu intitulat “Basescu sau Oprescu” durul si necrutatorul ziarist care este Pavel Lucescu despre care in nici-un caz nu se poate spune ca este fan Basescu scrie un text pe care nu-l comentez el trebuie citit concluzia fiind ca de fapt Oprescu/Diaconescu reprezinta miza reala a PSD in care aripa Geoana(Diaconescu) ar putea colabora cu Basescu in timp ce aripa Iliescu-Nastase et co cu Oprescu la dat la gioale ar fi cea contra lui Basescu si ca asta s-ar juca de fapt.
Mai multe in articolul al carui link il voi da in partea II a postarii caci cica daca dau mai multe linkuri, postarea ramane indefinit la moderat.
Daca se vor intercala si alte postari, scuze caci eu acum le scriu.
mai 1, 2008 la 3:28 pm
@Petrisor,
Partea II-a
Linkul referit este:
http://www.cotidianul.ro/basescu_sau_oprescu-44630.html
c. Si cel de al treilea subiect tot din actualitate si pentru blogul acesta cel mai important implicandu-l direct pe dl AN.este tratat in articolul “Tonomatul Adrian Natase” scris de cineva care am constatat ca nu-l iarta deloc pe AN si ma refer la Dorin Petrisor(ce nostima coincidenta de nume mic cu nume de familie).
Ce spune dl Dorin Petrisor ? Pai imi da mie un argument pentru prima alternativa a urmatorului rationament logic privind raportarea lui AN la propriile dosare.
Ce constat eu cand analizez toata aceasta problema a dosarelor deschise pe numele lui Adrian Nastase:
Constat ca dl AN face tot ce poate ca sa evite sau sa intarzie ca dosarele dsale sa junga pe masa judecatorilor.Acesta este un fapt pe care nimeni nu-l contesta.
Dl AN motiveaza acest comportament nu neparat direct, explicit dar destul de aproape in a fi explicit, mai ales prin ajutorul dat de blogeri spre exemplu, care expliciteaza ceeace doar sugereaza dl AN(caci ar putea fi lovit cu un proces de calomnie de catre DNA), si anume ca DNA este nici mai mult nici mai putin decat unealta docila a dlui Basescu, si nu stiu cate dovezi are DNA contra lui AN, dar vad ce dovezi are AN contra DNA, adica numai prezumtii si procese de intentie(noroc cu salvarile procedurale si de concursul celor 322), ca si contra ziaristilor care -l acuza de coruptie in timpul guvernarii sale.
Desigur ca nu aceste vaicareli l-au salvat pana acum, ci zidul de protectie ridicat de Parlament si CC.
Dar din doua una :ori dl AN are dreptate si atunci rezulta ca el pe drept nu are si nimeni nu ar trebui sa aibe incredere in justitie, desi abie ieri alaltaieri Oprescu, omul lor a spus ca are incredere, dar atentie, cu observatia ca AN nu este un justitiabil oarecare, ci ca prin tot ce a facut si pozitiile avute din 89 si pana in 2005 este unul din creatorii acestui sistem juridic(si se vede caci la CC sunt inca multi tributari FSN,PDSR de fapt in start tributari PCR), ori dl AN minte si atunci rezulta ca este culpabil adica corupt promotor al coruptiei pe care toti o vedem si o simtim fara a-i avea in instante si pe autori.
repet din doua una, tertium non datur si ambele zau nu stiu care mai mult sunt descalificante si fac din AN un jalnic personaj politic.
In partea a treia voi posta ptr amatori si linkul articolului lui D.P. care m-a ajutat sa construiesc prima alternativa a rationamentului de tert exclus.
mai 1, 2008 la 3:33 pm
@Petrisor Socol,
http://www.cotidianul.ro/tonomatul_adrian_nastase-44628.html
FINE
mai 1, 2008 la 3:40 pm
@Pertrisor Socol
Al treilea link nu vrea sa intre nici la postare . O fi acest ziarist Dorin Petrisor persoana non grata pe aici?
FINE
Ps L-am postat din greseala si pe firul urmator. Scuze.
mai 1, 2008 la 3:41 pm
Erata: Al treile link nu vrea sa intre nici la moderare.
mai 1, 2008 la 6:57 pm
@ion adrian
Asta nu mai stiu de ce nu vi-l publica, nu tine de mine
mai 1, 2008 la 6:59 pm
@Pavel Lucescu, durul si necrutatorul? Poate catelul de curte
mai 1, 2008 la 7:01 pm
@ion adrian
Dar despre ceea ce scrie mai jos ce parerea veti?
http://inclusiv.wordpress.com/2008/05/01/stiati-ca-realitatea-tv-incaseaza-bani-de-la-bugetul-de-stat/
mai 1, 2008 la 10:37 pm
@ Toti cei ce posteaza aici
Sotia mea, mai priceputa in acest domeniu, mi-a spus ca pot spune inca pana la sarbatoarea Inaltarii “Cristos a inviat!”.
Cer scuze, dar nu am putut face acest lucru la timp, fiind plecat din tara.
Sanatate si zile frumoase tuturor.
mai 1, 2008 la 11:01 pm
@ Leo
Am fost plecat o saptamana la Hanovra si alta la Bruxelles si am simtit din plin frustarea de a fi absent de pe acest blog. Am citit desigur tot si cel mai regretabil lucru este ca cineva, de altfel remarcabil din punct de vedere intelectual, a “indraznit” sa va atribuie “calitatea de politruc”, pentru un “poet”, la fel de jignitoare si deplasata ca cea de “prostituata” pentru o virgina.
Dar oricum, in aceste zile trebuie sa avem puterea si taria de ierta “gresitilor nostri”.
Sa auzim numai de bine.
mai 1, 2008 la 11:31 pm
@ Dinu
Stimate Domn, apreciez “finetea” spiritului dumneavoastra pe acest blog, dar de asta data, va asigur ca va inselati.
Metoda de combatere a furturilor sugerata de Dl Dr. Oprescu in interviul din 2000, chiar functioneaza cu rezultate exceptionale, eu am pus-o in aplicare cu multi ani in urma si va asigur ca domnia sa avea dreptate.
Ceea ce dansul nu v-a putut spune, dar administratorul de la Spitalul Municipal sigur putea, este cine suporta costurile (nu este de condamnat, intrucat directorii, fie ei si de spital nu stiu adesea amanuntele).
Pentru o astfel de “politica”, in care va asigur ca sunt “expert”, costurile implicate de schimbarea repetata a lucrurilor “disparute” si eu am experimentat nu numai pentru baterii de chiuvete ci si pentru becuri de iluminat (prin anii 80 chiar nu se prea gaseau) si broaste de usi, sunt suportate in mod repetat nu de stat ci de salariatii ce lucreaza in respectiva incinta si trebuie sa aibe responsabilitatea inventarului de folosinta comuna. Va asigur ca dupa 2-3 becuri de iluminat disparute si imputate personalului , acesta avea grije ca becurile sa nu mai dispara, deci sistemul functioneaza.
mai 2, 2008 la 12:14 am
@ Leo,
Ce stiti despre Aya? Sper ca este bine.
Se spune ca realizezi ce reprezinta un om pentru tine abia cand nu-l mai poti contacta. Sincer sa fiu, cu tot respectul pentru eforturile facute de dumneavoastra, cu rezultate incontestabile, pentru mentinerea unui nivel intelectual constant ridicat pe acest blog, ii simt lipsa si sper sa revina.
Sa auzim numai de bine.
mai 2, 2008 la 11:47 am
@Eugeno,
Daca virgina este chiar virgina si nu este , este…
mai 2, 2008 la 11:49 am
@Petrisor,
Eu intotdeauna judec emisia si nu emitatorul.
mai 2, 2008 la 11:49 am
PS Asta o aplic chiar si ptr Vadim Tudor.
mai 2, 2008 la 11:52 am
@ eugeno
De ce oare trebuie să mă oblige dvs să pun în cui pe „tălică” tocmai când mă adresez unui prieten drag?
Înainte de toate, Hristos a înviat şi bine-acasă te-ai înturnat, dom doctor, c-aveam trebuinţă de cineva cu care să stau spate în spate, după ce o vreme a cam trebuit să asigur de unul singur acel loc de dat cu piatra, dacă ceea ce se cheamă cap nu prea dau semne a avea bicisnicii cu vocaţie de demolator ce-şi cam fac de cap p-acilea în lipsa „mamei” acestui blog.
Care e puţin plecată, din spusele sale, pe la încărcat de baterii în capitala europeană a luminii, Parisul. Dacă ar fi doar asta, poate ne-am bucura pentru ea. Dar se pare că la mijloc e şi o sănătate şubrezită. Aş zice eu, şi de toate acele energii negative pe care le-a preluat draga noastră Aya în lupta continuă cu toate agresiunile de varii feluri pe care ea se simte datoare a le prelua în apărarea unor convingeri intime întrupate într-un om ca toţi oamenii, supus greşalei, dar care pentru ea e THE ONE & LONELY, ADRIAN DE ROMÂNIA.
Iar, dacă dorul de mama care nu mai e, acolo, aşteptând vreun fiu să-şi amintească de ea şi s-o întrebe de sănătate, dacă vreme de-o vorbă bună n-or fi având în lupta continuă cu vânturile-valurile vieţii, nu are leac, dorul de mama Aya se împleteşte cu speranţa că se va-nturna cât mai curând aici, acasă.
Cât despre bomboana pe coliva tristeţii de a face ceea ce nu am vocaţia să fac precum Aya, da, a fost pentru mine aproape la fel de trist precum dorul de tălică ori de Aya, de prieteni, a fost spuneam aproape la fel de tristă acea lovitură sub centură primită de la cineva pe care-l consideram a fi deasupra masei amorfe portocaliu de maronie ce nu conteneşte să se reverse din varii direcţii şi sub varii forme peste nişte oameni aşezaţi la un pahar de vorbă. Se pare însă că românul n-a greşit nici când a strâns laolaltă vorbele „cine s-asamănă, s-adună”…
mai 2, 2008 la 4:13 pm
@ Leo
Stimate Leo, multumesc foarte mult pentru mesaj.
Multa sanatate, zile frumoase si sa auzim numai de bine.
mai 3, 2008 la 12:34 pm
@
Eugeno
dle doctor, ma bucura sa vad ca solidaritatea, macar de breasla, nu a murit, inca. ………felicitari!
cat priveste “finetea” spiritului meu…. este dreptul dvs inalienabil de-a va exprima liber, gandurile, ideile, umorile, de-a califica sau a descalifica.
insa, ….un bat are intodeauna doua capete…!!!!
dle doctor, ce as putea sa mai spun in fata argumentelor, “bouch bee”, -permiteti sa am si eu parerea mea- prezentate de dvs?
incerc o explicatie:
probabil, datorita “finetii” spiritului meu, nu am reusit sa sesizez subtilitatea, profunzimea, demersului domniilor voastre, in special a dlui dr. Oprescu, ca directori ai unor spitale, clinici, in eradicarea, a eficientei “tratamentului” prescris si aplicat pt combaterea ….furtului, endemic, de becuri si baterii de chiuveta in spitalele romanesti, a actului subtil-educativ pe care il aplicati de atatia ani cu atata succes si pe care v-ati hotarat sa-l promovati, pt binele cetatii, nu ma`ndoiesc, si in administratia locala, si de ce nu, si centrala.
nu toti suntem dibaci ….infailibili …..
aleasa pretuire…
mai 3, 2008 la 5:44 pm
@ dinu
dle Dinu, multumesc pentru mesaj.
Felicitarile dumneavoastra sunt total nemeritate, pentru ca nu de solidaritate, fie ea si de breasla este vorba, ci de dorinta de a contribui la corecta informare a celor ce citesc (inzestrati sau nu cu “finete a spiritului”), acest blog.
Stiu si dumneavoastra stiti la fel de bine ca mine, ca prin completarile furnizate cititorilor in postarea mea, am demontat efectul psihogen anti Oprescu, pe care dumneavoastra incercati sa-l induceti acestora prin prezentarea trunchiata a unei vechi informatii in postarea domniei voastre.
Respect dreptul dumneavoastra de a avea alta opinie decat a mea, dar va rog sa argumentati cu corectitudine si mai ales cu argumente valide, intrucat “explicatia” pe care dumneavoastra o incercati (expresia va apartine), nu poate convinge pe nimeni si fara argumente, asa cum bine stiti, oricine poate ajunge sa creada ca este infailibil.
Nu va contrazic in privinta betelor, ele au cu adevarat doua capete, dar mai puteti incerca.
pretuirea este reciproca.
mai 4, 2008 la 1:15 am
@
Eugeno
dle doctor,…………..

nu ati demonstrat NIMIC. ……nu erea nimic de demonstrat.
banuiesc ca o anumita stare emotionala va joaca mici feste. ….vedeti conspiratii si dusmani peste tot. asa o fi…
nu am “indemanarea” de-a venera politicieni. ….nimeni nu-i perfect!
restul, dle doctor, simple speculatii, exercitii de logica “primara” si retorica ….incipienta.
“batul” si cele doua capete ale sale se pare ca v-au dat de furca. nu-i niciun bai.
aceiasi aleasa pretuire.
ps
ma asteptam de la un suporter de stanga democrata sa se “bata” pt dreptul meu de a avea alta opinie decat a sa.
mai 4, 2008 la 10:53 am
@ dinu
de demonstrat era de demonstrat, şi dom doctor A FĂCUT-O: a demonstrat cum lucrează tactica portocalie a trunchierii unei informaţii, omiţându-se, paregzamplă, din prezentarea modului în care alt doctor a rezolvat o problemă, fix acel amămunt care făcea sensul măsurilor sale. a demonstrat superficialitatea silogismului cu care ai încercat, tălică aici, alte hieroglife ori anioni în alte părţi, să înlocuieşti un adevăr! DOCTORUL OPRESCU A FĂCUT O TREABĂ EXTRAORDINARĂ LA SPITALUL UNIVERSITAR! Atitudinea oamenilor de acolo faţă de el este fundalul ce accentuează demonstraţia lui eugeno!
fără vreo surpriză, constat că, inconştient, îţi descalifici şi singur intervenţia, printr-o, vorba Ayei, scăpare psihanalitică ce te face să remarci la alţii ceea ce de fapt vezi în oglindă: atitudinea tălică vădeşte decât „simple speculatii, exercitii de logica “primara” si retorica ….incipienta”.
în fine, sunt sigur că dom doctor, ca oricare dintr-aceia ce postează pe aici, nu sunt deranjaţi de OPINIILE portocaliilor, ci doar de faptul că, în lipsă de argumente care să le susţină, atunci când nu apelează la atacuri la formă, pentru că oricum fondul nu-l înţeleg, se mărginesc la a căuta imagini disparate care să le justifice obsesia lor pentru paiul din ochii altora, refuzând cu obstinaţie să accepte că întunericul ăla al conştiinţei ce li se reflectă în iris vine de la o anumită bârnă putregăită!
oricum, pentru cineva incapabil la veneraţie, nu pot să nu remarc prosternaţia permanentă în care vă aflaţi în faţa boului apis de la treicoceni, iar a vorbi despre asta unui eugeno care ÎN ABSOLUT NICIUNA DINPOSTĂRILE dumnealui nu a vădit altă veneraţie decât pentru forţa argumentului, şi asta într-o formă care n-ar putea deranja decât în măsura în care ADEVĂRUL DERANJEAZĂ…
mai 4, 2008 la 10:57 am
@ dinu
Şi, ca să nu-ţi vină idei care le-au mai ciocănit neuronul şi altora: te asigur că nu am vorbit neîntrebat! M-a întrebat conştiinţa ce cred despre ce zice eugeno, şi am răspuns! Iar, spre deosebire de chaturile pedelachee, aici nu se practică noţiunea de „a sta în banca ta”! Aici, cine are ce spune, spune. Din păcate, la fel fac şi unii care n-au nimic de spus…
mai 4, 2008 la 5:11 pm
@
Leo,
dle “avocat”, …..de circumnstanta, sa fi fost atat de mare si de “greu” doasrul “dr. Oprescu”?
sigur nu ai inteles nimic, la cat esti de surexcitat ….si politic nu ma mira ca auziti voci ori la un banal salut raspunzi cu un “hai sictir” convingator.
Leo, care-i problema ta ca eu am pus, si “negru pe alb”, un semn mare de intrebare …si unul de exclamare…. fata de VIABILITATEA unei SOLUTII, pe care mi-a sugerat-o -dandu-mi exemplu maniera prin care a starpit domnia sa hotia, coruptia fiind ceva mai delicat de abordat, in spitalul pe car-l conducea- privind combaterea coruptiei si hotiei din primaria capitalei.
pai, una-i primaria unui oras cu ca 2 mil. de “probleme” si alta un spital cu 1500 de angajati. …..totusi…”doctoru`” vrea primar, despere ceilalti primari ….v-as impusca si ieri.
ai inteles pana aici?
in ceea ce priveste activitatea profesionala, cariera, diplomele, participari la congrese de specialitate interne si internationale, a dlui dr Oprescu , de care tu ma acuzi de….numai tu stii ce, nu am calitatea si nici calificarea, iar bunul simt ma opreste categoric, de-a cuantifica si “judeca” calitatea prestatiilor profesionale ale dlui doctor Oprescu.
capisci?
deci, eu, dinu, am pus sub semnul intrebarii doar solutia sugerata de dl dr Oprescu pt combaterea CORUPTIEI si A HOTIEI din primaria capitalei.
in alta ordine de idei …ma rog, daca se pot numi asa.
de unde pana unde ai concluzionat tu ca eu as “cocheta” cu vreun partid politic …….de pe Dambovita? ….sa fie deformatie profesionala? ori doar o banala prostie?
ce anume te indrituieste, chiar si pe un blog, sa-i impartiti pe oameni, in buni sau rai, dastepti sau idioti, functie de optiunile lor politice? crezi ca esti mai breaz decat ….”pedelachei”? …te amagesti.
iti permiteti mai mult decat poti intelege. …..bunul simt taranesc -altul decat cel stiut de tine- te-ar pune acolo unde iti este locul. norocul tau ca inaintasii tai politici l-au bagat in pamant, pt todeauna, pe acel NOBIL TARAN ROMAN.
spre nenorocirea acestor taramuri, domnia vostra -nu este o injuratura, parol :(- sunteti o forma “incipienta” a lui ….homo erectus.
vedeti predictia, ideologului rosului partid, fata de timpul de evolutie, probabila, a unei anumite specii …erectus…..catre pozitia bipeda.
dovada vie a brucanului esti si tu.
continua sa insulti in stanga si dreapta pe cei ce nu impartasesc convingerile, crezurile, tale politice -imi este cunoscuta “mizeria”, dar iti promit o replica, de “katama”, pe masura insalubritatii educatiei tale - sper ca pana atunci sa inveti “pozitia bipeda”, altfel va treubui doar sa te “vanez” in scop sanitar.
la cat de rosu, stinckst Du, de bun simt, pt oricine, este sa fie negru…chiar si-n cerul gurii.
unul ca tine nu face decat sa produca, aici sau aiurea, doar endofine spre auto-satisfactii ….
mai 4, 2008 la 9:18 pm
@ dinu
ca să te citez, quod erat demonstrandum! cum vă pune omul în faţa oglinzii, arătându-vă în toată goliciunea lipsa de conţinut şi de argumente, cum vă puneţi poalele în cap şi treceţi la atacuri deşănţate la persoană!
ASTA-I PECINGINEA PORTOCALIE FIX LA FEL DE DEMOCRATĂ CA STALINISMUL PE CARE ÎL REPUGNĂ DIN PURĂ INVIDIE CĂ EI NU POT FI LA FEL DE RADICALI!
După ce-ţi trec balele turbării de la gură, poate ne spui şi nouă care era argumentul cu care conteşti afirmaţia conform căreia ceea ce ai făcut nu se cheamă ridicat de întrebare, ci josnică dezinformare…
Dinspre partea mea adio şi n-am cuvinte, n-am vreme de pierdut cu mononeuronaţi care nu ştiu diferenţa dintre argument şi scuipaţi…
mai 4, 2008 la 11:39 pm
@
leo
motto:
“amice, esti idiot!” I.L. Caragiale
care o fi diferenta intre “pecinginea portocalie” si “ciuma rosie”?
………………………………………………………………… !
mai 5, 2008 la 8:53 am
@ dinu
mă bucur că ţi-ai ales un motto potrivit. îţi vine mănuşă, amice…
exact asta explic şi eu de când postez p-acilea: nu e absolut nicio diferenţă între „pecinginea portocalie” pedelachee şi „ciuma roşie” bolşevică ce a fericit România acum juma de secol! decât de poziţie pe bucla spiralei istoriei…
mulţam de confirmare.
în rest, rămâne cum am stabilit…
mai 5, 2008 la 4:22 pm
@
leo
motto:
“amice, esti idiot!” I.L. Caragiale
………………………………………. .
pt o corecta informare a vizitatorilor acestui blog, lucru la care tu tii foarte mult, -cel putin declarativ, realitatea fiind alta. esti departe de intentie- trebuia, in spiritul adevarului istoric, sa numesti cine este “ciuma rosie bolsevica”, sora buna cu ce orange, …. FSN, PSDR, PSD …inclusiv toti “lastarii” mai mult sau mai putin “degenerati”. semantic este un pleonasm …sadea.
tschuss.
mai 5, 2008 la 7:00 pm
As dori sa va intreb ce parere aveti de acest ultim tip de comunicare si anume blogul. Credeti ca jurnalul online reprezinta capatul drumului ca tip de comunicare? Multumesc
mai 8, 2008 la 8:30 pm
Esti o persoana deosebita! Imi plac ideile tale. Din ceea ce scrii se vede stofa de politician si om cult.