Interviu Evenimentul Zilei
Puteti citi aici interviul acordat de Adrian Nastase cotidianului Evenimentul Zilei.
UPDATE: Transcrierea interviului acordat la, 14 februarie, postului de radio BBC poate fi citita aici.
Echipa AN
Puteti citi aici interviul acordat de Adrian Nastase cotidianului Evenimentul Zilei.
UPDATE: Transcrierea interviului acordat la, 14 februarie, postului de radio BBC poate fi citita aici.
Echipa AN
februarie 18, 2008 la 1:57 pm
Felicitari pentru interviu! V-am regasit in raspunsuri! Scurte si la obiect!
Felicitari pentru ferma: arata o alta latura a dvs. !
Dupa acest interviu mi-ati intarit parerea sa va votez din nou pentru ce veti candida: primar, senator sau presedinte.
V-as sugera sa incercati sa candidati la Primaria Capitalei! Sunteti si dvs. intre cei pentru care se face sondajul de opinie pentru Primaria Capitalei?
februarie 18, 2008 la 2:32 pm
Domnule Nastase, la ora actuala nu mai puteti (si nu mai trebuie) sa dati inapoi; la PSD se simte nevoia unui manager autentic si ati dovedit ca sunteti asa ceva.
Vreau sa cred ca veti reusi; vreau sa cred ca peste 4 ani Romania va avea mai mult de doua autostrazi (si alea neintretinute), ca abandonul scolar va scadea iar scoala romaneasca isi va recapata prestigiul, ca agricultura nu se va mai face cu plugul tras de cai.
Vreau sa cred ca vom avea un tabloid mai putin si un ziar serios in plus, ca epoca scandalurilor va apune … intr-un cuvant, vreau sa cred ca, in sfarsit, pasim pe drumul spre NORMALITATE.
Succes!
februarie 18, 2008 la 2:47 pm
Din nou, le journal Tribune de Genève, pour AN :
“Drapeaux rouges ornés de l’aigle noir, klaxons, cris de joie et manifestations spontanées: personne à Genève ne pouvait ignorer la nouvelle page de l’Histoire qui s’est écrite hier.
Tant attendue, l’indépendance du Kosovo a été célébrée par plus de 2500 personnes, rassemblées en fin de journée sur la place des Nations. Un symbole qui ne doit rien au hasard.
Liberté, indépendance et démocratie: des concepts parfois creux qui ont pris toute leur signification à l’Université -populaire albanaise (UPA).
Dans l’euphorie et la mélancolie beaucoup ont perdu des proches dans cette lutte , la communauté kosovare était rivée à l’écran retransmettant la séance du parlement.
Un passeport, enfin!
A 15 h 38, alors que le législateur vient juste de voter l’indépendance à l’unanimité, Bardosh Gervalla prévient aussitôt, mi-hilare, mi-sérieux: «Ne dites plus Kosovo, c’est du serbe. Dès aujourd’hui, notre pays se nomme Kosovë.» Manifestement, le passé et son lot de ressentiments sont encore trop vivaces pour être oubliés.
«Le peuple albanais revendique cela depuis si longtemps. Cette fois, son Histoire est reconnue et nous aurons enfin un passeport.» Ce jeune homme, dont le père et l’oncle ont été tués en 1982 dans ce combat, espère que «la Constitution sera laïque».
Lorsque se clôt la session parlementaire, le nouvel hymne national est entonné à tue-tête par les quelque 400 personnes qui se serrent au sein de l’UPA, fondée en 1998 sous l’impulsion de l’écologiste Ueli Leuenberger. Lequel voit son nom littéralement scandé par cette communauté, forte de 15 000 représentants rien qu’à Genève. «C’est simple, un Kosovar sur dix vit en Suisse», explique -Bardosh Gervalla. Beaucoup ont quitté le bout du lac pour rejoindre leur pays à cette occasion. Taquin, il lance: «D’ailleurs, vous pourriez au moins nous féliciter.» Ce sera chose faite.
L’indépendance, une nourriture céleste
«Il est impossible de contacter nos familles, car tout le monde s’est rendu en masse à Pristina (ndlr: la capitale) pour manifester», indique Berisha Fadil. Lucide, ce quadragénaire note que «ce n’est pas l’indépendance qui va nous nourrir. Il faudra travailler dur pour montrer à la communauté internationale que nous ne sommes pas des voleurs mais des bosseurs.» L’allusion à l’initiative de l’UDC, qui entend expulser les criminels étrangers à la suite de faits divers impliquant des ressortissants balkaniques, est on ne peut plus claire. En Suisse depuis plus de vingt ans, il estime qu’un virage vers l’exclusion s’est opéré durant les années 1990. «Mais ce n’est qu’une partie de la population. Nous avons été bien accueillis dans l’ensemble», nuance-t-il. ”
Il s’interrompt aussitôt pour écouter Ueli Leuenberger qui entame un discours. «La Suisse ne butera pas contre l’Histoire, professe le conseiller national, et j’espère que le Conseil fédéral reconnaîtra le Kosovë dès le 27 février.» L’assemblée, frissonnante, exulte.
Peu après, le cérémonieux des allocutions cède la place à une fête débridée. Même le conseiller d’Etat David Hiler, dont l’épouse Limani est Kosovare, s’est essayé à suivre les rythmes envoûtants de la musique balkane. «Il n’y pas de mot pour exprimer ce que l’on vit ici, jubile Limani Hiler, même si le coeur et l’esprit se trouvent là-bas.»
PSD face cea mai mare eroare se izoleaza si se deatrama.
februarie 18, 2008 la 3:09 pm
Ce inseamna un interviu bun? E greu de definit, dar al dvs a fost unul bun.
Ce parere aveti de evenimentele din Kosovo? Nu credeti ca ar trebui o pozitie oficiala in aceasta privinta? Dar despre declaratiile liderilor UDMR ce parere aveti?
februarie 18, 2008 la 3:21 pm
[...] 2: Interviul lui Adrian Nastase din editia de astazi a Evenimentului Zilei vine la tanc. Subiectul ESTE fierbinte asadar si pentru [...]
februarie 18, 2008 la 3:29 pm
Probabil ca trackbackul este dezactivat. Am scris despre subiectul asta aici.
februarie 18, 2008 la 3:34 pm
Mi-a plăcut modul în care aţi răspuns: scurt şi la obiect. În altă ordine de idei, îl văd mereu pe la SOV Tv pe Mircea Marian. Omul acesta are ochelari de stoloboci. Coloană? nu prea…
februarie 18, 2008 la 3:44 pm
@Romania si-a exprimt deja o pozitie oficial si o s-o exprime si azi la UE si a exprimat-o si aseara la ONU. De ce va mananca-n …?Vreti numai provocari? Barbati! mai bine ar conduce femeile care fac si cresc copii.
februarie 18, 2008 la 3:49 pm
Si daca UDMR vorbeste(relativ bine si conform dreptulrilor democratice pe care le are si Vaim sau Funar o sa vorbeasca ca iresponsabili( adica in ton obisnuit)la toate parturile astora trebuia ca idiotul (ca prostanac e prea putin spus iar pe Campenu nu-l mai numar ca e senil) sa dea si el niste vanturi?
Uite ca va face placere Basescu si ii cheama pe toti sa se defuleze in fata lui si poate mai obosesc la presa.
februarie 18, 2008 la 3:56 pm
Felicitari domnule Adrian Nastase pentru modul ferm si punctual al raspunsurilor dvs.! In privinta vanatorii ( cu care nu sunt de acord) as vrea sa spun ca, numai vegetarienii au dreptul moral de a o condamna. In rest ceilalati sa se abtina, deoarece (indiferent ca sunt animale salbatice sau domestice) CARNE=CRIMA.Mult succes!Lia
februarie 18, 2008 la 4:07 pm
un interviu (mult) asteptat! felicitari!
februarie 18, 2008 la 4:24 pm
felicitari! raspunsuri de bun simt la intrebari adeseori rautacioase. succes in continuare in tot ce intreprindeti.
februarie 18, 2008 la 4:27 pm
Sa nu ma intelegeti gresit, nu m-am exprimat pe fond, dar nu sunt de acord cu isteria care se prefigureaza, asa apar conflictele produse de iresponsabili, de sariti de pe fix si de prostanaci.
In legatura cu trupele de acolo tb. sa vedem ce se intampla la ONU si UE in raport cu situatia juridica si de drept international si apoi sa decidem.
februarie 18, 2008 la 4:31 pm
Multumesc mult domnule Nastase . Am regasit mereu in dvs omul de care Romania are nevoie. Cu dezamagire am constatat ca de-a lungul timpului v-ati inconjurat de oameni nepotriviti. Oameni care au creeat imaginea de care incercati acum sa va scuturati. Sunt sigur ca acum va uitati in urma si regretati apropierea de multi oameni care acum nu va recunosc sau care dau din umeri a neputinta. Sunt sigur ca nu o sa abandonati si ca veti lupta cu toti aceia care incearca acum sa va distruga politic. Mi-as fi dorit sa nu luati in “catarea pustii” oameni ci sa luptati pentru idei. Cred ca oameni ca Traian Basescu , idei ca termopanele sau Cornu nu trebuie sa constituie preocuparile dvs. Sper sa reveniti acel Adrian Nastase demn , acel Adrian Nastase spiritual , acel Adrian Nastase fara teama de cei care gandesc toata ziua la metode prin care sa va stearga din merite ,din istoria pe care vrand-nevrand ati creat-o de-a lungul timpului. Succes !
februarie 18, 2008 la 4:31 pm
E nemaipomenit de inspirat că aţi terminat interviul vorbind despre vânătoare.
În rest, nici un reproş.
februarie 18, 2008 la 6:01 pm
@Lia
Exista o imensa deosebire intre non-vegetarieni si vanatori. Primii omoara de foame, ceilalti de placere.
Sa inteleg ca, dupa pararea dvs, a face amor e cumva la fel de condamnabil cu a viola?
Sa fiu eu de vina percepand nuante abisale? :))
februarie 18, 2008 la 6:07 pm
Foarte foarte bun interviul. Pentru prima data nu am mai auzit “vocea AN” molcoma si pe alocuri patetica… Felicitari! V-ati descurcat destul de bine in cusca leilor… Pana atunci vizitati http://www.trezirea2007.wordpress.com pentru a citi un articol excelent despre Kosovo. “Kosovo. Sfarsitul povestii. Inceputul cosmarului”
februarie 18, 2008 la 6:36 pm
Ma intreb cum e mai intelept: sa refuzi sa dai interviuri unor asa-numiti jurnalisti, vai de capul lor… sau nu. Intrebari absolut idioate, rea-vointa care transpira peste tot in constructia acestora si… muuuulta prostie! Auzi, esti de stanga? Pai ar trebui sa ocrotesti animalele! Si cu homosexualii… sigur esti de stanga? Ca astia, parca… stim noi! Sigur, nu ne intereseaza ce solutii ai pentru problemele tarii ci cat face ferma de la Cornu si cum se moare din prea multa munca!
Nu inteleg de ce simpatizantii cei mai pupincuristi ai lui Basescu trebuie sa fe si prosti! O fi vreo legatura? Chiar n-a gasit si el niste jurnalisti cu 5 neuroni in cap pe care sa-i puna sa lucreze in slujba lui? E adevarat ca nici cu cei antibasescu nu mi-e rusine: gadea, firea…
Din pacate, am senzatia ca ei au dirijat interviul si nu tu. Si ca le-ai cedat prea usor carma.
februarie 18, 2008 la 6:41 pm
Astept cu nerabdare un articol despre Kosovo. Mai ales ca, fost ministru de externe si fost prim-ministru, ai desigur detalii despre cum s-a ajuns la acest deznodamant care pare sa-i multumeasca nu doar pe americani, ci si pe francezi sau nemti.
Oricum, ca de obicei, psd-ul… A trebuit sa iasa Boc la televizor ca sa ne spuna cum e cu pozitia lor in privinta independentei Kosovo. A dat in tariceanu, a dat un udmr… Si a parut singurul partid mare interesat de ce s-a-ntamplat. Nu inteleg de ce n-a iesit Geoana duminica, pe toate posturile, la 4 si 5. Ca doar avea timp sa-si pregateasca discursul. N-a fost o surpriza declaraarea independentei, nu?
Ma intreb, daca erai in locul lui sau in locul lui tariceanu, ai fi avut o reactie mai prompta si mai transanta?
februarie 18, 2008 la 7:16 pm
In sfarsit o veste f.f.f. importanta pentru STANGA POLITICA DIN ROMANIA !
VA DORESC -DIN TOT SUFLETUL -MULT, MULT SUCCES iar COLEGILOR ALEGATORI DIN CONSILIUL NATIONAL MULTA INTELEPCIUNE SI CURAJ , spre binele PSD si a cetatenilor care cred in stanga politica .
Cu respect ,
februarie 18, 2008 la 7:19 pm
@
Pentru cine stie sa inteleaga
NU am mai postat din data de 14 ianuarie 2008.
Asa ca nu a mai trebuit sa fac pe nimeni sa ia decizii “delicate”.
Stiu ca sunt o persoana care aduce framantari “in casa” atat prin felul meu scoceritor de a “afla” lucrurile cat si prin felul in care NU ocolesc problemele “fierbinti”, propunand solutii clare, nefiind de acord cu “starile caldute” si impaciuitorismele.
Probabil, e mult mai comod fara prezenta mea (adevarul e ca nu-i usor sa ai “in casa” un personaj precum “Aya” care, permanent, face sa fie privit adevarul in ochi si cicale sa se ia decizii ferme)!
Nu ma grabesc sa spun ca iau o hotarare definitiva legata de participarea (sau neparticiparea) mea, in continuare, la discutiile purtate in acest spatiu virtual. Cineva foarte drag mie si in care voi continua sa am incredere, m-a invatat ca hotararile nu se iau “la cald”.
Indiferent de ce voi decide pentru viitor, insa, am invatat, cu durere, aici, cu foarte putine zile in urma, cat adevar exista in cuvintele:
“Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita”.
Si, tot atunci, cu cateva zile in urma, am realizat cata dreptate avea un alt personaj, foarte drag mie inca de cand eram o copila, care m-a invatat ca nici o cauza, fie si nobila, nu trebuie sa te faca sa ingenunchezi.
P.S.
Voiam sa scriu, pentru blog, un text cu titlul “Kosovo, mon amour”.
Dar, mi-am amintit de 14 februarie 2008 si m-am gandit ca n-am mai avut demult texte “de sertar”.
De ce n-ar fi acesta unul dintre ele?
februarie 18, 2008 la 7:25 pm
Foarte interesant interviul.
Felicitari si mai ales celor 2 jurnalisti de la EVZ. care au avut inspiratia sa va ia un interviu inaintea alegerilor pt consiliul ca va urma.
Succes pe mai departe.
februarie 18, 2008 la 7:26 pm
Scurt si la obiect
Asa sa o tineti si in campania electorala pt presedintie.
februarie 18, 2008 la 7:27 pm
Asa om ne trebuie la carma tarii,cu sharm si alura de presedinte.
Basescu vorbeste mult si face putin,nu merita functia de presedinte.
Este un om avid de putere.
februarie 18, 2008 la 7:28 pm
Felicitari domnule Nastase pt acest interviu
Si le multumesc si reporterilor care v-au luat interviul.
februarie 18, 2008 la 7:39 pm
Daca apareati la mine-n emisiune ori faceam un interviu pentru ziar, atunci “nemernicii lu’ Felix” aveau comanda sa-l spele pe AN. Aparand, insa, in EVZ, se cheama interes public si/sau politic. Felicitari!
februarie 18, 2008 la 7:47 pm
@ ion adrian
nu am inteles gresit, am inteles f bine cam ce ganditi. bine ca nu sunt toti asa. si cu asta vreau sa inchei discutia, nu este chat aici si nici nu va era adresata intrebarea .
februarie 18, 2008 la 7:48 pm
Citez : Băsescu: “Nu voi accepta independenţa Kosovo cat timp voi fi preşedinte”
Un presedinte responsabil nu trebuia sa declare asemenea lucruri, ca si cum ar declara “Nu voi accepta independenta Transilvania”
Astea sunt primele semne de panica, parca cineva l-a intrebat pe presedintele Sarb, ce parere are despre independenta Kosovo , nu, SUA este puterea super-planetara, nu numai, multe state ca Britania Franta Germania au recunoscut acum doua ore independenta Kosovo.
Cel mai grav este ca niste lideri au inceput sa-i amenite pe liderii maghiari cu arestarea. Nu e bine sa aratam lumii ca am intrat in panica.
februarie 18, 2008 la 8:04 pm
un interviu excelent. ati fost ferm si direct. astept pozitia d voastra despre kosovo.
februarie 18, 2008 la 9:12 pm
Sunt tare nedumerit cum ati patruns cu gandurile si cuvintele in oficios. Nu am nici o explicatie. Interviul este excelent si v-as intreba daca nu cumva au cenzurat ceva.
Despre treaba cu homosexualitatea si cu vanatoarea nu vad de ce trebuia sa va intrebe.
Postati pe blog o parere despre Kosovo. din prisma unui fost prim-ministru.
februarie 18, 2008 la 10:03 pm
Stimate domnule Nastase,
La ora actuala sunteti un fost blogger!
Pacat.
februarie 18, 2008 la 10:09 pm
Toate declaratiile au fost rezonabile ,clare si pertinente.Ma bucura acest fapt .Sper ca vom fi consecventi .
Trebuie sa va amintesc un lucru esential ; ROMANIA in 1918 s-a format prin ce numim azi REFERENDUM ,CARE DACA SE REPETA in TRANSILVANIA ARE REZULTATUL PREVIZIBIL DE 80% PRO SI 20%CONTRA.
Stiu ca daca interesele VESTULUI o cer acest lucru nu inseamna nimic , totusi…
Poate va amintiti mesajul meu (nu mai stiu exact cand ) unde spuneam ca americanii sprijina drepturile musulmanilor in EUROPA in contrapartida,sa-si justifice exportul de democratie in ASIA .
Imi pare rau ,dar nu am citit interviul , asa ca …
S-auzim numai de bine !
februarie 18, 2008 la 10:18 pm
Buna Seara AN
Va rog sa ma scuzati, sunteti un LAS, un tradator al UE.
Ati uitat aventura UE, dormiti si nu va manifestati, precum strutul cu ciocul in nisip.
Recunoasterea KOSOVO este sfarsitul a 10 ani de protectie militara si a 10 ani de razbunare criminala din partea Serbiei.
Regret, am tot respectul pentru natiunea Serba, pe acola au scapat multi Români de cataclismul lui Ceausescu si apoi de cel a lui ILIESCU, dar nu pot admite ca azi sa ne opunem la eliberarea unuei natiunii.
KOSOVO nu este un preceden, Ne recunoasterea este un precedent de nationalism.
Aveti experienta diplomatica, dece acest silence eglise, dece aceasta ipocrizie Adrian NASTASE.
Valoarea Dvs.politica este nula, va opuneti istoriei.
Veti plati scump in viitorul politic.
Stefan RADOVEANU
NB
Sper sa lasati mesajul
februarie 18, 2008 la 10:41 pm
Este ffff greu sa faci o comparatie intre un interviu cu d-l
Base si altul cu d-l Nastase .De ce ?Simplu .. D-l Base in 3 minute jigneste de 3 ori si nu spune nimic .Nici astazi nu pot sa inteleg cum s-a intamplat ca acest sinistru personaj sa ajunga presedintele Romaniei (al meu nu) …incep sa cred ca asa au vrut “astrele” ,nu-i asa d-le viitor presedinte european Nastase ? Mergeti pe acest drum si “astrele” vor fi de aceasta data cu d-voastra ,scces maxim si sa auzim de bine .!!
Cu stima si profund respect DS
februarie 18, 2008 la 10:46 pm
Un interviu bun. Interesanta premiera, daca nu ma insel, a unui interviu in EVZ, un ziar aliniat adversarilor politici ai dlui Nastase.
Pentru dl Radovanu: este imposibil ca dl Nastase sa nu publice fie pe blog fie miercuri in JN un articol despre Kosovo, doar cred ca trebuie sa aveti un dram de rabdare; nu ajunge faptul ca se stia de mult data si ora, ci sunt importante si o serie de reactii si detalii. Sa il intelegem pe dl Nastase si sa avem rabdare (ma fac eu solidar cu dumneavoastra, fiindca nici eu nu ma grabesc sa scriu inca, desigur la nivelul meu mult mai scazut).
februarie 18, 2008 la 11:52 pm
@Adrian,
citat:
“Am făcut acest lucru din dorinţa de a mobiliza un front anti-Băsescu.”
Ti se pare a fi o declaratie a unui diplomat, jurist, om politic, rasat?
Ce faci cu cei care-l vor pe Basescu?
Esti “ANTI” X% din electoratul Romaniei? Sunt o cantitate neglijabila? Ii trimiteti la “canal”?
Ai o problema cu el, provoaca-l la duel? Fii barbat! …nu vanator ….la stand.
Cum Dumnezeu sa fii Presedintele tuturor romanilor cand tu esti “aniti” o parte insemnata dintre romani …?
Nu va ajunge ca in anii `90, Ilescu&Co., i-ati scindat pe romani? Ca am fost la un pas de razboi civil? da` …poate ca erea mai bine. …azi erea LINISTE.
Daca aveti in plan asa ceva anunta-ma si nu mai plec in bejenie. Te voi cauta in lupta.
Cat priveste tema “scandalurile lui TB”, de care faci vorbire, din interviul de la BBC, intreaba-l pe prietenul tau de/in taina “liberalul” Patriciu, un adevarat Machiavelli al ultimilor ani, care a fost rolul lui -si al tau Adrian- in “programarea” Tariceanului de-a “defecta” in toiul desfasurarii planului “Aliantei DA” de-a obtine o majoritate confortabila in Parlament, astfel antagonizandu-i “diplomatic” pe cei doi, -divide et impera- a miseliei tradarii propriului partid prin finantarea -INTERESATA ECONOMICO-FINANCIAR- a “adversarului” sau politic, PSD.
Politica, politica, dar nici ca la “Crucea de Piatra”. …sau daca asa credeti de cuvinta sa faceti politica macar puneti-va un felinar rosu la intrare, sa stie clientul unde intra.
Adrian, la voi in PSD, in timpul guvernarii totul s-a pertecut intr-o mare armonie si o mare liniste. Doar erati in ….famiGlie.
Marile “realizari” -personale- au nevoie de discretie, diplomatie si muuuuuuulta liniste.
Va bantuie noptile si somnul TB-ul. …si mie…dar nu el …VOI.
PS.
Ai ramas dator cu povestea “PETROM si Imparatul Rosu”, varianta ta desigur.
februarie 19, 2008 la 3:49 am
Bun interviul din EVZ, cu raspunsuri la obiect. Ma bucur sa va vad activ, cu o dinamica impresionanta, si cu multa energie pozitiva. Revenirea dvs. in forta e de bun augur, se simte din media ca sunteti o voce ascultata. Mult succes in continuare!
februarie 19, 2008 la 10:53 am
@AN,
Sa stiti ca numarul mare de accesari are la baza:
1. increderea la care va referiti si dvs dar nu numai;
2. interesul si incercarea unora sa discute cu adversarul politic unul din cei mai periculosi(asa considera ei) incasa lui ;
3. calitatea blogului(pe care eu unul am remarcat-o laudativ de multe ori) si nivelul multora dintre participanti, indiferent cum se raporteaza ei fata de dvs.
De ce oare dle AN nu renuntati la, nu luptati cu aceasta tendinta acaparatoare si egocentrica, care pentru un psihanalist
transpare din raspunsul dvs(sau este numai smecherie sau abilitate politica de dambovitza?).
Pacat…Ar trebui sa va schimbati firea si la asa ceva numai Dumnezeu v-ar putea ajuta dar cum nu credeti, nu are ce sa ajute.(am spus “ce” nu in mod intamplator)
februarie 19, 2008 la 12:27 pm
@ Odin
Chiar sunt diferente abisale: nu moare nimeni de foame daca nu mananca carne. Sa inteleg ca va oripileaza faptul ca un iepuras salbatic este omorat de “placere”, dar mancati linistit un iepuras domestic pentru a va astampara “foamea”. Legatura dintre a face dragoste si a fi violat este cam aceeasi cu baba si boxul.Cu stima, Lia
P.S. Precizez ca nu sunt vegetariana, imi place carnea (inclusiv de vanat) si incerc sa pastrez simtul realitatii, fara sa fiu ipocrita.Cu aceeasi stima.
februarie 19, 2008 la 12:39 pm
Domnule Adrian Nastase,
Sunt foarte curioasa sa va aflu parerea in legatura cu Kosovo. Imi permit sa expun si parerea mea: in contextul actual al Romaniei cred ca trebuie sa gandim si sa analizam lucid situatia generala, aliantele, partenerii. Deaceea consider gresita abordarea politicienilor romani: noi ne-am ales drumul sa fim alaturi de americani in NATO si de Marea Britanie, Franta, Italia in NATO si Uniunea Europeana. Prin urmare ar fi trebuit sa dam un rapsuns diplomatic mai nuantat in care sa evitam atat de direct respingerea independentei. Intr-adevar, istoiceste si sufleteste suntem mai apropiati sarbilor, dar primeaza interesul nostru politic. Si avea dreoptate domnul Cristoiu, cand spunea ca noi avem trupe in Kosovo independenta.Cu stima, Lia
februarie 19, 2008 la 1:06 pm
@Lia
E chiar asa de greu de vazut diferenta dintre un numismat si un vanator? In continuare, e chiar asa de greu de vazut diferenta dintre un alegator la standul cu piept de pui si AN cu picioru` pe grumazul unei caprioare?
In cealalta chestiune, va spun eu, legatura intre a face dragoste si a fi violat este, in general, penisul. Nu e asa de greu de sesizat daca exista calm si intelepciune.
februarie 19, 2008 la 1:16 pm
Eu consider ca este bine ca Romania s-a afirmat fara echivoc de partea Legii.
Desi se vorbeste in continuare despre “genocidul” facut de sarbi in Kosovo, iar americanii au filmat din satelit gropi comune in care ar fi incaput de trei ori populatia Planetei, dupa ce au ajuns la fata locului nu s-au gasit decat 40 de morti intr-o transee.
Interesul mariolor puteri nu este de a pune mana pe “bogatiile” din Kosovo ci doar de a deschide focare de conflict in vederea apropiatei crize economice majore. Rusia isi joaca rolul si profita de situatie, Serbia este din nou victima iar Romania si alte tari vor avea de suferit. Pozitia maghiarimii nu lasa nici o indoiala.
Cred ca pentru Romania pozitia corecta este de a ramane in afara conflictului care se contureaza in Balcani intre NATO si Rusia. Asadar eu votez pentru “respectarea legilor internationale” si o pozitie ambigua intre aliati si rusi (plus aliatii lor). Statutul de partener NATO nu ne obliga sa luam parte la razboaie de agresiune alaturi de aliati, chiar am putea sa creem un grup de tari NATO/EU care sa aibe o politica comuna.
Daca insa statutul nostru este de vasali, atunci este alta poveste … Conform legilor feudale suntem datori cu sange.
februarie 19, 2008 la 1:44 pm
@ Odin
Sunt o fiinta calma si, zic eu, inteleapta, asa ca va respect parerile desi nu le impartasesc.
P.S. Si in cazul violului si in dragoste nu este nevoie doar de penis…Numai
cand vorbim de “lucru manual”.
februarie 19, 2008 la 4:00 pm
pentru Aya,
De la “inaltimea varstei mele” te rog primeste un sfat:hotararile definitive
nu se iau la cald.NICIODATA ,
CU DRAG ,