Adrian Nastase va fi astazi invitatul lui Victor Ciutacu la emisiunea Vorbe Grele, Antena 2, ora 21.00.
Emisiunea va putea fi urmarita live aici.
Echipa AN
UPDATE: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.
Adrian Nastase va fi astazi invitatul lui Victor Ciutacu la emisiunea Vorbe Grele, Antena 2, ora 21.00.
Emisiunea va putea fi urmarita live aici.
Echipa AN
UPDATE: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.
februarie 11, 2008 la 3:20 pm
astept sa vad emisiunea….D`le Nastase poate ne dati niste raspunsuri clare si reale despre ceea ce se intampla in momentul de fata in psd…..ce aveti de gand sa faceti in cazul in care va exista o “alianta” intre geoana si basescu? cum priviti aceasta situatie si ce masuri veti lua?
februarie 11, 2008 la 3:22 pm
@Letitia
Sarkozy a scris, dupa cate stiu eu, doua carti: “Temoignage” si “Ensamble”.
februarie 11, 2008 la 3:27 pm
@Mordechai
Jupiter nu s-a transformat niciodata in bou. Poate vrei sa zici taur.
februarie 11, 2008 la 3:40 pm
Propuneri teme de abordat la emisiune.
1. Organizatia de Bucuresti – asa cum este condusa de Vanghelie – si performantele pe care le are.
2. Candidatii la Alegerile Locale – ??????
3. Propuneri pentru administratia locala din Bucuresti – 3 proiecte concrete + surse de finantare + etape clare de implementare – pentru dezvoltarea locala
4. Relatia cu actualul Guvern Tariceanu – demagogia amenintarii cu “demisia de onoare” a actualului guvern
5. Proiectele legislative ale PSD – cele mai importante 5 proiecte – cu efecte clare in cresterea nivelului de trai al populatiei
februarie 11, 2008 la 3:51 pm
@Cristian
Recentele declaratii ale lui Geoana au schepsisul lor. Plina de semnificatii este decalaratia ca PSD nu va mai vota nimic din ceeace vine de la guvern. Asta inseamna o modalitate perfida de a ingropa votul uninominal,. Pd-L a declarat ca ar vota orice varianta la care vor cadea de acord PNL si PSD.
Replica PSD: nu mai votam nimic propus de PNL.
Nu vezi ca sunt toti niste ipocriti?
februarie 11, 2008 la 4:07 pm
Mai sunt 11 zilepana la Consiliul National.
Toate sfaturile pentru domnul Nastase sunt aiurea.
Actualizarea agendei d-lui Nastase cu problemele tarii- inoportuna.
Atacurile la adresa lui Basescu-pierdere de vreme.
Lozinci pentru sprijinirea saracilor-nu le crede nimeni.
In acest moment d-l Nastase are nevoie de voturi in Consiliul National.
Trebuie sa transmita un mesaj clar baronilor partidului. Acestia vor functii, onoruri si alte avantaje.
Deci domnul Nastase trebuie sa creeze impresia ca revenirea sa ar contribui decisiv la obtinerea acestora.
Daca n-are ce da, nu va primi nimic.
februarie 11, 2008 la 4:09 pm
Din nou Geoana face jocul lui Basescu blocand guvernul.Astfel se va ajunge la alegeri anticipate ,caz in care PSD nu se prezinta pregatit,iar PDL-ul dimpotriva.Cred ca Geoana asta lanseaza astfel de teme in speranta ca Basescu ii va da lui si infometatilor lui vreun os de ros la guvernarea ce urmeaza.Poate
va spuneti parerea si dv.Succes diseara la A 2.
februarie 11, 2008 la 4:41 pm
iar?
februarie 11, 2008 la 4:42 pm
@Maria Barbu
Sunteti nedreapta cu Elena Udrea.
Eu nu spun ca Elena straluceste prin inteligenta. Dar se straduieste. Citeste. Invata.
Iar cel mai mult imi place ca traieste si lupta.
februarie 11, 2008 la 5:01 pm
@Litera, cit de tolerant si ingaduitor sunteti cu evolutia doamnei Udrea, si cit de sever si neindurator cu posesorul de blog. Remarc la dvs stlul didactic pentru “elevii” care scriu aici. Acuma, pe bune, inteleg ca invata si se straduieste doamna cu pricina, dar in final, tot la examene ajunge. Iar astea se si dau, nu doar se iau.
februarie 11, 2008 la 5:11 pm
”
Trebuie sa transmita un mesaj clar baronilor partidului. Acestia vor functii, onoruri si alte avantaje.
Deci domnul Nastase trebuie sa creeze impresia ca revenirea sa ar contribui decisiv la obtinerea acestora.
Daca n-are ce da, nu va primi nimic.”
Bine punctat. Dar baronii partidului deja si-au exprimat opinia in acest sens. “Adriane, mai stai o tura”.
Nu are ce sa le ofere dl. deputat Nastase Adrian. E anvhetat de DNA, are o sotie care il trage in jos la imagine, e in contre cu Geoana, tine conferinte pe politica externa la Fundatia personala Titulescu, merge la teatru.
Ce sa ofere baronilor ? Mai mult decat a facut Geoana pana acum ?
Bun , rau, geoana este presedintele partidului, iar la Consiliul Natiopnal nu va avea nici o sansa.
Nu are in spate nici o organizatie de partid. Pana si Vanghelie e mai potent politic la ora actuala. Are putere, este primar, influenteaza si decide candidati la alegerile locale.
Trist pentru un fost premier, presedinte de partid. Sa fie la mana unuia ca Vanghelie.
februarie 11, 2008 la 5:28 pm
@Litera
Mie nu-mi displace nici la trup. Cred ca “presedintele Norvegiei” ii confera un plus de farmec carnal inaccesibil pudorii politice prezente imbelsugat aici pe blog. E drept ca trebuie sa fii extrem de sincer si putin misogin ca sa te stimuleze asa ceva ceea ce nu-i cazul la dumnealor. Excludem fetele pentru ca ele au fata de nimfa vulcanilor noroiosi aceeasi invidie biologica pe care o avem noi fata de Robert de Niro.
februarie 11, 2008 la 5:29 pm
@Litera
auzi, si io la banii ei (ai lu cocosh, ma rog….) as “trai si lupta” napraznic….
asta nu e un criteriu..
nu te -am auzit povestind cu emotie despre o fimeie obisnuita …care traieste frumos si lupta din greu pentru o cauza nobila (nu pentru contracte fabuloase cu statul, mersi).
februarie 11, 2008 la 5:55 pm
Incep sa cred ca PSD are in ansamblul sau probleme.Altfel nu se poate explica cum de il tolereaza pe Geoana,cum de le e frica de Basescu. Daca ar fi curati nu ar ezita sa-l tamponeze pe marinar. Aproape ca sigur ca si acum se lucreaza la ” cazul Nastase “. Normal era ca pana acum domnul Nastase sa fi avut un nucleu de influienta care sa-l sustina. Nu am vazut nimic in afara de machiavelismul si ipocrizia celor din PSD. Daca domnul Nastase este tamponat si acum si daca ( dupa asta ) mai ramane in PSD isi merita cu prisosinta soarta . Nu as vrea ca diseara sa vorbeasca 30 de minute si sa nu spuna nimic.
februarie 11, 2008 la 6:24 pm
Domnule Nastase,
este foarte bine si foarte adevarat ceea ce scrieti. Insa cred ca sunt importante cateva lucruri pe care trebuie sa le faceti. Sunteti constient ca Geoana va incerca sa aduca la CN al PSD doar pe aceia care care “trebuie”. Ideea este ca acum trebuie pornit un atac agresiv la adresa lui Geoana de catre oameni pe care dv i-ati ajutat foarte mult si care ar fi cazul sa inceapa sa mai si plateasca din datoria pe care o au fata de dumneavoastra. Si cand spun i-ati ajutat mult ma refer la cariera, nu la alt ceva. Mitrea nu are cum iesi, e patat, dar in interior ar mai avea un cuvant de spus, insa Ponta si Corlatean ar trebui sa intoarca armele impotriva insipidului presedinte al PSD. Corlatean insa e prea fricos, iar Ponta e tot fricos dar din cauza lui Sarbu.
Ca atare, in intalnirile TV nu mai spuneti “Traian Basescu” ci Basescu, care trebuie asociat cu scandal si cu minciuna, cu hotie. Basescu care l-a furat pe Roman in 1999 la alegeri si a furat cu Frunzaverde in 2000 ptr primaria capitalei. Nu ii mai spuneti tot numele.
Iar din jurul dv sa iasa cineva sa spuna ca Geoana e marioneta lui Basescu(dupa cum asa si este) si cineva sa iasa sa spuna ca Basescu incearca sa puna cruce PSD tocmai prin acest individ.
Iar Iliescu ar trebui sa ii aplice lovitura decisiva la CN spunand cum gasca lui Geoana si a lui Sarbu se pregatesc sa aduca partidul la procente formate dintr-o cifra. Cam asta e. Voi reveni.
februarie 11, 2008 la 6:40 pm
Cred ca l-ati subestimat pe Geoana. Azi a avut o intalnire cu sefa conservatorilor.
PSD ofera locuri in Parlament.
Voiculescu antenele.
Sunt convins ca Geoana va taia contactul d-lui Nastase cu Antenele. Cel putin eu asa as fi facut daca eram in locul lui Deoana.
februarie 11, 2008 la 6:54 pm
Cred ca un mesaj tactic important pe care sa il dati audientei va fi si cel referitor la ce veti face concret in ipoteza ca veti ajunge la putere, in afara de un alt stil de guvernare. La fel de important mi se pare ca ar trebui sa fie si un mesaj care sa clarifice ce va fi diferit fata de perioada de guvernare 2000 – 2004, si la ce sa se astepte romanii de la o ipotetica schimbare de putere la viitoarele alegeri in care, evident, dvs sa cistigati o pozitie cheie.
februarie 11, 2008 la 7:00 pm
@George2
e incredibila viata in padurea vieneza…de unde relatezi tot “event” – ul asta :
– “acum trebuie pornit un atac agresiv la adresa lui Geoana de catre oameni pe care dv i-ati ajutat foarte mult si care ar fi cazul sa inceapa sa mai si plateasca din datoria pe care o au fata de dumneavoastra.”(cine sa porneasca? pakatele mele….ca nici Iliescu nu poate sa-l faca sa se clatine. cu toate ca a incercat ceva. e vremea lui geoana….a lui vanghelie…a mai stiu io carui suparat din eshalonul 3….ei sunt “alesii”, deocamdata….)
– “Mitrea nu are cum iesi, e patat, dar in interior ar mai avea un cuvant de spus, insa Ponta si Corlatean ar trebui sa intoarca armele impotriva insipidului presedinte al PSD. Corlatean insa e prea fricos, iar Ponta e tot fricos dar din cauza lui Sarbu.”(astia sunt…patati sau uni….sunt din psd)
– ” din jurul dv sa iasa cineva sa spuna ca Geoana e marioneta lui Basescu;(ai, da-o incolo….cine sa iasa??? te iei si tu dupa nutzi?)
George, psd-ul inseamna ponta, si mitrea, si corlatean, si vanghelie, si sarbu…..si geoana (valeu, era sa uit de prezident, ptiu!) si altii.
nu pot se se ascunda pentru public…da “in interior” sa fie buni.
ori au kef sa faca ceva pentru partidul asta (nu pentru noi, poporenii..ferit-a….pentru “stanga” makar..)..ori o sa ajunga repejor la un procent format dintr-o cifra sau sa o ia spre negative:))
februarie 11, 2008 la 7:16 pm
Astept cu placere emisiunea. Succes!
februarie 11, 2008 la 7:17 pm
Va asteptam desearra cu episodul 2 din “Zeus & comp.”.
februarie 11, 2008 la 7:18 pm
@Literă: daca tot aveti idei folositoare aliantelor electorale, incercati-ma si pe mine:)
februarie 11, 2008 la 7:19 pm
tocmai am citit ca a murit tom lantos – http://www.foxnews.com/story/0,2933,330290,00.html
februarie 11, 2008 la 7:24 pm
Lovitură de teatru dată astăzi de Geoană. Împreună, cele două doamne ale opoziţiei româneşti oferă alternativa reală la Preşedintele Băsescu şi alianţa D şi A. Cred că preşedintele tremură…de râs.
@Literă
Ai o preocupare cel puţin interesantă pentru AN şi un mod răscolitor de-a o manifesta
februarie 11, 2008 la 7:44 pm
@Literă
Pe un cal slab nu mizează nici măcar cei care au bani mulți. De aceea nu cred că lui Năstase i se va tăia accesul la antene. Capitaliștii sunt oameni pragmatici și care gândesc în perspectivă.
februarie 11, 2008 la 8:00 pm
Bafta la emisiune!!! Sunt curios, pe segmentul ala orar, cine o sa mai apara intr-un talk-show? Data trecuta, cand ati fost invitat la NTV, era Vanghelie pe B1….
februarie 11, 2008 la 8:00 pm
Recomand cu caldura si onestitate celor care frecventeaza acest blog sa caute in “Dilema veche” nr. 208 din 9 februarie 2008 articolul lui Sever Voinescu “Oameni politici, oameni de stat”. Poate fi gasit usor pe site-ul revistei cautand apoi “Sever Voinescu”.
februarie 11, 2008 la 8:20 pm
@Victor Ciutacu
Nu am inteles exact sensul invitatiei d-tale.
Daca vorbim serios trebuie sa tinem cont de urmatoarel adevaruri axiomatice:
1.Partidul Conservator nu va risca sa se prezinte singur la alegerile parlamentare.
2.Singurele aliante accesibile sunt PSD sau PNL.
3.Nu este loc pentru doi magnati in aceeasi teaca: Patriciu si Voiculescu.
4.Sigur s-a abordat problem aliantei astazi (Geoana: “exista deosebiri ideologice dintre cele doua partide”)
5.Cine crede ca s-au intalnit de grija TVA-ului e un idiot.
Si insfarsit 6. Voiculescu, ca orice politician, se viseaza presedintele Romaniei. Geoana este un tip mai usor de depasit in comparatie cu Nastase.
Numai sa se vada Voiculescu in ograda PSD-ului pe urma are grija el de Geoana (o casuta), Ponta (o gagica), Corlatean(un sut in fund), Ideologii puristi (afara).
Ce nevoie are Voiculescu de Nastase?
PSD-ul are un singur dulau de paza, batran dar inca vioi: Iiescu.
februarie 11, 2008 la 8:34 pm
@Victor Ciutacu
Vrei sa-mi dovedesti ca esti baiat destept? Lanseaza asta seara ideea Voiculescu-presedinte. Daca faci asta iti promit ca ma bag consilier la d-ta.
februarie 11, 2008 la 8:34 pm
@Literă
In primul rand cred ca esti prea ingaduitor cu Mircica, si gasesti un schepsis acolo unde nu a fost decat proasta exprimare; daca PNL propune maine, prin absurd, marirea fondurilor pentru alesii locali din judetele conduse de PSD, vreu sa-l vad pe Geonel cum nu voteaza asa ceva.
Despre votul uninominal…nu stiu unde locuiesti tu, dar eu n-am fost incantat nici de Vanghelie si nici Videanu, deci n-am votat.
Iar daca tu l-ai votat pe Videanu, te-as intreba cum l-ai “controlat” prin votul uninominal prin care a fost ales ?
Daca imi spui ca il “controlezi”, te rog sa-mi dai adresa ta, caci am un kilogram de borduri pentru tine. Cadou, free of charges.
In al doilea rand, dumele pe care le tot arunci tu pe aici, impresioneaza pe cineva care n-a trecut in viata lui prin Dorobanti ca sa bea o cafea.
Ca sa am acces la Antene, ar trebui sa vorbesc cu seful de acolo, nu cu adjunctii lui, chiar daca acestia conduc un partid.
Asta asa, in conditiile expuse de tine. Altfel, mai conteaza si ce ai de spus, mai conteaza si realizatorii, moderatorii, caci spre deosebire de aia de la DeontologiaTv, Antenele chiar fac rating, nu pierd 6 milioane de euro pe an.
februarie 11, 2008 la 9:12 pm
Meciul de tenis Nastase-Ciutacu(daca ar fi Smith…).
Minge ridicata usor la 2m si lob, smatch, etc, etc.
Scor final Nastase-Basescu dupa trei seturi albe si 3 x 6-0 , toate ghemurile la zero, ce mai ce n-a vazut parisul…
februarie 11, 2008 la 9:16 pm
impreuna cu s.oprescu ! poatre veti reusi sa porniti motoarele partidului.
februarie 11, 2008 la 9:34 pm
Am avut dreptate. In seara asta Geoana la Antena 3
Credeti ca este o simpla coincidenta?
februarie 11, 2008 la 9:36 pm
trebuie promovate in discutie problemele interesante ptr romani. succes.
februarie 11, 2008 la 9:44 pm
@Cristian
Cand naiba am zis eu ca e bun votul uninominal?
Pentru mine are un singur avantaj: imi ofera sadica satisfactie de a-i vedea pe politicieni speriati.
februarie 11, 2008 la 9:46 pm
Lamuriti odata privatizarea Petromului pt. ca la toate emisiunile unde mergeti tot trimite unul mesaje.
@ Odin – ce varsta ai de esti invidios pe Robert de Niro. Puteai sa fii pe mariner.
februarie 11, 2008 la 9:59 pm
Nu mor caii cand vor cainii !
S-auzim numai de bine !
februarie 11, 2008 la 10:02 pm
Ăsta da sport extrem – să treci de la şueta dintre Gură Spartă şi Prostănac, la meciul dintre Prim Ministrul Arogant şi Arogantul Genial, cum se autodefineşte gazda emisiunii!
Nu ştiu de ce prefer aroganţii prostănacilor…
februarie 11, 2008 la 10:06 pm
Nu le merg serverele Antena 2 si nu se poate vizualiza pe Internet…
februarie 11, 2008 la 10:41 pm
Domnule Ciutacu, va rog intrebati-l pe dl Nastase cum comenteaza afirnatia dkui Gioana facuta asta seara la dna Firea, si-anume ca VREA SA CANDIDEZE LA PRESEDENTIA ROMANIEI?????
Va intreb pt ca sunt un admirator a lui Adrian Nastase, am 29 de ani si doar pt dumnealui voi mai merge la alegerile prezidentiale/
Va multumesc!!!!
Laurentiu. Braila
februarie 11, 2008 la 11:55 pm
Stiu o anecdota din memoriile unui om politic (Argetoianu, daca nu ma insel). Mi-o amintesc cu oarecare aproximatie.
Vine la el cineva care vrea sa infiinteze o banca. Prima intrebare:
-Cine-s asociatii?
-Ionescu, Popescu, Vacareanu..
-Si mai cine?
-Atat!
-Dar evreul?
-Care evreu?
-Cuuum! Vreti sa faceti banca fara s-aveti un evreu? N-aveti nici o sansa!
In spatele liberalilor este Patriciu. In spatele Pd-istilor, Vantu.
Cine-i in spatele PSD-ului? Pe Tender l-a castrat Basescu. Voiculescu vaneaza singur?
Ce-i cu Sarbu?
Cei care sunteti la curent cu averile, aveti si cheia aliantelor.
De asta sunt modest in comentarii. N-am urmarit averile
februarie 12, 2008 la 1:08 am
@ Literă: nu ma intereseaza cariera politica a lui Dan Voiculescu. daca as fi avut vreun strop de interes, eram la PC, nu la JN. si nu lansez idei la cerere in emisiunile mele. cam asta face diferenta, pentru cine are ochi sa vada…
februarie 12, 2008 la 4:24 am
@
Constantin
Iti mai spun o data: sigur ai treaba si noi te retinem aici.
Intr-o alta raspuns ti-am transmis, elegant, ca ai ratat o buna ocazie de a tacea.
Acum iti spun direct: esti prostanac!
Parca ai fi chiar Prostanacul!
februarie 12, 2008 la 4:29 am
@
Constantin
Rectificare:
Am vrut sa scriu “intr-o alta replica ti-am transmis”.
In mod exceptional, ma bucur ca am comis acea greseala caci rectificarea presupune o noua postare si astfel am prilejul sa-ti repet, poate retii :
Esti prostanac!
Parca ai fi chiar Prostanacul!
februarie 12, 2008 la 4:37 am
@
Adrian Nastase
Ti s-a spus de multe ori, aici (si nu numai) ca pentru a-l combate pe Basescu trebuie sa folosesti un limbaj si sa ai o prestatie “asociabile” cu ale lui. In opinia mea, astfel de sfaturi sunt contraproductive.
Am fost una dintre foarte putinele voci care am afirmat ca doar tu il poti invinge pe Basescu si doar conservandu-ti intru totul felul de a fi.
Ceea ce se arata, ca fiind “semne” in ultima perioada imi dau dreptate.
Basescu este intr-o perioada de radicala schimbare de atitudine.
Orice incercare de a-l ataca prin vechiul stil ar cadea pe un teren sterp.
Absolut remarcabil, in acest sens este articolul “Călugăria electorală a lui T. Băsescu” publicat de Lucian Avramescu in Jurnalul national (luni 12 februarie 2008) din care citez selectiv:
“Puţini au observat că actorul Băsescu joacă, de la o vreme, un rol nou. Paradoxul este că personajul rămâne acelaşi, adică el însuşi. A apus epoca zvârlitului cu sticla şi mantaua în mulţime, a dialogului “elevat” cu sindicaliştii (când era ministru) care cereau salarii mărite, iar el răspundea, citez exact, “vă dau p..a”. Nu mai iese cu Blonda la cârciumă, nu mai distribuie “un cap în gură” celui cu care se ceartă (decât eventual la telefon, cum a făcut-o recent cu ministrul Meleşcanu). De unde şi până unde această caznă de ascet? Ştiinţa opţiunilor mulţimii, exactă până la un punct, i-a dat de înţeles preşedintelui că vremea golăniei a atins prea-plinul. Românii s-au cam săturat de hă-hă-hă, de balamucul care nu mai conteneşte. “Să trăiţi bineeee!”, răcnit de pe scenă, poate fi întâmpinat astăzi nu cu aplauze, ci cu huooo. Probabil că, la viitoarele alegeri, Traian Băsescu nu se va mai bate cu unul asemeni lui. Mai exact, golanul nu se va mai bate cu un golan, ci cu unul diametral opus. Stilat şi sobru ca un rege, educat, calm, neatins maladiv de virusul intrigii. “Eu sunt ăla!”, şi-o fi zis Băsescu. Şi s-a pus pe treabă.
Să revedem interviul recent de la televiziunea publică. Economie de gesturi. Grav, pătruns până la os de junghiurile responsabilităţii. Vorbeşte din gât, de parcă şi-a înghiţit corzile vocale, care au coborât spre stomac. Dă şi pauzelor gravitate. Certuri politice? El? Niciodată. E un împăciuitorist, înţelept ca un duhovnic, mereu deschis dialogului. Nimic despre faptul că, de când e preşedinte, Guvernul şi nu numai el asudă din zori şi până în noapte să rezolve, nu treburile pentru care e plătit, ci hachiţele băsesciene. Să leşini de râs. Mulţi însă l-au luat în serios.
(…)
Oricum, toate observaţiile mele duc la convingerea că preşedintele va juca altfel. Călugăria lui electorală va ţine cât e nevoie. După botezul pruncului Turcan, preşedintele, invitat de onoare, a părăsit botezul înainte de miezul nopţii. Era treaz lacrimă. La contactul cu presa a zis doar “hai, Maria, acasă” sau ceva de genul ăsta. Adică, noi suntem familişti, mâine mă aşteaptă la Cotroceni, teanc, treburile ţării. (…) Preşedintele trebuie să pară, până la viitoarele alegeri, opusul lui. ”
Oricine are “ochi format” realizeaza ca Lucian Avramescu a surprins esenta (citez):” presedintele va juca altfel”.
Sigur ca Basescu a facut o gafa memorabila in episodul cu “zoaiele”, la TVR (in pofida faptului ca vorba editorialistului L:ucian Avramescu, a “jucat rolul de ‘telectual” mimand concentrarea inainte de a scoate perla).
A nu-i ironiza, pe astfel de secvente, ar fi o greseala.
Dar a crede ca jocul lui Basescu va fi acelasi de pana acum, ar fi iar o greseala.
Fie si pornind de la ceea ce s-a sintetizat in articolul la care m-am referit, concluzia este ca esti unicul care il poate invinge pe Traian Basescu si doar ramanand asa cum esti!.
februarie 12, 2008 la 8:11 am
Va grabiti cu scenariile. Domnule Nastase , daca dupa alegerile locale psd-istii se vor trezi si va vor dori pentru alegerile din toamana ca lider , nu trebuie sa va gaseasca pe la DNA. Cine castiga daca se tergiverseaza mult judecarea pe fond a dosarului , sau de ce ii lasati sa profite?
februarie 12, 2008 la 9:25 am
@Litera
Ai foarte mare audienta pe acest blog. Doar ca nu mai esti credibil. Pentru ca:
In mesajul tau de la “Cine m-a enervat azi”, 7 feb, 4:16 pm, spuneai:
“@Alegatorul vesel
Am citit abia acum postarea d-tale in care presupui ca as fi platit de cineva pentru a-l sicana pe d-l Nastase. ….Sunt gata sa scriu imediat un elogiu d-lui Nastase pentru 100 euro pentru fiecare pagina.”
In mesajele mele de la aceeasi sectiune (”Cine m-a enervat azi”), 8 feb., orele 11:40 si 12:22, ti-am oferit eu aceasta suma. Nu ai dat nici un raspuns.
Exista doua posibilitati: 1. Esti un mare mincinos.; 2. Intr-adevar esti platit, iar mesajul tau a fost un mic santaj pentru sponsor.
Eu cred acum in varianta ca esti platit pentru prea multele mesaje pe care le introduci aici. Te-a dat de gol si pasiunea “hodoronc-tronc” pentru Dna Udrea.
Daca insa nu am dreptate si esti un mare mincinos, pe langa scuze, pretind inca o litera.
februarie 12, 2008 la 10:23 am
@George Ban
Raspunsul meu pentru dumneata a fost cenzurat.
Nu stiu cum s-a facut ca n-au aparut nici scuzele mele.
Rog administratorii blogului sa-mi lase macar acest mesaj.
februarie 12, 2008 la 10:41 am
@Victor Ciutacu
Cariera politica a d-lui Voiculescu ar trebui sa te intereseze.Doar esti ziarist.
Eu am o metoda infailibila de a deosebi ziaristii buni de ziaristii prosti. Mi-i inchipui/discutand cu oameni politici diferiti. De exemplu dumneata ai fi un bun ziarist daca azi ai putea sa faci un interviu cu d-l Nastase iar a doua zi ci Presedintele. Asa cum ar putea-o face un Hurezeanu.
Cu alte cuvinte sa lasi loc de “buna ziua”. De la Antene Vranceanu-Firea nu-si arde toate corabiile. La fel Turcescu.
Dumneata nu esti ziarist esti combatant. Dar, bietul meu Ciutacu, te afli intr-o pozitie riscanta. Daca se schimba orientarea patronilor esti primul sacrificat.
Daca toata rautatea asta a d-tale este naturala faci o mare greseala alegand o tabara. Ataca pe cine iti vine la indemana.
februarie 12, 2008 la 10:47 am
@GB,
Literatule,
Iarta-ma ca ma bag si asta nu pentruca dl Ban m-a insultat uneori dar nu rezist la ocazie.
Deci: Dle Ban cine nu pricepe nici glumele cele mai simple este un prostovan, dar cine se face cu rea credinta ca nu le pricepe este o japita.
februarie 12, 2008 la 10:53 am
@Victor Ciutacu
te rog….
“nu ma intereseaza cariera politica a lui Dan Voiculescu…”
[of, pakatele mele....ca te-a angajat felix 007, ti-a dat si emisiune..si functie de conducere...doar fiindca e innebunit dupa stilul tau gazetaresc..nu ca "prestezi" puternic in favoarea lui si a intereselor lui]
“daca as fi avut vreun strop de interes, eram la PC, nu la JN” [si...ce-ai fi facut la PC? ii faceai cafeaua lu' daniela? ii cumparai ziare lu nea andon? ii duceai costumele la curatat lu nea cutas? strangeai cotizatii? faceai prezenta la sedinte la sector? pierdeai timpu'...asa esti mult mai folositor la JN. esti formator de opinie..nu? cand deskide rumanu' televizoru' da de tine....la emisiunea ta / la alti tzucalari care presteaza pentru felix...]
“si nu lansez idei la cerere in emisiunile mele.”
[s-ar putea sa ai dreptate si sa crezi sincer in ceea ce faci/spui. e jalnic.]
februarie 12, 2008 la 10:58 am
@George Ban
Chiar nu inteleg de ce simpatia mea pentru Elena Udrea ar dovedi altceva decat o obisnuita slabiciune a unui barbat cam bleg.
Si apoi mie imi plac si femeile de pe acest blog. As face oricand un chef cu sonata de Aya, as sta la o cafea cu Gabriela si m-as certa amical cu Maria Barbu.
Nu-mi amintesc acum, dar parca se mai putea face ceva cu femeile?
februarie 12, 2008 la 11:07 am
@ion adrian
Explica te rog ce fel de gluma e aceea de a spune ca pentru 100 de Euro scrii o pagina de elogii pentru A Nastase.
In rest, continui sa fii acelasi amarat de mercenar!
Lupta continua!
Venceremos!
februarie 12, 2008 la 11:10 am
@Alegatorul
Am exact varsta necesara san-o las pe Udrea neobservata. M-ati intrebat serios ce varsta am?
februarie 12, 2008 la 11:26 am
@GB,
PS: M-as bucura foarte mult sa fi gresit eu in evaluare si, poate daca te intereseaza ce gandesc, vei reusi sa-mi schimbi opinia asta, care ma umileste mai ales pe mine.
februarie 12, 2008 la 11:31 am
litera
cu tot respectul, cred ca subestimezi imens abilitatea lui ciutacu de a slugari stapinirea – asa ca indiferent de orientarea patronilor, ciutacu se va adapta imediat noilor cerinte.
februarie 12, 2008 la 11:40 am
Eu nu cred ca marinarul se poate schimba cu adevarat! Tot va da cu bata in balta. Pentru ca asa e firea, constitutia lui. Chiar daca se straduieste, aparand la TV cu falcile inclestate, tot va slobozi ceva “interesant” la un moment dat. Iar masa lui de votanti manelisti, nu cred ca ar agrea pe noul base. Nici vorba! Ei l-au votat pe “omul simplu” , ce naiba o fi insemnand asta in capul lor.
Cat despre Geoana, of, nu intelege ca nu mai vrem sa il vedem la TV, dand declaratii? Nu mai putem!!!
februarie 12, 2008 la 11:42 am
Nu cred ca Antenele ar putea bloca accesul lui Nastase pe sticla!
februarie 12, 2008 la 11:46 am
Numai luptand sacrificiile isi au rostul.De aceea trebuie sa reveniti pe scena politica cat mai repede.Nimic nu e in zadar cand e vorba de binele aproapelui.Nimic nu e de prisosd cand soarta tarii e in joc.Impotriva tuturor vicisitudinilor trebuie sa luati act si sa redeveniti locomotiva dealtadat.UN SUFLU NOU SE ARATA…..LA COTROCENI DE-NDATA….(as dori mai multe sa va spun dar nu cunosc o modalitate mai directa .poate imi spuneti d-voastra)
februarie 12, 2008 la 12:03 pm
Ceea ce nu stiu ei prietenii d-voastra de partid este ca,,nu mor caii cand vor cainii” Ceea ce stiu insa ii sperie si mai mult……electoratul d-voastra a ramas ba mai mult ….De nu e usor dar cu atat mai frumos…sa renasti din propria-ti cenusa precum pasarea ….Cu atat mai mare va fi impactul in viata politica…IMPREUNA PT O VIATA MAI BUNA,.. IMPREUNA PT O TARA MAI BUNA…
februarie 12, 2008 la 12:10 pm
IN rest aceleasi obiceuri strabune,aceleasi cacialmale politice si stratageme de manipulare si exploatare a omului.Mai bine zis intoxicare.DA…,zi de zi santem intoxicati atat la propriu cat si la figurat..Paradoxul e ca santem constienti si acceptam tacit in goana nebuna dupa o viata mai buna.De aceea bazele sant baze iar acizii acizi.
februarie 12, 2008 la 12:29 pm
Domnule Premier,
Este interesantă ideea de-a participa la emisiune în calitate de comentator politic…totuşi, iniţiativa a survenit la un moment nepotrivit. Altfel, o prezenţă foarte reuşită, aşa cum suntem obişnuiţi.
Am auzit din ce în ce mai frecvent o idee, în cercul meu de prieteni, tineri în jurul vârstei de 30 de ani. Majoritatea celor care au votat AN la alegerile din 2004, dar şi o mare parte din cei care au votat TB în 2004 sunt dezamăgiţi şi spun că vor vota PSD la alegerile din acest an doar dacă AN revine în conducere, altfel nu se vor prezenta la alegeri. Deşi nu cred că grupul meu de prieteni reprezintă un eşantion reprezentativ din punct de vedere statistic, ideea e prea răspândită să nu aibă un substrat real. Nu am acces la sondaje de opinie care să îmi confirme convingerea, dar cred că ele există.
Există o legătură strânsă între revenirea domniei voastre în conducerea PSD şi revenirea PSD ca principală forţă politică la guvernare. Sper că şi conducerea partidului va realiza acest aspect la timp.
februarie 12, 2008 la 12:55 pm
@Adrian Nastase
e ce nu puneti de-un partisd social-democrat adevarat (asta si asa-i compromis) care , odata costituit va atrage aproape toata suflarea PSD-ului actual si sa-i lasati in plata Domnului pe Geoana, Rus, Dancu,Sarbu si alti cativa ?
V-am observat la emisiunea lui Citacu mai obosit, mai ganditor, mai abatut.E posibil sa ma insel, dar nu red.Oricum
v-ati przentat mai fara vlaga decat altadata.
Va intreb
Cred ca mai este timp, vointa aveti si sigur va veti insufleti de la chestia asta.Aveti si destui care sa va ajute din start.
Va rog sa meditati profund la chestia asta pana nu ratati toate sansele..
februarie 12, 2008 la 1:34 pm
Domnule Adrian Nastase,
Ceea ce am observat, in urma deselor dvs. aparitii “pe sticla” ( si este foarte bine) este ca, pe langa numarul dusmanilor din PSD, a crescut mult numarul simpatizantilor simpli, din popor. Este bine sa va mentineti pe linia de om politic deosebit, inteligent si (asa cum v-am mai recomndat) fiti cat mai destins si mai zambitor; indiferenta este arma cea mai cumplita!
Succes!Lia
februarie 12, 2008 la 2:11 pm
eugen istodor sint de la catavencu. scriu o carte despre catavencu, istoria publicatiei. as dori sa va iau un interviu despre istoria comuna. in speranta unei revederi, astept un mesaj pe istodor@catavencu.ro.
multumesc,
istodor
februarie 12, 2008 la 2:14 pm
@Aya, 4:37 am (!!!???)
Si eu tot incerc sa-i spun, cu mai putin talent decat Dvs, Dlui Nastase sa se poarte asa cum e de fapt. Sa nu supra-estimeze puterile marinarului si sa nu sub-estimeze puterile prostanacului.
Eu sper ca Dl A Nastase sa inteleaga.
februarie 12, 2008 la 2:17 pm
va felicit pentru emisiune.
februarie 12, 2008 la 2:35 pm
@George Ban
“Venceremos” a fost numele brigazii a 11-a in care a slujit Valter Roman in Razboul Civil din Spania (1936-1939).
Dupa cate stiu eu n-a prea invins.
De cate ori striga cineva “venceremos” prefer sa fiu de partea opusa a armei.
februarie 12, 2008 la 2:51 pm
@violet
Amurg de toamna violet…
Doi plopi in fund, apar in siluete
-Apostoli in odajdii violete
Orasul tot e violet.
Amurg de toamna violet…
Pe drum e-o lume lenesa, cocheta;
Multimea toata pare violeta,
Orasul tot e violet.
Amurg de toamna violet…
Din turn, pe camp vad voevozi cu plete;
Strabunii trec in palcuri violete,
Orasul tot e violet
februarie 12, 2008 la 2:53 pm
Asa cum am spus si data trecuta va lipseste tonul hotarat .Trebuie sa fiti deschis ,transparent in toate privintele, numai in ce priveste indoielile nu. Dati impresia ca va indoiti de ceva .
Geoana a evoluat si cred ca ar fi bine sa faceti echipa ;prim-ministru , presedinte ,primar ,vin vremuri grele .Nu e cazul sa maimutarim alianta.
S-auzim numai de bine
februarie 12, 2008 la 2:56 pm
Sandu aparut acum pe blog nu-i Sandu de altadata. Coincidenta de nume.
februarie 12, 2008 la 2:56 pm
O multime de independenti pe aici, care sugereaza toti ceva de genul “Adriane draga, nu mai candida, nu mai sta in politica, n-ai nici o sansa, etc”
Mai baieti, daca tot n-are nici o sansa, de ce va mai chinuiti voi pe aici intr-atat ?!
@Literă
“Asta inseamna o modalitate perfida de a ingropa votul uninominal,. Pd-L a declarat ca ar vota orice varianta la care vor cadea de acord PNL si PSD.
Replica PSD: nu mai votam nimic propus de PNL.
Nu vezi ca sunt toti niste ipocriti?”
“Cand naiba am zis eu ca e bun votul uninominal?
Pentru mine are un singur avantaj: imi ofera sadica satisfactie de a-i vedea pe politicieni speriati.”
Exact mai sus.
Acum…ori nu-ti scrii tu toate mesajele, ori ai dificultati de exprimare.
Daca vrei, intram si in analize mai adanci, de genul “obtinerea unei satisfactii, este un lucru bun, sau un lucru rau ?”
februarie 12, 2008 la 2:59 pm
1. totusi nu prea e deontologic. ciutacu a procedat si el ca un culcer da’ pe invers. in tara nu mai exista deloc presa de analiza obiectiva, fie ea si cu coloratura de dreapta sau stanga. e pacat sa nu ai un “le monde” intr-o tara sfasiata de coruptie si razboi politic.
2. sincer vorbind, daca trustul lui voiculescu nu l-ar considera pe nastase prezidentiabil cred ca i-ar asigura lui nastase acelasi tratament ca lui constantinescu sau lui roman. obiectiv privind, pe geoana, care teoretic e presedintele principalului partid de opozitie si in principiu ar trebui sa il invite zilnic astia din presa sa isi dea cu parerea, nu il invita nimeni.
3. bizara interventia lui radu stroe. i s-a adresat domnului nastase cu apelativul “domnule presedinte”. or, daca ar fi vrut sa respecte traditia interbelica, ar fi trebuit sa i se adreseze cu “domnule ministru”. domnul Stroe ori e … sa zicem inocent ca cioroianu ori sustine pe nastase la presedintie. (asta nu ar fi de exclus la urma urmei tinand cont de alianta prost ascunsa pnl-aripa iliescu/nastase.
februarie 12, 2008 la 3:00 pm
@Liter
Chiar ne iei de prosti?
Acum zici:
“Chiar nu inteleg de ce simpatia mea pentru Elena Udrea ar dovedi altceva decat o obisnuita slabiciune a unui barbat cam bleg.”
Mai inainte ai spus:
“Eu nu spun ca Elena straluceste prin inteligenta. Dar se straduieste. Citeste. Invata. IAR CEL MAI MULT IMI PLACE (subl. mea) ca traieste si lupta.”
Deci nici vorba de tzatze sau fund…
februarie 12, 2008 la 3:14 pm
Hai ca azi am batut recordul la postari. Se va zice si despre mine ca sunt platit. Dar promit ca e ultima de azi:
@Iar (!) Liter
Pentru cultura ta generala: Fidel Castro era acela care isi incheia cuvantarile fluviu de 4, 5, 6 ore cu:
Patria o muerte! Venceremos!
La asta m-am gandit eu.
Iar informatia de la tine a imbogatit cultura MEA generala. Mersi frumos!
februarie 12, 2008 la 3:14 pm
@George Ban
Ai dreptate. M-ai demascat. Dar nu-mi este rusine pentru asta.
februarie 12, 2008 la 3:21 pm
reusita emisiune dar cum au mai spus si altii ,romanii vor si fapte nu doar “vorbe grele”….. nu stiu ce ne asteapta la alegerile locale dar ar trebui sa va hotarati ceea ce vreti de fapt …vedeti bine ca psd`ul reprezentat de geoana si altii pe langa el nu “prea” va sprijina…. timpul se scurge repede si indata suntem in 2009 in pragul alegerilor prezidentiale…. trag speranta ca nu ne veti dezamagi …. “revenirea” s`a produs (sper ca nu s`a produs din razbunare ,va consider un om foarte inteligent si stiti ca razbunarea este arma prostului) acum ar fi cazul sa treceti la fapte si sa va definiti obiectivele … . nu lasati timpul sa treaca!!
februarie 12, 2008 la 3:27 pm
consider ca ati inteles ce am vrut sa spun in afirmatia “trag speranta ca nu ne veti dezamagi in alegerile prezidentiale-2009″…..
februarie 12, 2008 la 5:55 pm
Si daca o fi si o fi. sa candidati(sper din tot sufletul)..va voi sustine fara menajamente munciind cu toate fortele alaturi de cei ce va doresc cu adevarat in fruntea tarii si nici decum cu cei ce dau doar impresia pt atingerea obiectivului propus.Asa cum am tras pana acum la jug mai trag si de acum pt binele socitatii.Mare atentie la serpii veninosi si vulpiile sirete din acest partidP.S.D.stiiti cum e …Fereste-ma doamne de prieteni ca de dusmani am eu grija…Nu e pt prima oara cand jocul culiselor a doborat oameni si ce oameni…referitor la dezamagiri aici e vorba si de sustinatorii adevatrati care vor trebui sa munceasca la adevarata capacitate pt a transmite mesajul d-voastra .Va trebui adoptata o strategie noua simpla dar eficace…de multe ori cu lucruri simple poti obtine rezultate mari…nu intotdeauna multimea majoritara castiga ci cei ce muncesc mai mult…Trebuie sa ne scuturam de straiele vechi si.. murdare pe la colturi’’sa coboram in sufletul celui obidit nedreptatit al celui de ieri de azi si de maine.Numai asa vom fi cu adevarat cei ce merita votul lor .acel vot care conteaza…pana si la poarta raiului caci om esti si om vei fi…bine vei face ..bine vei primi si multa paceSUCCES !
februarie 12, 2008 la 8:50 pm
@ Litera
Litera, Maria- Ta
Ce ni te-a dat Reteaua,
Ai mila de noi , cei mici,
Nu mai da atat din bici!
Si-n intelepciunea Ta,
Cum noi nu vom mai vedea,
Iarta-ne, de am gresit,
Ca n-am facut-o voit!
Litera, Maria- Ta
Ce ni te-a dat Reteaua…
P.S. Ma tem ca metafora repetata obsesiv la inceputul fiecarei strofe a poeziei tale, nu-si are sensul. Poate ar dori sa creeze o imagine artistica in stil bacovian, dar…stii…
februarie 12, 2008 la 8:51 pm
Scuze pentru off topic.
februarie 12, 2008 la 9:51 pm
@GB ,
Eu zic ca a fost o gluma, dar m-am scuzat anticipat ca pot gresi, bagandu-ma unde nu prea ma priveste. Considera ca nu am spus ce am spus…
februarie 12, 2008 la 9:55 pm
PS. Scuza-ma, dar observ, ca am raspuns de doua ori la acelasi mesaj al tau dar cum numai doua batai strica, passons.
februarie 12, 2008 la 10:47 pm
O veste buna pentru Victor Ciutacu, s-a dat liber la TV la Adrian Nastase! La o sumara socoteala, de la inceputul anului D-l Nastase a aparut in 10 emisiuni de televiziune. E mult, e putin, e destul? Incercam sa luam legatura cu unii producatori de telenovele difuzate pe postul Acasa TV si poate veti avea bucuria sa-l vedeti in fiecare zi in prime time si noaptea in reluare. Telenovelele vizate sunt,, ANita” si ,,Cele doua fete ale ANei”.
februarie 13, 2008 la 9:46 am
@cRistea Prinboi
pe Adrian Nastase merita sa-l vezi “reloded”, deoarece oricine are de invatat de la o asemenea personalitate, inclusiv din greseli. Asa ca glumita a fost mai mult decat ieftina sau denota o mare frustrare nascuta din complexul de inferioritate fata de AN.
februarie 13, 2008 la 4:41 pm
Nu ne uitam la telenovele(deci nu le cunoastem ora de difuzare)insa vedem ca altii precum d-ul Cristea Prinboi le stie….Multumim pe aceasta cale pt informatiile pretioase si-l rugam sa ne tina la curent daca apare vreo schimbare sau numeritare in plus……
februarie 13, 2008 la 4:45 pm
Referitor la aparitii totul e ok daca are audienta.Poate asta deranjeaza.poate .De, ca si circul nu e nimic…asa ca ce ne mai miram?…..Exista telecomanada sant o multime de posturi nu inteleg de de?…atata rautate?
februarie 13, 2008 la 4:50 pm
BINE FACETI CA APARETI D-LE ADRIAN NASTASE.Fiecare aparitie e un castig pt d-voastra pt noi toti…Nu uitati sa fiti cat mai transant….trebuie sa fiti o forta in aceste emisiuni,o speranta de mai bine..omul trebuie sa se regaseasca in cuvintele d-voastra.