Adrian Nastase este astazi invitatul lui Razvan Dumitrescu la emisiunea Realitatea Zilei, Realitatea Tv, ora.18.50
Emisiunea va putea fi urmarita live aici. Inregistrarea emisiunii poate fi urmarita aici.
Echipa AN
Update: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.
ianuarie 31, 2008 la 1:18 pm
Abia asteptam momentul asta! Din varii motive, ar trebui sa mergeti mai des pe acolo.
ianuarie 31, 2008 la 1:23 pm
Americanii lui Bush ne cred chiar imbecili? Cititi interviul lui Matt Bryza, la Newsin. Este evident, un sprijin pentru adulatorul licuriciului:
Matt Bryza, colaborator al secretarului american de stat Condoleezza Rice, îi sfătuieşte pe “prietenii români”, într-un interviu pentru NewsIn, să se concentreze în continuare asupra proiectului Nabucco, pe care îl consideră viabil.
Matt Bryza este adjunctul subsecretarului de stat pentru afaceri europene şi eurasiatice din Departamentul de Stat al SUA. Este responsabil cu politicile şi relaţiile SUA cu ţările din Caucaz şi Europa de Sud, fiind şi coordonatorul politicii energetice a SUA la Marea Neagră şi Marea Caspică. În interviul pentru NewsIn, oficialul american spune că românii nu trebuie să intre în panică din cauza recentelor acorduri semnate de Rusia cu Bulgaria şi Serbia, pentru că ele nu ameninţă proiectul Nabucco, ci sunt mai degrabă “o ofensivă de relaţii publice a Gazprom”. Bryza îi sfătuieşte pe români să-şi continue politica de diversificare a surselor de gaz, pentru a avea mai multă putere de negociere şi “o relaţie de lucru pozitivă cu Gazpromul”. Oficialul american consideră că Nabucco are un mare potenţial de reuşită, pentru că, pe de o parte, Azerbaidjanul are suficient gaz cât să umple toată conducta, iar pe de altă parte, este un proiect mai puţin costisitor decât South Stream. Bryza explică de ce OMV ar fi tentat să aibă o abordare publică diferită faţă de a unora dintre statele UE, dar subliniază că Austria şi mai ales Comisia Europeană au o mare responsabilitate pentru a face ca principiile economiei de piaţă să funcţioneze şi să contracareze tendinţele monopoliste ale companiei publice din Rusia.
NewsIn: Ce şanse de realizare mai are gazoductul Nabucco, dacă parteneri precum Bulgaria semnează cu Rusia pentru realizarea proiectului concurent South Stream?
Matt Bryza: Nu cred că trebuie să existe absolut niciun impact asupra Nabucco. Proiectul Nabucco este de sine stătător, viabil din punct de vedere economic şi va aduce rezervele masive de gaz din Azerbaidjan în inima Europei. Ştim din ultimele luni de explorare în Azerbaidjan că la Shah Deniz rezervele descoperite s-au dublat. Aşa că noi credem că Azerbaidjanul singur are suficient gaz poate chiar pentru a umple întreg Nabucco. Ultima dată când am vorbit (interviu pentru România liberă, 6 august 2007, – n.r.) speram ca Azerbaidjanul să aibă îndeajuns gaz pentru a lansa Nabucco, iar acum credem că are destul pe a umple conducta. Dar nu ne oprim aici, colaborăm desigur şi cu Turkmenistanul pentru a aduce mai mult gaz din Turkmenistan şi Azerbaidjan, precum şi din Irak. Aşa că South Stream nu trebuie să aibă absolut nici un impact asupra Nabucco. Însă întrebarea care se pune este dacă Europa se plasează într-o poziţie mai avantajoasă dacă absoarbe încă 30 miliarde de metri cubi de la acelaşi furnizor monopolist care îi livrează deja un sfert din gazele naturale.
NewsIn: Pe de altă parte, chiar Reinhard Mitschek, directorul consorţiului care va construi Nabucco, a declarat că gazul rusesc ar fi binevenit în conducta Nabucco şi că l-ar putea prelua din Blue Stream.
Matt Bryza: Într-adevăr, a spus acest lucru. Companiile au o răspundere faţă de acţionarii lor şi încearcă să facă viabile investiţiile, iar sarcina lor este să obţină gazul cât mai repede posibil în conducta respectivă. Guvernele au o responsabilitate diferită şi trebuie să se gândească în ansamblu la securitatea energetică, nu doar a ţării lor, dar a întregii alianţe de state UE. Aşa că ţelul OMV este diferit de ţelurile guvernelor care fac parte din consorţiul Nabucco şi nu este surprinzător ca OMV să aibă o abordare publică diferită faţă de unele state membre UE.
NewsIn: Ar fi o soluţie viabilă ca Nabucco să transporte gaz rusesc?
Matt Bryza: Nu comentez dacă e o soluţie viabilă sau nu. Nu e un pas necesar, pentru că Azerbaidjanul are destul gaz să lanseze şi poate chiar să umple conducta.
NewsIn: Spuneaţi că guvernele au responsabilitatesa de a se gândi la securitatea energetică. Cum vedeţi totuşi semnarea acordului dintre Vladimir Putin şi oficialii de la Sofia privind South Stream, când Bulgaria este partener în Nabucco? Nu e un semnal că guvernele încep să-şi piardă încrederea în Nabucco?
Matt Bryza: Nu am deloc această senzaţie, dimpotrivă, partenerii sunt dedicaţi realizării proiectului Nabucco. Iar în privinţa Bulgariei, ea va fi doar ţară de tranzit pentru conducta South Stream, aşa că sprijină puternic în continuare şi are şi nevoie de gazul din Nabucco pentru consumul intern şi pentru diversificarea surselor de energie. Sunt încrezător că liderii bulgari au gândit foarte atent punctele slabe şi cele pozitive ale proiectului semnat între Bulgargaz şi Gazprom şi că au negociat în consecinţă. Sunt două chestiuni care se pun în cazul oricărui proiect major de construire a unei conducte de gaz, pentru a câştiga încrederea investitorilor şi partenerilor: care este oferta de gaz şi poate fi investiţia structurată în aşa fel încât să obţină un profit rezonabil care să acopere costurile iniţiale într-o perioadă de timp rezonabilă. Iar aceste chestiuni trebuie clarificate de cei care sprijină South Stream. Încă nu au descris în mod serios de unde va veni gazul şi când va fi disponibil. Nici cum va fi amortizată investiţia de 14 miliarde de dolari sau chiar mai mult, pentru că se anticipează că, în ceea ce priveşte costurile de construcţie, acestea vor fi şi mai mari. Este greu să amortizezi aşa o investiţie când ai cea mai scumpă conductă de gaz din lume şi trebuie să ai garanţii comerciale şi bancare pentru acest lucru.
NewsIn: În România există un curent de opinie că am negociat prost, că Nabucco este un proiect mai mult mort decât viu şi că dacă South Stream se va construi prin Bulgaria şi Serbia, România va rămâne în afara rutelor energetice importante. Cum vedeţi această situaţie?
Matt Bryza: I-aş sfătui pe prietenii şi aliaţii noştri români să rămână concentraţi pe strategia pe care au dezvoltat-o ei înşişi şi care are sens: diversificarea surselor de gaz natural. Să aibă o relaţie de lucru, pozitivă, cu Gazpromul, dar şi să vă puneţi în poziţia de a face această relaţie pe cât de avantajoasă posibil prin accesul la o sursă alternativă de gaz – Nabucco. Indiferent cât de departe merg celălalte proiecte de conducte, este cu atât mai important pentru România să aibă surse diverse de alimentare cu gaz. Nabucco se va realiza. Nu are importanţă dacă există South Stream, North Stream, East Stream şi alte Stream-uri, Nabucco este viabil şi se va realiza. Rămâneţi concentraţi pe acest ţel primar – acesta ar fi sfatul nostru către toţi prietenii noştri care locuiesc în ţări ce vor fi tranzitate de Nabucco. Reţineţi că pe cât e de amplă diversificarea surselor, pe atât e de puternică şi forţa de negociere pe care o are o ţară când are de a face cu o companie ca Gazprom. Nu intraţi în panică. Mult din ce se întâmplă acum este o ofensivă de relaţii publice a Gazprom. Dar veştile sunt bune în privinţa Nabucco. Ca să-l citez pe Martin Luther King: “Staţi cu ochii pe premiu!”
NewsIn: Şi nu vă îngrijorează nici faptul că OMV a vândut 50% din acţiunile sale de la terminalul Baumgarten, unde ar urma să ajungă conducta Nabucco?
Matt Bryza: Gazprom va deţine jumătate, dar nu văd ce impact va avea asupra Nabucco. Este un acord comercial prin care Gazprom va participa într-o afacere prin care va obţine profituri şi va garanta securitatea energetică pentru consumatorii europeni. Iar cum Nabucco e mult mai viabil decât orice alt proiect propus până acum, datorită costurilor mult mai mici şi a rezervelor clare de gaz natural din Azerbaidjan, logica comercială îi va determina pe cei de la Baumgarten să cumpere gaz din Nabucco la fel cum ar face-o din orice altă sursă. Principiile economiei de piaţă vor funcţiona aici.
NewsIn : Vor funcţiona chiar dacă Gazprom este un monopol de stat prezent pe piaţa europeană?
Matt Bryza: Acesta este un alt aspect, într-adevăr. Este de datoria guvernului austriac şi a UE să asigure că oficialii acelor companii au luat măsurile necesare pentru ca monopolul să nu manipuleze mecanismele de piaţă la Baumgarten. Este o responsabilitate uriaşă pentru guvernul Austriei şi Comisia Europeană. Dar cred că ei ştiu ce trebuie să facă. Întrebarea dvs. are sens, pentru că e vorba despre extinderea puterii monopoliste. Cred că este un mesaj foarte puternic atunci când, în loc să se investească în dezvoltarea de noi câmpuri de exploatare pentru a asigura că toate aceste proiecte grandioase vor avea suficient gaz, Gazprom îşi cheltuie banii pentru a cumpăra în Europa cât de multă infrastructură strategică posibil. E ciudat şi spune ceva despre strategia acestui monopol, care nu este aceeaşi cu cea a companiilor europene, de a amortiza investiţiile şi a face profit. Strategia Gazprom pare a fi expansiunea puterii sale monopoliste.
NewsIn : Putere monopolistă care are şi o componentă politică, aşa cum am văzut în mai multe cazuri…
Matt Bryza: Este un comentariu cu care sunt de acord. Putem dezbate dacă această putere monpolistă va fi utilizată în scopuri politice, dar ştim sigur că monopolurile sunt ineficiente din punct de vedere economic şi subminează libera circulaţie a mărfurilor pe o piaţă liberă. Aşa că este în dezavantajul consumatorilor europeni. Îmi este greu să înţeleg de ce nu există peste tot în UE recunoaşterea faptului că siguranţa furnizării de gaz de la această companie nu poate fi garantată decât dacă există competiţie pe piaţă. Toată lumea pare să uite de concurenţă şi să încerce să ajungă repede la un acord cu această mare companie. Dar dacă vrei să ai o relaţie puternică cu cea mai mare companie din vecinătate, ar fi bine să fii acoperit şi din partea altor furnizori, pentru a avea putere de negociere.
ianuarie 31, 2008 la 1:48 pm
Dl. deputate Nasate,
Nu v-am votat in 2004 si nici in 2009 nu am de gabd sa o fac daca veti fi nominalizat de partid.
De ce ? Pantru ca nu ma convingeti ca sunteti un politician care este capabil sa dea raportul catre alegetorii care la-u ales.
Ati semnat initiativa legislativa pentru constituirea Metropolei Bucuresti. Proiectul a fost abandonat, nu ati mai intiiat nici o dezbatere, ironia fiind aceea ca un fost primar PSD, Dl. Gherasim de la scetorul 1 din perioada 2000 – 2004, a fost cel care a initiat cea mai ampla dezbatere asupra acestui proiect.
Va sugerez ca la dezbaterile la care participati sa vorbiti mai mult de proiectele concrete pe care le aveti de gand a le impelmenta, in calitate de deputat de Bucuresti, mai ales ca aveti cabinetul parlamentar situat pe o strada din centrul Capitalei, Str. Lipscani, care este intr-o stare deplorabila.
Va sugerez sa dati raportul in calitate de deputat. Ce deputat a dat raportul ? Nici unul.
Sunteti nascut in Bucuresti si cred ca ar trebui sa faceti mai mult pentru Bucuresti.
Candidati la ce functie vreti dumneavoastra, dar aveti o datorie morala in calitate de deputat sa aduceti, sau macar sa intiiati un plan de propuneri pentru dezvoltarea Bucurestiului.
Nu vorbe, ci fapte. Proiecte cu etape clare de implementare, cu surse de finantare transparente, cu rezultate concrete pentru viata individului, a comunitatii.
Va sugerez sa inititati o dezbatere cu privire la o analiza comparativa amodelelor de dezvoltare a 10 mari capitale europene. Vor rezulta niste concluzii extrem de clare cu privire la situatia prezenta, tenditntele de dezvoltare si necesitatile pe termen scurt, mediu si lung.
In rest, proiecte cu plantarea salciei in delta Dunarii, cu biodiz\selul , sau alte teme de politica externa, raman la acelasi nivel de tunr de fildes, acolo un consider eu ca va aflati in continuare.
O zi buna.
ianuarie 31, 2008 la 2:00 pm
si eu am aceeasi asteptare ca si diogene de la emisiunea de diseara: de-abia o astept! Si asta pentru ca in ultima vreme, Razvan Dumitrescu – banuiesc ca nu din proprie initiativa ci “impulsionat” de presiunea trustului pentru care presteaza – a lasat deoparte bruma de impartialitate/eleganta/onorabilitate/decenta pe care a facut tot posibilul sa si le atribuie si a trecut fara cea mai mica jena, fara cea mai mica tresarire de moralitate la un servilism gretos. Comportamentul lui fata de interlocutorii care au curajul si istetimea si inteligenta si umorul necesare pentru a-i da o replica la ineptiile pe care le sustine sint intrerupti fara rusine, sint bruiati sau sint luati la “misto”. Putini ii fac fata la acest stil de emisiune (si din pacate, acestia nici macar nu realizeaza ce li se intimpla, ce “tramvai ii loveste”!). MAi ales faptul ca are mai multi interlocutori in aceeasi emisiune ii serveste de minune scopului.
Sper din toata inima, dle Nastase, sa-l spulberati. Merita.
ianuarie 31, 2008 la 2:30 pm
Apropo, toate partidele vorbesc de votul uninominal.
Gargara multa, saracia omului. Concret, partidele nu vor adoptarea acestui sistem de vot, intr-o formula care sa duca la reformarea clasei politice. Este nevoie de responsabilitate in fata alegatorului.
Nu v-am auzit prea des abordand aceasta problema, mai ales ca PSD si-a abandonat propriul proiect depus acum cativa ani. Norma de analiza a proiectelor politice in Romania este de “ANI DE ZILE”.
E jenant sa abandonezi un proiect cu care te-ai laudat ani de zile, poate sin in unele campanii electorale si sa spui ca ” nu mai este de actualitate “, sau “nu stiu ce lider ne asupreste” etc.
Nu mai dati vina pe altii.
Ce propuneri concrete are PSD si Adrian Nastase pe urmatoarele teme>
1. Votul uninominal pentru alegerile locale si generale din acest an
2. Dezvoltarea Bucurestiului – dar nu idei reesapate de fosti primari de sectoare, care vor sa candideze anul acesta
3. Impozitare salariala si a proprietatilor si afacerilor
4. Dezvoltare educationala
5. Protectia copilului si a familiei.
Va sugerez sa nu faceti ca Petre Roman, care de fiecare data cand participa la vreo emisiune Tv – radio – presa, facea apel la ce realizari marete a avut el ca si premier al Guvernului.
Trecutul e depasit.
Ce propuneri aveti in prezent si pentru viitor. Asta conteaza si va poate credibiliza in fata alegatorilor proprii si a celorlalti, daca veti de gand sa candidati la vreo functie.
ianuarie 31, 2008 la 2:37 pm
Hehehe…o sa incerce sa va “certe”; cum de suspectati un trust “corect”, care ofera numai “deontologie” precum al lor ?
Sper sa le mai dati si alte exemple, daca o sa fie cazul.
Si nu uitati, Traian Basescu trebuie oprit !
ianuarie 31, 2008 la 2:48 pm
Organizatia de Bucuretsi a PSD este condusa de un
oligofren.Imi cer scuze epntru limbaj dar …….. depaseste puterea mea de intelegere cum deputati si senatori de Bucuresti, ministrii poate, secretari de stat, fosti primari, viceprimari, directori etc se lasa condusi de un individ ca Vanghelie.
Basescu a avut o referire la Darie, care a plecat la PSD acum ceva ani. Intr-un colegiu director al PD, Darie incerca sa spuna si el ceva, la care a primit o replica pe masura “LA DIVERSE”
Asa e si cu Vanghelie. Tipul asta r trebuie trecut pe ordinea de zi a unui partid modern , responsabil, la categoria “LA DIVERSE”
Nu va inteleg cum participati la sedintele PSD Bucuresti, conduse, prezidate, convocate etc. de catre Vanghelie.
Explicatii politice exista, manageriale exista, financiare exista, dar morale in acest caz nu exista.
Aveti un CV redutabil, dar la ce va foloseste in fata lui Vanghelie. La nimic.
PSD Bucuresti poate fi condus cu inteligenta politica, pe baza unui program coerent, dar de oameni care macar vorbesc limba romana corect.
Nu aveti bani sa conduceti Bucurestiul si va trebuie banii lui Vanghelie ? Cred ca ar trebui sa va uitati in baza de date, de telefoane, a membrilor si prietenilor si faceti o discutie serioasa asupra acestui aspect si sunt sigur ca mai aveti si alte idei de colectare de fonduri pentru a gestiona locul lui Vanghelie.
Ce proiect are PSD penttru Bucuresti ?>
In 2000 Basescu a venit cu niste proiecte, cu sume, su date concrete.
Bun, rau, fezabil sau nu., dar a venit cu ceva concret.
Un Partid nu doar strange gunoaiele, ca destul le are el pe ale sale. Dar niste alegatori chiar v-au votat si macare din respect fata de ei trebuie gasita o solutie de viabilizare a functie de Presedinte PSD Bucuresti.
Poate fi un inceput bun pentru oricine vrea sa fac cariera, sau sa relanseze de pe alte pozitii./
ianuarie 31, 2008 la 3:02 pm
P.S. Eventual demonstrati-le cum “mesteca” stirile atunci cand isi aduc “analistii” de la newsin si hotnews.
Sunt doua cucoane, caci doamne nu le pot numi, Dorneanu si mai este una, bruneta, nu mai retin cum o cheama, care suspina dupa Basescu si dupa ideile in ultimul hal.
Plus doamna Pora…muahahahaha
ianuarie 31, 2008 la 3:35 pm
Combati bine Constantine, remarc ca esti deja enervat pe prietenul vanghelie, care este, si n-avem ce ii face, dar nu uita ca valghelii sunt cam peste tot, ma uit la Base pe care l-am votat din suflet si dupa mari promisiuni s-a ales plrafi si acum bordurile. Zburdalnicia lui Base prin toate si nodul marinaresc de rezolvare a problemelor intre doua pahare de wischi, nu cred ca il onoreaza. a da cu flegme in stanga si in dreapta nu il onoreaza deloc. Cred ca n-are simtul functie in care este. Ce zic de Videanu cu proiectele lui Marete si Bordurile la greu, Dar de Inimaroiu care se lauda ca pana in Mai rezolva 500 de strazi, poate daca face una pe schimb, si deci minim 3 pe zi, dor daca le deseneaza poat se faca asa ceva. Ce mai poti zice de Boc, care este un papagal vorbitor. si ar mai fi si altii. Au ramas doar termopanele lui Nastase, ce de erau de valoare si mai stiu si eu ce matusi.
Oricum cred ca toti sunt o apa si un pamant. Proiecte de viitor, poate doar pentru ciolanul personal.
Acum Vine sumitul NATO, care este strategia Romaniaei pentru acest moment UNIC. S-a intalnit base cu tariceanu , ca sunt primi 2 oameni in stat, macar la golden blitz, ca sa se impace, daca nu pentru o strategie , ceva.
ianuarie 31, 2008 la 3:52 pm
Se strânge laţul în jurul lui Geoană
Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, îi transmite un avertisment dur lui Mircea Geoană. „Este posibil ca Adrian Năstase să candideze şi să fie ales preşedinte al Consiliului Naţional”, a declarat, ieri, Ion Iliescu, pentru News FM, preluat de “Gândul“. Fondatorul PSD şi-a declarat sprijinul pentru revenirea lui Năstase în conducerea partidului, amintindu-i actualului preşedinte că “a fost adus în partid şi în Guvern de Năstase în 2001. Geoană i-a fost subordonat lui Năstase şi pe linie de stat, şi pe linie de partid”. Ion Iliescu a dezvăluit că va critica, la Consiliul Naţional, “bâlbâielile” lui Geoană de anul trecut, când era cât pe ce să-i ofere guvernarea pe tavă lui Băsescu. Mesajul liderului de facto al stângii româneşti la adresa lui Geoană este cât se poate de tranşant: „Când oamenii nu sunt capabili să se autodepăşească, pierd”.
Liniştea lui Geoană e tulburată şi de doi dintre tinerii de la vârful PSD: Cristian Diaconescu a declarat că nu exclude o candidatură la preşedinţia partidului, iar Victor Ponta l-a acuzat pe Geoană că a încercat sacrificarea liderilor pesedişti cu o imagine mai bună ca a sa, când a vrut să-i trimită la Parlamentul European. “E stupid să-ţi trimiţi toţi soldaţii buni la un singur război”, a declarat Ponta pentru “Cotidianul“, precizând că Diaconescu ar putea fi “soldatul principal al PSD, viitor prim-ministru sau preşedinte”. Veştile proaste pentru echipa lui Geoană nu se opresc aici, pentru că Ponta se arată dornic să candideze la Primăria Bucureştilor, idee susţinută de Grupul de la Cluj, prin Vasile Dâncu, şi de secretarul executiv Robert Negoiţă.
Se cam înghesuie norii negri deasupra lui Geoană…
ianuarie 31, 2008 la 4:05 pm
PSD – PARTID DE OPOZITIE – momentan
E corect ca suntem “vanghelizati”, dar pana una alta, Boc, Videanu, Tariceanu, Basescu sutn la putere. Conduc administraia publica locala si centrala.
Ca au facut bine, sau rau, e mai putin important, pana la un punct.
Dar ratiunea PSD in opozitie nu poate fi aceea de a sustine proiectle Guvernului. PSD este in opozitie nu la guvernare.
Cand voi vota cu PSD ? Cand va fi la guvernare. Asta apropo de dorinta PSD de a reveni la putere. Cu ce ? Cu o garnitura de europarlamentari, care in afara de Severin bate vantul.
Care sunt cele 3 propuneri concrete ale grupului europarlamentar PSD ?
Nu am auzit de ele, sa fi fost sustinute cu varf si indesat in Parlamentul European. Ford vrea achizitionarea uzinei de la Craiova. Sunt dedesubturi care nu le cunoastem, dar regula de lobby politic functioneaza in toate statele europene si mai ales in SUA.
Ce lobby fac europarlamentarii PSD si domnii deputati PSD din Parlamantul Romaniei, pentru ca UE sa dea un verdict favorabil ? Ce lobby a facut dl. deputat Adrian Nastase in acest sens ? Nu am auzit nimic.
Putem sa spune de celelalte partide ca nu fac bine, ca nu duc proiectele la capat, dar ce proiecte are PSD ?
Cine le reprezinta ? Partidul de CHiriasi o sa devaina PSD curand.
Evolutie, de la Partidul – Stat la Partidul – Chiriasi.
Sugestie pentru dl. deputat Nastase Adrian.
1. Identificarea unei modalitati tehnice de a promova activitatea europarlamentarilor PSD
2. Alegeri la PSD Bucuresti
3. Candidati absolut noi la Primariile de sector si la PMB
4. Opozitie ferma si clara la adresa Guvernului – SUNTETI PARTID DE OPOZITIE, deocamdata.
5. 3 propuneri concrete in domeniul fiscalitatii
6. proiect concret de dezvoltare pentru Bucuresti – zona metropolitana -
ianuarie 31, 2008 la 4:25 pm
http://www.vreaujob.com – Locuri de munca in Romania.
ianuarie 31, 2008 la 4:27 pm
Am sa va urmasesc cu interes, mult succes !
http://radupress.wordpress.com/
ianuarie 31, 2008 la 5:47 pm
Daca se putea sapatamana trecuta sa se duca Geoana. Un “oristanac” mai mare ca el nu se putea in partid dar a facut casa buna cu “Almanahe”
Domnule Nastase ce a ajuns acest partid ? Cum ati putut accepta asa ceva ? Va sprijina dl Iliescu ? Foarte bine dar putin cam tarziu. Sa speram ca va avea greutate cuvantul lui. Poate…poate. Cam multi de poate. Ce a ajuns tara aceasta domnule Nastase ? Ne facem de ras peste tot la toate nivelele si in toate mediile De ce ? Pentru ca suntem ca si conducatorii nostrii…lichele, betivi si…… Nu este frumos sa spun ca sunt fenmeie si ma respect. Dar aceste categorii de oameni l-au ales pe Base. Succes le emisiunea din seara aceasta abia astept sa o vad.
ianuarie 31, 2008 la 6:21 pm
Geoana este ff slab dar si Diaconescu.
Diaconescu nu stie sa lupte,este un tip slab din toate punctele de vedere,lui ii sta bine in umbra.
Face o greseala mare PSD daca il baga presedinte de partid.
ianuarie 31, 2008 la 6:35 pm
Domnule Nastase,
Sper ca educatia dvs sa nu va impiedice sa-i tineti piept din ce in ce mai enervantului de R. Dumitrescu. Voi face audienta postului Realitatea Tv si sper sa nu-mi para rau. In mod normal, nu aveti ce sa discutati cu el, chiar daca se da el mare profesionist. E totusi lipsa de politete atunci cand intervine si intrerupe interlocutorii. Nu vreau sa se intample la fel si cu dvs. Trebuie odata sa li se dea peste nas acestor moderatori, care, eventual, mai si zambesc insinuant, catre publicul lor tinta, stiu ei care anume. De altfel, astazi, moderatoarea Cretulescu, cea cu defect de vorbire (apropo, pentru anumite locuri de munca nu este necesara o dictie ireprosabila?) si-a depasit atributiile, ca de fiecare data cand e o tema tare, afisand acel zambet sa nu-l mai apreciez eu cum. Era vorba despre decizia CC privind legea CNSAS-care pe mine ma intereseaza putin spre deloc, ca sa parafrazez un clasic in viata- si dadea legatura diversilor interlocutori, dand , bineinteles din cap, MANIPULAND, adica.
Am divagat putin, dar va rog sa nu-i permiteti nimanui sa-si faca numarul atunci cand va are invitat.
ianuarie 31, 2008 la 7:00 pm
@D-le Nastase aveti grija pentru ca chestia cu taxa de inmatriculare (tema Realitatii de astazi) poate fi o capcana:
1.Intereseaza cam 200.000 de persoane
2.intruneste pe undeva conditiile unei taxe de lux (masinile noi si scumpe au taxa mai mare, deci aia care-si cumpara au bani de taxa), asa ca nu stiu daca trebuie combatuta chiar atat de tare de catre social democrati, ca se cheama taxa de mediu (asta este punctul ei nevralgic)
ianuarie 31, 2008 la 7:21 pm
@Mihaela
Subscriu la cele scrise de tine. Si pentru mine Razvan Dumitrescu a fost o mare dezamagire in ultima perioada.
Sunt si eu curios cum va fi astazi. Poate vom putea trage unele concluzii despre agenda lui SOV in 2008. Sant convins ca SOV a inteles deja faptul ca Basescu nu are aliatzi ci doar slugi sau pioni pentru sacrificat. Ba chiar mai mult, a inteles ca stapanii lui Basescu au pus ochii pe averea si pe pozitia lui.
ianuarie 31, 2008 la 7:49 pm
La moda este, mai nou, un alt adagiu: “Basescu dementul’ si-a facut, rapid, intrarea in tematica unor talk-show-uri dominate de spirite cerebrale precum Valentin Stan sau, mai nou, George Pruteanu. Zilele trecute, Adrian Nastase a facut si el dovada imensei sale anxietati avute in aceasta chestiune, intreband pe blogul sau: «Romania a avut conducatori nebuni. Mai este posibil un astfel de lucru?»”.
Meritul incontestabil al lui Basescu rezida in demascarea unei intregi retele de politicieni – aparent rezonabili, dar, de fapt, preocupati de o unica finalitate: cea a anihilarii oricarei schimbari. Latratorii din PNL, PSD si restul avanposturilor – mai mici sau mai mari – ale privilegiatilor devin din ce in ce mai agresivi deoarece presedintele refuza sa abandoneze ideea valabilitatii unanime, fara exceptii, a legilor in vigoare. Doreste, cu alte cuvinte, sa-i priveze de un sistem judiciar care continua sa le ofere, automat, certificate de buna purtare indiferent de faptele comise.
ianuarie 31, 2008 la 7:58 pm
@’despre pensionari, grupul reprezentativ al psd
Pentru Tariceanu, pensionarii reprezinta minerii de altadata. Sunt folositi absolut similar – voturile lor vor constitui batele utilizate in vederea zadarnicirii eforturilor de instaurare a unor legi si institutii care ar putea constrange afaceristii sa dea socoteala cu privire la averile agonisite. Capacitatea sa de persuasiune se dovedeste insa limitata, avand in vedere pozitionarile cu totul anemice ale PNL in cadrul sondajelor de opinie. Unica speranta rezida, probabil, in sustinerea venita din partea PSD – impreuna ar putea eventual reusi sa evite dezastrul unei alternative guvernamentale, care ar mai putea avea, pe deasupra, si prostul obicei al atitudinii responsabile fata de finantele publice.
Am convingerea ca alianta PNL-PSD nu s-a gandit o clipa la UE. Dar eurocratii ar trebui sa chibzuiasca adanc la dimensiunile prejudiciilor aduse reputatiei Uniunii in calitatea ei de entitate ce sustine dezvoltarea si progresul. Cum recent aderata Romanie are parte de politici asemanatoare celor care condamnau America Latina la un secol de inapoiere, pentru UE se contureaza un esec fara seaman – survenit tocmai intr-o tara din Balcani, regiune in care UE are mare nevoie de un “success story” pentru a-si putea justifica continua implicare.
ianuarie 31, 2008 la 8:42 pm
Live! AM PIEDUT NOI TOTI= ROMANII. Asa TREBUIA sa spuneti.
ianuarie 31, 2008 la 8:50 pm
Azi ROBOCaP intr-adevar a fost in +!( e in discutie DL. dumitrescu el este supranumit ROBOCaP) De ce toata lumea il cearta pe Mircea Badea ca este violent cand la 3 vorbe ROBOCaP foloseste “il bate?”
ianuarie 31, 2008 la 9:12 pm
Absolut dezgustatoare si proba suprema a relei vointe incercarea de a aduce in cheie minora interventiile dv. Trebuia sa fiti mai dur, sa intrebati daca sunt interesati de comentarii literare sau de fondul problemei sau ceva, si sa taiati scurt hartuiala. Oricum, cei doi formatori de opinie au readus lucrurile la justa lor valoare.
In rest, in pofida vitregiilor, a fost foarte bine.
BTW. Mi-a placut apararea lui Geoana si cum ati reusit sa varati inapoi pe gatul irealitatii tv capcana. Asa va plac!
BTW2. Pe fond, de Diaconescu ce ziceti? Eu zic ca are o calitate importanta in politica de azi: inteligenta. In rest nu stiu, dv il stiti mai bine. Either way, cu cat mai public raspunsul, cu atat mai util pentru doi din trei (so the lagic says). (Despre Ponta nu va intreb. Din cate stiu, sunteti in relatii excelente cu socrul sau, si ati putea fi subiectiv.) >:)
ianuarie 31, 2008 la 9:21 pm
@Horia,
Asa este cum spui si lucrurile au fost confirmate de AN in emisiunea ce tocmai s-a terminat. Voi va bucurati si mie imi vine sa vomit, daca as fi mai tanar as pleca si as dori sa nu-mi mai amintesc decat limba caci cei care o vorbesc sunt jigodii in priportie ingrozitoare(mult peste cea mioritica de 66%).
De ce mi-e greata?
Imi amintesc cum dulaul batran, kgbist in cerul gurii, tradat de primul catel, s-a orientat pe un al doilea care ca si primul si-a luat-o in cap si atunci l-a debarcat si pre acesta dar a cam picat si el, si-a lins ranile in nesimtire, este de neintrecut, desi se zice ca nu e foarte razbunator si se pare ca asta este si singura latura buna pe care o are, amoralitatea nefiind probabil vina lui ci o anomalie genetica, caci tradat si de catelusul al mai mic si mai prostanac se intoarce spre cel de al doilea care se gudura cu osardie pe langa el(desigur visand deja la tradarea viitoare care pe mine o sa ma bucure caci ca si Literatului mi s-a pus demult pata pe dulaul batran, desi a fost o vreme cand pe primul catelandru l-am gasit mai periculos doar fiind mai tanar si putand sa ne stapaneasca biologic(era si mare inotator) mai mult decat javra batrana dar cred ca m-am inselat, asa ca acumdaca cumva catelandrul nr 2 il invinge pe nr 3 face un pact cu alti cativa catelusi si fereasca Dumnezeu cu sprijinul prostiei si rautatii neamului ajunge iar la putere sper totusi sa-l pensioneze pe dulau.
Oricum jalnica este tara condusa de valetii ordonantelor kgbistilor de etnie sovietica.
Si acum puneti-va fratilor pe laudat, astept cu incantare si jur sa nu intervin sa va straic distractia.
PS Turcescu a spus ca s-a refacut ca un beton fratia securitatii.
Am propria mea fratie mult peste servitorii servitorilor cekistilor, nkvdistilor, gru-istilor si kgbistilor.
Voi ai cui sunteti?
ianuarie 31, 2008 la 9:42 pm
Întrebare întrebătoare: piatra unghiulară a emisiunii din seara asta a fost o parafrază după:
a. „Stăpânul Flotelor” – MIRCIULICĂ NICI NU ŞTII CÂT DE MIC ÎNCEPI SĂ FII!
b.„Profesorul Socrates” – MIRCEA, FĂ-TE CĂ LUCREZI!
?!
PS
Semnalez o eroare de traducere în cursul emisiunii: domnule Năstase, traducerea din engleză pentru MONSTER TRUCK nu este camion…
ianuarie 31, 2008 la 9:50 pm
@Adrian Nastase.
Am vizionat emisiunea si nu pot sa spun decat :Felicitari !
Mergeti pe linia asta in continuare.
ianuarie 31, 2008 la 9:52 pm
felicitari pentru prestatia de la Realitatea! cred că aţi reuşit să transmiteţi toate mesajele care se cerea transmise în această etapă. succes!
ianuarie 31, 2008 la 10:08 pm
Adrian,
Consider ca este imperios necesara revenirea ta in fruntea PSD. Nu atat pentru PSD in sine cat pentru tara.PSD greseste daca din vanitatea unor persoane par-venite care vor sa faca o cariera rapida si fulminanta (fara o indreptatire legitima),obstructioneaza realegerea lui Adrian Nastase in fruntea acestei formatiuni politice impreuna cu o echipa capabila,modesta si harnica pentru scoaterea din stagnarea politica a partidului.Nu este admisibil ca un partid sa-si ignore sau sa-si “ingroape” liderii autentici si sa mentina sau promoveze oameni de carton si sclipici.Sa nu confundam valoarea intrinseca cu impresia despre valoarea contrafacuta.PSD-ul are nevoie de Adrian Nastase si Ion Iliescu,singurii oameni politici cu anvergura de stat din PSD si nu domnii Adrian Nastase si Ion Iliescu au nevoie de PSD si aceasta pentru ca de aceste valori in ordinea politicii avem nevoie noi ca tara civilizata.Imi pun intrebarea din nou desi raspunsul mi-e la indemana: cum pot niste oameni normali ca din pohta de putere personala sa-si linseze valorile indreptatite in mod natural la aceasta putere? Pentru asezarea corecta a lucrurilor cred ca e bine ca toti sa se conduca dupa indemnurile intelepciunii populare: fiecare sa fie asezat dupa valoare la locul lui;fiecare sa-si vada lungul nasului si sa nu profite de principialitatea,democratismul si nobletea domnilor Adrian Nastase si Ion Iliescu.
ianuarie 31, 2008 la 10:15 pm
Excelenta emisiunea de la Realitatea.Felicitari!
Am constatat ca la chestiunea legata de CC ati dat un raspuns diplomatic,asa ca daca imi permiteti am sa dau eu un raspuns pe care un politician responsabil nu-l poate da.Membrii CC nu au facut altceva decat sa se protejeze impotriva santajelor la care sunt supusi de catre dl goe de aproape un an de zile.
ianuarie 31, 2008 la 10:17 pm
Trebuie sa recunosc ca:
1. Razvan Dumitrescu nu e ceea ce pare uneori, adica un om aservit patronului;
2.POATE nici chiar Vantu nu e deloc incantat ca trebuie sa-i cante in struna basescului;
3. Mi-a placut emisiunea, mi-au placut discutiile dintre Dumitrescu, Boda si Chireac, la persoana a III- a, vorbind despre AN prezent;
4. Mi-au placut titlurile de “Nastase loveste” si ” PSD- tsunami loveste”;
5. Am fost foarte atenta la toate nuantele si parca nu a fost o emisiune a postului Realitatea Tv.
FELICITARI!
Mai avem o sansa .
ianuarie 31, 2008 la 10:19 pm
@AN
E din ce in ce mai bine.
ianuarie 31, 2008 la 10:40 pm
D-le NASTASE : Daca PSD-ul i-si strange randurile adunandu-si fii ratacitori formandu-si o echipa de conducere puternica va avea un cuvant greu de spus la urmatoarele alegeri . La guvernarea dezastruoasa a guvernarii portocalii care i si da
anul acesta ultimul suflu ,nu va fi foarte greu pt PSD sa vina in forta si sa castige
din nou puterea .Trebuie sa se stie f.f. clar ca aceasta guvernare a fost de dreapta iar
programul de guvernare l-a facut PD-UL+PNL-UL+UDMR-UL , acest program care a
dus ROMANIA intr-o criza economica profunda ,asemanatoare cu cea din 1996-2000 .
Sper ca acest popor nu va dori sa-si bata joc de propria-si existenta alegand din nou
elemnte de dreapta(asa vine vorba pt ca PD-L-ul nu stie ce-i cu el este in functie de partea pe care doarme BASE pe dreapta sau pe stanga).Cu astfel de circari nu vom ajunge niciodata la valorile europene .
DORESC UN PRESEDINTE EUROPEAN DE CARE SA NU-MI FIE RUSINE CAND
MA DUC IN TARILE UE!!!
CU SPERANTA D.S.
ianuarie 31, 2008 la 10:41 pm
faza dintr-un film.
un rabin merge cu un preot la un meci de box. la inceput meciului unul dintre boxeri se pune in genunchi si isi face cruce. “ce inseamna asta ?” intreaba rabinul. “nimic…daca nu stie sa boxeze!” raspunde preotul.
ianuarie 31, 2008 la 10:51 pm
Ca unul dintre sustinatorii Dumneavoastra, am avut placuta surpriza sa va vad ultimele doua aparitii pe posturile TV, Antena 3 si Realitatea(!). Cum de v-a permis Turcescu !!??
Ca unul dintre acei sustinatori, neinteresati de eventuale privilegii in urma unui succes al lui Adrian NASTASE, pot sa imi permit sa comentez ceea ce am vazut, comentariul meu fiind mult mai credibil.
NU credeti cumva ca, incep sa critic prestatia Dumneavoastra ci, din contra, ati fost impecabil ! Iar asta la ambele posturi, unde mesajul Dumneavoastra a fost asemanator.
Chestiunea aceasta cu “frontul comun”, “unirea fortelor”, “unitatea”, etc., nu fac altceva decit sa dovedeasca, subliminal, calitatile Dumneavoastra de LIDER, de conducator. Toti cei impotriva comandantului suprem, cit si nehotaritii, au ocazia sa se hotarasca la unison. Intr-adevar, “omul” (ii dau aceasta denumirea pentru a evita filtrul), mai are sa va faca un dosar pentru vreo ciocolata primita de la vreun coleg(a). Primita sau neprimita – pentru ca, nu asta conteaza cit, “gustul” care ramine atit celor ce citesc, cit si Dumneavoastra – ciocolata, mai mult decit termopanele, are puterea sa ridiculizeze.
Stiam ca “omul” este PERVERS, mincinos, periculos si mizerabil la propriu si la figurat, dar NU stiam ca este DIABOLIC. Probabil, nici cu psihicul nu sta prea bine, dar asta nu este o scuza ci, din contra, ar trebui sa isi revada intregul comportament si, eventual, pe linga un tratament, sa doarma mai mult.
Cit priveste PSD-ul, membrii acestui partid ar trebui – inainte de a se aseza la microfon, in spatele sticlei sau in fata electoratului – sa stie ca, atunci cind “poporul” vorbeste despre aceasta formatiune politica si oamenii care o reprezinta, face o diferentiere bazata pe CALITATEA lor.
Da baieti, chiar daca nu este valabil in toate cazurile ! Ce-i drept, asa era pina in 2005 cind se spunea, “cel putin aia-s mai destepti, mai scuturati”. Or, ca este asa sau nu, trebuie PERMANENT dovedit, atit la Cluj cit si la Bucuresti sau in alte locuri. Pentru ca, daca nu ar fi permanent, exista posibilitatea (chiar certitudinea) ca, PSD-ul sa stea alaturi de alt partid care incepe cu “P” si se termina cu “D”, cu care romanii, va amintiti ?, au semnat “Contractul pentru Romania” prin ’96, parcurgind acelasi drum “rece” pe care, fara stradanie, cu Geoana in frunte il parcurg social-democratii romani azi. Si PNTCD a avut 23%, “doi”-ul fiind pierdut insa, la momentul cind am pasit in anul 2000.
Ce-i drept, ultima scrisoare a lui Geoana, ar avea o finalitate extrem de pozitiva (in primul rind pentru el) daca ar face mutarea decisiva: sa se retraga ca un pion si sa atace cu regele, pe care, din pacate, inconstient il tine de-(o) parte.
PS: ce-ti e si cu acest CONSTANTIN !!!
Daca ar fi citit mai mult, nu mai intreba atitea.
ianuarie 31, 2008 la 11:32 pm
Ma asteptam ca emisiunea sa clarifice intrebari pentru public si sa permita participantilor sa spuna niste lucruri noi, interesante. Ori, eu am avut impresia ca am ascultat aceleasi intrebari plicticoase care se vehiculeaza de ceva timp in presa. Nici macar nu s-a putut crea o controversa captivanta, iar moderatorul parca tocmai facuse transfer de personalitate cu versiunea “aroganta” a fostului PM. Nici domnul Nastase nu a venit cu ceva nou, dar are scuza ca a fost intepenit in trei puncte ale dezbaterii: CNSAS, dosarele si mult asteptata “Rivolutie” din PSD. “Rivolutie” care, in viziunea echipei redactionale ar trebui sa produca singe a la Basescu, si nu catifea a la Havel. In orice caz, s-au pus multe intrebari “curajoase” despre terte persoane care nu se aflau de fata si nu puteau raspunde, iar cei prezenti nu puteau decit sa isi dea cu presupusul. S-a mai pierdut timpul si cu o discutie sterila despre un posibil scenariu electoral, pierzindu-se minute ca sa se ajunga la o concluzie evidenta.
Practic s-a mai innegrit putin imaginea PSD, implicat in discutia cu decizia Curtii Constitutionale despre CNSAS, si s-a incercat sa i se mai puna o cocoasa domnului Nastase cu responsabilitatea pentru legea de functionare a CNSAS. Un moment comic a fost cel cu prezentarea facuta de un tinerel cu vocea tremurinda, care a incercat sa puncteze despre limbajul “colorat” folosit de dl. Nastase. Asta-i ca si treaba aia cu femeia: nici cu ea nici fara ea nu poti sa traiesti … Nu e rau, in ritmul asta televiziunile “serioase” o sa analizeze fiecare miscare a miinii stingi a domnului Nastase sau modul in care clipeste. Sau poate asta s-a dorit, ca dl. Nastase sa nu poata sa iasa din “decor”.
ianuarie 31, 2008 la 11:42 pm
felicitari pentru emisiune
februarie 1, 2008 la 12:02 am
Echipa lucrează! Turcescu a adunat în cenaclu pe molâii psd şi contraatacă! Geoană eşti jenant. Drum bun! Ca funcţionar, ca membru al unei echipe poate eşti bun, ca lider…. PA!!!! Pesedişti – TREZIŢI-VĂ!!!
februarie 1, 2008 la 12:14 am
privesc siderat la Realitatea TV! este jenant faptul că Geoană şi unii dintre apropiaţii săi au acceptat să participe la ediţia specială de la Realitatea intitulată “PSD la raport – după vorbă, după port”! o emisiune care rpin titlu, prin format, prin dispunerea în platou, prin aerul inchizitorial aduce prejudicii severe psd-ului şi lui Geoană însuşi. este incrdibilă eroarea echipei sale de consilieri de imagine!
este destul de vizibil că emisiunea aceasta este încercarea lui Geoană de a pune stavilă torentului schimbării care s-a format în partid sub influenţa şi prestigiul lui Iliescu şi Năstase.
după ediţia asta putem deja să-l felicităm pe dl Năstase!
totuşi, sunt destul de îngrijorat de halul în care a ajuns psd-ul din punctul de vedere al structurilor care generează performanţă în partid, performanţă în materie de programe, de mesaj, de imagine, de resurse umane s.a!
atenţie dle Năstase!, după previzibilul succes în “bătălia” cu Geoană va urma o perioadă infernal de grea de reconstrucţie. sper că echipa dvs. a conceput deja strategia de reclădire a structurilor de la centru!
februarie 1, 2008 la 12:15 am
Tot lideri PSD, ceva mai târziu, tot pe Realitatea TV, în frunte cu Mircea Geoană, au jucat o piesă de teatru menită să ne arată tuturor cât de unit e PSD-ul.
Doamna Ecaterina Andronescu… încep să cred că nu este îndeajuns folosită în PSD. Domnia sa are un discurs cu mult mai bun ca Mircea Geoană, un discurs echilibrat şi, mai ales, nepătimaş.
februarie 1, 2008 la 12:18 am
100% Realitatea TV…PSD la bilant…Jenant si penibil…
februarie 1, 2008 la 12:30 am
@ion adrian:
1. „Amintirile” tale cu dulai si catei imi amintesc o vorba a lui Stalin: „boala caineasca, recunostinta in politica”.
2. Intrucat in textul postat anterior de mine nu vei gasi pic de lauda la adresa nimanui, pot sa-ti raspund senin la intrebarea ultima: sunt al propriei constiinte si-al stangii curate de maine, ce se naste in smarcurile de azi.
februarie 1, 2008 la 12:45 am
tocmai comentez live pe blogul meu emisiunea cu Geoana de la Realitatea
februarie 1, 2008 la 12:49 am
Excepand faptul ca nu-l va vota pe AN in 2009, Constantin are dreptate. Nu este destul sa-l atacam pe Basescu, trebuie sa venim si cu proiecte mai aproape de interesul imediat urmator a cetateanului. Si aici nu este vorba doar de Bucuresti.
februarie 1, 2008 la 12:50 am
*exceptand
februarie 1, 2008 la 1:46 am
dancu declara in gandul ca:„Năstase ar putea avea moacă de prezidenţiabil
nerusinarea si tupeul sau a intrecut orice masura,el poate uita cine l-a adus in politica mare? nu se intreaba daca el are moaca de p.s.d. sau are doar moaca pentru basescu a caror interese de a destabiliza partidul le are ?
februarie 1, 2008 la 3:21 am
si eu am ajuns imediat dupa emisiune si toata lumea imi zicea … vezi ca a fost Nastase la televizor
N-ati fost in hala nu? De asta nu ne-am intalnit.
februarie 1, 2008 la 8:46 am
Au, oare, americanii vreo vina ca Rusia a preferat sa negocieze cu Bulgaria in locul Romaniei?
Eu cred ca nu.
Iar daca e sa ne gindim la inlocuitorul lui Bush Junior intre Hillary si Obama eu l-as vota pe Obama iar intre Obama si John Mc Cain l-as vota pe McCain.
februarie 1, 2008 la 8:49 am
“Matt Bryza: I-aş sfătui pe prietenii şi aliaţii noştri români să rămână concentraţi pe strategia pe care au dezvoltat-o ei înşişi ”
Poate Adrian Nastase sa ne precizeze aceasta strategie?
februarie 1, 2008 la 8:49 am
@Violet,
Ai dreptate, ai intuitie si eu am inteles de mult ca Dumitrescu este realizat din aluatul scarbos din care sunt facuti cei 66% mioritici, ulterior Iliescieni etc, si-ti pun o intrebare:
Bucurati-va ( cel putin pentru moment dupa Bibliotecaru citire),securisti din umbra si baietii vostrii de mingi, fostii(si poate si actuali)turnatori care conduc astazi in mare masura tara.
Bucura-se Ristea Priboi si toata lista sa de turnatori ptr care calitatea de turnator al lui Ristea sau al altuia similar a fost in 1990 platforma de lansare in politica.
Oricum discursul meu s-a cam radicalizat, caci daca nu va mai fi CNSAS, nu voi mai discuta cu nimeni inainte de a-l intreba pe cineva a carui biografie nu o controlez, daca nu a fost ofiter de securitate sau turnator.
Asa ca te rog sa nu te superi ca incep cu noi doi.
Eu nu am fost niciodata angajat, cu grade sau civil al securitatii, nu am fost informator nici benevol adica fara angajament si nici in cadru organizat in urma unui angajament.
Nu am luat nici-un leu de la ei, i-am dispretuit(nu urasc pe nimeni, inafara de Ceausescu care mi-a omorat mama cu restrictiile la caldura si in acest sens l-am condamnat public la moarte prin spanzuratoare dar tot ei securistii probabil ca m-or fi protejat, ca desigur turnatorii si-or fi facut datoria).
Dta Violet in ce categorie esti?
Este careva din cei care ma citeste un fost servitor al marelui Ristea?
Poate chiar si pe lumea cealalta si tot o sa aflam…
februarie 1, 2008 la 8:59 am
Erata: Oricum este o greseala care trebuie obligatoriu corectata
Este careva din cei care ma “citesc” un fost servitor al marelui Ristea?
februarie 1, 2008 la 9:38 am
Titlul protrivit al emisiunii era: “X la raport, dupa vorbe, dupa cort”. Nu credeam s-ajung vreodata sa scriu aceste cuvinte: Ilie Sarbu s-a exprimat si a fost detasat, aseara.
Iar doamna Andronescu ne-a mers la inima.
In rest, papuasul nostru, pe care-l stim; cu unghiutele infipte in scaun, gesticuland ca o paiatza, racnind ca un racan la raport. Jurnalistii au fost “di granda”. Si Corina, si Pavel si Ursu si Ionita. Si parca a mai fost cineva, dar nu-mi amintesc cine.
februarie 1, 2008 la 10:55 am
Dupa ce am vazut aseara emisiunea cu Geoana si caporalii sai nu pot sa spun decat ca mi-e rusine sa spun ca sunt un om de stanga. Este absolut penibil.
februarie 1, 2008 la 11:01 am
Va felicit ! (pt. prestatia de la R.tv) Sper ca urmeaza o batalie politica ( cu programe ) ,fara RANCHIUNA la varful PSD .
S-auzim numai de bine !
februarie 1, 2008 la 11:29 am
Emisiunea cu domnul Nastase a s-a adresat unui public specializat in masinatiuni politice. Nici un subiect care sa intereseze boborul. Deci nu a fost nici buna, nici rea.
Asa cum am mai spus odata pe acest blog, domnul Nastase se gaseste in fata unui moment important: Consiliul National. Chirieac, s-a aratat foarte optimist cand a auzit ca Nastase are sprijinul d-lui Iliescu.
Nu sunt de aceeasi parere.
Domnul Nastase trebuie sa-si numere voturile inainte de Consiliu. Daca subestimeaza interesele baronilor locali, fiecare dintre ei stapan pe 10-30 de voturi, este pierdut. De exemplu, Cluj are 13 voturi, Constanta 25, Bacau 26, Vrancea 21 Brasov 15 Bucuresti 78, Iasi 29.
Grupul de la Cluj, atat de vocal nu este chiar atat de numeros. Judetele ardelene au in jurul a 10-15 voturi. Hargita si Covasna au cate 3 voturi.
Asa cum am spus numai cu Iliescu nu va castiga partida,
Emisiunea cu Geoana &altii, n-am privt-o decat cateva minute. N-am gasit-o demna de interes din alt punct de vedere fata de colegii de blog. Din cauza echipei de ziaristi. Am vazut numai faza cu pensiile. Niste neispraviti (ziaristii) Asa cum voi ceilalti sunteti nemultumiti de prestatia pesedistilor eu sunt nemultumit de prestatia lui Turcescu si a celorlalti.
Multa transpiratie, multa vorbarie si putine idei din ambele parti.
februarie 1, 2008 la 11:44 am
De acord cu Amazonul:
Mircea si caporalii sai au fost penibili ! Efectiv au iritat jurnalistii cu limba de lemn si lozinci.
Nu acelasi lucru se poate spune de emisiunea in care Dl.Nastase a incantat jurnalistii. Desi cei prezenti erau duri, in final discutia a fost cordiala, elevata. Bravo !
februarie 1, 2008 la 12:20 pm
@Literatu’
Un om politic bun trebuie sa se descurce cu orice ziarist. Hai, poti admite ca in anumite conditii nu iti iese un numar sau altul, deoarece nimeni nu e geniu toata ziua si in orice conditii, dar pana la nimic mai e mult. Prestatia lui Geoana and Co a fost penibila de la cap la coada. Nu a reusit sa iasa din foarfecele jurnalistilor catusi de putin. De altfel am dubii ca si avea subiecte cu care sa o faca. In cazul unei dezbateri cu miza electorala adevarata PSD pierdea masiv pe mana lui Geoana.
februarie 1, 2008 la 12:54 pm
Pentru Ion Adrian:
Va dezamagesc daca va raspund ca nici eu nu am fost si nici nu sunt niciun fel de colaborator si nu am nicio legatura cu serviciul respectiv?
Nu sunt membra a niciunui partid, desi, uneori, imi vine sa ma inscriu in PSD. Deocamdata ma limitez sa scriu pe acest blog si cred ca voi ramane la acest stadiu. Asta si pentru ca ma dedic mult copilului meu, pe care il meditez personal. Pot face acest lucru pentru ca am fost destul de fraiera
sa invat mult si la toate materiile, timp de 17 ani. Daca nu mi-a folosit media cu care am absolvit facultatea, macar sa-mi ajut copilul fara sa mai dau bani pe la profesori, asa cum fac altii.
Daca vi s-a parut ca gandesc mult, sa stiti ca , din experienta, mi-a folosit si imi foloseste acest lucru, dar exista si dezavantajul ca ma consum prea mult. Basca , mai devin si enervanta!
Mai mult, revenind la intrebarea pe care ati pus-o: NU SUPORT SA MI SE DEA ORDINE, SA FIU SUB COMANDA CUIVA, motiv pentru care nu ma voi inregimenta niciodata . In facultate am urat armata si faptul ca aveam “superioare” mai proaste ca mine.
Toate cele bune!
februarie 1, 2008 la 1:05 pm
Mai multe renuntari si apropierea de bataia pe strictul necesar va constitui un atu pentru comunicare.
februarie 1, 2008 la 1:12 pm
Daca v-ati fi uitat atenti la reprezentantii PSD de aseara de la realitatea, v-ati fi dat seama ca nici figurile, nici exprimarile, nici vocabularul si nici macar gestica nu-i ajuta.Nu inspira niciun dram de atractie pentru privitori sau auditoriu.
Daca nu-i, nu-i.
februarie 1, 2008 la 1:22 pm
@Nastase
Daca va puneti ferestre noi, sa nu le aruncati pe cele vechi. Vindeti-le la licitatie! Nu stiu ce ma face sa cred ca veti primi mai multi bani pe ele decat pe tablouri…
februarie 1, 2008 la 2:44 pm
Felicitari pentru prestatiile de la TV. Nu am fost pana acum un fan al dumneavoastra dar urmarind emisiune cu emisiune vad ca ati reusit sa va schimbati foarte mult in bine.
Prefer un PSD puternic cu un lider care poate nu este 100 % pe placul meu decat un PSD slab cu liderii de acum.
Mult succes.
februarie 1, 2008 la 2:53 pm
Link-ul de la inregistrare nu e bun; cred ca l-au scos cei de la Irealitatea, este doar partea a doua, de la ora 20.
Ma multumesc cu transcrierea…;(
februarie 1, 2008 la 3:05 pm
@Violet,
Ma bucur si ma asteptam la acest raspuns, nu te-am vizat in vre-un fel a fost chiar intr-o conjunctura intamplatoare, oferindu-mi o anume ocazie,de fapt vizati sunt mai toti si de aceea asta este o intrebare pe care mi-o asum si o voi mai pune, bineinteles oferind informatia in oglinda si despre mine, desigur si eu ca si interlocutorul putem mintii si asta ramane la judecata fiecaruia, e o incercare a mea de a putea vorbi cu detasare, caci cred si un turnator sau securist care intrebat fiind nu are forta sa recunoasca pe de o parte te uraste putin dar pe de alta parte poate ca in sinea lui devine mai putin securist, mai putin turnator , mai putin ticalos. O iluzie de a mea, desigur, dar am dreptul la orice fantasma doresc eu sa am.
februarie 1, 2008 la 3:08 pm
@ Horia
De la Iisus Hristos încoace, ce s-a constituit nu doar în borna de hotar dintre două ere, ci mai ales în linia întâi a frontului celor mai înverşunate şi perene tabere de confruntare – crişti şi anticrişti, toată istoria îţi va oferi numai şi numai exemple de talibanism mai mult sau mai puţin feroce: revoluţionari şi reacţionari, dreptcredincioşi şi eretici, comunişti şi anticomunişti, pacifişti şi imperialişti, naţionalişti şi internaţionalişti, şi tot aşa, într-o nesfârşită repetare a luptei dintre carnivor şi prada sa.
Într-o nesfârşită antagonizare dusă la extrem între tabere pentru care în afara propriei tabere nu poate exista, musai, decât terenul minat de tabăra inamică, doar nu te aştepţi să-ţi accepte cineva dreptul la a te visa o elveţie la nivel de conştiinţă!?
Ăsta-i riscul meseriei de cugetător independent: te vei trezi minge de ping-pong veşnic ricoşând între lopeţile pe care ţi le vei lua de la vreuna din tabere, pe principiul „iepuraşule, azi ai sau n-ai şapcă? Că, oricum, ţi-o iei!”
Şi ajungi mai peticit cu etichete decât o valiză de globtrotter! Vei fi, pe rând, kaghebist şi mc-carthyst, bigot şi eretic, comunist şi nazist, naţionalist şi imperialist, securist şi terorist, acid şi bază, şi orice altceva, numai ce vezi tu în oglinda propriei conştiinţe nu!
Şi ei, toţi aceia, nu vor realiza că, în fine, au aflat ceva ce îi uneşte: URA în faţa unui liber-cugetător!
februarie 1, 2008 la 3:21 pm
Sorry pentru mesajul de mai sus; nu este link direct, trebuie aleasa manual prima parte.
februarie 1, 2008 la 7:28 pm
Pentru Ion Adrian
O.K.
februarie 2, 2008 la 12:58 am
„Domnule doctor, deschid televizorul, Adrian Năstase. Deschid radioul, Adrian Năstase. Deschid ziarul, Adrian Năstase. Deschid calculatorul, Adrian Năstase. Am o sticlă de Bordeaux de Château Lafitte din 1787, s-o deschid?”
……………………..
Din Gandul, dar mi-a placut grozav ! De ce nu ?!
februarie 2, 2008 la 11:53 am
Realizarea a doua emisiuni cu PSD-ul in aceeasi zi, nu a fost intamplatoare.Oricum s-a vazut, inca o data (daca mai era nevoie), marea diferenta de clasa dintre A.Nastase si actualii lideri ai PSD. Ca simpatizanta a stangii , mi-a fost rusine de prestatia grupului de pesedisti.In afara de demagogie si agresivitate( accentuata, intentionat, de moderatori) nu am vazut nimic.Si atunci, domnule Nastase, cum sa nu va urasca pesedeii, cand realizeaza si ei cat de mici sunt in comparatie cu dvs.? Cand va ganditi ca ati crescut lupii tineri si acum au facut o haita, care v-ar sfasia.Aveti grija, pe langa T.Basescu mai aveti si alti adversari in propriul partid! Mult succes, Lia
februarie 2, 2008 la 8:13 pm
@Lia, cei de la “iRealitatea” au pus special cele doua emisiuni in aceiasi zi, si nu intimplatoare a fost alegerea primei emisiuni. Ideea a fost de a produce cit mai multe clivaje in PSD, si de a il contrapune pe dl. Nastase actualei conduceri, astfel incit sa iasa “singe a la Basescu”, evident pentru a slabi si mai mult PSD, care-i sta in git chiriasului de la Cotroceni. Lasind la o parte atitudinea vizibila anti PSD a moderatorului Turcescu, care nici macar nu s-a mai putut abtine sa isi verse veninul in direct (halal moderator echidistant!), lasind la o parte si selectia trupei de jurnalisti inchizitori, si atmosfera anti-dezbatere ce au creat-o, dar si neputinta intervievatilor de a se folosi de slabiciunea “serpilor veninosi”, in final avem o reteta de a discredita un partid. Invitatii PSD s-au enervat, au trebuit chiar sa isi ceara scuze ca s-au enervat, cind se puteau spune citeva glume bune in direct pe seama lui Turcescu si fata sa innegrita de ura anti-PSD. Cineva ar trebui sa ii dea cadou in direct un defribrilator cu sigla PSD, caci de fiecare data cind are un invitat al PSD in emisiune, am emotii pentru dl Turcescu sa nu faca un infarct in direct…
februarie 3, 2008 la 4:22 pm
TURCESCU– UNUL DIN MARILE JEGURI ALE ,,JURNALISMULUI” DE AZI!! SI TOCMAI LA EL SI AU GASIT GUGUMANII DE GEOANA SI COMPANIA SA SE PREZINTE LA ,,RAPORT”!!?? PROSTITUTIE SI PROSTITUARE ,, LIVE”" CE RUSINE PENTRU PSD!! CAT DE MULT A PUTUT DECADE ACEST PARTID!![ V O SPUNE UN FOST MEMBRU PSD-- CE NU SE VA MAI INSCRIE IN VREUN PARTID, POATE COMUNIST, DACA SE VA FORMA!]